444.hu 51:41

ENNYI szavazatot fog kapni Magyar Péter a választáson | Borízű hang #262

választásfidesztisza pártmagyar péterenergia
Irányultság: LiberálisKötődés: Független
ENNYI szavazatot fog kapni Magyar Péter a választáson | Borízű hang #262
tl;dr

A Borízű Hang 262. epizódjában Péter és Márton (a 444.hu műsorvezetői) beszélgetnek a 2026-os magyar választásokról, valamint számos politikai, kulturális és geopolitikai témáról. Péter előrejelzést ad a választás eredményéről: szerinte a Fidesz országos listája körülbelül 1,8–2 millió szavazatot fog kapni, míg a TISZA Párt és Magyar Péter jelentősen nagyobb támogatottságot élvez. A műsor során szó esik az izraeli–iráni konfliktusról, Donald Trump szerepéről a geopolitikai válságban, valamint a Tormentor black metal zenekar koncertjéről, amelyet Márton lenyűgözőnek talált. Kitérnek továbbá a Pamkutya YouTube-csatornára, orvosi mitoszokra (kalcium az allergiához), valamint a Polimarketen zajló fogadásokra, ahol újságírót fenyegettek meg egy cikk megváltoztatásáért.

A beszélgetés során Péter és Márton kritikával illetik az Orbán-kormány energiapolitikáját, az orosz gáz-függőséget, valamint azt, hogy a megújuló energiaforrások fejlesztése elmaradt. Szó esik továbbá Paul Ehrlich demográfus halálára és jóslatainak kudarcáról.

A 2026-os választások előrejelzése

Péter tudományos alapon kiszámította a választás várható eredményét. Kiindulópontként azt veszi, hogy a névjegyzékben szereplő szavazók száma körülbelül 7–8 millió között mozog (2022-ben 8,2 millió volt), és az elmúlt évek során némileg csökkent a népesség. Szerinte az előző választáson (2022) körülbelül 5,5 millió szavazó ment el szavazni, és ezt az arányt várja most is.

„Én arra számolok, hogy ebből a Fidesz országos lista, vagy hát lista, most már csak ugye sima lista van, nincsenek megyei listák meg az lesz ez a lényeg." *

Péter becslése szerint a Fidesz körülbelül 1,8–2 millió szavazatot fog kapni, míg a TISZA Párt és Magyar Péter lényegesen nagyobb támogatottságot élvez. A beszélgetésből kitűnik, hogy Péter pesszimista a Fidesz esélyeivel kapcsolatban, és úgy véli, hogy Magyar Péter és a TISZA nagy fölénnyel fog nyerni. Megjegyzi, hogy az eredmény annyira egyértelmű, hogy már április 13-án betilthatják a sajtót.

Az izraeli–iráni konfliktus és Trump szerepe

A műsor jelentős része az izraeli–iráni háborúnak és az Egyesült Államok szerepének szentelt. Péter szerint Netanyahu szándékosan rávette Trumpot az iráni háborúra, kihasználva annak politikai naivitását.

„Szerintem az történt, hogy miután a Delscy Rodriguez re sikerült leváltani a Madurót azzal a jól végrehajtott kommandós izével, azt mondták a netanahuék a a Trumpnak, hogy látod milyen egy megy ez neked öreg, megyez neked öreg." *

Péter szerint Netanyahu 40 éve Irán ellen agitál, és végre talált egy olyan amerikai elnököt, aki hajlandó volt belevágni ebbe a háborúba. Megemlíti, hogy az izraeli hírszerzés (Moszad) feltörte az összes teheráni közlekedési kamerát, így pontosan tudják Hamenei mozgásáról. Az amerikai döntéshozók állítólag azt javasolták Trumpnak, hogy „nyomjuk meg a gombot" és likvidáljuk Hameneit.

Péter szerint az amerikai narratíva az, hogy Trump jó szívű, de Netanyahu rángatja bele a háborúba – ezzel elterelve a figyelmet arról, hogy Trump maga is hülye döntéseket hozott. Megjegyzi, hogy az elmúlt 30 évben minden amerikai elnök ellen próbálkoztak az izraeliek az iráni bombázás mellett, de csak most találtak rá egy olyan vezetőre, aki hajlandó volt.

„His found American president stupid a war with Iran. Hogy először a netanyahunak olyan mázia van, hogy talált egy olyan hülye amerikai elnököt, aki hajlandó volt beszállni ebbe a háborúba." *

A konfliktus gazdasági következményeiről is szó esik: a katari LNG terminál lángol, a szaudiak már nem tudják az olajat elvinni a Vörös-tenger felé. Péter szerint az izraeli narratíva azt sugallja, hogy a palesztin halottakról szóló számok (50 000–70 000) nem vádak, hanem tények, amelyeket az izraeli hadsereg is elismert.

Az Orbán-kormány energiapolitikájának kritikája

Péter és Márton kritikával illetik az Orbán-kormány energiapolitikáját, különösen az orosz gáz-függőség kérdésében.

„Magyarországnak ma az orosz gáz függősége, meg egyáltalán a gáz függősége magasabb, mint az Orbánik előtt volt. Ez [ __ ] meg, ez egy nemzetellenes bűncselekmény." *

Péter szerint 2022-ben, amikor az energiaválság kitört, az Orbán-kormány ahelyett, hogy átállt volna más energiaforrásokra (például szélerőművek, napelemparkok), még drágábban vásárolt orosz gázt. Ez szerinte nemzetellenes döntés volt. Megemlíti, hogy a megújuló energiaforrások fejlesztése elmaradt, mert azokból nem lehet úgy lopni, mint a hagyományos infrastruktúrából.

„Tehát ott a hálózatépítés az [ __ ] drága, tehát ahhoz saját pénzt is bele kell rakni. Az nem olyan egyszerű nem kell feltétlenül ilyen ilyen nagyon zöld energiára gondolom." *

Márton megjegyzi, hogy az atomenergia fejlesztése sem haladt előre – 15 év alatt csak egy gödröt ástak. Péter szerint az atomerőmű fejlesztésénél legalább lehetett volna a franciákkal vagy más szövetségesekkel együttműködni.

A Tormentor koncert és Csihar Attila

Márton hosszú essét ír a Tormentor black metal zenekar koncertjéről, amelyet lenyűgözőnek talál. A koncert három zenekarból állt: a lengyel Woods Graves, a Morbid (amely a Tormentor legendás underground zenekar spinoffja), és végül maga a Tormentor.

„Figyelj, ez e ez ez nem hogy nemzetközi színvonal meg világszínvonal, amit az a csávó leadott meg izéve. Ez ez valami egészen egyedülálló dolog." *

Márton szerint Csihar Attila, a Tormentor énekese, 60 éves kora ellenére világklasszis előadást nyújtott. Az énekesről azt mondja, hogy minden black metal énekstílust elsajátított: a démoni süvöltöstől a gurgulázós sátáni hangokig, a depresszív vámpíros nyavajgásig. Márton szerint Csihar „a csúcsformájánál is följebb van".

„Tehát hogy amit itt ment, ez ez nem is poppukció, meg nem is rock and roll meg szóval e ez inkább egy ilyen okult avangard színház, egy egy tényleg egy ilyen komédia de Larte." *

Márton megemlíti, hogy a Tormentor első albuma (Anno Domini) műfajalapító lemez volt, amely világszínvonalú volt annak ellenére, hogy Magyarországon, szinte elszigetelve készült. A koncert végén Márton úgy érzi, hogy a Tormentor és Csihar Attila nemzeti kulturális kincs, és a Kossuth-díjak helyett inkább olyan művészeket kellene kitüntetni, mint ő.

A Pamkutya YouTube-csatorna

Péter és Márton a Pamkutya YouTube-csatornáról beszélgetnek, amely nem paródia, hanem egy két fiatal srác által készített tartalom. Márton szerint a Pamkutya nem gyökerek, és bár nem tudnak jól énekelni, és nem különösebben viccesek, mégis képesek voltak hétszer megtölteni az MVM Dómét több mint 100 000 emberrel.

„Hát egyszerűen csak van egy darab telefonjuk, vagy kettő, és azzal fölvesznek ilyen hülyeségeket, valami filléres ilyen ingyenes programmal raknak alá zenét, és basszus, azért hatszor, hétszer, nyolcszor töltötték meg a 17-18000 fős." *

Márton szerint a Pamkutya koncertélménye nem volt különösebben spektakuláris – csak jöttek, mentek és dünnyögtek, voltak táncos lányok. Azonban voltak spontán moshpit-ek, és a koncert végén nem volt különösebben sok „mocskos fideszezés". Márton szerint a Pamkutya sikere nem a menedzsereknek (Tód Gergőéknek) köszönhető, hanem maguknak a srácoknak, akik se énekelni nem tudnak, se nagyon viccesek.

Orvosi mitoszok és Dr. Novák Hunor

Péter és Márton az orvosi mitoszokról beszélgetnek, különösen a kalcium allergia elleni hatásáról. Márton megemlíti Dr. Novák Hunort, egy gyerekorvost, aki leleplezi az orvosi mitoszokat.

„A kalciumnak semmilyen antiamin hatása nincs és a C-vitnak se. Ez a klasszikus placebó hatás." *

Márton szerint a kalcium allergia elleni hatása egy tévedésből ered: a Sandoz egykor egy antizamin terméket készített, amely kalciumot tartalmazott, majd később egy kalcium-pezsgőtabletta jelent meg, amely ugyanúgy nézett ki. Innen alakult ki az a mítosz, hogy a kalcium jó az allergiához.

Szó esik egy másik orvosi botrányról is: egy dunaújvárosi körzeti orvos állítólag oltásta szülőknek adott be semmit az oltás helyett, de papírozta azt. Azonban később kiderült, hogy az orvos valójában a rendes oltást adta be, és a szülők vérvizsgálata azt mutatta, hogy minden gyermek védett volt. A sztori jogi és etikai szempontból bizonytalan.

A Polimarketen zajló fogadások és az újságíró fenyegetése

Péter és Márton a Polimarketen (egy fogadási platformon) zajló eseményekről beszélgetnek. Az egyik történet szerint egy izraeli újságíró, aki a Times of Israel-nek dolgozik, halálosan megfenyegették, mert nem volt hajlandó megváltoztatni egy cikkét az iráni rakéta becsapódásáról.

„Valaki arra fogadott, hogy nem fog becsapódni, vagy akkor és oda nem fog becsapódni iráni rakéta. És ugye ez, hogyha ez a viszont ez a cikk, ez a Igen, hát nem a nyereményüket ugye kénekelt a sajtót a szájukból." *

A Polimarketen olyan fogadások is vannak, mint például hogy Donald Trump elfoglalja-e Grönlandot 2027. január 1-ig, vagy hogy mikor lesz vége az iráni háborúnak. Péter szerint ez egy teljesen szabályozatlan piac, ahol benfentes kereskedelem folyik, és a Trump-adminisztráció nem is igyekszik ezt szabályozni.

Péter megemlít egy másik esetet: Caroline vagy Carolina Le (Trump vitályos Esztere) sajtótájékoztatóján furcsán vége lett egy eseménynek, és erős a gyanú, hogy valaki erre fogadott, és a Fehérház is benne volt a biznisben.

Paul Ehrlich halála és a túlnépesedés mítosza

Szó esik Paul Ralph Ehrlich halálára, aki a túlnépesedéstől való rettegésről írt. Péter szerint Ehrlich jóslatai nem váltak be – ma már 7 milliárd ember van a Földön, és még mindig van mit enni, sőt az emberek túlsúlyosak.

„Tehát egy ilyen Harvardot, hát igen, ő a ő a rendlők professzor. Hát rég érdekes dolgokat mondott, [ __ ] jó esséket írt. Hát hülyeség ilyen jós, akinek ilyen jóslás a biznisen meg ilyen jövő távoli jövő, az azzal el lehet lenni." *

Péter szerint a rettegtetés jó biznisz – az újságírók ebből élnek, és Ehrlich is jól keresett a könyveivel és az előadásaival. Márton megemlíti, hogy Péter is készített jóslatokat, amelyek nem váltak be – például azt, hogy a mobil nem alkalmas internetezésre (WAP).

Egyéb politikai és kulturális témák

A műsor során szó esik még:

⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • Az átirat elején az áprilisi események leírása nagyon zavaros és értelmezhetetlen (Rátkai Kálmán Fülöp, Jupiter Nobeldíj, Tihho Bry, Philipné Viber Orolsoya, lovak keresztje) – ezek az ASR-hibák nem voltak rekonstruálhatóak a kontextus alapján, ezért kihagyásra kerültek.
  • A Budaörsi uszodában történt eset leírása (a „néger" úszó) szándékosan rasszista és értelmezhetetlen kontextusban szerepel – az ASR-hibák mellett a szöveg önmagában is zavaros.
  • A „Tenyérel Zelenski" és a vízipók-hátúszás leírása értelmezhetetlen marad.
  • Az „in memóriám Paul Ralph Erlich" szakasz végén több ASR-hiba van, amely megnehezíti az értelmezést.
  • A Péter által készített „40 választási műsor" terve részletei zavarosak.
Teljes átirat megjelenítése

[00:00:00]Mai műsorunk tartalmából spoiler a választás eredménye.

[00:00:05]Pamkutya és Tormentor, újságíró fenyegetés a Polimarketen.

[00:00:09]Orbán Viktor még az 1954-es VB döntött sem tudta elintézni a magyarokat.

[00:00:21]Köszöntjük a Borízű Hang 262.

[00:00:24]műsorának hallgatóit.

[00:00:24]A felvétel Böjtmás havának 19.

[00:00:28]napján készül az úr 2026.

[00:00:34]Esztendejében.

[00:00:35]És hát be kell számolnunk arról, hogy hát áprilisban lesz egy élő felvétele a borizű hangnak.

[00:00:43]Hagyjuk is ezt az áprilist, mert a régi az új új.

[00:00:50]Márton, mire tippelsz?

[00:00:50]Mi az április havának régi nyelvújításkori neve?

[00:00:57]Ugye azt a az segítség, a liberális demokrácia kitörésének hava.

[00:01:04]Nem meleg.

[00:01:04]Meleg nagyon meleg.

[00:01:07]Hát a liberális demokrácia per definíció nem meleg.

[00:01:09]Ugye ugye az április az a latin aprir vagy april a nyitás.

[00:01:15]Ki kellett hava nyilonos nyilonos havának 23.

[00:01:22]napján lesz kicsit egy héttel az indúa után egyébként egyébként erre erre a Rátkai Rátkai Kálmán Fülöp felesége megmondá belépett házába Jupiter Nobeldíjat tudott kapni erre vagy mit kapott nem tudom én izé lovakorok keresztetem lovakorok keresztet az Igen.

[00:01:39]asológus, ha belehúzol egy kicsit, utoljára ebben a régióban ugye második Rudolf idejében volt ennyire jó az ezoterikus kóklereknek.

[00:01:51]Bár ugye Tihho Bry személyében ő tényleges természettudósokat is alkalmazott, de hát Tihobe valójában egy jó csillagász is volt amellett, hogy a amellett, hogy horoszkópokat készített.

[00:02:03]Reng ezt később ezt később akartam fölvenni, de most már ugye sajnos ide kapcsolódott valóban.

[00:02:11]Philipné Viber Orolsoya horokkeresztje vagy mien izé lova lovak keresztje, hogy hogy én erre olyan szívesen kiírtam volna egy olvasói rajzpályázatot, hogy örökítsék már meg az olvasók, hogy hogy ahogy Wieber Orsoly az egyetemes emberi értékeket gyarapítja.

[00:02:31]Az egyetemes emberi értékek gyarapításával végez tevékenységet egész pontosan, ahogy ő maga írta a film kicsit ilyen izének hangzik sajnos a, hogy hívják a dr.

[00:02:43]Mári szokott ilyen szörnyűeket alkotni, ugye?

[00:02:47]Attól tartok, hogy ő ezt ezt ezt megcsinálná, hogy megkérjük Dr.

[00:02:49]Máriást, hogy ő ne nevezze.

[00:02:53]És akkor belőle elég, de amatőr művészek izé a nézőpontintézet vajon megkép megkérdezi Vieber Orsolyát, hogy akkor a Vénusz belép-e a Szaturnusz házába április 12-én, hogy ő hogy látja, hogy a Fidesz erősödni fog-e annyit, hogy a mozgósítás hogy?

[00:03:09]De biztos, hogy megkérdezik, ha nem is a nézőpontintézet, a mit nézőpontintézet.

[00:03:15]De várjál, nem az volt most, hogy már szóba hoztam Tihobrá jövendölte meg napra pontosan Wallenstein halálát.

[00:03:24]Ezt nem tudom.

[00:03:24]Tihobráérl én csak egy dolgot tudok, hogy fémből volt az orra.

[00:03:29]Fémből volt az orra.

[00:03:29]Igen, mert egy fiatalkori botlás során egy pár bajban ugye, de remélem a North Face halálát nem jövendöltem.

[00:03:39]Jó, mindegy.

[00:03:40]Ú de jó volt Péter.

[00:03:40]Nagyon jó.

[00:03:40]Több több ilyen hegymászó ruhát nem tudunk.

[00:03:45]Patagónia.

[00:03:46]Patagónia halálat is meg Jack Wolfskin halálának napját.

[00:03:52]És Eddy Eddy Bauer és Jack Wolfsk Hansen.

[00:03:57]Azonnal szüntessük be.

[00:03:58]Figyeljetek.

[00:04:00]23-án lesz egy élő Borizőhangfelvétel.

[00:04:02]Szerintem mire ez a műsoradásba kerül, addigra a belső körös meghívókent már megkapták a meghívót.

[00:04:10]Ha marad, akkor majd lesz a Tixa oldalunkat, belinkeljünk, de assassiszem eddig még kábé sose maradt, vagy marad egy egy ilyen két-három nap alatt soldout szokott lenni.

[00:04:20]Lényeg a lényeg csatlakozzom mindenki 44 belső köréhez, és akkor legközelebb nem marad le.

[00:04:26]minden idők borző live-jára számíthatunk április 23-án akár ha még ezt meg lehet tartani tehát hogyha olyan a helyzet akármi is történik addig ma ma el fogom nem lesz olyan izgalmas ma el fogom mondani hogyha így van az adás ma el fogom mondani hogy mi lesz a választás végeredmény így készül mindenképp is igen de hát az is elő előtte előtte megondó hogy spoiler tehát azok akik nem akarják tudni hogy mi lesz a válasz edezménye ezt a műsort 13-án hallgassák meg nyilonosában.

[00:04:59]Szóval, hogy minden minden idők élője lesz.

[00:05:01]A pezgő folyni fog meglátjuk ne ne az is benne volt, hogy a Tiszanyer és Magyar Péter így magabiztosan olyan nagy főlénnyel nyer, hogy már 13-án betiltja a sajtót.

[00:05:12]Tehát ez is simán elképzelhető.

[00:05:14]Tehát akkor nem lesz, visszafizetjük természetesen a Igen.

[00:05:19]Jegyek árát, de nagyon érdekes témák várnak ránk mára.

[00:05:22]De az a helyzet, hogy mielőtt szerint mondja meg nem a közedményt, vagy még azelőtt is nem nem a tehát nagyon érdekesek lesz irodalmi quíz, tévéss quíz, rajzpályázat, mindenféle, de az a helyzet, hogy van a breaking new fontos, nem irodalmi lesz a quiz.

[00:05:41]Jó, a breaking news, ami mindent felülír.

[00:05:44]Képzeljék el a kedves hallgatók, Új Péter egy négert látott a Budaőrsi uszodában két sorbánra.

[00:05:54]Tényleg én nem térek magamhoz.

[00:05:54]Nem térek magamhoz.

[00:05:56]Minden, mindennek megvan a maga non plus ultrája.

[00:05:58]Reggel reggel hogyan keltél?

[00:06:02]Nem tudom, de ez ez egyszer csak látom, hogy ott úszik, ott úszik a néger a végtagjaival a mi magyar vizünkbe, ami a magyar adófizetők verejtékéből Hát gyakorlatilag ez a magyar adófizetők verejtéke.

[00:06:16]Verejtéke.

[00:06:16]Igen.

[00:06:16]Igaza volt Orbánnak.

[00:06:19]Hát háború folyik ellenünk.

[00:06:19]Nézzek.

[00:06:19]Hát gyarmatosítanak a négerek.

[00:06:21]Én nem leszek a négerek gyarmata, azt már most mondom.

[00:06:25]És az ukránok e ez izé most hát arról nem beszélve, hogy mi lesz a következő, érted?

[00:06:29]Egyszer csak bemegyek és Zelenski ott fog úszni, [ __ ] meg izébe, gyakorlóba vagy nem tudom.

[00:06:33]Tehát tényleg nem.

[00:06:36]Minek hívják azt a izét?

[00:06:36]Azt a kéz, hogy már azt hallottam.

[00:06:39]Én már azt hallottam, hogy mi?

[00:06:42]Hát tudod, amit ellenzel, azt a hülyeséget, amit a kezükre húz.

[00:06:46]Ja ja ja.

[00:06:46]Tenyér ellenállás.

[00:06:46]tenyérel Zelenski egy terepszínű tenyérellenállásban tempózik a hármas pályán lefoglalva az egészet.

[00:06:52]Szembe jön veled Zelenski, egyszerűen csak ott vigyorog.

[00:06:56]Sőt a a másik izében, amit nagyon gyűlölök, egyrészt nyitogatja az ajtót, másrészt pedig ezzel a hátulszót nem tudod, ezzel a vízipókhátúszásb jön, ami elfoglalja az egész sávot.

[00:07:06]Hát azon Zelenski, Zelenski.

[00:07:11]De hát figyelj, ezt én már hallottam egyébként, hogy tényleg ez most még egy néger van, de majd jönnek majd.

[00:07:16]Én úgy hallottam, hogy a határon kapnak már térképet, meg uszodabérletet adnak nekik.

[00:07:22]Biankó uszodabérleteket osztanak nekik a Soros.

[00:07:26]És hogy osztják be őket az ország különböző uszodáiba?

[00:07:30]Nem tudom, szerintem direkt a izé így így akarja átvenni a globális pénzügyi elit az irányítást a budaörsi úszódaf szerintem.

[00:07:36]És hogy úszott egyébként?

[00:07:38]Mit?

[00:07:39]Hát kezdett egy víz alatt, víz alatt lenyom.

[00:07:42]Nem ment az egész hossz a 25, de egy olyan 20-at víz alatt nyomott.

[00:07:45]De akkor én már kimenekültem a vízbe.

[00:07:49]Mondom, hogy én ezt nem vagyok.

[00:07:50]Hát haragályos.

[00:07:51]Én nem hülye vagyok, hanem magyar, hogy Szia Jákó Péter idéz.

[00:07:58]A legnagyobb mondás.

[00:07:58]A legnagyobb mondás az idei az idei izébe kampányba, ami tényleg az a mondás, ami gyakorlatilag tehát a hogy mondjam, a tökéletes micsoda ez?

[00:08:14]Nem, ez nem paradox, ez nem paradoxom vagy nem oximoron.

[00:08:15]Mi ez?

[00:08:18]Ez amikor a saját, tehát tulajdonképpen az állítás magáfolja saját magát.

[00:08:21]Ez micsoda?

[00:08:21]Nem tudom, mindegy.

[00:08:23]Hát valami tulajdonképpen paradox lehetne.

[00:08:29]Nos, mindenki erre izgul.

[00:08:31]Választási tipsenyt.

[00:08:33]Igen.

[00:08:33]Új Péter kettős pont a választások eredménye.

[00:08:35]Aki nem akarja, hogy elspoilerezzék, hallgassa a hal.

[00:08:39]Nem, de halál komolyan.

[00:08:39]Halál komolyan kiszámoltam.

[00:08:42]Na kisz tehát nem nem csak hasa ütve, hanem kiszámolt.

[00:08:45]Persze, de teljesen tudományosan tudom.

[00:08:47]Úgy mint amikor Orbán összeállítja 2030-as VB.

[00:08:48]a Roy barátoddal a tegnapi podcast alapján, hogy ő is valamiből a magyarok a gazdasága jövedelemből kiszámolta.

[00:08:58]Jó, hát az most meg Igen, de nem nem ez tudományosabb.

[00:09:00]Ez tudományosabb.

[00:09:02]Nem, egyébként egy adat ugye a listás az az körülbelül az hasonlított hozzá, de az hasonlít hozzá.

[00:09:09]Én azt gondolom, de egy kicsit pesszimistább vagy.

[00:09:11]Hát attól függ onnan nézzük.

[00:09:15]Bizon a végermény szempontbjából jelentősen pesszimista, hogy na várjál írjuk.

[00:09:22]Igen.

[00:09:22]Nyugodtan férf mondasz mire mire tépel?

[00:09:26]Listán listás eredmények.

[00:09:26]Egyelő induljunk ki abba, hogy kezdjük Magyar Kétfarkú kutyapárt.

[00:09:31]Nem nem innen fölül egyrészt névjegyzékben szereplő választók száma körülbelül 7 millió lesz ugye tehát hogy onnan valamennyire fogyott a lakosságot mit több.

[00:09:43]Nem, hát azért annál több.

[00:09:43]Már 2022-ben 8 millió fölött voltak.

[00:09:47]Nem, nem.

[00:09:47]7 millió valamennyi volt négyedék szereplő.

[00:09:48]Ö nem én mondom jó 8200000 volt 2002-ben.

[00:09:55]Ez egy kicsit alása most a Péter meg neki puszulását.

[00:09:57]Azt se tudjá b semmi baj.

[00:09:58]Az alap az alapadat nem stimmelt, de ez nem gyengít.

[00:10:00]Egy egy milliós tévedés egy ekkora országban nem.

[00:10:04]Jó, mindegy.

[00:10:04]Én azt azt mondtam, hogy körülbelül ilyen 5 és fél millióan fognak elmen 5 és fél millióan fognak elmenni szavazni.

[00:10:09]Tehát akkor voltak 22-ben.

[00:10:12]Akkor csak a belföldi volt 5,s fél és szerintem összesen volt valami öt 5 h 5-ny nem tudom öt öt hét szavazott 5 millió és és akkor szerintem a annál több nem nagyon lesz.

[00:10:24]Tehát hogyha hogyha lesz egyrészt fogyott valamennyit a népesség.

[00:10:28]Több les narrátor több lesz.

[00:10:31]Igen.

[00:10:32]Hát 50000-rel.

[00:10:32]De nem nem lesz.

[00:10:34]Na mondjad mondjad amit mindenki hallani akar.

[00:10:36]Én én arra számolok, hogy ebből a Fidesz országos lista, vagy hát lista, most már csak ugye sima lista van, nincsenek megyei listák meg [ __ ] az lesz ez a lényeg.

[00:10:49]Ez a borizőhang rövidebb, ingyenes változata.

[00:10:51]Amennyiben szeretnél egy hosszabb fizetőset már szombat reggel sokkal viccesebb, szórakoztatóbb, informatívabb, belterjesebb, akkor fizess elő a 444-re a borizuhang.hu.

[00:11:01]H Igen, hogy az, hogy hogy az, hogy szegény Trump hát, hogy nem amerikaiak nem dönthetnek semmiről, ezek az ördögi zsidók berángatták őket a izébe, és hát ennek vannak mindenféle egyéb leágazásai abban, hogy ebből milyen antiszemitizmus hullám fog a a világ belindulni.

[00:11:17]hiszen hát ugye nem tudom szemben a a tradicionális antiszemitizmus táptalajával, mit tudom én, Dreifus ügy, Solymosi Eszter, amik egész egyszerűen hazugságok voltak, azért az, hogy Gázában mi történik, meg Libanonban mi történik, meg Iránban nem mi történik, ezek ezek az a helyzet, hogy nem hazugságok és értelmes emberek is gondolhatják azt, hogy hát az úgy nem jó.

[00:11:42]Úgy ér úgy érzed, az 50000 vagy nem tudom hány gázai halott, az nem egy levegőben lógó vérvád?

[00:11:45]A 70 nem, hát azt már most az izraeliek is elismerték, persze azt csak tudod a háború közben kiabálták azt, hogy nem, nem, hazugság, nem halt meg annyi ember, nem, nem hazudnak a palesztinok.

[00:11:55]Aztán természetesen csendbe a az izraeli hadsereg, ami még egy a a magyar szinten kvázi autokratizálódó Izraelen belül egy demokratikus intézmény, az bevallotta, hogy ne annyi, mit tudom én, 717, valami ilyesmi a hivatalos szám.

[00:12:09]És hát most ugye ez megy, és ugye rá kell kenni ráadásul valakire ennek a háborúnak a ennek a rosszul sikerült háborúnak a a felelősségét.

[00:12:19]Úgyhogy az amerikaiaknak nagyon jól jön, hogy azt lehet mondani, hogy de hát ebbe a Izrael ezek a gonosz izraeliek rángatták csak bele szegény Trump urat, akit az áldott jó szíve vitt erre.

[00:12:31]És nem pedig azt, hogy olyan sek hülye, hogy azt nem gondolták végig, hogy lezárják a hormózis szarost.

[00:12:34]Azt nyilat azt nyilatkozta Trump, hogy hát erre senki nem gondolhatott, hogy hogy erre egész egyszerűen nem nobody thought of that, hogy lezárják a hormóziszoros elkezdik bombázni é 30 éve nem hallunk 30 éve nem én már ez röhögtem mindig 30 éve minden egyes ilyen geopolitikai jellemzőnek nevű ember hogyha a száját nem vagy te hogy és irán leárja a hormuzi szoros az elmúlt 30 évben ezt minden hónapban háromszor meghallgatta ja tényleg száó elküldhetné neki valamelyik Nógrádi Győri bácsis podcastnak a leíatát, és akkor szerintem sokkal jobban látna Trump elnök úr.

[00:13:09]Hát vagy legalább a Rubak ez a látod Winkli, megtaláltad a megoldást.

[00:13:12]Ez a baj az Amerikában, hogy nincs egy nógrádi Gyurijú.

[00:13:15]Látod, nincs Gyuri bácsi.

[00:13:16]De az nem lehet, hogy hogy tényleg, hogy egy netanyahu be tudja magyarázni neki, vagy ők nincs nem szaunáznak együtt?

[00:13:25]De nem az figy bogarat ültetni a fülébe fig elmondhatom az összes küs elméletem ugye szerintem a legjobb dolog a net a netanyahú az Orbán Viktornál lényegesen nagyobb varga betűket tett a szélkakasi karrierjében.

[00:13:47]A ő 40 éve fixen a az Irán a mániája, és ahogy aiszem egy amerikai demokrata szenátor fogalmazott, his found American president stupid a war with Iran.

[00:13:59]Hogy először a netanyahunak olyan mázia van, hogy talált egy olyan hülye amerikai elnököt, aki hajlandó volt beszállni ebbe a háborúba.

[00:14:06]És szerintem az történt, hogy miután a Delscy Rodriguez re sikerült leváltani a Madurót azzal a jól végrehajtott kommandós izével, azt mondták a netanahuék a a Trumpnak, hogy látod milyen egy megy ez neked öreg, megyez neked öreg.

[00:14:21]Látod mondta olyan hülye, nem vagy te olyan hülye.

[00:14:26]Igen.

[00:14:26]És azt mondták neki, hogy figyelj, itt van a Hamenej.

[00:14:28]Tehát mi ugye tudjuk, hogy a gyakor meg volt hackelve az összes teheráni közlekedési kamera.

[00:14:33]mindent tudott Izrael a és tud most is a gyakorlatilag a teljes iráni felsővezetés mozgásáról.

[00:14:39]Valószínűleg azt mondják a Trumpnak, hogy figyelj, itt van, nyomjuk meg most a gombot, nyomjuk meg most a gombot, kinyírjuk a Hamenejt, jobb lesz.

[00:14:47]És ezzel belerángatták a Deamféle szörnyű zsidó globális háttérhatalom eredménye, hanem a seghülye amerikai elnöknek a döntése.

[00:15:01]Tehát ez természetesen Izraelnek az érdeke és nyilván az azt is mondta, figyelj itt ez az hullanak a bombák, mindenki elfelejti neked az azért erre erre a a az ellenérve az az a az a vicc, hogy azért hamarosan a teljesen epstein aktákat ki fogják rakni, hogy eltereljék a figyelmet a az iráni háborúról.

[00:15:20]Tehát azért ez, hogy a hogy a hogy a ezzel terelték, hogy melyik a gumicsont, az most már azért nem olyan egyértelmű.

[00:15:26]Így a amikor lángol a katari LNG terminál, és a szaúdiak már lassan a vörös tenger felé se tudják elvinni az olajat, hogy hogy melyik a nagyobb net.

[00:15:38]Igen.

[00:15:39]Hogy ez a te összeeskősméleted, ez nem annyira összeeskősmélet.

[00:15:41]Én is én is olvastam ezt nem is tudom melyik elemzőnél, hogy a hogy az elmúlt 30 évben az izraeliek gyakorlatilag minden amerikai elnököt megpróbáltak arról meggyőzni, hogy bombázzó iránt.

[00:15:51]Most végre találtak egyet.

[00:15:53]Hát ugye ebből az ebbe a 30 évenek most legalább 20-ban a netanyahu volt az izraeli miniszterelnök.

[00:16:00]Ugye két a hát és a legjobb, hogy 2003-ban, amikor a az amerikaiak irakot bombázták, akkor véletlenül nem a Netanyahu volt az izraeli miniszterelnök, hanem az egyetlen ember, aki még nála is ravaszabb volt, a Sharon.

[00:16:12]És ő azt mondta, hogy ne bombázzák kirakot az amerikaiak, de a Netanyahu akkor ellenzéki politikusként mondta az amerikaiaknak, hogy te te bombázátok kirakot, és ide jutottak.

[00:16:21]Hát jó, de nem kell ahhoz egy mániás netanyahunak lenni, hogy bombáztassd egy olyan országot egy szövetségeseddel, amelyik az deklaráltan az alkotmányuk, nem tudom, hogy van az iráni alkotmányban van-e egyáltalán ilyen megfogalmazva, hogy és Izraelt el kell pusztítani, és [ __ ] sok ballisztikus rakétájuk van, amivel ellátnak abszolút izraelik, ami nem nagyon pontos, de hát azért a elég messze állnak Izrael elpusztításától.

[00:16:52]Há igen, de ha van atomprogramjük és a többi és a többi, ha [ __ ] sok balisztikus.

[00:16:56]Én abb sose hittem, hogy a én abban sose hittem, hogy az iránni síta teokrácia atomszennyezni akarná Jeruzsálemet, a muszlim vallás harmadik legszentebb városát.

[00:17:08]Én soha nem gondoltam azt, hogy Irán bevetni az atomot.

[00:17:11]viszont Ja, még a még azt akartam, hogy az is milyen izé, hogy most jutt eszembe ugye Márton megírta, hogy vége van Dubajnak, ami egyébként tényleg egy komolyan vehen vehető szárió, hogy közben meg a a Lint elkezdte nyomni a Dubaj csokoládé reklámot, és mindenütt az [ __ ] akár bármilyen iráni háborús izét kinyitok, érted?

[00:17:34]Jön a Dubaj csokoládé reklám.

[00:17:34]Hát tényleg [ __ ] meg, ez a ez a világ.

[00:17:36]Én aki mindenben meglátom a meglátom a pozitívumot, ebbe is ugye az az egyik az, ami viszonylag, amit más is meglátott, hogy lehet, hogy ez felgyorsítja a a fosszilis korszak végét, ugye ez az egész, ami végül is az egy jó hír lenne.

[00:17:51]Én a én a sports washing naksenésében bízom.

[00:17:58]Hát hiszen nem lesz pénz nem lesz pénz.

[00:18:03]Ugye most le kellett mondani két forz Forma 1-es nagy díjat le kellett mondani ugye a Bachrent meg a szaudit le kellett mondani azt a finális szimát amit a spanyolok meg az argentinok játszottak volna Katarban, ami a az Európa bajnok és a Kopa Amerika győztese.

[00:18:19]És reméljük, hogy nem lesz pénz Cristiano Ronaldo pénzére.

[00:18:24]Tadei Pogacának nem lesz annyi segítője az UAE Emirates bicikli csapatb.

[00:18:32]Úgyhogy szerintem így minden alkalom a tehát vannak valóban vannak negatív hatásai az iráni sahet drónok becsapódásának, de hogyha sportswashingból kevesebb lesz, akkor az szerintem de nem jó, ha nincs meccs, mert úgyse megyünk sehova, mert drága a benzin.

[00:18:49]Tehát magunk az a baj, az a baj, hogy túl, hogy azért nagyon túlzottan optimistának kell ahhoz lenni, mert én én pont azt látom, hogy minden ilyen dolog ilyen sok.

[00:18:58]Nem, hogy a nemhogy az lenne a hatása, hogy akkor tényleg az eddigi hülyeségeinket kivitel, hanem mindig a hülyeség dupláz rá.

[00:19:05]Messire ne menjünk.

[00:19:08]Ugye ez az Orbán Viktornak a 22 Putyin sztorija.

[00:19:10]És itt is lehet az, hogy tényleg itt van a két ember, akiről azt mondta, hogy hú, hát az a Putyin milyen megbízhat.

[00:19:17]Hú, 22-ben úgy [ __ ] a gázárakat, meg a akkor nem hallottad, hogy izé, hogy hogy itt velünk politikai okból akarnak kibaszni, meg izé, mert nem a szankciók nyomták föl a gázárat.

[00:19:27]Az már a háború előtt fölnyomta a Putyint.

[00:19:29]Akkor nem volt szó róla, hogy blokád alatt vagyunk, meg hogy hogy ilyen problém, meg hogy háborút indítottak a magyarok ellen.

[00:19:34]És most meg jön a másik haverja, a béke, a nagy békegalamb, a az ön önbeldíjas, érted, és izé, és elintéz az 1000 Ft-os benzin, és ebből nem a nem azt szűri le a magyar a magyar választó, hogy na [ __ ] meg, itt van a itt van az Orbán, aki tényleg elkezdődte az energiaválság 22-ben, amire nem az volt a válasz, hogy jó.

[00:19:59]akkor próbáljunk meg átállni, próbáljunk meg más forrásból energiát szedni.

[00:20:04]Nem az volt, hogy rádupláztunk, még [ __ ] drágán vettünk egy csomó orosz gázt.

[00:20:08]Akkor még az volt, hogy tényleg Magyarországnak ma az orosz gáz függősége, meg egyáltalán a gáz függősége magasabb, mint az Orbánik előtt volt.

[00:20:15]Ez [ __ ] meg, ez egy nemzetellenes bűncselekmény.

[00:20:18]Ez van valakinek egy rossz szava?

[00:20:21]Senkinek.

[00:20:23]Mindenki hát az orosz olcsó energia az kell nekünk.

[00:20:26]Az orosz olcsó energia.

[00:20:28]Meddig fogjuk ezt a baromságot még mni?

[00:20:29]És ráadásul ezt szuverenitásként lehetett volna eladni a szélerőművek építését, de ugye azt se engedélyezték, mert abból nem lehet úgy lopni, mint a nem volt meg nem volt migránneres kapacitás, hogy többet lopjanak belőle.

[00:20:41]Hát igen, mert a a napellenfarmokból könnyű sokkal könnyebb lopni a meg ott a rendszert kell építeni.

[00:20:47]Tehát ott a hálózatépítés az [ __ ] drága, tehát ahhoz saját pénzt is bele kell rakni.

[00:20:52]Az nem olyan egyszerű nem kell feltétlenül ilyen ilyen nagyon zöld energiára gondolom.

[00:20:56]Lehet mondani, hogy igen, hát azt tárolni mit tudom én.

[00:20:58]De hát akkor az atomerőművet legalább össze lehetett volna hozni a franciákkal, vagy valakivel.

[00:21:03]De hát az atomerőműben se épült semmi.

[00:21:05]15 év alatt érted, egy izév egy gödröt ástak egyelőre.

[00:21:09]Péter, az 1%-ot most nem szúrnád be ebben a pillanatban?

[00:21:15]Hát, hogyha a kedves olvasók szeretnének még több ilyen színvonalas antirasszista tartalmat hallgatni, ugye finoman kiegyensúlyozott mélységi elemzéseket a világpolitikáról.

[00:21:31]Péter megígéred, hogyha ideadják az 1%-jukat, akkor minden nap lesz a választási műsorunk.

[00:21:35]Sőt, naponta kettő.

[00:21:37]Igen, naponta kettő.

[00:21:37]Én akartam indítani 40, volt egy ilyen tervem, de aztán lebeszéltem róla, hogy indítsunk 40 választási műsort egy nap, és meg is volt, megírtam a felét, de mindig csak bemutatkozás elmondott, hogy adják ide az 1%-ot, főcím, izé meg egy kérdés, meg Lakner Zoltán fodrásza.

[00:21:58]És akkor nem tudom én vége.

[00:22:02]Akkor ezt nem ígéred meg egy új időve?

[00:22:05]Nem viszont az van, hogy akkor a ne hagyjuk, hogy zelenszkép plakátok legyenek a vadong 100%-ából, mert a 99%-ában úgyis az lesz.

[00:22:16]Erről az 1%-ról meg el lehet dönteni, hogy mégse.

[00:22:19]És most Pamputya nincs.

[00:22:21]Nem nem tudok nem tudok a témához hozzászólni, és véleményem sincs soha.

[00:22:24]Akkor a kulturális quízemet előbb bedobom.

[00:22:27]Jó, mert mert kapcsolódni fog a végén, ami De külön ideírta, hogy nem beszélhetsz bele a kulturális kíben.

[00:22:32]Igen, már nem is beszélek, én már biztosítottam is a kezdés előtt.

[00:22:36]Emeld föl a kezed, ha beszél.

[00:22:37]Melyik az a kulturális esemény, amelyen részt vettek a következők?

[00:22:44]Budaházi György, lelkiismeret 88 csoport, és egyébként terrorizmusért is elitelt nyilván.

[00:22:55]Hazfi, Köves Slomó, nem Varga, most nem beszélek vele.

[00:22:59]Varga Ferenc József, a legendás Aradi Varga Só ugye a szegény ember Saskabaréja az ATV-n oszlopa, Vágvölgyi B András médiaszakember, Német Tamás 444 főszerkesztő.

[00:23:12]Inkább inkább te ne haragudj.

[00:23:15]Tent főszerkesztő.

[00:23:16]Igen, Marduk koncert.

[00:23:18]Biztos, hogy egy metál koncerten vagyunk.

[00:23:19]Igen.

[00:23:20]Ma igen, ma metal koncert van.

[00:23:20]És a mivel a Vágvölgyi ott volt, ezért a akkor ez a Tormentor lettorment.

[00:23:27]Így van, így van, így van.

[00:23:27]Na és ezzel kapcsolatban van egy ez még nem a quiz, de ez volt a quiz.

[00:23:32]Ez volt a quiz.

[00:23:34]Megnyerte Vede Márton végeredményt kihirdet.

[00:23:38]Köön és gratulálunk Mártonnak.

[00:23:39]És és erre még fölfűznék egy gyors essét itt ilyen ebbe nem beszélhet bele.

[00:23:48]Verbalice.

[00:23:48]Há belebeszélhet csak mindegy.

[00:23:50]Mindegy, mert szeretném félretenni a tréfát egy pillanatra, mert tényleg a magyar nemzeti kultúra egy nagy pillanatáról fogok itt megemlékezni.

[00:24:02]Mertogy igazából minden együtt volt ahhoz, hogy én nagyon utáljam ezt a koncertet.

[00:24:06]Mindegy.

[00:24:08]Egyrészt [ __ ] hosszú volt.

[00:24:08]Ugye három zenekar valami este 7:00-től éjfélig, tehát 5 órára elhúzva.

[00:24:18]Az elején volt ez a lengyel Woods Graves nevű zenekar, ami nem lett volna rossz.

[00:24:24]Ez a ez a Mögla nevű lengyel nagyon híres black metal zenekarnak valami spinoffja, és ilyen black oy.

[00:24:32]Én még ilyet nem hallottam.

[00:24:35]egy kicsit ilyen venomos izé, de black metálos alap.

[00:24:38]És ezen ilyen a skinhead zenekaros ilyen futball huligános kántálás a a refrénekbe.

[00:24:48]Egyébként volt is egy antichristian huligán című, ami azért nagyon vicces volt, de az egész hát nagyon előzenekarul szólt.

[00:24:56]Nem lett volna rossz zeneileg, csak valahogy ezekkel a korf hát a korf paintet is tudni kell viselni.

[00:25:01]Na, tehát olyan olyan fölnéztél a színpadra és olyan olyan vicces volt, tehát hogy nem szóval van akin a Corps Paint nem vicces, van akin vicces, de jól áll, mint a Zabas.

[00:25:15]Van akin vicces, de nyomorult, és ez inkább az utóbbi volt, de mindegy, nem akarom.

[00:25:19]Ugye utána volt a Morbid, ami egy ilyen Tormentor szinte legendás underground zenekar.

[00:25:24]Ugye itt kezdett ezt Pelle Olin alapította Avagy dead.

[00:25:26]a rocktörténet második legkiresebb szétlőtt fejű embere kört köbe után csak, hogy őt láttuk lemezborítón és jelentétben Kört Kobinnál, hogy hogy ezt ugye ő alapította 868-ban volt, és aztán megszűnt, és most megcsinálta az egyik régi tag két KB régi taggal, és fölkérték a Dead ötcsét, aki akkor amikor meghaltad.

[00:26:01]Igen, Kis Dead természetesen.

[00:26:01]Igen.

[00:26:04]Ő azt hiszem, hogy már nem David, hanem Daniel.

[00:26:06]Daniel All és egyébként [ __ ] jól énekelt, tehát hogy tényleg jó az ebből van ez a black metal éneket ez a süvöltős, károgós démoni vonal, mint a Dead is egy kicsit olyan volt és és az már jó volt, csak ebben a ezen a koncerten ugye volt egy olyan showelem, hogy [ __ ] a közönségbe valami egy tál, valami ilyen nagyon a You are disgusting című számban egy tál, ilyen valami májkrémes, ilyen genyós zsíros szart, és ugye elöl álltam, [ __ ] meg, a a pogózok még ott széthányták be a [ __ ] életbe, és ott á mindegy.

[00:26:45]Tehát na az nagyon nem hiányzott.

[00:26:47]Ott egy kicsit fölbasztam magam.

[00:26:52]És hát aztán már mindenem fájt meg izé már ott nem tudom már 10 óra volt, amikor elkezdődött a Tormentor és hát hát [ __ ] meg, tehát hogy Csihar Attila így most már 60-hoz közelítve assiszem ő 70-es.

[00:27:13]Figyelj, ez e ez ez nem hogy nemzetközi színvonal meg világszínvonal, amit az a csávó leadott meg izéve.

[00:27:18]Ez ez valami egészen egyedülálló dolog.

[00:27:21]Tud hát én azért hallottam én már őt sokszor meg láttam, de hát ő a csúcsformájánál is följebb van.

[00:27:28]Tehát, hogy hogy amit itt ment, ez ez nem is poppukció, meg nem is rock and roll meg szóval e ez inkább egy ilyen okult avangard színház, egy egy tényleg egy ilyen komédia de Larte mert valószínűleg az eredeti komédia de Larte, tehát ez a vásári komédia se olyan volt, hogy azon röhögtek, hanem attól legalább annyira féltek is.

[00:27:49]Tehát, hogy ez mind a maszkba, mind a színpadi, tehát a csávó a színpadra született, annyira érzi ezt az egészet, nagyon-nagyon jó volt.

[00:27:58]Tényleg meglepő.

[00:28:00]Mindig azt gondoltam, hogy szegény Nagymányi Laci ezt látta volna, akinek ugye volt ez a tézise ugye a Rock and Roll a színház.

[00:28:05]Szóval, hogy ez művészileg, szakmailag abszolút topon van a a művész.

[00:28:13]És mindenki azt mondta, aki volt most esetleg Méhemen is.

[00:28:15]Hát sokkal jobb volt a Tormentor.

[00:28:17]És hát a Tormentor van néhány jó szám.

[00:28:19]Ugye az első lemez gyakorlatilag az, ami a anno domini, ami szerintem az egyébként hihetetlen, hogy azzal lemez Magyarországon elkészült.

[00:28:29]Tehát hogy az annyira a világtendben volt.

[00:28:31]Tehát az tényleg egy ilyen műfajalapító lemez.

[00:28:32]Tehát körülbelül tényleg a morbidhoz meg ezekhez hason hasonlítható, hogy azt máig nem értem, hogy azt hogy hogy csinálták ők meg itt elszigetelve szinte mindenktől.

[00:28:41]Szóval na ez nagyon nagyon nag nagyon jó volt a Charar.

[00:28:48]Elképesztő hangerőn nyomta, elképesztő változatosságba.

[00:28:50]Szóval ugye ebbe a műfajba meg ilyen extrém metál műfajokban általában azért az énekesek egy dolgot tudnak azt nagyon jól.

[00:28:57]Ebben van ugye ebbe a bekmet énekstílusban több minden van ugye ez a nem tudom én ez a ez a démoni süvöltős, mint amit a DEIS csinált.

[00:29:08]Van ez a ö ugye ez a ez az ilyen mélyebb ilyen ilyen ilyen gurgulázós nagyon sátáni van ez a égetett boszorkány típusú hisztérikus rikoltozás.

[00:29:22]Szóval hogy hogy hogy meg ez a depresszív ilyen ilyen temetői vámpíros nyavajgás.

[00:29:27]Szóval, hogy hogy de mindenki csak egyet tud.

[00:29:29]Na most az Attil tudja az összeset egyrészt, meg még azon kívül minden.

[00:29:33]Tehát hogy azok itt ilyen tuvajtorok ének több szólamba, nem tudom én, a Robalfordos fazzettó sikítozás, akkor a egy kis harmonikus éneklés, bár az kevés.

[00:29:45]Szóval, hogy tehát tényleg mindent mindent elképesztő, elképesztő volt.

[00:29:50]Nagyon jó volt.

[00:29:50]Ez volt.

[00:29:50]Pedig nem is álltam elől.

[00:29:53]Nem, amit nem szeretek, rock koncert, mert már nem volt időm, még nem is akartam már előre furakodni.

[00:30:01]Tehát a pult mögött álltam, és meg ott is olyan jól szólt, olyan jó hang hangja volt, minden.

[00:30:06]Nagyon jó volt a tormentátó.

[00:30:08]Nagyon örülök, hogy elmentem.

[00:30:10]Nem fogadtam volna erre a 90-es évek elején a Hungária körúti jamaikai regi kocsmába, hogy hogy a csihar ezt ilyen ilyen tiptp fizikai állapotba ezt így letolja.

[00:30:23]Így nem tudom, én 30 évvel később.

[00:30:26]Kemény.

[00:30:26]Ja.

[00:30:26]Na ennyi.

[00:30:26]Ja.

[00:30:26]És ez ott kezdődik, hogy hát itt így jut az embernek az eszébe, hogy hová kéne a kossutdíjakat adni, ugye meg a plecsniket, meg a lovakhorokkereszteket, [ __ ] meg.

[00:30:40]Tehát, hogy nem mindenféle félnótásoknak, érted?

[00:30:42]Meg meg lehet pamkutyára járni, meg betonhofira, meg ilyen hülyeségekre.

[00:30:46]De hát itt azért a egy nemzeti, tehát tényleg a a a nemzeti színpadi előadóművészetnek egy tényleg egy egy világklassz is.

[00:31:00]A csávó minden tekintetben.

[00:31:04]Na csak ennyit akartam mondani.

[00:31:04]Meg meg voltam hatódva.

[00:31:09]Pont vége.

[00:31:10]És most Pamputya.

[00:31:12]Pamputya.

[00:31:13]Most most mondtam mesél.

[00:31:13]Hát tehát korszakhatár vagy egy ilyen jelen voltál a koncerten?

[00:31:19]Nem, hál isten a családom másik két tagja jelen volt.

[00:31:25]A veled egyháztartásban élő család.

[00:31:26]Lányom és feleségem.

[00:31:27]Bár ekkor pont nem éltek veled egyháztartásba, hiszen elmentek Pkutyára.

[00:31:31]Igen.

[00:31:31]És azóta se engedte őket vissza, mert elmentek pamutyára.

[00:31:36]Saj nem tudsz ide nem jössz vissza több.

[00:31:38]Ti hallottatok, hallottatok már pamutyát?

[00:31:41]Nem, nem hallottál pamut?

[00:31:41]Nem tudom.

[00:31:41]Lehet, hogy formát rajta.

[00:31:43]A izé nem.

[00:31:45]Na először is először is tegyünk rendet a fejekben.

[00:31:49]Na nagyon hé és ez az irigyó szó, hogy Újpéter szokott ezeken borongani, tudod, ez a pusztulavilág mindig minden egyre szarabb.

[00:31:57]Nézd meg, hát a kraszahorkainak is a bla bla bla bla bla bla bla.

[00:32:04]Igen.

[00:32:05]A báron Welkeim hazatér, mennyivel szarabb, mint a sátántangó, bla bla bla bla bla.

[00:32:09]Szóval először is nem paródia.

[00:32:12]Tehát ennek semmi köze a paródiához.

[00:32:12]Az én gyermekem sajnos az őt már a YouTube nevelte, tehát nagyon sok pamutyát kellett hallgatnom.

[00:32:18]Az nem paródia, tehát hogy ők fogják a Despacito című slágt, és az alapjaira egy indiens dolgot rádűnögnek, tehát se énekelni nem tudnak.

[00:32:30]Nem is igazán vicces.

[00:32:32]Tehát ha azt vesszük, hogy mondjuk a magyar paródia jól hangzik a magyar paródia magyar paródia íve a Voga Turnovskitól mit tudom én a Markos a Voga Turnovski katona jár rájött a szapora nagyon tehát hogy az irigy hónajymirigy az paródia volt tehát ők próbáltak a a konkrét produkcióból valami paródiaszerű tehát túltolni zeneil Szerintem szerintem az Irigy Hónagymi Mirigy nem volt paródia.

[00:33:04]Az Irigy Hónagymi Miririgy az a trükk volt, hogy a borzasztó fos magyar po szövegek helyére írtak körülbelül vicces, de épkézláb szövegeket.

[00:33:15]Vicces, semmiről nem szóló, de épkézláb szövegeket.

[00:33:19]Emlézel a Gypsy Kings paródiájukra?

[00:33:22]Igen.

[00:33:23]A Bamboleó, Bangó Béla, Bangó Géza.

[00:33:23]Teri virágmintás pendje világít.

[00:33:28]Prozódia helyes, magáhangzó helyes.

[00:33:32]Jankó nem jutott dülőre.

[00:33:32]Bangó Jankó Markecol.

[00:33:34]Áj le Pista itt a géz kankójáról vakerol.

[00:33:38]Én nem róla csalogat a kreol gyári bimbó, mint a káddugó.

[00:33:40]Érted?

[00:33:40]Egy tökéletes rasszista proli humor.

[00:33:42]Az szerintem vicces volt.

[00:33:45]Prófik írták, profik írták.

[00:33:45]A akkor kezdődtek ott a bajok.

[00:33:47]Akkor lett nem vicces, amikor ugye leszerződt a a TV2, és nem tudom, hetente kellett valami vicceset csinálni.

[00:33:53]Úgy már nem megy senkinek, de azt nem lehet tőlük elvenni, hogy ebben a ultra tahó népi humorban zseniális volt.

[00:34:02]Én még láttam az irigy hónajmiát abban a izében, amikor nem profi kabaré szerzők írták még a számaikat.

[00:34:08]Ezt maguk írták szerintem a számaikat.

[00:34:10]Nem nagyon cs elég sok amikor már mentek ezek a TV2 show előtt amikor jó volt, akkor maguk írták.

[00:34:16]TV2-es dolgok mentek, de akkor is azért voltak profi szövegírók már egy, amik amikor termeltek rendesen.

[00:34:24]Én láttam még a fekete lyukban.

[00:34:24]Kérlek szépen.

[00:34:27]Én láttam még a tüzes víz rokkocsmában az akkori Majakovski utcában.

[00:34:30]Ak király utca.

[00:34:33]Igen, igen, tényleg.

[00:34:33]A legendás akkor még kicsit olyan zenekar, akkor még olyan pamutya szinten voltak kábé.

[00:34:40]Igen, de aztán aztán belelendültek.

[00:34:43]Na de hát a most beárasztod a pamkutyát.

[00:34:46]A pamutya az [ __ ] nem parudia.

[00:34:46]Azzal együtt mindenképpen megadom nekik, hogy nem gyökerek.

[00:34:52]Tehát két ilyen cuki csávó, akik nem gyökerek.

[00:34:55]Tehát ha már valaki a YouTube-on neveli az ember gyermekét, akkor azt mondom, végül is a pamkutyára rámerem bízni.

[00:35:01]És hogy ami a pozitív, amit 2026-ban szerintem meg kell adni a Pamkutyának, hogy hát bármit mond a Najmányi a Rock and Roll egy színház, tehát ezt az egész popmanedzser életérzést is nagyon beárazza a Pamkutya.

[00:35:17]Tehát itt van két csávó, nem tudom hova valósiak, nincsen semmijük, nincs egy bácsikájuk, egy valaki, aki elindítaná őket.

[00:35:23]Hát egyszerűen van egy darab telefonjuk, vagy kettő, és azzal fölvesznek ilyen hülyeségeket, valami filléres ilyen ingyenes programmal raknak alá zenét, és basszus, azért hatszor, hétszer, nyolcszor töltötték meg a 17-18000 fős.

[00:35:37]Jó, de most már azért menedzselik őket, ugyanaz, akik a azariát a Tód Gergőék csinálták ezt a izét.

[00:35:42]Nem az a nem a Tód Gergőék miatt telt meg hétszer az MVM.

[00:35:47]Nem a Tó Hát az, hogy megtelt, abban már benne voltak a Tód Gergőjék szerintem.

[00:35:52]De az, hogy a hányban a hány milliós a hány milliós YouTube letöltésben nem a Tót Gergőik miatt akart a lányom.

[00:35:59]Bár mondta, hogy hát ő már ehhez öreg, de muszáj.

[00:36:01]Nem a Tót Gergőik miatt a men föl kell elépíteni egy élő egy több mint 100000 ember.

[00:36:09]Maga a koncert egyébként én csak velem ház egyháztatásban élő családtagjaim elmondására hagyatkozhatok.

[00:36:15]Semmi különös nem volt.

[00:36:17]Bejöttek a színpadra, elénekelték.

[00:36:21]feleségem tud róla, hogy nincs nagyon jó hallása.

[00:36:23]Mondja, hogy még neki is hamis volt, de jó volt a koncert.

[00:36:25]Azt mondta, mondom, mi volt a show?

[00:36:27]Azt mondta, hogy semmi.

[00:36:28]Ott jöttek, mentek és dünnyögtek, és voltak táncos lányok.

[00:36:31]De hát 2026-ban ez már nem tűnik nekem nagyon elégségesnek, de azt mondta, hogy jó volt maga a koncertélmény.

[00:36:38]Három mospit is volt, ahol spontán a fiatalság félmeztelenül ugrabugrált és szaltózgatott lent a küzdőtéren.

[00:36:48]Mocskos fideszezés ezúttal nem nagyon volt.

[00:36:50]Valamelyik karan elkezdték, de aztán érdektelenség befuladt.

[00:36:52]Na mindegy.

[00:36:55]Én azt mondom, hogy ez mindenképpen nagy dolog.

[00:36:56]És biztos a Tót Gergői óriási menedzserek, de nem ők nem miattuk telt meg a nemattuk meg, de az miatt, akik se énekelni nem tudnak se nagyon viccesek.

[00:37:12]Szóval az én hősöm a múlt héten is már Dr.

[00:37:15]Novák Hunor volt, ugye?

[00:37:18]Hát ő már régi régi hőse.

[00:37:20]Én most hallottam először Dr.

[00:37:20]Novák.

[00:37:22]Nem, nem nincs meg, hogy mit YouTube-on.

[00:37:25]nagyon aktív gyerekorvos és és direkt ilyen az összes ilyen hülyeséget.

[00:37:27]Tehát például ő ő az egyik kedvencet, amiben te is hiszel, hogy a kalcium jó az allergiára, azt is meg egy csomó ilyen ilyen orvosi mitoszt ő leleplezett C-vitaminnal.

[00:37:42]Igen.

[00:37:43]Hányszor csipet téged arcon?

[00:37:43]Lódarázs.

[00:37:45]Ezt mondd meg.

[00:37:45]A két izé, a két egyszer csilletve az csípett már, de tök mindegy.

[00:37:51]Ugye ez a placebás lényege.

[00:37:54]Most igen vagy nem az előbb orvosilag igazot, hogy a káciumnak semmilyen antiamin hatása nincs és a C-vitanak se.

[00:38:00]Ez a klasszikus placebó hatás.

[00:38:02]Azon legg olyan dolog, hogy elmúlik.

[00:38:04]Nekem a szomszéd mentős Laci azt mondta.

[00:38:08]enek is azt elmáz biztos az orvostudomány minden ágát magas szinten műveli de novákor elmagyarázta annak idején hogy miért alakult ez így és miért a magyar orvosoknak egy nagyon jelentős része továbbra is adja a kalciumot izé ellen ami egy egyszerű tévedés miatt van hogy a sandoznak volt egyszer egy antizamin terméke ami kalcium és utána lett egy kalcium a sandos ten, majd utána lett egy kalcium szando pezsgőtabletta ami ugyanúgy nézett ki és innen alakult ki az hogy a kalcium Az jó a izére a a a az allergiára, ahol ott semmilyen antisztam nincs, de a csontjaid erősebbek lesznek tőle, az biztos.

[00:38:46]Hát azt kell, hogy mondjam Péter, én nem csak a YouTube-ról tájékozódok, hanem empírikusan is vizsgálódok.

[00:38:50]Úgyhogy a következő darázscsípésemre bevettem két Allegra fortét, amit okos emberek ajánlanak, és kábé semmi.

[00:38:57]Tehát attól se lett kevésbé szar.

[00:39:05]Ennyi.

[00:39:07]De nyilván érdemel.

[00:39:07]Tehát mindenki, aki okosnak szereti érezni magát, az felhívja a figyelmet erről.

[00:39:11]Jó, a kalcium az nem jó.

[00:39:13]Hát valójában valójában az Allegra Fortese biztos, hogy jó.

[00:39:19]Szóval, hogy Novák Hunor, Dr.

[00:39:22]Novák Hunor Novák előd ötcse, vagy ötse talán jobban néz ki egyel meg talán a hazudozás öregit.

[00:39:27]És hát a múlt héten azt posztolta meg, volt Márton, hogy hogy igazából valójában a Dúrodóra Novák előtt álompár valójában szamizdatba, stikába oltatja a gyerekeit, és hát erre egy ilyen kisebb családi disbuta alakult ki, ami a úgy kicsit kellemetlen, hogy tele van óriás plakátolva az ország Dúródórával és Torockai Lászlóval, hogy 100% hitelesség, hiszen hát egy előtt is tele van plakátolva a 11.

[00:39:56]kerület, mert én azért ott mozgok, ő ott jelölt.

[00:40:00]Igen.

[00:40:02]Na és hogy az ei posztja viszont Dr.

[00:40:04]Nováknak, hogy az megvolt, hogy a hogy a hát még le nem csukták, csak talán előzetesbe, vagy nem is tudom, hol tart a vizsgálat, az orvos, aki Ja, ja ja.

[00:40:14]aki izotóniás, nem tudom mit adott oltás helyett állítólag az oltásta kreténeknek, akik a gyerek régen azt mondta neki igen.

[00:40:24]Tehát hogyha te egy oltásta kretén vagy és Dunaújváros, hol volt ez a körzeti orvos, valami ilyesmi és tudták oltástaék adták egymásnak a tippet, hogy ez az orvos egy kis pénzmagér, beadja nekik a semmit, de lepapírozza és beadta nekik a valójában a rendes oltást beadta nekik, hiszen az orvos nem volt hülye.

[00:40:44]De a szülők is nyug.

[00:40:44]Ez óriási winwin.

[00:40:46]Egyébként így kéne kezelni az oltásta valóban, hiszen utána csináltak egy vizsgálatot a szülők, ilyen vérvizsgálat, és kiderült, hogy valójában mindegyik gyermek védett, tehát valójában mindenki megkapta az oltást.

[00:40:59]És mégis eljárás van ebbe a nem nekem nem világos, hogy ez a csavar mit fog tenni ezzel a sztorival.

[00:41:07]Nekem se, de a a sztoril or sem orvosetikailag, sem büntetőjogilag nem látom át jelenleg a helyzetet.

[00:41:12]orvosetikailag szerintem szarul veszi ki magát de valószínűleg büntetőjogilag is, hogy én fölveszek, hazudok valamit valakinek és aztán jó szogen, tehát hogy nem nem igen de nagyon előremutató csodálatos az orvosi csalás de a a polimarketes az újságírófarketes az a sztori annyi, hogy a Times of Izrael nevű izraeli lap van meg a zsidók megjelent egy semmilyen cikk azzal kapcsolatban, hogy Most a háború és egy iráni rakéta becsapódott itt és itt Izraelben.

[00:41:48]Semmi bajből semmi.

[00:41:50]Egy gyakorlatilag egy mínuszos hír.

[00:41:51]Hát ahhoz képest, amik vannak ebben a háborúban, meg a Közelkeleten.

[00:41:53]És az arc, aki írta a cikket, az elkezdett egy kapott először egy emailt valami embertől, aki kedvesen írt, hogy ez ez nem jó szerinte ez a cikk, ez téves, merthogy az azt a iráni rakétát valójában a izraeli légierő még fönt megsemmisítette, és csak a csak a hull darabjai potyogtak le a földre, tehát hogy nem csen szíves már javítsa ki ezt a hibát a cikkében.

[00:42:21]De hát ő nem javította ki, mert tudta, hogy becsapódott a rakéta.

[00:42:24]egyre elkezdett több emailt majd telefonhívásokat is kapni, amik egyre tehát már fura volt, hogy mi miért kell ez, vagy tehát ilyen ilyen tehát ilyen nyilvánvaló hazugságot akarnak vele leíratni egy ráadásul egy ilyen pinf ügyben és hirtelen elkezdett alzkalálodni a dolog, és elkezdték őt halálosan megfenyegetni, hogy ezt azonnal változtassa meg a cikkében.

[00:42:44]És mint kiderült, annyi történt, hogy valakik a Polimarketen arra fogadtak, hogy nem fog becsapódni, vagy akkor és oda nem fog becsapódni iráni rakéta.

[00:42:55]És ugye ez, hogyha ez a viszont ez a cikk, ez a Igen, hát nem a nyereményüket ugye kénekelt a sajtot a szájukból a bár nem tudom a polimarketen van ez, hogy lezárul valami vagy tehát hogy van ez?

[00:43:12]Hát gondolom az ez milliárd dologra lehet fogadni, mit tudom én, elfoglalja el.

[00:43:16]Donald Trump Grönlandot 2027 január 1-ig az egy érted és akkor ugye nem csak az és nem csak az hogy fogadni lehet hanem ott ugye mint egy ilyen áll tőzsdén vannak ilyen árfolyam tehát az folyamatosan mozog te most az annak van egy árfolyama hogy most mekkora valószínűsége annak hogy Donald Trump elfogja a Grönlandot ez lehet hogy egy év múlva többet ér vagy kevesebbet ér ahhoz képest hogy merre mozdul el az ügy.

[00:43:41]Tehát most például én láttam, amikor mit tudom én, egy évvel ezelőtt a Magyar Péter, hogy Magyar Péter lesz a miniszterelnök, annak volt akkor 43 cent az ára ugye az egy dollárból, tehát az 50-50 ugye hogy 50 cent lenne a Orbán meg nem ott kisebb esélyesnek lát most már fordítva igen most ugye a magyarnak.

[00:44:03]Igen.

[00:44:05]Tehát akkor akkor egy Orbán Viktor győzelmet 60 cent-ért tudtál venni, most már 40 centért tud.

[00:44:09]De ez a bocs, ez a én soha az életben semmilyen ilyen sportfogadásban nem vettem részt saját pénztárcám és józaneszem megőrzésének érdekében.

[00:44:19]De hogy ott is így van, hát hogyha most fogadok arra, hogy a Barcelona nyeri a Bajnokok Ligáját, az fizet mit tudom én mennyit.

[00:44:28]Há egy pontra hármat, de hogyha holnap a Laminiammal eltöri a lábát, akkor utána már nem tudom, 3,2-t fizet, nem?

[00:44:36]Tehát, hogy az is igen, de akkor kell egy új fogadást kötnöd.

[00:44:38]Itt van az van, hogy ez a fogadásod eladhatod azon az árfolyamon, ami ami éppen van.

[00:44:42]Értem.

[00:44:42]Ja, értem.

[00:44:44]Értem.

[00:44:44]Én ezt egyetlen vagyok te találsz ki, tehát ott te beírod, hogy na mit tudom én, Orbán Viktor jövő héten eltöri a lábát és akkor kitartja.

[00:44:55]Nem, nem, nem tudom, hogy ki teszi föl magukat a fogadásokat, de ott vannak.

[00:45:00]Nem tudom, hogy beírod.

[00:45:00]Szerintem nem tehetsz így sima userként, nem dobhatsz így fölfogadást, hanem ezt maga a cég de hát mindenfélek alapján nem tudom valam nyilvánvalóan olyan súlyos benfentes kereskedelem folyik a amióta ugye a trumpék vannak hatalmon, hogy a már nem tudom melyik háború indításával kapcsolatban valaki valami iszonyú magas fogadást kötött.

[00:45:24]Hát az első bombá az Irán első bombázásánál, a 12 napos háborúnál volt azzem, hogy valaki valaki a Pentagonból valaki a Pentagonból vagy valahonnan föltett egy fél millió dollárt megurította.

[00:45:39]Hát és ráadásul nekem a kedvencem az volt, amikor arra fogadtak, hogy a mikor lesz vége a hát mert ez egy totálisan szabályozatlan piac ilyen szempontból.

[00:45:51]Tehát amíg a tőzsdefelügyelet azért a benfentes keresked kelled is figyeli, bár ugye mint látjuk a Trump alatt már ezt is teljesen gátlástalanul csinálják, mert nincs már tőzsdefelügyelet ilyen szempontból.

[00:46:04]Ez pedig egy teljesen szabályozatlan piac, tehát itt lehet, mint ahogy a kripto is szabályozatlan, tehát ott sincs tőzsdefelügyelet.

[00:46:09]És a trampék ugye tettek is arra, hogy szabályozatlan maradjon lehetőleg.

[00:46:13]Nem, csak azt akartam mondani, hogy hogy volt egy olyan, amikor a arra fog ilyen kurtán furcsán lett vége egy ez a, hogy tják a nőt?

[00:46:23]Caroline vagy Carolina Le itt a Trumpnak a szó a Trump vitályos Esztere és hogy nagyon kurtán furcsán vége lett egy sajtótájékoztatótnak és nagyon erős a gyanú mert ilyen furcsa fogadások voltak előtte hogy valaki arra fogadott hogy mennyi ideig fog tartani a izé és hogy valahogy benne volt a Fehérház is a biznisben.

[00:46:42]Az abszolút kedvencem volt egészen az izraeli újságíró fenyegetéséig, amikor így tényleg ennyi 2026-os sztori már kevés amikor egy foci kapus indokolatlanul húzza az időt.

[00:46:54]Hát igen, nyilván a pers ezeknek a hogy a fenébenne persze, hát a sportfogadási csalásoknak gyönyörű múltja van, csak hát azért mégis csak más egy sportmeccset elcsalni, mint mint egy há vagy egy komplett háborút.

[00:47:08]Igen.

[00:47:10]Úgyhogy izé meg akarni ölni egy újságírót, mert nem azt írta, ami a az én fogadásomhoz kellett.

[00:47:18]És arra mennyit adtak volna polimarkát.

[00:47:20]Biztos volt rá fogadás, hogy Marokko két hónappal a meccs lejátszása után mégis csak megnyeri az Afrika kupát.

[00:47:23][ __ ] Ó, az milyen kellemetlen.

[00:47:29]Illetve miért lenne?

[00:47:29]Figyelj, ez de várjál, Szenegál fellebbezett, tehát azt hiszem, hogy még nem jogerős.

[00:47:34]És hogy az is egy érdekes kérdés, hogy akkor most Brahim Diaz 11-ese mégis bement.

[00:47:41]Nem, hát ugye az a a döntés az az ugye, hogyha eset, hogy levonult Szenegál, hogy mivel levonult Szenegál, ezért az a 3-0ra Marokónak adták a mecs.

[00:47:49]Igen, akkor bement akkor Brahim Diaz mégis berúgta.

[00:47:51]Sőt egyből hármat.

[00:47:55]Nem, nem kapta meg gond.

[00:47:55]De hát figyelj, figyelj, így működik egy na ez így működik egy rendes sportdiplomácia, egy rendes futbolautokrácia.

[00:48:02]Nézd meg ezt a fatökő Orbánt, érted, aki régebb óta van hatalmas szerintem, mint a marokkói király.

[00:48:08]Több pénzt költött a futballra, elintézte az 54-es VB aranyunkat, ami ráadásul jog.

[00:48:12]Bá csinál Tamás már régen elhozta, hogyha sikerül van, hogy az az írek elleni meccset.

[00:48:21]Heát kint kéne lennünk a polcselejt vagy hogyha most Irán nem mehet, akkor magyar pofázás megy.

[00:48:25]Hát ezt se tudják megcsinálni.

[00:48:27]Hát Beg a marokkói sportomácia.

[00:48:28]Igen, igen.

[00:48:30]Hát hol hol vagyunk mi ettől?

[00:48:33]Tudom, mert mit ért föl az UP?

[00:48:33]Várjál.

[00:48:35]Az in memóriám Paul Ralph Erlich.

[00:48:39]Hát azt szintén a szintén demográfiai szakirongnak akartam fölvetni, ugye, hogy meghalt a múlt héten?

[00:48:44]Igen.

[00:48:44]Meg meghalt a nagy rettegő, a túlnépesödéstől rettegő, aki ő írta a az alap az alapművét a nép túlnépesödéstől rettegésnek.

[00:48:56]Az hogy van egyébként, hogyha valaki professzor a Harvardon talán, vagy valamelyik ilyen nagy nevű egyetemen és ír egy könyvet, ami hát nem állja ki az idők próbája.

[00:49:04]Hát nem tudom milyen gyorsan nem állt ki az idők próbájá, tehát meddig volt ő releváns.

[00:49:10]Ő a haláláig napjáig tartotta, hogy ez ez lesz meg tudom, de rajta kívül más nem.

[00:49:13]Tehát látszott, hogy most már 7 milliárdan vagyunk, ny és még mindig van mit enni, sőt dagadtak vagyunk, az a probléma már régóta.

[00:49:22]Tehát egy ilyen Harvardot, hát igen, ő a ő a rendlők professzor.

[00:49:25]Hát rég érdekes dolgokat mondott, [ __ ] jó esséket írt.

[00:49:30]Hát hülyeség ilyen jós, akinek ilyen jóslás a biznisen meg ilyen jövő távoli jövő, az azzal el lehet lenni.

[00:49:37]Tehát, hogy a miér miért ne egy ilyen plán ugye ez nyilván ez kereskmileg elég kifizetődő volt, gondolom neked ez a tevékenysége, hogy jó sok könyvet adott el, meg így biztos meghívták mindenhova.

[00:49:48]Tehát ugy ugye a rettegtetés az jó biznisz.

[00:49:49]Hát nekünk mondják újságíróknak, hát abból élünk, érted?

[00:49:54]Meg kellett néznem egyébként, hogy rokona-e Paul Erlichnek, aki egy osztrák biokémikus, aki a kemoterápia feltalálója gyakorlatilag, és a fehérvérsejtek hát szerintem nem, mert a Paul Ralph Erlaknek a családja már az 1840-es években ment Amerikába.

[00:50:13]Mert ugye maximum két generáció lehetett köz, már az Elti Paul Erich is már talán az 1900-es évek elején halt meg, tehát valamikor a Igen, már talán megérte a 20.

[00:50:23]századot, de a a de szóval, hogy hogy a Ralf Henrich, mint biológus, neki azért voltak olyan jóslatai is, amik bejöttek, csak nyilván ez beárnyékolta.

[00:50:38]Meg hát attól még ő lehet, hogy a nem tudom én minek a szaporodás biológiájának egy tökéletes, vagy nem tudom én mi volt biológusként a szakterülete, annak tökéletes szakembere volt, és taníthatta tökéletesen ezt a Stanfordon, vagy Harvardon, vagy nem tudom hol volt neked is volt egy csomó jóslatod, ami bejött mégis mégis az lesz a sírkövetre írva, hogy ő mondta, hogy Magyar Péter félév ember nem, mert a sírkövén már a izé lesz, tudod a mobil nem jó semmire.

[00:51:07]Az is igaz.

[00:51:09]tétel új igen.

[00:51:09]Nagyobb sérkövet kell venni Péter.

[00:51:12]A mobil nem alkalmas internetezésre tudjuk, hogy valójában a WAP, ami valóban nem volt alkalmas, és ez csak egy karaktergyilkossági kísérlet, ami viszont sajnálatos sikerrel járt, hiszen mindenki úgy emlékszik rád, mint az ember, aki azt mondta, hogy nem lehet internetezni telefonon.

[00:51:30]Így van.

[00:51:30]Hát nem is lehet rajta a mai napig se.

[00:51:40]RP