Hír FM 50:26

Paláver 2. rész - Hír.FM

tiszamagyar péterkegyelmi botránymagyar-ukrán viszonyválasztásokközélet
Irányultság: KonzervatívKötődés: Fidesz-közeli
Paláver 2. rész - Hír.FM
tl;dr
  • A TISZA-kormányt régi, más pártokból kiszorult politikusok gyülekezetének tartják, amely nem a nemzeti érdekeket szolgálja.
  • Magyar Pétert személyes sértettségből lett, korábban fideszes politikusnak látják, aki „köpönyeget forgatott".
  • A kegyelmi ügyet a TISZA-kormány figyelemelterelésre használja, hogy kimossa Varga Juditot és támadja Orbán Viktort.
  • Az ukrán gabona behozatali tilalom megszüntetését élesen bírálják, mert a génmódosított termékek károsak és ellenőrizhetetlenek.
  • Angela Merkel kitüntetését felháborítónak tartják, szerintük a migrációs válságot nem kezelte, hanem elindította.
  • A 2026-os választási eredmény hitelességét megkérdőjelezik, felvetve a mesterséges intelligenciával történő manipuláció lehetőségét.
  • A keresztény Magyarország védelmében utcai fellépést sürgetnek, de mások a szervezeti munkát és a Fidesz erősítését tartják reálisabbnak.
  • Havasi Bertalan korábbi határozott kommunikációs stílusát követendő példaként említik a TISZA-kormánnyal szembeni fellépésben.
  • Orbán Viktor érdemének tartják a nemzeti koalíció létrehozását, és úgy vélik, nélküle a Fidesz széttöredezne.
  • Többen bírálják a TISZA-kormány tagjainak múltját, a szólásszabadság korlátozását, és sürgetik a lengyel-magyar keresztény összefogást.
Részletes összefoglaló megjelenítése

A TISZA-kormány és Magyar Péter általános megítélése

A betelefonálók többsége rendkívül kritikusan viszonyul Magyar Péterhez és az általa vezetett TISZA-kormányhoz. Többen úgy vélik, hogy a kormánypártban régi, más pártokból kiszorult politikusok kaptak helyet, és a kormányzás nem a nemzeti érdekeket szolgálja.

„Mindenki a régi kidobott, kiselejtezett emberekből áll. Mindegyik, aki nem talált meg, aki nem jutott hatalomhoz." – Margit *

Egy másik vélemény szerint Magyar Péter személyes sértettségből lett politikus, mert a Fideszben nem tartották alkalmasnak semmilyen pozícióra. A betelefonáló azt is felrótta, hogy Magyar Péter korábban maga is fideszes volt, pezsgőzött a Fidesz rendezvényein, most pedig „köpönyeget forgat".

„Ő egy sértődött, kidobta a családja, és a magyar kormány, a fideszes kormány őt hiába pezsgőzött ott, mert ő is fideszes volt és pezsgőzött" – Margit *

Többen kifogásolták, hogy a TISZA-kormány tagjai között több olyan személy van, akit a régi SZDSZ-hez vagy az MSZP-hez kötnek. Lajos szerint a régi baloldali pártok tagsága „bement a Tiszapártba", így lényegében ugyanarról a politikai vonalról van szó, csak a fiatal generáció ezt nem ismeri fel.

„Ha visszaemlékszünk, hogy is volt az MSZMP-nek a felbomlása? Hát valami három utódpárt lett belőle. Az egyik volt az SZDSZ, a másik az MSZP, a harmadik meg a Thürmer Gyula." – Lajos *

Miklós egyenesen úgy fogalmazott, hogy a TISZA-kormány liberális kormány, amely a keresztény Magyarországot akarja tönkretenni, és párhuzamot vont a Rákosi- és Kádár-korszak keresztényüldözésével.

„Ezek olyan kereszténygyűlölők voltak. Itt nem is Orbánt gyűlölték lényegében, hanem a magyarokat, a keresztény magyarokat gyűlölték, nem bírják elviselni." – Miklós *

Margit azt is felvetette, hogy Magyar Péter azért vitte ki Lengyelországba a teljes kormányát, mert tart attól, hogy távollétében „puccsot csinálnak" ellene. Itthon egyedül Ruff Bálintot hagyta miniszterelnök-helyettesként, akit Margit „az SZDSZ-ben is jeleskedő" személyként jellemzett.


A kegyelmi ügy és Varga Judit szerepe

A beszélgetés egyik visszatérő témája a Varga Judit volt igazságügyi miniszter nevéhez köthető kegyelmi ügy volt. Margit szerint Magyar Péter azért akarja „felmelegíteni" ezt az ügyet, hogy elterelje a figyelmet a saját kormányzásának problémáiról, és hogy „kimossa" volt feleségét az ügyből, mivel az árnyékot vet az ő megítélésére is.

„Ő ezt nem szeretné, mert ez őrá nézve is, hát neki egy olyan felesége volt, aki benne van egy ilyen ügyben. Ez lehetetlen, ezt akarja kimosni." – Margit *

Margit hangsúlyozta, hogy Varga Judit eredetileg nem javasolta a kegyelmet és nem írta alá, tehát a felelősség nem egyértelműen az övé. Éva jogi szempontból közelítette meg a kérdést: emlékeztetett arra, hogy a köztársasági elnök saját belátása szerint adhat kegyelmet, nem kell indokolnia, és ezért nem vonható felelősségre.

„A kegyelmet a köztársasági elnök saját belátása szerint adhat. Tehát itt nincs senkihez kötve. […] Neki van olyan jogköre, hogy ő saját maga a saját lelkiismerete szerint dönt. Ráadásul nem kell indokolnia." – Éva *

Éva szerint a TISZA-kormány azért „habosítja" ezt az ügyet, mert hangulatot akar teremteni Orbán Viktor ellen, és el akarja terelni a figyelmet az uniós megállapodásokról, a migránsokról, az LMBTQ-kérdésről és az ukrán gabona behozataláról.


Az ukrán gabona behozatalának engedélyezése

Több betelefonáló is élesen bírálta, hogy a TISZA-kormány megszüntette az ukrán mezőgazdasági termékek behozatalát tiltó veszélyhelyzeti rendeletet. Lajos szerint ezzel „védtelenek vagyunk", mert a fogyasztók nem tudják ellenőrizni, hogy a boltokban kapható liszt ukrán gabonából készült-e.

„Ha bemegyek egy áruházba, egy üzletbe és nekem kell egy kiló liszt, hát nem tudom, hogy fogom tudni kikerülni az ukrán lisztet, mert nem mindenütt írják oda, hogy milyen eredetű." – Lajos *

Mária szerint a génmódosított ukrán gabona behozatala kifejezetten káros, és azt javasolta, hogy „a Tiszáék egyék meg ők". Éva alkotmányos szempontból is kifogásolta a döntést, hivatkozva arra, hogy az alkotmány szerint a tisztességes élethez való jog mindenkit megillet, és felszólította a jogászokat, hogy forduljanak az Alkotmánybírósághoz.

„Tessék szépen alkotmánybírósághoz vagy bírósághoz fordulni és feljelenteni ezeket a gazembereket." – Éva *

A műsorvezető pontosított: a kormány nem új jogszabályt hozott, hanem megszüntette annak a rendeletnek a hatályát, amely korábban gátolta az ukrán termékek behozatalát.


Angela Merkel kitüntetése és a migrációs válság

A betelefonálók felháborodásukat fejezték ki amiatt, hogy Angela Merkel volt német kancellár európai érdemrendet kapott a migrációs válság kezeléséért. Többen úgy vélik, Merkel nem kezelte, hanem elindította a migrációs válságot.

„Én neki nem európai érdemrendet, hanem Arany Málna díjat adnék, ugyanis ő nem a migránsválság kezelését, hanem a migránsválságot elindította." – Margó *

Margó Ursula von der Leyent is bírálta, mondván, hogy „a két német nő lassan egy háborús katasztrófával felérő kárt okozott mind a németeknek, mind Európának". Szerinte az igazi európai érdemrendet Orbán Viktornak kellene adni, mert „ő sok migránst tartóztatott fel a déli határon, ezzel sok potenciális fanatizálódott terroristától is megmentette Európát".

Lajos egy Drábik János-könyvre hivatkozva úgy fogalmazott, hogy a jelenlegi folyamatok „a keresztény civilizáció végnapjait" jelzik.


A választási eredmény megkérdőjelezése és a mesterséges intelligencia szerepe

Miklós határozottan megkérdőjelezte a 2026-os választási eredmény hitelességét. Szerinte elképzelhetetlen, hogy a Fidesz a békemenet és a 11 városban tartott kampány ellenére mindössze 2,3-2,4 millió szavazatot kapott volna.

„El tudja valaki Magyarországon képzelni, hogy 2 millió 300-400 ezer szavazata van a Fidesznek a békemenet meg a 11 városban történt kampánynál, amit Orbán Viktor még csinált? Elhiszi ezt valaki, hogy csak ennyi szavazatot kaptunk?" – Miklós *

Miklós szerint a mesterséges intelligenciával manipulálhatták a választási eredményt, és ezt Lengyelországban már „kipróbálták". A műsorvezető óvatosságra intett, mondván, hogy bizonyítékok nélkül az ilyen állítások hiteltelennek tűnhetnek.

„Ezt mondogathatjuk egymásnak, de ezt bizonyítani kellene tudni. És mivel nem tudjuk bizonyítani, ezért igen hamar álságos kerül a fejünkre, hogyha ezt sokáig mondjuk." – a műsorvezető *


A keresztény Magyarország védelme és az utcai fellépés kérdése

Miklós szenvedélyes felhívást intézett a hallgatókhoz a keresztény Magyarország védelmében. Szerinte 5-6 millió keresztény él az országban, akiknek össze kell fogniuk és szükség esetén az utcára kell vonulniuk a TISZA-kormány ellen.

„Össze kell fogni, és ha kell, ki kell menni az utcára, és meg kell dönteni. Demokratikus úton mondom, fegyver nélkül meg minden erőszak nélkül, de meg kell dönteni, mert másképp elveszett Magyarország is, meg Európa is." – Miklós *

Margó azonban rögtön vitába szállt ezzel az állítással. Saját tapasztalatai alapján cáfolta, hogy Magyarországon 5-6 millió aktív keresztény élne, és példaként említette, hogy az egyházközségében olyanok is vannak, akik rendszeresen áldoznak, mégis Magyar Péterre szavaztak.

„Álom, édes álom, hogy Magyarországon 5 millió keresztény van. Én is minden vasárnap templomba járok, minden nap szentmisét hallgatok, és az Egyszem Bonum TV is állandóan azzal küszködik, hogy fenn bírja-e magát tartani." – Margó *

Margó reálisan úgy látja, hogy az utcai fellépés helyett a szervezeti munkára kell koncentrálni: elhatározta, hogy a 400 fős polgári köréből legalább 10%-ot beszervez a szegedi Fideszbe, ezzel is kifejezve hűségét Orbán Viktor és a Fidesz mellett.


A „Havasi Bertalan-féle" kommunikációs stílus mint követendő példa

Több betelefonáló is követendő példaként említette Havasi Bertalan korábbi megnyilvánulását, amelyet „tökösnek" és határozottnak tartanak. Éva szerint a Fidesz politikusainak és a velük szimpatizáló újságíróknak hasonlóan keményen kellene fellépniük a TISZA-kormánnyal szemben.

„Tessék Havasi Bertalan példáját venni, és tessék keményen, akár politikus, akár újságíró, keményen a pofájukba vágni ezeknek mindent, mert mi igazat mondunk, mi nem hazudunk, ők pedig a hazugságot is felhabosítják." – Éva *

Az egyik SMS-ben is megfogalmazódott ez a gondolat: „Minden reagálás nagyon nyájas, puha és szolid, nem tart tükröt, nem ütközik, kivéve egyet az elmúlt évek során, ami tökös volt: Havasi Bertalan megnyilvánulása. Ez legyen az etalon."

Éva konkrét javaslatokat is tett: szerinte a TISZA-kormány tagjait folyamatosan kérdezni kell a választási pénzekről, az EU-val kötött paktumokról, a migránsokról, az LMBTQ-kérdésről, és ha hazudnak, fel kell jelenteni őket.

„Tessék, amikor hazudik, feljelenteni, legyen nyoma, hogy ne legyen egy perc nyugalma se." – Éva *


A Fidesz múltja és Orbán Viktor szerepe

Margó vitába szállt azzal a korábban elhangzott állítással, hogy Orbán Viktor tette tönkre az MDF-et. Szerinte az MDF már Antall József halála után megkezdte a szétesést a belső frakciózások miatt, és Orbán Viktor inkább befogadta a különböző csoportokat.

„Antall József halála után megkezdődött a frakciózás. Hát ugye alakult Lezsák-csoport, Gémes-csoport, Pusztai Erzsébet csoportja, amit később a Dávid fogott össze és vitt teljesen lejtmenetre." – Margó *

Margó szerint Orbán Viktor érdeme, hogy létre tudta hozni azt a nagy nemzeti koalíciót, amely szuverenista, patrióta politikával kiemelte Magyarországot a kommunizmus által okozott válságból. Hozzátette: ha nem Orbán Viktor vezeti a Fideszt, a párt nagy valószínűséggel szét fog töredezni.


Egyéb felvetések és kritikák

A TISZA-kormány tagjainak múltja

Mária kifogásolta, hogy a kormány tagjai között „internetes politikusok" vannak, és külön kiemelte Ruff Bálintot, akit „sötét, rossz indulatú miniszternek" nevezett. Többen sérelmezték, hogy a kormányban régi SZDSZ-esek és MSZP-sek kaptak helyet.

Karikó Katalin és Kraus Ferenc ügye

Mária bírálta, hogy Karikó Katalin Nobel-díjas kutató elvállalta a TISZA-kormány egészségügyi miniszterének felkérését tanácsadói szerepre. Szerinte Karikónak azt kellett volna mondania: „Magyarország az első". Emellett szóba került Kraus Ferenc Nobel-díjas fizikus ügye is, akivel kapcsolatban a kormány jelezte, hogy felbontja a szerződését, mert „a tudományos nagyszerűsége és kiválósága nem jogosítja fel arra, hogy a közpénzek fölött önállóan rendelkezzen".

A benzinár és Kapitány István

Mária megemlítette, hogy Kapitány István gazdasági miniszter nem mert egyértelmű választ adni arra a kérdésre, hogy olcsóbb lesz-e a benzin.

Puzsér Róbert és a „herélés" a Hősök terén

Mária élesen bírálta Puzsér Róbertet, akit „Lucifer gyerekének" nevezett, és aki szerinte „30 ezüstpénzért elárulta a magyarokat". Említést tett egy Hősök terén történt esetről is, amelyért szerinte börtön járna.

A szólásszabadság kérdése

Miklós felvetette, hogy Magyarországon nincs szólásszabadság, és utalt a „szájkosártörvényre". Szerinte a baloldal bármit mondhat a keresztényekről, míg a másik oldalt korlátozzák. Példaként említett egy kijelentést, miszerint „a Tiszapárt elzavarná a keresztényeket".

A lengyel-magyar keresztény összefogás

Miklós hangsúlyozta, hogy Lengyelország és Magyarország Európa legnagyobb keresztény országai voltak, és a két nemzetnek össze kell fognia a keresztény értékek védelmében. Szerinte ha ez a két ország elveszíti keresztény identitását, „elveszett Európa is".

Az SZDSZ tartozása

Az egyik SMS és Éva is szóvá tette, hogy az SZDSZ soha nem fizette vissza a pártartozásait, és ezt a TISZA-kormány tagjain is számon kellene kérni.


⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • „Tölgyesi Péter" – Mária említette ezt a nevet az „internetes politikus" kontextusában, de a szövegkörnyezetből nem egyértelmű, hogy pontosan kire utal, és a név nem szerepel a referencialistában.
  • „Bárándi Péter" – Éva említette ezt a nevet a kegyelmi ügy kapcsán, mint aki „próbálja felkorbácsolni az indulatokat". A név nem azonosítható egyértelműen a referencialista alapján, lehetséges, hogy ASR-hiba vagy kevésbé ismert közéleti szereplő.
  • „Tótvő Árpád" – Miklós említette, hogy valaki a Tiszapárttal kapcsolatban azt mondta, hogy „elzavarják a keresztényeket". A név valószínűleg ASR-torzítás, de a kontextusból nem rekonstruálható pontosan.
  • „Egyszem Bonum TV" – Margó említette ezt a csatornanevet. Valószínűleg a „Bonum TV" vagy hasonló vallási csatorna torzult alakja, de nem azonosítható egyértelműen.
Teljes átirat megjelenítése

[00:00:29]เฮ Paláver, a Hí FM és a Hírtv interaktív műsora, a szócsaták bajnokaival.

[00:01:05]Paláver hangra fel.

[00:01:10]Jó napot kívánok.

[00:01:10]Köszöntöm a Hírtelevízió nézőit és a Hír FM rádió hallgatóit.

[00:01:14]Folytatódjék a Paláver, s a most érkezők engedjék meg, hogy néhány SMS-sel ismertessem a témáinkat.

[00:01:21]Azt írja nekünk Katalin, hogy is mondta Magyar Péter, ők is emberek.

[00:01:27]ők sem hibátlanok.

[00:01:29]A tiszában is emberek vannak, akik hibázhatnak.

[00:01:31]Magyar Péter gyakran hangsúlyozza, hogy sem ő, sem a körülötte lévők nem tökéletesek, és hogy a politikában dolgozók is emberek, akik hibáznak.

[00:01:41]Na de folyton folyvást.

[00:01:41]Ebbe előbb-utóbb, ebbe előbb, mint utóbb tönkre fog menni az ország, és nem csak ők.

[00:01:49]írta nekünk Katalin.

[00:01:53]Zabheegyező pedig így gondolkodik: "Minden reagálás nagyon nyájas, puha és szolí, nem tart tükröt, nem ütközik, kivéve egyet az elmúlt évek során, ami tökös volt."

[00:02:04]Havasi Bertalan megnyilvánulása.

[00:02:09]Ez legyen az etalon.

[00:02:09]Valaki kérdezze meg az SZDS-es embert, milyen adósságot hagytak hátra a magyar államra?

[00:02:16]Elsunnyogtak, miután mindent elvittek, tönkretettek.

[00:02:19]Ezt Horn elftárstól is megkérdezhetnék, ahányszor szerepel a médiában.

[00:02:24]Mikor fizetik vissza a párttartozásait?

[00:02:28]Írta nekünk Zaphegyező.

[00:02:28]És végül egy som más megállapítás.

[00:02:31]A Tiszakormányban több az SZDS-es, mint a rendes politikus.

[00:02:37]No ehhez még annyit tennék hozzá, hogy európai érdemrenddel tüntették ki Angela Merkelt, méghozzá azért, mert a migrációs válságot oly kiválóan kezelte.

[00:02:48]Nézzük tehát, hogy hogy gondolkodnak hallgatóink, nézőink.

[00:02:50]Margit van a vonalban, vele folytatjuk a műsort.

[00:02:53]Kezd csokkolom Margit, tessék parancsolni.

[00:02:56]Tisztelettel üdvözlöm önt és a kedves hallgatókat is.

[00:02:58]Szeretnék először is egy a témákhoz is gondolatot tennénk, mielőtt ez a Tiszapárt Tiszapárt féle Magyar Péter kormány egyáltalán mint diktatúra kimontakozna.

[00:03:13]Szeretném azt, nem csak én, hanem nagyon sokan is, hogy azt az 1200-nál több ö ígéretet szedjék pontba és kérjük az interneten és a tévében is véj megmutatni.

[00:03:27]Tudjuk már, hogy mit is kérjünk.

[00:03:29]Ez az egyik nagy kérésem.

[00:03:29]A másik az, hogy tartok attól, hogy étte a Varga Judit féle dologba is egy olyan történik, hogy ugye Magyar Péter mindenképpen először is minden területen koncepciós pereket akar.

[00:03:45]Egy, kettő a ma ő ugye mivel az Ormánkormányos családcentrikus volt, ő ezt magáról nem mondhatja el, hiszen a feleségét kész késel izéte bántotta, üldözötte, akkor lehallgatta satöbbi, satöbbi, és elvált három szép gyereke van szét a nagyvilágba, mert ugye elváltak a szülők, tehát ő erre nem hivatkozhat.

[00:04:15]viszont az ő munkájára, életére árnyékot vett most, hogy a Varga Judit ebben a perben, a gyerek a homoszexuálisok perében, vagy mit tudom én, ebbe a kölboygatott perbe szerepel.

[00:04:34]Ő ezt nem szeretné, mert ez ő ránézve is, hát őnek egy olyan felesége volt, aki benne van egy ilyen ügyben.

[00:04:43]Ez lehetetlen, ezt akarja kimosni.

[00:04:48]Nagyon-nagyon rafinan.

[00:04:50]De most most a Margita kegyelmi ügyről beszél.

[00:04:53]Így van.

[00:04:53]A kegyelmű ott nincsen per, ott ott arról van szó, hogy nyilvánosságra hozták az egész folyamatnak a dokumentumait.

[00:05:00]visszamenőleg akar valami nagynagy dolgot csinálni, hogy ki legyen mosva, hogy az ő hozzátartozó bármilyen formában az ő családjához tartozó vagy tartozott volt felesége is, ne szerepeljen, mert az árnyékot vett az ő Ja, értem, értem, hogy mire gondolt, de de ettől függetlenül az tény, hogy Varga Judit először nem javasolta ezt a kegyelmet, nem írta alit.

[00:05:24]nem javasolta a kegyelmet, és nem olvasta el, de hát voltak államtitkárok, volt ez, volt az, voltam az.

[00:05:33]És ha ha kutatja, mit tud változtatni, a KND-t keresztrefeszítik, vagy egy glóriát tesznek a fejére, vagy mi lesz?

[00:05:42]Mert mert ehelyett kellene, hogy az ország dolgaival foglalkoznon, de úgy látszik, hogy itt nem az országgal foglalkoz.

[00:05:49]Ér értem, értem Margitnak a földháborodását és még osztom is.

[00:05:54]Tehát ez már egy ilyen felmelegített dolog, de azt fel elterelés attól, hogy ő nem tud nézze meg.

[00:06:01]Most van egyébként megjegyezném azt, hogy ő kint vol kint van most ugye még Lengyelországban az egész tárbjával.

[00:06:09]Én megmondom, hogy miért vitt ki.

[00:06:11]Nem csak gazdasági miatt kivit mindenkit, aki számított az ő kormányába, mert cél attól, hogy úgy áll, mint a mezgesi, hogy ő mikor elmegy ezek közül, ahol ott a pénz, nem nála, ezeknél meg gazdagok, de előfordulhat az, hogy puttyot csinálnak.

[00:06:30]Minden előfordul ebbe a világba.

[00:06:33]Ő viszi magával ezeket a ráások megal egyet itthon hagyott az SDSben is jeleskedő Ruf Bálint azért na most miniszterelnök helyettes, hogy amíg ők oda vannak ő így tudjon intézket úr, hogy hogy említette, hogy ő az előző pártokból senkit de senkit nem fogad az ő köreiben.

[00:06:58]mindenki a régi kidobott, kiselejte emberekből áll.

[00:07:03]Mindegyik, aki nem talált meg, aki nem jutott hatalomhoz.

[00:07:09]És egyébként is Magyar Péter, nehogy azt higyen, hogy azért akar a világ, hogy ő azért akar itt nagy-nagy ember lenni.

[00:07:15]Ő egy sértődött kidobta a családja, és a magyar kormány, a fideszes kormány őt hiába pezsgőzött ott, mert mert ő is fideszes volt és pezsgőzött, minden most meg azt mondja egy politikus, hogy ki kellene dobni mindenkit, aki a Fideszre szavazott.

[00:07:34]Kezdjék Magyar Péterrel, mert az is szavazott, nem egyszer, többször.

[00:07:36]És ott pezsgözött a Fidesznek a kedvre.

[00:07:39]Most meg köpényeget for forgat, és ez nem elég.

[00:07:45]ők egy sértődött azért, mert a Fidesznél őt nem tartották alkalmasnak egyáltalán semmire, mint ahogy most se, hiszen nézze meg, már nem tud részt venni az osztrák, az osztrákokkal való megbeszélésen, mert nem tudott fölkészülni.

[00:08:05]És egyébként, ha nem tudom, tetszett-e nézni, Lengyelországban megegyezte, hogy ő kiment Ukrajnába, Kiebbe és vitte a csomagokat, és mások ezt nem tették meg.

[00:08:16]A magyar kormány, az Orbán kormánya a világ legnagyobb humanitárius segítségét adta az ukrán menekülteknek.

[00:08:29]Beszéljünk már, ha már így nyíltan lehet beszélni, beszéljünk már nyíltan.

[00:08:31]A másik pedig még egy szó.

[00:08:33]A köztársasági elnök, a ménk, a legfőbb hatalom.

[00:08:37]Ő azért akarja eltenni lábalól a köreiből, azért akarja, mert tudja, hogy az lenne a fék a hülyeségeire ellen.

[00:08:48]És tudja, a másik itt egy komoly a mi köztársasági jelenlegi elnökünk is egy véghetetlen komoly professzor, mien ilyen jogon beszélő ilyen aljas módon.

[00:09:04]És a másik arról beszél, hogy Magyarország a szegények országa.

[00:09:10]Kikérem magamnak, nem szegény, nem vagyunk szegények.

[00:09:17]Duplájára emelkedett az én nyugdíjam is, a többé is.

[00:09:19]A legtöbb háználken a falvakban két autó van.

[00:09:23]Jól élünk.

[00:09:23]És hagyjon minket békén.

[00:09:26]A másik most már országjárásra akar menni megint.

[00:09:29]Nincs neki dolga a parlamentbe, vagy annyira félti a pozícióját?

[00:09:38]És a másik kampányol tovább.

[00:09:40]Semmi sem.

[00:09:40]Annyira szép volt az Orbán kampány.

[00:09:44]Ember felett ilyen gyönyörű is volt, precíz is volt, jó is volt.

[00:09:50]Tetszik tudni, hogy kit kit keresett meg a magyar Péter, akitől majd meg akar szabadulni, mert azt fogja mondani, hogy miért kér a azok fogják mondani, hogy miért kér a a nép.

[00:10:01]Kívánja eskümet?

[00:10:04]Ez el fog hangtani ugyanis azok a fiatalok, akik 16 évvel ezelőtt öt-h évesek voltak, most hévesek, minden megvolt nekik az Orbán kormány alattban.

[00:10:16]Ezek nem fogják tudni elviselni azt, hogy nincs, hogy kevesebb van, hogy rosszabbul kell, hogy ki kell várni.

[00:10:21]Nem várnak ki a mai fiatal, de az idős is.

[00:10:27]Ma akarunk élni.

[00:10:27]Nem mondják nekünk, majd jön az Unió, és majd három év múlva jó lesz az Unió után, vagy az Euróán.

[00:10:35]Nem akarunk most.

[00:10:35]És ezek a fiatalokat célozta meg, akik a buli, a buli, a buli.

[00:10:41]A milyen egy kormánytő az, aki föltek lábakkal a választáskor az ablakba tiborőzik, meg cigizik.

[00:10:48]Igen.

[00:10:51]Mi nem rö Marit, Margit, én azt javaslom, hogy hívjon már föl akkor is, amikor már látszanak ennek a dolognak az első jeleé, amire most utalt.

[00:10:59]Jó, én gondolhatja, hogy nézek és kérem azt, hogy azt az 1260-as izét amit megígért ígéretek hozzáti pontokba.

[00:11:12]Remélem, hogy ezt sokan meghallották és már írják is.

[00:11:15]Margit, nagyon szépen köszönjük, hogy hívott bennünket.

[00:11:16]Várjuk máskori is szeretettel.

[00:11:18]Kezü csoklom.

[00:11:20]Viszont adjuk át gyorsan a szót Lajosnak.

[00:11:21]Üdvözlöm Lajos.

[00:11:21]Parancsoljon.

[00:11:25]Jó napot kívánok.

[00:11:28]Hát Gajdics úr, kérem, én ebből a mi választási vereségünkből most kezdek magam térni, mert eddig még beszélni se volt eddig még még beszélni se volt kedvem.

[00:11:41]Komolyan mondom, mert mert nekem nekem derültékből a villámcsapás volt az egész.

[00:11:48]Ennyit tudok erről mondani.

[00:11:48]Ruf Bálint.

[00:11:51]Hát a név nekem úgy szólván nem mond semmit, de az annyit tudok mondani, ha SDS-es az illető, hát hiszen hát szellemiségében ugye SDS már nem létezik.

[00:12:12]Igen, igen.

[00:12:12]De hát szóval annyit tudok erről mondani, hogy az én szememben ezek Kumbélától egészen idáig egy és ugyanaz a vonal.

[00:12:25]Én úgy gondolom.

[00:12:29]Remélem nem tévedem.

[00:12:31]Nem, hát több publicista megírta már, hogy ezek ugyanazok.

[00:12:36]Hát igen, mert ha visszaemlékszünk, hogy is volt a hogy is volt az MSMP-nek a felbomlása?

[00:12:42]Hát valami három utópárt lett belőle.

[00:12:46]Az egyik volt az SDS, a másik az MSNP, a harmadik meg a a Turmer Gyula.

[00:12:51]Nem.

[00:12:51]És hát ahogy én, ahogy én tudom.

[00:12:55]És MSZP, nem MSMP, az volt az eredeti aki indulópont.

[00:13:05]Igen, jól gondol, jól jól mond jól gondolta, csak úgy mond abb abból indultam ki az MSMP-ből.

[00:13:09]Az MSMP-nek ez ezek voltak az utópártjai.

[00:13:16]És akkor hát utána meg mi lett?

[00:13:16]Hát tudjuk, hogy volt a DK, de most mind visszament meg lecsonkultak, le, hogy mondjam, megfogyott a lét a létszámuk, és a és a tagságuk viszont bement a Tiszapártba, nem?

[00:13:37]De ez nagy valószínűséggel így történt.

[00:13:40]Hát hát ez történt.

[00:13:40]Hát akkor egy is ugyanaz.

[00:13:43]Na most a fiatal generáció az viszont abba a tévhben leledzik, hogy ez már nem ugyanaz a társaság, hát pedig ugyanaz.

[00:13:55]Ezt onnan tudom, hogy bal szerencsémre beszéltem egy egy ciszással még a választás előtt, és hát mondtam neki, hogy ezekre szavazz.

[00:14:05]Hát mondom, ez egy ugyanaz, mint a Gyurcsányék voltak.

[00:14:09]Nem azt mondja.

[00:14:09]Hát maga téved, Lajos.

[00:14:12]Maga téved?

[00:14:12]Nem mondom, én nem tévedek.

[00:14:16]Azt mondja, maga mindent jobban tud.

[00:14:21]Úgyhogy Na de hogy miért téved?

[00:14:21]Azt nem mondta.

[00:14:23]Parancsolj.

[00:14:24]Nem mondta, hogy ön miért téved?

[00:14:27]Hát én magam részéről rövidre zártam a vitát.

[00:14:31]Tetszik tudni?

[00:14:31]Nem, én nem nem látom értelmét, hogy ha már valaki így áll hozzá, akkor nincs értelme vitatkozni.

[00:14:39]Világos Lajos egy picit hadd szakítsam félbe.

[00:14:41]Jó, mert a televízió nézők elmennek néhány kereskedelmi percre.

[00:14:47]Várjuk vissza őket, miután megnézték a reklámokat a nagy-nagy szeretettel.

[00:14:51]És Lajos pedig folytathatja a rádióhallgatóknak.

[00:14:54]Parancsoljon.

[00:14:57]Köszönöm.

[00:15:00]Tehát tehát egy és ugyanaz a vonal, csak a fiatalság nem tudja, vagy részben nem tudja.

[00:15:08]A kormányvá Mi volt a másik a második téma mi volt?

[00:15:15]Az, hogy megszüntették a a veszélyhelyzeti rendeleteket, többek között azt is, hogy nem jöhetnek Ukraából a mezőhúz.

[00:15:24]Igen.

[00:15:24]Ukrán ukrán búza.

[00:15:24]Na hát kérem szépen, most ha bemegyek egy áruházba, egy üzletbe és nekem kell egy kiló liszt, hát nem tudom, hogy hogy fogom tudni kikerülni az ukránlisztet, mert nem mindenütt írják oda, hogy milyen eredetű.

[00:15:46]Meg ha idejön a gabona és itt bekeverik a a malmoknak a tárolójába, akkor aztán végképp soha nem fogjuk megtudni ráadásul.

[00:15:56]Ráadásul.

[00:15:56]Tehát akkor védtelenek vagyunk.

[00:15:58]Tehát tehát jött az Isten csapása elkerülhetetlenül.

[00:16:04]Azt kell, hogy mondjam, merkel mama.

[00:16:10]Hát igen, kitüntetést kapott, mert tönkretette Európát.

[00:16:18]Rövid, bár sokan azt mondják, hogy addig még valami reményt pislogott, amíg ő volt.

[00:16:24]Aztán ahogy ő nyugdíjba ment, vagy nem tudom, hogy kell ezt nála mondani, azóta rohamos a romlás ebbe igaza van.

[00:16:33]Hát szóval, szóval nem tudom.

[00:16:33]Na, épp itt van nálam egy könyv, vastag könyv Drábik Jánostól asongja.

[00:16:44]Ö fölne olvassa az egészet.

[00:16:47]Egy világ világ egy nem csak a címét.

[00:16:49]Egy világrend, a keresztény civilizáció végnapjai.

[00:16:55]Hát erről van szó.

[00:16:59]Úgyhogy a többit átéltük 15 év alatt, végignéztük.

[00:17:05]Engem magam talán tetszik rá emlékezni, vagy ha nem elmondom.

[00:17:10]Engem háromszor támadtak meg Svédországba.

[00:17:14]Úgyhogy azt mondtam, hogy ebből a Chicagóból minél gyorsabban hazafelé, hála Istennek, akkor akkor mentem nyugdíjba.

[00:17:22]Ühüm.

[00:17:23]És akkor pucoltam hazafelé.

[00:17:23]Sajnos nem elegen vagyunk itthon, mert legyökereznek.

[00:17:31]Tetszik tudni.

[00:17:33]Legyökereznek.

[00:17:33]Ott vannak az unokák meg minden.

[00:17:36]Azok már nem beszélnek magyarul.

[00:17:39]És akkor de ott maradnak sajnos.

[00:17:43]Világos nagyon nagyon szépen köszönjük, hogy hívott bennünket.

[00:17:48]Várjuk máskor is szeretettel.

[00:17:51]Viszontlátásra és adjuk át a szót Évának.

[00:17:53]Kezü csokolom Éva parancsoljon.

[00:17:56]Jó napot kívánok kedves Ottó.

[00:17:58]Szeretettel köszöntök mindenkit.

[00:17:58]Hát végül is így összességében a három téma az mind benne lesz, amit szeretnék mondani.

[00:18:06]Hát drága jó magyar honfiársaim, itt vannak az volt SDS, MSZP újra és a globalizáció emberei, de nézzünk előre, mert így most a Sany sirdogálónk, ezzel nem megyünk előbbre.

[00:18:21]Szeretném mindenkinek felhívni a figyelmét, főleg akiket ez érint, hogy tessék havasi bertalan példáját venni, és tessék keményen, akár politikus, akár újságíró, keményen a pofájukba vágni ezeknek mindent, mert mi igazat mondunk, mi nem hazudunk, ők pedig a hazugságot is felhabosítják.

[00:18:41]Például ettől a barnaatyástól hozza nyilvánosságra a telefon lopási ügyét.

[00:18:48]Tessék megkérdezni ezt egy tájékoztatón Facebookon 500-szor feltenni neki.

[00:18:53]Mit mond a Benzentes kereskedésről?

[00:18:56]Erről is beszéljen.

[00:18:56]Mikor vizsgálja ki Sandy Romulusznak az ügyeit?

[00:19:01]Mert hát voltak és ezek tények.

[00:19:04]Tessék felhozni, felhozni és pofájába vágni.

[00:19:07]Aztán a mostani Ukrajnából ezek a termékek felfogta, hogy ezzel amiket itt csináltak most, ezzel bejöhetnek azok a termékek, amik tönkreteszik a magyar mezőgazdaságot és a magyar emberek életét.

[00:19:20]Egyébként az alkotmányban is benne van, hogy a tisztességes élethez jogunk van.

[00:19:24]Hát kedves jogászok, tessenek szépen alkotmánybírósághoz vagy bírósághoz fordulni és feljelenteni ezeket a gazembereket.

[00:19:34]Aztán tessék a képébe vágni, hogy mindent hozzon nyilvánosságra, milyen paktumot kötött az EU-val a migránsok, az LMBT és Ukrajna tekintetében.

[00:19:41]De nebeszéljen, hanem milyen paktumot köt, vagy milyen paktumot akar kötni, mert a Vonder derlen Lien már előre vigyorgott, hogy ő most itt már minden meg fog változni, hogy jó útra tért Magyarország ezek a hazaárulók miatt.

[00:19:58]Aztán az újságírókat is kérem.

[00:20:04]kérjék ki maguknak.

[00:20:04]Mi az, hogy propaganda?

[00:20:06]Hát most odavitte az RTL az ATV embereit, akik őt eddig ajnározták.

[00:20:11]Akkor vágják már ők is oda, hogy nem mi voltunk a propagandisták, hanem ezek, akik kiszolgálták őt.

[00:20:18]Én ezt megteszem minden egyes alkalommal és a többiek is.

[00:20:20]És tessék, amikor hazudik, feljelenteni, legyen nyoma, hogy ne legyen egy perc nyugalma se.

[00:20:28]számoljon el a választási pénzekkel, számoljon el azzal, hogy Ukrajnából itt világosan megmondták, hogy az ukránok már a Svájcban vannak, a az ukrán titkoszolgálat.

[00:20:38]nem véletlenül próbálgatnak most itt megegyezni, mert ugye ő megtette a amit kell, ugye áruló volt.

[00:20:45]És a a másik pedig az, hogy az ellen is tessék tiltakozni, milyen az, hogy egy Ceum végzett ember, aki államtitkárnak kinevez, aki a Pride-ot előnyben részesíti egy körmenettel szemben, és ez a vallásügyi államtitkár.

[00:21:03]Hát egyszerűen felhávolító.

[00:21:03]De hát nem tudjuk, hogy az-e még, de vannak ilyen kószahírek.

[00:21:08]Igen.

[00:21:10]Na most a másik a kegyelmődjel kapcsolatban.

[00:21:14]Végre ma már azért hallottam, hogy végre ezér jó lenne, hogyha mi ha elmagyarázná normálisan, hogy a kegyel tehát egy olyan jogász, akire hallgatnak, hogy a kegyelmi ügy, kegyelmet a köztársasági elnök saját belátása szerint adhat.

[00:21:31]Tehát itt nincs senkihez kötve a a és látjuk azt, hogy mivel most már kiderültek, hogy ugye amiről itt hazudtak, hogy a kormány meg ez az ugye nem tudta bizonyítani, ez egy öngól.

[00:21:42]De milyen érdekes, nemrég olvastam, hogy a Bárándi Péter ugye azért, hogy próbálja ugye itt fel korbácsolni az indulatokat, már rögtön kisegítette, hogy hátha azért mégis van, nézzünk utána meg mit tudom én, azért, mert ugye aki nem ért a jogholt, azokat könnyen be lehet csapni, azokat lehet ezzel a hülyeséggel hülyíteni, de itt itt egyáltalán jogi felelőssége nincsen a köztársasági elnöknek, hiszen ő saját joga, ez a jogszabály lehetőséget adott, ami idáig volt minden köztársasági elnöknek, hogy ő a saját kicit hadd szakítsam félbe, mindjárt folytathatja, de itt vannak velünk újra a televízió nézők, akiket nagy-nagy szeretettel köszöntök.

[00:22:25]Évával beszélgetünk és akkor Éva fejtse ki, hogy a kegyelmi üggyel kapcsolatban miért tartja hát, hogy is mondjam csak, nem teljesen végiggondoltnak azt, ami most zajlik.

[00:22:42]Hát azért, mert ugye ő el akarja terelni a figyelmet arról, hogy itt mi minden fog történni.

[00:22:46]Ugye itt az unióval a migránsok LMBTK az iskolába, ukrán disznóságok meg satöbbi.

[00:22:51]Azért próbálja meg a nem beszélve aztán az emelésekről el akarja venni ugye azokat, vagy vissza akarja adni ugye a globalizációs urainak a pénzt, amit az Orbán kormány elvett és amit szétosztott a magyarok között.

[00:23:04]ugye megint kiszivattyúzzák Magyarországról a pénzt, a mi pénzünket, ugyanúgy, mint a SZ meg az MSZP alatt.

[00:23:12]És hogy ezért kell itt habosítani ezt a cirkuszt, hogy addig se arról beszéljenek.

[00:23:17]Na most igen, de én én az ő köreikből azt is hallom, hogy ők azért nagyon szeretnék azt kimondani anélkül, hogy rágalmazásért perelhetőek lennének, hogy hát ez biztos, hogy Orbán Viktor vagy az ő köreiből érkezett a nyomásgyakorlása köztársasági elnökre.

[00:23:38]Hát jó, de mondom ezt itt itt ezt ezért csinálják, mert ugye itt már eleve hangulatot teremtettek, hogy Orbán le meg Orbán le meg mit tudom én.

[00:23:48]Tehát ennek a folytatása.

[00:23:49]De itt valójában mondtam egy egy akár a Lomnici úr még egyszer álljon ki, magyarázza el az embereknek, hogy itt ugye a köztársasági elnökvatal teljesen független a kormányhivataltól, tehát ne keverjük össze a szezont meg a fazont.

[00:24:03]Neki van olyan jóköre, hogy ő saját maga a saját lelki ismeret.

[00:24:10]Radásul nem kell indokolnia.

[00:24:12]Nem, nem kell tartozik elszámolással senkinek.

[00:24:15]Így van.

[00:24:15]És mondom most már ugye a bárándi azzem Péter a idő legidősebb most az már elkezdte, hogy de hát azért még itt majd utána kell nézni, mert ez mind a habosítás.

[00:24:24]Hát semmilyen utánanézés világos.

[00:24:26]Ott van a az okvmány, ott van benne.

[00:24:29]Ő saját maga döntött.

[00:24:31]Az az ő döntése, de ezért nem lehet felelősségre vonni.

[00:24:34]Hát ilyen alapon akkor a a magyar Péteréket is felelősségre lehetne vonni, hogy olyan jogszabályt hozott most, hogy nyugodtan bejöhetnek az ukrán gabonák.

[00:24:44]Nem is nem nyugszabályt hozott, hanem megszüntette annak a hatályát, amelyik eddig ezt gátolta.

[00:24:50]Így van.

[00:24:50]Így van, így van.

[00:24:50]De ilyen politikai döntések miatt nem lehet senki.

[00:24:53]Tehát pont ez a lényege.

[00:24:53]Na most itt tehát mondtam itt itt mindenképpen ugye itt el akarja terelni, de ezeket tessék a szemükbe vágni és tessék beterelni úgy, ahogy a havasibertalan tette.

[00:25:06]Hazudik, hazugságokat állít.

[00:25:06]Tessék őket beperelni.

[00:25:09]Mégh lesz, nem tudom, de legalább látják, hogy van foganatja, hogy így van.

[00:25:14]Keményen szembe kell szállni, ki kell állni magunkért.

[00:25:16]Ezt valóban én is követendő példának tartom, mer be Évának teljesen igaza van.

[00:25:23]Úgyhogy végül is én és hát főleg mondom LMTK az iskolába meg óvodába, mert ugye itt sunnyognak róla.

[00:25:29]Tessék izéd, ha mellézél, akkor 500-szor megkérdezem ugyanazt.

[00:25:34]Tessék megmondani.

[00:25:34]És a migránsok mennyit a mit írt alá?

[00:25:36]Hozza nyilvánosságra.

[00:25:39]Hát ő is itt állandóan velünk szórakozik, hogy a nem létező dolgokról is hozzunk nyilvánosság.

[00:25:44]De hát ő meg a Így van.

[00:25:45]Tehát ő ő ebben ebben tobzódik kormányzás helyett is.

[00:25:50]Kis videókat gyárt.

[00:25:50]Teljesen igaza van Évának.

[00:25:53]Mé ruválinknak is tessék a kétébe vágni, hogy mi van az 500 millió, vagy mit tudom én mennyi volt, ami az SZ-nek a tartozása.

[00:25:59]Eztük Ádában se volt megfizetni.

[00:26:02]Akkor miről beszél itt?

[00:26:05]Akkor számoljon el róla.

[00:26:05]Tessék odavágni ehhez a gazemberhez, amikor ott milyen pofával, hogy mindenkit elszámoltatunk.

[00:26:12]Most majd izé nem lesz pont kez magukon.

[00:26:14]Így van.

[00:26:14]Éva, nagyon szépen köszönjük, hogy hívott bennünket.

[00:26:18]Köszönöm szépen.

[00:26:18]Várjuk máskor is szeretettel.

[00:26:18]Kezü csókolom.

[00:26:20]Imrének adjuk át a szót.

[00:26:20]Jó napot kívánok, Imre.

[00:26:22]Parancsoljon.

[00:26:24]Szép jó napot kívánok mindenkinek.

[00:26:27]Légrád Imire vagyok a az Ákosfegyő 17.

[00:26:31]kerületből.

[00:26:33]Hát elképesztő, ami történt most a világban.

[00:26:37]elviselhetetlen, úgy lehet mondani.

[00:26:41]Hát az a parlament olyan népség hazudozik össze-vissza, hogy elképesztő.

[00:26:51]Ugye az a baj, hogy hogy soha nem látott felhatalmazást kaptak, és azt hiszik, hogy ettől igazuk is lett.

[00:26:58]De hát ez egy őrület és ez minden normális ember tudja, hogy hát lényegében ő szolgálja a spekulánsoknak.

[00:27:10]És milyen jót röhögött a izét vébel is, amikor jaj megtérült a befektetésünk Péterre, de őrültek.

[00:27:22]Hát itten jót nem lehet várni ilyen rákosi leszármazottól szellemértelemben.

[00:27:31]Hát elkesítő.

[00:27:37]Először azt hitte az ember, hogy hát csak mondj mondja Imre ne gondolkodjon sokat, mert itt addig csend van, és az nem jó a műsornak.

[00:27:51]Igen, ez az Angéla Merkel találtuk a igazi boszorkánynak.

[00:27:55]Hát lett nála nagyobb.

[00:27:58]Ott volt egyből a Ulsuva törpeszi piló, akkor Ukrajnába ez a másik törpehóc.

[00:28:16]És nem tudom, hogy mi lesz.

[00:28:18]Imre meglátjuk.

[00:28:18]Nagyon szépen köszönjük, hogy hívott bennünket.

[00:28:20]Várjuk máskori is szeretettel.

[00:28:22]Máriának adjuk át a szót.

[00:28:24]Kezicsoklom Mária, tessék parancsolni.

[00:28:26]Jó napot kívánok.

[00:28:26]Szeretettel köszöntöm ott és a hallgatókat is.

[00:28:29]Hát éppen mondták ezt, hogy internetes politikus ez az egész kormány.

[00:28:37]Tölgyesi Péter.

[00:28:37]Na most ez a RUV Bálint.

[00:28:40]Hát ez megérkezett az SDS élő élő személye.

[00:28:48]Azt mondja, ez egy olyan sötét, rossz indulatú miniszter lesz és annyi zöldséget, amit a Fideszről mondott, hát egy fele se igaz.

[00:28:56]Akkor itt van a kormányváltás óta jön a génmódosított ukrán gabona Magyarországra.

[00:29:06]Ez kell a Tiszáak egyék meg ők.

[00:29:09]azt mondja harmadik.

[00:29:10]Hát csak nem tudunk így szétvárogatni egy hát nem tudjuk.

[00:29:13]Igen.

[00:29:15]Ukrán gabolából őrült lisztből sütött kenyérre nem lesz.

[00:29:18]Igen.

[00:29:18]Azt megetetik velünk is.

[00:29:20]Bizony.

[00:29:21]Az EU érdemrend Angela Merkelnek.

[00:29:21]Hát ez szörnyű.

[00:29:26]Angela mama.

[00:29:26]Jó, hogy nem.

[00:29:30]Milyen díjat kapott a karikó?

[00:29:33]Nóbel díjat.

[00:29:34]Nóbeld díjat.

[00:29:34]Tehát ez már mindenhol ott is most balettozva ment, mert ugye őt is most majd hívják, hogy tárgyaljon az oroszokkal.

[00:29:47]Ezt visszautasította.

[00:29:47]Nem vállalta el.

[00:29:50]Nem vállalta el.

[00:29:51]Nem.

[00:29:53]Na most itt van akkor hát itt ez a szegény Karika Katalin.

[00:29:55]Hát ez nem ismeri a magyar helyzetet.

[00:29:58]Hát én nem vállaltam volna el ennek a táncos egészségügyi miniszternek a segítést.

[00:30:07]Azt mondtam volna, ne haragudjon uram, de Magyarország az első.

[00:30:09]Aztán itt a másik ö Nobeldíjasok.

[00:30:14]Hát itt is hát ez egy szörnyűség.

[00:30:18]Hát nem örülnek felbontotta a szerződést.

[00:30:21]Hát ez őrület.

[00:30:25]Még nem bontotta föl, de azt mondták, hogy mindenképpen fölbontják, mert a tudományos nagyszerűsége és kiválósága nem jogosítja föl Kraus Ferencet arra, hogy a közpénzek fölött önállóan így rendelkezzen, mint ahogy Na most itt van ez a Magyar Péter úr, most villogni akar minden országban.

[00:30:44]és a karmelitát ugye, hogy mutatta be, gyorsan megnyitotta a kapukat, hogy lássák az emberek, hogy ő milyen nagy lelkű.

[00:30:56]Na most itt itt van ez a puzsérpajtás.

[00:30:59]Hát ez egy Lucifernek a gyereke.

[00:31:02]A 30 ezüst pénzt a pokolba felmehetne felvehetné, mert ugye a magyarokat ugye elárulta.

[00:31:12]Most van itt ez a herés a hősök terén.

[00:31:15]Börtön jár neki.

[00:31:15]Majd ha börtönbe bekerül, ott majd elintézik a rabok a heréjét.

[00:31:24]Aztán Magyar Péter elkez hát a bunkóságért nem csuknak senkit börtön.

[00:31:31]Igen.

[00:31:31]Magyar Péter elkezdte a feleségét kikezdeni, hogy börtönbe zárja.

[00:31:35]hát megígérte neki és a gyerekeknek, hogy 2000 2024-ben a kampányba, hogy és most beváltja az ígéretét, aztán egyszer már a börtönbéjén majd vűhetik neki a bablerost, mert egyszer oda fog jutni ez a szegény ember, mert amennyi marhashágot itt csinált a magyarokkal, az EU-ba elárulta a magyarokat, haáruló volt és mocskos senkik vagyunk a kampányban nekik.

[00:32:10]Úgyhogy most itt a benzinárról ugye a 480 Ftot nem vállalja el a hogy is hívják ezt a színészt, aki ez az öreget, aki a bankos volt.

[00:32:29]Azt mondja jokying nem vállalt el.

[00:32:33]kapitány István volt.

[00:32:35]Igen.

[00:32:35]Nem merte mondani, hogy most tényleg olcsóbb lesz majd a benzin.

[00:32:41]Aztán van itt még egy-két dolog, mert itt leírogattam.

[00:32:47]Én egy 84 éves nagymama vagyok Budapestről, és azért kellett ugye Magyar Péter azért kellett a Wbernek meg a Fondenleek, mert tudták, hogy ez a globalista terveiket vele meg tudják csinálni.

[00:33:02]Zelenskinek nyitva volt az út a csalásra, meg az Ukrajna tönkretételére, mert az oroszokat nem lehet legyőzni.

[00:33:14]azt mondja, hogy az EU-nak a rengeteg pénze elveszett, a mi pénzünk is elveszett, és a Fidesz jó terve is elúsztak.

[00:33:24]Magyarország nem kellett Magyarországnak, tehát a ciszásoknak nem kellett a jó, de inkább választották volna Dunát, mert a Dunán a jó emberek vannak.

[00:33:41]Úgyhogy ennyi szerettem volna mondani.

[00:33:43]Nagyon szépen köszönjük, hogy hívott bennünket Mária.

[00:33:45]Kez csókolom, várjuk máskor is szeretettel.

[00:33:48]Most viszont itt látom Orsit a képernyőn, aki elmondja önöknek, mi lesz a radarban.

[00:33:53]Szia Orsi!

[00:33:55]Parancsolj, tiéd a szó!

[00:33:57]Szia Ottó!

[00:33:57]Szeretettel köszöntöm a Paláver hallgatóit és nézőit is.

[00:33:59]Az első témánk az lesz, hogy emelkedik a halálos áldozatok száma Afrikában az ebola járvány miatt.

[00:34:06]Csaknem 100 halálos áldozat és több 100 megbetegedés köthető egy olyan vírustörzshöz, amelyellen nem áll rendelkezésre vakcina vagy célzott gyógyszer.

[00:34:15]Tehát ez lesz az első témánk, aztán foglalkozunk azzal is, hogy ismét új szintre emelkedhetnek az amerikai és a kínai kapcsolatok.

[00:34:22]Peking szerint Siciping és Donald Trump legutóbbi találkozóját követően stabil katonai együttműködés következhet a két világhatalom között.

[00:34:30]Azonban Tá Tájván kérdése ma is kiemelt probléma.

[00:34:33]A globális befolyásért folytatott verseny miatt pedig Washington és Peking kapcsolat továbbra is az egyik legérzékenyebb pontja a világrendnek.

[00:34:44]Aztán picit távolabb megyünk, vagyis egészen pontosan közelebb most már, ha úgy nézzük, hiszen megszaporodtak a romániai medvetámadások.

[00:34:49]Az RMDS a kilövési kvóta megduplázásával oldaná meg a problémát.

[00:34:54]Az erre vonatkozó törvényt már megszavazta a parlamenti csak az államelnök kihirdetésére vár.

[00:34:59]És ugyanezzel már foglalkoztak a híradóban is, és ma már többször hallhatták, de a mai napon van lehetőség dönteni az S+ 1%-os fejalánásáról, hogy hova érdemes adni és hova szeretnék adni.

[00:35:10]Úgyhogy éjfélig van még errel idő, ezzel is foglalkozunk.

[00:35:14]Ha tehetik, tartsanak velünk.

[00:35:16]17: 30 perckor én itt leszek és várom önöket.

[00:35:20]Bizony, bizonyom medve nem játék, mondják a székelyek.

[00:35:22]Köszönjük szépen, Orsi.

[00:35:24]És mi pedig aké napot.

[00:35:27]Köszönjük.

[00:35:27]Folytassuk úgy, hogy Miklóst kapcsoljuk.

[00:35:29]Jó napot kívánok, Miklós.

[00:35:31]Parancsoljon.

[00:35:33]Jó napot kívánok kedves Ottó.

[00:35:35]Tisztelettel és szeretettel köszöntöm Magyarország 6-7 millió keresztény lakosát.

[00:35:40]Csak a keresztényeket.

[00:35:40]Nem tudom ottól tudja-e, hogy az Isten meg Magyar Péter között mi a különbség.

[00:35:47]Ezt még nem hallottam.

[00:35:49]Nem.

[00:35:49]Az Isten nem akar Magyar Péter lenni.

[00:35:51]Magyar Péter meg Istent akar.

[00:35:54]Isten akar lenni.

[00:35:56]Ilyen egyszerű.

[00:35:56]Na most én is, mint az egyik hallgató mondta, még most se tértem észre.

[00:36:00]Én választás óta nem voltam az utcánkint, nem akarok emberek közé menni.

[00:36:05]Engem annyira megviselt, lehet, hogy azért, hogy már 82 is elmúltam, öreg gyerek vagyok.

[00:36:10]Na most ugye a választásról nagyon figyelem rengeteg mindent hallani.

[00:36:15]Nagyon sok embernek igaza van.

[00:36:18]Jobbról, balról, kontra, lefelé, felfelé.

[00:36:20]Egyről viszont nem tudom, miért nem beszélnek.

[00:36:23]Tudjuk ugye, hogy itt a mennyi titkosszolgálati ember volt meg satöbbi, de az még mint semmi.

[00:36:31]Nem beszélnek arról, hogy a választási eredmény mi így következett, hogy lépett be a mesterséges intelligencia.

[00:36:39]Nem megfordította a végeredményt?

[00:36:41]El tudja valaki Magyarországon képlelni, hogy 2 millió3 vagy 400000 szavazata van a Fidesznek a békemenet meg a 11 városba történt kampánynál, amit Orbán Viktor még csinált?

[00:36:54]Elhiszi ezt valaki, hogy csak ennyi szavazatot kaptunk?

[00:36:56]Ők meg a semmitérő kampányukkal, akik a képviselők nem beszélhettek minden, az 3000 Ne, ne csináljuk már.

[00:37:05]Ezt egy első osztályos gyerek nem hiszi el.

[00:37:08]Mesterséges intelligenciávól átvariálták rögtön a a választási eredményt Lengyelországba.

[00:37:13]Kipróbálták ott is.

[00:37:13]Ez de tudja mi a baj, Miklós, hogy hogy ezt mondogathatjuk egymásnak, de ezt bizonyítani kellene tudni.

[00:37:20]És mivel nem tudjuk bizonyítani, ezért igen hamar alusisak kerül a fejünkre, hogyha ezt sokáig mondjuk.

[00:37:29]Hát igen.

[00:37:29]Szóval másik kedves Ottó, ö mikor lesz Magyarországon szólás szabadság?

[00:37:38]Kérdezem, mert nincsen.

[00:37:39]Mi nem tudom még érvényesé a szájkosártörvény.

[00:37:44]Ugye a bal oldal bármit mondhat rólunk.

[00:37:46]Ott volt az az ember, aki aki mondta biztos ön is hallotta a bejátszást, hogy a a Tiszapát lesz harta magyarul a keresztényeket.

[00:37:54]Nem én mondom, ő mondta Tótvő Árpád mondta.

[00:37:56]Igen.

[00:37:58]Igen.

[00:37:58]Nem a nevit nem tudom, nem is érdekelt.

[00:38:00]Akkor az a Puzsó Róbert féle kerekasztalnál.

[00:38:04]Hát hogy lehet ilyet mondani, hogy 6-7 millió keresztény magyart el kell zavarni az országból?

[00:38:10]Hát szóval megáll az eszem.

[00:38:10]Még minden keresztény embernek megáll az esze.

[00:38:13]És pontosan tudjuk, kedves Ottó, nem bánom, akárki akármit mond, ezek nem keresztény emberek.

[00:38:21]Ezeket az ország őseit valamikor befogadta Magyarország.

[00:38:24]Itt élnek nagyon jó fizetésbe, és még ki akarnak minket zavarni.

[00:38:29]Az 1100 éves keresztény Magyarországot tönkre akarják tenni, mert most is ugye liberális kormányunk van.

[00:38:36]Ez az urat, akit mondtak, hogy az SDS volót.

[00:38:38]Hát pontosan tudja mindenki, hogy ezek kicsodák hova tartoznak, és ezek mire képesek.

[00:38:43]Ezek olyan keresztény gyűlölet volt.

[00:38:46]Itt nem is Orbán gyűlölték lényegében, hanem az, hogy a magyarok, a keresztény magyarokot gyűlölték, nem bírják elviselni.

[00:38:52]Ezt csinálta Rákosi is.

[00:38:55]Ugye tudjuk, én megéltem, hogy micsoda keresztény üldözés volt Rákosin Kádárnál is volt, akkor Gyurcsányéknál is volt.

[00:39:05]Most úgy látták, hogy elérkezett az idő, és akkor végleg félszámolják a kereszténységet.

[00:39:09]Szóval ezt hagyni nem szabad.

[00:39:12]Én nagyon-nagyon bízok hozzá, hogy ez a Magyar Péter mindent el fog követni, hogy még bukjon, mert ha ez egy pár hónapig ott lesz, vagy nem tudom meddig, akkor tényleg élt Magyarország, ezért egy évig ki lehet tenni a táblát, mert ezeknek az a izéje.

[00:39:28]Akkor Lengyelországba ú micsoda barátság meg minden.

[00:39:31]A lengyel nép meg a magyar nép, még hozzátenném az olaszokat is, de ott is baj van.

[00:39:37]A Európa legnagyobb keresztény országai voltak.

[00:39:40]Mit csináltak Lengyelországba?

[00:39:42]csöngetették.

[00:39:44]Itt is kinyírták, kiék a kereszténységet.

[00:39:46]Tehát Magyar Péter hiába akar a mostani lengyel miniszterelnökkel, nem fog menni.

[00:39:52]Ez a két ország mindig keresztény lesz.

[00:39:56]keresztény volt, az lesz és az marad is.

[00:40:00]Tehát most időkérdéseddel kereszténységet vissza kell hozni, mert ha ez a két ország végképp elveszíti, kedves Ottó, elveszett Európa is.

[00:40:07]Most tökéletesen egyetértünk.

[00:40:12]Abban segítsen, hogy mit kell tennünk holnap, hogy ez ne így legyen, ahogy ön most fölfestette mond tegnap.

[00:40:21]Igen, tegnap egy hő nagyon jól mondta, az is nagyon fel volt háborodva, hogy itt nagyon gyorsan össze kell fogni és és ezek a intézkedések ellen azért, mert mi vagyunk többen.

[00:40:31]Mi vagyunk 4-5 millióan, ha nem többen, nem két, fél millión, mert itt is hiányolom, hogy mindig csak 2,5 millió és a többikkeresztény hol van?

[00:40:41]Azokot ki fogja össze össze kell fognunk, és más nem ki kell mennünk az utcára.

[00:40:46]Magyar Péter már annyi törvénytelenséget követett el, mióta aláírta a miniszterelnök izét, hogy hogy az elmúlt 60 évben nem követtek el ennyi szabálytalanságot, még törvénysértés, és ezt csinálja laposan.

[00:41:01]Ezt meg kell dönteni, ezt a kormányt, meg kell dönteni demokratikus úton, módon itt van 5-6 millió keresztény ember, merthogy ez biztos, hogy nem szavazott a Tiszára.

[00:41:12]100% biztos vagyok benne.

[00:41:12]Egy keresztény ember ilyenekre nem szavaz.

[00:41:15]annyira már ismerem a koromnál fogva meg egyebek rengeteg emberrel kapcsolatban vagyok meg mi egymás voltam vendéglátósként minden ez keresztény Magyarország ezt nem szabad hagyni hogy a következő 1000 évünk elvesszen.

[00:41:30]Hány millió ember adta az életét azért az elmúlt 1100 év alatt Magyarország fenn maradjon?

[00:41:37]Senki nem bír megdönteni bennünket.

[00:41:39]Se a török, se a tatár, se a Szovjetunió, se Németország, senki.

[00:41:43]Mindig maradtunk keresztények, mert összefogtunk.

[00:41:46]Össze kell fogni, és ha kell, ki kell menni az utcára, és meg kell dönteni.

[00:41:52]Demokratikus úton mondom, fegyver nélkül meg minden erőszak nélkül, de meg kell dönteni, mert másképp elveszett.

[00:41:58]Magyarország is elveszett, meg Európa is elveszett.

[00:42:00]Így is nagy a baj.

[00:42:00]Ha még ide most behoznak 30-40000 migránst, akkor aztán szevasz Giza, jó éjszakát Magyarországnak.

[00:42:08]Nem és nem, és nem szabad hagyni.

[00:42:10]Mi keresztény magyaroknak most azt tényleg össze kell fogni.

[00:42:15]Egyéntetően várom Orbán Viktor miniszterelnök urkatot, hogy mikor áll ki az élére, mert már Magyar Péter mondom annyi bűnt elkövetett meg minden, hogy már mossok.

[00:42:25]Mi lesz még ezután?

[00:42:25]Mi lesz evvel, hogy az Ukrajnából most begyöhet minden?

[00:42:29]Az összes mezőgazdasági gépet lehet vinni a roncstelepre.

[00:42:33]Miklós nagyon-nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket és mindezt elmondta és legyen így, ahogy ön kérte.

[00:42:41]És el kell, hogy búcsúzzak a televízió nézőktől, mert az ő számukra kiszabott műsorridő lejárt.

[00:42:46]Köszönöm szépen megtisztelő figyelmüket.

[00:42:49]Holnap is lesz paláver.

[00:42:51]Addig is nézzék a Hírtelevíziót.

[00:42:53]Viszontlátásra.

[00:42:55]Rádió hallgatóimat viszont arra biztatom, hogy maradjanak velünk, hiszen még pár percig lesz lehetőség meghallgatni Margót.

[00:43:02]Kez csokkolom Margót, tessék parancsolni.

[00:43:07]Üdvözlöm attól.

[00:43:07]Hát én sajnos rögtön kézből kontrázom Miklóst, ugyanis állom állom, édes álom, hogy Magyarországon 5 millió keresztény.

[00:43:17]Én is minden vasárnap templomba járok, minden nap szentmisét hallgatok és az Egyszem Bolnum TV is állandóan azzal küzködik, hogy fenn bírja-e magát tartani.

[00:43:32]Sajnos nem így van.

[00:43:32]Van olyan az egyházközségemben, aki minden vasárnap áldozik és Magyar Péterre szívecskékel lájkol.

[00:43:45]Sajnos ez nem így van.

[00:43:48]Nem ezzel akartam kezdeni, de bár csak így lenne.

[00:43:51]Nem, ez nagyon fontos, hogy mondta, mert nem nem is jön ki a matek, hogyha 6 millió keresztény lenne, aki biztos, hogy nem szavaz a Tiszára.

[00:44:00]Akkor a csecsemnek is ide kéne tartozni.

[00:44:03]Így van.

[00:44:03]Így van.

[00:44:03]nem jön ki sehogy.

[00:44:03]Én egyébként a harmadik témájához akartam hozzászólni, és ezzel folytatnám, hogy Angara Merkel ugye, hogy európai érdemrendet kapott.

[00:44:20]Én neki nem európai érdemlenet, hanem aranymálna díjat adnék amerikai.

[00:44:31]ugyanis ő nem a migráns válság kezelését, hanem a migránsválságot elindította a V ő idézte el ő.

[00:44:41]Így van.

[00:44:41]Hát ezért ezért furcsa az egész.

[00:44:43]Persze.

[00:44:45]Igen.

[00:44:45]Igen.

[00:44:45]Tehát a Will Commens kultúrt ő indította el és és a kitüntetőt.

[00:44:54]Urszula pedig ha lenne Dontihó Tedí, én azt adnám neki szívem szerint, ugyanis az ő 20 szankciójával akarja félmaromharcba legyőzni Oroszországot.

[00:45:09]Ez a két németnő lassan egy háborús katasztrófával felérő kárt okozott mind a németeknek, mind Európának.

[00:45:18]Úgyhogy én egyáltalán éppen most olvasom, amikor jöttem a műsorba, akkor olvastam, hogy elemzők már arról morfondíroznak, hogy hát szép, szép ez, hogy Ukrajnát még elképesztő mennyiségű pénzzel és mindennel támogatjuk a harcába, de nem félnek attól, hogy egyszer csak Putyint megelégeli és állítólag Ferr Oroszországban már a nukleáris erők gyakorlatoznak.

[00:45:52]Hát igen.

[00:45:52]Sose látod, militalizálódás folyik Németországba.

[00:45:59]Az angoloknál is lehet, hogy épp azért akarnak újra az unióhoz csatlakozni, hogy ebbe a háborús buliba ők is be akarnak csatlakozni.

[00:46:08]Isten őriz tőlük.

[00:46:12]A az igazi Európa érdemlendíjat én Orbán Viktornak adnám, mert ő sok migránst tartóztattatott fel a déli határon.

[00:46:24]Ezzel sok potenciális fanatizálódott terroristától is megmentette Európát.

[00:46:31]Így van.

[00:46:32]Apropó, ugye tudja, hogy én Szegeden polgári köri vezető vagyok.

[00:46:35]Nos, ebbe a Polpot megyében Poltot megye fővárosában, ahogy Szegedet nevezzük, a Fidesz szervezet is, szervezet is már sajnos a választás előtt is mélypont volt.

[00:46:48]Én azt határoztam el, hogy az analóg polgári körömből ami 400 fő a annak legalább a 10%-át be fogom szervezni a szegedi Fideszbe.

[00:47:08]Ezzel is mintegy hűségatzatot teszünk.

[00:47:11]Orbán Viktor 16 éves kormányzása és a Fidesz mellett.

[00:47:19]És bízom benne, és ez is csak álom, hogy itt ha utcára mennénk Miklósosan, akkor majd demokratikus úton sajnos az állambendezkedés nem ilyen.

[00:47:30]Várni kell sajnos négy évet, amit már sem Miklós, sem én a 81 év, mert nem biztos, hogy megélünk, de addig is ameddig élünk, remélünk és dolgozunk.

[00:47:43]Úgyhogy ö vegyük egyébként tudomásul itt vitatkoznék az ön vendégével is, aki azt mondta, hogy Orbán Viktor úgy alakította meg a Fideszt és úgy tette nagy tönkretette az MDF-et is.

[00:47:57]Hát ezt ezt is cápolnám.

[00:48:01]ugyanis Antal József halála után megkezdődött, és ugye utána fél évvel bukott az MDF, megkezdődött a a frakciózás.

[00:48:11]Hát ugye alakult lezsákcsoport, Gémes csoport, Pusztai Erzsébet csoportja, amit később ugye a Dávid fogott össze és vitte teljesen lejtmenetre.

[00:48:23]Tehát nem kellett itt a a az Orbán Viktornak ő inkább befogadta, mint ahogy sajnos a Tordán József is megalakította, de ugyanakkor le is süllyesztette a kis gazdapártot.

[00:48:35]Ezért tagozódtak be a kisgazdák is, később a Magosz is a Fideszbe.

[00:48:42]És így lett népár szerintem.

[00:48:46]Ez így van.

[00:48:47]László is fogalmaz, aki ezeket az időket tevékenyen átélte ott az Antalmány körül, hogy Orbán Viktor tudta létrehozni azt a nagy nemzeti koalíciót, amely reményt adott arra, hogy Magyarországon szuverenista patrióta politikával föl lehet emelni és ki lehet húzni abból a gödörből, amibe a kommunisták juttatták többször is.

[00:49:13]Igen.

[00:49:13]És és vegyük végül tudomásul a és ezt ajánlom azoknak a fideszes politikusoknak is, hogyha nem Orbán Viktor vezeti a Fideszt, akkor nagy valószínűséggel nagyon nagy veszély fenyegeti, hogy tényleg szét fog töredezni.

[00:49:32]ő ő hozta létre ezt a pártot, és ő fogja kivezetni a bajból is.

[00:49:39]Meg is fogalmazta, azt hiszem a rögtön a választás után, hogy volt ő már tökször hasonló helyzetben, és mindig feludott emel Margó a próféta beszéljen önmből.

[00:49:51]Nagyon szépen köszönöm, hogy mindezt elmondta nekünk, de el kell, hogy búcsúzzak.

[00:49:57]Lejárt ennek az órának is a műsorideje.

[00:50:00]Köszönöm szépen a rádióhallgatók figyelmét, de önök ne menjenek messzire, mert 5 óra után várunk vissza mindenkit szeretettel, és folytatjuk a beszélgetést a Paláverben.

[00:50:11]Paláver, a Hí FM és a Hírtv interaktív műsora.

[00:50:14]Paláver, hangra fel.