Hír FM 42:32

Paláver 3. rész - Hír.FM

közélet
Irányultság: KonzervatívKötődés: Fidesz-közeli
Paláver 3. rész - Hír.FM
tl;dr
  • Magyar Péter Karmelitában tett látogatását több betelefonáló is felháborítónak és szégyenletesnek nevezte.
  • Juli szerint Magyar Péternek a Biblia olvasása helyett inkább a kormányfő által hátrahagyott „jó léti dolgokat" kellett volna hangsúlyoznia.
  • József rámutatott, hogy a Karmelitában lévő műkincsek állami tulajdonok, és az épület időnként látogatható.
  • Luca a Ceaușescu-korszakhoz hasonlította az akciót, és súlyos személyiségzavart vélt felfedezni Magyar Péternél.
  • Többen bírálták a TISZA oktatáspolitikai és LMBTQ-ügyekben tett nyilatkozatait, különösen az óvodai érzékenyítés lehetőségét.
  • Körösi Péter szerint a TISZA kampánya arra épül, hogy mindent katasztrofálisnak állít be, és rendszerváltást ígér.
  • Gazdasági félelmek is elhangzottak: a támogatott benzinár megszüntetése és a nyugdíjemelés fenntarthatatlansága.
  • A Fidesz vidéki vereségét a betelefonáló külföldi pénzekkel és szavazók megvásárlásával magyarázta.
  • „Minden jóérzésű ember, hol vannak a jóérzésű emberek, mert hogy ez nem az értelmiség, az biztos" – Luca

  • A hozzászólók összességében súlyos következményektől tartanak, és úgy vélik, nehéz évek várnak Magyarországra.
Részletes összefoglaló megjelenítése

Bevezetés és hallgatói üzenetek

A műsor elején Szabó Gergő műsorvezető üdvözölte a hallgatókat, majd felolvasott néhány beérkezett hallgatói üzenetet. Gábor nevű hallgató arról írt, hogy lánya a Corvinusra járt, ahol egy előadás témája az volt, hogy „így lop a Fidesz". A műsorvezető megjegyezte, hogy korábban „nyíltan akkora diktatúra volt", hogy folyamatosan lehetett ilyen történeteket hallani.

Egy másik hallgató szerint a kampányban túl sok „kőkemény baloldalit és tiszás propagandistát" hívtak meg olyan műsorokba, ahol ők tudták leginkább elmondani gondolataikat, és még plusz reklámot is kaptak. Zsuzsa nevű hallgató pedig azt írta, hogy „a zene maradjon zene, ne keverjük bele a politikába", utalva az LGT-re, akik szerinte kiváló muzsikusok, függetlenül attól, hogy valaki egyetért-e a világlátásukkal. A műsorvezető egyetértett, hozzátéve, hogy jó lenne, ha ez minden irányban így működne, és túl kellene lépni ezen, különben „nagyon csúnya korszakokba" juthatunk.

A Karmelita bejárása – Magyar Péter akciója

Juli véleménye

Az első betelefonáló, Juli rendkívül felháborodottan reagált arra, hogy Magyar Péter „végigjárta a Karmelita kolostort". Szerinte szégyellnie kellene magát „ilyen ocsmány munkáért". Megjegyezte, hogy Magyar Péter a Biblia mögött találta és elolvasta azt, de „bár forgatta volna többször, mert akkor legalább ragadt volna rá valami a baromságon kívül".

Juli felidézte a rendszerváltás körüli időszakot, amikor szerinte az elődök „dobálták el a piros könyvet" és semmisítettek meg iratokat. Kifogásolta, hogy Magyar Péter nem azt hangsúlyozta, hogy Orbán Viktor miniszterelnök „milyen jó léti dolgokat" hagyott ott, és hogy „mennyi mindennel adta át" a hivatalt.

A nyugdíjakkal kapcsolatban Juli bírálta a TISZA ígéretét a 120 000 forintos minimálnyugdíjról, mondván, hogy „ha rezsicsökkentést megszünteti, akkor tulajdonképpen nem csinált az égvilágon semmit". Szerinte az Orbán-kormány jól tette, hogy az otthoni betegápolást támogatta, mert a családban maradó betegekkel „szívvel, lélekkel" foglalkoznak, szemben az intézményekkel, ahol „egy év múlva kész, jó napot kívánok".

Juli kitért az LMBTQ témára is, aggodalmát fejezve ki azzal kapcsolatban, hogy „beviszik ezt az LMBTQ-t az iskolába". Elmesélte, hogy unokája óvodába kerülésekor a COVID alatt „mint a borzasztó volt", és a gyermek azt mondta: „itt hagyott ez a rohadék anyám".

Végül Magyar Péter édesapjának nyilatkozatára reagált, aki szerint az újságírók bántják a fiát. Juli szerint amit Magyar Péter a Karmelitában művelt, az „egy borzadály", és utalt Sulyok Tamás köztársasági elnökre is. Szerinte Magyar Pétert nem tanították meg viselkedni, és felrótta, hogy „a jót a jobbért kár volt cserélni".

József elemzése

József filozofikusabb megközelítéssel kezdte hozzászólását. Szerinte a „demokratikus jogállamiság" fogalma értelmetlen, „nagyobb dolog, mint a fából vaskarika". Kifejtette, hogy a „fékek és ellensúlyok rendszere" is egy „csoda szép szó", ami „az égvilágon senkinek nem mond semmit, csak azoknak az embereknek, akiknek fogalmuk sincs a műszaki területről". Részletesen elemezte a fékek és ellensúlyok fogalmát, rámutatva, hogy a szabályozó fék és az ellensúly lényegében ugyanaz.

József szerint Magyar Péter éppen az ellenkezőjét csinálja annak, amit a fékek és ellensúlyok rendszere megkövetelne: „ő pontosan egy kézben kívánja ezt összehozni. Ezt hívják úgy, hogy önkényuralom." Szerinte minden szava „pontosan az önkényuralom irányába mutat, mint a népi demokrácia".

A Karmelitában látottakkal kapcsolatban József megjegyezte, hogy az ott lévő műkincsek nem Orbán Viktoré, hanem az állam tulajdonai, és „nagy valószínűséggel meg is van bizonyos múzeumokban ezeknek a leltára". Hozzátette, hogy a Karmelita időnként látogatható, sőt webkoncertet is rendeztek ott.

A tatárjárásos hasonlattal kapcsolatban – amit Tarr Zoltán használt – József történelmi perspektívát adott: Európa mindig cserben hagyta Magyarországot, a tatárjáráskor, a török időkben, a második világháború után és 1956-ban is. Felidézte, hogy a mongolok maguk ismerték el, hogy „egyedül a magyar hadsereg, Magyarország volt az, aki képes volt az Aranyhordát megállítani". Hozzátette, hogy a tatárjárás után nyugatról is támadás érte Magyarországot, amit IV. Béla visszavert.

Luca kritikája

Luca – aki elmondása szerint gyerekként élte meg a Ceaușescu-rendszert – úgy fogalmazott, hogy a Karmelita bemutatása „pontosan ebbe az érába vitt vissza". Szerinte Magyar Péter akciója „túlmegy minden normális határon", és „abnormális és helytelen kifejezés, hogy mi folyik itt".

„A Tiszával együtt az összes mocsadék és minden egyes hordalék ugyanúgy be is mosódott hozzánk" – Luca *

Luca szerint Magyar Péter ugyanazzal az erővel bemutathatta volna a budai várat is, és akkor „szörnyülködhetnének azok, akik még soha nem jártak a budai várban". Az egészet szenzációhajhászásnak nevezte, amivel „csak elterelni a valóságról, a valós problémákról a figyelmet".

Határozott véleménye szerint Magyar Péter személyisége „nem normális", „nagyon súlyos betegsége van ennek az embernek". A parlamenti közvetítést nézve azt mondta, „azt hittem, hogy ülve voltam, de hogy lehet, hogy mégis csak el lehet ájulni közben". Kifogásolta, hogy Magyar Péter a parlamentben „Orbán-báboknak" nevezte a közjogi méltóságokat, miközben „szeretetországról" és békességről beszél.

„Minden jóérzésű ember, hol vannak a jóérzésű emberek, mert hogy ez nem az értelmiség, az biztos" – Luca *

Luca legnagyobb csalódottságát a köztársasági elnökben fejezte ki, aki szerinte „az egyetlen személy, aki megakadályozhatta volna, hogy ez megtörténjen". Úgy vélte, Sulyok Tamásnak nem kellett volna aláírnia a beiktatást, mert Magyar Péter viselkedése „túllyos alkotmányellenes". A műsorvezető erre reagálva megjegyezte, hogy egy választás után, amikor 3,5 millió ember szavazott valakire, egy köztársasági elnök nem dönthet másképp, még ha ez „még mindig nem 10 millió ember" is.

Az oktatásügyi miniszter és a gender ideológia

Luca különösen felháborítónak találta az oktatásügyi miniszter (feltehetően Hegedűs Zsolt) válaszát a gender ideológiával kapcsolatos kérdésre, aki szerinte azt mondta: „láttunk-e már óvodást átoperáltatni". Luca szerint a gyermek személyiségfejlődése már az édesanya méhében megkezdődik, ezért az óvodai érzékenyítés igenis átformálhatja a gyermek személyiségét.

„Ha az a célunk, hogy kihaljon a nép, akkor ugye jó irányba haladunk, mert nyilván azonos nemű egyedek nem hozhatnak létre utódokat" – Luca *

Luca szerint a 3,5 millió ember, aki a Fideszre szavazott, egyértelműen jelezte, hogy „nem kérnek ebből". A műsorvezető hozzátette, hogy Magyarországon ez „rendkívül kényes téma", és valószínűleg „szépen háttérből" próbálják majd bevezetni az ilyen változásokat, ha egyáltalán próbálják. Luca szerint „mindenkinek rajta kell tartani a szemét", és figyelni kell a miniszter azon mondatát, hogy „nem az LMBTQ-ra gondol".

A TISZA kormányzás kilátásai és a kampány kritikája

Körösi Péter átfogó bírálata

Körösi Péter, az utolsó betelefonáló, átfogó kritikát fogalmazott meg a TISZA párttal és Magyar Péterrel szemben. Meglátása szerint „mindenki az összes betelefonáló, mindenki arról beszél, hogy katasztrofális dolgok fognak következni". Kifogásolta, hogy a miniszteri meghallgatásokon minden TISZA-s jelölt azzal kezdi, hogy „ilyen borzalmas meg olyan borzalmas, de majd most mi rendszerváltást csinálunk".

„Első perctől kezdve az volt a taktikája Magyar Péternek, és ezt átvette az összes miniszter jelöltje, hogy minden borzalmas, mindent tönkretettek, mindent elloptak, az egész ország romokba hever, de majd most mi rendszerváltást csinálunk és minden sokkal jobb lesz" – Körösi Péter *

Szerinte ez a kiindulástól kezdve hazugság, mert „az Orbán kormány a rendszerváltás 30 éve alatt a legjobb kormány volt". Elismerte, hogy követtek el hibákat, és lehet, hogy a választási kampányban „sokkal keményebben kellett volna beleállni". Ugyanakkor úgy vélte, Orbán Viktor, Lázár János és Szijjártó Péter nem vették figyelembe, hogy „egy címeres gazemberrel állnak szembe, aki mögött ott van az egész globális pénzügyi háttérhatalom".

Körösi szerint az Európai Unió és más külföldi szereplők „el akarják takarítani az Orbán-kormányt, mert őnekik nem kell egy olyan ország, ahol az ország lakóit támogatják, őnekik olyan ország kell, amit ki lehet rabolni". Biztosra vette, hogy „a 110 tonna arany nem sokáig lesz meg".

Gazdasági aggodalmak

Körösi Péter konkrét gazdasági intézkedésekre is kitért. Felidézte, hogy Kapitány István „már kijelentette, hogy tarthatatlan a támogatott benzinár", és szerinte a TISZA-szavazók „80-100 vagy 120 forinttal többet fog fizetni a benzin literjéért". Idézte Kapitányt, aki szerint „tarthatatlan, hogy a gazdasági folyamatokkal szemben egy állam támogatja a lakosságát".

Összehasonlításképpen elmondta, hogy míg egy német munkás 3-4000 eurót keres (ami 1,2-1,4 millió forint), addig a magyar munkás 300-400 ezer forintot, a nyugdíjasok átlagnyugdíja pedig 260 ezer forint – ebben benne vannak a magas, 5-600 ezres vagy 800 ezres nyugdíjak is. Szerinte a 120 ezer forintos minimálnyugdíj-emelés azoknak szól, „aki vagy téeszbe dolgozott, vagy pedig tényleg nem fizetett be semmit, csak minimálbért".

A választási eredmények magyarázata

Körösi Péter szerint a Fidesz vidéki veresége mögött külföldi pénzek állnak. Állítása szerint „idejön egy ilyen aranykomy és 5 millió eurót leraknak a kocsiról a Petikének minden héten, ami 2 milliárd forint". Szerinte ezt a pénzt „tudták bedobni a vidéki kisfalvakba, a kisvárosokba", ahol meg tudták venni az embereket.

„Másképp ez nem fordulhat elő, Gergő, hogy 2022-ben a 88 vidéki körzetből 86-ot megnyert a Fidesz, most pedig csak 10-et nyert meg" – Körösi Péter *

Példaként hozta Debrecent, ahol korábban mindig fideszes képviselők nyertek, most viszont egyet sem. Szerinte „a fiatalok nincsenek annyian", és „több száz olyan embert vettek meg, ezt az úgynevezett embertípust, aki az életében el nem ment szavazni".

Záró gondolatok

Körösi Péter azzal zárta hozzászólását, hogy „nagyon-nagyon rossz évek következnek Magyarországra", és sajnálja a 2,5 millió Fidesz-szavazót. Különösen sajnálja azokat, akik bíztak Magyar Péterben és csapatában, mert szerinte „látni kellett volna első perctől kezdve, hogy ki ez az ember, aki így bánt a saját családjával, a gyerekeivel, a feleségével – arra nem bízok rá egy országot". Hozzátette: „ez az ország 1100 évig kitartott, és most pedig nagyon nagy bajban leszünk".

A műsorvezető megkérdezte, hogy Körösi szerint Orbán Viktorék nem számoltak-e azzal, hogy „a külföld ennyire ott fog állni Magyar Péterék mögött". Körösi válasza szerint „valószínűleg csak annyira nem számoltak, hogy ennyire ott fog állni". Szerinte ha Orbán Viktor „visszavágna, ha berzenkedne, ha mindent visszautasított volna, ahogy legalább amennyire a Lázár, legalább annyira, akkor lehet, hogy nem ilyen végeredmény lett volna".

⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • „Makai Sándorsárga vihar című könyvét" – valószínűleg Makai Sándor „Sárga vihar" című könyvéről van szó, a pontos szerző és cím bizonytalan.
  • „Solyok Tamássa" – valószínűleg Sulyok Tamás köztársasági elnökről van szó, az ASR torzította a nevet.
  • „Azária" – egy fiatal énekesre utalhat a beszélő, akinek a neve bizonytalan, lehetséges hogy Azahriah-ról van szó.
  • „Bokros Rajostól meg a ti a izé kommunista SZDS-es kormányset" – a beszélő valószínűleg a Bokros-csomagra és a Horn-kormányra utal, de a megfogalmazás töredékes.
Teljes átirat megjelenítése

[00:01:00]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.

[00:01:06]Paláver hangra fel.

[00:01:11]Ismét nagy szeretettel és tisztelettel üdvözlöm a kedves hallgatókat.

[00:01:13]Én Szabó Gergő vagyok, ez pedig itt a Paláver.

[00:01:18]Mondom a telefonszámunkat 0617-es 1999.

[00:01:23]Az üzenetet pedig 0670-es 7-es 953-as számra várjuk önöktől.

[00:01:26]És ha már üzenet, akkor olvasok is föl.

[00:01:33]Gábor írja, hogy Corvinusra járt a lányom.

[00:01:36]Egy előadás arról szólt, hogy így lop a Fidesz.

[00:01:38]Igen.

[00:01:38]Itt nagyon érdekes dolgokat lehet hallani különben.

[00:01:43]Nyíltan akkora diktatúra volt, hogy folyamatosan ilyen történeteket hallottunk.

[00:01:50]Nézzük, nézzük.

[00:01:53]azt mondja, igen, valaki szerint a kampányban túl sok kőkemény baloldalit és tiszás propagandást hívtak meg olyan műsorokba, amelyekben ők tudták leginkább elmondani a saját gondolataikat, és még ők kaptak egy kis plusz reklámot.

[00:02:14]Aztán Zsuzsa azt írja, hogy a zene maradjon zene, ne keverjük bele a politikába.

[00:02:18]Az LGT zene a javából nem kell, hogy a világ látásával is egyetértsünk, attól ők még kiváló muzsikusok utalva itt az egyik kedves hallgatóra.

[00:02:27]Hát igen, igen.

[00:02:27]Jó lenne, ha ehhez minden irányban így működnek, mert valóban teljesen értelmetlen most abba is belemenni, hogy kinek milyen a világlátása a zenében.

[00:02:34]Csak fordítva ne legyen így, mert olyat is láttunk már.

[00:02:39]Úgyhogy e ez ezeken kéne túllépni, különben nagyon csúnya korszakokba esk.

[00:02:44]Na és akkor nézzük a témáinkat.

[00:02:47]rendhagyó tárlatést rendezett a karmelitában Magyar Péter.

[00:02:49]Körbement még iratmegsemmisítő dobozt is.

[00:02:52]Majdnem azt mondtam, hogy vittek magukkal, de hát a fene tudja, mi történt.

[00:02:57]Ha pont az egy maradt ott, akkor nagyon érdekes.

[00:02:58]Meg ugye a digitális létben nagyon furcsa, hogy pont azzel foglalkoztak ott, mikor minden merevlevezen van.

[00:03:05]Tehát majd meglátjuk, hogy önök még pluszban mit gondolnak erről, mert nagyon sokan ott a komment szekcióban rendkívül felhergelt állapotba kerültek, mintha ez valami családi panzió lenne, és itt Csausesku házaspártól kezdve mindenféle gyűlöletüzenet érkezett.

[00:03:21]Hát nem tudom, hogy mi lehetett a cél ezzel.

[00:03:26]Az biztos, hogy ahogy itt az egyik kedves SMS író mondta, érdemes megnézni azt is, hogy a Szabad György házban, Iraházban, ott milyen körülmények lesznek a tiszásoknak.

[00:03:38]És egyébként a a képviselőház, amely egy viszonylag puritán, az nem kellett nekik.

[00:03:42]Na de hát ezt majd nemsokára megbeszéljük.

[00:03:45]Kármán Andrásról is beszéltünk, hogy szerinte maradnak a családtámogatási és jóléti intézkedések, úgy mint 13-14 havi nyugdíj, CSOK Plusz meg az otthonstart.

[00:04:00]Nem fognak elvileg ezekhez nyúlni, merthogy nagyon sok minden jó volt, és azt meg kell tartani.

[00:04:04]Ehhez képest Tar Zoltán azt mondta, hogy tatárjáráshoz hasonlított a Fidesz kormányzása, és tulajdonképpen ez még egy finom megfogalmazás.

[00:04:14]neki ajánlotta az egyik kedves SMS író, és jó magam is Makai Sándorsárga vihar című könyvét.

[00:04:19]Két kötet, úgyhogy Tarzoltának lesz ideje a nyáron elolvasni.

[00:04:24]Talán tud egy kis különbséget tenni a tatárjárás, a mongolok becsapása és a valódi problémák, és ahhoz képest milyen az, hogyha egy kormányzásban vannak hibák, de az eredményeket csak úgy nagylelkűen, nagyvonalúan szinte a semmibe küldjük.

[00:04:44]Úgy tűnik, hogy ez most a mainstream hozzáállás.

[00:04:46]Na és akkor Juli van a vonalban.

[00:04:49]Kezdi csókolom.

[00:04:50]Itt itt vagyok.

[00:04:50]Jó napot kívánok, Gegö.

[00:04:53]Jó napot kívánok.

[00:04:54]Hát hogy is kezdjük az ember?

[00:04:58]A hát ezt, hogy itten végigjárta a Karmalita korostort, hát szégyölje magát, hogy ilyen ilyen ocsmány munkát művet, amit csinált.

[00:05:06]És tulajdonképpen az a hogy a Bibliát mögött találta és elolvasta, hát bár forgatta volna többször, mert akkor legalább ragadt volna rá valami a baromságon kívül.

[00:05:22]Nem beszélve, hogy kik csinálták azt, hogy darálták lefelé a a nem az Orbán kormány, nem a ők ők csinálták, hanem az elődjei a a annak idején 89-90-es években dobálták el a piros könyvet meg darálták lé mi a fene, vitték a a daránnivalót léfelé, semmisítették meg az árt.

[00:05:45]Itt átkapták.

[00:05:48]És egyetlen egy dolog, de annyira jó volna, hogy ezt ne csak ilyen ilyen hogy mondjam már, inkább papírra lefordítva, leírva, hogy ő mit hagyott ott nekik az Orbán miniszterelnök úr, hogy milyen jó léti dolgokat, meg hogy mennyi mindennel adta át, hogy mennyi mit csinált, mit, hogy hogy nem volt nem lopták el, mert itt volt a probléma.

[00:06:16]hogy ezt ajkózta a fűfa mindenki akárkivel az ember összefutott.

[00:06:21]Jó, mert az olválop, ellopta a nyugdíjamat, ellopott mindent.

[00:06:26]Na most azt megkérdezném ett a nem tudom mond nem mondok semmit ilyen inkább nem mondunk őket.

[00:06:32]Persze ezt a kormányt, hogy hogy azt mondja, hogy fölemeli a a nyugdíj a 120000 Ft-ra.

[00:06:42]Hát könyörgöm, hány embernek van még csak 120000 Ftja?

[00:06:47]Írja már ki azt hozzilvánosságra, mert azt tetszik tudni, hogy milyen kevés.

[00:06:58]Hát azt mondta, hogy leg legfeljebb azt mondta volna, hogy na 300000 Ftot, de egyébként, hogy hiába emeli föl, ha rezsicsökkentés megszünteti, akkor tulajdonképpen nem csinált az égy világon semmit.

[00:07:11]Sőt, igen, most megígérték, hogy az marad, aztán meglátjuk a jövő az hogyan alakul.

[00:07:17]Meg ugye itt a nyugdíjaknál a legalacsonyabb nyugdíjakra mondták a 1200zret, hogy azt emelik meg annyira.

[00:07:24]Hát de most azért megkérdezmy, úgy, hogy hány embernek van ilyen ilyen azért bárhol bárhol még azok már ilyen ilyen mint aki mondta, hogy majci pusztula lép innen az öreg nyugdíjas, azt akkor új rendszer gyű.

[00:07:38]Hát csak én azt szeretném megkérdezni, ezt akik most ülnek a parlamentbe, bekerültek, hogy ők majd nem lesznek vének, nem öregszenek meg, és majd az ő gyereke is, ha egyáltalán lösz, vagy van nekik, hogy azt mondja, hogy na hát akkor menjen oda.

[00:07:57]Hát miért?

[00:07:57]Mérkő az Orbánkormány nagyon jól csinálta, hogy annak adott segítségt, aki otthon ápolta a beteg gyerekit, vagy a nagypapát, mert az a családban maradt benne, és ő szívvel, lélekkel csinálta.

[00:08:14]Most hiába akár akárki akármit mond, nekem is nagyon sok ismerősöm van, beadták, meg is hat egy év múlva kész jó napot kívánok.

[00:08:24]Nem úgy törődenek vele, nem olyan szeretetbe élnek.

[00:08:29]Nem veszélyve, hogyha beviszik ezt az LMBTQ az iskolába, vagy mi a bánatot, nem is tudom kimondani.

[00:08:37]Hogy hogy egyáltalán nincs rá szükség egy kis kis csecsemőnek, akit beadnak fél éves, vagy nem tudom mikor veszik be.

[00:08:46]Hál istennek én nem adtam be egyet csak, mert hova?

[00:08:49]A hát a bölcsödébe most jól van.

[00:08:51]Aki vissza akar menni, hogy hogy hogy az még el se el se tudja mondani, hogy mit mit művelnek vele, vagy mit mondtak neki, vagy egyáltalán.

[00:09:06]És a szülőt se engedik.

[00:09:09]Hát én megmondom őszintén, amikor covid volt, akkor pont bekerült a a az unokám óvodába.

[00:09:15]Pont akkor úgy vakarták le az anyjárú.

[00:09:17]Ezt komolyan mondom, hogy hogy egyszerűen mint a borzasztó volt még a mai napig is.

[00:09:26]És és hát azt mondta, mikor találkoztam vele, azt mondta, itt hagyott ez a rohadékanyám, hogy mit csináltak vele itt.

[00:09:34]Nem, jó.

[00:09:36]Hát ez ez val lehetett lenni lehetett ott nem is szeretett óvodába járni, az tény és való, de utána már amikor folytatódott még a covid, akkor akkor bizony azt mondta a doktornő, hogy kész, mert mindig olyan fulladós volt, vagy akármi köhögös, hogy addig kiírja, és nem kölött neki, mer semmi baja nem volt a gyernek.

[00:09:57]Tehát azért mondom, hogy legalább azok, akik ott bevállalnak, óvod óvónő vagy vagy a jó, hát ilyen részletekben már ne menjünk, mert azért azt reméljük, hogy idáig nem fogunk, csak azért, mert nagyon megy az idő és a ha még a témákal van.

[00:10:14]Jó, tudom hát és sajnálom nagyon, hogy a a magyar Péternek az édesapja, miniszterelnök urunknak sajnos ki kell mondani, úgyis az lesz.

[00:10:28]vagy az, hogy hogy megszólalt, hogy mert a hogy miket mondanak a fiára.

[00:10:30]Hát ne haragudjon, amit csinált a karmalitetába, az egy borzadály.

[00:10:35]Mit csinált a Solyok Tamássa, a legéltóságos emberre, aki ott van a köztársasági elnökke?

[00:10:45]Hát nem szégyli magát, és akkor azt mondja, hogy ő az egész családja, ilyen magas rangú ilyen ügyvéd meg nem tudom kicsodák.

[00:10:53]Hát akkor nem tanították fek, hogy viselködjön.

[00:10:59]Nem dobták ki az Orván kormány mögö egyik se még a Gyújcsán se dobta ki a a aki nem járt le neki a az ideje ugye még két évig vagy nem tudom meddig, hogy hogy azok mind ott voltak és megtartotta őket.

[00:11:15]Hát ne!

[00:11:15]És akkor azt mondja, mert a az újszágírók izélik a az ő fiát.

[00:11:20]Hát nem, hát így viselködik.

[00:11:26]Hát én nem is tudom.

[00:11:26]Hát egyébként meg hogy mondjam, a jót a jobbé kár volt cserélni, de nem baj, majd a fiataloknak kell megharcolni azért, hogy itt újra jó világ löyön, amit elrontottak majd ők neki k helyrehozni.

[00:11:43]Hát igen, mert minden cak ők ők csinálták és nem veszi el erre ez a zenést, hogy ki kapott, ki nem kapott, mennyi pénzt, hogy kapot.

[00:11:51]Ha most azt nézzük, ez a Azária, vagy nem tudom, azt se tudom, ki ez a fiatal éneks, de hallottam, hogy mekkora, hányszor megtöltötte az arénát, mekkora nagy tömege volt.

[00:12:04]Igen, igen.

[00:12:05]Hát és akkor kapta a a a tessék már mondani a mi a bánatot a 25 évig nem kell fizetni neki adót.

[00:12:14]Hát mekkora rakáspént elrakott az?

[00:12:16]Én nem, én nem énekültem, én nem vagyok ott.

[00:12:19]Ő csinálta azt a zenét meg, ő csinálja.

[00:12:22]De akkor ne lőjön már ilyen amilyen.

[00:12:28]És akkor most, hogy itt a kultúra milyen mélyen van meg egyáltalán, hát én nem tudom, hogy hol élnek az emberök.

[00:12:36]Itt nagyon el vannak tévedve.

[00:12:36]És most kezembe került itt a a tiszta, mikor bedobálták itt a papírt, hogy hogy milyen élhető Magyarország, milyen hát itt hát kána áll össze.

[00:12:50]Hát most kiderül majd a következő időszakban, hogy vajon hát mondtam, hogy be is keretöztetöm, nehogy elfelejtsük.

[00:12:57]Hát ezt az ígéret halmaszt nem fogjuk elfelejteni.

[00:12:59]Meglátjuk, hogy mi lesz belőle.

[00:13:02]De itt van.

[00:13:02]eltem ezt a papírt, és majd hát nem beszélve arról, hogy az egészségügybe is azért rengeteg pénzt beleölt a kormány, és azért tetszik tudni, hogy itt is azért voltak ám olyanok, mert azért én is csak járok erre arra és beszélgetök másokkal is, hogy bizony nem fogták á, mert hát megkapja a két-3 millió Ftját, a fiatal orvost nem engedi műteni.

[00:13:29]És akkor jó napot kívánok.

[00:13:32]Ezért hagyták el a a a fiatal orvosok a a kórházakat, emtek maszekba, mert hát nehogy már majd.

[00:13:44]Tehát de mikor megkapott annyi pénzt?

[00:13:47]Nekem volt egy nagy bácsikánk, az is orvos volt.

[00:13:49]Az úgy képzelje el, hogy hogy az az mindegy, hogy éjfél volt, vagy közveti orvos volt, éjfél volt, vagy bármikor bement hozzá valaki, akkor rögtön ott volt és és mönt ki és megnyírta a betegt.

[00:14:01]Még csak be se tudták vinni.

[00:14:04]Hát ez nem mostanában volt már szegény meghalt már.

[00:14:09]De ne is menjünk ennyire azért ne, mert közben nagyon elment az idő és tovább kéne mennünk.

[00:14:13]A következő telefonáló is itt vár, úgyhogy nagyon köszönjük, hogy hívott bennünket és nagyon szép napot, jó egészséget.

[00:14:20]Na, én is köszönöm.

[00:14:20]Viszontásra.

[00:14:22]Viszontallásra, merthogy József van a vonalban.

[00:14:27]Üdvözlöm.

[00:14:27]Jó napot kívánok.

[00:14:28]Jó napot kívánok.

[00:14:28]Tisztelettel üdvözök mindenkit, a stábot is, meg a hallgatóságot is.

[00:14:34]Én azt hittem, hogy a nem létező dolognak a megmutatására a fából vaskarikánál már nem tudnak nagyobbat kitalálni, de sikerült.

[00:14:48]Ilyen például az úgynevezett demokratikus jogállamiság, hogy vagy demokratikus állam, vagy jogállam.

[00:14:57]Ha demokratikus és nem jogállam, azt már nem értem.

[00:15:00]A jogállam és nem demokratikus, azt megint nem értem.

[00:15:05]Tehát ez nagyobb dolog, mint a Fából Vaskarika, aki ezt kitalálta.

[00:15:12]igazán zseni volt.

[00:15:12]Ezzel úgy meg lehetettni az embereket, mint annak a rendje.

[00:15:17]Ugyanúgy a fékek és ellensúlyoknak a rendszere, amelyik azt mondja, a fékek és elősúlyok rendszere a modern demokratikus jogállamiság működésének alapköve.

[00:15:29]Vagyis akkor ez a két nem létező dolog egymás nélkül nem létezik, habár a fékek és ellensúlyok mint olyan az létezik, de nem alkalmazható.

[00:15:42]Vagy fékekről beszélünk, vagy súlyokról, mert a kettő, ha megnézzük, belülről azonos dolog, mert a fékeknél ott van ugye a lassító, rögzítő és a szabályozófék.

[00:15:57]Az elejsúlyoknak meg épp a szabályozása lényege.

[00:16:00]Tehát a szabályozó fék az nem más, mint a ellensúly.

[00:16:05]Tehát megint egy olyan dolog, ami szépen hangzik, és az égvilágon senkinek nem mond semmit, csak azoknak az embereknek, akiknek fogalmak sincs a műszaki területről, azoknak ugye ez demokratikus jogállam, fékek és ellensúlyok rendszere.

[00:16:23]Ez egy csoda szép szó.

[00:16:26]Igen.

[00:16:26]Olyan, mintha valami varázsszó lenne.

[00:16:29]Igen.

[00:16:29]Ha már itt tartunk, azt mondja, hogy ez azért lenne, hogy a megfelelő egymástól függetlenek legyenek ugye ezek a különböző hatalmi szervek, tehát a törvényhozó, a végrehajtó és a bírói.

[00:16:45]Független legyen egymástól.

[00:16:45]Na most Péter mit csinál?

[00:16:48]ezt le akarja váltani ezeket a szerveket, és ő akarja feltölteni.

[00:16:55]Tehát akkor a fékek és ellensúlyok rendszere eszerint, a meghatározás szerint már nem működik, mert a lényege az lenne, hogy ne egy kézben összpontosuljon a három hatalmi ág.

[00:17:10]Márpedig ő pontosan egy kézben kívánja ezt összehozni.

[00:17:16]Ezt hívják úgy, hogy önkényuralom.

[00:17:21]Vagyis ha megnézzük, minden szava, minden kifejezése pontosan az önkény uralom hiányába mutat, mint a népi demokrácia.

[00:17:33]Ott is milyen szépen megfogalmazállamiság meg a demokrácia.

[00:17:35]És ha már ott tartunk ennél a dolognál, akkor jogállamiság, tehát államiság az egy állam.

[00:17:46]Márpedig Magyarország egy állam.

[00:17:46]És ha külföldön mondják meg, hogy milyen jogaink vannak, és milyen jogaink lehetnek, akkor már nem egy jogállam vagyunk, hanem beveszhetjük jazmatnak, vagy nevezhetjük bárminek, de jogállamnak semmiképpen sem, mert fokozatosan vonják el a jogokat.

[00:18:06]Ez azt jelenti, hogy fokozatosan csökkentik az államiságunkat is.

[00:18:13]Igen.

[00:18:13]A másik pedig a úgynevezett botaküllő között ez a másik szép találmány, mert a botaküllők között szükséges nagyon sok esetben, méghozzá már megint ott tartunk, hogy tulajdonképpen a fékeknél tartunk és az ellenssúlyoknál, vagyis nem mondott semmit megint.

[00:18:36]A küllő akar lenni, nem pedig botak küllők között.

[00:18:40]Na most a felesleges küllő sokkal károsabb, mint a küllő között a bot, mert a küllő küllők között a bot az hasznos lehet, mert amennyiben például lejtőn lefelé megy valaki, pláne agyagos utakon, akkor mit csinálnak?

[00:19:00]Vagy kikötik a kereket, vagy pedig bedugják a küllők közé a fát.

[00:19:02]Mit csinálnak?

[00:19:06]lassítják, megpróbálják egy kicsit visszatartani azt, ami éppen rossz irányba halad.

[00:19:16]Tehát ha mi ezt megcsináltuk, ott voltunk a küllők között, akkor pontosan azt próbáltuk meggátolni, ami rossz irányban halad.

[00:19:23]Hm.

[00:19:23]A következő pedig a Karmelitában láttunk egy pár dolgot, ugye, hogy műkincs meg egyebek.

[00:19:32]Az nem a karmelitáé és nem a Orbán Viktor volt miniszterelnök úré, hanem ez tulajdonképpen az államnak a tulajdona, méghozzá nagy valószínűséggel meg is van bizonyos múzeumokban ezeknek a leltára, mert a múzeumok ki szokták adni az ilyen területekre ezeket a dolgokat.

[00:19:56]A másik meg a karmelita.

[00:20:02]Van amikor látogatható, sőt webkoncertet is rendeztek ott tudomásom szerint.

[00:20:08]Tehát nem volt egy elzárt terület egy senkitő ezek torzítások és összemos azért nagyon sokszor, csak akik kapnak ilyen információt, sokszor nem is néznek mögé, hogy mi van még ott, hanem egy az egyben elhiszik annak, akinek el akarják hinni.

[00:20:25]Így van.

[00:20:25]Igen.

[00:20:25]A másik dolog pedig a tatárjárást.

[00:20:28]Ha így bontta, elfogadom.

[00:20:32]Jó, olyan, mint a tatárjárás, vagyis Európa megint tökéletesen cserben vagyott bennünket, mint mindig a tatárjárás idején, a törökök idején, ugye azonkívül a második világháború után, 56 után, tehát mindig cserpen hagyott bennünket.

[00:20:51]A tatárjárását mire hagyott a cserbe minket?

[00:20:54]Ugye egyedül egy lovagrend volt, aki megjelent segíteni.

[00:21:01]Bizony.

[00:21:02]Ugye más senki rajtuk kívül.

[00:21:02]Sőt, mikor a törökökkel volt lett a legnagyobb háborún, akkor volt a Mahácsi előtte, kérték a franciákat, hogy segítsenek nekik, de a franciák azt mondták, ők nem érnek rá, mert az örökkösedödési háború nekik sokkal fontosabb.

[00:21:19]De azt mondták, ha már minden áron harcolunk és megvan a csapat, akkor menjünk, segítsünk nekik.

[00:21:27]Hagyjuk itt ugye még Mohácsot is hagyjuk itt.

[00:21:29]Habár sokat veszettünk, de akkor még többet veszettünk volna.

[00:21:35]Megint hozzájárultak volna egy nagy veszteségünk.

[00:21:38]Tehát a még annyi, hogy csak a veszteségeket kaptuk.

[00:21:44]Csak annyit, bocsánat, hogy fűzzek a a tatárjáráshoz, hogy amikor lezajlott, azután nyugatról támadtak meg bennünket, amit vissza kellett vernie negyedik bérának.

[00:21:54]Tehát még ez egy kis plusz adalék, hogy mennyire nagy segítséget kaptunk mi a nyugati szövetségesektől akkor, hiszen a be is törtek a Magyar Királyság területére, és egy ilyen ugye a mongol hordák támadása után nekünk még azzal kellett foglalkozni, és sikerrel vertük vissza nyugatról a támadást.

[00:22:11]Egy dolog, a ők a mongolok maguk ismerték el, hogy a egyedül a magyar hadsereg, Magyarország volt az, aki képes volt az aranyhordát megállítani.

[00:22:24]Tehát ők ezt Magyarország dicsőségének könyvelik el.

[00:22:32]Sajnos most ugye éppen kivették a voltkormány kezéből ezt, hogy megint ment mse Európát.

[00:22:39]Köszönöm szépen.

[00:22:42]Mi köszönjük, hogy hívott bennünket.

[00:22:44]Nagyon szép napot és jó egészséget kívánok.

[00:22:45]Viszonthásra.

[00:22:47]Köszön.

[00:22:49]És akkor Luca a vonalban.

[00:22:49]Kez csokókolom.

[00:22:52]Jó napot kívánok.

[00:22:53]Üdvözlöm.

[00:22:53]Üdvözlöm a hallgatókat is.

[00:22:56]Most már harmad sikerül bejutnom, úgyhogy nagyon örülök neki.

[00:22:58]Gyorsan bele is kezdené.

[00:23:03]Hát a karmerita bemutatása.

[00:23:07]Én azt gondolom, hogy az ami történik itt több mint egy hete, az most már túlmegy minden minden nem is tudom norm nem tehát az abnormális és helytelen kifejezés, hogy mi folyik itt.

[00:23:23]Tehát ahogy tudjuk, a Tiszával együtt az összes mocsadék és minden egyes hordalék ugyanúgy be is mosódott hozzánk, és ezt látjuk, meg tapasztaljuk.

[00:23:30]Tehát az, amit tegnap nővelt ez az ember, eleve tehát engem például, aki gyerekként éltem meg a Csudesku rendszert, tehát pontosan ebbe az érába vitt vissza, hogy van egy ember, aki elkezdi fröcsögni és bemutatja azt, hogy hol folytak a tárgyalások, hogy hol volt egy egy olyan megfelelő rezidencia, ahol tényleg méltóságokat, királyokat fogadtunk.

[00:23:58]Tehát akkor evvel az erővel bemutathatta volna a budai várat is, és akkor szörnyül köthetnének azok, akik még soha nem jártak a budai várba, hogy úristen, annak idején nem tudom én kicsoda, akik ott bent a budai várban éltek, az összes elődünk és mindenki szégyelje magát, mert hogy merészelt ilyen stílusban építkezni és a többi.

[00:24:19]Tehát ez teljesen abszurd.

[00:24:21]Ezt nem gondolja senki komolyan, hogy ez ez tényleg mi, mint egy birkák így nézni fogjuk, hogy ez megtörténhet.

[00:24:32]Hát ez az És mennyien értettek egyet, vagy csodálkoztak rá, hogy mintogyha ott élt volna mondjuk a Orbán Viktor vagy néhány, mint az az ő családi rezidenciájuk lett volna, mintha véletlenül menekülés közben hagyták volna ott a műkincseket meg szóval az egész Igen.

[00:24:48]Erre erre a szenzációhajhára szüksége van, mert így tudja csak elterelni a valóságról, a valós problémákról a figyelmet.

[00:24:58]Ez az egyik része.

[00:24:58]A másik, amit mindannyian tudunk, ne tagadjuk le.

[00:25:03]Tehát nem normális a személyiség.

[00:25:03]Tehát nagyon súlyos betegsége van ennek az embernek.

[00:25:07]és mindaz, amiket tapasztalunk napi szinten.

[00:25:10]Tehát én most fejeztem be az ország, a parlamenti közvetítést néztem, és én azt hittem, hogy ülve voltam, de hogy hogy lehet, hogy mégis csak el lehet ájulni közben.

[00:25:23]Tehát ez az szintén ahogy felér a pultitusra, kijön belőle ez a ez a borzalmasan számomra tényleg patológiás személyiség, és elkezdi a politikusról újból fröcsögni a a gyalázatot, a mindenkire a megalázó megjegyzéseit.

[00:25:41]újból felszólította a közöki méltóságokat, hogy még mit keresnek ott bent így, hogy Orbán Báboknak szólítani.

[00:25:51]És ő beszél arról, hogy szeretetors ország, itt mindenki békességbe fog élni.

[00:25:55]És közben ilyen gyalázatos módon, és mi ezt nézzük napi szinten, hát én azt kérdezem, hogy minden jóérzésű ember, hol vannak a jóérzésű emberek, mert hogy ez nem az értelmiség, az biztos.

[00:26:08]Tehát akinek van értelme, és ezt nem peoratívan mondom, hanem úgy, hogy tényleg értelmes ember legyen az bármilyen kétkezi munkás.

[00:26:17]Így van.

[00:26:20]Tehát akinek józparaszti esze van, az ezt nem nézheti végig tovább.

[00:26:23]Hát én, ha ott lettem volna most a parlamentbe és minden ellenzéki képviselőhelyébe, én elzavartam volna ezt az embert, mert nincs joga, nincs joga így beszélni.

[00:26:36]Esküdtet, hogy betartja az alkotmányt.

[00:26:38]Az alkotmányellenes, és ez most már hányadik alkotmányellenes felszólalás?

[00:26:44]Tehát, hogy miért engedik meg?

[00:26:44]Nem igaz, hogy nincs valaki, aki ezt az embert meg tudja állítani, mert az én legnagyobb csalódottságom, őszintén szólva a köztársasági elnök úrban van.

[00:26:52]Ő volt az egyetlen személy, aki megakadályozhatta volna, hogy ez megtörténjen.

[00:26:56]Én nem tudom, hogy mivel zsarolták meg.

[00:26:59]Én nem tudom, hogy mit fogtak a fejéhez és mit nem.

[00:27:03]bármit el tudok képzelni, de ő volt az egyetlen az utolsó reményünk szerintem sok millió honfitársammal együtt az utolsó remény, hogy majd ő meg fogja állítani ezeket.

[00:27:15]Hát túl sok hát nem sikerült eszköz nincsen a kezében.

[00:27:17]A az hát nem kellett volna a beiktatást nem kellett volna aláírni.

[00:27:22]Tehát azt mondja, hogy nem nevezem ki.

[00:27:24]Hát történt már ilyen.

[00:27:26]Nem mi lennénk az elsők a történelemben.

[00:27:29]Hát és akkor mire hivatkozott volna?

[00:27:32]Tehát a az nyilván arra, hogy túllyos alkotmány ellen, tehát az, hogy a a viselkedése nem megfelelő ahhoz, hogy képviselje Magyarországot, és ezt többször bebizonyította, és erre nagyon sok bizonyíték van.

[00:27:45]Hát az a helyzet, hogy egy választás után, amikor azt mondják, hogy értem, hogy mire gondol, csak egy köztársasági elnöknek azért ilyen felelősséget, ez nem is felelősség.

[00:27:56]Tehát ha ő azt mondja, hogy nem, akkor abból egy olyan Igen.

[00:27:59]És akkor a másik oldalon a a 7 millió vagy még több ugye a külföldi honfitársaink is, tehát akkor a több millió ember, akkor ő velük mi lesz?

[00:28:08]Tehát az ő érdekükben most akkor melyiket cselekszem meg?

[00:28:12]Hát igen, csak hogyha ő azt mondja, hogy hogy van egy demokratik.

[00:28:16]Hát igen, de itt szavaztak ennyiet, inkább inkább úgy kellett volna felépíteni a dolgokat, hogy ez ne történjen meg.

[00:28:23]De ha megtörténik, akkor akkor nem tud mit csinálni egy köztársasági elnök.

[00:28:25]3, millió Igen.

[00:28:28]Az még mindig nem 10 millió ember, könyörgöm.

[00:28:31]Ez még mindig kisebbség.

[00:28:33]Hát kisebbség.

[00:28:33]De akkor fordít, tehát hogy amikor mondjuk a Fidesz nyert kétharmaddal, akkor ugyanúgy nem a a Fidesz soha nem, tehát a Fidesznél soha életemben nem pedig én tínédzser korom óta figyelem őket.

[00:28:46]Hát én ilyenre nem emlékszem.

[00:28:49]Nem, ez egyértelmű.

[00:28:49]Csak az, hogy ugyanúgy azt tudom mondani, hogy ha van egy ilyen szavazatbeli többség, akkor nem mondhatja azt a a köztársasági elnök, hogy én nem nevezem ki.

[00:28:59]Igen, de hogyha most történetesen ez a ez a miniszterelnök például ö az elmállapotában megkérdőjelezhető, amire viszont volt már világ szinten is sokfel sok felé kérdés akár ha a Biden adminisztrációt nézzük, hogy egyáltalán alkalmas-e arra, hogy bizonyos tisztséged, tehát azért 10 millió magyar embert kell képviselnie külföldön és itthon is.

[00:29:24]Tehát, hogy engedhetjük azt meg, hogy egy ilyen ember, aki itthon így viselkedik a saját honfitársaival, az mit fog művelni Európában, vagy a világ bármilyen ijesztő egyeseknek, vagy vagy sokaknak, vagy soknak bizonyos viselkedés.

[00:29:42]Ha ennyi ember a 8 millió választópolgárból rászavazott, akkor bizony a köztársasági elnök nem dönthet másképp.

[00:29:50]dönthet csak amögött egy olyan olyan bizonyíték ő ő nem gondolja el, hogyha ezt ő megteszi, akkor mi történik utána?

[00:30:02]Akkor az történik, hogy 5 millió ember éljen ez és tapsol, hogy ez nem következett be, és egy másik miniszterelnök jelöltet kellett volna kiválasztani erre a célra, aki azért nyilván nem lép fel ilyen szinten, vagy legalábbis minősíthető a viselkedése és a az elvárható, nem alkotmánysértő magatartással bír, tehát ez lett volna a minimum, és ebben ő megakadályozhatta volna.

[00:30:28]A a másik, hogy ezen tovább szerettem volna lépni.

[00:30:30]Tehát ami ami itt a különböző kinevezésekkel kapcsolatban, ami engem még inkább felháborított, ez az oktatásügyi miniszterhölgy vagy úr, vagy nem tudom, hogy most éppen micsoda, de tehát ilyet ö tehát ez lett volna a szakmai válasz arra a kérdésre, hogy mi lesz a gender ideológiával, és hogy bekerül-e az oktatásba és egy ilyen szakmairatlan választ visszanyögni, hogy az láttunk-e már óvodást átoperáltatni.

[00:31:01]Hát könyörgöm, hol kezdődik a a egy gyermeknek a személyiség alakulása?

[00:31:04]Hát már a az édesanya gyomrában, vagyis hát a méhében, bocsánat, tehát az az édesanya méhében megkezdődik már ez a folyamat.

[00:31:14]Akkor nekem ne mondja azt, hogy egy óvodába bemennek és ott elkezdik érzékenyíteni a gyerekeket, hát hogy ne formálná át a személyiségét annak a gyereknek?

[00:31:22]A kérdés, hogy mi a cél?

[00:31:25]Mert hogyha a cél az, hogy demográfiailag kihalasszuk a magyarokat, sőt egész Európát, vagy a németeket, vagy bárkit, mert ott ez bejött.

[00:31:32]Tehát hogyha az a célunk, hogy kihalljon a nép, akkor ugye jó irányba haladunk, mert nyilván azonos nemű egyedek nem hozhatnak létre utódokat.

[00:31:43]Igen.

[00:31:43]Itt az a kérdés, hogy ha azt a mintát fogják követni, ami Nyugat-Európában meg egyes amerikai államokban, illetve korábban ugye a Biden adminisztráció alatt ott náluk volt, az egy óriási hihetetlen nagy probléma lesz.

[00:31:56]Viszont ahhoz nagyon érdemes hozzátenni azt, hogy a magyarok 3,5 millió ember szavazott arra, hogy ők nem kérnek ebből.

[00:32:05]Szóval én nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan fogják ezt átlépni, mert nem tudják ők lesöpörni.

[00:32:10]Bocsánat, ezt ezt simán simán le tudják söpörni.

[00:32:12]az asztalról.

[00:32:14]Hát hoznak-e bármit meg kell cak ezt nyíltan lenyomni az emberek torkán.

[00:32:19]Tehát ezt valószínűleg úgy próbálják, hogyha próbálják, hogy hogy ilyen szépen háttérből mert azért ez Magyarországon egy rendkívül kényes téma.

[00:32:30]Viszont az is látható, hogy sok minden meg meg be akarnak hozni olyan úgynevezett lemaradásokat, és a lemaradást azt nem pozitívan értem, ami egyébként máshol már megbukott.

[00:32:41]Ezek a wók ideológiák.

[00:32:44]Akkor én megkérdezem, igen, megkérdezem azt, hogy és ezt szintén szakmailag szerettem volna, vagy hogyha hallgatja az adást, nagyon szívesen föltenném neki ezt a kérdést, hogy arra válaszoljon legyen szíves, hogy ki az, aki képviseli azt, hogy azt az alapvető emberi jogot, miszerint a gyerek testi, lelki és erkölcsi szellemi fejlődéséhez, a tehát a normális fejlődéséhez, biológiai, fizikai értelemben is ehhez joga van minden gyereknek.

[00:33:12]Ki az, aki az ő jogaikat képviseli?

[00:33:14]Megkérdezem tőle.

[00:33:17]És ez a gender ideológia bevezetés, ez mennyiben fogja például az így is lázító demográfiai adatokat megállítani, merthogy ez az Orbán kormány célja volt.

[00:33:28]Hát azért ezt majd nagyon kell figyelni, hog hogy mi fog történni, mert ezen mindenkinek rajta kell tartani a szemét.

[00:33:34]De ezért volt ezért volt az egész családsegítő programok, hogy minél több gyermek szülessen, mert rendesen nagyon fogy a nép.

[00:33:41]Tehát észre kell vennünk, hogy hogy egyre jobban fogy a nép.

[00:33:43]Na most ebbe ez egyáltalán nem fog minket segíteni, hogy bejön ez az aberreltem de ne mondjuk úgy, hogy hogy ez mindenképpen így lesz.

[00:33:52]Mondom, egyrészt rajta kell tartani mindenkinek a szemét, másrészt pedig azt hozzátette a végén, hogy nem az LMBTQRA gondol, hozzátette, és ezt a mondatot kell majd figyelni, hogy erre vissza kell utalni, hogyha bármi ilyesmi probléma lenne.

[00:34:07]Viszont nagyon-nagyon elment az idő, és még egy telefonálóra van időnk, úgyhogy nagyon köszönöm, Luca, hogy hívod bennetsal és Körösi Péter a vonalban.

[00:34:18]Jó napot kíván.

[00:34:21]Tiszteltem, hát a kedves föld nagyon szakmailag nagyon jól beszél, de tényleg nagyon hosszan.

[00:34:26]Na kedves Gergő két nap óta figyelem tulajdonképpen a rádiót, azt lehet mondani és egy dolgot vettem észre.

[00:34:38]Mindenki az összes betelefonáló, mindenki arról beszél, hogy katasztrofális dolgok fognak következni.

[00:34:48]és a miniszteri meghallgatásokat, amit végigbírtam hallgatni, hozzáteszem, akit bírtam végig hallgatni, mindenhol azzal kezdi, azzal kezdi, hogy ilyen borzalmas meg olyan borzalmas, de majd most mi rendszerváltást csinálunk meg, ezt csinálunk meg azt csinálunk.

[00:35:08]Tehát első perctől kezdve az volt a taktikája Magyar Péternek, és ezt átvette az összes miniszter jelöltje, hogy minden borzalmas, mindent tönkretettek, mindent elloptak, az egész ország romokba hever, de majd most mi rendszerváltást csinálunk és minden sokkal jobb lesz.

[00:35:28]És ez ez az egész az első perctől kezdve, a kiindulástól kezdve hazugság.

[00:35:36]ugyanis az Orbán kormány a rendszerváltás 30 éve alatt a legjobb kormány volt.

[00:35:43]Lehet, hogy követtek el hibákat, én nem vitatom.

[00:35:49]Lehet, hogy a választási kampányba sokkal keményebben kellett volna beleállni.

[00:35:55]Orbán meg főleg a Lázár meg a szíjártók próbáltak, csak egy dolgot nem vettek figyelembe, hogy egy címeres gazemberrel állnak szembe, aki mögött ott van az egész globális pénzügyi háttérhatalom, az Európai Unió gazemberjei, a sől kezdve mindenki, akik el akarják takarítani az Orbánkormányt, mert őnekik nem kell egy olyan ország, ahol az ország lakóit támogatják, őnek olyan ország kell, amit ki lehet rabolni, amit ki lehet fosztani, akkor vagyontárgyait el lehet lopni.

[00:36:35]És abban biztos lehet, Gergő, hogy a 110 tna arany nem sokáig lesz meg.

[00:36:42]Abba biztos lehet, az 100%, majd kitalálják.

[00:36:46]Már elkezdték, hogy új költségvetést kell, pótköltségvetést kell csinálni.

[00:36:51]Május 10-e van.

[00:36:51]Miért kell pótköltségvetés?

[00:36:58]Meg tudja ezt valaki mondani?

[00:37:01]Nem kell pótköltség.

[00:37:01]Azért kell pótköltségvetést, hogy erre fogják, amiket el fognak törölni.

[00:37:07]Kapitányelvtárs már kijelentette, hogy tarthatatlan a támogatott benzinár, majd odamegy a benzinkúthoz az összes Tiszá szavazó, és 80 100 vagy 120 Fttal többet fog fizetni a benzin literjé.

[00:37:20]majd amikor kijönnek a számlák, mert azt is közölte kapitány úr, hogy az tarthatatlan, hogy a a gazdasági folyamatokkal szembenve egy állam támogatja a lakosságát.

[00:37:33]Valóban csak így még a német munkásnak, ha dolgozik, keres 3-4000 EUR-t, ami 1 2 1 400000 Ft, addig az a magyar munkás, aki 300000 vagy 400000 Ft-ot keres, ha nem beszélve a nyugdíjasoktól, 260000 az átlagnyugdíj, úgy abban benne vannak azok a nyugdíjasok is, akik 5 6 meg 800000 Ft keresnek.

[00:38:01]Tehát ez a 120000 Ft, amire fölemelik a legkisebb nyugdíjat, ezek olyan embereknek a nyugdíja, aki vagy teszbe dolgozott, vagy pedig tényleg nem fizetett be semmit, csak minimál bért, és ezeknek a nyugdíja.

[00:38:17]Tehát ez majd akkor egy perc alatt világos lesz az emberek előtt, hogy a hazugság arra ment ki, hogy ezeket mind meg tudják csinálni a külföldi gazdák érdekeibe, és meg is fogják csinálni, és aztán négy évig nem tudunk tőlük megszabadulni.

[00:38:39]Bokros Rajostól meg a ti a izé kommunista SZDS-es kormányset tudtunk négy évig megszabadulni.

[00:38:47]És tőlük se fogunk tudni, mert ők még náluk is sokkal jobban hazudnak.

[00:38:50]Tudtuk, hogy a kommunisták mindig hazudtak.

[00:38:53]Ezt már mi nagyon régóta tudtuk, de azt biztos lehet benne mindenki, hogy mindent az utolsó szögig rá fognak jönni Orbán Viktorra.

[00:39:06]És Orbán Viktor olyan laza és olyan megbocsátó, és annyira nem vág vissza, hogy ezt megmerik csinálni.

[00:39:16]Ha ő visszavágna, ha bereskedne, ha mindent visszautasított volna, ahogy legalább amennyire a Lázár, legalább annyira, akkor lehet, hogy nem ilyen végeredmény lett volna.

[00:39:27]A másik pedig Bocsánat, had utaljak vissza.

[00:39:30]Bocsánat, bocsánat.

[00:39:32]Egy muszáj itt megkérdeznem, hogy mondta, hogy azzal nem számoltak Orbán Viktorék, hogy a külföld ennyire ott fog állni Magyar Péterék mögött.

[00:39:39]Ön szerint nem számoltak ezzel, merthogy erről volt szó.

[00:39:46]De ha megszámoltak, akkor hol csúszott végig számoltak?

[00:39:48]Valószínűleg csak annyira nem számoltak, hogy ennyire ott fog állni, hogy idejön egy ilyen aranykomy és 5 millió eurót leraknak a kocsiról a Petikének minden héten, ami 2 milliárd Ft.

[00:40:00]Tudja azt egy átlagtisza szavaza, hogy mennyi 2 milliárd Ft van hozzáfogalma, hogy az egy h magyar munkás egész életében nem keres annyit.

[00:40:11]És ezt a pénzt tudták bedobni a vidéki kisfalvakba.

[00:40:17]a kisvárosokba, ahol volt annyi annyi tiszatámogató, akik az ott kosmapultot támogató embereket meg tudták venni, mert másképp ez nem fordulhat elő Gergő, hogy 2022-ben a 86 vidéki köz 88 vidéki körzetből 86-ot megnyert a Fidesz, most pedig csak 10-et nyert meg.

[00:40:41]Ez azért van, és olyan városok, mint Debrecen, ahol három képviselőből mind a hármat mindig Fideszes nyert, és most egyet se nyert, ez másképp nem fordulhat elő.

[00:40:54]Ehhez a fiatalok nincsenek annyian.

[00:40:56]Itt több száz olyan embert vettek meg, ezt az úgynevezett embertípust, aki az életébe el nem ment szavazni.

[00:41:07]Őt nem érdekli.

[00:41:07]őt egy dolog érdekli, hogy megigye a napi hat darab fröccsét.

[00:41:13]Hát szerintem nem csak erről szólt, ez sajnos ez sokkal több és erről már beszéltünk, de utolsó perc vagyunk, úgyhogy nem én akarok beszélni, utolsó percünk.

[00:41:21]Akkor oké, akkor csak annyit, annyival fejezném be, hogy mindenki vegye tudomásul, hogy nagyon-nagyon rossz évek következnek Magyarországra, és én a 2ét, fél millió Fidesz szavazót nagyon sajnálom.

[00:41:34]Nem ezt érdemelték.

[00:41:34]És még jobban sajnálom, aki bízott ebbe az emberbe, bízott a csapatába, mert látni kellett volna első perctől kezdve, hogy ki ez az ember, aki így bánt a saját családjával, a gyerekeivel, a feleségével, arra nem bízok rá egy országot, mert ez az ország 1100 évig kitartott, és most pedig nagyon nagy bajban leszünk.

[00:42:05]Na, kedves Péter, akkor köszönöm szépen, hogy hívott bennünket.

[00:42:09]Köszönöm kedves Gergő, viszont hallásra.

[00:42:12]És mára ennyi volt a Paláver.

[00:42:13]Nagyon-nagyon köszönöm, hogy minket néztek és most minket hallgattak.

[00:42:15]Legyen továbbra is szép estéjük.

[00:42:18]Viszonthallásra.

[00:42:21]Paláver, a Hí FM és a Hírtv interaktív műsora.

[00:42:24]Paláver, hangra fel.