Paláver 2. rész - Hír.FM
- Magyar Péter Karmelita-beli tárlatvezetése „igen furcsa" volt, egyesek szerint a TISZA-szimpatizánsoknak szólt, hogy lássák a „puritán" körülményeket.
- Tarr Zoltán tatárjáráshoz hasonlította a Fidesz kormányzását, amit többen történelmietlennek és mérgezőnek tartottak, míg mások ironikusan az ország vagyonának növekedését említették.
- Kármán András bejelentette a családtámogatások megtartását, de kritikusok szerint nem beszélt a nyugdíjakról, az áfakulcsokról, és a Kata adónem jelenleg is létezik.
- A 120 000 forintos minimálnyugdíjjal kapcsolatban aggályok merültek fel, hogy a munkáltatók inkább feketén fizetnek majd, ha nem lesz kötelező a járulékbefizetés.
- Többen a Fidesz választási vereségét a Facebookon terjedő hazugságoknak és a Pesti TV megszüntetésének tulajdonították, és a médiahelyzet romlásától tartanak.
- A betelefonálók szerint a Fidesznek keményebben kell fellépnie, pereket is vállalva, mert „minden, amit most hagyunk, azt utána nem fogjuk tudni magunkról levakarni".
- Magyar Péter stílusát és személyét élesen bírálták, egyesek szerint „egy tisztosóm műsor lesz egy darabig", és a mentelmi jogával kapcsolatos ügyeket el fogják tussolni.
- Aggodalmak hangzottak el az LMBTQ-kérdés és az oktatás terén, miszerint a szexuális edukáció már bölcsődében elkezdődik, és a szülőket nem tájékoztatják.
- A Fidesz eredményeit hangsúlyozták: pozitív mérleggel adják át a kormányzást, az aranytartalék 3 tonnáról 110 tonnára nőtt, és az infrastrukturális fejlesztések nemzeti vagyont képeznek.
- A fiatalok és a Fidesz viszonyáról elhangzott, hogy a felsőoktatásban „libáris agymosás" folyik, és nem volt jobboldali elnyomás az iskolákban.
Részletes összefoglaló megjelenítése
Bevezető gondolatok és a műsor témái
A műsorvezető, Szabó Gergő a Paláver aktuális adásában több, a nap politikai eseményeihez kapcsolódó témát vezetett fel, amelyekre a hallgatók telefonon és SMS-ben reagálhattak. A főbb témák között szerepelt Magyar Péter rendhagyó tárlatvezetése a Karmelitában, az új miniszterek hivatalba lépése, Kármán András pénzügyminiszter nyilatkozata a családtámogatások megtartásáról, valamint Tarr Zoltán TISZA-alelnök kijelentése, amelyben a Fidesz kormányzását a tatárjáráshoz, sőt annál is rosszabbhoz hasonlította.
A Karmelita-ügy és Magyar Péter tárlatvezetése
A műsorvezető felidézte, hogy Magyar Péter rendhagyó tárlatvezetést tartott a Karmelita épületében, még mielőtt a miniszterek hivatalosan is kinevezést nyertek volna. Az eseményt „igen furcsának" nevezte, és várta a hallgatók véleményét. A téma később több betelefonálónál is visszaköszönt.
Egy Ildikó nevű betelefonáló részletesebben is kitért erre: szerinte a Karmelitában tartott bemutató azt a célt szolgálta, hogy a TISZA-szimpatizánsok elájulhassanak attól, milyen „puritán" körülmények között élt korábban a miniszterelnök. Hozzátette, hogy a Szabad György-palotát is szeretnék megnézni, amely szerinte sokkal többe került, mint a Karmelita felújítása. Megjegyezte, hogy a Karmelitában nem csak Rogán Antal használta az épületet, hanem vendégeket és delegációkat is fogadtak ott.
„És a Rogán szekció ott az nem Rogán Antal, vagy hogy hívják? Robán használta egyedül, hanem akár meghívtak vendégeket, vagy akármilyen delegáci vezető persze delegáció" *
Egy János nevű betelefonáló élesen bírálta Magyar Pétert, akit „arogánsnak" nevezett, és kifogásolta, hogy a Karmelitában „a Bibliából olvas" és „ki volt nyitva a könyv". Úgy fogalmazott, hogy „ez nagyon kemény".
Tarr Zoltán tatárjárás-hasonlata és a rá érkező reakciók
A műsor egyik központi témája Tarr Zoltán azon kijelentése volt, amelyben a Fidesz kormányzását a tatárjáráshoz hasonlította. A műsorvezető több hallgatói üzenetet is felolvasott ezzel kapcsolatban:
- Zsuzsa azt javasolta Tarr Zoltánnak, hogy olvassa el Makkai Sándor „Sárga vihar" című könyvét, hogy megtudja, milyen volt a valódi tatárjárás. A műsorvezető hozzátette, hogy erről a könyvről a Paláver hangolóban is beszélgettek Ertész Dáviddal, és bár lehet túlozni egy-egy hasonlatnál, „ami erős, azért az erős".
- Zsuzsika üzenete szerint Tarr Zoltán „nem ismeri a történelmet és ez mérgező, amit csinál nap mint nap", a stílusát pedig túlzásba viszi.
- Egy másik üzenet azt javasolta, hogy Magyar Péter ne a Karmelitában fogadja a külföldi politikusokat, hanem a saját lakásában, ahogy Gyurcsány Ferenc is Putyint fogadta.
Egy Béla nevű betelefonáló ironikusan jegyezte meg a tatárjárás-hasonlattal kapcsolatban:
„Olyan tatárjárást én még nem láttam, amikor vitték oda és az országnak a vagyona megduplázódott, vagy megháromszorozódott." *
Hozzátette, hogy ha már a mongolokról van szó, ők „a három tonnás aranytartalékot nem hizlalták volna föl 110 tonnára".
Béla továbbá felvetette, hogy Tarr Zoltánnal kapcsolatban érdemes lenne megkérdezni, hogy 2022-ben, a választási vereség után, amikor kiment Amerikába és elkezdte szervezni a pártját, milyen amerikai erők segítették, milyen amerikai kapcsolatai voltak, és milyen kapcsolatban áll a szabadkőművességgel.
„Hogy ez a Tiszapárt a kezdeményezése ez honnan indult?" *
Egy János nevű betelefonáló szintén kritizálta Tarr Zoltánt, mondván: „mit tatárja? Az agy áment keresztül a tatár. Hát ez nem norm." Szerinte Tarr Zoltán úgy beszél, „mintha le volnánk gatyászódva, mintha csutkán volna minden".
Ildikó betelefonáló felhívta a figyelmet arra, hogy a református egyházon belül van egy 115 milliós sikkasztási ügy, amelynek részletei elérhetők az interneten, és szerinte Tarr Zoltánnak – református lelkészként és miniszterként – ebben tisztáznia kellene magát.
Kármán András bejelentései és a családtámogatások kérdése
A műsorvezető ismertette Kármán András pénzügyminiszter nyilatkozatát, miszerint maradnak a családtámogatási és jóléti intézkedések, az otthonstart, a CSOK plusz és a 13. havi nyugdíj. Ezzel kapcsolatban tette fel a kérdést: „akkor mi volt a baj?"
Ildikó betelefonáló kritikusan nyilatkozott Kármán András bejelentéseiről. Szerinte nem beszéltek a nyugdíjakról, csak a családi pótlék megemelését és a 13-14. havi nyugdíj megtartását említették. Kifogásolta, hogy az áfakulcsokról sem esett szó, és rámutatott, hogy a Kata adónem jelenleg is létezik, 18 millió forintos éves kerettel és havi 50 000 forintos adóval. Szerinte az új kormány nem mond semmit érdemben, és „semmit nem tudunk, semmit nem mondanak".
„Azt mondja, a havi adó mértéke egységesen 50000 Ft havonta, 36 óra órát elérő munkaviszony van azon felül ö ö nem lehet igénybe menni. És itt van a bevételi keret, az éves katakeret 18 millió Ft. Hát hogyha van egy kisvállalkozó, aki nem éri el ezt az éves keretet, mert szerintem rengetegen vannak. Hát mit akar visszavezetni, mikor most is van?" *
A nyugdíjminimum 120 000 forintra emelése és aggályok
Egy Gyulabá nevű betelefonáló (Borsodból) részletesen kifejtette aggályait a bejelentett 120 000 forintos minimális nyugdíjjal kapcsolatban. Véleménye szerint ez elsőre jól hangzik az alacsony nyugdíjjal rendelkezők számára, de komoly veszélyeket rejt magában. Úgy vélte, ha kötelező lesz elérni ezt a minimumot, akkor a vállalatoknak is kötelezően be kellene fizetniük a megfelelő járulékokat, ám ehelyett a munkáltatók inkább a feketén, zsebbe történő fizetést választhatják majd.
„Ha kötelező elérni, akkor kötelező befizetni az ahhoz kapcsolódó járulékokat, de ha nem lesz kötelező befizetni a járékot, csak a nyugdíj összege fogja elérjérni a 120-at, hát az egy röhely lesz." *
Szerinte ez egy „dominóelv" lesz, amely borzasztó kilátásokat eredményez, és a Fidesznek nagyon oda kell figyelnie erre, pontról pontra ki kell kérdeznie az új kormányt a részletekről.
A Fidesz választási vereségének okai és a média szerepe
Több betelefonáló is elemezte a Fidesz választási vereségének okait. Béla szerint a választást „nagyrészt a Facebookon vesztették el", mert a fiatalokat nagyon nehéz megszólítani, és „olyan mennyiségű hazugság terjedt a Facebookon", hogy a liberálisok „Alinski módszert felhasználva" hazugságkampánnyal győztek. Szerinte a Fidesz nagy hibát követett el azzal, hogy 2022-ben beszüntette a Pesti TV-t, ahol szerinte a fiatalok 10-15%-át el tudták volna érni.
„Ott szerintem elég sok fiatalt meg tudtak szólítani a a jobb oldalról." *
Gyulabá is megerősítette ezt, hozzátéve, hogy a Pesti TV-t „vissza kéne hozni", mert nagyon jó műsorok voltak benne, és ő maga is sokat nézte. Emlékeztetett, hogy a műsorban szerepelt „a Dezsabalás kedv mostani kedvesneje is".
Béla aggodalmát fejezte ki a médiahelyzettel kapcsolatban is. Szerinte a TISZA „az összes média lényegében az övéké", és azt akarják elérni, hogy a Fideszt teljesen megsemmisítsék, hogy négy év múlva már ne is létezzen. Úgy vélte, a Fidesznek nagyon nehéz dolga van média nélkül, hiszen „egy Telex, 44, RTL, most már az M1 sem fogja lehozni azokat a sajtótájékoztatót, amit mondjuk a Fideszből bárki is mond".
A műsorvezető felidézte, hogy a 2000-es években is 80-90%-os baloldali médiatúlsúly volt, és most hasonló helyzet állhat elő. Béla még ennél is tovább ment:
„Ne legyen igazam, de előfordulhat, hogy még a Hír FM-mel is, meg a Hírtv-vel is egy-két hónapon belül végeznek." *
Példaként említette, hogy 2002-ben, amikor Gyurcsányék hatalomra kerültek, június elején már beszüntették a Pannonrádiót.
Béla azt is furcsállotta, hogy egy jobboldali rádióban miért játszanak „liberális" előadókat, például Azariát, Majkát vagy az LGT-t, amikor szerinte rengeteg más magyar zenész van, például az Ismerős Arcok, akiket alig szólaltatnak meg. Kifogásolta azt is, hogy a Hír FM reggeli műsorában „liberálisokat" hallgathatnak a hallgatók.
A határozott fellépés szükségessége a Fidesz részéről
Több betelefonáló is amellett érvelt, hogy a Fidesznek keményebben, határozottabban kellene fellépnie az új kormánnyal szemben. Egy Székely Legény nevű betelefonáló szerint „ha itt nem állunk bele keményen, itt nem lesz visszafordulás az életbe, mert ezek örök életre el mindent tönkretesznek". Úgy vélte, most kell „letakarítani" a dolgokat, hogy azok a választók is lássák, akik nem a Fideszre szavaztak, hogy a párt kiáll az igazáért és bebizonyítja, hogy jól csinálta a dolgokat.
„Minden, amit most hagyunk, azt utána nem fogjuk tudni magunkról levakarni." *
Székely Legény szerint a Fidesznek vállalnia kell a pereket is, ha beperelik őket, mert „van olyan gazdag szerintem a jobb oldal, hogy ezt meg tudja tenni. És vannak agytrösztjeink, vannak jogászaink, van mindenki, aki bele tud állni és keményen vissza tudunk vágni."
Béla is egyetértett ezzel, hozzátéve, hogy „kőkeményen minden egyes megszólalásra válaszolni kell egyesével, és addig húzni az időt, amíg végig nem tudják mondani, hogy ez nem így volt, meg az se úgy volt". Szerinte a Fidesznek azonnal vissza kell szólnia és el kell mondania az igazságot, mert a TISZA addig fogja ütni őket, amíg mindenki el nem hiszi a vádakat.
A műsorvezető megjegyezte, hogy a bizottsági meghallgatásokon a Fidesz képviselői összesen négy percet kaptak kérdezésre, ami szerinte „sok mindent elmond".
Balásy Gyula és a NER-közeli üzletemberek felelőssége
Béla felvetette Balásy Gyula esetét, aki „a múlt héten coming outolt és fölajánlotta a vagyonát az államnak". Szerinte a Fidesznek jobban meg kellett volna válogatnia, hogy kiket enged a közelébe, mert az ilyen emberek „köpönyegforgatók", akik azonnal továbblépnek, amint változik a helyzet. Úgy vélte, ezek az emberek „ráégnek" a becsületes fideszesekre is, akik nem loptak és normálisan dolgoztak.
„Tehát ne engedjen be a közelébe, mert mert ezek azok, akik a köpönyek forgatók, hogy hogy abba a pillanatba tovább lépnek." *
Magyar Péter személye és stílusa
Több betelefonáló is élesen kritizálta Magyar Péter személyét és stílusát. János azt mondta, hogy „ezt a verebet kell nézni négy évig", és hogy nem bírja nézni a miniszterelnököt, de nem azért, mert leváltották a Fideszt, hanem mert „ahogy indult az egész, nem ott nálam bukott, de nem változott semmit". Szerinte Varga Judit korábbi nyilatkozatai megalapozták azt a képet, ami most látható Magyar Péterről.
„Egyszerűen nem bírom nézni, mert az ilyet nálanak elásnák itt Miskolcon az ilyen a bandánkban lett volna ilyen srászta." *
János azt is felvetette, hogy ha a Fidesz nyert volna kétharmaddal, a TISZA „egyből újra számoltatta volna a választást", és hogy a TISZA végig arra utalt, hogy ha ők nem nyernek, az csak csalás lehet.
Ildikó szerint Magyar Péter „bemutatta a Radnaival, a Nagy Ervinnel, a Noárral, a slepjével, a bandájával, hogy ők képesek és bekerültek parlamentbe. Szégyengyalázat, ami itt folyik." Szerinte a miniszterelnöknek is el kellene számolnia azzal, hogy hány autója van és milyen festményekkel kereskedik.
Gyulabá úgy vélte, hogy Magyar Péter „egy tisztosóm műsor lesz egy darabig", és legalább fél évig fogja „végig haknyizni az országot", hacsak nem tudják „nevetségessé tenni".
A mentelmi jog és a büntetőügyek kérdése
János betelefonáló részletesen érdeklődött Magyar Péter mentelmi jogával és a vele szemben felmerült büntetőügyekkel kapcsolatban. Kérdezte, hogyan lehetséges, hogy a miniszterelnök egyszerre uniós képviselő és miniszterelnök, és hogyan alakul a mentelmi joga. Felvetette a „benfentes kereskedés" és a „fehér poros dolog" ügyét is, és aggodalmát fejezte ki, hogy ezeket az ügyeket „megszüntetik" és „el lesz felejtve, mint Kispesten".
A műsorvezető megerősítette, hogy Magyar Pétert hűtlen kezelés miatt jelentették fel a Balásy Gyulával kötött szerződése kapcsán, de hogy ebből mi lesz, azt még nem lehet tudni.
Ildikó hozzátette, hogy a mentelmi joggal kapcsolatban van egy „időablak", amikor nincs mentelmi joga a miniszterelnöknek, de szerinte ezt nem fogják „lobogtatni", és nem fogják őrizetbe venni. Úgy vélte, hogy mivel már „két dolgot levettek a válláról", a miniszterelnök bármit elkövethet, nem lesz következménye.
„Arra jó ez a kétharmad, hogy akik itt vannak, és akiknek a múltjukban található ilyen-olyan amolyan, azokat szépen lesöpik." *
Az LMBTQ-kérdés és az oktatás
Ildikó aggodalmát fejezte ki az LMBTQ-kérdéssel kapcsolatban is. Hivatkozott Latner Judit kulturális és oktatásért felelős miniszter kijelentésére, miszerint „nem csak a család edukál szexuálisan", hanem már bölcsődében és óvodában is el kell kezdeni. Ildikó szerint az LMBTQ „zöld utat kapott", és szülőként nem fogja megtudni, hogy mit csinálnak az óvodákban és bölcsődékben, milyen könyveket visznek be, és hogyan érzékenyítik a gyerekeket.
„Nem fognak bennünket tájékoztatni, mint ahogy most sem tájékoztatnak, csak parancsolgat ez az egész gárda." *
Ugyanakkor János egy másik betelefonáló ironikusan jegyezte meg a Fidesz-kormány diktatúrájáról szóló vádakkal kapcsolatban: „Hát aki itt él, az tudja, hogy nincs így. Hát meg lehet tartani Prideokat, amikor be van tiltva. Hát miről beszélünk?"
Ildikó az oktatással kapcsolatban is aggodalmát fejezte ki: szerinte ha a tanárok szabadon választhatnak tankönyvet, akkor nem lesz egységes a színvonal, és a felvételiző gyerekek hátrányba kerülhetnek, mert más-más tankönyvből tanulnak a különböző városokban.
A Fidesz eredményeinek hangsúlyozása
Több betelefonáló is fontosnak tartotta kiemelni a Fidesz-kormány eredményeit. Ildikó hangsúlyozta, hogy „pozitív mérleggel fogjuk átadni a stafétabotot", és hogy az államadósság minden országnak van, az aranytartalék pedig nemzeti vagyon. Szerinte az infrastrukturális fejlesztések is mind nemzeti vagyont képeznek, és „nincs romokban az ország".
„Az eredmények vannak, pozitív mérleggel fogjuk átadni a vagy adja át a Fidesz Kvmp a stafétabotot" *
Béla is hasonlóan nyilatkozott, amikor a tatárjárás-hasonlatra reagálva megjegyezte, hogy az ország vagyona megduplázódott vagy megháromszorozódott, és az aranytartalékot 3 tonnáról 110 tonnára növelték.
A fiatalok és a Fidesz viszonya
Gyulabá felvetette a fiatalok és a Fidesz viszonyának kérdését. Elmondta, hogy hallott olyan esetről, amikor egy szülő kivette a gyerekét a Corvinusról, mert „túl nagy befolyása van a Fidesznek", és átvitte az ELTE-re. Erre reagálva megjegyezte: „Hát mi folyik az eltén? Hagymosás, libáris agymosás." Szerinte a felsőoktatási intézményekben és a középiskolákban sem lehet azt mondani, hogy „valamiféle jobboldali elnyomás volt".
A műsorvezető egyetértett azzal, hogy „nem szabad egyáltalán semmilyen politikát a iskolákban".
SMS-üzenetek és további témák
A műsor végén a műsorvezető felolvasott néhány SMS-üzenetet:
- Icuka azt kérdezte, miért kellene lemondania a köztársasági elnöknek, hiszen az elnöki kegyelem az egyetlen tényleges jogköre, és ha lemond, nem tudja gyakorolni a „készülő koncepciós eljárásokban".
- Valaki a migrációs paktummal kapcsolatban azt írta, hogy nem a déli határvédésről van szó, hanem nyugatról kitoloncolt „bűnöző migránsokat" kapunk a nyakunkba.
- Egy másik üzenet arról szólt, hogy a szoborparknál a Lenin-szobor mellett még nem látta a jelenlegi miniszterelnök szobrát, és abszurdnak tartja a mostani „lázítást" és a „rafinált stílust". A reagálásokat pedig „puhának" tartja, ami szerinte nagyon veszélyes.
Összegzés és hangvétel
A betelefonálók többsége a Fidesz szimpatizánsaként nyilatkozott meg, és aggodalmukat fejezték ki az új kormány intézkedéseivel, a médiahelyzet átalakulásával, valamint a Fidesz elleni vélt támadásokkal kapcsolatban. Többen is a határozottabb, keményebb fellépést sürgették a Fidesz részéről, és fontosnak tartották a korábbi kormányzati eredmények hangsúlyozását. A műsorvezető végig moderátori szerepben maradt, időnként kiegészítette vagy pontosította a hallgatók által elmondottakat, de érdemi állásfoglalást nem tett.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „Dezsabalás kedv mostani kedvesneje" – valószínűleg egy eltorzult név, a kontextus alapján egy korábbi Pesti TV-s műsorvezetőre vagy szereplőre utalhat, de pontosan nem azonosítható.
- „Alinski módszer" – a betelefonáló valószínűleg Saul Alinsky közösségszervezői módszerére utalt, de a név torzult formában hangzott el.
- „Latner Judit a kulturális oktat oktatásért miniszter" – a név és a tárca megnevezése bizonytalan, nem azonosítható egyértelműen a referencialistában szereplő személyekkel.
- „Buddös Andrea" – valószínűleg egy eltorzult név, a kontextus alapján egy gazdasági szakértőre vagy politikusra utalhat, de pontosan nem azonosítható.
Teljes átirat megjelenítése
[00:01:00]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:01:07]Paláver hangra fel.
[00:01:12]Ismét nagy szeretettel és tisztelettel köszöntöm a kedves nézőket és hallgatókat.
[00:01:15]Szabó Gergő vagyok, ez itt a Paláver.
[00:01:17]Mondom a telefonszámunkat 0617-es 19992999, SMS számunk pedig 067-es 10953.
[00:01:27]A témáink rendhagyó tárlatvezetést rendezett a karmelitában Magyar Péter.
[00:01:31]Erről nagyon-nagyon várjuk majd a véleményüket, hiszen igen furcsa dolgok történtek ezen az eseményen, még mielőtt a miniszterek hivatalosan is miniszterek lettek volna a mai nap, és hogyha már miniszterek, akkor Kármán András szerint maradnak a családtámogatási és jóléti intézkedések, marad az otthonstart, a CSOK plusz, a 13-1 havi nyugív.
[00:01:48]Na de hát akkor mi volt a baj?
[00:01:51]Mertogy Tarzoltán szerint akkora baj volt, hogy tattárjáráshoz hasonlította a Fidesz kormányzását, sőt annál sokkal rosszabbhoz.
[00:02:00]És voltak még más miniszterek, akis akik ugyanígy gondolkodtak.
[00:02:04]És ha már Tars Zoltán és tatárjá, akkor hadd olvassak föl egy üzenetet, hiszen valaki azt írja, méghozzá Zsuzsa, hogy javaslom Tar Zoltánnak, hogy olvassa el Makkai Sándortól a sárga vihart.
[00:02:17]Én meg éppen attól félek, hogy a tatárjárás most kezdődik.
[00:02:21]egyébként Makkai Sándor sárga vihar című kétkötetes könyve valóban hiánypótló és sok mindent el tud mondani, hogy milyen a valódi tatárjárás, de erről itt a paláber hangolóban is beszélgettünk ertész Dáviddal, úgyhogy lehet persze túlozni egy-egy hasonlatnál pár huzamnál.
[00:02:35]Na de ami erős azért az erős.
[00:02:40]Hasonló üzenetet küldtek Zsuzsika, méghozzá, hogy tudatosan közlöm, hogy Tar nem ismeri a történelmet és ez mérgező, amit csinál nap mint nap.
[00:02:53]A stílusát emelte itt ki egy-egy jelzővel Zsuzsika, és túlságosan túlzásba is viszi szerinte, és azt üzeni, hogy ne is a karmelitában fogadják a külföldi politikusokat.
[00:03:06]hanem a saját lakásában fogadja majd Magyar Péter, ahogy Gyurcsány Ferenc is Putyint fogadta.
[00:03:14]Aztán Tibor Sopronból azt írja, hogy a Tisza szavazói előbb-utóbb rá fognak jönni, hogy Orbán Viktor világpolitikai tényező most is, ezután is.
[00:03:19]Az amerikai, az orosz kínai elnökkel is korrekt viszonyban van.
[00:03:24]Magyar Péter azonban egészen más, és rá kéne szólni, hogy ezeket a fenyegetéseket állítsa le.
[00:03:34]Valaki pedig azt írja Enni, hogy intelligenciával születni kell, akadémiai tag is lehet uninttelligens.
[00:03:42]és a jelenlegi miniszterelnökről úgy gondolja, hogy neveletlen és un unintelligens és gátlástalannak tartja és úgy gondolja, hogy a tömegeket így nyerhette meg magának, de hogy a valódi honfitársak és hazafiek a hazatud nélkül bocsánat, itt elcsúszott a sor, tehát hogy a valódi honfitársak nem fogja nem fogják ezt elhinni neki és akkor folytassuk.
[00:04:11]a beszélgetést újra itt van a vonalban Székely Legény.
[00:04:14]Üdvözlöm.
[00:04:17]Köszönöm szépen.
[00:04:17]Szóval még azt akartam elmondani, hogy azt mondják, hogy ez az ügyészség nem volt független.
[00:04:21]Ezt most miér kell így hagyni, hogy azért fog ők ők ezért fognak küzdeni, hogy hogy független legyen.
[00:04:26]Akkor mondjuk el, hogy ez független volt.
[00:04:27]Fázoljuk fel pontról pontra, hogy mit jelent a függetlenség, és ne engedjünk semmit, mert egyre egyre durvább lesz a helyzet.
[00:04:34]Tehát a tegnap a egy hölgy volt, a Kati, ő az, aki szintén ugyanezt látta.
[00:04:41]A Luca, ő is szintén ugyanezt látja.
[00:04:43]Ha itt nem állunk bele keményen, itt nem lesz visszafordulás az életbe, mert ezek örök életre el mindent tönkretesznek, és egyszerűen nem fogjuk tudni visszaállítani.
[00:04:55]Én arra gondoltam, amikor a Gajdics úra is mondta, beszéltünk, hogy legyen egy olyan nyilvános adását adásátvételi.
[00:05:00]Ő azt mondta, hogy jaj, de jó, de nem lehet.
[00:05:05]Most mi az, hogy nem lehet sajtótájékoztatót tud tartani a Hír TV.
[00:05:09]A van aki a Fidesszel kapcsolatban van telefonon is, például a Bajer úr össze el tudja mondani, hogy mit kéne a a a választóik mit várnak el tőlük, és mit kéne esetleg megmutatni, mert ezen ez egy olyan viszonyítási pont, hogy ezen fog múlni minden.
[00:05:23]Tehát minden, amit most hagyunk, azt utána nem fogjuk tudni magunkról levakarni.
[00:05:28]Most kell ezeket letakarítani úgy, hogy lássák azok a választók, akik nem ránk szavaztak, de rájuk se, tehát mondjuk vannak ilyenek is, azok lássák, hogy még most is úgy, hogy elveszítettük a választást, kiállunk az igazunkért és bebizonyítjuk, hogy nekünk van volt igazunk, és hogy mi jól csináltuk a dolgot, és és muszáj, tehát nincs nincs más lehetőség, mert ezek ezek tényleg, ahogy látja a Taru, mindenki bármit meg fognak csinálni, mindenkit ki fognak az irodákból küldeni, lecserélik a azt lecserél ik az ét étkezdéknél a a a beszerzéses a a cégeket lecserélik a sportnál lecserélnek mindent le fognak cserélni és tönkre fogják tenni tehát ezt a Fidesznek át kell adni ezt az üzenetet ha esetleg hallják akkor tudják hogy ezt így nem szabad engedni eddig gyengék voltunk finomak voltunk európaiik voltunk de mostantól ezt nem szabad mert el fogjuk veszíteni minden lehetőségünket azért nagyon fontos amit amit mondt ugye ezt is ketté érdem érdemes szedni.
[00:06:29]Nyilván kell foglalkozni, illetve kellett foglalkozni önreflexióval, hibák belátássával, de a kettő az nem jelenti azt, hogy hogy meg kell hunyászkodni és azt mondani, hogy jó, jó, hát mindenben igazatok van, hanem hanem azok a dolgok, mert itt tényleg én azt látom néhány emberen, hogy eltelik most mennyi?
[00:06:43]Egy hónap telt el, de eltelik pár hónap, és úgy fognak gondolkodni, hogy ja igen, igen, hát akkor volt minden rossz, de aztán már nem gondolnak bele, hogy de milyen minden rossz, mikor most is azért megtartanak, meg mindeg belég az agyukba.
[00:06:57]Így van.
[00:06:57]Belég az agyukba, mert azt nem nem látják azt, hogy vissza van utasítva.
[00:07:01]De ha vissza van utosítva és azt mondanánk, hogy kedves Bujdosó vagy kedves Orbán Anita hazudtál.
[00:07:09]Nem ezt kellett volna mondjad.
[00:07:12]Ebbe becsaptad a választókat.
[00:07:13]Álljunk, beszéljünk tisztán.
[00:07:15]Nem, ez hazugság.
[00:07:15]És akkor elmondani, hogy így volt, így volt, így volt.
[00:07:19]És akkor utána azt mondják, hogy beperelnek minket, akkor vállaljuk a per per perket és vállaljuk.
[00:07:23]Mindent vállalunk.
[00:07:24]Van olyan gazdag szerintem a a jobb oldal, hogy ezt meg tudja tenni.
[00:07:28]És vannak agytrösztjeink, vannak jogászaink, van mindenki, aki bele tud állni és keményen vissza tudunk vágni.
[00:07:35]Ez kell.
[00:07:35]Hát aki elmondja és bizonyíték van mögötte, hát igen.
[00:07:37]Annak vállalnia is kell.
[00:07:39]üresbe beszélni nem érdemes.
[00:07:39]És egyébként minden kormányt érdemes szembesíteni a hibá.
[00:07:43]Mindegyiket vállaljuk, azt vállaljuk.
[00:07:45]Így van.
[00:07:46]Persze.
[00:07:47]Igen.
[00:07:47]Köszönöm szépen akkor, hogy meghallgattak is.
[00:07:51]Én köszönöm, hogy hívott bennünket.
[00:07:53]További szép napot és jó egészséget kívánok önöknek is.
[00:07:55]Minden jót.
[00:07:55]Viszont alásra.
[00:07:57]Viszont alásra.
[00:07:59]Béla van a vonalban.
[00:07:59]Üdvözlöm.
[00:07:59]Jó napot kívánok.
[00:08:03]Jó napot kívánok.
[00:08:03]Ön arról szeretnék beszélni, hogy a ugye a választás óta nem sikerült betelefonálnom, és hogy hogy a választást igazából szerintem nagyrészt a Facebookon vesztettük el.
[00:08:15]a fiatalokat megszólítani nagyon-nagyon nehéz, és és olyan mennyiségű hazugság terjedt a Facebookon, és a a Alinski módszert felhasználva a baloldal, illetve hát a liberálisok a a hazugság kampánnyal győztek.
[00:08:35]Tehát ezt a hazugságkampányt meg meg nem is tudom, hogy hogyan lehetett volna, mert ugye azt mondják, hogy hú lopott a a Fidesz, és hogy tudják bebizonyítani, nem lopott, vagy tehát nem tudnak ellene mit tenni.
[00:08:49]Nagyon nagyon nehéz helyzetben voltak és sajnos egy valami nagyon nagy hibát elkövettek, hogy 22-ben beszántották a Pesti tévét.
[00:08:59]Ott szerintem elég sok fiatalt meg tudtak szólítani a a jobb oldalról.
[00:09:05]Ebben érintett vagyok.
[00:09:05]Igen.
[00:09:08]Igen.
[00:09:08]Tehát én én azt gondolom, hogy ott legalább egy a fiataloknak egy mondjuk 10-15%-a biztos, hogy elment.
[00:09:14]Tehát az a sokan a fiatalok azt nézték és egyre többen, amikor éppen a beszántásra került sajnos.
[00:09:24]Igen, ez egy hát ez és ilyenkor benne van az is, hogy hogy mindenki a saját buborékjában van, csak nem veszi észre, hogy mekkora az a buborék, mert amikor kicsi a buborék, és mindenki igenel a másiknak, az olyan, mintogyha majdnem mindenki egyetértene veled, és hogyha nem jutnak el ezek az információk, vagy vagy tényleg arról van szó, hogy jól van, majd elég, hogyha azt mondjuk, hogy ezt értük el, és az elég lesz mondjuk egy 20 éves embernek, ez nyilvánvalóan nem így van.
[00:09:52]itt nagyon sok el tud ö menni, és hát ez főleg a jövőt tekintve egy nagyon-nagyon nehéz kérdés a jobboldal számára.
[00:10:02]Hát ugye az a kérdés, hogy lesz-e jövő.
[00:10:05]Tehát olyan szinten ők a magyar péterék azért nem hagyták abba a kampányt most se, mert most már ugye az összes média lényegében az övéké.
[00:10:12]És azt akarják elérni, hogy a Fideszt teljesen megsemmisítsék, hogy a négy év múlva már ne legyenek ne létezzen a Fidesz lényegében, hogy ezért kenik őket minden egyes megszólalásukban az van, hogy hogy a a Fideszt és a előző úrnak igaza van, hogy kéne harcolni ellené, de baromi nehéz úgy, hogy nincsen média.
[00:10:34]Tehát nyilván egy Telex 44 RTL, most már az M1 is nem fogja lehozni azokat a sajtótájékoztatót, vagy azokat a beszédeket, amit mondjuk a Fideszből bárki is mond.
[00:10:51]Igen.
[00:10:51]A a média az egy nagyon érdekes dolog.
[00:10:54]Ugye azt mondták, hogy így á nyomás, úgy áll a nyomás, de alapvetően korábban hát emlékszünk arra, hogy a 2000-es években is egy ilyen 820-910-es baloldali média túlszú volt.
[00:11:04]Most most lesz a most lesz a médiaelnyomás.
[00:11:07]Sőt, én nem tudom, de én annak idején emlékszem, hogy 2002-ben a Gyurcsányék hatalomra kerültek májusban, ugye, és június elején már beszántották a Pannonrádiót.
[00:11:22]Tehát ne legyen igazam, de előfordulhat, hogy még a Hír FM-mel is, meg a Hírtv-vel is egy-két hónapon belül végeznek.
[00:11:30]Hát nem tudom, hogy a tulajdonkör kicsoda, meg a demokrácia jegyében, igen, meg a szólásszabadság jegyében.
[00:11:37]És és akkor lesz aztán az igazi olyan antidemokrácia, vagy nem is tudom, hogy hogy mondjam, mint a rákosi időkben, hogy aki meg mer szólalni, azt kirúgják a munkahelyéről meg meg nem tudom miket csinálnak majd.
[00:11:52]A másik, amit akartam mondani, hogy olyan furcsa nekem, hogy hogy egy rádióban, mondjuk egy egy jobboldali rádióban játszanának Azariát meg Majkát, meg mondjuk a Balexet azok után, hogy mocskos Fidesz lesztek megállás nélkül.
[00:12:13]Tehát nekem ez olyan furcsa, hogy hogy annyi zeneszám van, hogy hogy miért kell a liberálisokat játszani.
[00:12:21]A hí hír FM-en minden nap szól például a LGT, tehát akkor, amikor annyi magyar zenész van, akit akit szinte meg se szólaltatnak egyáltalán csak azért, mert magyar.
[00:12:34]Itt például gondolok a ismerős arcokra, akkor miért miért LGT-t kell hallgatnunk a Hír FM-en?
[00:12:43]Nekem ez furcsa.
[00:12:43]A másik, ami furcsa, hogy a minden reggel csúcsidőszakban játsszák van ez a liberálisok is megszólaltak.
[00:12:54]Hát a mai nap egy olyan full nem normális volt meghívva, nem tudom, hogy hogy hívták, hogy hogy már én inkább átkapcsoltam a liberális rádióra, mert még ott se volt.
[00:13:09]Tehát ez olyan furcsa nekem, hogy egész végig a kampány alatt is a liberálisokat hallgatja az ember a jobboldali rádióba, hogy hogy van ez?
[00:13:17]Hát az lenne a normális, hogy lehetne mondjuk tényleg mindent hallgatni, viszont most ez fordítva biztos, hogy nem lesz így.
[00:13:25]Abban hát fordítva biztos, hogy nem.
[00:13:26]De de nekem az is furcsa, hogy egyetlen egy darab jobboldali rádió van.
[00:13:30]Akkor miért kell a liberálisokat hallgatni abba a jobboldali rádióba?
[00:13:34]E ez ebbe a, hogy hívják ezt a műsort, ahol ugye négyen beszélgetnek plusz a műsorvezető, és akkor egymás ellen mondanak közéleti témákról.
[00:13:46]Szóval ez ez az ez számomra teljesen érthetetlen, hogy és olyanokat hívnak sok pillanat had szakítsam meg, bocsánat.
[00:13:52]A tév nézőktől ismét egy rövid felfrissülésre elköszönünk, de várjuk vissza őket nemsokára, és mi pedig megyünk akkor tovább.
[00:14:03]Bocsánat, hogy megszakítottam.
[00:14:05]Igen.
[00:14:05]A még egy jutott eszembe, hogy a Tar Zoltán ugye itt a tatárjárást mondta, hát olyan tatárjárást én még nem láttam, amikor vitték oda a és az országnak a vagyona megduplázódott, vagy megháromszorozódott.
[00:14:22]Tehát a tatárjárással kapcsolat, inkább Tart Zoltánnal kapcsolatban azt kérdezném meg, hogy hogy amikor ő 19 2022-ben a ugye amikor elveszítették a választást, utána ő kiment Amerikába, és egyből elkezdte szervezni a tatá a pártját, és Amerikából segítették, és utána az abba a pártba szállt bele, a Magyar Péter, mint mint arc, hogy ugyan kik voltak azok, akik segítették a Tar Zoltánt ebbe a pártszervezésben, milyen amerikai erők segítették és milyen amerikai kapcsolatai voltak.
[00:15:10]Tehát ezek ezt kéne talán megkérdezni.
[00:15:13]Ne egy istenetleg még voltak olyan emberek a akik hogy például szabadkőművességgel ő ő milyen kapcsolatban van?
[00:15:22]Ilyet kérdeznék inkább meg tőle, hogyha lehetne.
[00:15:27]Hogy hogy ez a Tiszapárt a kezdeményezése ez honnan indult?
[00:15:34]Hát igen, mer hát a tatárjárásnál, hogyha már a mongolok beérkeztek, ők mondjuk a három tnás aranytartalékot nem hílalták volna föl 110 tonnára, az is biztos.
[00:15:46]Igen.
[00:15:47]Úgyhogy tarzolták itt a többó is.
[00:15:49]Ezek tényleg az úrnak igaza volt, aki előttem telefonált, hogy hogy most ugye eddig is nagyon sokszor a úriemberként viselkedtek a fideszesek.
[00:15:57]Hát ezt nem lehet.
[00:15:59]Kőkeményen minden egyes megszólalásra válaszolni kell egyesével, és addig húzni az időt, amíg végig nem tudják mondani, hogy hogy ez nem így volt, meg az se úgy volt, meg a se úgy volt.
[00:16:13]Mondjuk most bocsánat, a bizottsági meghallgatásoknál összesen négy percet kaptak kérdezésre, tehát azért ez sok mindent elmond.
[00:16:21]Hát igen, de ilyenkor azért csak vissza kell válaszolni, és ugye el kell mondani, hogy hogy ez is egy hazugság, mert nem így van, és az is egy hazugság, mert az se úgy van, és a lehető legrövidebben, de megpróbálni elmondani az igazságokat, mert ez sajnos a Fideszt ők most addig fogják ütni, amíg mindenki el nem hiszi róluk ezeket.
[00:16:46]És és hát ilyen ugye, hogy hívták ezt a gazdag embert, aki a múlt héten coming outolt és fölajánlotta a vagyon a vagyonát a a milliót a államnak.
[00:17:03]Nem a Wáberer volt, hanem a múlt héten volt ez a, aki a médiákat üzemeltette, a óriás plakátokat meg meg Balási Gyula.
[00:17:13]Balási.
[00:17:13]Igen.
[00:17:13]Szóval azért ezek az emberek tényleg a Fidesz azért meg kellett volna, hogy válogassa, hogy ilyeneket ne engedjen be.
[00:17:24]Ühüm.
[00:17:25]Tehát ne engedjen be a közelébe, mert mert ezek azok, akik a köpönyek forgatók, hogy hogy abba a pillanatba tovább lépnek.
[00:17:33]És akkor azt mindenkire ráhúzzák, aki egyáltalán az oldalon.
[00:17:36]Utána igen, a rendes, akik nem loptak, meg akik teljesen normálisan dolgoztak, azokra a fideszesekre is ezeket rá fogják húzni.
[00:17:45]Tehát rájuk ég, tehát ezeken nagyon-nagyon kéne gondolkodni, hogy hogy tényleg azonnal visszaszólni, vagy a lehető leghamarabb és elmondani, hogy hogy ki miért, hogyan és mit csinált.
[00:18:01]Ühüm.
[00:18:04]Jó, hát ezt szerettem volna mondani.
[00:18:06]Nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.
[00:18:08]Köszönöm szépen.
[00:18:09]További szép napot.
[00:18:09]Viszontásra.
[00:18:13]Megyünk is tovább Jánossal.
[00:18:15]Jó napot kívánok.
[00:18:15]Üdvözlöm.
[00:18:17]Jó napot.
[00:18:17]Jó napot János vagyok.
[00:18:17]Misk nem víz hangzik?
[00:18:20]Most itt nem víz hangzik.
[00:18:22]Minden jó akkor mindjárt le.
[00:18:22]Igen.
[00:18:22]Hát annyit csak tzoltál mond hülyeségeket meg minden politikus.
[00:18:27]Hát mit tatárja?
[00:18:29]Az agy áment keresztül a tatár.
[00:18:29]Hát ez nem norm.
[00:18:31]Nem tudom minek kell ilyeneket mondani, amikor mintha le volnánk gatyászódva, mintha csutkán volna minden.
[00:18:35]Én nem tudom, hogy de nem is ez a téma.
[00:18:38]Hát néztem jártott, mint pókalucernásba izé, hogy szokták volt mondani?
[00:18:43]Ezt a ezt a verebet kell nézni négy évig.
[00:18:46]Ezt én ezt nem tud nem bírom néni ezt a srácot, ezt a Magyar Pétert.
[00:18:48]Ezt megmondom.
[00:18:50]És nem azért, mert leváltották a Fideszt.
[00:18:52]Ott vagyunk még, mert most nincs képernyő, csak hogy annyira vagyunk.
[00:18:58]Jól van, oké.
[00:18:58]Köszönöm.
[00:18:58]Csak énem, ahogy indult az egész, nem ott nálam bukott, de nem változott semmit.
[00:19:04]Tehát mind alap megalapozta, amit mondott Varga itt, azt lehet látni rajta végig.
[00:19:08]Tehát nem hazudott Varga, ezzel nem lehet ilyeneket kitalálni.
[00:19:12]Engem csak ez élezi a csőrőben, hogy szépen fogalmazak, hogy hogy egyszerűen ezt még Gyurcsáncs is megnéztem, hogy azt se sokáig szok tudtam nézni, de ez a meghaló hangát meglátom és tudom, hogy honnan jött és mit csinált.
[00:19:25]Egyszerűen nem bírom nézni, mert az ilyet nálanak elásnák itt Miskolcon az ilyen a bandánkban lett volna ilyen srászta.
[00:19:32]Mindegy.
[00:19:32]Nem vélet mond ezeket a hasonlatokat hagyjuk, de ezt sokaknak viszont most nem csak én azt mondtam, ha közöttünk lett volna egy ilyen, értem, akkor a homokbányába tudják a miskolciak, hogy na jó, csak nem lett volna a jó vége.
[00:19:43]Csak hogy ez az ideges, ez a bocsánat, oké, igaza van, már nem fogok ilyeneket mondani, hogy csak az, hogy annyira, hogy most ezt kell hallgatni.
[00:19:52]Hát remélem én még elviselném, ha még kapitány brekegne ott, vagy valami más lenne, vagy ezt csavarják onnan, mert egyszerűen néz, legalábbis én nekem felmegy a vérnyomásom, mindig NB1-es volt, de ez felmegy ezt, ezt ú ezt e és nem azért, mert hogy leváltották, nem azért vagyok ideges úgy, hogy leváltották, hogy ez is furcsa volt, hogy két így hogy belenyúltak meg na mindegy.
[00:20:12]Nem tudom ezt most, de hogy gondolja er újra, nem tudom annak mi a véleménye arról, hogyha a Fidesz nyert volna kétharmaddal, ezek egyből újra számoltatták volna a választ.
[00:20:21]Tehát elhiszi.
[00:20:23]Nagyon-nagyon abba az irányba mentek, hogy ha ők nem nyernek, akkor akkor az nem lehet más, csak csalás.
[00:20:28]Ugye miközben először azt mondták, hogy hogy nem lehet csalni, aztán meg már amikor ők is úgy gondolták, hogy esetleg nem jön össze, akkor végig arra utaltak, hogy na ott olyan nincsen.
[00:20:38]Igen.
[00:20:40]Igen.
[00:20:40]Csak, hogy a Fidesz a jó múltkor is elfogadta.
[00:20:42]Emlékszek rá, mikor a Fidik kikapott 2002-ben.
[00:20:46]És miért mondják mindig, hogy diktatúra?
[00:20:48]Azt nem értem.
[00:20:48]Hát hát, hogy mondjanak nagyokat.
[00:20:51]Hát aki itt él, az tudja, hogy nincs így.
[00:20:53]Hát meg lehet tartani Prideokat, amikor be van tiltva.
[00:20:55]Hát miről beszélünk?
[00:20:56]Lehet itt Hitlerezni?
[00:21:00]Hát na azt tudja mindenki, hogy tudják.
[00:21:02]Ők is, csak hát azért mondják, mert van akit ebben meg én nem tudom.
[00:21:03]És annyi, hogy ja tényleg az a lényeg, azért hívtam önöket, hogy hogy van ez most ez a mentelmi jog.
[00:21:09]Hát annyi bűnlacstroma ennek a csávónak, hogy most nem azt mondom, hogy hogy jaj most gyilkosság meg ilyenek, hogy tehát ezek büntet, ezeket ki kéne hát megszüntetik a nyomodást benfentes kereskedel.
[00:21:20]Ez hogy volt ez?
[00:21:22]Én először nem is tudtam.
[00:21:22]Azt mondta az egyik ismerősöm.
[00:21:24]Bocsánat, egy pillanat, csak köszöntjük ismét a kedves nézőket, akik itt vannak velünk, és János van a vonalban.
[00:21:30]És arról beszéltünk, hogy ugye itt a az ügyek, amikbe belekeveredett a mostani miniszterelnök, egy igen most is lett egy feljelentés, hiszen ő is kötött szerződést Balási Gyulával.
[00:21:41]Ez emiatt azzem a hűtlenkezelés miatt jelentették fel, hogy már a kirad hamisítás.
[00:21:46]Nem, én én hűtlenkezelésre emlékszem, hogy az alapján jelentették föl, hogy aztán ez mi volt, meg hogy volt, meg mi lesz belőle, azt meglátjuk.
[00:21:53]Akkor itt van a fehér poros dolog.
[00:21:55]Az az lesz, mint Kispesten el lesz felejtve.
[00:21:59]Hát hát most nyilván, hogyha ott nincsen bizonyíték, akkor akkor nincsen bizonyíték.
[00:22:05]Hát de nem is az, hogy most például benfentes keresed már nem semmi azért az ottaná ötől nyolc mit tudom én nem értek hozzá meddig lehet bezárni a szaunába ilyenkor az embereket lecsukni.
[00:22:14]Csak az, hogy hogy ezt is megszüntetik, akkor megszüntetik ezt is, azt is megszüntetik.
[00:22:20]Hát de jobboldali újságérok nem mennek így a rendőr, nem tudom, ha rendőrök hallgatnak, hogy mi van veletek.
[00:22:25]Nem kell kinyomozni az ilyeneket.
[00:22:27]Most nem önnek mondom, csak én nem tudom, hogy ez hogy van ön szerint az, hogy miért szüntették meg például Benfedes ker mire és a a mentelmi jogot azt szeretném én kérdezni, hogy az hogy van most az már tehát arról nem tudok én nyilatkozni, hogy hogy miért szüntették meg.
[00:22:41]Nyilván akkor ők nem látták megalapozottnak gondolom ott.
[00:22:44]Ugye ez a mentelmi jog másik kérdés, mert ugye az az európai uniónak a de hogy van most ez most?
[00:22:51]Ő uniós képviselő meg miniszterelnök az hogy van?
[00:22:55]Igen, igen, igen, igen.
[00:22:55]Hát majd most, hogy abból mi lesz, azt meglátjuk.
[00:22:57]Azt nem tudom, hogy pontosan hogyan szok változni.
[00:23:02]Érdekes azért az egy jó kérdés, hogy abból abból az ügyből így mi lesz.
[00:23:05]Igen, csak nehogy az legyen megint, amit ő mondta, hogy nem most nem ugrik benne a következmények méország, mert itt akkori minden itt be van csukva minden ilyen bünteti.
[00:23:16]Hát ezt akkor megúszik mindent.
[00:23:19]Most nem nem azt mondom, hogy hogy most tényleg csukják, mert nem mondok már ilyeneket, mert már itt nálunk ez húzós.
[00:23:24]Itt már Magyarországon senkit.
[00:23:24]Hát Matócsinak a fia is szabadon lófrám 30 72 órá nyomták be.
[00:23:28]Igen, azért nem mond már senki ilyet.
[00:23:31]Meg nem is kell, mert nyilván amíg megvan az ártatlanság vélelme, addig nem.
[00:23:35]Hát addig van egy gyanú valakiről, vagy feljelentenek valakit, akkor az egy dolog.
[00:23:38]Aztán ahogy alakul a nyomozás, alakul.
[00:23:41]Most arra lehet aztán mindenkinek mindent mondani, hogy így igaz, így nem igaz, ez lehet mögötte, az nem lehet mögötte.
[00:23:50]Ez majd meg.
[00:23:51]Igen, igen, igen.
[00:23:51]Hát hát ez Nórának is mondta a múltkor, én arra vagyok nagyon kíváncsi, mert várom én nem azt én nem jós mi lesz meg mit tudom én.
[00:23:57]Majd várok, mit tudom én.
[00:23:59]Hát azért elfelejtik azért hát 3 millió ember, aki nem rájuk szavazott, hogyha úgy nézik majdnem, hogyha mi hazánkat is hozzan, aki elment szavazni.
[00:24:06]De most mennyien még annyit hadásítson már föl, hogy mennyien mentek most el szavazni?
[00:24:11]Körülbelül 8 millió szavazó van, akit szavazhat.
[00:24:14]Hát 80% ment ugye el ebből.
[00:24:17]Aha.
[00:24:17]Tehát olyan akkor három a hét körül.
[00:24:20]Hát ugye úgy volt, hogy körülbelül 3,4 millió szavazatot kapott a Tiszapárt.
[00:24:26]2,4-et a a Fidesz.
[00:24:26]izé és akkor ugye még a többiek a mi hazánk 4 kgtilót.
[00:24:31]Igen.
[00:24:32]Úgyhogy ebből ebből állt így össze.
[00:24:35]Csak azt nem értem most igen, csak az ez hogy lesz ez én nem tudom ez az európai dolog is.
[00:24:40]Er erre fogalmam nincs most négy négy évig még úrső aláig, de ez a mentelmé ez érdekel engem ott ez hogy alakul ilyenkor mer tényleg nem hog nem értek hozzá.
[00:24:49]Ez egy jó kérdés.
[00:24:49]Meg az, hogy ha most ha le vagy ő nem mondhat le, csak ő kérheti, hogy tehát ő kérheti a uniót, hogy függesszék föl a izé ment, de ő úgy fogja ezt, hát be van tolva.
[00:24:59]Mindegy, csak az, hogy ez hogy volt, nem tudom, hogy férhet ez össze, hogy akkor se fog elindulni eljárás, meg fog úszni minden.
[00:25:07]Csak mondom, nem azért, mert hogy bukott a Fidesz, én nem azért haragszok erre a csávóra, meg ahogy indult, meg ahogy arogáns, meg egyszerűen ezt az embert nem én nem tudom nézni, nem tudom ki hogy van vele, nem is van szimpátia vagy unszimpátia az egy dolog, de az, hogyha valakinek van valamilyen ügye, abból indul, nem indul, van-e mentem jog, az megint egy másik kérdés.
[00:25:25]Az az ki fog derülni.
[00:25:27]Igen.
[00:25:27]A Kmára még annyit Kálmán főmar.
[00:25:30]Jó azért mondta, erre mondtam, hogy nem is mondom mi lesz, majd meglátjuk csak ez, hogy hogy egyszerűen valaki én még elvisel még ha mondom a kapitánybó valaki lenne az elnök, miniszterelnök, csak kér, mert ezt négy évig Kármán akart még valamit mondani, csak mert aztán majd mennünk kell tovább, hogyha menjünk menjünk.
[00:25:46]Jó, inkább leteszem, hadd jöjjenek a többiek, nem húzom tovább.
[00:25:50]Most nem is akarok, csak ez ez nagyon cseszi az életet, hogy hogy egyszerűen úsznak meg mindent.
[00:25:53]Tehát ő ez is, ez a csávó is.
[00:25:55]Meg ott olvas a Bibliából ott föl a karmelitába.
[00:25:59]Hát meg ott, hogy hogy volt kinyitva a könyv meg.
[00:26:02]Fú, ez nagyon kemény.
[00:26:04]Na mindegy, nem is mondok már köszönöm szépen.
[00:26:07]Köszönöm én is, hogy hívott bennünket.
[00:26:08]Viszontalásra.
[00:26:11]És Ildikó van a vonalban.
[00:26:11]Kez csokolom, jó napot kívánok.
[00:26:15]Itt vagyok.
[00:26:15]Jó napot kívánok az előző telefonálóhoz.
[00:26:17]Hát a kegyelmi ügy az a bocsánat mit tudod mentelmi mentel már most a mindegy arról is tudnék beszélni nagyon sokat és pozitívan olyan értelemben, hogy hogy az sincs még tisztázva és remélem, hogy majd az is kiderül a mentelmi joggal kapcsolatosan hát meg van az beszélve, még a kormány igazából úgy nem alakult meg, de az alakuló ülés az most hallottuk, nem Gergő, hogy nem is Budapesten lesz, De lényegtelen szerintem van egy időablak, amikor nincs mentelmi joga, de mivel a bent fentes kereskedés alól felmentették XY, ma hallottam a média valamelyik felületén, hogy a fehér por alól is nem volt fehér por.
[00:27:07]Hát aki a lakásán fogadta ezt a társaságot, na az ember az vagy el lett hallgattatva, vagy nem hallgatták ki.
[00:27:18]Tehát, hogy az előző telefonáló az nyugodjon meg, hogy van időablak, és azt mi nem fogjuk megtudni és nem fogják lobogtatni, hogy hú, éppen most nincs mentelmi jogom.
[00:27:27]Most a mobil rablásér gyorsan vegyék őrizetbe XY-t.
[00:27:34]Szóval ez biztos, hogy nem így működik.
[00:27:36]azonkívül az, hogyha már két dolgot levettek a válláról, két ö m feltételezett bűncselekményt, akkor itt itt teljesen minden bármit elkövethet ez az ember, nem lesz következménye, ami volt a múltban, nem lesz következménye.
[00:27:52]Mindent el fognak söpörni.
[00:27:54]Arra jó ez a kétharmad, hogy akik itt vannak, és akiknek a múltjukban található ilyen-olyan amolyan, azokat szépen lesöpik.
[00:28:02]Hát láthatjuk a az LMBTQ kapcsán ugye a Latner Judit a kulturális oktat oktatásért miniszter az kijelentette, hogy itt nem csak a család edukál szexuálisan, hanem akár hát szóval majd gondolom ők meg bölcsőde óvoda már idejében el kell kezdeni.
[00:28:19]Az első a Karmelitában, hogy bemutatót tartott.
[00:28:25]Hát ő meg a Szabad György palotát szeretnénk mi is megnézni 1100 négyzetméteren, hogy odaköltözik vagy odaköltöztek már, és nem abba a másik épületbe.
[00:28:38]Igen.
[00:28:38]Pont mondjuk egymás mellé tenni a képviselő iradaházat és a az önárát szabad egyébként erről pont egy nézni Gergőtelen, ne, hogy gyönyörűen fel van újítva, sokkal többe került, mint a karmelita.
[00:28:51]De teljesen mindegy.
[00:28:51]Hát a disznóból nem lehet kormányozni.
[00:28:54]Én ezt is meg tudom érteni, de ugyanakkor a karmelitát nem tudom, hogy most a mi nem fogunk hasra esni Magyar Péter előtt a a hogy hívják?
[00:29:03]a szektatagok vagy bocsánat a a kormányszimpatizánsok és a kormányszavazók, akik most ugye így kell őket nevezni elájulhatnak, hogy micsoda egyszerű puritán körülmények között ö volt a miniszterelnök is.
[00:29:21]És a Rogán szekció ott az nem Rogán Antal, vagy hogy hívják?
[00:29:28]Robán használta egyedül, hanem akár meghívtak vendégeket, vagy akármilyen delegáci vezető persze delegáció, persze hát ezt nem, hogyha idáig nem jut el a tudatuk és egyszerűen azt annak tudják be, hogy ez is egyfajta bűn elkövetés, hogy milyen nagy lábon éltek.
[00:29:51]Hát meg kell nézni, Rusinendi Romulus volt 1 milliárdra följavított kis nem is tudom melyik városban, faluban nagy községben az a ahol ő berendezkedett, grabíroztatva volt a névye, de ezt nem is akartam felhozni.
[00:30:09]Szóval én azt gondolom, aki ennyire kiabál és ennyire mutogat másokra, kielégíti a kiabáló szektársokat, a fanatikusokat és én szerintem őnek is el kéne számolni azzal, hogy hány autója van, milyen festményekkel kereskedik most ez a legújabb, hogy azért vannak itt a háttérben ilyen jellegű amolyan jellegű dolgok.
[00:30:32]A második témánál a megnéztem a a Kármel Andrásnak a deen egy ellenzéki sajtóban, és ott említik a már kormánypárti most már kormánypárti nekem ellenzékál nekem sosem lesz ez sosem lesz ez.
[00:30:48]Tehát na mindegy.
[00:30:52]Én ezt így tudom a jelenlegi kormánnyal ellenzéki kormánnyal szemben ellenzéki.
[00:30:56]A jelenleg Igen, igen, mer én megadom a tiszteletet, de nem még majd át kell állnunk, de nem fogom úgy befogadni, mert tudom, hogy hogyan indult, mi történt két év alatt, mennyi mocskot, szennyet olvastak a fejünkre, de most ez élet téve, hogy nem beszéltek a nyugdíjról a családi pótlék megemelését említették a 13-14.
[00:31:25]Havi nyugdíjat azt talán megtartják.
[00:31:28]A de a a a hogy is mondjam?
[00:31:29]a az áfát sem említették, és én azt gondolom, tehát hogy a nyugdíjat nem említették, hogy most 1200-re fölemelik annak a nem tudom hány száz embernek, akik a a egy kicsit alacsony nyugdíjal rendelkeznek, de ugyanakkor a Fidesz KDNP kormány alatt ö méltányossági nyugdíj volt, és ki lehetett egészíteni, csak be kellett ballagni a kormányablakba.
[00:31:58]Most azt hallottam, hogy a kormányablakokat, az egész szerkezetet meg fogják változtatni.
[00:32:05]Nem lehet, nem is tudom, nem is tudom.
[00:32:08]Szóval ez a maga ez a radikális államszerkezet meg közigazgatásnak az átszervezése, átvariálása.
[00:32:13]Ők azt mondják, hogy transzparens lesz.
[00:32:17]Hát semmit nem tudunk, semmit nem mondanak.
[00:32:19]A mostani ellenzékiek, tehát a Fidesz KNB kormány ellenzéki frakciói, a bizottsági tagok négy tetszett kérdezhetnek.
[00:32:31]azzal egyetértek, hogy igenis el kell mondani, hogy nem helyes, nem jól mondja sem a Bujdosó, sem a Kálmán, sem a Tar Zoltán egyik, másik sem a Vitézi, mert igenis vannak eredmények és ezeket kell Ja, igen, eszembe jutott, említeni kell egy kicsit val, de valószínű ők nem akarnak konfliktust és ez dokumentálva van, ezt el lehet érni és ezek megmaradnak, ezek az eredmények interneten mindenféleképpen meg mindenki magának le is mentheti, meg egymás között is tudjuk ezt közvetíteni a Katáról.
[00:33:06]Teh még említés, hogy vissza befeti, hát most is van Kata, Gergő, most is van Kata.
[00:33:12]Hát a Fidesz KMP kormány a limite 18 millió Ftig nem tudom, hogy kell ezt pontosan mondani, nagyon alacsony.
[00:33:23]Azt mondja, a havi adó mértéke egységesen 50000 Ft havonta, 36 óra órát elérő munkaviszony van azon felül ö ö nem lehet igénybe menni.
[00:33:37]És itt van a bevételi keret, az éves katakeret 18 millió Ft.
[00:33:42]Hát hogyha van egy kisvállalkozó, aki nem éri el ezt az éves keretet, mert szerintem rengetegen vannak.
[00:33:50]Hát mit akar visszavezetni, mikor most is van?
[00:33:52]Azonkívül a az áfakulcsokról nem volt szó.
[00:33:55]Hát ugye az is van 5% 18 és 27%-os.
[00:33:57]A tűzipa is 5%-os.
[00:34:02]Tehát nem is tudom, hogy mit beszéltek.
[00:34:05]Igen, hogy gyümölcs, zöldség meg ezek az alapvető élelmiszerek.
[00:34:06]Csak, hogy de az nagyon sok alapvető élelmiszer van egyat.
[00:34:12]Igen.
[00:34:14]Igen.
[00:34:14]A az utolsó témával kapcsolatosan, hogy a Tar Zoltán tatárjárás, akkor nézzük már meg, hogy a református egyházon belül a 115 milliós sikasztási ügy, annak részletei szintén elérhetőek a neten.
[00:34:27]Gergő meg kell nézni, hogy hát akkor kérjük már számon azt a fajta tatárjárást, amit a tisztázza magát a Tar Zoltán, ha már miniszter lett, és mindegyik, másik is.
[00:34:37]És számon kell kérni.
[00:34:39]Én azt látom, hogy az LMBTQ zöld utat kapott.
[00:34:44]Hát, hogy én nem fogom megtudni, mint szülő vagy a a kisgyerekes szülők, hogy mit csinálnak az óvodába, az bölcsődében, milyen könyveket fognak oda bevinni, hogyan fogják érzékenyíteni.
[00:34:57]Nem fognak bennünket tájékoztatni, mint ahogy most sem tájékoztatnak, csak parancsolgat ez az egész gárda.
[00:35:03]Szóval ez nonszensz, ez ez nem normális dolog, ami itt folyik.
[00:35:09]És ö én visszautasítom mindezt, és ö nem gyűlölködve, de határozottan igenis fel kell lépni.
[00:35:17]Ön én én azt gondolom, hogy nagyon furcsa, nagyon csúnya játékot űz belő velünk és és a tiszánokkal is.
[00:35:26]Ez a Magyar Péter ő bemutatta a Radnaival, a Nagy Ervinnel, a Noárral, a slepjével, a bandájával, hogy ők képesek és bekerültek parlamentbe.
[00:35:34]Szégyengyalázat, ami itt folyik.
[00:35:39]Azért is ragadtam telefont, hogy az eredmények vannak, pozitív mérleggel fogjuk átadni a vagy adja át a Fidesz Kvmp a stafétabotot, és államadóssága minden országnak van, és nem lehet összekeverni, mert az aranytartalék is nemzeti vagyon.
[00:35:55]A a a különböző infrastruktúrák, amelyek fel lettek javítva, újítva, azok is mind nemzeti vagyont képeznek.
[00:36:04]Nincs romokban az ország.
[00:36:06]És még egyet szeretnék mondani, hogy ez a rengeteg fiatal így úgy amúgy, hogy az oktatás, hát bemegy a tanár a tanterembe, tavaly is, tavaly előtt és azt tanít a gyerekeknek, amit akar az, hogy szabadtal könyválasztás.
[00:36:20]pont fel fog borulni az, hogy amikor odakerül a dolog, hogy felvételizn felvételiznek a gyerekek akár általáos iskolába, ugye óvodából, akár általános iskolában 6 plus 6-osba vagy 8+ 4-esbe, akkor nem lesz egységes a szín, mert hogyha az egyik tanár, mit tudom én milyen tankönyvből tanít, a másik városban egy másik tankönyvből tanít, mi lesz az a szint, ami találkozik?
[00:36:48]Tehát itt akkor na mindegy.
[00:36:51]Szerintem mindig közben azt közben nagyon elszaladt az idő.
[00:36:54]Jó.
[00:36:54]Igen, igen, igen.
[00:36:54]Gergő köszönöm szépen.
[00:36:56]Minden jót kívánok.
[00:36:56]Vigyázzanak magukra.
[00:36:58]És a médiával kapcsolatosan azt akarom, hogy én kikapcsolom a tévét, amikor és bizony-bizony a baloldali embereket hallgattuk a Hírtvében is, és nem meg kellett volna őket cápolni.
[00:37:10]Tájékozatlanok voltak, tények, számok, valóság, adatok nélkül üvöltöttek azok is.
[00:37:15]És a Nagy Attila is nagyon, nagyon nagyon furcsán.
[00:37:17]Buddös Andrea annyit mondott a mi nap ma, hogy vannak olyan részletek, amelyek tehát a gazdaságban olyan szerződéses részletek, amelyek lyukosak nem látják.
[00:37:28]Hát hogyha nem látja, akkor lyuk sincs.
[00:37:31]Tehát össze-vissza beszélnek.
[00:37:33]Köszönöm szépen, Ger.
[00:37:37]Összevissza beszéltem.
[00:37:37]Viszonthásra.
[00:37:39]Visontásra nem.
[00:37:42]És gyorsan megyünk is tovább, hiszen Gyullambá van a vonalban.
[00:37:45]Üdvözlöm.
[00:37:45]Jó napot kívánok.
[00:37:48]Jó napot kívánok.
[00:37:48]Gyulabá vagyok borsból.
[00:37:50]Hallani hangomat?
[00:37:52]Abszolút, abszolút hallani.
[00:37:54]Na én a nyugijhoz szeretnék hozzászólni, amit ma hallottam, hogy minimum 1200 Ft lesz a minimális nyugdíj.
[00:38:04]Ez nagyon jó lesz annak, akinek most nagyon kevés a nyugdíja.
[00:38:07]De hogy miért kevés, az ez az egy külön téma.
[00:38:09]Most arra én nem té inkább arra, hogy hogy hogy is lesz ez a nyugdíj majdnem az elkövetkezendő időkben.
[00:38:22]Most úgy lesz, hogy kötelező a minimum 1200 Ft-ot elérnie annak a nyugdíjnak, annak a nyugdíjasnak, aki nyugdíjba akar menni, mert akkor ehhez hozzá kell igazítani a befizetéseket is a vállalatoknál.
[00:38:38]hogy mindig annyi járulékot fizessen be, hogy majd a nyugdíj minimum elérje 120000, mert az nem lesz megoldás.
[00:38:48]És és én ettől nagyon félek, és és nagyon sok csiszás vállalkozó szerintem alkalmas lesz erre, hogy olyan jövedelmet állapít meg, vagy olyan jövedelemben egyezik meg a munkavállalójával, akinek azt mondja, hogy apám, akármennyi, akár milyen formában kapod a pénzt, feketén, zölden, kéken vagy sárgán, az a nyugdíj, amikor te nyugdíjban még, az minimum 20 1200 Ft lesz, mert ha ez lesz az elf, akkor ez egy nagyon furcsa dolog lesz.
[00:39:25]Nem lesz járulékbefizetés.
[00:39:29]Itt nem lesz járulékbefizetés.
[00:39:31]Itt itt a pénzeknek az eltüntetése lesz.
[00:39:35]Hát nem hát nem értem én, hogy hogy lesz ez az egész.
[00:39:38]Sokat nem hallottunk dolgok.
[00:39:40]Igen.
[00:39:41]Igen.
[00:39:41]Sokat nem hallottunk erről.
[00:39:41]Ez egy nagyon veszélyes folyamat.
[00:39:44]Mondom azt, hogy neked majd 120% lesz a nyugiad most meg annyit kapsz zsebbe, amennyit amennyit amennyit amennyiben megegyezünk.
[00:39:54]A járókot még nem fizettem be utánad.
[00:39:57]Se te nem fizeted be saját számládra, sem én nem fizetem be az államnak.
[00:40:04]Hát akkor miből lesz itt nyugi?
[00:40:07]Ez ilyen dominóelv lesz.
[00:40:10]Ez egy nem a kilátások szerintem borzasztóak.
[00:40:12]Ezt nagyon le kell tisztázni, és a Fidesznek nagyon oda kell figyelni erre megkérdezni pontról pontra, lépésről lépésre, hogy is lesz ez a 120000 Ft minimális, mert ha kötelező elérni, akkor kötelező befizetni az ahhoz kapcsolódó járulékokat, de ha nem lesz kötelező befizetni a járékot, csak a nyugdíj összege fogja elérjérni a 120-at, hát az egy röhely lesz.
[00:40:39]És ez csak egy szegmense a dolgoknak, tehát sok sok mindenről lehetne még beszélni, ami ami ilyen kérdéseket vett föl.
[00:40:46]Ez egy nagyon jó dolog, amit amit ön említett.
[00:40:48]Viszont egy pillanatra megszakítom és elköszönünk a kedves tév nézőktől.
[00:40:55]Köszönjük, hogy ma is velünk tartottak.
[00:40:56]Holnap is lesz paláver.
[00:40:56]Tartsanak akkor is velünk.
[00:40:58]Nagyon szép napot kívánunk.
[00:41:02]Mi viszont megyünk itt tovább és hallgatom.
[00:41:04]Hallgatom.
[00:41:07]Jaj, mit akartam még mondani?
[00:41:07]az ifjúság és a a a szavazó ifjúság és a Fidesz viszonylata.
[00:41:14]Hát én nem tudom, hogy alakul ez, de én hallottam egy olyan dolgot valamelyik távoli ismerősömtől, hogy létezett olyan, hogy a gyerekét kivette a korvíruszból, az egyetemista gyerekét, merthogy túl nagy befolyása van a Fidesznek, és inkább átvitte az eltére.
[00:41:36]Hát mi folyik az eltén?
[00:41:36]Hagymosás, libáris agymosás.
[00:41:42]Ehhez meg hitt egy nagyon jó kérdés, hogy hogy a felsőoktatási intézmények is, de akár a középiskolákban most éppen mi történt az utóbbi időben, azt aztán főleg nem lehet azt mondani, hogy valamiféle jobboldali elnyomás volt.
[00:41:57]Na hát mondjuk a középiskolások, hát ők még nagyon befolyásolatok, de hát azér hát ezért nem szabad egyáltalán semmilyen politikát a iskolákban.
[00:42:05]Így van.
[00:42:05]egyetemisták azok nemsokára családot alapítanak, összejönnek, azoknak gondolkodni kell, hogy mi lesz a jövő.
[00:42:14]Hát nem lehet csak úgy, hogy hogy hogy most én erre szavazok, mert nekem ez tetszik.
[00:42:19]Magyar Péter, hát gyerekek, az egy tisztosóm műsor lesz egy darabig, amíg ő itt az országot végig fogja járni, az legalább egy fél év lesz.
[00:42:30]az ő önálló műsora lesz.
[00:42:33]Ha nem fogják tudni leállítani, nem fogják tudni egy kicsit úgy, hogy mondjam nevetségessé tenni, akkor ez nem több mint fél évig fogja végig haknyizni az országot.
[00:42:45]Hát köszönöm.
[00:42:48]Ennyit akartam csak mondani.
[00:42:50]Másnak is jusson idő.
[00:42:52]Én köszönöm szépen, hogy hívünket.
[00:42:55]Viszontalásra nagyon szép napot k Ja, még egyet mondanék.
[00:42:58]A Pesti tévét vissza kéne hozni.
[00:43:01]Ez nagyon jó volt.
[00:43:03]Ismét mondom, hogy én voltam Igen.
[00:43:03]Benne igen.
[00:43:06]Amikor megindult mi nagyon sokat néztük, nagyon jó műsorok voltak benne.
[00:43:12]Jeszcze kitől kezdve meddig mindenkin keresztül most nem hételen eszembe a nevet.
[00:43:19]Talán még a Dezsabalás kedv mostani kedvesneje is szerepelt abban a műsorban.
[00:43:24]Igen.
[00:43:27]Úgyhogy meg hát meg ön is.
[00:43:27]Hát hú igen.
[00:43:29]Hát most már jó pár éve volt itt a fiatalos lendülettel.
[00:43:32]Így van.
[00:43:34]Na jó visszalás mind.
[00:43:35]Nagyon szépen köszönjük, hogy hívott bennünket.
[00:43:37]További szép napot.
[00:43:39]Viszontásra.
[00:43:42]Nézzünk akkor üzeneteket amiket küldtek nekünk.
[00:43:50]Icuka kérdezi, hogy vajon miért is kellene lemondania a köztársasági elnöknek?
[00:43:54]Magyarországon az elnöki titulus jó részt reprezentatív valós jogköre így igen kevés van.
[00:43:59]Például a jogszabályokat is legfeljebb megfontolásra küldheti vissza a parlamentnek egyszer, de van egy tényleges jogköre, amelyből fakadó döntés visszavonhatatlan és megmásíthatatlan.
[00:44:09]Ez az elnöki kegyelem.
[00:44:11]Ha lemond vagy lemondatják, akkor nem tudja ezt gyakorolni a készülő koncepciós eljárásokban, az elítéltek érdekében.
[00:44:18]Ezt példaként említi, mert mert mint tudjuk, a koncepciós eljárásokban nem szokott lenni bizonyíték vagy bizonyítási eljárás, csak ítélet.
[00:44:31]Valaki azt írja, hogy itt a migrációs paktummal kapcsolatban ugye nem a déli határítésről van itt már szó, hanem nyugatról kitoloncolt migránsokat kapunk a nyakunkba.
[00:44:43]Itt ugye a bűnöző szót is írja bűnöző migránsokat.
[00:44:45]Tehát az biztos, hogy nyugatról azok jönnek, akik ott sem kellenek.
[00:44:49]Úgyhogy emiatt nagyon érdemes ennek ellenállni.
[00:44:51]Erre van ígéret.
[00:44:54]Meglátjuk, hogy hogy ebben mi fog beletartozni.
[00:45:03]Aztán nézzük, valaki arról ír, hogy a szoborparknál járt a Lenin szobor mellett még nem látta a jelenlegi miniszterelnökszobrát, és hogy abszurdnak tartja ezt a lázítást, ami mostanában zajlik, meg ezt a úgynevezett rafinált stílust.
[00:45:22]A reagálásokat pedig puhának tartja Zabhegyező.
[00:45:27]Hiszen nagyon veszélyes ez a puhareagálás ilyenkor, amikor tényleg ennek a leuralásra megy ennek a az egész viszonylatrendszernek, amit Magyarországon politikának hívnak.
[00:45:40]Úgyhogy innen fogjuk nemsokára folytatni.
[00:45:41]Ne menjenek nagyon messzire, hiszen jön vissza a paláver.
[00:45:44]Addig is szusszonjanak is, önök is egyet, frissüljenek fel, és a reklám után ismét találkozunk.
[00:45:53]Úgyhogy Paláver pár perc múlva újra itt a Hí FM-en.
[00:45:59]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:46:03]Paláver, hangra fel.
[00:46:08]Ja.