Hír FM 43:37

Paláver 3. rész (2026-05-06) - Hír.FM

közélet
Irányultság: KonzervatívKötődés: Fidesz-közeli
Paláver 3. rész (2026-05-06) - Hír.FM
tl;dr
  • A műsorban kizárólag Fidesz-szimpatizánsok fejezték ki csalódottságukat a 2026-os választási vereség és a TISZA hatalomra kerülése miatt.
  • Többen a fiatal generációt okolták, akik szerintük „téveszmében élnek” és érzelmi alapon, „agymosás” hatására szavaztak Magyar Péterre.
  • A betelefonálók szerint a Fidesz kommunikációs hibája volt, hogy folyamatosan Magyar Péterrel foglalkozott, ezzel „csúcsra futtatva” őt.
  • Magyar Pétert alkalmatlannak, arrogánsnak és erkölcstelennek nevezték, olaszországi filmfesztiválos útját öncélú népszerűsítésnek tartották.
  • Felmerült a „hazaárulás” vádja a TISZA-val szemben, de a műsorvezető megjegyezte, hogy ezek jogilag nem állnák meg a helyüket.
  • Többen kifogásolták Ruszin-Szendi Romulusz honvédelmi miniszteri kinevezését és a honvédség politikai rendezvényen való részvételét.
  • A betelefonálók bosszúhadjárattól és a jogállamiság leépülésétől tartanak, míg a műsorvezető az edukáció fontosságát hangsúlyozta.
  • A Fidesz jövőjét a polgári körök újraélesztésében és Orbán Viktor útmutatásában látják, aki szerintük „példát fog mutatni” a talpra állásból.
  • A gazdasági kedvezmények eltörlésétől, a véleményszabadság korlátozásától és Brüsszel „számlájának” benyújtásától tartanak.
  • Egy nemzetközi kamionsofőr szerint külföldön „very good Orbán prezident” a megítélés, és csak a globalista politikusok utálják.
Részletes összefoglaló megjelenítése

A műsor jellege és a hallgatói kör

A Paláver a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora, amelyben a hallgatók telefonon keresztül mondhatják el véleményüket. A mostani adásban kizárólag olyan betelefonálók szólaltak meg, akik a Fidesz-KDNP szimpatizánsai, és mély csalódottságukat, felháborodásukat fejezték ki a 2026-os választási vereség, valamint Magyar Péter és a TISZA Párt hatalomra kerülése miatt. A műsorvezető, Gajdics Ottó (a szövegben "Ottó úr" és "Gajdics úr" megszólításokkal) moderálta a beszélgetéseket, gyakran egyetértve a betelefonálók által elmondottakkal.

A Fidesz-vereség okairól és a "hálátlan népről"

A fiatalok felelőssége

Több betelefonáló is a fiatal generációt okolta a vereségért. Klári, egy 88 éves, magát a "Fidesz legrégebbi aktivistájának" valló hölgy szerint a fiatalok "téveszmében élnek", és nem ismerik a valódi diktatúrákat, ezért tudott rájuk hatni Magyar Péter "borzalmas és fékezhetetlen gyűlöletkampánya". Kiemelte, hogy a Fidesz-kormány alatt a tüntetések nem úgy végződtek, mint "nyugati államokban, hogy vízágyú volt, vagy spré, vagy bebörtönzés", és egy "igazi diktatúrában" a hangadókat azonnal becsuknák.

„A fiatalok, akik hát ugye jelentős tényezői voltak a mostani bukásnak, sajnos hát ezek ezek állandóan téveszmében élnek. Azt azt skandálták, hogy diktatúra, diktatúra, diktatúra." – Klári *

Egy másik betelefonáló, Mátyás (nemzetközi kamionsofőr) és kollégája szerint a most 18-20 évesek "szülői probléma" áldozatai, mert a szülők felvették az összes juttatást, igénybe vették a lehetőségeket, mégis a TISZA-ra szavaztak, sőt vitték magukkal első szavazó gyermekeiket is.

„Itt felnőtt egy generáció, és az a rossz generáció, ami a szülő ugye legyen 40 éves, 20 éves volt, 25 éves korban már itt szülnek az asszony a nők, az az most 45 éves. És az már a az most kifarolt Orbán Viktor mögül, kifarolt a a Fidesz mögül. Hát milyen egy hálátlan emberekkel?" – Mátyás kollégája *

A kommunikáció hibái

Judit nevű betelefonáló szerint nem a politikusok hibáztak, hanem a kommunikáció volt rossz. Úgy vélte, a Fidesz saját kommunikációja "futtatta csúcsra" Magyar Pétert azzal, hogy állandóan vele foglalkoztak. Szerinte a kormány eredményeit kellett volna hangsúlyozni, például a 25 év alattiak adómentességét, és az azt igénybe vevő fiatalokat kellett volna megszólaltatni.

„Tulajdonképpen a saját kommunikációnk futtatta csúcsra ezt az embert, mert állandóan vele kellett foglalkoznunk." – Judit *

Érzelmi alapú szavazás és "agymosás"

A műsorvezető és a betelefonálók egyetértettek abban, hogy a TISZA-szavazók érzelmi alapon, "irántunk érzett gyűlölet" által vezérelve szavaztak. Pisti szerint "a kommunizmusban láttunk ilyen hatásos agymosást", és a TISZA-szavazók "a nemzet árulóit ünneplik". A műsorvezető hozzátette: "a gondolkodás, mint olyan, ott tilos".

Magyar Péter személye és a TISZA Párt kritikája

Alkalmatlanság és erkölcstelenség

Klári szerint Magyar Péter "arogáns, uralkodó természetű ember", aki "Orbán Viktor nevét a szájára se vehetné", mert Orbán olyan "politikai felkészültségű és tálentummal rendelkezik, ahilyen magasságba ő soha föl nem érhet". Judit szerint Magyar Péter "egy szava nem volt igaz soha", és Varga Judit volt igazságügyi miniszter szavainak hisz, aki szerinte hiteles, mert "egy édesanya nem lehet hiteltelen".

„Hát Orbán Viktor egy olyan politikai felkészültséges olyan tálentummal rendelkezik, ahilyen magasságba ő soha föl nem érhet." – Klári *

Olaszországi filmfesztivál

Több betelefonáló is szóvá tette Magyar Péter olaszországi útját, ahol saját filmjét vetítették. Ezt öncélú népszerűsítésnek, "önmaga képmásának" nevezték. Judit ugyanakkor megjegyezte, hogy őt nem érdekli, hova megy Magyar Péter, és a Fidesznek sem kellene ezzel foglalkoznia, mert ezzel csak reklámozza őt.

A "hazaárulás" vádja

Pisti szerint Magyar Péter és a TISZA "minden eszközzel szövetkezett a saját országa ellen", és az ilyen emberek "nem esküdhetnek fel arra, hogy Magyarországot fogják szolgálni". Külön kiemelte Panyi Szabolcs (helyesen: Panyi Miklós) esetét, aki szerinte "nemzetközi titkos szolgálatokkal szövetkezik". A műsorvezető megjegyezte, hogy a jogászok szerint ezek a vádak "nem állnak meg a bíróság előtt".

„Én indítványozom, hogy ne engedjük ezeket felesküdni, mert ezek ilyen emberek nem esküdhetnek fel arra, hogy Magyarországot fogják szolgálni, akik már akkor elárultak mindent, elárulták a a honfitársaikat, a hazájukat, mikor még a hatalom közelébe volt." – Pisti *

A Ruszin-Szendi Romulusz körüli vita

Több betelefonáló is kifogásolta, hogy Ruszin-Szendi Romulusz (a szövegben "Rusin Sendi" és "Ruszin-Szendi Romulusz" alakban) lett a honvédelmi miniszter. Zsuzsa SMS-ében azt írta: "Honvédelmet csak nem rendelheti ki bárki. Sokan ott fogják hagyni, ha egy ilyen csaló kerül az élükre". Pisti szerint Ruszin-Szendi "mikor még a kormányállásponttal szembemenően is száva-ukra nézett" (feltehetően: szembement a kormányállásponttal Ukrajna ügyében), és "már szerintem az ukránoknál megvan minden adata a mi honvédségünknek".

A honvédség politikai célú felhasználása

Egy Gabó nevű SMS-író sérelmezte, hogy a honvédség részt vett a szombati rendezvényen, mondván "a hadsereg nem politikai kellék". Mária nevű betelefonáló is felháborodott azon, hogy "a katonaságot kivezényli a rendezvényre", hozzátéve, hogy "Orbán Viktor soha nem csinált ilyet". A műsorvezető ironikusan megjegyezte, hogy ez "Észak-Koreában is így divatos".

A "bosszúhadjárat" és a jogállamiság kérdése

Andrea SMS-ben azt írta, hogy egy Palotás Jánossal készült beszélgetésben hallotta: a TISZA ügyvédek bevonásával már előkészített peranyagokkal készül fideszes politikusok ellen, hogy "azonnal elkezdődhessenek a perek, amiben elítélik és teljes vagyonelkobzással büntetik őket". Zsuzsa SMS-e szerint "nekünk lesz egy bűnöző miniszterelnökünk", és "a sógora lesz a miniszter, mert valakinek el kell tussolni a bűnöket".

Klári szerint az "egyszerű ember, akinek nincs jogérzéke", már követeli, hogy "miért nincs még börtönben 100 ember, meg miért nem vették már el mindenkinek a vagyonát, ugyanúgy, mint a kommunizmusban". A műsorvezető hangsúlyozta: "nekem semmiféle politikus ne gondolja azt, hogy a választási győzelme az egyben felhatalmazást ad arra, hogy itt nincs hangulatot teremtsen".

„Mit képzelnek ezek magukról? Igen, ezt kellene minden sajtómunkásnak tisztességesen valamelyest egy kicsit hirdetni, tehát edukálni, ahogy manapság mondjuk az átlagembert, hogy jó van, kell az igazságot szolgálni, meg harcolni kell érte, de az jogállam is keretek között fog ebben." – a műsorvezető *

A Fidesz jövője és a "talpra állás"

Orbán Viktor lelkiállapota

Mária elmondta, hogy az interneten látta, hogy Orbán Viktor "nagyon le van süllyedve, lelkileg beteg, orvoshoz jár", és "Orbán Viktornak a lelki világát tette tönkre ez a emberke". A műsorvezető szerint ugyanakkor Orbán Viktor "ebből föl fog állni, és példát fog nekünk mutatni, hogy hogy lehet egy ekkora ütésből is fölállni".

A polgári körök újraélesztése

Klári nosztalgiával emlékezett a polgári körök időszakára, és azt javasolta, hogy a Fidelitas "csináljon bulikat, ilyen klubokat, ugye jazz koncerteket, nyaralásokat együtt", hogy bevonják a fiatalokat. A műsorvezető megígérte, hogy ezt megbeszéli a Fidelitas elnökével.

Orbán Viktor útmutatása

A műsorvezető idézte Orbán Viktor tanácsát: "ne a párttól, ne a Fidesztől várjuk a megújulást. Mindenki először nézzen magába, aztán keresse meg a szűkebb környezetében azokat a kis közösségeket, a társakat, akikkel mindezt meg tudja beszélni." A cél, hogy ezekből a kisközösségekből építsék újjá "a nagy patrióta nemzeti politikai közösséget".

A jövővel kapcsolatos félelmek

A gazdasági kedvezmények eltörlése

Mátyás és kollégája szerint "szeptemberig ez menni fog, utána már nem fognak tudni", mert a TISZA-kormány el fogja törölni a családi kedvezményeket, a rezsicsökkentést és más juttatásokat. A műsorvezető reményét fejezte ki, hogy "nem megy rá az ország".

A véleményszabadság korlátozása

Pisti szerint "nemhogy nem lesz sajtószabadság, hanem üldözni fogják a mi hangunkat, a mi véleményünket". A műsorvezető egyetértett: "az ember felmegy a netre, jobboldali tartalmat szinte nem is talál, tehát abszolút le van némítva minden, le van tekerve az algoritmusok".

Brüsszel "számlája"

Pisti úgy vélte, hogy "Brüsszel benyújtotta a számlát, hogy Magyarországot ki kell fosztani még jobban, mint a rendszerváltás után, mert most sokkal jobban állunk anyagilag". Szerinte Magyar Péter cserébe "a kis dolgokba itthon szabad kezet kap, hogy kis királykodhasson".

Orbán Viktor külföldi megítélése

Mátyás, a nemzetközi kamionsofőr határozottan cáfolta, hogy Orbán Viktort külföldön utálnák: "Ahány lerakón, ahány közértben, ahány felrakón, ahány benzinkúton napi szinten látják, hogy magyarok vagyunk. Magyar kamion, mindenhol azt mondják, very good Orbán prezident." Szerinte csak a "globalista politikusok utálják" Orbánt, mert "Orbán bennünket megvéd, egy patrióta".

„Ez teljes mértékben hazugság, amit az ellenzéki sajtó mond. Lehet, hogy a politikusok utálják az Orbánt a barát a globalista politikusok azok utálják ebbe igaz?" – Mátyás *

A "kollektív bűnösség" és a pedofil-vádak

Judit sérelmezte, hogy a Fidesz hagyta, hogy "bennünket folyamatosan lehazugozzanak, letolvajozzanak". Felvetette, hogy ha a TISZA-t "kollektív bűnösséggel" vádolnák, "rettenetesen ki lennének kelve magukból". A pedofil témával kapcsolatban megjegyezte, hogy szét kell választani a pedofilokat, "akiket iszonyatosan meg kell büntetni", és a melegeket, "akiket meg el kell fogadnunk". Szerinte a TISZA szándékosan mossa össze a kettőt.

Puzsér Róbert és más ellenzéki szereplők bírálata

Judit élesen bírálta Puzsér Róbertet (a szövegben "Puzsér úr") és Juhász Pétert, mondván, hogy "ezek az emberek ebből élnek". Puzsérról ironikusan megjegyezte: "rettenetesen el lehetett nyomva az elmúlt 16 évben, hogy csak kávézót egy hatalmas színházteremmel tudott nyitni, és ott tudja osztani az észt".

Stofán (Stumpf?) úr írása

Judit hivatkozott egy "Stofán úr" nevű szerző írására, aki "24 éve figyelmeztette utoljára a Fideszt", és aki "azt mondta, hogy ő nem fideszes, ő orbánista". Judit szerint ha valaki orbánista, akkor "ne cikkeket írjon, hanem ha igaziból szereti a nemzetét", akkor személyesen keresse meg Orbán Viktort a hibák jelzésével. A műsorvezető megjegyezte, hogy az illető "csodálatos dolgokat írt", és "Erdélyben is megjelennek lapok, és ott el vannak tényleg tőle ájulva", de hozzátette: "ne forduljon senki soha a saját pártja vagy a saját eszméi ellen".

A Bige-ügy említése

Az egyik betelefonáló utalt Bige Lászlóra (a szövegben "Bige úr"), aki szerinte "nem volt jóban Orbán Viktorral, és mégis valamilyen szinten mellette beszélt, hogy amit csinálnak, ez egy erkölcstelen dolog". Ez a megjegyzés a TISZA erkölcsi hitelességét kérdőjelezte meg.

Orbán Viktor születésnapja és emléklap-kérés

Mária elmondta, hogy levelet írt Orbán Viktornak, amelyben a 60. házassági évfordulójukra egy emléklapot kért tőle saját aláírásával, mert "nekem Magyar Pétertől nem kell aláírás". A műsorvezető reményét fejezte ki, hogy ez teljesülni fog. Mária egyúttal boldog születésnapot kívánt Orbán Viktornak, aki "63 évesen nem lehet csak úgy tönkremenni".

⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • "Stofán úr": A szövegben többször szerepel "Stofán úr" név, aki állítólag írt egy cikket és "24 éve figyelmeztette utoljára a Fideszt". A név pontos alakja nem azonosítható egyértelműen – lehetséges, hogy Stumpf Istvánról van szó, de az átiratban következetesen "Stofán" szerepel, így a pontos személyazonosság bizonytalan.
  • "Tokabaka": Zsuzsa SMS-ében szerepel: "ha egy ilyen csaló kerül az élükre, mint a Tokabaka". A kifejezés értelme és utalása nem rekonstruálható egyértelműen a szövegkörnyezetből.
  • "száva-ukra nézett": Pisti mondatában: "mikor még a kormányállásponttal szembemenően is száva-ukra nézzett". Feltehetően elírás, a pontos kifejezés nem rekonstruálható, de valószínűleg Ukrajnával kapcsolatos állásfoglalásra utal.
  • "Tokabaka": Zsuzsa SMS-ében szerepel: "ha egy ilyen csaló kerül az élükre, mint a Tokabaka". A kifejezés értelme és utalása nem rekonstruálható egyértelműen a szövegkörnyezetből.
  • "Bige úr": A szövegben "Bige úr" szerepel, aki "nem volt jóban Orbán Viktorral". Feltehetően Bige Lászlóról, a Nitrogénművek volt tulajdonosáról van szó, de a név pontos alakja az átiratban nem egyértelmű.
Teljes átirat megjelenítése

[00:01:04]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.

[00:01:10]Paláver hangra fel.

[00:01:15]Jó napot kívánok.

[00:01:15]Köszöntöm a Hír FM rádió hallgatóit.

[00:01:17]Folytatódiké Paláver Kftc csinálónak ismertetek néhány SMS-t, elsőként Gabójét, aki azt írta nekünk: "A honvédség szereplése szombaton az eléggé ciki, hiszen a hadsereg nem politikai kellék, azért mindennek van határa.

[00:01:33]Rusin Sendi nincs még pozícióban, de már szervezkedik.

[00:01:36]Ez nagyon visszás."

[00:01:40]Magyar Péter olasz kirándulásáról pedig azt írta Gabó, egy ország vezetésére készülő személynek a nemzeti érdekkel, a költségvetéssel, biztonságpolitikai kérdésekkel kellene foglalkoznia, nem saját maga népszerűsítésével.

[00:01:57]Én nem fogom ünnepelni, az biztos.

[00:01:57]Írta tehát Gabó.

[00:02:01]Andrea írja Budapestről: "Bolgár György műsorában karácsony előtt hallottam egy beszélgetést Palotás Jánossal.

[00:02:09]A lényege az volt, hogy arra készülnek ügyvédek bevonásával, hogy esetleges választási győzelmük esetén már kész anyagok legyenek fideszes politikusok ellen, hogy azonnal elkezdhessenek, elkezdődhessenek a perek, amiben elítélik és teljes vagyonelkobzással büntetik őket.

[00:02:28]Úgy tűnik, elkezdődött.

[00:02:32]Írta tehát Andrea Budapestről.

[00:02:36]És még egyet találtam itt önöknek.

[00:02:36]Azt írja nekünk Zsuzsa: "A brüsszeli csicskának annyi vaj mellett mögött, hogy a bíróságra járhatna élete végéig.

[00:02:48]De jó!

[00:02:48]Nekünk lesz egy bűnöző miniszterelnökünk.

[00:02:52]Nem véletlen, hogy a sógora lesz a miniszter, mert valakinek el kell tussolni a bűnöket.

[00:02:58]Honvédelmet csak a honvédelmet csak nem rendelheti ki bárki.

[00:03:02]Sokan ott fogják hagyni, ha egy ilyen csaló kerül az élükre, mint a Tokabaka.

[00:03:06]Biztos nem akarnak majd egy ilyen főnököt, és nekik lesz igazuk, ha leszerelnek.

[00:03:11]Ezeknek olyan feltűnési viszketegségük van, hogy az már röhelyes.

[00:03:16]Tehnek ők esküt bármire.

[00:03:19]Ettől nem lesznek jobbak, inkább csak megalázzák a koronát.

[00:03:22]Írta nekünk tehát Zsuzsa.

[00:03:28]És Klári viszont itt van a vonalban.

[00:03:30]Kezicsokolom, Klári, tessék parancsolni.

[00:03:33]Hallgatjuk.

[00:03:33]Szép napot kívánok.

[00:03:33]Üdvözlöm Gajdics úr és a hallgatótársakat is.

[00:03:35]Nagyon örülök, hogy bekerültem végre.

[00:03:38]Magamról egy pár szót, hogy látszon, hogy hallatszon, hogy milyen minőségben beszélek.

[00:03:43]Én a Fidesz legrégebbi aktivistája vagyok, 88 éves.

[00:03:51]És az igen, az Gratulálunk.

[00:03:57]É én én nagyon sokat megfigyeltem, nagyon sok tapasztalatom van, nagyon sok véleményem van, és a véleményemet például most is a eb erről a sajnálatos ugye kukásról már most kezdem úgy leírni és összegezni.

[00:04:11]Úgyhogy ezt például majd szívesen el is küldöm miniszterelnök úrnak.

[00:04:17]Na de elsősorban az, hogy én én azt szeretem hirdetni, hogy hogy miért miért csatlakoztam én például ehhez a Fideszhez, Orbán Viktor vezetésével.

[00:04:31]Hát érdekes módon azt tudnám mondani, hogy én gyárilag tulajdonképpen nekem könnyű dolgom van, mert én gyárilag fideszes vagyok, ugyanis én egy görög katolikus lelkész negyedik gyermeke vagyok, és ugye megéltem a számtalan diktatúrát.

[00:04:46]Tehát nekem az Isten haza család, ami ugye a Fidesznek mindig is a prioritása volt, ez nekem nagyon tetszett, nagyon megtetszett, és ezt ezt megtapasztaltam a Fidesz sok-sok éves megállása alatt.

[00:05:07]És azon kívül az a, amit mindig elmondok, hogy az a tökéletes szabadság, amit amit ugye mi öregek nem nagyon éltünk meg a háború miatt se.

[00:05:17]Bizony, bizony a diktatúrák miatt sem.

[00:05:19]Akkor ugye hát ott voltam például Gyurcsány Ferencnek a a két a borzalmas volt igen a 2006-os ügyénél éppen csak, hogy meg nem haltam.

[00:05:36]hogy szóval annyi annyi bár annyi minden ért bennünket, hogy igenis megbecsültük azt a szabadságot, amit az Orbán kormány nekünk ugye biztosított egy hosszú időn át meg biztosít.

[00:05:52]Ezt mindjárt ide kapcsolnám, ugye, hogy a fiatalok, akik hát ugye jelentős tényezői voltak a mostani bukásnak, sajnos hát ezek ezek állandóan téveszmében élnek.

[00:06:04]Azt azt skandálták, hogy diktatúra, diktatúra, diktatúra.

[00:06:10]Hát hány hány tüntetés volt?

[00:06:10]Hát minden nap volt két tüntetés, és nem úgy végződött, mint a nyugati államokban, hogy vízágyú volt, vagy vagy spré, vagy bebörtönzés.

[00:06:22]Tehát egy hát meg meg különösen nem úgy végződött, mint egy igazi diktatúrában, hogy szépen a hangadókat azonnal becsukják, a többieket meg majd később.

[00:06:34]Pontosan.

[00:06:34]És a fiatalok úgy látszik, hogy ezt már már filmből sem ismerik ezeket a a valós dolgokat, és ezért tudott ezzel a borzalmas és és és fékezhetetlen gyűlöletkampánnyal és rágalom kampánnyal a Magyar Péter rájuk hatni.

[00:06:52]Na de hát tulajdonképpen azt szeretném még elmondani, hogy hogy egy kicsit harcosabbak legyünk.

[00:06:58]Hát hát én bemondtam beszóltam az ATV-be és bejutottam.

[00:07:03]Hála Istennek, hogy elnézést kérek, de hát itt 2ét, fél millió magyar ember van, akit gyaláznak.

[00:07:11]Bizony.

[00:07:12]Hát hát nem csak Orbán Viktort meg az esetleges becsületes üzletembereket gyalázzák.

[00:07:18]Nem mondom azt, hogy minden üzletembert ki tűzbe tesszük a kezünket.

[00:07:23]Ezt Orbán Viktor sem mondta, mert ha jól emlékszem, számtalanszor mondta azt, hogy az üzleti élet tisztaságát nagyon felügyelni kell.

[00:07:34]Na de törvényeket mindenkinek be kell tartani, az adót mindenkinek be kell fizetni.

[00:07:37]Így mondtad.

[00:07:39]Igen.

[00:07:39]Pontosan.

[00:07:39]Igen, így van.

[00:07:39]És most már mindjárt ide hozom rögtön, hogy ugye Magyar Péter meg hát ez ügyben is hát ígérget, fűt fát, és és nem fogja tudni betartani, de hát az ő dolga.

[00:07:52]azonkívül hát elnézést, hogy jön a Magyar Péter ahhoz, hogy Orbán Viktor nevét a szájára vegye?

[00:08:00]Hát Orbán Viktor egy olyan politikai felkészültséges olyan tálentummal rendelkezik, ahilyen magasságba ő soha föl nem érhet.

[00:08:08]Orbán Viktort már Európa is elismerte.

[00:08:11]jó, hogy most hazugsággal és félrevezetett közhangulattal sajnos ugye elvesztette a az vezetőszerepet, de hát a magyar Péter, ha négy év után valamit fel tud mutatni, akkor akkor nagyon boldog lehet.

[00:08:30]De kétlem, kétlem, mert egy olyan arogáns, olyan uralkodó, természetű ember ugye hát bizonyítja, hogy most is képes kimenni Olaszországba, ahol az ő filmjét ülnek.

[00:08:44]Hát ezt tudja ő felmutatni.

[00:08:45]Hát ez ez tökben önmaga képmását.

[00:08:47]Ennyi.

[00:08:49]Pontosan.

[00:08:49]Igen.

[00:08:50]Na de hát ugyanakkor bort iszik és vizet prédikál, mert mindenkitát, hogy azt akarom mondani, hogy röviden, hogy ne engedjük már, hogy hogy ez a szinte nincs hangulat eluralkodjon, hogy szóljá teljes mértékben egyetértek és nagyon köszönöm, hogy ezt mondja, mert én gyűjtöm a társakat abban, hogy ennek szegüljünk ellen, mert ez egészen egyszerűen nagyon nagyon nagyon rossz irányba vezet, hogyha ezt Hagyjuk, nem hagyjuk.

[00:09:20]fejezzék be a hatóságok, végezzék el a munkát, tegyenek feljelentést, nyomozzanak, legyen bírósági ügy a dologból, de nekem semmiféle politikus ne gondolja azt, hogy a választási győzelme az egyben felhatalmazást ad arra, hogy itt nincs hangulatot teremtsen.

[00:09:38]Elég volt.

[00:09:40]Igen.

[00:09:40]Na de hát az egyszerű ember ugye akinek nincs jogérzéke, az már például hát ha belehallgat az ATV-be a mi társaságunk, akkor meg fog döbbenni, hogy ezek már követelik, hogy miért nincs még börtönben 100 ember, meg miért nem vették már el mindenkinek a vagyonát, ugyanúgy, mint a kommunizmusban.

[00:10:00]Hát ez ez és és akkor a a nincs a kevés sajtós van sajnos.

[00:10:05]Bár én megkértem őket, hogy legyenek szívesek ilyenkor egy kicsit megfékezni és egy kicsit józan belátásra bírni a a a gyűlölködőket, hogy törvényesség is van a világon, és azt be kell tartani, merthogy merthogy győzött a jogállam, mert pontosan a választás bizonyítja, hogy jogállam van és győzött a demokrácia és győzö demokráciába demokráciába Klári őt tőlük tanultuk a elítélteknek is jogaik vannak, meg a bűnözőknek is.

[00:10:40]Hát nehogy már ők döntsék el.

[00:10:43]Hát mindenkinek joga van a tisztességes eljáráshoz, ameddig az le nem zárult az ártatlanság vélelméhez.

[00:10:51]Mit képzelnek ezek magukról?

[00:10:51]Igen, ezt kellene minden sajtómunkásnak tisztességesen valamelyest egy kicsit hirdetni, tehát edukálni, ahogy manapság mondjuk az átlagembert, hogy jó van, kell az igazságot szolgálni, meg harcolni kell érte, de az jogállam is keretek között fog ebben, ebben ebben én bennem partner talált teljesen egyetért.

[00:11:17]Hát köszönöm szépen.

[00:11:17]Én ezt mindent lesz mondom.

[00:11:19]Én hála Istennek az ATVben is érdekem.

[00:11:21]És én én én én ugye régen is most nem akarok szemrehányást tenni, de én mindig hangoztattam, mint Fidesz aktivista, hogy el kell valahogy érni az ellenzéki sajtót is, meg az ellenzéki, hogy néptömeget.

[00:11:37]És ebben sajnos nem voltunk erő elég jók.

[00:11:40]Sajnos úr, ez ez ebben ez most ez az idő.

[00:11:47]Ilyeneket bizony-bizony föl kell tenni, be kell ismerni és máskor másképp csinálni.

[00:11:52]Teljesen igaz nagyon nagyon őszintén föl kellun, ahogy ő ugye polgár, illetve mondja a a polgári körökről beszélt, igen miniszterelnök úr, ó, milyen gyönyörű idő volt az, amikor a polgári köröket létrehoztuk.

[00:12:05]Én is nekem az én polgári körömnek a visszaszólunk az volt a neve.

[00:12:10]Na és megalakítottuk a házá, ahol ki van írva mindenkinek a neve mennyi pénzt adott a polgárok házába.

[00:12:21]Nem tudom, látta már meg ugye szóval ezekre olyan büszkék vagyunk és és ezt a hangulatot kellene visszahozni, ahogy ugye miniszterelnök úr már hír és és ugye hát például vissza egy kicsit mozgósítani kellene mit gondol szerkesztő a a fiatal fidelitás.

[00:12:38]Tehát hol volt, hol van a fidelitáz?

[00:12:42]Nem, na én nekem lesz alkalmam a vezetőjével hamarosan egy műsorban együtt szerepelni, úgyhogy ezt meg fogom neki mondani.

[00:12:50]Jó, igen.

[00:12:51]Olyan kedves, hogy csináljanak bulikat.

[00:12:53]Bulikat kell csinálni.

[00:12:53]Hát nincs mese csináljanak bulikat, ilyen klubokat, ugye jazz koncerteket, nyaralásokat együtt.

[00:13:04]Tehát próbálják bevonni a fiatalokat.

[00:13:09]Nagyon szépen köszönöm, hogy ezt elmondta nekünk.

[00:13:10]Várjuk máskor is szeretettel és ígérem, hogy én ezt meg fogom beszélni a Fidelitas elnökével.

[00:13:17]Most viszont adjuk át a szót Juditnak.

[00:13:20]Kez csokolom Judit, tessék parancsolni.

[00:13:23]Jó napot kívánok.

[00:13:23]Hát akkor még egy partner talált maga mellé, a hölgy mellé, mert ugyanazokat gondolom én is, amit ő elmondott.

[00:13:31]Nagyon szívesen részt vennék egy ilyen beszélgetésben.

[00:13:36]Nem muszáj, nyilvánosan.

[00:13:36]vagy ahogy önök gondolják, de tényleg lenne egy-két olyan kérdésem a Fidalitáshoz is, hogy valóban mit csináltak, mert nem sokat tettek azon kívül, hogy azt mondták, hogy hát a fidélitást vezetik, vagyis hát vannak főnökeik.

[00:13:51]Nem, hát volt nekik egy nagyon komoly egy nagyon komoly mozgalmuk, amiben arra próbálták a fiatalokat rávenni, hogy csatlakozzanak ahhoz a mozgalomhoz, amelyik kijelentette, hogy az Ukrajnában dulló háború nem a nem a mi háborunk, nem az ő fiatalok háborúja, és ők a békéért szeretnének megtenni mindent.

[00:14:10]Azért ezt ne tagadjuk el, mert ez végigkísérte a teljes kampányidőszakot.

[00:14:18]Az lehetséges, de nem mindegy, hogy milyen körülmények között akarják rávenni a fiatalokat, mert amit csinált a Magyar Péter, az a közönsége stílusával, mert tulajdonképpen ezzel kezdte, és ő bele bebújt a mentelmi joga mögé.

[00:14:34]Tehát még számon kérni sem lehetett, mert a hölgy nagyon jól mondta az előttem lévő, hogy számon kellett volna kérni, és ön is ugyanezt mondja, hogy nem lett volna szabad hagyni, hogy idáig fajuljon ez az egész dolog, hogy bárki így van ebbe egyedül, hogy bárkit meg lehet meg lehetett bárkit vádolni és mi örökké csak a hallgatásban voltunk, ami már egyszerűen fájt az embernek.

[00:14:56]Én most elnézést kérek a megfogalmazásért, de egy falusi kocsmában úgy vágják képen azt, aki mindenféle bizonyíték alátámasztás nélkül hazugnak, tolvajnak, rablónak nevez bárkit, hogy arról kódul.

[00:15:08]Mi meg hagytuk, hogy bennünket folyamatosan lehazugozzanak, letolvajozzanak.

[00:15:12]Mit képzelnek ezek magukról?

[00:15:15]Kérdezem.

[00:15:18]Pontosan ugyanezt érezzük mi is egyébként itt akár a tév előtt vagy bárhol.

[00:15:22]Ö messze vagyunk Budapesttől, de mindenben ott vagyunk, és tulajdonképpen a politikába is az ember, ha belekerül, márpedig én is benne voltam.

[00:15:31]Tehát nagyon jól láttam a belülről a viszonyokat és pontosan ez az, ami bánt és fáj, hogy soha semmit nem tudtunk kérni számon.

[00:15:41]Tehát hagytuk azt, hogy hülyét csináljanak belőlünk azzal, hogy például mikor megkapta a mentelmi jogát, utána szabadult el nála a pokol, mert olyan szemtelen lett, mármint a következő miniszterelnökünk, nem is értem, hogy hogy létezik ilyen.

[00:15:57]És olyan szemtelen lett, olyan arogáns, hogy ő mondta másoknak, hogy újságíróknak képes volt azt mondani, hogy szemetek meg hogy bűnözők.

[00:16:08]Hát abban a pillanatban, ha én lettem volna az újságíró helyében, akkor már számon kértem volna, legalábbis ott a nyilvánosság előtt, hogy rendben van, akkor magyarul menjünk a bíróságra.

[00:16:20]Tudom, hogy önt nem fogják most becitálni, de azért tegyünk már valamilyen, hagyjunk valami nyomot, ezért, hogy jön ahhoz, hogy engem bármikor is lebűnöződj, lebűnöződjön vagy bűnöszön.

[00:16:32]Hát szóval ilyen ilyesmit nem lett volna.

[00:16:35]Nem beszélve arról, hogyha hogyha visszagondolunk, akkor ők rettenetesen ki lennének kelve magukból, ha ilyen kollektív bűnösséggel vádolnánk az egész Tiszaközösséget.

[00:16:50]Mondjuk csak azért, mert vannak köztük pedofilok, vannak köztük tolvajok, vannak köztük csalók.

[00:16:57]Hát na itt van.

[00:16:57]Most ön mondta ez a pedofil témát.

[00:16:59]Ezt is sokkal határozottabban kellett volna elhatárolni, hogy vannak pedofilok, akiket iszonyatosan meg kell büntetni, és vannak a melegek, akiket meg el kell fogadnunk, és együtt tudunk velük élni.

[00:17:14]Soha semmi kifogásunk nem volt ellenük.

[00:17:17]Miért kell ezt a kettőt összemosni?

[00:17:17]És szándékosan összemosák, legalábbis ezzel a szőlőutcai üggyel is már tényleg, hogy mondjam már, komédia volt az egész, mert csak mindig vádkodtak, de soha semmit.

[00:17:30]És azt akarják bemagyarázni az embereknek nekünk, és van akinek belehetett, hogy nem pénzért tesznek vallomásokat ezek az emberek.

[00:17:38]Hát hogyha valaki végignézi vagy végighallgatja ezeket a a önvallomásokat is, hát ez minden vagy megfélemlítés, vagy megvásárolták.

[00:17:48]Hát másképp ki az h van úgy, hogy nem pénzt kaptak, hanem szép sportcipőt, olyan ruhát, amit maguktól soha nem tudtak volna megvenni.

[00:17:57]Igen, igen, de az más volt.

[00:17:59]De utána akik most felléptek, most felléptek például Puzsér úr, akiket odacitált, vagy ez a nem tudom milyen Péter, juhász Péter már.

[00:18:10]Hát szóval ezek az emberek ebből élnek.

[00:18:12]Kérgöm emberek, hát ezt nem veszitek észre, hogy hülyét csinálnak belőlünk, és utána pedig ők abból élnek, hogy mi hülyék leszünk.

[00:18:20]Hát mert ez van.

[00:18:20]Hát ők ezért kapják a pénzt, és ebből tudnak maguknak egyáltalán olyan körülményeket teremteni, amit és akkor ők szegényezik le a társadalmat, azok az emberek, akik itt szegény Puzsér is rettenetesen el lehetett nyomva az elmúlt 16 évben, hogy csak kávézót egy hatalmas színházteremmel tudott nyitni, és ott tudja osztani az észt.

[00:18:43]Nagyon el van nyomva szegény, és még ráadásul leáratta az utcát is, úgyhogy hát szóval nem olyan olyan vicces dolgok vannak.

[00:18:52]Egyébként én a Stofán úrnak az írását olvastam el, és ezért is ragadtam telefont, hogy hogy szeretném felhívni a figyelmét Stofán úrnak, hogy nagyon jó, hogyha ő írogat.

[00:19:07]és már 24 éve figyelmeztette utoljára a Fideszt, merthogy ő tulajdonképpen azt mondta, hogy ő nem fideszes, ő orbánista.

[00:19:14]Hát ha valaki orbánista, akkor ne cikkeket írjon, hanem ha igaziból szereti a nemzetét, és márpedig ő nagyon keresztény, ahogy én k leszűrtem az egészből, akkor legyen olyan kedves keresztényi szeretettel odamenni és megtalálni, és megtalálja az utat.

[00:19:34]megtalálta volna az utat Orbán Viktorhoz és felhívja a figyelmét arra, hogy vannak hibák valóban, mert a kommunikációban voltak itt hibák.

[00:19:41]Itt nem a politikusaink hibáztak, akik ment a nem a kül a a féljártó úr, aki hozott be tulajdonképpen gyárakat, meg teremtettek mit tudom én, 1 millió munkahelyet.

[00:19:54]Hát könyörgöm, nem ők a hibásak, hanem akik lekommunikálták ezt az egész kampányszerűséget, mert vannak benne hibák.

[00:20:03]Ezt ismerjük el.

[00:20:03]És tulajdonképpen a saját kommunikációnk futtatta csúcsra ezt az embert, mert állandóan vele kellett foglalkoznunk.

[00:20:14]Most ne haragudjon, amit mondok, és nyugodtan mondja, hogyha nincs igazam, hogy nem érdekel, őszintén leszek, hogy ez az ember kiment-e az filmfesztiválra, vagy nem ment ki.

[00:20:25]Ez engem nem érdekel.

[00:20:27]Hidegen, hagy mindenki tudja, hogy miért.

[00:20:29]Aki normális és reálisan gondolkozik, hogy ez az ember.

[00:20:32]Szóval nem is érdekli semmi, csak saját maga.

[00:20:38]Menjen ki, menjen, de ne mi reklámozzuk tévébe, rádióba meg mindig vele foglalkozunk, hogy mit csinált.

[00:20:44]Nem érdekel, hogy ő mit csinált.

[00:20:46]Az érdekel, hogy mi mit tegyünk annak érdekében, hogy tudatosítsuk az emberekbe, hogy mik történtek, mi volt a jó.

[00:20:54]Én például nem is azt nem értem, hogy miért itt a fidelitásszal visszatérve, hogy miért nem volt az, hogy összehívni azokat a és hát tudják azt, hogy hány ember kért, hány fiatal került bele ebbe a 25 éves kor adómentességbe?

[00:21:10]Akkor miért nem lehetett volna azt mondani, hogy meghívjuk ezeket, akik ezt igénybe vették, és mondják el a véleményüket, hogy mit lehetne változtatni, vagy jó ez így, és ezeket az embereket kellett volna futtatni.

[00:21:24]Úgyhogy ezekkel kellett volna foglalkoznunk azzal, amit mit, tehát amit ez a kormány csinált.

[00:21:29]És nem érdekel, hogy mit hazudik ez az ember, mert egy szava nem volt igaz soha.

[00:21:34]Hisz tulajdonképpen én ne haragudjon, de én hiszek Varga Juditnak és elhittem minden szabát, amit mondott, mert ahogy elmondta, egy egy emberből így kijönnek egy dolgok, aki ráadásul édesanya, az nem lehet hiteltelen.

[00:21:49]És ha egy ilyen emberrel élt együtt, akkor talán el lehetne hívni egy volt igazságügyi miniszternek, hogy nem véletlenül lett ő meghurcolva.

[00:22:01]Judit, én én teljesen egyetértek önnel, csak látja.

[00:22:03]3000 ember viszont nem.

[00:22:07]De bocsánat, de viszont a két és a két és fél millió ember, aki ugyanazt mondja, amit eddig is mondott, azokat nem szabad elengedni, vagy elfelejteni, vagy ahogy a Stofán úr is így így őriz most kell igazán egybe most kell igazán egyben lennünk, egymás kezét megfognunk, vált válnak vetve együtt újra összeszedni magunkat.

[00:22:28]Ebben teljesen egyetértünk, de éppen ez az, és tulajdonképpen az az igazság, hogy olyanokat mondott, hogy a tényleg a hajamszála égnek állt, hogy olyan emberek kerültek be, hogy ezek már éppen összeszedték őket a Keresztény Demokrata Néppártba.

[00:22:44]Hol él ez az ember?

[00:22:46]Hát én lehet, hogy hogy csodálatos dolgokat írt.

[00:22:49]Én sajnos nem találkoztam vele, de most éppen megnéztem, hogy hogy Erdélyben is megjelennek lapok, és ott el vannak tényleg tőle ájulva.

[00:22:57]Lehet, de könyörgöm, ne forduljon senki soha a saját pártja vagy a a saját eszméi ellenet.

[00:23:07]Tulajdonképpen ezt csinálta.

[00:23:09]Nagyon szépen köszönjük Judit, de félbe kell, hogy szakítsam, mert most már túlhalladtunk minden rendelkezésünkre álló időt.

[00:23:15]Köszönöm szépen, hogy hívott bennünket.

[00:23:17]Várjuk máskor is szeretettel és várjuk a jó javaslatait és ötleteit is.

[00:23:22]Viszont át kell, hogy adjuk a szót Mátyásnak.

[00:23:24]Jó napot kívánok Mátyás.

[00:23:26]Parancsoljon.

[00:23:27]Tiszteletem ottó úr.

[00:23:27]Mátyás vagyok.

[00:23:30]Nemzetközi kamionsofőr vagyok és az sem igaz, amit az ellenzéki sajtó leol, hogy Orbán Viktort utálják külföldön.

[00:23:39]Ahány lerakón, ahány közértben, ahány felrakón, ahány benzinkúton napi szinten látják, hogy magyarok vagyunk.

[00:23:48]Magyar kamion, mindenhol azt mondják, very good Orbán prezident.

[00:23:54]Ez teljes mértékben hazugság, amit az ellenzéki sajtó mond.

[00:23:57]Lehet, hogy a politikusok utálják az Orbánt a barát a globalista politikusok azok utálják ebbe igaz?

[00:24:04]Igen, mert mert Orbán bennünket megvéd, egy patrióta.

[00:24:07]Szeretjük és és és nem is értem, hogy hogyhogy nem nyertünk.

[00:24:13]Hát e ki vagyok akadva, amikor tiszásokkal beszélgettem, akiről tudtam, hogy tiszás, nem tudtam megmondani, ki lesz egy belügyminiszter, egy akármi.

[00:24:21]És nem baj, mindegy, csak ne ő legyen.

[00:24:25]Igen.

[00:24:26]Szóval nem értem, hogy tudta ez a hazu, demens beteg ember, aki Magyarország miniszterelnöke lett kettő év alatt, hogy hogy nem nem fogják föl az emberek, hogy hogy miben vannak, hogy mi következik.

[00:24:42]Úgyhogy mi következik, mert a kolléganőm az az tanultabb, mint én.

[00:24:46]Elnézést ottól, hogy dehogy Isten figyelünk.

[00:24:49]Nem, nem teljesen jó.

[00:24:51]Még ketten megszoktuk beszélni, és én azzal nyugtattam a kolléganőt, hogy hogy szeptemberig ez menni fog, utána már nem fognak tudni, mert mert ugye a gazdaság jól megy.

[00:25:00]Van ez a rengeteg kedvezménye a családoknak.

[00:25:06]Ezt mind el fogják törölni, és tudjuk, hogy el fogják törölni, mert kint mondják, mi az oka ennek.

[00:25:10]Mi az oka ennek a hálátlan népnek?

[00:25:14]Hogy éhezni akarnak, hogy kenyérből nem akarnak eleget látni?

[00:25:18]Nem, hát amire ön is utalt már, úgy fölkorbácsolták bennük általam egyébként ismeretlen pszichológiai ömegnyomásszerű ö tömeghiphnózisszerű módszerekkel úgy fölkorbácsolták bennük, irántunk a a gyűleletet, a löttyös indulatot, hogy egész egyszerűen nem gondolkodtak pusztán.

[00:25:40]Az irántunk érzet gyűlölet vezérelte őket, és érzelmi alapon küldtek el bennünket melegebhajlatra.

[00:25:48]Igen, de most hogy még mindig látjuk oda.

[00:25:52]Jó napot kívánok.

[00:25:52]Üdvözlöm tisztelettel és szeretettel üdvözlöm a Paláver rádió hallgatóit.

[00:25:57]Még mindig látom Orbán Viktor arcának aggodalmat a népirán.

[00:26:06]Kérem tolácsolja.

[00:26:06]Jó egészséget kívánok.

[00:26:09]Át fogjuk adni.

[00:26:09]Köszönjük szépen.

[00:26:13]Nagyon szeretjük az Orbánt és hűségesen fogunk rá szavazni bármikor.

[00:26:16]És mi nem vagyunk egy köpenyek forgatók.

[00:26:23]Békés megyeiek vagyunk.

[00:26:23]Annyit elárulunk.

[00:26:26]Békés Igen.

[00:26:27]Ez is nagy probléma, hogy hogy az árulás ez sem zavar senkit, sőt alapértékévé vált a Tisza párti politikának.

[00:26:37]És föl fölfoghatatlan, hogy bármit csinált Magyar Péter, bármi derült ki bármelyik emberről, akit megneveztek, mint valamiféle várományosát bármilyen pozíciónak.

[00:26:49]Az senkit nem érdekelt boldograkod.

[00:26:51]A Bige úr nagyon jól fogalmazta meg, hogy erkölcstelenség.

[00:26:58]pedig tudjuk, hogy a Bige az nem volt jó be Orbán Viktorral, és mégis valamilyen szinten mellette beszélt, hogy amit csinálnak, ez egy erkölcstelen dolog.

[00:27:07]És tényleg az erkölcsösség az az emberi mi voltak az egyik alapp pillére kellene, hogy legyen.

[00:27:17]Hát a Tisza környékén ilyet nehéz találni.

[00:27:20]Ezér nem lehet tapasztalni.

[00:27:21]És akkor visszaadom a szót a kollégámnak.

[00:27:24]Igen.

[00:27:24]Köszönöm.

[00:27:24]És akkor azt szeretném megkérdezni Ottó úr, hogy hogy fogjuk mi ezt tudni helyreállítani, hogy hogy lehet ezt a buta népet, aki elhitte ennek a a az anyaszomorítónak, hogy ezt kell mondjam, hogy a saját feleségét fölvette, elárulta, elárulta azt, ahonnan ő evett, oda szal bocsánat, hogy így mondom.

[00:27:45]Így, így így, így.

[00:27:45]Hogy lehet akkor ennyi erővel?

[00:27:47]Én is lehetnék politikus, vagy akár ön, vagy akárki.

[00:27:54]Hát hogy hogy nem értem az emberek az a helyzet, hogy ezt most még nagyon nem értjük sokan, de éppen ezért hallgatni kell Orbán Viktorra, aki azt mondta, ne a párttól, ne a Fidesztől várjuk a megújulást.

[00:28:09]Mindenki először nézzen magába, aztán keresse meg a szűkebb környezetében azokat a kis közösségeket, a társakat, akikkel mindezt meg tudja beszélni.

[00:28:19]Osszuk meg egymással gondolatainkat, tapasztalatainkat, és utána ezek a kisközösségek fogjanak össze egymással, és építsük újrá újjá a nagy patrióta nemzeti politikai közösséget az országban.

[00:28:35]Ezt ezt kell tenni.

[00:28:35]És azt szeretném megkérdezni még, hogy Orbán Viktornak mennyi esélye lehet, hogy 29-ben hátha az Európai Unió fejévé tudna válni, mert nekünk az lenne még egy cél, az én lelkemnek még ez lenne egy megnyugvás.

[00:28:56]Meg megértem önt, de én erre nem tudok válaszolni.

[00:28:59]Nem tud válaszolni.

[00:28:59]Tudom.

[00:29:01]Jó.

[00:29:01]És akkor ezek a kis 18 évesek, akik most mentek először szavazni, azok az anyukájuknak a zseb pénzét ugye anyu adjál ezt, anyu adj el azt, mindenük megvan, és elmennek szavazni, hogy ők a változással akarnak szavazni.

[00:29:13]Nem akartam már.

[00:29:16]Én sok embernek elmondtam, milyen változásra.

[00:29:18]Hát még a tojáséje segeden van.

[00:29:20]Akkor születtél, mikor Orbán Viktort megválasztottál.

[00:29:23]Te nem tudod, hogy mi a régi rendszer.

[00:29:25]Itt az volt a probléma, amit én elmondtam a kollégámnak, hogy akik most 18-20 évesek és elmentek választani, szavazni, ott szülői probléma van, mert a szülők sem értékelt.

[00:29:41]Ezt akartam nagyon közbeszúrni, hogy volt fölvettek minden juttatást, igénybe vettek minden lehetőséget, tulajdonképpen megszervezték.

[00:29:48]Így van.

[00:29:52]Orbán kormánynak nagyon sokat köszettek és mentek és vitték az első szavazó gyerekeiket és a Tiszára szavazni.

[00:29:59]Bizony, bizony.

[00:29:59]Tehát a ha nincs munkahelyed, nem tudsz felvenni hitelt.

[00:30:01]Ha nincs munkahelyed, nem tudsz venni fenntartani a házadat, az egy autót, a jogosítványt, a nyelvvizsgát, a középiskolát, az egyetemet finanszírozni.

[00:30:10]Itt a 16-20 év alatt, amíg Orbán Orbán kormány volt.

[00:30:16]Hm.

[00:30:16]Itt felnőtt egy generáció, és az a rossz generáció, ami a szülő ugye legyen 40 éves, 20 éves volt, 25 éves korban már itt szülnek az asszony a nők, az az most 45 éves.

[00:30:29]És az már a az most kifarolt Orbán Viktor mögül, kifarolt a a Fidesz mögül.

[00:30:35]Hát milyen egy hálátlan emberekkel?

[00:30:38]Én nem is gondoltam.

[00:30:38]Igen, szokták mondani, hogy a hála nem politikai kategória, úgyhogy Igen.

[00:30:44]Igen.

[00:30:44]Hogy tehát majd most megtanulják ottól, hogy mi a magyarok istene, akkor majd amikor elvesznek mindent.

[00:30:54]Remé, reméljük azért, hogy nem megy rá az ország, mi pedig akkor szerveződjünk úgy, ahogy megbeszéltük.

[00:30:59]Nagyon köszönöm önöknek, hogy hívtak bennünket.

[00:31:01]Ez jó volt.

[00:31:04]Ilyen ilyet még én nem csináltam ilyen páros interjút.

[00:31:06]Úgyhogy köszönöm szépen.

[00:31:08]Ezt is kipróbáltuk, várjuk önöket.

[00:31:10]Máskor is nagy-nagy szeretettel hívjanak bennünket.

[00:31:11]Viszont most adjuk át a szót Máriának.

[00:31:13]Kez csokkolom Mária, tessék parancsolni.

[00:31:16]Jó napot kívánok otthon.

[00:31:16]Szerettel köszöntöm öntés mindenkit, aki hallgat.

[00:31:22]Hát én nagyon meghatottam most a jó elé, ahogy az az úr valósággal zokva mondta az Orbán Viktornak a életét.

[00:31:32]a hölgy, a társa, aki mellette volt, ő ő majdnem.

[00:31:35]Igen.

[00:31:35]És én ehhez most hozzátenném azt gyorsan, hogy én ma délután az interneten néztem a Lévai Anikónak a a írását, vagyis együtt volt a kép és minden, és hogy Viktor nagyon le van süllyedve, lelkileg, lelkileg beteg, orvoshoz jár minden, És Orbán Viktornak a lelki világát tette tönkre ez a emberke.

[00:32:15]Így mondjam.

[00:32:18]Nem akarok rosszat mondani, mert nincs értelme.

[00:32:23]Tényleg lelkilegtört ez a szeretet Orbán Viktorunk, aki mindent megadott a népnek, hitelt vett fel, hogy ki tudja fizetni a nyugdíjakat, a 14.

[00:32:36]kabit minden itt most nem is ez a lényegje, hanem az, hogy a lelkileg ebbe tönkre tulajdonképpen, hogy a nép tulajdonképpen becsapta.

[00:32:55]Jó pár ezer ember becsapta, nem bízt benne eléggé.

[00:32:58]És ez a szomorú.

[00:33:03]És én mi itt most hozzáteszem ott azt az Úr, amit mondott, én is gratulálok Orbán Viktornak a 16 évi munkájáért, és a Közelgő születésnapjára én is kívánok neki nagyon sok boldog születésnapot és boldogságot még az életbe, mert még 63 évesen nem lehet csak úgy tönkremenni, hogy lelkileg engem tönkretettek.

[00:33:35]Na hát azt akartam közbeszúrni, csak hogy én magam sem érzem túl jól magam, de én úgy ismerem én úgy ismerem Orbán Viktort, aki ebből föl fog állni, és példát fog nekünk mutatni, hogy hogy lehet egy ekkora ütésből is fölállni.

[00:33:49]Igen, én is abban vagyok, teljes sokban vagyok, mert azon az éjszakán, azon a szomorú éjszakán tényleg aludni se bírtam.

[00:34:01]Nekem is 200-as vérnyomásommal minden.

[00:34:04]A férjem nagyon súlyos beteg, tüdőgyulladással most is.

[00:34:09]És azon vagyok, hogy tényleg én őszintén ott én most saját magam kontrolljára én megkudtam egy filmet, ahova írhattam.

[00:34:22]Én írtam Orbán Viktornak egy levelet, és én arra kértem, hogy utoljára olyan téren, mint miniszterelnök, hogy visszaadja a mandátumát meg minden.

[00:34:34]Evvel kapcsolatban megkértem, hogy emlékbe a 60.

[00:34:38]házassági évfordulónkra minden álmam, hogy kapjak egy emléklapot tőle az ő aláírásából, mert nekem Magyar Pétertől nem kell aláírás.

[00:34:54]Na reméljük Mária, hogy ez meg fog történni, úgyhogy remélem.

[00:34:57]És akkor hát nekem nagyon szép emlék lenne, hogyha ez így sikerülne.

[00:35:06]Tehát még én ahova a második kérdés szeretnék hozzászólni, hogy egyszerűen magyar Péter, hogy a jó úristenben gondolja azt, hogy ő az atyaisten, vagy lassan úgy ér, lassan már az lesz, hogy majd még bevezeti azt is, hogy piros betűs ünnep lesz jövőre az ő beégatása, vagy a születésnapja?

[00:35:31]Persze.

[00:35:33]Igen, igen.

[00:35:33]Na ez én Észak-koreában is így divatos, úgyhogy hát igen, így van.

[00:35:38]És hogy a katonaságot kivezéli a rendezvényre?

[00:35:44]Kérlek, mikor voltak katonnák a rendezvény?

[00:35:47]Orbán Viktor soha nem csinált ilyet.

[00:35:52]Jó, lehet, hogy vannak neki milliárdjai ilyen nagy ünnepségnek, de ilyen soha nem volt.

[00:35:59]És akkor kötözötködik, hogy a szent korona előtt, utána mégis csak nem meg satöbbi.

[00:36:06]Össze-vissza hazudik.

[00:36:06]Ez az embert úgy fel tudja hergelni, hogy tényleg komolyan ö ha lehetne, mivel hogy nem lehet, én bizony isten tudnák neki csallert.

[00:36:20]Komolyan mondom, hogy a családjával is azt tette, és a riporternek mondja, hogy menjen haza, nézzen a gyerekei szemébe, és akkor majd megtudja, hogy milyen országot akarunk mi.

[00:36:34]Hát könyörgöm, először saját magára mondja, hogy ő nézzen a gyerekei szemében, hogy ő mit t.

[00:36:41]Tényleges.

[00:36:43]Mária, nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.

[00:36:44]Várjuk máskor is szeretettel és adjuk át a szót Pistinek.

[00:36:48]Jó napot kívánok Pisti.

[00:36:51]Parancsoljon.

[00:36:52]Tiszteletem Ott hát elég régen beszélgettünk.

[00:36:57]Említettem annak idején en önnek is többször én továbbra is fenntartom ezt a véleményemet, hogy oda kellett volna csapni annak idején.

[00:37:03]Tehát szerintem ez nem volt egy jó politika.

[00:37:06]Ez a ez a szakasz nem kapoda, nem kapkod a legyek után, mert látjuk, hogy hogy ő minden eszközt felhasználtak ellenünk.

[00:37:14]Én én azt se értem, hogy a választási kampány vége felé, amikor már láttuk, hogy minden eszközbe vetnek ellenünk, hogy a Panyi Szabolcsot miér engedték futni, egyáltalán az az ember mit keres Szabadlábon?

[00:37:32]Nem, nem is értem.

[00:37:35]Nem is értem.

[00:37:35]Aki, aki nemzetközi titkos szolgálatokkal szövetkezik a hát nem majdnem azt mondtam, hogy a hazája, de hát ezeknek Magyarország nem a hazájuk.

[00:37:45]Tehát nem is értem, hogy ilyen emberek hogy hogy lehetnek szabadlábon és és azt nem értem, hogy utoljára a kommunizmusban láttunk ilyen ilyen hatásos agymosást, hogy az emberek a a nemzet árulóit ünneplik.

[00:38:00]Tehát azt azt azt ünnepelték az emberek, hogy a saját hazája ellen, sőt nem csak ünnepelték, meg is választották vezetőknek azt az embert, aki minden eszközzel szövetkezett a saját országa ellen.

[00:38:15]És én indítványozom, hogy ne engedjük ezeket felesküdni, mert ezek ilyen emberek nem esküdhetnek fel arra, hogy Magyarországot fogják szolgálni, akik már akkor elárultak mindent, elárulták a a honfitársaikat, a hazájukat, mikor még a hatalom közelébe volt.

[00:38:35]Igen, Pisti, csak az a probléma, hogy 3, fél millió honfitársunk pedig úgy döntött, hogy de igen.

[00:38:44]És a és azt mondják 3 és fél millióan arra szavaztak hazafinak nevezi az általunk hazaárulónak tartott embert.

[00:38:54]De ez nem általáunk haza azzárulónak tartott ember ottól.

[00:38:56]Hát a ha megnézzük a törvényi tényállást, ez a baj, hogy a törvényi tényállás meg szerintem nagyon rossz, mert minden jogász, akivel én beszéltem, azt mondta, hogy sajnos ezek nem állnak meg a bíróság előtt.

[00:39:14]Hát de de ott, amit a Panyi Szabolcs a saját szájával mondott, semmiféle kényszerhatása alatt nem volt, amikor azt mondjár külföld kémkedésért a és megállapították, hogy az amit ő csinált, az nem kémkedés.

[00:39:26]Ezért lehetett elengedni őt.

[00:39:32]Tehát tehát ez ez valami katasztrófának tartom.

[00:39:34]És van egy kollégám 24 éves, nagy ticás, valamelyik nap beszélgettem vele, vérig sértődött.

[00:39:44]Ugye ő kapja az adómentességet, felvette ezt a munkáshitelt és leszavazott a cicára.

[00:39:51]És én és és mit mondott neki Pisti?

[00:39:54]És és én mondom neki, hogy hát köszönjük szépen.

[00:39:57]Mondom, mi már ezt egyszer átéltük.

[00:39:59]Mondom most öreg korunkra, mert ugye 50-né elmúltam én is.

[00:40:01]Tehát én dolgoztam a Gyurcsányi időszakba, meg fizettem a 38%-os adót, meg a viziddíjat satöbbi.

[00:40:10]És azt mondta, hogy nem igaz, mert mert megmondta a Peti, hogy mindent megtart, ami jó volt a az Orbánnál, csak még jobb lesz.

[00:40:18]És hogy mindent elloptak az Orbánék.

[00:40:20]Mondom, mondnál, hogy mit loptak el?

[00:40:22]Hát mondom, nézzél már körül, ember, hogy mennyi kórház, út épült, óvodák, templomok, bölcsödék.

[00:40:27]Hát mondom, nézzél már itt, mondom, mennyi az adó, mennyi a a zárőstoppokat, nézd meg a családi kedvezményeket, és olyan elvakultan vérig sértődött, hogy valaki nem isteníti a magyar Pétert és a Tiszát.

[00:40:42]Igen.

[00:40:43]Szóval azért erre erre mondtam én, hogy érzelmi alapon működik még mindig az egész konglomerátum, amelyik most kormányra kerül, és a gondolkodás, mint olyan, ott tilos.

[00:40:55]És a a én ettől félek nagyon, hogy szerintem a a nemhogy nem lesz rajtó szabadság, hanem üldözni fogják a mi hangunkat, a mi vélem.

[00:41:03]Biztos, hogy így lesz.

[00:41:03]Ezt ez ezt meg is mondták.

[00:41:05]Persze ez már most látszik, hogy hogy az ember felmegy a netre, jobboldali tartalmat szinte nem is talál, tehát abszolút le van némítva minden, le van tekerve az algoritmusok, úgy vannak beállítva, hogy bennünket kizárjanak.

[00:41:18]Ez így van.

[00:41:20]És ez a ez a rendszerv én biztos voltam, én ezt már elmondtam ebben a műsorban még a választások előtt, hogyha ney Isten a tiszta hatalomra nyer, akkor ez lesz, mert Brüsszelbe ők már nagyon rég megkötötték a paktumot.

[00:41:32]Ugye Brősszel benyújtotta a számlát, hogy Magyarországot ki kell fosztani még jobban, mint ugye a rendszerváltás után, mert most sokkal jobban állunk anyagilag.

[00:41:42]És mellette Magyar Péter meg a kis dolgokba itthon szabad kezet kap, hogy kis királykodhatson, mert látják azt ők is, hogy milyen egy nárcisztikus egoista személy, és hogy a csógor rokonkoma viszonyok fognak működni.

[00:41:57]Én ebbe én ebben biztos voltam, hogy ez igen.

[00:42:01]Ez így fog történni.

[00:42:01]És sajnos nagyon úgy tűnik, hogy önnek lett igaza.

[00:42:03]Hát és sajnos nem tudunk ellene tenni semmit, mert mert egyszerűen olyan nagy felhatalmazást kapott, amire én megmondom őszintén, nem gondoltam volna soha, mert én éreztem, hogy ncces lesz, de de én úgy voltam vele, hogy mit tudom én, lesz egy ilyen 528 vagy ilyesmi, és akkor hogy féken tudjuk tartani, hogy de hát most ez az álmokfutás, hogy mindenkit fenyeget a köztársasági elnöktől kezdve mindenkit és hát hogy egy olyan embert került a hadsereg élére, aki mikor mikor még a a kormányállásponttal szembemenően is száva-ukra nézzett, hát már szerintem az ukránoknál megvan minden adata a mi honvédségünknek, hogy miből mennyi van, hol van, hol állomrászik, és egy ilyen ember lesz a honvédelmi miniszterünk.

[00:42:52]Hát a többiről meg ne is beszéljünk.

[00:42:54]Hát ez a Pisti, nem is tudunk, nem is tudunk sajnos a többiről beszélni, mert lejárt a műsoridőnk.

[00:42:59]Nagyon szépen köszönöm önnek, hogy hívott.

[00:43:00]hívjon máskor is.

[00:43:03]Nagyon jókat szokott mondani.

[00:43:03]Most is úgy volt.

[00:43:05]Úgyhogy várjuk szeretettel legközelebb, de most el kell, hogy búcsúzzak öntől is, és hát el kell búcsúzzak a rádió hallgatóktól is, merthogy lejárt a Paláver műsor ideje, de holnap is lesz, úgyhogy addig is hallgassák a HRFM rádiót.

[00:43:19]Én most megköszönöm az önök megtisztelő figyelmét.

[00:43:23]A viszontásra, a viszontlátásra.

[00:43:27]Paláver, a Hír FM és a HírtV interaktív műsora.

[00:43:32]paláver hangra fel.