Paláver 3. rész - Hír.FM
- Orbán Anita miniszterelnök-helyettessel „bezárult a gyűlöleti kör", mert a betelefonáló szerint tiszta szívből gyűlöli a fideszeseket.
- A TISZA-szavazó fiatalok most fogják megtapasztalni, milyen egy olyan „buliban" élni, ahol ők csak elszenvedő alanyok.
- Az ukrán gabonaimport tilalmának megszüntetése tönkreteszi a magyar gazdákat, és kétes minőségű, vegyszerekkel teli termékek árasztják el az országot.
- Angela Merkel kitüntetése kapcsán a betelefonáló szerint ő 2015 óta nyomorba döntötte az EU-t, és csak Magyarország állta a sarat Orbán Viktornak köszönhetően.
- Magyar Pétert alkalmatlannak tartják, aki csak „sörözni, bulizni, hazudni" képes, és mindenben Brüsszelnek akar megfelelni.
- A kegyelmi ügyben Magyar Pétert a felesége, Varga Judit iránti gyűlölet motiválta, nem pedig az igazság keresése.
- Orbán Viktort olyan miniszterelnökként méltatták, aki kiállt a magyar hazáért, és akit a világ vezetői is elismertek, ezért kellett „félretenni".
- A TISZA-kormány hatalomra kerülését a Rákosi-érához hasonlították, ahol ismeretlen emberek „előbújtak az ürgelyukból a hatalomért és a pénzért".
- Magyar Péter a mentelmi joga mögé bújt a diszkós incidensnél, és nem vizsgálták ki a szobában talált kábítószergyanús port sem.
- A betelefonálók szerint szerveződni kell, és mindenhol szembesíteni Magyar Pétert a hazugságaival, hogy „lebontsák a nimbuszát".
Részletes összefoglaló megjelenítése
Orbán Anita miniszterelnök-helyettesi kinevezése és a „gyűlöleti kör" bezárulása
A műsor első telefonálója, Garicú Zoli (Kreegházáról) azzal kezdte hozzászólását, hogy a TISZA-kormány második emberének, Orbán Anita miniszterelnök-helyettesnek a személyével „bezárult az a bizonyos gyűlöleti kör, amit Magyar Felépített". A betelefonáló szerint Orbán Anita „tiszta szívből gyűlöli a Fideszteseket, a Fidesz mindenkit, hozzátartozó összes olyan emberkét, akinek akár egy tolvonást vagy egy betűt is tett a Fidesz". Ez a gyűlölet szerinte jól látszott a meghallgatásán és megnyilvánulásain, amióta kormányon vannak.
„Ez az ember tiszta szívből gyűlöli a Fideszteseket, a Fidesz mindenkit, hozzátartozó összes olyan emberkét, akinek akár egy tolvonást vagy egy betűt is tett a Fidesz." – Garicú Zoli *
A betelefonáló figyelmeztette a TISZA-szavazókat, hogy „ideje lesz odafigyelni, hogy mit fog cselekedni ez a kormány, mert ez nekik is épp úgy fog fájni". Hozzátette, hogy a Fidesz-szavazók legalább nem fognak csalódni, mert ők már a Kádár-korszakot is végigélték, és tudják, mire számítsanak. A fiatal TISZA-szavazók viszont – akik szerinte azért szavaztak a pártra, mert „buli van" – most fogják megtapasztalni, „hogy milyen az olyan buliba élni, ahol nem a buli királyok, ők csak az elszenvedő alanyai lesznek ennek a dolognak".
A betelefonáló szerint a „gyűlölet és a kampányüzemmód ugyanúgy folytatódik tovább", és Magyar Péternek miniszterelnökként másképp kellene viselkednie, nem pedig „azokkal a dolgokkal" foglalkoznia, amiket Orbán Viktor csinált. Megjegyezte, hogy Orbán Viktort „magyar himnusszal fogadták", míg Magyar Pétert „egy sörrel vagy egy whiskey-vel a kezébe" fogják fogadni.
Az ukrán gabonaimport tilalmának megszüntetése
Garicú Zoli második témája az ukrán mezőgazdasági termékek behozatali tilalmának megszüntetése volt. Elmondása szerint nemcsak gabona, hanem „tojás, baromfi, félkész termékek, késztermékek" is érkeznek Ukrajnából, és napi szinten látja a pályán a „fagyasztott csirke cuccokat panírozva, mindenféle formába".
A betelefonáló arra kérte a TISZA-szavazó fiatalokat, hogy „próbáljanak dolgozni, de keményen", mert az orvosi ellátás az elkövetkező években drága lesz, amikor „felgyülemlik a szervezetükbe ez a temérdek méreganyag, amit odakint használnak Ukrajnában".
A magyar gazdákkal kapcsolatban úgy fogalmazott: „az a 100 millió vagy akár 1 milliárdos gépparkját lassan kezdje el befizetni a kormánynak a hitelét, vagy próbálja meg értékesíteni, mert innentől kezdve örülni fog, ha Magyarországon fogja tudni értékesíteni az étkezési búzáját, takarmányi búzába pár 1000 Ft-os mázsás árba". Szerinte Ukrajnából olyan mennyiségű gabona érkezik, hogy „Magyarországot be tudják vele borítani, úgy, hogy nem is látszik a Tokaji-hegy sem".
Egy Laci gazda nevű SMS-író is hasonló aggodalmának adott hangot, aki szerint a „10 legnagyobb kereskedőt, illetve a 10 legnagyobb feldolgozót" kellene jobban megvizsgálnia a rendőrségnek és a NAV-nak, hogy az ukrán gabona megfelel-e a magyar szabványoknak, és befizették-e utána az adót.
Angela Merkel kitüntetése és a migrációs politika
Garicú Zoli harmadik témája Angela Merkel kitüntetése volt, akiről úgy vélekedett, hogy „tömeggyilkossági, felszarvazott díjat kellett volna neki átadni". Szerinte Merkel „2015 óta az egész uniót megszomorította, megkeserítette, nyomorba döntötte", és „egyetlen egy ország volt, aki állta a sarat, az Magyarország és Orbán Viktornak köszönhetően".
A betelefonáló utalt a Migrációs Paktumra („Mikás kaut paktum"), amely szerinte június 12-én lép hatályba, és ezzel kapcsolatban megjegyezte: „Én nem kívánok semmi jót, se rosszat senkinek. Csak annyit szeretnék, hogy minden tisztásra a férfi kettő, hölgyre négy migrációsor."
„2015 óta az egész uniót megszomorította, megkeserítette, nyomorba döntötte. Egyetlen egy ország volt, aki állta a sarat, az Magyarország és Orbán Viktornak köszönhetően." – Garicú Zoli *
Magyar Péterről szólva kijelentette: „ez az ember alkalmatlan mindenre, egyre alkalmas, és azt alá tudja támasztani bárki, aki épeszűen gondolkodik". Szerinte Magyar Péter „sörözni, bulizni, hazudni éjjel-nappal folyamatosan" képes, és minden egyes paktumot, minden egyes percét annak szenteli, „hogy Brüsszelnek, a Vébernagyúnak, a szakálas ördögnek és a rozogának, annak a platina fejűkének megfeleljen".
A kegyelmi ügy és Magyar Péter viszonya Varga Judithoz
Egy Zsuzsa nevű betelefonáló (84 éves) a kegyelmi üggyel kapcsolatban azt a véleményét fejtette ki, hogy abba „nagyon sokat belejátszott a Magyar Péternek a gyűlölete a feleségével szemben". Felidézte, hogy amikor kiderült, Varga Judit ellenezte a kegyelmet, Magyar Péter azt mondta: „lehet, hogy azt a papírt nem is Varga Judit írta alá". A betelefonáló szerint ezzel Magyar Péter „mindenképpen a felesége ellen megy és a feleség gyűlölete van", nem pedig kimosni akarja őt a felelősség alól.
A beszélgetés során a betelefonáló idézte a Dózsa Györgyről szóló verset: „Nem hallottátok Dózsa György hírét? Izzó vastrónon őt megégettétek, de szellemét a tűz nem égeté meg. Úgy vigyázzatok, ismét pusztíthat-e láng rajtatok." Ezt átvitt értelemben arra használta, hogy „az igazság eszméje az mindig a felszínre tör, csak idő kérdése".
Orbán Viktor szerepének értékelése
Zsuzsa hosszasan méltatta Orbán Viktor volt miniszterelnököt, akiről azt mondta: „olyan miniszterelnökünk volt, Dr. Orbán Viktor, aki kiállt az igazságért, a magyar hazáért, és ezt elismerték a világ vezetői". Szerinte az igazság eszméje „széjjelhintődött egész Európán", és a „patrióták" megjelenése miatt „nagyon-nagyon félt a brüsszeli, és ma is félnek, félnek attól a szellemtől, ami majd ki fog kelni".
„Olyan miniszterelnökünk volt, Dr. Orbán Viktor, aki kiállt az igazságért, a magyar hazáért, és ezt elismerték a világ vezetői, és az igazság eszméje széjjelhintődött egész Európán." – Zsuzsa *
A betelefonáló szerint Orbán Viktort „félre kellett tenni", mert „igen-igen sokan álltak melléje", és elismerték a békepárti politikáját, valamint azt, hogy nem akarta beengedni a bevándorlókat Magyarországra. Úgy fogalmazott: „azt mondták, 100 évben se születik egy se".
A TISZA-kormány hatalomra kerülésének értékelése
Zsuzsa szerint „borzalmas dolog, hogy olyanok kerültek a hatalomra, akik előbújtak az ürgelyukból a hatalomért és a pénzért". A TISZA politikusairól szólva megjegyezte: „Azt se tudjuk, kik ezek. Orbán Anita meg a többi. Hát nem szerepeltek ők a magyaroknak az életébe. Ide lettek téve sajnos, hogy végrehajtassák azt, amit akar Brüsszel."
A betelefonáló párhuzamot vont a Rákosi-érával, mondván: „megalakult az Újnépbíróság a parlamentbe". Szerinte Magyar Péter azt akarja, hogy „a 2,5 millió Fidesz az amnéziába essen, ne emlékezzen semmire". A 2006-os eseményekkel is párhuzamot vont, amikor szerinte a Gyurcsány-kormány „megverette a békés magyarokat".
A műsorvezető, Ottó egyetértett a betelefonálóval: „teljesen igaza van Zsuzsának, ezt csinálja Magyar Péter, de nem hagyjuk".
A mentelmi jog kérdése és a diszkós incidens
Egy Erzsébet nevű betelefonáló Magyar Péter mentelmi jogával kapcsolatban fejezte ki felháborodását. Felidézte azt az esetet, amikor Magyar Péter „megverte azt az embert, telefonját bedobta a Dunába", és a rendőrök nem intézkedtek. A betelefonáló szerint Magyar Péter „bebújt a mentelmi joga mögé, és nem lehetett lefolytatni a vizsgálatot", holott korábban azt állította, hogy első dolgaként megszünteti a mentelmi jogot.
„Azt állította még előtte, hogy ő első dolgaként megszünteti a mentelmi jogot, ehelyett mögé bújt." – Erzsébet *
A betelefonáló a kábítószerrel kapcsolatban is kérdéseket tett fel: „Ott volt a szobában a por, megmutatták a képen is, megmutatták a tévében. Megmutatták, csináltak vele valamit máshova, ahon van kábítószer. Ajtóstul mennek be a szobába. Ennél miért nem vizsgálták föl, mennyi por volt?"
A műsorvezető elismerte, hogy „jogosak a kérdései Erzsébetnek", de válaszolni nem tudott rájuk. Hozzátette: „politikusok esetében érzékenyebb ez a dolog", és a véleménynyilvánítás szabadsága és a garázdaság között nehéz határvonalat húzni.
A választási vereség feldolgozása és a további stratégia
Egy Imre nevű betelefonáló a további stratégiáról beszélt. Javaslata szerint Magyar Pétert minden nyilvános megjelenésénél szembesíteni kell az ígéreteivel és hazugságaival: „mindig legyünk ott és napra készen szembesítsük azzal, hogy mit ígért, vagy talán hazudott, vagy tudatosan félrevezette a magyar népet".
A betelefonáló szerint Magyar Péter „link módon fog csavarogni az országba", és „egy óra, másfél órára képes dolgozni naponta". Úgy vélte, azért van két helyettese is, „hogy valaki majd dolgozzon helyette, és semmiért nem vállal felelősséget, mert ott se lesz".
A műsorvezető megjegyezte, hogy „amióta megalakult a kormány, de tulajdonképpen a választás éjszakája után eltelt hetekben folyamatosan derül ki, hogy mi mondtuk az igazat, nekünk volt igazunk, minden úgy alakul, ahogy mi megjósoltuk". Ennek ellenére „soha nem látott mértékű a Tiszapárt támogatottsága", és „most már valami 80%-okat mérnek nekik a biztos pártválasztók körében".
„Amióta megalakult a kormány, de tulajdonképpen a választás éjszakája után eltelt hetekben folyamatosan derül ki, hogy mi mondtuk az igazat, nekünk volt igazunk, minden úgy alakul, ahogy mi megjósoltuk." – Ottó (műsorvezető) *
A betelefonáló szerint „ezt a Nimbuszt le kell bontani", és „az erőből értenek, ezt föl kell mutatnunk". A műsorvezető hozzátette: „szerveződjünk, mozgolódjunk, és ahogy itt több telefonálótól is hallottuk, induljunk el, és szembesítsük minden bűnükkel, minden hazugságukkal, minden félrevezető szándékkal a jelenleg kormányon lévőket".
A Kalergi-terv és az Európai Egyesült Államok koncepciója
Egy Éva nevű betelefonáló Angela Merkel kitüntetése kapcsán részletesen beszélt a Kalergi-díjról és a mögötte álló koncepcióról. Elmondása szerint Merkel már 2010-ben megkapta a Kalergi-díjat, amelyet Richard Coudenhove-Kalergi grófról neveztek el, aki „létrehozta a Páneurópai Uniót", és 1925-ben könyvet is írt a témában.
A betelefonáló szerint a terv lényege: „Európa egyetlen állammá szerveződése", amelyben „népét sötétbőrű ázsiai és afrikai keveredéssel összeolvasztva létrehozni egy – ő úgy írta – ember alatti fajt". Hozzátette: „a nemzeti érzés azt mondta káros, helyette egy föderális és a népek egyesülésének majd feloldódásának a területét kell végrehajtani".
„A terve Európa egyetlen állammá szerveződése. Tehát szervezék egy állam, legyen egész Európa, népét sötétbőrű ázsiai és afrikai keveredéssel összeolvasztva létrehozni egy – ő úgy írta – ember alatti fajt." – Éva *
A betelefonáló felsorolta azokat az intézményeket, amelyeket szerinte már létrehoztak ennek érdekében: Európai Bíróság, Európai Ügyészség, Bankunió, Értékpapírunió, valamint a „magánmegtakarításokat meg a nyugdíjalapokat összevonni, és majd ők rendelkeznek vele, majd ők osztják el arra, amire akarják".
A műsorvezető hozzátette, hogy a TISZA „tele van volt DK-s szavazóval, a DK pedig Dobrev Klára vezetésével kőkeményen kiállt ennek az Európai Egyesült Államoknak a létrehozása mellett", és Dobrev azt mondta, hogy „ez az egyetlen út, ami boldog és élhető Magyarországhoz vezet".
A stílus és a politikai kultúra kérdése
Éva betelefonáló a stílus fontosságát is hangsúlyozta, párhuzamot vonva „A walesi bárdok" című verssel: „Edward király ugye azt mondta, hogy vers ebek meg hitvány ebek. Ugyanazt csinálja Magyar Péter. Azt mondja, hogy Orbán bábok." Szerinte „ha egyetlen egy tiszás vagy egyetlen egy fideszes jutott volna be a parlamentbe, és ha több mind tiszás lenne, akkor sincs joga így beszélni az emberekkel".
A betelefonáló szerint „amiben nem lehet engedni, hogy 100 napot adjunk neki, amiben nem lehet engedni, az a stílus. Tehát azt nem lehet megengedni, hogy azok a szavazók, akik 2.700.000-en voltak meg a Mi Hazánkra a 300.000-en, hogy azokkal úgy beszéljen, mint a kutyával."
SMS-üzenetek és további felvetések
A műsor során számos SMS-üzenet is érkezett:
-
Albert szerint Magyar Péter „cirkuszt csinál a népnek, de elfelejti, hogy a magyar nyelv jelentős különbséget tesz a cirkusz és a cirkuszolás között", és párhuzamot vont Napóleonnal, aki „politikai koncra volt szüksége, ezért elfogadta és kivégeztette az enghieni herceget".
-
Joli Szegedről azt írta: „Magyar Péter látványpolitikát csinál, vádaskodik, sérteget, törvénytelenül bocsát el embereket. Ez az út a diktatúra felé."
-
Pap György a pontos szóhasználat fontosságát hangsúlyozta, mondván: „Szóból ért a magyar ember", és hiányolta, hogy a műsorban nem nevezik meg pontosan, kik állnak az ukrán gabona mögött, és kit képvisel valójában az EU vezetése.
-
Magda szerint „Miklós most demokratikus úton akarja megdönteni a kormányt", és „ideje lenne, hogy a nemzetiek ezt tudomásul vegyék". A műsorvezető válasza: „jogos, tudomásul kell venni, de nem muszáj beletörődni".
-
Vilmos azt írta: „elképesztő módon hazudoznak ránk. Meg kellene találni erre az ellenszert, mert ez is hozzájárulhatott a választási eredményhez."
-
Péter szerint „az sajnálatos, hogy Orbán Viktor nem maradt, de nem tudta megfékezni a neres harácsolást. Ez lett a népítélet. Magyar Péter pedig egy tehetségtelen senki."
-
Norbert a panelból azt javasolta: „be kellene ültetni most a parlamentbe Varga Juditot, Novák Katalint és Balog püspököt. Ők meccseljenek velük."
-
Többen írták, hogy „sok fiatal és kábítószeres azt látta, hogy ezután lehet észvesztve bulizni és szipni", és hogy „a nárcisztikus szociopata erre a példa és a hivatkozási alap".
-
Egy névtelen SMS-író felvetette: „ha Magyarországon elhatalmasodik az erőszakos diktatúra, más vélemények elnyomása, az USA itt is eltakarítja a hatalomból a személyi kultuszt irányító vezetőt és bandáját, mint Venezuelában és Iránban".
-
Domoz szerint „nagy hibát követtünk el az elmúlt 16 évben. Ezzel a megdobnak kővel, dobvisza, kenyérrel, szánalmas gyengeséget mutató hozzáállással. Gyengének látszottunk, és ezt a látszott gyengeséget tolja ez a dupla nulla a híveinek."
A műsorvezető zárszavában megerősítette: „ezt a választást elbuktuk, de ezt tudomásul kell venni, bármilyen nehéz, ugyanakkor nem szabad beletörődnünk. Úgyhogy szerveződjünk, mozgolódjunk."
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „a rendel miniszter elnök fogadta a TUSK ott terelgette jobbra-balra" – valószínűleg Donald Tusk lengyel miniszterelnökről van szó, de a mondat értelme homályos.
- „Mikás kaut paktum" – nagy valószínűséggel a Migrációs Paktumra utal, ASR-hiba.
- „Vébernagyú" – valószínűleg Ursula von der Leyenre utaló gúnynév, de az ASR torzítása miatt nem egyértelmű.
- „a rozogának, annak a platina fejűkének" – valószínűleg szintén valamely EU-s vezetőre utaló gúnynév, de nem azonosítható egyértelműen.
- „Garicú Zoli" – a név torzult, a betelefonáló valószínűleg Gajdics Zoltánként mutatkozott be, de az ASR „Garicú"-ként rögzítette.
- „Kreegházáról" – valószínűleg egy településnév torzult alakja, nem azonosítható.
- „a mennyei százak az pedig Eur a Ukrajnában, akik a majdan téren ugye meghaltak" – a „mennyei százak" kifejezés valószínűleg a „mennyei százakra" (a Majdan téri áldozatokra) utal, ASR-hiba.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:56]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:00:59]A szócsaták bajnokaival.
[00:01:02]Paláver hangra fel.
[00:01:07]Jó napot kívánok.
[00:01:07]Köszöntöm a Hír FM rádió hallgatóit.
[00:01:09]Folytassuk a palávert.
[00:01:12]Engedjék meg, hogy néhány SMS-sel csinálja kedvet a telefonálláshoz.
[00:01:16]Azt írja nekünk Albert.
[00:01:19]A köztársasági elnök úrral való csörtéjéről, Petinek nekem Napóleon jut az eszembe, amikor politikai koncra volt szüksége, ezért elfogadta és kivégeztette az enheini herceget.
[00:01:31]Erre még főminisztere Téleránd is felháborodott, mondván: "Es több, mint bűn, ez hiba."
[00:01:39]Szerintem is, méghozzá jókora.
[00:01:43]cirkuszt csinál a népnek, de elfelejti, hogy a magyar nyelv jelentős különbséget tesz a cirkusz és a cirkuszolás között.
[00:01:51]Írad tehát Albert.
[00:01:55]Aztán Laci gazda.
[00:01:55]Az ukrán gabona problémájának kérdését az új földművelésügyi miniszternek és tanácsadóinnak kell megoldani.
[00:02:03]A régi új Raska úr biztosan erre is tud jó tanácsokat adni.
[00:02:09]Ha komolyra veszem a dolgot, akkor a megoldás például azt jelenthetné, ha a 10 legnagyobb kereskedő, illetve a 10 legnagyobb feldolgozót nézegetné meg jobban, a népik és a NAV, ugyanonnan van az áróalap, megfelel az a magyar szabványoknak?
[00:02:27]Befizették utána az adót az utolsó kilogrammig?
[00:02:30]Írta tehát nekünk Laci gazda.
[00:02:33]És még egyet a végére.
[00:02:33]Azt írja Joli Szegedről, Magyar Péter látványpolitikát csinál, vádaskodik, sérteget, törvénytelenül bocsát el embereket.
[00:02:45]Ez az út a diktatúra felé.
[00:02:50]Okkal tüntessünk, de szervezetten.
[00:02:53]Addig is türelem.
[00:02:53]Írta tehát Joli Szegedről.
[00:02:56]Itt van velünk a vonalban Zoli.
[00:02:59]Vele folytatjuk a műsort.
[00:02:59]Jó napot kívánok Zoli.
[00:03:01]Parancsoljon.
[00:03:04]Üdvözlöm.
[00:03:04]Garicú Zoli vagyok.
[00:03:05]Kreegházáról is a rádió hallgatókat is.
[00:03:08]Az első téma ez a Rudbárt, hogy hogy hívják a nevét?
[00:03:11]Csak úgy hívják.
[00:03:12]Így van.
[00:03:13]Miniszterelnök helyettes kancellári miniszter.
[00:03:16]Igen.
[00:03:16]Hát idáig nem tudtunk semmitról, legalábbis egy nem nagyon, de mostan bezárult az a bizonyos gyűlöleti kör, amit Magyar Felépített.
[00:03:24]Ez az ember tiszta szívből gyűlöli a Fideszteseket, a Fidesz mindenkit.
[00:03:29]hozzátartozó összes olyan emberkét, akinek akár egy tolvonást vagy egy betűt is tett a Fidesz.
[00:03:38]Igen, ez jól jól látszott a meghallgatásán meg a megnyilvánulásain, mióta ők vannak kormányon.
[00:03:42]Így van.
[00:03:45]Igen, azért is.
[00:03:45]Úgyhogy itten csatornám be azt a pár kis tiszás szavazót, akik rájuk szavaztak, hogy ideje lesz odafigyelni, hogy mit fog cselekedni ez a kormány, mert ez nekik is épp úgy fog fájni.
[00:04:01]Sőt, nekik fog még igazán csak fájni, mert a Fideszra szavazó emberek tudják.
[00:04:08]Igen.
[00:04:08]Mi legalább csalódni nem fogunk.
[00:04:11]Mi nem csalódunk.
[00:04:11]Hát rosszul.
[00:04:11]Igen, rosszul esik.
[00:04:13]Már értünk mi Kádákorszakban is dolgoztunk, meg visszafel az egész kommunizmust úgymond végigértük, végigszenvedtük sokszor olykor nehezen, könnyebben, ki hogyan, de akik ezek a fiatal 18 éves gyerekek is oda szavaztak azért, hogy buli van.
[00:04:32]Most legalább meg fogják tapasztalni azt, hogy milyen az olyan buliba élni, ahol nem a buli királyok, ők csak az elszenvedő aranyjai lesznek ennek a dolognak.
[00:04:40]Sajnálatos.
[00:04:40]Bózom meg is fogják ezt majd bánni utána.
[00:04:43]De hát már úgymond eső köpönyek leszem.
[00:04:49]Hallgattak az De bár akkor késő lesz mondják mi felénk.
[00:04:52]Igen.
[00:04:53]Igen.
[00:04:53]Hát én első után köpenyek.
[00:04:53]Na mindegy.
[00:04:56]Az a lényeg, hogy bezárult a kör.
[00:04:58]Innentől kezdve lényege nem változtat semmit.
[00:05:00]A gyűlölet és a kampányüzemmód ugyanúgy folytatódik tovább.
[00:05:07]Ott én úgy tudom 13-átor ő már miniszterelnök ez az MPI.
[00:05:12]Úgyhogy neki már úgy kellene viselkedni.
[00:05:14]Éppen néztem a rendel miniszter elnök fogadta a TUSK ott terelgette jobbra-balra, hogy hova kell álljon, hogyan álljon a a katonoság előtt, hogy tisztelt adás véget.
[00:05:25]Lövésre nincs az egész.
[00:05:27]Ez az ember még most szem beszél azokkal a dolgokkal, amiket Orbán Viktor miniszterelnökünk csinálta és tudott folyamatosan és tisztelettel válták.
[00:05:38]Magyar himnusszal fogadták.
[00:05:38]Őt azt nem fogják fogadni szerintem semmivel.
[00:05:40]Egy sőrel mta vagy egy whkivel a kezébe.
[00:05:45]Ennyi az első témára.
[00:05:45]A második, hogy megszüntették vagy megszűnt ez az összes cuccmra való tilalom, amit Ukrajnából behoznak.
[00:05:55]Tehát igen, itt is megint csak arra tudok volna kanyarodni a fiatal fideszesekre meg a fid bocsánat a tiszásokra meg a tiszás szaladókra, hogy ugyan majd most már akik azon nőttek fel, hogy mei kész meg ilyenek amíg olyan kajákat ettek lövésük sincs, hogy miből van az összerakva ugye most még hozzájön ez a Ukrajnából bejőre nem csak gabona jön a tojás baromfél fékkész termékek késztermékek Egy itt látom napi szinten a pályán fagyasztott csirke cuccokat panírozva mindenfél formába hordják befelé viszik, de most már itt is meg fog állni.
[00:06:34]Na majd akkor arra kérem a ciszás szavazókat, fiatalokat és a velük egy idősöket is, hogy most már próbálnak dolgozni de keményen, mert az orvosi ellátás az elkövetkező években, mikor felgyűkö szervezetebb ez a temédek méreganyag, amit odakint használnak Ukrajnába, az nem kevés pénzbe fog kerülni, nem a gyógyugyitása, annak a szinten tartása, hogy ne rammoljon tovább az egészségm és azoknak a gazdáknak is üzem tennék a tiszásoknak, akik rájuk szavaztak ezekre az emberkékre, a Tiszavezetőkre, hogy az a 100 millió vagy akár 1 milliárdos géppartját lassan kezdje el befizetni a kormánynak a hitelét, vagy próbálja meg értékesíteni, mert innentől kezdve örülni fog, ha Magyarországon fogja tudni értékesíteni az étkezési buzá búzáját takalmányi búzába pár 1000er Ft-os mázsás árba.
[00:07:34]Hm.
[00:07:34]Mert nem fogja, mert Ukrajnából ott olyan gabonásznak annyi mennyiséget, hogy Magyarországot be tudják vele borítani, úgy, hogy nem is látszik a Tokai hely sem alra.
[00:07:46]Na el lehet gondolkodni a Tiszás eltársaknak, hogy mi hova húzták ők az X-et és csak ez az egy a millió külön.
[00:07:54]azért majd 1300 ígéretéből, amit ő megvalósítani vélt papírom meg a kampányidőben, abból irányba még semmit nem csinált, de az ellenkezőt idáig mindet megtette.
[00:08:06]Nem tudom, hogy mi lesz a véged, hogy ennek az országnak, hogyha ez az ember ebben az évben a jövő év elején nem fog innen elmenni, akkor ezt az országot végmésen el lehet írni.
[00:08:15]Nem Lengyelország szintjére, de Románia szint alá.
[00:08:20]jóval, jóval a román szint alá fog kerülni Magyarország.
[00:08:22]Ha az európ bevezetik, akkor meg végképp megszűnt a magyar népnek a létezése.
[00:08:27]A harmadik témáról csak annyit, ennek a menyecskeinek még európai nem tudom milyen díjat adtak kitüntetve.
[00:08:34]Ezek nem azt kellett volna tömeggyilkossága fels felszarvazott díjat kellett volna neki átadnia.
[00:08:45]2015 óta az egész uniót megszomorította, megkeserítette, nyomorba döntötte.
[00:08:51]Egyetlen egy ország volt, aki állta a sarat, az Magyarország és Orbán Victornak köszönhetően.
[00:08:55]Na most ez is megszűnt.
[00:08:58]Innentől kezdve június 12- felszabadul a Mikás kaut paktum, vagy mi a szúra, akkor lép hatályba.
[00:09:06]Igen, akkor lép hatályba.
[00:09:09]Én nem kívánok semmi jót, se rosszat senkinek.
[00:09:11]Csak annyit szeretnék, hogy minden tisztánra a férfi kettő, hölgyre négy migrációszor.
[00:09:16]Ez a baj, hogy ezt nem fogjuk tudni, hogy kik szavaztak a tiszá.
[00:09:22]Én tudlok egy jó párat, de ezt fogom figyelni.
[00:09:23]A ne ne kívánjunk ilyet, mert akkor mi már nem fogunk elférni ebbe a szegény országba.
[00:09:31]Nem kívánom én, de ez lesz, mert ugye egy kötő fogott ember nem tud mit tenni, csak azt, amit parancsolnok neki, és azt, amit mond magyarázhat ő meg makokat a kérdésre a mai napig egyetlen kérdésre nem válaszol.
[00:09:47]Bármelyik média sajtóság, bárki felteszi neki a kérdést, nem válaszol hív számoz, nézzen utána üzemanyagárat kérdezték tőle.
[00:09:56]Nem jól olvastam.
[00:09:59]mondja neki a hölgy hát akkor 120 dollár volt egy hordó most a 109 akkor miért nem lehet a 408 nem aktuális mert nem drága ez a válaszal ez az ember alkalmatlan mindenre egyre alkalmas és azt alát tudja írni bárki aki épész gondolkodik sörözni bulizni hazudni éjjel nappal folyamatosan az embereket félrevezetni és minden minden egyes paktumot minden egyes perc annak szentelni, hogy Brüsszelnek, a Vébernagyúnak, a szakálas ördögnek és a rozogának, annak a platina fejükének megfelelje.
[00:10:36]Köszönöm szépen, hogy meghallgatott.
[00:10:39]Gajd Zolin, mi köszönjük, hogy hívott bennünket.
[00:10:41]Várjuk máskor is szeretettel.
[00:10:44]Viszontlátásra.
[00:10:44]Néha tényleg én is úgy érzem, hogy Magyar Péter mikor magára marad, mondjuk esténként, akkor jókat röhög rajtunk, hogy hogy átverte az egész magyar társadalmat.
[00:10:54]De hát persze ez csak az én fantáziám terméke.
[00:11:00]Na menjünk úgy tovább, hogy Zsuzsát kapcsoljuk.
[00:11:01]Kezicsoklom Zsuzsa, tessék parancsolni.
[00:11:03]Sok szeretettel üdvözlöm kedves Ottó.
[00:11:06]Engedje meg, hogy ezt mondjam, hogy Ottó 84 éves vagyok.
[00:11:12]Mindig hallgattam önt is nagy szeretettel.
[00:11:14]Nagyon szépen köszönöm.
[00:11:14]Először is, először is hadd mondjak valamit ebbe a kegyelmi ügybe.
[00:11:21]Minden igaz, amit elmondanak a beszólók róla, de én még egy dolgot hadd mondjak, ami nekem olyan érzésem van, hogy ebbe nagyon sokat belejátszott a Magyar Péternek a gyűlölete a feleségével szemben.
[00:11:36]És ezt egy mondattal nem akarok sokat beszélni róla, csak megütötte egy mondat a fülemet azután, miután előkerültek ugye a papírok, és azt mondta, hogy kiderült, hogy Varga Juditnak semmi köze nincs.
[00:11:52]Ez ő ellenezte ezt.
[00:11:55]Erre mit mondott a magyar Péter?
[00:11:58]De lehet, hogy azt a papírt nem is Varga Judit írta alá.
[00:12:06]Tehát most már ha aláírta valaki más, mert Varga Judit igenis ellenezte, de most utólag biztos valaki más azt aláírta.
[00:12:16]Tehát mindenképpen a felesége ellen megy és a feleség gyűlölete van.
[00:12:23]Nem sok sokan meg úgy értelmezték ezeket a megnyilvánulásokat, hogy éppen hogy ki akarja mosni a feleségét és ki akarja vonni a felelőssek közö.
[00:12:32]Nem, nem, nem azt mondta, hogy lehet, hogy nem is ő írta alá azt azt, amiben itt a B.
[00:12:40]De de az úgy volt, hogy először ellenezte s nem írta alá.
[00:12:43]Majd a köztársaság elnök ennek ellenére megadta a kegyelmet, s azt már ellenjegyezte Varga Judit.
[00:12:52]De most meg azt mondta, hogy lehet, hogy nem őel jegyezte ellen, mert ő ő is engedélyezte ezt.
[00:13:01]Ühüm.
[00:13:02]És azt a papírt, amit mégis ő visszavonta, és azt mondta, hogy nem ellenzi, azt mást írta alá.
[00:13:07]Tehát ő maradt benne abban, hogy ő szóval mindenbe beleköt a Magyar Péter.
[00:13:17]Na most engedje meg, hogy egy verszakkal majd a a tiszások, a fiatalok nézzenek utána, hogy mit idéztem.
[00:13:30]Nem hallottátok Dózsa György hirét?
[00:13:34]Izzóvastrónon őt megégetétek, de szellemét a tűz nem égeté meg.
[00:13:37]Úgy vigyázzatok, ismét pusztíthat-e láng rajtatok.
[00:13:44]Na most átvitt értelemben szeretném ezt elmondani, hogy az igazság eszméje az mindig a felszínre tör, csak idő kérdése.
[00:13:57]Ez a tűz szelleme az ismét pusztíthat nem háborúra, vagy gondolok én, hanem arra, mert nem múlt el a félelmük a Brüsszelbe se azzal.
[00:14:15]hogy a választásokon vesztett a Fidesz, mert olyan miniszterelnökünk volt, Dr.
[00:14:23]Orbán Viktor, aki kiállt az igazságért, a magyar hazáért, és ezt elismerték a világ vezetői, és az igazság eszméje széjelhintődött egész Európán.
[00:14:35]Itt voltak a patrióták, és ettől nagyon-nagyon félt a brüsszeli, és ma is félnek, félnek attól a szellemtől, ami majd ki fog kelni, és mindig nőni fog, a felszínre fog törni, mert az, amit a Brüsszel csinált Európából, ezek a brüsszeli vezetők tönkretették egész Európát.
[00:15:07]és nem fogják sokáni Európába.
[00:15:07]Európa lesz a vesztük a brüsszelieknek.
[00:15:14]Ez biztos, hogy így fog történni, mert mert szóval amit ahogyan csinálnak és amit csinálnak egész Európába, tönkretesznek mindent.
[00:15:27]Ugye félre kellett Orbán Viktort tenni, mert most már igen-igen sokan álltak melléje, és elismerték, hogy az ő, ami békét akart Ukrajnába, ahogyan politizált, ahogyan nem akarta Magyarországra a behozni a a bevándorlókat, mindenhogyan azt, hogy ilyen országot védő és egész Európát védő, igazsággal védő, mint Orbán Viktor azt mondták, 100 évben se születik egy se.
[00:16:09]biztos, hogy nem fog, ahogyan a Magyar Péter azt mondta, hogy az egész Fidesz kormány, Fidesz keresztény demokrata kormány a szem a a történelem személyndobjára kerül, nem odova fog kerülni, hanem az igazságra fog, ők fognak odakerülni ezzel, hogy árulják a hazát.
[00:16:34]Ez ez egy borzalmas dolog, hogy olyanok kerültek a hatalomra, akik előbújtak az ürkbejükból a hatalomér és a pénzért.
[00:16:44]Most nem a fiatalokról beszélek, mert a fiatal fiatal, de ott nagyon sok idősebb is van.
[00:16:50]Tudják ők az igazságot, de a hatalomért, a pénzért hajlandók a legbecstelenb dologra is hazátárulni, idegenek kezére játszani.
[00:17:01]Ide tették a magyaroknak a fölé az idegen szívűeket.
[00:17:09]Azt se tudjuk, kik kik ezek.
[00:17:09]Orbán Anita meg a többi.
[00:17:12]Hát nem szerepeltek ők a magyaroknak az életébe.
[00:17:15]Ide lettek téve sajnos, hogy végrehajtassák azt, amit a akar Brüsszel, a Brüsszel akarat.
[00:17:28]És ez egy borzasztó gajdics úr, hogy elgondolja az ember, hogy már úgy magamban gondoltam, hogy ez a magyar Péter, ez talán a hazugságon a tehetsége a hazugságra, azon kívül talán még hipnotizálni is tud, merthogy egy ilyen tömeget arra rávenni, hogy lakatot tegyen a szájukra, hogy senki ne merje a vélemény kimondani.
[00:17:57]Hát most olyanok ültek be a parlamentbe, hát hogyan volt?
[00:18:01]Hogyan volt a Rákosiéra alatt?
[00:18:04]Mi volt?
[00:18:07]Népbíróság.
[00:18:09]Hát most ők azt fogják, nem lesz ellenvetésük semmibe a Magyar Péterrel szemben.
[00:18:15]Hát megalakult az Újnévbíróság a parlamentbe.
[00:18:21]Hát az ember elgond a szóval ha belegondolunk, hát idáig csak mindenre rá egyetlen egy ellenvetésük nem volt a Magyar Péter akármit csinált.
[00:18:31]Magyar Péter pedig azt akarja, hogy a 2,s5 millió Fidesz az amnéziába essen, ne emlékezzen semmire.
[00:18:46]Hát azt csinálták a a ha párhuzamot vonunk a Gyurcsány kormánnak, mikor csinálta azt, hogy 2006-ban megverette a békés magyarokat?
[00:19:00]Akkor már ők olyan állapotban voltak, hogy azt mondták, hauntuk éjjel, nappal meg este.
[00:19:05]Másfél évig nem korbán kormányoztunk, majdnem beledöglöttünk.
[00:19:12]Megmondom szó szerint.
[00:19:16]Mikor már ilyen helyzetbe kerültek, akkor mit csináltak?
[00:19:20]A békés magyarokat jól megverették, hogy ne merjetek egyet se szólni ellenünk.
[00:19:23]Az ellen, ahogyan mi kormányoztunk, meg ahogyan tönkretettük az országot.
[00:19:28]Most ugyanezt csinálja Magyar Péter, meg akarja félemlíteni a fideszeseket.
[00:19:37]Most mentek a börtönbe, meg ezt csinálunk veletek, kidobálunk.
[00:19:43]Nem hagyjuk Zsuzsa.
[00:19:43]Nem félünk.
[00:19:46]Nem félünk, de nem igaz, Gajdicsú.
[00:19:46]Nem ezt csináljak.
[00:19:50]Ugyan csináljak most azért is mondom, hogy hogy teljesen igaza van Zsuzsának, de nem hagyjuk.
[00:19:58]Nem hagyjuk.
[00:19:58]Tehát ugye ne ne kezd ne menjünk amnéziába, hogy mi elfelejtünk mindent.
[00:20:05]Azt a sok jót, azt a sok jót.
[00:20:08]Így van, hogy ők nyugalomba, békébe és jól éltünk itt Magyarországon és ők is úgy éltek, abba éltek.
[00:20:14]Ez a borzasztó.
[00:20:14]Élvezték.
[00:20:18]Tessék elképzelni még egy mondatot.
[00:20:21]Beszéltem egy fiatal emberrel, akinek az édesapja az Orbán kormány alatt lett vállalkozó.
[00:20:27]meggazdagodtak.
[00:20:27]Jól vannak.
[00:20:30]A fia bennült a gyönyörű kocsiba, 19 éves.
[00:20:33]Aztán akkor volt, hogy nem lesz benzin, hogy ugye benzin esetleg drágább lesz és kevés lesz vagy valami.
[00:20:40]És hogy ugye nem engem a Ukrajna nem adott.
[00:20:47]Igen.
[00:20:47]Igen.
[00:20:47]Csak a a lényeget mondja Zsuzsa, mert nagyon eltelt az idő.
[00:20:51]És mit mondott?
[00:20:53]Igen, majd a Tisza alatt lesz benzin.
[00:20:56]Tudja mit mondott ez a bennül mindent megkapó fiatal ember?
[00:21:01]Azt mondta, ő azért fog a Tiszára szavazni, mert akármilyen drága lesz a benzin, de legalább lesz.
[00:21:10]Hát hát igen, igen.
[00:21:12]Szóval ez egy borzasztó borzasztó észt nem adnak a pénzzel.
[00:21:15]Az a helyzet.
[00:21:16]Zsuzsa nagyon szépen köszönjük, hogy föltetszett hívni bennünket.
[00:21:18]Várjuk máskor is szeretettel.
[00:21:20]És még egyszer hangsúlyozom, igaza van Zsuzsának, ezt csinálja Magyar Péter, de nem hagyjuk.
[00:21:28]Nézzünk meg néhány SMS-t.
[00:21:28]Azt írja nekünk Pap György: "Szóból ért a magyar ember, tartja a bölcs mondás.
[00:21:34]Szerintem ezt az egyszerű alapigazságot súlyosan megsérti, és el is veszíti az értelmi és érzelmi hatását is a híradás.
[00:21:42]Ha a közösségi médiánkban nem félreértelmezhetetlen és pontos szavakat használunk.
[00:21:49]Például mind a három téma valóban brutálisan kártékony tény hivatkozik.
[00:21:58]Azt mondja, hogy a ki a kormány második embere?
[00:22:00]Game módosított ukrán gabona akadálytalanul ömlik hazai piacra.
[00:22:02]Az EU kitüntette Angela Merkelt a migrációs válság kezeléséért, de meg kellene nevezni félreérthetetlenül és pontosan egy-egy szóval azt is, mire és kik képezték ki azt a második embert.
[00:22:15]Ukráne és valójában kiknek a tulajdona is az ukránként szándékosan, félrevezetően hivatkozott és hazudott gabona.
[00:22:25]És Merkelt kitüntető EU szó mit is takar valójában a magyar emberek elől.
[00:22:31]Kit képvisel az EU vezetése?
[00:22:34]Az európai emberek érdekét nem, de akkor kiét?
[00:22:36]Ezek az ugyanarra utaló egyszerű szavak hiányoznak.
[00:22:42]Ezért nem érti ezt a magyar ember.
[00:22:44]Bár jól lehet, még sok más ok miatt sem, de a pontos szavak nélkül biztosan nem.
[00:22:49]Ráadásul a szavazók kritikus rétegének tömegét el sem mérik még ezek a szavak sem, csak a saját táborunkat.
[00:22:56]Teljesen igazat adok Györgynek, csak azt az egyet hiányolom, hogy ő se írta le.
[00:23:02]Ezt a szót várjuk akkor, hátha egy következő SMS-ben megteszi ez György.
[00:23:07]És akkor azt is elmondjuk, hogy ő kikre, mikre gondol.
[00:23:12]Erzsébet van a vonalban.
[00:23:12]Kez csokkolom Erzsébet, tessék parancsolni.
[00:23:16]Jó napot kívánok, Ottó.
[00:23:16]Hát én szeretném már megmondani, nagyon fö sokan föl vagyunk háborodva az, hogy a titkós hazaárulás szaváér ennek a Ó, nem majdnem mond ne maradjunk mi kultúráltak és tudjuk kire gondol.
[00:23:33]Mondom, de hát hogy tudja mondani a magyar népnek az, hogy piszkos hazaárul.
[00:23:39]Hát ki tükörbe nézett.
[00:23:45]Tükörbe nézett.
[00:23:45]Így beszél magával.
[00:23:50]Ki a hazaáruló?
[00:23:50]Hát nem ő.
[00:23:54]Igen.
[00:23:54]Ezt kölcsönösen használjuk egymásra egy idő óta.
[00:23:59]Itt volt a diszkóban, hogy viselkedett.
[00:24:02]Egy normális ember nem viselkedik így.
[00:24:05]Biztos sok volt a por.
[00:24:05]Megverte azt az embert, telefonját bedobta a Dunába.
[00:24:09]Hol voltak az egyeruhások?
[00:24:15]Ott voltak, de elengedték.
[00:24:18]Csináltak vele valamit?
[00:24:18]Majd ha az én gyerekem, vagy az én férjem, vagy az én hozzám tartozó lett volna, vagy a másiknak a hozzátartozója, majd húzkodták volna ott a földön, meg hat rendőrsége autó kiment volna, azt mevitték volna rendőrséggel.
[00:24:36]Ezt mi nem vitték be rendőrséggel?
[00:24:38]hagyták, hogy elmenném másnak büszebbe, hogy a hogy a mentelmi jogot megkapja.
[00:24:50]Fölvagyunk nagyon sok.
[00:24:50]Há nem, nem tudok ezzel vitatkozni.
[00:24:52]Az a helyzet, hogy nyilvánvaló, hogy politikusok esetében érzékenyebb ez a dolog.
[00:25:03]De teljesen igaza van abban, hogy bebújt a mentelmi joga mögé, és nem lehetett lefolytatni a vizsgálatot.
[00:25:07]eszembe holott azt állította még előtte, hogy ő első dolgaként megszünteti a mentelmi jogot ehelyett mögé bújt.
[00:25:18]Igen, igen, igen.
[00:25:18]Ott volt a szobában a a por megmutatta a képen is megmutatták, h láttam a tévében.
[00:25:28]Megmutatták, csináltak vele valamit máshova, ahon van kábítószer.
[00:25:35]Ajtósul mennek be a szobába.
[00:25:38]Ennél miért nem vizkálták föl, mennyi por volt?
[00:25:44]Jogosak a kérdései Erzsébetnek, de válaszolni én nem tudok rá.
[00:25:48]Nagyon sokan föl vagyunk háborodva ezért a dolgokért.
[00:25:50]Ez Magyarhat azért, mert a bíróságon dolgozik a familia.
[00:25:59]Hát azért már bocsásson meg a világát, de nem élhetne vissza.
[00:26:05]Jogos.
[00:26:07]nem élhetne ezzel vissza.
[00:26:07]Búzasztó amilyen nagyképű egy egy na nem mondom, hogy milyen ember.
[00:26:18]Utolsó ember.
[00:26:18]Na én nekem nem lesz biztos, hogy a miniszterelnököm, de sokan mondják, hogy nem is fogják neki mondani a miniszterelnök.
[00:26:30]Ez van.
[00:26:30]Igen, igen.
[00:26:30]És nagyon sok mindent elnéznek a az egyen ruhások.
[00:26:33]Nem mondom, hogy hogy rendőrök, mert a rend őr az az rendet csinál.
[00:26:44]De hát ezek csak kimentek azt a azt a szerencsétlen embert húzkodták, mer azt mondták, hogy a szót a Petinek, hogy hogy ne hazudjon.
[00:26:53]Ö, tehát húskóták, mutatták a tévében, láttuk azt is.
[00:26:59]És és ők kiabálták piszkos, Fidesz, piszkos.
[00:27:03]Odament hozzá az egyen ruhás.
[00:27:07]Nem egyik ő se, hogy csöndbe legyetek, hogy ne kiabáljanak.
[00:27:13]Senki nem csinált, egy rendőr se csinált semmit se, csak ha fölveszik az egyen ruhát, aztán kész.
[00:27:18]akit gondolják, hogy megbüntetik, azt megbüntetik, mert tudják, de még egyszer rangzom Erzsébet, hogy azért például ez az utóbbi példa is, ott nagyon nehéz határvonalat szabni a véleménynyilvánítás szabadsága és és a a garázdaság között, de ez politikailag érzékeny terület, és nyilvánvaló, itt kevésbé fog a rendőrség aktív lenni, nem az ő dolga ugyanis, hogy eldöntse, hogy hát De már meddig terjed a véleménynyilvánítás és honnan kezdődik a hát ez van.
[00:27:56]Mi is föl voltunk háborodva, amikor a békés tüntetők közzé kardlappal meg könygázzal meg gumilövedékekkel rontott a akkori rendőrség.
[00:28:04]Nem szeretném, ha ez megismétlődne.
[00:28:08]Hát mind inkább akkor ordítozzanak hülyeségeket rólunk.
[00:28:11]Igen, igen.
[00:28:11]Miért kellett engedni, hogy a piszkos Fidesz Nem engedték, hogy normálisan tudjon beszélni a miniszterelnökünk, azért, mert ezek a a nyálatcájaú a kiabálták.
[00:28:23]De ha nekik ez a véleményük, had mondják Erzsébet, nem kell ezzel foglalkozni.
[00:28:27]Nem ez a baj.
[00:28:27]Az a baj, hogy hogy se az anyjuk, se az iskola meg nem nevelte őket, hogy így nem viselkedünk.
[00:28:32]Ez baj.
[00:28:35]Ebben igaza van.
[00:28:37]Hát ez nem a rendőrség dolga.
[00:28:39]őszintén úgy viszelkednek, mint akik a vadonban őtek.
[00:28:43]Világos.
[00:28:43]Erzsébet, nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.
[00:28:44]Várjuk máskor is.
[00:28:46]Hívjon szeretettel.
[00:28:46]És nézzünk meg néhány SMS-t, vagy legalább egyet, merthogy azt írja nekünk Magda, hogy Miklós most demokratikus úton akarja megdönteni a kormányt.
[00:29:02]Egy hónapja Demokratikus úton választottuk meg Magyar Péter pártját.
[00:29:07]Választották meg Magyar Péter pártját a magyar választók.
[00:29:13]Ideje lenne, hogy a nemzetiek ezt tudomásul vegyék.
[00:29:15]Különben a kutya ugat, a karaván pedig halad.
[00:29:18]Írta nekünk Magda.
[00:29:20]Na most ez jogos, tudomásul kell venni, de nem muszáj beletörődni.
[00:29:24]Abban pedig Miklósnak van igaza.
[00:29:28]Aztán a módszereken vitatkozzunk a továbbiakban.
[00:29:33]minél élénkebben.
[00:29:33]És Vilmosért még egy jót, elképesztő módon hazdudoznak ránk.
[00:29:39]Meg kellene találni erre az ellenszert, mert ez is hozzájárulhatott a választási eredményhez.
[00:29:44]Tökéletesen egyetértek Vilmossal, haudoztak össze-vissza, többek között rólunk is, és bennünket neveztek hazugnak.
[00:29:51]Ezt hitték el 3000-en.
[00:29:55]Nagyon szomorú.
[00:29:55]Ez ellen valóban ki kell találni valamit.
[00:30:00]Péterét még föolvasom.
[00:30:00]Az sajnálatos, hogy Orbán Viktor nem maradt, de nem tudta megfékezni a neres harácsolást.
[00:30:06]Ez lett a népítélet.
[00:30:09]Magyar Péter pedig egy tehetségtelen senki.
[00:30:12]Éhesból, ha jobban csíp.
[00:30:15]Írta Péter.
[00:30:15]Imre van a vonalban, belefolytatjuk a műsort.
[00:30:19]Jó napot kívánok, Imre.
[00:30:20]Parancsoljon.
[00:30:22]Jó napot kívánok Ottó.
[00:30:22]Gratulálok a műsorokhoz.
[00:30:25]Én rendszeresen követem.
[00:30:29]Ez a kedvenc foglalatosságom, és többször be is telefonálok, ha van véleményem.
[00:30:34]Köszönjük, hallgatjuk.
[00:30:36]Ha most van újra véleményem.
[00:30:39]Ugye Voltér, azt mondta, hogy Uram, az ön véleménye nekem mélységesen, ellenszenves.
[00:30:43]Mégis az életemet áldoznám azért, hogy önnek jogában legyen elmondania.
[00:30:49]Így van.
[00:30:51]Na hát ez már bizony a mostani fiatal hatalomra nem érvényes.
[00:30:59]Pedig ez a demokrácia, legalábbis a liberális demokrácia egyik alaptétele.
[00:31:08]Én azt szeretném javasolni Ottó, hogy ez a lusta figura, mert ugye korbányzáshoz eleve nem ért, de ez csak link módon fog csavarogni az országba.
[00:31:20]Ha éppen itthon lesz, ezért van két helyettes is, hogy valaki majd dolgozzon helyette, és semmiért nem vállal felelősséget, mert ott se lesz.
[00:31:31]Akárhol nyilvánul meg, mert azért egy óra, másfél órára képes dolgozni naponta.
[00:31:38]Tehát valahol meg fog szólalni, mindig legyünk ott és napra készen szembesítjük azzal, hogy mit ígért, vagy talán azudott, vagy tudatosan félrevezette a magyar népet, hogy mindenki lássa ott is és helyből és azonnal, hogy íme mi az igazság.
[00:31:58]És az igazságot el lehet zárni, de előbb-utóbb utat tör magának, és akkor elsöprő tud lenni.
[00:32:12]Én nem kívánok forradalmat, az főleg nem, hogy folyod a vér, de hogy nekünk igazunk van, és jó lenne, ha minél hamarabb látná mindenki, hogy igazunk van.
[00:32:27]Igen, de ugye ez a legnagyobb probléma, hogy amióta megalakult a kormány, de tulajdonképpen mondhatom azt, hogy a választás éjszakája után eltelt hetekben folyamatosan derül ki, hogy mi mondtuk az igazat, nekünk volt igazunk, minden úgy alakul, ahogy mi megjósoltuk.
[00:32:45]Ennek ellenére soha nem látott mértékű a Tiszapárt támogatottsága.
[00:32:54]Most már valami 80%-okat mérnek nekik a biztos pártválasztók körében.
[00:32:58]Ezt ezt akkor hogy ezzel mit történak elmondtam egyszer, hogy hogyan alakult ki ez a helyzet, hogy fölmérték egy-egy társadalmi rétegnek, hogy milyen igénye van.
[00:33:09]Azt megígérte.
[00:33:14]Utána ezeket az ígéreteket egybe mosta, és akkor már nem társadalmi rétegekről volt szó, hanem tömegről.
[00:33:23]És a tömeggel azt lehet csinálni, amit akar, mert kialakított benne egy vágyakozást, amit mindenki tőle vár.
[00:33:33]Az alaptétel az, hogy ezt a Nimbuszt le kell bontani.
[00:33:39]Na de hogy most például szembesítik kollégáim rendszeresen azzal, 480 Ft-os benzinádat ígértél, miért nincs?
[00:33:49]és kibújik alóla, és a az ő támogatói pedig bennünket szidnak, hogy hogy lehetünk ilyen hülyék.
[00:33:54]Hát nem látjuk, hogy most más a helyzet?
[00:33:59]Ottó, én ugyanígy látom, és egyet ezért egyet is értünk.
[00:34:04]Nagyszerű okfejtéseket tapasztalok öntől meg a társadó a másik műsorokban, de hosszabban a nap a kolbásznál szabad jó emberkednünk.
[00:34:19]Keménynek kell lenni, de azért azt meg kell várnunk, míg jönnek az első számlák.
[00:34:29]Világos már az ő számláig világos.
[00:34:33]És akkor akkor lehet felgyorsítani és keményíteni a helyzetet.
[00:34:37]Tehát a számlák nekünk lendületet adnak, és mindegy, mindegy mozgási energiát fölhasználva.
[00:34:46]hogy egy ujjal is el lehet tolni egy vasúti kocsit, ha mozgásban van, és akkor nem hagyni békét neki minden helyzetből szembesíteni akárhol, akárhol nyilvánul meg, mert ezt lelkileg labilis, labilis.
[00:35:07]olyan borzasztó az egója, hogy éppen legutóbb mikor bebeszéltem, beszóltam, azt kértem, hogy nézzük meg, hogy milyen állapotban van most a paranoiája.
[00:35:21]Ugye 9-én, szombaton nem kaptam róla visszajelzést, hogy valaki foglalkozott volna ezzel.
[00:35:26]Kár, mert ugye az is látott, odaült az országház ablakába.
[00:35:36]Igen, de akkor lekapcsoltam a t Igen.
[00:35:38]Az a bajra, hogy ilyen táv távdiagnosztikát nem szívesen vállal egy szakember sem.
[00:35:42]Ő meg nyilván nem megy el hozzájuk, hogy megvizsgálják.
[00:35:47]Ja.
[00:35:49]Na mindegy.
[00:35:49]Ottó, bizakodjunk.
[00:35:53]Így van.
[00:35:53]Bízzunk isten betet.
[00:35:53]Hajtsuk szárazod a puskapot.
[00:35:56]Így van.
[00:35:56]Így van.
[00:35:56]Így van.
[00:35:56]Én ezért ezért is hoztam példának írásban is, meg már több műsorban Havasi Bertalant, mert azzem ő megmutatta, hogy kell ezt csinálni, úgyhogy Igen.
[00:36:07]Igen.
[00:36:07]És megszólalni, megszólalni, ha ráhagyjuk, egyre bátrabb lesz az egész bandája.
[00:36:15]Így van.
[00:36:15]Csak az erőből értenek.
[00:36:15]Ezt föl kell mutatnunk.
[00:36:17]Teljesen egyetértünk.
[00:36:19]Így van.
[00:36:19]Én köszönöm szépen.
[00:36:22]És csak jókat kívánok.
[00:36:24]Nagyon szépen köszönöm én is, hogy hívott bennünket.
[00:36:25]Várjuk máskor is.
[00:36:28]Adjuk át a szót Évának.
[00:36:28]Kez csokolom Évad.
[00:36:30]Tessék parancsolni.
[00:36:32]Jó napot kívánok.
[00:36:32]Nagyon szépen köszönöm.
[00:36:34]Nem sok időm maradt, úgyhogy de van még 10 perc bátran.
[00:36:39]Jó, akkor köszönöm szépen.
[00:36:42]A mind a három téma nagyon érdekes.
[00:36:45]Röviden az SDS még nekünk jót nem akart.
[00:36:48]1990 óta a az ukrán termékek tönkreteszik a magyar gazdákat és egy csomó munkanélküli jön létre ugye ami hát a munkanélküliség az bizony nagyon nagy baj de ennek ellenére én mégis a Angria Merkel kitüntetésére szeretnék hozzászólni ő már 2010-ben megkapta a kallergi díjat.
[00:37:20]A kallergi díj, ugye a Gró Robert Kallergi, ő volt az, aki a létrehozta a Nemzeti Pán Európai Uniót.
[00:37:29]Ő indította el, 25-ben könyvet is írt ebben a témában.
[00:37:37]A terve Európa egyetlen államás szerveződése.
[00:37:41]Tehát szervezék egy állam, legyen egész Európa.
[00:37:44]népét sötétbőrű ázsiai és afrikai keveredéssel összeolvasztva létrehozni egy ő úgy írta, hogy egy ember alatti fajt.
[00:37:59]Tehát ezért ami itt most történik, az mind ezért történik, hogy nemzeti érzés azt mondta káros helyette egy föderális és a népek egyesülésének majd feloldódásának a területét kell végrehoz.
[00:38:16]Í van.
[00:38:16]Ezt újabban úgy hívják, hogy Európai Egyesült Államok.
[00:38:19]Pontosan így van.
[00:38:20]Amiben a kevert népességű, úgynevezett nyitott társadalom működik és Nemzet Államról.
[00:38:28]hazáról, családról, ilyenekről szó sincs pontosan.
[00:38:32]Igen.
[00:38:33]És ehhez már lés hozták az intézményeket is, ugye, mert itt van az Európai Bíróság, az európai ügyészség, aztán a lesz a Bankunió, meg az Értékpapírunió, meg a megtakarításokat, a magánmegtakarításokat meg a nyugdíjalapokat összevonni, és a majd ők rendelkeznek vele, majd ők osztják el arra, amire akarják.
[00:38:58]Úgyhogy itt sokkal komolyabb a dolog, mint amit gondolnak az emberek, mert ez ez a cél, ez a végrehajtás.
[00:39:10]Ezt már Churchill 46-ban a Egyesült Európára tett javaslatot, és Kallgi kezdeményezte az Európai Parlamenti Unió létrehozását 1947-ben.
[00:39:24]Az előbb mondtam, hogy Angera Merkel megkapta 2010-ben a kallergi díjat.
[00:39:30]A mennyei százak az pedig Eur a Ukrajnában, akik a majdan téren ugye meghaltak, azok is megkapták a kallergi díjat.
[00:39:40]Ez tulajdonképpen ez a díj, ez az ez a föderálus föreális Európának a létrehozásának a díja, aki ebben részt vesz, azt kapja meg.
[00:39:54]Tehát ez félelmetes dolog, hogy egy ilyet akarnak létrehozni minden akaratunk ellenére, ahol az azt mondta, hogy így mondta, hogy hogy Európa a Európa nem maradhat fehér bőrű emberek otthona.
[00:40:10]Ez Európa halála.
[00:40:12]Hát meg töményrasszizmus.
[00:40:15]Hát igen, igen, igen.
[00:40:15]Tehát erről kellene tudni a tiszásoknak is, csak éppen erről nem nagyon esett szó.
[00:40:22]Meg kell nézni ezt az allergi tervet.
[00:40:24]Én már többször elok.
[00:40:28]É, Éva, rosszabb a helyzet.
[00:40:28]Hát emlékezzem vissza, a Tisza tele van volt DK-s szavazóval, a DK pedig Dobrev Klára vezetésével kőkeményen kiállt ennek az Európai Egyesült Államoknak a létrehozása mellett.
[00:40:42]azt mondta, hogy ez az egyetlen út, ami boldog és élhető Magyarországhoz vezet.
[00:40:49]A Magyarország önként és dalolva belép ebbe a föderális unió.
[00:40:56]Hát teljesen igaza van, csak ez a csomagolás, amit ő mond, mert nem ez a cél, hanem az, hogy ezen az ezen a kevert fajon, ezen az eurós eurázsiai negroid fajon, ezen lehet jobban uralkodni, mert nem fogunk összefogni, mert nem is értjük egymás nyelvét, és azt csinálnak velünk, amit akar.
[00:41:18]Én azért majd kíváncsi leszek, hogy hogy uralkodik ott azon a csőcseléken bárki, aki például mostanság Hamburg meg a Német nagyvárosok utcáin kalifátusért üvöltözik.
[00:41:32]Hát az nekik is sajnos úgy azt kell mondani, amit a Bogár László szokott mondani, hogy nekik az is jó, ugye, mert akkor majd egymást fogjuk így kiirtani.
[00:41:42]Úgy is sokan vagyunk, 8 milliárdal őket sokalják.
[00:41:45]Őnek is elég 500 millió ember, az az elitet ellátja a robotokkal együtt.
[00:41:52]Tehát itt észen kell lenni a tiszásoknak is.
[00:41:55]Nagyon-nagyon észen kell lenni.
[00:41:57]És én is gondolkoztam, hogy nincs egy nemzeti minimum, hogy hát maradjon már meg Magyarország meg a magyar nép.
[00:42:05]Sajnos és még egyet szeretnék mondani, hogyha megengedik.
[00:42:09]Gyorsan.
[00:42:09]Igen.
[00:42:10]Ma eszembe jutott a versi bárdok.
[00:42:10]Igen.
[00:42:12]Ugye, hogy Edward király ugye azt mondta, hogy vers ebek meg hitvány ebek.
[00:42:18]Ühüm.
[00:42:19]Ugyanazt csinálja magyar Péter.
[00:42:19]Azt mondja, hogy Orbán bábok.
[00:42:24]Hát ha egyetlen egy tiszás vagy egy egyetlen egy fideszes jutott volna be a parlamentbe, és ha több mind tiszás lenne, akkor sincs joga így beszélni az emberekkel.
[00:42:36]És amiben nem lehet engedni, hogy 100 napot adjunk neki.
[00:42:39]Amiben nem lehet engedni az a stílus.
[00:42:42]Tehát azt nem lehet megengedni, hogy azok a szavazók, akik 2700000en voltak meg a a mi hazánkra a 300000en, hogy azokkal úgy beszéljen, mint a kutyával.
[00:42:56]Teljesen jogos híva.
[00:42:56]Nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.
[00:42:58]Várjuk máskor is nagy-nagy szeretettel.
[00:43:00]Kezü csókolom.
[00:43:02]Viszont Józsefnek adjunk még négy percet.
[00:43:04]Parancsoljon, József.
[00:43:05]Hallgj.
[00:43:07]Na, ez kár volt.
[00:43:07]Sebaj, József eltűnt.
[00:43:10]Viszont akkor nézzünk néhány SMS-t.
[00:43:14]Azt mondja, hogy megmosolyogtatott ott a néni, miszerint lehet, hogy hipnotizálni is tud egy személy, vagy csak jó illuminátor, vannak még oknyomozó riporterek.
[00:43:24]Ezt nem nagyon értem, melyik nénére gondol.
[00:43:30]Aztán ö kellene ültetni most a parlamentbe Varga Juritot, Novák Katalint és Balok püspököt.
[00:43:38]Ők meccseljenek velük.
[00:43:38]Írta Norbert a panelból.
[00:43:41]Na ez egy érdekes fölvetés, lehet rajta gondolkodni.
[00:43:47]És sokan írják, néhányat idézek belőle, hogy sok fiatal és kábítószeres azt látta, hogy ezután lehet észvesztve bulizni és szipni.
[00:43:57]A nárcisztikus szociopata erre a példa és a hivatkozási alap.
[00:44:03]Ez a példa pedig sokakat tanít.
[00:44:07]Bizony, bizony.
[00:44:09]Aztán lesz kápszeres bulizás vég nélkül.
[00:44:13]Erre szavaztak a lumpen tiszások.
[00:44:16]valamint ha miniszterelnökként Magyar Péter netán megbukik, van visszaút az Európai Parlamentbe a mentelmi jogért.
[00:44:25]Hát igen, az egy az egy listás szavazás, és ott úgy cserélgetik az embereket, ahogyan ők akarják.
[00:44:34]Aztán Ursuláék azt hangoztatták, hogy 202-re a felfegyverzett Ukrajna legyőzi Oroszországot.
[00:44:42]Utána az 1 milliós sereggel inkább Zelenszkéik indulnának Európa ellen.
[00:44:48]Feltételezi ezt valaki, aki nem írta alá?
[00:44:51]És az a helyzet, hogy rosszabb a helyzet, mert Ursuláék Zelenszkire és 1 milliós felfegyverzett seregére bíznák Európa külső határainak védelmét.
[00:45:03]Erről is beszéltek.
[00:45:08]Aztán Pétert dicsőítő könyvet árulnak a gazdaságos áruházakban.
[00:45:17]írja nekünk valaki és és és ha Magyarországon elhatalmasodik az erőszakos diktatúra, más vélemények elnyomása, az USA itt is eltakarítja a hatalomból a személyi kultuszt irányító vezetőt és bandáját.
[00:45:42]Kérdőmondat, bocsánat, csak rosszul hangsúlyoztam.
[00:45:44]Tehát az USA itt is eltakarítja majd.
[00:45:45]a hatalomból a személyi kultuszt irányító vezetőt és bandáját, mint Venezuelában és Iránban, akkor is, ha nincs olajkészletünk.
[00:45:57]írte nekünk kíváncsi és értem a a fölvetésében megbújó hát nagyon finom iróniát, merthogy nyilván tudjuk a választ, hogy erről szó sem lenne.
[00:46:11]Ö, és azt írja még valaki, hogy a választási eredményt nem lehet valamilyen mesterséges intelligenciával elcsalni, mivel nálunk papíralapú a választás, így bármikor leellenőrizhető a végeredmény, ezért ne terjesszünk balgaságot.
[00:46:28]Ezt a választást elbuktuk, de ezt tudomásul kell venni, és ezt én is megerősítem, hogy tudomásul kell vennünk.
[00:46:38]bármilyen nehéz, ugyanakkor nem szabad beletörődnünk.
[00:46:43]Úgyhogy szerveződjünk, mozgolódjunk, és ahogy itt több telefonálótól is hallottuk, induljunk el, és szembesítsük minden bűnükkel, minden hazugságukkal, minden félrevezető szándékkal a jelenleg kormányon lévőket.
[00:47:02]Aztán nagy hibát követtünk el az elmúlt 16 évben.
[00:47:07]Ezzel a megdobnak kővel, dobvisza, kenyérrel, szánalmas gyengeséget mutató hozzáállással.
[00:47:13]Gyengének látszottunk, és ezt a látszott gyengeséget tolja ez a dupla nulla a híveinek.
[00:47:18]Senkik vagytok, és erősíti őket abban a hitükben, hogy náluk van a bölcsek köve és a mindentudás birtokában vannak.
[00:47:25]Szép napot írja Domoz.
[00:47:25]És egyetértünk, ezért is mondtuk többször ebben a műsorban is ma már, hogy erőt kell mutatnunk, de okosan, higgattan.
[00:47:36]Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a megtisztelő figyelmét.
[00:47:40]El kell, hogy búcsúzzak.
[00:47:40]Lejárt a műsoridőnk.
[00:47:41]Holnap is lesz paláver.
[00:47:43]Addig is hallgassák a hírefmet.
[00:47:43]A viszont hallásra, viszontlátásra.
[00:47:49]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:47:53]Paláver, hangra fel.