Paláver 3. rész (2026-05-07) - Hír.FM
- Magyar Péter máris konfliktusba került az Európai Bizottsággal a befagyasztott uniós források részleges lehívása miatt
- Mária szerint a pénz már Ukrajnában van, és Brüsszel "meg fog bukni" emiatt
- Ildikó szerint 25 000 milliárd forint van a kincstárban, az ország stabilan áll uniós források nélkül is
- Szendrői Magyar Pétert "hazárulónak" és "gazembernek" nevezte, és választási csalással vádolta a TISZA Pártot
- Több hozzászóló nosztalgiával méltatta Orbán Viktor kormányzását, és reményét fejezte ki visszatérésére
- Zsolt szerint a diszkók bezárása miatt felnőtt egy fiatal generáció, amelyet Magyar Péter "bulizással" csábított magához
- Zsolt élesen kritizálta Németországot az atomerőművek leállítása miatt, és az atomenergiát nevezte a legbiztosabbnak
- Gyula bácsi a biztonságot nevezte a legfontosabb szempontnak, és a nyugat felől érkező migránsok megállítását sürgette
- Ildikó felvetette, hogy Orbán Viktor egészségügyi problémái mögött akár "mérgezéses esetek" is állhatnak
Részletes összefoglaló megjelenítése
Bevezetés
A Paláver című interaktív műsor 2026. május 7-i adásában Palányi Nóra műsorvezető három fő témát vezetett fel, majd a betelefonálók – elsősorban a Fidesz-KDNP korábbi kormányzását támogató, idősebb hallgatók – fejtették ki véleményüket. A beszélgetések során a résztvevők éles kritikával illették Magyar Péter leendő miniszterelnököt és a TISZA Pártot, miközben nosztalgiával emlékeztek vissza Orbán Viktor kormányzására. A műsorban több összeesküvés-elmélet és választási csalással kapcsolatos feltételezés is elhangzott.
1. Uniós források körüli vita – Magyar Péter és az Európai Bizottság konfliktusa
A Politico cikkének ismertetése
A műsorvezető egy friss Politico-cikkre hivatkozott, amely szerint Magyar Péter, Magyarország leendő miniszterelnöke máris összetűzésbe került az Európai Bizottsággal. A lap brüsszeli kiadása "forró helyzetről" számolt be: a szívélyes kezdet után a zárt ajtók mögött korántsem volt pozitív a légkör.
Három, a tárgyalásokat ismerő forrás szerint a vita nem arról szólt, hogy Magyarország megkapja-e a pénzeket, hanem arról, hogy mennyit kapjon meg. A visszatartott források között 6,5 milliárd euró vissza nem térítendő támogatás és 3,9 milliárd eurós hitel szerepel.
A Politico arra is felhívta a figyelmet, hogy augusztus 31-e a határidő, ameddig kérni lehet a forrásokat. A Bizottság arra akarja rávenni a leendő miniszterelnököt, hogy a szűkös határidőre hivatkozva a forrásoknak csak egy bizonyos részét kérje le – konkrétan a 6,5 milliárd eurós részletet. A Bizottság szerint ugyanis nincs elég idő a teljes 10 milliárd euró kifizetésére, mivel a kifizetések konkrét reformcélok teljesítéséhez vannak kötve.
A cikk szerint ha Magyar Péter elfogadná Brüsszel ajánlatát, politikailag gyengének tűnne. A brüsszeli tárgyalás nyomásgyakorlásról szól, ahol mindkét fél igyekszik felmérni, a másik meddig megy el az engedmények tekintetében. A lap azt is hozzátette, hogy hasonló forgatókönyvvel már a magyar választások előtt is számoltak Brüsszelben.
Mária véleménye
Az első betelefonáló, Mária szerint Magyar Péter nem fogja tudni hazahozni a pénzeket, amit már régóta lehet tudni. Állítása szerint ez a pénz már Ukrajnában van, és nem a magyar népnek adták oda, hanem "mind kivándorolt Ukrajnába". Kifejezte felháborodását, hogy egy háborúban álló országot támogatnak a tagállamok rovására.
„Ez a pénz már Ukrajnában van, azoknak lett odaadva, nem a magyar népnek, amit mind befizettünk az adófizetés pénzéből, meg amit kellett befizetni az unióba, az mind kivándorolt Ukrajnába." *
Mária úgy vélte, Brüsszel "hamarosan meg fog bukni ezért az aljas munkájáért".
Ildikó véleménye
Egy későbbi hozzászóló, Ildikó árnyaltabban közelítette meg a kérdést. Szerinte Ursula von der Leyen és Manfred Weber között érdekellentét lehet, és komolyabb háttérkonfliktusok is vannak. Hangsúlyozta, hogy az uniós források bizonyos dolgokra használhatók csak fel – például kórházak felújítására –, és sok olyan beruházás is megvalósult már, amit a közös kasszából oldottak meg, arra számítva, hogy előbb-utóbb megkapják a pénzt.
Ildikó arra is emlékeztetett, hogy Orbán Viktor korábban azt mondta: az uniós források nélkül is stabilan áll az ország. Szerinte a TISZA és a "balliberális globalista, külföldről fizetett hírcsatornák" azt hazudják, hogy mínuszban veszik át az országot, pedig 25 000 milliárd forint van a kincstárban.
„Ott van 25 000 milliárd, ami szépen átmegy." *
2. Az osztrák alkotmánybíróság döntése és az Európai Bíróság kritikája
A műsorvezető röviden ismertette a hírt, miszerint az osztrák alkotmánybíróság elnöke kimondta: visszaélt a hatalmával Magyarországgal szemben az Európai Bíróság. A téma részletes kifejtésére nem került sor, de Mária hozzászólásában egyetértett a döntéssel, és úgy vélte, "nagyon igazuk van". Ildikó később megjegyezte, hogy nem olvasta ezt a hírt, és nem tudta, hogy a gyermekvédelmi törvényre vonatkozik-e, vagy másra.
3. Kecskeméti vendéglátós az energiabiztonsági kulcspozícióban
A műsorvezető ismertette a Magyar Nemzet cikkét, amely szerint Csőszi Attila vendéglátós vállalkozó tölti be az Országgyűlés gazdasági és energetikai bizottságának elnöki posztját május 9-től. A TISZA Párt közgazdász végzettségű képviselője bemutatkozásában a közúti és egészségügyi infrastruktúra fejlesztését, valamint a térség fenntartható turisztikai fejlesztését jelölte meg célként – az energetikáról szót sem ejtett. A műsorvezető megjegyezte, hogy a speciális tudást igénylő szakterületen nincs jártassága.
A téma érdemi vitát nem váltott ki a betelefonálók körében, de Zsolt később részletesen beszélt energetikai kérdésekről.
4. Orbán Viktor dicsérete és a Fidesz-kormányzás nosztalgiája
Mária hozzászólása
Mária hosszan méltatta Orbán Viktor teljesítményét. Szerinte a volt miniszterelnök "lelkileg tönkrement", mert a magyar emberek, akikért áldozatot hozott, cserbenhagyták. Kiemelte, hogy Orbán Viktor mindent visszavásárolt Magyarországnak, amit a "Gyurcsány-korszakban" eladtak.
„Ő nem lopott, nem csalt, nem sikasztott, mert ő mindent visszavásárolt Magyarországnak, amit csak lehetett, amit a Gyurcsány-korszakban eladtak." *
Mária jókívánságait fejezte ki Orbán Viktornak közelgő 63. születésnapja alkalmából, és reményét fejezte ki, hogy "újra vissza fog térni". A volt miniszterelnököt "csodacsatárnak" nevezte, és úgy vélte, Brüsszel meg fogja bánni, hogy "ezt a picét választották".
Szendrői hozzászólása
A második betelefonáló, aki Szendrőként mutatkozott be, teljes mértékben egyetértett Máriával. Elmondta, hogy a Bokros-csomag óta Fidesz-rajongó, és átélte a 2006-os eseményeket is. Magyar Pétert nem volt hajlandó néven nevezni, mert "arra sem méltatja". Kijelentette, hogy élete végéig csak a Fideszre és Orbán Viktorra fog szavazni.
Szendrői értetlenségét fejezte ki a választási eredményekkel kapcsolatban, különösen amiatt, hogy a Pest megyei 2-es számú körzetben csak három kis települést nyert meg a Fidesz, a nagyobb városokat – Abonyt, Nagykőröst, Ceglédet – mind a TISZA.
5. Magyar Péter személyének éles kritikája
Szendrői vádjai
Szendrői Magyar Pétert "hazárulónak" nevezte, és felelevenítette a "bizonyos telefonlehallgatási" ügyet. Kérdésként vetette fel, hogy ha Magyar Péter visszaadja EP-mandátumát, akkor "el lehet-e kapni a grabancát", mert "lopás az bűncselekmény". Szerinte Magyar Péter "a fiatalkorú lábai között bujkál, össze-vissza hazudozik Brüsszelben", és letagadta, hogy Varga Judit miniszterasszonyt is lehallgatta.
„Ilyen gazember embert én még nem láttam." *
Gyula bácsi véleménye
Egy későbbi betelefonáló, Gyula bácsi úgy fogalmazott, hogy Magyar Péter "nem méltó" a miniszterelnöki posztra. Ezzel szemben Szijjártó Pétert méltatta, aki szerinte "a magyar gazdaságot nagyon sokat tett érte, nagyon sokat utazott, nagyon sok emberrel, nagyon sok országvezetővel találkozott".
Mária további kritikája
Mária szerint Magyar Péter "hazugsággal, gyűlölettel, rémhírterjesztésekkel" nyert, és "teljesen sárba fogja tiporni Magyarországot". Kifogásolta a "börtönbe programot", és értetlenkedett, hogy Orbán Viktort miért akarnák börtönbe záratni. Felhívta a figyelmet arra, hogy Magyar Péter el akarja törölni a családi adókedvezményt és az ingyenes tankönyveket, ami szerinte súlyos terheket róna a családokra.
„Könyörgöm, tankönyvek, ingyenes tankönyvek voltak. Mondjuk vegyünk egy négycsaládos családot, mennyibe is fog kerülni ezek után egy négycsaládnak a tankönyveket megvenni?" *
6. Választási csalással kapcsolatos feltételezések
Szendrői elmélete
Szendrői részletesen kifejtette elképzelését a választási csalásról. Szerinte Magyar Péter korábban azt mondta, hogy "nagyon sok pénz kell" a Fidesz legyőzéséhez. Feltételezése szerint a TISZA emberei nagyobb városokban – például Szolnokon és Debrecenben – 20 millió forintokat osztottak szét, és szavazatonként 30-40 000 forintot fizettek. A csalás módszere szerinte az volt, hogy a szavazófülkében a választók okostelefonnal lefotózták a szavazólapot, majd a fotó ellenében kapták meg a pénzt.
„Ez egy csalási lehet. Ezt nem lehet ellenőrizni." *
Szendrői szerint "Orbán-fóbiás egész Magyarország nagy része", és az emberek mindent kitalálnak, hogy ne Orbán Viktor legyen a miniszterelnök. Kijelentette, hogy ha már nem Orbán Viktort akarta a magyar nép, akkor inkább Toroczkai Lászlót, a Mi Hazánk elnökét tudta volna elfogadni miniszterelnöknek.
Zsolt véleménye
Zsolt is utalt választási csalásra, de nem fejtette ki részletesen: "Ja, és egyébként választási csalás is volt. Hát az egyébként... Na mindegy."
7. A fiatalok és a szórakozási lehetőségek szerepe a választási eredményben
Zsolt elmélete a diszkók bezárásáról
Zsolt, aki hangtechnikusként és villamosmérnökként mutatkozott be, egy sajátos elméletet vázolt fel a Fidesz választási vereségének okairól. Elmondása szerint 2010 után a Fidesz-kormány rájött, hogy a diszkóiparban "blackben ment" minden – nem ütöttek pénztárgépet, nem adtak számlát –, ezért szigorú szabályozást vezettek be (áfa, pénztárgép), ami tönkretette az iparágat.
„Itt maradt egy csomó fiatal, aki nem tudott hova elmenni szórakozni. Felnőtt egy olyan társadalom, aki nem tapasztalta meg a kommunista rendszer ártalmait." *
Zsolt szerint Magyar Péter ezt ismerte fel: a fiataloknak volt pénzük, de nem volt hova menniük, ezért azt mondta nekik: "gyertek gyerekek, bulizzunk". Így tudott rengeteg fiatalt magához csábítani. Szerinte Orbán Viktor hiába hangoztatta a kampánygyűléseken az "Isten, haza, család" jelszót, a fiatalokat ez már nem érdekelte.
Ildikó ellenvéleménye
Ildikó határozottan cáfolta Zsolt elméletét. Szerinte a fiataloknak rengeteg bulizási lehetőségük van – Budapesten a Király utcában "minden áldott nap mehetnek bulizni", az egyetemeken rendszeresek a klubestek. Úgy vélte, a fiatalok egészen más okból vonzódtak a TISZA-hoz.
8. Energetikai kérdések és az atomenergia szerepe
Zsolt szakmai tapasztalataira hivatkozva részletesen beszélt az energiaelőállítás módjairól. Felsorolta a hét fő módszert: szén, olaj, földgáz, vízenergia, szélenergia, napenergia és atomenergia – ez utóbbit nevezte a legbiztosabbnak.
Élesen kritizálta Németországot, amiért "lerobbantották az összes atomerőművüket, mind a 17 reaktorukat lekapcsolták". Ezzel szemben Oroszországot példaként hozta fel, ahol már atomjégtörők és mozgó atomerőművek is működnek.
„Az idióta németek lerobbantották az összes atomerőművüket. Mind a 17 reaktorukat lekapcsolták." *
Zsolt csodálkozását fejezte ki, hogy Paks 2-t még csak betonozgatják, és kritizálta az Európai Uniót, amiért "nyugati technológiára kell átállni", holott egy atomerőművet nem lehet csak úgy átállítani. Hangsúlyozta, hogy megfelelő szakembereket kell alkalmazni, nem úgy mint Csernobilban, ahol "idióták dolgoztak", vagy Fukusimában, ahol "ostobaság volt a dízelgenerátort a föld alá tenni".
A műsorvezető kiegészítette Zsolt gondolatait az orosz atom-tengeralattjárók technikai részleteivel.
9. Migráció és biztonság
Gyula bácsi hozzászólásában a biztonságot nevezte Magyarország legfontosabb szempontjának. Elismerte, hogy délről "megvan a kerítés", de aggodalmát fejezte ki a nyugat felől érkező migránsok miatt – legyen szó vonatról, buszról vagy repülőről. Szerinte "elé kell állni, nem beengedni, ott a határon megfogni őket".
„Magyarország legelső szempontja a biztonság. Minden azon múlik. A többi az másod-, harmad-, nem tudom hányadik sorban." *
Külön kiemelte a nők biztonságának fontosságát. Az Európai Unióval kapcsolatban keserűen jegyezte meg, hogy a szabad utazás lehetősége mára "megtört", és szerinte "nem kaptunk mi az Európai Uniótól semmit". Az EU irányítását a Szovjetunióéhoz hasonlította.
10. Orbán Viktor egészségi állapota és egyéb felvetések
Ildikó észrevételei
Ildikó reagált azokra a híresztelésekre, amelyek Orbán Viktor betegségéről szólnak. Emlékeztetett a Telex-interjúra, ahol Szijjártó Péter elmondta, hogy a volt miniszterelnöknek komolyabb egészségügyi problémái vannak. Ildikó felvetette, hogy akár "mérgezéses esetekről" is szó lehet, tekintettel arra, hogy Orbán Viktor sokat utazott a világban.
Trump és Orbán Viktor
Zsolt megemlített egy "fülest", miszerint Donald Trump Orbán Viktort szeretné Ursula von der Leyen helyére az Európai Bizottság élére. A műsorvezető megerősítette, hogy külföldi lapok valóban cikkeztek erről a vereséget követően, és Németországban is több írás született a témában.
Sulyok Tamás kritikája
Ildikó a műsor végén kritizálta Sulyok Tamás köztársasági elnököt, aki szerinte Orbán Viktor levelére azt válaszolta, hogy "harmonizálni kell az európai jog és a magyar jogrendszert". Ildikó szerint Sulyok Tamás "nem a konzervatív oldalon foglalt állást", ami egy köztársasági elnöktől problematikus, még akkor is, ha korábban azt mondta, nem szereti a politikát.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- "a Kálmán Sárközi vagy nem tudom kicsoda nem tudjuk, hogy kinek integet" – Ildikó hozzászólásában szereplő utalás, a név és a kontextus nem rekonstruálható egyértelműen. Valószínűleg egy közéleti szereplőre vagy újságíróra utalhatott, akinek a neve torzult az ASR során.
- "Szabadgy György palotába költözik" – Ildikó hozzászólásában szereplő kifejezés. A "Szabadgy György" valószínűleg elírás, de a kontextusból nem állapítható meg pontosan, milyen névre vagy eseményre utalt. Lehetséges, hogy a Sándor-palotáról van szó, de a név azonosíthatatlan.
- "a Molnak okozott problémát, két államfővel már összerúgta a port" – Ildikó Magyar Péterre vonatkozó megjegyzése, de a pontos események és államfők kiléte nem derül ki az elhangzottakból.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:52]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora, a szócsaták bajnokaival.
[00:00:58]Paláver.
[00:00:58]Hangrofel folytatódik tovább a paláver.
[00:01:03]Én pedig Palányi Nóra vagyok.
[00:01:05]Arra kérem, hogy hívjanak minket a 0617992999-es telefonszámon.
[00:01:10]Üzenetet pedig a 067953-as számra tudnak nekünk írni.
[00:01:14]Nézzük a témáinkat.
[00:01:16]Politikus szerint Magyar Péter nem tudja elhozni az összes uniós forrást Brüsszelből.
[00:01:20]Aztán az osztrák alkotmánybíróság elnöke kimondta, visszaélt a hatalmával Magyarországgal szemben az európai bíróság.
[00:01:26]Végül pedig Kecskeméti vendéglátos kerül az energiabiztonsági kulcspícióba.
[00:01:34]A politikus szerint forró helyzet alakult ki, ugyanis Magyar Péter nem tudja elhozni az összes uniós forrást Brüsszelből.
[00:01:39]Ugye Magyar Péter Magyarország leendő miniszterelnöke máris összetűzésbe került az Európai Bizottsággal.
[00:01:45]Így kezdődik a politikó cikke.
[00:01:48]A lap brüsszeli kiadása szerint forró helyzet alakult ki, és a szívélyes kezdet után a zárt ajtók mögött már korán sem volt olyan pozitív a légkör a megbeszélések során.
[00:01:57]A politikó úgy folytatja, hogy három a tárgyalásokat ismerő forrás szerint nem arról volt szó a vita során, hogy Magyarország megkapja-e a pénzeket, hanem arról, hogy mennyit kapjon meg.
[00:02:08]A visszatartott források között amúgy 6,5 milliárd euró vissza nem térítendő támogatás, valamint 3,9 milliárd eurós hitel szerepel.
[00:02:16]A politikó fellívta arra is a figyelmet, hogy ketyeg az óra, ugyanis augusztus 31-e a határidő, ameddig kérni lehet a forrásokat.
[00:02:27]Politikó szerint a bizottság arra akarja rávenni a leendő miniszterelnököt, hogy a szűkös határidőre hivatkozva a forrásoknak csak egy bizonyos részét kérje le.
[00:02:36]És a bizottság szerint ugyanis nincs elég idő a teljes 10 milliárd euró kifizetésére, mivel a kifizetések konkrét reformcélok teljesítéséhez vannak kötve.
[00:02:46]Ezért azt tanácsolja az Európai Bizottság, hogy Magyar Péter elégedjen meg a 6,5 milliárdos részlettel.
[00:02:54]Körösi Pállal indítjuk ezt az órát.
[00:02:59]Pál eltűnt, úgyhogy Évával indítjuk az órát.
[00:03:02]Éva is eltűnt.
[00:03:02]Amíg nem jelentkeznek telefonálók, addig tovább folytatjuk a témáknak a kivontását.
[00:03:08]A politikó amúgy úgy folytatta, mindezek után, hogy ha Magyar Péter elfogadná Brüsszel ajánlatát, akkor politikailag gyengének tűnne.
[00:03:18]Úgy folytatta tovább a cikk, hogy mint kiderült, a brüsszeli tárgyalás, ez is nyomásgyakorlásról szól, ahol mindkét fél igyekszik rájönni arra, hogy másik meddig megy el az engedmények tekintetében.
[00:03:30]A lap azt is hozzáteszi, hogy hasonló forgatókönyvvel már a magyar választások előtt is számoltak Brüsszelbe.
[00:03:37]Aztán a politikus szerint az uniós támogatás nem vehető készpénznek, habár Orbán Viktor kikerült a képből, az Európai Unió feltételei változatlanul érvényesek Magyarországgal szemben is.
[00:03:49]Aztán Kecskéméti vendéglátós kerül az energiabiztonsági kulcspícióba.
[00:03:54]Így írta meg cikkét a magyar nemzet, aki felhívta arra a figyelmet, hogy Csőszi Attila ugye aki vendéglátós vállalkozó tölteti be az Országgyűlés gazdasági és energetikai bizottságának elnöki posztját május 9-től.
[00:04:07]A Tisza párt közgazdász végzettségű képviselője bemutatkozásában a Múya közúti és egészségügy infrastruktúra fejlesztését, valamint a térség fenntartható turisztikai fejlesztését jelölte meg célként.
[00:04:21]Az energetikáról szóló részt amúgy teljesen kimaradt, illetve az energetikáról szót sem ejtett a saját bemutatkozásában, és nyilván azért, mert a speciális tudást igénylő szakterületen nincs jártassága, csak más pozíciókban.
[00:04:37]Máriával folytatjuk, hogyha itt tetszik lenni.
[00:04:41]Mária, üdvözlöm.
[00:04:42]Itt, itt vagyok.
[00:04:42]Üdvözlöm én és Norra, és mindenkit, aki hallgat bennünket.
[00:04:45]Hát a politika, hogy megjött, hogy Péter, vagyis rendőr miniszterelnökünk nem fogja tudni haza pénzeket.
[00:04:57]Ezt már nagyon régóta tudjuk, mert a még sajnos Orbán Viktor idejében is tudtuk azt, hogy ezekből a pénzekből Magyarország nem fog kapni egy vasat sem.
[00:05:10]Ez a pénz már Ukrajnában van.
[00:05:15]azoknak lett odaadva, nem a magyar népnek, amit mind befizettünk az adófizetés pénzéből, meg amit kellett befizetni az unióba, az mind kivándorolt Ukrajnába.
[00:05:32]Hát ez a legszomorúbb dolog az, hogy csak egy ország, ha háborúba áll is, akkor is mondjon már meg nekem valaki, hogy mindig csak azt az országot kell támogatni, a saját országát nem kell érvényesíteni, vagy a tagállammait nem kell érvényesíteni, hanem le kell süllyeszteni a sárga földig.
[00:05:59]Én ezt nem tudom elképzelni meg elhinni sem azt, hogy Brüsszel ilyen, de belátom azt, hogy én úgy látom, ezt ma olvastam, láttam, hogy Brüsszel ezek után amiket tetsz Magyarországgal is meg sok többivel, hogy hamarosan Brüsszel meg fog fog bukni ezért a aljos munkájáért, ami amit tesz.
[00:06:36]Ehhez kapcsolódik a második kérdés tulajdonképpen, hogy az osztrák alkotmánybíróság is kimondta, hogy törvénytelenül járt el Magyarország ellen, és nagyon igazuk van őnekik.
[00:06:48]És csak hát az a probléma itt ebbe az egészbe, hogy ilyenkor mindenki okos, mindenki mondja magáét már mikor bekövetkezett ez a probléma, hogy Orbán Viktor meg megbuktatták és ez a milyen emberkének nevezzem, emberke egyszerűen olyan tölénnyel nyert, haugsággal, gyűlölettel, rémhírterjesztésekkel, minden hogy itt ezértedett bele Orbán Viktor is, hogy lelkileg tönkrement, hogy a magyar emberek, akikért áldozatot hozott, mindent megazott a magyar állam magyar polgároknak, úgy a családoknak, úgy a nyugdíjasoknak minden lehetne sorolni tovább, de hát en ezt ennyit mindent nem lehet.
[00:07:44]És mégis gyakorlatilag ki lehet jelenteni azt, hogy a zsöme cserbehytta a miniszterünk urunkat, de kívánunk neki felépülést.
[00:08:02]Javuljon meg, mert orvoshoz jár, beteg, de lelkileg beteg.
[00:08:06]De reméljük, hogy lesz még Magyarországon köztársaság, egy olyan köztársaság, akit olyan miniszterelnök fog vezetni, aki tényleg csak az emberekért küzd, nem azért, mint aki most következik, hogy teljesen sárba fogja tiporni Magyarországot a hazugságaival és a nagyképűségével, a gyűlölet keltésével.
[00:08:37]És az, hogy börtön út a börtönbe program.
[00:08:41]Hát még én én ilyet az életemben nem hallottak, hogy itt minden Fideszest a börtönbe akar záratni, vagy minden te különben az Orbán Viktort miért is akarná börtönbe záratni?
[00:08:57]Ő nem lopott, nem csalt, nem sikasztott, mert ő mindent visszavásárolt Magyarországnak, amit csak lehetett, amit a Gyurcsán kország korszakban eladtak.
[00:09:12]Ő mindent visszavett, és ez mégsem tetszett azoknak a szavazóknak, azoknak az embereknek, akik csúnyán, csúszosan ellentálltak neki, vagyis becsapták tulajdonképpen, amiért ilyen kevés szavazatot kapott.
[00:09:34]És én nagyon félek, vagyis nem csak én, hanem Magyarországnak legalább a a fele fél attól, hogy nagyon, de nagyon meg fogjuk ennek ennek a levét inni.
[00:09:46]Az, hogy ha azt mondják most, hogy mély szegénység van Magyarországon, akkor megkérdezem, hogy ezek után mi fog lenni, amiket ő be akar vezetni.
[00:10:04]családos anyádtól, a családodtól elvenni a személyi jövedelemot, amit már Orbán Viktor bevezetett.
[00:10:11]Könyörgöm, tankönyvek, ingyenes tankönyvek voltak.
[00:10:18]Mondjuk vegyünk egy négycsaládos családot, mennyibe is fog kerülni ezek után egy- négy családnak a tankönyveket megvenni és még a többi a táskák, tanterek, ilyesmik.
[00:10:31]Erre nem gondolt a kedves miniszterelnök jelölt úr, csak arra, hogy ő bulizgathasson, bulizni járjon, meg külföldre utazgasson, mikor még nem is miniszterelnök.
[00:10:47]Könyörgöm, ilyet Orbán Viktor soha az életbe nem tett, és a becsülete magyar népnek nagyon is kell, és bízik is benne az ország népe, hogy újra vissza fog valamikor térni.
[00:11:05]ahhoz, hogy 63 éves lesz május 31-én, evvel mi csak neki hálát és erőt adhatunk, hogy mellette állunk, és boldog életet a születésnapjára is, és boldogságot az egész életben még tovább legyen köztünk, és tartsa egybe ezt a közösséget, mert ez nagyon jó közösség.
[00:11:37]Hiába mondják azt, hogy rosszul adjuk át a gazdaságot, a inflációtól kezdve minden, nagyon-nagyon nagy hazugságok árán.
[00:11:47]Hát én csak ennyit akartam mondani, és sok erőt kívánok neki, hogy térjen vissza, mert ő ő a csodacsatár gyakorlatilag Magyarországnak, és Brüsszel ezt meg fogja bánni.
[00:12:03]Nagyon azt, hogy te picét választották.
[00:12:10]Köszönöm szépen Máriását.
[00:12:13]Én is köszönöm.
[00:12:13]Viszontlátás kellemes napot.
[00:12:15]Viszonthallásra Mária Szendrővel folytatjuk.
[00:12:17]Üdvözlöm.
[00:12:20]Késők aranyos Nórácska.
[00:12:20]Minden jót és szép napot kívánok a beszélgetés után önnek és az egész, aki hallgassa rádiót minden egyes jobboldali érzésű embernek.
[00:12:36]nek most akkor elkezdem.
[00:12:36]Először is teljes mértékben egyetértek az előttem fölszólaló asszonykával.
[00:12:44]van.
[00:12:45]Ne, ne haragudjon, néha elcsuk, mert én nagyon nagy sideszes szidesznek rajongója vagyok, mégpedig kilenc a Bokros Lajos csomag óta én átéltem azt is, átéltem a 2006-os eseményeket is.
[00:13:05]És most annyit akarok mondani erről a leendő miniszterelnöknek, nem mondom ki a nevit, mert arra se méltatom.
[00:13:14]Tudom, ha ez ez nem megfogadtam, hogy csúnyán lehetőleg nem beszélek, mert nem akarom, hogy önöket megbüntessék senkit, de megvan róla a véleményem.
[00:13:26]Először is annyit akarok erről a leendő miniszterelnökről mondani, mi hogy ő volt már pufajkás miniszterelnünk, volt már 3/2-es vagy 3/3-as miniszterelnökünk volt már összö összö böszmink most most meg még annál is rosszabb rosszabb amit ma délután mond holnap teljesen homlokyenesen más mond mond hazároló.
[00:13:59]Egyszerűen csak ennyi hazáruló, ez még belefér nyilván.
[00:14:03]Igen.
[00:14:04]És és egyet egy egyre kíváncsi lennék nég, hogy őnek volt az a bizonyos telefonlapása.
[00:14:12]És most ezzel mi van?
[00:14:12]Hogy hogy ő visszaadja a mandátumát ott kint, vagy ott is meg itt is, itt is szerepel, vagy ide se jár be, oda se jár bedolgozni, ahogy Brüsszelbe csak fölveszi a pénzt.
[00:14:28]vagy vagy ha visszaadja a mandátumát a kilép a véber hátsója mögül, akkor akkor hatóságok joggal el beviszik a pás véget.
[00:14:41]Vagy vagy vagy ezt erre erre szeretném izén választ kapni, hogy hogy hogy is van ez, mert én jogilag nem értem.
[00:14:52]Van neki ilyen felfüggesztett vagy mentelmi mögé bújt akármie.
[00:15:01]Most ezt visszahagyja, akkor akkor el lehet kapni a grabancát.
[00:15:03]Hát ő is mehetne a az út a börtönbe program fele lapás véget.
[00:15:09]Lapás az bűncselekmény.
[00:15:11]Akár kicsi, akár egy utcasöprő, akár egy miniszterelnök, vagy egy orvos, vagy akár kicsit lopás, azért felelni kell.
[00:15:20]Aki valamit csinál, azért felelni kell.
[00:15:23]Ő ő megcsinálta ezt meg a fiatalkorú lábai között bujkát össze-vissza hazudozik a kint Brüsszelbe.
[00:15:28]Azt is letagadta, hogy a Varga Juit miniszterasszonyt is lehallgatta.
[00:15:32]Ilyen nem volt ott.
[00:15:35]Hát hát ilyen ilyen gazember embert én még nem láttam.
[00:15:38]Van sok sok sok az a én nekem az én nagy ahogy elő jól előbb mondtam én nagyon én elfogadom a vereséget.
[00:15:53]hogy nehezen nehezen, de ez a vereség én ez tag voltam ott a ott ott a választó izében nem lehetett csalni, de de meg én rágyüttem, hogy hogy lehetett főleg csalni.
[00:16:06]A am a ami biztos, hogy így ment ment.
[00:16:09]Elmondhatom, hogy Nórika elmondhatom tessék.
[00:16:17]Az, hogy az, hogy a leendő miniszterelnökünk valamikor szeptember körül vagy október körül azt azt mondta, onné kezdem, hogy hogy le lehet győzni a a Orbán kormányt, csak úgy, hogy nagyon sok pénz kell.
[00:16:32]gyütt a amit most visszaadtak az ukránok, meg benne tudja hány hány hány adaggal be, mert választás napján ilyen a félrerakott pénzt vagy több milliárd fortot a a ez ennek a Tiszának megvolt megvannak az emberei.
[00:16:53]Megvoltak az emberei.
[00:16:53]Ki kiosztottak tegyük föl?
[00:16:56]Nem tudom, csak így mondom.
[00:16:59]Kiosztottak tegyük föl föl.
[00:17:02]Nem ilyen kis faluba, mint én ah lakok, ilyen nagyobb városokba, Szalnok, Debrecen, ahol ahon még soha nem győzött csak a Fidesz.
[00:17:14]Ott ott is ez a Tiszagyőzött.
[00:17:14]Oott kiosztottak mondjuk mondjuk k 20 millió Ftot.
[00:17:20]Tudod elment, odaálltak autóval.
[00:17:24]Nem a nem a választá nem a nem a helyiségbe a helyiség mellte mondjuk 400 mre megkérdezték mennyek savazsanaknak nak eddig mennyi mondjuk tegyük föl 30-40000 Ft-ot egy szavazásé hogy a Tiszára húzza rendben de ezt bizonyítani kell a szavazó fülkébe elhúzzák a függönyt a mobilt okostelefon telefonnal inkább visszamegy, ránéztek, kiadták a pénzt.
[00:17:58]Ez ez egy csalási lehet.
[00:18:00]Ezt nem lehet ellenőrizni.
[00:18:03]Érti, hogy mire akarok gondolni.
[00:18:03]És ez biztos, hogy valami hasonló módszerra bukott meg a Fig.
[00:18:09]És azt akarom mondani, hogy hogy annyira Orbán fóbiás egész Magyarországnak nagy része, hogy Orbobánnak meghallják, már mindent kitalálnak nak, hogy hogy ne ez a miniszterelnökünk legyen.
[00:18:26]pedig ennél jobb miniszterelnöknak a én én nem is éltem még Horti Miklósnál is meg meg sokkal sokkal Kossut Lajost akkor persze nemtem Kossut Lajos volt esetleg ilyen miniszterelnökünk vagy kormány tessék arra kérem hogy tessék megnyugodni mi itt maradunk itt van ez a kibeszélő műsor ahol ezeket meg tudjuk beszélni itt kiadhatja a gondolatait és de arra kérem hogy nyugodjon meg első körben.
[00:18:57]Na, drága Nórika, még egy egy gondolatot, hogy hogy azt nem fejeztem be, hogy hogy a vereséget meg tudom én izé néz de hogy hogy inkább ha kik ha nem Orbán Viktort akarta a magyar nép nép, miért ezt a leendőminiszterel nem mondom ki a nevit, mert akkor tiszára miért nem a a Torocskai Laci az a A a a azt jobban el tudtam volna fogadni a mi hazánknak az elnökit miniszterelnöknek, mint mint ezt ez e ez nem tudom, hogy megértem az érzéseit, de most is azt mond arra kérem önt, hogy tessék megnyugodni minket, nyugodtan felhívhat, mi velünk beszélget.
[00:19:42]Szerintem egy kiváló közösség vagyunk, de de nyugodjon meg, de megértem az érzéseit.
[00:19:46]Hát én találkoztam már önnelel a DPK gyűlésen, a megalakuló DPK gyűlésen.
[00:19:53]Még nem nem voltam még DPK gyűlésen.
[00:19:56]Én általában itt itt voltam mindig a Hírtelevízióban.
[00:20:02]Na na jó.
[00:20:02]Nem akarok személyeskedni.
[00:20:02]De de annyit akarok mondani még mégis elköszönök öntől öntől, hogy hogy hogy én életem végéig nekem nekem csak a Fidesz és senki más és a miniszterelnökjük Orbán Viktor én nekem az lesz és én akár lehet, hogy nem élem meg hogy hogy újra minisztrálok lesz de de de lesz ném megélni és részese akarok lenni mert én aktivistája vagyok itt ebbe a kis falub ma itt ahon lakok Jászkaryanő itt itt a mi körzetünkben be Pest kettes számú körzetit csak három kis település nyerte meg a többit mind a Tisza nyerte meg abonyt Nagy kőről ceglédet mind a Tisza nyerte meg és ezt nem tudom megérteni hogy hogy hogy hogy hogy hogy hogy hogy hogy hogy hogy hogy hogy hogy hogy hogy az Istenbe lehetnek.
[00:21:08]Elnézést még egyszer, hogy hogy ennyi embert meg tudott vezetni ez a bahót.
[00:21:14]Figyelemmel fogjuk követni minden egyes kormányzási napot, és arra kérem, hogy tessék megnyugodni minket.
[00:21:19]Bármikor felhív, szerintem itt egy kiváló közösség van, lehet a másikra is számítani.
[00:21:25]És köszönöm szépen, hogy megosztotta a gondolatait és kellemes napot kívánok.
[00:21:30]Ezt htvek nagyon nagyon kellemes napot és sok szeretettel gondolok magukra, meg nézem mindig a hírtvét.
[00:21:37]Remélem remélem, hogy azt nem tudja megszüntetni ez a ez a tudja kirá mi itt fogunk maradni.
[00:21:47]Minden jót késő drága jóéget.
[00:21:47]Viszont hallás Gyula bácsival folytatjuk.
[00:21:52]Üdvözlöm.
[00:21:55]Üdvözlöm kedves hallani engem?
[00:21:58]Tökéletesen halljuk önt.
[00:22:01]Nagyon elérzékenyült ez a bácsi a végére, de hát én sem vagyok már mai gyerek.
[00:22:07]Hát 80-on felül vagyok, de biztos nem fogok sírni.
[00:22:10]Nem baj, nem baj.
[00:22:12]Néhány apróságot akarok mondani.
[00:22:15]Csatlakoznék ahhoz a csapathoz, ahhoz a kétbeltelefonálóhoz, aki azt mondta, hogy a migránsokat nem lehet beengedni az országba.
[00:22:26]Délről megvan a kerítés, ott vannak a rendőrök.
[00:22:29]Nyugat felől viszont havonattal jön, ha busszal jön, hát azt kell, hogy mondjam, elé kell állni, nem beengedni, ott a határon megfogni őket.
[00:22:43]Ha meg repülővel akarják, akkor nincs leszállási engedély.
[00:22:46]Vigyék oda őket ahová akarják.
[00:22:49]Szóval ez tragédia, ha ide nyugatról beküldenek oda nem illő embereket.
[00:22:58]Sok ez sok lenne ez Magyarországnak, nem csak pénzben, hanem biztonságban.
[00:23:04]És Magyarország legelső szempontja a biztonság.
[00:23:06]A biztonság.
[00:23:09]Minden azon múlik.
[00:23:09]A többi az másod, harmad, nem tudom hányadik sorban.
[00:23:15]A biztonság.
[00:23:15]mindenkinek a biztonság, főleg a lányainknak, höljeinknek a biztonsága.
[00:23:24]Ez az egyik.
[00:23:24]A másik pedig arra térnék ki, hogy miért nem választották, vagy miért nem fogadták el Szíártó Pétertalnöknek.
[00:23:34]Azt mondták, nem méltó rá.
[00:23:37]Hát én még ilyet nem láttam.
[00:23:40]Az az ember a magyar gazdaságot hát nem gatyába rázta, hanem nagyon sokat tett érte, nagyon sokat utazott, nagyon sok emberrel, nagyon sok országvezetővel találkozott, egyeztetett, hogy idejöjjenek és itt tevékenykedjenek az országban.
[00:23:59]Na most aki nem méltó, azt kérem szépen, a Magyar Péter nem méltó erre a poszra.
[00:24:10]amire őt most jelölni akarják.
[00:24:10]Úgy úgy, hogy a nem méltó, a nem szíártó, hanem a magyar.
[00:24:20]Ezt akartam még mondani.
[00:24:20]Nem is tudom, hát lenne még, de inkább hagyok másnak is időt.
[00:24:26]Köszönöm szép, de a legfontosabb az, hogy nem engedni be nyugatol ezt a nem horda, de ide ide hordják.
[00:24:34]ide oldják.
[00:24:38]És még na még még egy mondat befejezésként ugye mit kaptunk mi az Európai Uniótól?
[00:24:47]A szabadutalás lehetőségét.
[00:24:47]Ez akkor volt igazán élmény, amikor beléptünk az Európai Unióba.
[00:24:55]Most próbáljanak elmenni a nagynyugati ország országok fővárosaiba vagy nagyobb városaiva, hogy mit tapasztalnak.
[00:25:04]Hát oda ezért szerintem nem érdemes utazni.
[00:25:10]Úgyhogy a szabadutazás már az is megtört.
[00:25:12]A többiről meg nem is beszélek.
[00:25:15]Nem kaptunk mi az Európai Uniótól semmit.
[00:25:18]rosszabb az ő irányításuk, mint annak annak idején a Szovjetunióé volt.
[00:25:24]Higgyék el nekem az hosszabb.
[00:25:27]Köszönöm szépen.
[00:25:29]Köszönöm szépen a hívását.
[00:25:29]Viszont hallásra.
[00:25:33]Zsolttal folytatjuk.
[00:25:33]Üdvözlöm Zsolt.
[00:25:37]Üdvözlöm Nórika.
[00:25:37]Nagy Zsolt vagyok Tatabányáról, egy kommunista városból sajnos.
[00:25:45]Érdekes, azt szólnék hozzá, hogy csak nyugdíjasok telefonálnak, 7080 90 éves emberek.
[00:25:54]Én 54 éves vagyok egyébként.
[00:26:00]GTjár bűtechnikus, hangmérnök és villamosmérnök.
[00:26:06]Én nekem lenne egy olyan feltevésem, hogy a Fidesz az miért nem nyert senki nem vázolta-e még ezt a verziót fel?
[00:26:20]Ha megengedné, én elmondanám azt véleményemet.
[00:26:28]Hallgatom?
[00:26:29]igenis 2010-ben ugye én a hangszintén látványtechnikai iparban dolgoztam több mint 20 évet boltom is volt, gyártottunk is, a dióiparban is dolgoztam és 2010-ben, amikor a Fidesz átvette az országot, nyilván államcsőd volt, és mindenhol pénzt kellett szereznie az államnak, és rájöttek arra is, hogy amit sajnos a Homcsi, Gyurcsánék és még mindenki szabadon hagyott a diszkóip, nem tették rá a kezüket, mert nagyon jól tudták, hogy a fiatalokat szabadon kell hagyni, hadd menjenek szórakozni, és nem fogják őket cseszegetni.
[00:27:35]Hát vas diszkó is 1965 óta üzemelt, és a Fidesz kormány sajnos erre rájött, hogy ez Blackbe megy, mert éjszaka történt minden, és ott nem ütöttek pénztárgyéket, meg nem volt a belépők után számla meg blokk.
[00:27:57]minden blackben ment és mindenki jól érezte magát és utána sajnos ezt nagyon lettelték, megadóztatták, áfa, pénztárgép, minden, és egyszerűen önkre ez az ipar, és le kellett húzni a rolót.
[00:28:22]Itt rengeteg diszkó volt Tatabánya környékén, Tatán, Komáronba, Füzőn, Esztergomba, mindenki sürdbent, mindenki.
[00:28:34]Mindenki.
[00:28:34]És itt maradt.
[00:28:34]És itt itt a nagy probléma, hogy itt maradt egy csomó fiatal, aki nem tudott hova elmenni szórakozni.
[00:28:49]felnőtt egy olyan társadalom, aki nem tapasztalta meg a kommunista rendszer ártalmait, és hogy a a diszkóban legalább tudtak szórakozni, mert nem volt hova menni.
[00:29:06]És Magyar Péter ezt ismerte fel, hogy itt vannak a fiatalok, van pénzük, és nem tudnak hova menni.
[00:29:15]És azt mondta, hogy gyertek gyerekek, bulizzunk.
[00:29:23]A szülők a szülők meg a gyerekek aláték a autók, pénzt adtak nekik.
[00:29:35]És így így egy rengeteg rengeteg fiatalt rengeteg fiatalt tudott magához csábítani.
[00:29:44]Orbán Viktor hiába mondta azt a kampánygyűléseken, végignéztem az összeset, hogy Isten hazacsalád, senkit nem érdekelt már a fiatalok közül ez.
[00:30:02]És itt volt a nagy probléma.
[00:30:04]hogy nem volt hova menni szórakozatni szombat esténként.
[00:30:12]És Magyar Péter meg azt mondta, hogy gyertek, bulizunk, bulizunk.
[00:30:14]Ja, és egyébként választási csalás is volt.
[00:30:18]Hát az egyébkén Na mindegy.
[00:30:29]Hát ez az első rész, amit mondani akartam.
[00:30:32]A második rész az energiaválság.
[00:30:39]A jövő mint szakmám a villamosenergia.
[00:30:47]Ugye villamosenergiát hét módon lehet előállítani.
[00:30:54]Figyelemmel há.
[00:30:54]Első három az körzetül.
[00:30:57]Szén, olaj, földgáv.
[00:31:02]Utána jöjön a vízenergia, ami nyilván nem mindenhol megvalósítható.
[00:31:06]Utána a szél, a napenergia és végül az atomenergia, ami a legbiztosabb.
[00:31:15]És az idióta németek, amiről Nórika is beszélt pár napja, lerobbantották az összes atomegüet.
[00:31:23]Mind a 17 reaktorukat lekapcsolták.
[00:31:26]Bizony.
[00:31:26]Úgyhogy például Oroszország magaslatokba halad.
[00:31:29]Például az oroszoknál már atómjégtörő is van, ugye, hogy a jeges útvonalakat könnyebben menjen osztába az röhög Európán.
[00:31:37]Hát nekik már nem kell kőolaj meg földgáz.
[00:31:42]Nem csak atomjégtörőjük van, hanem mozgó atom atom hajójuk is.
[00:31:49]Atom.
[00:31:49]Így így van.
[00:31:49]Így van.
[00:31:49]Így van.
[00:31:51]azért mondom, hát ők atomhatalom, hát ők már röhögnek rajtunk.
[00:31:54]Hát itt azon csodálkoztam, hogy Paks 2-t még csak betonozgatják.
[00:32:03]Én azt hittem, hogy már rég működik, de nem.
[00:32:08]A a Unió visszafogta az egészet, hogy nyugati izére kell átállni technológiára, de hát egy atomérőművet nem lehet csak úgy átállítani.
[00:32:19]Hát ez a badarság, ha egyszer ezt egy technológiára építették, annak úgy kell működnie, és megfelelő szakembereket kell alkalmazni.
[00:32:31]Nem úgy, mint Csermobilban, mert ott idióták dolgoztak.
[00:32:35]Azért történt az a tragédia.
[00:32:41]Meg a fukusiban is, hát földrengés közelébe, ahol tunamik vannak, és olyan ostobaságot elkövetni, hogy a dízel generátorod a föld alá.
[00:32:59]És ugye így Igen.
[00:32:59]Igen, igen.
[00:32:59]És ugye amúgy még az oroszoknak úgy tessék végigmondani.
[00:33:03]Nem szólok bele.
[00:33:06]Ne nyugodtan mondjad csak.
[00:33:06]Mondj az ugye hogy visszatérve, hogy az ott az oroszoknak az atom reaktorára, illetve hogy a mozgó atomjégtörőre, illetve a mozgó atom tenger alattjárulra, hogy amúgy a valaha legnagyobb tenger alattjárót építették meg.
[00:33:20]ö közel 175 m hosszú, ugye több emeletnyi belső tér van, 20 nukleáris rakétát is tud hordozni, és ugye az a lényege, hogy ez soha nem tud megállni, és rendkívül sokan szokták használni, például ott az oroszok a különbözőféle kiépített épített városok mellé is, ugye, ahol különbözőféle bányászvárosok, hogyha lehet így mondani, és azért mondom, hogy orvosfokkal nem szabad játszani.
[00:33:48]Hát világhatalom, és az unió az oroszokkal akar erőlködni.
[00:33:52]Hát ne vicceljünk már.
[00:33:56]Hát ez egyszerűen egyébként hallottam egy ilyen fülest, hogy Trump Orbánt szeretné Urszula helyére.
[00:34:08]Nem tudom, erről hallott-e.
[00:34:10]Szerintem így Európában nagyon sokan cikkeztek elről.
[00:34:12]Amúgy külföldi lapok kezdtek el erről cikkezni.
[00:34:14]Először még a vereséget követően Igen, igen, igen.
[00:34:19]Mert mert Németországban is több cikk született ezzel kapcsolatban.
[00:34:23]Amúgy egyébként az unokabátyám, amíg nem volt nyugdíjas, a egy németországi neves, nem akarom kimondani a nevét, mert reklám lenne, neves fegyvergyártó cégnek a hazai képviselője volt.
[00:34:40]Vadászfegyver természetesen nem más.
[00:34:46]És ő mondta, hogy a németek idióták, mert sokat járt Németországba.
[00:34:53]Nem minden német, de a többségük sajnos nem jó helyre szavazott.
[00:34:55]Így saját maguk iszák meg ugye a jelenlegi történéseket.
[00:35:02]Németországról szerintem egy műsor sem lenne elég, de ugye ennek a legnagyobb szakértője Nógrádi György Németországnak Friedrich Merccel kapcsolatban, Angela Merkellel kapcsolatban ugye rengeteg könyvet is írt.
[00:35:17]Angela Merkelről is megjelent már ugye könyve.
[00:35:20]Friedrich Márcel is rengeteget szokott foglalkozni ezzel kapcsolatban.
[00:35:24]Köszönöm szépen Zsolt a hívását.
[00:35:26]Arra kérem, hogy hívj minket legközelebb is.
[00:35:28]Nagyon szívesen.
[00:35:28]És egyébként még Antal József még egyszer segítséget kértem Merkelől, amikor bajban voltunk és kaptunk a mer nem volt üzemanyagunk és még ezért a 90-es években volt, tehát azért ők is tettek valamit a hazáért.
[00:35:54]Köszönöm szépen Zsolt a hívását.
[00:35:56]Viszonthallás.
[00:35:57]Én is nagyon szépen köszönöm és további szép napot.
[00:36:00]Köszönjük szépen.
[00:36:00]Viszall Ildikóval folytatjuk.
[00:36:02]Üdvözlöm Ildikó.
[00:36:06]Itt vagyok kedves Nora.
[00:36:06]Hát az igazság, hogy tegnap is hallottam a Palávert és most is, és nagyon helyes aranyos ö sok hozzászólás van, és komoly tartalmakkal.
[00:36:22]Ö ha van it is benne esetlegesen ö ö ö ö ö ö ö sziláris vagy nyelvtani vagy nem tudom akármilyen jellegű hiba a nem amiatt telefonáltam hanem azért hogy nagyon sokan szándékosan megtévesztenek bennünket az időseket is könnyen akár bennünket is én sem vagyok fiatal de nem vagyok még annyira idős hogy az Orbán Viktor urat nem kezelik nem beteg valószínű hozzá olyan dolgokat juttatnak el vagy látta vagy hallotta az interneten, de sem nem szabad.
[00:36:55]Tehát utána kell nézni ezeknek a híreknek vagy egyáltalán dolgoknak.
[00:37:03]A azt azt tudjuk ugye a Telex interjú óta, hogy a sziátó Péter ott elmondta, hogy őneki vannak komolyabb egészségü problémái.
[00:37:11]Ön ezzel kapcsolatosan így lábjegyzetbe vagy zárójelbe szeretném megjegyezni.
[00:37:18]Hát remélem, hogy komolyan kiderül a az ok, vagy a hogy mert még arra is gondoltam, hogy ő tulajdonképpen nagyon sokat járt jobbra-balra a világba, és diverzifikálva volt a magyar energetikai rendszer.
[00:37:34]Úgyhogy megnyugtatom itt a trollokat.
[00:37:36]Mária, Teleki Horvát és a többi virágkövecses és nem tudom, akik mindig itt töltik az idejüket, tehát ők ők nem dolgoznak, palávert hallgatnak.
[00:37:46]De visszatérve ehhez, hogy emlékezzünk vissza, hogy nagyon komoly ilyen mérgezéses esetek is vannak.
[00:37:51]Én attól tartok, hogy itt nagyon komoly dolgokról van szó, és ezek a trollok itt el hülyéskedik itt a az oldalon is.
[00:38:01]És a a az előző úrnak meg annyit szeretnék mondani, meg kell cáfolnom, mert a fiatalok nem tudom hány óta igenis rengeteg buli lehetőség van.
[00:38:16]Meg kell nézni Budapestet, a nagyvárosokat, a különböző utcákat, szinte konyha, konyha, konyha, mindenhol szórakozóhely, Budapestben a Király utcába, hát minden áldott nap mehetnek bulizni.
[00:38:29]Tehát itt már a jólétükben nem tudnak mit csinálni.
[00:38:33]Ö, az egyetemeken vannak rendszeresen hetente, havonta bulik, klubestek vannak, bárkit csinál, tehát ezt ezt valahogy el kellene jutni, hogy itt a fiatalok egészen más okból ö vonzódtak ide a ahogy történt most ez a dolog.
[00:38:54]Nem akarok belemenni az elemzésekbe.
[00:38:56]A témát, ahogy így nem látom, vagy látom, nem tudom pontosan a a az uniós forrás sokat hát én szerintem a Urszula és a Wéber nem mindenben egyeznek.
[00:39:11]Én szerintem van ott valamilyen érdekellentét.
[00:39:16]Az is biztos, hogy sokkal komolyabb háttérkonfliktusok is vannak.
[00:39:19]És az, hogy a a az Európai Uniós források, amin nekünk járnak, azok úgy járnak, hogy bizonyos dolgokra lehet csak felhasználni.
[00:39:31]Tehát hogyha ő haza is hozza, akkor bizony meg kell fel kell újítani az 50 kórházat, meg amit a Fidesz KDNP kormány betervezett, és ugye nagyon sok olyan beruházás létre is jött, amit a mi pénz, tehát a közös kasszából oldottunk meg, arra számolva, hogy majd előbb-utóbb úgy is meg fogjuk kapni.
[00:39:54]Egyébként is 60%-aal le volt írva.
[00:39:56]Orbán Viktor miniszterelnök, még regnáló Fidesz KDNP kormány miniszterelnök elmondta, hogy az uniós források nélkül is stabilan vagyunk és hogyha már itt vannak a a Kálmán Sárközi vagy nem tudom kicsoda nem tudjuk, hogy kinek integet, de én azt tudnám mondani a Tiszáns trolloknak, hogy nézzenek utána ne csak a Telex meg a nem tudom milyen balliberális globalista, külföldről fizetett hírcsatornákról tájékozódjanak, hanem Igenis nézzék meg, hogy mennyi van a kincstárban, illetve pontosabban mennyi plusszal adja át a kormány majd jövő héten már most is azt híresztelik nóra.
[00:40:38]Nem tudom megérteni, hogy ennyire de ennyire mélyre zuhan a Tisza, a szekta, a baloldal, a az még nekem ellenzék és nem is tehát a tehát az, hogy ezt hazudják körbe a világba, hogy nincs semmi a a de mínuszba fogják átvenni az ország kormányzását, ez nem igaz.
[00:41:00]Ott van 25000 milliárd, ami szépen átmegy.
[00:41:02]Hogy mire fogja csoportosítani?
[00:41:05]azt tudjuk, hogy röpköd még ki sincs nevezve.
[00:41:07]A Szabadgy György palotába költözik a Molnak okozott problémát, két államfővel már össze rúgta a port.
[00:41:16]Nem tudjuk, hogy mi lesz.
[00:41:19]Hát valószínű most, hogy fölszabadították a a ezt a a Zelenskinek szánt összeget, hogy ebből mennyi maradt, vagy hogy maradt, vagy jön-e még Magyarországgal szemben ez az Európai Bíróság, az osztrák alkotmánybíróság.
[00:41:35]Ezt nem olvastam.
[00:41:37]De nem tudom, hogy a gyermekvédelmi törvényre kell gondolni, vagy mire.
[00:41:41]Ja, igen.
[00:41:44]Hát ez egy megdöbbentem, hogy a Súlyok Tamás köztársasága elnök mellett petíciót, aláírásokat gyűjtünk.
[00:41:52]Közben meg az Orbán Viktor levelére egy olyan jellegű választ adott, hogy harmonizálni kell a jog, az európai jog, illetve a magyar jog rendszert.
[00:42:03]Hát én azt gondolom, hogy a Sullyok Tamást valami miatt a négyszemközti beszélgetés kapcsán, és már korábbról is ö valami olyan jellegű dolog van, hogy itt ö nem a a konzervatív oldalon foglalt ő állást.
[00:42:24]Azt mondta egyszer, hogy ő nem szereti a politikát.
[00:42:27]Hát könyörgöm, köztársasági elnökó.
[00:42:29]Sajnos a műsoridőnk végéhez érkeztünk, de köszönöm szépen, hogy felhívott minket.
[00:42:37]Kellemes napot kívánok önök, viszonth hallásra.
[00:42:39]Ahogy hallották műsoridőnk végéhez érkeztünk.
[00:42:41]Én köszönöm, hogy velünk tartottak.
[00:42:43]Aki teheti ne feledje.
[00:42:45]Maradjon velünk továbbra is itt a Hí FM-en.
[00:42:48]Viszont hallásra.
[00:42:51]Paláver.
[00:42:51]A HFM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:42:55]Paláver hangra fel.