Paláver 3. rész (2026-05-14) - Hír.FM
- A műsorvezető szerint az asztalra ülő képviselő bocsánatkérése pozitív, a kárpátaljai dróntámadás után az orosz nagykövet behívását helyénvalónak tartja, de az ukrán nagykövet behívását is jogos felvetésnek nevezte a kényszersorozás miatt.
- Tihanyi István párhuzamot vont a 2016-os kvótanépszavazás 3,28 millió nem szavazata és a TISZA jelenlegi támogatói száma között, attól tartva, hogy a migrációs paktum életbe léptetése gyors migránsnövekedéshez vezet.
- A műsorvezető szerint nem tudni, Magyar Péter bevállalja-e a paktumot; lehetséges, hogy az EU-s pénzek ára a migrációs paktum elfogadása lesz, de kérdés, hogy ez az ár nem túl magas-e.
- Ákos szerint a Karmelita kolostort az Orbán-kormány állította helyre a világháborús pusztulás után, és Magyar Péternek nem elborzadnia kellene, hanem örülnie, hogy van miből tanulnia.
- Ákos Hegedűs Zsoltról elmondta: jó orvos lehet, de a vezetéshez születni és tanulni kell, ahogy Orbán Viktor is tette 2002 után.
- Gábor szerint az Országház szépsége a nemzeti méltóságot szolgálja, nem a kormány fényűzését, és Magyar Pétert „a világ legkártékonyabb miniszterének” nevezte, aki a hazáját és embertársait gyalázza.
- Mária elviselhetetlennek nevezte, hogy a Hír TV még mindig kampánybejátszásokat sugároz Magyar Péterrel, és a TISZA politikusainak stílusát arrogánsnak, minősíthetetlennek tartja.
- A műsorvezető a kivárás álláspontját képviselte: ha jó döntés születik, örülni kell, ha rossz, szóvá kell tenni; őszre várható tisztább kép a kormány teljesítményéről.
Részletes összefoglaló megjelenítése
Bevezető aktualitások
A műsorvezető a második óra elején röviden összefoglalta a korábban érintett témákkal kapcsolatos friss fejleményeket. Elmondta, hogy az újonnan megválasztott képviselő asszony, aki az asztalra ült és feltette a lábát, időközben bocsánatot kért, amit a műsorvezető pozitív fejleményként értékelt.
A kárpátaljai dróntámadás kapcsán megemlítette, hogy Orbán Anita külügyminiszter bekérette az orosz nagykövetet, amit a műsorvezető helyénvalónak tartott, bár kíváncsi lenne a megbeszélés konkrét tartalmára. Egy SMS-üzenetre hivatkozva felvetette, hogy vajon a kárpátaljai magyarok kényszersorozása miatt az ukrán nagykövetet is be fogja-e hívni a külügyminiszter – a felvetést jogosnak nevezte.
Szóba került a hat év után megszűnt vészhelyzeti kormányzás, valamint a Kína és az Egyesült Államok közötti magas szintű találkozó is.
TISZA-kormány és a migrációs paktum kérdése
Tihanyi István (Szentendre) hozzászólása
A betelefonáló két témát érintett. Először méltatta a korábbi adásban megszólaló Sebők Luca nevű hölgyet, akit rendkívül intelligensnek és jól fogalmazónak nevezett – olyannyira, hogy Zrínyi Ilonához és Szilágyi Erzsébethez hasonlította. Elmondta, hogy szentendrei baráti körével szívesen megismerné személyesen is.
A második, érdemi téma a migráció volt. A betelefonáló felidézte a 2016-os népszavazást, ahol 3.280.000 ember szavazott a kötelező betelepítés ellen (98%-os arány), de a részvételi küszöb miatt érvénytelen lett. Párhuzamot vont a TISZA jelenlegi szavazóinak számával, ami hasonló nagyságrendű.
„Ha annyian szavaztak körülbelül a Tiszára most, mint hányan nemet mondtak annak idején a kötelező betelepítésre, akkor amikor Orbán Viktor, a mi miniszterelnök urunk, mindig is az lesz, azt ígérte az elvesztett választás után, hogy az elmúlt 16 év minden eredményét megvédjük, hogy ő ezt fizikailag hogy gondolja." – Tihanyi István *
Felhívta a figyelmet arra, hogy Orbán Anita a meghallgatásán azt mondta, érvénybe léptetik a június 12-től hatályos migráns paktumot. A betelefonáló szerint ha 20.000 migránst beengednek, a családegyesítéssel ez gyorsan 40.000-re, majd még többre duzzad, hasonlóan a nyugat-európai országokban látott folyamatokhoz. Történelmi párhuzamot vont a magyar történelem muszlim megszállás elleni hőseivel.
A műsorvezető válaszában hangsúlyozta, hogy egyelőre nem tudni, Magyar Péter milyen döntést fog hozni. Lehetségesnek tartotta, hogy a miniszterelnök fogja kimondani a végső szót a kérdésben, nem pedig a külügyminiszter. Felhívta a figyelmet arra a kommunikációs veszélyre, hogy ha egyszer 20.000 embert beengednek, utána nehéz lesz nemet mondani a továbbiakra.
„Lehet, hogy Magyar Péter nem meri ezt bevállalni, és nem fogja rá azt mondani, hogy igen. És ha mégis meri, akkor arról beszélgetünk akkor, amikor merte.” – a műsorvezető *
A műsorvezető kiemelte, hogy Magyar Péter egyik fő ígérete az EU-s pénzek hazahozatala volt, és elképzelhető, hogy ennek ára lehet a migrációs paktum elfogadása. A kérdés szerinte az, hogy ez az ár nem lesz-e túl magas.
A betelefonáló a polgári engedetlenség lehetőségét is felvetette, utalva a taxisblokádra és a Pride felvonulás megtartására, ahol szintén nem volt következménye a tiltás ellenére történő cselekvésnek.
A Karmelita kolostor és a kulturális örökség kérdése
Ákos (Székesfehérvár) hozzászólása
A 87 éves betelefonáló több témát is érintett. Először javasolta, hogy a hallgatók által felvetett hasznos észrevételeket – például az iparűzési adó felosztásának módját – továbbítsák a politikai döntéshozóknak.
A Karmelita kolostorral kapcsolatban kifejtette, hogy az épület a II. világháború óta bedeszkázva, levert vakolattal állt, és az Orbán-kormány állította helyre. Szerinte Magyar Péternek nem kellett volna elborzadnia Orbán Viktor könyvtárától, hanem örülnie kellene, hogy van miből tanulnia.
„Tulajdonképpen nem történt más, mint az, hogy az a lopós Orbán kormány, kérem szépen, képzelje, rekonstruálta és helyreállította azt, amit a történelmi elődeik megépítettek.” – Ákos *
A betelefonáló további példákat sorolt a budapesti kulturális fejlesztésekre: a Városliget, a Nemzeti Múzeum felújítása, a Néprajzi Múzeum. Szerinte ezeket meg kellene mutatni a TISZA képviselőinek is, hogy lássák a valóságot.
Hegedűs Zsolt egészségügyi miniszter táncos szereplése
Ákos kitért Hegedűs Zsolt egészségügyi miniszterre is, akinek táncos videóját „az egész világ látta". Idézte a miniszter állítását, miszerint ő az egyik legjobb orvos a csípőprotézis beültetésében. A betelefonáló szerint azonban a jó orvosi képesség nem jelenti automatikusan azt, hogy valaki jó vezető is – a vezetéshez születni kell, és tanulni kell a vezetéstudományt, ahogy szerinte Orbán Viktor is tette 2002 után.
„Ő lehet egy jó orvos, kérem szépen. Ő ezt nem vonjuk kétségbe. Egyel már nem is értünk hozzá, a másik, de jó vezetőnek először születni kell, olyannak kell lenni az egész habitusának, utána tanulni kell a vezetéstudományát meg kell tanulni, ahogy Orbán is megtanulta 2002 után.” – Ákos *
Egy epigrammával zárta gondolatát: „Éretlen kincsével kérkedik az oskola gyermek, az okos bölcs megalázza magát", amit a búza hasonlatával egészített ki – a búza is nőne az égig, de amikor megérik, lehajtja a fejét.
Kapitány István gazdasági miniszter megítélése
Ákos Kapitány Istvánról is véleményt formált, akit „izig-vérig liberálisnak" nevezett, hozzátéve, hogy az „újfajta liberalizmust" képviseli, nem a Kossuth- vagy Széchenyi-félét. Szerinte Kapitány egy „nemzetietlen liberális", aki elfelejti a nemzetállamokat és csak a világtőkét ismeri. Kérdésesnek tartotta, hogy mennyire befolyásolható, és ha nagyon az, akkor szükség lehet népszavazásra és tüntetésekre a nemzeti vagyon védelmében – példaként a Mol részvényeit említette.
A betelefonáló általánosságban is kifejtette, hogy a TISZA-kormánnyal szemben nem siránkozni kell, hanem megszervezni magukat, új lehetőségeket keresni, és szükség esetén az utcára vonulni. Saját kidolgozott technológiát említett, amit „megfelelő helyre" kíván eljuttatni.
Az Országház és a Karmelita bejárásának értékelése
Gábor (Nyíregyháza) hozzászólása
A betelefonáló Magyar Péter Országház-bejárására reagált, ahol a miniszterelnök szerinte azt sugallta, hogy az Orbán-kormány fényűző életet élt. Gábor ezzel szemben azt hangsúlyozta, hogy az Országház és a hozzá tartozó épületek a becsületes magyarok számára szentek és sérthetetlenek, és azért szépek, hogy méltósággal fogadhassák a világ vezetőit.
„Ez nem azért olyan fényes, nem azért olyan szép, mert az Orbán kormány itt Isten tudja micsoda életet élt, hanem az azért olyan szép, hogy a magyar a becsületét, a tisztességét, és métószággal tudja fogadni, azokat a világ vezetőit.” – Gábor *
A műsorvezető kiegészítette, hogy a Karmelitát úgy próbálták beállítani, mintha Orbán Viktor ott lakott volna, holott az egy hivatali helyiség.
Gábor súlyos kritikát fogalmazott meg Magyar Péterrel szemben, azt állítva, hogy a miniszterelnök mindenkit meggyalázott, megsértett, beleértve a saját szavazóit is, akiket „atyaloknak" és „büdös szájúnak" nevezett. Az asztalra ülős incidensre utalva megjegyezte, hogy a TISZA képviselőinek „viselkedési hányadosuk nulla".
„Ilyen kártékony miniszterünk még a világon sose volt. Pedig volt G 209-es, volt pupulykás, volt más milyen minden volt, de ilyen kártékony miniszterünk, mint aki most van, aki a hazáját gyalázza, az embertársait gyalázza. Ilyen még nem volt.” – Gábor *
A 77 éves betelefonáló hangsúlyozta, hogy „a haza nem eladó", és attól tart, hogy Magyar Péter csak akkor kap Brüsszelből pénzt, ha „elárulja a hazát". Szerinte a külföldi befektetők „héjaként" várják, hogy megvásárolhassák a magyar nemzeti vagyont.
A műsorvezető itt is a kivárás álláspontját képviselte, hangsúlyozva, hogy nem érdemes előre hergelni egymást, mert nem tudhatjuk, milyen döntések születnek. Elismerte ugyanakkor, hogy a jelek egyelőre nem arra utalnak, hogy „minden nagyon szuper lesz és csodálatos".
Gábor az elszámoltatási ígéretekkel kapcsolatban felvetette, hogy Magyar Péternek „a saját udvarán kellene söprögetnie először", utalva a TISZA-hoz köthető pénzmozgásokra. A műsorvezető egyetértett azzal, hogy ha vizsgálódnak, akkor mindenkit és minden esetben vizsgáljanak ki, 10 évre visszamenőleg.
A kampánybejátszások és a politikai stílus kritikája
Mária hozzászólása
A betelefonáló elmondta, hogy már egy hete próbál bejutni a műsorba. Panaszát fejezte ki amiatt, hogy a Hír TV-n még mindig naponta többször bejátsszák a kampányidőszakból származó bejátszásokat, amelyekben Magyar Péter szerepel. Ezt „undorítónak" és „elviselhetetlennek" nevezte.
„Egyszerűen a belsőnk szétszakad a fájdalomtól az idegtől és nap mint nap a hírtvébe is óránként akár bejátsszák.” – Mária *
Külön kitért a köztársasági elnökkel történt incidensre, ahol szerinte Magyar Péter gőgje és gyűlölete mutatkozott meg. Felvetette, hogy a teremben senki nem lépett oda, hogy a köztársasági elnököt megvédje. A TISZA politikusainak stílusát „minősíthetetlennek" és arrogánsnak nevezte, és úgy látta, ez a vezetőjüktől ered.
A műsorvezető azt a reményét fejezte ki, hogy amikor a kormányzás komoly problémákkal szembesül (energiaválság, geopolitikai helyzet), akkor már nem lesz idejük és energiájuk a „színházra".
Mária a műsor szerkezetét is kritizálta, mondván, hogy a gyakori megszakítások (radar, reklám, hírek) miatt nehéz a hallgatóknak bejutniuk és a „belső fájdalmakat" levezetniük.
Külpolitikai kitekintés
Mária egy sajátos külpolitikai elméletet is megosztott: szerinte az EU valójában német birodalmat épít, és az ukrán hadsereg támogatása is ezt a célt szolgálja. Úgy vélte, a németek revansot akarnak venni a sztálingrádi fordulatért, és az orosz fenyegetettség hangoztatása csak ürügy. Béke mellett foglalt állást, és felvetette, hogy az embereknek az utcára kellene vonulniuk tiltakozni a háborús készülődés ellen.
Záró hozzászólás: a TISZA ígéretei és a kivárás
László hozzászólása
A műsor utolsó perceiben egy újabb betelefonáló idézte Orbán Viktor hármas jelszavát: „No war, no gender, no migration", amit örökre a szívébe vésett. Sajnálatát fejezte ki Kárpátalja helyzete miatt, megjegyezve, hogy „nincsen vaskupola nekik sajnos". A vészhelyzet megszűnését helyesnek tartotta, felidézve a maszkviselés időszakát.
Felolvasta a TISZA Párt ígéreteit egy újságból: adócsökkentés, nyugdíjemelés, olcsóbb élet, a magyar dolgozók védelme, jobb egészségügy, alacsonyabb rezsi, családok támogatása. A műsorvezetővel egyetértett abban, hogy ősz környékére már tisztább képet kaphatunk a kormány teljesítményéről.
A műsorvezető zárásként hangsúlyozta: nem kell mindenben a rosszat látni, ha jó döntés születik, annak örülni kell, ha rossz, akkor viszont szóvá kell tenni.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „Chipping és Donald Trump találkoztak" – a műsorvezető nagy valószínűséggel Xi Jinping kínai elnökre utalt, akinek neve az ASR során torzult.
- „G 209-es, volt pupulykás" – Gábor hozzászólásában korábbi miniszterekre utalt, a nevek nem rekonstruálhatók pontosan.
- „Dorura berü del bor ez mindig így volt” – Ákos hozzászólásában egy idegen nyelvű kifejezés, valószínűleg latin vagy olasz eredetű szólás, pontosan nem azonosítható.
- „a dsumbuyit” – Ákos a Városligetre utalt, a szó pontosan nem rekonstruálható.
- „Pila, ez egy történelmi hagyatékunk volt” – Ákos mondatának eleje értelmezhetetlen.
- „A buga esik az eső, lehajtja a fejét, ha sincs a nap meg felemelé.” – Gábor egy népi bölcsességet idézett, pontatlan formában.
Teljes átirat megjelenítése
[00:01:01]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:01:07]Paláver hangra fel.
[00:01:13]És már itt is vagyunk, folytatjuk a Palávert 0617992999.
[00:01:17]A telefonszámunk is 067953 az SMS számunk.
[00:01:21]És annyi update van a mai témákkal kapcsolatban, hogy ugye beszélgettünk a újan megválasztott tiszteles képviselő asszonyról, aki fölült az asztalra és feltette a lábát.
[00:01:33]Tehát én most azt olvastam itt a szünetben görgetve az internetet, hogy ezért ő bocsánatot kért.
[00:01:39]Hát ez már azért végül is haladás.
[00:01:39]Aztán ugye beszélgettünk még a kárpátaljai helyzetről.
[00:01:43]Ugye brutális dróntámadás történt Kárpátalja ellen.
[00:01:46]Ugye itt be is kérette egyébként Orbán Anita az orosz nagykövetet, ami szerintem teljesen rendben van, mert miért tette volna?
[00:01:57]Az mondjuk érdekelne, hogy milyen kérdéseket tett fel neki, illetve miről beszélgettek egészen pontosan.
[00:02:00]Itt volt ilyen SMS-ező, aki azt írta, hogy vajon a kárpátaljai magyarok kényszersorozása miatt az ukrán nagykövetet is be fogja-e hívni majd Orbán Anita.
[00:02:11]Nem tudom, de a felvetés tulajdonképpen jogos.
[00:02:19]És hát arról beszélgettünk, hogy milyen helyzetben, hogy hogy változtathat-e Kárpátalja helyzetén az, hogy most már nem Orbán Viktornak, hanem Magyar Péternek hívják a miniszterelnököt, illetve beszélgettünk arról is, hogy hat év után ugye végetért a vészhelyzet Magyarországon.
[00:02:32]Ugye ez a vészhelyzeti kormányzásra vonatkozik.
[00:02:34]És hát itt szóba került minden egyéb ugye geopolitikai, tektonikus mozgások, Kína Egyesült Államok találkozó, ugye Chipping és Donald Trump találkoztak és mennyire szerettem volna én légy a falon lenni ezen a megbeszélésen.
[00:02:53]Istvánnal folytatjuk a napot.
[00:02:53]Jó napot kívánok.
[00:02:56]Jó napot kívánok.
[00:02:56]Tihanyi István vagyok Szentendről.
[00:02:59]Üdvözlöm.
[00:03:00]Két dolog miatt hívom.
[00:03:00]Az egyik, hogy 11-én, illetve 10-én a Paláver műsorban betelefonált egy Luca nevű hölgy, aki azért volt számomra csoda, mert mintha megelevenedett volna Zrinyi Ilona és Szilágyi Erzsébet.
[00:03:18]Ugye az egyikük második Rákóci Ferencet nevelte, a másik pedig Mátyás királyt.
[00:03:24]Olyan értelmes, intelligens és szépen fogalmazó hölgy vagy asszony volt, hogy egyszerűen csodával volt határos számomra.
[00:03:37]Olyan hatása volt.
[00:03:39]És így Szentendré van egy baráti kör, lejátszottuk.
[00:03:44]Szeretném őt megismerni, vagy szeretnénk őt megismerni személyesen?
[00:03:46]Persze van ilyen adatvédelmi dolog, azt tudom, de igen, azt akartam mondani, hogy én sajnos nem járhatok közbe.
[00:03:54]Mil nem kell, csak elmondanám, hogyha én engedélyt adnék arra, hogy a hölgynek megadják, ha önöket hívja, akkor szívesen tenném.
[00:04:01]Nem jutok zöldágra, úgy hívták, hogy Sebők Luca, de mondom, olyan véleménye volt, olyan mondatai voltak, hogy mesebeli volt.
[00:04:12]Szóval valami elképesztő.
[00:04:15]az országot rá merném bízni.
[00:04:17]Ez az egyik.
[00:04:17]A másik pedig az, hogy 2016-ban, nem tudom hány éves volt ön, de de akkor volt egy népszavazás, ahol 3280000 ember arra szavazott, hogy a kötelező betelepítést elutasítja.
[00:04:34]Ez 98%-os volt.
[00:04:39]Hát ez a nagy valamiért bent volt érvényes, mert nem tudom, hogy hogy van ez, de 55000 ember mondta, hogy jöhetnek a migránsok.
[00:04:49]3280000 valami olyasmi volt, úgy emlékszem, hogy a részvételi küszöböt nem érte el.
[00:04:55]Igen, de mondjuk ha megkérdezem öntől, hogy mondjuk hány ember szavazott most a Tiszára, akkor körülbelül ugyanennyi.
[00:05:06]Hát volt mára.
[00:05:06]a migráció az egy nem tudom, hogy hallott-e, hogy felolvastam egy SMS-t, mity hölgy írta, hogy annak idején még karácsony is beismerte, hogy nem szabad a migráció mellett kampányolni, mert annak olyan elutasítottsága van a Igen.
[00:05:20]magyar magyar néplélekben alapvetően.
[00:05:24]Hát kíváncsi leszek, ez egy nagyon fontos döntése lesz Magyar Péternek.
[00:05:28]vagyok nagyon kíváncsi az ön véleményére is, mert ez az Orbán Anita nevezetű külügyminiszter jelölt a meghallgatásán, mikor megkérdezték, hogy és akkor a június 12-én érvényét elkezdő migráns paktum ott érvénybe léptetik, és mondta, hogy igen.
[00:05:49]Na most akkor meg szeretném kérdezni, hogyha annyian szavaztak körülbelül a Tiszára most, mint hányan nemet mondtak annak idején a kötelező betelepítésre, akkor amikor Orbán Viktor, a mi miniszterelnök urunk, mindig is az lesz, azt ígérte az elvesztett választás után, hogy az elmúlt 16 év minden eredményét megvédjük, hogy ő ezt fizikailag hogy gondolja.
[00:06:14]Ez érdekelne.
[00:06:14]Nem várok most öntől választ.
[00:06:16]Másik pedig hát én nem is tudnék adni.
[00:06:18]Hát meglátjuk, hogy hogy ki mit tehet meg.
[00:06:22]Mert ki de ön szerint ön szerint, ha 20000 ember mondjuk be lesz ide telepítve június 12-e után, azok hogy jönnek be?
[00:06:31]Vonattal, repülővel, busszal, hajóval?
[00:06:34]És akkor hogyan lesz ez megakadályozva?
[00:06:40]Mert ha ide beengedünk most rögtön 20000 migránst, akkor ugye jön a családegyesítés, az már 40000, és utána jönnek a gyerekek.
[00:06:50]Ugyanaz lesz, mint ami Németországban és Franciaországban 20-30 éven belül.
[00:06:59]És nekünk hőseink voltak az elmúlt muszlim megszállás alatt 300 400 éven belül, akiknek az arcán járunk, akik el vannak temetve a hazánk földjébe, akik életüket és vérüket adták azért, hogy itt ne legyen muszlim világ.
[00:07:14]Nagyon téma ez egyébként minket őszintén.
[00:07:22]A nagy kérdés az az, hogy végül úgy is nem tudom, hogy ők hogy működnek belülről, mint partstruktúra, vagy mint kormány, de gyanítom, hogy azért mégis csak Magyar Péter fogja a döntést meghozni ezzel kapcsolatban.
[00:07:32]Erre csak tippelek, hogy a háttérben azért ő fogja kimondani a végszót.
[00:07:39]Érdekes, mert mert nyilván el lehet adni ezt kommunikációban az elején akár Brüsszel részéről is, hogy jó, de ez csak 20000 ember, az nem olyan sok.
[00:07:47]Amúgy nem is olyan kevés, hogyha mondjuk a magyar átlagtelepüléseknek a méretét vesszük alapul, akkor azért az már na mindegy, az már egészen más képet fest erről az egészről, de ugye tudjuk, hogy az amikor azt mondják, hogy 20000 és már egyszer ugye rá lett bólintva, akkor utána már a következő 20000-re már merőben nehezebb azt mondani, hogy nem, mert hogyha már 20000et beengedtünk, akkor már miért ne lenne 40?
[00:08:13]Az meg már miért ne lenne 60?
[00:08:15]Nem tudom, hogy így lesz-e.
[00:08:15]És mi a a brüsszeli terv ezzel kapcsolatban?
[00:08:20]Polgári engedetlenség.
[00:08:22]Emlékszik a taxis blokádra?
[00:08:23]Igen.
[00:08:25]Ott Gönc Árpád köztársasági elnök megkegyelmezett az embereknek.
[00:08:27]Így van.
[00:08:30]Most amikor a Priderra törvény volt, hogy nem lehet megtartani, mégis megtartották.
[00:08:36]Itt sem volt semmilyen számonkérés senkin.
[00:08:40]Valami karácsony ellen indult valami vizsgálat.
[00:08:44]az sehová nem fog vezetni.
[00:08:44]Tehát azt szeretném megkérdezni, hogy a profilaxis, a megelőzés, hogy ide ne jöjjön be egy migráns se, mert ugyanannyian ellene voltak a népszavazáson, mint ahányan most ott labcainkra szavaztak, akkor kérdezem én, hogy miért nem lehet az útját állni annak a vonatnak, annak a busznak, annak a hajónak, annak a nem tudom minek, hogy ide a lábak tudom, hogy nyilván nyilván biztos vannak erre eszközök.
[00:09:12]Én azt mondom, amit tényleg csak ismételni tudom az unalomig magam, hogy egyelőre várjuk meg.
[00:09:17]Lehet, hogy Magyar Péter nem meri ezt bevállalni, és nem fogja rá azt mondani, hogy igen.
[00:09:22]És ha mégis meri, akkor arról beszélgetünk akkor, amikor merte.
[00:09:27]Jó, köszönöm, hogy meghallgatott.
[00:09:29]Minden jót, viszont hallásra.
[00:09:29]Igen, azért nehéz ezekről beszélgetni, mert mert és mi van akkor, ha mi van akkor, ha nem?
[00:09:38]Mi van akkor, ha igen, itt nyilván erről olyan olyan beszélgetéseket tudunk folytatni, hogy milyen érdekei fűződnek ahhoz, hogy igen, és milyen érdekei fűződnek ahhoz, hogy nem.
[00:09:47]Nyilván Brüsszelen, Brüsszelnek ez fontos, meg fogja próbálni áttolni.
[00:09:51]Nyilván vannak EU-s pénzek, amit ha Magyar Péternek nem lett volna ilyen fontos ígérete egyébként az, hogy hazahozza az EU-s pénzeket, akkor akkor ilyen szempontból könnyebb helyzetben lenne szerintem.
[00:10:01]De de hát ez volt az egyik fő ígérete, és gondolom, hogy erre számítanak azok, akik rászavaztak, hogy igenis akkor most már bármi áron haza kell ezeket hozni.
[00:10:10]Csak a bármi ár az vajon vajon nem-e túl drága?
[00:10:13]Hát itt hatalmas kérdések vannak, amikre hát fogunk választ kapni egyébként a közeli jövőben.
[00:10:20]Csillát köszöntöm.
[00:10:23]Nem köszöntöm Csillát.
[00:10:26]Igen, Karácsony Gergely SMSét felolvastam.
[00:10:28]Szóval az a helyzet, hogy és nagyon sok témával kapcsolatban ugye van ez így, tehát hogy nehéz róla beszélgetni, nehéz olyan dolgokról beszélgetni, amik egyelőre még nem történtek meg, mert nincsenek.
[00:10:39]Most én azt mondom, és azt javaslom a Paláver hallgatóinak is, hogy egyelőre nem nagyon tudunk mást csinálni, mint figyelni azt, hogy mi történik.
[00:10:49]Ami már megtörtént, arra arra tudunk reagálni.
[00:10:54]Nyilván lehet véleményt mondani és tippelgetni, meg beszélgetni dolgokról meg jelenségekről, de de nagyon nehéz jelen pillanatban kijelenteni azt, hogy Magyar Péter ezt vagy ezt fogja csinálni.
[00:11:07]Szerintem Elektöm.
[00:11:10]Jó napot kívánok.
[00:11:13]Halló, üdvözlöm.
[00:11:15]Jó napot kívánok.
[00:11:15]Ákos beszélek kérem szépen.
[00:11:21]Székesfehérváró várjon.
[00:11:21]Leülök, mert pont ö a az esti sétám vagyok.
[00:11:23]Kérem szépen, szeretettel üdvözlöm önt és a kedves hallgatókat.
[00:11:32]Kérek szépen.
[00:11:32]Kérem szépen.
[00:11:34]Hoppá!
[00:11:37]odébb kell mennem, mert a kutyák először is arra szeretném felhívni, megkérni önöket, hogy elhangzanak olyan észrevetelek, amit érdemes lenne feljegyezni és a politikai illetékeseknek tovább adni.
[00:11:52]Például megemlíteném, hogy volt egy betelefonáló, aki pontosan megállapította, hogy hogy kell az iparizési adót felosztani.
[00:12:05]És azért mondanám el, mert kérem szépen, Karácsony Gergely most nyilatkozott arról, hogy most minden szabad, minden jó, felszabadult a város és hát Perkerec meg lett mondva, hogy X mennyiség, a pénznek x mennyiségét a vidék állítja elő Pesten X Yért meg Budapest.
[00:12:27]Ennek szellemében kellene a politikusoknak is ö megnyilvánulni itt.
[00:12:34]És ö ha nem így történik, ugye, mert erre minden lehetőség megvan, akkor itt ütni kellene a vasat.
[00:12:42]Na, továbbiakban kérem szépen mondanám, miniszterelnök urunk az új megjelent a kolostoroban és hát bemutató előadást tartott a újdonsült minisztereknek, mint egy egy elrettő példányt a pénzlopásnak és a a az egyéb dolgoknak a a központját.
[00:13:13]Hát fel szeretném hívni a figyelme, hogy még a Pipás nagyjapja idejében is ez a várdegyed állt, kérem szépen.
[00:13:24]És tulajdonképpen nem történt más, mint az, hogy az a lopós Orbán kormány, kérem szépen, képzelje, rekonstruálta és helyreállította azt, amit a történelmi elődeik megépítettek.
[00:13:44]És még el volt borzadva azon, hogy az Orbán úrnak milyen értékes könyvstára van.
[00:13:51]Hát örüljön neki, legalább van miből tanulnia neki, kérem szépen, mert hát ugye a történelmi ismerete úgy látszik, hogy nagyon hiányosak.
[00:13:59]Kérem szépen.
[00:14:03]Hát ennyit szeretné.
[00:14:05]Igen, erre bocsás meg, nem tudom, követte-e a beszélgetéseket.
[00:14:06]Én erre azt mondtam, hogy ezt igazából ugye a a kormány, mármint a Fidesz kormány nem önmagának meg csak saját maguknak rendezték és tették helyre, hanem egyébként minden utánuk következő kormánynak is.
[00:14:22]Pila, ez egy történelmi hagyatékunk volt, kérem szépen.
[00:14:25]En ez kérem szépen ott vált 1900 2000 nem tudom hányig ott vált bedeskázva kérem szépen vakolat leverve.
[00:14:35]Hát erre emlé Hát én 87 éves vagyok.
[00:14:38]Én emlékszem egyetem testen jártam egyetemre.
[00:14:40]Hát már csak tudom a műszakira.
[00:14:43]Hát csak tudom, hogy hogy nézett ki.
[00:14:45]Na most még említenék egy-két dolgot kérem szépen.
[00:14:53]azt mondja, hogy az ezen kívül ugye ezen kívül kellett volna még ennek az újdonsült miniszterelnök úrnak a a tanít tanulni vágyó minisztereinek kérem szépen megmutatni többek között a a városligetet, elmondani nekik, hogy hogy nézett ki és ime nézzék, itt van-e a gyönyörű felújítót, vagyis új palota, kérem szépen, megmutat atni neki kérem szépen a múzeumot, nemzeti múzeumot, amitenek volt olyan része, ami 1945 óta el volt zárva, fel lett újítva, gyönyörű a kiállítás, el kell menni megnőni minden tiszásnak.
[00:15:38]Hát lássanak már szembe valamit, a ne ne csak hallják az igét, kérem szépen.
[00:15:43]Akkor hát Karácsony Gergék bemutatni egy fénykét fényképen, ahogy oda volt láncozva a kutyaszar mellé, meg a a mocsok mellé, kérem szépen, a deszkázba, hogy hogy megvédje a izét, a a az ősrengeteget, a a a dsumbuyit, kérem szépen.
[00:16:01]Hát ezeket föl kell hívni a ezekre a figyelmét, és be kell dobni ezeket a képeket.
[00:16:07]Kérem szépen, hogy lássa a a Tiszás is, hogy hát hogyan is volt ez a régen ez a ez a dolog.
[00:16:13]Vagy például nézzük a Magyar Vörös teret, ugye amit úgy hívtak, hogy felvonulási tér, ahol a templomunkat fölrobbantották.
[00:16:24]Hát micsoda nem múzeum épült ott ki a néprajzi múzeum.
[00:16:27]Hát a budapástak azt se tudják, hogy mi az, hogy ott hol van, kérem szépen.
[00:16:35]És akkor hát továbbá mondanám, kérem szépen, van nekünk egy ugri bugri miniszterünk is.
[00:16:40]Nem tudom, tetszett-e látni, kérem szépen, a táncoslábóigorát.
[00:16:45]Persze, azt az egész világ látta.
[00:16:47]Hát az egész világ.
[00:16:49]Na most kérem szépen, hát evvel kapcsolatosan is lenne egy-két észrevételem.
[00:16:54]Hát képzelje, hogy ez az ember kimondta magáról, hogy ő az egyik legjobb orvos, aki a csipő ízületnek a a protézis beültetését meg a tél beültetésébe.
[00:17:14]Ő aztán már a a nagy hírességére.
[00:17:16]Hát ennek a doktornak üzenném, hogy ő lehet egy jó orvos, kérem szépen.
[00:17:24]Ő ezt nem vonjuk kétségbe.
[00:17:27]Egyel már nem is értünk hozzá, a másik, de jó vezetőnek először születni kell, olyannak kell lenni az egész habitusának, utána tanulni kell a vezetéstudományát meg kell tanulni, ahogy Orbán is megtanulta 2002 után.
[00:17:44]kérem szépen, hogy hogy kell, tehát tanulni kell, és ha megvan a karizmája, akkor majd eldöntjük, hogy milyen miniszter volt, kérem szépen.
[00:17:54]És ajánlom a figyelmébe, mert még én amikor gimnáziumba jártam, akkor kérem szépen bizonyos ö dolgokat meg kellett tanulni könyv nélkül.
[00:18:06]Hát ilyesmi ilyesmi volt, kérem szépen.
[00:18:09]Az egy érdekes epiligramma.
[00:18:13]Ugyan ma már nem ismerik ezt a szót, hogy epilogramma csak kommunikáció meg nem tudom micsoda.
[00:18:20]Nincs érdekezlet meg nem tudom csak ez van meg az van.
[00:18:22]Akkor az úgy szólt, hogy érlen kincsével ér é ér éretlen kincsével kérkedik az oskola gyermek.
[00:18:28]Az okos bölcs megalázza magát.
[00:18:31]Na most nem idézem tovább.
[00:18:33]Ennek aztán az a lényege, hogy a búza is nőne az égig, amikor megél, lehajtja a fejét.
[00:18:38]Hát kedves miniszter úr, legyen szíves, kérem szépen, most nagyon látom, hogy megy fölfele az ég felé.
[00:18:45]Hát először legyen jó miniszter, és akkor lehajtja a fejét, és majd föl fogunk magára nézni.
[00:18:51]Kérem szépen, tehát ennyit szerettem volna kérem szépen a elmondani.
[00:19:00]Még annyit tennék hozzá, hogy a kapitány úrról ö ö ugye tudom, hogy izig vérig ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö ö liberális, kérem szépen, méghozzá az újfajta liberalizmus nem Kossut meg Széchenyiféle meg ilyesmi.
[00:19:17]Hát ugyan már álljunk már meg egy szóra eltársat.
[00:19:20]Ő egy igazi nemcionista liberális, kérem szépen, aki aki elfelejti azt a nemzetállamokat.
[00:19:27]Ő már csak a világ tőkét ismeri, hogy ő tényleg egy vezetésre termett ember, de még azt nem tudjuk, kérem szépen, hogy mennyire befolyásolható, mert hogyha nagyon befolyásolható, akkor kérem szépen nekünk amikor kell népszavazás, kell kázdázményezünk, hogy a Molnak egy fia részvénye sem eladó, de semmi olyannak nem eladó az ország kincséből, ami a biztonságunkat garantálja, kérem szépen.
[00:20:01]És ki kell menni az utcára, nem kell ezeket szidni, meg kell magunkat szervezni, kérem szépen.
[00:20:08]Új új lehetőségeket kell keresni, az óriás plakátokat meg ezeket el kell felejteni.
[00:20:16]Nekem van kidolgozott technológiám, majd elmegyek azt megfelelő helyre.
[00:20:20]Most már mi minél előbb, mert az korom megköveteli, kérem szépen, de vége kell vetni a a izainak a a a ennek a jaj mi lesz most?
[00:20:31]Meg hallgattam egy darabig a azt az új miniszterelnököt kérem szépen, 5 óra előtt öt perccel mondom, most már lekapcsolok, azt elmegyek az esti sétámra.
[00:20:43]Itt tudlok egy tuskon különben, és azt mondom kérem szépen, hogy jó, hát látom, hát csak magadról tud beszélni, meg hogy arról tud beszélni, hogy ő milyen jó meg milyen mi milyen rosszak vagyunk mi satöbbi, satöbbi.
[00:20:56]De hát ez ez lesz, ez kell elviselnünk és ezellen kell felvennünk, kérem szépen, a megfelelő ö politikai gondolkodásmódot.
[00:21:10]De nem kell siránkózni.
[00:21:10]Nem, nem kell.
[00:21:13]Dorura berü del bor ez mindig így volt.
[00:21:16]Így van.
[00:21:16]Kérem szépen.
[00:21:16]Hát ennyit szerettem volna elmondani ebbe paláb.
[00:21:21]Köszönjük szépen, hogy hívott minket és elmondta.
[00:21:23]További szépet követni, mert hát megmondom őszintén, itt a ter.
[00:21:27]Szerintem sikerült.
[00:21:27]Igen, igen, igen.
[00:21:29]Köszönjük szépen.
[00:21:30]És legyenek kedvesek.
[00:21:30]Azt mondom én, hogy sok olyan okos ember beszél.
[00:21:32]Vannak olyan témák, amit fel kell jegyezni és a politika felé tovább kell adni, mert ebbe a betelefonálók nagy részébe, kérem szépen, én látom, hogy 90 nem mondom ki is, hogy 90, mit tudom, több nagyobb százalék-ban, kérem szépen, nagyon képzett, nagyon okos emberek szólnak hozzá.
[00:21:56]Tehát nem egy ATV féle műsor ez, kérem szépen, ugye?
[00:21:59]Persze vannak itt is egyszerű emberek, egyszerűbben szólnak hozzá, az igazságérzetűeket, igazságérzetüket mondják el, de az is fontos, de vannak olyanok, amiket igenis tovább kell adni a politikát csinálóknak, mert vannak olyan gondolatok, amiknek nem biztos, hogy fel rémlent az agyukban, de érdemes megfontolásra továbbítani.
[00:22:22]Erre kérem magukat.
[00:22:25]Jó, köszönjük szépen.
[00:22:26]Minden jót, jó egészséget, viszontásra.
[00:22:29]Jó egészséget kívánok.
[00:22:29]Gondoljon most a természetlágyal én vagyok.
[00:22:31]Kérem szépen szépen a tók körül úgyhogy élvezem a szép napot viszont hallásá legyen szép a napjuk mindenkinek.
[00:22:41]Viszont hallás Gábort köszöntöm.
[00:22:43]Jó napot kívánok mindenkinek.
[00:22:45]Viszont hallás.
[00:22:48]Üdvözlöm Gábor.
[00:22:49]Jó napot Balázs.
[00:22:49]Üdvözlöm Nyíregyházáról.
[00:22:55]Én azért hívtam önt, ugyanis tegnap előtt, amikor az országházjárást csinálta ez az újdonsült miniszterünk, az országházár csinálta, akkor akor előadta azokat a dolgokat, amit látott.
[00:23:16]Azokat a dolgokat.
[00:23:18]Igen, hogy milyen szép, milyen rendezett, milyen fényes minden.
[00:23:26]Bocsánat Gábor, megkértem, hogy halkítsa le azt a készüléket, amin vissza, amit visszahallunk a háttérben.
[00:23:33]Tessék?
[00:23:33]Le tudná halkítani a rádiót?
[00:23:33]Legyen szíves, mert kicsit visszahallatszik, és szerintem így í Jól van, le van.
[00:23:41]Szuper.
[00:23:41]Köszönjük.
[00:23:43]Lehallatszkodottam.
[00:23:45]Köszönjük szépen.
[00:23:45]Igen, most tök jó.
[00:23:48]Na és ő előadta, hogy az Orbán kormány milyen fényes életet élt, meg hogy micsoda mit tudom én kényelem meg satöbbi satöbbi.
[00:24:02]Hát én csak annyit szeretnék mondani, hogy a becsületes magyar számára az országház és az összes testülete hozzátartozó építménye egy becsületes magyar számára szent és sértetetlen.
[00:24:19]Ez nem azért olyan fényes, nem azért olyan szép, mert az Orbán kormány itt Isten tudja micsoda életet élt, hanem az azért olyan szép, hogy a magyar a becsületét, a tisztességét, és métószággal tudja fogadni, azokat a világ vezetőit, vagy bármelyik, akár a kínait, akár az amerikát, bárkit, aki eljön Magyarországra.
[00:24:49]hogy lássák meg, hogy a magyar nem olyan nép, mint aminek Magyar Péter beállítja.
[00:24:59]Ugye Magyar Péter előszeretettel meggyalázta az összes országunk előkellő vezetőit.
[00:25:05]Legyen az vállalati vezető, legyen az hivatalvezető, bárki.
[00:25:14]Ő mindenkit meggyalázott, mindenkit megsértett.
[00:25:17]Csak azt nem értem, amikor a saját szavazóit atyaloknak tekinti meg büdös szájunak, akkor az ő szavazai nem szedtettek meg ezen a mondásán?
[00:25:29]Nem tudom.
[00:25:29]A választási eredmény tekintetében nem.
[00:25:34]Na de most tessék ide figyelni.
[00:25:35]Bocsánat, csak a Karmelitával kapcsolatban, csak még annyit akartam hozzáfűzni a ön mondandójához, hogy hogy úgy próbálták beállítani ezt az egészet, mintogyha Orbán Viktorik ott laktak volna egyébként.
[00:25:46]És nem egy nem egy Igen, ért, hát az egy hivatali helyiség.
[00:25:50]Igen, mindegy.
[00:25:51]Na most én nem értem, még egyszer elmondom önnek, hogy most ő betelepítette az ő általa agyhallottnak tekintett büdös szájú szavazóinak a minisztereit a parlamentbe, ahol már abszolút hamar elválott, hogy tehénre nem valógatja, mert nem tudnak viselkedni.
[00:26:16]A viselkedési hányadig hányadoszuk nulla.
[00:26:22]Magyar tételnek az intellig az asztalon ülésre utal, akkor képzelj el, bocsánatot kért a képviselő asszony, hogy az asztalra ült.
[00:26:32]De tessék figyelni esző után köszönjek.
[00:26:36]Ne haragudjon Balázs.
[00:26:36]Én 77 éves idős ember vagyok de én még mindig tudom, hogy tudni illik mi illik.
[00:26:43]Tetszik érteni?
[00:26:47]Igaz, hogy az egyetemet végzett emberek, azt mondta nekem egyszer Kovács doktor úr, hogy tudja mit Gábor, a egyetemen diplomát adnak, de ezet nem tetszik kérteni.
[00:27:00]Ezt mondta nekem egy orvos nagyon jó ismerősöm.
[00:27:04]És tovább megyek, Balázs, a haza még egyszer nem eladó.
[00:27:07]tetszik érteni, mert ugyanis már egyszer kipucolták az országunkat, eladtak mindent, elraboltak tőlünk mindent.
[00:27:23]Most már még egyszer a haza nem eladó.
[00:27:27]És magyar Péter most mindegy, hogy a vagázsával együtt annyi eszik van, mint egy kosárkének.
[00:27:36]Nem tudom, hogy fogja megoldani a problémá.
[00:27:37]Tartózkodjunk az min egy ország kormányzáshoz kell ész is, nem csak szavazat.
[00:27:43]Tetszik érteni baráz.
[00:27:43]Na most, hogy mi lesz itt a véglet, hogy ő majd elhozza a pénzt Brüsszelből.
[00:27:55]Ő csak akkor kap Brüsszelből pénzt, ha előtte elárulja a hazát.
[00:27:58]Te kért?
[00:28:02]Nem biztos, mert van 28 pont, amit őnek teljesíteni fog, és majd meglátjuk, hogy teljesíti-e.
[00:28:07]Nem biztos, hogy teljesíteni fog.
[00:28:10]Hát de de de de most tessék már ide figyelni.
[00:28:12]Hát ha van egy kátékony, félre egy.
[00:28:16]Na Gábor, Gábor, Gábor ne csináljat, bocsánat.
[00:28:20]Elnézést, elnézést, el dupla elnézést kérek.
[00:28:25]De tessék ide figyelni, ha már el fogja árulni a hazát, akkor mit fogunk tenni?
[00:28:32]Mondja meg neki.
[00:28:33]Majd várjuk, én ezt mondom, de tényleg már önismétlések, tehát hogy várjuk meg a döntéseit, várjuk meg, hogy Brüsszelben ő hogy tud lavírozni, hogy hogy akar lavírozni.
[00:28:43]Nem tudjuk, hogy fog-e akarni.
[00:28:45]Lehet, hogy mindent végre fog hajtani, amit Brüsszel akar.
[00:28:48]Aztán lehet, hogy semmit, és lehet, hogy az igazság valahol a kettő között lesz.
[00:28:52]Nem tudjuk.
[00:28:54]Ezért ezért nagyon nehéz ezekről ezeket a témákat előzni.
[00:28:57]Kap pénzt elvél ha el nem ugrik.
[00:29:00]Tetszik érteni.
[00:29:02]Hát mert ő onnan pénzt nem kap.
[00:29:03]Minden józan gondolkodású ember tudja, hogy Brüsszelnek olyan feltételei vannak, hogy őneki ahhoz a há a hazánkat át kell adja a ga zsiványoknak, a rablóknak a héjátván ott várják, hogy Magyarországon megint megveszik a redteret, az aranyat, a rábát, a vagongyárat.
[00:29:30]Ott állnak a héják sorba.
[00:29:36]Érti, hogy mondom?
[00:29:37]Hát eddig is ott álltak sor kell a sorok közt olvasni.
[00:29:42]Eddig is sorban álltak.
[00:29:42]Mondom itt a nagy kérdés, hogy Magyar Péter mit fog erre lépni, mit fog dönteni, mit fog reagálni?
[00:29:51]Nézze, nagyon hamar ki fog ez derülni.
[00:29:54]Tudja Balázs.
[00:29:57]Bocsánat, de most meg kell mondjam az igazat.
[00:30:01]Ilyen kártékony miniszterünk még a világon sose volt.
[00:30:03]Pedig volt G 209-es, volt pupulykás, volt más milyen minden volt, de ilyen kártékony miniszterünk, mint aki most van, aki a hazáját gyalázza, az embertársait gyalázza.
[00:30:18]Ilyen még nem Gábor, én azt mondom, te tényleg azt mondom, hogy ne hergeljük ebbe most bele egymást, mert nem tudhatjuk.
[00:30:25]Tehát, hogy lehet, hogy azt fogja mondani, hogy tudjátok mit?
[00:30:29]Megtartok mindent abból, amit Orbán csinált, és nemet mondok Brisselnek.
[00:30:32]Nem val nem hiszem azt, hogy ezt fogja mondani, vagy nem gondolom, hogy ezt fogja csinálni, vagy egyelőre nem arra utalnak a jelek, hogy ezt fogja csinálni sajnos, de aztán lehet.
[00:30:40]Tehát csak mindent most ilyen ilyen egymás hergeléséből vagy egymás hergelésére ne állítsunk semmit a jövőről, mert akkor a lottó számokat is nyugodtan meg.
[00:30:53]Y a Baláz mi van leírva az imádságunkba.
[00:30:59]Istenem, ments meg minket a gonosztól.
[00:31:03]Tetszik tudni?
[00:31:05]És jó lenne már, ha az Isten megmentené a magyarokat a gonosztól.
[00:31:10]Én nem gondolom, hogy Páni egy kis isteni segítség.
[00:31:17]És honnan tudja, hogy nincs, vagy tehát, hogy erről is na mindegy.
[00:31:19]Szerintem teljesen felesleges most előrevetíteni azt, hogy milyen rossz dolgok fognak történni.
[00:31:25]Nem arra utalnak a jelek, tehát amiket most látunk, ugye itt, amiről már beszéltünk, akár a karmelita bejárás, a hergelés, nem arra utalnak a jelek, hogy hogy itt minden minden nagyon szuper lesz és csodálatos.
[00:31:39]Baláz, de tehére nem való gatya.
[00:31:43]Hát értjünk már szót.
[00:31:43]Hát ez az ember, hát nem is a bugát.
[00:31:47]A buga esik az eső, lehajtja a fejét, ha sincs a nap meg felemelé.
[00:31:53]Hát de ez az ember nem tud semmit.
[00:31:58]Ért imán Baláz.
[00:31:58]Hát semmit nem tud, csak bucskolódni meg gyalászkodni.
[00:32:02]Ennyit tud.
[00:32:04]Én teljesen én értem az ön álláspontját, meg hogy ön mitől tart.
[00:32:07]Ön csak azt mondtam, és szerintem ezzel nem nagyon lehet probléma, hogy várjuk meg, hogy milyen döntések születnek, és akkor azoknak a megfelelő időben majd ezeket akkor megbeszéljük, meg hogy meg kritizáljuk, hogyha olyan lesz, amit kritizálni kell.
[00:32:21]Csak az, hogy most itt felhergeljük magunkat, megpróbáljuk a másikat is, annak egy egyelőre Baláz minden jel mutat, hogy nagyon rossz irányba megyünk.
[00:32:34]Mindegy.
[00:32:34]Hát mit akar ő el, mit akar elszámoltatni?
[00:32:39]10 évre, 20 évre visszamenni.
[00:32:39]Hova megy vissza?
[00:32:41]Jó, hát én azt mondom, hogy ellenőrizze akkor ellenőrizze a szavazóját, hogy miért küldött neki 100 milliót.
[00:32:50]Persze, hát kérdezze meg a másik szavazóját, miért ajánlok fel neki 17 milliárdot?
[00:32:55]De szerintem ugyanarról beszélünk, a saját udvarán seregessen először.
[00:32:57]Ugyan ugyanerről beszélünk, és erről már az egyik telefonálónkkal beszéltünk, hogy hogy oké, hogy akkor vizsgálják ki ezeket a dolgokat, de akkor mindenki és minden esetben vizsgálják ki őket, hogy kinek ki mennyit adott, hova ment, mire költötte, milyen pénz, akkor akkor vizsgálják ki az összes ilyet 10 évre visszamenőleg.
[00:33:20]Hát engem nem zavar például, de tisztel barát, ha ő vizsgálódni fog, akkor mikor fog kormányozni?
[00:33:24]Hát gondolom ezért alapít olyan olyan hivatalokat, akiknek a vizsgálódás lesz a feladatuk.
[00:33:34]Baláz Baláz furcsa ez a dolog.
[00:33:34]Tudja Baláz kutyába sose lesz falonnalna.
[00:33:39]Érti, hogy mondom?
[00:33:41]Értem mond a magyar vélemény.
[00:33:44]Gábor 11 perce beszélünk.
[00:33:44]Köszönjük szépen, hogy hívott minket.
[00:33:46]Adjunk lehetőséget.
[00:33:48]Még belefér valaki más a műsorba.
[00:33:50]További szép napot nyugodjon meg és meglátjuk, hogy mit hoz a jövő.
[00:33:55]Hát nyugszik a magyar, amíg nyugszik.
[00:33:57]Tetszik tudni.
[00:33:58]Viszont hallásra Gábor minden nagy jó egészséget.
[00:33:59]Viszont hallásra.
[00:34:02]Máriát köszöntöm.
[00:34:02]Kezik csókolom.
[00:34:05]Itt vagyok.
[00:34:05]Üdvözlöm Balázs és a hallgatóságot.
[00:34:07]És amiért én jelentkezem, és már egy hét óta próbálok naponta bejutni, az a következő.
[00:34:18]Hát nem tudom, ez meddig megy még, és nem tudom kinek a kompetenciája, vagy az agymenése, hogy még mindig naponta többször bejátsák azokat a kampány bejátszásokat, amibe ordít folyton ez a ez a neve sincsember.
[00:34:37]Nem tudom már tudnék rá mit mondani.
[00:34:40]Egyszerűen a belsőnk szétszakad a fájdalomtól az idegtől és nap mint nap a hírtvébe is óránként akár bejátsszák.
[00:34:51]Csak például van nem én vagyok a kompetens az ügyben.
[00:34:54]Már várjon a a csak hogy írtse, hogy miről beszélek.
[00:34:59]Van ez a színpadon áll kampányüzemmódban valaki, aki mondja, hogy döm dödöm döm dödöm.
[00:35:04]meg a karmelita utolsó szobájába.
[00:35:07]Szóval undorító.
[00:35:10]Annyira egyszerűen ez már elviselhetetlen, hogy az, akinek szüle van a hallásra, jelezzen már neki, legyen szíves, hogy ezt fejezzék be.
[00:35:22]Én a magam részéről kapom, ha ott van a közelemben a távirányító, máris nyomok el.
[00:35:28]Nem vagyok hajlandó.
[00:35:31]És utána van, hogy el is elmaradt, hogy visszakapcsoljak, mert nem lehet már idegekkel bírni.
[00:35:36]És valahol az előttem szóló Gábornak értem, hogy mit akar mondani, és ugyanúgy képzelje el, hogy annyira feszít sokunkat a az elmúlt órában volt sajtótájékoztatója ennek az embernek.
[00:35:59]És egyszerűen a háingerrel kell küzdenem, mert mert amit mond az a nem tudom, hát és és minden lépése, tehát nem az, hogy most volt egy rossz baki vagy vagy rossz napja volt, nem erről van szó.
[00:36:16]A az meg amit csinált a köztársasági elnökkel.
[00:36:19]És nem értem, hogy ott a teremben nem volt egy legény talpon a vidéken, hogy odalép, és a köztársasági elnök mellé lép, és elnök úr jöjjön, üljön le, majd ha magához tér ez az ember, mert az a gőg, ami benne feszül, az az a gyűlölet, ez elviselhetetlen, és az embereire úgy átragad, hogy már most akármit kérdeznének az újság íróink vagy bárki minősíthetetlen ugyanaz az arogancia már most győztek, nyertek és mégis folytatják ug ugyanazt.
[00:37:03]Tehát a tudom, nem lehet megválaszolni a kérdést, hogy hogy ez meddig fog tartani.
[00:37:10]Hát már annyira jó lenne egy kis nyugalom, egy kis békesség, vagy nem tudom.
[00:37:16]Na, szóval hát szerintem amikor majd elkezdenek nagyon dolgozni és elkezdenek jönni a problémák, amiket meg kell oldaniuk vagy így vagy úgy, amikor komoly döntéseket kell meghozni, amikor minden erejükkel arra kell fókuszálni, hogy mit tudom én, egy energiaválságban helytálljon az ország, hogy egy, hogy egy ilyen geopolitikai helyzetben, akkor akkor már valószínűleg nem annyira lesz idő a meg energia a színházra, inkább talán energia nem lesz.
[00:37:45]Az a baj, Balázs, hogy a természetük.
[00:37:47]És addig, amíg ők fölülről a vezetőjüktől ezt az aroganciát látják, táplálja bennük, akkor lásd a Szentkér Alexandrát, hogy lekurbázzák, leköpik, megalzük vissza Mária legközelebb.
[00:38:07]Ez egy Na mindegy, borzasztó.
[00:38:07]Még egy Balázs.
[00:38:11]A a még fontos.
[00:38:11]Megint csak az a többség javát szolgálná vagy némi gyógyulási lehetőséget.
[00:38:19]Tudja sokkal többen telefonálnának egy nem lehet bejutni.
[00:38:25]Kettő ez a feldoboltság, hogy most radar, most reklám, most hírek, most 20 percenként meg van szakítva.
[00:38:36]És és ha lenne egy csatorna minimum, hogy ezeket a belső fájdalmakat az emberek le tudnák vezetni, némiképp tompítani, hát nem ártana.
[00:38:47]Úgyhogy ez nagyon nem jó.
[00:38:50]Ami meg egy külpolitikai szál, nagyon gyors leszek, az, hogy az EU megv a szálak oda vezetnek, hogy a az EU nem EU birodalmat épít a három német, az Urszula, a kancellár meg a Wéber, hanem hát szerintem német birodalmat építenek ukrán hadsereg ö támogatásával, mert elgondolkodtam, hogy mi lehet emögött pénz?
[00:39:22]Nem, mert annyi pénzük van, mindegyik kőgazdag, hanem az, hogy a Zelenskit nyomják a pénz számolatlanul.
[00:39:33]Hát azért, mert az a hadsereg, amit épít, az már a német birodalom részét képezi.
[00:39:39]És szerintem azért hangoztatják, hogy hogy az oroszok minket meg akarnak támadni.
[00:39:48]Egy radai rosset, nem igaz soha.
[00:39:48]erről szó nem volt.
[00:39:51]És ők akarnak revansot venni a a szálingrádi fordulatért.
[00:39:55]Na, ez csak ennyi.
[00:40:00]Ez az én gondolatom meglátásom.
[00:40:05]És bár ne legyen igazam, de nagyon rossz irányba mennek a dolgok.
[00:40:07]Nagyon béke lenne jó, békesség lenne jó.
[00:40:11]És nem tudom, hogy hogy lehetne megakadályozni, elejét venni.
[00:40:19]Már már az utcákon kellene, hogy önmpölyögjenek az emberek és tiltakozzanak, hogy ne a háborúra készüljenek.
[00:40:27]Ezt ezt ezt én nem is tudom.
[00:40:30]A békére.
[00:40:30]A békére.
[00:40:34]Hát köszönöm.
[00:40:34]Jó hé dió hébe ennyit.
[00:40:37]És akkor üdvözlöm minden jót.
[00:40:41]Kö minden jót kívánok.
[00:40:42]Viszontásra.
[00:40:44]Na hát négy percünk van szinte majdnem pontosan, úgyhogy én azt gondolom, hogy Lászlóval tudunk még egy kicsit beszélgetni.
[00:40:50]Jó napot kívánok.
[00:40:52]Jó napot kívánok Balázs.
[00:40:52]Tiszteletem mindenkinek.
[00:40:55]Én avval kezdeném gyorsan Dr.
[00:41:00]Orbán Viktor miniszterelnök úrnak ugye volt három mondása.
[00:41:03]Ez örökre benn marad a szívemben.
[00:41:06]No war, no gender, no migration.
[00:41:13]Tehát nemet mondunk a háborúra, a genderre, a szőröslábú férfiak szoknyában mászkálnak, és nem kell migráció, mert akkor a magyar hazánk elveszett.
[00:41:30]A kérdésekre válaszolva az első az nem is ennek a hölgynek nem volt gyerekszabája egy mondatban.
[00:41:36]Bocsánatot kért.
[00:41:38]Ezt hozzáteszem csak, mert itt Hát igen, igen, igen.
[00:41:41]Kárpátalját sajnálom, mert ugye ez dróntámadás.
[00:41:48]Hát nem tudok erre mit mondani.
[00:41:50]Sajnálom őket, mivel nincsen vaskupola nekik sajnos.
[00:42:00]És a vészhelyzet megszűnt.
[00:42:00]Ez nagyon helyes, mert állandóan maszkot viseltünk, ugye mindenki emlékszik, 21 végén, 22-ben állandóan még itthon is maszkot viseltünk.
[00:42:12]És akkor fel van írva mondom azt mondja, hogy még azt mondanám el, hogy a nyugdíj Franciaországba 63 évről akarták 64-re felemelni a a nyugdíjkorhatárt.
[00:42:35]Tehát, hogy addig kell dolgozni.
[00:42:41]Az emberek kimentek és akkor megvédték a 63 évet.
[00:42:46]Ugye ez nem mindegy ám.
[00:42:46]Összefogtak az emberek.
[00:42:52]Igen.
[00:42:52]Bocsánat, csak nem fogok reagálni, mert tényleg kevesebb mint két percünk van, úgyhogy két perc.
[00:42:57]Nem baj, mondom tovább.
[00:43:00]2026 elmondom akkor gyorsan.
[00:43:03]Itt van előttem az újság.
[00:43:05]Tiszta hang 07.
[00:43:11]Azt mondja Tiszapátnak, a adócsökkentés, nyugdíjemelés, olcsóbb élet, megvédjük a magyar dolgozókat, visszaszerezzük, ami jár, jobb egészségügy, alacsonyabb rezsi, családok támogatása és még hosszan sorolhatnánk.
[00:43:35]Mondja a Tiszapárt.
[00:43:35]Itt van a kezemben az újság, eltettem.
[00:43:41]És hát, hogy igen, meg kell várni a szár napot, az igaz.
[00:43:44]És majd szerintem majd olyan szeptember, október körül novemberben már tisztább képet kapunk a a kormányról, ugye?
[00:43:55]Hát igen, valószínűleg ős számára azért sokkal konkrétabb dolgokról lehet beszélgetni.
[00:44:01]Így van.
[00:44:01]Így van.
[00:44:01]Így van.
[00:44:01]Hát addig várunk, mást nem tudunk, de ha kell, akkor akkor mennünk kell tényleg tiltakozni, hogyha olyan döntést hoznak netám, hogy mit tudom én, menjünk harcolni.
[00:44:19]Így van.
[00:44:19]De hát hogy nem kell nekünk majdnem kimondtam minden rosszistának lenni.
[00:44:25]Nem kell úgy hozzáállni, hogy mindig minden rossz.
[00:44:26]Ha jó döntést születik, annak örülni kell.
[00:44:28]Ha rossz döntés születik, akkor az a azért megszólni kell.
[00:44:31]Viszont kedves ne haragudjon, de lejárt a műsoridk, hogy remélem legközelebb hosszabban fogunk tudni beszélgetni.
[00:44:36]Minden jót.
[00:44:36]Viszontásra.
[00:44:38]Persze, köszönöm szépen.
[00:44:38]Viszont hallás.
[00:44:41]Ennyi fért bele a mai paláverbe.
[00:44:42]Köszönöm önöknek a figyelmet, hogy velünk tartottak.
[00:44:44]Holnap is lesz paláver 15:30-tól.
[00:44:46]További szép napot, szép estét, minden jót.
[00:44:50]Paláver, a Híf és a Hírtv interaktív műsora.
[00:44:54]Paláver, hangra fel.