Paláver 2. rész - Hír.FM
A Paláver című interaktív műsor (Hír FM és Hírtv) második részében Cirják Imre műsorvezető a Fidesz–KDNP frakció megalakításáról, a választási eredmények értékeléséről, valamint a nyugdíjrendszer lehetséges reformjáról beszélgetett hallgatókkal. A műsor fő témái közé tartoztak az állítólagos álhírek terjedése Magyar Péter és a The Guardian között, a Tisza Párt képviselőinek szerepe az új kormányban, valamint a szociális ellátások és nyugdíjak finanszírozásának kérdése.
A beszélgetésben több telefonáló is felvetette aggályait a Tisza Párt győzelmével és az új kormány politikájával kapcsolatban. Egy nyugdíjas hallgató részletesen kifogásolt a nyugdíjrendszer tervezett reformja ellen, amely az alacsony nyugdíjak emelésére irányulna, és félő, hogy ez a tisztességesen járulékot fizetők ellátásából történne. A műsorvezető hangsúlyozta, hogy ezek összetett kérdések, amelyekhez nagy bölcsességre van szükség.
Több hallgató is kritikus volt a Tisza Párt kampánya és retorikája iránt, egyesek a gyűlöletpolitika terjedésétől tartottak. Egy pedagógus hallgató a kisiskolák bezárásának lehetőségéről és annak gyermekekre gyakorolt hatásáról beszélt. Az utolsó telefonáló összeesküvés-elméleti megállapításokat tett a Black Rock csoport és nemzetközi háttérhatalmi szereplők magyarországi szerepéről.
A Fidesz–KDNP frakció megalakítása és személyzeti változások
A műsor nyitóanyagában Cirják Imre bejelentette, hogy megalakult a Fidesz és a KDNP frakciója. A KDNP-t Rétvári Vence, a Fidesz frakciót pedig Gulyás Gergely vezeti. A műsorvezető hangsúlyozta, hogy érdekes az is, hogy ki nem veszi fel a mandátumát, illetve ki nem lesz jelen az új frakció munkájában.
Nem veszi fel mandátumát Rogán Antal, a volt Kabineti Iroda vezetője. Lázár János a hírek szerint egy évre ül be a parlamentbe, Kövér László pedig nem lesz tagja a frakciónak. Ezzel szemben jelen lesz Németh Zsolt és Orbán Balázs. A jelenlegi kormányszóvő Vitályos Eszter, Hankó Balázs kulturális miniszter, valamint Bóka János európai ügyiszter is az új frakcióban dolgoznak majd.
Álhírek és a The Guardian cikke
A műsor egyik visszatérő témája az volt, hogy Magyar Péter és a The Guardian állítólag álhíreket terjeszt. Az egyik SMS-küldő, Ildi azt írta, hogy a humanista párt és a The Guardian cikke mögött a „szokásos lejáratás" folyik. Cirják Imre azonban azt hangsúlyozta, hogy nem kellene vádaskodni, mivel mindenki a saját elméletét képviseli arról, hogy miért vesztette el a Fidesz a választást.
A műsorvezető szerint a TV2-vel kapcsolatos állítások érdekes képet mutatnak. Szerinte Magyar Péter azt éreztette, hogy a TV2 eladó, de senki nem merné megvenni, mert akkor arra lecsapna a még meg sem alakult nemzeti vagyonvisszaszerzési intézmény. Cirják ebből azt a következtetést vonta le, hogy Magyar Péter viszont hajt a TV2-re, és meg akarja szerezni, de nem világos, milyen jogalappal.
A Tisza Párt képviselőinek szerepe és a „gombnyomogatás" kritikája
Egy hallgató, Mária azt vetette fel, hogy a Tisza Párt képviselőinek gombnyomogató szerepet szánnak a pártvezetés. Mária szerint az első kérdésben Magyar Péter meghátrált, mert nem Rubovskitát, hanem Lannert Juditot nevezte ki oktatási miniszternek – aki nem MDF-es, hanem SDS-es.
Mária azt javasolta, hogy a köztársasági elnök ne írná alá Magyar Péter kinevezését, hanem felkérné Orbán Viktort az új kormány megalakítására. Cirják válasza szerint azonban még ha ez megtörténne is, Orbán Viktor nem tudna kormánytöbbséget alakítani.
Mária azt is megjegyezte, hogy a 140 tiszás képviselőt nem ismerjük, és Magyar Péter fog helyettük beszélni. Ezt a gyakorlatot kritikusnak tartotta.
Sullyok Tamás és az államelnöki tisztség
Az egyik SMS-küldő, László azt kérdezte, hogy valóban Márkizaj lesz-e az államelnök. Cirják Imre válasza szerint nem olyan forrón kell ezt venni, mivel Magyar Péter fölszólította Sullyok Tamást lemondásra, de Sullyok azt mondta, hogy nem kíván lemondani. A műsorvezető szerint Sullyok Tamás jogosan nem kell, hogy lemondjon, mivel nem róla tartottak választást, hanem az országgyűlési képviselőkről.
Cirják megjegyezte, hogy rengetegen állnak ki Sullyok mellett, és online petíció is van az ő támogatására. Ezzel szemben azt mondta, hogy Hódmezővásárhelyi polgármester (feltehetően Márki-Zay Péter) még a 2022-es kampánynál ragadt le, és úgy tűnik, hogy „valami megtört benne", amikor elvesztette a választást.
A nyugdíjrendszer reformja és az igazságosság kérdése
Az egyik legfontosabb téma a nyugdíjrendszer lehetséges reformja volt. Imre, egy nyugdíjas hallgató részletesen kifogásolt az ellen, hogy az alacsony nyugdíjak emelésére irányuló terv a tisztességesen járulékot fizetők ellátásából történne.
„Én nekem van egy biztosításom. Arra én joggal várom azt, hogy ne úgy, ahogy bocsánat itt a képviselő uraknál történt a dupla béremelés, hanem ne 1%-kal meg 3%-kal szúrják ki a szememet, hanem akkor legalább 10%-kal." – Imre *
Imre azt hangsúlyozta, hogy aki 50 éven keresztül tisztességesen fizette a nyugdíjárulékot, annak jogosultsága van az ellátásra. Azt javasolta, hogy az alacsony nyugdíjasok évenként menjenek be a kormányhivatalba, ahol 30–60 napon belül megvizsgálnák a helyzetüket, és egy évre kapnának segélyt, nem pedig az önkormányzathoz kellene fordulniuk.
„Miből elveszik az én befizetett 50 éven keresztül fizetett nyugdíjamat?" – Imre *
Cirják Imre egyetértett azzal, hogy nem lehet jogosultságot egyszerűen elvenni valakitől. Azt mondta, hogy ez nem ilyen egyszerű dolog, és valószínűleg bírósághoz vagy alkotmánybírósághoz fordulnának az érintett emberek.
Egy másik hallgató, Anett azt írta SMS-ben, hogy Gyurcsányék alatt nagy volt a munkanélküliség, és sok ember örült, hogy dolgozhatott valahol, még ha a munkáltató nem is fizetett járulékot. Anett szerint nem kellene ezek ellen az emberek nuszítani. Cirják egyetértett, hogy ez bonyolult kérdés, mivel voltak, akik jó kedvükben csinálták, és voltak, akik nem.
Az oktatás és a kisiskolák kérdése
Gréta, egy 92 éves volt pedagógus azt vetette fel, hogy szeretné, ha szeretett ország lenne, és hogy ne zárják be a kisiskolákat. 40 évet dolgozott pedagógusként, és tudja, mennyire fontos az alsó tagozat.
„Gondolja meg, ha megszüntetik a kisiskolákat. Mi lesz ezzel a kisgyerekekkel?" – Gréta *
Gréta azt mondta, hogy ő 5 km-t gyalogolt az iskolába, és a nagyapja törte a havat előtte. Azt javasolta, hogy a magyar és történelem szakosok tanítsák meg tisztességesen a történelmet, és neveljék hazafiságra az ifjúságot.
„Magyar szakosok, történelemszakosok sokat tudni tudnak tenni... legalább tisztességesen tanítsák meg a történelmünket, és a hagyományainkról is beszéljenek, és hazafiságra neveljék az ifjúságot, mert ami most van, ez minden csak nem hazafiság." – Gréta *
Kritika a Tisza Párt győzelmével és a kampánnyal kapcsolatban
Mihály, az első telefonáló, igen kritikus volt a Tisza Párt győzelmével szemben. Gratulált a Tiszapártnak a „legszégyenteljesebb, leggyalázatosabb, legzugabb és leggyűlölködőbb politikai győzelméhez".
„Amikor Magyar Péter kijelentette, hogy ő 15 millió magyarnak lesz a képviselője, a elnöke, én azt mondom, hogy én nem azonosulok vele, ugyanis én inkább leszek a az alvilágban a pokolban inkább leszek szabadember, mint a mennyországban gazember, vagy pedig szolga." – Mihály *
Mihály azt mondta, hogy Magyar Péter (akit „Harandzsa Maharadzsa"-nak nevezett) csak hazudott, állhíreket terjeszt, hergelt, és ezért nem tudja odaadni a szívét és lelkét. Azt javasolta, hogy a patrióta lelkületű emberek dolgozzanak a kis hazáért, és ne az árulók tetteit kérjék számon.
Mária, egy másik hallgató, azt mondta, hogy a Tisza Párt győzelme gyűlöletre épült, és hogy már akkor tudták, hogy ez lesz elcsalva a választás. Azt írta, hogy Magyar Péter megígérte a volt igazságügyi miniszternek, hogy börtönbe zárja a feleségét, és a gyerekeit otthonba teszi.
„Vért kívánnak és börtönt." – Mária *
Mária azt is megjegyezte, hogy aggódik a migránsok érkezéséről, és azt kívánta, hogy minden tiszáshoz legalább két-három migránst költöztessenek.
Összeesküvés-elméleti megállapítások
Az utolsó telefonáló, István, összeesküvés-elméleti megállapításokat tett. Azt állította, hogy a Black Rock csoport „betette a lábát Magyarországra" azzal, hogy Magyar Péter megnyerte a választásokat, és hogy ő csak egy „báb" vagy reprezentáns.
„A Black Rock csoport az betette ide a lábát, és ennek vannak kis apró kis lábacskái." – István *
István azt mondta, hogy Kapitány István (a gazdasági és energetikai miniszter) a Shell-nél volt, és hogy Orbán Anita és Kapitány István a Black Rock csoport képviselői Magyarországon. Azt állította, hogy az új kormány egy feladatot kapott, amelyet végre kell hajtania.
István azt is említette, hogy Raskó György, aki a mezőgazdasági államtitkár volt az Orbán-kormányban, 113 földterületet vásárolt meg, és hogy már a választási kampány előtt bejelentette a régiócsökkentéseket. Azt mondta, hogy Raskó György az első között volt, akit Magyar Péter szakértőként nevezett meg.
István azt javasolta, hogy Orbán Viktort eltávolították, és hogy lesz még nemzeti kormány Magyarországon. Azt mondta, hogy a Molnak lesz majd egy-két szava a tönkretételéről.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „Harandzsa Maharadzsa" – az átirat szerint Mihály ezt a kifejezést használta Magyar Péter jellemzésére, de az eredeti szöveg értelmezése bizonytalan. Az ASR valószínűleg torzított egy magyar szóösszetételt vagy szleng kifejezést.
- „Manfréd Péter" – Mihály ezt a nevet használta, de kontextusból nem világos, hogy kire utal. Valószínűleg Magyar Péter egy gúnyneve vagy félreismerés.
- „Neshama" – az átiratban egy magyar nyelvű csatorna neveként szerepel, de az eredeti név ismeretlen. Az ASR valószínűleg félreismert egy csatorna- vagy médianevet.
- „Rubovskita" – Mária ezt a nevet említette az oktatási miniszter jelöltjeként, de az eredeti név ismeretlen. Valószínűleg egy politikus neve, akit az ASR torzított.
- „Lannert Judit" – az átiratban így szerepel, de a helyes név valószínűleg „Lannert Judit" vagy hasonló. Az oktatási miniszter kinevezésével kapcsolatos.
- „Úrza Vonderen" – az átiratban így szerepel, de az eredeti név ismeretlen. István ezt a nevet említette az EU-s kinevezésekkel kapcsolatban.
- „Bilderberg csoport" – az átiratban „Beber csoport"-ként szerepel, de valószínűleg a Bilderberg Group-ra utal.
- Több helyütt az ASR értelmezhetetlen szómaradékokat hagyott, például „gombnyomogató" helyett „gombom gombnyomogató", vagy „izé" helyett konkrét szó.
Teljes átirat megjelenítése
[00:01:00]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:01:06]Paláver hangra fel.
[00:01:10]Üdvözlöm önöket.
[00:01:10]Folytatódik a Paláverén círják Imre vagyok.
[00:01:13]Telefonszámunk 0617992999.
[00:01:18]SMS számunk 067-es 1953.
[00:01:18]Mai témáink: Megalakult a Fidesz és a KDNP frakciója.
[00:01:26]A KDNP frakciót Rétvári Vence vezeti, a Fidesz frakciót pedig Gulyás Gergely.
[00:01:30]És hát nem sorolom föl most az összes nevet.
[00:01:35]Tulajdonképpen az az érdekes, hogy ki nem lesz még ott, tehát ki nem veszi föl a mandátumát.
[00:01:41]Például nem veszi föl Rogán Antal sem a mandátumát.
[00:01:46]Lázár János a hírek szerint egy évre ül be a parlamentbe, és Kövér László sem ül majd be a frakcióba.
[00:01:53]Ott lesz viszont Német Zsolt és Orbán Balázs is.
[00:02:00]Sőt, a jelenlegi kormányszóvő Vitályos Eszter, Hankó Balázs kulturális miniszter, de Bóka János európai ügyiszter is ott lesz az új frakcióban.
[00:02:13]Aztán álhíreket terjeszt Magyar Péter és a The Guardian.
[00:02:16]Ehhez kapcsolódóan jött egy SMS.
[00:02:19]Azt írja nekünk H Ildi, hogy a humanista párt, hogy szerintem humanista párt csekatkáik állnak a The Guardian mostani cikke.
[00:02:28]És a 2024 0217-én között publicisztika mögött.
[00:02:31]Tovább folytatódik az abszolút lejáratás.
[00:02:33]Saját magukat mossák ezzel.
[00:02:35]Az igazi magyar függetleneket nem tud nem tudnak szétrombolni.
[00:02:37]Mi maradunk és kitartunk a Fidesz KDNP mellett.
[00:02:39]Üdv, Ildi.
[00:02:43]Aztán valaki nagy írt nekünk a a fidelítesszal kapcsolatban is.
[00:02:47]És hát tényleg szeretném arra kérni önöket, hogy ne vádaskodjunk.
[00:02:51]Mindenki nyilván mindenkinek megvan a maga elmélete arról, hogy ki, hogy mi miatt vesztette el a Fidesz a választást, de szerintem most fölösleges, fölösleges vádaskodni, mert nem erről van szó.
[00:03:02]És azt írja nekünk nagyi, hogy az ő kerületekben is, kerületükben is házról házra jártak kampányok, mármint a fidelitas.
[00:03:08]és a fidalitásosok, én nagyon sokszor találkoztam velük, nagyon sokat dolgoztak, ők nem tehetnek arról, hogy egyes egyetemeken, főiskolásokon, főiskolánkon, gimikben pofátlanul győzködték a diákokat a Tisza mellett, írja nekünk nagyi.
[00:03:20]Valóban egyébként tényleg, amit azt tudom mondani önöknek, amit már közvetlenül a választás után is mondtam, mindenki nagyon sokat dolgozott ebben a kampányban, és mindenki nagyon elfáradt.
[00:03:29]Nyilván a elmondta a Fidesz is az üzeneteit, tulajdonképpen elmondta a Tisza is az üzeneteit, és hát a Tisza több ember győzött meg ezzel.
[00:03:39]Most egyébként azt hagyjuk, hogy az most valóság volt vagy nem volt valóság.
[00:03:44]Az tény, hogy a hogy álhíreket terjeszt Magyar Péter és a The Guardian.
[00:03:49]Ugye arról van szó, hogy hogy a Magyar Péten azt éreztette, hogy eladó a a TV2, akár árunarul is, de hogy senki nem merje megvenni, mert akkor arra lecsap a nem meg még meg sem alakult nemzeti vagyonvisszaszerzési valami.
[00:04:01]Én ebből nekem az jött le, hogy Magyar Péter viszont hajt a TV2-re ezek szerint, merthogy meg akarja szerezni, teljesen egyértelmű, csak azt nem értem, hogy milyen alapon, tehát milyen jogalappal.
[00:04:13]És végül gombom gombnyomogató szerepet szánnak a Tiszás képviselőknek a a Tiszás pártvezetés.
[00:04:19]Én Én pedig én nagyon szívesen meghallgattnám, és gondolom önök is azt, hogy ez a 141 ember mit gondol az országról, meg a világról, meg a Magyarországnak a jövőjéről.
[00:04:30]Szerintem nem kellene őket megfosztani attól a lehetőségtől, hogy ezt elmondhassák nekünk.
[00:04:37]És ennyi bevezető után jöjjön az első telefonáló vagy ebben az órában Mihály.
[00:04:43]Kapcsoljuk Mihályt.
[00:04:43]Üdvözlöm.
[00:04:43]Jó napot kívánok.
[00:04:46]Jó napot kívánok.
[00:04:46]Üdvözlöm a tév nézőket és önt is.
[00:04:49]Én Zagyarékasról beszélnék és sajnos már régóta szerettem volna, de lelki erőm nem vett rra már két több mint két hete, hogy egyszerűen maguk magukhoz betelefonáljak.
[00:05:01]Következőtvel szeretném kezdeni.
[00:05:06]Először is szeretnék gratulálni a Tiszapártnak a legszégyenteljesebb, leggyalázatosabb, legzugabb és leggyűlölködőbb politikai győzelméhez.
[00:05:18]Tehát ezzel kapcsolatban csak azt tudnám mondani, ami este történt az este, én csak ezt szeretném mondani ahhoz a a választási kampány végére, hogy amikor Magyar Péter kijelentette, hogy ő 15 millió magyarnak lesz a képviselője, a elnöke, én azt mondom, hogy én nem azonosulok vele, ugyanis én inkább leszek a én azt mondom a az alvilágban A pokolban inkább leszek szabadember, mint a mennyországban gazember, vagy pedig szolga.
[00:05:52]Tehát ezt a kettőt egyáltalán nem tudom azonosítani a köv, mert ugye nem akarok mostan kiterjelni, mert tetszett mondani, hogy ne gyalázkodjunk.
[00:06:07]Ne azt ezt ez semmiképpen ne.
[00:06:07]Igen, én most megmondom őszintén magának és a szellemi képességekkel rendelkező magyar állampolgároknak, aki hazáért dolgozott, és még most is azon fog tevékenykedni, ha az neveztem el, hogy a nevét ki se merem mondani, ugyanis ez a Harandzsa Maharadzsa nevű ember, ez sajnos nem csinált mást egész végig, csak ami benne van a nevében is, csak hazudott, állhírekett terjeszt hergelt és ezért nem is vagyok a szívemet nem tudom és a lelkemet nem tudom odaadni nekik inkább a csak arra kérem a a patrióta lelkületű embereket ezen túl is a hazáért a kis hazánkért dolgozzanak és ne a az árulók az árulóknak a tetteit kérjék számon mert semmi értelme a gyűlölködésnek eleget gyűlölködtek már ellenünk ugye meg megtették ezt már mások.
[00:07:08]Nem akarok most mondom még egyszer neveket mondani.
[00:07:10]És az első gondolathoz azt szeretném csak mondani, hogy megalakult a fizetés a KDM frakcióvezetője.
[00:07:23]Ez vérfrissítésnek számít, igaz.
[00:07:23]egy kicsit csökkentett vérsítés, bár ugyanazok az arcok, de mégis remélem, hogy itt a megújulás teljes szele fogja majd körüllengeni ezt az egész akciót, amit majd ezután fogunk látni.
[00:07:37]Na most remélem remélem, hogy azok a tiszások, akik ugye most ellenünk szavaztak, mert én mondom én nemzeti érz érzelmű vagyok, azoknak üzenem és annak a férfinak, ha jól tudom, Mihai Lászlónak írját, akit besmérelte a Bályás Zsoltot.
[00:07:55]Most őnekik és az egész Tiszás képviselőnek azt mondom egy kis hasonlattal, hogy amikor ő azt mondta, hogy már kirángatja orr fogóval a a vizéből, tehát nem is az orból, tehát egy magyaráz, ami aki egyáltalán nem tudott semmit mondani erről a dologról, most ő nekik azt üzenem, hogy majd ők fognakíteni akkor, amikor már megtudják ezt az egész kampánynak a végeredményét, amikor kormány valójában kormányozni kell a magyar Péteréknek.
[00:08:29]Ugye majd jönnek itten a megszorítások és akkor majd ugyanúgy visítani fognak ők, mint a kismad, akit kihúznak az olból, nem az izéből, az ők majd sívítani, viszítani fognak.
[00:08:42]Úgyhogy na, szóval ebben maradjunk.
[00:08:45]Ez szeptemberben biztos, hogy el fog dőlni.
[00:08:47]Na most a következő az a szeretnék még olyat hozzátenni, hogy amikor az este még hozzátette a Magyar Péter ahhoz, hogy ő felszorítja a felsőbb vezetőket, mondjanak a tiszté.
[00:09:06]Én megkérdőjelezném az ő jogázi képességét.
[00:09:09]úgy jogált ő, mint ahogy én azontudós vagyok, mert ugye sokszor bebizonyítottam már azt, hogy ő a jogászathoz annyit ért, mint Júk az ABC-hez.
[00:09:20]Tehát én nem akarom egyáltalán sértetni, de őneki nincs is egyáltalán, csak ugye jó barátja neki a protekció.
[00:09:33]Hát be, hogyha emlékeznek még a kedves nézők, teljesen mindegy.
[00:09:36]Van egy jogi diplomája.
[00:09:38]Van egy jog jogi diplomája, azt ne vonjuk kétségbe.
[00:09:39]Tehát önnek nincs atomtudó diplomája.
[00:09:44]Én nekem nincs.
[00:09:44]De őnek sincsen csak diplomája.
[00:09:48]Az még nem jogosítja fel az, hogy ézben ugyanott legyen.
[00:09:50]Ha megkapta egy egy mit tudom én, bármiért, tehát protekcióért.
[00:09:55]Azt nem tudjuk, hogy miért kapta meg.
[00:09:56]Van neki van neki egy teljes egy nevizgá megta úgy használja, mintha lenne.
[00:10:03]Oké.
[00:10:03]Föl fölszólította a izét a közjai méltóságokat, hogy mondjanak le.
[00:10:05]Már erről le is akartam térni erről az útról.
[00:10:09]Ugye most nem akarom a választás kimenetelét, hogy miért történt ez vereség.
[00:10:15]Három fő témát mondanák.
[00:10:15]A külföldi, a belföldi és magán a Tiszá a Fideszen belül.
[00:10:24]Ugye van a külföld, a Meta, a Kiev és a Brüsszel.
[00:10:28]Ezt nem is akarom részezni, mert mindenki tudja.
[00:10:30]Ezt már számszó kitárgyalták.
[00:10:33]Itt van a belső, ami ez a k amit ez a kampány művelt a kampányban ez az ember a Halandzsa de mondhatnám azt is, hogy Manfréd Péter, úgyhogy ami aki ez és aott képviselő társai, meg a követői.
[00:10:56]Na most ők építik majd ugye majd ezután fogják építeni a diktatúrát, a teljes diktatúrát.
[00:11:01]Hiszen meglátjuk Mihály meglátjuk, szerintem adjuk át másnak is a szót.
[00:11:05]Én értem amit mond.
[00:11:05]Meglátjuk majd egyébként, hogy hogyan alakul a az ország sorsa a Tiszakormány alatt.
[00:11:13]A lényeg az az, hogy ők nyerték a választást, és most náluk pattog a labda, tehát nekik kell bizonyítani.
[00:11:17]Mi kíváncsian figyeljük ezt és számon is fogjuk kérni azt, hogyha olyan dolgot tapasztalunk, ami a nemzet érdek érdekeivel ellentétben van.
[00:11:26]A következő telefonálónk Gréta.
[00:11:29]Üdvözlöm kedves Gréta.
[00:11:31]Kapcsoljuk Grétát.
[00:11:31]Igen, itt van.
[00:11:34]Üdvözlöm a a stábot, önt és a hallgatókat is.
[00:11:38]Köszönjük szépen.
[00:11:38]Viszont szeretném azon gondolkodtam, hogy hogyan lesz ebből az országból szeretett ország, mikor ki mondom a nevét, akinek minden szava hazugság, minden szava csak gyűlölet, árukás, fenyegetés, börtön és minden ilyesmi.
[00:11:57]Tehát őneki azon kellene most gondolkodni, hogy vége van a kampánynak, teljesen vége van, nincs tovább kampány 12-én megválasztották.
[00:12:12]Tessék, kérem rendet csinálni neki és nyugalmat, nyugalmat szeretnénk, békét szeretnénk és tényleg szeretet ország szeretnék.
[00:12:21]Így van.
[00:12:21]Így van.
[00:12:21]Egyetértek.
[00:12:23]Na most még szeretnék a kisiskolákhoz hozzászólni.
[00:12:26]Nekem érintettségem is van hozzája.
[00:12:26]40 évig pedagógus voltam, és első elemit, tehát négy osztályig minden nap 5 km-t gyalogoltam oda és 5 km-t vissza.
[00:12:41]A havat nem hányták el.
[00:12:44]Szegény nagyapám előttünk törte a havat, meg engem sokszor hátán cipelt.
[00:12:48]Na most gondolja meg, ha megszüntetik a kisiskolákat.
[00:12:55]Mi lesz ezzel a kisgyerekekkel?
[00:12:58]Hát jó, hogy most van autóbusz, de nem kíséri el őket senki, mert mindenki dolgozni jár.
[00:13:07]És aztán jönnek haza majd az autóbusszal, járnak a szomszédba gyalog, vagy hogy lesz majd.
[00:13:13]Tehát az, aki most az iskolával foglalkozik, a kisiskolákat ne zárja be, mert tönkreteszi az oktatást.
[00:13:22]Üüm.
[00:13:26]Amikor már ötödikes már el tud menni.
[00:13:29]Én is erre gondoltam, hogy alsóban nagyon fontos lenne, legalább alsó tagozatban, hogy megmaradjon a kiskol.
[00:13:33]Mondom én ezt mondom én, mert én alsóba 5 km gyalogoltam Mátyásföld alsóról, fölsőre oda az Ikarus mellé 5 kmt oda és vissza.
[00:13:47]Megfagyott kezem, lábon.
[00:13:51]Elhisz meg hát gondolhatja, hogy a kisgyerek álmos és neki nyolcra ott kellett lenni.
[00:13:59]Igen.
[00:14:00]És most ezt akarja csinálni.
[00:14:03]Hát jó lenne, hogyha nem ez lenne.
[00:14:03]Egy kis türelmét hadd kérjem Gréta, merthogy a hírtelevíziónak megint mindenféle kötelezettségei vannak.
[00:14:11]A hírtelevízió néhány percre természetesen, de nem, vagy jövünk még vissza a Hírtelevízióra, néhány percet kérünk a Hírtelevízió nézőitől.
[00:14:20]Természetesen a a rádióban és a Facebookon folytatjuk tovább.
[00:14:26]Itt van velünk Gréta.
[00:14:26]Itt van még Gréta?
[00:14:28]Igen, még itt vagyok.
[00:14:28]Igen, igen, igen.
[00:14:30]A kistelefon a kisiskoláknál hagytuk abba.
[00:14:34]Igen, akkor várom, hogy itt most elmegy a tév.
[00:14:38]Á, már mer megnek meg megtörtént.
[00:14:40]Nyugodtan mondhatjam.
[00:14:41]Én akkor mondhatom mondhatom tovább.
[00:14:43]Igen, igen, igen.
[00:14:44]Tehát tehát egyszer az volt, hogy szeretném, ha szeretet ország lenne, tehát vége mindennek béke legyen másodszor a kisiskolákat ne zárják be.
[00:14:53]Harmadik mondanivalóm pedig az, hogy 40 évet végigéltem, mert 92 éves vagyok, és iskolában 40 évet ledolgoztam.
[00:15:03]Tudom, hogy mennyire nem neveltek a hazafiságra, és a jövőnk rész el, ha tovább is ez lesz, ne igenis ne veljenek a hazafiságra.
[00:15:21]magyar szakosok, történelemszakosok sokat tudni tudnak tenni.
[00:15:24]Ezért én matematikus voltam, én órán nem politizáltam, én nekem csak matematika volt.
[00:15:32]Ühüm.
[00:15:33]De a magyar meg történelm szakosok legalább tisztességesen tanítsák meg a történelmünket, és a hagyományainkról is beszéljenek, és t hazafiságra neveljék az ifjúságot, mert ami most van, ez minden csak nem hazafiság.
[00:15:55]És így nem.
[00:15:55]Szóval az országnak és a jövőnknek sokat tennének.
[00:15:59]Én nekem már nem, mert 92 év után nekem rövid már az időm, de másnak annek saját saját fiatalságuknak sokat tennének, ha hazafiságről nevelnének.
[00:16:20]Ezt szerettem volna elmondani, ezt a három dolgot.
[00:16:22]Nagyon szépen köszönöm, kedves Gréta.
[00:16:25]Köszönöm, hogy meghallgatott.
[00:16:27]Köszönöm szépen, hogy hívott bennünket és jó egészséget kívánunk a továbbiakban is.
[00:16:30]Köszönjük szépen.
[00:16:30]Következő telefonálunk a vonalban.
[00:16:32]Imre.
[00:16:34]Kapcsoljuk Imrét.
[00:16:34]Halló.
[00:16:34]Jó napot kívánok.
[00:16:37]Halló.
[00:16:37]Jó napot kívánok.
[00:16:39]Üdvözlöm mindenkinek.
[00:16:41]szép napot, kellemes éjszakát, meg kellemes nyarat is.
[00:16:44]Egyet szeretnék önnek három percben fölvázolni hirtelen.
[00:16:51]Én a múlt héten egy magyar nyelvű csatornán hallgattam, hogy a nyugdíjakat hogyan tervezik át.
[00:17:04]A legkebb nyugdíj az 120000 Ft legyen mindenkinek.
[00:17:10]Ezt hallottam.
[00:17:13]Ezt meg kell valahogy oldani.
[00:17:16]Illetve akinek már 120000 Ftja van, de nincsen 140000 Ft, az még kap 20000 Ft-ot, hogy legyen neki 1400.
[00:17:30]illetve akinek 300 vagy 400 Ft fölött, attól elveszik a szép kártyát, de akinek 300 alatt van, az kap szép kártyát.
[00:17:42]200000-rel vagy 100z-rel.
[00:17:46]Az is így itt.
[00:17:46]Akárhogyan van.
[00:17:52]Nagyjából képbe vagyok.
[00:17:54]Nem tudom.
[00:17:54]Én még nem hallottam ezeket a terveket, illetve rengeteg rengeteg tervet lehetett hallani.
[00:17:58]Az a kérdés, hogy mit fognak csinálni, ha jól emlékszem, ez a Neshama vagy a csatorna magyar nyelvű, igaz?
[00:18:11]Életemben nem hallottam róla, de mindegy.
[00:18:12]Igen.
[00:18:16]Na már most én ezzel kapcsolatosan csak egy valamit szeretnék kérdezni.
[00:18:22]Ön, én és még rajtam kívül nagyon sokan tisztességesen bejelentve dolgoztak.
[00:18:30]fizették a nyugdíjárulékot, ami amit biztosításnak is lehetne nevezni, mert hogy ha megszűnt a életkor alapján a kötelező munkám, öreg lettem, akkor legyen miből megélnem nek is, ez biztosítás lényegében.
[00:18:50]Köszönöm szépen.
[00:18:54]Na, már most fölemelik azoknak a nyugdíjukat.
[00:18:56]120000 az a léci minimum, vagy mit tudom én, a megérhítési alsóküszöb.
[00:19:07]Miből elveszik az én befizetett 50 éven keresztül fizetett nyugdíjamat.
[00:19:13]Nem tudom, kedves urom, nem tudom.
[00:19:13]Nem tudom, mert hogyha ez így meg fog történni, akkor én abba a percbe Brüsszelbe följelentem a magyar pecikét.
[00:19:25]egyébként erre én is gondoltam, tehát hogy nem lehet jogosultságot elvenni.
[00:19:29]Ebben biztos vagyok.
[00:19:32]Tehát az nem úgy megy, hogy hogy hogy valakinek mondjuk most erre jogosult, és akkor egy tolvonászról elveszem ezt tőle.
[00:19:42]Tehát ez ebbő biztos vagyok, hogy ez ez nem csak önnek jutott eszébe, hogyha mondjuk öntől nyugdíjat vonnak meg, akkor akkor valahogy valahova fordult á tehát vagy bírósághoz, vagy alkotmánybírósághoz, vagy valahova.
[00:19:54]Tehát ez ez nem ilyen egyszerű dolog, ebben biztos vagyok.
[00:19:58]Volt volt ebben az országban a 90-es évekig mindenkinek el kellett menni dolgozni.
[00:20:08]fizette a TB-t, az egészségbiztosítást, a mit tudom én mit, amit kellett.
[00:20:15]Lefizette.
[00:20:15]Persze levonták a fizetés.
[00:20:17]Levonták a fizetéséből.
[00:20:17]Igen.
[00:20:20]És utána jött a 90-es évek a a nem hirtelen akartam kimondani.
[00:20:27]Tehát a kényszervállalkozás meg egyebek.
[00:20:30]Nem, nem, nem, hogy nevezik ezt, hogy 90-es a rendszerváltás.
[00:20:38]Rendszerváltás.
[00:20:39]Na most akkor elnézést, minden ember hülye volt, aki bejelentve dolgozott, mert másfélszer annyit kapott a kezébe.
[00:20:52]Nem fizetett se egészségbiztosítást.
[00:20:55]Azt az állam magának marha gyorsan megcsinálta, a zöld kört a Tajkártyán.
[00:21:00]Ühüm.
[00:21:01]Meg meg meg mit tudom én mi.
[00:21:01]Meg elmentek 800 Ft-ért dolgozni és 200000et kaptak másnap a kezükbe.
[00:21:12]Hát csak egy részét feketén.
[00:21:12]Igen.
[00:21:12]Tehát mindenféle járulékfizetés nélkül.
[00:21:15]Így van.
[00:21:17]Ez így van.
[00:21:17]Pontosan.
[00:21:20]Na de elnézést.
[00:21:20]Mi van azokkal az emberekkel, akik rendesen, tisztességesen fizették a nyugdíjárulékokat, a egészségbiztosítást meg a munka?
[00:21:31]Egy pillanat, Imre egy pillanat.
[00:21:34]Visszatértünk a Hírtelevízióba.
[00:21:34]Éppen Imrével beszélgetünk arról, hogy mi van azokkal, akik tisztességesen fizették a nyugdíjárulékot, és mi van akkor, hogyha az ő nyugdíjukból akarnak lecsípni annak érdekében, hogy akik nem tisztességesen fizették a nyugdíjárulékot, magyarul feketén dolgoztak, vagy a fizetésük nagy részét feketén kapták, az ő nyugdíjukat megemeljék.
[00:21:54]Jól összegeztem, kedves Imre?
[00:21:57]Nagyjából igen, tökéletesen.
[00:21:57]Na már most elnézést.
[00:22:00]Én nekem adnak megint 3% vagy 2% nyugdíj emelést.
[00:22:09]Halló?
[00:22:10]Itt vagyok.
[00:22:10]Igen.
[00:22:11]Tehát adnak 2% nyugdíjemelést, vagy 3% nyugdíjemelést, és akkor mosom kezeimet alapon a pártunk és kormányunk majd azt fogja mondani, hogy hát elnézést, mert most a elmaradott személyeknek kellett a rendezni a dolgait.
[00:22:27]Na de hát elnézést, én nekem van egy biztosításom.
[00:22:30]Arra én joggal várom azt, hogy ne úgy, ahogy bocsánat itt a képviselő uraknál történt a dupla béremelés, hanem ne 1%-kal meg 3%-kal szúrják ki a szememet, hanem akkor legalább 10%-kal.
[00:22:50]És igen, aki akkor zsebre rakta az én fizetésem másfélszeresét feketén, az most nyúljon bele a zsebébe és vegye ki és rakja hozzá a minimál nyugdíjához.
[00:23:04]Vagy ezt nem lehet kérni?
[00:23:07]Lehet kérni.
[00:23:07]És igen, tehát minden olyan szándék, aki hozzá akar nyúlni a nyugdíjrendszerhe, ezt mondom ezt ezt számításba kell vennie, hogy akkor viszont azok fognak fölháborodni, akik tisztességgel fizették a a nyugdíjárulékot az életük során, és most mégis az ő ő ő hátrányukra akarják akarják rendezni másoknak a az ellátását, akik mondjuk esetleg feketén dolgoztak, vagy nagyrészt feketén kapták a fizetésüket, mert ebből az lesz, elnézést, hogy én azért nem fogok kapni évvégén, vagy mit tudom én, aktuálisan béremelést, a nyugdíjamat meg mit tudom én mit, mert ott az elmaradt Orbán sokat lopott kormány miatt.
[00:23:49]Na de hát bocsánat, én nekem van egy érvényes biztosításom, és hogyha őneki ott jár az 50 vagy a 100%-os béremelés, akkor a nyugdíjasnak nem jár a 10% béremelés, sőt még törvény szerint el fogják venni a 13.
[00:24:08]havi nyugdíjat, mert az minek jár?
[00:24:11]Sokszor hallottuk ezt a televízióba.
[00:24:17]Meglátjuk kedves Imre meglátjuk, hogy igen.
[00:24:19]Akkor még egyet szeretnék megemlíteni, hogy én azt elfogadom, hogy ez a probléma van, hogy nem gondolkodott mindenki előre, hogy mi lesz majd, hogyha nyugdíjas leszek, ha öreg leszek, de akkor rendben van, legyen meg neki a 80000 Ft, és minden évbe lealacsonyítva menjen be a kormányhivatalba, kérjen segélyt.
[00:24:42]Ne az önkormányzattól.
[00:24:46]menjen be a kormányhivatalba, ahol 30-60 napon belül meg tudják nézni, hogy ő tisztességesen, miért ilyen alacsony a nyugdíja, és akkor egy évre megkapja, mert a mai nap minden évben el kell menni az embernek, vagy minden második évben, hogyha olyan szintű rokkantsági betegsége van, Ühüm.
[00:25:08]Ne az önkormányzathoz menjen, és hogyha a mit tudom én, polgármester úrral jóban van, akkor kap.
[00:25:14]Ha nincs jóba, akkor nem kap.
[00:25:16]Vagy hogyan van?
[00:25:19]Menjen be évre, megkapja a segélyt, hogy kiegészítsék akármit.
[00:25:21]Legyen neki egy tortúra, amit akkor röhögve megspórolt, azt most szenvedje meg.
[00:25:31]Értem.
[00:25:31]Hát kedvesém, nagyon szépen köszön nyugdíjat mondjanak nekik, hogy az nyugdíjakat rendezni kell, ha nem a segély.
[00:25:40]És az egyiket kapják ötödikén, a másikat kapják 20-án, mert ez nagyon sok embernél kiveri a biztosítékot.
[00:25:46]Akinek levonták a 30-500 Ft-ot, adót is, meg mind a hét szentséget.
[00:25:55]Ühüm.
[00:25:56]És akkor most verik a mellüket, hogy egy életen át dolgoztam.
[00:25:58]Az engem nem érdekel, hogy te mennyit dolgoztál, mennyi ideig fizetted a nyugdíjárulékodat, a nyugdíjbiztosításodat.
[00:26:08]Már elnézést.
[00:26:09]Értem, értem.
[00:26:09]Imre nagyon szépen köszönjük, hogy hívott bennünket.
[00:26:14]Minden jót kívánunk és hát igen, hát mindenkinek, aki hozzá akar nyúlni a nyugdíjrendszerhez, ezt is számításba kell vennie.
[00:26:20]Tehát ez nem egy olyan egyszerű dolog, hanem hanem bonyolult dolog valójában, és egyáltalán nem könnyű dolog ezeket a különböző szempontokat összehangolni, megfigyelembe venni.
[00:26:32]A következő betelefonálónk Mária.
[00:26:34]Halló, halló.
[00:26:36]Itt van Mária?
[00:26:37]Igen, itt vagyok.
[00:26:38]Jó napot kívánok.
[00:26:38]Üdvözlöm.
[00:26:40]Jó napot.
[00:26:40]Szeretettel köszöntöm a Hirtév összes dolgozóját és öntésének.
[00:26:45]Köszönöm szépen.
[00:26:45]Viszont kívánjuk.
[00:26:45]Még eddig nem jutottam be, de nagyon köszönöm szépen.
[00:26:51]Na most itt van ez az első, ez a frakció.
[00:26:52]Ennek örülök igazán, hogy ez megtörtént.
[00:26:57]Aztán van ez az álhírek, ez a Judit, ez a szociológussal kapcsolatos, nem ért hozzá, nem tanár.
[00:27:05]Hát az lényegében a lényegében a az egyik ilyen résztémánk volt, hogy a gomb gynyomogató szerepet szánnak a Tiszás képviselőknek és és hogy azért úgy tűnik, hogy az első kérdésben meghátrált Magyar Péter, mertogy nem a Rubovskitát, hanem ezt a Lannert, Juditot nevezte ki, hogy Igen, igen, igen.
[00:27:26]Tehát egy nem egy MDF-es, hanem egy SDS-es oktatási miniszter lesz.
[00:27:34]Elég baj.
[00:27:34]A gomb a gombnyomogatás az meg a tiszásoknak nagyon jól megy.
[00:27:37]140 embert nem is ismerjük és Orbán tehát a Magyar Péter fog helyettük beszélni és főképp annak örülnék, ha a köztársasági elnök nem írná alá kinevezését, hanem felkérné Orbán Viktort, hogy alakítsa meg az új kormányát.
[00:27:56]Hát ha ezt megtenné, akkor sem hiszem, hogy Orbán Viktor kormánytöbbséget tudna most alakítani.
[00:28:02]Hát ez csak az én gondolatom volt.
[00:28:04]Még szeretnék máshoz hozzászólni.
[00:28:07]Igen.
[00:28:09]Ahhoz, hogy amikor a győzelemé persze, persze Mária, ön azt szeretne, akit akar.
[00:28:15]Tehát ön bárkit az ön, hogy a az egy olyan prioritás, ami az természetesen önöön múlik.
[00:28:19]Tehát ez teljesen egyértelmű.
[00:28:21]Igen.
[00:28:23]Mikor a győzelem előstéjén felszólalt a magyar Péter, azt mondja, lezárjuk a repülőteret, hogy ne tudjanak elmenekülni, akik tönkretették Magyarországot.
[00:28:33]Pont ez történt, mert azt ők csinálták.
[00:28:39]Na most én nem ismerek a Fideszben olyat, aki el akarna menekülni Magyarországról.
[00:28:48]Most ez a mozgalom a gyűlöletre épült.
[00:28:51]Mindegy, hogy ki csak ne Orbán Viktor maradjon.
[00:28:53]A verfelpajtás az EUBA Orbán Viktor a múlt és a jövő Magyar Péter.
[00:29:01]Már akkor tudták, hogy ez lesz el lesz csalva ez a választás.
[00:29:07]Nem csalták el, legalábbis nem úgy.
[00:29:07]Nem úgy.
[00:29:09]Dehogy nem.
[00:29:09]már akkor ott kitanították őt.
[00:29:12]Vége Magyarországnak, mert ezek a csalók kifosszák az országot.
[00:29:15]Vért kívánnak és börtönt.
[00:29:18]Csak arra kérem a kormányt, hogy védje meg a volt igazságügyi minisztert, mert Magyar Péter megígérte neki, hogy börtönbe zárja a feleségét, s a gyerekeit pedig otthonba teszi.
[00:29:31]Hát ez egy igaz ember.
[00:29:34]Sajnálom mondott ő sok mindent, az a baj.
[00:29:38]Igen.
[00:29:38]Sajnálom.
[00:29:38]Magyarországot, hogy gyermekeinket, a unokáinkat.
[00:29:43]84 éves vagyok, a zsenderek nevelik majd.
[00:29:47]Azt is sajnálom, hogy a fiatalok a szüleiket tették tönkre, mert nem élvezhetik az utánuk járó adó kedvezményt, amit a Fidesztől kaptak.
[00:30:00]Sajnálom, hogy a sok jó törvényt elvesztettük.
[00:30:03]Sajnálom, hogy 3%-os kedvezményt a fiatalok nem élvezhetik.
[00:30:10]lakásszerzésre, mert az is megszűnik.
[00:30:13]Sajnálom, hogy a nyugdíjasok, mivel már hirdtettek arról, hogy minek az a 13.
[00:30:19]havi nyugdíj, meg a 14.
[00:30:19]hai, azt is elveszik.
[00:30:23]Tehát amíg tehát eddig migránsmentes volt ez az ország, ezt a Tisza nem fogta föl, most nem lesz az.
[00:30:33]Ez lesz jó a tiszásoknak.
[00:30:33]A jobb oldal elveszíte a médiáját.
[00:30:37]Azt kívánom, hogy minden tiszáshoz legalább két-három migránst költöztessenek, hiszen 27000 migráns jön ide Magyarországra, hogy hadd tudják meg ők is, mi a magyarok istene, mert mi már ezt megtapasztaltuk általuk.
[00:31:00]azt mondja, vezzeg tudják bántani a migránsokat, vagyis a magyarokat, a magyar nemzetet és az egyes tévét.
[00:31:09]Dugót kihúzni.
[00:31:09]Ezt ajánlotta mindenkinek.
[00:31:12]Majd Ruszin Szendi Romulusz bácsi őket is az lesz azt mondja, berántja a tiszásokat is az oktagnai háborúba.
[00:31:22]Az lesz csak az igazi.
[00:31:25]Sajnos ezek a fiatalok még nem ismerik az igazi életet.
[00:31:29]Mindent megkaptak a szülőktől.
[00:31:31]Elárulták saját hazájukat.
[00:31:34]Nagyon szomorú a lelkünk az unokáink miatt is, mert az országunk miatt is elveszett.
[00:31:40]Örülök, hogy a Fidesz kormány újból megalakult, de majd jön az igazi kancellária miniszter a nagy hazugságaival.
[00:31:52]Magyar Péter pedig faladgált a magyar zászlóval, hogy elhitesse a magyarokkal, hogy ő milyen jobboldali ember.
[00:31:58]Csodás lesz az új oktatás.
[00:32:01]Sajnos nagyon sok tanár és tiszás és a szülők is.
[00:32:05]Hát ezt szerettem volna mondani.
[00:32:11]Mária, nagyon szépen köszönjük, hogy hívott bennünket.
[00:32:15]És még a tiszásokra ezek hazaárulók, két évet áthazudták.
[00:32:21]magyar nép ellen és a haza ellen.
[00:32:23]Várj, meglátjuk, meglátjuk.
[00:32:23]Ezek a dolgok, amiket még fölsorolt, még nem következtek be.
[00:32:26]Tehát reméljük, hogy jól döntenek majd és hogy jól kormányoznak, mert ez az ország érdeke.
[00:32:30]Nem mehetünk az ország érdekével szemben, és az is az ország érdeke, hogy a radar megszólaljon majd a híradó után.
[00:32:38]Ugyanis itt van Eper Marci velünk, aki el fogja önöknek mondani, hogy mivel várják, milyen témákkal várják önöket a műsorban.
[00:32:46]Szervusz Marci.
[00:32:48]Szervusz.
[00:32:48]Köszöntöm önöket.
[00:32:48]Téma lesz, hogy 40 évvel ezelőtt történt a világ egyik legsúlyosabb atomkatasztrófája.
[00:32:54]Ugye 1986- április 26-án robbant fel a csernobili atomerőmű egyik reaktora.
[00:32:59]Ezzel hatalmas mennyiségű radioaktív anyag került a levegőbe.
[00:33:01]Az elzárt terület pedig máig emlékeztet minket a tragédiára.
[00:33:06]Aztán Latin-Amerikában látványos csapásokat mértek a drogkereskedelemre.
[00:33:10]Bolíviától a karib térségen át egészen kosztarikáig több tonna kokaint foglaltak le összehangolt akciók során.
[00:33:17]Légiüldözések, tengeri hajszák és nemzetközi együttműködés.
[00:33:22]Mutatjuk majd természetesen a részleteket, valamint foglalkozunk azzal is, hogy merénylet kísérlet volt Donald Trump ellen.
[00:33:28]Biztonságpolitikai szakértőkkel beszéltük át a szombati támadást.
[00:33:32]Ez lesz a három fő témánk.
[00:33:35]Szokásos időben.
[00:33:35]17:30-kor várjuk önöket.
[00:33:39]Marci, nagyon szépen köszönjük.
[00:33:40]Én köszönöm.
[00:33:42]És most folytassuk a panávert gyorsan egy SMS-t hadd olvassak be, vagy inkább kettőt.
[00:33:45]Kedves Imre, tényleg a Márkizaj lesz az államelnök.
[00:33:48]Üdvözlettel László Budapestről.
[00:33:50]Hát ugye nem eszik olyan forrónakát, mert ugyan fölszólította Súlyok Tamást lemondásra Magyar Péter, aki tulajdonképpen még ki sem neveztek, miet hát majd a Sullyok Tamás fogja felkérni őt, és ő meg azt szólította fel lemondásról, aki majd fel fogja kérni.
[00:34:07]Na mindegy.
[00:34:07]Szóval Sullyok Tamás azt mondta, hogy nem kíván lemondani.
[00:34:11]Egyébként miért is kellene lemondania, hiszen nem róla tartottak most választást, hanem az országi képviselőkről.
[00:34:18]És a legfontosabb az az, hogy rengetegen állnak ki mellette folyamatosan van egy online petíció, amit egyébként bárki aláírhat Súlyog Tamás mellett.
[00:34:24]Szóval még mindig Sollyog Tamás a magyar magyar köztársaságnak az elnöke vagy Magyarország elnöke, de Márkizaj kétségtelenül alkalmasnak tartja magát.
[00:34:35]Erre nem tudok jobbat mondani ezzel kapcsolatban, mintogy szegény Hoodmezővásárhelyi polgármester még teljesen a 2022-es kampánynál ragadt le.
[00:34:44]Látszik, hogy hogy valahogy ott úgy megtört benne valami, amikor elvesztette a választást, és ő úgy gondolja, hogy sokkal jobb miniszterelnök lenne, mint mondjuk akár nem csak Orbán Viktornál lenne jobb miniszterök, de Magyar Péternél is, vagy bárkinél, aki jelenleg most az ország én van, ő ő alkalmasnak mag tartja magát erre.
[00:35:01]Igen.
[00:35:05]Hadd gyorsan még egy SMS.
[00:35:08]Igen.
[00:35:08]Nyugdíjügyben.
[00:35:08]Annet írt nekünk.
[00:35:11]Gyurcsányék alatt nagy volt a munkanélküliség.
[00:35:12]Sok ember örült, hogy dolgozhatott valahol.
[00:35:14]A munkáltató döntötte el, hogy fizet-e járulékot utánuk.
[00:35:18]Szerintem nem kellene ezek ellen az emberek nuszítani.
[00:35:20]Nekem nem jó kedvünkben csinálták.
[00:35:21]Ilyen olvasata is van a dolognak, kedves Anett.
[00:35:24]Igaza van.
[00:35:27]Szóval bonyolult kérdés ez.
[00:35:29]Van, aki ezt nem jó kedvében csinálta, van, aki igen.
[00:35:31]Tehát azt se felejtsük el, hogy volt, aki igen.
[00:35:34]Úgy gondolta, hogy jobb, ha akkor több pénz üti a markát, és majd később csak lesz valahogy.
[00:35:42]De nem mindenki csinálta ezt így jó kedvében.
[00:35:45]Ebben is igaza van Anetnek.
[00:35:46]Úgyhogy bonyolult kérdés ez a nyugdíjkérdés.
[00:35:48]És hát ennek megfelelően kell hozzányúlni rengeteg bölcsességgel.
[00:35:53]Szerintem hát meglátjuk, hogy a az új kormány így így áll-e ehhez a kérdéshez is, mint ahogy az összes ilyen kérdésben a nagy bölcsesség kellene, iskola, egészségügy satöbbi, satöbbi.
[00:36:06]Meglátjuk majd, hogy hogy kormányoznak.
[00:36:09]No, ennyit ennyit átvezetésképpen.
[00:36:13]És itt van velünk a monalban István, ha jól látom.
[00:36:18]Kapsoljuk Istvánt.
[00:36:18]Üdvözlöm, jó napot kívánok.
[00:36:20]Halló, halló.
[00:36:20]Helló.
[00:36:20]Jó, jól hallani.
[00:36:22]Igen, jól halljuk.
[00:36:22]Jó helyük, kedves István.
[00:36:23]kedves szeretettel üdvözlöm önt is és a hallgatókat is.
[00:36:28]Köszönjük.
[00:36:28]Viszont kívánjuk.
[00:36:30]Azért vállalkoztam erre a telefonra, mert körülbelül öt éve nem nagyon telefonálok be.
[00:36:33]Korábban betelefonáltam még a jurákaték idejébe, de egy olyan helyen dolgoztam, ahol a főnökeim nem jó néven vették, hogyha beteleponálok.
[00:36:42]Nem azért, mert hogy merthogy haragszanak rám, hanem hanem a a munkahelyemnek a státusza az azzel egy kicsit úgy ütközik.
[00:36:56]Ühüm.
[00:36:58]Na, a lényeg az, a lényeg az tehát, hogy el szeretném mondani, és amit most mondok, azt mindenki jól hallgassa meg, hogy mi történt itt a választásokon.
[00:37:12]Ugye tudjuk azt, előzetesen elmondom, hogy Ukrajnát azt egy egy nemzetközi cég rabolta ki.
[00:37:21]Ebben többféle emberrészett Boris Johnsontól elkezdve.
[00:37:28]Most ezt úgy szoktuk nevezni ezt a céget, hogy Black Rock csoport.
[00:37:34]Na most a Black Rock csoport az gyakorlatilag most betette a lábát Magyarországra is azzal, hogy azzal, hogy megszavaztuk a magyar Petikét, aki hozzáteszem senki, csak egy csak egy báb, vagy ma nevezhetjük reprezentánsak is, de ez már ez már túl nagy dicséret az ő számára.
[00:37:59]Tehát a Black Rock csoport most Ukrajnában szinte már a vége felé jár.
[00:38:06]Bár húzzák tovább a háborút, hogy hogy még azt a kis maradékot is ebből a szerencsétlen népből ki kisajtolják.
[00:38:14]És ugye hiába elfogytak a katonát, és ugye a jellemző mondat az azt mondta Bidenék mondták azt, hogy hogy harcolunk Ukrajnáér az utolsó ukrán katonáig.
[00:38:26]Na, ez a mondat, ez mindent kifejez.
[00:38:33]Tehát most betették a lábokat.
[00:38:35]Kikrébén tették be Magyarországra a lábukat?
[00:38:39]Orbán Anita és Kapitány István.
[00:38:39]Kapitány István a valamennyi részben tulajdonosa.
[00:38:47]De tulajdonképpen rossz fiú a Shellnél, mert valami nagy problémát csinált.
[00:38:54]Elmondhatnám azt is, de arra ahhoz nincs jogom.
[00:38:57]Akkor viszont úgy ne keltsük valakit.
[00:38:59]Nem vagyunk, tehát én nem akarok abba abba a szituációba esni, amiben egyébként akár a The Guardian, akár Magyar Péter.
[00:39:06]Tehát én nem szeretném, hogyha olyan dolgot terjesztenék valakiről, amit nem tudunk bizonyítani.
[00:39:13]Na most, Na most én Na jó, jó, akkor nem megyek szóval ebbe a dolog.
[00:39:19]Szerintem szerintem ennek a fővonalhoz nincs köze egyébként, hogy most akkor a kapitány István miért távozott a Sheltől, vagy miért nem.
[00:39:24]Az is egyébként tény, hogy ő a az a magyar menedzser, aki a legmagasabbra jutott a nemzetközi Lagrétrán.
[00:39:32]Tehát ez elvit elvitathatatlan tőle.
[00:39:37]Jó, most megkapta feladatba a a Molnak a tönkretételét.
[00:39:40]Akkor és ez már el is kezdődött, ez viszont engem bizonyít, hogy Magyar Péter mindjárt a a Hernádi Zsolttal való találkozásakor már egy olyasmit mondott, ami egyből egyből tönkretette a Molnak a 148 okozott.
[00:39:59]Így van.
[00:39:59]Így van, mert le bedöntötte a Mornak az árfolyamát.
[00:40:01]Így van.
[00:40:01]Ebben igaza van.
[00:40:03]Tehát ezért mondom.
[00:40:03]Tehát akkor akkor akkor ez mégis csak engem igazol.
[00:40:05]Na, lényeg az, tehát a a Black Rock csoport az betette ide a lábát, és ennek vannak kis apró kis lábacskái.
[00:40:14]Most az egyik a Black Rockoport egyik egyik kis lábacskája az a az a Orbán vagy a Antal kormányba lévő mezőgazdasági államtitkár, ugye, aki azóta, amióta ez a kormány már nincs, azóta 113 ö olyan földterületet vásárolt meg.
[00:40:41]szinte mondhatnám olyan olyan mondhatnám ezt olyan olyan vulgárisan is, hogy ez s ez érs Raskó Györgynek hívják.
[00:40:53]Na most a Raskó Raskó György az tökéletesen be van kötve már előre már a választási kampány előtt emlékszünk rá, hogy már akkor mondta, hogy ezek a regiicsökkentés a többi.
[00:41:04]Ez ez hát egy milliárdos az könnyen beszél.
[00:41:10]Igen.
[00:41:10]És az egyik első elsők között volt az első elsők közik elsők között volt, akit megnevezett a Magyar Péter, mint mint olyan szakértőt, aki a Tisza mellett dolgozik.
[00:41:19]Jó, akkor ez is engem igazolt.
[00:41:19]Na, akkor me menjünk tovább.
[00:41:22]Tehát tulajdonképpen itt egy feladatot hajtanak végre a a City of London meg egyéb ilyen cégeknek, vagy hát nevezzük cégeknek, nevezzük a háttérhatalomnak, mert egyébként ahhoz szerintem a Molnak is lesz majd egy-két szava, hogy hogy tönkre akarják őket tenni.
[00:41:40]Én azért bízom bennük, hogy ezt meg tudják oldani, ezt a feladatot.
[00:41:44]István, István ne felejte azt, amit mondani akar.
[00:41:47]Jó, vissza fogjuk még kapcsolni, tehát nehogy letegye a telefont, mert érdekes dolog az, amit mond.
[00:41:54]Csak hát az a helyzet, hogy a a Hírtelevízióban lejárt a műsoridőnk mára természetesen, mert mert holnap is lesz majd paláver, csak mára járt le a a műsoridőnk.
[00:42:04]Hát ennyi volt a hírtelevízión ma a Paláver, a Hírtelevízió és a Hír FM interaktív műsora.
[00:42:11]Én nagyon szépen köszönöm önöknek, a hallgatóknak és a nézőknek, hogy betelefonáltak, SMS-t írtak.
[00:42:15]Én Cirjákimre voltam.
[00:42:17]A viszont hallásra, a viszontlátásra.
[00:42:22]Természetesen a rádióban és a Facebookon folytatjuk tovább.
[00:42:23]Itt van még?
[00:42:23]Halló, halló, kedves István.
[00:42:28]Itt van még.
[00:42:28]Nem baj, addig próbálom keresni pár SMS-t.
[00:42:33]Azt mondja, hogy mit fognak mondani az országgyűlési képviselők a fogadó óráikon?
[00:42:38]Hát ez egy nagyon jó kérdés.
[00:42:39]Nem tudom.
[00:42:39]Ez egy nagyon jó kérdés.
[00:42:41]Egyébként arra egyébként a jó jó jó kérdés mi a a az SMS írótól.
[00:42:46]És emlékszem arra, amikor a az ellenzéki újságírók sportot csináltak abból, hogy az egyik polgármesternek a fogadóira eljártak.
[00:42:59]Ezt a polgármestert úgy hívták akkor még, hogy Mészáros Lőrinc, tehát ő polgármester is volt, és mindenféle dolgot próbáltak belőle kihúzni, illetve amik amikről ő ők úgy gondolták, hogy az ilyen vicces dolog meg egyebek, azt azt összevadászták, és próbálták ilyen ilyen montázsokat csinálni belőle.
[00:43:12]Valóban ezt most az összes országgyűlési képviselővel meg lehet csinálni, mert hogy fogadóát azt kép kénytelenek tartani.
[00:43:20]Hát mondjuk hacsak nem módosítják úgy a törvényt, hogy ezt is eltörlik, mert végül is kétmados többségük van, úgyhogy nyugodtan megcsinálhatják.
[00:43:27]Azt mondja, hogy nézem, hogy igen, itt van velünk megint István, úgyhogy próbáljuk meg folytatni a beszélgetést.
[00:43:33]Kapcsoljuk is.
[00:43:34]Visszahívtak.
[00:43:35]Itt van István, visszahívtak.
[00:43:36]Igen.
[00:43:37]Na, akkor folytassuk.
[00:43:37]Tehát ott ott tartottunk, hog abba, hogy én két percünk van István.
[00:43:44]Én mivel nyugdíjas vagyok és kevesebb kockázatom van benne, én nevezhetem hatérhatalomnak tulajdonképpen az, amiről beszélek, önök nem nevezhetik, ezt megértem tehát a a black rock lesz itt a probléma.
[00:44:03]ugyanis ez egy Magyar Péter és a az új kormány az egy feladatot kapott.
[00:44:06]Ühüm.
[00:44:09]Na most a a feladatot azt végre kell hajtani, mert ezek az emberek valószínűleg hát gondoljunk csak például az útszora ponderle, ha gondolunk, amikor megválasztották, ugye amikor Timmermasz helyett őt mondtuk, hogy talán ő jobb lesz, nem lett jobb, hanem sokkal rosszabb lett.
[00:44:27]Ezt ma már tudjuk.
[00:44:27]Tehát ezek fogott emberek.
[00:44:30]Na most a háttérhatalom örül annak, hogy újször ponder lejennek ügyei vannak, hiszen még fizetni se kell neki.
[00:44:40]Gyakorlatilag zsarolható.
[00:44:40]Tehát ők őket gucsba kötötték.
[00:44:45]Ez ez e ezek tehát tehát a az újszóaponder lejen addig lesz egyáltalán élő ember ameddig hátra ameddig ő végrehajtja hátra csapott fülekkel azt amit mondanak.
[00:44:59]És aztán volt még egy az Úrza Vonderen kinevezésekor mindjárt az első útja a Bilderberg csoportnak a meghallgatására vezetett.
[00:45:11]A Beber csoport az szintén egy háttératalmi intézmény.
[00:45:14]Ott ott elmondták neki, a mozgás terének a határait meghatározták.
[00:45:22]Tehát azt mondták, hogy mostantól ezt és ezt tehet teheted, és amit teszel, azt kötelező tenned.
[00:45:28]Amit meg nem tehetsz, arról arról meg hárítsd el a a dolgokat.
[00:45:35]Tehát tehát ugye ezek ezeket a dolgokat azért így azért így sarkítva ki kell hangsúlyozni, mert mert ezek a dolgok a tehát így így történik a befolyásolás.
[00:45:51]Tehát ugye még tudnék beszélni nagyon hosszan különböző dolgokról, de ez a helyzet, hogy ezzel tisztában kell lennünk.
[00:46:00]Tehát azzal, hogy Orbán Viktort eltávolították, látjuk az unióban baj lett.
[00:46:05]Miért lett baj?
[00:46:05]azért, mert mert most már nem tudnak kire mutogatni, hogy ő a ő a külőkö bocsánat, hogy félbeszakítom István, de egyrészt hát ugye nem biztos, mint hogy mindig ez a kormány marad Magyarországon sem, szőt én biztos vagyok benne, hogy nem, hanem lesz még itt nemzeti kormány.
[00:46:24]És abban is biztos vagyok, hogy ebben az órában lejárt a műsoridőnk.
[00:46:28]Néhány perc múlva jövünk vissza.
[00:46:33]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:46:36]Paláver hangra fel.