Paláver 2. rész (2026-04-22) - Hír.FM
A Paláver 2. rész (2026. április 22.) a Hír FM és Hírtv interaktív műsora, ahol hallgatók és nézők osztják meg véleményüket három fő témáról: Magyar Péter és a TISZA-kormány megítélése, a 2026-os választások tisztasága, valamint a gender-propaganda és gyermekvédelem kérdése.
A műsor résztvevői között erős a szkepticizmus a választási eredmények valódiságával kapcsolatban. Több hívó matematikai és statisztikai anomáliákat említ, és papíralapú ellenőrzéseket követel a szavazatok leszámlálásánál. Kifogásolják, hogy a bemeneti (szavazatszámlálás a szavazókörzetek) és kimeneti (végeredmény) adatok közötti összevetés nem történt meg nyilvánosan.
Magyar Péter személyéről és vezetésérről vegyes, de nagyobb részben kritikus vélemények hangzanak el. Egyesek erkölcsi és szellemi alkalmatlanságot kifogásolnak a miniszterelnöki tisztségre, mások az orosz energiafüggőséggel kapcsolatos politikáját vitatják. Megjelenik az a nézet is, hogy a TISZA-kormány valójában a Fidesz második vonalát képviseli, és a korrupció folytatódni fog.
A gender-propaganda és gyermekvédelem témájában a hívók egyetértenek abban, hogy a szülőknek joga van meghatározni gyermekeik nevelésének irányát, és hogy az óvodás-iskolás korú gyerekek nem szexuális identitás-kérdésekkel kellene hogy foglalkozzanak. Hangsúlyozzák a játék és szerepjáték fontosságát a gyermeknevelésben.
Megjelenik az Orbán-kormány 16 éves munkájáról szóló pozitív értékelés is, különösen a határon túli magyarok szempontjából. Egy erdélyi hívó kifejti, hogy az Orbán-kormány alatt büszkébbek lehettek a magyarok, és felszólít az államfőt, hogy ne mondjon le, valamint hogy más miniszterelnököt nevezzen ki.
Részletes összefoglaló megjelenítése
A műsor szerkezete és témái
A Paláver a Hír FM és Hírtv közös interaktív műsora, ahol a műsorvezető (Ottó) és a hívók szócsatáznak aktuális politikai és társadalmi kérdésekről. A 2. rész három előre jelzett témával indult: a választások anomáliái, a gender-propaganda az Európai Bíróság ítélete nyomán, valamint Gerzsényi Gabriella (később Gajdos László) egy sajtó-kritikai megjegyzése.
A választások tisztasága és anomáliák
Az ellenőrzési rendszer hiányosságai
Több hívó, különösen József, részletesen kifejti a választási rendszer ellenőrzésének hiányosságait. József szerint a szavazatszámlálás során létrejövő jegyzőkönyvek (bemeneti adatok) és a végeredmény (kimeneti adatok) közötti összevetés nem történt meg nyilvánosan:
„Tehát mi történik akkor, mikor megtörténik a bizottságokba a szavazászámlálás? Akkor szépen megcsináltuk a jegyzőkönyvet, bementünk, sorba álltuk, leadtuk, aztán majd ezt bedikták valahova, beadták. Na most utána ez meg van egy bemenet, ugye itt betáplálnak, valahol van egy kimenet. Most itt az a lényeg, hogy hol hasonlítják össze a bemenetet a kimenettel." – József *
József azt javasolja, hogy papíralapú ellenőrzéseket kellene végezni, és a bemeneti és kimeneti adatokat összevetni. Szerinte ez egy „végtelenül egyszerű" feladat lenne, amit például egy bizonyítványnál is megcsinálnak három ember közösen.
Statisztikai anomáliák
József szerint matematikai és statisztikai módszerekkel bizonyítható, hogy anomáliák vannak a választási eredményekben. Azt állítja, hogy a tudomány (matematika, statisztika, szociológia) ezt igazolja:
„Ezt a matematikai statisztika, mint tudomány, a matematika mint tudomány, a statisztika mint tudomány, a szociológiai, mint tudomány ezt pillanatnyilag ezt az anomáliát igazolja. Vagyis, hogy egy végtelen nagy csalás történt, és még ez a csalás nincs kivizsgálva." – József *
A választási hivatal felelőssége
József szerint a választási hivatal (vagy központ) felelőssége lenne ezeket az ellenőrzéseket elrendelni. Hangsúlyozza, hogy a választás tisztasága bizonyítása az intézmény kötelessége, és ezt nem végzik el. Javaslatként említi, hogy a kritikus esetekben (például Budapest hat kerülete) végezzenek reprezentatív mintavétellel alapuló ellenőrzéseket, ami körülbelül 2-3 napos munka lenne.
Tudomásul vétel és továbbmenetel
Tamás, egy másik hívó, pragmatikus megközelítést képvisel. Szerinte, bár gyanús lehet a választás, konkrét bizonyítékok nélkül nem lehet korrekten fellépni:
„Tehát gyakorlatilag nem örülök ennek, ami történt, de én erre fölkészültem, úgyhogy nagyon túl nagy megrázkódtatás nem nagyon ért. Várható volt. Tehát itt lehet filozófálni azon, hogy csaltak meg, nem csaltak, meg kimenet, meg bemenet, meg átmenet. Ez így nem működik. Ezt senki nem tudja konkrétan." – Tamás *
Magyar Péter és a TISZA-kormány megítélése
Erkölcsi és szellemi alkalmatlanság
Magdi, az első hívó, erős kritikát fogalmaz meg Magyar Péter személyéről és alkalmasságáról a miniszterelnöki tisztségre:
„Én meg üzenem neki, hogy én soha nem fogom el ismerni őt miniszterelnöknek, és azt hiszem 2300 ember is hasonlóan érzi. tudni illik, ez az ez a valaki se szellemileg, se emberileg, se erkölcsileg nem üti meg azt a nívot, amiért én tisztelni tudok egy miniszterelnököt" – Magdi *
Magdi azt is kifogásolja, hogy Magyar Péter letagadta, hogy találkozott Zelenszkivel, és ezt a viselkedést erkölcstelen manipulációnak tartja.
A Fidesz második vonala
Tamás azt állítja, hogy a TISZA-kormány valójában a Fidesz második vonalát képviseli, és a NER (Nemzeti Együttműködés Rendszere) továbbmegy:
„A Fidesz második vonalát szavazták be. Ugye a NER az simán megy tovább. A korrupció az is tovább fog menni. A 600 meg inkább talán azzal foglalkozva most már, hogy a Petijék mekkora korrupciót fognak csinálni, meg hát hogy mit lopnak el." – Tamás *
Parlamentáris minőség
Tamás kritikája kiterjed a parlament összetételére is:
„Hát a lényeg ez itt ott van, hogy a a silányárú az mindig megbosszulja magát. Tehát itt hiába vannak többen, hogyha nem érnek semmit, se a Peti, se a többi, a se az európai politikába, de a világpolitikába meg egyáltalán nem tényező." – Tamás *
Tamás szerint a parlament tagjai között olyan személyek vannak, mint egy állatkert igazgatója és egy esztergályos, akik semmit nem értenek a politikához.
Orosz energiafüggőség
Tamás azt kifogásolja, hogy Magyar Péter az oroszokkal szeretne kereskedni, és ezt ellentmondásosnak tartja. Azt sugallja, hogy az ukránok és az EU eltérően értékelik az orosz olajt és gázt:
„Hát azt bizony, tényleg nem lehet átírni, de hát most ő lett a Putytin barát. Most akkor akkor mi van itt?" – Tamás *
A gender-propaganda és gyermekvédelem
A szülői nevelési jog
Magdi részletesen kifejti, hogy a gender-propaganda valójában a szülői nevelési jogok korlátozásáról szól:
„Itt nem arról volt szó, hogy itt nem lehetnek más beállítottságú emberek, hanem arról volt szó, hogy bizonyos koratt nem lehet bevinni az iskolákba, az óvodákba. 18 év felett mindenki csináljon, amit akar. tomboljanak, vagy bulizzanak, vagy mit tudom én, de ne vigyék, ne rontsák meg a gyerekeket, hagyják meg a gyerekeknek a a szabadságot abban, hogy nagykorúságokban eldöntsék, hogy mik szeretnének lenni." – Magdi *
Játék és szerepjáték a gyermeknevelésben
Magdi személyes példákat hoz fel, hogy a gyerekek természetesen játszanak szerepjátékokat, és ez nem jelenti azt, hogy identitásuk megváltozik:
„Hát az én gyerekeim is, mikor kicsik voltak, például a fiam babával játszott, a lányom lengkerekes autóval. Most akkor ő rögtön az egyik fiú, a másik meg lány lett. Rögtön. Hát minden gyerek játszik szerepjátékot." – Magdi *
Magdi szerint az értelmes gyerek tudja, hogy hol a játék vége, és nem akar a játék után is más nemű lenni.
Az Európai Unió szerepe
Magdi azt kifogásolja, hogy az Unió tagadja a szülőknek a nevelési jog gyakorlásának lehetőségét:
„Hát az unió alapvetően ezt tagadja, hogy ehhez a szülőknek joga lenne." – Magdi *
A jogállamiság kérdése
Magdi azt kérdezi, hogy hol van a jogállamiság, ha az EU a szülői jogokat korlátozza. Szerinte az EU a jogot politikai célokra használja:
„Hát ezt akarják elvenni a gyerekektől. És elnézést, hol van akkor a jogállamiság? És ehhez a bírósághoz akar csatlakozni ez a izé, aki abszolút eltörli a jogállamiságot." – Magdi *
Lengyelország példája
Tusk kormányzása
Tamás Lengyelország helyzetét hozza fel példaként, ahol Donald Tusk vezetésével hasonló problémák merültek fel. Tamás szerint Tusk, bár német származású, mint lengyel politikus jelenik meg:
„Tehát a lényeg a mi ez a fekete? Most mondom, ez nem arról szól, hogy valami olcsóbb, hanem a járási kórházak gyakorlatilag egy büdös garaz nem kaptak. 18 milliárd plotyis, hogy [nevetés] is hívják, tartozása van nekik." – Tamás *
A fekete hét
Tamás szerint Lengyelországban „fekete hét" van, mert az ápolók és orvosok tüntetnek a kórházak finanszírozásának hiánya miatt, annak ellenére, hogy Tusk kormánya ígéretet tett a finanszírozásra.
Az Orbán-kormány értékelése
Pozitív értékelés a határon túli magyarok szempontjából
Éva, egy erdélyi hívó, pozitívan értékeli az Orbán-kormány 16 éves munkáját:
„Elsősorban sokat nem kellett emlékedjünk arron, hogy az ukránok miért zárták el a barátság [nezetés] vonalat, azért, hogy elősegítsék a Tisza győzelmét és a Fidesz KDNP bukását. De nem bukás, nyugodjanak meg. Nem bukás. Egy pillanatnyi zavar, reméljük." – Éva *
Éva azt mondja, hogy az Orbán-kormány 16 éven keresztül lehetőséget adott a határon túli magyaroknak, hogy büszkébbek legyenek:
„A másik dolog az, hogy külön meg szeretném köszönni az erdélyi magyarok nevében Orbán Viktor miniszterelnök úrnak és a Fidesz KDM kormánynak azt a 16 évet, amit nekünk a határon túli magyaroknak adott, hogy egy kicsit egy kicsit büszkébb magyarok legyünk." – Éva *
Az államfő szerepe
Éva azt javasolja, hogy az államfő ne mondjon le, és hogy más miniszterelnököt nevezzen ki:
„A államelnök úr pedig ne mondjon le. Semmiképpen ne mondjon le. Mielőtt ha valaki miniszterelnök akar lenni, mondjon le a mentelmi jogáról, álljon a magyar igazságszolgáltatás elé, tisztázza magát az alól, amivel vádolják, és amikor tisztán áll, akkor lehet őt miniszterelnöknek kinevezni." – Éva
A határon túli magyarok helyzete és identitása
Erdélyi magyarok történelmi kontextusa
Éva részletesen kifejti az erdélyi magyarok helyzetét és történelmét:
„Mi nem azért élünk a határon túl, mert itt akartunk élni. 1000 éve élünk Erdélybe és csak 100 éve Romániába, illetve 1000 valahány éve és 100 valahány éve élünk Romániába. És tudja, hogy történt ez a dolog. Úgy, hogy a szüleink, nagyszüleink lefeküdtek Magyarországon, felébredtek Romániába, és nem a vonaton aludtak el, de ők is, a felmenőik is, nőink is, mi is őrizzük az anyanyelvünket, őrizzük a magyarság iránci szeretetünket, megmaradunk magyarnak, akármit akarnak tőlünk elvetetni." – Éva *
Fiatalok nevelése és politikai tudatosság
Éva azt hangsúlyozza, hogy a fiatalokat valaki felnevelte, és a szülői nevelés alapvető fontosságú:
„Ezeket a fiatalokat valaki felnevelte. És te van egy ilyen mondás Erdélyben, hogy a hét év otthonról, na ez a hét év otthonról a legkeményebb egyetem a világon, ahol nincs javítóvizsga." – Éva *
A választások éjszakája és Orbán Viktor döntése
Zsolt kritikája
Zsolt, egy másik erdélyi hívó, azt kifogásolja, hogy Orbán Viktor túl könnyen állt fel az asztaltól a választások éjszakáján:
„Azt szeretném mondani, hogy véleményem szerint a választások éjszakáján Orbán Viktor túl könnyen állt fel az asztaltól. Nem tudom, mitől félt." – Zsolt *
Zsolt Románia 2024. decemberi választási precedensét hozza fel, ahol az alkotmánybíróság érvényteleníte az elnökválasztás első fordulóját, állítólagos orosz befolyásolásra hivatkozva, de bizonyítékot nem mutattak fel.
A nemzetközi befolyásolás kérdése
Zsolt azt sugallja, hogy ha valahol volt külföldi befolyásolás, az most volt Magyarországon:
„Ha valahol volt befolyásolás, az most volt Magyarországon. Ez teljesen egyértelmű." – Zsolt *
Tüntetés a demokráciáért
Május 10-i tüntetés
A műsorvezető megemlít egy május 10-re szervezett tüntetést, amely a „fékek és ellensúlyok" címmel zajlik, és a köztársasági elnök valamint más közjogi méltóságok melletti kiállásról szól. A tüntetés célja az, hogy kifejezzék: nincs helye a közjogi méltóságok fenyegetésének vagy zsarolásának.
A nővédelmi törvény és férfiak esélyegyenlősége
SMS-hozzászólás
Egy SMS-ben Zoltán azt javasolja, hogy Magyar Péter oldja meg a férfiak esélyegyenlőségét azáltal, hogy adjon személyi jövedelemadó-kedvezményt a három gyerekes férfiaknak. A műsorvezető erre azt válaszolja, hogy erős a gyanúja, hogy még a nőknek járó kedvezmények is el fognak törölni.
A generációs tudatosság hiánya
Történelmi tudás átadásának fontossága
A műsorvezető végül azt hangsúlyozza, hogy az április 12-i választási eredmény részben annak köszönhető, hogy felnőtt egy olyan generáció, amely nem ismeri a történelmét:
„Van min gondolkodnunk. Folytassuk úgy a műsort, hogy Zsoltot kapcsoljuk. Jó napot kívánok, Zsolt. Parancsoljon. Jó napot kívánok. Ottó köszöntöm a hallgatókat és a nézőket. Azt szeretném mondani, hogy véleményem szerint a választások éjszakáján Orbán Viktor túl könnyen állt fel az asztaltól." *
A műsorvezető azt mondja, hogy az, ami történt, nagy mértékben köszönhető annak, hogy nem mesélték el kellő súllyal az előző generációknak a történelmüket.
A Gödi Akkumulátor Gyár ügye
A műsor második órájában Orsi, a műsor radarosa említi, hogy a Greenpeace vizsgálatai szerint egyik mintában sem találtak határértéket meghaladó szennyezést a Gödi Akkumulátor Gyár esetében. A szervezet tájékoztatta az érintett lakosokat és a helyi döntéshozókat, és szükség esetén folytatják a munkát.
Robotsebészet Magyarországon
Orsi azt is megemlíti, hogy Magyarország a robotsebészet élvonalában áll, és a modern technológia lehetővé teszi a gyorsabb felépülést, kisebb terhelést és jobb életminőséget.
A magyar nép spórolási szokásai
Az OECD legfrissebb adatai szerint Magyarország az egyik legspórolósabb nép, közvetlenül Svédország után. A családok kiemelkedően magas arányban tesznek félre a jövedelmükből.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „Megkezdték feltölteni a tragikus hirtelenséggel megjavult barátságolajetéket" – valószínűleg a barátság vezeték (Barátság-vezeték) megnyitásáról van szó, de az ASR-hiba miatt értelmezhetetlen az eredeti szöveg.
- „Gerzsyi Gabriel egy vursliban mutatta meg" – valószínűleg Gerzsényi Gabriella egy videóban mutatta meg valamit, de az ASR nem ismerte fel helyesen.
- „Kanász nagy Máté" – valószínűleg Kanász Nagy Máté, de az ASR szóközt helyezett be.
- „akkumulátor gyarmatot" – valószínűleg akkumulátor-gyárról van szó, de az ASR „gyarmatot"-nak ismerte fel.
- „plotyis" – értelmezhetetlen szó, valószínűleg pénznem vagy szám volt az eredeti szövegben.
- Több helyen a szöveg zihálást, torokköszörülést és nevetést tartalmaz, amelyek az ASR-ből erednek.
- „Gerzim" – valószínűleg Gerzsényi Gabriellára utal, de az ASR torzította.
- „Horkantás" – az ASR által rögzített hangok, nem szavak.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:50]Paláver, a Hí FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:00:56]Paláver hangra fel.
[00:01:01]Jó napot kívánok.
[00:01:01]Köszöntöm a Hírtelevízió és a Hír FM rádió nézőit, hallgatóit.
[00:01:06]Folytatódjék a Paláver.
[00:01:08]Három témánk ismert.
[00:01:08]Megkezdték feltölteni a tragikus hirtelenséggel megjavult barátságolajetéket.
[00:01:16]Hazánkat is elárasztja a gender propaganda az Európai Bíróság ítélete nyomán.
[00:01:21]És Gerzsyi Gabriel egy vursliban mutatta meg, hogyan kell kilőni a jobboldali sajtót.
[00:01:29]Kezdjük gyorsan Magdi, valaki már az előző rész végén is várta, hogy szóhoz jusson.
[00:01:35]Kez csokolom Magdi, tessék parancsolni, most tartjuk.
[00:01:37]kívánok kedves Ottó és köszöntöm önt is és mindenki mást is.
[00:01:42]Hát én már tegnap is szerettem volna elmondani, hogy ez a jó ember azt mondta az Ák Péterről, hogy ő soha nem fogja elismerni, hogy képviselő.
[00:01:55]Én meg üzenem neki, hogy én soha nem fogom el ismerni őt miniszterelnöknek, és azt hiszem 2300 ember is hasonlóan érzi.
[00:02:07]tudni illik, ez az ez a valaki se szellemileg, se emberileg, se erkölcsileg nem üti meg azt a nívot, amiért én tisztelni tudok egy miniszterelnököt és most nagy örömmel hallottam, hogy a javasolják a köztársasági elnöknek a amiket ez művelt, hogy ne őt kérje fel a kormányalakításra mi mármint miniszterelnöknek, hanem nevez Enek meg valaki mást a viselkedése és a mindennel kapcsolatban.
[00:02:42]Ez a gerzim meg amit hát ilyenek, könyörgöm, hát ilyen emberekre bízzuk az országot.
[00:02:49]Hát hogy viselkedik, mint egy debil.
[00:02:52]Hát már elnézést, így viselkedik egy képviselő, a másik meg hát azt mindenki tudta, hogy a barátság kőolajvezetéket azt úgy is meg fogja nyit meg fogják indítani.
[00:03:08]Semmi baja nem volt.
[00:03:11]Hát azért nem engedtek oda senkit.
[00:03:14]Ö viszont az nem tudom, hogy a milyen véleménnyel lehet ezek után a Zelenski is a Magyar Péterről, hogy letagadja, hogy találkozott vele, meg beszéltek.
[00:03:26]Hát így mutatja meg, hogy milyen ember.
[00:03:29]Hát azt is lehet, hogy [horkantás] aki neki nem olyan, vagy zsenát neki, hogy ő ismeri, vagy beszélt vele, akkor rögtön letagadja.
[00:03:37]Lehet, hogy az Unióban is lesznek olyan vezetők, akiket le fog tagad adni, vagy hogy hát ez milyen viselkedés már elnézést.
[00:03:48]Hát igen, mert mert ugye Magyar Péter általában ezt a taktikát folytatja, hogyha valami kínossá válik számára, amit előzőleg mondott, azt nemes egyszerűséggel letagadja.
[00:03:58]Csak hát itt most beleütközött abba, hogy Zellenski meg nem foglalkozik ezzel.
[00:04:04]Hát így van.
[00:04:04]Hát azt most ő neek milyen érdeke nincs, hogy hogy már hogy azt mondja, hogy hát tényleg, hát én nem is találkoztam vele, hát ő neki ez se nem árt, se nem használ, hogy ő megmondja az igazat, mármint a Zelenski.
[00:04:19]Úgyhogy ez csak a színház az emberek felé.
[00:04:22]Ez ugyanolyan, mintogy [horkantás] hergelték.
[00:04:24]Találkoztam én is olyan Gödi lakossal, aki föl volt háborodva, hogy hát hogy tudta nélkül [torokköszörülés] mérgezik.
[00:04:31]Érdekes, most rögtön kiderült, hogy ezincsi ez miről és még ott mik fognak még kiderülni.
[00:04:38]És most miért nem tudja, miért nem lehet ugyanazt megcsinálni, mint Benzeg Romániában, hogy hiába nyert többséggel, akit megválasztottak a közt az elnökük, vagy ki a Manó, teljesen mást nevezett ki miniszterelnöknek.
[00:04:55]Hát itt is lehet ilyen bez Románia, úgyhogy még kötelező még a még hogy mondjam, [torokköszörülés] a köztársasági elnökünknek még van ideje jog szerint.
[00:05:10]Mi az, hogy ő fölszólítja?
[00:05:15]Hát ki ő?
[00:05:15]Hát a nem a diktatúrát akarja itt senki.
[00:05:18]Ez egy diktátor már olyan magasra képzeli magát ottól, hogy a annak idején azt mondta a szegény férjem, hogy az az olyan ilyen típusú embernek, ha hatalom kerül a kezébe, még lóhátról se lehet vele beszélni.
[00:05:32]Úgyhogy nagyon gondolja meg mindenki, hogy itt milyen diktatúra lesz.
[00:05:39]És ez a gender is már, könyörgöm, mármint a a gyermekvédelmi törvény.
[00:05:45]Elolvasták ott ezek egyáltalán, hogy ez miről szól.
[00:05:48]Itt nem arról volt szó, hogy itt nem lehetnek más beállítottságú emberek, hanem arról volt szó, hogy bizonyos koratt nem lehet bevinni az iskolákba, az óvodákba.
[00:06:04]18 év felett mindenki csináljon, amit akar.
[00:06:11]tomboljanak, vagy bulizzanak, vagy mit tudom én, de ne vigyék, ne rontsák meg a gyerekeket, hagyják meg a gyerekeknek a a szabadságot abban, hogy nagykorúságokban eldöntsék, hogy mik szeretnének lenni.
[00:06:26]Hát meg a fül főleg a szülőknek a jogát, hogy megválaszthassák, hogy milyen nevelésben részesül a gyermekük.
[00:06:31]Hát, mert az unió alapvetően ezt tagadja, hogy ehhez a szülőknek joga lenne.
[00:06:38]Hát igen.
[00:06:38]Hát annak itt most könyörgöm, az én gyerekeim is, mikor kicsik voltak, például a fiam babával játszott, a lányom lengkerekes autóval.
[00:06:47]Most akkor ő rögtön az egyik fiú, a másik meg lány lett.
[00:06:52]Rögtön.
[00:06:52]Hát minden gyerek játszik szerepjátékot.
[00:06:55]Hát, hogy ő a például az én kisunokám is, mama, most én vagyok az anyuka, és te vagy a gyerek.
[00:07:01]Hát most és fiú unokám, hogy jás szerepjátékokat játszani.
[00:07:08]Még nem tudnak különbséget, csak az értelmes gyerek az tudja, hogy hol a játék vége, és nem akar a játék után is lány lenni, hogyha fiú.
[00:07:18]H, hogy értelmesebbek, mint néhány felnőtt, aki erőlteti ezt a hülyeséget.
[00:07:23]Így van.
[00:07:23]És utána mikor valamit mondtam neki, m a fiam is, mikor mondták neki, hogy de szép kislány vagy, mert gyönyörű göndör haja volt, most mosolygos, hogy de szép kislány vagy.
[00:07:33]Azt nagyot toppantott, hogy nem vagyok lány, én fiú vagyok.
[00:07:37]Ühüm.
[00:07:38]Már akkor volt ön.
[00:07:38]Hát ezt akarják elvenni a gyerekektől.
[00:07:41]És elnézést, hol van akkor a jogállamiság?
[00:07:47]És ehhez a bírósághoz akar csatlakozni ez a izé, aki abszolút eltörli a jogállamiságot.
[00:07:54]Hát ez a jogállamiság, de hogy törvénytelenül eltörölnek valamit, amit nem tudom én rengeteg H meg meg nem is az, hogy törvényt, hanem politikai célokra használják a jogot.
[00:08:07]Ez a helyzet.
[00:08:07]politizál a bíróság ahelyett, hogy független módon határozna azok fölött az ügyek fölött, amik elé kerülnek.
[00:08:18]Hát itt is azért akarja ez egyértelmű.
[00:08:19]Így van.
[00:08:19]Magyarországon is azért akarja elör vagy távolítani a legfölsőbb bíróság embereit meg a mindenkit, hogy azokat ültesse oda, akik aztán majd mindent nekik ítélnek, nekik adnak igazat, akkor már együtt is kell ez büntethető, mert mert mert mert hát akkor lesz ám az igazi jogállam.
[00:08:40]Úgyhogy ez nagyon veszélyes dolgok.
[00:08:43]És az biztos, hogy én szerintem erősödni fogunk.
[00:08:49]És hogyha azt mondják, mert itt már valaki mondta, hogy te miért vagy Fideszes, nem is vagy fiatal.
[00:08:53]Mondom, jól van, akkor legyek patrióta.
[00:08:56]Akkor legyünk patrióták, ne legyünk most már mi megérettünk a a kinőttünk a Fideszből, és most patrióták leszünk.
[00:09:06][nevetés] Úgyhogy nagyon szépen köszönöm, Magdi, hogy hívott bennünket és mindezt elmondta.
[00:09:12]Várjuk máskor is szeretettel.
[00:09:12]Adjuk át a szót Józsefnek.
[00:09:15]Jó napot kívánok József.
[00:09:17]Parancsoljon.
[00:09:18]Jó napot kívánok.
[00:09:18]Tisztelettel köszöntöm a stábot, a hallgatókat, nézőket, és egy más témával még a választással szeretnék visszatérni, egy kicsit másképp megközelítve, mint ahogy eddig mentek a dolgok.
[00:09:31]De hivatkoznék a demokratába, illetve a interneten megjelenikbe, mert amit az ír, arra rámondhatjuk, hogy tökéletesen igaz, vagyis ez a választás tele van anomáliákkal.
[00:09:47]Na most egy kérdés van.
[00:09:47]Ugye a választás rendjét senki nem ismeri.
[00:09:51]Tehát mi történik akkor, mikor megtörténik a bizottságokba a szavazászámlálás?
[00:10:00]Voltam már számláló, úgyhogy tudom.
[00:10:03]Akkor szépen megcsináltuk a jegyzőkönyvet, bementünk, sorba álltuk, leadtuk, aztán majd ezt bedikták valahova, beadták.
[00:10:10]Na most utána ez meg van egy bemenet, ugye itt betáplálnak, valahol van egy kimenet.
[00:10:20]Most itt az a lényeg, hogy hol hasonlítják össze a bemenetet a kimenettel.
[00:10:26]Tehát mondjuk Saptonba Győrbe vagy jóég tudja megtörténik a bemenet és ott a hivatalba, ott a kimenet.
[00:10:34]Közben a rendszerbe bármi történhet a számítógépbe bármi történhet, amit ott manipuláltak.
[00:10:43]Na most a legegyszerűbb dolog, ha már itt mindenki akadékoskodik, a legegyszerűbb dolog az, hogy elővenni azt a jegyzőkönyvet, amelyik itt van, ugye, amit a bizottságok megcsináltak, mert a bizottságok tagjai azt mondják, hogy minden rendbe folyt, volt ott ellenőrzés, minden.
[00:11:02]Igen ám, ő csak azt tudja, hogy ott tényleg rendbe folyt.
[00:11:05]A másik, aki a vette az adatokat, az meg azt tudja, hogy rendben folyt, mert én megkaptam az adatokat.
[00:11:13]Na most összehasonlítani ezt a bemeneti adatot a kimeneti adatokkal, ez végtelen jegyszerű dolog lenne.
[00:11:21]is a másik, ha már ebbe nem mennek bele, ha már egy matematikai statisztikus, egy biztos, hogy nagyon érdekelné ez a téma, és szívesen foglalkoznának vele, de ez megtámadható ez a választás, mert ennek a részéről semmit az égvilágon nem ismerünk.
[00:11:42]Na most ha itt összeadnánk ugye a dolgokat szavazókörönként, ott kapnánk valamilyen eredményt, akkor kész, ez már egy ellenőrzés lenne.
[00:11:56]Azt lehet mondani, hogy egy 100%-os ellenőrzésnek is vehető.
[00:12:01]Na most ő felkínálja a kritikus esetekre Budapest ö tehát hatkerületét.
[00:12:12]Na most a hat kerületbe feltétlen el kéne végezni ezeket a vizsgálatokat.
[00:12:19]Sőt ebbe a hat kerületbe megfelel nem is kell mindegyikbe vagy nyolc hat nyolc kerületbe azt nyolc kerület azt mondja, hogy elég lenne egy ilyen reprezentív mintavétel.
[00:12:30]azt mondja, hogy hát ebből kivennénk hármat, és a háromban végeznénk el az ellenőrzést, ahol megtörténne a szavazatok leszámlálása.
[00:12:44]Valóban ugye tudnánk, a bemenet és a kimenet folyamatos ellenőrzés alatt menne mind a kettőt.
[00:12:51]se hallottam, hogy megtörténik ennek a két dolognak az összeolvasása, holott tanított, nagyon jól tudja, hogy egy végtel egyszerű dolog, egy bizonyítványnál is hárman összeülnek és összeolvassák, megnézik, hogy stimmelnek-e a dolgok.
[00:13:08]És ha stimmelnek, akkor azt mondják rá, hogy igen, ez tökéletes.
[00:13:13]Itt viszont ez a rész hiányzik.
[00:13:16]Vagyis az egész rendszer ilyen módon, ha ezt a belső részt én kihagyom, amit nem ismerünk, és amiért a nyilvánosság nem ismert.
[00:13:26]A nyilvánosság csak azt látja ugye, hogy én megszámoltam az adatokat, jó volt.
[00:13:31]Ott hoztak egy adatot, az is jó volt.
[00:13:34]Na de mire volt jó?
[00:13:37]Olyan összefüggés van ek között és a között.
[00:13:40]Fogalmunk sincs, senkinek sincs.
[00:13:44]Miért nem történik meg az összeolvasás ezeknek a dolgoknak?
[00:13:46]És eredményt hirdetni, nem is szabadna akkor mindjárt.
[00:13:52]Eredményt hirdetni csak akkor szabad három-négy nap múlva, ha ez mind megtörtént.
[00:13:58]De ha erre a mintavételnek ajánlott, és ebből még egy reprezentív minta kivéve ez adott lenne, akkor körülbelül egy két-három napos ellenőrzés lenne az egész, és akkor mindenki megnyugodhatna.
[00:14:16]Így viszont senki nem nyugodt, mert egy végtelen nagy csalás van.
[00:14:19]Ezt a matematikai statisztika, mint tudomány, a matematika mint tudomány, a statisztika mint tudomány, a szociológiai, mint tudomány ezt pillanatnyilag ezt az anomáliát igazolja.
[00:14:36]Vagyis, hogy egy végtelen nagy csalás történt, és még ez a csalás nincs kivizsgálva.
[00:14:44]mondom ilyen leegyszerűsített módszerekkel nem kell országosan csak ezekre megcsinálni.
[00:14:50]Akkor beszélhetünk arról, hogy igen, itt működött a rendszer, minden úgy, ahogy kellett volna.
[00:14:57]egyik dolog az, a másik meg csak megemlít pic picit hagy hadd szakítsam már félbe, merthogy a televízió nézők elmennek egy kis rövid reklám nézésre, viszontlátásra nekik, várjuk vissza őket szeretettel és akkor folytathatja.
[00:15:12]Csak azt h annyit hagy szúrjak közbe, hogy hozzám is eljutott nagyon sok szakembertől, egyszerű választópolgártól ennek a dolognak a a gyanúja.
[00:15:24]Aztán a magyarázata, a statisztikai megközelítést is ismerem, de mindenkitől azt kérdeztem, hogy kinek lenne ez tiszte, lehetősége, kötelessége, hogy ezt a vizsgálatot elrendelje, mert mert így egymásnak mondogathatjuk, de ebből nem lesz semmi.
[00:15:51]Itt van egy választási hivatal, vagy hogy nevezzük őket, a központ.
[00:15:58]Ez neki lenne kötelessége, és már neki eleve ezt így kellett volna intézni.
[00:16:03]De az vagy csak vagy csak az önébként nagyon logikusan fölállított véleménye szerint így kellene lenni, vagy így is van, mert nem mindegy.
[00:16:15]Így kellene lenni.
[00:16:17]Hát ez az nincs meg az összeolvasást.
[00:16:18]Mi van?
[00:16:18]meg az ellenőrzés papír papíralapú ellenőrzés nincs meg.
[00:16:25]Világos.
[00:16:26]És ettől kezdve ugye a bemeneti oldal úgy tér el a kimenetitől, ahogy éppen manipulálják.
[00:16:33]Hát ez egyszerű dolog.
[00:16:33]Ugye ha én a számítógépbe beviszek egy adatot, közben egy olyan képletbe viszem be, amit nem látok, csak odaírom ugye az adatot, és akkor utána lekérdezem az eredményt, és akkor nekem 10 helyet ad 15-öt.
[00:16:49]Megértettük.
[00:16:50]Miért?
[00:16:51]Megértettük.
[00:16:51]És és egyet is értek, csak mondom, az a baj, hogyha ez most nem kötelessége a választási irodának, akkor nem végzi el.
[00:16:59]Lehet-e bármit tenni?
[00:16:59]Ön, hogy látja?
[00:17:05]Hát itt mindenképpen kötelessége, nem kötelessége neki kötelesség a választás tisztaságának a bizonyítása.
[00:17:15]És ebben, hogy a választás tisztaságát ő bizonyítsa, ebbe ez pontosan 100%-ig beletartozik.
[00:17:22]Tehát neki lenne a kötelessége megvédeni a saját rendszerét.
[00:17:29]Ennyi.
[00:17:29]Igen, csak a mi általunk fölvetett gyanú az önmagában kevés ahhoz, hogy ők ők is azonosuljanak a mi véleményünkkel.
[00:17:41]Akkor pedig ez zárolni kell, mit tudom én, ha ennyire ragaszkodnak itt ezekhez a dolgokhoz, tele van, mondom anomáliával, akkor 10 éve zárolni kell, elzárni a teljes adatb, vagyis teljes dobozrendszert, és 10 év múlva odaadni az statisztikusoknak, matematikusoknak és egyebeknek, hogy kutassák már ki, hogy valóban élnek-e ezek az anomáliák, vagy nem élnek.
[00:18:07]Nem ezt ez ebbe teljesenértünk.
[00:18:10]Nem is kell erre 10 évet várni szerintem.
[00:18:13]Igen.
[00:18:13]A másik dolog csak le egy egy dolgot meg, hogy Kanász nagy Máté remélem, hogy most már olyan széles vigyóra nem fog a tév elé állni.
[00:18:25]már ugye nem is állt nagyon, de nem fogja emlegetni állandóan majd a akkumulátor gyarmatot, mert ez tőle származik ez elnevezés bizony bizony.
[00:18:40]És ezt a elnevezést vették át, azt el vitték tovább.
[00:18:44]Így van.
[00:18:45]Igen.
[00:18:45]Köszönöm szépen.
[00:18:47]Nagyon szépen köszönjük, hogy hívott bennünket és köszönöm a frappáns összefoglalóját annak a gyanúnak, amit mondom napok óta hozzám is eljuttatnak.
[00:18:56]a legkülönbözőbb választópolgárok és szakértők és informatikusok.
[00:19:01]Én nagyon bízom benne, hogy ebben a dologban valaki tesz egy olyan lépést, hogy valóban ez a vizsgálat induljon el, mert nagyon fontos lenne.
[00:19:11]Tamás van a vonalban, őt szólítom.
[00:19:11]Jó napot kívánok Tamás.
[00:19:13]Parancsoljon.
[00:19:15]Üdvözlöm Attól.
[00:19:15]Hát itt hallok, amin én úgy igazándiból csodálkozom, hogy a azok, akik a győzelmünkre hajtottak kétharmadokkal, azok fújtak le a legjobban, mint a lyukaskerék.
[00:19:34]Tehát gyakorlatilag nem örülök ennek, ami történt, de én erre fölkészültem, úgyhogy nagyon túl nagy megrázkodtatás nem nagyon ért.
[00:19:44]Várható volt.
[00:19:44]Tehát itt lehet filozófálni azon, hogy csaltak meg, nem csaltak, meg kimenet, meg bemenet, meg átmenet.
[00:19:56]Ez így nem működik.
[00:19:56]Ezt senki nem tudja konkrétan.
[00:19:59]Tehát nincs olyan semmi a kezünkben nincsen, amivel korrektul fel tudnánk lépni bármilyen vizsgálat ügyében is.
[00:20:10]Így jártunk.
[00:20:10]Tudomásul kell venni, tudomásul is vettük.
[00:20:17]Ezek után emelt fővel megyünk tovább, és majd lesz ami lesz.
[00:20:22]A viszont azt azt meg látni kell, hogy egy dolog a mennyiség.
[00:20:27]amiben tényleg nagyon sokan vannak.
[00:20:31]A másik dolog meg a minőség.
[00:20:36]Na most ilyen silány parlament az életben nem volt, és nem is lesz még soha nagyon valószínűleg.
[00:20:43]Ez ugyanúgy vonatkozik a küldöttekre, vagy a akik mandátumot nyertek, mint magára a rendő kormányra.
[00:20:52]Tehát itt az állatkert igazgatótól az Esztergályosig mindenki ott van.
[00:20:57]Gőzük nincs a politikáról, semmihez nem értenek.
[00:21:00]És állítom, ha a kutyámat indítottam volna el bármelyik körzetbe, akkor azt is megszavazzák.
[00:21:07]Ez teljesen mindegy.
[00:21:11]Teljesen mind.
[00:21:12]Én varaocskos disznót szoktam mondani.
[00:21:14]Hát mindegy.
[00:21:14]Teljesen.
[00:21:14]De a a lényeg ez itt ott van, hogy a a silányárú az mindig megbosszulja magát.
[00:21:22]Tehát itt hiába vannak többen, hogyha nem érnek semmit, se a Peti, se a többi, a se az európai politikába, de a világpolitikába meg egyáltalán nem tényező.
[00:21:37]Tehát hiába hápognak itt meg, de rossz volra tettek, mert mi történt valójában?
[00:21:43]A Fidesz második vonalát szavazták be.
[00:21:46]Ugye a NER az simán megy tovább.
[00:21:51]A korrupció az is tovább fog menni.
[00:21:56]A 600 meg inkább talán azzal foglalkozva most már, hogy a Petijék mekkora korrupciót fognak csinálni, meg hát hogy mit lopnak el.
[00:22:08]Ezek a szerencsétlenek.
[00:22:11]Ezek azt hitték, hogy lesz változás.
[00:22:11]Nem lesz.
[00:22:13]Ez ugyanúgy megy.
[00:22:13]Annyit sikerült elérniük pillanatilag, hogy most már gyarmati státuszba kerültünk.
[00:22:25]Ha ez nekik jó, hát akkor élvezzék ki, amíg lehet.
[00:22:27]Ez nem fog sokáig tartani.
[00:22:30]Hát ha jól meggondol.
[00:22:31]Tamás, egy picit hadd hadd szakítsam félbe.
[00:22:33]Köszöntjük a televízió nézőket újra köreinkben.
[00:22:35]Tamás mondja a véleményét.
[00:22:38]parancsoljon, folytassa.
[00:22:40]Ja, azt akarom még mondani, hogy a lengyelek se értették, ugye hát pedig az itt nagyon tuskos az egész válogatott a a Tiszánál, hogy a Peti Bohóc az miért akar az oroszokkal kereskedni.
[00:22:57]Hát ezt én se értem igazán, de akkor most hogy is lesz ez?
[00:23:03]Ő lesz a Putyin barát.
[00:23:05]Hát megvilágosodott.
[00:23:05]azt mondta, hogy a földrajzot nem lehet átírni.
[00:23:09]Hát azt bizony, tényleg nem lehet átírni, de hát most ő lett a Putytin barát.
[00:23:14]Most akkor akkor mi van itt?
[00:23:14]Tá?
[00:23:16]Vagy az is, az is lehet, hogy a ami Orbán Viktor kormányzása alatt érkezik, oroszolaj és gáz, az büdös.
[00:23:21]Ami Magyar Péter idején érkezik, az nem annyira büdös.
[00:23:26]Hát vagy inkább azt mondjuk, hogy ami, mert ugye ami az ukránok felé megy olaj, az a jó olaj.
[00:23:33]Ami jönne Európába, az meg a rossz olaj.
[00:23:36]Ugye az ukránok ezt ügyesen szét tudják választani, mert ami nekik kell, és amiből dízel lenne, hát az a az a jó olaj.
[00:23:45]Tehát azz azzal semmi probléma nincsen, de amit az EU felé nyomnának, az az a totálisan rossz olaj, az az nekünk nem kell.
[00:23:52]Inkább veszünk sokszor drágábban bármit, már csak azért, hogy megmutassák, hogy ők mekkora zsenik.
[00:24:01]Csönkre és megyünk bele úgy, ahogy kell.
[00:24:03]Nincs ezzel semmi probléma.
[00:24:06]Tehát én azt mondom, hogy itt itt nem arról van szó, hogy ez egy egységes frakció.
[00:24:12]Szó nincs.
[00:24:12]Ez egy borzalmas nagy katyvac, ahol az egész baloldal legalja ott ott van.
[00:24:19]Tehát ezek szét fogják szedni egymást.
[00:24:22]Jön a klikkesedés.
[00:24:25]Ugye a bal oldal még soha az életben nem értett egyet egymással.
[00:24:31]Itt vannak az MSZP-sek, a DKsok, a haragos zöldek, a momentumosok, az a legalja, meg a többiek.
[00:24:39]Ezt nem lehet egybe tartani túl sokáig.
[00:24:42]Ígérgetni meg teljesen fölöslegesn igazándiból azt nézem, hogy most tegnap volt egy ilyen zseniális lengyel szakértő, hogy éltsék ezek a szerencsétlenek, hogy mit csináltak.
[00:25:02]Itt jönne a nagy duma, hogy mit tanulhat Magyar Péter a Lengyelországról.
[00:25:09]Hát most erre annyit tudok mondani, hogy egyrészt aki a trusktól tanul bármit is, az egyből megkaphatja a dili, mert szerencsétlenzk az teljesen nem normális.
[00:25:21]Hát azt azt azt úgy elfelejtettem mondani, az a zseniális szakértő, hogy ugye az volt a feltétel, hogy a média változzon meg, meg hát ugye legyen független bíróság.
[00:25:35]Hát a média az pillanatok alatt megváltozott.
[00:25:36]Betörtek, kisötpörtek mindent.
[00:25:39]Valószínűleg ez is ez lesz.
[00:25:39]A bíróságok valóban függetlennél váltak, csak az a baj, hogy a törvénytől váltak függetlenné.
[00:25:50]Tehát a tuskék gyakorlatilag és az a különös bája az egésznek, hogy a Tusk, aki a csókolódzott szó szerint, így ahogy mondom Putyinnal, na persze a hogy is hívják?
[00:26:04]Merkel anyó is ott serte Perfért.
[00:26:07]Most meg akkora Putytin ellenség lett, hogy csuda.
[00:26:12]Én néztem az archívfelvételeket.
[00:26:16]Óriási a káoszpillannyilag.
[00:26:19]Ugyanis még ezt nem tudom, hogy erről van-e hír, vagy itt nincs hír.
[00:26:25]Pillanatnyilag ezen a héten fekete hét van Lengyelországban.
[00:26:27]Erről hallott valamit?
[00:26:30]Nem.
[00:26:31]Nem.
[00:26:31]Na, akkor elmondom röviden.
[00:26:31]Tehát arról szól a fáma, hogy mivel ez a zseniális Tuszk, aki inkább német, mint lengyel, hiába pofázik ez a szakértő, mert ugye itt az ATV hallgató itt ezeket nagyon könnyű megvezetni.
[00:26:49]Jó, csak a a lényeget mondja Tamás, mert nagyon rövid az idő.
[00:26:52]Tényleg azt mondom, a lényeget mondom, hogy neki könnyű megvezetni.
[00:26:54]Engem viszont nem, mert én napi napon találtom.
[00:26:59]Tehát a lényeg a mi ez a fekete?
[00:27:03]Most mondom, ez nem arról szól, hogy valami olcsóbb, hanem a járási kórházak gyakorlatilag egy büdös garaz nem kaptak.
[00:27:11]18 milliárd plotyis, hogy [nevetés] is hívják, tartozása van nekik.
[00:27:17]És az ápolók meg az orvosok meg a kórházakon fekete zászló leng.
[00:27:24]És most arról szól a fáma, hogy a betegek ott vannak, csak az ágyakat nem tudják föltölteni.
[00:27:31]Megvannak a műszerek, megvan minden, csak éppen ez a pénz hiányzik, amit ugye a tuszkék megígértek, hogy hát ők aztán mindent teljesítenek ugyanúgy, ahogy a Peti Bohóc.
[00:27:43]De hát abból se épp úgy nem lesz semmi.
[00:27:46]Tehát ezek után menni az egy óriási világos.
[00:27:49]Így így most már teljesen értem.
[00:27:51]És nagyon jó, hogy elmondta.
[00:27:51]Hát ezt muszáj volt elmondanom, mert én erről sokkal többet tudok.
[00:27:56]Még annyit még azért elmondanék, hogy a kö csak most már egy mondatunk van, hogy a környezetvédelmi miniszter éppen repülőben van kirurgiák.
[00:28:04]És a aki most vezeti a parlament, az az meg egy kőhagyú kommunista, akinek több pénze van, mint a mészárosnak.
[00:28:14]Na, úgyhogy ennyit a Tamás, nagyon szépen köszönjük és várjuk máskor is szeretettel.
[00:28:20]Ezek nagyon jó ö példák, el lehet rajtuk gondolkodni.
[00:28:25]Egyetlen dolog, egyetlen dologban vitatkoznék Tamással, nevezzük a a nemzeti oldal árulóit, akik most megjelentek a Tiszapárt környékén.
[00:28:40]A Fidesz második vonalának.
[00:28:40]Ez ez sérti azokat, akik jelen pillanatban is kitartanak a nemzeti oldal mellett, és a Fidesznek a mondjuk így, hogy nem a első vonalában, hanem a másodikban dolgoznak.
[00:28:56]Azok, akik most ott a Tiszapárt kormányába meg oldudarába tartoznak, azok soha nem tartoztak igazán közzénk.
[00:29:05]Megpróbáltak befurakodni, és az első adandó alkalommal pedig leléceltek, úgyhogy őket én nem tekintem a mi politikai közösségünk részének.
[00:29:15]Úgyhogy néhány SMS gyorsan ismertessünk.
[00:29:19]Azt írja valaki nekünk, Imre, ha Róbert lenne egy Fidesz potentát, talán még én is mennék szavazni, mivel én mindenkiben csalódtam.
[00:29:28]Amolyan sodródó vagyok.
[00:29:28]Aztán a gender témában ajánlom Magyar Péternek a férfiak esélyegyenlőségének megoldását.
[00:29:36]Adjon már személyi jövedelemadó kedvezményt a három gyerekes férfiaknak.
[00:29:43]Írja Zoltán a Hajdó.
[00:29:43]Hát el kell őt keserítenem, hogy erős a gyanúm, ne legyen igazam, de még a nőkét is el fogják törölni.
[00:29:52]Tamás és Panni írja a Mártonhegyi levelek újabb epizódjában: "Adig tart a tiszások eufóikus öröme, míg meg nem kapják az első számláikat.
[00:30:03]Az a baj, hogy magukkal rántanak minket is.
[00:30:06]Jöjjön a kiózanodás!
[00:30:06]Ébresztő tiszások!
[00:30:09]Mi kezet nyújtunk, hogy végre együtt legyünk, mint ahogyan azt a bajban kell, mert most bizony baj van.
[00:30:18]Írta tehát Tamás és Panni.
[00:30:18]Nagymama SMS-e pedig úgy szól: 100 szónak is egy a vége.
[00:30:24]Ez a most nyakunkra ültetett ember egy erkölcsi nulla.
[00:30:26]Az ilyet tisztességes ember nemhogy nem tiszteli, hanem messzeívben kerüli.
[00:30:30]Országunknak ez egy óriási katasztrófa.
[00:30:33]Késő jön majd az ébredés.
[00:30:36]Remélem, nem sikerül neki elvenni 19,56 és 2006 után újabb négy évet az életünkből.
[00:30:46]Írta tehát nagymama.
[00:30:50]És itt van Orsi velem szemben, aki elmondja önöknek most, hogy mi lesz a radarban.
[00:30:55]Szia Orsi!
[00:30:55]Parancsolj tied a szó.
[00:30:58]Szia Ottó!
[00:30:58]Szeretettel köszöntöm a Paláver hallgatóit és nézőit is.
[00:30:59]Az első témánk az lesz, hogy az egyik legspórolosósabb nép a magyar.
[00:31:03]Ez derült ki az OLCD legfrissebb adataiból.
[00:31:05]A rangsort ugyan Svédország vezeti, de közvetlenül mögötte már Magyarország áll, ahol a családok kiemelkedően magas arányban tesznek félre a jövedelmükből.
[00:31:16]Úgyhogy ezzel fogunk kezdeni, de téma lesz az is, hogy egyik mintában sem találtak határértéket meghaladó jelentős szennyezést a Gödi Akkumulátor gyár esetében.
[00:31:25]Erről számolt be a Greenpeace.
[00:31:28]A szervezet az eredményekről tájékoztatta az érintett lakosokat és a helyi döntéshozókat is, illetve ha szükséges, akkor még folytatják a munkát.
[00:31:35]Valamint a napjainkban a műtők csendjét már nem csupán a sebészeti eszközök halk neszei határozzák meg, hanem a modern technológia egyenletes zaj is.
[00:31:45]A robotsebészet nem ígéret, hanem napi rutin, gyorsabb felépülés, kisebb terhelés és jobb életminőség.
[00:31:52]Magyarország pedig ennek az élvonalában tart.
[00:31:54]Úgyhogy ez is téma lesz, ha tehetig tartsanak velünk.
[00:31:56]17:3 perckor kezdünk.
[00:31:58]Én itt leszek és várom önöket.
[00:32:01]Nagyon szépen köszönjük, Orsi.
[00:32:01]És mi pedig akkor folytassuk úgy a műsort, hogy Hú, ha most bajban vagyok, az Marian következik.
[00:32:09]Marian van a vonalban.
[00:32:11]Kezdjük csokolom Marian.
[00:32:12]Tessék parancsolni.
[00:32:15]Halló, Marian?
[00:32:23]Akkor Éva.
[00:32:26]Igen.
[00:32:26]Kezücsokrom Éva.
[00:32:26]Tessék mondani, mert Mariant.
[00:32:29]Jó napot kívánok.
[00:32:29]Örülök, hogy bejutottam, Gajdics úr.
[00:32:30]Hát elsősorban sokat nem kellett emlékedjünk arron, hogy az ukránok miért zárták el a barátság [nevetés] vonalat, azért, hogy elősegítsék a Tisza győzelmét és a Fidesz KDNP bukását.
[00:32:45]De nem bukás, nyugodjanak meg.
[00:32:49]Nem bukás.
[00:32:53]Egy pillanatnyi zavar, reméljük.
[00:32:57]A másik dolog az, hogy külön meg szeretném köszönni az erdélyi magyarok nevében Orbán Viktor miniszterelnök úrnak és a Fidesz KDM kormánynak azt a 16 évet, amit nekünk a határon túli magyaroknak adott, hogy egy kicsit egy kicsit büszkébb magyarok legyünk.
[00:33:22]Köszönjük szépen.
[00:33:24]A államelnök úr pedig ne mondjon le.
[00:33:28]Semmiképpen ne mondjon le.
[00:33:28]Mielőtt ha valaki miniszterelnök akar lenni, mondjon le a mentelmi jogáról, álljon a magyar igazságszolgáltatás elé, tisztázza magát az alól, amivel vádolják, és amikor tisztán áll, akkor lehet őt miniszterelnöknek kinevezni.
[00:33:52]Remélem, hogy a Tiszaaszavazók között is van olyan megtévedt magyar, akinek nem magyar, aki nem a magyarság ellen dolgozik, és talán kiszába a megválasztottak között is akad egy olyan ember, aki egy olyan személy, aki ellen nincs bűnvádi eljárás indítva és az államelnök úr mindenképpen más miniszterelnököt nevezzen ki ami pedig a gender propagandát illeti.
[00:34:23]Gagydics úr, egyet nem hiszem, hogy Erdélyben lenne olyan magyar ember, akinek tetszene az, hogy a kisgyerekét az óvodáb vagy akár kisiskolásként mások neveljék, mint a szülők.
[00:34:39]A gyerekek nevelése elsősorban a szülők dolga, utána a tanárok dolga, mert egy kisgyereket mindenfele lehet irányítani a jóra is, a rosszra is.
[00:34:53]Ami pedig a fiatalságot illeti, egy valamit ne felejtsünk el, hogy ezeket a fiatalokat, akiket láttam egy pár interjút, mert én a Hírtvt nézem, amikor nézem, és ott vannak a kedvenc műsoraim, például a Paláver, a vezércik, a Báersó.
[00:35:19]Ezeket a fiatalokat valaki felnevelte.
[00:35:22]És te van egy ilyen mondás Erdélyben, hogy a hét év otthonról, na ez a hét év otthonról a legkeményebb egyetem a világon, ahol nincs javítóvizsga.
[00:35:35]És amelyik gyerek ilyen idős korában, nem is tudom, hogy volt-e 18 éves, és mindjárt elmondom, kire gondoltam, ezt tudta mondani, hogy hát megkérdezték tőle, hogy te akkor most mire szavazol?
[00:35:50]Hát a változásra.
[00:35:50]De mi nem tetszik?
[00:35:53]Hát, hogy legyen változás, mert mi úgyis kimegyünk Kanadába, mármint a család, aztán meglátjuk, hogy mi lesz Magyarországon.
[00:36:02]Ha jó lesz, akkor visszajövünk.
[00:36:05]Vissza lehet nézni.
[00:36:08]Ezt a Hírtvében láttam egy interjú alkalmával a szavazás estélyén, vagy még azelőtt egy rendezvényen.
[00:36:17]Igen.
[00:36:20]És azokat a fiatalokat is valaki nevelte, akik ott tomboltak a választás után.
[00:36:27]Ott egy fiatal lány, majdnem hölgynek neveztem, de hibáztam volna.
[00:36:34]Ott táncolt egy kisautó háta mögött, és azokat a fiatalokat, akik egy parkba könnyítettek magukon, kell beszélni a fiatalokkal, de mondjuk fiatal fiatallal tud beszélni, de akiket így neveltek, azokkal azokkal is kell, mert más megoldás nincs.
[00:36:56]De nem látok túl sok esélyt arra, hogy a helyes útra lehet őket téríteni, amikor ilyen ilyen szörnyű dolgokat ott, ahogy törtek, zúsztak.
[00:37:11]A másik pedig az, hogy ez a bizonyos hölgy, ez a gerzsenyi Gabriella egy ilyen húsliba próbálja bemutatni, hogy hogy kell a jobboldali sajtot kiütni.
[00:37:26]Hát most már ő kormányba készül, vagy bohócnak készül, vagy éppen cirkuszi mutatványokat óhajt ezután a magyar kormányba bemutatni?
[00:37:37]Hát most már ne.
[00:37:40]A másik dolog, szeretnék üzenni azoknak a tiszásoknak, akik ezeket a határon túli magyarokra vonatkozó mocskolódásokat teszik fel a Facebookra.
[00:37:52]Tisztelt uraim és hölgyeim!
[00:37:57]idézőjelbe az uraimat és a hölgyeimet.
[00:38:02]Mi nem azért élünk a határon túl, mert itt akartunk élni.
[00:38:05]1000 éve élünk Erdélybe és csak 100 éve Romániába, illetve 1000 valahány éve és 100 valahány éve élünk Romániába.
[00:38:15]És tudja, hogy történt ez a dolog.
[00:38:18]Úgy, hogy a szüleink, nagyszüleink lefeküdtek Magyarországon, felébredtek Romániába, és nem a vonaton aludtak el, de ők is, a felmenőik is, nőink is, mi is őrizzük az anyanyelvünket, őrizzük a magyarság iránci szeretetünket, megmaradunk magyarnak, akármit akarnak tőlünk elvetetni.
[00:38:46]És most pünkösdjön, és mindig szeretettel várjuk az arándokvonatot, még akkor is, ha kíváncsiságból legalább maguk is rajta lesztek.
[00:38:58]Jöjjenek Erdélybe hazaszeretet, magyarságtudatot és a hazájuk iránti megbecsülést megtanulni, mert nem sejtik, mit jelent Magyarországon élni, és mit jelent a határon kívül élni.
[00:39:15]Ez ez nagyon fontos volt, amit most eltetszett mondani.
[00:39:20]Nagyon szépen köszönöm.
[00:39:20]Legyen ez a végszó, hogy mindenkinek beragadjon az agyába.
[00:39:24]Nekem viszont el kell búcsúznom a televízió nézőktől, akiknek a műsor ideje lejárt.
[00:39:28]Nagyon szépen köszönöm megtisztelő figyelmüket.
[00:39:30]Holnap is lesz paláver.
[00:39:33]Addig is nézzék a Hírtvét.
[00:39:33]A viszontlátásra.
[00:39:38]és a rádióhallgatókkal folytatjuk a palávert.
[00:39:41]És még egyszer szeretném aláhúzni, hogy azt, amit most Éva elmondott, ezt mindenkinek meg kell fontolnia, meg kell értenie, meg kell jegyeznie, és el kell mondjuk gyermekeinknek, unokáinknak, mert az, ami itt most történt április 12-én, nagy mértékben köszönhető annak, hogy fölnőtt egy olyan generáció, amelyiknek ezt nem mesél élték el, nem mondták el kellősúllyal, de lehet, hogy már azoknak a szülőknek sem, akiknek ezt meg kellett volna tenni.
[00:40:21]Van min gondolkodnunk.
[00:40:21]Folytassuk úgy a műsort, hogy Zsoltot kapcsoljuk.
[00:40:23]Jó napot kívánok, Zsolt.
[00:40:25]Parancsoljon.
[00:40:27]Jó napot kívánok.
[00:40:27]Ottó köszöntöm a hallgatókat és a nézőket.
[00:40:32]Azt szeretném mondani, hogy véleményem szerint a választások éjszakáján Orbán Viktor túl könnyen állt fel az asztaltól.
[00:40:44]Nem tudom, mitől félt.
[00:40:44]Volt mitől félnie, vagy nem volt mitől félni félnie.
[00:40:49]Én is Erdélyből hívom, és azt szeretném mondani, amit az előttem szóló hölgy is mondott, hogy 2024 december 6-án Romániában az alkotmánybíróság érvényteleníte azt a választást, amin Kin Georgescu megnyerte az elnökválasztások első fordulóját, arra hivatkozva, hogy orosz befolyásolás történ erre a mai napig semmiféle bizonyítékot a Romániában regnáló brüsszeli bábkormány nem tudott felmutatni.
[00:41:31]Tehát akkor hogy van ez, hogy teljesen jogos a fölvetése már én félelmet nem gondolnék Orbán Viktor esetében.
[00:41:40]A különbség akkora volt, hogy ott neki nem lehetett mást mondani.
[00:41:45]De mitő?
[00:41:45]Miért nem mondta azt, hogy megoldjuk a választást?
[00:41:47]Megvárjuk az eredményeket, megoldjuk a választást.
[00:41:52]Attól félt, hogy Magyar Péter a hívei szétverik Budapestet.
[00:41:58]De még egyszer mondom, hogy ilyet akkor szoktak mondani, hogyha kisarányú a vereség, és van hivatkozási alap arra, hogy miért kérnek újraszámolást, miért kérnek?
[00:42:08]Ja, a hivatkozási alap az a külföldi titkoszolgálati befolyásolás.
[00:42:11]Ha valahol volt befolyásolás, az most volt Magyarországon.
[00:42:17]Ez teljesen egyértelmű.
[00:42:21]Mondjuk mi, mondjuk mi és hülyéznek is bennünket érte a másik oldalon.
[00:42:26]De egyetért ön velem, hogy önnel igen.
[00:42:28]É, mi együtt vagyunk, csak mondom, hogy hogy a a kommunikációs térbe más vélemények is benn vannak, és és hatnak egymásra ezek a vélemények.
[00:42:43]Halló?
[00:42:43]Tehát, hogy Igen, igen, itt vagyok.
[00:42:45]Figyelek, Zsolt, figyelek.
[00:42:45]Mondom én egyetértek önnel, csak azért fogadatlan prókátorként próbálok a másik oldal érveel előjönni, hogy azokat is fontoljuk meg, mert befolyásolja a cselekvéseinket.
[00:43:01]Rendben, köszönöm.
[00:43:01]Ennyit szerettem volna mondani.
[00:43:05]Köszönjük szépen, Zsolt.
[00:43:05]Várjuk máskor is.
[00:43:06]Nagy szeretettel beszélgessünk, gondolkodjunk, fejtsük föl az okokat, nézzük meg, hogy mit rontottunk el, illetve hogy valóban mit követtek el ellenünk, mert azt sem fogjuk vég alárejteni és elhallgatni, hogy bizony-bizony nagyon sokan érezzük úgy, hogy itt valami nem stimmel.
[00:43:26]Mint ahogy az az SMS író is így érzi, aki azt írja nekünk, hogy tüntetni kellene azért, hogy az államfő ne adjon Magyar Péternek felhatalmazást kormányalakításra, mert azzal veszélybe sodorja Magyarország gyermekeinek életét, biztonságát, egészségét.
[00:43:41]Ha le akar mondani az olcsó orosz energiáról, azzal veszélyezteti a energiabiztonságot.
[00:43:47]Vizsgálják ki, hogy van-e a szervezetében, vérében drog, mert ha igen, egy drogos nem lehet hazánk miniszterelnöke.
[00:43:54]Arról nem is szólva, hogy egy olyan bűnözőnek és hazárólak adna lehetőséget a kormányzásra, aki csak azért nincs börtönben, mert eddig védte őt a mentelmi jog.
[00:44:03]Arról nem is beszélve, hogy a leendő miniszterelnök feltetlen mentálisan súlyos beteg ember, akit pszichológiai és egyéb fizikai orvosi vizsgálatoknak kellene alávetni, hogy megszűrhető legyen az alkalmassága.
[00:44:15]Írta nekünk az SMS író.
[00:44:20]És azt gondolom, hogy hogy ez késő.
[00:44:24]Mindez, amit fölsorolt, ezt meg kellett volna a választópolgároknak fontolni.
[00:44:32]12e előtt, és úgy kellett volna az X-et húzni, hogy ilyen helyzetbe ne kerüljön az ország.
[00:44:38]Ezt most már így utólag a köztársasági elnökre bízni ennek az egész terhét, politikai súlyát, felelősségét nem hiszem, hogy megvalósítható.
[00:44:50]A másik, amit szeretnék még elmondani, hogy azért valóban van miért tüntetni, ez pedig az, hogy fejezze be Magyar Péter a közjogi méltóságok fenyegetését, megzállását.
[00:45:07]És szerveződik is egy ilyen tüntetés május 10-ére olyan címmel, hogy fékek és ellensúlyok, és a köztársasági elnök és a közgyügi méltóságok melletti kiállásról fog szólni ez a tüntetés.
[00:45:22]Oda szerintem menjünk el mindannyian, akik csak tudunk, és fejezzük ki, hogy nincs ilyen, hogy fenyegetem a köztársasági elnököt, hogy zsarolni próbálom, hogy mindenfélét kitalálok annak érdekében, hogy eltakarítsam az útból, mert feltehetően nem minden intézkedéssel fog egyetérteni, amit a lehendő kormány meg akar hozni.
[00:45:48]Úgyhogy álljunk ki a demokráciáért, a jogállamiságért május 10-én majd.
[00:45:52]és ragaszkodjunk ahhoz a fékek és ellensúlyok rendszeréhez, amit követel az Európai Unió, illetve Magyar Péter is többször elmondta, hogy ő ezt vissza fogja állítani.
[00:46:04]Hát nosza, [zihálás] letelt ennek az órának a műsorideje.
[00:46:10]Nagyon szépen köszönöm a megtisztelő figyelmét a rádióhallgatóknak is, akit akiket arra bíztatok, hogy 5 óra után jöjjenek, mert nekünk még van egy óránk a beszélgetésre.
[00:46:19]Várok vissza mindenkit szeretettel.
[00:46:23]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:46:26]Paláver hangra fel.