Paláver - Havasi Bertalan közleményt adott ki, miután Magyar Péter felmentette - Hír.FM
- Magyar Péter felmentette Havasi Bertalant, aki éles hangú közleményben bírálta a miniszterelnököt, kicsinyesnek, tájékozatlannak és alkalmatlannak nevezve őt.
- Több betelefonáló felháborodását fejezte ki Magyar Péter stílusa miatt, és méltatta Havasi Bertalan határozott fellépését.
- A Karmelita kolostorról kiderült, hogy a HVG szerint nem luxuspalota, hanem hideg, sötét és puritán, ellentétben Magyar Péter korábbi állításaival.
- A műsorvezető méltatta a budavári rekonstrukciót, és hangsúlyozta a nemzeti örökség megőrzésének fontosságát.
- Karácsony Gergely korábbi stadionellenes jelszavai után most nyári olimpiát javasol Budapestnek, amit a betelefonálók ellentmondásosnak tartanak.
- A stadionépítésekre 600 milliárd forintot költöttek, ami a műsorvezető szerint megtérül a turizmus és a sportesemények révén.
- Több hívó szerint a média és az internet manipulatív hatással van a fiatalokra, akik emiatt nem fogadják el a kormányzati eredményeket.
- Puzsér Róbert kijelentéseit, miszerint 3-4 millió Fidesz-szavazót kitelepítene, a betelefonálók fasiszta megnyilvánulásként ítélték el.
- Krausz Ferenc Nobel-díjas fizikus kutatásainak támogatását a hívók szerint nem szabadna megszüntetni, mert az áttörést hozhat a betegségek korai felismerésében.
- Több betelefonáló történelmi párhuzamokat vont a jelenlegi kormányváltás és a korábbi liberális kormányok általuk negatívnak ítélt időszakai között.
Részletes összefoglaló megjelenítése
Magyar Péter és Havasi Bertalan konfliktusa
A műsor egyik központi témája Magyar Péter miniszterelnök és Havasi Bertalan között kialakult nyilvános vita volt. A konfliktus alapja, hogy Magyar Péter felmentette Havasi Bertalant, aki erre egy közleményben reagált. A műsorvezető, Szamosi Tímea többször is idézte Havasi Bertalan szavait:
„Nem, Peti, nem voltam államtitkár, de most már te is tudod, mert aláírtad a felmentésemet, és oda volt írva: Remélem elolvastad, legalább helyettes államtitkár. Az tudod, egy közigazgatási pozíció, fog ez menni." *
A közlemény folytatásában Havasi Bertalan éles hangon bírálta a miniszterelnököt:
„Kicsinyes vagy és tájékozatlan, alkalmatlan. Nem véletlenül mondtam a tetőn neked kétszer is azt, hogy jó ügyvédet hozzál majd a bíróságra." *
A betelefonálók közül többen is kifejezték felháborodásukat Magyar Péter stílusával és viselkedésével kapcsolatban. Anna nevű hallgató így fogalmazott: „Engem olyan szinten felháborít a látványa is, meg ahogy evvel a Havasi Bertalannal most beszélt, én nem is tudom, őt nem tanították meg szeretni vagy tisztelni valakit." László nevű betelefonáló pedig kifejezetten méltatta Havasi Bertalan fellépését: „A Havasi Bertalannak le a kalappal előtte, ahogy azt kiosztotta annak rendje szerint, most azt a levelet, ahogy megírta, le a kalappal előtte. És ezt kell csinálni, szembesíteni kell azokat az embereket, akik a hívei és rászavaztak."
Attila nevű hívó szintén pozitívan értékelte Havasi Bertalan reakcióját: „Ez a Havasi Bertalan nagyon jól lépett fel, és ezt így kell csinálni ezzel a puposkodó emberrel."
A Karmelita kolostor puritánsága
A második téma a Karmelita kolostor berendezésével kapcsolatos vita volt. A műsorvezető ismertette, hogy a HVG cikke szerint Magyar Péter állításaival ellentétben az épület nem luxuspalota, hanem „hideg, sötét, stílustalan és puritán". Szamosi Tímea hozzátette, hogy Magyar Péter korábban gyakran hivatkozott az épületre „Karmelita palotaként", most azonban kiderült, hogy ez nem fedi a valóságot.
A műsorvezető kitért a budavári rekonstrukció történelmi hátterére is, elmondva, hogy a második világháború után a kommunisták sok olyan épületet is elpusztítottak, amelyek a háborút túlélték, mert „királypárti volt az az épület, vagy azok a stílusjegyek voltak rajta, vagy éppen a vallás miatt". Hangsúlyozta, hogy ezek az épületek „bárhol a világban megállják a helyüket", és a turisták is ezek miatt látogatnak Magyarországra.
A műsorvezető személyes élményét is megosztotta a felújított épületekkel kapcsolatban: „Én bementem, és az az élményem volt, hogy ott álltam és így ezt nem hiszem el, hogy ez milyen gyönyörű. Az aprólékosság, a kárpitok, a faragványok. Tehát egyszerűen álomszép, meseszép." Felsorolta a megújult helyszíneket is: Hunyadi udvar, Csikós udvar, Karakaspasa tornya, történelmi sétány, Szent István terem.
A műsorvezető felvetette azt is, hogy kíváncsi lenne, „Magyar Péter mikor tervez tárlatvezetést Ruszin-Szendi Romulusz villájába. Az is megérne egy misét."
Anna nevű betelefonáló így kommentálta a helyzetet: „Magyar Péter szégyellheti magát, mélyen szégyellje el magát, hogy így közszemlére teszi." Attila pedig hozzátette: „Elmegy a Karmelitába és ott puposkodik, nem szégyelli magát."
Karácsony Gergely és a nyári olimpia
A harmadik téma Karácsony Gergely főpolgármester azon felvetése volt, hogy Budapest számára hasznos lenne egy nyári olimpia rendezése. A műsorvezető emlékeztetett arra, hogy Karácsony korábban a „Stop stadion" jelszót hirdette, most viszont olimpiát szeretne. Anna nevű hallgató így jellemezte a főpolgármestert: „Karácsony Gergely olyan, mint a napraforgó. Ő hol ilyet mond, hol olyat mond."
A műsorvezető részletesen beszélt a stadionépítésekre fordított összegekről is. Elmondta, hogy a focistadionokra körülbelül 350 milliárd forintot költöttek, míg az összes sportlétesítményre (sportcsarnokok, uszodák, kézilabdacsarnokok, atlétikai stadion, utánpótlás központok) körülbelül 600 milliárd forintot. Ezt az összeget a lakosságra lebontva fejenként 62 500 forintot jelent, míg csak a focistadionokat nézve 36 000 forintot. A műsorvezető szerint ennél „sokkal több jön be a költségvetésbe, nem csak a sport miatt, hanem a sportesemények miatt is", beleértve a turisták költéseit szállásra, étkezésre.
A műsorvezető idézett egy nézői üzenetet is, amely szerint „2010 és 26 között oktatásra és egészségügyre 124 000 milliárdot költött az állam", amihez képest a stadionokra költött 600 milliárd elenyésző. Az üzenet szerzője ezt egy hasonlattal szemléltette: „Magyarul volt a zsebedben 124 000 Ft és vettél belőle egy gombóc fagyit."
Attila nevű betelefonáló felidézte a korábbi sikertelen magyar pályázatokat is: „Amikor a Gyurcsány-kormány idején Európa-bajnokságra kandidáltunk, betoltak három kocsi zsúrkocsi papírt és szegény Mészáros Kálmánt tolták előre, és egy darab szavazatot nem kaptunk." Hozzátette, hogy a Momentum korábban megtorpedózta a magyar olimpiai pályázatot, és ezt hazaáruláshoz hasonlította.
A média és a közösségi média befolyásoló szerepe
Több betelefonáló is kifejtette véleményét a média és az internet manipulatív hatásáról. Katalin nevű hallgató részletesen beszélt a hipnózis és a tudatbefolyásolás jelenségéről:
„Az elme befolyásolható, ezt mindenki tudja, ősidők óta. (...) Létezik csoporthipnózis, aktív éberhipnózis. (...) A figyelem nélkül be lehet programozni az ember agyát." *
Katalin szerint a fiatalokat az interneten keresztül programozták át, és „hiába beszél a nagymama vagy bárki nekik mást, ő nekik a tudatukban benne van, hogy itt mindenki lop, csal, hazudik." Hozzátette: „Nagyon komolyan kéne ezzel a pszichés részével foglalkozni."
László nevű betelefonáló szintén a média szerepét elemezte. Elmondta, hogy látott egy videót, amelyben bemutatták, hogyan lehet manipulálni az embereket: „Egy banális történetből horror lehet készíteni." Szerinte „a médiának a szerepe borzalmas", és „médiaidiótizmus van ebben az országban". Kifejtette, hogy a fiatalok „már képtelenek fölfogni" az Orbán Viktor által elmondott eredményeket, mert „úgy megy el ezek mellett a fülek mellett".
László felháborodását fejezte ki amiatt is, hogy szerinte „hol vannak a magyar politikusok az EU-ban? Miért nem állnak föl? Miért nem mondják, hogy nézzétek ezt az embert? Ez egy elszabadult hajóágyú, hogy viselkedik."
Puzsér Róbert kijelentései és a közéleti stílus
A műsorban többször szóba került Puzsér Róbert és az általa tett kijelentések. László nevű betelefonáló felháborodva számolt be arról, hogy Puzsér „3-4 millió magyar embert kellene kitelepíteni, akik Fideszre szavaztak". László szerint ez a fasiszta megnyilvánulás kategóriájába tartozik: „Hát mit képzel ez az ember magáról? Fölháborító. (...) Ha Magyarországon működne a rendőrség, azonnali hatállyal letartóztatnák ezt a drogosert."
Attila nevű hívó „fehérjehalmaznak" nevezte Puzsért, és elmondta, hogy Újpesten személyesen is hallotta beszélni: „Egy platóról szórta a dumáját, azt nem idézném, hogy miket kiabáltak neki." Hozzátette, hogy Puzsér azt üvöltötte: „Mi nem azért váltottunk kormányt, hogy jó legyen a népnek, hanem hogy ezek el legyenek számoltatva."
Krausz Ferenc kutatásainak támogatása
Katalin nevű betelefonáló részletesen beszélt Krausz Ferenc Nobel-díjas fizikus kutatásainak magyarországi támogatásáról. Elmondta, hogy a kutatás lényege az elektronok vizsgálata, amellyel „meg tudja mondani rövidesen a vérképből, hogy kinek milyen betegsége volt, jelenleg és mi lesz". Katalin szerint a mesterséges intelligenciát tanítják arra, hogy „az elektron-elváltozások a szervezetben mit okoznak", és ez a módszer „körülbelül 2030-ra a szakrendelőkben is elérhető" lesz.
Katalin hangsúlyozta, hogy Magyarországon a vezető halálokok a daganatos betegségek és a szív- és érrendszeri betegségek, és ezzel a módszerrel mindez „kimutatható lenne, illetve előre jelezhető lenne". Felháborodását fejezte ki amiatt, hogy a kormányváltás után ezt a kutatási támogatást megszüntethetik: „Ezt ilyet megszakítani ilyen tudós állapot mellett, ez számomra tragédia."
László nevű betelefonáló szintén méltatta a kutatás jelentőségét: „Azok az emberek, akikkel együtt dolgozik, nem innen mennek ki a fiatalok oda, hanem ide hozzuk a tudást. Ez megfizethetetlen." Elmondta, hogy személyesen is ismer egy fiatal kutatót, akinek a kutatását ez az alapítvány finanszírozza, és ha ezt megszüntetik, „akkor mi lesz ezekkel a fiatalokkal? Ezek a fiatalok fogják magukat, már keresik is őket nyugaton."
A választási eredmények értékelése és a TISZA-kormány kritikája
A betelefonálók többsége kritikusan nyilatkozott a választási eredményekről és az új kormányról. Attila nevű hívó így fogalmazott: „Aki átélte az elmúlt 35 évet, az bebizonyosodott, láthatta mindenki, hogy amikor liberális hatalom kerül pozícióba, mindent lerohasztanak, szétlopnak." Szerinte Magyar Péter „hazudott, hogy üres kasszát adott át az Orbán-kormány", hiszen „52 tonna aranyrúd van a Nemzeti Bankban".
Attila aggodalmát fejezte ki a jövőbeli intézkedésekkel kapcsolatban is: „El fogják venni a három gyermekes anyáktól is az adómentességet, el fogják venni a 13. nyugdíjat is, el fogják venni a rezsicsökkentést." Hozzátette: „Épp azon agyalunk az asszonnyal, hogy majd fizethetjük a háromszoros rezsiköltséget és akkor mit fogunk enni."
Erzsébet nevű betelefonáló arról számolt be, hogy munkahelyén „migránsokat" vettek fel, akik „első nap követelték a pénzüket, amiért megdolgoztak". Szerinte „Orbán Viktor egy nagyon okos, normális ember volt, aki minden irányban kiterjesztette a jót a családokra, a fiatalokra, az idősekre". Elmondta azt is, hogy fiatalok körében az a hír terjed, hogy „Magyar Péter azt ígérte, hogy két éven belül lakást kapnak".
A műsorvezető felolvasott egy nézői üzenetet is, amely így szólt: „Kár, hogy az új miniszterelnök csak gúnyolódni, kritizálni tud, nevetségessé teszi magát, ahogy a kollégáival viselkedik."
Történelmi párhuzamok és a rendszerváltások tapasztalatai
Több betelefonáló is történelmi párhuzamokat vont a jelenlegi helyzet és a korábbi kormányváltások között. Attila részletesen beszélt arról, hogy „94 óta akinek esze van, látta, hogy a libsik és akik most visszatértek, ezek mindig mindent lerohasztottak és a népet megszívatták, és most is az lesz." Felidézte a 2002-es választás utáni időszakot is: „Amikor kommunista vagy liberális kormány került hatalomra, kíméletlen leszámolások kezdődtek. 94-ben és 2002-ben a sajtóban, a rádióban, televízióban mindenkit kirúgdostak."
László szintén történelmi tapasztalataira hivatkozott: „Mi tudjuk, hogy kell viselkedni ellenzékben. Átéltük mi az én korosztályom, átélte a Gyurcsány-korszakot, átélte a Horn-korszakot. Én értem a kommunizmusban is. Mi tudjuk, hogy kell átészelni, de ők, ezek a fiatalok, nem tudják."
Attila felidézte Orbán Viktor egy korábbi nyilatkozatát is: „Orbán Viktor nekem az megvan videókazettán, el van téve, 2002-ben, amikor a Keller-bizottság meghallgatta és a villanyszámláit is be kellett mutassa. És akkor mondta a miniszterelnök úr, hogy maguk posztkommunisták, azt mondja, ugyanúgy viselkednek, mint a bolsevikok annak idején."
A budavári rekonstrukció és a nemzeti örökség
A műsorvezető részletesen beszélt a budavári rekonstrukció jelentőségéről és a nemzeti örökség megőrzésének fontosságáról. Kifejtette, hogy „nagyon sok ország büszke arra, hogy visszaépítik azokat az épületeket, amik tönkrementek". Szerinte „nem arról kellene beszélni, hogy merjünk kicsik lenni, hanem bizony merjünk nagyok lenni, és legyünk büszkék arra, amink van, a történelmünkre, a múltunkra, mert van mire."
A műsorvezető kérte a hallgatókat, hogy osszák meg tapasztalataikat arról, hogy az ő környezetükben milyen várak, paloták, kastélyok, kúriák pusztultak el a háború vagy a kommunista hatalomátvétel következtében.
A parlamenti képviselők felkészítése
Attila nevű betelefonáló szóvá tette, hogy „olvastam, hogy Ostalpalóra küldik a 150 képviselőt, mielőtt beülnek a parlamentbe", ami szerinte arra utal, hogy a TISZA képviselőit valamilyen felkészítő táborba küldik. Ezt negatívan értékelte, és párhuzamot vont a korábbi ellenzéki kormányok gyakorlatával.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „a kázi Franka Delinek a videóit, videóját néztem" – valószínűleg egy YouTube-csatorna vagy videós neve, de pontosan nem azonosítható.
- „a spongyab féle dolgot" – valószínűleg a Spongyabob rajzfilmsorozatra utal, de a kontextus alapján nem egyértelmű.
- „a Zolman Katalinak most nem jut eszembe a férjének a neve" – a beszélő valószínűleg egy ismert személyre utal, de a név nem rekonstruálható pontosan.
- „Ostalpalóra küldik a 150 képviselőt" – valószínűleg Ostffyasszonyfára vagy hasonló településre utal, de a pontos helyszín nem azonosítható.
- „a Báj vagy a Stefka úrnak" – valószínűleg műsorvezetőkre vagy újságírókra utal, de a pontos nevek nem rekonstruálhatók.
- „Csíks Somjó Mise után" – valószínűleg Csíksomlyói búcsúra utal, de a kontextus alapján nem egyértelmű.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:00]Paláver, a Hí FM és a Hírtv interaktív műsora, a szócsaták bajnokaival.
[00:00:06]Paláver hangra fel.
[00:00:11]Jó napot kívánok.
[00:00:11]Szeretettel köszöntöm önöket a Paláverben, a Hírtev és a Hír FM közös interaktív műsorában.
[00:00:15]Én Szamosi Témá vagyok.
[00:00:17]Telefonszámunk 0617992999, SMS számunk pedig 06707953.
[00:00:26]A három témánk pedig a következő.
[00:00:26]Magyar Péter felmentette Havasi Havasi Bertalant.
[00:00:31]Havasi Bertalan pedig közleményt adott ki, miszerint idézem: "Nem, Peti, nem voltam államtitkár, de most már te is tudod, mert aláírtad a felmentésemet, és oda volt írva: "Remélem elolvastad, legalább helyettes államtitkár."
[00:00:44]Az tudod egy közigazgatási pozíció fog ez menni.
[00:00:47]Majd úgy folytatta: "Kicsinyes vagy és tájékozatlan alkalmatlan.
[00:00:51]Nem véletlenül mondtam a tetőn neked kétszer is azt, hogy jó ügyvédet hozzál majd a bíróságra.
[00:00:58]A második témánk szintén ehhez kötődik, hiszen tényleg puritán lett a karmelita.
[00:01:04]Most már magunk is láthattuk, erről pedig a HVG írt.
[00:01:09]Miszerint Magyar Péter állításaival ellentétben nem luxus palota ez, mert ugye Magyar Péter sokszor úgy hivatkozott rá, hogy karmelita palota, hanem bizony hideg, sötét, stílustalan és puritán.
[00:01:20]Na most hozzátartozik a budavári rekonstrukcióhoz, hogy ami a második világháború alatt nem ment tönkre, nem bombáztak le, nem pusztult el épület, azokat bizony a kommunisták pusztították el.
[00:01:33]Mindezt azért, mertogy királypárti volt az az épület, vagy azok a stílusjegyek voltak rajta, vagy éppen a vallás miatt, és ez nem tetszett nekik, hiszen hogy is tetszhetne a kommunistának mindaz, ami értékes, szép és időtálló és maradandó?
[00:01:50]Nem mellesleg ezek olyan épületek, amik bárhol a világban megállják a helyüket, és ami miatt idejönnek a külföldi turisták is.
[00:01:57]Nem ezekért a kocka egyszerű épületekért jönnek, amit nagyon sokat látunk ugye mostani építkezések folyamán, hanem ezeket a gyönyörű épületeket, amik a Housman program keretében ép újulnak meg, épülnek, szépülnek vissza.
[00:02:10]És erre nagyon sok ország büszke, hogy visszaépítik azokat az épületeket, amik tönkrementek.
[00:02:18]És én arra vagyok kíváncsi, hogy esetleg az önök környezetében is vannak olyan várak, paloták, kastélyok, kúriák, amelyek gyönyörűek voltak, nagyon sokat adtak az ott élő embereknek, majd akár a háború, vagy pedig a kommunista hatalom átvétel után ezek elpusztultak.
[00:02:30]és hogy mit adott mindez az önök közösségének, illetve hogyan látják ezt az egész budavári rekonstrukciót.
[00:02:37]A harmadik témánk pedig hát nagyon érdekes, ugyanis Karácsony Gergely nyári olimpiát szeretne Budapesten.
[00:02:44]Az a Karácsony Gergely, aki Stop stadion, ugye ezt hirdette, azt mondja, hasznos lenne Budapest számára egy olimpia.
[00:02:51]És egy kis érdekesség, ugye folyton jönnek azzal nekünk, hogy a kormány mennyi pénzt elköltött a stadionokra.
[00:03:01]Egyrészt kétféle szám van.
[00:03:01]Vannak a focistadionok, ami körülbelül hát olyan 350 milliárd Ft.
[00:03:06]De hogyha az össz stadiont nézzük, amibe beletartoznak a sportcsarnokok, uszodák, kézilabdacsarnokok, atlétikai stadion, utánpótlás központok, akkor az körülbelül 600 milliárd Ft, amit erre költött a kormány.
[00:03:20]És hogyha ezt elosztjuk Magyarország lakosságával, akkor ezt a 600 milliárd Ftot, akkor azt fejenként 62500 Ft-ról beszélünk.
[00:03:27]Tehát 62500 Ft miatt hallgatjuk folyamatosan a stadionozást, de hogyha csak a focistadionokat nézzük, akkor az 36000 Ft.
[00:03:38]Szerintem annál sokkal több jön be a költségvetésbe, nem csak a sport miatt, hanem a sportklámok miatt is.
[00:03:43]És az a rengeteg ember, aki idejön a turista turistaként, ugye szállás, étkezés, itt marad, tehát ezeket így kell számolni.
[00:03:54]Hogyha én azt gondolom, hogy akár a budavári palotanegyed, akár itt az utánpótlás vagy a sport tekintetében, nem arról kellene beszélni, hogy merjünk kicsik lenni, hanem bizony merjünk nagyok lenni, és legyünk büszkék arra, amink van a történelmünkre, a múltunkra, mert van mire.
[00:04:09]Úgyhogy én máris kapcsolom önöknek Annát.
[00:04:11]Jó napot kívánok, Anna.
[00:04:15]Jó napot kívánok Time.
[00:04:15]Üdvözlöm a nézőket, önöket.
[00:04:17]Hát nagyon szeretem nézni az önök műsorát, de evvel a Magyar Péterrel nem vagyok kivékülve.
[00:04:28]Engem olyan szinten felháborít a látványa is, meg ahogy evvel a havasi Bertalannal most beszélt, én nem is tudom, őt nem tanították meg szeretni vagy tisztelni valakit.
[00:04:40]Hát egyszerűen nem tudok szóhoz jutni.
[00:04:45]Nagyon-nagyon nem tudom ott mit várhatunk tőle, mert ugye sok mindent bemondtak már.
[00:04:56]Sajnálom azokat a fiatalokat, akik olyan kölcsönöket vettek fel, amik eredetileg most olyan szóbeszéd járja, hogy meg fogják a kamatstoppot is szüntetni.
[00:05:11]A telefontársaságok emelik a tarifájukat.
[00:05:17]De erről ennyit.
[00:05:19]Hát most, hogy puritán lett a karmelita kolostor, hát gyönyörű.
[00:05:27]Én azt mondom, Magyar Péter szégyelheti magát, mélyen szégyelje el magát, hogy így közszemlére teszi.
[00:05:35]Nem mintha nem lehetett volna látogatni, de ilyen nem akarok csúnya szavakat használni, de ez az ember, ez ez nem való ide.
[00:05:49]Nem való.
[00:05:53]Nagyon sajnálom, hogy a Fidesz feszített, mert 16 év azért mondott valamit, meg tettek valamit, de na.
[00:06:05]Karácsony Gergely olyan, mint a napraforgó.
[00:06:09]Ő hol ilyet mond, hol olyat mond.
[00:06:09]Ő nem akar adót se fizetni, de azért most szeretné az olimpiát, hogy mi készti erre, azt csak ő tudja.
[00:06:23]Úgyhogy én köszönöm szépen.
[00:06:23]Én csak ennyit akartam mondani.
[00:06:27]Magyar Péterre nagyon haragszom.
[00:06:29]Köszönép.
[00:06:29]Köszönjük Anna.
[00:06:29]Legyen szép napja, viszontásra.
[00:06:30]És máris kapcsoljuk önöknek Attilát.
[00:06:33]Jó napot kívánok.
[00:06:37]Halló Attila!
[00:06:40]Attila, ön van a vonalban.
[00:06:46]Hát jó, Attilára még akkor várunk egy kicsit, közben pedig várjuk a következő hívót is.
[00:06:51]Tehát amik megújultak, én nagyon szeretem a történelmet, úgyhogy nekem a szívügyem a a akár a Budavár vagy bármi, amit visszaépítenek, és a múltunk, az értékeink.
[00:07:00]Ugyanis megújult a Hunyadi udvar, a Csikós udvar, Karakaspasa tornya, a történelmi sétány.
[00:07:11]Nem tudom, önök voltak már a Szent István teremben, tehát oda én bementem, és az az élményem volt, hogy ott álltam és így ezt nem hiszem el, hogy ez milyen gyönyörű.
[00:07:19]Az aprólékosság, a kárpitok, a faragványok.
[00:07:23]Tehát egyszerűen álom szép, meszép, tehát oda mindenkinek el kell mennie, hogy egyszerűen érezze, hogy itt mi minden ment tönkre, mi mindenünk volt.
[00:07:32]És hogyha arra gondolunk, hogy ilyen kastélyok, ilyen várak, ilyen kuriák szerte szél voltak a Kárpátmedencében a magyar házban, magyarság országában.
[00:07:43]Hát szerintem óriási baj és probléma, hogy ezek eltűntek.
[00:07:47]nem csak a háború miatt, hanem hanem a azt követő kommunista kommunista hatalomátvétel következtében, és mennyi érték tűnt el, mennyi érték pusztult el, lett elherdálva.
[00:08:01]Szóval ezekről is beszélhetünk, hogy önök mindezt hogyan élték meg a településükön.
[00:08:05]És máris kapcsoljuk Katalint.
[00:08:08]Jó napot kívánok, Katalin.
[00:08:11]Igen van hallgatjuk.
[00:08:14]Helló hó.
[00:08:14]Igen, én is mondom.
[00:08:14]A a azért szeretnék telefonálni már a választás óta, csak nem szeretek telefonálni.
[00:08:20]Idős vagyok már a a ugyár a magyar Péterrel kapcsolatban, hogy a a győzelem okát szeretném megmondani pontosabban.
[00:08:27]Nem az Orbán kormánya hibás, de én nagyon sokat tanultam hipnózis és ilyen dolgokat.
[00:08:35]Egészségüben dolgozom.
[00:08:35]Az elme befolyásolható, ezt mindenki tudja, ősidők óta.
[00:08:40]Tulajdonképpen mi gimnáziumban nagyon régen jártam, de talán még mindig kötelező a Máriusa Barázsló, amikor a Mário Barázslóval a kihívnak valakit a nézőközönségből és hagymátetnek, minthogyha almát enne meg ilyesmi.
[00:08:57]Tehát nagyon komolyan befolyásolható.
[00:08:58]Ősidők óta tudjuk.
[00:08:58]És tulajdonképpen létezik csoporthipnózis, aktív éberhipnózis, sok minden ilyesmi.
[00:09:06]És ezt régen volt egy kísérlet.
[00:09:06]Nagyon sokan emlékeznek rá, akinek mondtam, hogy egy olyat olvastam valahol, hogy a mozifilmekbe régen, mikor még a mozibilet kockákból voltak és elvágták, és a moziilmbe beraktak egy pici Coca-Cola reklámba, egy pár kockát.
[00:09:21]Na most akkor ezzel bizonyították, hogy a filmen nem is vették észre a Coca-Cola reklámot, de a szülőmben mindenki Coca-Colát kért.
[00:09:29]Tehát mindenki tudja, hogy a reklám mögött óriási tudás van most már, milyen színű legyen, hány reklám, satöbbi, satöbbi.
[00:09:35]Na most ez a reklám a mai világban ezzel az internettel nagyon komolyan befolyásolható.
[00:09:40]Tehát ha valaki nézi, én nem is nézek internetet, lányom meg ilyenek nézik, akkor a olvasa, amit olvas, de mellette fölvillanak dolgok.
[00:09:51]röviden nem is figyel oda.
[00:09:51]Tehát a figyelem nélkül be lehet programozni az ember agyát ezekre arra, amit a összes kollégának, ismerősnek a gyereke, unokája mond, hogy az Orbán lopott meg nem tudom én mi.
[00:10:04]Ezeket be tudták programozni, de ez tudomány, ez nem vicc.
[00:10:08]Ez erre valahol valakinek ebben az országban kéne lenni pszichológusnak, vagy valaki, aki ezzel foglalkozik, hogy milyen állati módon be lehetett folyásolni a fiatalok, akik ugye lógnak természetes, ezt mindenki tudja.
[00:10:19]A, tehát tulajdonképpen ez a manipulálásnak olyan erős nyoma van, és azt hiszem, hogy régen amíg csak egy ilyen csoporthpnős vagy valamiket tudtunk előmutatni, most jelenleg az internettel ez megvalósítható.
[00:10:33]És biztos vagyok benne, hogy mikor látták, hogy Magyarországon normálisan a Orbánkormányt lehet váltani, hogy az előzőek sorba buktak, elővették ezt a csoporthipnózist, vagy vagy ennek a hipnóznek a részét, és ezáltal befolyásolták a tudatot.
[00:10:47]Ezek a fiatalok úgyis viselkednek, tehát hiába beszél a nagymama vagy bárki nekik mást, ő nekik a tudatukban benne van, hogy itt mindenki lopocsad hazudot.
[00:10:57]De most tényleg az a legszomorúbb ebbe, hogy ez ellen nem foglalkozik senki.
[00:11:01]Ezt bármivel meg lehetett volna csinálni, hogy kiállítanak egy, mit tudom én, a kutyát nem mondok mer az okosabbak a kutyáink, de valami ilyesmit kiállítanak és megválasztják a végén.
[00:11:10]Tehát nagyon komolyan kéne ezzel a pszichés részével foglalkozni.
[00:11:14]Nem tudom, hogy ki ért hozzá ebbe az országba, én már nem vagyok ebbe a korban.
[00:11:17]A másik, ami még most a legfelháborítóbb, a Klaus Tamással, ami történt.
[00:11:22]Én hallottam pont a Hírtébben vagy 20 évvel ezelőtt egy műsort, amikor a Karikó Katalin, legalább 20 éve haza akart jönni kísérletezni ezt az ellenes dolgokat, és ő itthon nem kapott rá pénzt.
[00:11:33]És mikor megtudtam, hogy a Kraus Tamás kap pénzt, én olyan állati boldog voltam, mintha én kaptam volna.
[00:11:39]A Klaus Tamásnak egyetlen egyet értsen meg, aki nem érti, csak megpróbálom így magyarul még elmondani, hogy olyan kisletet végez az egészségügybe, hogy ebből a rengeteg pén tűn tű pénzből nagyon sok embert megvizsgálnak és megnézik a az elektronapotát, mert ha azt most a Kraus Tamás ki tudja mutatni.
[00:11:59]Ferus Ferenc Ferenc nem tudom miért mondtam Tamás, bocs Kraus Ferenc bocs a mer izgulok és nem szoktam én telefonálni senkinek másnak.
[00:12:05]Nem azért mondom, hogy a Klaus Ferenc elektron vizsgálata, ez a hiába hallgatjuk mi normális emberek, meg tudja mondani rövidesen a vérképből, hogy kinek milyen betegsége volt jelenleg és mi lesz, mert rengeteg embert behívnak és a mesterséges intelligenciát tanítják.
[00:12:26]Gyakorlatilag azzem így történik.
[00:12:27]Tanítják arra, hogy az elektron elváltozások a szervezetben mit okoznak.
[00:12:33]Ezzel a csodálatos vizsgálattal ki tudja mutatni.
[00:12:35]Tehát az a cég, aki kapta a pénzt, mert nem a Kraus fogja csinálni a 10000 ember vizsgálatát.
[00:12:39]A cég, aki vizsgálja, azt mondta, hogyha ezek a vizsgálatok most letartanak, 10000 évvel kell megvizsgálni embereket.
[00:12:46]És ezért körülbelül 2030-ra a SZTK-kban is elérhető ez a módszer, hogy valakinek egy csep véréből megmondják, hogy mi volt a baja, és mi lesz legközelebb, vagy miár rá.
[00:12:58]És ezért mondom, hogy ezt ilyet megszakítani ilyen tudós állapot mellett, ez számomra tragédia.
[00:13:05]Hát nem beszélve arról, hogy Magyarországon vezető halálok a mind a daganatos betegség, mind pedig a szív és élrendszeri betegségek, és ezzel mindez kimutatható lenne, illetve előre jelezhető lenne.
[00:13:14]De ez ez ember, tehát ezt valaki a a magyar Pételnek nem mondta el, hogy ez egy Magyarországnak egy életre szóló csodálat lenne.
[00:13:21]Bemegy az ember az SZK-ba és megmondják, hogy hogy mi mit csináljon, meg mi lesz a baja meg ilyeneket.
[00:13:29]Hát ezek azok a kérdések, amikre nem egyszerűen nem találjuk mi sem a válaszokat.
[00:13:33]Érthetetlen.
[00:13:36]Ezért mondom, hogy hogy ez borzasztó mondom a pszichés részés nagyon fontos.
[00:13:39]Kalál komolyan mondom, én magam hipnotizáltam és azért általában nem használom, de bármikor ez nagyon egyszerű dolog.
[00:13:45]Az emberek boldogan elmennek hipnosba bárhova, de a másik az pedig, hogy a Katarin, hogyha nem bánja, akkor visszahívnánk önt a a szünet után néhány perc múlva, hogyha alkalmas.
[00:13:56]Hát vagyok.
[00:13:57]Jó, akkor nagyon jó.
[00:13:57]Akkor a szünet után visszahívjuk, mert most sajnos egy kis rövid szünetet kell, hogy n máris én be le be is fejeztem, ez volt a lényeg.
[00:14:04]Így van.
[00:14:04]Ja, jó.
[00:14:04]Köszönjük szépen, Katalin.
[00:14:06]Akkor köszönöm.
[00:14:07]Hamarosan újra jövünk, hamarosan folytatódik tovább a Paláver.
[00:14:09]Maradjanak velünk továbbra is.
[00:14:13]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:14:17]Paláver, hangra fel.
[00:14:24]Jó napot kívánok.
[00:14:24]Folytatódik tovább a Palávera HRTV és a Hír FM közös interaktív műsora.
[00:14:28]Én Szamosi Teamá vagyok.
[00:14:30]Telefonszámunk 061 7992999, SMS számunk pedig 067953.
[00:14:38]A három témánk pedig a következő: Magyar Péter felmentette Havasi Bártalant.
[00:14:40]És Havasi Bertalan pedig eképpen nyilatkozott, kiadott egy közleményt.
[00:14:47]Nem, Peti, nem voltam államtitkár, de most már te is tudod, mert aláírtad a felmentésemet, és oda volt írva: "Remélem elolvastad, legalább helyettes államtitkár."
[00:14:55]Az tudod, egy közigazgatási pozíció fog ez menni.
[00:14:57]Majd pedig úgy folytatta: "Kicsinyes vagy és tájékozatlan, alkalmatlan, nem véletlenül mondtam ma a tetőnek kétszer is, hogy jó ügyvédet hozz majd magaddal a bíróságra."
[00:15:08]A második témánk tényleg puritán lett, a karmelita.
[00:15:10]Most magunk is láthattuk.
[00:15:12]Mindenről a HVG írt, és írásában pedig el is ismerték, hogy Magyar Péter állításaival ellentétben ez nem egy luxus palota, hanem bizony hideg, sötét, stílustalan és puritán.
[00:15:25]Ugye merjünk kicsik lenni, ők így gondolkoznak.
[00:15:27]Mi pedig úgy gondolkozunk, hogy merjünk nagyok lenni.
[00:15:29]És én arra is kíváncsi lennék, hogy Magyar Péter mikor tervez tárlatvezetést Rusin Sendi Romulus villájába.
[00:15:37]Az is megérne egy misét.
[00:15:39]De hát várjuk ezt is majd.
[00:15:39]A harmadik témánk pedig Karácsony Gergely nyári olimpiát szeretne, ugyanis szerinte hasznos lenne Budapest számára egy olimpia.
[00:15:49]Hát én pedig várom az önök hívásait, és máris kapcsolom önöknek Lászlót.
[00:15:54]Jó napot kívánok László.
[00:15:57]Csókolom, üdvözlöm és üdvözlöm a HÉTV-nek a nézőit, hallgatóit.
[00:16:01]Nem tudom jól tetszik hallani.
[00:16:06]Igen, tökéletes.
[00:16:08]Ja, hát azt kezdjük egy egy egész komoly most ha lehetne egy kicsit eltérni, hogy vissza fogok erre magyar Péterre kanyarodni, mert de ez már kabaréba illő történet.
[00:16:19]Sajnos azt kell, hogy mondjam, egy egy szomorú kabaré.
[00:16:24]Épp a kázi Franka Delinek a videóit, videóját néztem, és amin bemutatták Puzsének a legújabb hasgymenését, hogy 3-4 millió magyar embert kellene kitelepíteni, akik Fideszre szavaztak, hogy egy Fideszhez közel állnak, vagy Fideszatizán.
[00:16:44]Hogy hogy képzelte el ezt Puzsér Róbert?
[00:16:46]Hova szeretne emlékezetni?
[00:16:46]Nem tudom elképzelni.
[00:16:47]Én egyet tudnék elképzelni.
[00:16:50]Az, hogyha Magyarországon működne a rendőrség, azonnali hatályel tartóztanák ezt a drogert.
[00:16:54]Micsoda dolog ez?
[00:16:57]Fasizmus van.
[00:16:57]Hát mit képzel ez az ember magáról?
[00:17:00]Fölháborító.
[00:17:03]Nem értem, hogy nem a következet akkor menjünk tovább.
[00:17:09]És ma majd visszakanyarodok a puzzsérral is.
[00:17:12]Nem volt gyanús a és itt most kicsit kritizálom a Fidesznek a a szakértőit.
[00:17:19]Nem volt gyanús, hogy egy Azaria, aki aki háromszor megtölti a Puskás stadiont, háromszor megtölti fiatalokkal, és erre a háromszor megtöltött stadionba ő kormányellenes propagandát folytatott.
[00:17:36]Tehát ez okosan, mert ugye szépen megszervezték ezt a dolgot neki.
[00:17:39]Tudták, hogy hogy állítsák össze a műsort, tudták azt, hogy milyen szöveget kell, hogy lehet ezeket a fiatokat megször.
[00:17:46]Ezt nem vette észre senki.
[00:17:46]nem vették észre azt, hogy a fiataloknak a szóló podcastok, amit puzzsér és társai csinálnak, hogy ez egy borzalmasan érkezik a lelkeket.
[00:17:54]Nem egyszerű kétszer szóltam már a tele mű média műsorokba, ha végigtzik csatlogtatni a csatornák, ott megölte, levá vágta a fejét, megörőszakolta, akciófilm thriller van satöbbi, horror, ezek mennek műsorokban, ha megnézi ezt a spongyab féle dolgot, nem lát más, akkor ordít, sikít, visít.
[00:18:15]De hát itt a fiataloknak már iskolában a gyerekeknek a az inger küszöbét egész magasra törozzák, és gyönyörű szépen kezdik terelni abba az irányba, amikor arra szükség van, hogy tudják mire használni ezt a dolgot.
[00:18:31]Nem figyeltek erre, és ez egy ez egy katasztrófa.
[00:18:33]Én szerintem az, hogy ki áll Orbán Viktor Viktor, mi tudjuk, mindent tudunk arról, hogy ez Orbán Viktor mit miért csinál.
[00:18:41]Még akkor is, amikor az ellenzék olyan dolgokat mond, hogy ami jó, úgy tűnik, hogy hogy nincs igaz az Orbán Viktornak, mi meg tudjuk, hogy miért van igaz a dolog az Orbán Viktornak.
[00:18:53]Orbán Viktor kiáll és egyszer elmondja, hogy ezt elértük, azt elértük, amt elértük, hogy úgy megy el ezek mellett a fülek mellett, ezeknek a fiataloknak a füle mellett, hogy egyszerűen képtenek ők ezt nem képesek már fölfogni.
[00:19:07]Itt úgy hív ez én én úgy nevezem őket, hogy médiaidius van ebbe az országba.
[00:19:12]Egyszerűen egyszerűen már olyan olyan szintre tehát nem vagyunk képesek nem képesek fölfogni a az utcán az ingereket.
[00:19:20]Csak a televízióból látnak egy balesetet.
[00:19:22]Nem megy mellette tévébe.
[00:19:26]A volt a Zolman Katalinak most nem jut eszembe a férjének a neve.
[00:19:32]Ő teleb meghalt, sajnos már egy nagyon-nagyon értelmes ember volt, és egyszer itt a mi környékünk volt, és egy elmondta, hogy hogy lehet manipulálni az embereket.
[00:19:43]Lev volt egy utca utca kereszteződés sétálnak az emberek a filmen.
[00:19:48]Se fűzene, se hozzászólás sem nem volt.
[00:19:51]Jönnek az autók, mennek az autók és kilenc verzióba leadtak.
[00:19:54]Gyorsítottak, zenét tettek alá, szöveget tettek alá, mit tudom én.
[00:19:58]Csak külön-külön megnézzük mind a kilencet.
[00:20:00]szörnyű dolgokat lehet beletáplálni ezekből az egyszerű az egyszerűbb történetbe.
[00:20:04]Egy banális történetből horror lehet készíteni.
[00:20:10]Ezt csak azért mondtam el, hogy hogy itt a médiának a szerepe borzalmas borzalmas a média szerepel.
[00:20:15]Tehát e ezt ezt a ez a médiatácsot ezt úgy van, ahogy van, ahogy van és szépen összecsomagolnám és elköldenem a bürös fenébe.
[00:20:23]Ez nem ér semmit nem érnek.
[00:20:28]Na nézzük akkor tovább.
[00:20:28]azt mondja, hogy hol vannak a magyar politikusok az EU-ban?
[00:20:36]Miért nem állnak föl?
[00:20:36]Miért nem mondják, hogy nézzétek ezt az embert?
[00:20:38]Ez egy elszabadult hajóágyú, hogy viselkedik.
[00:20:41]Hát ez már elnézést, én nem szavaztam erre a Tisza csapatra.
[00:20:48]Barátaim, ismerősöm, még rokonom és rokonaim szavaztak.
[00:20:50]Nem vagyok hajnal vitatkozni.
[00:20:53]Ők így döntötték ezt a kérdést.
[00:20:55]szívük, lelkük rajta, de mint magyar állampolgár, és hív viszem a demokrátiát, tiszteletbe tartom ezt a győzelmet, de bocsánat egy elnézést, de ez az ember, amit művel, ez a magyar Péter, legfőképpen azoknak kéne szégyelni magukat, akik rázavaztak.
[00:21:16]Hát ne haragudjon, hogy beszéle ezt az ember és senki nem áll föl ott a miniszterek között, és a pintéritt elkezdett kicsit magyarázni, hogy izé meg ötöbb hallgatnak, hogy mint mintha mintha mintha tényleg bűnösek lennének és hát most a fejükre olvassák a a bűneinket és akkor lehajtott.
[00:21:36]Hát ne haragudjon a világ, hát álljon már föl valaki a par állj meg, ember hogy beszélte?
[00:21:41]Hát ki lehet be ebbe a stílusba?
[00:21:43]A hava sibertalannak le a kalappal előtte, ahogy ahogy azt kiosztotta annak rendeszer meg most azt a levelet, ahogy megírta le a kalappal előtte.
[00:21:52]És ezt kell csinálni, szembesíteni kell azokat az embereket, akik a hívei és rázavaztak.
[00:21:59]Tévedtetek emberek, nagyon-nagyon tévedtetek, mert elsősorban ő mi tudjuk, hogy hogy kell viselkedni ellenzékben.
[00:22:10]Átéltük mi az én korosztályom, átélte a Gyurcsány korszakot, átélte a Hornkorszakot.
[00:22:15]Én értem a kommunizmusban is.
[00:22:18]Mi tudjuk, hogy kell átéselni, de ők, ezek a fiatalok, nem tudják, hogy a saját maguk által választott embert hogy fogják elviselni, mikor egy olyan ebben ebben a stílusba, hát ki nem lehet kormányozni.
[00:22:31]ahelyett, hogy ahelyett, hogy elkezdene valóban olyan törvényeken dolgozni és olyan úgy vezetni az országot, hogy mszerektő elvát elmegy tárlatvezetőnek és ahogy itt írjuk itt ahogy írják azt mondja tényleg porítán a karmelita és ez a ez a ez a ne haragudj azt mondom félző ember és akkor oda beszél hogy micsoda luxitás és akkor elmegy oda és akkor jön ki akor becsukja a fürdőszabajtát és hát nem aranyból van a WC.
[00:23:01]Tényleg milyen meglepő?
[00:23:03]Hát ez na mindegy.
[00:23:03]Na.
[00:23:03]Tehát ezeket ezeket a podcastokat is korlátozni kell.
[00:23:12]Nem korlátozni kellene, hanem kicsit figyelem meg kéne kísérni, hogy meddig lehet beszélni, mit lehet mondani, mert ez már ez fölháborít.
[00:23:19]3-4 millió Fidesz szavazót vagy Fidesz szimpatizást, akármik a rokonait is ki kell telepítenie, ki kell telepíteni az országból.
[00:23:30]Hát ők akartak mindig elmenni, mindig azzal fenyegetőztek, hogy minden választás után itt hagynak minket.
[00:23:33]Aztán sosem mentek el, most meg ők akarnak minket kirakni.
[00:23:37]Jókol.
[00:23:38]Na hát ez érdekes.
[00:23:40]Én elmegyek a pécsi vasútállomásra, gyakran járok oda.
[00:23:46]Ott van egy emlékmű.
[00:23:49]Azoknak a szerencsétlen embereknek, a zsidó embereknek, gyerekek, akiket itt vagoníroztak be.
[00:23:58]Borzalmas ez a ezt látni, és én katolikus ember vagyok, de azért magamban elmormolok egy itt imád ezeknek az embereknek lelküvért.
[00:24:06]És én nekem ezt tapasztalnom kell.
[00:24:09]Pont egy egy zsidó származású ember, mert az édesanyja, úgy tudom, ahogy ő dicsekedett ebbőre a dologra, ő mondt.
[00:24:19]Hát ne haragudjon a világ, borzalmas.
[00:24:19]és ilyeneket ilyeneket ma mondani, amikor amikor amikor tényleg a én úgy látom nézem megyeri Jonatánt, akkor a a többi rabinak a beszédét hallgatom és az ünnepeiket meg lenézem, hogy tényleg milyen szép dolgokat mondanak, és tényleg a békesség.
[00:24:41]És itt ma Magyarországon a hála a jó Istennek, hogy nincs antiszemitizmus és nincs rasszizmus.
[00:24:49]És akkor egy ez a ez a throger, ez a ez a talázatos throger így beszél.
[00:24:55]Hát ő nincsen rendben magával.
[00:24:55]Itt kezdődnek a problémák, mert aki rendben van magával, annak nem jönnek ilyen gondolatai.
[00:25:01]Akkor meg a Hegedis úrnak ajánlom, amit mondott, hogy a pszichiáciát azt újra kell gondolni, hogy legyen egy az első vendége legyen a puzsér, vagy ez a ha ez nem normális ez az ember, akkor nem szabad szabadlábon hagyni.
[00:25:16]Elköz vagy tovább.
[00:25:16]Azt mondja a kutatás ugye Krausz Krausz ugye jól mondom Kraus Ferenc úrral kötött a magyar állam egy nagyon komoly szerződést és támogatják a kutatásokat azokat milyen kutatásokat támogatnak.
[00:25:36]De kezdjük abban, hogyha Kraus Ferenc kint van külföldön, külhanban dolgozik, és jár is haza az Magyarországra is.
[00:25:44]Tehát ha az ez a Nobedias tudós, ugye meg megoszta kapta egy Nobedias barát kollégájával kapták ketten a Nuvediat, és az az ember is segít nekünk.
[00:25:54]Tehát azok az emberek, akikkel együtt dolgozik, akkor ahzát nem innen mennek ki a fiatalok oda, hanem ide hozzuk a tudást.
[00:26:07]Ez megfizethet.
[00:26:07]Ez nem pénz, az megfizethetetlen.
[00:26:12]Van egy ismerősöm, nagyon közel ismerősöm, aki hát hogy mondjam, zseni, m közel van hozzá, fiatal egyetemist és kutat, és ez az alapítvány finanszírozza az ő kutatását, és ez az alapítvány finanszírozza az ő ösztöndíját, hogy fenn tudja tartani magát, hogy fön tudjon élni mondjuk Budapesten, hogy a kutatását tudja folytatni.
[00:26:41]És most ha ezt ez a ez a ez a féle színéró meg fogja szüntetni, akkor mi lesz ezekkel a fiatalokkal?
[00:26:51]Tudj mi lesz kedves?
[00:26:51]Ezek ezek a fiatalok fogják magukat.
[00:26:53]Már úgy hallottam, hogy már keresik majd nyugat keresik ezeket a fiatalokat és szedjük össze.
[00:27:00]Majd kiviszik nyugatra.
[00:27:01]Persze, hát minden ország összetenné a két kezét, és azt sem tudnák, hogy hogy segítsék Kraus Perencet és az alapítványát.
[00:27:07]Nem beszélve, hogy Ábeldíjas matematikus is ott van, aki hamarosan megkaphatja a Nobeldíjat is.
[00:27:13]Tehát itt nem kicsi emberekről beszélünk, nem kis kvalitásokról.
[00:27:15]És ugye mindig azon sír a száik, hogy Magyarország mindig elkergette a Nobeldíjasokat, és mindenkinek külföldön kellett érvényesülni.
[00:27:22]Hát pont ezek miatt az emberek miatt és pont így.
[00:27:26]Tehát a történelem az csodálatosan ismétli önmagát és a csodálatosan az most idézőjelben van téve.
[00:27:29]Tehát nekünk a és a másik dolog igen.
[00:27:32]Csak egy példát szeretnék mondani, hogy japánok a második vég háború másik vélek háború sehol szétbombálták, katonbombáltat satöbbi.
[00:27:45]Elküldték az ország úgy állt föl, hogy az első különben a világszerte elküld körülbel küldték a legfejlettebb országokba a fiatalikat tanulni.
[00:27:54]László, egy kis türelmét kérném szépen, de a tév nézőktől most egy rövid időre elbúcsúzunk, de várjuk vissza őket a reklám után.
[00:28:01]A Paláver pedig folytatódik tovább a rádióban Lászlóval.
[00:28:06]Paláver, a Hí FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:28:10]Paláver, hangra fel.
[00:28:25]Már folytatódik is tovább a paláver.
[00:28:27]Telefonszámunk 061799, SMS számunk pedig 067953.
[00:28:35]És máris kapcsolom önöknek Attilát.
[00:28:35]Jó napot kívánok Attila.
[00:28:39]Kez csokrom szép vasárnapot kívánok szeretettel üdvözlöm minden igaz magyar honfitársomat.
[00:28:44]És ezt most szó szerint kell érteni, mert azt a körülbelül 60%-át az országok, akik megszavazta ezt a ném bandát, hát jobb nem is szólni erről.
[00:28:54]Hát tessék elképzelni, nem egy emberrel beszélgetek szomszédokkal, jó szituált, gazdag család.
[00:28:59]És akkor kérdezem a szomszédomat egyik nap, hogy mit szól a választás?
[00:29:03]Hát azt mondja, én Fideszes voltam, de most a Tiszára szavaztam, mert ők majd rendbe rakják az országot.
[00:29:09]Hát mondom, maga his ezeknek?
[00:29:12]Hát elmondtam ezt már korábban is ebből a műsorban, meg a Facebookon is szoktam írni, hogy aki átélte az elmúlt 35 évet, ugye én 55 éves vagyok, már az első választáson ott voltam, az bebizonyosodott, láthatta mindenki, hogy amikor liberális hatalom kerül pozícióba, mindent lerohasztanak, szétlopnak.
[00:29:29]Most ugye hazudott megint ez a nyomorult, hogy üres kasszát adott át a Orbánkormány.
[00:29:34]Ez az hazugság, mert 52, ugye, jól mondom, 52 tna aranyrúd van a nemzeti Bankban, nem is tudom hány milliárd euró.
[00:29:40]Na most ezt ugyanúgy szépen el fogják osztogatni a csókosoknak, ahogy a karácsonyt tette a 200 milliárdjával a Tarlós úrnak.
[00:29:48]Mindent szépen elköltenek, lepusztítanak, aztán utána elkezdik a népet is szívatni, mert ezt is mondtam a múltkor itt ebben a műsorban, hogy milyen érdekes, én egyszerű munkás ember vagyok.
[00:29:57]Nekem de nekem mindig polgári kormány idején volt jó életem.
[00:29:59]Mindig.
[00:30:02]Mindenkinek, kivéve azoknak a bizonyos embereknek, akik oda tartoztak, és ők ott úgy megtalálták a számításokat valahogy valami csoda folytán.
[00:30:08]Ezt is, ezt is szoktam az interneten is inni.
[00:30:12]Valamikor nem engednek beírni, mert a moderátornak nem tetszik.
[00:30:14]Pedig nem is vagyok durva, csak a tényeket közlöm.
[00:30:18]Ugye a Fáb szokta mondani, hogy a tények makacs dolgok.
[00:30:20]Ugye le szoktam írni, hogy akármit épített itt a polgári kormány egyik másik, ahogy hatalomra kerültek, hogy a megyesi is ígérte 2002-ben, hogy mindent meghagy jó, mindent meg kinyírtak.
[00:30:32]Ugye a gyócsányokról ne is beszéljük, azok voltak a hének.
[00:30:35]Rosszabbak voltak még a Kovács Lászlónál, meg a Lindai Ildikónál is, mert ugye akkor kezdődött el a lakosság adósságcsapnába csalása is, meg ugye a szemtölvetésekről, hogy ne beszéljünk, amiért egyeseknek ülni kellett volna, nem történt meg, ugye.
[00:30:51]Tehát azért mondom, hogy akinek esze van, azt látja és mondom, jó szituált emre.
[00:30:55]Hát ugye ahogy a a Torockai is mondta, ugye a meta az a háttérhatalom ugye pallósa, és nem véletlen, hogy a fiatalokat is ez a ezen a médián keresztül vezették meg.
[00:31:05]Na most azok, akik óegésztek, ugye meg moskosfideszek, majd most fizethetik a fizetésük után a a ugye az adót, mert az el volt törölve 25 év alatt.
[00:31:13]Ezt is el fogják venni.
[00:31:13]El fogják venni a három gyermekes anyáktól is a ugye az az adómentességet, el fogják venni a 13.
[00:31:20]nyugdíjat is el fogják venni a rezsicsökkentést és épp azon agyalunk az asszonnyal, hogy majd fizethetjük a háromszoros rezsiköltséget és akkor mit fogunk enni.
[00:31:28]Na most minden itt is hétfől ezt mondanak kedden.
[00:31:31]Azt a kapitány azt mondta ugye, hogy hogy megtartják a rezsicsökkentést, meg hogy lesz 120000 Ft-os nyugdíj, az lesz a minimum, meg ugye minden kedvezményt meghagynak, hazugság, mindent el fognak venni.
[00:31:44]És egy ilyen ember éppen írtam az egyik barátomnak a múltkor ugye SMS-eztünk, hogy hogy egy ilyen pszichopata drogos ember kezében van a sorsunk.
[00:31:53]Katasztrófa.
[00:31:53]Katasztrófa.
[00:31:53]És köszönhetjük azoknak, akik megszavazták, mert ha csak ők ővelük szembe érvényesülnjenek majd ezek a törvények, akkor rendben van.
[00:32:02]De minket normális magyar igaz magyar embereket is szívatnak ezzel.
[00:32:06]Persze.
[00:32:06]Hát itt már most hát a témákra ugye, mert Stefka úr is mindig mondta, hogykozunk a témákra.
[00:32:13]Ez a havasi bertalan nagyon jól lépett fel, és ezt így kell csinálni ezzel a puposkodó emberrel.
[00:32:18]Element a karmelitából és ott puposkodni, nem szégyelli magát.
[00:32:21]Hát és éppen szoktam mondani ismerőseimnek is mondják, hogy egyik bussokör mondta, hogy várjunk egy évet, várjuk ki, hogy mi lesz.
[00:32:27]Mondom, te hiszel ennek a bandának, hiszel ennek az embernek, aki elárulta a családját, elárulta a pártját, büdösszájúnak nevezte a szavazóit?
[00:32:35]Tehát ez egy ez egy rohadt konkrétan téged is akkor nem nem kérdezte vissza, hogy téged is büdös szájunak hívott és hogy rossz az embereknek a foga és büdösek?
[00:32:45]Na jó konkrétan rólad is így gondolitán, hogy a karmelitába elment idegenvezetést tartani.
[00:32:51]Ez bohóc.
[00:32:51]Ez egy bohóc.
[00:32:51]Hát juk már el.
[00:32:54]Mindegy.
[00:32:54]És hogy föl azt is a balliberális média fölhándálta, hogy az Orbán Viktor miért nem ment el az alakóésre, hogy el a ugye a búcsú beszégyét elmondja.
[00:33:03]Minek ment volna?
[00:33:05]Hát minek ment volna?
[00:33:05]És akkor most mondja, hogy nem fogja a 28 milliót se megkapni.
[00:33:08]Ugye nagy hanggal pofázta a Magyar Péter, hogy ami ami pedig jár, és azt mondta, hogy nem fogja megkapni, mert hogy szétraborta az országot.
[00:33:14]A nyomorult.
[00:33:16]Hát a Karácsony Gergelyel meg elmondtam még két-három éve akkor aztem vagy a Báj vagy a Stefka úrnak, hogy ugye amikor volt az Antalkormány és ugye a magyarországi világkiállítást szerveztük, akkor ugye a Horn meg a Hornkormány pedig már akkor az Antalkormány nem kevés pénzt beleinvesztált és annak világhírű világhíre lett volna és az országnak nagy tekintélye is lett volna meg nagy haszna is a honkormány ugye ezt kinyírta a magyarországi világkiállítást ez ugyanolyan hazaárulás volt, mint a olimpia.
[00:33:47]Ugye a momentum, amikor megtorpedózta a magyar olimpiát, mert lett volna lehetőség, hogy olimpiát rendezzünk.
[00:33:53]Hát a focistadionokat tetszett említeni.
[00:33:55]Én emlékszek rá, vagy betegállományban voltam, vagy szabadságon, amikor a Gyurcságmány idején Európa bajnokságot foci elbé takleiféles ugye kandidát, és betoltak három kocsi zsúrkocsi papírt és ugye a szegény Mésző Kálmánt tolták előre, mert ugye ő világhkívül futballista volt és ugye egy darab szavazatot nem kaptunk.
[00:34:15]És Ferihegyen ugye nagy botrány volt, mert az ultrák ugye üvöltöztek, meg káromkodtak, és sírt szegény Kálmán, hogy gyerekek, át lettünk verve.
[00:34:22]Azt mondja, egyetlen szavazatot nem kaptunk, pedig ígérték.
[00:34:26]Hát három zsúrkocsi papírral lehet nyerni, ugye ön szerint, hogy hívják ott?
[00:34:31]Sportrendezvényt, vagy EB-t, vagy VB-t, vagy akármit.
[00:34:34]Ugye fölépültek a stadionok, és már volt egy kupadöntő, most lesz még egy.
[00:34:38]És ez is hazugság, hogy csak stadionokat épített az Ormárnál.
[00:34:42]Nem igaz, lehetne sorolni.
[00:34:45]Hát a kiszolgáló létesítmények is ott voltak, hogyha csak így szűken maradunk a stadion és a sporthoz, és akkor még nem is beszéltünk a többi felújítot.
[00:34:51]Nézze meg ugye, hogy a a Várkeltbazár, a Budai várat rendbe tették, a akkor a művészetek palotája, a liget, ami a karácsony dolga lett volna, azt is rendbe rakták, ott múzeumokat építettek, tehát itt nem csak stadionok épültek az elmúlt 16 évben.
[00:35:08]Persze, sőt meg kell nézni a lakóházakat.
[00:35:09]Az emberek saját maguknak felújítottá.
[00:35:13]Így van.
[00:35:13]Így van.
[00:35:13]Ja, most akkor szokták mondani még még ugye odaadörgölték az Orbán óra alá meg a kormány óra alá, hogy lerohasztatta az egészségügyet, lerohasztotta.
[00:35:20]És akkor szoktam mindig mondani, hogy itt a rendszerváltozás óta egy kormány se tette rendbe a közegészségügyet, mert horribilis összegbe kerülne.
[00:35:27]Nem nyúlt hozzá egyik se.
[00:35:30]És megkérdezem ilyenkor mindig, hogy hol van?
[00:35:32]Mondjanak nekem olyan országot, ahol az egészségügy olyan, amit ők elvárnának, mert vagy várólisták vannak, vagy orvosok nincsenek, vagy nővérek nincsenek, vagy iszonyatosan drága.
[00:35:43]Tehát tehát azért a mindent nem lehet.
[00:35:45]És ehhez kapcsolódik egy, akkor felolvasnék önnek egy üzenetet.
[00:35:47]2010 és 26 között oktatásra és egészségügyre 124000 milliárdot költött az állam.
[00:35:55]Hogyha 600 milliárdot számítunk stadion építésekre, akkor az oktatási és egészségügyre költött összegek nem egészen magyarul volt a zsebedben 124000 Ft és vettél belőle egy gombocf vagyit.
[00:36:06]Ez volt a stadionozás.
[00:36:08]Írja nekünk.
[00:36:08]Há ne hát ugyan.
[00:36:09]Hát mondom hölgyem ezt mondtam.
[00:36:11]Amikor ezek hatalomra jutnak, mindent szétpusztítanak, ellopnak, most szét fogják osztogatni a vagyont ugye a csókosoknak, ahogy a karácsony csinálta és lerohaszák az országot.
[00:36:20]És ez a mókuskerék megy 94 óta.
[00:36:22]És ezek a sötét szavazók, akik megválasztották ezt a bandát, én csak úgy hívom, hogy Mapecsó, ugye szoktam a képük alá a Facebookon írni, hogy Mapecso, csak az a különbség, hogy azokon röhögni lehetett, ezeken meg sírni kellene, hogy egy hogy ilyen egy ilyen társaságot, hát ugye olvastam, hogy ahogy Óstalpalóra küldik a 150 képviselőt, ugye mielőtt beülnek a beülnek a parlamentben.
[00:36:44]Tehát itt itt jönnek a jó ingrottok.
[00:36:45]Nem szoktam megbántani a kollégáimat is.
[00:36:47]Ugye én is 1%-ot vagyok, speciális munkahelyen dolgozom és mondják, hogy várjunk egy évet meg hát fiatalok meg majd így meg úgy meg amúgy.
[00:36:54]Nem.
[00:36:54]94 óta akinek esze van, látta, hogy a Lipsik és akik most visszatértek, ugye ezek mindig mindent lerohasztottak és a népet meg szívatták, és most is az lesz.
[00:37:05]És mondom, ez az elkeserítő.
[00:37:07]A másik ugye, hogy azt is nagyon kéne ütni, aki a hősök terére odaengedte ezt a moslék bandát, hogy meggyalázták a hősök terét, meg milyen mocskot hagytak ott, meg a Kossut téren is volt egy nagyon szép, bocsánat, csak annyi, hogy nem ütünk senkit agyon.
[00:37:19]Hát így ezért ezekre így vigyázzunk.
[00:37:21]Jó, jó, jó, jó.
[00:37:23]Kiszaladt a számod.
[00:37:23]Ugye ott volt egy osztott kép a Facebookon, hogy hogy nézett ki ugye Csíks Somjó Mise után meg a Kossuttér a bulika után és ugye a Bródi Jánossal is.
[00:37:30]Én nagy illés meg fonográfrajongó vagyok, de van DVD-n mind a kettő, de már egyiket se nézem, mert a Bróit meglátom.
[00:37:37]Rosszul vagyok.
[00:37:38]Írtam a Facebookon a héten, hogy egy hatalmas művész volt, mert tényleg nélküle se István a király nem lenne, se Illés nem lett volna meg fonográf se.
[00:37:44]De mondom mára csak a fröcsögésre telik neki.
[00:37:48]És mondom azzal, hogy odament a Herevere partira a hősök terére, saját magáról is szegénység bizonyít állított ki, lesüllyedt a mocsárba.
[00:37:55]Szomorú dolog ez, mert egy nagy művész volt valamikor.
[00:37:59]Tehát a megmondta a Szörényi Levente és olvastam a könyvét, hogy nekünk akármikor az illéssel problémáink voltak, azt mindig a Bródi csinálta.
[00:38:08]Hát ugye.
[00:38:08]Ja.
[00:38:08]Úgyhogy azért mondom, hát a Puzsérról meg hát az egy fehérje halmaz, ahogy a Báur szokott fogalmazni.
[00:38:16]Egyszer elvolt itt Újpesten, mert én itt Újpesten lakom.
[00:38:17]A központban egy platóról szórta a dumáját, azt nem idézném, hogy mi miket kiabáltak neki.
[00:38:24]Na is köszönjük.
[00:38:24]Hogy ahogy ahogy ön is mondta, ez egy beteg ember, egy elmebeteg.
[00:38:28]Én nem mondtam, de azt De azt mondta, hogy beteg, vagy a betelefonáló mondta.
[00:38:31]Azt mond betelefon.
[00:38:33]Igen, igen, igen, igen.
[00:38:33]Ugye ugye ott fröcsögt, hogy mi nem azért izé váltottunk kormányt, hogy jó legyen a népnek, hanem hogy ezek el legyenek számoltatva.
[00:38:41]Na, üvöltözte.
[00:38:44]Igen.
[00:38:44]Milyen lelki Milyen lelki világuk van nekik?
[00:38:46]Milyen lelkületük?
[00:38:46]Egyszerűen de hem az is egy érdekes dolog.
[00:38:48]Mondtam az ITÁnak a múltkor, hogy ha vesszük az elmúlt 100 évet, amikor rendszerváltozás volt, amikor polgári kormány került hatalomra, érdekes módon az elszámoltatás elmaradt, de mindig elmaradt.
[00:38:59]Amikor kommunista vagy liberális kormány került hatalomra, kíméletlen leszámolások kezdődtek.
[00:39:05]94-ben és 2002-ben és a sajtóba, a rádióba, televízióban mindenkit kirugdrosta.
[00:39:09]Emlékszek az Orbán Viktor nekem az megvan videókaszettán el van térve 2002-ben, amikor a Keller pé bizottság megzárta és a villanyszámláit is be kellett mutassa.
[00:39:17]És ugye akkor mondta a miniszterelnök úr, hogy maguk posztkommunisták.
[00:39:21]Azt mondja, ugyanúgy viselkednek mink a bolsavikok annak idején.
[00:39:24]Bezonyám.
[00:39:24]És most ugyanez van, mert ugye a miniszterelnök úr, mert nekem Orbán Viktor marad a miniszterelnököm, engem ez a sötét paliel.
[00:39:31]Ugye mondta a a minister köön szépen, hogy hívott minket.
[00:39:35]Hát csak ennyit még elmondok, hogy visszaadta ugye a mentelmi jogát és mondta az Orbán Viktor, hogy nem fél az elszámoltatástól, áll elébe.
[00:39:42]Igen.
[00:39:42]Hát így kellene tenni Magyar Péternek is.
[00:39:44]Így kellett volna ten politikus, egy gerinces politikus így viselkedik, nem úgy, mint ez a senki házi.
[00:39:50]Kez íg pontosan.
[00:39:50]Köszönjük szépen, hogy hívott minket és annyi, hogy még nem tudjuk, hogy drogos vagy sem.
[00:39:55]Reméljük, hogy ilyen nem fordult elő, és nincsen.
[00:40:00]És úgy is nyilatkozott Magyar Péter, hogy az asztalon alkohol és kábítószer kinézető anyag volt, amihez ő nem nyúlt.
[00:40:05]Tehát ezt nem tudjuk.
[00:40:07]Vinnünk kell neki, hogyha ő ezt mondta.
[00:40:09]Na de máris kapcsoljuk önöknek Erzsébetet.
[00:40:11]Jó napot kívánok Erzsébet.
[00:40:13]Üdvözlöm Timea.
[00:40:13]Erzsébet vagyok.
[00:40:13]Na hát ennek az Úrnak teljesen igaza volt.
[00:40:19]Körülbelül én is ezt szerettem volna elmondani.
[00:40:21]Hát én már nem vagyok fiatal, de az a helyzet, hogy ahol én dolgozom, illetve hát dolgoztam, mert most jöttem el onnan, oda már vettek fel, hát szabad így mondani, hogy migránsokat, 15 embert.
[00:40:40]Másik 15 már erre vár.
[00:40:40]Most hogy is van ez?
[00:40:44]És ők tulajdonképpen olyan emberek, hogy arra nem volt pénzük, hogy busz meg buszjegyet vegyenek maguknak.
[00:40:54]Tehát már első nap követelték a pénzüket, amiért megdolgoztak.
[00:41:01]Tehát tehát valami elképesztő.
[00:41:01]És azt mondják Orbán Viktorra, hogy hogy ő nem volt egy ez az egy nagyon okos, normális ember volt, aki minden irányban kiterjesztette a jót a családokra, a a fiatalokra, az idősekre, és ne mondják azt, hogy itt szegénység van.
[00:41:25]Hát be kell jönni a fővárosba, és annak persze vannak régiók, ahol igen, nem igazán jól élnek az emberek.
[00:41:31]De mit tesznek ők azért, hogy így élnek?
[00:41:34]Tehát ilyenkor azt se felejtsük el, hogy minden lehetőségük adott, hogy dolgozzanak.
[00:41:39]Azt, hogy nem akarnak, nem jutnak egyről a kettőre, bocsánat, arról mi nem mi tehettünk, arról csak.
[00:41:43]És kizárólag ő tehet ez az ő felelőssége.
[00:41:47]Ezt ne akarják az Orbán kormányra hárítani.
[00:41:50]Így van, így van, így van.
[00:41:50]Hát azért mindenkinek nem lehet segíteni aki amit akarja.
[00:41:55]Így van.
[00:41:56]Hát nyilván.
[00:41:58]Úgyhogy szóval van valami elképesztő, ami folyik ebbe az országba.
[00:42:01]Én nagyon kíváncsi leszek.
[00:42:03]Vannak fiatalok, akik azt mondják, hogy a ez a miniszter Péter hát azt ígérte, hogy két éven belül lakást kapnak.
[00:42:14]Ilyen ilyen terjed ezek terjed.
[00:42:19]Hú, hölgy annyi minden terjed mondani, hogy hol kapnak lakást.
[00:42:21]Hát erre nagyon kíváncsi leszek akkor, amikor Na és itt van most ez a 3%-os is.
[00:42:31]Most ezzel is mi lesz?
[00:42:34]Jó, mondjuk az én családomnál ilyen nincs, de hát a nagyon sok fiatal ebbe belement, nagyon sok család belement.
[00:42:39]Mi lesz velük?
[00:42:42]Kérdezem én.
[00:42:44]Nem tudjuk.
[00:42:44]Egyelőre nem tudjuk, hogy mi mindent fognak megszüntetni.
[00:42:46]Egyszer ezt mondják, egyszer azt mondják.
[00:42:49]Hát akkor aki a Tiszára szavazott, az megköszönheti a Tiszapártnak.
[00:42:52]Akik pedig nem, azok is megköszönhetik a Tiszapártos szomszédaiknak.
[00:42:56]Köszi.
[00:42:56]Akkor most te ki fogod helyetten fizetni?
[00:42:58]Vagy hátrányt szenvedek miattad?
[00:43:03]Szem kell őket kérni, mert a döntéseiknek következménye van.
[00:43:05]Nem az, hogy majd várunk egy évet és mi lesz.
[00:43:09]Nem, ennek már most kell megtörténnie.
[00:43:12]Ez így van.
[00:43:12]Ez így van.
[00:43:12]Úgyhogy én nem tudom, de én nagyon-nagyon kíváncsi leszek erre az egészre, mert ígérnek itt fűtfát, bogarat, és mit fognak ők ebből majd betartani, és ha nem tartják be, akkor tulajdonképpen mi lesz?
[00:43:28]Hát akkor nagy bajban lesz az ország.
[00:43:31]És őket nem lehet előbb esetleg leváltani?
[00:43:36]Mindent lehet.
[00:43:37]Meg kell várni a négy évet.
[00:43:39]Mindent lehet ugye és annak az ellenkezőjét is.
[00:43:41]Nem tudom, hogy mi lesz, nem vagyunk így jövőbelátók, de mindent lehet.
[00:43:46]Hát történt ilyen.
[00:43:46]Ugye ma egyesit is megpuccsolták Gyócsányt is.
[00:43:51]Tehát azért itt vannak történések.
[00:43:55]Magyarországon még nem volt olyan, hogy előrehozott választás volt, de elképzelhető, hogy ez is lehet.
[00:43:59]Nem tudhatjuk.
[00:44:02]Hát ez én nem tudom.
[00:44:02]Szóval várjunk egy kicsit, de hogy ennek jó vége nem lesz.
[00:44:07]meg amilyen szemtelenül viselkedik.
[00:44:10]Mondom, nem akarom megmondani, hogy hol dolgozom, de bejön oda és követelőzik, hogy váltsák le az igazgatót, meg rögtön menjen innen ki.
[00:44:18]Most ebből szerintem ki fog derülni, de nem akarom kimondani a nevét.
[00:44:27]Szóval na hát hogy is hogy is van ez?
[00:44:30]bemegy oda, és akkor ott a folyosón megáll, vagy a az aulába megáll, és akkor ottan mondja a magáét.
[00:44:35]Hát szóval na elképesztő.
[00:44:38]És én emlékszem rá, mikor ott dolgoztam, hogy az ellenzék mit művelt.
[00:44:44]Átmásztak a kerítésen, aztán betörték az üveget, bedobáltak tojást, összetörtek ott mindent, lefeküdtek a földre.
[00:44:58]felfiztek, hogy őket bántják a zőrök.
[00:45:01]Holott az őrök nem is bánthatták őket, mert mert ez valahoz egy ez egy ilyen szabályban van, hogy tényleg nem lehet, vagy mit tudom én, de valami elképesztő volt ott is, és olyan ramazudit hagytak maguk után, hogy na, szóval valami elképesztő.
[00:45:19]Hát csak mi a lényegük.
[00:45:19]Köszönjük szépen Erzsébet, hogy hívott minket.
[00:45:23]Hát nagyon szívesen.
[00:45:23]Viszont hallásra.
[00:45:25]Viszont hallásra.
[00:45:25]Legyen szép napja.
[00:45:25]És néhány üzenetet még felolvasnék önöknek.
[00:45:30]Eddig egyfolytában azzal támadták az Orbán kormányt, hogy összeszerelő ország vagyunk.
[00:45:34]Ugye ezt az előbb is említettem, és erről nagyon sokat kell még beszélnünk, hogy mindaz, amiről minket betámadtak, amivel minket betámadtak, arra válaszokat is adjunk, merthogy nem egy, hanem két innovációs beruházás történt az országban.
[00:45:45]Írja nekünk.
[00:45:50]Hoppá, ez nem derül ki, de mindegy.
[00:45:50]Az első ilyen innováció, hogy kirúgják a Nobeldíjast.
[00:45:54]Hát igen.
[00:45:58]Miért nincs a parlamentnek orvosa minden nagyobb munkáltató kötelező?
[00:46:00]Minden nagyobb munkáltatónál kötelező az alkalmassági vizsgálat.
[00:46:04]Sőt, például a gyárakban, munkakezdés előtt szondáztatják is a dolgozókat, de akár a drogeszt is felmerülhet.
[00:46:10]Elég felelősségteljes munkát végeznek ahhoz, hogy 100%-os legyen a tudatállapot a döntésekhez.
[00:46:18]Írja nekünk Marina.
[00:46:23]Kár, hogy az új miniszterelnök csak gúnyolodni, kritizálni tud, nevetségessé teszi magát, ahogy a kollégáival viselkedik.
[00:46:28]Írja nekünk Éva Lajos Mizséről.
[00:46:32]A tév nézőknek nagyon szépen köszönjük, hogy ma is velünk tartottak.
[00:46:34]Ne feledjék, hogy holnap is lesz paláver.
[00:46:38]Holnap círják ki, mikor régen várja majd önöket.
[00:46:39]A tévnéktől elbúcsúzunk.
[00:46:39]Legyen csodálatosan szép napjuk.
[00:46:42]A Paláver pedig folytatódik tovább a rádióban.
[00:46:47]Paláver, a Hí FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:46:51]Paláver.
[00:46:51]Hangra fel.