Paláver 2. rész (2026-05-07) - Hír.FM
- A hozzászólók többsége szkeptikus, hogy Magyar Péter uniós forrásokat tudna szerezni, mert Brüsszel szerintük Ukrajnára koncentrál és politikai okokból húzná az időt.
- Az osztrák alkotmánybíróság elnökének nyilatkozatát, miszerint az Európai Bíróság visszaélt hatalmával Magyarországgal szemben, áttörésként értékelték, mert egy független külföldi szaktekintély mondta ki.
- A kecskeméti vendéglátós energetikai kinevezését értetlenség fogadta, többen Gyurcsány korábbi gyakorlatához hasonlították, és ironikusan a korrupció „szervízdíjjal" való felváltását vizionálták.
- A TISZA pártot a hozzászólók baloldalinak tartják, kommunista módszerekkel vádolják, és úgy vélik, a koalíciót kizárólag az Orbán-gyűlölet tartja össze.
- Többen bírálták az EU-t, „nagy humbuknak" nevezték, és úgy vélték, Magyarországot mindig becsapta a Nyugat; az egyetlen pozitívumként a szabad mozgást említették.
- A migráció kapcsán attól tartanak, hogy a bevándorlók több támogatást kapnának a magyar nyugdíjasoknál, és polgári engedetlenség lehetőségét is felvetették.
- A Fidesz vereségét a Pride és a „hősök terén lévő cirkusz" kontraproduktív kezelésével, valamint a fiatalok elkényeztetésével magyarázták.
- István október 23-ra a „valódi, kulturált jobboldal" erődemonstrációjára szólított fel, hangsúlyozva, hogy az összefogásnak szívből kell jönnie.
„Október 23-án mutassuk meg a jobb oldalt, a valódi jobboldalt, a kulturált jobboldalt, hogy ki tudunk menni és ünnepelni is tudjuk, meg tudjuk ünnepelni a 56-os forradalomnak az emlékét, és mutassuk meg, hogy sokan vagyunk" – István
Részletes összefoglaló megjelenítése
Uniós források és Magyar Péter kormányzásának kilátásai
A beszélgetés egyik központi témája az volt, hogy Magyar Péter és a TISZA-kormány képes lesz-e megszerezni az uniós forrásokat Brüsszelből. A hozzászólók túlnyomó többsége szkeptikus volt ezzel kapcsolatban.
Az egyik betelefonáló, Laci úgy fogalmazott, hogy „nagy valószínűséggel nem" tudja hazahozni a forrásokat, mert „Brüsszel az szorít minket" és szerinte „nem lesz neki jó senki". Hozzátette, hogy Brüsszel Ukrajnával van elfoglalva, nem Magyarországgal.
Egy Lipót nevű hívő részletesebben kifejtette álláspontját: szerinte „egy árva vasat nem fog hazahozni a Magyar Péter". Véleménye szerint Ursula von der Leyen „addig fogja húzni az időt, ameddig majd megmagyarázza, hogy hát nem volt lehetősége, mert a Magyar Péterék nem teljesítettek mindent olyan frappánsan, ahogy azt ők kérnék". Hozzátette, hogy miközben Magyarországnak nem lesz pénze, „Ukrajnának a 90 milliárd eurós hitelt, azt minden teljes mértékben biztosítani kell". Lipót szerint a pénz „már Ukrajnában van", és Magyar Péter „egy árva kanyit sem" fog kapni.
„Ha megtesz a Magyar Péter mindent, a minden mondom még egyszer a 27 pontot úgy, hogy így egy szra, akkor sem lesz pénz, mert szerintem az már Ukrajnában van." – Lipót *
Egy másik hívő, Csaba szerint az első és a harmadik témáról „még beszélni sem érdemes", annyira „nyilvánvaló és szégyenletes" a helyzet.
János nevű hívő a 27 pontos követeléscsomagról érdeklődött, hogy pontosan mit tartalmaz, mire a műsorvezető elmondta, hogy a Politico három forrásra hivatkozva írta meg a cikkét, de a részleteket jelenleg csak Magyar Péter és Ursula von der Leyen ismeri.
Az osztrák alkotmánybíróság elnökének nyilatkozata az Európai Bíróságról
A második téma az osztrák alkotmánybíróság elnökének kijelentése volt, miszerint az Európai Bíróság visszaélt a hatalmával Magyarországgal szemben. Ezt a hozzászólók rendkívül jelentős fejleménynek értékelték.
Csaba kiemelte, hogy „ez egy nagyon nagy dolog, hogy ezt egy osztrák ki merte mondani". Szerinte ez azért fontos, mert nem a Fidesz vagy a KDNP politikusa mondta, hanem egy független, külföldi jogi szaktekintély. Úgy vélte, ez „egy olyan falat döntött le, ami eddig úgy nézett ki, hogy ledönthetetlen". Hozzátette, hogy eddig az Európai Unióban „mindenki csak bólogatni mert és mindenki csak helyeselni merte" az alkotmánybíróság döntéseit, miközben „a folyosón" sokan elismerik, hogy ami történik, „annak a nagy része teljesen jogtalan".
„Amit az alkotmánybíróság mondott az Európai Unióban, arra mindenki csak bólogatni mert és mindenki csak helyeselni merte, egyébként a folyosón, ahogy sok politikus mondta is, megmondják ők is egymás között, hogy tulajdonképpen ami történik az Európai Unióban, annak a nagy része teljesen jogtalan, de hangosan kimondani ezt senki nem meri, mert félti az állását." – Csaba *
Csaba szerint az Európai Unió „lassan olyan határokat ér el a hazugságban és a hatalmuk visszaélésében, hogy előbb vagy utóbb önmagukat fogják fölszámolni, mert ez tönkreteszi Európát teljesen". Reményét fejezte ki, hogy más államok alkotmánybíróságai is hasonlóan fognak nyilatkozni.
Mihály nevű hívő az Európai Uniót „alvilági bűnszövetkezetnek" nevezte, és hozzátette, hogy „Magyarországot vádolták, vádolták, azt közben az Európa Unió élt vissza a hatalmával és minden kinyót békát összehordott Magyarország ellen, ami jogtalan is ráadásul".
Lipót szerint az osztrákok „fölébredtek", és úgy vélte, „csak akkor lesz már Európában országoknak szabadsága, szuverenitása, hogyha az összes ország föl fog ébredni".
A kecskeméti vendéglátós energetikai kinevezése
A harmadik téma egy kecskeméti vendéglátós energetikai kulcspozícióba kerülésével foglalkozott. A hozzászólók többsége értetlenül állt a kinevezés előtt.
Laci elmondta, hogy nem ismeri az illetőt: „Igazából nem tudom, hogy ki ő, én nem ismerem. Majd meglátjuk, hogy hogy muzsikál."
József ironikusan megjegyezte, hogy ő „a Lottó szelvényemben a Tóth Mátét jelöltem meg, és ezek szerint akkor a Luti bejött". Hozzátette: „a jó hír a vendéglátosban, hogy a korrupció meg fog szűnni. Teljes teljes egészében meg fog szűnni. Helyette jön a szervízdíj, az úgynevezett szervízdíj, ami 10-15%, mint tudjuk. És ez pontosan a korrupciós átlagot lefedi, tehát teljesen szalonképes lesz a kormányzás."
Mihály párhuzamot vont Gyurcsány Ferenc korábbi kinevezési gyakorlatával: „úgy jár a Péter, mint annak idején Gyurcsán, mikor Kovács Látót javasolta energiabiztonsának az uniót. Hát neki szegénnek fogalma se volt róla, de már azt mondta Gyurcsán, hogy hát tőle jobb nincsen csak ő." Szerinte Magyar Péter „abból pakol, ami van neki. Tehát abból oszt miniszteri posztot, vagy azt, amit kinek mi a foglalkozása."
Lipót egy régi filmmel, a „Krup és Krause"-val vont párhuzamot, ahol egy lakatost neveztek ki vezérigazgatónak Kelet-Németországban. Ennek kapcsán kifejezte, hogy „nagyon drukkolok ennek az illetőnek, meg az összes többinek is, akik most egy ilyen pozícióba kerültek, hogy itt egy folyamatosságot tudjanak végigvinni".
István két szakértőt is javasolt volna az energiabiztonsági pozícióra: Hortra Olivért és Tóth Mátét, akik szerinte „nagyon értenek hozzá".
A TISZA párt politikai besorolása és a „baloldaliság" kérdése
Több hozzászóló foglalkozott a TISZA párt politikai hovatartozásának kérdésével. Laci kifejtette, hogy nem ért egyet Köves Slomó rabbi azon kijelentésével, miszerint a TISZA nem baloldali párt, és ezt csak a Fidesz ragasztotta rá.
„Én úgy érzem, hogy nem véletlen az, hogy baloldalinak bélyegeztük meg ezt a gyűlöletkoalíciót, mert az, hogy mit fognak csinálni, azt legfeljebb csak sejtjük, vagy találgatni tudjuk." – Laci *
Laci szerint a TISZA ígéretei – mint a nem tetsző médiák betiltása és a jobboldaliak börtönbe juttatása – „abszolút kommunista módszerek", márpedig „a kommunisták baloldaliak". Úgy vélte, a koalíciót „semmi más nem tart egyben, mint az Orbán-gyűlölet".
István szerint a TISZA magába foglalja a Párbeszédet, a Momentumot, a Jobbikot, az MSZP-t és a DK-t: „ezekből lett a Tisza. Nagyon jól tudjuk, hogy ebből lehet."
Az Európai Unió és Magyarország viszonya
A beszélgetés során többször előkerült Magyarország és az Európai Unió viszonyának általános értékelése. István felidézte a NATO-hoz és az EU-hoz való csatlakozásról szóló népszavazásokat, amelyek szerinte „mind a kettő megbukott", de „utolsó pillanatban módosították a részvételt". Ő maga nemmel szavazott, és úgy véli, „a nyugat mindig becsapott" minket.
„Magyarország mindig Európa volt. Sőt ugye felvettük a nyugati kereszténységet. (...) A nyugat mindig becsapott. Bármit csinálunk, úgyis ezt kapjuk tőlük." – István *
István az EU-t „nagy humbuknak" nevezte, amely „minden a pénzről szólt". Példaként említette, hogy öt cukorgyárat kellett felszámolni, és csak egy maradt. Az egyetlen pozitívumként a szabad mozgást említette, de hozzátette, hogy „nem az a baj, hogy időseket gondozunk. Nem, mi több, mi többre vagyunk képesek magyarok, hogy ennyire ilyen modern rabszolgává váljunk".
József felvetette az Ukrajna által elrendelt olajstop kérdését, amely szerinte „jól körülhatárolható, kiszámolható kár", és ezt „teljes joggal kérhetjük és kiszámlázhatjuk". Hozzátette, hogy ebben „szlovák szövetséges is" van, tehát Magyarország „nem lenne teljesen magunkra hagyva".
Migráció és a TISZA-kormány várható politikája
A migráció kérdése kiemelt téma volt a beszélgetésben. István felidézte a korábbi nemzeti petíciókat, amelyek közül a gyermekvédelmivel kapcsolatban „több mint 3 500 000 ember mondta azt, hogy nem kell beengedni az LMBT gondolatokat óvodába, iskolába". Szerinte a migránsok beengedésével kapcsolatban is volt hasonló petíció. Felvetette a polgári engedetlenség lehetőségét, ha a kormány migránsokat akarna beengedni.
„Hogy mi van akkor, hogyha ezeket vonattal vagy busszal vagy a repülővel behozzák és mondjuk odaáll 10-200 hazafi, és azt mondja, hogy csak a testemen keresztül, és nem, hogy akkor belelőnek közénk?" – István *
Lipót részletesen beszélt a migráció várható következményeiről. Szerinte a bevándorlók „sokkal több pénzt fognak kapni, mint egy magyar átlagos nyugdíjas. Jobban fognak élni, mint mi, és tombolni fognak itt, dorbézolni fognak ebben az országban." Példaként említette Németországot, ahol „az egészségügyi rendszerben előrébb van sorolva a migráns hátterű ember, mint például ők", és „legtöbb problémát például a fogászaton okozták, hogy nem kapnak időpontot a fogászokra, fogászatra és előbb kapnak".
János a közelgő BL-döntő kapcsán aggodalmát fejezte ki a Paris Saint-Germain szurkolóival kapcsolatban, akik közül szerinte „a legtöbbje bevándorló szurkoló". Emlékeztetett, hogy „tavaly amikor megnyerték a BL-t, akkor azért gyújtogattak Párizsba", és attól tartott, hogy Budapesten is hasonló jelenetekre kerülhet sor.
A 2026-os választás értékelése és a Fidesz vereségének okai
Több hozzászóló elemezte a választási eredményt és a Fidesz vereségének okait. István szerint a Fidesz „két dologra hatalmasat hibázott: a Pride és a hősök terén lévő cirkusz". Úgy vélte, ezek „teljesen kontraproduktív" intézkedések voltak, mert „még lehet, hogy a jobbérzésű jobboldali Fidesz szavazók is azt mondták, hát ha ő így véd meg minket ettől a ocsmányságtól".
István kritizálta a fiatal generációt is, akik szerinte „elkényeztetve" voltak az elmúlt 16 évben, és „most egy ilyen brahiból, ilyen jó heccből nekünk majd változás kell, nem tudjuk milyen lesz, de legyen már egy kis változás".
„Eltünk kényeztetve 16 évig, hogy jó volt a sorunk. Ezzel együtt elkényeztettük a magyar ifjúságot, a húszasokat, a 10 és 20 éveseket, akik most egy ilyen brahiból, ilyen jó heccből nekünk majd változás kell, nem tudjuk milyen lesz, de legyen már egy kis változás." – István *
Lipót érzelmesen nyilatkozott a választási eredményről: „még mindig azt várom, hogy valaki rúgjon meg, hogy fölébredjek, hogy talán nem is így van, ahogy van. De sajnos így van." Szerinte „hétfőtől Isten ments meg Magyarországot".
János elmondta, hogy ő „ketté szavaztam a Fideszre meg a Mi Hazánkra", és emlékeztetett, hogy „3 millió ember most is van a Fidesznek", tehát „nem úgy van, hogy vagyunk mit tudom 100 ezren jobboldaliak".
Október 23-i felhívás és a jobboldal jövője
István egy konkrét felhívást is megfogalmazott: azt javasolta, hogy október 23-án, az 1956-os forradalom 70. évfordulóján a jobboldal mutassa meg az erejét.
„Október 23-án mutassuk meg a jobb oldalt, a valódi jobboldalt, a kulturált jobboldalt, hogy ki tudunk menni és ünnepelni is tudjuk, meg tudjuk ünnepelni a 56-os forradalomnak az emlékét, és mutassuk meg, hogy sokan vagyunk" – István *
Hozzátette, hogy „csak akkor van összefogás, ha mindenki a szívből jön az összefogás, és nem pénzért". Felszólította a vezetőket, hogy „ha nem szívből csinálják, akkor hagyják abba, hagyjanak olyanoknak teret, akik szívből csinálják, mert csak haszonlesésből abból most már kimutatódott a fehér foga".
Vegyes észrevételek és kulturális kritikák
A beszélgetés során számos egyéb téma is felmerült:
-
Magyar Péter személye: Lipót felidézte, hogy Magyar Péter „nem tudom hány felügyelő bizottságban voltak és kapott minden hónapban 5 7 8 10 millió forintot", és szerinte „szégyelje magát, hogy ilyeneket mond", miszerint az elmúlt 16 év „az inkvizíciós és a rabszolgaság évei lettek volna".
-
Orosz-ukrán háború: Mihály szerint „a háborúért tulajdonképpen nem az oroszok voltak a hibások, hanem az ukránok", és felsorolt több politikust – köztük Zelenszkijt is – akiket szerinte „el lehetne ítélni nyugodtan".
-
Székely himnusz: Mihály kifogásolta, hogy a TISZA a kormányalakításkor a székely himnuszt énekelte, miközben „Tiszapárt meg vitte az ukrán zászlót, az hosszú ukrán zászlót. Tehát akkor inkább az ukrán himnuszt énekeljék el."
-
Olasz politika: Lipót megjegyezte, hogy Giorgia Meloni „karakánabbnak kellett volna lenni, és akkor nem történt volna Magyarországon az szerintem, ami történik". Érdekesnek találta Meloni és Magyar Péter találkozóját, és megfigyelte, hogy Meloni „nagyon ilyen fiatalosak vette a figurát".
-
Gazdasági helyzet: István vitatta a szegénységről szóló narratívát: „Én mikor ott voltam Cipruson, tele volt a gép csak magyarokkal, vagy ott voltunk Rodoszon, tele voltak magyarokkal. Elmegyünk Várnába, tele van két hétig, tele van a bármelyik tengerpart magyarokkal. Tehát itt nincs olyan szegénység, ahogy itt beállítják."
-
Oktatás: István felháborodva idézett egy érettségiző lányt, aki azt mondta, hogy „vele direkt kitolt a kormány, mert adta neki Arany Jánost, Jókait, Wass Albertet meg Herczeg Ferencet".
-
Kulturális kontraszt: Lipót elmesélte, hogy miközben egy orosz operaénekes műsorát nézte a YouTube-on, ahol „sírt a nép, öregek, fiatalok, boldogan tapsoltak", eszébe jutott, hogy „a Dózsa György téren a magyar magyar királyok szobra előtt farkát lóbáló művészek vannak".
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
-
„a festi körképlen átfestése lenne, ahol új tartalmak jelennének meg. Dr. Bügyök miniszterelnök úr így nevezték most a hajóágyóban. és Holodomenszki tetteinek megörökítésé, amint a nemzetiségieket beholdoltatják." – József hozzászólásának ez a része erősen torzított, a „festi körképlen" valószínűleg a Feszty-körképre utal, de a „Dr. Bügyök" és „Holodomenszki" nevek nem azonosíthatók egyértelműen a referencialista alapján. A „hajóágyú" kifejezés is bizonytalan jelentésű a kontextusban.
-
„az emeritus first lady visszaemelése a hatalomba, hogy legyen hely a nem vérrokonságnak is" – József utalása nem egyértelmű, hogy pontosan kire vonatkozik, bár valószínűleg a Fidesz-kormányhoz köthető személyről van szó.
-
„Erős Pista kivonása a kereskedelemből az új termék neve Erős Pál lesz" – József ironikus megjegyzése, amelynek pontos célzata nem rekonstruálható a szövegkörnyezetből.
-
„a nübergi paragrafusokat" – Mihály hozzászólásában valószínűleg a nürnbergi perre vagy annak jogi alapelveire utal, de a kifejezés pontatlan.
-
„Véber úr is, Dornár Tóski is" – Mihály által említett nevek, amelyek nem azonosíthatók egyértelműen a referencialista alapján.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:59]Poá.
[00:01:00]A HFM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:01:05]Paláver hangra fel.
[00:01:10]Folytatódik tovább a paláver.
[00:01:10]Nézzük a témáinkat.
[00:01:12]A politikó szerint Magyar Péter nem tudja elhozni az összes uniós forrást Brüsszelből.
[00:01:16]Aztán az osztrák alkotmánybíróság elnöke kijelentette, hogy visszajélt a hatalmával Magyarországgal szemben az európai bíróság.
[00:01:24]Végül pedig Kecskeméti vendéglátos kerül az energiabiztonsági kulcspozícióba.
[00:01:30]Arra kérem, hogy hívjanak minket a 0617992999-es telefonszámon, üzenetet pedig a 067953-as számra tudnak nekünk írni.
[00:01:38]Lacival kezdjük ezt az órát.
[00:01:41]Üdvözlöm.
[00:01:43]Kezd csak Nóra.
[00:01:43]Kezokam.
[00:01:43]Üdvözlöm a hallgató és nézőtársaimat is.
[00:01:50]Hát gyorsan itt a témákhoz, hogy haza tudja hozni, hát nagy valószínűséggel nem, de ugye hát ezek találgatások [horkantás] Brüsszel az szorít minket, mert a szerintem nem lesz neki jó senki.
[00:02:02]Ők ők Ukrajnával vannak, nem velünk.
[00:02:05]Itt már nem is nem is európai unió kell beszélni, hanem hanem valami Ukrajna, mit tudom én micsodával.
[00:02:19]Az osztályk alkotmánybíróság hogy visszajött a hatalmával a a hát mármint, hogy a ugye Magyarországgal szemben az Európai Bíróság.
[00:02:30]Hát ezt tudtuk eddig is, az szerintem nem volt újdonság.
[00:02:33]És hogy a kecskeméti vendéglátós kerül az energia biztonsági kulcpozícióba.
[00:02:41]Igazából nem tudom, hogy ki ő én nem ismerem.
[00:02:43]Majd meglátjuk, hogy hogy muzsikál.
[00:02:48]Ezt ezt sem lehet előre megjósolni, de amiért én ma ritkán szoktam telefonálni, de tegnap hallottam egy nyilatkozatot megyeri Jonatántól, akinek a beszédeit, nyilatkozatait mindig nagy tisztelettel hallgattam, de tegnap mondott valamit, amiből abszolút nem értettem egyet.
[00:03:09]Azt mondja a rabbi úr, hogy a Tiszapárt, Tiszapárt.
[00:03:17]Na, erre majd még visszatérek.
[00:03:17]Szóval, hogy ők nem baloldali párt, ezt csak a Fidesz ragasztotta rá.
[00:03:25]Hát én úgy érzem, hogy nem nem véletlen az, hogy baloldalina baloldalinak béjegeztük meg ezt a ezt a gyűlöletkoalíciót, mert az, hogy mit fognak csinálni, azt legfeljebb csak sejtjük, vagy találgatni tudjuk.
[00:03:45]biztosan nem tudhatjuk, de hogy eddigi ígéreteik azok már itt gondolok arra, hogy betiltjuk majd azokat a médiákat ami nekünk nem tetszik, mármint hogy nekik meg, hogy aki itten jobb oldali, meg aki egyáltalán itt volt, azok majd mennek a börtönbe.
[00:04:01]Ezek abszolút kommunista módszerek.
[00:04:03]Abban pedig remélem egyetértünk, hogy a kommunisták baloldaliak.
[00:04:07]Tehát én azt hiszem, hogy nem véletlenül sütöttük rá.
[00:04:10]idézőjelben mondom ezt a sütöttüket, a hogy hogy ők baloldaliak.
[00:04:18]Nagyon nagyon nem nem értettem, hogy ezt ezt a arabi úr miért miért mondja, miért furcsálja, hogy hogy baloldalinak bélyegeztük a ezt a ezt a gyűlöletkoalíciót, amit semmi mást nem tart egyben, mint az Orbán Gyűlölet.
[00:04:37]És hát ugye Orbán Viktort vádolják, vádolták autokratizmusa.
[00:04:44]Hát akkor ez most mi itt a Magyar Péter körül, ha ez nem autokratizmus?
[00:04:53]Nem, nem.
[00:04:53]Jó kérdések.
[00:04:53]Igen.
[00:04:53]Igen.
[00:04:56]Igen.
[00:04:56]Kedves Nóra, nem akarom én továbbra a az időt, mert azzem, hogy elmondtam mindent, amit ezzel kapcsolatban mondani akartam.
[00:05:08]Köszönöm szépen Laci a hívását.
[00:05:08]Tegyz legközelebb is.
[00:05:10]Viszont hallásra.
[00:05:12]Köszönöm szépen én is, hogy itt lehettem.
[00:05:13]Kezicsok.
[00:05:14]Viszont hallásra.
[00:05:14]Csabával folytatjuk.
[00:05:17]Üdvözlöm Csaba.
[00:05:19]Jó napot kívánok.
[00:05:19]Hát három tévával kapcsolatban én nekem az a javaslatom, hogy az elsőről és a harmadikról még beszélni sem érdemes.
[00:05:28]Ez annyira nyilvánvaló és szégyenletes, hogy ilyen dolgok megtörténhetnek.
[00:05:35]hogy erről ha beszélünk, akkor csak támogatjuk tulajdonképpen ezeket a dolgokat.
[00:05:42]Én a másodikat tartom nagyon jónak, amikor az Osák Alkotmánybíróság elnöke, tehát nem egy kisember, ki merte azt mondani, hogy az Európai Unió bírósága, illetve a alkotmánybíróság visszajött a hatalmával.
[00:06:00]Ez ez egy nagyon nagy dolog, hogy ezt egy osztrágen ki mert mondani.
[00:06:05]Tehát nem lehet azt mondani, hogy a Fidesz vagy a KDNP egyik politikusa mondta ez, ezt én nagyon nagyon sokra értékelem.
[00:06:15]Ez tulajdonképpen egy olyan falat döntött le, ami eddig úgy nézett ki, hogy ledönthetetlen.
[00:06:21]Tehát amit az alkotmánybíróság mondott az Európai Unióban, arra mindenki csak bóogatni mert és mindenki csak helyeselni merte.
[00:06:33]egyébként a folyosón, ahogy sok politikus mondta is, megmondják ők is egymás között, hogy tulajdonképpen ami történik az Európai Unióban, annak a nagy része teljesen jogtalan, de hangosan kimondani ezt senki nem meri, mert félti a az állását.
[00:06:52]És ebbe én egy picit egyet is értek velük, mert ugye mindjáyan emberek vagyunk, és kevés alkalma van az embernek, hogy ilyen kevés munkával ilyen sok pénzhez jusson, mint az Európai Unióban dolgozó bármilyen hivatal vagy bármilyen képviselő.
[00:07:10]Tehát így részben megértem én őket.
[00:07:13]Ugyanakkor előbb vagy utóbb ezeknek a hazugságfalaknak le kell dőlni.
[00:07:18]Ez azt fogja jelenteni, hogy az Európai Unió is tudja, tehát mindenki, aki ott dolgozik, tudja, hogy lassan olyan határokat érnek el a hazugságban és a hatalmuk visszaélésében, hogy előbb vagy utóbb önmagukat fogják fölszámolni, mert ez tönkreteszi Európát teljesen, amit ők csinálnak.
[00:07:42]Úgyhogy én tulajdonképpen ezt akartam csak mondani, hogy még egyszer röviden, hogy én én ezt egy egy egy nagy dolognak tartom, hogy ki merte mondani valaki azt, hogy az alkott nagybíróság visszaért a hatalmával és ezt sokszor el kell majd ismételni, és reméljük, hogy más államokban is az alkotmánybíróság hasonlóan fog nyilatkozni előbb vagy utóbb.
[00:08:09]Hát reméljük, hogy így fog történni.
[00:08:14]Köszönöm szépen, hogy elmondhat.
[00:08:15]Köszönöm szépen a hívásár Csaba.
[00:08:17]Viszonthallásra.
[00:08:19]Józseffel folytatjuk.
[00:08:19]Üdvözlöm József.
[00:08:22]Csoklom Nóra és üdvözlöm a hallgatókat és nézőket.
[00:08:25]A Csabához kapcsolódnék szorosan az első kérdésben is egyetértve vele, viszont kiegészítéssel élnék a szabad.
[00:08:32]Van ez a bizonyos helyzetünk, ez a negyedéves olajstopp, ugye, amit Zelenskiék elkövettek.
[00:08:42]Ez jól körülhatárolható, kiszámolható kár, mer ezt a kárösszeget viszont szerintem teljes joggal kérhetjük és kiszámlázhatjuk ezen az első megjegyzésen.
[00:08:57]Tehát ez inkább a realitás reálisabb dolgokkal foglalkozunk, mert itt van azért benne szlovák szövetséges is, tehát nem lennénk teljesen magunkra hagyva semmiképpen.
[00:09:10]A Kecskemőti vendéglátorssal kapcsolatosan azt mondanám, hogy egyrészt én a Lottó szelvényemben a Tóth Mátét jelöltem meg, és ezek szerint akkor a Luti bejött.
[00:09:22]Viszont a jó hír a vendéglátosban, hogy a korrupció meg fog szűnni.
[00:09:30]Teljes teljes egészében meg fog szűnni.
[00:09:32]Helyette jön a szervízdíj, az úgynevezett szervízdíj, ami 10-15%- mint tudjuk.
[00:09:38]És ez pontosan a korrupciós átlagot lefedi, tehát teljesen szalonképes lesz a kormányzás.
[00:09:47]Nem tudom, hogy viccesre vehetjük-e a dolgot.
[00:09:49]Van-e erre hajlandóságre előzetes beharangozóval élnék az elszabadult hajóágyú témáival kapcsolatban.
[00:09:57]Megengedi, hogy nyugodtan.
[00:10:00]Tehát egy előzetes első a gazdasági élénkítésére Erős Pista kivonása a kereskedelemből az új termék neve Erős Pál lesz.
[00:10:12]A második témacsoport az emeritus first lady visszaemelése a hatalomba, hogy legyen hely a nem vérrokonságnak is.
[00:10:22]Tehát ez ez is nem tudom ez még szabonképes-e.
[00:10:25]És akkor hát a harmadik egy kicsit körülményesebb az a festi körképlen átfestése lenne, ahol új tartalmak jelennének meg.
[00:10:35]Dr.
[00:10:35]Bügyök miniszterelnök úr így nevezték most a hajóágyóban.
[00:10:40]és Holodomenszki tetteinek megörökítésé, amint a nemzetiségieket beholdoltatják.
[00:10:47]Hát itt a nemzetiségiek adottak, ugye a magyar kisebbség és az orosz kisebbség.
[00:10:52]Úgyhogy lehetne egy ezek ezek a legújabb javasolt témák, nem biztos, hogy mind előkerülnek, de őszintén bízom benne ők ugyanis tehetségesen viszonyulnak ezekhez a témákhoz is.
[00:11:06]És köszönöm a türelmet és a azt, hogy meghallgattak.
[00:11:09]Kész továb.
[00:11:11]Köszönjük szépen József a hívását.
[00:11:13]Viszont hallásra Mihállyal folytatjuk.
[00:11:15]Jó.
[00:11:16]Üdvözlöm Mihály.
[00:11:16]Ezkolam Nórika.
[00:11:16]Üdvözlöm és üdvözlöm a kedves hallgatókat és nézőket is.
[00:11:19]Van egy pár megjegyzésem én is a másodikhoz hozzászólok, hogy az valóság, hogy amit kimondja a elnök úr, hogy tényleg visszaek Magyarországgal szembe.
[00:11:30]se én megmondja műszer én régóta politisztikát követtem mindig hosszú élet keresztül mondjam azt megéltem a második világháborút is és benne voltam sok minden dologb és merem mondani hogy a háborúiért tulajdonképpen nem az oroszok voltak a hibások hanem az ukránok egy lehet mondani valamikor most hár vagy három éve elnök azt hogy jó ja jó azt mondta hogy meg kéne szüntetni a nübergi paragrafusokat hát ebben benne volna Ő is, Véber úr is, Dornár Tóski is, még maga hogy hívják, Zelenski is, akiket el lehetne ítélni nyugodtan meg még vannak ott a társak és mondja a közmondás, hogy mindig az úgy beszélünk, tehát a a kiogy él, úgy beszél, hogy Magyarországot vádolták, vádolták, azt közben az Európa Unió élt vissza a hatalmával és minden kinyót békát összehordott Magyarország ellen, ami jogtalan is ráadásul.
[00:12:27]És akkor hát ugye ő hatalmok van mindenben.
[00:12:32]Hát én az uniót megmondjá egy alvilági bőszövetnek tartozom az egész vzetőségét.
[00:12:40]Tehát egy az egyben egetcság.
[00:12:40]Aztán van egy másik dolog is, hogy például a elhangzik, hogy a a kormányalakításkor eléneklik a himnuszt meg a székehimnuszt.
[00:12:52]Én a székeeh himnuszt nem ajánlanám.
[00:12:54]Megmondja miért?
[00:12:54]Mert március 15-én a székelyektől tanulták, hogy vitték azt a hatalmas magyar színi zászlót a székelyek.
[00:13:03]Viszont Tiszapárt meg vitte az ukrán zászlót, az hosszú ukránzászlót.
[00:13:09]Tehát akkor inkább az ukrán himnuszt énekeljik el.
[00:13:11]Ne a székeehnuszt ne bánsák a székelyeket evvel meg, mert szerintem ez egy megbántása a székességnek.
[00:13:23]Igen.
[00:13:23]És akkor hozzáteszem azt, hogy mindaz, ami történik tulajdonképpen az utolsó és a harmadik pontba, hogy kit neveznek energiabiztonságok.
[00:13:32]Hát itt úgy jár a Péter, mint annak idején Gyurcsán, mikor Kovács Látót javasolta energiabiztonsának az uniót.
[00:13:41]Hát neki szegénnek fogalma se volt róla, de már azt mondta Gyurcsán, hogy hát tőle jobb nincsen csak ő.
[00:13:49]Hát ő is úgy járt most evvel az energia biztosra, aki tulajdonképpen egy vendéglátós és nem egy energia biztos, mert az egy külön dolog, energia biztos legyen valaki, és azt tanulni is kell, meg tudni is kell lényegéiben.
[00:14:02]Tehát ezekből a dolgokból kéne kicsit tanulni.
[00:14:05]Hát de jó, ez neki ez van.
[00:14:09]Abból pakol, ami van neki.
[00:14:09]Tehát abból oszt miniszteri posztot, vagy azt, amit kinek mi a foglalkozása.
[00:14:18]És ha elindul és valóban azt, amit hirdnek a hogy tulajdonképp mit akarnak milyen Magyarországot.
[00:14:23]Hát én megmondom ezt, hogy azt én úgy értem, mint ahogy beszélt itten a tegnap a rabi úr, hogy a Kun Béla féle és a Száros egy pillanatra félbakítom, maradjon adásban.
[00:14:36]Egy pillanatra félbzakítom Mihályt, maradjon adásban a televízió elmegy pár perc reklámra.
[00:14:42]A rádióba folytatódik tovább a palávár, de ne menjenek messzire, ugyanis hamarosan folytatjuk.
[00:14:51]Na és Mihály folytathatja.
[00:14:51]Kapcsol.
[00:14:59]Mihály folytathatja, adásban vagyunk.
[00:15:02]Mihály sajnos megszakadt, de Istvánnal folytatjuk tovább a Palávert a rádióban.
[00:15:08]Üdvözlöm István.
[00:15:10]Kezd is soklomó Rikka István vagyok a főkönvelő.
[00:15:12]Így szoktam bemutatkozni.
[00:15:12]Én azért úgy visszaemlékez kicsit egy kicsit történelmileg a rendszerváltás után volt ez a NATO, illetve az Európai Unió való népszavazás.
[00:15:21]Mind a kettő megbukott.
[00:15:24]Nem tudom ha ennyire visszaemlékeznek.
[00:15:26]Utolsó pillanatban módosították a részvételt 25% azt leszaladtak vele rögtön a NATO-val és ugyanúgy az 50%-ot se érte el a az EU.
[00:15:37]Én nemmel szavaztam.
[00:15:37]Nem azért, mert nem akarok én európai lenni.
[00:15:39]Ez egy butaság.
[00:15:41]Hát Magyarország mindig Európa volt.
[00:15:41]Sőt ugye felvettük a nyugati kereszténységet.
[00:15:46]Ez egy bla bla bla.
[00:15:46]Ön mindig kiindulok 1920-ból, vagy még esetleg 1849-ből is.
[00:15:53]Mindig becsaptak.
[00:15:53]A nyugat mindig becsapott.
[00:15:55]Nem, nem, nem, nem, nem tudunk, nem tudunk.
[00:15:57]Bármit csinálunk, úgyis ezt kapjuk tőlük.
[00:16:00]És most se fogok, most se várok csodát.
[00:16:02]Lenéznek minket.
[00:16:05]Hát ez ami ami történik az EU-ban velünk kapcsolatban.
[00:16:09]Jogállamiság.
[00:16:09]Hát Nóri drága kimegy az utcára és biztonságban van, nem?
[00:16:12]De ha elmegy valaki, hallom, olvasom.
[00:16:14]voltam én már Párizsban és Brüsszelben, és nem lehet végigmenni este az utcán.
[00:16:19]Hát legyünk legyünk nyíltak.
[00:16:20]És akkor miről beszélünk?
[00:16:22]Tehát ez az egész Európai Unió, ez egy nagy humbuk.
[00:16:25]Ez minden a pénzről szólt.
[00:16:28]Az, hogy a piacaikat ide dobták nekünk, se föl kellett föl kellett számoljunk például öt cukorgyárat.
[00:16:37]Azért az tisztában vannak az emberek vele, hogy csak egy cukorgyárunk van.
[00:16:41]És akkor meg kellett vegyük az övékét ugyanúgy az olajjal, ugyanúgy konzervekkel, mármint az olaj, az étolajra gondolok.
[00:16:47]Szóval nekünk nekünk ez nem jött be.
[00:16:49]Egyetlen pozitívumot tartok a szabad mozgást, nem is a munkaválasztát, mert azért nagyon sokan elmennek innen, ugye 4-500000 ember körülbelül elment ennyi idő alatt.
[00:17:01]Azért nem jó mindig csak mosogatni meg mit tudom én.
[00:17:03]Ö nem az a baj, hogy időseket gondozunk.
[00:17:05]Nem, mi több, mi többre vagyunk képesek magyarok, hogy ennyire ilyen ilyen modern rabszolgává váljunk, és és lenéznek minket.
[00:17:13]Hát egyértelmű.
[00:17:15]Még még még a sportban is így van.
[00:17:18]Egy egy nemzetközi meccsen is is látszik az, hogy már a bíró ránéz, hogy á magyarok ezek úgyis izék balkán satöbbi satöbbi.
[00:17:26]Tényleg tényleg összetévesztenek minket mindenkivel.
[00:17:28]Hát ami az energia biztosít illeti, hát én kettőt tudnék javasolni, de hát ezt úgy se fogja a Hortra Olivér, aki nagyon ért hozzá, az ugye a század végnél van.
[00:17:38]A másik pedig a Tót az elit az az az nagyon nagyon ért.
[00:17:45]Hát hogy ők kiket hoznak majd.
[00:17:48]Még ma kell meg kell meg kell nyugodjunk mi jobb oldalon meg kell nyugodjunk.
[00:17:53]Eltunk kényeztetve 16 évig, hogy jó volt a sorunk.
[00:17:55]Ezzel együtt elkényeztettük a magyar ifjúságot, a héveseket, a 10 és 20 éveseket, akik most most egy ilyen brahiból, ilyen jó hercből nekünk majd változás kell, nem tudjuk milyen lesz, de de legyen már egy kis változás.
[00:18:10]Nem tudom, látta-e Nóri azt a azt az izét, hogy egy fiatal érettségiző hő kislány azt mondja, hogy vele direkt kitolta a kormány, mert adta neki Arany János Jókait, Vasalbertet meg Herceg Ferencet, hogy ez volt még jó belénuvott azt mondja, hogy még egy utolsó döbenet.
[00:18:27]Igen.
[00:18:28]Ugye ugye Nori ez ez döbbenet.
[00:18:28]Először is mentem volna, először is tanulni kell az iskolába, tanulni kell.
[00:18:33]Én nem azt mondom, hogy ne ne nézze a politikát és ne foglalkozzon, mert legalább egy kicsit felvilágosult lesz.
[00:18:39]De amit amit ők csinálnak, az nem politika, az egy jó buli.
[00:18:44]És azt, amit és most azt mondom, kimondom azt két dologra hatalmasat hibázott az Orbánkormány, a Pride és a hősök szerén lévő cirkusz.
[00:18:53]Na hát itt eddig és nem tovább.
[00:18:55]Ez a kettő ez teljesen és kontraszelció, mert még a még lehet, hogy a őérrzésű jobboldali Fidesz szavazók is azt mondták, hát ha ő így véd meg minket ettől a ocsmányságtól, ő vonaglik a a belvárosba, kakadó színekkel satöbbi, és nem tudom visszaemlékszik-e a hogy a én nem vagyok mi hazánkos, valamikor miépes voltam, mert azt tartottam a Magyarország egyetlen, nem csak egyetlen, hanem igaz, tényleg igaz pártjának, ahol ahol az egy meg egy Az sokáig kettő volt, aztán ott is megváltozott, mert sajnos mindent a pénz ront el.
[00:19:30]Én emlékszem, hogy a szabadsághídon volt a Mi Hazánk, és el voltak zárva a rendőröktől, és inkább a rendőrök a Mi Hazánktól féltették a Miha Hazánk tagjaitól, színpadá féltették a a lakosságot, és a Frida mosolyogva mehettek, vigyoroghattak a rendőrök, és így élvezkedtek.
[00:19:46]Egyébként szerintem a rendőri társadalom 80%-a baloldali.
[00:19:51]Ezt ezt ezt sajnos nem tudjuk nem tudjuk kivetkőzni ezt a kádi rendszert.
[00:19:57]Ezt nem tudjuk még nem tudom hány generációkor elteljen, amíg egyszer egyszer valami rend lesz.
[00:20:02]A polgári értékek sajnos sajnos eltűntek és ez lett belőle ma ez a katyvasz, ami lehet a Tiszapárt, ez magába foglalja, mondjam kit a párbeszédet, a momentumot, a a Jobbikot, azt a Jobbikot, amelyik ez tényleg egy kegyetlen.
[00:20:18]Becsapta az embereket.
[00:20:20]A melyiket mondjam még?
[00:20:20]az MSZP-t, a DK-t, ezekből lett a Tisza.
[00:20:26]Nagyon jól tudjuk, hogy ebből lehet.
[00:20:26]És aztán most ne haragudjon már, de nem tudom, hogy igaz-e amit mondott a Fogel annak annak idején, hogy a a leendő Magyarország miniszterelnöke lehet, hogy a másik nemet is szereti, nem csak a hetero, de azért ez ez borzasztó.
[00:20:42]Nem tudjuk bizonyítani, mert ezt csak ő mondta.
[00:20:44]Én se tudom bizonyítani, de már feltételezés is, hogy ilyet.
[00:20:48]Hát most nézzel rá Orbán Viktor, el tudjam képzelni, hogy ő egy ilyen bulin elmegy és ellopja valakinek a telefonját.
[00:20:54]Képtelenség.
[00:20:57]Ezt meg megtette.
[00:20:57]És ez kell a magyar népnek.
[00:20:59]Most lesz ott Mohács 500 évfordulója, kérem.
[00:21:01]Nekünk Mohács kell.
[00:21:04]Meg is ünnepelhetjük majd.
[00:21:04]És nagyon kíváncsi vagyok a 70 éves évfordulóra, ami 1956-hoz kötődik október 23-án.
[00:21:09]Na, akkor meg kéne mutassa az igazi jobb oldal magát teljesen békésen.
[00:21:15]Ki kell menni.
[00:21:17]Ki kell menni békésen, és de nehogy az történjen, mint 2006-ban, mert akkor itt akkor akkor most már szerintem akkor nem lesz tovább, mint akkor, mert akkor még meg eltűrtük eltűrtük, hogy jó, meg kardlapoztak meg minden, meg a Gyurcsán mit csinált, de a mostani kíváncsi vagyok, hogy megmernék-e tenni, ha kimegy, legalább annyi ember, mint ami a békemeneten szokott kimenni.
[00:21:37]És én már most felhívom, mint jobboldali ember a a hallgatóságnak is adja tovább mindenki, hogy október 23-án ott leszeljünk, mert már akkor fogjuk érezni azokat a Éván arra kérem, hogy amiteket az imént elmondott, ugyanis 15 másodpercen belül csatlakozik hozzánk a televízió, addig egy kicsit arra kérem, hogy szavát ne feledje, de mindjárt öt másodpercen belül már a televízió nézőkkel fog folytatódni a paláver.
[00:22:06]pár másodpercen belül, és már együtt fogjuk tovább folytatni a műsort.
[00:22:13]Úgyhogy és folytatódik tovább a paláver.
[00:22:17]Én továbbra is palányinóra vagyok.
[00:22:19]Arra kérem, hogy hívjanak minket a 067992999-es telefonszámon, üzenetet pedig a 067953-as számra tudnak nekünk írni.
[00:22:28]István van a vonalban.
[00:22:33]Köszönöm Nóri, hogy megvártak a rádióból újra a tévébe is.
[00:22:35]Tehát ennyit akarom, hogy ez nem reklám céljából mondom, egy felhívást szeretnék akkor mondani, hogy október 23-án mutassuk meg a jobb oldalt, a valódi jobboldalt, a a kulturált jobb oldalt, hogy ki tudunk menni és ünnepelni is tudjuk, meg tudjuk ünnepelni a 56-os forradalomnak az emlékét, és mutassuk meg, hogy sokan vagyunk és és viccel viccesen azt kell mondjam, hogy mi többen vagyunk, csak itt a probléma az, hogy elég sokan nem mentek el, sok sok volt a csalódott, de de össze kell fognunk, és csak akkor van összefogás, ha mindenki a szívből jön az összefogás, és nem pénzért.
[00:23:11]És kikérem azokat a vezetőket, középvezetőket, magasabb vezetőket vagy a pártvezetőket, hogyha nem szívből csinálják, akkor hagyják abba, hagyjának, hagyjanak olyan ter, olyanoknak teret, akik szívből csinálják, mert csak haszonlesésből abból most már kimutatódott a fehér foga, hogy nagyon-nagyon sokan vannak.
[00:23:33]Tehát én azt mondom, jön a nyár, mindenki örüljön, menjen el nyaralni, mert nincs ez egy butaság, hogy itt szegénység van.
[00:23:39]Én mikor ott voltam Cipruson, tele volt a gép csak magyarokkal, vagy ott voltunk Rodoson, tele voltak magyarokkal.
[00:23:45]Elmegyünk váral, tele van két hétig, tele van a bármelyik tengerpart magyarokkal.
[00:23:49]Tehát itt nincs olyan szegénység, ahogy itt beállítják.
[00:23:52]és Magyar is úgy mondom szégyelje úgy magát, hogy úgy állítja be, mintogyha ez a 16 év, ez mintogyha az inkvizíciós és a rabszolgaság éve évei lettek volna.
[00:24:01]Át ez szégyelje magát, hogy ilyeneket mond azok után, hogy nem tudom hány felügyelő bizottságban voltak és kapott minden hónapban 5 7 8 10 millió Ftot.
[00:24:09]Egyé tudok mondani a tisztásoknak, hogy ébredjenek föl, mert el lesz még a kutyára dél, eljön és majd néznek nagyot, és mi pedig összekezeljük magunkat az igaz igaz hazafiakkal.
[00:24:22]Nagyon szépen köszönöm, hogy meghallgattak.
[00:24:25]Köszönöm szépen a hívását.
[00:24:25]Viszont hallásra.
[00:24:27]Kösönö Margóval folytatjuk.
[00:24:29]Üdvözlöm Margó.
[00:24:32]Üdvözlöm Nori.
[00:24:32]Én Margó vagyok Szegedről.
[00:24:37][torokköszörülés] azálok Istvánnak a a beszédjére abban a vonatkozásban, hogy szerintem nem lett volna elég, hogyha csak a baloldali ellenzék a a jobbikkal kiegészítve szavazott volna, mert akkor körülbelül inkább talán a Fidesz Margó vonalban van, egy pillanatra elment ment a vonal még várok pár másodpercet Margóra hátra vissza fog térni addig is arra kérem önöket hogy hívjanak minket a 067992999-es telefonszámon üzenetet pedig a 067953-as számra tudnak nekünk írniól még megkérdezem hogy vonalban van-e, mert megszakadtunk sajnos Margótól el kell búcsúznunk.
[00:25:30]Arra kérem, hogy hívjon minket legközelebb is.
[00:25:33]Akkor viszont hallásra.
[00:25:33]Lipóttal folytatjuk a műsort.
[00:25:35]Üdvözlöm Lipót.
[00:25:38]Ked csókolom kedves Nóra.
[00:25:38]Hát [sóhajtás][zihálás] egyfolytában próbálok észhez térni a választás óta.
[00:25:45]Most már lassan eltelt egy hét és még mindig azt várom, hogy valaki rúgjon meg, hogy fölébredjek, hogy talán nem is így van, ahogy van.
[00:25:50]De sajnos így van.
[00:25:53]És most ugye szombaton, et vasárnap lesz ez a nagy buli, vagy mikor?
[00:25:58]Szombat.
[00:25:58]Szomb pontosan szombaton.
[00:26:00]És hát hétfőtől Isten mse meg Magyarországot.
[00:26:05]Isten mse meg Magyarországot.
[00:26:07]Tulajdonképpen a dolog arról szól, ahogy itt nézem most a nagy politikai helyzetet, hogy a Trianon volt a kezdet, nincs mese Trianon.
[00:26:13]Aztán elvesztettük a létszámot, elvesztettük a területet, aztán jött a nyakunkra ugye a a szocializmus, aztán volt 90-ben egy volt egy 56, ami ami azt azt azt mutatta, hogy hát nem bírjuk nagyon a rabságot.
[00:26:32]Aztán jött ugye a 90-es évek, amikor hát próbálkoztunk, de még nagyon erőseket rúgott a a kommunista maradék, és utána jött ez a 16 év, ami megmutatta, hogy lehet-e szépen is élni Orbán Viktor miniszterelnök vezetésével.
[00:26:52]Tehát most én a 16 évre gondolok, amikor a 10-től 26-ig voltunk, és és most vége Magyarországnak.
[00:26:58]Tehát ezek az emberek én most néztem éppen ezt a YouTube-on néztem ilyen zenét minden és ez a valami Dimitri mit tudom én mi Bobrógyki vagy mi hogy hé mit tudom én valami orosz énekes operaénekes műsorát néztem és ott ahogy énekelte a katyusát meg ezeket sírt a nép öregek fiatalok boldogan tapsoltak minden és akkor én nekem eszembe jutott hogy a Dózsa György téren a magyar magyar királyok szobra előtt farkát lóbáló művészek vannak.
[00:27:32]És akkor elcsodálkoztam az egészen, és és szégyelem magam, hogy magyar vagyok.
[00:27:42]Szégyelem magam, hogy magyar vagyok.
[00:27:44]Pokolian azért, mert mondjuk azért szerintem mindenki tisztában van a megfelelő értékekkel, de megértem, hogy miért mondja és az indulatát is.
[00:27:50]De azért óv kedvesóra, itt jövő hét, hétfőtől most sok minden el fog dőlni.
[00:27:55]Nézzük az első pontot.
[00:27:57]Az első pontba egy ú majdnem azt mondtam, hogy milyen egy árva vasat nem fog hazahozni a magyar Péter.
[00:28:05]Egy árvavasat már az rég Ukrajnában van.
[00:28:09]Funderleer addig fogja húzni az időt, ameddig majd megmagyarázza, hogy hát nem volt lehetősége, [horkantás] ugye mert a magyar péterék nem teljesítettek mindent olyan frappánsan, ahogy azt ők kérnék.
[00:28:25]Ellenben Ukrajnának a 90 milliárd eurós hitelt, azt minden teljes mértékben biztosítani kell.
[00:28:32]Hogyne?
[00:28:32]Hát persze, hát persze, hát ez így van.
[00:28:37]Amit ugye Friedrich Mertz kezdeményezett, és úgy annak tekintetében, hogy Németország gazdasága is hanyatlik.
[00:28:44]Hát a Merc a Mercet nem nagyon akarom, hogy beszéljünk róla, mert az egy akkora nácigazember, hogy az az valami iratlan.
[00:28:51]Az egy ez egy mocsokláda a az a merc egy jellentelen fráter még a németekkel szemben is, a saját fajtájával szemben is.
[00:28:59]Az egy borzal Na min jó, nem akarok el.
[00:29:02]Maradok itt a Magyar Péternél.
[00:29:05]Most Magyar Péter nagyon érdekes eset.
[00:29:08]Ezt nem fogom mondani, hogy már kezdem sajnálni, mert mert nem fog neki semmi összejönni.
[00:29:14]De hát ő sem hülye.
[00:29:16]Hát tudja, hogy ha nem lesz pénz, akkor nem tudni az ő kormányzása.
[00:29:25]Tehát próbálkozik a pénzért harcolni.
[00:29:29]viszont azt is tudja, hogyha bejönnek a az arabok, hogyha a bemennek az óvodákba, hogyha itt a mind arra kérem, hogy a a az NMH rendkívül szokott figyelni mindig a műsorunkra, úgyhogy megértek mindenkinek az indulatait, de megfelelő akkorázukelő hagyjuk és ugorjunk át az egészen, a megfelelő szavakat át az egészet.
[00:29:48]Így van.
[00:29:50]Szóval, hogyha ezek az emberek, hogy mondjam, bemennek az óvodákba, meg mit tudom én mi, hogy itt mi fog akkor elkövetkezni?
[00:29:59]Halló!
[00:30:00]Figyelemmel követem.
[00:30:00]Hallom, amit mond.
[00:30:02]Itt van, hogy mi fog elkövetkezni.
[00:30:02]Hát az egy borzadály lesz.
[00:30:05]Tehát nyilván nyilván ezt Magyar Péter sem akarja egyből, hogy így fejezzen ki magam.
[00:30:11]De szerintem még azt is fontos megemlíteni, hogy például Németországban, illetve az északi tagállamokba a migránsok ugye egy súlyos segélyrendszer alapból működnek, ők kapnak segélyeztetéseket.
[00:30:21]És Németországban is rengeteg német állampolgár azon is fel volt háborodva, hogy például az egészségügyi rendszerben előrébb van sorolva a migráns hátterű ember, mint például ők.
[00:30:34]És például legtöbb problémát például a fogászaton okozták, hogy nem kapnak időpontot a fogászokra, fogászatra és előbb kapnak.
[00:30:43]Nagyon egyszerűen elintézném a fogászatot, kiverném az összes fog, de most szabad mondani.
[00:30:51]Nem is vagyunk lassan magyarok, [nevetés] hogyha nem mondhatunk semmit.
[00:30:54]Na mindegy.
[00:30:54]A lényeg annyi, akkor szépen fogalmazok, idejönnek majd a migránsok és akkor én nekem van egy 131000 Ft-os nyugdíjam.
[00:31:02]Halló?
[00:31:04]Figyelemmel követ.
[00:31:04]Csak arra kérem, hogy megfelelően most már nagyon fog nagyon fogok figyelni.
[00:31:09]Igen, de csak azért, mert olyan szépen mosolygósan mondja.
[00:31:11]Tényleg Isten bizony mondom, csak ezt nagyon figyelni fogok, mert se magának nem magának végképp nem akarok hozzatni.
[00:31:17]Na, szóval a lényeg az, hogy ide fognak jönni, sokkal több pénzt fognak kapni, mint egy magyar átlagos nyugdíjas.
[00:31:27]Jobban fognak élni, mint mi, és tombolni fognak itt, dorbézolni fognak ebben az országban.
[00:31:31]Ez egy izgalmas dolog lesz.
[00:31:33]De visszatérve az első pontra, tehát ha megtesz a Magyar Péter mindent, a minden mondom még egyszer a 27 pontot úgy, hogy így egy szra, akkor sem lesz pénz, mert szerintem az már Ukrajnában van.
[00:31:49]Ilyet lehet még mondani?
[00:31:52]Igen.
[00:31:53]Jó, mert az már Ukrajnában van.
[00:31:53]Tehát nem fog kapni egy árvakanyit sem.
[00:31:56]Ez se volt csúnya, remélem.
[00:31:59]Tehát nem fog kapni egy árvakanyit sem.
[00:32:00]És onnantól fogva, de szép, amikor mosolyog, és onnantól fogva megmondom magának őszintén, elkezdődik a következő.
[00:32:12]Megcúfoljuk a Orbán Viktor miniszterelnök úr által adott kedvezményeket.
[00:32:17]Eltöröljük a fiataloknak az adókedvezményét.
[00:32:22]Eltöröljük a nőknek az adókedvezményét.
[00:32:26]Minden el lesz törölve.
[00:32:26]Ásnok minden kampesz, mert kell a pénz.
[00:32:29]Na most valaki megjegyezte, hogy akkor vonják felelősségre itt megjegyezzem azért valaki vonja felelősségre már a a főpolgármestert is.
[00:32:39]Én szerintem Magyar Péter azt is felelősségre fogja vonni.
[00:32:44]Eb ebbe most kivételesen azt kell, hogy mondjam, hogy elkapja a gravancát, mert nem költheti az az sem majd úgy a pénzt, ahogy akarja, mert az már már dörgölődzik a Magyar Péterhez ezzel a bulival is, meg mit tudom én mi.
[00:32:58]Na de maradjunk még mindig az egyes pontnál, tehát az egyes pontban nem lesz pénz.
[00:33:02]Ez az én véleményem sajnos.
[00:33:05]Most pont leszedték, hogy mi a kettes pont, pedig akartam mondani.
[00:33:09]Ja, itt van.
[00:33:09]Jó, köszönöm.
[00:33:10]Azt mondja, itt van osztrák.
[00:33:13]Az osztrák alk Igen.
[00:33:13]Hát nézze, szerény véleményem szerint most az osztrákok fölébredtek, és ez az Alkotmánybíró előtt kalapott le.
[00:33:21]Én úgy gondolom, hogy itt már Magyarország a szabadságért többet labdába rúgni nem fog tudni.
[00:33:28]Hű, de csúnyán mondtam magyarul, nem tud.
[00:33:34]Itt csak akkor lesz már Európában országoknak szabadsága, szuverenitása, hogyha az összes ország föl fog ébredni.
[00:33:46]Most figyeltem a Melónit, aki találkozott a Magyar Péter leendő miniszterelnökkel.
[00:33:50]Nem tudom, hogy ön mint nő megfigyelte a kedves Melonit.
[00:33:55]Nagyon érdekes az összjáték, mert tegnap a televízióban volt, hogy a mesterséges intelligencia közölt róla egy fürdőszobás, fürdőruhás képet.
[00:34:05]Látta?
[00:34:06]Nem, nem baj, én láttam.
[00:34:07]Ma meg érdekes, még ilyen kis csajos frizurát nem hordott soha, mint ami ma volt.
[00:34:12]Hátul össze volt neki fonva a haja, és nagyon ilyen fiatalosak vette a figurát.
[00:34:16]Szerintem úgy gondolja, hogy a Magyar Péterrel is vagy együtt eltikitakiznak a a ott a Brüsszelbe.
[00:34:26]Tehát én nagyon ilyesmit látok, mert a ez a kis kedves melóni, ez ez hát ez ennek karakánabnak kellett volna lenni, és akkor nem történt volna Magyarországon az szerintem, ami történik.
[00:34:38]De ezt most hagyjuk.
[00:34:38]Tehát mondom még egyszer, ha az összes ország föl fog ébredni, és mindenhol valami tört, most itt van ez a argentí eset ezzel a betegséggel.
[00:34:48]Onnan fogjuk hozni a kaját, onnan hozzuk a génkezett marhákat, majd ide is beérkeznek a a ezek a vírusos beteg egerek meg patkányok a hajókkal, és eztük ezt a fertőzött kaját.
[00:35:00]Nagyon jó lesz.
[00:35:00]Hurrá!
[00:35:03]Közben szép lassan tönkremegy az európai mezőgazdaság, mert ugye 20%-kal leszedték a támogatást.
[00:35:09]Ez a ez a funder azt hiszi, hogy a a marhákat is úgy tenyésztjük, mint ahogy k kihúzunk egy fiókot, meg betolunk egy fiókot.
[00:35:17]Hát ő nem is tudja, hogy ennek a marhának idő kell ahhoz, míg abból hús marha lesz, vagy tejetadó marha lesz.
[00:35:25]Tehát szerintem ez nincs képbe.
[00:35:27]Na mindegy.
[00:35:29]Szóval baj lesz itt ezzel a dologgal.
[00:35:29]De mondom, az Európában akkor lesz újra szuverén ország, hogyha így, mint ez az osztrák illető, mindenki föl ébred majd.
[00:35:41]Kecskemét.
[00:35:41]Kecskemét vendéglátós.
[00:35:41]Hát én nekem, megmondom őszintén, magam nagyon fiatal.
[00:35:47]Láttam én egyszer egy filmet, a Krup és Krause.
[00:35:49]Ez volt a címe.
[00:35:49]Ez egy nagyon jó film volt, amikor Németországot kezdté osztották és kérem szépen a Kelet-Netország lett és Nyugat-Netország lett.
[00:36:01]És akkor a Keletnév párt vezetőség behívta a volt egy ilyen egy ilyen gyár, hogy klubművek, és egy jó lakatos volt ott a klub klubművekbe, és behívták, és azt mondták neki: "Naftárs Kuzénak hívták, honnaptól te leszel a vezérigazgató."
[00:36:20]Azt mit csináljak?
[00:36:22]Azt én csak én a lakatos munkához értek.
[00:36:26]Nem baj, te leszel a klubművek vezérigazgatója.
[00:36:28]Én nagyon úgy gondolom, hogy és nagyon drukkolok ennek az illetőnek, meg az összes többinek is, akik most egy ilyen pozícióba kerültek, hogy itt egy egy folyamatosságot tudjanak vizvinni és tudják itt a zsökkenőmentesen.
[00:36:44]Most ugye föl följött szépen Magyarország jól teljesít ugye most indult el a egy évvel később sajnos ez a start milyen stó sajnos még nagyon sokat beszélgetnék önnel de át kell adnunk másnak is a lehetőséget szép napot kívánok hívj minket legközelebb is köszönöm viszonthallásra Istvánnal folytatjuk üdvözlöm Istvánicsokom Nórika Nórika szeretném a segítséget kérni nem nagyon emlékszem rá De úgy tudom, hogy volt olyan nemzeti petíció az elmúlt 10 évben legalább, ahol ugye egyszer a gyermekvédelemről volt szó, és több mint 3 500000 ember mondta azt, hogy hogy nem kell beengedni a az LMBT [sóhajtás] gondolatokat óvodába, iskolába.
[00:37:36]És ezenkívül azért kérem a segítséget, hogy úgy emlékszem, hogy a migránsok beengedésével kapcsolatban is volt nemzet petíció.
[00:37:45]Jól emlékszem én?
[00:37:47]Hát ugye a migráns ugye ez 2015-ben volt még, amikor a határítés fel lett építve.
[00:37:53]Nem tudok pontosan megmondani így fejből, hogy pontosan melyik napon történt ez?
[00:37:58]Ne az, hogy melyik nap az nem érdekes, hanem az, hogy akkor volt erről nem.
[00:38:02]Igen, én úgy tudom.
[00:38:02]Én úgy gondolom, hogy mind a kettő legalább akkora mértékben volt elutasítva a nép által, mint amekkorával most nyert a Tiszopárt.
[00:38:14]Nem úgy gondolom, hogy 3 millió fölött voltak a a válaszadók.
[00:38:22]Tehát az aki arra szeretnék kiukadni, hogy a polgári engedetlenség volt már ugye Gönc Árpád fölmentette például a taxisbokátba azok, akik elvileg a törvényn szemben fölléptek.
[00:38:38]Tehát ha mondjuk migránsokat be akarnak hozni, ami a legeslegnagyobb veszély Magyarországra, hát annak idején hőseink ezrei, tzrei haltak meg és harcoltak azért, hogy ide muszlimok ne öljenek be.
[00:38:54]Hogy mi van akkor, hogyha ezeket vonattal vagy busszal vagy a repülővel behozzák és mondjuk odaáll 10-200 hazafél, és azt mondja, hogy csak a testemen keresztül, és nem, hogy akkor belelőnek közénk.
[00:39:08]Remélem, hogy ilyen nem fog előfordulni.
[00:39:10]embert a börtönbe.
[00:39:13]És akkor mi van, hogyha elvisznek 20000 embert a börtönbe, és jön helyette még 20000?
[00:39:17]Hát azért a mi 2500000-es oldalunkból csak van, nem tudom 100000 ember, aki ezt meg akarja akadezni, mert tudjuk, hogy hogyha beengedik a muszlimokat, nem fogunk tudjuk megszabadulni soha.
[00:39:32]Tehát gyakorlatilag önként adjuk el az ol.
[00:39:35]Hát ezt azt tudjuk, hogy Németországban ugye párhuzamos társadalmak alakultak ki, mert nem hajlandóak elfogadni ugye a német alkotmányt, hanem a sariára hivatkozva saját törvényük szerint élnek.
[00:39:47]Hát azért mondom, hogy tönkretesszük és önként tesszük tönkre az országunkat.
[00:39:52]Tehát nekem egy Brüsszel nem mondja meg azt, hogy Magyarországon kikkel fogunk együtt élni.
[00:39:57]Ez a mi dolgunk, hogy eldöntsük.
[00:40:00]És azért kérdeztem ezt a petíciót, mert szerintem legalább annyian mondtak nemet ezek a Értem a párhuzamot, amit amire rámutatott.
[00:40:09]Igen.
[00:40:12]Tehát hogy az az erő, amivel az a az a két petíció elutasította az LMBT-t meg a migrációt, annak nincs annyi ereje, mint amennyivel megnyerte a Tiszapát.
[00:40:22]Hát 3 millió fölött volt a gyermekfvéfédelem.
[00:40:26]Biztos, arra emlékszem, de kíváncsi vagyok, nem jut eszembe, hogy a hogy a migráció ellen.
[00:40:33]Tehát hogy miért ne lehetne ennek a 20-300 embernek, aki kimegy aktívan és elé áll a vasút elé, elé áll a busz elé, vagy kimegy a repülőtérre, és nem engedi be őket.
[00:40:52]És hogyha ezeket le nyilván a határítés ezért lett megépítve rendkívül rendkívül okos intelligens hanem a nyugati határról.
[00:41:00]Igen.
[00:41:00]Igen.
[00:41:02]Hogy oda miért nem lehet kimenni, amikor körülbelül sejtjük, hogy mikor hozzák őket, mert ezek nem gyalog fognak jönni.
[00:41:09]Ezeket ide fogják hozni busszal, vonattal, repülővel.
[00:41:14]Nem, egyszerűen nem engedni be őket.
[00:41:14]És mondom, ha úgy gondolják, hogy akkor akik ellenállnak, azokba belelövetnek, vagy vagy elviszik, akkor folyamatosan 20-30000 embert fognak börtönbe zárni.
[00:41:30]Tehát meg kell akadályozni, hát nincs más lehetőségünk.
[00:41:34]Egy életre tönkretesszük Magyarország, nem egy életre örökre.
[00:41:40]István, arra kérem, hogy egy szavát ne feledjel televíziótól elköszönök.
[00:41:43]A rádiób azonban folytatódik tovább a Paláver.
[00:41:46]Köszönöm szépen, hogy velünk tartottak.
[00:41:48]Viszontlátásra.
[00:41:53]És folytatódik tovább a Paláver Istvántól el is köszönünk.
[00:41:54]Jánossal folytatjuk tovább.
[00:41:57]Üdvözlöm János.
[00:42:00]Jó.
[00:42:00]János vagyok MK.
[00:42:00]Hát mióta kikapott a Fidesz, azóta nem telefonáltam.
[00:42:06]Mennyi időm van amúgy?
[00:42:10]Még a műsorunkból pár perc van.
[00:42:10]53-ig fogunk menni ebben az órában.
[00:42:13]Azaz az azt jelenti, hogy még egy öt percet nyugodtan.
[00:42:19]Jó, nem is jóan.
[00:42:19]Hát igen, mert hát nem tudom, én ezt először nem akartam elhinni, hogy ez már nem úgy, hogy most elszédültem, csak az, hogy hogy kétharmat, hogy ennyire, hogy na nem tudom már ebből nem is foglalkozok, hogy belenyúltak, vagy nem tudom.
[00:42:35][horkantás] Hát a én engem csak az érdekel most, hogy tehát várom, hogy miket fognak lépni.
[00:42:40]Tehát nem szíő semmit.
[00:42:43]Hát itt vannak az első jelek, rokonok, mit tudom én.
[00:42:45]Hát ha ez jó, akkor jó.
[00:42:48]Ha nem jó, nem jó.
[00:42:48]Majd kiderül, hogy meddig fogja kibírni ezek kor, vagy mit fognak csinálni.
[00:42:52]De még annyit, hogy az a 27 pont, ez ezt hol lehet tudni, hogy ez mik ezek, vagy mik vannak ebbe, vagy hol vagy mi ez?
[00:42:58]Mik vannak lefektettve?
[00:43:02]Tudja ezt valaki pontosan most, hogy szerintem az, hogy pontosan mik történtek a zárt ajtók mögött, azt jelenleg Magyar Péter és Urszula von deren tudta.
[00:43:10]A politikó is úgy írta meg a cikkét, hogy három forrásra hivatkozva.
[00:43:16]Aha.
[00:43:16]Na hát várunk.
[00:43:16]Hát azőlök már nem annyira kényelmesen, de megvárom.
[00:43:20]Várok most én inkább én abban foglalkoznék hogy a kevés időben, hogy az a bevándorlás már az Úr elmondta az előttem, hát azt fogjuk mi hagyni, hogyha ide behuzgálnak.
[00:43:32]Ö mert már már most próbálok konszolidált lenni, nem úgy mint annó, hogy fogjuk ezt hagyni, hogy te 25000reket meg, hogyha én erre vagyok nagyon kíváncsi, hogy ezt hogy fogják megoldani.
[00:43:44]Vagy igen, vagy nem.
[00:43:47]Ugye nem ez a ez a kettő van csak ilyen nincs, hogy köztes.
[00:43:49]Vagy jönnek vagy táborokat épít vagy táborokat építenek, dollárt költjük rájuk.
[00:43:56]Én ez nagyon erre ez az egy engem ez tehát ezen filózok, hogy ez hogy lesz, hogy mert hogy én nem tudom nagyon kíváncsi vagyok, mert akkor itt a kakuk majd most tényleg annyit nem tudom szereti-e a focit.
[00:44:10]Most lesz itt a 30-án a izé vagy a BL döntő.
[00:44:15]Igen.
[00:44:16]Paris Saint-Germain Arsenal Paris-zeme szurkolói az legtöbbje hát mindig gyújtogatnak, ha nyernek, ha nem.
[00:44:21]De legtöbb bevándorloló szurkoló van benne, mert éppen ma foglalkozott az egyik kereskedelmi rádió vele, Horci Gábor, hogy hogy miket csinálnak majd, és 17000 jegyet kaptak Budapesten.
[00:44:33]Másnap gyereknap lesz.
[00:44:36]Majd kíváncsi vagyok, hogyha így kikap a Pará szerintel mindenhol bemutatkoztak.
[00:44:43]Hát mindenhol nekimennek a rendőröknek Németországba is.
[00:44:45]Tavaly amikor megnyerték a BL-t, akkor azért gyújtogattak Párizsba, úgyhogy tehát azokból lehet, hogy ne legyen így, mert az angol szurkolet se kell félteni, csak arra mondom, hogy azért 17000 Parisen szurkoló és a legtöbbje az színesből.
[00:45:02]Tehát gondolom nem ilyen tehát nem bent laká, tehát bevándorlók, mit tudom én, hanyas generációk, csak azok lehet, hogy ízelőtőt kapunk Budapesten belőlük, hogyha ha nyernek, ha nem, főleg, ha kikapnak.
[00:45:17]Úgyhogy ezt nem vetette még fel senki.
[00:45:20]Csak enny el szerettem volna mondani, hogy engem ez a bevándorlás úgy nem vagyok én semmi bajom, mert én nem félek ki attól, hogy csak az, hogy a tényleg, amit az Úr mondott, hát ezt fogjuk ezt hagyni, mert ha egyszer 25000re, akkor táborokat itt építenek ilyen város mellett, olyan utána majd a jövőre megint.
[00:45:37]Aztán én szerintem nem, hát én szerintem nem fogja gajra fogja vinni ezt az országot ez a kormány.
[00:45:44]Sok limlom emberrel feltöltik, amiket hallok itt.
[00:45:46]Ne legyen úgy csak hát dekatlonos meg mit tudom én.
[00:45:53]Hát most ezek értenek meg, akik bent ülnek, nem ismerik egymást, hogy meg kell nekik mutatni, melyik az igen meg a nem gomb.
[00:45:58]Gondolom, hát ezt én na csak azért, hogy most így nyugodtan kivárom én ezt, de nem én nem tudom, hogy végig tudják-e ezt vinni, mert vagy ha végigviszik, gajra viszik az országot.
[00:46:09]Nem el se tudom képzelni, miket fog Magyar Péter ott nem szoktam így nevezni, mindig valamit újábot mondok már most lenyugodtam.
[00:46:18]Tehát én már csak hátrőlök, azt nézem, hogy mit ez a bevándorlós ez idegesít engem, hogy hogy Magyarországon hogy fogja-e viselni, vagy hogy fogjuk-e hagyni egyáltalán, mert azért csak két több mint azért 3 millió ember most is van a Fidesznek, vagy meg a a aki tehát én ketté szavaztam a Fideszre meg a a mi Hazánkra, tehát 3 millió ember van, akét tehát nem úgy van, hogy vagyunk mit tudom 100z-en jobboldali szint.
[00:46:40]Tehát most jobb volt hát Igen.
[00:46:44]János, köszönöm szépen a hívását.
[00:46:45]Sajnos végetért a műsoridőnk ennek az órája.
[00:46:49]Köszönöm szépen.
[00:46:50]Ahogy hallották, végetért a műsoridónk ennek az órája, de ne menjen senki messzére, ugyanis hamarosan folytatódik tovább a paláver utolsó része itt a hír fán.
[00:46:58]Várunk vissza mindenkit.
[00:47:02]Paláver, a hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:47:05]Paláver, hangra fel.