Hír FM 43:03

Paláver 3. rész - Hír.FM

választásmagyar politikatisza pártinterjúszavazatvásárlás
Irányultság: KonzervatívKötődés: Fidesz-közeli
Paláver 3. rész - Hír.FM
tl;dr

A Hír FM és Hírtv közös interaktív műsorában (Paláver) több hívó osztotta meg véleményét a 2026-os magyarországi választások eredményéről és a TISZA Párt új kormányáról. Az elhangzottak alapvetően három fő témát érintett: (1) kritika a TISZA-kormány kinevezettjeivel (különösen Ruszin-Szendi Romulusz honvédelmi miniszterrel és Magyar Péter miniszterelnökkel) szemben, (2) a választás körülményeire vonatkozó állítások (külföldi beavatkozás, pénzügyi manipuláció, szavazatvásárlás), valamint (3) az Orbán-kormány pozitív értékelése és az új kormánytól való félelmek a szociális ellátások csökkentésével, migráció engedélyezésével és katonai kötelezettségek szigorításával kapcsolatban.

A hívók többsége az Orbán-kormány alatt élvezett szociális intézkedéseket (14. havi nyugdíj, rezsitámogatás, ingyenes közlekedés, lakástámogatás) dicsérte, és aggodalmuknak adtak hangot, hogy ezek eltörlésre kerülhetnek. Több hívó azt állította, hogy a választást külföldi titkosszolgálatok, pénzügyi manipuláció és szavazatvásárlás befolyásolta, valamint hogy a TISZA-kormány a Brüsszel által irányított, amely a bevándorlás engedélyezésére és a katonai kötelezettségek szigorítására kényszerítené Magyarországot.

Az egyik hívó (Körösi Péter) részletesen érvelezett arról, hogy a választást az „aranykonvolók" révén finanszírozott szavazatvásárlás, a szociális médiában terjedő dezinformáció, valamint a baloldali szavazók átcsoportosulása tette lehetővé. Margit hívó pedig azt kifogásolta, hogy Magyar Péter személyisége és múltja (magánéleti botrányai) nem alkalmas egy ország vezetésére, és hogy az új kormány nem nyilvánosította a 27 pontos programját.

A műsor kerete és hívók

A Paláver a Hír FM és Hírtv interaktív műsora, amelyet Szamosi Tímea vezetett. A műsor telefonos és SMS-es hozzászólásokat fogadott a közönségtől. Az átirat három fő hívót tartalmaz: Attilát, Katit és Körösi Pétert, valamint Margitot, akik hosszú, érzelmes hozzászólásokat osztottak meg a választások és az új kormány kérdéseiről.

Kritika a TISZA-kormány kinevezettjeivel szemben

Az első hívó, Attila erős kritikát fogalmazott meg a TISZA-kormány egyes tagjairól. Különösen Ruszin-Szendi Romulusz honvédelmi miniszterrel szemben nyilvánított aggodalmakat:

„Ruszinul meg a kinevezéseát az hát az teljesen elképzelhetetlen, hogy egy ilyen ember kerüljön a Hadüminisztérium élére. Hát az egy a világ legrektebb embere." *

Attila azt állította, hogy korábban maga is részese volt a korrupciós rendszernek, és hogy a miniszterek kinevezésénél pénzügyi visszaosztás történt. Orbán Anita külügyminiszterről is negatívan nyilatkozott.

Katonai kötelezettségek és háborús félelmek

Az egyik legismétlődőbb téma a katonai behívások lehetősége volt. Attila aggodalmát fejezte ki, hogy a fiatalok és középkorú férfiak (akár 45 éves korig) Ukrajnába küldhetők:

„Majd még annak fogok tapsolni, hogy mikor húzzák a szájukat a fiatalok, hogy megkapják a sorozást a katonasághoz, mert ez elég szomorú lenne." *

Attila személyes tragédiáról is beszélt: az egyik fiát már elvesztette, és a másik 40 éves fiáért aggódott. Margit hívó is hangsúlyozta, hogy a családok nem akarnak további katonai kötelezettségeket:

„Elég volt nekünk a háborúból az unokából. Az unokáim már ne jöjjék meg, meg a gyerekeim." *

Szociális ellátások és az Orbán-kormány intézkedéseinek értékelése

Több hívó dicsérte az Orbán-kormány alatt bevezetett szociális intézkedéseket. Körösi Péter kiemelte:

„Óriási dolgokat vezettek be, óriási beruházásokat, mindent megcsináltak." *

Margit konkrét példákat sorolt fel:

„Hol van? Azt mondta Magyar Péter, hogy 20 milliárd Ftba kerül. Honnan van ennyi pénze? Adakoztak a magyarok. Hát ha adakoztak a magyarok ideben, Magyarországon, akkor itt nincs szegénység, mert van miből adakozni." *

Attila az új kormánytól való félelmét fejezte ki a szociális ellátások csökkentésével kapcsolatban:

„Hol van Európában olyan, hogy 3%-os étellel lakást vásárolhatnak a fiatalok? Hol van ilyen? A világon nincs. Hol van az, hogy az édesanyák adómentesek lehetnek? Hát ilyen a világon nincs." *

Körösi Péter azt jósolta, hogy az új kormány megemeli az adókat és csökkenti az ellátásokat:

„Nem bírja elvenni a 150000 Ft-os nyugdíjas embertől a nyugdíjának a 22%-át, mert akkor ilyen hal, és nem tudjak kifizetni a rezsit." *

A választás körülményeire vonatkozó állítások

Körösi Péter részletesen érvelezett arról, hogy a választást több tényező befolyásolta. Állítása szerint a TISZA Párt 3000 embert szerzett meg az alábbi módokon:

  1. Szociális média és dezinformáció: A technológiai cégek videókat terítettek fel, amelyek Magyar Péter hazugságait tartalmazták.

  2. Szavazatvásárlás: Körösi Péter azt állította, hogy az „aranykonvolok" révén 5 millió euró (2 milliárd forint) készpénz került felhasználásra:

„Erről a bizonyos úgynevezett arany konvolról, ami négy vagy öt volt már előtte is, mindig leadtak, erről adatok vannak 5 millió eurónyi készpénzt, ami 2 milliárd Ft. Ezzel sikerült különböző embereket erre rávenni." *

  1. Baloldali szavazók átcsoportosulása: Körösi szerint a korábbi baloldali pártok (Momentum, DK, MSZP) szavazói átszavaztak a TISZA Pártra.

  2. Külföldi titkosszolgálatok: Körösi azt sugallta, hogy az ukrán és egyéb külföldi titkosszolgálatok segítséget nyújtottak.

Körösi azonban azt is megjegyezte, hogy a szavazatszámlálásban nem lehetett csalás, csak az adatbázisban kezelő személyek által.

Magyar Péter személyisége és múltja

Margit hívó erős kritikát fogalmazott meg Magyar Péter személyisége és magánéleti múltja miatt:

„Hát és 3 és fél millióan szavaztak rá, de ebbe az országban több mint 10 millióan élünk. Akkor kérdezem én a 6, fél millió nem nincs mellette." *

Margit azt állította, hogy Magyar Péter két évig nem dolgozott, csak „teherautó tetején üvöltözött", és kérdéseket vetett fel a kampány finanszírozásáról:

„Mert két évig nem dolgozott a Petyus, hanem két évig csak a teherautó tetején üvöltözött. Hol van az a pénz?" *

Margit azt is említette, hogy Magyar Péter magánéleti botrányai (házasságtörés, erőszakos viselkedés) nem alkalmasak egy ország vezetésére.

A Z generáció és a fiatalok szerepe

Körösi Péter kritikát fogalmazott meg a fiatalok (Z generáció) politikai szerepéről:

„Ezek is elmondták, hogy tulajdonképpen ez a generációnak teljesen mindegy a 14. havi nyugdíj, teljesen mindegy a rezsitámogatás, teljesen mindegy a 300-as lakáséliv építés. Ezek jó középosztálybeli jól kereső szülőknek a gyerekei." *

Margit hozzátette, hogy ezek a fiatalok az elmúlt 16 évben jól éltek az Orbán-kormány alatt, de most kritizálják azt:

„Az a ifjúság, aki úgy lett, úgy lett a irányítva Magyar Péter által, hogy belebögött a mikrofonba, meg ordibáltak." *

Migráció és bevándorlás

Több hívó is aggodalmát fejezte ki a migráció engedélyezésével kapcsolatban. Körösi Péter azt jósolta:

„Be kell engedni a migránskótát, be kell engedni a migránsokat. A kerítés valószínűleg nem lesz lebontva, csak ki lesz nyitva. Ömleni fognak be az országba." *

Margit azt javasolta, hogy a migránsokat azok között helyezzék el, akik támogatják az új kormányt:

„Ha idejönnek a migránsok menjenek a Magyar Péter háza körül, Pestre menjenek, de ide vidékre, mert nekünk minden tatnyi főt kell, hogy a mindennapunk." *

Orbán Viktor értékelése és jövője

Körösi Péter nagy tisztelettel beszélt Orbán Viktorról:

„Orbán Viktor harcolt az országé, harcolt a családoké, harcolt az embereké. El tudjuk képzelni, mekkora csata volt az ott neki egyedül?" *

Körösi azt jósolta, hogy Orbán Viktor visszavonul, majd később visszatérhet:

„Én szerintem ő most vissza fog vonulni egy darabig, és aztán talán a vál következő választások előtt vissza fogja őt hozni a Fidesz, mert Orbán Viktort nem lehet nélkülözni, és még csak 63 éves." *

Margit azt állította, hogy az Orbán-kormány alatt a magyar nép jólétben élt:

„Amikor dolgoztak az emberek, ünnep bármi a nagy áruházakba, olyan kocsyikkal voltak tele az emberek, ilyen ilyen tolókocsikkal, tele árúval, amit soha nem látott azelőtt." *

Kati hívó: Bizakodás és aggodalmak

Kati hívó hosszú, érzelmes hozzászólásban osztotta meg aggodalmait és bizakodását. Azt állította, hogy a TISZA-kormány konfrontálódni fog az Európai Unióval a gyermekvédelmi törvény miatt:

„Nagyon kíváncsian várom, hogy mit lépnek a gyermekvédelmi törvény szempontjából, ugye amit most elkaszált az Európai Unió." *

Kati azonban azt is mondta, hogy a fiatalok szavazói nem stabilak, és az elégedetlenség később az új kormányt is elérheti. Azt javasolta, hogy imádkozzanak és ne féljanak:

„Imádkozni kell, ez a legfontosabb. A kettő, második, aki kardot ragad, kardátal vészel. Három pedig ne felejtsük el, hogy akik rászavaztak, azok olyan ugyanolyan könnyen ellene is tudnak szavazni." *

Közvetett utalások a NER-korrupcióra

Az első hívó, Attila utalásokat tett a Fidesz-kormány alatt állítólagos korrupciós rendszerre, bár konkrét neveket nem említett. Azt állította, hogy a visszaosztás és a pénzügyi manipuláció rendszeres volt:

„Nyilvánosan csináljuk, már nem is titkolják, és megy oda visszaosztás egyik oldalról a másikra. És akkor ölelgetik, csókogatják együtt." *

A műsor lezárása

Szamosi Tímea a műsor végén köszönetét fejezte ki a hívóknak, és meghívta őket, hogy holnap is csatlakozzanak a Paláverhez.

⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • „Ruszinul meg a kinevezéseát" – valószínűleg „Ruszin-Szendi Romulusz kinevezésé"-re utal, de az ASR torz formában rögzítette
  • „világ legrektebb embere" – valószínűleg „világ legrosszabb embere" vagy hasonló, de az ASR félreismerte
  • „karácsony burilla" – értelmezhetetlen szótöredék, kontextusból nem rekonstruálható
  • „Katama" – valószínűleg „Kati mama" vagy hasonló, de az ASR torz formában rögzítette
  • „Ágdás ki se tudom az a nevét" – értelmezhetetlen, valószínűleg egy név torz alakja, de nem azonosítható
  • „Petleg bántalmazták" – valószínűleg egy név vagy esemény torz alakja
  • „Zemplénytől kezdve" – valószínűleg egy földrajzi név vagy személy neve, de kontextusból nem világos
  • „Poloska" – valószínűleg Magyar Péter beceneve vagy gúnyneve, de az eredeti név nem egyértelmű
  • „Poroskanvű csengiházi" – értelmezhetetlen szótöredék, valószínűleg Magyar Péter gúnyneve, de pontos jelentése bizonytalan
  • „300-as lakáséliv építés" – valószínűleg „300 ezer lakás építés" vagy hasonló, de az ASR torz formában rögzítette
  • „Sohás molinókat" – értelmezhetetlen, valószínűleg egy eseményre vagy csoportra utal, de nem azonosítható
Teljes átirat megjelenítése

[00:01:02]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.

[00:01:08]Paláver hangra fel.

[00:01:13]Jó napot kívánok.

[00:01:13]Folytatódik tovább a Palávera HírtV és a Híf közös interaktív műsora.

[00:01:18]Én Szamosi Tímá vagyok.

[00:01:20]Telefonszámunk 061799, SMS számunk pedig 06707953.

[00:01:27]És máris kapcsolom újra Attillát.

[00:01:27]Jó napot kívánok Attila.

[00:01:30]Ismételtem.

[00:01:32]Csókolom.

[00:01:32]Köszönöm, hogy visszahívtak.

[00:01:35]Szóval a a hozzászólásoknál a ruszinul meg a kinevezéseát az hát az teljesen elképzelhetetlen, hogy egy ilyen ember kerüljön a a Hadüminisztérium élére.

[00:01:51]Hát az egy a világ legrektebb embere.

[00:01:51]És abból sajnos én is voltam részese, mert akkor kaptam munkát, ha visszaosztottunk pénzt.

[00:02:04]És azok a miniszterek, akiket ezek kijelölnek, ilyen Orbán Anita, külügyminiszter, király gazdasági.

[00:02:18]Hát én nem adok 100 napot, de eldobhatjuk ezt az országot.

[00:02:20]Én nem tudom, mit csináltak a magyarok, de itten valaminak.

[00:02:25]Ja, majd még annak fogok tapsolni, hogy mikor húzzák a szájukat a fiatalok, hogy megkapják a sorozást a katonasághoz, mert ez elég szomorú lenne azért, akármilyen macsakul is viselkedtek a választások alatt, meg a valahogy viselkedtek, az nem egy emberi egyenes gerincre való dolog, De de mit fognak csinálni a szülők, hogyha küldik a fiaikat Ukrajnába?

[00:03:02]Fogják majd a fejüket.

[00:03:05]Akkor már hiába, akkor már hiába.

[00:03:11]És akkor fognak majd csak sírni, hogy mit csináltak, mert azért nekem is van még egy fiam.

[00:03:18]Sajnos a fiatalabbik fiam meghalt, de a még van egy 40 éves fiam.

[00:03:23]Hát remélem őt már nem fogja érint, de állítólag 45 éves korig vihetik Magyarországról.

[00:03:34]Hát Magyarországon 45 éveskor a korhatár.

[00:03:36]Így van.

[00:03:36]Ö de hát fel lehet emelni, mint amit láttunk Ukrajna esetében is.

[00:03:42]Hát igen, csak mi nem üzentek hadat se Ukrajnának, se Oroszországnak.

[00:03:50]Nem tudom, mi közünk van ehhez a háborúhoz.

[00:03:55]Meg majd akkor fogják fogni a fejüket, ha teljesen hazavágják ezt az országot.

[00:04:01]Ezek a politkább nem mondom, hogy mik, mert ezek nem politikusok, ezek gazemberek, megbűnözők, ugyanolyan mint a az Úr szó, amik a Manfréd úr védel, mert ezek ezek egytől egyig gazemberek.

[00:04:23]Hát nyilvánosan csináljuk, már nem is titkolják, és megy oda visszaosztás egyik oldalról a másikra.

[00:04:32]És akkor ölelgetik, csókogatják együtt.

[00:04:35]Az ukrán fronton emberek százai halnak meg.

[00:04:38]Ezek meg ott röhögcsérnek.

[00:04:41]Nem tudom milyen gyomruk van ezeknek az embereknek, meg azoknak se, akik ezt eltűrik.

[00:04:49]Egyszerűen felfoghatatlan az én én felfogásomban.

[00:04:51]Én öt évvel ezelőtt nyomorodtam le.

[00:04:54]Addig értem az életemet, fölneveltem négy gyereket, sőt ötöt, mert a az öcsémet is én neveltem, mert a szüleink meghaltak, mikor öt éves volt.

[00:05:09]Az is én neveltem föl, de én nem tudnék ilyet elkövetni a családommal szemben, hogy hogyan háborúba küldöm őket, megfussam őket.

[00:05:21]Attól, ami most van.

[00:05:21]Hát hol van Európában olyan, hogy 3%-os étellel lakást vásárolhatnak a fiatalok?

[00:05:26]Hol van ilyen?

[00:05:29]A világon nincs.

[00:05:29]Hol van az, hogy az édesanyák adómentesek lehetnek?

[00:05:36]Hát ilyen a világon nincs.

[00:05:40]Meg a nyugdíjasok majd.

[00:05:43][horkantás] Én ugyan még nem kapok semmilyen nyugdíjat, de öt év múlva elképzelhető.

[00:05:48]Habár most majd azt mondja doktornő, hogy leszázalékoltat, de de mi lesz [torokköszörülés] a nyugdíjasokkal?

[00:05:59]Hát ez a jövő zenéje, hogyha lehet hinni az ő közgazdászaiknak.

[00:06:04]Ők elmondták, hogy ezeket vissza kéne venni a 13 és 13.

[00:06:06]és a 14.

[00:06:06]havi nyugdíjat.

[00:06:09]Hát meg azt is, hogy 22%-kal meg kéne adóztatni, ugye, mert azt is elmondták, hogy a uniós elvárás a nyugdíj adóztatása is.

[00:06:27]Hát köszönöm, hogy hozzászólhattam a műsoroszt, mert el vagyok keseredve.

[00:06:32]Én én én a hetek óta nem térek észhez mióta lement ez a választás, hogy hogy tényleg ennyi bolond ember ebbe az országba.

[00:06:42]Hát sokan vannak, akik nem tájékozódnak semmiből, csak szívényes bűnözőnek elhiszik, amit mond.

[00:06:48]Igen.

[00:06:48]Viszont azzal én vitatkoznék, hogy visszaosztás kellett ahhoz, hogy valaki dolgozhasson a a kormánynak, mert én egyrészt nem tudok ilyenről, másrészt nem hazudok önnek.

[00:07:02]Én a karácsony burilla, szerintem minden ön sem gondolja komolyan és ne haragudjon, de én meg ezeknek nem adok teret, úgyhogy ilyen butaságoknak.

[00:07:12]És máris kapcsoljuk Katit.

[00:07:16]Jó napot kívánok, Kati.

[00:07:20]Halló, Kati, ön van a vonalban.

[00:07:22]Itt vagyok.

[00:07:22]Szervusz, édes Tibikém.

[00:07:24]Katiomon beszélek.

[00:07:24]Szia szia drágám.

[00:07:28]Találkoztunk legutóbb, tudod, a igen.

[00:07:32]És nagyon örültem neked.

[00:07:32]Nagyon nagyon nagy, nagy tisztelőd vagyok és és ott megfogalmaztam is az előző úrhoz hasonlóan, akit nagyon minden szabában együttértek, egyetértek.

[00:07:46]Soktól még mindig nem józanodtam ki, csak azért nem bőg azóta bőgök itt magamban, mert nem tudok egyszerűen kijózanodni ettől a soktól, ami ért bennünket.

[00:07:56]És én akkor mikor mondtam neked ott a polgári műóban, hogy nagyon félek a Timikén, bár ne lett volna igazam, nagyon nagy jobban örültem volna neki, de én azt tudom neked mondani, hogy lesz még a kutyára dél, és nem biztos, hogy mi leszünk a kutyák szak sajnos úgy, ahogy a valamelyik nem az előző, hanem valamelyik betelefonálvazem a Sándor mondta, hogy annyit át fognak okozni, hogy nem lehet majd ő nem győzők majd nem győzi majd a esetlegesen a a a polgári kormány jóvá áttenni, mint ahogy tették a nap idején, amikor átvettek 2010-ben, mindent meg fognak csinálni, mert mindent megcsinálhatnak.

[00:08:31]És és döbbenten hallom az egyik betelefonáltó betelefonálótól nagy dologok az idegességtől, hogy hogy a olyan fideszes ismerősei, akik akik fideszesek ma is azt mondták, azért szavaztak a poloskára, mert mert hogy ne legyen a Fidesznek kétharmada, mert mert az az túl sok és azzal most nem zavarja őket, hogy ennek ez úgy akkorát nyert, amit a legrosszabb képzeltünkbe se tudtunk volna elképzelni, és sokkal több kárunk származik ebből.

[00:09:04]Hát normális az a Fideszes, aki azért szavaz a poroskára, hogy ne legyen két a Fidesznek.

[00:09:11]Könyörgöm, létezik ilyen Timikén?

[00:09:14]Létezik ilyen szerinted?

[00:09:16]Hát elképzelhető, hogy létezik a nagyszámok törvénye alapján.

[00:09:18]Számá számomra felfoghatatlan.

[00:09:20]De nézzük mindenben a jót.

[00:09:21]Innentől kezdve 100%-ban övék a felelősség.

[00:09:24]Például itt a legújabb.

[00:09:26]Nagyon kíváncsian várom, hogy mit lépnek a gyermekvédelmi törvény szempontjából, ugye amit most elkaszált az Európai Unió.

[00:09:35]Nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy mit fognak mondani a Tisza pártban, hogy jogellenes a pedofilokat nyilvántartásba venni, hiszen ebbe nagyon nagy konszenzus volt a jobb és a bal oldalon.

[00:09:47]Tehát és ezt ennek a lehetőségét, erre a reagálást, ezt most megkapta a Tiszapárt.

[00:09:51]Úgyhogy hajrá.

[00:09:51]Igen.

[00:09:51]Hajrá Timikém.

[00:09:54]De attól tartok, hogy megint tudod mi lesz mindennyire a Fidesz és az Orbán Viktor itt nem bocsánat.

[00:09:58]A Fidesz és az Orbán Viktor és a Fidesz KDNP szavazói azt mondták, hogy nem.

[00:10:02]És nagyon sok balos ember is azt mondta a gyermekvédelmi szavazáson, hogy ezt nem.

[00:10:09]Úgyhogy többen vagyunk, mint amit ők itt így gondolnak erről.

[00:10:13]Tehát nézzük a jó oldalát.

[00:10:13]Nekik most már konfrontálódniuk kell, nem csak a szavazóikkal, hanem Brüsszellel szemben is.

[00:10:18]Most még ők nincsenek hatalmon, még a parcélen vannak, ők onnan kiabálnak be, de hamarosan ott lesznek, és nekik most már nyíltan vállalni kell a vitát, tehát valahol ők konfrontálódni fognak valakivel, úgyhogy nekünk csak ki kell várni.

[00:10:34]Timikim, igen, csak nagy ára lesz ennek a kivárásnak.

[00:10:37]Igen, megint akkor azt mondom, és figyeld, figyelj ide, amilyen gazemberek veszik körül őket, ezek az ismeretlen gazemberek, ahogy az előző betelefonál is fogalmazott, ezek figyelj mindent be fognak ezek mindent ki fognak találni, hogy kibújjanak a felelősség alól.

[00:10:53]És Timikém, amikor ez a Poroska nevű elvető pszichopata merő az arcára van írva, hát én szakemberrel beszéltem, hát aki aki lát és és akar látni, hát az láthatja, hogy ez mindennek való, csak illetve semminek nem való, de hogy állam vagy egy ország vezetésére a egy ilyen kormányzás után, amit a Fideszelt ennyi jó intézkedés után, ez minden tönkre fog tenni.

[00:11:19]Ezek után [torokköszörülés] bármit kitalálnak Timikém és bármilyen meglepő lesz nekünk, meg fogják találni a módját, mert annyi hazáruló szemét ládával vették fölben maguk szépen Katama.

[00:11:30]Kérlek szépen.

[00:11:30]Tudom, hogy mindenkiben rengeteg indulat van bennem is.

[00:11:33]Én is tudnék cifrákat mondani, de kérlek szépen ezeket ne tehát lehet macska rúgja meg meg mindenféle mondani, de ezeket ne kérlek.

[00:11:43][torokköszörülés] ahogy aztem jól befejeztem, hogy az idős ezt a témát, ahogy az idős hölgy mondta az előbb, az a 90 év körüli, hogy a amikor húzta a tankját és kiszálltak az autóból az a fiatal hölgy és azt mondta, hogy hogy milyen vénk én is megkapomikép naponta és döbbentenkor de hát peris kiné hol vagytok attól a vérségtől mondtam, hogy vén vagyok de kás se voltam.

[00:12:06]Na mindegy, de már repelek rólam.

[00:12:08]Ezen a legnagyobb bajom boldog ember lenni, de Timikém, ezek még ma sem nyugszanak meg.

[00:12:12]Hát látod a for for fo Ágdás ki se tudom az a nevét.

[00:12:19]Ez a ez a milliárdos csemete, aki Balaton füleden a milliárdos apuka után több izé tulajdonosa, több szállóat tulajdonosa és milliárdosak a valami kampány záró vagy nem tudom milyen rendezvényén a Petleg bántalmazták a FR TV-s újságírókat.

[00:12:39]Hallottad ugye emlékszel?

[00:12:41]Láttok, az a nagy darab fiatalember is ott volt, aki aiszem két idősebb hölgyet is vegzte korában.

[00:12:49]Igen, igen, igen.

[00:12:49]Meg egy, sőt egy öreg öreg úr, egy öreg úr.

[00:12:51]Bocsánat, nem, nem tisztelem, mert ez nem úr, ez egy utolsó elvetemű, meg, egy öreg ember valami botcáva is ütögette a újság.

[00:13:00]Timikém, ha ezt most ezt csinál, én szoktam föltenni így működ az aluljáróban nyugatinál ott voltak örömmámort ünnepelve, fölállították a standjukat, úgy mint választás előtt és mikor bátorkoztam ott metropó újságot osztogatni szimpátiából, [torokköszörülés] odajöttek és engem megzártak és én nekem minősíthetetlen hangul viselkedtek velem a fiatalok.

[00:13:22]küldték oda azok az öregebb hölgyek, urak, akik ott urak idézbe az emberek, akik ott körbe állták a standot, és ott hülyítették még mindig, és ott mocskos videszekettek és látokatom azt mondani, hogy emberek, bocsánat vége a szava vagy vége a a a szavazásnak, megtörtént a szavazás, még mindig nem elég.

[00:13:42]Akkor ma odajöttek és ne is nem akarom neked részletezedni, hogy miket mondtak és tudod mit mondok?

[00:13:50]egy döbbenet, ha ezt hallgass meg, hogy hogy egy egy nagy darab ember ott egy ilyen nag ilyen 60-as körülbel ember engem ott lökdösött, hogy menjek odébb, meg meg ne zavarjam a körüket, meg ne meg így.

[00:14:03]Nem én zavartam, hanem ők zavartak engem.

[00:14:05]Na mindegy.

[00:14:05]Lényeg az, hogy és utána két két nagyon rendes természetesen jobboldali érzelmű férfiember, egy fiatalabb meg egy idősebb odament a fiatalokhoz és elkezdett beszélni és odament ez a nagy darab ember is, aki engem ott lökdösött és hallom, mert halótávolságban volt tőlem címiként, hallom, hogy ő erdélyi ember, Erdélyből jött át, és hogy mennyire utálja az Orbán Viktort, mert az Orbán Viktor Ó, kivégeztetett gyerekeket Erdélyben a célja elérése érdekében.

[00:14:40]Hát azt hittem, hogy hogy ott ott [nevetés] rögtön meghalok.

[00:14:42]Ilyen egy Erdélyből származ.

[00:14:44]Annyit mondtam neki orasam, hogy istenem, ha vagy az égben, azok a szegény erdélyek most biztos nagyon szégyelik, hogy ön közülük való.

[00:14:54]Ilyen emberek csatlakoztak hozzájuk.

[00:14:56]Timikém, akkor mit várhatunk ezektől a tanulatlan, hőzöngő, történelmet és semmit nem ismerő anyu anyuka, hogy szokták ezt mondani?

[00:15:09]Mama hotelban élősködő és élvezkedő fiataloktól, akik itt örjöngenek ma is az utcán Timikém és csak isznak és drogoznak szemem látára nem csalok, nem hazudok és és nincs konzekvenciája.

[00:15:22]És a legszomorúbb nekem az Timén, hogy még mindig egy [torokköszörülés] egy egy McDonald'sos plakátra az van írva, hogy mocskos Fidesz és Takar Orbán és O1G.

[00:15:35]Akkor ezek után mikor fognak ezek lecsillapodni?

[00:15:37]És attól félek Tikém, hogy ez aki ez a Poroskanvű csengiházi, aki hazudik össze-vissza, eddig is mindig hazudott és most is hazudik a 16 parlamenti mandát vagy titulussal, mármint hogy tudod na hívjá dadok, tudod mire gondol most?

[00:15:57]13 hely 16 hívják.

[00:16:00]Minisz köszönöm szépen.

[00:16:00]Jaj már komolyan mondom, hogy hogy az idegtől nem tudok ková lenni.

[00:16:04]tudod, hogy mennyire mennyire szívügyemnek éreztem ezt az egészet, és teljesen meg vagyok kattanva sok emberrel együtt, akik akik akik úton útféle mondják, hogy ez valami döbbenet és nem tudjuk, hogy fogjuk túlélni ezt a nagyon egyszerű Kati mama, ne is folytasd.

[00:16:20]Ne folytasd, figyelj, imádkozni kell, ez a legfontosabb.

[00:16:22]A kettő, második, aki kardot ragad, kardátal vészel.

[00:16:26]Három pedig ne felejtsük el, hogy akik rászavaztak, azok olyan ugyanolyan könnyen ellene is tudnak szavazni, ellene is tudnak menni, hiszen nincs ami összetartsa őket, mert a gyűlölet az nem opció.

[00:16:37]Persze mindig lesznek idióták, azok mindig voltak, vannak, lesznek, azokkal nem tudunk mit kezdeni, de a többség amikor rájön, amikor elkövetkezik májusnak azon pillanata, onnantól kezdve náluk van a kormányrúd, teljesen más lesz a retorika is, teljesen más lesz minden.

[00:16:53]És ne felejtsd el, hogy minden csoda három napig tart, és nem szabad félni soha.

[00:16:59]Benne van a a Bibliában is 365-ször, hogy ne féljetek.

[00:17:02]Ez nem Magyar Péter szlogene, tehát hogy nem őt idézem, hanem a Bibliát.

[00:17:06]És ez nagyon fontos, hogy nem szí már csak bocsás [torokköszörülés] meg, én nem félek és és sajnos nem három napig tart ez a csoda, mert én félektől, hogy tovább tart valameddig opció nem opció.

[00:17:19]De én még egyet hadd mondjak Timikén, hogy egyetlen dologban féltem annak idején, hogy semminek nem volt konzekvenciája.

[00:17:27]Úgy ahogy az előző úr elmondta, se a Rus bácsi, mert én csak úgy hívom a Ruszint Rémusz bácsi meséek az összes mocskosságának, amit csinált állami pénzen.

[00:17:35]A egy hölgy mondta az előbb előttem nem volt következménye.

[00:17:39]Itt az eredménye Timikén.

[00:17:42]Sajnos mind úgy, úgy a Zemplénytől kezdve mind, akik évek óta ott ott vannak és ilyen embereket, mint a Ruszin meg ez a Poloska nevű senkiházi, aki élősködött a feleségén és a Fideszen, és elsősorban tapsolt, mikor már mindenki leült a Fidesz nagygyűlésen, és szuperlatívbuszokban nyilatkozott a miniszterelnök úr, és most ezt megmerte tenni az a saját aljas céljai elérése érdekében.

[00:18:04]ezeket a az embereket a nem vette észre, és állítom, hogy most is vannak a Fideszben, mert kígyót mel ezt már mondtam, mikor bel betelefonáltam még választásokat, kígyót melengedtek a a keblükön a Fidesz vezetői és nem vették észre.

[00:18:19]Remélem most ez olyan tanulságú szolgál, hogy hogy jobban megnézik, hogy kik kiket vesznek be a fidetbe.

[00:18:26]És még egy dolog is befejezet akti mama, mert nagyon sok van.

[00:18:29]Eg egy mondatikém, egy mondat, hogy hogy nagyon meg vagyok döbbenve.

[00:18:34]a Dr.

[00:18:34]Ferenc Orsolyja és volt egy valamelyik területű polgármester, vagy ez képviselő jelölt Fideszes valami, nem tudom, hogy hívjá, biztos tudod, mert azkben benne volt többször.

[00:18:44]Ezek azt mondták, hogy a Orbán Viktornak a választás estjén azonnal el kellett volna mondani, mit nem a Orsolya mondta az a az a képviselőjelölt asszony, aki megbukott a kiszással szembe.

[00:18:56]Ezek vajon honnan veszik a bátorságot, hogy így szembe forduljanak azzal, aki életét és vérét adta értünk és elbukott?

[00:19:03]Nem ő miatta, hanem azért, mert ez a sok megvezetett ember ezt be beszopta, bocsánat, be benyelte ezt a hazugságalmat kezve.

[00:19:14]Szerintem ezeket ne folytassuk, mert itt kezdesz te is belehargelődni, és ez így nem jó.

[00:19:18]Kösz imádkozni.

[00:19:18]Így van, Kati Mama, köszönjük szépen, hogy hívtál minket.

[00:19:24]És ne felejtsük el, így legalább elválik minden attól, ami nem a Fidesz KDNP.

[00:19:30]Tehát erre ez egy nagyon jó volt.

[00:19:32]Valami miatt így kellett történnie, és ebből mi tanulunk, inkább kevesen, mint vegyesen.

[00:19:37]És máris kapcsoljuk Körösi Pétert.

[00:19:39]Jó napot kívánok.

[00:19:39]a kezét.

[00:19:41]Kedves Timike, hát nagyon régen szeretném elmondani az én meglátásomat, hogy tulajdonképpen hogy sikerült összeszedni neki 3000 embert.

[00:19:50]Egyrészt ugye amit elmondott a Mi Hazánknak a vezetője, a Torockai, hogy az összes techcég olyan ad olyan videókat dobott fel a telefonjukra, ami Magyar Péter és a és a többinek a hazugságát tartalmazta.

[00:20:10]Egész áldott nap ezt olvasták.

[00:20:12]Igen.

[00:20:14]Én látom a héven, mikor Szentendől bemegyek Pestre, hogy az összes fiatal lóg az interneten.

[00:20:19]Ez az egyik, ez az úgynevezett Z generáció.

[00:20:23]Igen.

[00:20:24]A másik, hogy sikerült elvinni több száz olyan vidéki szavazót, aki soha büdös életben nem szavazott.

[00:20:32]Ez pedig egyféle köppen sikerült.

[00:20:36]Erről a bizonyos úgynevezett arany konvolról, ami négy vagy öt volt már előtte is, mindig leadtak, erről adatok vannak 5 millió eurónyi készpénzt, ami 2 milliárd Ft.

[00:20:48]Ezzel sikerült különböző embereket erre rávenni, mert van egy olyan embertípus, aki bizonyos összegé eladja a saját családját is.

[00:21:01]van ilyen.

[00:21:01]És ezek ugyanúgy elmentek szavazni.

[00:21:04]Egy feltétel volt, menj el szavazni, és a telefonon vedd föl, amiteltél és akkor megkapod a pénzt.

[00:21:13]Ez a másik.

[00:21:13]Ez is több száz ember.

[00:21:16]A harmadik pedig, amit nekem az én véleményem az, hogy ez a bizonyos úgynevezett baloldali hogy hívjákok, mindenki ő rájuk szavazott.

[00:21:27]régen azért be tudott jutni a momentum, be tudott jutni a kutyap, be tudott jutni a a a ö na a mondja már Timike ezt a Gyurcsány pártot, a DK be tudott jutni.

[00:21:51]Ezek is több százó, ami szintén ma Tiszapártra szavazott, és azon kívül meg a külföldi titkosszolgálatok segítsége, úgy az ukrán, mind pedig egyéb külföldi titkosszolgálatok segítsége.

[00:22:04]Ez nem tudom mibe jelentkezett, vagy mibe nem jelentkezett, mert magába a választásba és a konkrétan az összeszámolásba nem lehet nem lehet csalni.

[00:22:16]egyetlen egy ponton lehetne csalni, és lehetett volna, ha azok, akik a központi adatbázisba beadják az adatokat, különböző emberek, akik ott kezelik a gépeket, ott ők valamit variálnak.

[00:22:35]Ezt nem tudjuk, ebbe én nem is akarok belemenni.

[00:22:38]Egyszer már én beszéltem erről, hallottam, hogy ott tudták megfordítani bizonyos eredményeket, de ugyanakkor viszont ez ez nagyon nehéz, és ezt vissza lehet követni.

[00:22:51]Nekem én rettenetesen sajnáltam az Orbán Viktort.

[00:22:55]Orbán Viktor ugyanis nagyon jó, nagyon jó kormányzott.

[00:22:58]Az sem igaz, amit különböző műsorokban elmondtak, hogy ez az utolsó négy év volt a legrosszabb.

[00:23:05]Nem tudom ezt mire értette az illető, mert én szerintem ugyanolyan jó volt az utolsó négy éve.

[00:23:14]Óriási dolgokat vezettek be, óriási beruházásokat, mindent megcsináltak, csak ennek az úgynevett hoteles Z generációnak, amiről beszélt az idős hölgy is, aki rendkívül elkötelezett, és én nem tudom, hogy ő miért megy ilyen helyekről, ilyenek vannak, hogy magát kitegye ilyennek, ez az ő dolga.

[00:23:32]Én nem mennék ilyen helyekre az ő helyébe.

[00:23:35]Ezek is elmondták, hogy tulajdonképpen ez a generációnak teljesen mindegy a 14.

[00:23:41]havi nyugdíj, teljesen mindegy a rezsitámogatás, teljesen mindegy a 300-as lakáséliv építés.

[00:23:51]Ezek jó középosztálybeli jól kereső szülőknek a gyerekei.

[00:23:55]Nem csinál semmit, nincs kedves semmihez.

[00:23:58]egyébként gratulálok ahhoz a sráchoz, akit behívott Timik az olasz országból származó gyerekhez.

[00:24:07]Nagyon jól beszélt, nagyon jó kérdéseket tett föl neki, és amit ő mondott, azt minden hozzáhasonló korú fiatalnak meg kéne fontolni.

[00:24:16]majd meg fogják tudni, hogyha ez a bizonyos 27 pont végrehajtásra kerül, mert egy percig ne legyen kétségünk attól, hogy ez a ez az ember ezt végre fogja hajtatni a pártyával és a parlamenttel együtt.

[00:24:34]És ebben olyanok vannak, hogy be kell engedni a migránskótát, be kell engedni a migránsokat.

[00:24:40]A kerítés valószínűleg nem lesz lebontva, csak ki lesz nyitva.

[00:24:44]Ömleni fognak be az országba.

[00:24:47]Ez már egy óriási probléma lesz azoknak is, akik úgy érezték és örömködtek, hogy Tiszakormány van.

[00:24:53]De a még nagyobb katasztrófa lesz számukra, amikor majd felemelik a jobb keresítőknek az adóját 30%-ra, mert valahonnan pénzt kell szerezni.

[00:25:04]Nem bírja elvenni a 150000 Ft-os nyugdíjas embertől a nyugdíjának a 22%-át, mert akkor ilyen hal, és nem tudjak kifizetni a rezsit.

[00:25:15]Meg amikor megemelik a gázszámlát, meg megemelik a villanyszámlát, meg nem lesz ingyenes tömegközlekedés, meg az 1000 Ft-os ország megyebérlet megszűnik, és abban igaza van a fiatalemberekig mondta, hogy horror pénz a tankönyv Olaszországban, majd az itteni egyetemeken se lesz ingyen tankönyv.

[00:25:37]Az általánosiskolában is, középiskolában sem lesz ingyen tankönyv.

[00:25:42]Ez a Fidesz kormánynál minden megmond.

[00:25:45]Timike, én úgy látom, hogy Orbán Viktor, aki egy áldott, jóindulatú ember, nem tudta, nem értette meg, hogy mekkora fokú gazemberrel került szembe, mert a magyar Pétertől mindenki telik, és a mögötte lévőktől még inkább mindenki telik.

[00:26:04]Urzuláék minden áron meg akartak szabadulni magyar Orbán Viktortól.

[00:26:11]Ezeket az úgynevezett aranykombolyakat is ők küdték.

[00:26:13]Állítólag a Rifenszen bankba lettek föltöltve azért, hogy le tudjanak tenni 5 millió eurót hetente.

[00:26:22]Timike, hetente tudjuk mennyi pénz az?

[00:26:26]2 milliárd Ft.

[00:26:26]Abból lehetett venni szavazatot, abból lehetett buszokkal utaztatni az embereket.

[00:26:34]Abból mindent lehetett.

[00:26:34]Orbán Viktor még az utolsó héten is azt mondta, hogy mi vagyunk többen.

[00:26:39]És valóságban elkötelezett szavazók tekintetében.

[00:26:44]Valóban mi vagyunk többen.

[00:26:48]Lényegesen többen vagyunk.

[00:26:48]Ez a réteg, amiket elmondtam, az égáció, ezek a megvett lumpenek, akik soha nem szavaztak és most pénzé elmentek, ezeket kivéve most is többen vagyunk, és így tudtak ők nyerni.

[00:27:03]Na most még két mondat, és aztán átadom a szót.

[00:27:06]Egyik az, hogy nagyon nehéz dolga lesz a Magyar Péternek.

[00:27:11]Hiába van kétja, szembe kell szállnia mindennel, amit a magyarok elleneznek.

[00:27:17]A magyarok ellenzik a gendert, a magyarok ellenzik a bevándorlást, a magyarok ellenzik a a rezsíelkedést, mert az az nem mindegy, hogy én 22000 Ft gázszámlát fizetek, vagy 88000et, az nagyon nem lesz mindegy senkinek.

[00:27:32]És ezt megrzkírozták azok az emberek, akik Havzópálcáljal Orbánoztak és Fideszeztek.

[00:27:43]megleszkírozták, meg fogják kapni, jelentem meg fogják kapni és ennek ellené meg fog emelkedni természetesen a az élelmiszerárak közében.

[00:27:52]Azt is el akarják törölni és minden egyéb meg fog emelkedni és majd rá fognak jönni egy fél éven belül.

[00:27:59]Maga is ezt mondta, hogy milyen rossz vásárt kötöttek.

[00:28:02]És nem lesz egy olyan ember, aki harcoljon az országé.

[00:28:07]Orbán Viktor harcolt az országé, harcolt a családoké, harcolt az embereké.

[00:28:14]El tudjuk képzelni, mekkora csata volt az ott neki egyedül?

[00:28:16]Mert senki nem állt mellé, kivéve most a a szlovákokat senki nem állt mellé, még a melón seki, mert mindenki azt mondta, hogy majd a Viktor elintézi, mert tudták, hogy a Viktor el fogja intézni, és el is intézte.

[00:28:33]Ez az ember rettenetesen fog hiányozni a magyar politikai életből.

[00:28:39]Én szerintem ő most vissza fog vonulni egy darabig, és aztán talán a vál következő választások előtt vissza fogja őt hozni a Fidesz, mert Orbán Viktort nem lehet nélkülözni, és még csak 63 éves.

[00:28:52]A Trump 78 éves korában nyerte meg az amerikai elnökválasztást.

[00:28:58]Miért ne lehetne ő 67 éves korában újra miniszterelnök?

[00:29:02]És akkor valóban igaz a Antimike, és már be is fejeztem, hogy neki újra és újra mindent vissza kell venni és vissza kell hozni.

[00:29:13]A MST nem fogják tudni elpocsékolni, mert csak 20% részesedése van az államnak, azzal pedig nem lehet eladni egy céget, de nagyon sok olyan cég van, amit el fognak tudni focsékolni, és el fognak hergálni.

[00:29:26]És én biztos vagyok benne, hogy egyébként meg azok a méltóságok, akiket felszólított, egyik se fog lemondani.

[00:29:34]Ha akarja, majd eltávolítja őket, de az hónapokig fog tartani, és elképesztő gyűlölet fog kialakulni a jobboldali közösségbe a Magyar Péter iránt, mert ezt így nem lehet csinálni, amit ő akar csinálni.

[00:29:50]És ezt nem lehet így, hogy ilyen kampányt csinálni, ahogy teleszáljal minden felszólásában szíta a Fideszt.

[00:29:59]Orbán Viktor pedig akkora úriember volt, hogy még ki se ejtette a szavát, és egy rossz szót nem szólt.

[00:30:07]Ő csak az eredményeket mutatta be, és ez most kevés volt.

[00:30:13]Hát azért nem volt kevés, mert több mint 2 millió rászavaztunk.

[00:30:15]Tehát értem én, mire gondol.

[00:30:18]De és mi van akkor, hogyha ez egy nagyon jó volt abból a szempontból, hogy akik nem odavalók, nem idealók, azok most eltűntek és átzilipeltek a a Tiszapártba, és ott fogják csinálni tovább ezeket, ahol ahol odamentek a képviselők Debrecen, ott mindig három helyet megnyert a Fidesz évek óta, vagy nyugatdunán túlón, vagy a Somogyba, vagy a izébe.

[00:30:41]nekem felhívott a a hogy hívják a aki mindig szokott jelentkezni és elmondta, hogy náluk is rengeteg ilyen ember volt, ilyen alvó nem szavazók, akiket elvittek.

[00:30:54]Természetesen nem mondják el, hogy miért mentek szavazni, csak ők elmentek szavazni.

[00:31:02]Aztán utána zsebébe tettek 50 vagy 100000 Ftot.

[00:31:04]Tellett a heti k milliárdból tellett és megcsinálták.

[00:31:08]És én biztos vagyok benne, hogy Orbán Viktor és a mellette lévő vállalkozók, mint a Mészáros Lőrinc meg egyebek, akik mellette voltak és kiálltak mellette és segítettek a kampányba pénzzel, mindennel és azért, hogy létre tudja hozni a Fidesz a saját médiáját és létre is hozta a hírtévt, a különböző újságokat, ezekhez nagyon sok pénz kell, és azért ők előnybe lettek részesítve, de Nem loptak és nem csaltak.

[00:31:40]Mészáros Lőrincre senki nem tudott rábizonyítani semmit.

[00:31:46]300 embernek ad munkát.

[00:31:46]És természetesen támogatja Orbán Viktort.

[00:31:53]Hát nyilvánvaló akkor, hogy különböző izéknél őt részesítik előnybe.

[00:31:56]De ez még nem csalás és nem lopás.

[00:31:59]De nagyon jó példa arra, hogy lehet ezt folytatni a Tiszapártnál is, hogy akkor ezek a tiszapártos vállalkozások ennyi sok magyar embernek és családnak adnak munkát és a többi és a többi.

[00:32:13]Most meg lehet mutatni.

[00:32:15]Péter köszönjük szépen, hogy hívott minket.

[00:32:17]Viszonthallásra.

[00:32:17]És máris kapcsoljuk, máris kapcsolom önöknek Margitot, de előtte azt még elmondanám, hogy azért se búsuljunk, hiszen az önkormányzati választásnál is ez volt, és tárnokot tudom önöknek így erre felhozni példaként.

[00:32:29]Ott is baloldali koalíción nyerte meg a, vagy hát baloldali emberek nyerték meg a választást az egy évvel ezelőtt előtti önkormányzati választáson, majd aztán nők, miután akkor volt ez a baloldali összefogás, ugye a DK, MSZP, LMP Momentum, meg még az Isten tudja, hogy kik voltak akkoriban benne.

[00:32:46]Megnyerték a választást.

[00:32:49]A következő választáson, ami most volt két éve.

[00:32:51]Átszínezték magukat civilekké.

[00:32:55]Újra megszavazták őket.

[00:32:55]Mindegy, hogy ki csak ne a Fidesz legyen.

[00:32:57]Jó, megkapták őket, és most mit látok a tárnoki csoportokba?

[00:33:01]Folyamatosan szíják őket, hogy semmit nem csinálnak.

[00:33:03]Elmegy a pénz, felélték a pénzt.

[00:33:05]Mire költi ezt a polgármester úr, miért kell neki új kocsi, amikor ott lakik a az önkormányzattól pár 100 mterre?

[00:33:11]Persze ezt is mindent meg lehet magyarázni, meg annak az ellenkezőjét is.

[00:33:15]Tehát, hogy ugyanez várható itt is.

[00:33:18]Tehát jön egy elégedetlenség, és nem csak a Fidesz szavazóktól, hanem még a sajátjaiktól.

[00:33:24]És ezt zseniális látni ezekben a csoportokban is.

[00:33:25]Úgyhogy senkinek eseredjen el nyugtával a napot.

[00:33:27]És máris kapcsolom önöknek Margitot.

[00:33:30]Jó napot kívánok, Margit.

[00:33:33]Halló.

[00:33:33]Jó napot kívánok.

[00:33:33]Végre bejutottam.

[00:33:34]Nagyon szeretném elmondani, hogy én és nagyon sok ismerősöm jócskán vannak.

[00:33:41]Mindegyik azt mondjuk, hogy Orbán Viktor egyáltalán nem hibás ezt a választást a brüsszeli csalással, pénzzel a pénz, a pénz és az ukrajnai csalással ment tönkre.

[00:33:56]A másik az, hogy hol van?

[00:34:00]Azt mondta Magyar Péter, hogy 20 milliárd Ftba kerül.

[00:34:03]Honnan van ennyi pénze?

[00:34:06]Adakoztak a magyarok.

[00:34:06]Hát ha adakoztak a magyarok ideben, Magyarországon, akkor itt nincs szegénység, mert van miből adakozni.

[00:34:13]Ha pedig külpödről kapta, az meg bestelenség, az meg jogellenes.

[00:34:18]A másik azt mondta, magyar pé és ezt szeretném, hogy miből volt ez a választás.

[00:34:24]A másik dolog az, hogy a köztársasági elnök úr, ha a törvény szerint be kell mond a Magyar Péternek jogosultságot adjon, hogy ő legyen az ország elnöke, mondja azt, kérem én is és többen is, hogy mondja előtte el, hogy ő semmiféle jogsért ést nem követett el, és jelen pillanatban megzsarolták, meg megszégyenítették egy ország előtt és hamis vádakkal, illetve zsarolták, azért van itt, és országvilág látja, hogy ez nem volt egy törvényes kinevezése a Magyar Péternek, mert ez egy megvádolt, egy egy tönkretett közt tönkre, csak tönkre akarták tenni, ne tegyék tönkre, mert a jelenlegi köztársasági elnök mindenek fölötti és mondja azt, hogy a törvény szerint ki kell nevezze Magyar Pétert, de ő megzsarolva, megfélemve került ide, különben nem adná oda neki a kormánybotot.

[00:35:51]Elzer szeretnénk.

[00:35:51]A másik azt mondta, hogy itt mindenkit a Magyar Péter, hogy itt mindenkit lefejeznek, és visszamenőleg 20 évre vagyonokat elveszik meg a a jövedelmeket.

[00:36:02]Ő ebben a 20 évben nagyon-nagyon sok jót talált, mert 2024-ben még ott táncolt, mikor az Orbánék győztek.

[00:36:15]Ott táncolt, ott még adott jó pénzért.

[00:36:18]Nagyon jól meg volt fizetve.

[00:36:21]Nagyon jól nem szoba konyhába élt, és eszibe se jutottak akkor a szegények a má és akkor őt is felelősségre mondják, mit csinált 20 évvel ezelőtt, mert az elmúlt két évben csak ordibált az egész országot végigordította.

[00:36:36]Csak visszamenni két évvel ezelőtt mit csinált, mielőtt megcsinált.

[00:36:40]Mit?

[00:36:40]Hát két évvel ezelőtt.

[00:36:40]előtte meg nagyon jól élt, meg külön lakosztály kellett, mikor a kórházba került, akkor minden.

[00:36:48]Meg a jogi diplomát is úgy szerezte, bemondta egy idős hölgy, hogy úgy szerezte, hogy hát a fülére való hivatkozássa, hogy süket, hogy ez mi szerintünk egy rossz indulatú.

[00:36:59]ugyanis nem bírta elviselni, hogy a felesége ott hagyta, hogy az Orbánkormány soha nem adott neki megfelelő tisztséget, mert nem tartották semmire se.

[00:37:10]Most Brüsszelnek a bábja, hol van a 27 pont?

[00:37:17]Tegyék már közre, mert eddig a 27 pontot nem láttuk, csak azt, hogy ez lesz, az lesz, vagy itt minden titkos lesz, és minden majd jön a fekete autó, akkor ez rosszabb lesz, mint az orosz meg a a Sztálin meg meg a a kommunizmus.

[00:37:29]Hát hol élünk?

[00:37:33]Mi az, hogy egy rádiót, egy televíziót majd kihúzom a dugót, mint a akárhogy?

[00:37:39]Hát ki ez az ember?

[00:37:39]Ki az ember, akit akár bárki honnan tudja ő, hogy őt ő mi fenyegeti?

[00:37:47]Azt hiszi, hogy mindenki benyelít mindent.

[00:37:49]Hat és 3 és fél millióan szavaztak rá, de ebbe az országban több mint 10 millióan élünk.

[00:37:56]Akkor kérdezem én a 6, fél millió nem nincs mellette.

[00:37:59]Nincs mellette és megfélemlítettek és a falvakba járt ígért minden tűtvált most mi lesz?

[00:38:06]Hát most teljesítenie kell.

[00:38:09]Teljesítenie kell.

[00:38:12]Ennyi.

[00:38:12]Ő valamit megígért.

[00:38:12]Akkor tessék.

[00:38:14]Hát ez már rajta.

[00:38:14]Az már mondre Péter és minden úgy legyen.

[00:38:19]Ah ez legyen az ő baja.

[00:38:21]Ahhoz nekünk nincs közünk, hogy ő milyenokat csinál.

[00:38:25]Hogyhogy most az orosz gáz jó magyar az Orbán Viktónak köszönhetjük, hogy mai napig sem mi fizetjük Európába a legdrágábbat, hanem a legolcsóbb benzint.

[00:38:36]Az Orbánnak köszönhetjük azt, hogy még mindig jólétben vagyunk.

[00:38:38]Négy nem a négy év.

[00:38:41]Ki a ki az a buta, aki kitalálta, hogy négy évben rosszul éltünk.

[00:38:47]Akármikor mentem, amikor dolgoztak az emberek, ünnep bármi a nagy áruházakba, olyan kocsyikkal voltak tele az emberek, ilyen ilyen tolókocsikkal, tele árúval, amit soha nem látott azelőtt.

[00:39:00]Én is köztük voltam.

[00:39:00]A nyugdíjam a 16 év alatt duplájára nőtt.

[00:39:06]És most mindent el akarnak venni, mert jött egy ilyen már bocsánat, hogy azt mondom, egy olyan rendetlen ember, aki országvilág előtt hentergett egy ágyba, és még képes volt elmagyarázni a magyaroknak meg mindenkinek, hogy az ágy mellett lévő dróg az tulajdonképpen csak egy szobadísz volt.

[00:39:26]Hát milyen ember az ilyen meg olyan, hogy egyik nőtől a másik ágyba megy.

[00:39:31]Hol azény, hol egy harmadik, hol azért a három gyerekes feleségeit sikerült neki úgy tönkretennie, hogy késsel hadonátva járt a terhes felesége mellett.

[00:39:42]Gyönyörű ez az ember akar bennünket, aki olyan ifjúsághoz fordult ahhoz az ifjúsághoz, aki az elmúlt merha öt-h éves meg 10 éves volt, 16 évvel ezelőtt az a gyerek, aki most h 20 és 30 év között az utcákon lődörög semmitésből Pesten és ordítja, így a Fidesz, úgy a Fidesz, de 16 évig jól élt.

[00:40:12]16 évig jól élt, akkor mi volt?

[00:40:17]És megérdemlik, hogy ne legyen semmi, szégyeljék magukat.

[00:40:20]Az a ifjúság, aki úgy lett, úgy lett a irányítva Magyar Péter által, hogy belebögött a mikrofonba, meg ordibáltak.

[00:40:32]Milyen pénzzel?

[00:40:32]Hol vannak ezek a pénzek?

[00:40:34]Miből volt ez a nagy, nagy, nagy cirkusz?

[00:40:37]Mert két évig nem dolgozott a Petyus, hanem két évig csak a teherautó tetején üvöltözött.

[00:40:42]Hol van az a pénz?

[00:40:45]Hol?

[00:40:45]És most a katonasággal fenyegetik a mi gyerekeinket.

[00:40:49]Elég volt nekünk a háborúból az unokából.

[00:40:51]Az unokáim már ne jöjjék meg, meg a gyerekeim.

[00:40:54]Elég volt nekünk abból, hogy hogy állandó a katonasággal szívatták a népet.

[00:41:00]Nem akarunk kataságot.

[00:41:03]És mi az, ha idejönnek a migránsok menjenek a Magyar Péter háza körül, Pestre menjenek, de ide vidékre, mert nekünk minden tatnyi főt kell, hogy a mindennapunk.

[00:41:14]Erre van egy nagyon jó megoldás, hogy hova lehet őket elhelyezni.

[00:41:18]Oda akik kitették ezeket a most vagy Sohás molinókat, ők szeretettel fogadják majd ezeket a mi a budapesti ezek a budapesti emberek vonyítanak, mert bonyítanak a csőcselék az utcán.

[00:41:30]Ezek mondják azt, hogy nincs pénzük, hogy 30-40000 Ftokért veszik meg a Magyar Péter képét.

[00:41:35]VKírnak se jó.

[00:41:35]Mit akarnak?

[00:41:41]Majd arra leszek kíváncsi, amikor ők ezekkel szembesülnek, és egy ilyen identitásválságba kerül, hogy eddig ezt hazudták nekünk, ezt kellett mondani.

[00:41:47]Ú most hát most azt mondja nekem Magyar Péter meg a Tiszapárt, és a számok is ezt mondják.

[00:41:53]Szóval, hogy most mit kell hidnem?

[00:41:55]Mert náluk nincs egy ilyen stabilitás, mint ami itt a jobb oldalon volt, egy igazodás.

[00:42:00]Náluk ugye egy ilyen napragolódás.

[00:42:04]Ugyanúgy hazudozik, mint az ukrán elnök.

[00:42:06]Hol ide hol oda.

[00:42:06]Az ukrán elnök 2022-ben eladta Ukrajnát.

[00:42:10]Fonderljenéknek az angoloknak ott Ankarába nem kötött békét.

[00:42:17]És most mindenki azt mondja, hogy az orosz majd pérzre fog menni.

[00:42:20]Hát az orosoknál, ahol 20 millió katona készen létve ki el ne higgyük már, miért nem lehet azokkal békésen élni?

[00:42:31]Arki, köszönjük szépen, hogy hívott minket.

[00:42:33]Legyen csodálatosan szép napja.

[00:42:36]Én az összes kollégám nevében köszönöm szépen, hogy ma is együtt töltöttük a a délután.

[00:42:41]Ne feledjék, hogy holnap is lesz paláver.

[00:42:43]Írjanak nekünk, hívjanak minket.

[00:42:44]Legyen csodálatosan szép napjuk.

[00:42:46]Viszontlátásra, viszontásra.

[00:42:50]Paláver, a Híf és a Hírtv interaktív műsora.

[00:42:54]Paláver, hangra fel.