Hír FM 42:27

Paláver 3. rész (2026-05-08) - Hír.FM

közélet
Irányultság: KonzervatívKötődés: Fidesz-közeli
Paláver 3. rész (2026-05-08) - Hír.FM
tl;dr
  • Magyar Péter lecserélte igazságügyi miniszterjelöltjét; a műsorvezető szerint időhúzás, internetes felháborodás vagy brüsszeli nyomás állhat a háttérben.
  • Ukrajna azonnali kártérítést követel Magyarországtól egy lefoglalt pénzszállítmány miatt, ami ellentmond Zelenszkij korábbi hálás nyilatkozatának.
  • Kőrösi Péter szerint a TISZA választási győzelmét pénzosztással és egy mesterségesen gerjesztett online trenddel érték el, ami mozgósította a korábban nem szavazókat.
  • Kőrösi Péter méltatta a Fidesz-kormány teljesítményét, és azt állította, Magyarországnak egész Európában tekintélye volt, a magyar rendszámos járműveket „Orbán, éljen!" kiáltásokkal fogadják.
  • Kőrösi szerint Magyar Pétert a „háttérhatalom" beszélte rá a Fidesz elleni fordulatra, mert elegük lett Orbán Viktor vétóiból.
  • A TISZA 27 pontos programja továbbra sem ismert, és a telefonálók tartanak tőle, hogy migránsok beengedését is tartalmazza.
  • Több telefonáló élesen kritizálta a TISZA leendő minisztereit, „LMBTK aktivistának" és „globalistának" nevezve őket, akik elárulják a magyar javakat.
  • Margit szerint a TISZA 20 milliárd forintos kampányköltése ellentmond a szegénységről szóló narratívájuknak, és felvetette, hogy a kampányt külföldi forrásokból pénzelték.
  • A telefonálók aggodalmukat fejezték ki a szólásszabadság jövője és a Fidesz-szavazók helyzete miatt, míg a műsorvezető türelemre intett a kormány tényleges lépéseinek megítéléséig.
Részletes összefoglaló megjelenítése

Magyar Péter igazságügyi miniszterjelöltjének cseréje

A műsor első részében a beszélgetők Magyar Péter új igazságügyi miniszterjelöltjének, Dr. Görög Mártának a személyét vitatták meg, miután a korábbi jelölt, Melléthei-Barna Márton (akit a műsorvezető „sógor"-ként emlegetett) lecserélésre került. A műsorvezető több lehetséges magyarázatot is felvetett a cserével kapcsolatban:

  • Elképzelhető, hogy Melléthei-Barna Márton sosem volt végleges jelölt, csupán időhúzás céljából szerepelt a nyilvánosság előtt, amíg megtalálták a valóban alkalmas személyt.
  • Az internetes felháborodás is szerepet játszhatott a döntésben.
  • Egy telefonáló felvetése szerint Brüsszelből szólhattak, hogy az eredeti jelölt „túl támadható", ezért kellett új jelöltet választani.

A műsorvezető megjegyezte, hogy a politikában nem jellemző az ilyen fajta csere, amikor valakit jelölnek, majd utána mégsem őt választják.

Ukrajna kártérítési követelése Magyarországgal szemben

A műsor másik kiemelt témája az ukrán Nemzeti Bank elnökének bejelentése volt, miszerint Ukrajna azonnali kártérítést követel Magyarországtól egy pénzszállító autó és valuta lefoglalása miatt, valamint elvárja az uniós korlátozások eltörlését is. A műsorvezető rámutatott az ellentmondásra: Zelenszkij elnök két nappal korábban még arról írt, hogy hálás Magyarországnak a konstruktív hozzáállásért és a civilizált lépésért. A műsorvezető szerint ez a nyilatkozat nem arra utal, hogy büntetni akarnák Magyarországot. A felmerülő kérdés az, hogy ha valóban elkezdenek kártérítéseket követelni, Magyar Péter hogyan fog erre reagálni.

A TISZA-kormány előtt álló kihívások és a migrációs paktum

A beszélgetés során szóba került a migrációs paktum végrehajtásának kérdése is. A műsorvezető szerint nyáron jön el az a pillanat, amikor dönteni kell ezzel kapcsolatban, és kérdéses, hogy Magyar Péter hogyan fog lépni és milyen szempontok alapján mérlegel majd.

Egy másik felvetés szerint ha Magyar Péter pártépítésbe kezd és újabb országjárásokat szervez, illetve külföldre utazik, akkor távollétében a TISZA emberei közül kik végezhetik a tényleges kormányzati munkát.

A választási eredmény okairól szóló elméletek

Pénzzel befolyásolt szavazók

Kőrösi Péter nevű telefonáló részletesen kifejtette elméletét a választási eredménnyel kapcsolatban. Állítása szerint a TISZA győzelme mögött pénz áll: olyan falvakban is nyert a TISZA, ahol korábban szinte mindenki a Fideszre szavazott. Elmélete szerint „aranybolyokba" pakoltak 5 millió eurókat (kb. 2 milliárd forint), amit szétosztottak, és olyan emberek is elmentek szavazni, akik életükben nem szavaztak, mert megérte nekik a pénz.

„olyan emberek mentek el szavazni, aki életében nem szavazott. Balázs olyan is volt, életében nem ment el szavazni, mert nem érdekelte. Csak volt az a pénz, ami neki ez megérte." – Kőrösi Péter *

A „trend" elmélet

Kőrösi Péter egy másik magyarázatot is felvetett: a TISZA és Magyar Péter körül internetes online trend alakult ki, és az emberek nem akartak kimaradni ebből. Szerinte az egész kampány úgy volt felépítve, hogy egy hatalmas rendszerváltás ígéretét hordozta, a „most vagy soha" szlogennel, ami egy pozitív forradalmi változást sugallt. Az üzenet az volt, hogy „ne maradj ki ebből a hatalmas dologból, te is a részese vagy".

„úgy volt ez az egész beleengedve egyébként remekül és tehetségesen volt felépítve ez az egész, hogy itt valami hatalmas nagy dolog történik most, itt valami akkora rendszerváltás [...] és az volt az üzenet, hogy nem maradj ki ebből a hatalmas dologból." – Kőrösi Péter *

A választási csalás lehetősége

Kőrösi Péter kezdetben úgy gondolta, hogy beleavatkozhattak a választás számolásába, és állítása szerint létezik olyan beavatkozási lehetőség, ahol „egy gombnyomással az eredményeket meg lehet fordítani". Bár elmondása szerint Szilvia nevű ismerőse lecseszte ezért a felvetésért, és sokan állítják, hogy nem történt csalás, ő továbbra is érdemesnek tartja a gondolatot mérlegelni, mivel szerinte furcsa, hogy négyszer simán nyert a Fidesz, majd ötödször ekkora „földrengésszerű" vereséget szenvedett.

Orbán Viktor és a Fidesz-kormány teljesítményének méltatása

Kőrösi Péter hosszasan méltatta Orbán Viktor és a Fidesz-kormány munkáját. Állítása szerint a kormány az esetek 95%-ában jól dolgozott, Magyarországnak egész Európában tekintélye volt. Elmondott egy anekdotát egy kamionostól, aki szerint Európa-szerte az emberek „Orbán, éljen!" kiáltásokkal reagálnak a magyar rendszámos járművekre, és a külföldieknek hiányzik egy olyan vezető, aki kiáll Európa érdekeiért.

„Magyarországnak egész Európában tekintély volt. Elmondta egy kamionos múlt héten, hogy ők bárhova mennek Európába, és meglátják, hogy magyar rendszámban mindenhol a a lakosság meg a a járókelők odakivá kiabálják, hogy Orbán éljen." – Kőrösi Péter *

Magyar Péter személyének és hátterének kritikája

A Fideszből jött politikus hitelessége

Kőrösi Péter szerint Magyar Péter a Fidesz legbelsőbb köreiből érkezett, a felesége, Varga Judit kilenc évig volt az Európai Unióban a magyar képviselőcsoport vezetője, és remekül élt a Fidesz-kormány alatt. Ezután fordult szembe a teljes Fidesz-kormánnyal, amit Kőrösi szerint nem maga talált ki, hanem a „háttérhatalom" beszélte rá, mert elegük lett abból, hogy Orbán Viktor mindent megvétóz.

„a felesége kint volt kilenc évig az Európa Unióban [...] minden szempontból remekül élt a Fidesz kormány alatt, majd szembefordult az egész Fidesz kormánnyal, és ezt nem ő maga találta ki, hanem rávett ették a háttérhatalom" – Kőrösi Péter *

A 27 pontos program ismeretlensége

Kőrösi Péter aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy bár másnap beiktatják Magyar Pétert, még mindig nem ismert a 27 pontos program részlete. Szerinte a 27 pont nagyon sok, és ha csak öt olyan pont van benne, ami a magyarságra nézve végzetes – például a migránsok beengedése –, az már önmagában borzadály. Példaként Hollandiát, Németországot, Svédországot és Angliát hozta fel, ahol szerinte szenvednek a migráció következményeitől.

A TISZA minisztereinek kritikája

Egy másik telefonáló, Péter (23 éves) élesen kritizálta a TISZA leendő minisztereit. Nagy Ervinről, aki várhatóan kultúráért felelős államtitkár lesz, megjegyezte: „a festett szőke hajával", és „LMBTK aktivistának" nevezte. Az oktatásért felelős új jelöltről – aki Rubovski Ritát váltja – azt mondta, hogy „szivárványkeretes nő". Kapitány Istvánról (a beszélő „kapitány borben"-ként hivatkozott rá) azt állította, hogy „globalisták, akik elárulják majd kiárusítják a magyar javakat".

„Nagy Ervin hát majd kultúráért felelős államtitkár a festett szőke hajával, illetve a többi idétlen LMBTK aktivista" – Péter *

A TISZA és Magyar Péter kommunikációjának ellentmondásai

Péter nevű telefonáló rámutatott arra, hogy a TISZA korábban azt állította, Orbán Viktort nem lehet leváltani, nem fogja átadni a hatalmat, és nincs demokrácia Magyarországon. Most, hogy leváltották, ez az állítás megdőlt. Emellett kiemelte, hogy Magyar Péter korábban megtorlást ígért, most viszont azt mondta, hogy „egy politikus nem tud egy másik politikust bezárni" – a telefonáló szerint össze-vissza beszél, és nem lehet kiigazodni a szavain.

„eddig azt mondták, hogy minden megtorlás lesz. Most meg Péter azt mondta tegnap magyar Péter vagy a napokban, hogy nem tud egy politikus, egy másik politikus bezárni. Ezt se értem őszintén. Tehát össze-vissza beszél." – Péter *

A TISZA kampányának finanszírozása

Margit nevű telefonáló kétségbe vonta a TISZA kampányának finanszírozását. Állítása szerint Magyar Péter azt mondta, hogy 20 milliárd forintba került a választási kampányuk. Margit ezt összeegyeztethetetlennek tartotta azzal a TISZA által hangoztatott állítással, hogy szegénység van az országban. Feltette a kérdést: ha 20 milliárdot össze tudtak gyűjteni a kampányra, akkor miért kuncsorognak az Uniónál további milliárdokért? Azt is kérdezte, hogy a gazdag támogatók – például Kapitány István – miért nem adják oda a vagyonukat a magyar népnek.

„Ő mondta 20 milliárdba került a választás. kiadta a pénzt rá. Neki volt ennyi. Akkor minek kuncsorgunk itt a többi milliárdért az Uniónál? Ha neki 20 milliárdba kerül csak és azt a nép adta össze, akkor itt itt mit hazudoznak, hogy itt szegénység van?" – Margit *

Margit azt is felvetette, hogy a TISZA kampányát Ukrajna és a „Fonderline" (valószínűleg Soros György alapítványaira utalva) pénzelte, és jóslata szerint két éven belül ki fognak derülni a dolgok.

A Fidesz-szavazók helyzete és a nemzeti egység

A 23 éves Péter nevű telefonáló aggodalmát fejezte ki a Fidesz-szavazók jövőbeli helyzetével kapcsolatban. Elmondta, hogy több Fidesz-rendezvényen vett részt, ahol hatalmas tömeg volt, és soha nem volt probléma, nem hergeltek másokat – ezzel szemben szerinte a TISZA rendezvényein „hátulról beüvöltöztek". Kérdésesnek nevezte, hogy a jobboldaliak hogyan tudnak majd létezni az országban a gyűlölet és utálat közepette.

Ugyanakkor elismerte, hogy a Fidesznek szüksége van egy újraszerveződésre és új egységre, mert „voltak olyan dolgok, amik nem feltétlen előnyösek" és problémát okoztak az országban.

A TISZA-kormány külsőségeinek kritikája

Margit nevű telefonáló a TISZA politikusainak megjelenését is kritizálta, összehasonlítva a korábbi kormánypárti politikusokkal. Szerinte a korábbi kormánypárti hölgyek „szépen, tisztességesen voltak és elegánsan, frizura, ruha, minden", míg a TISZA hölgyeiről azt állította, hogy „nincs kozmetikusok, fodrászok". A műsorvezető itt közbevágott, jelezve, hogy nem érdemes valakinek a külsejére utalni.

A TISZA-kormány várható intézkedései és a migráció

Margit határozott véleményt fogalmazott meg a migrációval kapcsolatban: ha behozzák a migránsokat, akkor a kormánypárti politikusok vigyenek ötöt-ötöt a saját lakásukba, és tartsák el őket. Felidézte, hogy Gyurcsány Ferenc is elvitt egy migráns családot, de három nap után fertőtleníteni kellett náluk, és nem tudtak megszabadulni tőlük.

A műsorvezető egy YouTube-on látott kísérletet is felidézett, ahol egy európai városban bevándorlónak kinéző embereket vittek oda az utcán megkérdezett emberekhez. A megkérdezettek támogatták a migrációt, de amikor megkérdezték tőlük, hogy befogadnák-e az illetőt, senki nem volt hajlandó rá.

A köztársasági elnök szerepe és a holnapi beiktatás

Zoltán nevű telefonáló élesen fogalmazott Magyar Péterrel kapcsolatban: „ez az ember egy tragédia". Felvetette, hogy a köztársasági elnöknek ki kellene állnia és meg kellene akadályoznia, hogy Magyar Péter miniszterelnök legyen. A műsorvezető itt lehűtötte a kedélyeket, rámutatva, hogy a beiktatás másnap megtörténik, és akkor majd jönnek az intézkedések és döntések, amelyek alapján lehet majd megalapozottan kritizálni a kormányt.

„én azért mondom mostanában mindig azt egyébként így többen kritizálják, hogy várjuk meg, hogy hogy mik lesznek a lépések, hogy milyen döntéseket fog hozni, mert most így a levegőbe bekiabálhatjuk, hogy mit fog majd csinálni, megnézzük, hogy mit fog majd csinálni, és akkor arra szerintem fogunk tudni jobban reagálni" – a műsorvezető *

A magyar korona és a beiktatás szimbolikája

Margit kitért a holnapi beiktatás szimbolikus aspektusára is, kérve, hogy „a magyar korona előtt ne hazudozzanak", és Magyar Péter ne tegyen esküt a Szent Korona előtt. Ezzel kapcsolatban aggodalmát fejezte ki, hogy a beiktatáson a TISZA hívei esetleg rendbontást okozhatnak, és arra kérte a Fidesz-szimpatizánsokat, hogy ne menjenek oda, mert ha bármi inzultus vagy rendbontás történik, azt a Fideszre fogják kenni.

A nyugdíjak és a gazdaság helyzete

Margit az elmúlt 16 évet „aranykornak" nevezte az életében, kiemelve, hogy a nyugdíja 15 év alatt a duplájára nőtt. Szerinte Orbán Viktor munkát adott mindenkinek, és aki dolgozott, az jól is élt. A TISZA szavazóiról azt állította, hogy azok vannak ott, „aki várja újból, hogy ingyen legyen minden".

A média helyzete és a szólásszabadság

Több telefonáló is kifejezte háláját a Hír TV és a Hír FM működéséért, és reményüket fejezték ki, hogy a TISZA-kormány alatt is működni fognak. Margit úgy fogalmazott: „ma még van szólásszabadság, holnap már nem lesz". A 23 éves Péter reményét fejezte ki, hogy Magyar Péter nem fogja „kihúzni a konnektorból a tévdugót".

A fiatalok és a közösségi média szerepe

A 23 éves Péter kiemelte a közösségi média és az iskolák szerepét a fiatalok politikai befolyásolásában. Szerinte a fiatalok az Instagramon és más platformokon olyan propagandatartalmakat kapnak Molnár Árontól és más forrásokból, valamint a Telex is hergelő szándékkal fogalmaz meg tartalmakat. Ennek ellenére üzente, hogy a fiatalok nincsenek egyedül, és a nemzeti egység meg fog valósulni.

„Országsirató" dal

A műsor elején egy Liza nevű telefonáló egy saját szerzeményű dalt adott elő „Országsirató 2026. május 09." címmel, amelynek szövegét és dallamát állítása szerint a „Szent Szellemtől" kapta. A dal a haza siratásáról szólt, Magyarországot „szívem szép virágának" nevezve, amelyet „haramiák", „zsiványok" és „ellenséges emberek árja" fenyeget. A telefonáló pontosan négy percet kért, és a dal valóban másodpercre pontosan négy percig tartott. Elmondta, hogy másnap kikapcsolja a rádiót, mert nem kíváncsi a „gyászertásra".

⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • „a Fonderlineenék pénzelték" – Margit telefonáló említette ezt a nevet a TISZA kampányának feltételezett finanszírozójaként. A név valószínűleg torzult ASR-felismerés, a kontextus alapján feltehetően Soros György valamelyik alapítványára (Open Society Foundations) vagy hasonló szervezetre utalhat, de pontosan nem azonosítható.
  • „a Rub Rubovski Ritát lecserélve" – Péter telefonáló említette ezt a nevet az oktatási területtel kapcsolatban. A név pontosan nem azonosítható, feltehetően egy korábbi oktatási területen felmerült név torzult alakja.
  • „kapitány borben" – Péter telefonáló említette ezt a kifejezést, ami nagy valószínűséggel Kapitány István nevének torzult ASR-felismerése.
  • „a tisztaadóról is volt szó" – Péter telefonáló említette ezt a kifejezést, ami valószínűleg a „TISZA adó" vagy hasonló kifejezés torzult alakja lehet, de a kontextusból nem egyértelmű.
  • „Hajnikám, a Dudunkám" – Margit telefonáló említette ezeket a neveket egy énekessel kapcsolatban, aki külföldön, tengerparton esküdött. A nevek pontosan nem azonosíthatók, valószínűleg ismert magyar előadók neveinek torzult alakjai.
  • „karácsony vergely" – Margit telefonáló említette ezt a kifejezést, ami nagy valószínűséggel Karácsony Gergely nevének torzult ASR-felismerése.
  • „útabörtön" – Péter telefonáló említette ezt a kifejezést, ami valószínűleg az „út a börtönbe" vagy hasonló kampányszlogen torzult alakja lehet.
Teljes átirat megjelenítése

[00:01:00]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.

[00:01:06]Paláver hangra fel.

[00:01:12]És már itt is vagyunk.

[00:01:12]Folytatjuk a Palávert 0617992999 a telefonszámunk és 067953 pedig az SMS számunk.

[00:01:19]És hát ugye az eredeti témáink azok ugye a a Magyar Péter új igazságügyi miniszter jelöltje, akit Dr.

[00:01:27]Görög Mártának hívnak, akit ugye hát a most a sógor le lett cserélve.

[00:01:34]És itt már mindenféléről beszélgettünk azzal kapcsolatban ez miért lehetett így?

[00:01:38]Így már az is felmerült, illetve én is felvetettem, hogy lehet, hogy nem is nem is mellétei Barna Márton volt az eredeti jelölt, csak csak keresték még azt, aki egyébként valóban úgy gondolják, hogy megfelel a feladatra, ezért időhúzás volt ugye az idézőjeles sógornak a személye.

[00:01:54]Aztán persze lehet, hogy a felháborodás az interneten esetleg itt elhangzott, ez egyik kedves telefonálunk említette, hogy lehet, hogy Brüsszelből szóltak oda, hogy ez túl támadható, ezért inkább egy új jelöltet kéne választani.

[00:02:07]Nem tudjuk, hogy ki fog-e derülni valaha.

[00:02:08]Mindenesetre érdekes elméletek vannak itt a az interneten arról, hogy miért lehetett ez a csere.

[00:02:14]egyébként ilyen nem nagyon szokott azért lenni a politikában, hogy valakit jelölnek, aztán utána mégse.

[00:02:21]Mindegy, erről is gondolom beszélgetünk még a hátralévő időnkben.

[00:02:23]Aztán Ukrajna azonnali kártérítést követel Magyarországtól, legalábbis az ukrán nemzeti Bank elnöke erre tett utalást a pénzszállító autónak és a valutájának a lefoglalása miatt, sőt elvárja az uniós korlátozások eltörlését is.

[00:02:42]kijelentette, hogy Ukrajna ugye kártérítést követel Magyarországtól azonnal.

[00:02:46]Ami azért is fura, mert egyébként Zelenszk elnök ugye két kábé assiszem két nappal ezelőtt még azt írta, hogy hálás vagyok Magyarországnak a konstruktív hozzáállásért és a civilizált lépésért.

[00:02:57]Nekem ez a mondat nem úgy tűnik, minthogyha nagyon büntetni akarnák Magyarországot, de aztán persze ki tudja.

[00:03:03]Itt nyilván a nagy kérdés, hogyha valóban elkezdenek kártérítéseket követelni emiatt, akkor Magyar Péter erre hogy fog lépni?

[00:03:11]Ugye igazából már mindennel kapcsolatban az a kérdés, hogy hogy Magyar Péter hogy fog lépni?

[00:03:17]Ugye itt az adás elmúlt másfél órájában azért szóba került itt a beszélgetésekben ugye a migrációs paktum végrehajtása is, hogy vajon arra ezt azt hiszem, hogy ennek nyáron fog nyáron jön el a pillanat, amikor dönteni kell ezzel kapcsolatban, hogy vajon Magyar Péter hogy fog lépni és mi alapján fogja ezt mérlegelni.

[00:03:33]Aztán beszélgettünk még arról is, hogyha Magyar Péter esetleg úgy dönt, hogy pártépítésbe kezd és újabb országjárásokat fog intézni, ugye hát meg lesz dolga majd külföldre is utazni, akkor vajon távoll létében vajon a Tisza emberei közül kik azok, akik a tényleges kormányzati munkát esetlegesen végezhetik?

[00:03:57]Úgy nagyjából ennyi, de nyilván sokkal több mindenről beszéltünk, és gyanítom, hogy még fogunk is.

[00:04:01]Liza a következő telefonálónk csókolom.

[00:04:03]Jó napot kívánok.

[00:04:06]Négy percet kérnék szépen öntől.

[00:04:09]Pontbelül.

[00:04:11]Igen.

[00:04:11]Jó.

[00:04:13]Van én nekem egy nagyon szép dalom.

[00:04:15]Országsirató 2026.

[00:04:17]május 09.

[00:04:17]Ennek a szövegét is és a dallamát is a Szent Szellemtől kaptam.

[00:04:24]Szeretném átadni mindazoknak, akik holnap nem fognak örvendeni.

[00:04:31]Magyarország szívem szép virága, itt születtem ide e szép tájra.

[00:04:40]Ide rendelt engem a jó Isten.

[00:04:45]Itt kell élnem s hallnom érted.

[00:04:49]Itt kell élnem s hallnom érted.

[00:04:53]Ó jaj, Magyarország szívem szép virága.

[00:05:01]Véred hullott aj sokszor hiába.

[00:05:06]Haramiák tört ültek felett.

[00:05:11]S nincs ki érted, imád elrevegjen.

[00:05:17]Nincs ki érted, imádrevegjen.

[00:05:23]Ó jaj, Magyarország szívem szép virága, zsiványoknak lettél a tanyája.

[00:05:36]Elárultak, kifosztottak téged rajtad tapos, mindki ide téved, rajtad tapos, mindki ide téved, ój, Magyarország szívem szép virága, ellenedkelt bőz emberek árja.

[00:06:05]Ezer évecultál viharral, s nincs ki védjen, nincs kijon, mincs ki védjen, minski óvjon.

[00:06:22]Ó jaj, Magyarország szűvem szép szerelme.

[00:06:30]Miként Jézust feszítnek keresztre, mien alszol, senki sincsen ébren.

[00:06:41]Meg sem hallod, ácsolják már néked, meg sem hallod.

[00:06:50]Ácsolják már méked, ój!

[00:06:58]Ha majd végleg rád száll az éjjel, s minden mi volt az enyézet lesz, nap és a hold milliárd csillagja.

[00:07:15]Isten népét a magyart siratja.

[00:07:21]Úgy siratja, megsiratja.

[00:07:26]Ó jaj, szeledés jő hosszú, hosszú mé csend, csak az úr sír magányosan éljen.

[00:07:41]Volt egy népe, Isten adta népe, s átaludott.

[00:07:50]Tán az öröklébe átaludott tán az örök létbe.

[00:07:59]Ó jaj, még csak annyit mondani.

[00:08:04]Ezt nem tudom, hogy hogy számolta ki kedves Liza, de pont négy perc volt.

[00:08:09]Tényleg.

[00:08:09]Igen, másodpercre pontosan.

[00:08:11]És holnap még a bocsássanok meg a rádiót is kikapcsolom, mert nem vagyok kíváncsi erre a gyászertásra.

[00:08:20]Köszönöm, hogy meghallgattad.

[00:08:20]Viszonth hallásra.

[00:08:23]Minden jót kívánok.

[00:08:23]Viszonthahllásra.

[00:08:27]Kőrösi Péter, akivel rettenetesen régen beszéltem már.

[00:08:35]A legm tiszteltem kedves Vács.

[00:08:35]Hát nem csak én érzem így akkor ezek szerint sokan érzik így.

[00:08:42]Feltételezem.

[00:08:44]Na hát mindegy.

[00:08:44]Most bejutottam.

[00:08:44]A fiatalember nagyon kedves, be szokott engem kapcsolni.

[00:08:49]Hát menjünk azért akkor a azért a fontosabb témákra.

[00:08:52]Én azt mondom magának, Balázs, hogy ez egy iszonyatos kisiklás volt a magyar népnek, és ennek emögött pénz van.

[00:08:59]Tehát az egészen biztos, hogy olyan falvak, akik valamikor majdnem az egész falu a Fideszre szavazott, és most ott is nyert a Tisza, szóval ott ennek valami olyan oka van, amit én másra nem tudok gondolni, mintogy ezekbe a bizonyos aranybolyokba mindig pakoltak ide le 5 millió eurót, ami 2 milliárd Ft.

[00:09:27]És ezt a pénzt szépen szétosztogatták megfelelő kis szorgos kezecskék meg minden egyéb, mert mert olyan emberek mentek el szavazni, aki életében nem szavazott.

[00:09:41]Balázs olyan is volt, életében nem ment el szavazni, mert nem érdekelte.

[00:09:47]Csak volt az a pénz, ami neki ez megérte.

[00:09:50]Ö vagy ugye a másik elmélet, ezt ma már mondtam, hogy hogy és szerintem ez is egy nagyon fontos dolog, aminél kell gondolkozni, hogy olyan internetes online trend lett a Magyar Péterből meg a Tiszából, hogy ebből a trendből nagyon nem akartak kimaradni az emberek.

[00:10:14]Ezt úgy érti Baláz, hogy ők oda akartak tartozni.

[00:10:17]Igen, hogy be volt ugye úgy volt az egész felépítve.

[00:10:19]Most nyilván itt okoskodni lehet, így utólag, részemről is tök fölösleges, de azért szívesen elmondom, hogy hogy ezt nyilván közben az ember nem látja, aztán lehet, hogy most sincs igazam, de na mindegy.

[00:10:33]hogy úgy volt ez az egész beleengedve egyébként remekül és tehetségesen volt felépítve ez az egész, hogy itt valami hatalmas nagy dolog történik most, itt valami akkora rendszerváltás, ugye még a szlogennek is a most vagy soha egy ilyen egy ilyen pozitív forradalmi változást ígérő valami hatalmas nagy dolog volt, vagy annak volt feltüntetve, és az volt az üzenet, hogy nem maradj ki ebből a hatalmas dologból.

[00:11:02]Te is a részese vagy ennek a hatalmas dolognak.

[00:11:06]Én így látom, hogy ezzel az üzenetel ebben részt kell venned, mer részt kell venned, mert mert ez egy akkor most idézőjelben mondom, ez egy akkora buli, hogy ebbe ebből nem maradhat ki senki.

[00:11:17]Na hát szerintem ez is nem tudom Balázs ezt ezt így megítélni, de a jónál biztos, hogy nem lehet jobbat csinálni.

[00:11:24]Márpedig az Orbán kormány az esetek 95%-ában jól dolgozott, teljes mértékben jól dolgozott.

[00:11:34]Magyarországnak egész Európában tekintély volt.

[00:11:36]Elmondta egy kamionos múlt héten, hogy ők bárhova mennek Európába, és meglátják, hogy magyar rendszámban mindenhol a a lakosság meg a a járókelők odakivá kiabálják.

[00:11:54]hogy Orbán éljen.

[00:11:54]Orbán és és minden szempontból hiányzik a külföldi népnek, a külföldi embereknek az, hogy van egy ember, vagy volt egy ország, aki kiállt ma Európa érdekeiért, és ez Orbán Viktor volt.

[00:12:12]Ezt már úgy megszokták a magyarok, hogy nekik ez már teljesen természetes volt.

[00:12:17]De mielyt rá fognak jönni, ahogy a tarlós után is rájöttek az emberek.

[00:12:23]hogy Budapesten kit szavaztak meg.

[00:12:26]Ennek ellenére másodszorra is megszavazták a karácsonyt.

[00:12:30]Igaz, hogy csak nagyon kis mértékben.

[00:12:33]Úgy most is rá fognak jönni, amikor majd szépen, lassan, mert azért ez sokkal rafináltabb ember annál, mert egy dologhoz ért.

[00:12:43]Kormányozni nem tud, gazdaságpitikája nem lesz, és a unió pedig azt csinál vele, amit akar.

[00:12:52]De egy dologhoz ért, mindezt az egészet rá fogja kenni Orbán Viktorra és a kormányára, hogy ő miattuk nincs, mert a nemzeti való, bocsáss meg, hogy közbevágok.

[00:13:05]Valószínű, hogy ez így lesz.

[00:13:08]Ugye legyünk ugye ugye ez szok szoktak szoktak a politikusok visszafele mutogatni.

[00:13:13]Ugye már volt elmúlt elmúlt x év meg elmúlt akárhány év.

[00:13:17]Biztos vagyok benne, hogy lesz, csak szerintem azért lesz ezt nehéz.

[00:13:21]a Magyar Péternek eladni az elmúlt 16 évezést, mert elméletileg az ígéreteit ugye úgy tette, hogy ő m milyen csodálatos országot fog itt építeni, hogy ugye ő ő egy belső Fideszből jött, a Fidesz legbelsőbb köreiből érkező ember, aki állítólag legmélyebb módon el fogja tagadni.

[00:13:40]De hogy állítólag ő mindenről mindent tudott, tehát ő mindent tudott, és a min a felesége kint volt kilenc évig az Európa Unióban a felesége mellett, amikor a Varga Judit kint volt, mint ugye a magyar képviselőcsoport vezetője, és minden szempontból remekül élt a Fidesz kormány alatt, majd szembefordult az egész Fidesz kormánnyal, és ezt nem ő maga találta ki, hanem rávett ették a háttérhatalom, ahogy mondják.

[00:14:13]Én egy kicsit ezt a háttérhatalmat egy kicsit olyan olyan, hogy átlagember is megértse, hogy miről van szó, de tulajdonképpen rábeszélték arra, mert már elegük volt abból, hogy Orbán Viktor mindent megvétóz.

[00:14:32]Ebből a ma Európai Uniónak és a háttératomnak elege volt.

[00:14:35]És ők kik elgondolták, vagy úgy gondolták, hogy ők Ukrajna mellett ki fognak állni, és Orbán miatt Ukrajnával is nehéz volt.

[00:14:44]Na most az, hogy mennyi pénzt fog tudni hazahozni, és egyáltalán haza fog-e hozni bármilyen pénzt a Magyar Péter, én ebben nem vagyok annyira biztos, mert olyan feltételeket fognak támasztani, mert jelenleg már holnap ugyan beiktatják, de még mindig nem tudjuk, hogy mi az a 27 pont, ami nagyon sok.

[00:15:09]Balázs, az nagyon sok.

[00:15:09]Gondolja meg, hogy milyen sok az a 27 pont, mert ha csak csak öt olyan vad van benne, ami a magyarságra nézve végzetes, mint a migráció, meg az, hogy az, hogy Magyarországnak be kell engedni a migránsokat, mikor tudjuk, hogy azok az országok, ahova beengedték a migránsokat, elsősorban Hollandia, Németország, Svédország, miért mit szenvednek és kínlódnak ezzel össze?

[00:15:40]Angliáról nem is beszélek, akkor akkor akkor már az maga egy borzadály.

[00:15:43]És még mi lehet a másik?

[00:15:46]25 vagy 26.

[00:15:46]Szóval nem értem, nem értem a magyar népet.

[00:15:50]Én nekem az a legnagyobb bajom, Balázs.

[00:15:53]Az egésszel az a legnagyobb bajom, hogyha az Orbánék tényleg követtek volna el szarvashibákat, vagy kiderült volna olyan, hogy a a Fideszhez köthető valaki szószoros értelmében bűncselekményt követett el, mert az, hogy a Mészáros Lőrinc megnyer egy bizonyos tendert, és ezt ő végrehajtja, és munkát ad 300 embernek, ha ez a magyar népnek olyan katasztrófa, dolog, akkor nem tudom, hogy mit mondjak, mert szerintem az az volt a legnagyobb baj, hogy minden simán és egyszerűen ment.

[00:16:33]Én a legutolsó Fidesz nagygyűlésig, ami fenn volt a várban, ahol iszonyatos tömeg volt, 100%-ban biztos voltam, hogy a Fidesz meg fogja nyerni a választást.

[00:16:45]És amikor elkezdtek jönni a különböző adatok különböző helyekről, és megfordult az egész, akkor láttam, hogy valami nagyon nagy baj van.

[00:16:59]És ez csak két dologra vezethető vissza.

[00:17:02]Vagy az, hogy a magyar nép megbolondult, ez az egyik, vagy pedig be tudtak szervezni több száz olyan embert, akinek fogalma nincs, hogy kire és mire szavaz.

[00:17:14]Vagy pedig meglettek ezek az emberek véve, mert Balázs nem mond nekem, hogy egy vidéki lumpen, aki támaszta a kocsmajtót, és azt mondják neki, hogy van okostelefonod, van.

[00:17:26]Lefényképezed a szavazócéduládat, és kijössz vele, és kapsz tőlem 50 vagy 100000 Ft-ot, akkor nem csinálja meg, mert megcsinálja, mert azért ő 15-ször be tud rúgni a kocsmába, vagy 25-ször, és megcsinálja.

[00:17:41]És ez volt az egyik fő hangsúlyt.

[00:17:45]A másik ez a bizonyos elkényeztetett ö liberális fiatalság, a gazdagszülők gazdag gyereke, aki úgy érezte, hogy őneki semmilyen problémája ezzel kapcsolatban nem lesz, ha ő odaszavaz, és megpróbált belerúgni a magyar kormányba, aki nemzetszerető volt, hazaszerető volt, a külföldön élő magyarokat szerette.

[00:18:10]És ez az ez a réteg, aki a nyugati neoliberális társulathoz tartozik, ez ezeket nem szerette, és ezeket utálta.

[00:18:19]Valószínűleg a szülei sem szerették, mert azért egy országszerető, hazaszerető, családban lévő fiatal nem lehet arra rávenni, és szerintem nem is, mert rengeteg fiatalt láttam Orbánnak a gyűlésein, és én megvoltam róla győzöd, hogy az egész fiatalsággal kapcsolatos dolog egyrésze nem igaz, de sajnos igaz volt.

[00:18:41]Én eleinte úgy gondoltam, és utolsó mondatom, hogy valószínűleg úgy gondoltam, hogy bele tudtak avatkozni a választás számolásába, de mindenki azt mondja, hogy nem.

[00:18:58]Én most már ezt is hajlandó vagyok elfogadni, de ö állítólag van olyan van olyan beavatkozási lehetőség, ahol egy gombnyomással az eredményeket meg lehet fordítani.

[00:19:12]Bár a Szilvia engem lecseszett, hogy hogy képzelem én, hogy ilyet mondok, merthogy hát állítólag minden adat bement a Fidesz központba, és már ott hát sokan mondják ezt, hogy megfordult, meg választási csalás, de szerintem érdemes egyébként szép lassan a gondolatot akkor minek ne haragudj tulajdon, hogy négyszer simán nyertünk és utána ötödször ekkora földrengésszerű győzelmet aratt.

[00:19:36]azért sok minden történt ebben a négy évben.

[00:19:38]Nyilván most ez egy hosszabb elemző, annyi elemző műsor van.

[00:19:43]Most én nem akarok okoskodni.

[00:19:44]Nálam sokkal okosabb emberek fogmas dolgok, hogy a magyar népnek ez ennyire fájt, hogy a az egészet a Fideszre ráken és Orbán Viktor.

[00:19:54]Nekem is nekem is furcsa.

[00:19:54]Nyilván nekem is furcátó.

[00:19:57]Hát aki valaki ezért az országé nappátéve dolgozott, éjjel repülőnült, Kínából elment ide, elment oda visszajött, itt volt, ott volt, amott volt, éjel nappal dolgozott Orbán Viktor éjel nappal dolgozott, az egész Fidesz kormány éjel nappal dolgozott, egy ilyen kormányt lecserélek egy ilyen alakra, őszintén nekem is nagyon furcsa ez az egész.

[00:20:23]Én nagyon csodálkozok, és akkor még majd ha elkezd is már tényleg beszél, akkor akkor nyilván több témánk lesz majd, amiről fogunk tudni.

[00:20:30]De elkezd elkezd tényleg intézkedni és és végreharejtja azt a 27 pontot, márpedig ő végre fogja hajtani ebbe biztos nem meglátjuk.

[00:20:39]Hát ez az ő döntés.

[00:20:40]Akkor akkor majd meglátja a magyar nép, hogy ki leszavazott.

[00:20:44]Köszönjük Kőrösi úr.

[00:20:44]Régóta beszélgettünk.

[00:20:46]Folytatjuk legközelebb.

[00:20:48]Minden jót.

[00:20:49]Jó.

[00:20:50]Margitot köszöntöm.

[00:20:50]Kezi csókolom.

[00:20:52]tisztelettel üdvözlöm.

[00:20:52]Én is egy pár szóba szeretném elmondani.

[00:20:54]Az előzővel teljes egészében egyetértek, de én is szeretném elmondani, csak röviden, hogy másnak is legyen ideje.

[00:21:01]Én elmondom azt az elsőt, azt hogy az én véleményem szerint itt annyira szép volt a választási a műsorok a megjelenése az Orbánnak, a csapatának minden, hogy az felülmhatatlan szellemben.

[00:21:18]az is a Tiszának durva egy közönséges minden volt.

[00:21:24]És a másik itt egyrészről Ukrajna pénzelte, másrészről a a Fonderlineenék pénzelték, azok pénzelték és letagadja.

[00:21:36]Nem adok két évet, hogy kiderüljenek a dolgok és ki fognak derülni, mert olyan nincs a nap alatt, hogy nem.

[00:21:43]A másik, a Magyar Péter azt mondta, hogy mindenkit el fog számoltatni.

[00:21:48]Visszamenlek 20 évre.

[00:21:48]Miért 20-ra?

[00:21:51]Miért nem 30?

[00:21:51]Hogy a kommunistákat is a akik ott vannak körülötte az öreg kommunisták meg minden, akik jól megtették magukat a népen, ott volt az ő családja is.

[00:22:00]Ő se ingyentett.

[00:22:04]Az övét mutassa meg először.

[00:22:07]A másik a választáson 20.

[00:22:07]Ő mondta 20 milliárdba került a választás.

[00:22:10]kiadta a pénzt rá.

[00:22:13]Neki volt ennyi.

[00:22:13]Akkor minek kuncsorgunk itt a többi milliárdért az Uniónál?

[00:22:20]Ha neki 20 milliárdba kerül csak és azt a nép adta össze, akkor itt itt mit hazudoznak, hogy itt szegénység van?

[00:22:28]Hát ezek ellen honnan jött össze?

[00:22:28]Ki adta azt a 20 milliárd Ftot?

[00:22:31]És az a gazdag rész, aki becsapta az Ormánt és átpártolt, azt miért nem szá az miért nem adja oda a vagyonát?

[00:22:39]A kapitány úr miért nem adja a vagyonát?

[00:22:42]Most is van, hogy nem tudom hány százalék-ot, 27%-ot nyert a most a legutóbbi időben.

[00:22:50]Kérdezem, miért nem adja oda a vagyonát, mint más?

[00:22:52]Adja oda a magyarnak, de ne az a magyar Péternek, hanem a magyar népnek, az embereknek.

[00:22:58]Ha van szegény, nincs könyörgök.

[00:23:01]Az elmúlt 16 év aranykor volt az életemben, több mindent túléltem, de én ilyen jól sose a nyugdíjam 15 év alatt duplájára ment, aki becsüle a az Orbán azt mondta munkát, mindent munkát és munkát adott is, és mindenki dolgozott is.

[00:23:20]Aki akart, aki nem, az ott vanta a Tiszába.

[00:23:23]Az ott van, aki várja újból, hogy ingyen legyen minden.

[00:23:28]És a a az nem az volt a magyaroknál nem igaz.

[00:23:32]A fiatalokat is megszólította Orbán.

[00:23:35]Ott van egy olyan réteg, aki rettentő jól élt az elmúlt 16 év alatt, mert 2010-ben, mikor az Orbán került be a kormányba, akkor azok még öt-h évesek voltak, mindent megkaptak.

[00:23:53]Semmi, de nem elég az ősi mondás, amit a rómaiak mondtak.

[00:23:56]Pálemet circenzesz, kenyeret és cirkusz.

[00:24:00]A kenyeret adta az Orbán, most van a cirkusz.

[00:24:02]És kérdezem én, hol a 20 milliárd?

[00:24:05]Miből volt a amiből a Tiszapárt csinálta ezt a határékat és a másik, ne haragudjon még hozzá hozzáteszem azt, holnap megválasszák őket.

[00:24:17]A az jó Isten áldja meg azokat, akik nem engk, hogy a magyar korona előtt hazudozzanak, hogy a magyar Péter legyen.

[00:24:29]Magyar koronaszent.

[00:24:31]Azalatt ne hazudozzon egy magyar Pétert.

[00:24:35]A másik, ez a mi köztársasági elnökünk nincs mit veszíteni.

[00:24:38]Nekimennek úgy is, mert látni, hogy itt korrupciós per lesznek, mert csak úgy tud megnyugodni.

[00:24:47]Nem a nép, ez a magyar Péter, mert ez egy nem is tudom, hogy milyen rossz indulatú mélységesen gazember.

[00:24:53]A másik még most ma mondhatom, ma még van szólásszabadság.

[00:25:00]Holnap már nem lesz a másik.

[00:25:05]Ez a drága látos Magyaruljon el.

[00:25:08]Először ő számoljon el, és ne hazudozzanak.

[00:25:11]És az a Orbán Anita, aki most is kint volt a Magyar Péterrel, az meg se mer nyikkanni.

[00:25:16]És ne haragudjon, nem akarok nőket megsérteni, de ebbe a Hírtvébe is, de a többi magyar adóba, ami eddig volt, olyan szépen, tisztességesen voltak és elegánsan, frizura, ruha, minden.

[00:25:33]Nézze meg már a Tiszapártnak a hölgyeit.

[00:25:36]Hát ezeknek nincs kozmetikusok, fodrászok.

[00:25:39]Hát szerintem értem, amit akar mondani, de szerintem most valakinek a külsejére utalva szerintem ezt nem nem érdemes.

[00:25:49]Magukat.

[00:25:49]A másik, én nem tudom, a munkára szavaz az Orbánnál az volt, aki dolgozott, az jól is élt.

[00:25:56]És mi az, hogy most a minden vállalkozótól elvesznek minden pénzt meg mindent, mert ő meg akarja mutatni az Uniónak, ott érdekel előttük, azt se tudja, hogy hogy gazsuláljon nekik.

[00:26:10]És most ez a drága látos Ukrajna, aki csak azt várta, hogy aláírja a 90 milliárdot, és azonnal pénzt követel.

[00:26:19]Ettől állítólag szegény népek vagyunk, még azt el szeretném mondani.

[00:26:24]A migránsokat, ha behozzák, van ott 140 a baloldali a kormányba, mindenki vigyen ötöt legalább a maga lakásába, ha ide hozzák.

[00:26:36]Mindenki ötöt tartsa el, orvos, meleg, kaja, mindennel.

[00:26:40]majd aztán beszéljen, mert a Gyurcsány is elvitt egy migráns családot, csak három napig utána fertőtlenítettek nála két hétig.

[00:26:52]Azt se tudták, hogy hogy szabaduljanak meg tőlük.

[00:26:54]Akkor kérdezem én ezek itt mit tud volt egy volt egy ilyen kísérlet annak idején a a én a YouTube-on láttam és nem nem Magyarországon valamelyik európai városban volt odavittek ilyen utcán embereknek ilyen bevándorlónak kinéző embereket és akkor megkérdezték őket hogy mit gondolnak a bevándorlásról úgy, hogy ez a bevándorlónak kinéző illető is ott volt.

[00:27:19]És akkor nyilván mindenki mondta, hogy nagyon támogatják a migrációt.

[00:27:22]Igen, hogy segíteni kell.

[00:27:22]És akkor utána mondták nekik, hogy a megkérdezetteknek, hogy jó, akkor megtennél legyen szíves, vagy akkor lakhat-e önnél egy pár hónapig ez a fiatal ember, mert hogy nincs hova mennie.

[00:27:33]És érdekes, hogy utána már valahogy éppen senkinek nem volt alkalmas, hogy befogadja.

[00:27:37]Nem tudom.

[00:27:39]Balázs emlékszik-e arra, amikor Budapesten volt ott letanyáztak a audetinél.

[00:27:46]És valahogy a Pesti népnek nem tetszett, hogy ott vannak az utcán és piszkolnak és rendetlenek és satöbbi, és Bécsből 135 nem felejtem el, autóval jöttek nők, hogy itt meg kell menteni őket.

[00:27:58]Hát kérdezem én magától, mikor meglátták, hogy férfiak vannak ott, és hogy néznek ki?

[00:28:06]Mindjárt lehangolódtak, és azt mondták, csak a gyerekeket viszik meg a nőket.

[00:28:11]És ez a Pestinek nem tetszett.

[00:28:15]Most nekünk kell, akit kikiáltották.

[00:28:15]Ez a Tiszapár kiáltotta, hogy mi a legszegényebb vagyunk.

[00:28:19]Amúgy a gazdaság itt mindent telekaszával mindennel vesznek át.

[00:28:24]Akkor kérdezem én, mit akarnak még?

[00:28:28]Aranytából fog enni a társaság, vagy mi lesz?

[00:28:31]A nyugdíjunkat akarja megcsurbítani, vagy mit akar még?

[00:28:36]Mit akar ez a magyar Péter?

[00:28:38]Azt nem tudjuk még, hogy mit akar, mert nem mondta el.

[00:28:40]Hát minden bosszúra éhes.

[00:28:40]És én attól félek, hogy itt korrupciós lesz.

[00:28:43]Holnap tudja, hogy fél ez az ember.

[00:28:45]Ez majd betolik.

[00:28:47]azért viteti oda a katonaságot is, de ne menjenek oda a fideszesek, mert bármi inzultus lenne, vagy lezák magukat, vagy randalíroznak, akkor az lesz, hogy mert a Fidesz ott volt, ne menjen.

[00:29:02]Ezek és ez a csőcselék, ez az a csőcselék, aki jól élt eddig, és még most már a cirkusz kell.

[00:29:10]Buli, buli, buli, buli, mint az a hirtelen akartam mondani, ki az az énekes, aki énekelte azt, hogy pénzecske, pénzecske?

[00:29:21]Az olyan jól élt, az az énekes, hogy külföldön esküdött tengerparton.

[00:29:27]Így úgy a Hajnikám, a Dudunkám, akármi.

[00:29:30]Most meg ez se jó.

[00:29:34]Ezek nem tudják, hol van az eszük.

[00:29:34]Ezek nem tudják, hogy hol van az eszük.

[00:29:37]De én gondolom, ha most ez a magyar, ha bejön, hogy a rezsicsökkentés, ez a fiatalok, akik ott holnap fognak bulizni, odaáll a nagymama meg a szülei mellé, hogy most a a dupla rezsit majd én fizetem, édesanyám.

[00:29:53]Hát nem, neki is lesz majd saját rezsije, úgyhogy nem biztos, hogy hát nem tud meglátjuk.

[00:29:56]az anyja nyakán élt eddig és jól élt és jól élt.

[00:29:59]A másik még az utolsó szó jogán mondanám azt kérdezem én, ha két egyforma két férfi vagy két nő nevel egy kisgyereket, kit nevelt?

[00:30:12]A két nő kisfiút, a két férfi kislányt, vagy mit?

[00:30:15]És azokat milyen hajlamra fogja nevelni?

[00:30:18]Ezeknek elment az a maradék eszük is.

[00:30:21]Valamikor is voltak ilyen emberek, akiket valamikor betegnek mondták, pszichológushoz jártak, hogy ne ártsanak a jövő nevezedékének.

[00:30:32]Most meg szándékosan viszik az udvart.

[00:30:35]Ez a karácsony vergely mintha ez megzabá meg megzavarodott volna.

[00:30:40]Ez kiment még ő is bulizni a meztelen.

[00:30:43]Bocsássó.

[00:30:45]Ja.

[00:30:45]most azt mondja, hogy ezzel ezzel segítette a Magyar Péter valami ilyesmit mondott, hogy igazából az ő érdeme is az, hogy Magyar Péter győzött át.

[00:30:51]Na mindegy, hagyjuk is.

[00:30:53]Mindenar Péternek, hogy neki 200 millió.

[00:30:56]Gondoljon már arra a tavalyi tavaly karácsonyi nagy jutalmat, amit saját magának meg a köreinek kiosztott az az önkormányzatnál Budapest.

[00:31:06]Arra gondoljon, akkor nem gondolt a szegény ember.

[00:31:11]Hát sok ilyen sok ilyen sok ilyen morális példát tudnánk hozni a múltból.

[00:31:15]Margit, köszönjük szépen.

[00:31:15]Elég régóta beszélünk.

[00:31:18]Adjuk át másnak is a szót.

[00:31:20]Minden jót kívánunk, viszonthallással.

[00:31:22]Minden jót.

[00:31:22]Viszonthallásra.

[00:31:24]Pétert köszöntöm.

[00:31:24]Jó napot kívánok.

[00:31:27]Üdvözlöm Balázs.

[00:31:27]Köszönöm szépen.

[00:31:29]Üdvözlöm a kedves nézőket is.

[00:31:29]Leginkább a jobb oldali paciákat, akik velünk egyetértenek, de üdvözlöm azért a Balos médiát is, valamint a többieket.

[00:31:36]Ö teljesen nem tudok mást mondani, tehát teljes egyetértéssel vagyok ez az előző hölgy iránt.

[00:31:43]Teljesen az igazságot meg valóságot mondta szerintem is.

[00:31:46]Tehát itt Magyarországon nem tudjuk, hogy mi lesz.

[00:31:50]Tehát nem tudjuk, hogy mire számítsunk.

[00:31:52]És itt meg is vagyunk kijezve, talán a mi jobboldaliak, hogy egyáltalán mi hogyan tudjuk létezni ezután ebbe az országba.

[00:31:58]Ez a gyűlölet meg a mindenféle utálat ellenére.

[00:32:01]És nem tudjuk, hogy hogyan tudunk ezután konkrétan más emberek közé menni, mert én voltam több Fideszes rendezvényen, és csodálatos volt.

[00:32:12]Óriási tömeg voltunk Orbán Viktorral és a többi képviselővel, és soha nem volt egyetlen egy olyan probléma, hogy hergeltek volna másokat, vagy ilyesmi.

[00:32:24]Tehát csak a Tiszás tömeg volt az, aki az hátulról beüvöltözött.

[00:32:28]Nálunk nem voltak ilyenek.

[00:32:28]Nem tudjuk ezután mi lesz.

[00:32:30]És egyébként leginkább amiatt hívtam, hogy olvastam, hogy a harmadik hír hogy magyar, vagy hát a harmadik hír az, hogy Magyar Péter hogyan fog itt, hogyan fognak itt a miniszterei ő helyett kormányozni.

[00:32:41]Hát úgy, ahogy látjuk, Nagy Ervin hát majd kultúráért felelős államtitkár a festett szőke hajával, illetve a többi idétlen LMBTK aktivista az olyan hát ugye az urambátyázás után már lecserélt hölgy, akiről még konkrét semmit nem tudunk, csak olvastuk ezeket a híreket.

[00:33:05]Nem tudjuk, hogy mire számítsunk az olyan emberektől, mint például ez a ez a új oktatássér felelős a Rub Rubovski Ritát lecserélve, aki egy teljesen normális oktatási miniszter lehetett volna ezt a ezt a szivárványkeretes nőt.

[00:33:21]Nem tudjuk, nem tudok már mit mondani.

[00:33:23]Nem tudjuk, hogy ők hogyan fogják képviselni magyar kormányt kapitány borben, ezek a globalisták, akik elárulják majd kiársítsák a selnek mindenkinek a a magyar javakat.

[00:33:30]És talán nem tudjuk, hogy hogyan tudunk ezután ezután konkrétan úgy tovább menni, hogy egyébként ezek lehazudtak mindent.

[00:33:40]Fortintól azt vallották, hogy 400 Ft felti úgy elértékten, tehát hogy a elértékelen forint, ami semmit nem ér Európa szinten.

[00:33:48]Ezt hazudták.

[00:33:48]Hát látjuk a gazdaság a kedvencem az az volt, hogy Orbán Viktort nem lehet leváltani, úgyse fogja átadni a hatalmát és nincs demokrácia.

[00:33:56]Így van.

[00:33:56]Így van.

[00:33:56]Mert ugye mi ennyire tehát hogy ilyen szinten van nálunk ez a demokrácia időzőjelesen ugye az ő szájukból véve, hogy folyamatosan csak nálunk az önkény urralom meg a diktátor az ami megtestül.

[00:34:08]Magyarországot egy diktátor képviseli Európában és mindenhol ezt hallottuk a lapokból politikó.

[00:34:14]Mindenki ezt fröcsögte.

[00:34:14]Bield ontotta ránk ezt a undorító propagandájukat.

[00:34:19]És aztán rólunk beszélnek úgy, hogy propagandisták a mi lapjainkról, beszélnek úgy például indexen is, ahol egyébként a tisztaadóról is volt szó.

[00:34:27]Most ebbe nem szeretnék belemenni, mert egyébként szerintem az, hogy most a bíróság azt így úgymond kijelentette, hogy nem igaz, nem tudok ehhez hozzászólni, mert szerintem egyébként most jelenleg meg fogjuk látni az elkövetkezendő időkben, de egyébként nagyon nagy a relevanciája annak, hogy ez sajnos bekövetkezhet.

[00:34:45]Nyilván nem a kutyádó meg ilyesmik, de de azon kívül a többi programjukban belefoglalt pont meg a progresszív adó ugye európai színvonalra, valamint az úta börtön, tehát a útabörtönbe ezt se értem egyébként őszintén.

[00:34:57]Tehát eddig azt mondták, hogy minden megtorlás lesz.

[00:35:01]Most meg Péter azt mondta tegnap magyar Péter vagy a napokban, hogy nem tud egy politikus, egy másik politikus bezárni.

[00:35:07]Ezt se értem őszintén.

[00:35:07]Tehát össze-vissza beszél.

[00:35:10]akkor is hazudik, amikor őt kérdezik, vagy hát amikor ő kérdést tesz fel másnak.

[00:35:14]Tehát konkrétan nem lehet szaván kiigazodni.

[00:35:16]Nem tudjuk, hogy ő milyen ember és szélsőséges valaki.

[00:35:20]Most nem szeretném jellemezni.

[00:35:21]Nyilván a nézőnek is megvan róla a véleményük, de nem tudjuk, hogy hogy most tényleg mire számítsunk.

[00:35:26]És nagyon köszönjük, hogy a Hírtv az még ugyanúgy működik, és Magyar Péter reméljük, hogy nem is fogja kihúzni a konnektort konnektorból ezt a azt a tévdugót, hogy így ennyire bulvár módon fogalmazzak.

[00:35:40]Tehát nagyon reméljük, hogy tovább is működni fog, és köszönjük szépen az önök munkáját is.

[00:35:43]Nagyon kedves, köszönjük szépen.

[00:35:43]Meg mi is, hogy minket figyel.

[00:35:47]Hát köszönöm szépen PN úgy, hogy fiatalként, 23 évesként nagyon fontosnak tartom, hogy egyébként a fiatalokat is ész tehát jó eszüket érítsük, mert látjuk, hogy nagyon nagy probléma van, mert tényleg nagyon sokan az első szavazók közül is látjuk, hogy olyan szinten be voltak hergelve ez a általános meg mindenféle szintű hergelés az iskolákban is, a social platformokon is, hogy Instagramon milyen propagandatartalmat kapnak a Molnár Árontól, meg a mindenféle haz az ug forrásból, hogy a telex meg az ilyesmi is miket fogalmaz meg nekik politikusokkal, hergelő szándékkal.

[00:36:24]Tehát ezekkel szemben is nagyon köszönjük, hogy önök itt vannak és reméljük, hogy működni is fognak a továbbiakban és üzenjük meg, hogy a fiatalok nincsenek egyedül, és hogy tényleg tudjuk azt, hogy hogy a nemzeti egység az meg fog valósulni.

[00:36:34]Most nyilván a Fidesznek szüksége van egy újraszerveződésre és egy ilyen újabb egységre, mert valóban voltak olyan dolgok, amik nem feltétlen előnyösek.

[00:36:46]Meg látjuk mi is, hogy problémát okoztak az országban, de új szerveződésén mindent tegyünk meg szerintem.

[00:36:52]Abszolút teljesen egyetértek.

[00:36:52]Örülök, hogy beszéltünk.

[00:36:56]Én is.

[00:36:56]É köszönöm szépen.

[00:36:56]Még fogalom önöket lehet máskor hívni.

[00:36:57]Köszönjük.

[00:36:59]Hát mindenképpen nagyon örülnék neki.

[00:37:00]Viszont hallással tovább.

[00:37:02]Köszönöm szépen.

[00:37:02]Vissel viszont viszont kívánok visát minden jut.

[00:37:06]Zoltán következik.

[00:37:06]Jó napot kívánok.

[00:37:09]Adjon isten jó napot mindenkinek.

[00:37:09]Hát azt tudom mondani, hogy már teljesen ki vagyok okosodva.

[00:37:13]1948 óta, mióta levették az iskolákba a keresztet a falról, azóta mindenki annyira tudja a történelmet meg az egész mindenséget, hogy már tényleg teljesen.

[00:37:27]Egy dolgot nem hallok soha.

[00:37:27]Mindenki mondja magáét, de egyet nem mondanak az emberek, hogy hogyan tovább.

[00:37:33]Hogyan lehetne ezt az egész Tisza ügyet úgy megállítani, hogy simán nem háborúzva, de valahogy valamilyen okot kell arra találni, hogy ezek az emberek, ezek egyszerűen eltűnjenek Magyarországról.

[00:37:52]Ez a szigorú véleményem, mert ha nekünk magyaroknak külföldről diktálják, hogy holnap reggel milyen, nem tudom kenyeret akarunk enni, akkor nagy baj lesz.

[00:38:02]akkor nagy baj lesz.

[00:38:04]És a a ami a legfontosabb ebbe az egészbe az én véleményem szerint, hogy Magyarországon a kicsit a úgy mondom, hogy a a hölgyekre apellálva annak idején ugye az régi ironáék védték az egri várat.

[00:38:20]Most egyetlen egy olyan hangot nem hallok a hölgyektől, akik azt mondták volna, hát kivételek, a Tisza hölgyek, azok akik ilyen nem tudom, ilyen nem akarok jelzőket találni rájuk.

[00:38:34]Itt már el elhangzott, hogy milyen ruhába meg milyen hajjal közlekednek, meg milyen körmökkel.

[00:38:43]De azért a hölgyeknek szeretném hallani a hangját az egész, hogy mondjam, ennek a rendszerváltásnak a a kommunikén belül kívül, ahogyan éppen akarja valaki hallani, mert azért az nem működik, hogy itt itt a férfiak mondják a magukét, aztán egy-két hölgy, nem tudom, Zsuzsanna vagy akiket hallok a hír a rádióban, hát mondják magukrét már történelemórát tartanak meg nem tudom, az előbb mondtam már, kérem, nem erre van szükség Arra te vanz, arra van lenne szükség, hogy ezt az egész folyamatot megállítani, nehogy valóban az legyen, hogy még nyugdíjunk se legyen, meg a gyerekek esetleg hát ne tudjanak ebédelni, meg reggelizni, meg ne tudjanak iskolába járni.

[00:39:32]Ezt kéne megakadályozni, mert különben ez ha így folytatódjuk tovább, hogyha nekünk az Európa Unió akar meg Ukrajna akar dirigálni, meg nem tudom a németek meg a akár kicsodák, akkor nagy bajban leszünk.

[00:39:46]Azt az biztos, mert én már az a helyzet, hogy amiket mond, azt Magyar Péter megakadályozhatja majd.

[00:39:50]A kérdés, hogy meg fogja-e tudni akarni.

[00:39:55]Ez az ember, ez az bocsánatot kérek, drága testvérem.

[00:39:57]Ez az ember, ez maga egy akadály.

[00:39:59]Ez ez nem e ez ez az ember egy maga egy hívják, egy tragédia.

[00:40:03]Hát ne vicceljünk már.

[00:40:05]Hát ilyen, hogy lehet egy miniszterelnök valaki és és akkor itt azért megá megá kéne parancsolni a köztársasági elnöknek, ki kéne állnia vártára és azt mondani, hogy önbe önnek uram ehhez az egéssz köze ön nem lesz Magyarország miniszterelnöke.

[00:40:29]Mi az, hogy ez a mert miniszterelnök lesz?

[00:40:30]meg az a többi hassacsáré ott a mellette, akik itt ugatnak meg nyávognak.

[00:40:36]Hát már elnézést kérek azért, de hát azért Magyarország maradjon magyarnak.

[00:40:41]Hát en ez kéne.

[00:40:41]És ezek melljükre kitűzik a magyar kokárdát?

[00:40:44]Hát látom, hát úgy megy a úgy járkán, mint valami góly a tocsó tosolyóba.

[00:40:51]Hát kitűzi a kokárdát.

[00:40:54]Ez az ember, hát ez egy semmitre kellő ember.

[00:40:57]Hát Magyarországon ilyen nincs.

[00:40:59]Már lassan úgy néz ki, mint a Döbrögi, csak egy kicsit sovány a formában.

[00:41:03]Hát nincs Magyarországon egy olyan Ludas vatyi már bocsánat a hogy aki aki azt mondja, hogy emberek, gyertek utánam, majd a libák jön is jönnek utánunk, aztán megmutatjuk ennek az embernek, hogy háromszor verjük el.

[00:41:18]Ot meglátjuk, hogy lesz-e, hogy hogy lesz-e.

[00:41:20]Ugyanis most elkezd kormányozni, ugye holnap 3árom óra környékétől ő a miniszterelnök, és majd akkor jönnek az intézkedések, a döntések.

[00:41:27]Én azért mondom mostanában mindig azt egyébként így többen kritizálják, hogy várjuk meg, hogy hogy mik lesznek a lépések, hogy milyen döntéseket fog hozni, mert most így a levegőbe bekiabálhatjuk, hogy mit fog majd csinálni, megnézzük, hogy mit fog majd csinálni, és akkor arra szerintem fogunk tudni jobban reagálni, mert jelen pillanatban, ahogy itt többször elhangzott, fogalmunk sincsen, hogy mit tervez, mit akar, mert a kampány nem arról szólt, hogy elmondta nekünk, úgyhogy, úgyhogy kíváncsian várjuk.

[00:41:55]Zoltán viszont bocsásson meg, de lejár a műsoridőnk, úgyhogy el kell, hogy búcsúzzunk.

[00:41:58]Legközelebb innen folytatjuk.

[00:42:00]Minden jót kívánunk.

[00:42:00]Viszont hang minden jól kívánok.

[00:42:04]Ennyi fért bele a mai paláverbe.

[00:42:06]Köszönöm, hogy velünk tartottak, vagy hívtak és írtak nekünk SMS-eket.

[00:42:07]Holnap is lesz paláver 15:30-tól.

[00:42:10]Tartsanak velünk.

[00:42:13]További szép napot, szép estét.

[00:42:16]Paláver, a Hí FM és a Hírtv interaktív műsora.

[00:42:19]Paláver, hangra fel.