Paláver 2. rész (2026-05-14) - Hír.FM
- Több betelefonáló bírálta a TISZA-kormány parlamenti viselkedését (asztalra ülés, lábak felrakása), ami szerintük nem méltó az Országgyűléshez.
- Felháborodást váltott ki, hogy Magyar Péter lemondásra szólította fel a köztársasági elnököt; a hozzászólók kitartásra buzdították az elnököt.
- Megtörtént a kormányátadás; Orbán Viktor leltárvideót tett közzé az ország átadott állapotáról, ami alapot adhat a későbbi összehasonlításhoz.
- Hat év után véget ért a vészhelyzeti kormányzás, de számos népszerű intézkedése (árstop, hitelmoratórium, rezsikedvezmény) tovább él.
- A műsorvezető szerint Brüsszel nem jutalomból, hanem saját akarata érvényesítéséért támogatta Magyar Pétert; a migrációs paktum lesz az első próbatétel.
- Kritizálták a 480 forintos benzinár kampányígéretét, amit a világpiaci körülmények ismeretében is megtettek.
- A műsorvezető szerint a vagyonvizsgálatok vagy mindenkire vonatkozzanak, vagy senkire; ne csak a Fideszre irányuljanak.
- A TISZA-frakció tapasztalatlan újoncokból áll a tapasztalt ellenzéki képviselőkkel szemben, ami miatt később tanácsra szorulhatnak.
- A betelefonálók sérelmezték a TISZA-szimpatizánsok agresszív stílusát; egy 81 éves hölgyet inzultáltak is az utcán.
- A műsorvezető 100 nap türelmi időt javasolt, mert a kormány munkáját a döntések hatásai alapján lehet majd megítélni.
Részletes összefoglaló megjelenítése
A TISZA-kormány első napjai és a parlamenti viselkedés
A műsorban több betelefonáló is élesen kritizálta a TISZA-kormány tagjainak viselkedését, különösen a parlamentben tanúsított magatartásukat. A hozzászólók szerint az asztalra ülés, a lábak felrakása és az általános stílus nem méltó az Országgyűlés épületéhez.
„ez paraszt dolog, ez bunkóság. Ilyen normális ember, aki tud különbséget tenni, hogy hol van, és észreveszi azt, hogy hol van, és akkor úgy viselkedik." – Sándor *
A műsorvezető megjegyezte, hogy valószínűleg vannak viselkedési szabályok a parlamentben, de lehet, hogy az asztalra ülés tiltása annyira alapvető, hogy nem is rögzítették külön a házszabályban. Egy másik hozzászóló szerint a TISZA képviselőit be kellene iskolázni viselkedéstanból, és a pártelnöktől kezdve minden kormánytagot ki kellene oktatni az alapvető illemszabályokra.
A műsorvezető egy Facebook-bejegyzésre is hivatkozott, amelyben azt írták: remélhetőleg a képviselő asszony a munkájával fog rálicitálni az asztalon ülésre és a lábfelrakásra.
A köztársasági elnök helyzete és a lemondási felszólítás
Több betelefonáló is felháborodásának adott hangot amiatt, hogy Magyar Péter lemondásra szólította fel a köztársasági elnököt. Az egyik hozzászóló szerint ez „égbe kiáltó bűn", és az elnöknek ki kell tartania, nem szabad lemondania.
„én csak kívánom neki, hogy próbáljon meg egészséggel, türelemmel kitartani. Nem lemondani, nem megfutamodni, kitartani." – Kati néni *
Egy SMS-üzenet szerint Magyar Péter azért akarja minden áron meneszteni a köztársasági elnököt, mert ő a hadsereg főparancsnoka – bár a műsorvezető nem látta tisztán ennek a kapcsolódását a migrációhoz, és megjegyezte, hogy ez valószínűleg menet közben fog kiderülni.
A kormányátadás és a leltár
A műsorban elhangzott, hogy a mai nappal hivatalosan is megtörtént a kormányátadás. Orbán Viktor videót tett közzé a leltárról, amelyben bemutatta, milyen állapotban adták át az országot. Az egyik betelefonáló szerint ez jó alap lesz a későbbi összehasonlításhoz.
„Orbán Viktor is tegnap kirakott egy videót arról, hogy megvolt a leltár, ugye, és hogy milyen állapotban adták át az országot. Tehát ez alapján lehet majd ehhez viszonyítani, ahogy mondta, hogy nehogy elrontsák ezt is." *
Szóba került Gulyás Gergely élő bejelentkezése is az átadás-átvételről, amelyet a betelefonáló még nem látott, de remélte, hogy alapos volt.
A műsorvezető fontosnak tartotta megjegyezni, hogy a Karmelita kolostor nem Orbán Viktorék magánrezidenciája volt, hanem a mindenkori kormány számára fenntartott épület – tehát Magyar Péter kormánya is használhatja. Az épületet egyébként „puritánnak" nevezte, nem egy „csillogó-villogó palotának".
A vészhelyzeti kormányzás megszűnése
Hat év után véget ért a vészhelyzeti kormányzás Magyarországon. A műsorvezető azonban felhívta a figyelmet arra, hogy számos, a vészhelyzeti kormányzás alatt hozott népszerű intézkedés tovább él:
- hitelmoratórium
- árstop
- védett üzemanyagár
- a rendőrség továbbra is bezárathatja az üzleteket bűncselekmény esetén
- a rezsikedvezmény elszámolás határideje meghosszabbítható
- a reklámadó 0% marad
A műsorvezető hozzátette: remélhetőleg nem lesz szükség arra, hogy a TISZA-kormánynak újra vészhelyzetet kelljen hirdetnie, például egy újabb világjárvány miatt.
Kárpátalja és a dróntámadás
A beszélgetés érintette a Kárpátalját ért dróntámadást is. Az egyik betelefonáló felidézte, hogy 2022-ben, a háború kirobbanása után már átrepült egy drón Magyarország légterén, amely végül délebbre landolt. Felmerült a kérdés, hogy a drónokat programozzák-e, és el lehet-e téríteni őket.
A műsorvezető elmondta: korábban a Hangoló című műsorban arról beszélgettek, hogy Kárpátalja viszonylag messze van a fronttól, ezért logikus, hogy az ukránok oda telepítettek raktárakat és hadi létesítményeket. Kérdésként merült fel, hogy a támadások meg fognak-e szaporodni a jövőben, illetve hogy Orbán Viktor és Vlagyimir Putyin viszonyának volt-e köze ahhoz, hogy eddig elkerülték ezeket a célpontokat.
Az egyik hozzászóló szerint itt az Európai Unió és szövetségesei által kiterjeszteni kívánt háborúról van szó, és valamilyen válaszreakció történhetett. Hangsúlyozta, hogy a Fidesz-KDNP kormány mindig is a béke pártján állt, és támogatta a kárpátaljai magyarokat, valamint az ukrán sebesülteket.
„mi, a Fidesz KDNP kormány, mi jobboldaliak, mi mindig azt szorgalmaztuk, hogy nem kell támogatni a háborút, a kárpátaljai magyarokat, az ukrán sebesülteket, az ukrán katonákat védeni kell, segíteni kell, támogatni kell." *
A hozzászóló megemlítette, hogy a leköszönő kormánytagok a végkielégítésüket felajánlották a kárpátaljai magyar közösségnek, amit jó gesztusnak nevezett.
Az EU-s pénzek és a brüsszeli feltételek
Többször visszatérő téma volt az uniós források kérdése. A műsorvezető szerint Magyar Péter valószínűleg arra számított, hogy a választás megnyerése után – hasonlóan a lengyelországi Tusk-kormányhoz – azonnal megkapja az EU-s pénzeket, mintegy „jutalomként". Ehelyett Brüsszel komoly feltételeket szabott.
„én abból indultam volna ki, hogy ugye Tuskék is annak idején Lengyelországban ők is kaptak pénzt rögtön kábé, tehát hogy ők megnyerték a választást, hatalomra kerültek és rögtön kaptak. Szerintem ő is erre számított, hogy kvázi jutalomból a választás megnyeréséért fog kapni." *
A műsorvezető többször hangsúlyozta: Brüsszel nem azért támogatta Magyar Pétert, mert kedveli, hanem mert úgy látta, rajta keresztül könnyebben érvényesítheti az akaratát, mint Orbán Viktoron. Ugyanazokat a dolgokat fogják kérni tőle is, amit korábban Orbántól kértek – a kérdés, hogy teljesíti-e, és ha igen, az mivel jár Magyarország számára.
A migrációs paktumot a műsorvezető az első fontos próbatételnek nevezte, amelyről nyáron kell döntést hozni. Saját véleménye szerint nem valószínű, hogy Magyar Péter nemet fog mondani.
Egy betelefonáló szerint az EU-s pénzek „elúsztak", mert a források a háború miatt Ukrajnába áramlanak. Egy másik hozzászóló úgy vélte, Magyarország jobban járna, ha ott hagyná ezt a pénzt, mert a feltételként szabott migrációs kvóták teljesítése nagyobb kárt okozna.
„inkább fizetjük ezt a napi büntetést, mert ezzel így hosszabb távon jobban járunk" – idézte a műsorvezető Orbán Viktor korábbi érvelését *
A 480 forintos benzinár és a kampányígéret
Az egyik leggyakrabban visszatérő kritika a 480 forintos üzemanyagárral kapcsolatos ígéret volt. A betelefonálók szerint Magyar Péter már a kampány idején is tudhatta, hogy a világpiaci körülmények között ez nem tartható.
„én elhiszem neki, hogy ő most jelenleg a világpiaci körülmények között nem tudja 480-ra. Csak akkor minek kellett megígérni? Már akkor is látszott, hogy mi a világpiaci helyzet." – a műsorvezető *
A vagyonvizsgálatok kérdése
Az egyik hozzászóló felvetette, hogy a TISZA által beharangozott vagyonvizsgálatok vajon csak a fideszesekre fognak-e vonatkozni, vagy a saját embereikre is. A műsorvezető egyértelmű álláspontot fogalmazott meg:
„vizsgáljanak ki minden vagyonosodást egész nyugodtan. Sőt egyébként lehet, hogy szükség is van rá. De akkor vonatkozzon mindenkire, mert akkor nézzenek át minden szerződést, minden vagyonosodást, minden mesés gazdagodást. Tehát akkor viszont vagy ne nézzenek meg egyet se, vagy nézzék meg az összeset." *
A TISZA-kormány tapasztalatlansága és a Fidesz szerepe
A műsorvezető rámutatott, hogy a parlamentben a Fidesz és a Mi Hazánk padsoraiban rendkívül tapasztalt politikusok ülnek, míg velük szemben a TISZA frakciójában többségében újonnan bekerült képviselők foglalnak helyet. Szerinte nem kizárt, hogy a TISZA előbb-utóbb kénytelen lesz tanácsot kérni a tapasztaltabb ellenzéki képviselőktől.
Ugyanakkor azt is megjegyezte, hogy a TISZA tudatosan vett maga köré olyan embereket, akik korábban a Fidesz köreiben mozogtak és tapasztaltak – ez is mutatja, hogy szükségük van a tapasztalatra.
A közbeszéd stílusa és a társadalmi feszültségek
Több betelefonáló is sérelmezte a TISZA és szimpatizánsai agresszív stílusát. Egy 81 éves hölgy elmondta, hogy a választás előtt két héttel egy TISZA-szimpatizáns az utcán inzultálta őt. A műsorvezető többször is kérte a hozzászólókat, hogy ne minősítsenek senkit, és ne használjanak sértő kifejezéseket.
„soha mióta kormány, de előtte sem soha a fideszesek egy sértő szót a tiszásokra nem mondtak, mert aki azt mondja, hogy igen, az hazudik." – Kati néni *
A műsorvezető szerint a kedélyek idővel le fognak csillapodni, és jelenleg még senki nem tudja, mi fog történni – a kormány munkáját majd a döntések hatásai alapján lehet megítélni.
Geopolitikai helyzet és külső hatások
A műsorban többször elhangzott, hogy a TISZA-kormánynak rendkívül bonyolult geopolitikai környezetben kell helytállnia. A műsorvezető felsorolta a főbb tényezőket: Amerika, Kína és Oroszország helyezkedése, a közel-keleti helyzet, energiaválság. Szerinte ilyen körülmények között felelőtlenség volt kampányígéretként olyan dolgokat beígérni, amelyeknek a teljesíthetősége előre nem látható.
„senki nem látja előre, hogy mi fog itt történni. Ugye itt Amerika, Kína és Oroszország helyezkedése, Közel-Kelet, energiaválság. Most itt van egy egész világ mozog." *
A Fidesz-kormány eredményeinek megőrzése
Az egyik betelefonáló hangsúlyozta, hogy a Fidesz-KDNP kormánynak dokumentálnia kell az összes eredményét, mert a TISZA „szét fogja darabolni" azokat. Fontosnak tartotta, hogy a kormányzati oldal összes iratanyagát, videóanyagát, kormányinfóit és intézkedéseinek dokumentumhátterét mentsék le.
„egy olyan országot vettek át, amiből csak jót lehetne kihozni" – Ildikó *
A hozzászóló szerint a TISZA jelenleg csak átszervezésekkel van elfoglalva, ami „milliárdokat felemésztő folyamat", miközben a Fidesz eredményeit – mint a bölcsőde-, óvoda- és iskolafejlesztések, munkahelyteremtés – nem szabad elengedni.
A mélyszegénység kérdése
Az egyik betelefonáló vitatta a TISZA azon állításait, hogy Magyarországon milliók élnének mélyszegénységben. Saját tapasztalatára hivatkozva elmondta, hogy a Balatonnál a szállodák tele vannak magyarokkal, 70 000 forintos éjszakánkénti árak mellett is, és az áruházakban is tele vannak a bevásárlókocsik. A műsorvezető megjegyezte, hogy ezekre a mélyszegénységi kijelentésekre reagáltak is, és pontos tényekkel lehet érvelni.
Egy másik hozzászóló a közmunkaprogramot dicsérte, amely szerinte sok embernek adott lehetőséget szakmaszerzésre és későbbi elhelyezkedésre.
A TISZA-kormány fizetései és a minisztériumok száma
Az egyik betelefonáló kifogásolta, hogy a TISZA-kormányban már közel 17 minisztérium működik, és szerette volna tudni, mennyi a miniszterelnök és a kormánytagok fizetése. A műsorvezető megjegyezte, hogy ezek nyilvános adatok, és bárki utánanézhet.
A 100 napos türelmi idő
A műsorvezető többször hangsúlyozta, hogy az új kormányoknak általában 100 nap türelmi időt szoktak adni, és most is ezt az álláspontot képviseli. Szerinte egyelőre senki nem tudja, mi fog történni, és a kormány munkáját majd a döntések hatásai alapján lehet megítélni.
„egyelőre tényleg ez a helyzet: senki nem tudja, hogy mi fog történni. Ők most el fognak kezdeni kormányozni, döntéseket hozni, és ezeknek szépen lassan meg fognak jelenni a hatásai." *
A patrióta oldal újjáépítése
Az egyik betelefonáló javasolta, hogy a műsor rendszeresen hívjon meg patrióta vezetőket, hogy a hallgatók tanulhassanak a kommunikációs stratégiákról. Szerinte Magyar Péter „ideges típus", akinél a megfelelő kommunikációval ki lehet hozni az indulatokat – ahogy az korábban Rogán Antalnál is megtörtént. A műsorvezető azonban óvatosságra intett, és azt mondta: egyelőre olyan sok mindent nem lehet mondani, az eseményekre kell reagálni, és ha jó döntések születnek, annak örülni kell és támogatni kell azokat.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „a hallottam egyébként, hogy a Gulyás Gergelyik tartottak egy élő bejelentkezést" – valószínűleg Gulyás Gergelyről van szó, a „Gergelyik" elírás lehet.
- „hiába bujdosó Andrea" – a kontextus alapján valószínűleg nem személynévről van szó, hanem egy kifejezés torzult formája, de a pontos jelentése nem rekonstruálható.
- „a Gagyot Ottó úrral" – valószínűleg Gajdics Ottóról van szó, a név eltorzult az ASR során.
- „a Fonderen asszony" – a kontextus alapján valószínűleg Ursula von der Leyenre utalhat a beszélő, de a név erősen torzult.
- „a Molnár Ádám megnevezett úr" – nem azonosítható egyértelműen a kontextusból, hogy pontosan kiről van szó.
Teljes átirat megjelenítése
[00:01:01]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:01:08]Paláver hangra fel.
[00:01:13]És már itt is vagyunk.
[00:01:13]Folytatjuk a Palávert 0617992999 a telefonszámunk és 067953 pedig az SMS számunk.
[00:01:21]És beszélgetünk arról, hogy hogyan is kell viselkedni meg ülni a parlament épületében.
[00:01:27]Beszélgetünk Kárpátaljáról, amit brutális dróntámadásért, illetve arról is, hogy hat év után véget ért a vészhelyzet, illetve a vészhelyzeti kormányzás Magyarországon és mit jelent ez a valóságban.
[00:01:37]Székely legénynek ígértem, hogy visszahívjuk, és itt is van velünk a vonalban, hogyha minden igaz.
[00:01:45]Itt vagyok.
[00:01:45]Köszönöm szépen a lehetőséget.
[00:01:46]Szóval ez ez érdekes lesz, mert én is azt mondtam mindig is, amikor betelefonáltam, hogy ez a geopolitika helyzet, ami az idén vár rá a Tiszára, az nem fog neki dolgozni.
[00:01:54]Tehát, hogy melyik újját fogja most harapni, de egyébként Orbán Viktornak se dolgozott volna.
[00:01:59]Tehát emlékszünk, hogy a miniszterelnök hányszor mondta a beszédeiben a kampányidőszakban, hogyha esetleg ő nyer, akkor is nehéz évek jönnek.
[00:02:08]Így van.
[00:02:08]Hát ezt ezt persze ezt természetesen nem dolgozott neki, csak maximuma az okos emberek, ha esetleg gondolkoztak volna, akkor biztosabb kezekbe tartotta volna Orbán az országot, mint a a Tiszavezér.
[00:02:17]Tehát ez ez itt itt ment el a dolog.
[00:02:21]A másik falókal még egy dolgot akartam mondani, hogy ha már a hallottam egyébként, hogy a Gulyás Gergelyik tartottak egy élő bejelentkezést az átadás átvételről, még nem néztem én azt a videót, de remélem, hogy jó bőv volt, és mindent elmondtak, amiről majd nem tudnak annyira azért 16 évezni visszafele.
[00:02:41]Ezt csak így elmondtam.
[00:02:41]A következő dolog Igen.
[00:02:43]Bocsánat, Orbán Viktor is tegnap kirakott egy videót arról, hogy megvolt a leltár, ugye, és hogy és hogy milyen állapotban adták át az országot.
[00:02:51]Így van.
[00:02:51]Úgyhogy ez is jó volt.
[00:02:51]Tehát ezt ezt ez alapján lehet majd ehhez viszonyítani, ahogy mondta, hogy nehogy elrontsák ezt is.
[00:02:56]Ami még utoljára azt akartam mondani, hogy a patriota vezetők, ha már szeretnék, hogy együtt újra felépítsük a ezt a patrióta oldalt, lehet, hogy érdemes lenne egy minden palávernél egy patrióta vezető legyen, vagy előtte, vagy utána, vagy valami egy ilyen műsort, hogy hallják, hogy azért a nép Ja, azt hittem, hogy vendégnek hívjunk be egyet.
[00:03:19]Így van.
[00:03:19]hogy miről beszélünk, mert szerintem nagyon sok hallgatónak jó gondolataik vannak a kommunikációra vonatkozólag is, hogy hogy lehet a médiába, milyen kommunikációval lehet őket úgymond be kicsit besötétíteni, teh kicsit elront idegesíteni úgymond őket, mert a Magyar Péter az egy ideges típus, az nem fogja olyan könnyen ezeket átvenni, tehát ki fog bújni belőle a a az a az a az, ami a általában a riportereknél kiszokott a Róégon már ez is kibukott, hogy vörösödött a feje.
[00:03:50]Tehát kicsit azt kell, hogy csináljunk ilyen dolgokat, hogy mivel lehet őt egy kicsit bors a borsot törni az óra alá, minél jobban ellenállni neki, minél jobban akadályozni a főleg, hogyha a rossz lépeseket teszi ma jókat, azt oké, azt mi is támogassuk, csinálja, de egy egyelőre nem tűnünk, hogy jó jókat szeretne csinálni.
[00:04:07]Tehát mi mindig ott legyünk, szabotáljuk ők, ellenálljunk, nevetségessé tegyük az interneten, meg hasonlók.
[00:04:14]Én azért mondtam, én, bocsánat, én azt mondtam korábban, hogy egyelőre olyan sok mindent nem tudunk mondani.
[00:04:21]Tehát, hogy egyelőre ugye ahogy történnek az események, arra arra kell reagálni egyébként.
[00:04:26]Meg, hogyha ha úgy alakul, hogy jó döntéseket hoznak, akkor meg annak nagyon örülünk.
[00:04:32]Azt támogatjuk.
[00:04:32]Így van.
[00:04:32]Azt támogatjuk.
[00:04:34]Így van.
[00:04:34]Hát azért mondom figyeljük, ott leszünk a úgymond a tarkójukat, tarkójuknak a hideg leelet tarkójukra a hideg leeletünket fújjuk, mint ahogy a Gyurcsány mondta az Orbán kormányra, amikor egyszerűt választották.
[00:04:44]Úgyhogy én azt mondom, hogy jó lenne egy ilyen bevihinni egy vezetőt és hallgassák, figyeljék és tanuljunk együtt és együtt építsük ezt ezt az egész rendszert újra és csak a jövőről beszélünk most már fölösleges a hallgatókat is, hogy mi volt, mi nem volt jó, nem tudom mi.
[00:04:59]Csak a jövőről beszéljünk, mert most indul a jövő úgymond úgy nekünk.
[00:05:05]Köszönt.
[00:05:05]Köszönjük szépen.
[00:05:05]További szép napot, minden jót.
[00:05:09]Önnek is minden jót és a hallgatónak.
[00:05:11]Ildikót köszöntöm.
[00:05:11]Kezi csókolom.
[00:05:15]Jó napot kívánok kedves Balán.
[00:05:15]Köszönöm szépen, hogy bekerülhettem.
[00:05:17]Az előző úrnak a beszélgetésének az elejét sajnos nem hallottam.
[00:05:23]Nem tudom miért, hogy most hát egy szünet közbe szólt, úgyhogy félbe kellett hagynunk és azért hívtuk őt.
[00:05:29]Igen.
[00:05:29]Igen.
[00:05:29]De hogy még csak 4 óra is a televízióban.
[00:05:31]Nem baj.
[00:05:31]viszont itt a vége felét hallottam.
[00:05:34]Hát én azt gondolom, hogy legalábbis nem tudom, nem mindennel értek egyet.
[00:05:41]Tehát az, hogy kinevetni én nem gondolnám, de nem meg szerintem fölöslegesen nem kell minden lébe kanálkodni.
[00:05:50]Én is ezt mondom egésen.
[00:05:53]Ja, de én én azt gondolom, hogy az meg nagyon-nagyon fontos, hogy igenis a múlt az nagyon-nagyon fontos.
[00:05:59]Balázs, beültek egy kézbe.
[00:06:01]Nem fogom szó szerint sehol se vége nem lenne még jövő áprilisban is itt lehetnénk, vagy májusában, hogy el tudjam fel tudjam olvasni, hogy milyen intézkedéseket végzett hajtott végre a kormány, Fidesz KDMP kormány.
[00:06:18]És pontosan ez ezt a múltat, az eredményeket, Balázs, ezt nem nem lehet.
[00:06:23]Tehát egy olyan országot vettek át, amiből csak jót lehetne kihozni, de most egyelőre ott tartunk, és azt látjuk, hogy államszerkezet változtatás van, közigazgasztási szerkezet van, minisztériumokat csoportosítanak át, másfajta beosztás lesz, és gyakorlatilag ez az átalakítás már ez egy nagyon húzós, milliárdokat felemésztő folyamat, de nem baj, nincs ezzel semmi sem gond, de ugyanakkor a mi eredményeinket szét fogják úgy darabolni, hogy észre se vesszük, hogy már mi volt régebben.
[00:07:03]Pontosan ezeket az értékeket remélem, hogy a Fidesz KDNP kormány lementette lementette a a kormány oldalán lévő összes iratanyagot, összes videóanyagot, az összes képi, az összes megszólalást, az összes kormányinfót, a az összes olyan intézkedést, aminek van dokumentumháttere.
[00:07:24]Hiába bujdosó Andrea, hogy ilyen titkos szerződések meg egyebek, az ő esetükben is lesznek ilyenek.
[00:07:30]Ezt mindenféleképpen, tehát ezt nem szabad elengedni.
[00:07:33]Én nem vagyok annak a híve, hogy hogy hogy most mi gúnyolódjunk, nem.
[00:07:40]Viszont meg kell jegyezni a hibákat, amit mi a parlamentben.
[00:07:44]A az, hogy biztos, hogy eny kifejezés, ahogy írta a Balázsnál harag, ugyan nem gémis viselkedés, hanem nem pont pont pont milyen viselkedés.
[00:07:51]Ne ne unielligens viselkedés ez.
[00:07:54]Ö a én azt gondolom, hogy tehát itt itt hatalmas nagy hiányosságok vannak.
[00:08:04]A az tehát olyan emberek kerültek ide be a akiknek nem szabadna itt ülni.
[00:08:09]Én nekem az az észrevételem és meglátásom, mert többet álltanak egy hatalmas nagy társadalomnak, közösségnek.
[00:08:16]Nem kísérleti nyúlak vagyunk Magyarországgal.
[00:08:18]Nem lehet az, hogy hopp, próbálja ki, majd meglátjuk, és hogyha jót csinál, akkor szurkolunk, tapsolunk.
[00:08:24]Ha meg nem, hát akkor meg így jártunk.
[00:08:25]Én azt hiszem, hogy ennél sokkal többről van szó.
[00:08:30]A tegnapi utolsó betelefonához annyit szeretnék mondani, hogy kedves Balázs, hogyha tetszik találkozni a a a Gagyot Ottó úrral, akkor legyen szíves mondjam már meg, hogy még véletlenül se menjen már be semmilyen ellenzéki kutyafüle, nem tudom milyen podcast.
[00:08:46]Jó, hát én ezt nem tanácsolhatom Gajdics Ottónak meg úgy senkinek sem.
[00:08:48]Nem, nem, nem, nem, nem.
[00:08:50]Akkor majd megpróbálom elérni.
[00:08:52]tudnélik, mert olyan hülyeséget mondott a Molnár Ádám megnevezett úr, hogy a legnagyobb szívfájdalma az tisztás szavazóknak az volt, hogy hát a nem a hibákról beszélünk.
[00:09:04]Hát könyörgöm, hát pontosan azt rakom kirakatba, ami pozitívum és ami több embernek jó a hibákat, azt mindig korrigálja egy adott társaság.
[00:09:16]Tehát és olyan dolgokat mondott, ami viszont nagyon személyeskedő volt a Vitályos Eszter szóvivő asszonnyal kapcsolatosan, hogyha visszanézi a kormányinfókat, a minden kormányinfó bevezetőjébe, a vitályos Eszter szóvivőasszony megszólalt és elmondta, volt amikor perces két percegig sorolta azt, hogy az elmúlt héten mindig az elmúlt héten mit adtak át, milyen fejlesztéseket, milyen épületeket, milyen logisztikai központokat, milyen beruházásokat, hány Hány munkahelyett, szégyalázat, vissza kell ezekre reagálni.
[00:09:49]Ezek az emberek tájékozatlanok.
[00:09:51]És én azt gondolom, hogy a mi oldalunkon is volt egyfajta olyan ö ö tehát nyomon kellett volna követni sokkal konkrétabban, és lobogtatni igenis az egy nagy eredmény, hogyha többen dolgozhatnak, ha többen járhatnak nyáron nyaralni, ha több bölcsöde van, ha több óvoda, iskola és fejlesztések vannak, nem igaz, hogy romokban van az ország.
[00:10:19]A második témához kapcsolatosan nagyon gyorsan nagyon sajnálatos, de nekem egyből az jutott eszembe, ugye emlékszik Balázs, amikor 2022-ben a háború kirobbanása után nyár végén vagy ősszel bizony egy olyan drón átjutott Magyarország légterén, ami végülis nem Magyarországon, hanem lentebb a délen landol a a hogy ezeket a drónokat programozzák, és el is tíri íthetik, ha lehet, hogy meg akartak semlisíteni egy orosz drónt, és lehet, hogy azt eltérítették, és lehet, hogy oda.
[00:10:56]De azon kívül telefonált egy óra, aki azt mondta, és korábban is meg lehet nézni, hogy az ukrának szándékosan munkács, és a kárpátaljai területekre tettek olyan raktárakat, olyan hadi dolgokat, ami nyilvánvaló, hogy bocsánat, nyilván ez direkt volt, hogy odarakták, de a megfontolás az ugye az az volt, hogy úgy ezt itt ezt itt beszéltük meg Geor Spötlével is a hangolóban, azt nem tudom hallgatta-e, hogy ugye Kárpátalja viszonylag Ugye az van a legmesszebb kábé a a fronttól, tehát hogy logikus, hogyha mondjuk ezeket odarakják, arról a legnagyobb a szélcsend, most idézőjelbe mondva.
[00:11:36]Igen, igen.
[00:11:39]Itt nyilván az a kérdés, hogy vajon ez most meg fog szapor meg fog-e szaporodni a jövőben, vagy volt-e köze a Orbán Viktor viszonyának Vladyimir Putinhoz, hogy eddig próbálták nem támadni ezeket, de lehet, hogy nem volt ehhez köze egyébként.
[00:11:55]Nyilván ezek itt kérdések.
[00:11:58]Én arra gondoltam nekem most így, ahogy köszönöm, hogy ezt elmondta, nem hallottam végig a a paláver előzetest vagy a hangolót.
[00:12:06]De félig medig igen.
[00:12:06]És értem, hogy miről van szó, hogy mit mond kedves Balázs.
[00:12:11]De nekem az jutott eszembe, hogy én szerintem itt az Európai Unió és a csatlósok és a az angolok meg nem tudom kicsodák, az amerikai demokraták, vagy akiknek érdek, ki akarják szélesíteni a háborút és gyakorlatilag nem tudhatjuk, hogy milyen milyen milyen most én a olyan híreket nem olvastam, hogy Moszkvát megközelítette volna egy olyan ukrán drón, vagy egy ukrán légitámadásra.
[00:12:38]Vannak naponta vannak becsapódások ott is.
[00:12:41]Én szerintem itt valamilyen olyan válaszreakcióról van szó.
[00:12:47]Sajnálatos módon.
[00:12:47]Én nagyon-nagyon elkeserítem, ami itt folyik.
[00:12:49]Ö mi, a Fidesz KNP kormány, mi jobboldaliak, mi mindig azt szorgalmaztuk, hogy nem kell támogatnia a háborút, a kárpátai magyarokat, az ukrán sebebesülteket, az ukrán katonákat védeni kell, segíteni kell, támogatni kell.
[00:13:12]Rengeteg Ukrán itt van, rengeteg ö napi szinten életvitelszerűen gyakorlatilag a a azok már, akik itt maradtak, itt élnek, azokat támogatják a magyar adófizetők pénzéből.
[00:13:22]Ez rendjén is van.
[00:13:26]a köszönő kormánytagok, azok meg a végkielégítést, a nem tudom hánytól hányig való milliomos milliót jelentő vagy nem tudom mennyi összegű békielértéseket felajánlották a Kárpátaljai egyik kórháznak vagy intézetnek, vagy az egész Kárpátaljai, magyar közösségnek úgy, hogy tudjanak belőle üzemeltetni, amire szükségük van.
[00:13:50]Ez egy szerintem egy nagyon jó gesztus, de ahogy végül is ezt a Magyar Péter megint csak egy olyan nagyon furcsa felszólítást gyakorol, tehát itt már el kell mondani Balázs diktatúra már nekünk nem lehet itt kis nyulaknak figyelni és akkor hegyezni a fülünket, hogy hát majd álljuk a sarat és akkor majd csak lesz valami.
[00:14:15]Én azt gondolom, hogy ezeket a dolgokat, amik itt történnek, én nem fogadom el.
[00:14:23]Meghallgatom, tudomásul veszem, de nem fogadom el teljes mértékben.
[00:14:25]Egyáltalán nem tudok egyetérteni, azonosulni ezzel, ami most van, ami most jön.
[00:14:30]Tar Zoltán péter át akarja szabni a Molt, akkor a a a nem is tudom, a gazdasági miniszter, a Kármány András az még egyelőre nem szeretne hozzányúlni.
[00:14:41]A hegedű is beleszól a nem tudom micsodába.
[00:14:45]Úgyhogy kavar van, de a mai nappal hivatalosan is megtörtént a kormány átadás.
[00:14:50]Úgyhogy innentől kezdve én azt gondolom, hogy még eredményeket olyan értelemben nem ez az egy, amiben tudok egy kicsit engedni, hogy a jövő héten nem lesz kormányülés, vagy nem lesz legalábbis a a fideszeseket nem hívják, attól még az illem szerint 100 napot szokott mindenki adni a az új kormányoknak, vagy igen igen igen igen a vészhez egyel kapcsolatosan Balázs egy gyors annyit szeretnék csak mondani, hogy ez megint csak nem egészen tökre úgy van, ahogy hogy a beharangozzák meg mondják itt a tiszások, mert a a a vészhelyzeti rendelkezésekkel kapcsolatosan megmarad egy csomó olyan orbán kormány intézkedés az árstopp akkor a a mindjárt szeretném Igen.
[00:15:43]Hát amik egyébként amik egyébként jók a a magyar embereknek.
[00:15:45]Hát meglátjuk egyébként, hogy lesz-e olyan helyzet, és reméljük, hogy nem lesz, tehát nem lesz egy újabb világjárvány.
[00:15:50]Ugye most van hantavírus meg mit tudom én, mi lesz itt még.
[00:15:54]Reméljük, hogy igen, igen.
[00:15:57]Reméljük, nem lesz olyan, hogy újra be kell vezetnie Magyar Péteréknek a vészhelyzeti kormányzást.
[00:16:03]Hát ennyit.
[00:16:03]Reméljük, hogy nem lesz.
[00:16:05]Igen, de a a a megfog hát úgy tűnik, hogy azért még megmaradnak a különböző adócsökkentési lehetőségek, de nem biztos.
[00:16:14]Sőt, egyáltalán nem vagyok benne biztos.
[00:16:19]Úgyhogy én én azt gondolom, hogy Ja, igen, igen, megvan, mert a hogy megszűnt a vészhelyzet, de az Orbán kormány több népszerű intézkedése tovább él, tehát az Orbán kormány a vészhelyzeti kormányzás alatt azért hitelmoratóriumot, árs résstoppot, védett üzemanyagárat, akkor a rendőrség továbbra is bezáradhatja az üzleteket bűncselekmény esetén rezikedvezmény elszámolás határidejét meg lehet hosszabbítani, vagy így marad, és a reklámadó 0% marad határozat.
[00:16:56]Voltak olyan vészhelyzeti intézkedések, amik hasznosak voltak.
[00:16:58]Ez ez tény.
[00:17:00]Mondom, reméljük, hogy nem kell majd újra vészhelyzetet hirdetni.
[00:17:02]Viszont Ildikó, most néztem az órára nagyon sok nagyon régóta beszélünk.
[00:17:06]Adjuk át a szót másnak innen folytatjuk legközelebb.
[00:17:09]Minden jót kívánok.
[00:17:10]Nagyon kedves minden vigyázzon magára a viszonthallásra.
[00:17:12]Köszönjük szépen.
[00:17:15]Margit a következő telefonálunk kez tisztelettel üdvözlöm szerkesztő úr.
[00:17:16]Pár mondatot én is mondané és illetve mondanám, hogy igaza van a hölgynek, korrupciós perek várhatók és diktatúrában vagyunk.
[00:17:26]A 480 Ft-os benzint most magyarázta ki a a Péter, amúgy meg mindig, de mindig mindent kimagyaráznak.
[00:17:37]És biztos, hogy diktatóra van, mert a saját emberei se mernek meg se szólalni.
[00:17:41]Ott a miniszterek olyan csöndben vannak, mint az á azért most egyelőre még olyan szempontból azért és tényleg ezért mondtuk ezt a 100 napot, hogy azért adjunk adjunk türelmi időt, hogy hogy rendez rendezzék a soraikat, elkezdjenek dolgozni.
[00:17:57]Tehát szerintem ez még mielőtt bármit is így kijelentünk és tényként állítunk, érdemes várunk.
[00:18:01]Mindenesetre durvaság meg minden van.
[00:18:04]És van olyan miniszterük, remélem, aki foglalkozik a viselkedéspannali is, és elsősorban iskoláztassa be a Magyar Péterrel kezdve az összes or az összes kormánytagokat.
[00:18:21]Oktassák ki őket, hogy kell viselkedni, meg ahogy kinéznek.
[00:18:23]A tér nem felőliábén satöbbi satöbbi.
[00:18:28]Meglátjuk.
[00:18:28]Nekem a Szabó Gergő kollégám írta ki nagyon jól a Facebookra egyébként, hogy reméljük, hogy most itt az asztalon üléssel meg lábfelrakással kapcsolatban, hogy reméljük, hogy a képviselő asszony, hogy reméljük, hogy a képviselő asszony a munkájával majd rácszász.
[00:18:44]Péter olyan hülyeségeket mondott, bocsánatért olyan ügyekért, amit még nincsenek is lezárva, és már felelősségre vonta a kormánytagjait, főleg a köztársasági elnök urat, amihez még semmi köze sincs, meg még le sincs zárva.
[00:18:59]A másik, mindenkitől bocsánatot kért.
[00:19:03]Egyet nem kért bocsánatot.
[00:19:03]papokat sértettek meg, amikor volt az országjárása, megsértette a katolikus egyházat.
[00:19:11]Aha.
[00:19:11]A másik megsértette a zsidókat avval, hogy azt mondta, hogy az újságírókat rúgni a a Dunába úgy, mint a vannak azok a megsért, hogyha majd hogyha meg vannak sértve, akkor gondolom szólni fognak ez ügyben, hogy ők hát azok nem szoktak szólni.
[00:19:32]ezek az emberek, hanem majd eljön az idő, amikor megszólalnak.
[00:19:39]A másik pedig hát én én ezt valami hihetetlennek tartom, hogy ilyen hülyeségeket mondanak, hogy itt 1 millió ember meg meg több millióan mérszegénység alatt vagyunk.
[00:19:51]Kikérem magamnak, nyugdíjas vagyok.
[00:19:53]A 15 év alatt kétszer emelkedett a nyugdíjam.
[00:19:56]El lehet menni, én a Balatonhoz közel lakok.
[00:20:00]Az összes szálloda tele van magyarokkal.
[00:20:03]Az ünnepekkel már nem lehetekkel előtte se kapni, és 70000 Ft egy éjszakára adott lét, akkor el tudja, és abban nincs semmi, csak alvás.
[00:20:12]A másik pedig ő és meg tudja mindenkit fizetni, a másik pedig el lehet menni az áruházakba.
[00:20:22]Mindenki totál telegondolákkal megy és vásárol, és mindent meg tud venni.
[00:20:25]Azok nem tudnak.
[00:20:28]Az Orbánkormány hirdette, a munka egyenlő.
[00:20:31]Én úgy tudom, hogy egyébként itt a én úgy tudom, hogy ezekre a ezekre a mélyszegénységi kijelentésekre egyébként reagálva is lett, és egészen pontos tényekkel ennek azért utána lehet nézni.
[00:20:43]Nem tudom, nem tudom.
[00:20:43]Szerkesztő úr, látta-e azt a videót, amin az a Ne haragudjon, nem tudom kimondani, hogy hogy is mondják ezeket a a fele más ez a az a szőkeő, aki vagy ősajú nő, aki ne kárkodjunk, legyen szíves.
[00:21:00]Jaj, bocsánat.
[00:21:01]odánat az meg minősítgetés sem szerencsés ilyen hom akkor azt mondom homoszexuális úgy jó nem tudom hogy az-e amúgy nem nem az állítólag ott volt egy nyílségi falub ilyen romaszármazású falu volt és ott riport is készült vitt egy mosógépet és azon kívül semmihe és mondta hogy szavazzatok rám és ott elmondta az a szegény roma ember hogy egyik őknek sincs állásra nem mentek dolgozni hát aki nem megy dolgozni ott nincs én nem tudom hogy ez hogy én nekem ez nincs meg ez a ez a történet úgyhogy erről nem tud hogy én csak végignéztem ilyen történik hogy visz egy mosógépet és avval lezárta az ügyet az közben se izé se WCK semmi nincs az egész faluban egyébként Orbán Viktor országjárását hogyha annak idején még a kampány alatt figyelte akkor ő sokat beszélt erről hogy igenis hogy ők megpróbálnak munkahelyet teremteni de azt azzal a lehetőséggel élni is kell egyébkén Én gyanítom, hogy hogy majd erről később szintén többet fogunk tudni beszélni, hogy hogyan változnak majd a Tiszakormány alatt a a mély szegénységi ráták.
[00:22:09]Meglátjuk.
[00:22:11]A Orbánkormány idejébe közmunkára befogták, akinek nem volt munkahelye, nem volt képzettsége, adtak nekik időpontot, két-három évet le tudtak tenni.
[00:22:21]Nagyon sok ismerősöm van, aki szerzett szakmunkást, képzést, ilyen képzést, olyan képzést, és szépen el tudott helyezkedni.
[00:22:28]Úgyhogy én én Ja, és a legfontosabb, én nagyon szeretném túl nem csak én, mi magyarok mennyi lesz a Magyar Péter fizetése és a kormánytagok fizetése, mert már lassan a 17.
[00:22:43]minisztériumnál vagyunk.
[00:22:43]Kik mi pénzünkön fizetik?
[00:22:46]És mi pénzünkön honnan van a 300000 Ft?
[00:22:49]Hány kórházban lehetett volna v?
[00:22:52]Tudom, hogy ezek nyilvános nyilvános adatok, hogy ki ki mennyit keres a parlamentben, meg mennyi a miniszterelnök fizetése.
[00:22:58]Úgyhogy szerintem ezt, hogy mennyi a fizetésük ezeknek, akik egy és egyáltalán szeretnénk azt, hogy mi a tevékenységük is, mert csak otthogy 17-en ülnek, meg közben már van hat-nyolc államtitkár is körülöttük, aztán egyáltalán meg se merne szólalni.
[00:23:17]Hát eddig se mertett.
[00:23:20]Hát a külön elment a Magyar Péter Brűszelbe, úgy ment el az Anitával, Orbán Anitával, hogy a az sok se lehetett.
[00:23:30]Hát az azért nem miért nem lehetett?
[00:23:32]Bocsát, nem hallottam.
[00:23:34]Ja, hogy nem engedte meg, nem tudom, hogy a tárgyalásokon amúgy mi történt.
[00:23:38]Nem, hát ez a magyar Péter ez így a másik az a helyzet, bocsásson meg, csak annyi, hogy azért azt tegyük hozzá, hogyha mondjuk így is van, és mondjuk eddig nem szólaltak meg, tehát mostantól kénytelenek lesznek.
[00:23:46]Igenis lesz egy csomó olyan hely, ahova Orbán Anitának majd egyedül kell mennie, ahol neki ahol neki majd beszélnie kell.
[00:23:53]Tehát nekik mostantól kezdve meg kell majd szólalniuk akkor is, hogyha eddig eddig nem akartak.
[00:24:00]Szerkesztő úr, itt van a 480 Ft-os benzin.
[00:24:03]Követelte, hogy az a kormány így, úgy amúgy.
[00:24:06]Akkor is ugyanez a helyzet volt, mint most.
[00:24:08]Ő miért nem vitte vele 480-ra?
[00:24:10]Ő miért nem?
[00:24:10]És azt mondta, hogy másnap már itt az eurós pénz.
[00:24:16]Hol az uniós pénz?
[00:24:16]Hol van az uniós pénz?
[00:24:19]Nem azért jönnek, hogy adjanak, azért, hogy ne adjanak.
[00:24:23]Mindenki fogás meglesz, figyelje meg.
[00:24:23]És egyáltalán adnak csak csötetve.
[00:24:27]Igen.
[00:24:27]Hát ezt sokszor mondtuk, ez a pénz, ez nem arra való, hogy odaadják nekünk magyaroknak, hanem arra való, hogy ezzel elérjenek valamit, ezzel érvényesítsenek akaratokat Brüsszelből.
[00:24:37]Ak akkor nekünk és a másik az az egész országba a rezsicsökkentés a mindenkinek nagyon sokat segített.
[00:24:44]Ezt ha elveszik akkor itt baj lesz.
[00:24:48]A másik ez annyira szép volt az Orbánféle kormánynak országjárása.
[00:24:57]Emberi volt.
[00:24:57]Nem volt durvaság.
[00:24:57]Nem volt olyan zenész, hogy ordítozott, levetkőzött, pucérkozott.
[00:25:03]Ilyen nem volt itt.
[00:25:06]Annyira tudtak visel a ez és val valami föl van véve.
[00:25:11]Gyönyörű szép minden.
[00:25:13]Többször megnézt.
[00:25:13]Nagyon gyönyörű volt minden.
[00:25:17]És emberi volt.
[00:25:19]Emberi, amit itt a Tiszánálán nem tapasztalunk.
[00:25:22]Itt egy embertelen, agresszív diktatúrának vagyunk ítéve.
[00:25:25]És ne felejtje el, ez lesz majd később is.
[00:25:31]És nem és ez biztos, hogy így van.
[00:25:34]Úgyhogy viselkedni nem tudnak, öltözködni nem tudnak.
[00:25:36]Ne haragudjon azért, ha már odamegyek abba az országházba.
[00:25:40]Nem tér egy nő, nem térden felüli mutatja az 50 éves csülkeit.
[00:25:43]Nem vagyunk rá kíváncsiak, öltözzenek tisztességesen.
[00:25:48]A másik pedig sejtfrizura vagy valami, vagy hogy néz ki.
[00:25:53]Mondjuk nekem nekem megmondom őszintén, hogy nem az alapvetően ez mondjuk annyira nem foglalkoztat, hogy valakinek milyen haja van, hogyha végezze normálisan a munkáját, de ez hamarosan ki fog derülni, hogy meg tudja csinálni.
[00:26:04]Én rukolok annak, hogy a a méltóságok a köztársasági elnökkel az élen ne mondjanak le valaki legalább maradjon, aki a magyarok mellé áll, mert itt diktatúra van, aki a magyarok mellé áll.
[00:26:20]Hát most már csak az lesz a végén, hogy jön a fekete autó meg mindenkit húcolásnak.
[00:26:24]Na ne szaladjunk, ne szaladjunk ennyire előre egyelőre.
[00:26:27]Margit meg ne hergeljük egymást erre.
[00:26:29]Meglátjuk, hogy mi fog történni.
[00:26:32]Figyelje meg, hogy korrupcióslek akarnak.
[00:26:36]Én én ezt azt mondom, hogy hogy egyelőre vállalkozó állásponton vagyunk mindannyian.
[00:26:49]viselkedjenek és mit tehetnek, mit nem.
[00:26:52]Remélem, hogy ez a Fonderen asszony, aki már oly sokat becsapott, oly sok mindent Európát, minket is.
[00:26:57]Az először is úgy indultunk, hogy gazdasági társulás az unió és most ott tartunk, hogy nagyobb csatlósai legyünk vagyunk, mint az oroszok.
[00:27:07]Hát most már a most már azért egy brüsszeli központú Európai Egyesült Államokra törekszenek.
[00:27:11]Ez ezek láthatóak ezek a szándékok.
[00:27:14]De mi nem eh nehés a magyar, hanem akkor akkor úr mi van, ha magyarok?
[00:27:17]Hát pontosan pontosan ez a e ezek a tehát ezt mondtam, hogy Brüsszelnek már sokszor beszéltük, Brüsszelnek van egy saját akarata, egy saját agendája és ezt érvényesíteni akarja és a terveit véghez akarja vinni és megpróbál nyilván itt a politikai harcok azok ezek menni.
[00:27:33]Sminket az öröké Margit köszönjük szépen, hogy hívott minket.
[00:27:36]Nagyon régóta beszélünk.
[00:27:38]Folytatjuk legközelebb.
[00:27:42]Sándort köszöntöm.
[00:27:42]Jó napot kívánok.
[00:27:44]Igen, jó napot kívánok.
[00:27:47]Sándor vagyok.
[00:27:47]Hát igen, ez a néni elég sok mindent elmondott, de igaza van egyébként, mert úgy viselkednek.
[00:27:52]Én is meglepődtem azon, hogy ezeknek a intelligencia hányados adosuk, nulla vagy mínuszat valahol itt van, mert az, hogy fölrakom a lábam meg ilyenek, igen, ez azért furcsa, mert ez annyira alap dolog, nem?
[00:28:07]hogy ez í paraszt dolog, ez paraszt dolog, ez bunkóság.
[00:28:14]Ilyen normális ember, aki tud különbséget tenni, hogy hol van, és észreveszi azt, hogy hol van, és akkor úgy viselkedik.
[00:28:22]Hát a helyhez is valamennyire alkalmazkodni kéne.
[00:28:27]Végigment ott, mindeg végighordta az embereket, és megmutatták, hogy milyen volt a előző kormánynak a rezidenciája.
[00:28:34]De hát az nem arra volt, hogy ők ott lakjanak, hanem arra, hogyha jönnek vendégek, azokat odavigyék és ott mutassák meg, hogy milyen c persze úgy csináltak, mintogyha ott lakott volna a Rogán Antal a abban az é Igen, igen.
[00:28:45]Ezek tényleg azt csinálták, ez nem lakás volt meg egyébként alapvetően igen, szépen meg van csinálva, de alapvetően egy tök puritán épületről van szó, a karmeli, de az nem volt nem volt azért egy csillogóvillogó palota, azt tegyük hozzá.
[00:28:59]Nagyon szépen meg volt csinálva ez.
[00:29:01]Így van.
[00:29:02]Meg volt csinálva és kész.
[00:29:02]De ez itt maradt Magyarországon.
[00:29:03]Ezek nem kijárulták, nem azt csinálták, amit a Peti fog csinálni.
[00:29:09]Meg egyébként bocsánat, csak hogy nem csak nem csak Orbán Viktor kormányak épült a karmelita, hanem egyébként például Magyar Péter kormányának is, meg mindig az éppen aktuális kormánynak van fenntartva.
[00:29:19]Tehát ezt Orbán Viktorék nem baguknak építették, hanem minden utánuk következő kormánynak is.
[00:29:27]Ez mondjuk szerintem egy fontos információ.
[00:29:29]Igen, de a fontos az, hogy ők a nagy becsületes, őszinte emberek inkább olyan helyre mentek, ahonnan bemegy hátulról a garázs felől, kiszáll a kocsiból, még véletlen se tudjanak vele szóba állni, mert akkor egyből ott vannak a helyükre.
[00:29:45]Az is elképzelhető, hogy ez a cél.
[00:29:48]Ez biztos, hogy azért van.
[00:29:48]Hát ez a bunkóság, ahogy ez viselkedik, ez bicskanyitogató ám nagyon.
[00:29:53]És annyira parasztok mindegyik, hogy szédületes, és a hangja ennek a gyereknek eszméletlen.
[00:30:01]Na csak arra kérem, hogy ne minősítsünk senkit, mert szeretnék beszélni vele négy szem közt, és úgy jó lenne, hogyha úgy kicsit tudnák vele beszélni, az biztos.
[00:30:09]és megmondanám neki, hogy öcsém, hogy kellene viselkedni ahhoz, hogy megfeleljél te annak, ami Hát ezt azért elmondhatták volna nekik, hogyha maguktól nem megy.
[00:30:18]Tehát ugye voltak ilyen oktatáson, hogy hova kell menni a parlamentbe.
[00:30:24]Egyébként úgy tudom, hogy vannak erre vonatkozó szabályok is.
[00:30:26]Tehát hogyha mondjuk bemegy egy mit tudom én, iskolás csoport, akkor azoknak is vannak vannak bizonyos szabályok, amit be kell tartani az országházban.
[00:30:38]Tudom.
[00:30:38]Nem tudom, hogy ez vonatkozik-e arra, hogy ne üljünk az asztalra, mert lehet, hogy ez annyira alapvetés, hogy ezt nem írták bele konkrétan a házszabályba.
[00:30:47]Hát lehet, hogy lehet, hogy bele kell majd.
[00:30:49]Ezek ott tartalak, mikor a falubusi tehén, amikor hazamegy, odaér a kap és akkor bőgjet.
[00:30:54]Ezek nem köszönnek, hogyha mennek valahova.
[00:30:57]Ezek semmihez nem értenek, de egyetlen egyhez igen.
[00:31:01]Ócsárolni az Orbán Viktor kormányát és a magyar nemzetet lenézni, hogy minden rossz volt, minden ócka volt.
[00:31:08]És közben kiderül, hogy ugyanolyan fényesen adta át, mint ahogy a Tarlos Pista átadta a Budapestet a karácsonynak, és a karácsony lenullázta, leminoszolta, és azt fogja csinálni a magyar Péter.
[00:31:24]az nyugtassa önt is meg mindenkit, hogy azért előbb-utóbb ennek a színházrésznek véget kell, hogy érje, lehet még el lehet húzni, meg mindig lehet újabb és újabb performance előhúzni a tarsolyból.
[00:31:35]Nyilván gondolom a kreativitásuk végtelenül határtalan ezen a téren.
[00:31:36]De eljött az idő, most már dolgozni is kell majd.
[00:31:43]Nem csak dolgozni, a másikn meg, hogy viselkedni.
[00:31:45]Tehát ezek annyira nem tudnak viselkedni, hogy hogy tényleg az ember még undoral néz rájuk is.
[00:31:49]Hát szóval ez kegyetlen.
[00:31:51]Ennyire amióta bejött a Magyar Péter, az behozta az erőszakot a országba, és azóta tombolnak az erőszakkal, és a követői ugyanazt vették föl, amit csinált a Magyar Péter, és azt követik.
[00:32:07]És azért tudnak olyan pökhendiek, olyan senkiháziak lenni, mert ezt látják a főnöküktől, és ez átragadt rájuk.
[00:32:14]És ez ez a izé a világkor ez van most.
[00:32:19]És ezek kerültek hatalomba.
[00:32:22]Édes istenem, nem tudom, hogy hogyan, milyen ésszel szavaztak, hogy tették oda az X-et.
[00:32:30]Hányszor mondtam én, hogy honfitársaim, figyeljetek oda, hova teszitek az X-et.
[00:32:35]De nem hallották meg.
[00:32:35]pedig értelmes lett volna és értelmes lett volna így viselkedni nem lehet most ez az EU-s pénz amiér ez kapar hát ezt az EU-s pénzt hogyha ott hagyná még mindig jobban járnak Magyarország mintogyha elhozza és bejönnek a migránsok és hát ezt bocsánat ezt annak idején mondta Orbán Viktor is nem tudom szó szerint idézni de valami olyasmit mondott inkább fizetjük ezt a napi büntetést merthogy ezzel így hosszabb távon jó jobban járunk Igen, annyiból járunk jobban, hogy nem borítják föl, mert végeredményben a biztonságot nem kéne elrontani, mert Magyarország a legbiztonságosabb ország jelenleg Európában, és ezt meg kéne tartani.
[00:33:19]Legalább ezt kéne észrevenni, de a Ursula az úgy játsza ki a dolgot, hogy csak akkor adom od a pénzt, hogyha jogállamiságot teljesíted.
[00:33:28]A jogállamiságba beletartozik az, hogy ami összegyűlt nálunk hulladék emberek, akikel baj van, azokat majd ide áttoljuk a magyarokhoz.
[00:33:37]Nem, ez nem viselkedés, ez semmi.
[00:33:37]Itt itt két fajta norma van, mint ahogy volt mindig.
[00:33:45]Két felé beszélnek, és az igazság az őket nem érdekli.
[00:33:48]Csak amit ők mondanak, az a szent, és az számít.
[00:33:50]Hát ez ez onszensz.
[00:33:54]Nem tudom, nem tudom, hogy hova fog jutni ez, de mindenesetre amiket most megígértek, állítól már túl vannak azon bőven anyagilag, mint amennyi a költségvetésbe belefér.
[00:34:08]Ígérgetnek ezek ilyen nyugdíjat, olyan nyugdíjat.
[00:34:11]Ezt azt azt nem hát meg, hogy emellett megtartják azt, ami van és jó és egyelőre működik.
[00:34:14]Arra is kíváncsi leszek, itt nyilván majd Brüsszel is kérni fog dolgokat, vagy már kért, ezt egyelőre nem tudjuk, de azért sejtjük, hogy hogy mi van itt.
[00:34:23]És akkor ugye még nem számoltuk bele, mert mindig csak abban gondolkozunk, vagy legtöbbször csak abban gondolkozunk, hogy mi van Magyarországon, meg mi van Brüsszel és Magyarország között.
[00:34:32]De egyébként meg itt van egy olyan geopolitikai cun, ami ami meg nyilvánvalóan el fog érni minket is több tekintetben.
[00:34:42]Igen, de ott van, hogy a Brüsszel, amit befektetett pénzt, mert sok pénzt belefektetett ebbe az emberbe azzal, hogy jusson el odáig, hogy kábítson el mindenkit és szavazzanak őrá, és akkor kormányváltás lesz és az is lett.
[00:34:54]És a Brüsszel ezért tartja is a markát, mert ő föl akarja venni azt a pénzt, mert az úrsula nem akar ilyen pénzeket elveszíteni.
[00:35:03]Ő úgy játszik, hogy ő a visszaosztott pénzeket szereti, mint amit a Zselenskitől is megkap.
[00:35:08]Az egész korrupt börtöntöltelék banda az, aki van az Európai Unió vezetője.
[00:35:15]Vagy voltak börtönben, vagy lesznek, de mindenesetre nem becsületes emberek, az biztos.
[00:35:20]És ez az Ursula ki fogja játszani ezt a Magyar Péter nevű akárkit, és azt fogja mondani, hogy nincs pénz.
[00:35:29]Ennyi.
[00:35:31]Hát igen, én ezt már mondtam sokszor, hogy itt nem arról van szó, hogy ők kedvelik Magyar Pétert, ők ez arról van szó, hogy ők ők érvényesíteni akarják a saját akaratukat és a saját céljaikat akarják meg elérni, megvalósítani.
[00:35:45]Nekik most úgy tűnt, hogy ez Magyar Péteren keresztül könnyebben fog sikerülni, mint Orbán Viktorral.
[00:35:48]Ezért álltak ki mellette nyilvánosan, de egyébként ugyanúgy és ugyanazokat a dolgokat fogják kérni Magyar Pétertől, amit Orbán Viktornál is el akartak érni.
[00:35:58]A kérdés, hogy sikerül-e és hogyha ezt teljesíti Magyar Péter, akkor azzal hogy jár majd Magyarország?
[00:36:02]Ezek olyan kérdések, amikre egyelőre úgy se látjuk előre a választ, sejthetjük, meg belegondolhatunk, meg beszélgethetünk róla, de egyébként például mondjuk a migrációs szerintem a migrációs paktum lesz az első, ugye annak nyáron valamikor kell döntést hozni azzal kapcsolatban.
[00:36:21]Az azért egy fontos dolog lesz.
[00:36:23]Megmondom őszintén, hogy én én nagyon fogok neki örülni, hogyha azt mondja, hogy nem, de egyelőre nem gondolom, hogy ő azt fogja mondani, hogy nem.
[00:36:31]De ki tudja?
[00:36:34]Hát mindenesetre a migráció az egy érdekes kérdés.
[00:36:37]Bocsánat, azért itt nagyon sokan szavaztak, vagy nagyon sokan mondtak véleményt erről a migrációról.
[00:36:40]Többen mint ahány tiszvaó van.
[00:36:46]Tudom, de mindenféleképpen többet veszítő azzal, hogyha beengedi a izéket, mert hogyha meg beengedi, akkor meg itt kerül Zsákutcába tulajdonképpen két tűz között van.
[00:36:58]Azt hitte, hogy ő játszhat mindenkivel még ját nagyon nagyon súlyos döntéseket kell majd hoznia.
[00:37:04]Nagyon súlyos csikicsuki játék az, amit ő bevállalt.
[00:37:11]Hát mindegy.
[00:37:11]Az biztos, hogy egész más volt.
[00:37:15]Az Orbán Viktor az egyéniség volt.
[00:37:18]Ez meg egy irányított, fogott, közönséges bűnöző, mert azt csinálta a telefon.
[00:37:24]Azért ne mondjunk ilyeneket, mert támadható és nincs bizonyítva, hogy hogy ő bűnöző lenne.
[00:37:29]Nem született vele kapcsolatban ilyen bírósági döntés.
[00:37:34]Az az miatt, hogy védelem alatt állt.
[00:37:36]Csak az miatt jó, de nem született.
[00:37:39]Tehát nem mondhatjuk valakiről azt, hogy bűnöző, akiről ez nincsen bebizonyítva.
[00:37:42]Na mindegy, erről csak erről csak igazából ennyit.
[00:37:48]Sándor, köszönjük szépen.
[00:37:50]Én is köszönöm, hogy hozzát.
[00:37:51]További szép napot kívánunk.
[00:37:51]Minden jó.
[00:37:53]Viszonthallásra.
[00:37:53]Köszönöm szépen.
[00:37:55]Kati nénit köszöntöm.
[00:37:55]Kezi csókolom.
[00:37:58]Ó, kellemes és jó napot, Balázs.
[00:37:58]De örülök, hogy önnel beszélhetek.
[00:38:02]Én is örülök, hogy önnel beszélhetek.
[00:38:04]Drága Balázsfám, én nekem négy kérdésem, négy.
[00:38:07]Direkt összeírtam röviden, tömören, hogy nehogy zavarba jöjj, mert ennél jobban már zavarba jönni nem tudok.
[00:38:15]Drága, akkor kezdem azzal, ami most pillanatnyilag azt hiszem az egész országot felháborítja, józan embereket a köztársasági elnök úrral kapcsolatban, hogy én csak kívánom neki, hogy próbáljon meg egészséggel, türelemmel kitartani.
[00:38:33]Nem lemondani, nem megfutamodni, kitartani.
[00:38:41]egy ő halánték, tehát őszhalántékú embert így megalázni ilyen ocsmány módon.
[00:38:47]Ezt szóval ez égbe kiáltó bűn.
[00:38:47]És ezért remélem, hogy ez a sátán fatya egyszer megfizet.
[00:38:55]Kac ne mondjunk ilyeneket.
[00:38:55]Legyen szíves, ezt elhatárolódom és ne mondjunk ilyeneket senkire.
[00:39:01]Ez az utolsó.
[00:39:01]Na ez jó.
[00:39:01]Most úgy mondtam, hogy ki kellett, hogy mondjam, mert már én már napok óta nem tudok megnyugodni emiatt.
[00:39:08]Tessék, tessék egy kicsit megnyugodni.
[00:39:12]Na, a másik pedig egy ap ehhez a drága úri emberhez, inkább akkor úgy mondom, hogy ez a talpig, földtől a talpig úri embernek van egy kedves édes apukája, egy volt bíró úr, elkeseredve reklamált a Facebookon, hogy az ő kisfiát, az ő fiát mennyi sérelem éri, pedig ő milyen jót akar.
[00:39:40]Hát nem tudom, hogy a bír volt bíró úr, az exbíró úr, ha már gondolom, hogy nyugdíjban lehet már, hogy amikor ez a ez az emberke cseperedett föl, akkor hogyan nevelte?
[00:39:52]Mert amilyen amilyen a szülő, olyan a gyermek is állítólag, mert én a legalábbis nekem is volt két gyermekem, és mindig azt mondták, hogy a gyerek a szülőről vesz példát.
[00:40:02]Hát nem tudom, hogy ezt hova soroljam.
[00:40:09]Nem tudom, hogy hova soroljam.
[00:40:09]Ez az egyik, hála Istennek, hogy már kifújtam ezzel.
[00:40:15]A másik, hogy ugyanez a földtől a talpig úri ember, ez nem tudja mi az a bumeráng effektus?
[00:40:25]Mi az?
[00:40:26]Boláskám.
[00:40:26]Tessék.
[00:40:27]Most mire gondol, mint bumerang effektus?
[00:40:30]Hát az, hogy amit ő most csinál, ahogyan ő viselkedik, egy idő múlva ő ezt visszakapja.
[00:40:39]Most ő, hogy nem tudom, hogy ebbe belegondol-e egyébként, hogy minek milyen hatása lehet egyébként az országra meg bármire nézve.
[00:40:46]Igen.
[00:40:47]Most nyilván egy ilyen színház hangulat van fenntartva, de ham ezt mondtam, hogy hogy mostantól kezdődik az igazi munka, amit nekik el kell végezni és innentől hát kéne, de hát ez még csak mindig csak pocskondiázik, semmit nem mutat, hogy mit akar csinálni, mert még semmi konkrétumot nem hozott ki nyilvánosságra, hogy ő mit akar csinálni, hogy valós valós cselekedet, amit meg akar valósítani, mert itt Az üzemanyag árak már a levegőben már régen elszálltak, ugye, felhőbe mentek, meg egyszerűen nem tudni, hogy mit akar.
[00:41:25]Nem tudni.
[00:41:28]Hát most egyelőre ugye azt mondja, hogy ami jó azt megtartja, ami meg rossz azt kijavítja.
[00:41:33]Tehát egyelőre tényleg csak ennyit tudunk.
[00:41:34]Tehát üzemanyagár az már kiderül.
[00:41:38]De egyébként ez az üzemanyag ez olyan, hogy én mondtam, hogy én elhiszem neki, hogy ő most jelenleg a világpiaci körülmények között nem tudja 480-ra.
[00:41:45]Csak akkor minek kellett megígérni?
[00:41:45]Már akkor is látszott, hogy mi a világpiaci helyzet.
[00:41:49]Pontosan pontosan.
[00:41:50]Na de ugyanez a kérdés az EU-s pénzekkel kapcsolatban is.
[00:41:56]Hát ugye változó volt ugye, hogy tudva levő volt, hogy főleg mióta a háború ugye négy éve dúl ugye a szomszédba, azóta a pénzek mind odamennek.
[00:42:02]És már tudva levő volt ugye már fél évvel, három- negyed évvel ezelőtt, hogy az EU-s pénzek elúsztak.
[00:42:09]Nem látok a fejébe, de lehet, hogy abból indult ki, vagy legalábbis én abból indultam volna ki, hogy ugye Tuskék is annak idején Lengyelországban ők is kaptak pénzt rögtön kábé, tehát hogy ők megnyerték a választás, hatalomra kerültek és rögtön kaptak-e, vagy mennyit, azt nem tudom, vagy hogy az egészet megkapták-e, arra nem emlékszem, de hogy ők rögtön kaptak.
[00:42:28]Szerintem ő is erre számított, hogy hogy kvázi jutalomból a választás megnyeléséért fog kapni.
[00:42:32]Aztán aztán ki tudja, tehát lehet, hogy nem számított ő rá, hogy hogy neki is ilyen feltételeket fognak szabni.
[00:42:41]Én erre hogy hát méghozzá nagyon nagy feltételeket szabtak neki.
[00:42:45]Nagyokat.
[00:42:45]Igen, nagyon nagyot.
[00:42:47]Ő azt képtelen teljesíteni augusztusig.
[00:42:52]Hát nem állunk sem, most úgy mondom, hogy a költségvetés sem áll úgy, hogy ő a saját elmélete alapján átalakítsa Magyarországnak a helyzetét.
[00:43:03]ilyen rövid időn belül, mert nem tudja.
[00:43:09]Hát meg ugye hát akkora geopolitikai, tektonikai mozgások vannak.
[00:43:13]Hát ennyi annyit beszélünk erről is, hogy itt nem csak arról van szó egyébként, hogy hogy Magyarországon mi van meg Magyarországon.
[00:43:21]Tehát itt arról is van szó, hogy olyan külső hatások most jó jók is, meg rosszak is.
[00:43:25]Tehát ezt nem lehet előre előre látni.
[00:43:27]Ugye ezt senki nem látja előre, hogy mi fog itt történni.
[00:43:31]Ugye itt Amerika, Kína és Oroszország helyezkedése, közelkelet, energiaválság.
[00:43:36]Most itt van egy egész világ mozog.
[00:43:38]Mozog elképesztő ütemben.
[00:43:40]Igen.
[00:43:40]Nagyon gyorsan történnek a dolgok.
[00:43:42]Tehát senki nem látja előre, hogy mi fog történni.
[00:43:43]Tehát egyébként azért is szerintem egy kicsit felelőtlen dolog ígérgetni egy olyan helyzetben, aminek egész egyszerűen nem látunk előre.
[00:43:53]Hát nem.
[00:43:53]Hát a más aztán van még egy kérdésem, hogyha mehetek tovább.
[00:43:58]parancsol, hogy annyira hangoztatja, hogy ez a vagyon átvizsgálás, vagy mi a fenének mondják, hogy ő rá fog vonatkozni, rájuk fog vonatkozni a Tiszára, vagy csak a a fideszesekre fog ez vonatkozni?
[00:44:12]Ezek nekem lenne egy tippem, de nem mondom, de ezek olyan kérdések, amik amik nyilván fontosak és felteendő kérdések, de én azt mondom, hogy vizsgáljanak ki minden vagyonosodást egész nyugodtan.
[00:44:22]Sőt egyébként lehet, hogy lehet, hogy szükség is van rá.
[00:44:24]őket is.
[00:44:27]De akkor vonat Igen, pontosan.
[00:44:27]De akkor vonatkozzon mindenkire, mert akkor nézzenek át minden szerződést, minden vagyonosodást, minden mesés gazdagodást, akkor tessék az összeset.
[00:44:37]Tehát akkor akkor viszont vagy ne nézzenek meg egyet se, vagy nézzék meg az összeset.
[00:44:40]De nézzék meg.
[00:44:42]Én én azon a azon az oldalon állok, hogy akkor te mindenkit, vagy senkit, vagy mindenkit társadalmi bizalom kedvéért meg kell nézni akkor ténylegesen az összeset.
[00:44:50]Na most Balázs egyetlen egyet azért még, hogy nem ki kell, hogy mondjam, mert ki kívánkozik belőlem, hogy azért soha mióta kormány, de előtte sem soha a fideszesek egy sértő szót a tiszásokra nem mondtak, mert aki azt mondja, hogy igen, az hazudik.
[00:45:16]megfelelő kulturáltan, normálisan viselkedtek mindenkivel szemben.
[00:45:20]Most én, aki hát egy én öreg csataló vagyok már, elnézést, hogy így mondom, mert 81 éves vagyok, de úgy képzelje el, mielőtt megvolt a választás, két héttel Tiszás úriember, 45 éves úriember megállt mellettem az utcán, kiszólt most kimondhatom, mondj ne mondja ki, legyen szíves.
[00:45:46]Bár nem tudom, mit akar kimondani, de ne mondja ki.
[00:45:47]Egy nagy G betűt, egy nagy G betűt képzeljen el.
[00:45:54]Pont pont pont megdöglesz.
[00:45:59]Ezt meg nem tudom, hogy nem tudom, hogy erre mi szükség van.
[00:46:01]Reméljük, hogy lecsillapodnak a kedélyek.
[00:46:02]Egyébként meg ez általában azért leszoktak csí.
[00:46:05]Nem én vagyok az egyetlen, mert ha csak engem ért volna ilyen inzultus, én azt mondom, hogy le vagy le vagy hányva, hülye vagy.
[00:46:14]Bocsánat, mert mert egy hülyétől mást az ember nem várhat.
[00:46:19]Én így könyvelem ezt, de nem én vagyok az egyetlen, hanem számtalan eset.
[00:46:26]El fog kezdődni az az időszak, amikor én tényleg egyelőre tényleg csak ezt tudom mondani.
[00:46:30]Biztos úgy tűnik, hogy ismételgetem magam, de egyelőre tényleg ez a mi fog történni.
[00:46:33]Mindenki úgy olyan, mintha tudná, hogy mi fog történni.
[00:46:37]Senki nem tudja, hogy mi fog történni.
[00:46:39]De tényleg, tényleg az a helyzet, hogy azért is mondom, hogy hogy egy kicsit csill csillapítsuk le egymást is, meg ne hergeljük egymást, meg ne dobálózzunk, meg minősítgessünk most, mert fogalmunk sincsen, hogy mi fog történni.
[00:46:51]Ők most el fognak kezdeni kormányozni, döntéseket hozni, és ezeknek szépen lassan meg fognak jelenni a hatásai, és akkor lesznek kisebb döntések, aminek kisebb hatása lesz, és lesznek nagy döntések, amiknek esetlegesen azonnali hatása lesz.
[00:47:08]az annak alapján fogjuk tudni ezt az egészet megítélni.
[00:47:10]És igen, egyébként nyilván meg lehet ítélni, meg véleményt lehet mondani annak alapján, amit eddig láttunk a a nemcsak egyébként Magyar Pétertől, hanem a követőitől meg ami az interneten történik.
[00:47:22]Tehát elmondhatjuk róla a véleményünket, hogy ez hogy ez meg a stílus meg hogy agresszíven viselkednek.
[00:47:29]Tehát ezeket persze ezekről lehet beszélgetni, el lehet mondani, de konkrétan ugye a kormány munkáját nem tudjuk egyelőre semmit nem tudunk.
[00:47:37]Semmit nem tudunk.
[00:47:40]Csak én azt nem ez most megint egy, hogy én azt nem értem, hogy hogy lehet úgy elindulni, hogy semmiféle a tehát egy bizonyos réteget, tehát az ellenzéket teljesen kizárni a kormányzásból nem lehet.
[00:47:54]Nem biztos, hogy ki fogják tudni zárni.
[00:47:56]Tehát azért a azért jelenleg ott, akik bent ülnek a Fidesz színeiben például, meg egyébként a Mi Hazánk színeiben, azok rendkívül tapasztalt emberek a politikában.
[00:48:07]És és olyanok ülnek ugye velük szemben mellett a Tiszásként, akik meg akik meg újonnan kerültek be a parlamentbe.
[00:48:14]Tehát semmi tapasztalatuk nincs.
[00:48:16]Simán lehet, hogy egyébként előbb-utóbb kénytelenek lesznek tanácsot kérni.
[00:48:19]Nem tudom, hogy eljön-e, de ki tudja, bízunk benne, hogy eljön az idő.
[00:48:27]Azért meg azért maguk köré vettek olyanokat, akiket hány olyan ember van, akik a Fidesz köreiből jöttek, akik tapasztaltak.
[00:48:32]Tehát látszik, hogy szükségük van a tapasztalt emberekre a a holdudvarukban, akik egyébként tudják, hogy mit kell csinálni, meg hogy kell ezeket a dolgokat intézni, meg végigvinni.
[00:48:43]Aztán továbbra is csak ismételni tudom, meglátjuk, hogy végül mi lesz ebből.
[00:48:47]Meglátjuk.
[00:48:47]Hát köszönöm, hogy beszélhetem önnel és családjának is, kedves családjának is nagyon jó egészséget kívánok.
[00:48:53]Remélem még talál még beszélgetünk még.
[00:48:56]Köszönjük szépen, hogy hívott minket.
[00:48:58]Minden jót.
[00:48:58]Viszontásra.
[00:48:59]Én is köszönöm.
[00:49:01]Most újabb telefonálót nem kapcsolok, mert mindjárt néhány másodperc múlva elmegyünk szünetre.
[00:49:04]Egyébként itt Zsuzsa írja nekünk, hogy a legutóbbi önkormányzati választás úr Karácsony Gergely is tudta, hogy a migráció mellett nem szabad kampányolni, mert az ő szavait idézve az társadalmi ellenállást váltana ki.
[00:49:14]Magyar Péter azért szeretné minden áron meneszteni a köztársasági elnököt az SMS író szerint, mert ő adhat egyedül a, mert ő a hadsereg főparancsnoka, ez nem tudom, hogy kapcsolódik a migrációhoz, de nem tudjuk, hogy miért akarja ennyire meneszteni.
[00:49:27]Majd gondolom, hogy szépen útközben ez is ki fog derülni.
[00:49:29]Mi viszont most elmegyünk egy szünetre, de mindjárt jövünk.
[00:49:33]Maradjanak velünk.
[00:49:38]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:49:41]Paláver, hangra fel.