Hír FM 44:33

Paláver 3. rész - Hír.FM

magyar péterorbán viktorbelpolitikabotránysajtószabadságközélet
Irányultság: KonzervatívKötődés: Fidesz-közeli
Paláver 3. rész - Hír.FM
tl;dr
  • Katalin szerint Magyar Péter tiszteletlenül bánt Sulyok Tamás köztársasági elnökkel, aki teljesítette a beiktatási kérését, a miniszterelnök mégis megalázó jelzőkkel illette.
  • Mária úgy véli, Sulyoknak igaza van, hogy nem mond le, és Magyar Péter Donald Tuskhoz hasonlóan akarja tönkretenni az országot.
  • Felmerült, hogy Magyar Péter közvetlen elnökválasztást és kibővített jogkörű elnöki rendszert akar, amihez új alkotmány kellene, ezért május 31-re nem lehet kész.
  • Katalin szégyennek nevezte Ruszin-Szendi Romulusz honvédelmi miniszteri kinevezését, és felidézte a 800 milliós luxusvilláját, valamint korábbi „Szláva Ukrajini” kijelentését.
  • Mária felháborítónak tartja a Puzsér-féle műsor megnyilvánulásait, amelyek szerinte kórházban fekvő, beteg embereket is sértegettek.
  • A „poloska” kifejezés körüli vitában Tibor és Mária szerint az lehallgatóeszközt jelent, nem rovart, és abszurd, hogy Magyar Péter bírósággal tiltatta be a használatát.
  • Cirják Imre rámutatott, hogy a Magyar Nemzet jogerősen pert nyert ugyanabban az ügyben, amelyben az Index vesztett, tehát joga volt bemutatni a TISZA terveit.
  • Misi bácsi szerint a romániai magyarokat a kolozsvári konzulátuson nem engedték szavazni, és Kelemen Hunor azt mondta nekik, hogy „menjetek haza feküdjetek”.
  • Misi bácsi elmélete szerint Orbán Viktor és Magyar Péter közös megegyezéssel került hatalomra, és Orbán az unió elnöke lehet, mert Magyarország már túl kicsi neki.
  • Többen üdvözölték Havasi Bertalan feljelentését, és úgy vélik, a határozott fellépés a helyes irány a defenzív kommunikáció helyett.
Részletes összefoglaló megjelenítése

Magyar Péter és a köztársasági elnök viszonya

A beiktatás körüli feszültségek

Katalin nevű betelefonáló élesen bírálta Magyar Péter miniszterelnököt, amiért szerinte tiszteletlenül viselkedett Sulyok Tamás köztársasági elnökkel. Elmondása szerint a köztársasági elnök teljesítette Magyar Péter kérését, hogy hétvégére írja ki a beiktatást, lehetővé téve a "bulit", a miniszterelnök mégis "aljas, szemét módon" viszonyul hozzá. Katalin felháborodásának adott hangot, hogy Sulyok Tamás "rezzenéstelen arccal tűrte a megalázóbbnál megalázóbb, dehonesztálóbbnál dehonesztálóbb jelzőket".

„Hát egyszerűen mit képzel ez magáról?" – Katalin *

A műsorvezető, Cirják Imre megjegyezte, hogy a hála nem politikai kategória, de egyetértett azzal, hogy a köztársasági elnök méltóságon aluli bánásmódban részesült.

Sulyok Tamás lemondásának kérdése

Mária nevű betelefonáló szerint Sulyok Tamásnak igaza van, hogy nem mond le, mert Magyar Péter ugyanazt akarja elérni, mint Donald Tusk Lengyelországban. Állítása szerint a miniszterelnök azért utazott ki Tuskhoz, hogy tanácsot kérjen tőle, és most is ezért fog kiutazni.

„Ugyanúgy tönkretegye az országot, mint Tusk tette tönkre a lengyeleknek az életét." – Mária *

Elnöki rendszer bevezetésének lehetősége

A Mandiner értesülésére hivatkozva Mária felvetette, hogy Magyar Péter közvetlen elnökválasztást akar, kibővített jogkörrel, és gyakorlatilag ő szeretne köztársasági elnök lenni Sulyok Tamás helyett. Cirják Imre kifejtette, hogy ehhez teljesen át kellene alakítani a magyar közjogi rendszert, amerikai vagy francia típusú elnöki köztársaságot létrehozva, amihez új alaptörvényre vagy alkotmányra lenne szükség. Ez szerinte több mint egyéves folyamat lenne, így május 31-ére nem lehetne kész.

„Azt is elhiszem, hogy esetleg dolgoznak már a háttérben szakemberek, bár akkor jó lenne erről valami papírt látni." – Cirják Imre *

A műsorvezető hozzátette, hogy Magyar Péter létrehozhat egy olyan alkotmánybíróságot, amely "minden őrült ötletére rábólint", de ez is időbe telne, és a korábban normális módon kinevezett alkotmánybírók még ott lennének.

A TISZA-kormány tagjainak kritikája

Ruszin-Szendi Romulusz honvédelmi miniszter

Katalin "szégyengyalázatnak" nevezte, hogy Ruszin-Szendi Romuluszból hadügyminiszter lett. Felidézte, hogy amikor a Fidesz-kormány hivatalból kiküldte egy gyűlésre, "Szláva Ukrajini" felkiáltással búcsúzott, ami szerinte már akkor jelezte, hogy "nem a mi emberünk". Katalin szerint a Fidesznek már régen rá kellett volna jönnie, hogy "kígyót melenget a keblén".

A műsorvezető ironikusan javasolta Magyar Péternek, hogy tartson tárlatvezetést Ruszin-Szendi villájában, ahol "luxus körülmények vannak". Katalin megerősítette, hogy az ingatlanra 800 millió forintot költöttek, és az a miniszter személyes használatára készült.

„Ott luxus van. 800 valamennyi milliót költött rá a Lucinár. Ott tényleg luxus van." – Katalin *

Vitézy Dávid közlekedési miniszter

Katalin Vitézy Dávidot is bírálta, akit szintén miniszterré neveztek ki. Emlékeztetett, hogy Vitézy korábban Szentkirályi Alexandrával együtt indult a főpolgármester-választáson, és ő már akkor figyelmeztetett, hogy meg kellene egyezniük, mert "nevető harmadikként a nagyra nőtt óvodás Karigeri be fog futni". Katalin szerint Vitézy is "beállt a hazaárulók közé", és "van az a pénz, amiből őt is meg lehet venni".

„Dolgozni kéne már végre, nem tárlatot vezetni a Karmelitába." – Katalin Magyar Péternek címezve *

A Puzsér-féle műsor botránya

A kifogásolt megnyilvánulások

Mária felháborodását fejezte ki a Puzsér Róberték által elkövetett megnyilvánulások miatt. Szerinte nemcsak a fideszes szavazókat sértették meg, hanem "kórházban fekvő, haldokló, lábuk levágott, nyomorék" embereket is sértegettek.

„Felháborító és vállalhatatlan az, amit a Puzsér Róberték műveltek. Most akárhogy mentegetik őket, és egyébként szégyellje magát az, aki mentegeti őket." – Mária *

A jogi következmények kérdése

Mária szerint az ilyen megnyilvánulásokért "el kéne tárni egy jó pár hónapra" az elkövetőket. A műsorvezető azonban óvatosságra intett, és kérte, hogy ne menjenek le "az ő szintjükre".

A "poloska" kifejezés körüli vita

A kifejezés eredete és használata

Tibor nevű SMS-író üzent Magdának, aki kifogásolta a "poloska" kifejezés használatát. Tibor szerint a poloska egy lehallgató készülék, amelyet a miniszterelnök a felesége lehallgatására használt, tehát nem rovar értelemben használják. Mária megerősítette, hogy Magyar Péter "nem akarja érteni" ezt a különbségtételt.

Cirják Imre abszurdnak nevezte, hogy Magyar Péter bírósággal tiltatta be, hogy poloskának nevezzék. Hozzátette, hogy a nemzeti oldalt korábban "lepkányozták, lebirkázták, trágyával etetett gombáknak nézték", és mindezt el kellett tűrniük.

„Nekünk mindent el kellett tűrni... Minden sértődhetünk meg semmiért, csak ő ilyen, mert poloskának nevették." – Mária *

A bírósági gyakorlat kérdése

A műsorvezető felvetette, hogy a nemzeti oldalon is be kellene vezetni a bírósághoz fordulás gyakorlatát a "komolyabb dolgok" esetében, mert "ez nem mehet így tovább". Egy Zsuzsa nevű SMS-író szerint azonban Havasi Bertalan feljelentésének csak esküdtszéki tárgyalás esetén lenne sikere, mert "a bíróság a Markukban van".

Cirják Imre erre reagálva felidézte, hogy Magyar Péter gyakran hivatkozik arra, hogy az Index pert vesztett a bíróságon, de azt nem teszi hozzá, hogy a Ripost és a Magyar Nemzet viszont pert nyert ugyanebben az ügyben, mégpedig jogerősen.

„Tehát a magyar bíróság másodfokon is, tehát jogerősen jóvá hagyta azt, hogy joga volt a Magyar Nemzetnek bemutatni azt, hogy mivel készülnek Magyar Péterék egy kormányváltás esetén." – Cirják Imre *

A Fidesz választási vereségének okai és a jövő stratégiája

A defenzív kommunikáció bírálata

Katalin szerint a Fidesz állandóan defenzívában volt a választások előtt, a műsorvezetők azt hangoztatták, hogy "szavazással kell bizonyítani". Ezt a stratégiát hibásnak tartja, és úgy véli, hogy Havasi Bertalan fellépése a helyes irány: "Így kell föllépni, mert ezt csak így lehet megállítani, ha mindig csak hátrálunk."

Cirják Imre azonban rámutatott, hogy ez a stratégia nem jött be, és most sincs választás, tehát "mindenki mondja magáét, legfeljebb jobban érzik magukat".

A fiatalok megszólításának problémája

A műsorvezető hosszasan fejtegette, hogy a Fidesznek meg kell értenie, miért nem hallgattak a fiatalok a nemzeti oldalra. Szerinte nem az a megoldás, hogy "ledózerolják" őket, vagy azt mondják nekik, hogy "ti mind hülyék vagytok, miért szavaztatok erre".

„A miniszterelnök úr mikor szidta a fiatalokat? Azt mondta, hogy meg kell érteni a dolgot, utána kell menni és nincs más." – Cirják Imre *

Hangsúlyozta, hogy a Fidesz üzeneteivel mindenki találkozott, csak nem vették őket tudomásul, és azt kell megérteni, hogy miért nem. A siker titka szerinte az, hogy ne próbálják meg újra és újra ugyanazt csinálni, mert akkor ugyanaz lesz a végeredmény.

A békemenet és a kiállás szükségessége

Misi bácsi szerint Bayer Zsoltnak most kellene békemenetet szerveznie, és most kell kiállni Sulyok Tamás mellett. Úgy véli, ha a Magyar Gárdát nem szüntette volna meg Orbán, most lenne kire támaszkodni, és "olyan rendet teremtenének, hogy mind elfutnának ezek a liberálisok".

„Most kell kiállni ezek mellett az emberek mellett, akik ott vannak a Sulyok Tamás mellett. Most kell kiállni. Nem 20 év múlva vagy 50." – Misi bácsi *

Határon túli magyarok tapasztalatai

Romániai élmények

Misi bácsi elmesélte, hogy Kolozsvár környékén, a Királyhágónál találkozott egy román juhásszal, aki Orbán Viktorról érdeklődött. A román ember "Viktorosvakunak" nevezte Orbánt, és azt mondta, hogy "az egyik legnagyobb politikus a világon", akit mindenki csodál, és "még a lábujját is megcsókolnák, hogy csak azt az országot vezesse".

„Azt mondja, mit csináltok a mi Viktorunkkal?" – a román juhász Misi bácsi elmondása szerint *

A román ember azt is mondta, hogy még arra is hajlandóak lettek volna, hogy Erdélyt Magyarországhoz csatolják, csak "ne rabolják ki" a másik felét. Misi bácsi szerint az egész szomszédország kacagja Magyarországot, és "megbolondultak a magyarok".

Szavazási nehézségek Erdélyben

Misi bácsi beszámolt arról is, hogy erdélyi rokonait a kolozsvári konzulátuson nem engedték szavazni a kettős állampolgárságuk ellenére. Elmondása szerint a Mezőségen élő magyarok nem kaptak értesítést, és amikor elmentek a konzulátusra, elzavarták őket. Az RMDSZ irodában Kelemen Hunornak panaszkodtak, aki állítólag azt mondta nekik: "menjetek haza feküdjetek, mert jobban jártok".

„Ezt akár mikor be tudom bizonyítani tanúkkal." – Misi bácsi *

Cirják Imre szerint ezt az ügyet mindenképpen ki kell vizsgálni.

A közéleti stílus és szóhasználat kérdése

A nyelvi durvaság kritikája

Géza nevű betelefonáló szerint a magyar nyelv elég gazdag ahhoz, hogy a "legelfogultabb véleményt is ki lehessen fejezni" durva szavak nélkül. Bayer Zsoltot is kritizálta a szóhasználata miatt, bár elismerte, hogy vannak nagyon jó írásai.

„Az, hogy valaki ilyen közönséges legyen, hát az borzasztó." – Géza Bayer Zsoltra utalva *

Puzsér Róbertről azt mondta, hogy "katasztrófa", és nem szereti a stílusát, mert "ordít, mint Gajdics Ottó".

Az "elvtárs" kifejezés használata

Géza kifogásolta, hogy Katalin "eltársozta" Magyar Pétert, rámutatva, hogy a miniszterelnök hétéves volt a rendszerváltáskor, tehát kisdobos lehetett. A műsorvezető azonban megjegyezte, hogy Magyar Péter is "eltársoz" másokat, például Havasi Bertalant, és a kifejezés célja nem az életkorra utalás, hanem hogy "rá akarja sütni, hogy diktatúra, kommunista, meg hogy diktatúrapárti".

Az O1G kifejezés eredete

Géza felidézte, hogy az O1G kifejezés Simicska Lajostól származik, aki annak idején azt mondta, hogy "Bayer egy G", és amikor megkérdezték tőle, hogy "Orbán is egy G?", igennel válaszolt. A műsorvezető hozzátette, hogy Simicska ekkor már nem volt fideszes, mire Géza megjegyezte, hogy Magyar Péter is fideszes volt korábban.

A Karmelita és a szimbolikus politika

A "karmelita tömlöce" motívum

A műsorban visszatérő ironikus motívum volt, hogy Magyar Péter "ki kell szabadítsa magát a Karmelita tömlöcéből". Mária szerint ez egy "akkora mellébeszélés és akkora lufi", ami akár odáig is fajulhat, hogy a miniszterelnök "kiszabadította saját magát a Karmelita tömlöcéből".

„Simán saját úgy is elhinnék. Hát mindent elhisznek neki." – Mária *

Géza szerint ennek az egész Karmelita-bejárásnak "dramaturgiailag az lenne a csúcspontja, amikor Magyar Péter kiszabadítaná önmagát a Karmelita tömlöcéből".

A Lázár János minisztériumában talált iratok

Mária nem hiszi el, hogy Lázár János minisztériumának pincéjében "10 zsák összevagdosott, összeszerelt iratot találtak". Szerinte ez "megint egy olyan nagy lufi, amit elengedett" Magyar Péter. A műsorvezető szerint ez azért sem jelent semmit, mert "azt se tudjuk, hogy miről volt szó".

Orbán Viktor nemzetközi megítélése és jövője

Spekulációk Orbán uniós szerepéről

Misi bácsi felvetette, hogy szerinte Orbán Viktor és Magyar Péter "közös megegyezéssel" került hatalomra, és az egész egy uniós terv része. Elmélete szerint a Patrióták spanyolországi és németországi előretörése után bizalmatlansági szavazás jön, és "Orbán elmegy az uniónak elnöknek".

„Magyarország túl kicsi neki már, mert ő 30 évre gondolkodik előre, nem hónapra." – Misi bácsi *

A műsorvezető megjegyezte, hogy ezt az elméletet már öt éve hallja Misi bácsitól, és akkor is azt mondták neki, hogy "hülye".

Oktatási és nevelési kérdések

Fegyelem és nevelés

Misi bácsi a katonaságnál szerzett tapasztalataira hivatkozva azt mondta, hogy "ahol van rend, ott fegyelem van". Szerinte a mai gyerekek "el vannak engedve", és a lányokat hathónapos, a fiúkat minimum kétéves kötelező katonai szolgálatra küldené.

„Ezeknek az embereknek én elvitetném a lányokat hat hónapra katonának, a fiúkat minimum két évre." – Misi bácsi *

Példaként említette, hogy egy kecskeméti iskolában egy harmadikos gyerek azt mondta a tanítónőnek, hogy "te kurva", és amikor a tanárnő reflexből pofont adott neki, az anya megverte a tanárnőt, akit végül kirúgtak.

A nemzeti identitás kérdése

Misi bácsi szerint az erdélyi magyarokat annak idején arra tanították, hogy "át kell menni Magyarországra... és abba az alvó nemzetbe vért kell frissíteni, mert kész, svábok, tótok... nincs nemzet". A műsorvezető azonban óva intett a nemzet temetésétől: "azért ott még nem tartunk".

A 2006-os párhuzam

Mária szerint "hamar el fog jönni az idő, hogy 2006 elé fogunk nézni", mert amit Magyar Péter csinál, "azt már nem lehet épp ésszel normálisan felfogni és legfőképp eltűrni". A műsorvezető nem reagált érdemben erre a párhuzamra.

A bírósági feljelentések gyakorlata

Havasi Bertalan feljelentése

Több hozzászóló is üdvözölte Havasi Bertalan feljelentését. Egy SMS-író szerint "már nagyon aktuális volt". A műsorvezető szerint Havasi "nagyon jól tette", és "így kell föllépni".

A "másik oldal" véleménye

Egy Magda nevű SMS-író szerint "a bigott fideszvallásúak állandó poloskázása is hozzájárult a Tisza győzelméhez", és kifogásolta, hogy "a moderátor pedig hallgat, helyesli a nemzetiek alpári, prol stílusú hozzászólásait". A műsorvezető erre reagálva közölte, hogy "majd a bíróságon találkozunk", és senki ne mondja meg neki, hogyan vezesse a műsort.

⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • „a Lucinár" – Valószínűleg Ruszin-Szendi Romulusz nevének torzult alakja, a kontextus alapján a honvédelmi miniszter villájának felújításáról van szó.
  • „a bigot fideszvallásúak" – Az SMS-író szóhasználata, valószínűleg „bigott fideszes vallásúak" értelemben.
  • „a Markukban" – Valószínűleg „a markukban" kifejezés, arra utalva, hogy a bíróság a kormánypárt ellenőrzése alatt áll.
  • „csőbe húzták az uniót" – A szövegkörnyezet alapján valószínűleg „csőbe húzták" (becsapták) értelemben, de a pontos jelentés nem egyértelmű.
  • „Gajdicsottó" – Valószínűleg Gajdics Ottó nevének torzult alakja.
  • „pankotai lilik" – Valószínűleg Pankotai Lili nevének torzult alakja, aki a TISZA oktatási minisztere lehet a kontextus alapján.
Teljes átirat megjelenítése

[00:00:59]Poá.

[00:01:00]A HFM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.

[00:01:05]Paláver hangra fel.

[00:01:10]Üdvözlöm önöket.

[00:01:10]Ez itt a Paláver.

[00:01:12]Folytatódik a Hír Híre FM interaktív műsora a Híre FM-en és a Facebookon.

[00:01:15]Én Cirják Imre vagyok.

[00:01:17]A Katalinnak megígértük, hogy visszahívjuk.

[00:01:20]Itt is van a vonalban.

[00:01:21]Itt van Katalin.

[00:01:24]Itt vagyok.

[00:01:24]Köszönöm szépen.

[00:01:24]Igen, nagyon kedvesek.

[00:01:25]Köszönöm.

[00:01:25]meg megtartották a szavukat mindig nagyon kedvesek.

[00:01:30]Köszönöm szépen.

[00:01:30]Szóval ott folytatom, hogy hogy a a köziszterelnök elvtárs, most már nem poroskának nevezem, akkor ne bántsa senkinek a fülét.

[00:01:41]Szóval a miniszterelnök elszárts, mert úrnak nem nevezhető, azt mondta, hogy ugye ö nekik 9-ére írja elő a köztársasági elnök úr a beiktatását, merthogy mindenképpen hétvégére essen, hogy a bulit meg tudja szervezni, amit meg is szervezett.

[00:02:00]Mindent teljesített a köztársaság elnök úr, és ezek után ilyen aljas módon, ilyen ilyen szemét módon viszonyul hozzá.

[00:02:08]azon csodálkozom, hogy ez a drága jó ember, ez az intelligens úriember, ami aki ami amilyen ő sose volt és nem is lesz, szó nélkül tűrte, és már egy másik műsorban hallottam betelefonálóktól, hogy föl kellett volna állnia és kikérni magának és ott hagyni az egész bagst úgy ahogy van.

[00:02:27]Rezenéstelen arccal tűrte a megalázóbbnál megalázóbb dehonesztálóbbnál dehonztálóbb jelzőket.

[00:02:34]Hát egyszerűen mit képzel ez magáról?

[00:02:34]És akkor még bocsánat, talán nem is volt ö megválasztott miniszterelnök, amikor előállt ezekkel a kérésekkel és a és a köztársasági elnök úr szó szerint ugyanakkora írta ki, amikor a tervezte.

[00:02:49]Ugyanúgy hétvégére írta ki, hogy bulliszhasson a csőcserékével és és csinálhassa a palávert és mutathassa, hogy ő mekkora nagy ember és ehhez képest így viszonyul hozzá, és így így állja meg.

[00:03:01]Hát tudom, hogy a hála nem politikai kategóriaimre, de hogy valaki ilyen vztelen legyen, és ez Magyarország miniszterelnöke, hát szégyalázat, komolyan mondom, ugyanolyan szégyengyalázat, mint amilyen szégyengyalázat a Rusinzendi Rémus bácsi, akiből ugye minisztert csinálta, hadügyminisztert, aki annak idején, amikor mi volt?

[00:03:23]vezérparifnök volt ugyebár a villájával együtt akkor elment a a ahová a magyar állam a Fidesz Fidesz kormány küldte a magyar nemzet nép képviseletében és szláva ukrajini felkiáltással búcsúzott a a gyűlésről ahol ahová kiküldték hivatalból hát már akkor kellett volna réges régen akkor kellett volna érezni a Fidesznek hogy ez nem a mi emberünk jó ki is rúgták időbbe sajnos nem időbben hamarabb kellett volna mert Rá kellett volna jönni, hogy kigyót melengetünk a kebrünkön, mint ahogy néhány más emberrel egyetemben is.

[00:04:01]Akiket most rájönnek, hogy sajnos kár volt.

[00:04:04]Ilyen például a Vitézi Dávid nevű, hogy hívják?

[00:04:08]Vitézi vitézi Dávid akiből szintén miniszter aki szent királyi Alexandrával együtt indult a főpolgármester választásokor és én akkor a nyugati pályaudvar aluljáróban elkaptam még választás előtt és megmondtam hogy meg kéne egyezni az az Alexandrával mert nevető harmadikként a nagyra nőtt óvodás karigeri be fog futni ha nem egyeznek meg valamelyiküknek vissza kéne lépni valamelyik javára mert hogy ő is akkor még jobboldali Fidesz színeiben indult ugyebár és most ott ott több páváskodik mint miniszter.

[00:04:38]Hát úgy látszik van az a pénz, amiből őt is meg őt is meg lehet venni.

[00:04:43]Hát úgy látszik ő is beállt a hazárulók közül, úgy mint a poloska, mert annak idején tapsolt, mint az őrült a Fidesz nagy ülésen, és már mindenki leültő még mindig tapsolt, és szuperlatívbuszokban nyilatkozott Orbán Viktorról, most meg csak a fröcsögés, csak a mocskolódás.

[00:04:58]Dolgozni kéne már végre, nem szárlatot vezetni akor a a a karmelitába.

[00:05:04]drága miniszterelnök elsztárs dolgozni kéne és megmutatni, hogy mit akarnak.

[00:05:09]Nem csak hazudozni össze-vissza és hülyíteni a cőceléket, mert azokat még mindig lehet, még mindig Imre azzal találkozom úton útféle, hogy Mockos Fidesz meg ide-oda fölírva.

[00:05:20]Hát ez egy darabig ez így lesz.

[00:05:20]Hát most merzen nem tud mit csinálni.

[00:05:22]De hát bocsánat, lejárt a most lejárt nincs kampány.

[00:05:28]Miért nem állnak már le?

[00:05:28]A vonaton utaztam Imre és a a WC-nek a ajtójának a belsejére rá volt hívom Hogy gondolják, hogy ez bejött?

[00:05:39]Hát most ezzel mit tud csinálni?

[00:05:40]Hát most ez ez fog menni még egy darabig.

[00:05:43]Na de most már nem kéne esetleg arra arra ösztönözni az elvársat, hogy most már produkáljon valamit.

[00:05:49]Hát de most ösztönözhetünk, de nem fog.

[00:05:51]De hát látja, hogy nem csinálja.

[00:05:51]Hát most ösztönözhetjük mi arra, amire akarjuk, de nem ezt csinálja.

[00:05:54]Ő még kampányol.

[00:05:56]Hát most ez van.

[00:05:59]Na, Imre most aki ez a fiatal ember, hogy hívják, aki aki most beszólt neki, aki beszólt most neki a fi beszólt, ő visszaszólt neki, ne keverjük a dolgokat.

[00:06:07]A Magyar Peti szólt be neki és ő meg visszaszólt a Havasi Bertalan Havasti Bertalan.

[00:06:12]Köszönöm szépen.

[00:06:14]Elfelejtettem.

[00:06:14]Ő nagyon jól tette.

[00:06:14]Így kell fölépni, meg még így ebben, még így ebben, mert ezt csak így lehet megállítani, Imre ha mindig csak hátrálunk.

[00:06:22]En ezt mondtam mindig a választások előtt is.

[00:06:24]Emlékezzenek vissza, akik akarnak visszaemlékeznek, hogy állandóan defenzívában voltunk, állandóan azt mondták a műsorvezetők, nem akarok nevezni senkit és bántani, mert biztos jót akartak, hogy majd szavazással kell bizonyítanunk, hogy nagyobb mondam.

[00:06:41]Én is ezt mondtam, Katalin.

[00:06:42]Most is, most is ezt gondolom.

[00:06:44]De hát most maguk ezt De Katalin, de miért?

[00:06:48]Hát persze, hogy mi hát nem jött be.

[00:06:50]Az nem jött.

[00:06:50]Tehát maguk elmondták a magukért most is.

[00:06:51]Most is elmondják.

[00:06:52]Hát ez van.

[00:06:52]Szerintem ez nem jött be.

[00:06:54]Most most se fog bejönni.

[00:06:54]De érteni ártan olyan szinten nem árt, hogy végülis nincs választás.

[00:06:59]Úgyhogy mindenki mondja magá.

[00:07:01]Legfeljebb jobban érzük akukat.

[00:07:05]Ez akor meg ez a ez a ez az elszárás, hogyha így beszólnak neki, mint ez a havasiertalan, és így kell föllépni vele, és nem meghátrálni, és nem be, bocsánat megijedni tőle, mert ennek az arcára van írva, hogy csak a gyűlet, csak a mocskolódás, csak a csak a még mindig a Fideszen rágódik, és a Fideszt akarja kompromitálni.

[00:07:25]Javaslom neki Imre most itt a a médián keresztül, hogy vevessen na tárlatot, vagy mi, hogy mondjam, mit csinál a karmelitába mit vez tárlatvezetést tart tárlat tárlatvezetés a ruszin szendi elvtársnak a villájában, ahol luxus körülmények vannak.

[00:07:46]Hát de ezt is elmondtuk a kampányban, nem érdekelt senkit.

[00:07:49]Senkit nem érdekelt.

[00:07:49]Ott van a belegravírozott neve, az a Ott van a mit tudom én milyen szoba, az ilyen szoba, az olyan szoba.

[00:07:56]Ott luxus van.

[00:07:56]Luxus van.

[00:07:58]800 valamennyi milliót költött rá a Lucinár.

[00:08:01]Ott tényleg luxus van.

[00:08:01]És az az a az a személyes használatára készült.

[00:08:06]Így van.

[00:08:06]Így van.

[00:08:06]Így van.

[00:08:06]És 200 valamennyit megvette az állam, és még ő 800 valamennyi milliót ráköltetett az ő saját luxus igényeinek, ez ne ez nem verik a biztosítékot az elsztársaknál.

[00:08:17]Ez nem mindenkit el akar számoltatni.

[00:08:19]Kezdje magával Imre kezdje magával, mert amit ő összeharácsolt, mert ő soha nem dolgozott, soha nem is szeretett, nem is akart dolgozni kat lassan adjuk át a lehetőséget valaki másnak egymond.

[00:08:32]Ő ő megélt a Fideszből meg a feleségéből és most mocskos módon belepiszkít abba a fazikba, amiből jó izén eszett.

[00:08:39]Evet.

[00:08:39]Ez egy szégyenteljes gyalázatos a magyar államra, hogy ilyen nagyon szégyen.

[00:08:45]Szégyen azokra, akik meg akik megválasztották.

[00:08:47]Remélem hamar rájönnek és bebizonyítja ő maga, hogy teljesen alkalmatlan mindenre, de főleg miniszterelnöknek.

[00:08:54]Köszönöm szépen.

[00:08:55]Köszönöm szépen.

[00:08:55]Minden jót, viszont hallásra.

[00:08:59]Azt mondja, hogy néhány SMS gyorsan.

[00:09:01]Örülök Havasi Bertalan feljelentésének, de sikere csak egy eskütt cégi tárgyalás esetén számítanánk.

[00:09:05]Eddig is, ezután meg pláne a bíróság a Markukban van, írja nekünk Zsuzsa.

[00:09:09]Ez azért nem teljesen így van.

[00:09:11]Hadd idézzem föl azt, amit Asiszem Luca is mondott.

[00:09:15]Magyar Péter nagyon szívesen idézi azt, hogy a hogy az index pert vesztett a bíróságon, de azt már nem teszi hozzá, hogy a Ripos és a magyar nemzet viszont pert nyert ugyanebben az ügyben.

[00:09:24]Tehát a magyar bíróság másodfokon is, tehát jogerősen jóvá hagyta azt, hogy joga volt a magyar nemzetnek, jogunk volt a magyar nemzetben bemutatni azt, hogy mivel készülnek magyar Péterék egy kormányváltás esetén.

[00:09:37]Tehát mi az az elhallgatott adóprogramja a Tiszának, amit nekünk jo jogunk volt bemutatni mind a magyar nemzetnél, mind pedig a Rus Riposnál.

[00:09:45]Tehát ott viszont a magyar magyar Péterik veszítették el a pert, és ezt nem elég err hangsúlyozni.

[00:09:54]A kedves Imre, a vár újjáépítése szívet, lelket gyönyörködtető csoda.

[00:09:58]Az ezt létrehozó mesteremberek hihetetlenül szépet alkottak.

[00:10:02]Isten áldása kísérje a munkájukat a jövőben is.

[00:10:05]Köszönet jár mindenkinek.

[00:10:07]Súlyok Tamás köztársaság elnök nyilatkozatával egyetértek.

[00:10:08]Havasi Bertalan felj teljes feljelentése már nagyon aktuális volt.

[00:10:13]Hajrá üdvözlettel BK.

[00:10:18]Írogatnak nekünk a másik oldalról is.

[00:10:20]Azt mondja, a bigot fideszvallásúak állandó poloskázása is hozzájárult a Tisza győzelmihez.

[00:10:23]A moderátor pedig hallgat helyesíre a nemzetiek alapár prol stílusú hozzászólásait.

[00:10:27]A feljelentés megy.

[00:10:29]Üdv Magda.

[00:10:29]Hát akkor majd a bíróságon találkozunk, kedves Magda, de nehogy már ön mondja meg azt, hogy hogy vezetem a műsort.

[00:10:35]Úgyhogy erről ennyit.

[00:10:37]Következő telefonálónk a vonalban, Mária.

[00:10:41]Üdvözlöm Mária.

[00:10:41]Jó napot kívánok.

[00:10:45]Itt vagyok.

[00:10:45]Jó napot kívánok Imre.

[00:10:47]Köszöntöm önt.

[00:10:47]Hát én is csak avval tudom most kezdeni, hogy ez ez egy felháborító, amit Puzsér Róberékot négyen az teljesen az így van.

[00:11:00]Így van.

[00:11:03]És egyszerűen én hadd tegyem még azt hozzá, hogy nemcsak az olyan embereket, fideszes szavazókat sértett meg, hanem az a legszomorúbb benne az egészbe, hogy az olyan embereket is, akik kórházba fekzenek, haldoklanak, meg lábuk levágva, nyomorékok, minden ilyet sértegetni.

[00:11:30]Hát nem akarok rosszat mondani, mert nem akarom, hogy a tévét megbüntessék, vagy valami legyen, de nem mondom ki, de ért gondolom, hogy mire gondolok.

[00:11:43]Ühüm.

[00:11:43]Érti, hogy mire gondolok?

[00:11:44]Értem, értem, értem.

[00:11:44]És szerintem is egyszer felháborító és felháborító és vállalhatatlan az, amit a Puzsé Róbertékműveltek.

[00:11:50]Most akárhogy mentegetik őket, és egyébként szégyelje magát az, aki mentegeti őket.

[00:11:56]De komolyan mondom, az ilyet nem lehet feljelenteni és tényleg eltárni egy jó pár hónapra, mert megérdemelni a mockos láda.

[00:12:06]Ne ne ne ne ne ne mondjunk ilyeneket.

[00:12:06]Ne mondjunk ilyeneket.

[00:12:07]Jó, továbbra is azt gondolom, hogy ne menjünk le az őszintjükre.

[00:12:13]De hát a választás az önöké.

[00:12:13]Nem, nem akarok lemondani, de ha ők meg Imre itt az a legnagyobb baj, ha mi tényleg az igazi füdesek, akik rá rájuk szavaztunk a Füdeszre, és ha mink állandóan visszahúzódunk, megmaradunk annál, hogy mint nem, ugyanez volt a munkahelyünkön is annak idején, hogy csak mi ne csináljuk, a másik csinálhat mindet.

[00:12:40]Ez így nem fog menni, Imrehal.

[00:12:43]Mind ők se csinálhatnak mindent.

[00:12:45]Ez így oké, de ők se csinálhatnak mindent.

[00:12:50]És erre előbb-utóbb egy csomó rá fognak jönni.

[00:12:52]Tehát nincs más, csak az idő.

[00:12:55]Kedves Máognak jönni.

[00:12:55]Az biztos, hogy rá fognak jönni, mert máris rájöttek.

[00:12:58]De jó, ezt hagyjuk.

[00:13:02]A Tamás, hogy le akar Súlyok Tamás, hogy nem mond le igaza van.

[00:13:11]Mert ugyanazt akarná Magyar Péter elérni, mint Lengyelországba a Donald Tosk.

[00:13:21]Ugyanúgy azért ment ki hozzá miniszterelnök urunk, a kedves, a nagymellényű, azért ment kihozzá, hogy megkérje a tanácsát, hogy mit tegyen, meg hogy legyen, és most is azért fog kiutazni, hogy további tanácsokért, hogy tényleg ugyanúgy tönkretöyeje az országot, mint Tusk.

[00:13:48]tette tönkre a lengyeleknek az életét.

[00:13:52]Azt, hogy minden tévébe bementek, betörtek, mindent csináltak, ugyanít fog ez is lenni.

[00:13:58]és Imre hamar el fog jönni az idő, hogy 2006 elé fogunk nélni, mert ezt már nem lehet éppelmébeve normálisan felfogni és legtöbbképp eltűrni, amit ez csinál, mert ez már gyalázat, ahogy a miniszterekkel is csináltak, beszéltek, és én azt sem hiszem el, hogy Lázár János pincé minisztériumjának a pincéjébe 10 zsák össze vagdosott, összeszeretelt iratokat találtak.

[00:14:40]Ezt nem hiszem el.

[00:14:44]Hát jó, de én ez most ez semmit nem jelent, mert azt se tudjuk, hogy mi miről volt szó.

[00:14:47]Hát tehát ez megint egy olyan nagy lufi, amit elengedett.

[00:14:50]Én tudja mit várok?

[00:14:52]Én tudja mit várok?

[00:14:52]Amikor amikor kiszabadítja majd saját magát a karmelita tömlöcéből, én azt várom, mert lassan már ott tartunk, hogy őt tulajdonképpen elnyomták és börtönben vagy tömlöcbe zárták a karmelitába, és most ki kell szabadítani saját magát.

[00:15:07]Tehát mindegy.

[00:15:07]Ez egy ez egy akkora mellébeszélés és egy akkora lufi, ami és egy hatalmas színjáték az egész.

[00:15:13]Tehát még el is ez is beleférne, hogy Magyar Péter kiszabadította saját magát a karmelit a tömlöcéből.

[00:15:20]Simán.

[00:15:22]Hoppá!

[00:15:22]Simán saját úgy is elhinnék.

[00:15:22]Hát mindent elhisznek neki.

[00:15:25]Ezt is Imre én engem felbottantott ez a Mandiner írta meg, hogy Súlyok Tamás helyett a magyar Péter akar lenni a köztársasági elnök.

[00:15:44]Márhogy közvetlen választáson.

[00:15:44]És akkor kibővít egy jog körrel.

[00:15:50]Igen, hogy ő akar köztársasági elnök lenni Súlyok Tamás el helyett.

[00:15:57]Ő mondja meg, hogy alkalmatlan.

[00:15:59]Hát ha az alkalmatlanságról van szó, akkor először ő nézzen a tükörbe és a gyerekei szemébe, hogy ő mit tett, és először saját magán kezdje el azt, hogy alkalmatlan, mert alkalmatlan mindenre az, hogy hazudni tud, lopni tud, de mindent elsikálnak neki, mert a a bíróságon a hadserege van a bíróságon.

[00:16:26]hogy őt őt nem lehet elítélni semmiér.

[00:16:32]Ő mondtajelentések mondta.

[00:16:34]Ő ezt ő maga mondta egyébként, csak még mielőtt valaki föl akar bennünket jelenteni.

[00:16:38]Ezt Magyar Péter mondta a saját szájával.

[00:16:39]De értem, hogy mire gondol.

[00:16:41]Csak ugye azt ahhoz viszont teljesen át kellene alakítani a magyar közjogi rendszert, hogy elnöki ugye elnöki köztársaság legyen Magyarországon is, mint ugye Amerikában, hogy akkor közvetlenül választják a az elnököt és akkor ugye a hát Franciaországban, mint ugye Makronéknál van, hogy az elnöknek van sokkal nagyobb hatalma, mint a miniszterelnöknek és tulajdonképpen ott az elnöknek van kormánya, az elnök nevezi ki a az egész rendszert, az elnök föl is oszthatja a parlamentet.

[00:17:08]Ez viszont fenekestül fel kellene forgatni a magyar közögi rendszert.

[00:17:13]Elhiszem azt, hogy hogy ez nincs tőle távol, csak akkor ehhez kellene írni egy új alaptörvényt vagy alkotmányt, tök mindegy, hogy hogy hívják az egészet ki kellene dolgozni, hogy hogy nézzen ki.

[00:17:26]Azt is elhiszem, hogy esetleg dolgoznak már a háttérben szakemberek, bár akkor jó lenne hát erről valami papírt látni.

[00:17:32]Tehát azért ez több mint egy éves folyamat lenne.

[00:17:36]Tehát meg lehet vele próbálni próbálkozni, csak akkor ne azt mondja, hogy május 31-étől mondja le a köztársasági elnök, mert ez május 31-ére nem lesz kész.

[00:17:44]Abban biztos vagyok.

[00:17:48]e teljesen mértékben igaza van, de ha valami folytán mégis valami ők össze eskábálnak olyan törvényt, hogy mégis csak el lehessen távolítani.

[00:18:03]Ő rá már a súly Tamásra ez már nem volna érvényes, mert ezt most hozták rendeletbe, és akkor csak már a következő köztársasági elnökre vonatkozna ez a rendelet, amit ők létrehoznának, mert hú, hát ez egy nem vonatkozna.

[00:18:23]Ez egy érdekes kérdés egyébként, hogyha Fenekestől fölfordítják a magyar kozi jogi rendszert, akkor mi van?

[00:18:30]Hát ezen a jogászoknak kellene elvitatkozni, meg az alkotmányogászoknak, meg az alkotmánybíróknak.

[00:18:36]Ugye ezért mondtuk azt a Máté Patrikkal, hogyha ha olyan tehát hallottam ugye nincs nincs kizárva az, hogy létre tud hozni egy olyan alkotmánybíróságot, ami minden őrült ötletére rábólin, de az is idő.

[00:18:51]Meg hát akkor is ott lesztek a korábbi alkotmánybírók, akik még a akiket normális módon neveztek ki, és nem volt az az átlátszó szándék mögötte, hogy Magyar Péter olyan alkotmánybírókat akar, akik minden őrült ötletére rábólintanak.

[00:19:06]Igen, hát a az önkormányzati előrehozott választásokat is azért akarja, hogy mindenhova az ő embereitak akarja ültetni, csak szerencsétlen karácsony Gergely nem veszi észre azt, hogy mire megy ki a játék, hogy őtet is el akarja onnan takarítani a a helyiből.

[00:19:30]nem veszi észre, mert ez a szándéka neki.

[00:19:34]Hát vele kiegyezne.

[00:19:34]Én úgy gondolom.

[00:19:37]Nem hiszem, Imre.

[00:19:37]Én már a Balázsal néha még ezelőtt a választások előtt mindig én nyertem meg azt a dolgot, amibe mondtuk a dolgot.

[00:19:49]Ő azt mondta, én nem ezt mondtam, és mégis nekem lett igazam.

[00:19:55]És most is önnek is azt mondom Imre, hogy jó.

[00:19:57]Nem zárom ki.

[00:19:57]Nem, nem zárom ki, hogy önnek, önnek vagy igaza.

[00:20:01]Ez természetes.

[00:20:02]Nem, mert ő ezt akarja.

[00:20:02]Ugyanúgy Tibor üzeni, bocsánat, hadd olvassam.

[00:20:07]Egy Tibor üzeni a kedves Magdának, aki kifogásolta a poloskát, hogy az O1G az meg oké.

[00:20:13]Hát a poloska ez egy lehallgató készülék, melyet a miniszterelnök használta a feleség lehallgatására, ami itt a probléma írja nekünk Tibor.

[00:20:17]Na bocsánat, térjünk vissza.

[00:20:20]Igen.

[00:20:20]Imre kő.

[00:20:23]Én ezt ezt mind megértem, hogy de annyi ész nincs nála, hogy ezt nem érti meg, hogy ez egy lehallgató valami két nem rovar.

[00:20:37]nem akarja érteni.

[00:20:37]Nem akarja érteni.

[00:20:39]Szerintem meg azt egyébként már tényleg a már tényleg abszurdnak gondolom, amikor a magyar bírósággal tiltatta be azt, hogy egy laposkának nevezze.

[00:20:50]Hát most ezt tényleg tehát na mindegy.

[00:20:52]Egyébként is ugye van egy van egy ilyen törekvés a másik oldalon, hogy mindenir a bíróságra rohangálnak.

[00:20:59]Ez egyébként soha nem jellemezte mondjuk a a jobb oldalt, vagy a nemzeti oldalt.

[00:21:06]egyébként lehet, hogy be kellene lehet, hogy be kellene vezetni azt a a nemzeti oldalon is, hogy azért a a komolyabb dolgokat azért m kérjük kérjük már mi is számon a bíróságon, mert ez azért nem mehet így tovább.

[00:21:15]Tehát valamit lépni kell, én is így gondolom.

[00:21:18]De nekünk mindent el kellett tűrni az, hogy lepkányoztak, lebirkáztak, trágyával etetett gombáknak néztek bennünket.

[00:21:29]Nekünk mindent el kell fogadni.

[00:21:29]Minden minden sértődhetünk meg semmiért, csak ő ilyen mert poloskának nevették.

[00:21:36]Hát az az nem őrászót tulajdonképpen, hanem az egy rovar.

[00:21:44]A polos tulajdonképpen az meg egy telefonba beszerelhető.

[00:21:47]Így van.

[00:21:47]Így van.

[00:21:50]Mári, én is úgy gondolom, hogy hogy a ugye a megbékedés az jó lenne meg a békesség, csak ugye azt nem úgy kell kezdeni, hogy a Hát de azért jó lenne, hogyha lenne, csak nem úgy kell kezdeni, ahogy a puzsérék akarják, ugye?

[00:22:01]Jó lenne, meg nem úgy meg nem úgy kell kezdeni, ahogy a miniszterelnök csinálja, hogy csendor csendörpertu, hogy nem lehet neki visszaszólni, amikor mindenképp meg akar alázni.

[00:22:11]Na mindegy, Mária, lassan lassan adjuk át a lehet, lassan adjuk át a lehetőséget másnak is.

[00:22:14]Rendben, köszönöm.

[00:22:17]Nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.

[00:22:18]Minden jót kívánok.

[00:22:21]Következő telefonáló ugyanis már rég itt van a vonalban, Misi bácsi.

[00:22:23]Halló, Misi bácsi!

[00:22:25]Itt a Palá.

[00:22:26]Jó napot kívánok.

[00:22:26]Én pénteken telefonáltam, csak megszakadt a vonalom.

[00:22:29]Hatalmas vihar volt Kecskeméten és a a ezek az újabb fajta tévék meg minden.

[00:22:34]Össze-vissza azért nem lehetett, nem jött össze a beszélgetés.

[00:22:36]odáig jutottunk, hogy szombaton voltunk otthon Kolozsvárt, mert én származonom azért jöttünk át annak idején, hogy fölfrissítsük ezt a magyar vért, mert egy alvó nemzet.

[00:22:47]Azt mondja a közmondás, hogy gyáva népnek nincs hazája, oda fogunk mi jutni lassan.

[00:22:52]És a mentünk a királyágbó, megálltunk, odáig jutottunk a beszélgetésbe és a tébe és ott kiszálltunk pihenni egy kicsit, megmozgatni a lámbogat.

[00:23:02]egy tiszta román ember ott árulta a sajtot, meg a meg túrót, meg mit tudom én, és meghallotta, hogy én románul kérdezem, hogy mennyibe kerül.

[00:23:14]Hát azt kell tudni, hogy a a legolcsóbb sajt is 5000 Ft kilója.

[00:23:16]Ott most annyira elszabadultak az árak.

[00:23:18]A lecok kolbász, ami a legotyóbb a kafrand egy angol üzlet, 3500 Ft.

[00:23:23]És találtam békés régi csabai kolbászt, amit 40 évvel gyártották ilyen gyerekkori visszaemlkezést abból vettem, de hát 5-6000 Ft kilő.

[00:23:34]Tehát itt nálunk minden féláron van a benzin.

[00:23:37]900 Ft, tehát azt belesz számolni 9 le és 15, vagy 10 le 15.

[00:23:44]Tehát na és azt mondja ott, hogy állunk beszélgetnünk odajön az bácsi, juhász ember volt de ki volt öltözve szépen.

[00:23:52]Azt mondja, figyelj ide jó ember, hallom maga jól tud románul.

[00:23:56]Tudja, hogy a románok és a magyarok mindig milyen ellenségesek voltak.

[00:23:57]Azt én moc vagyok, tehát a ha tetszetek tudni, a mocok a legveszélyesebb, adab rómánok azt mondja, mit csináltok a mi Viktorunkkal?

[00:24:08]Megállók mondom, milyen Viktorral?

[00:24:08]Nem tudtam elképzelni, mert értek én valamit románul, de nem tökéletes.

[00:24:13]Aha.

[00:24:14]Azt mondja, mondta, milyen faluból származik ott a királyhágó környékén.

[00:24:18]Azt mondja, egy magyar nincs.

[00:24:18]Azt mondja a a faluba.

[00:24:20]Ő nagyon szeretett volna megtanulni magyarul, mert járt Pesten a parlamentbe, járt Hajdúszoboszlón és azt mondja, 500 birkája van, ő nagyon jól meg tud élni belőle.

[00:24:30]Szolgái vannak, segédei, mit tudom én.

[00:24:33]Azt mondja, ő azt hitte, ezt a román ember mondta, én ezt nekem akkor nőtt a szívem, igaz.

[00:24:39]azt mondta, hogy azt hitte, hogy a elnézést, ha valakit megsértek, hogy a románok és a rómák a legbutább emberek a világon, de azt mondja, a magyarak annál butább már nincs a világon.

[00:24:50]Azt mondja, mit csináltok?

[00:24:52]Egy olyan embert, aki világhírű, mindenkivel szoba.

[00:24:53]Azt mondja nálunk Romániában pont így mondta.

[00:24:57]Azt mondja, nem tudják, hogy ki a miniszterelnök, mert minden héten leváltják pont a kormányválság van meg.

[00:25:04]Igen, így van.

[00:25:05]Na mondjam tovább.

[00:25:05]Menyünk haza a faluba.

[00:25:07]Magyar szó hát ez a mezőségen van.

[00:25:09]Hát ott a sogoromnál jön a az unoka testvérem, s azt mondja nekem: "Eember, miféle dolog, hogy elmegyünk 40 km-t a konzulátusra Kolozsvárra, a kisgyerekkel, öt hónapos gyerekkel, és nem engednek a konzul nem engedte, hogy szavazzanak a magyarak kettes állampforgáság.

[00:25:27]Ezt akár mikor be tudom bizonyítani tanúkal."

[00:25:32]Elzavarták, elmentek az RNDS irodába.

[00:25:35]Pávoluc én korbát laktam 40 ét ismerem és mondták a Kelemen Hunornak, ott panasztjenek, hogy hát nem engedik szavazni.

[00:25:43]Azt mondemek haza feküdjetek, mert jobban jártok.

[00:25:45]Hát az a Kelemenhunor, evvel nem szabad szóbálni se.

[00:25:48]Az mert ezek olyanak, hogy hol itt vannak, hol ott milyen régebb volt az, ha akár mindegy milyen kormány van Romániából, akkor is ők mindig ott kell legyenek.

[00:25:57]Most azt mondják ott Erdélyben, hogy a seggnyaló kormány, mert ezek mindenütt ott vannak.

[00:26:01]Ezek olyan emberek, hát ezek a magyar emberek.

[00:26:05]Aztán, hogy mondjam, teljesen mindenki le van törve, mindenki el van szó nem nem tudják.

[00:26:13]És minket vonnak kérdőre, hogy mit csináltatok?

[00:26:15]Hát mondom, mik van mit akartok?

[00:26:17]Megcsináltuk.

[00:26:17]Én beszéltek.

[00:26:17]Én mindig mondtam itt is soknak, ti nem tudjátok, mi a diktatúra.

[00:26:23]Én tudom, mert csávózköd, de én éltem 40 évet alatta.

[00:26:28]Én voltam a gumiszobából, voltam a szekuritátin a kamrában, ott egy viccér hat hónapot adtak az embernek orvosnőt mellőlem vitték elt és az a diktatú itt ezek a szerencsétlen emberken, pankotai lilik meg ezek irányítják ezt az országot a puzsérak, akik a leghűbbek a világon ezek irányítak.

[00:26:44]Hát meddig menjünk fel 23-án azt mondom az egész ország a Lendvaj utca elő és álljunk ki a a köztársaság elnök előtt és ezeket a csavarokat vagy útil a fejükre ezek ez az ember pszichopata ez nem normális ember ezt ezt mindenki csodálkodik hogy ide jutottunk skacag az egész szomszédország hogy ilyesmit megcsináltak a magyarak bíztak azt hogy egyedül ember volt az unióban az a román ember mondta én féleltem magam hogy volt egy ember azt m akiben bíztunk még arra is hajlandóak lettek volna ahogy az a jó eszember elmondta hogy akár csatol még ha erdélyt odacsatolnák Magyarországhoz azt mondja mer nem számít csak azt mondja már ne rabolják a erdélyt a másik fele mert kárpátok toak mindent oldanak ki és azt mondja már arra is képes egy olyan embert mit csináltok azt mondja öngyilkosok lettetek vagy mi lett így mondta a román ember aki egy szót azt annyit tud hogy köszönöm azt annyit tud magyarul úgy szeretne megtanulni magyarul azt mondja, benne bíztak ők is.

[00:27:45]Én megfalljadt a vér bennem, hogy ezek az emberek a mócok, ha nem tudom a tetszett hallani, aánkunak a a az embere, aki legyilkoltak több száz magyart.

[00:27:56]Ezek az emberek azt mondják, hogy az az ember Viktor azt mond Viktoros és mondom románus, ahogy mondta Viktorosvakut, mit csináltatok a Viktorunkkal?

[00:28:07]Hát mondom, milyen magunknak milyen ki a Viktoriak?

[00:28:12]Én azt hittem a Viktor Pont mer az is volt ott nállig egy ilyen nevezetű.

[00:28:16]Igen, volt.

[00:28:16]Így van.

[00:28:16]Így van.

[00:28:16]Így van.

[00:28:18]És nem azt mondja azt mondja Orbán Viktor azt mondja hát azt mondja, az egyik legnagyobb politikus a világon.

[00:28:24]Ötet csodája mindenki és a magyar népnek nem kell egy ilyen ember.

[00:28:26]Mindenki azt mondja, még a a lábuját is megcsokolnák, hogy csak azt az országot vezess.

[00:28:31]És ennyi bal bocsánat, mert már most már fel vagyok idegeskedve.

[00:28:35]Ja, ne legyen, ne legyen.

[00:28:37]De de hagyja, hogy mondja mindenki a a búyát, Bánadát, mert maga nagyon visszafogja ezekkel az emberekkel.

[00:28:42]Most van egy másik probléma.

[00:28:44]Most ha a gárdát nem szüntette volna meg Orbán, mert ő szüntette meg.

[00:28:49]Most vonakivel támaszkadjon vonánok.

[00:28:50]Nem a nem faji gyűlölésre beszélek én.

[00:28:53]Most van akire támaszkodni, van akit megszólítani, fölmennének Pestre, olyan rendet teremtenének, hogy mind elfutnának ezek a liberálisok és föl is fognak menni, ha így működik, mert ezt így nem lehet tűrni, mert ezek az emberek még Kumbila se csinált ilyesmiket, amit ezek csinálnak.

[00:29:10]Ilyen nincs a világ.

[00:29:10]Kacagi az összes akkor átmentem, új munkahelyem volt, hát már nyugdíjas vagyok, de Szlovákiából ott is megvannak a rőkönyös szlovák emberek, aki nem tud szót magyarul, hogy megbolandultak a magyarak.

[00:29:24]Mi történt vele itt?

[00:29:24]Hát mondom, ez történt.

[00:29:26]Hát azt mondja, hát ha még ha ők nálik történik meg, azt mondja, akkor jó, mert azt mondja, ők műveletlenek, vagy a hegyekben náluk is megtörtént azért.

[00:29:34]Nem is egyszer.

[00:29:37]Hát persze, hogy megtörtént.

[00:29:37]Mikor én akkor tűnt nekem fel, mert én már 40 éven lakom Magyarországon Kecskemében Szlovákiában is volt olyan, hogy indult egy párt, és akkor a nem tudom, valami adtak neki valami hangzatos nevet, aztán ezzel buktatták meg a Ficót egyszer.

[00:29:51]Náluk is megtörtént.

[00:29:52]Nem De arra is emlé, de valóban én is úgy gondoltam, hogy ez Magyarországon nem fog megtörténni.

[00:29:56]Megtörtént látja.

[00:29:56]Annyira műveletlenek, annyira a gyerekek, ezek a taknyuk, mert azt lehet mondani, el vannak engedve.

[00:30:04]Tehát nem ne mit jelent, ha nem nevelik.

[00:30:06]Én azt tanultam a katonaságban, három évet csináltam majdnem katonaságot Bukoresbe.

[00:30:10]Azt tanul, ha nem azt mondták, hogy ahol van rend, ott fegyelem, az ment.

[00:30:14]A mi századunk volt az első, de ott nem volt, még a lét se mehetett el a szeme előtt az embernek, nem hogy utána nézzen.

[00:30:21]Olyan rendes fegyelemkelő a diktatúra szükséges.

[00:30:25]Ezeknek az embereknek én elvitetném a lányokat haton rá katonánok, a fiúkat minimum két évre az anyám csirkét, mert ezek még még arra se képesek, hogy megtörjék a feneküket.

[00:30:35]Ilyen gyerekeket nevelnek a mostani tanárok, mert mind Én értem, amit mond Misi bácsi, csak ezzel elég nehéz választást nyerni.

[00:30:43]Nekem ezzel az a problémám, hát azt ott kell len kezdeni, hogy ne engedjék meg már az óvodába, hogy tegezze a az óénit a a gyerek, mert akkor ő egyenrangúnak érzi magát.

[00:30:53]Én ismerek olyan szülőt itt Kecskeméten, akinek akinek a gyereke harmadikas volt az iskolában, és azt mondta a tanítóének: "Te kurva!"

[00:31:03]Bocsánat, hogy ezt mondom.

[00:31:06]És akkor persze az reflexből lekent egy pofont a gyereknek.

[00:31:09]Az anyja nemhogy meg adott volna ő is neki egy egy jó taslit, hanem elment és megverte a tanárnőt.

[00:31:17]Isten.

[00:31:17]Azért ez nem ez nem elintézési mód se az egyik problémára, se a másikra.

[00:31:24]Hát persze, én ezt jól is tudom, de mit gondol, hogy kinek adtak igazat?

[00:31:25]Nem a a tanárnőnek, a tanítónőnek kirúgták, de már 15-15 éve történt 20.

[00:31:31]Na mondom, ez ennyit is érez a rendszer.

[00:31:33]Mi annak idején, mikor iskolába jártunk 70-es évekbe, arra tanítottak, hogy aká mentek a világról, át kell menni Magyarországról, úgy ahogy jönnek ezek az iszlamisták és oda abba az alvónemzetbe vért kell, frissítést, mert kész svábók, totók, nem akarok én senki, mer aki ember, az ember a a Holdon is, ember a temetőbe is, mindenütt, de nincs nemzet.

[00:31:58]Ez nem nemzet.

[00:32:01]Ez már annyi neki fel.

[00:32:04]Azért ne temessük a nemzetet, azért az ott még nem tartunk.

[00:32:06]Hát ha sokáig így haladunk, akkor ott.

[00:32:09]De most az, hogy majlátjuk, hogy sokáig úgy haladunk-e, csak ugye az a baj, hogy ugye maga azt mondja, hogy visszafogom a hallgatókat.

[00:32:15]Egyébként ez így is van, csak ugye amit mondtam, tehát most nem ez a ért?

[00:32:17]Nem, nem ez a nem ez a meccs megy.

[00:32:20]Tehát most választás ne hadd mondjam el.

[00:32:21]Most választást kell nyerni, érti?

[00:32:24]Tehát igen.

[00:32:27]És így elég nehéz.

[00:32:29]Hát így ne így biztos, hogy nehéz.

[00:32:29]De a Bajer úr most szervezze meg a békemenetet.

[00:32:32]Most kell, most kell kiállni ezek mellett az emberek mellett, akik ott vannak a Sullyok Tamás mellett.

[00:32:38]Most kell kiállni.

[00:32:38]Nem 20 év múlva vagy 50.

[00:32:40]Most itt az alkalom azt a patkányt elzavarni.

[00:32:43]Viszontlátás ne patkányozzunk semmit, mert ezt nem ez nem nem vezet sehova.

[00:32:49]De emlékszik magánál volt a be, amikor egy pszichológus tanárnő 50 éve 30 évet Angliából és 20-at Kanadából.

[00:32:55]É az amikor mikor elmondta végig, hogy ennek önfényezés ez a baja.

[00:33:00]Tehát ő nem tudja a határokat, nem ismeri evvel még sok ez távgyógyítás érti.

[00:33:05]Tehát próbálkoztak kiel mondjuk a a nemzeti politikusok kapcsán is.

[00:33:11]Hát ugye azkor azt mondtuk, hogy ez hülyeség, tehát akkor szerintem most sem adjunk mást.

[00:33:13]Érti?

[00:33:16]Na de a lényeg az, hogy hogy majd ő magától ő magától le fog ülni.

[00:33:20]Én biztos vagyok benne.

[00:33:23]Haem leültetik.

[00:33:25]e ez de nem azt mondjuk, hogy magától, tehát érted, itt most azt mondja, hogy magától majd ez meg nem fog megszűnni magától.

[00:33:31]Nem, nem fog rájönni, hogy ő hülyeségeket csinál.

[00:33:34]Kicsoda?

[00:33:35]A Magyar Péter.

[00:33:37]De ő ezt ezt szándékosan csinálja.

[00:33:37]Tehát nem hülyeségeket csinál, tehát jól hogy mondjam, hadd mondjam végig.

[00:33:41]Ez egy jól végiggondolt terv a részéről, és ez működik eddig.

[00:33:45]Érti?

[00:33:45]Na de én én én valahol valami mást is sejtek, és én egy elejített szóbul ezt csőbe húzták az uniót közös megegyezésbe a Fidesz és és a a Magyar Peti csak úgy kitermelték elhozzák a pénzt.

[00:34:00]Most Spanyolországbó nyert a jól tudom a a patriotáknak, aki a pártelnök, az a párt.

[00:34:07]Németországba jönnek elrehozott választások, és utána jön a bizalmatlansági szavazás.

[00:34:12]Ö, hogy hívják a szőkét és meg a Vébert, és utána elzavarják elzavarják őket odé és Orbán elmegy az uniónak elnöknek.

[00:34:21]Én ezt ezt szeretném mostni még meg visszatérünk egyszerre, de én már öt éve mondom, azt mondták, hogy hülye vagyok itt Orbán lesz az unionak az elnöke Magyarország túl kicsi neki már, mert ő 30 évre gondolkodik előre, nem hónapra, vagy hónap utánra Orbán 30-40 évre gondolkodik előre.

[00:34:37]Ezt nem sokan nem értik, az a baj, itt kezdik a baj.

[00:34:43]jobban megérti Székely bácsi valami Székelyföldön, azok tudják még a a gondolatát is már.

[00:34:48]És ezek itt ezek az emberek semmit.

[00:34:51]Hát ilyen pankotai Lilik mondják meg, hogy ki legyen a a a művelő az oktatási miniszter.

[00:34:56]Igen, igen, igen.

[00:34:58]Vagy elveszik a a Nobeldíjastól a a támogatást, mikor arról van, hogy haza kéne hozni minél több koponyát, hogy fejlődjen.

[00:35:06]Most ne csak az összeszerre és ahogy ők mondták, hát ezek meg vannak bolondulva.

[00:35:10]Hát ezzel egyetértek.

[00:35:10]Misi bácsi, adjuk át másnak a szót.

[00:35:13]Jó, dehogyis ne kérjen elnézést.

[00:35:15]Ezt ezt, hogy hogy létezik, hogy Korozsvárttal konzulátusul elzavarták a magyar kettes állampolgárokat tanulat tudom bizonyítani ezt nagyon jó volna után.

[00:35:25]Habár úgy tudom, hogy Fideszes érzelműek azok az emberek, de hogy becsalták, törbecsalták, vagy a vagy a ez a hogy hívják?

[00:35:33]A k Nem tudom, lehet, hogy lehet, hogy nem tudom ők nem levélbe levélszavazásra voltak jogosultak.

[00:35:41]Hát nem kaptak nem kaptak se értesítést vistaiak meg azon a Kalotország részé nem kapott senki egy magyar dupla állampforgás nem kapott senki értid hát ezt mindenféleképpen ki kell vizsgálni elmentek önként meg jó ez ezt ezt ki kell vizsgálni maradjunk egy ébben Misi bácsi és valaki tehát adjuk adjuk át másnak is a szót én nagyon szépen köszönöm hogy hívott bennünket lehet hogy nem minden értünk egyet de szerintem a a a c a célban igye megf fejebb az eszköz, a eszközvita van közöttünk, ha másban nem.

[00:36:12]A gyorsan egy SMS-t, mindjárt kapcsoljuk Erzsébetet.

[00:36:18]Azt mondja valaki Polos Magdinak, aki a poloskázót feljelenti, hívják rovar úrnak.

[00:36:23]Hát egyébként nem is olyan régen még a Poroska is használatban volt az illetővel kapcsolatban.

[00:36:30]Margó írja nekünk, hogy kedves Imre a kormányinfó tragédia, lesz holnapra téma.

[00:36:34]Kíváncsi vagyok, hogy mitom miért hangzott el a kormányinfót, de mivel önökkel itt vagyok a hallgatókkal, ezért én sem tudom.

[00:36:40]De ha tragé, de köszönöm szépen egyébként az információt, amit írt róla.

[00:36:46]Ezek szerint akkor a holnapi kollégáknak is lesz témájuk.

[00:36:48]És akkor kapcsoljuk Erzsébetet, merthogy akkor majd egy picit később nézzünk újra itt a Ó, Jézus Isten!

[00:37:02]Ne ne ne ne kdjük már egymást izélni, mert most valaki megint a engem megalkóvóz, meg gyáváz.

[00:37:06]Hát nagyon tehát üzenem neki, hogy remek volt az a az a stratégia, amit eddig folytatott, és ezek eddig se jött be.

[00:37:17]Tehát itt valami mást kell kitalálni, akárki akármit is mond, lehet színi a fiatalokat.

[00:37:21]Én megértem, hogy valakinek ez a vesszőparipálya, hogy a szavazók voltak a hülyék, csak ezzel nem lehet választást nyerni.

[00:37:28]Értsék már meg, emberek.

[00:37:30]Tehát itt meg kell tehát meg kell érteni a dolgot.

[00:37:32]Tehát ha más nem, akkor arra figyeljenek már, amit a miniszterelnök úr elmondott.

[00:37:35]A miniszterelnök úr mikor szíta a fiatalokat, hogy nem rá?

[00:37:39]Azt mondta, hogy meg kell érteni a dolgot, utána kell menni és nincs más.

[00:37:43]És ez nem azzal megy, hogy elkezdjük őket l le le le dózerolni, meg azt mondani, hogy ti mind hülyék vagytok, miért szavaztatok erre.

[00:37:53]Nem itt kezdődik ez a dolog.

[00:37:53]Meg kell hallgatni őket, meg kell.

[00:37:55]Tehát az első és legfontosabb dolog ebben a kommunikációs helyzetben, mert arról van szó, am csak arról tudok hivatkozni, amit a miniszterelnök itt is, miniszterelnök is elmondott, hogy találkoztak a Fidesz üzeneteivel, mindenki találkozott, csak nem vették őket tudomásul.

[00:38:12]És azt kell megérteni, hogy miért nem, és a fiatalok miért nem hallgattak a nemzeti oldalra.

[00:38:19]És ez nem úgy megy, hogy elküldjük ezeket a szavazókat a csudába, meg olyan szavakat használunk velük kapcsolatban, mint amit önök használnak.

[00:38:27]Tehát ez ez nem így nem fog menni.

[00:38:27]Ebbe biztos vagyok.

[00:38:29]Más dolgot kell csinálni.

[00:38:32]A siker titka mindig ez.

[00:38:32]Ha még egyszer és még egyszer megpróbáljuk ugyanazt csinálni, akkor ugyanazt lesz a végeredmény.

[00:38:38]És ezt értsék meg.

[00:38:38]Legyenek olyan kedvesek, és ne egymást minősítsük, mert abban meg pláne nem nem sül ki semmi.

[00:38:44]Jó.

[00:38:44]De egyébként tudják mit minősítsenek.

[00:38:46]Ha írzik jól magukat, akkor minősítsenek.

[00:38:48]Hátha így könnyebb lesz maguknak.

[00:38:50]Jó, csak azt lássák be, hogy így így a az óhajtott eredményhez egy tapottat sem jutunk közelebb, sőt még messze kerülünk tőle.

[00:38:58]No, következő telefonáló vonalban Géza.

[00:39:03]Üdvözlöm Géza!

[00:39:06]Itt a Paláver.

[00:39:06]Jó napot kívánok.

[00:39:07]István Géza vagyok.

[00:39:10]Hát lenyűgöztek a kedves betelefonálók.

[00:39:16]Mit mondjak?

[00:39:16]Mert szerintem a magyar nyelv az olyan szép és olyan gazdag, hogy a a legesleelfogultabb véleményt is ki lehetne rajta fejezni.

[00:39:24]Szerintem is ezzel egyetértek Nagy Feróval, mert ő is így van vele.

[00:39:32]Sajnos Bayer Zsolt adott sokat ennek a táplálékként ennek a nézetnek, mert amiket ő elmondott, az mondjuk a szó használatára gondolok, nem?

[00:39:41]Mert neki vannak nagyon jó írásai, és én ezt tudom, ismerem filmje is, de az, hogy valaki ilyen közönséges legyen, hát az borzasztó.

[00:39:50]Köz az egyik kedves betelefonáló meg a miniszterelnök urat eltársozta.

[00:39:55]Hát csak azért, hogy nehogy véletlenül titok maradjon.

[00:40:01]A miniszterelnök úr hét éves volt, tehát kisdobos a rendszelváltásor.

[00:40:07]De melyik miniszterelnöknak gondol most?

[00:40:09]Magyar Péterre.

[00:40:09]Hát őt elftárs?

[00:40:09]Hát de őftároz mindenki mást, tehát például a például a Havasi Bercit is.

[00:40:18]Igen.

[00:40:18]Ez őt nem menti.

[00:40:18]Tehát az, hogy őt leáztásozzák, ez még nem mentség, hogy ő átásozzon más.

[00:40:24]De például a De ez most nem csúnya szó.

[00:40:26]Tehát most ha valakinek eltászni van kedve, akkor elász hét éves volt.

[00:40:30]Tehát hogy persze eltársozzák.

[00:40:32]Jó, hát ettől nem lesz semmi baja.

[00:40:33]Hét éves volt a rendszerváltásor, csak azt mondom, hogy én ezt értem, de ő se azért használja az elftárskifejezést, mert hogy valaki ennyi vagy ennyi idős volt, hanem rá akarja sütni azt, hogy diktatúra, kommunista, meg hogy diktatúrapárti.

[00:40:47]Ennyi.

[00:40:47]És akkor ne legyen probléma az, hogy valaki emet visszaszól.

[00:40:51]Ö mondjuk Pintér Sándor, én írtam neki és nem válaszol sajnos.

[00:40:56]Ő viszont a VRFK pártitkára volt, és én mondtam, hogy nem szeretek olyan dolgokat mondani, amiket nem erősítek egy biztos forrásból, de nem volt párttitkár Pintér Sándor.

[00:41:07]Jó, ha a Wikipédiát eltetszik olvasni, mert a kormány.hu oldalon ott valóban nincs, ott kimaradt ez a rész, de a Wikipédiá H a Wikipédiáról tájékozódjunk.

[00:41:15]Ez még egyébként a jelenlegi elfogult oktatási rendszerben is úgy van, hogy a diákokat óvják attól, hogy a Wikipédia minden elállítását igaznak vegyék, mert a Wikipédia sokszor téved.

[00:41:29]Na most pont ezért írtam a a miniszter úrnak, hogy legyen kedves, már cáfolja meg vagy erősítse meg, de sajnos nem válaszod.

[00:41:36]Én utána szoktam járni a dolgoknak, ha lehet, de ez esetben nem lehetett sajnos.

[00:41:41]Szóval ennyit a szóhasználatról.

[00:41:43]Szerintem el lehet mondani minden véleményt normális módon poloskázni is.

[00:41:48]Hát nem tudom.

[00:41:48]Jó, de azért hogy ebben bírósági ítélet szülessen, hát azért ez meg már a vicc kategória.

[00:41:53]És mi a véleménye egyébként a Puzsérékról, ha már itt tartunk?

[00:41:58]Hát Puzsér egy katasztrófa.

[00:41:58]Én rettenetesen utálom.

[00:41:59]Pedig nagyjából egy oldalon lennénk.

[00:42:02]Nem szeretem a stílusát, nem szeretem úgy, úgy Ordit, mint Gajdicsottó.

[00:42:06]Nem, nem jó ez.

[00:42:06]Tehát a szóhasználat és katasztrófa egy közélet.

[00:42:10]Őre is pont ez vonatkozik.

[00:42:10]neki is annak idején egy párszor megírtam, hogy a magyar nyelv elég gazdag ahhoz, hogy kifejezd magad normálisan, de hát nem voltam rá nagy hatással.

[00:42:18]Viszont az egyik kedves betelefonáló azt mondta, hogy és az O1G, na most akkor itt is menjünk vissza gyökerekig.

[00:42:26]Simicska Lajos, akiről a miniszterelnök úr Orbán Viktor azt állította, hogy a Fidesz legokosabb embere, ő mondta azt annó, hogy Bayer egy G.

[00:42:34]És akkor valaki megkérdezte, én is Orbán, Orbán is egy G.

[00:42:39]Tehát innen indult ez a óriási karrierbefutott három betű.

[00:42:44]És valaki a fejéhez tartotta az illetőnek, aki használta ezt a kifejezést, hogy neki is használnia kell.

[00:42:49]Fejéhez tartottak egy pisztolt, nem?

[00:42:51]Tehát és a poloska miatt feléhez tartanak valakinek, hogy használni kell.

[00:42:55]De de az a a poloska az nem, hogy mondjam, az nem csúnya kifejezés.

[00:42:58]Tehát az O1G az Fideszes volt.

[00:43:00]Fideszes volt?

[00:43:04]A Fidesz alapító Micska Lajos.

[00:43:06]Igen.

[00:43:06]És ezt ő találta ki ugyanis.

[00:43:08]Na de oké.

[00:43:08]Akkor a saját házáját kellett volna sepregetni.

[00:43:11]Nem, de akkor éppen már nem volt fideszes, ha nem tűnt föl önnek, amikor ezt mondta.

[00:43:17]Onnantól már nem volt az.

[00:43:19]Hát onnantól már nem előtte meg.

[00:43:19]Igen.

[00:43:21]Na mindegy.

[00:43:21]Szóval engem különben nem vol, de hát a Magyar Péter is fideszes volt.

[00:43:26]Igen.

[00:43:27]Erről sokan megfeledkeznek, mert tényleg egyébként ennek az egész karmelita bejárásnak szerintem az lenne a csúcspontja dramaturgiailag, amikor Magyar Péter kiszabadítaná önmagát a karmelit a tömlöcéből, mert lassan már ott tartunk.

[00:43:40]Hát lassan igen, de hát vannak itt fordulatok.

[00:43:42]Vannak egyébként persze komolyra fordítva a szót és nagyon amire sajnos nem lesz időnk kedves Géz és ezt nagyon sajnálom de figyelj telefonáljon legközelebb is hétfőn egyébként is pünkösd lesz de lesz paláver hétfőn is mert nagyon szívesen megbeszélem ezeket a komolyra fordítva a szót ezeket a dolgokat is önnel nagyon szépen köszönöm a hallgatóknak a figyelmét és nagyon szépen kösz köszönöm minden betelefonálónak és minden sms írónak hogy elmondta a véleményét amivel termész minden esetben értek egyet, de jó, hogy elmondták.

[00:44:16]Nagyon szépen köszönöm a figyelmüket.

[00:44:18]Cir Kimre voltam a viszonthallásra, viszontlátásra.

[00:44:22]Paláver a HFM és a Hírtv interaktív műsora.

[00:44:25]Paláver hangra fel.

[00:44:31]hogy