Paláver - Hír.FM
- A TISZA Párt választási ígéretei (adócsökkentés) és a holdudvarából kiszivárgó pletykák (pl. társasági adó emelése) között ellentmondás feszül, ami a számonkérhetőség kérdését veti fel.
- A háborús veszélyhelyzet megszüntetését a kárpátaljai dróntámadás fényében politikai marketingfogásnak és a kormány válságkezelési képességét gyengítő lépésnek tartják.
- A sajtóban felmerült előrehozott önkormányzati választások tervét a betelefonálók és a műsorvezető is törvényellenesnek és jogilag megalapozatlannak nevezték.
- Több hozzászóló kétségbe vonta a választási eredmények tisztaságát, online szavazatszámlálási csalásra és külső beavatkozásra hivatkozva.
- Orbán Viktor kormányzását „géniuszként" méltatták, kiemelve a biztonság megteremtését, míg vereségét filozofikus elfogadással kezelték.
- A migrációs paktummal kapcsolatban félelmeket fogalmaztak meg, miszerint a TISZA-kormány el fogja fogadni azt, ami visszafordíthatatlan következményekkel jár.
- Magyar Péter személyét élesen támadták, pszichopatának, bűnözőnek és gyűlöletkeltőnek nevezve, aki tiszteletlenül viselkedik.
- A „rendszerváltás" kifejezést logikai ellentmondásként bírálták, mivel egy demokráciából nem lehet más rendszerbe váltani, és a kormány által használt narratívát üres politikai szlogennek tartották.
Részletes összefoglaló megjelenítése
Adóemelési pletykák a TISZA Párt körül
A műsor egyik központi témája az az ellentmondás volt, amely a TISZA Párt választási ígéretei és a holdudvarából érkező gazdasági jelzések között feszül. A műsorvezető felvetette, hogy bár a párt határozottan ígérte, hogy nem lesz adóemelés, a párt környezetében lévő szakértők és közgazdászok részéről mégis olyan információk szivárognak ki, amelyek ennek ellenkezőjére utalnak.
- A vita középpontjában elsősorban a társasági adó esetleges emelése állt.
- A műsorvezető hangsúlyozta, hogy ezek egyelőre csak pletykák és nem hivatalos álláspontok.
- Egy betelefonáló, László, felhívta a figyelmet arra, hogy a TISZA Párt saját, 2026. februári újságjában, a „Tiszta Hang"-ban az első pont éppen az adócsökkentés volt. Ezt szembeállította a mostani adóemelési hírekkel, és megjegyezte, hogy amennyiben az emelést meglépik, a párt számon kérhető lesz a korábbi ígéretei alapján.
- Egy másik hozzászóló, Éva, gazdasági logikával magyarázta a lehetséges adóemelést. Véleménye szerint az előző kormány a multinacionális cégek megadóztatásából tudta finanszírozni a családtámogatásokat és a rezsicsökkentést. Ha az új kormány ezt a pénzt „kiszivattyúzza" az országból, akkor a költségvetési lyukakat szükségszerűen adóemeléssel kell majd betömni.
„Na hát akkor már meg is lehet őket fogni például. (...) Most egyelőre csak ilyen infók szilvárognak, meg közgazdászok írtak a Kapitány Istvánnak, hogy ne tartsák fönt az árstoppot, az adóemelést." – László *
A háborús veszélyhelyzet megszüntetése és a kárpátaljai dróntámadás
A műsor második fő témája az új kormány azon döntése volt, hogy megszüntette a háborús veszélyhelyzetet. A műsorvezető ezt a lépést egy friss eseménnyel, a Kárpátalját ért orosz dróntámadással kapcsolta össze, és megkérdőjelezte a döntés időszerűségét.
- A műsorvezető álláspontja szerint a veszélyhelyzet megszüntetése politikai marketing döntés lehetett, mivel egy ilyen jogi státusz gyors kormányzati reakciót tesz lehetővé válság esetén.
- Kiemelte, hogy a támadás különösen rossz a kárpátaljai magyarság számára, és a magyar-ukrán határ közelében élők biztonságérzetét is negatívan befolyásolja.
- A veszélyhelyzet megszüntetését tehát a műsorvezető nem pusztán jogi aktusnak, hanem egy olyan lépésnek láttatta, amely gyengítheti a kormány válságkezelési képességét egy valós, határközeli fenyegetés idején.
Előrehozott önkormányzati választások terve
A műsor harmadik kiemelt témája egy sajtóértesülés volt, amely szerint a TISZA Párt fontolgatja előrehozott önkormányzati választások kiírását még az adott évben. A műsorvezető a 444.hu-t és más, általa „most már kormánypártinak" nevezett médiumokat jelölte meg az információ forrásaként.
- A hírrel kapcsolatban a műsorvezető és a betelefonálók is szkeptikusak voltak.
- László egyenesen törvényellenesnek nevezte a felvetést, és nem látta jogi alapját annak, hogy a menetrend szerinti négyéves ciklust felülírják.
- A műsorvezető is elismerte, hogy nem világos, milyen jogi indokkal lehetne egy ilyen lépést megtenni, és felvetette, hogy a cél egyszerűen a pozíciók gyors megszerzése lehet.
„Hát felmerült ez is a 444 hozta ki, illetve talán más médiumok is baloldalon hogy ezen gondolkod szerintem törvényellenes." – László *
A választási eredmények megkérdőjelezése és a „rendszerváltás" narratívája
A betelefonálók körében visszatérő elem volt a 2026-os választási eredmények tisztaságának megkérdőjelezése és az új politikai berendezkedés éles kritikája.
- Miklós egyenesen a mesterséges intelligenciával és az online szavazatszámlálással való csalást okolta a Fidesz vereségéért. Állítása szerint a papíralapú jegyzőkönyvek újraszámolása eltérő eredményt hozott volna. Kifogásolta a „szájkosártörvényt" is, amely szerinte csak a jobboldali véleményeket korlátozza, míg a TISZA politikusai büntetlenül sértegethetnek másokat.
- Sándor, egy 86 éves fogorvos, hosszan méltatta Orbán Viktor 16 éves kormányzásának eredményeit (az IMF-hitel visszafizetése, a gáztárolók visszavásárlása, a kerítésépítés), és „géniusznak" nevezte a volt miniszterelnököt. A vereséget filozofikusan úgy fogta fel, hogy „semmi sem tart örökké", és a Fidesz most aktív ellenzékként működhet tovább.
- Éva a leggresszívabb narratívát képviselte, aki szerint a TISZA győzelme mögött az ukrán és az uniós titkosszolgálatok, valamint a Facebook algoritmusának manipulációja áll. Ő egyértelműen csalásnak nevezte az eredményt.
„Itt olyan szavazást kellett volna elrendelni. Tudtuk már évek óta vagy két éve ezt hajtják, hogy Orbánnak menni kell, hogy elektromos szavazást ki kellett volna hagyni, össze kellett volna szedni itt a szavazókörzetekbe a szavazócédulákot és át jegyzőkönyveket fölvinni és azokot megnézni." – Miklós *
„Gyakorlatilag rossz volt az, hogy Orbán Viktort sikerült lapátra tenni. Hát szerintem ez a legnagyobb bánata a jobb oldalnak, mert Orbán Viktor az O1G Orbán Viktor egy géniusz." – Sándor *
A migrációs paktum és a biztonság kérdése
A migráció témája több betelefonálónál is központi elemként jelent meg, különösen a közelgő uniós migrációs paktummal kapcsolatos kötelezettségek miatt.
- Sándor szerint a biztonság megteremtése Orbán Viktor legnagyobb, pénzben kifejezhetetlen érdeme. Úgy vélte, ha a migránsokat beengedik, soha nem lehet majd őket kitenni. Egy összeesküvés-elméletbe is belekezdett egy „Kalergi-tervről", amit a műsorvezető határozottan leállított.
- Éva hasonlóan fogalmazott: szerinte a TISZA azért csinál „cirkuszt", hogy elterelje a figyelmet, miközben csendben aláírják a migrációs paktumot. Júliust nevezte meg vízválasztóként, amikor kiderül, hogy a kormány belemegy-e a paktumba vagy sem.
„Mert mindent problémát lehet orvosolni, de ha beengedik a migránsokat, őket ne kitenni soha a büdös életben nem lehet." – Sándor *
Magyar Péter személye és stílusa elleni támadások
A betelefonálók rendkívül éles hangnemben bírálták Magyar Péter miniszterelnök személyét, stílusát és múltját.
- Miklós szerint Magyar Péter „annyi bűncselekményt elkövetett már", hogy 15 év börtön járna neki, és felháborítónak tartotta a köztársasági elnökkel szembeni tiszteletlen viselkedését.
- Éva „pszichopatának" és „rossz indulatú"-nak nevezte a miniszterelnököt, aki szerinte „minden szobába csapja a gyűlöletet". Kifogásolta, hogy az Országházát „Oroszházának" nevezte, és hogy a Karmelita kolostort támadja, ami szerinte a magyar állam dicsőségét szolgáló történelmi helyszín.
- Erzsébet, egy 71 éves nyugdíjas, személyesebb hangon szólalt meg. Elmondta, hogy 50 évet dolgozott le, és férje rendőrként a Kádár-rendszerben is szolgált. Kérdése az volt, hogy a miniszterelnök „megcsinálja-e azt, amit neki kellett volna", utalva ezzel a nyugdíjasok helyzetének javítására.
„Ez Magyarország miniszterelnöke mint egy rossz indulatú. Ez egy pszichopata. Minden szobába csap a gyűlölet." – Éva *
A Novák Katalin-féle kegyelmi ügy jogi értelmezése
Éva részletes jogi érvelést is előadott a Novák Katalin-féle kegyelmi ügy kapcsán, amelyet a TISZA Párt felülvizsgálna.
- Álláspontja szerint a köztársasági elnöknek jogszabályban biztosított joga van a kegyelem megadására, és ez nem a bűncselekmény alóli felmentést jelenti.
- Hangsúlyozta, hogy az érintett személynek már csak két hónap volt hátra a büntetéséből, és a kegyelem erre a rövid időtartamra vonatkozott.
- Szerinte a TISZA Párt politikai haszonszerzés céljából ferdíti el a jogi tényeket, hogy elterelje a figyelmet más, szerinte káros intézkedésekről, mint a gender-oktatás és a migrációs paktum.
„Először is jó lenne, ha egy jogász kiállna és elmagyarázná, a köztársasági elnöknek van jogszabályban olyan jogi lehetősége, hogy ő kegyelmet adhat. Ez nem azt jelenti, hogy a bűncselekmény alól menti fel." – Éva *
A „rendszerváltás" kifejezés kritikája
Miklós élesen bírálta az új kormány által használt „rendszerváltás" kifejezést. Logikai ellentmondást látott abban, hogy ha az előző rendszer demokrácia volt – amit szerinte az is bizonyít, hogy Orbán Viktor azonnal elismerte a vereséget –, akkor egy demokráciából milyen más rendszerbe lehet váltani. Kérdése az volt, hogy mi az új rendszer neve, és ezt a kérdést 5-6 millió ember nevében tette fel. Saját válasza – miszerint ez egy „cionista rendszer" – után a műsorvezető ismét közbelépett és lezárta ezt a gondolatmenetet.
„Mi az, hogy rendszerváltás? (...) Ha rendszerváltásról beszélünk, a demokráciából milyen rendszert lehet váltani? Hát ez a kérdés." – Miklós *
Társadalmi és történelmi párhuzamok
A beszélgetések során több betelefonáló is történelmi és személyes párhuzamokat vont a jelennel.
- László elmesélte, hogy Dunaújvárosban (egykori Sztálinváros) nőtt fel, és már négyéves korában megkérdőjelezte, hogy ki az a Sztálin, akiről a városát elnevezték. Ezt a történetet a kommunista agymosás és a jelenlegi politikai helyzet közötti párhuzamként hozta fel, hangsúlyozva, hogy a fiatalokat az igazságra kellene tanítani.
- Miklós a rendszerváltás idején végzett munkájára emlékezett, és elmondta, hogy életét kockáztatta az első szabad választások idején. Csalódottságának adott hangot amiatt, hogy szerinte a mostani hatalom tönkreteszi mindazt, amiért annak idején küzdöttek.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „hát mostan gyakorlatilag keress mi azt mondják minden rosszban van valami jó." – Sándor beszédében egy összefüggéstelen mondat, amelynek pontos jelentése nem rekonstruálható.
- „Gyakorlatilag rossz volt az, hogy Orbán Viktort siker sikerült lapátra tenni. Hát szerintem ez a legnagyobb bánata a jobb oldalnak, mert Orbán Viktor az O1G Orbán Viktor egy géniusz." – Az „O1G" kifejezés valószínűleg ASR hiba, a szövegkörnyezet alapján nem fejthető meg egyértelműen.
- „a földvett AMS hitelt" – Valószínűleg az IMF-hitelre utal, az ASR félreértette a rövidítést.
- „visszavásárolni az ellopott aranyöngy meg a fenét igazgy gyöngyé vagy a mond üveggyöngyér alatt közül" – Értelmezhetetlen szakasz, valószínűleg súlyos ASR hibák sorozata.
- „a allergik tervet hajtják végre. Kalergia az egy 32 fokozatú szabadkömű zsidó volt" – Az ASR a „Kalergi-tervet" torzította el, de a pontos szöveg nem rekonstruálható.
- „a újdonsyt most már a újdonsyt miniszter" – Valószínűleg egy miniszterre utal, de a név nem azonosítható az ASR hibák miatt.
- „Joli üzeni Szegedről, hogy Magyar Péter és a kormány szégyen, amit művel, hiszen ezek a mostani üzenetek nem túl szépek, és meg kell védeni Súlyok Tamást." – A „Súlyok Tamás" név valószínűleg ASR hiba, a helyes név nem azonosítható a kontextusból.
- „Zabheegyező küldi, hogy Tordai elvtársi illegális építkezése ügyében ki fogja és miképp fogja képviselni a törvényt." – A „Zabheegyező" valószínűleg egy álnév vagy felhasználónév, a „Tordai elvtársi" pedig ASR hiba lehet.
- „a rosszó rosszomó szemüés is olyan gyűrhet van benne, hogy kizavarták a palotából." – Értelmezhetetlen szakasz, súlyos ASR hibákkal.
- „Misi" betelefonáló beszéde teljes egészében értelmezhetetlen technikai problémák (visszhang, késés) miatt. A beszélgetést a műsorvezető megszakította.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:00]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:00:06]Paláver hangra fel.
[00:00:11]Nagy szeretettel és tisztelettel üdvözlöm a kedves nézőket és hallgatókat.
[00:00:14]Én Szabó Gergő vagyok.
[00:00:14]Ez pedig itt a Paláver.
[00:00:16]Telefonszámunk 0617-es 1999 2999.
[00:00:24]és üzenetet a következő számra tudnak küldeni.
[00:00:26]06707-es 953-as.
[00:00:30]És akkor nézzük a mai témákat.
[00:00:33]Ígéretek ugye mindig mindenhol vannak.
[00:00:35]Aztán hogy abból mi lesz, az egy másik kérdés.
[00:00:37]Azt ígérték a Tiszapártnál, hogy nem lesz adóemelés.
[00:00:40]Most mégis mozgolódás van a párt holdudvarában, illetve vannak olyan szakértők, közgazdászok, akik oda tartoznak, és azt mondják, hogy lehet, hogy mégis adóemelésre készül a párt.
[00:00:50]Ezt nem lehet tudni.
[00:00:52]Itt a társasági adóról van először szó, aztán ki tudja, hogy miről még.
[00:00:57]Ezt majd meg fogjuk látni.
[00:00:57]Érdekes téma, lehet erről is beszélni, gondolkodni.
[00:01:01]Aztán megszüntették a háborús veszélyhelyzetet, ugye az új kormány, közben pedig éppen Kárpátalját dróntámadás érte orosz részről.
[00:01:08]Ilyenkor felvetődik a kérdés, hogy ez valóban bölcs dolog volt-e, hiszen azért mégis már csak amikor a határon innen és túl is veszély van, akkor azért elég nagy problémát tud jelenteni.
[00:01:20]Főleg ugye a kárpátai magyarság számára ez különösen rossz.
[00:01:24]Viszont egy kormány számára nagyon sok pluszt ad, hogy egyből tud dönteni, hogyha probléma van.
[00:01:28]Tehát azért ez sem egy gumicsont.
[00:01:31]Szerintem előrehozott önkormányzati választásokról suttog a most már kormánypárti sajtó, többek között a 444.hu.
[00:01:41]Úgy tűnik, hogy vannak olyan megmozdulások, vannak olyan ötletek és irányok, amely szerint a Tisza pártban is felvetődött az, hogy előrehozott önkormányzati választásokat tartanának még idén.
[00:01:51]Hát ezek majd kiderülnek, hogy mi igaz ebből és mi nem.
[00:01:54]Mi viszont akkor kezdjük is a beszélgetést, és Erzsébet van a vonalban.
[00:01:58]Kez csókolom, jó napot kívánok.
[00:02:02]Jó napot kívánok.
[00:02:06]És igen, vonalban van.
[00:02:06]Jó napot kívánok.
[00:02:09]Igen.
[00:02:09]És mi a kérdése?
[00:02:12]Nekem kérdésemet úgy gondolom, hogy ön jelentkezett és telefonált.
[00:02:16]Itt vannak.
[00:02:18]Igen.
[00:02:18]Én szeretném megcápolni mindent.
[00:02:25]Mindent?
[00:02:28]Hát hadd gondoljunk bele, ami Orbán kormánya megtett.
[00:02:39]Most mindent el.
[00:02:42]Adjunk dijasokat, mindent.
[00:02:48]Hadd kérdez már meg, ki az a színész, aki úgy nyilatkozik, hogy a nyugdíjasok dögöljenek meg?
[00:03:02]Igen.
[00:03:02]Ezt most mit is szeretne ebből kihozni?
[00:03:08]Kérdés?
[00:03:09]hogy hogy a nyugdíjasoknak semmi joga, aki 50 évet levózott, semmi joga.
[00:03:23]Értem szerintem, hogy mire gondol, hogy ugye a kampányban elhangzott volt az a hangfelvétel, ugye arra gondol?
[00:03:30]Igen, én tudom 40 év alattiak az unokám jörejáb.
[00:03:40]És ő is azt mondta a Tisza Győzön.
[00:03:44]És megkérdeztem, miért?
[00:03:48]Azt mondta, majd megtörö.
[00:03:51]Na igen.
[00:03:54]És én hadd kérdezzem már meg a én 71 éves vagyok.
[00:04:07]Igen.
[00:04:11]És a Igen, a férjem rendőr volt, és mindent eltakarítottak abba a rendszerbe.
[00:04:35]Én abbanem fel, 71 éves vagyok.
[00:04:41]Igen.
[00:04:43]De gondoljon bele, hogy én utána fel felálltam, mikor a férjem meghalt, mert mikor Kádárral lent szömbe, sírtam, mikor hazért, teljesen ki volt készülve.
[00:05:07]Azt mondta, édesen, nem bírok beszélni.
[00:05:15]Mit mondjak erre?
[00:05:18]És meghalt.
[00:05:21]23 éve egyedül vagyok.
[00:05:26]Annyit kérek, semmi mást.
[00:05:32]Hogyha Péter megcsinálja azt, amit nekem kellett volna, vagy valakinek érti?
[00:05:44]Még nem teljesen.
[00:05:45]Hogy a nyugdíj 50 évet ledgoztam.
[00:05:50]50 évet?
[00:05:51]Jó, ezt értem.
[00:05:51]Igen, csak hogy mit kell most gondolom a miniszterelnökre gondol újanan megváltoz.
[00:05:58]Igen.
[00:06:02]Én jó.
[00:06:03]Nézz Ersébet.
[00:06:05]Nem tisztelem betülöm, hogy kielom, de a más nem tisztelem azt, amit ő visel.
[00:06:21]Érti?
[00:06:22]Abszolút értem.
[00:06:22]És köszönöm is, hogy hívott bennünket.
[00:06:24]Most megyünk akkor tovább.
[00:06:27]További nyugodtan szép napot kívánok és jó egészséget.
[00:06:32]Viszont hallások.
[00:06:33]Köszön szépen.
[00:06:35]Megyünk tovább Sándorral.
[00:06:35]Jó napot kívánok.
[00:06:37]Üdvözlöm.
[00:06:39]Jó napot kívánok Gerge.
[00:06:39]Sándor vagyok a 86 éves fogorvos.
[00:06:45]Hát elég régen telefonáltam be.
[00:06:45]Ez a április 12.
[00:06:49]Ez nekem betedette az ajtót, de nagyon úgy padlóra kerültem, vagy alapos voltam olyan mellettem lévő torontális szényeg magasabb volt mind a kellét szerintem.
[00:07:01]Hát lényeg az, hogy ez megtörtént.
[00:07:06]Most ebből kell kiindulni.
[00:07:06]Hát mostan gyakorlatilag keress mi azt mondják minden rosszban van valami jó.
[00:07:12]Gyakorlatilag rossz volt az, hogy Orbán Viktort siker sikerült lapátra tenni.
[00:07:19]Hát szerintem ez a legnagyobb bánata a jobb oldalnak, mert Orbán Viktor az O1G Orbán Viktor egy géniusz.
[00:07:28]Ő ez bebizonyította.
[00:07:31]A első ciklusban gyakorlatilag kifizette a Gyósikát a földvett AMS hitelt, vagy 4 milliárd eurót, de alapáridő, hogy hogy 2014-re vissza kell fizetni.
[00:07:45]Nagyon hát már úgy se tudja visszafizem, megbuknak.
[00:07:49]Hát nem buktak meg.
[00:07:49]Emellett konszolidálta a az önkormányzatokat.
[00:07:55]következő ciplusba elkezdte visszavásárolni az ellopott aranyöngy meg a fenét igazgy gyöngyé vagy a mond üveggyöngyér alatt közül és gyakorlatilag evvelz elég nagyot tudott alkotni és rettenten fontos volt visszavásárlotta a gáztárolókat a gáztárolókat az evontól most tudjuk hogy innen óriási jelentősége van föltöltsjük nyáron amikor olcsó eladjuk amikor leg legalábbis nekünk van és van miből fűenünk és akkor gyakorlatilag el tudjuk adni a fölösleget jó pénzért amikor kevés van belőle óriási dolog gyakorlatilag következő ciklusba fölépített a kerítés e ezért mostan gyakorlatilag Magyarország a nyugalomszigete megóvod bennünket a migránsok hadától és itt nyugodtan kit kimenhetnek a lányok a az estees utcáb szórakozzak jön egy turista És ki kiüle szemekkel nézni, hogy itt lehet sétálni este is.
[00:08:57]Hát igen, szokták is mondani, hogy nekik ez furcsa.
[00:09:00]Ez ez gyakorlatilag Orbán Viktornak a biztonság az egy olyan óriási dolog, ami pénzzel megfizethetetlen.
[00:09:08]Na mostan itt jön a Magyar Péternek az a migrációs paktuma, amit gyakorlatilag rákényszerítenek.
[00:09:15]Most az a kérdés, hogy gyakorlatilag mostan belemegy-e vagy sem.
[00:09:21]Az a választás ígérete benne volt, hogy ő a migránsokat nem engedi be, és gyakorlatilag még azt az 1 millió eurós napi büntetést, azt se fogja kifizetni.
[00:09:33]Ú de jó kis ígéret.
[00:09:35]Igen, együtt az érdekes lesz.
[00:09:37]Igen, nagyon érdekes.
[00:09:37]De kérdezem, hogy meg tudj-e csinálni.
[00:09:39]Mostan majd elválik a szartól.
[00:09:42]Gyakorlatilag rövidesen be dönteni kell és akkor már se nincs.
[00:09:45]Ez egy kardinális kérdés.
[00:09:50]Mert mindent problémát lehet orvosolni, de ha beengedik a migránsokat, őket ne kitenni soha a büdös életben nem lehet.
[00:09:59]Soha büdös.
[00:09:59]Gyakorlatilag a allergik tervet hajtják végre.
[00:10:04]Kalergia az egy 32 fokozatú szabadkömű zsidó volt, aki megírta, hogy a világállam létrehozzá létrehozásába, na évente 1 millió vagy 2 millió idegen al ajó fekete embert kell behozni, hogy felshísák ezt a fehér kereszténypajt.
[00:10:23]És akkor mikor már felhívó, akkor már gyakorlatilag lehet velük azt csinálni, amit akarok, mert pillanatnyilag militár és és nemzetállamokat képezni, hát ez nagyon nem jó.
[00:10:35]Nagyon nem jó.
[00:10:35]És gyakorlatilag Merkel is kedte, mert ő hát szintén zsidó volt.
[00:10:40]Nem, szerintem ezt ezt ezt a részét inkább engedjük el.
[00:10:44]Jó.
[00:10:44]És konkrétan jó, jó, de ne ezt a zsidózós részt.
[00:10:47]Jó, ezt inkább ne.
[00:10:50]Jó.
[00:10:52]Na igen.
[00:10:52]Na a lényeg az, hogy a hát hogyha zsidózós rész van, akkor ez csak rövid idézet.
[00:10:57]Ion mask a világ leg gazdagabb és nagy tekintélyi embere a Teslának a tulajdonosa meg egyebeknek.
[00:11:07]Mikor április 13-án megjelent a az eredmény, Magyarék Péter győzött, akkor ez a zsidózó ion maszk azt mondta, hogy győztek a zsidók.
[00:11:19]Na most Sándor megkérem, hogy akkor ne idézgessünk most ilyen most egy műsorban vagyunk.
[00:11:23]Én miteltek ez értem csak alapvetően elkezdte ezt.
[00:11:29]Jó, na jó, menjünk tovább.
[00:11:29]Lényeg az, hogy mostan 3 millió fölött szavaztak a Tiszára.
[00:11:36]Most nézzük ennek az előnyét.
[00:11:39]előnye az, hogy gyakorlatilag megígért aztán Magyar Péter van 1400 ígéretet számoltak össze, ah hozzáért a értenek a számolását.
[00:11:47]Hát hát ígérni azért olyan szegény ember nem lehet ez ne tudjon ígérni.
[00:11:53]Most jön majd a valóságnak a pillanata.
[00:11:55]Meg kell csinálni a lényeget, hogy nem adóztatnak.
[00:12:00]Most elvileg meg is kell adóztatni.
[00:12:02]Most jön a legfontosabb az a migrációs paktum.
[00:12:04]Ez is szinte rettent pontos.
[00:12:07]Igen, ez júliusban lesz, de egyébként van egy honlap a a Tisza ígéreteivel kapcsolatban, egy ilyen ígéret figyelő na annyit ígért az egy parasztembernek elmondta ott a a Polo Peti, hogy ő nem nem a akkor most mindenkinek előre mondom, hogy nem minősítünk, nem monduk ilyet, hanem elmondjuk a véleményünket.
[00:12:25]Ja igen.
[00:12:25]A a az újdonsyt most már a újdonsyt miniszter megígért mindent erről mikor jártotta a vidéket akkor egy parasztembernek felsor erre azt mondta a parasztember hát maga ilyeneket ha felét megcsinálja akkor magára szavazok hát ígérni lehet de most jön a felébredés hogy mit tud megcsinálni na a lényeg az hogy a a teendő azt tudomásul kell venni hogy mi vagyunk kisebbségben.
[00:12:51]Nem egy olyan nagy tragédia, nem egy nagy tragédia.
[00:12:55]Mindig az a parlamentbe ilyen aktív ilyen ellenzékre vágytunk, hogy jaj, ez jó lenne egy egy aktív ellenzék a a építő jellegű.
[00:13:06]Hát most a Fidesz ezt eljáthatja a Fidesz is, meg a mi hazánk is.
[00:13:11]Gyakorlatilag azt tudomásul kell venni, hogy a a társadalmunk többsége változást akart.
[00:13:19]Változást.
[00:13:19]Állítólag meg a Fideszbe és átmentek egy csomóan pont azért, hogy legyen változás.
[00:13:24]Ha néztük ezt a hátralévő Orbánkorszakot, hát ez egy óriási teljesítmény.
[00:13:30]16 évig tartott, de semmi se tart örökké.
[00:13:33]Mondja a magyar.
[00:13:35]Semmi nem tart az öröké.
[00:13:35]Na jöjjenek ezek az ígérgetők és akkor meglátjuk, hogy mit tudnak csinálni.
[00:13:40]Egy pillanatra meg kell szakítanom, Sándor, mert a tév nézőktől rövid ideig elköszönünk.
[00:13:44]Őket elengedjük egy felfrissülésre és a reklám után várjuk őket vissza.
[00:13:51]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:13:54]Paláver, hangra fel.
[00:14:00]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:14:06]Paláver hangra fel.
[00:14:11]Ismét nagy szeretettel és tisztelettel köszöntöm a kedves nézőket és hallgatókat.
[00:14:15]Szabó Gergő vagyok, ez pedig a Paláver.
[00:14:16]Telefonszámunk 061 7-es 1999 2999.
[00:14:24]SMS számunk pedig 067-es953.
[00:14:28]Ide várjuk az üzeneteket és akkor ha már erről beszéltünk, akkor fel is olvasnék egyet-kettőt.
[00:14:31]Azzal kezdem, hogy Sándort nagyon sokan megródták, és arra szeretnék mindenkit kérni, hogy egyrészt nyilvánvalóan se antiszemita, se raszista, se semmilyen dehonesztáló jelzőket és üzeneteket ne küldjenek, különben ki is fogjuk kapcsolni önöket.
[00:14:46]De ezen kívül Joli üzeni Szegedről, hogy Magyar Péter és a kormány szégyen, amit művel, hiszen ezek a mostani üzenetek nem túl szépek, és meg kell védeni Súlyok Tamást.
[00:14:59]Aztán Tamás küldte, ha farkasokkal küzdesz, neked is farkassal kell válnod, különben veszíteni fogsz.
[00:15:07]Mexikói közmondás.
[00:15:09]Aztán nézzük.
[00:15:11]Ö van itt még egy olyan üzenet, amely ezt a geotermikus programot is egy kicsit másképpen állítja be, és többen is írták, hogy ez valami egészen mást jelent, de szerintem ezt a részt hagyjuk is Sándort, valamint Zabheegyező küldi, hogy Tordai elvtársi illegális építkezése ügyében ki fogja és miképp fogja képviselni a törvényt.
[00:15:36]Jó lenne, hogyha a feledékenység soha nem illanna el.
[00:15:39]Érdekes.
[00:15:39]Igen, figyelni kell az elszámoltatásnál az ilyesmikre is.
[00:15:45]Na, de akkor nézzük a témáinkat.
[00:15:48]Mégis adóemelésre készülhet a Tiszapárt.
[00:15:51]Mostanában elég nagy a mozgolódás a holdudvarban, és jönnek oldalról, hátulról mindenhonnan üzenetek.
[00:15:57]Talán most a társasági adót szeretnék emelni.
[00:15:59]Ki tudja, hogy mi lesz.
[00:16:01]Meglátjuk mi is, de több olyan üzenet van.
[00:16:03]egyébként tényleg van ez az oldal a Tiszapárt ígéreteinek a hát egy egy ilyen ígéret figyelő oldal ott meg lehet nézni, hogy eddig mit ígértek, mit teljesítettek.
[00:16:12]Nézzük a másik témát.
[00:16:15]Megszüntették a háborús veszélyhelyzetet, de közben Kárpátját, mint tudjuk, dróntámadás érte.
[00:16:19]Ez felvett azért néhány kérdést, hogy valóban szükség volt-e erre, vagy pedig simán egy ilyen politikai marketing döntés volt, mert bármilyen háborús helyzetben vagy veszélyhelyzetben azért egy gyors reakció nagyon sokat számít.
[00:16:33]Most pedig ugye Kárpátaját támadták, tehát egyrészt a kárpátai magyarság szempontjából is nagyon fontos, másrészt pedig a a magyar-ukrán határ közelében élők számára is fontos, hogy minél nagyobb legyen a biztonság.
[00:16:42]És egy suttogás, amely a most már kormánypárti médiumokból érkezik, miszerint a Tisza pártnál felvetődött, hogy előrehozott önkormányzati választásokat is tartanak.
[00:16:53]És ez pedig megint egy nagy kérdés lesz, hogy ősszel meg fog-e történni, lesz-e ilyen.
[00:16:58]Na és akkor menjünk tovább.
[00:17:00]Miklóson a vonalban.
[00:17:00]Jó napot kívánok.
[00:17:02]Üdvözlöm.
[00:17:03]Jó napot kívánok.
[00:17:03]Tisztelt teljesetettel köszöntöm kedves Gergő és engedje meg, hogy tiszta szívből köszöntsem azt az 5-6 millió kereszténymart, aki nem a Tiszára szavazott, mert az minimum, hogy az azok nem szavaztak.
[00:17:16]1-2%, de az ellentéktelen.
[00:17:20]Tehát én itt most hallgatom ugye nap mint nap a hírtvét, csak azt nézem már az egyes nálam írőlte magát, ostorozza a Fidesz magát, hogy hát itt követtünk el, ott követtünk el a hibát, az igazat nem mondja meg senki.
[00:17:34]Itt egyszerűen a mesterséges intelligencia a félcseréte, a végeredményt.
[00:17:39]Itt olyan szavazást kellett volna elrendelni.
[00:17:41]Tudtuk már évek óta vagy két éve ezt hajtják, hogy Orbánnak menni kell, hogy elektromos szavazást ki kellett volna hagyni, össze kellett volna szedni itt a szavazókörzetekbe a a szavazócédulákot és át jegyzőkönyveket fölvinni és azokot megnézni.
[00:18:01]Ezt elkövette ezt a hibát elkövette a Fidesz.
[00:18:03]Nem szabad összeolták, összeszámolták.
[00:18:06]Ugye kézzel is egyből szóltak.
[00:18:08]a központbn mint ahogy minden párt megcsinálja.
[00:18:13]Bizony érdemes sokaknak magába nézni, szóval nem csak másban kell keresni a hibát.
[00:18:18]Tehát lehet, hogy történtek visszaélések, de rendszerszintű, ahogy itt a választások előtt mindannyian mondták, még egyébként Magyar Péter is, meg nyilván a a jobb oldal is, hogy olyasmi nem történt.
[00:18:30]Tehát ilyenkor változtatni kell.
[00:18:33]Igen.
[00:18:33]Hát ez az, hogy mindenki mond mindent.
[00:18:35]És még egy nagy hiba van, kedves Gergő.
[00:18:39]óriási hibát követett el Magyarország, ugye, mert itt szólás szabadságban, hogy meghozta a szájkosártörvényt.
[00:18:46]Tehát amint az elébb is mondta a kedves Sándornak, vagy hogy hívják, hogy ilyet meg olyat ne mondjon, ők mindent mondhatnak ránk az égegy a világon.
[00:18:53]Mi nem mondhatunk semmit rá, és ezzel visszaéltek nagyon.
[00:18:58]Nem tudom, hiszem a hírtvén láttam, de nem az elején csak azt, mikor jutott egy rendesen felöltözött ember, és azt mondom, amit ő mondott, lába keresztbe téve, azt mondta, hogy a kiszapát szavazói leszarták a keresztényeket.
[00:19:14]Ilyet be a kamerába azt lehet mondani büntetlenül?
[00:19:20]Mi nem mondhatunk rájuk semmit, mert akkor jaj, mi ezt mondjuk már né meg né hogyan lehetne határozottan beszélni, de az ilyesminek nincsen helye én azt hiszem, hogy van egy olyan sz, de akkor követeljük meg a másik meg kell követelni.
[00:19:33]Pontosan egyetértek.
[00:19:35]Ezt sehol senkitől ne hangozzanak el ilyen szavak.
[00:19:37]Tehát, tehát őszintén kellene beszélni mindenről, mert ennyi hazugságot én 83-ot váltom nemsoká az életemben, de főleg most hagyjuk a kommunizmust ebben a 36 évben.
[00:19:47]Ennyi hazugságot nem hallottam a választás után, amit mit most mindenki beszél össze-vissza.
[00:19:54]mindenről beszélnek, de a az igazságot senki valahogy úgy kerülgeti.
[00:20:00]Vagy pedig tehát a lett volna a Fidesznek félbezni, ez az satöbbi, az égat a világon, a fejebb búbját se mozdította a választás után.
[00:20:07]Lehet, hogy rosszul látom, nem tudom a törvényeket, de hétfő reggel ki kellett volna menni a szavazókörzetekbe, összeszedni az összes jegyzőkönyvet, nem az interneten majd, amit beküldtek, mert azt már meg tudja a mesterséges intelligencia fordítani, összeszedni és ott átszámolni.
[00:20:27]Nagyon jól tudjuk, hogy mennyien voltak a a békemeneten, meg az a 11 alkalommal, amennyien elfértek a téren, minden.
[00:20:32]Ha csak azt szavazott volna a Fideszre, már az is több volna 2,séss fél millióra.
[00:20:37]És akkor elveszítjük egy 26 fős két éves párt még nyeri kétharmaddal.
[00:20:43]Ezt nem hiszi el senki.
[00:20:46]Én legalábbis öreg, jobboldali keresztény magyar, én ezt nem fogom elhinni.
[00:20:51]Én biztos vagyok benne, hogy a az a 4-5 millió vagy 5-6 millió keresztény testvény szintén nem hiszi el.
[00:20:57]Kedves Gergő, én leadtam választás óta vagy 5-6 kg, azóta nem alszok, nem eszek rendesen.
[00:21:02]Nem hiszem el, hogy ilyen megtörténhet.
[00:21:04]Nem magamat szétem, hanem a családomat.
[00:21:07]Igen, de figyeljen az egészségére.
[00:21:09]Figyeljön.
[00:21:09]Az a legfontosabb.
[00:21:11]Tehát a családja miatt is.
[00:21:13]Legyen kedves nekem már ön ott van nagyon jó szerkesztő meg tapasztalt.
[00:21:16]Mi az, hogy rendszerváltás?
[00:21:18]Akkor rendben van.
[00:21:21]volt 90-től ugye kommunizmusból demokráciára.
[00:21:23]Most megint rendszer.
[00:21:26]Minek hívják ezt az új rendszert?
[00:21:26]Mert én erre nagyon kíváncsi vagyok.
[00:21:28]Te erre nem ad senki választ.
[00:21:29]Hát erre érdekes válaszokat lehet adni, mert ugye ha azt mondjuk, hogy rendszerváltás és hiába diktatúráztak, teljesen egyértelműen demokrácia volt.
[00:21:37]Ez abból is kiderült, ahogy egyből Orbán Viktor elismerte és azt mondta, hogy igen, ők nyertek, övék, tehát diktatúra itt nincsen.
[00:21:44]Lehetett itt sok mindent erről beszélni, nincsen.
[00:21:47]De ha rendszerváltásról beszélünk, a demokráciából milyen rendszert lehet váltani?
[00:21:51]Hát ez a kérdés.
[00:21:52]Valaki valaki a tévében magyarázza már még, mert erre nem csak én vagyok kíváncsi.
[00:21:57]Erre 5-6 millió ember kíváncsi, hogy mi ez, hogy rendszer, mert azt mondja, hogy kormányváltás van, tudomásról vesszük, azt is tudtuk örökké semmi se tart, de ezek kimondottan ezt nyomják reggeltól estig, hogy rendszerváltás.
[00:22:11]Mi az új rendszernek a neve?
[00:22:11]Én meg én tudom, megmondhatom.
[00:22:16]Hát halljuk, mire gondol.
[00:22:19]Ez aionista rendszer lett.
[00:22:22]Ó, na akkor az ezt nem gondolom, de akkor inkább menjünk tovább, és ahogy már az előbb megbeszéltük, ezeket szerintem mellőzzük.
[00:22:34]Jó, mellőz.
[00:22:34]Lehet a diktatúra felé menni, vagy ugye vannak olyan jelek, amelyek amelyek eelé mutatnak, amit ön mondott, azt szerintem azt mellőzzük.
[00:22:44]Hát jó, mellőzzük, de ez a ez a szájkosár törvény, hogy a keresztényeknek be van kötve a szája.
[00:22:47]Mi nem mondhatunk rájuk semmit, ők meg minden.
[00:22:51]A Magyar Péter már hányszor sétett meg bennünk?
[00:22:53]Nem engem is, mint meg önt is személyesen, de a a azok a 16 évig a lelkük tették meg.
[00:22:58]Tényleg Magyarország a Európában legjobban fejlődő satöbbi, satöbbi.
[00:23:03]Mindent mond a Magyar Péter, és ő azt megteheti nyugodtan.
[00:23:07]Hát ebbe igaza van, hogy hogy az a fajta sértéshullám, ami onnan érkezett, arra szerintem is határozottabb reakciókat kellett volna küldeni, vagy kell küldeni.
[00:23:17]Igen, igen, mert fordítva meg tényleg mindenér, hogyha az ember valamilyen viccet csinál lassan, az lesz tényleg, mint egyesen, hogy ilyen Facebook posztokért mennek már ki a rendőrök.
[00:23:28]És ugye itt most nem rólam van szó, még nem a egyszerű választópolgáról, hanem az, hogy milyen sértegető szavakat mondott a köztársasági elnökre, meg mindez letolvyozza meg hát mit csinált ott a a fénykép, hát ön biztos még jobban tudja, mint én.
[00:23:44]De hát egyszerűen félháborító már elpakoltam minden, mindent ülök a fotélba, nehogy valamit a képernyőhő vágjak.
[00:23:52]Tehát egyszerűen ez elfogadhatatlan amilyen sértéseket Magyar Péter megcsinál, és pontosan tudjuk, hogy kicsoda.
[00:24:00]Őt már nem szabad lett volna a kormányruhoz engedni.
[00:24:02]Annyi bűncselekményt elkövetett már, amit most egymás után mentenek fél ez természetes, hogy 15 év járna már neki, mit csinált a családjával satöbbi.
[00:24:13]Az hát ezeket így ránézésre nem lehet.
[00:24:15]Pont ez a ez a törvények, a jogszabályok és a a vizsgálódásnak a az ideje.
[00:24:21]És ez ez a kérdés, hogy mi az, ami megalapozott, mi az, ami nem.
[00:24:26]Ennek kell utána menni.
[00:24:29]Magyarországon még mindenhol a világon nyugaton is lehet hallani, hogy legalábbis hát már most egy kicsit megváltozott, hogy olyan ilyen poszra csak olyan ember, akinek vakolátlan a múltja.
[00:24:41]Ő kezdte a családjával meg minden.
[00:24:43]És és már az oszák riporter is mondott, hogy diktátor lett ez az ember.
[00:24:49]Márciát akkor mi lesz még egyénak mondta a főszerkesztője.
[00:24:54]Igen.
[00:24:54]Mi lesz vele?
[00:24:54]Hát most ne haragudjon már, olyan jól áll ez az ország.
[00:24:58]Hát csak az idén mennyi segélyeket kap minden réteg, főleg a fiatalok, mennyi mindent kapnak.
[00:25:06]Hát ez lesz majd pontosan az lesz majd a fokmérője, hogy hogy milyen irányba viszik majd ők el, mert ugye itt vannak most eredmények, vívmányok, amikre azt mondták, hogy megtartják, de akkor miért olyan rossz minden egyrészt.
[00:25:17]Másrészt ha megtartják, hogy kíváncsiak vagyunk a saját ötletekre, mert ezek olyan dolgok, amiket elértek.
[00:25:23]Azt lehetett mondani a kampányban, hogy mocskos, orosz olaj, és akkor arra már nincsen szükség.
[00:25:27]Most meg annak örülnek ők is, hogy de jó, hogy újra jön az orosz olaj.
[00:25:31]Szóval majd meglátjuk, hogy hogyan fognak ők eredményt elérni, vagy vívmányokat a magyar nemzetnek az érdekében.
[00:25:37]Azt aztán meg lehet ítélni, mert másoknak az eredményeiből élni az egy dolog.
[00:25:44]Igen, de ezek hátra fognak mutogatni akármeddig lesznek ott.
[00:25:46]Itt mindig a Fidesz lesz a hibás.
[00:25:48]És ha most ezért tönkreteszük, ami nagyon kinéz, én megmondom koromnál fogva még én mindig szerettem a politikát, benne voltam annak idején választáskor is.
[00:25:56]Az elsőnél az életemet kockáztattam.
[00:25:59]Egyik volt kommunista azt mondta, hogy az a szerencsétek, hogy az MDF győzött, mert mi győzünk akkor te fel leszel akasztva.
[00:26:07]Tehát én nagyon sokat dolgoztam a rendszerváltási és borzasztó izé, hogy ezek tönkreteszik az országot úgy, hogy 30 év alatt nem fog tartni.
[00:26:15]Hát még a Gyurcsány hülyeségeit nem tisztáztuk még mindig.
[00:26:21]Orbán nem egyszer beszélt róla, hogy még mindig kihatnak azok a cselekmények, ugye eladtak mindent.
[00:26:25]Most ezek megint el fognak adni az égadta a világon mindent.
[00:26:30]A hadseregünknek a rengeteg pénzt ráköltöttük.
[00:26:33]Ez egy hónap múlva mind Ukrajnában lesz.
[00:26:35]Repülőtl tanktól minden az égadta a világok.
[00:26:37]Mert a rosszó rosszomó szemüés is olyan gyűrhet van benne, hogy kizavarták a palotából.
[00:26:44]Most nagy Gőgösen visszamegy a szivarszobájában minden.
[00:26:47]Tehát itt a gyűlölet nem fog abba maradni, mert ezek abból fognak élni a gyűlöletből, a haragkeltésből még néh kérdés, hogy a magyar embereknek vagy társadalomnak ez mennyi ideig fog lemenni a torkán?
[00:27:01]Elég nagy baj, hogy egyáltalán ugye a gyűrölet, az uszítás, a hergelés ilyen teret nyert itt.
[00:27:07]És akkor a békéről beszélnek még a szeretet országáról.
[00:27:09]Hát minden beszédével a a beiktatás, saját beiktató beszédével az egyik szavát dicsérte, másikkal meg leköpte az embereket, meg a lábával meg rugdosta a fenek.
[00:27:19]Hát kedves egészt nagyon elment, nagyon elment az idő, el is köszönök.
[00:27:24]És közben a tév nézőket is elengedjük egy kis felfrissülésre.
[00:27:29]Minden jót kívánok mindenkinek tiszteletét.
[00:27:32]Béke harcoljuk ki a békét, kedves.
[00:27:36]És akkor kedves nézőinket pedig nemsokára várjuk vissza.
[00:27:40]Paláver, a Híf és a Hírtv interaktív műsora.
[00:27:44]Paláver, hangra fel.
[00:27:50]A Hí FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:27:55]Paláver hangra fel.
[00:27:59]Kitásképpen, hogy visszatértek a tévnézők, úgyhogy éppen Mónikával beszélgetünk.
[00:28:07]Még itt van vonalban, ugye?
[00:28:09]Igen, igen, igen.
[00:28:09]Még itt vagyok.
[00:28:12]Ja, csak hát igen, ezek a szomorú témák nem igazán segítjek elő, hogy az ember olyan vidámabban beszéljen.
[00:28:18]Tehát pont a háborúról volt szó.
[00:28:21]Van-e még egyébként olyan gondolat, arról, hogy milyen felháborító, amit Kraus Ferenc Noveldíjas fizikussal csinálnak?
[00:28:32]Igen.
[00:28:32]Igen.
[00:28:32]Az volt az előző téma, amiről beszéltünk.
[00:28:34]Igen, igen.
[00:28:37]Úgyhogy hát én ennyit szerettem volna.
[00:28:39]Jó, nagyon szépen köszönöm, hogy Köszönöm én is a lehetőséget.
[00:28:40]Minden jót.
[00:28:43]További szép napot, jó egészséget, viszontásra.
[00:28:45]Köszönöm önöknek is.
[00:28:45]Viszontásra.
[00:28:47]Viszontásra.
[00:28:49]Megyünk is egyből tovább Lászlóval.
[00:28:49]Jó napot kívánok.
[00:28:51]Üdvözlöm.
[00:28:53]Jó napot kívánok.
[00:28:53]László vagyok.
[00:28:55]Tiszteletem.
[00:28:55]Üdvözlök mindenkit.
[00:28:59]Nos, előttem az újság, a Magyar Péter újságja 26 februári.
[00:29:10]Újság, tiszta hang, 07-es.
[00:29:14]Ugye mi a 07-es?
[00:29:14]A rendőrség.
[00:29:19]És mondom, az első pont azt írják, adócsökkentés.
[00:29:25]És miről van szó?
[00:29:25]adóemelésről.
[00:29:28]Hát most ezre beszik.
[00:29:28]Igen.
[00:29:28]Igen.
[00:29:31]Na hát akkor már meg is lehet őket fogni például.
[00:29:37]Hát amennyiben meglépik.
[00:29:37]Igen.
[00:29:37]Most egyelőre csak ilyen infók szilvárognak, meg közgazdászok írtak a Kapitány Istvánnak, hogy ne tartsák fönt a az árstoppot, az adóemelést.
[00:29:46]Most a társasági adó került szóba, de hát ezek nyilván egyelőre még pletykák.
[00:29:54]Hát pletykák vagy nem pletykák, de a tények árulkodnak, ugye, ha majd meghozzák.
[00:30:02]És akkor a következő azt mondja kérdés a fölírtam ide Kárpát alján, ugye hát én sajnálom őket, nagyon sajnálom őket a civil lakosságot.
[00:30:24]És hát, hogy igen, most adtak pénzt a fidetes képviselők, ez nagyon nagyon helyes.
[00:30:33]Nagyon helyes.
[00:30:36]És hát nem tudunk sajnos többet csinálni, mert akkor lehet, hogy behúznának a háborúba a végén a Ruszinszendi Romolus Rémusz bácsi, ugye?
[00:30:51]És mi az itt előrehozott választások?
[00:30:54]Ezek mit mit akarnak ezek?
[00:30:56]Hát felmerült ez is a a 444 hozta ki, illetve talán más médiumok is baloldalon hogy ezen gondolkod szerintem törvényellenes.
[00:31:08]Nem, hát elég elég furcsa dolog lenne, most nem tudom mire hivatkoznának, merthogy mindig lehet arra, tehát az egy ami van négy évente ugye volt a, hogy a ne csússzanak el öt évente, mert négy évente vannak.
[00:31:21]önkormányzati választások, illetve ugye országgyűlési választások.
[00:31:24]Hát azért ahhoz nem tudom, hogy mi kell, hogy azt mondják, hogy na jó, hát inkább akkor mi embereink legyenek ott, vagy nem tudom, hogy mi mivel lehet ezt megindokolni.
[00:31:35]Így van.
[00:31:36]Na most elmondhatnék egy én nagyon sajnálom a Fideszt, hogy így csalással, mindennel tönkretették.
[00:31:49]Nagyon sajnálom.
[00:31:49]Én már 30 éve Fidesztag vagyok.
[00:31:53]Az a helyzet, csak ez egy kommunist sztálin városról van szó.
[00:31:55]Egy vérvörös kommunista város.
[00:32:02]Én már 1961-ben voltam négy éves, és apámmaló hallgattuk a Szabad Európát.
[00:32:10]Most már talán elmondhatom, már 70 éves leszek körülbelül.
[00:32:18]Hagadtuk a Szabad Európát és hallottuk, hogy az mit tudom én, a Sztálin meg ez meg az.
[00:32:23]És anyámhoz megkérdeztem, hogy anyu, én hol születtem?
[00:32:29]Anyám mondta, hogy Sztálin városba.
[00:32:29]És hoppá, mondom, ez a Sztálin, ez nem magyar.
[00:32:36]Mondom, ki ez a Sztálin?
[00:32:38]Hú, maradcsöben evisnek a rendőrök.
[00:32:41]Voltam négy éves.
[00:32:43]Hát igen.
[00:32:44]Mondom, ki ez a Sztálin?
[00:32:46]Négy éves voltam és hát mondom, ma magyar ember nem volt, akit megválasztottak volna.
[00:32:57]Hát anyámat is sajnos megvezették, hogy az 56 ellenforradalom volt.
[00:33:06]Igen.
[00:33:07]Iskolában is azt tanultok, hogy ellenforradalom.
[00:33:09]És teljesen az teljesen az agyunkat átmosták jó formán.
[00:33:18]És tudjuk, hogy Witner Witner Mária szavait nem fogadták meg az emberek, hogy jól nézd meg a listát, soha többé kommunistát, de most bejött, ugye?
[00:33:34]Szóval á fiatalságot kéne tanítani az igazságra.
[00:33:43]Így van.
[00:33:43]Az a helyzet, ez egy elmaradt dolog, ugye?
[00:33:48]Ugye és az volt ám a 70-es években csak úgy, mert én 57-es vagyok, hogy vagy munka, vagy tanulsz, ha nem jött a rendőr, már elvitte KMK-ba.
[00:34:05]Közveséges közveszélyes munkakerülés.
[00:34:05]Így volt.
[00:34:07]Igen, így volt.
[00:34:10]Hát szerintem nem tudom, ez a magyar Péter, hogy mit csinál, de a 133 napot várjuk meg.
[00:34:18]Dőséges 133 napot, aztán majd meglátjuk, de ha kell, akkor szóljanak nekem, és én megyek.
[00:34:32]Hát meg lesújtó, lesújtó a vélemény sajnos.
[00:34:39]És itt volt egy európai európai szintű atégyár szálin városba, a sztálin vasmű európai szintű.
[00:34:51]Hát körülbelül 50-es évektől működött.
[00:34:55]azt mondja, hogy mondjuk majdnem 70 évet, 60 akárhány évet működött.
[00:35:03]Átvette a külföldi ráadásul a végén ukrán ember vette át, csak ezt gyorsan elmondom, ukrán, aki jött volna 3000 embernek egy más5él millió, 2 millió Fttal, tehát kivitt elort több milliárd Ftot.
[00:35:25]Nekem se adták ki.
[00:35:25]Én nyugdíjas voltam, és behívattak, hogy írjam alá a papírt, adjam meg a számlaszámom.
[00:35:32]Kapok majd 1 millió Ftot, hogy mondom, hú de jó, oké, be is mentem minden.
[00:35:41]Hát azóta is a pénzt várjuk.
[00:35:44]Hát igen.
[00:35:46]Hát szóval itt ilyenek vannak.
[00:35:46]Én nagyon sajnálom Orbán Viktort.
[00:35:49]Én vele vagyok, amíg élek.
[00:35:55]és a kormányával a szíjártótól kezdve mindenki.
[00:36:01]És akkor most is Dunaújvárosban lakik?
[00:36:04]Persze, persze.
[00:36:04]Hogyne, hogyne, hogyne, hogyne.
[00:36:07]Igen, de sok emberre.
[00:36:07]Ja, és elmondom gyorsan, ha lehet.
[00:36:12]Igen, még pont lehet egy egy gyorsan.
[00:36:17]Lengyel már ismerem a srácot.
[00:36:21]Lengyel munkás volt 30 éve, 40 éve ismerem.
[00:36:25]Na mondom, kire szavaztál?
[00:36:25]Azt mondja, majd egy sör mellett megbeszéljük.
[00:36:31]Na innen már tudta.
[00:36:31]Igen.
[00:36:32]És akkor én már tudtam, hogy ő már kommunista.
[00:36:34]Pedig van lakása kapott kölcsönt, mindent.
[00:36:37]Autója van, egészséges.
[00:36:39]77 éves.
[00:36:43]Szóval na közben tovább kell lépnünk, úgyhogy nagyon köszönöm, hogy hívott bennünket.
[00:36:49]Nagyon szép tudnék mesélni.
[00:36:49]sok mindent.
[00:36:51]Hát gondolom legközelebb is hívjon bennünket és végigbeszéljük még ezeket.
[00:36:55]Viszonthásra.
[00:36:56]Jó, jó.
[00:36:56]Köszönöm szépen.
[00:36:56]Viszont hallás.
[00:37:01]Mi viszont közben kitekintünk egy picit, hiszen itt van Orsi, és kíváncsiak vagyunk, hogy mi lesz a radarban.
[00:37:05]Szia Orsi!
[00:37:08]Szia!
[00:37:08]És szeretettel köszöntöm a Paláver hallgatóit és nézőit is.
[00:37:10]Az első témánk az lesz, hogy látványos állami ceremónial fogadta Peking Don amerikai elnököt a konvoy a kínai főváros központján a szimbolikus jelentőségű csangán sugárúton haladt végig.
[00:37:23]Szakértők kiemelték, Washington és Peking viszony alapvetően befolyásolhatja a világgazdaság stabilitását, a geopolitikai erőviszonyokat, valamint a következő évek nemzetközi biztonsági folyamatait is.
[00:37:35]És téma lesz az is, hogy a gyerekek már óvodás korban belépnek a digitális világba.
[00:37:39]elég korán, illetve a kamaszok is, akik folyamatosan online, miközben egyre nő az internetes zaglatás és a függőség veszélye.
[00:37:47]A szülői kontroll pedig az életkor előrehaladtával folyamatosan csökken.
[00:37:51]A fiatalok médiafogyasztását az algoritmusok uralják.
[00:37:55]Utána jáártunk, hogy hol a határ a szabadság és a korlátok között a digitális nevelésben.
[00:38:00]Illetve azzal is foglalkozunk, hogy miközben ma már néhány kattintással bárki megszervezheti a nyári utazását, a kedvező ajánlatok mögött sokszor rejtett költségek és megtévesztő trükkök is lehetnek.
[00:38:11]A gazdasági versenyhivatal szerint ezért különösen fontos, hogy tudatosan szervezzük az utazásainkat nyáron.
[00:38:17]Ebben is segítünk.
[00:38:20]Ha tehetik, akkor tartsanak velünk.
[00:38:22]Kevesebb mint egy óra és kezdünk 17:30 percen itt leszek és várom önöket.
[00:38:27]Köszönjük szépen Orsi.
[00:38:27]Jó munkát nektek és várjuk Aradal.
[00:38:30]Köszönöm neked is.
[00:38:31]Köszönöm.
[00:38:34]Addig nézzünk gyorsan egy üzenetet.
[00:38:38]Országunk szegénységi bizonyítványa, hogy Magyar Péter és Karácsony Gergely legmagasabb pozíciókban lehetnek.
[00:38:43]Mondja Lajos.
[00:38:47]Na és akkor mi pedig megyünk tovább Misivel.
[00:38:49]Jó napot kívánok.
[00:38:49]Üdvözö jó napot kívánok.
[00:38:52]Tisztelettel üdvözlök mindenkit.
[00:38:53]Tegnap előtt jöttünk vissza Erdélyből.
[00:38:58]Minden kis ilyen hülye ilyen ilyen pszichopatát hogy tudtunk megválasztani?
[00:39:02]Ez ez az kérdezik.
[00:39:06]Ne állítson le megkérem szépen.
[00:39:08]Jó napot kívánok.
[00:39:09]Jó napot kíván tisztelettel üdvözlök mindenkit.
[00:39:13]Tegnap előtt jöttünk vissza.
[00:39:15]Szerintem jó jó jó.
[00:39:17]Szerintem saját magát hallja, úgyhogy halkítsa le és a jelzőkkel figyeljünk.
[00:39:21]Választan pillanat ez ez kérdez állítsa merkérem szépen.
[00:39:27]Jó talán most jobb lesz, mert itt nagyon nagy késés is volt.
[00:39:32]Pillanat.
[00:39:32]A hangot akarom levenni jó magát.
[00:39:36]Így van.
[00:39:38]Figyeljünk.
[00:39:39]Le fogom állítani, inkább jobban járok.
[00:39:42]De akkor nem tudom miről beszélünk.
[00:39:42]Azt akartam mondani, hogy a királyágon megálltunk beszélgetni.
[00:39:45]Ott meg vizet igyunk.
[00:39:49]Ez az.
[00:39:49]pillanat a hangot akarom levenni.
[00:39:52]Hú, ez így nem lesz jó, úgyhogy szerintem le kell a hangot venni, mert nem fogunk tudni rendesen beszélgetni, mer így hallom másod több másodperc megy lefelé.
[00:40:00]Most már nem azt akartam mondani, hogy a királyban megálltunk beszélgetni ott hát most már nem megy, nem is alszik a televízió.
[00:40:08]Megálltunk beszélgetni, és hát én úgy egy kicsit tudok Románul egy-két szót.
[00:40:15]Hát de nem nem megy a hang semmi.
[00:40:19]Én azt hiszem, hogy akkor próbáljuk meg ezt később, mert így nem fogunk tudni beszélgetni, mert egyszerre duplán hallom önt is.
[00:40:23]Jó, és akkor folytatjuk majd.
[00:40:26]Úgyhogy addig viszont Évával fogunk beszélni.
[00:40:27]Kez csokom, jó napot kívánok.
[00:40:31]Jó napot kívánok kedves Gergő.
[00:40:31]Üdvözlök mindenkit.
[00:40:34]Hát én gyorsan bele is csapnék, hogy drága magyarok, megmondtuk, hogy a volt SZDS és az MSZP magyar gyűlölő emberei fognak visszajönni és ez be is igazolódott.
[00:40:48]És Magyar Pétert ugye kiszemelték, szépen felépítették és csalással nyert.
[00:40:53]Nem itthon csaltak, hanem itt az algoritmussal, hogy a Facebook meg a meta meg én nem vagyok, nem értek annyira hozzá.
[00:41:03]Világosan elmondták már külföldön is, hogy ezekhez a tiszásokhoz csak a baloldali minden pozitív, minden jó, illetve jobb oldalról minden szar, minden kocsék, csak ezek mentek, és sajnos ezek a Facebook huszárok, ezek mindent elhittek, és itt az eredménye.
[00:41:24]Na most én azt mondom, hogy fejezzük be a sírást, a nyávogást, lépjünk.
[00:41:28]Igenis a akár a Fidesz, akár más riporter jogás tessék megkérdezni és keményen visszaszólni ennek a gazember bandának, mert ezek csalással nyertek.
[00:41:43]És Magyar Péternek is el kellene mondani, hogy hátrább az agarakkal, mert az algoritmussal ukrán titkoszolgálat és az unió titkoszolgálatával nyertek.
[00:41:53]Én számoljam el, hogy mikor találkozott Zelenskel és mit tárgyalt vele, mert ő letagadta és a Zelenski elmondta, hogy igenis ő kérte, hogy találkozzanak.
[00:42:04]Ő nullának nézi, nem is akar vele találkozni.
[00:42:09]Ő már itt már nyalta a fenekét, hogy már találkozna vele.
[00:42:11]Na most a másik, látjuk a felosztást.
[00:42:16]Magyar Péternek az a dolga, hogy hergelje az embereket, akik sajnos a joghoz nem értenek semmit.
[00:42:20]És itt olyan hülyeségeket mond, lájkoljanak, hogy tűnjön el ez, tűnjön el az.
[00:42:26]Tessék erre is visszaszólni, hogy ilyet nem lehet.
[00:42:31]Az országháza az a az a mi büszkeségünk.
[00:42:34]Ott jogszabályokat hoznak, és oda olyan értelmes emberek kellenek, akik nem oroszháza helyett Oroszországot mondanak.
[00:42:42]Persze csak ugye maguk mögött ott vannak a háttérben az MSZP meg az SZDS, aki majd mindent kidolgoz a magyarok ellen.
[00:42:48]A magyarokat ezek gyűlölik.
[00:42:50]Ezért akarják a Kraus Ferencet is ki.
[00:42:54]Nehogy már a magyar gyerekek okosak legyenek.
[00:42:56]Nehogy már a magyaroknak jó legyen.
[00:42:57]És itt mit kofázik ez itt a karmelita kolostor meg erről.
[00:43:02]Ez a magyar államnak a dicsősége, hogy ott visszaállították azt a régi történelmi hagyományt, ami ami ott volt.
[00:43:10]Ez nem az Orbán Viktoré, ez nem a De beszéljünk és mondjuk és vágjuk már a pofájába és a képviselők is vágják már a két évben.
[00:43:21]Nem kell megijedni.
[00:43:21]És Újok Tamás is álljon ki és mondja azt, hogy most már elég volt ebből az alkotmánysértésből, amiket ő mond.
[00:43:27]A másik pedig ez a most, hogy a Novák Katalinnak is felülvizsgálják.
[00:43:33]Először is jó lenne, ha egy jogász kiállna és elmagyarázna, a köztársasági elnöknek van jogszabályban olyan jogi lehetősége, hogy ő kegyelmet adhat.
[00:43:43]Ez nem azt jelenti, hogy a bűncselekmény alól menti fel, hanem azt, hogy ennek a férfinak már két hónapja, vagy három hónapja otthon volt.
[00:43:52]Még a két hónap volt a büntetéséből, és erre a két hónapra adott neki kegyelmet.
[00:43:57]És egyébként neki jogában áll, és ezt nem lehet, nem az utca embere fogja eldönteni, meg nem ez a ö barnaatyás fogja eldönteni.
[00:44:06]Ennek semmi köze, neki van ilyen jogi lehetősége.
[00:44:09]És ez ugyanaz, mint amikor a a politikusokat sem lehet felelősségre vonni, hogy miért ilyen jogszabályt hozott, mert a jogi a a politikai tevékenysége miatt nem lehet felelősségre vonni.
[00:44:23]Hát nem a a 50-es években vagyunk, ezek azt szeretnék, és itt hülyítik a fiatalokat azok, akik nem értenek a jogot.
[00:44:32]Tessék konkrétan elmagyarázni és megmondani, hogy ez egy hazugság.
[00:44:37]Azért csinálják, hogy majd szépen ne vegyük észre, hogy a gyerekeket szexuálisan az iskolába ezek a pávatollas fenekű idióták akarják nevelni.
[00:44:48]Meg megmondta az a másik is, hogy hát hogy mindenkinek a dolga, hogy a gyerekek szexuális nevelését intézze.
[00:44:56]Nem a dolga.
[00:44:56]Egyedül a szülőnek a dolga, és ebben ne avatkozzanak bele.
[00:44:59]És a másik a migráns kérdés.
[00:45:01]Ha ide egyszer bejönnek, soha többet nem mehetnek ki.
[00:45:06]És azért csinálja most a cirkuszt, mert már jövő héten jönnek az Unióból, és mindent alá akarnak velük iratni addig, amíg még forró a kársa, és még nem tértek észhez a magyarok.
[00:45:17]Tessék mindent odavágni és 500-szor megkérdezni, hogy mondjon nyíltan mit, és menjünk ki az utcára, mert se a gender, se az ukrán háború, se a ez a migráns nem lehetséges.
[00:45:33]Több millióan megmondtuk.
[00:45:36]népszavazással, hogy nem lehet most itt jönnek ugye adót emelnek.
[00:45:39]Persze, hogy adót emelnek, mert ugye az Orbán Viktor mit mondott?
[00:45:43]Neki az volt az elve hogy amit kiszivattyúztak a Gyurcsányék idejében, meg a komcsik meg a az EZében a nagy multik, ezeket ő megadóztatta, és ebből volt a fiataloknak, a családoknak, a nyugdíjasoknak minden rezsiköltség.
[00:46:03]hogyha megint kiszivacsúzzák a pénzt, akkor persze, hogy már a költségvetést fogja terhelni, akkor adókat kell emelni, ugye.
[00:46:10]De hát itt egészen más tönkremennek a cégek.
[00:46:12]Egy csomó munkanélküli lesz, nem beszélve arról, hogyha a migránsokat ide beengedik, azokat el kell tartani, azoknak lakás kell, ingyenes, ellátás és nem dolgoznak, semmit nem csinálnak.
[00:46:23]Július.
[00:46:26]Júliusban júliusban okosabbak leszünk, hogy a migrációs paktummal mi lesz a helyzet, mert ott már nem nagyon lehet kibújni azal, hogy igen vagy nem.
[00:46:35]Tehát ott nem nagyon lehető Igen.
[00:46:37]Szeményen, ahogy ahogy ezek minden hazugságot minden hazugságot keményen odavágtak hozzánk, mi az igazságot vágjuk hozzájuk, hogy az emberek is lássák.
[00:46:47]Ne húzzuk beülünk parkunkat, hanem tessék keményen és felszólítani, hogy fejezze be ezt az alkotmánysértő magatartást, és fogja be a száját, és inkább azzal foglalkozzon, hogy mutassa meg, hogy milyen titkosszolgálatokkal volt kapcsolatban, meg mit tárgyalta Zelenskijel, amikor ők érte, hogy találkozzanak.
[00:47:05]Mindent vágjunk oda, és ne legyünk nyulak, ne legyünk nyuszik.
[00:47:11]És figyeljük majd a június 13-án lesz Orbán Viktornak, vagy a Fidesznek, és ott Orbán Viktor is felszólal, és oda kell állni mögé, mert ha nem állunk oda, akkor Magyarországnak vége, akkor annyi vége, erre ment ki a játék.
[00:47:26]Hát ezért küzdöttünk 16 évig, ezért piszkálták állandóan az Orbán Viktort meg a kormányát, mert ő nemzeti kormány volt, és ő a magyar embereknek adta a pénzt, és nem engedte, hogy minden pénzt kiszivattyúzzanak.
[00:47:40]Most pedig ezek mindent ki akarnak megint újra szivattyúzni, és a magyarokat tönkre akarják tenni, és a migránsokkal meg a genderrel tönkre is fogják teljes egészében tenni.
[00:47:51]És ezt nem lehet hagyni, és keményen a pofájukba vágni, hogy a csalással tudták ezt a megcsinálni.
[00:48:00]Nyugati újságírók meg helyesebben megmondták titkos szolgálatok, hogy hogy csaltak, hogy csak a jó híreket kapták meg rólunk a rosszakat a tiszások, amikor egész nap 0 órában csak azt látta az a aki állandóan időben kellett volna reagálni egyébként.
[00:48:16]Tehát lehet mondani, hogy ki hogy kit ért el, de hát itt megmaradt, itt egy buborék, ott meg egy nagyobb buborék.
[00:48:22]És akkor utána lehet mondani persze, hogy hogy algoritmus, de hát el kellett volna érni akkor az embereket.
[00:48:29]Ez a baj.
[00:48:30]Jó, az most megint más kérdés, de itt hiába itt nem tud élni, fiam is volt, hogy megpróbálta föltenni, megmondta hát ő rájött már korábban a mikor mondta, hogy hát anyu, hát itt megvan, hogy ugye aki a a ha én fölteszem, hogy a jobb oldal ezt csinálja, azt csinálja, letörlik oda csak az ment, hogy csal, lop, hazudik, á csal, lop, hazudik, és ha ezt látja, ezt olvassa nap 24 órájában, még el is hiszi.
[00:48:53]Súlykolás.
[00:48:53]Igen.
[00:48:57]Úgyhogy tessék keményen kiállni.
[00:48:57]Most már elég volt ebből.
[00:48:59]És magyarokat, Magyarországot nem fogjuk engedni.
[00:49:01]És kiállunk Orbán Viktorért.
[00:49:04]Nekem ugyanúgy Orbán Viktor a miniszterelnököm meg a kormányom.
[00:49:08]Nem ez a barnaatyás.
[00:49:11]Szégyelje magát a lányok lábai között izét Mászkát.
[00:49:13]Ez Magyarország miniszterelnöke mint egy rossz indulatú.
[00:49:18]Ez ez egy pszichopata.
[00:49:18]Minden szobába csap a gyűlölet.
[00:49:21]Ettől mit lehet válni?
[00:49:26]azt engedjük, mert jó, én nem mondom, hát de de ők hazugságokat vártak hozzák, az nem volt baj.
[00:49:33]Az de az nagyon nagy baj, és arra határozottan is kell reagálni.
[00:49:34]Ez abszolút teljesen egyetértek.
[00:49:39]És tessék elmagyarázni az embereknek, hogy itt ezzel a joghülyeségekkel itt azt akarja elterelni, hogy ne vegyék észre, hogy a gender meg a migráns papumot szépen csendbe aláírják, és Magyarországnak annyi, bezárhatjuk a kaput, és izét meg fogunk dögleni, mert ez a cél.
[00:49:56]Ugyanazt akarjuk, amit itt külföldön.
[00:49:59]Pont ma hallottam, hogy Hollandiából itt van egy család, aki azért jött ide, mert a nem engedték ott, hogy a gyereket ezek a izé LMTK meg Jember őrültek neve.
[00:50:11]Bocsánat, közben közben el kell köszönnünk a kedves nézőktől.
[00:50:14]Köszönjük, hogy ma is a Palávert nézték és folytassák tovább is a Hírtvé-vel.
[00:50:19]Természetesen holnap is érkezni fogunk, holnap is lesz paláver.
[00:50:24]Addig is vigyázzanak magukra is.
[00:50:24]Nagyon jó tévénnézést és időtöltést kívánunk.
[00:50:31]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:50:34]Paláver hangra fel.