Paláver 2. rész (2026-05-26) - Hír.FM
- Magyar Péter parlamenti stílusát a betelefonálók élesen bírálták: romkocsmai intelligenciához hasonlították, személyeskedőnek és méltatlannak tartották egy miniszterelnökhöz.
- Többen kifogásolták, hogy a miniszterelnök folyamatosan „bukott kormányt” emleget, ami szerintük puccsra utal, és hogy senki mást nem enged nyilatkozni, csak bírósággal fenyegetőzik.
- Tóth Gábor rendészeti államtitkári kinevezése miatt aggódnak, mert a 2006-os rendőrterror idején Gergényi Péter helyetteseként dolgozott, és nem készítette el a szükséges biztosítási tervet.
- A TISZA-kormány elfogadta a migrációs paktumot, ami alapján Magyarországon legalább 8000 férőhelyes migránstábor épülhet – ez a második legnagyobb lenne az EU-ban.
- A betelefonálók a migránstábor elleni azonnali tiltakozásra szólítottak fel, és drasztikus határzárási intézkedéseket javasoltak a migránsok beengedésének megakadályozására.
- A kormány visszakozott az alkotmánymódosításnál: mégsem iktatják ki a keresztény kultúra védelmét, amit a műsorvezető meghátrálásként értékelt.
- A betelefonálók szerint a TISZA-kormány egy hónap alatt semmit nem valósított meg ígéreteiből, és a képviselői bérek csökkentése a korrupció melegágya lehet.
- Aggodalmak hangzottak el a közmédia és a sajtó baloldali átvételéről, valamint az ukrán „kémmanipulált gabona” importjának egészségügyi kockázatairól.
- Történelmi párhuzamként a Rákosi-korszak légkörét idézték fel, ahol a besúgás és a bírósági fenyegetések voltak jellemzőek – ezt a TISZA-kormány működéséhez hasonlították.
- Több egykori TISZA-szavazó állítólag megbánta döntését, és a betelefonálók szerint Orbán Viktor nemzetközi megítélése sokkal jobb volt, mint a jelenlegi kormányé.
Részletes összefoglaló megjelenítése
Az új parlament első ülése és Magyar Péter stílusa
A műsor egyik központi témája az új parlament alakuló ülése volt, amelyen Magyar Péter miniszterelnök napirend előtti felszólalásában több bejelentést is tett. A betelefonálók és a műsorvezető elsősorban nem a tartalmi elemekre, hanem a miniszterelnök stílusára és viselkedésére koncentráltak.
A parlamenti felszólalás tartalmi elemei
Magyar Péter bejelentette, hogy a cikluskorlátozást a miniszterelnökségen kívül más tisztségekre is kiterjesztenék. Emellett az interpellációk során felhívta a figyelmet arra, hogy éppen húsz éve hangzott el az őszödi beszéd, és odaszúrt Gulyás Gergelynek, hogy szerinte a Fidesz is úgy fogja végezni, mint az MSZP.
Toroczkai László is felszólalt, és élesen bírálta Magyar Pétert, hangsúlyozva, hogy több tiszteletet érdemelnek a demokratikus intézmények.
A stílus és viselkedés kritikája
A műsorban többen rendkívül élesen bírálták Magyar Péter parlamenti viselkedését. Magdi nevű betelefonáló szerint a miniszterelnök a „Bulinegyed romkocsmáiba szocializálódott figura intelligenciáját" vitte be a parlamentbe. Kifogásolta, hogy Magyar Péter folyamatosan „bukott miniszterelnöknek" és „bukott kormánynak" nevezi az előző vezetést, ami szerinte arra utal, hogy puccsal kerültek hatalomra, hiszen demokratikus váltás esetén „vesztes pártot" vagy „vesztes kormányt" szokás mondani.
„Ami nekem rettenetesen megütötte a fülemet, hogy folyamatosan azzal jön, hogy a bukott miniszterelnök, a bukott kormány. (...) Ezek szerint beismeri, hogy ők puccsal győztek, mert egy demokratikussal veszik, ha valaki demokratikusan levált egy másik kormányt, akkor azt szokták mondani, hogy a vesztes párt vagy a vesztes kormány." – Magdi *
A műsorvezető megjegyezte, hogy Magyar Péter a parlamenti vita hevében felállt a helyéről, odasétált Gulyás Gergelyhez, és napirenden kívül válaszolt neki – amit a műsorban „egészen újfajta mentalitásként" értékeltek.
Miklós nevű betelefonáló történelmi párhuzamot vont, mondván: „még Rákosi se engedett magának ilyen drasztikus személyeskedést." Szerinte Magyar Péter „egyszemélyes irányítása" nem viheti jó irányba az országot. Egy elemzőre hivatkozva „szúnyogcsődörnek" nevezte a miniszterelnököt.
„Még Rákosi se engedett magának ilyen drasztikus személyeskedést. (...) Ez az egyszemélyes irányítás nem viheti jó irányba az országot." – Miklós *
Etelka betelefonáló szerint Magyar Péter „olyan, mint aki nem 100%-os", és méltatlannak tartja a viselkedését egy miniszterelnökhöz. Többen kifogásolták, hogy a miniszterelnök nem enged mást nyilatkozni, csak ő beszélhet, és folyamatosan bírósággal fenyegetőzik.
„Ha megkérdezi egy újságíró, nem szólhat senki semmit. Hát mi a ménkű van itt? És azt kiabálja, hogy ti tolvajok vagytok, majd a börtönbe találkozunk meg bíróságon. Hát így kell válaszolni egy miniszternek?" – Etelka *
A betelefonálók szerint ez a stílus a hétköznapi nyelvezetbe is át fog szivárogni, és alapnormává válhat. Többen úgy vélték, hogy a parlament még soha nem látott ilyen viselkedést, és a házelnöknek közbe kellett volna lépnie – ahogy korábban Kövér László tette.
A 2006-os rendőrterror és Tóth Gábor kinevezése
A műsor második fő témája Tóth Gábor rendészeti államtitkárrá történő kinevezése volt, akit Magyar Péter nevezett ki. A műsorvezető és a betelefonálók szerint Tóth Gábor személyesen is felelős a 2006-os rendőrterrorért.
Tóth Gábor szerepe 2006-ban
A műsorban elhangzottak szerint Tóth Gábor Gergényi Péter helyettese volt, és a 2007-es rendőrségi vizsgálati jelentésből kiderült, hogy az ő feladata lett volna a bűnügyi biztosítási terv elkészítése, de ilyen nem készült. 2007-ben Gyurcsányék előléptették és budapesti rendőrfőkapitánynak nevezték ki. A Fidesz-kormány 2010-ben menesztette, és ekkor a rendőrségtől is távozott – egészen mostanáig, amikor a TISZA Párt visszahozta a rendőrség munkáját felügyelni.
A műsor szerint Tóth Gábor „a szemkilövetéseket, vízágyúzásokat és a megtorló jellegű letartóztatásokat vezénylő Gergényi Péter bűnügyi helyetteseként vezető pozícióból nézte végig, hogyan többször ártatlan járókelőket, időseket és fiatalokat egyaránt letakart azonosítójú rendőrök tartóztattak le bármiféle jogalap nélkül."
A parlamenti vita erről
A műsor beszámolója szerint Gulyás Gergely a parlamenti vitában rákérdezett Magyar Péternél, hogy miért nevezte ki „a szemkilövető Gergényi Péter helyettesét" államtitkárnak.
Magdi betelefonáló aggodalmát fejezte ki, hogy a kinevezés nyomán augusztus 20-án hasonló rendőrterrorra lehet számítani, mint 2006-ban: „Most megint az jön, hogy rendőrök fogják szétverni a megemlékezőket, az ünneplőket, vagy mi lesz itt?"
A migrációs paktum és a migránstábor
A műsor harmadik kiemelt témája a migrációs paktum elfogadása volt, amely szerint a TISZA-kormány elfogadta a paktumot, és ennek értelmében Magyarországon egy legalább 8000 férőhelyes migránstábor épülhet.
A paktum részletei
A műsorban elhangzottak szerint azok a migránsok kerülnek ide, akiknek az uniós menedékkérelmét vizsgálják. Brüsszel döntése értelmében Magyarországnak kell létrehoznia a második legnagyobb migránstábort az Európai Unióban – csak Olaszországnak kell több menedékkérőt beengednie. A műsorvezető megjegyezte, hogy az Orbán-kormány korábban ezért nem fogadta el a paktumot. A migrációs paktum június 12-én lép életbe.
A betelefonálók reakciói
Magdi szerint a TISZA-szavazók és baloldaliak is aláírták korábban, hogy nem kérnek migránsokból, és most tüntetniük kellene a paktum ellen. Németországi példákra hivatkozott, ahol karácsonyi vásárokat sem tartottak meg biztonsági okokból, és ahol az egészségügyben a migránsok előnyt élveznek a helyiekkel szemben.
„Én szerintem még a tiszások és baloldaliak is aláírták, hogy nem kérünk a migránsokból. Ez ellen miért nem lehet rögtön, mielőtt még fölépítik a táborokat, utcára vonulni, hogy nem ezt kértük, nem ezt akartuk?" – Magdi *
Gyula bácsi betelefonáló drasztikus megoldásokat javasolt: ha vonattal jönnek a migránsok, fel kell szedni a síneket, ha busszal, meg kell állítani a határon, a repülőt pedig vissza kell fordítani. Szerinte a migránsok beengedése tragédia lesz Magyarországnak, és a fiatal magyar lányok biztonságát is féltette.
„Ha vonattal jönnek, akkor fel kell szedni a síneket, vagy meg kell állítani a határon. A busszal jönnek, hát kérem szépen, ide be nem lépnek. A repülőt meg vissza kell fordítani." – Gyula bácsi *
Több betelefonáló hangsúlyozta, hogy a migránsok eltartása hatalmas anyagi terhet fog róni a magyar állampolgárokra, és a fiataloknak kell majd dolgozniuk rájuk.
Az alkotmánymódosítás és a keresztény kultúra védelme
A műsor beszámolt arról, hogy mégsem iktatják ki az alaptörvényből a keresztény kultúra védelmét. A műsorvezető ezt a kormány meghátrálásaként értékelte, és Gulyás Gergely Fidesz-frakcióvezető is üdvözölte a döntést.
Az elhangzottak szerint Magyar Péter módosító javaslatot nyújtott be a TISZA Párt alaptörvény-módosításához, hogy egyértelművé tegyék: csak a Szuverenitásvédelmi Hivatalt akarják megszüntetni. Ezt Melléthei-Barna Márton igazságügyi miniszter jelentette be az igazságügyi és alkotmányügyi bizottság ülésén. Gulyás Gergely hozzátette, hogy az alkotmányos önazonosság és a keresztény kultúra védelme nemcsak elvi deklarációk, hanem a szigorú magyar migrációs politika alkotmányos alapjait is jelentik.
A kormány ígéreteinek teljesítése és a korrupció kérdése
Több betelefonáló is szóvá tette, hogy a TISZA-kormány egy hónap alatt semmit sem valósított meg az ígéreteiből, csak a korábbi kormányt és a jobboldali szavazókat szapulja. Magdi szerint a kormány „porhintésként" ígérte meg az uniós pénzek hazahozatalát és a 800 000 forintos számlára utalást, de már ebből is visszakoztak.
Egy SMS-ben érkezett észrevétel szerint a parlamenti képviselők, miniszterek és államtitkárok bérének csökkentése a korrupció melegágya lehet – hasonlóan a hajdani benzinkutasok és orvosok alacsony béréhez, ami a borravaló és a hálapénz rendszerét hozta létre.
„Jól hallottam, hogy Magyar Péter terve a parlamenti képviselők, miniszterek, államtitkárok munkabérének a csökkentése? (...) Óriásira nő a korrupció veszélye? Kinek jó ez?" – SMS-betelefonáló *
A közmédia és a sajtó helyzete
A műsor témái között szerepelt az is, hogy „átveszi a hatalmat a közmédia és a teljes magyar sajtó felett a radikális baloldal." József betelefonáló sajnálkozott, hogy a „pesti tévét" is elpasszolták, és megjegyezte, hogy az RTL-nek már három csatornája van, az ATV-nek is körülbelül annyi. Szerinte ha egy ilyen médiumra „leesik egy köteg pénz", a tulajdonosok nem tudnak ellenállni a tízszeres árnak.
Egyéb felvetések
Ukrán gabonaimport
Gyula bácsi aggodalmát fejezte ki az Ukrajnából érkező gabonaszállítmányokkal kapcsolatban. Szerinte a „kémmanipulált gabona" veszélyezteti a magyarok egészségét, és a leplombázott vonatokat Ausztria felé ki kellene „patterolni" az országból.
Választási visszaélések és a Fidesz irodák
József betelefonáló felvetette, hogy a DK vezetőjének javaslatát – miszerint csak az szavazhasson, aki már fizetett adót – ha megfogadták volna, a fiatal TISZA-szavazók nem szavazhattak volna. Emellett szóvá tette, hogy a Fidesz-irodákba nehéz bejutni, és a negatív észrevételeket ilyen csatornákon kellene jelezni, nem nyilvánosan.
Egészségügyi helyzet
Miklós betelefonáló személyes tapasztalatát osztotta meg a jászberényi kórházról, ahol agyinfarktus tüneteivel küldték haza, és csak egy héttel későbbre kapott időpontot. Elmondása szerint az egészségügyi dolgozók azt állítják, hogy a kormányváltás óta „egy fillért nem kaptak", és a kórházakban lassan kötszer sem lesz. A háziorvosok pedig a TB-tartozás miatt nem kapnak injekciót sem.
Történelmi párhuzamok
Miklós részletesen kifejtette a Rákosi-korszakkal vont párhuzamait, felidézve a beszolgáltatás időszakát, a TSZ-szervezés erőszakos módszereit, és azt a légkört, amikor „az apa a fiát, a fiú az apját jelentette fel." Szerinte a TISZA-kormány hasonló légkört teremt, és Magyar Péter folyamatos bírósági fenyegetőzései erre utalnak.
„A rákosi rezsimben volt az, hogy a képes volt az apja fiát, fia az apját följelenteni piszári ügyekért. Most ugyanez lesz. Hát ugyanezt gyakorolja Magyar Péter. Mindenkit majd találkozunk a bíróságon, majd a bíróság eldönti, majd a bíróságon találkozunk." – Miklós *
A TISZA-szavazók megbánása
Miklós arról is beszámolt, hogy egyre több ismerőse bánta meg, hogy a TISZA Pártra szavazott. Elmondása szerint egy választó azt mondta neki: „nem akartam a gyerekeimnek ellentmondani", amikor a szavazófülkében döntött. Miklós azt jósolta, hogy egy éven belül elzavarják a TISZA-kormányt.
Orbán Viktor nemzetközi megítélése
Etelka és Magdi is hangsúlyozták, hogy Orbán Viktor „feltette Magyarországot a világtérképre", és Kínától kezdve mindenhol ismerték az országot. Most viszont szerintük „röhögni fognak rajtunk, hogy erre cseréltétek le azt az embert."
A magyar zászló meggyalázása
Miklós felháborodva számolt be arról, hogy a TISZA hívei a Kossuth téren, a Felvonulási téren és a Hősök terén szemetet hagytak maguk után, és a magyar zászlót taposták, hordóba hajigálták – szemben a békemenetekkel, ahol „egy szemetet nem hagytak maguk után."
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „Palányióra vagyok" – a műsorvezető bemutatkozása, valószínűleg „Palányi Nóra" vagy hasonló név torzult alakja, de a kontextusból nem rekonstruálható pontosan.
- „Véberék meg az Úrszuláék" – valószínűleg Ursula von der Leyenre és Manfred Weberre utal, de a torzítás miatt pontosan nem azonosítható, hogy kikre gondol a beszélő.
- „Hong Gyura" – feltehetően „Horn Gyula" torzult alakja.
- „Balog Zsuzsa" – a kontextus alapján valószínűleg Bayer Zsolt feleségére vagy egy jobboldali közéleti szereplőre utal, de nem azonosítható egyértelműen.
- „Perlaki Szilvia" – a betelefonáló által említett név, aki rendszeresen szerepelt a műsorban, de pontos személyazonossága nem ismert.
- „testi tévé" – valószínűleg „Pesti TV" torzult alakja.
- „dacumié" – értelmezhetetlen szó, feltehetően egy németországi cég vagy helyszín nevének torzulása.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:48]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:00:54]Paláver hangra fel.
[00:00:59]Folytatódik tovább a Paláver.
[00:00:59]Én pedig Palányióra vagyok.
[00:01:01]Arra kérem, hogy hívjanak minket a 0617992999-es telefonszámon.
[00:01:06]Üzenetet pedig a 067953-as számra tudnak nekünk írni.
[00:01:10]Megkezdődött az új parlament ülése.
[00:01:12]Továbbá hamarosan megkezdődik azonnali kérdések órája is a parlamentben, melyet a hírtelevízión élőben láthatnak majd.
[00:01:19]Aztán a 2006-os Gyurcsányi Rendőrterror egyik felelősét nevezte ki rendészeti államtitkárnak Magyar Péter.
[00:01:26]Végül pedig átveszi a hatalmat a közmédia és a teljes magyar sajtó felett a radikális baloldal.
[00:01:30]Ezek a mai témáink.
[00:01:33]Nézzük is, hogy miről szól ez pontosan.
[00:01:36]Ugye napirend előtti felszólalásokkal megkezdődött az új parlamenti ülése.
[00:01:41]Magyar Péterköbbek között bejelentette azt is, hogy más tisztségekre is kiterjesztik a ciklus korlátozást a miniszterelnökségen kívül.
[00:01:50]Torckai László pedig elmondta, hogy több tiszteletet érdemelnek a demokratikus intézmények.
[00:01:56]Aztán Gergényi Péter helyettesé Tót Gábort nevezte ki rendészeti államtitkárnak Magyar Péter miniszterelnök.
[00:02:02]Tot Gábor személyesen is felelős a rendterrorért.
[00:02:04]Ez még a 2007-es rendőrségi vizsgálati jelentésből is kiderült.
[00:02:09]Az ő feladata lett volna ugyanis a bűnügyi biztosítási terv elkészítése, de ilyen nem készült.
[00:02:17]Tótam, hogy 2007-ben Gyurcsányék előléptették és budapesti rendőrfőkapitánynak nevezték ki.
[00:02:21]A Fidesz kormány azonban 2010-ben menesztette és a rendőrségtől is távozott egészen mostig, ugyanis most a Tiszapárt visszahozta a rendőrség munkáját felügyelni.
[00:02:38]Aztán beszéltünk még ugye a migráns paktumról is, miszerint elfogadja a migrációs paktumot a Tiszakormány.
[00:02:45]Legalábbis 8000 migráns, 8000 fős migránstábor épülhet Magyarországon.
[00:02:50]Mit is jelent ez pontosan?
[00:02:52]Azok a migránsok kerülnek ide, akiknek az uniós menedékkérelmét vizsgálják, és a tábornak legalább 8000 férőhelyesnek kell lennie, vagyis ők mindenképpen az ország területére lépnek.
[00:03:04]Brüsszel döntése értelmében amúgy az egész Európai Unióban Magyarországnak kell létrehoznia a második legnagyobb migránstábort, csak Olaszországnak kell több menedékkérőt beengednie.
[00:03:15]Ezért sem fogadta el amúgy az Orbán kormány ezt még korábban.
[00:03:17]Ez a migrációs paktum pedig június 12-én lép.
[00:03:23]életbe.
[00:03:23]Magdival folytatjuk a mai palávert.
[00:03:25]Üdvözlöm Magdi.
[00:03:28]Jó napot kívánok Nórika és minden hallgatót üdvözlök.
[00:03:30]Hát igen, megkezdte a parlament.
[00:03:35]Itt megláttuk a Bulinegyed romkocsmáiba szocializálódott figurának a intelligenciáját.
[00:03:45]Hát ezt nagyon bevitte most a parlamentbe.
[00:03:46]Ez aztán nagyon csúcs volt.
[00:03:51]Ami nekem rettenetesen ki megütötte a fülemet, hogy folyamatosan azzal jön, hogy a bukott miniszterelnök, a bukott kormány.
[00:03:59]Nórika, tudomásom szerint azok a kormányok buknak meg, akiket megpuccsoltak.
[00:04:05]Ezek szerint beismeri, hogy ők puccsal győztek, mert egy demokratikussal veszik, ha valaki demokratikusan levált egy másik kormányt, akkor azt szokták mondani, hogy a vesztes párt vagy a vesztes kormány.
[00:04:23]De mi az, hogy bukott akkor?
[00:04:26]Ezek szerint ez egy pucs volt, mert csak azokat szokták így emlegetni, akiket megpuccsolnak, vagy nem?
[00:04:31]Nem rosszul tudom.
[00:04:35]Az egész hangneme, illetve a stílus is kérdőjeleket vesz igénybe szerintem egy vezetőtől.
[00:04:41]Ilyen szinten már méltatlan ez a hang, de nem kellene az intelligenciát szedte fel ott a romkocsmákba, ott a buli negyedbe, ott elment, ott esetleg nevettek rajta, vagy vagy de bevinni egy a magyarok ház országházba ezt a modort, ezt a stílust.
[00:05:02]A másik, mi az, hogy ő korlátlanul beszélhet?
[00:05:05]Akkor gyakorlatilag mi hát annak idején Orbán Viktor is betartotta azt az idővallumot, ami mindenkinek jár.
[00:05:14]Magdi, most jött egy jó SMS.
[00:05:14]Így szól, hogy jól hallottam, hogy Magyar Péter terve a parlamenti képviselők, miniszterek, államtitkárok munkabérének a csökkentése.
[00:05:22]Mi következik ebből?
[00:05:24]Gondoljunk Hajdanán a benzinkutasok orvosok bérének alacsonytartására.
[00:05:27]Mi lett belőle?
[00:05:29]A borra való és a hálapénz?
[00:05:32]Mi lesz abból, ha a törvényhozó testülettel, politikusokkal is ugyanez történik?
[00:05:35]Mire vezethet ez?
[00:05:35]Óriásira nő a korrupció veszélye?
[00:05:38]Kinek jó ez?
[00:05:42]Hát igen, kinek?
[00:05:42]Hát akik megválasztották.
[00:05:45]A másik pedig az, hogy elfogadta a migráns papumot.
[00:05:50]Nórika, én szerintem még a tiszások és baloldaliak is aláírták, hogy nem kérünk a migránsokból.
[00:05:57]Ez ellen miért nem lehet rögtön, mielőtt még fölépítik a táborokat, mielőtt izé utcára vonulni, hogy nem ezt kértük, nem ezt akartuk, nem akarunk egyetlen egy migráns sem itt Magyarországon, ezért irigyeltek minket rengetegen sok ország, ak megnéz igen, hogy az északi tagállamokban mi történt.
[00:06:21]Ugye emlékezzünk vissza arra, amikor karácsonyi adventi vásárok voltak, hogy például Németországban több városban már meg sem tartották, ugyanis nem tudják betartani a kellő intézkedéseket, és nem tudják megvédeni a vásárral látogató embereknek a személyi védelmét sem.
[00:06:35]Hát ez az, hogy a környező országokból például mondjuk a karácsonyi vásárt is rengetegen jöttek ide, mert azt mondták, hogy ez megfizethetetlen ez a nyugalom, hogy este kimehettek sétálni, hogy elmehettek egy vásár.
[00:06:54]Pontosan.
[00:06:54]És hogyha már a német nyugdíjasoknál is tartunk, rengeteg német nyugdíjas választja Magyarországot hátralévő életének részére.
[00:07:00]És emlékezzünk vissza, hogy legutóbb volt például egy német nyugdíjas is, aki az AFD-re hagyta az összes megmaradt fennmaradó vagyonát, és hagyatékának csak ennyit írt megnevezésként, hogy Hévíz.
[00:07:18]Na hát erről beszélek.
[00:07:18]Akkor most azok az emberek, akik ezt aláírtuk, hogy nem akarunk migránsokat, miért nem kezdünk el tüntetni, hogy mire fölfogadták el a migráns paktumot?
[00:07:32]Hát ezt azért nem már az elején, tanuljunk a hibánkból, az elején meg kellett volna fékezni ezt az áradó gyűlöletet, ezt a hergelést.
[00:07:40]Nem azt, hogy mi nem vagyunk ilyenek, mi különbek vagyunk.
[00:07:45]Karddal, kard, ha karddal támadnak ránk, azt karddal kell kivédeni.
[00:07:51]Nem szabad már most megengedni, mert akkor ezek a tényleg mindent letolnak a torkunkon.
[00:07:56]Most is már azért van, amibe visszakoznak.
[00:07:59]van amibe meghátrálnak.
[00:08:01]Igenis tessék kiállni, mert mi nem bukottak vagyunk, hanem vesztettünk, hogy aztán hogy meg mint ez majd egyszer kiderül, vagy nem, nem tudom, de nem buktunk meg.
[00:08:17]Mi csak veszítettünk, de nem hagyjuk, mert nekünk van igazunk.
[00:08:22]Nem akarjuk ezt a terrort ide betelepíteni.
[00:08:24]Nem akarjuk.
[00:08:24]Most kezdik.
[00:08:28]Megint lesz a fekete munka.
[00:08:28]Elmennek.
[00:08:30]Ezért jöttek cégek, hogy a a mert itt az adózás stabil volt.
[00:08:34]Munkahelyeket hoztak ide, emberek fognak munkanélküliek lenni.
[00:08:41]És nem beszélve, kedves fiatalok, ha ide telepítik a migránsokat, nektek kell majd eltartani őket, ő rájuk fogtok dolgozni.
[00:08:51]az egészüiátásbéget.
[00:08:55]Például a németeknél, a fogorvosi rendelőknél volt a legnagyobb probléma, ugyanis egy fogászatra előbb jut be egy migránshátterű ember, mint például a német állampolgár.
[00:09:07]Ez is hatalmas nagy vitákat váltott ki, hogy az egészségügyi szolgálatban is elsőbbséget élveznek.
[00:09:14]Na jó, de ezeket egészségileg etetni, itatni kell a gyerekeiknek, iskolákat kell építeni.
[00:09:20]Hát ez egy hatalmas teher, és ezt mind nekünk kell eltartani őket.
[00:09:27]és becsapta az embereket már avval is, mert azt hitték az emberek, hogyha ő hazahoz, amire már ugyan beintettek, hogy a uniós pénzekre, hogy azt hitték az emberek, hogy majd mindenki a számlájára kap 800000 Ft-ot.
[00:09:41]Hát ez egy nagy porhintés volt.
[00:09:44]És már abba is visszakoztak, hogy hogy azért nem biztos, hogy mindet haza tudják hozni.
[00:09:54]minden ígéretről ki fog derülni, hogy porhintés volt.
[00:09:56]Úgyhogy és ezt a szájkarat és műsort, amit leadott az Országházba, ezt is a meg kéne fékezni.
[00:10:06]Milyen házelnök az, aki így engedi elszabadulni ezt a stílust?
[00:10:10]Miért nem?
[00:10:13]Ahogy Annó Kov Kövér László is rászólt az emberekre, hogy itt itt hol vagyunk?
[00:10:20]Hát nem, ezt a kocsmastílust felejtsék el.
[00:10:23]Hát ez egy borzalmas volt.
[00:10:23]Ne tudja Negórika, hogy én olyanokat mondtam itt a tévére, mikor így hallgattam.
[00:10:29]Nem bírtam sokáig, csak így oda ide-oda kapcsoltam néha.
[00:10:34]Na mindegy.
[00:10:34]Olyanokat mondtam, hogy hogy azt még kifütyülni se tudták volna.
[00:10:39]Na mindegy.
[00:10:39]A mi volt még a a téma?
[00:10:43]Mert most itt a nem azt lát 2006-os Gyurcsányi rendőrter egyik felelőssét nevezte ki rendészeti államtitkárnak Magyar Péter Tót Gábort.
[00:10:53]Ő volt Gergényi Péter helyettese korábban.
[00:10:56]Na most akkor most is augusztus 20-án ugyanilyen rendőrterrorra számíthatunk, ha most megyünk megünnepelni augusztus 20-át, vagy most mi jön?
[00:11:04]Az jön ugye a a meg hogy a hogy miket mondtak a körmenetről meg a mindenről.
[00:11:11]Most megint az jön, hogy rendőrök fogják szétverni a a megemlékezőket, az ünneplőket, vagy mi lesz itt?
[00:11:21]Hát ugyanez jön vissza, könyörgöm.
[00:11:25]És ezekkel a bizottságokkal, csak felállításokkal, ez is egy ez is egy ilyen porhintés, hogy hogy úgy csinálnak, mintha ők nagyon sok mindent csinálnának, holott arról terelik el a figyelmét mindenkinek, hogy kezdjenek el dolgozni azon a rengeteg ígéretükön, amiket ígértek az embereknek, hogy ettől is jobb lesz, attól is jobb lesz, amattól is jobb lesz.
[00:11:49]Hát nézzük meg a most a a Lázárt is cikizték.
[00:11:52]Most milyen káosz volt most Nyugat-Magyarországon.
[00:11:58]Ott már a fiatalok már föllázadtak.
[00:11:58]A fiatalok is majd rá fognak jönni, hogy nagyon rossz helyre tették az X-et, és nem fogják kitölteni a négy évet.
[00:12:07]úgy elfogják, azért is fogják elsöpörni őket, mert rettenetesen nagyot fognak csalódni, és magasról nagyon nagyon nagyon nagyot lehet esni.
[00:12:22]Minél magasabban van valaki, annál nagyobbat fog esni.
[00:12:28]Úgyhogy el fogják ezek a fiatalok söpörni őket, akik már ott Vitézi Dávidot is el akarták már zavarni, úgyhogy a magyar Pétert is el fogják zavarni, és ő ettől retteg.
[00:12:40]Attól függetlenül a ez a figura, mert én csak így hívom, ez ez gyakorlatilag szerelmes Orbán Viktorba, mert állandóan őt akarja utánozni, őt akarja bántani, őt és meg akarja mutatni, hogy ő külön tud lenni.
[00:13:02]Hát könyörgöm, az Orbán Viktor árjéka is intelligensebb és okosabb, mint ez az emberke.
[00:13:09]Hát ez ez katasztrófa.
[00:13:11]Na katasztrófa.
[00:13:15]És mondom, mi ilyen országgyűlési vagy vagy mi volt ez?
[00:13:19]Ilyet még a parlament soha nem látott.
[00:13:22]Hát milyen dolog volt ez, Nórika?
[00:13:24]Vérlázító.
[00:13:28]Vérlázító.
[00:13:28]Ezt a saját, mert ezt most mindenki nézhette a ő hívei is.
[00:13:30]Ez a stílus, ez a modor vagy mi ez?
[00:13:35]Ez az intelligenciaszint.
[00:13:40]Hát akkor az a baj ebben, hogy ezt a modort, és amit az imént is ön leírt, ezt a kifejezést, illetve ezt a stílust fogja vinni a hétköznapi nyelvezetbe is megengedettnek és alapnormának.
[00:13:54]Igen.
[00:13:54]És ez a szomorú, hogy eddig ugye a környező országok is tisztelettel és föltette Orbán Viktor a világtérképre Magyarországot.
[00:14:03]Magyarországot most már az egész világon ismerték.
[00:14:05]Kínától az mindenhol föltette a térképre Magyarországot.
[00:14:13]Most meg röhögnek majd rajtunk, hogy erre cseréltétek le azt az embert.
[00:14:20]Hát most nem tisztelni fognak, kinevetnek.
[00:14:23]Hát már a saját is láttam volt, amelyik eltakarta az arcát, mert már ő se bírta volna.
[00:14:31]Magdik.
[00:14:31]Köszönöm szépen a hívását.
[00:14:31]Át kell adnunk másnak is.
[00:14:33]A lehetőséget hívjon minket legközelebb is.
[00:14:35]És kellemes napot kívánok.
[00:14:38]Köszönöm a meghallgatását.
[00:14:38]Viszont köszönöm.
[00:14:40]Viszont hallásra.
[00:14:40]Nézzünk egy kis üzenetet kedves Núra.
[00:14:42]tisztásokat nem zavarja marad a migránsábor költsége, és hogy majd nekünk kell őket eltartani és segélyt is fizetnünk.
[00:14:48]Aztán a migránsok betelepítése Magyarországra.
[00:14:53]Nem, nem soha.
[00:14:53]Mit tegyünk?
[00:14:53]Ennek érdekében Gyula bácsival folytatjuk.
[00:14:59]Üdvözlöm.
[00:15:00]Üdvözlöm, UK.
[00:15:00]Már valamikor beszéltünk egyszer.
[00:15:04]Igen.
[00:15:06]Jaj, mit is akartam mondani?
[00:15:06]Legelőször is az, hogy volt azt mondja jó pár héttel ezelőtt egy betelefonáló, aki Magyar Péter tanulmányi életútjával kapcsolatban nagyon jó ismertezőt mondott.
[00:15:26]Hát jelentkez már ez a betelefonáló és még egyszer mondja el ezeket, nagyon tanulságos, nagyon-nagyon tanulságos.
[00:15:31]És ne csak egyszer mondja el, érdemes volna hetente elmondani.
[00:15:40]Aztán betelepítés.
[00:15:44]Már én egyszer mondtam is, nagyon drasztusan fejeztem ki magam ezzel a migrán betelepítéssel kapcsolatban egy nyugat-magyarországról.
[00:15:54]Hát ha vonattal jönnek, akkor fel kell szedni a síneket, vagy meg kell állítani a határot.
[00:16:00]A busszal jönnek.
[00:16:00]Hát kérem szépen, ide be nem lépnek.
[00:16:04]A repülőt meg vissza kell fordítani.
[00:16:08]Repüljön oda, ahová akar.
[00:16:11]Szóval ide egy árvam Ignásba nem jöhet, mert ez egy tragédia lesz Magyarországnak.
[00:16:19]Nem is kicsit nagy tragédia.
[00:16:19]fiataljaink menekülni fognak tőle az egyetem környékén ott fognak levzselni és és vadászni a aranyos szép magyar lányukra hát ki fogja őket megvédeni ez volt ott vagy ez van ott nyugaton higgyék el fog ide bejönni Magyarországra is nem szabad hogy bejöjjenek isten ment valamit tenni kell Fidesznek föl kell ártvárni az országot, méghozzá nagyon erősen és nagyon gyorsan.
[00:16:55]Hát ez a migrációval kapcsolatos dolog.
[00:16:58]Biztos, hogy lehetne még mást is mondani, de akkor áttérek erre, hogy beérkezett egy egy jó pár szállítmány, gabonacukor meg mi egymás azalatt az öt nap alatt, amíg amíg amíg úgymond szabad volt a bejárás Ukrajnából ide Magyarországra.
[00:17:20]Hát én nem tudom ezek hol vannak.
[00:17:22]Ha ez le van plombázva ez a vonat akkor úgy, ahogy van Ausztria felé ki kell patterolni az országba.
[00:17:30]Ide be nem jöhet kém manipulált gabona.
[00:17:33]Nem akarunk elpusztulni, nem akarunk sérült utódokat létrehozni.
[00:17:44]Hát tragédia ez is.
[00:17:44]Aztán mit akartam még mondani?
[00:17:47]Mit akartam?
[00:17:47]Mit akartam?
[00:17:51]Hát köszönöm szépen Gyula bácsi a hívását.
[00:17:54]Köszönöm szépen.
[00:17:56]Hívjon minket legközelebb is.
[00:17:57]Hát hátha fognak még erőteljesebben tiltakozni ezzel az áttelepítés meg a Ukrajnából bejövő szállítmánnyal kapcsolatban.
[00:18:07]Köszönöm szépen.
[00:18:07]De jót kívánok.
[00:18:10]Viszont hallásra.
[00:18:11]Mi történt még a héten?
[00:18:11]Mégsem iktatják ki az alaptörvényben a keresztény kultúra védelmét.
[00:18:15]Ugye a kormány meghátrálásaként értékelte és üdvözölte a Fidesz frakció vezetője azt a döntést.
[00:18:21]Gulyás Gergely, hogy az alkotmányos önazonosság és a kereszténykultúra védelmét mégsem iktatják ki az alaptörvényből.
[00:18:27]Módosító javaslatot nyújtott be ugyanis Magyar Péter a Tiszapárt alaptörvény módosításához, hogy egyértelművé tegyék, hogy csak a szuverenitásmi hivatalt akarják megszüntetni.
[00:18:37]Ezt az igazságügyi és alkotmányügyi bizottság ülésén Melétei Barna Márton mondta, a kormány a politikai és civil tiltakozás eredményeként máris meghátrálta az alaptörvény módosítás egyik fontos elemében.
[00:18:52]Ezt húzta alá Gulyás Gergely.
[00:18:55]És a Fidesz frakcióvezetője amúgy hozzátette, hogy az alkotmányos önazonosság és a keresztény kultúra védelme nemcsak elvi deklarációt értek, hanem szigorú magyar migrációs politika alkotmányos alapjait is.
[00:19:08]Menjünk is tovább a következő betelefonálóra.
[00:19:10]Évával folytatjuk a mai Palávert.
[00:19:12]Üdvözlöm Éva.
[00:19:14]Jó napot.
[00:19:14]Jó napot kívánok.
[00:19:14]Üdvözlök mindenkit.
[00:19:17]Én csak a magyar Péterre szeretnék hozzászólni, hogy emlékeznek rá.
[00:19:22]Három televízióban szerepelt, halálra dicsérte a Orbánt.
[00:19:30]Most meg mit csinál?
[00:19:30]Most meg szíja.
[00:19:34]Hát ehhez nem lehet hozzászólni.
[00:19:40]Mocskos szemét.
[00:19:40]Bocsánat, itt van.
[00:19:48]Természetesen hallgatom önt.
[00:19:48]Anny annyit szeretnék megkérni, hogy megértem mindenkinek az indulatait.
[00:19:53]Nem igen.
[00:19:56]Az NMHh miatt oda kell figyelnünk a megfelelő hangnemre, de Magyar Péternek a stílusa is egészen bicskanyitogató volt.
[00:20:03]Így van.
[00:20:04]Igen, igen.
[00:20:04]Hát borzasztó stílusa néztem a a kormány közvetítés.
[00:20:14]Hát undorító.
[00:20:17]Undorító ez az ember.
[00:20:17]Én nem is tudom, hogy hogy a Varga hogy tölt hozzámenni és három gyereket szülni.
[00:20:25]Borzasztó.
[00:20:29]Na, én csak ennyit akartam mondani.
[00:20:32]Köszönöm szépen, Éva a hívását.
[00:20:35]Viszontlát viszontlátásra.
[00:20:38]Viszont hallásra.
[00:20:38]Miklóssal folytatjuk.
[00:20:38]Üdvözlöm Miklós.
[00:20:41]Csókom drága Nórika.
[00:20:41]Nagyon régen beszéltünk.
[00:20:47]Hát folytatnám a hölgynek a hírfolyamát, vagy hogy magyarázzam.
[00:20:52]Hát ugye én már a Rákosi korszakra ugye nagyon emlékszek.
[00:20:59]Hát még Rákos se engedett magának még ennyire ilyen ilyen drasztikus személyeskedést.
[00:21:08]olyanokat mondott, például olyat is mondott, ugye, hogy kopaz meg a parasztot reggelre kitollasodik.
[00:21:13]A beszolgáltatás idején mondta ezt, mert hát ugye a festi embereket elkezdett látni élelőmel, mert attól féltek, hogyha kimennek az utcára, azok ugye mindjárt 1 millióan vannak.
[00:21:24]Hát vidék nem számít, ha a faluba vagy a városba kimegy k-300 ember, az az nem érdekes.
[00:21:33]Ezek most ugyanebben operálnak, és ez az egyszemélyes irányítás, ez nem is viheti jó irányba az országot, Nórika.
[00:21:40]Hát szóval elnézést kérek, de hát a mi nap valamelyik elemző azt mondta rá, hogy ez egy szúnyogcsődör.
[00:21:50]Hát igaza lehet, mert mert azért ilyet egyetlen egy miniszterelnök még Hong Gyura se engedett még magának se Gyurcsánynyt pedig az is egy kiállhatatlan személy volt.
[00:22:04]De de hát szóval ez abszurdum.
[00:22:11]És itt mindenkit egy kalap alá vesz, pedig a Fidesz emlőin nőtt fel, ugyanúgy, mint a miniszterasszony.
[00:22:21]Hát, szóval egyszerűen vérládító, amit művelnek, meg amit ami pocskondiát összehordanak ránk a fideszesekre, szavazótáborára, meg egyáltalán a volt emberekre, akik a parlamentba meg még Orbán Viktorra, különösen.
[00:22:42]Ez az ember önmagától is fél.
[00:22:42]Nem csak Orbán Viktortól, önmagától is fél.
[00:22:46]azért nem enged senkit nyilatkozni, hogy csak ő mondhat bármit, mert akkor azt mond, amit ő ő gondol, nehogy valaki elszólja magát a a minisztereln, majd figyelje meg, drágám, hogy ott van a három szóvivő és ő tartja a sajtótájékoztatót nap mint nap.
[00:23:08]Hát milyen?
[00:23:08]Szóval egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy hogy fogja ez az embelleni nyit az országot.
[00:23:15]Hát gyakorlatilag eltelik lassan egy hónap, és nem csináltak semmit azon kívül, hogy állandóan szapulnak minket, a jobboldali embereket, meg a voltminisztereket, meg különösen Orbán Viktort.
[00:23:28]Na meg hát ugye Rogán Antal, hát az egyenesen hát az az az egy irtózatos dolog, az egy borzasztó ember Rogán Antal valószínű nem voltak jóban.
[00:23:40]Még a Fidesznél volt is ez a szónnyogcsődö.
[00:23:42]Szóval engedelmet kérek, de de ez ez szóval abszurdum.
[00:23:46]Abszurdum.
[00:23:51]És akkor hadd mondjak egy megtörtént esetétet.
[00:23:54]Ez mondjuk visszanyúlhat az előző egészségügyi kormányzatra is, illetve inkább a személyzetre a jászberényi kórháznál.
[00:24:05]Ugyanavval a tünetekkel vittek be vasárnap hajnalkor a mentők, amivel tavaly augusztus 8-án agyinfarktusom volt, és kaptam egy infúziót, meg két inekciót, azt menjek haza.
[00:24:23]Majd kedden reggel jelentkezzek a refabonos megkapom a infúziókúrát.
[00:24:31]És mit mondtak?
[00:24:31]Hát nincs hely, majd tessék jönni.
[00:24:33]A jövő héten mond hétfőn 8 órára mondom hát igaza van nővér addigra vagy meggyógyulok vagy meghalok mondom úgy is ezt akarta a Fidesz hogy a nyugdíjasok pusztuljanak mert az a szavazóbázise a Fidesznek hát szóval és azt mondják ugye az egészségügyi dolgozók már van egy pár ismerősöm orvos is meg nővér hogy egy fillért nem kaptak amióta Orbán Viktorékot úgymond félreállították, tehát ott tart a Berényi Kórház is, de azt mondják, hogy nem csak a Berényi, a Szolnoki Hényi is ott tart, hogy lassan kötszerük nem lesz.
[00:25:16]A háziorvos arra panaszkodik, hogy még injekciót se tudnak már lassan adni, mert nem kapnak semmit, mert mert tartodásuk van a TB felé, és nem adnak ki semmit.
[00:25:28]Hát, szóval én nem tudom, mikor kezdenek ezek el kormányozni.
[00:25:36]Hát ha egy személyre lesz bízva az egész, akkor az össze fog omlani, könyörgöm.
[00:25:42]Hát szóval nem tudom, ilyet még nem tapasztaltam.
[00:25:45]78.
[00:25:45]évem taposom, de én még ilyet nem értem még a kommunizmusba se.
[00:25:53]Ez ez egy valami szörnyű valami.
[00:25:57]A rákosi rezsimben volt az, hogy a képes volt az apja fiát, fia az apját féljelenteni piszári ügyekért.
[00:26:04]Most ugyanez lesz.
[00:26:04]Hát ugyanezt gyakorolja Magyar Péter.
[00:26:10]Mindenkit majd tanálkozunk a bíróságon, majd a bíróság eldönti, majd a bíróságon találkozunk.
[00:26:15]Milyen beszéd egyik miniszterelnök léző, Nórikám?
[00:26:20]Hát, szóval ez ez vérládító.
[00:26:24]És én másfél évvel ezelőtt mondtam a képviselőnknek, hogy gyűjtsünk aláírást, mert ugye örökké minket pocskondiáztak már akkor is.
[00:26:33]Még hát nem beszélve erről az agresszív viselkedésről, amit tanúsítónak az emberei.
[00:26:39]Hát mit hagytak maguk után a Kossutéren is, meg a felvonulástéren is, a hősök terén is?
[00:26:48]Hát szóval ilyet még nem csináltunk.
[00:26:50]Amikor a békemenet végigment azon a 3éss 4 kmén egy szinte egy szemetet nem hagytak maguk után.
[00:26:57]Meghagytunk magunk után.
[00:26:59]Könyörgöm.
[00:26:59]Ezek meg akkor a disznók, a tapostak, a zászló mutatták a a hát a hírtév mutatta éppen, de ugyanúgy megmutatták a TV2-n is, hogy hajigálták a zászlót bele a hordóba, ami mellé ment, adon meg ott tapostak.
[00:27:16]Hát a magyar zászlót mégta taposni.
[00:27:18]Nórólika.
[00:27:21]Hát szóval benne voltam bizottságban és 10 órakor végeztünk estre, összeadtuk a dolgokat.
[00:27:30]És így megfogtam a kötegét, a tiszás kötegét.
[00:27:32]Mondom, ezért fogják elzavarni egy éven belül őket, mert ugye láttuk, hogy milyen arányba nyertek.
[00:27:40]És egyre inkább beigazolódni látom ezt a mondásomat, mert egyre többen elejbe márnak, hogy ne haragudjon Miklós, maguknak volt igazuk, nem hittük el, még a gyerekekre hallgattunk, azt a tiszára szavaztunk, de már meg bántuk.
[00:27:53]Mondom, drága csillagom, ott volt magával a gyerek a szavazó fülkéb.
[00:27:57]Azt mondja, nem.
[00:28:00]És mondtam, akkor miért nem odatette az X-et, ahova a szíve diktálta?
[00:28:06]Hát nem, nem akartam azt mondja a gyerekeimnek ellent mondani.
[00:28:07]Hát mondom, drágám, akkor majd viseljék el a terheit.
[00:28:12]Nem tudtam neki mást mondani.
[00:28:15]Szóval abszurdum.
[00:28:15]Ilyen, ilyen még nem volt.
[00:28:19]Ilyen még nem volt.
[00:28:19]Pedig én már azért azért elég sok mindenre emlékszek, ugye, mert mert mondom, hát a Rás Rákosemnek a második felére teljesen tisztán jöttek, felszedték a búzát, nem kérdezték, hogy marad-e, vitték el, mert kérd a festélyeknek a kenyér.
[00:28:35]Hát, hogy az hova került a búza, azt nem tudjuk, mert lehetett hallani abb az időben, hogy nagyon sokan voltak, akik ebből gazdagodtak még, csak hát jó eltársok voltak, azt elsíbolták az ügyet nekik, mert azt tudjuk nagyon jól, hogy mikor a TSZ erőszakos módon megalakult 59-ben, nagyon sok embernek leszakadták a bajúszát, meg olyan VB titkár is volt, aki a hímveszőit kitetette az asztalra.
[00:29:05]a parasztalvel verte.
[00:29:09]Hát tudja, hogy én velem ezt mikor csinálhatta volna még.
[00:29:12]De hát akkor annyira még voltak félemlítve az emberek, hogy nem mertek szólni.
[00:29:18]Szóval most ez ugyanezt akarják edik még valósítani.
[00:29:24]Hát szóval engedelmet kérek.
[00:29:24]De de hát én nem tudom, hát hol vannak a magyar emberek, hol lette a sok magyar, mert hogy a fiatalok jöttek csőstől szavazni, és azt azt ott volt, aki ott meg is mondta, mert a tiszásokkal kedet fogott, mi tőlünk még elfordult, mikor nyújtottuk a kezünket.
[00:29:47]Szóval gyűlölet ez nem tudom mire jó ez.
[00:29:51]Mire jó ez.
[00:29:51]Miért kell ezt csinálni?
[00:29:54]Mivel viszik előbbre ezzel a dolgot?
[00:29:58]Nem tudom félfogni evvel a vénagyammal már elnézést, hogy így mondom, de de hát szóval annyira félülemlik már bennünk Nórika a gyűledet irántuk, hogy már nem tudjuk visszatartani, mert ugye eddig mindig azt mondtuk, hogy hát ne legyünk olyanok, mint ők.
[00:30:15]Na de könyörgöm, már most azért el kéne felejteni, hogyha még dobnak kővel, dobd vissza kenyérrel.
[00:30:22]Igenis vissza kell dobni már azt a követ, mert amit ezek művelnek, ez már borzasztó.
[00:30:26]Itt akasztások lesznek, Nórikám, hogyha ezek valameddig uralkodnak, akasztanak embereket nyilvánosan meg kivégeznek.
[00:30:35]Hát szóval ez ez egy ő azért reméljük idáig nem fajul a dolog, de valóban valóban nem megfelelő stílusban zajlik a kommunikációi diplomácia nyomokba se található meg.
[00:30:49]Miklós, köszönöm szépen a hívását.
[00:30:49]Én köszönöm, hogy meghallgattak.
[00:30:52]Dáan Rórika és kitartás magyar testvéreim majd tudjuk, hogy mikor kell odaállni, hogy most már elég volt.
[00:31:03]Köszönöm szép szépen.
[00:31:03]Kétóásra Etelkával folytatjuk.
[00:31:07]Üdvözlöm Etelka.
[00:31:10]Igen, itt vagyok.
[00:31:10]Én nagyon egyetértek ezzel a férfivel, aki mostan itt panaszkodott, mert pontosan ugyanez a véleményünk, hogy ez a ezt az embert, hogy honnan találták, honnan szedték föl, én nem tudom miniszternek.
[00:31:27]Ez egy őrület, ami itt van.
[00:31:27]Hát nem is tudok szavakat mondani.
[00:31:33]A idáig ment minden rendbe, gyönyörűen minden.
[00:31:36]A az ország virágzott, és most ide raknak a véberék meg az úrszuláék.
[00:31:47]Ezt az embert.
[00:31:47]Hát mit gondolnak ők, hogy nekünk minden jó?
[00:31:54]Mi hozzá voltunk szokva a biztonsághoz, a nyugodtsághoz.
[00:31:59]És akkor most ide cseszték ezt a szerencsétlen embert.
[00:32:04]Olyan, hogy nem is tudom, hány ember veszi körül, de csak ő beszélhet.
[00:32:08]Ha megkérdezi egy újságíró, nem szólhat senki semmit.
[00:32:13]Hát mi a ménkü van itt?
[00:32:13]és azt kiabálja, hogy ti tolvajok vagytok, majd a börtönbe találkozunk meg bíróságon.
[00:32:23]Hát így kell válaszolni egy miniszternek.
[00:32:30]Úgyhogy hát ugye az is történt, hogy ugye Magyar Péter a Parázsvita hevében felállt a helyéről, odasétált Gulyás Gergelyhez és napirenden kívül válaszolt neki.
[00:32:38]Egészen újfajta mentalitást láthattunk a mai parlamentben.
[00:32:45]Tudom, hát hát nem egy normális dolog az, ahogyan ez viselkedik.
[00:32:51]Hát én nem tudom.
[00:32:51]Hát azt hiszi, hogy mert ő ki kineves kiszemelte magának azt, hogy ő most miniszter lesz.
[00:32:57]Hát az nagyon sok munkával jár, meg mindennel, meg tudással, ami neki persze, hogy nincsen, mert állítólag jogot végzett, de abszolút nem látni rajta a jogi végzettséget, mert a Gergely nálunk meg a nem tudom kicsodák, mindenki jogot végzett, de egy komoly határozott emberek, ez meg ilyen hegy hebehya, nem tudom kicsoda.
[00:33:23]Hát ilyent kell egy Magyarország élire rakni.
[00:33:28]Hát szégyelje magát a Véber meg az Úr Szula, mert azok hozták ide, azok tették ide nekünk, azok még az ukránok küldték itt a pénzt neki, lefizették talán még a fiatalságot is.
[00:33:42]Én abban se vagyok biztos.
[00:33:45]Hát hol van az a két autó?
[00:33:48]Arról egy szó sincs, hogy itt elkapták az autókat.
[00:33:51]Mondták, hogy minden héten küldik ide a pénzt a izének.
[00:33:59]a magyar Péternek.
[00:33:59]Hát mi mi van itten?
[00:34:03]És ő beszél ezéről korrupcióról meg nem tudom miről.
[00:34:06]Na hát ő ő náluk nagyobb már nem is költ, csak ők meg vannak védve.
[00:34:12]Az urszula is a milliárdjaival meg van védve.
[00:34:15]Ott lehet nyugodtan.
[00:34:19]Hát az EU is tele van ilyen lopott emberekkel.
[00:34:22]Hát hogy lehet ezt csinálni?
[00:34:26]Hát beleőrül az ember.
[00:34:28]Hát mi nem vagyunk hozzászokva a mi a rendes munkához vagyunk hozzászokva, de nem az, hogy hogy itt csak úgy és össze-vissza beszél ez a Magyar Péter is.
[00:34:40]És hát olyan, mint aki nem 100%-os állítom.
[00:34:45]Hát így kell viselkedni egy miniszternek.
[00:34:48]Hát annak egy legnek kell lenni mindenek fölött, egy tudásilag is, intelligenciába és mindenbe a legnek kell lenni.
[00:34:58]De az hol van?
[00:35:02]Hát ott ezt táncolt a lányok szoknyája alatt bújott bujkál meg minden.
[00:35:08]Hát menjen már a jó büdös francba az ilyen ember, de ne ide nekünk.
[00:35:15]Hát mi lesz velünk itt?
[00:35:19]Nekem nekem azóta is, meg azután is Orbán Viktor a miniszterem.
[00:35:22]Ezt nem ismerem el.
[00:35:24]Az kész.
[00:35:24]Egyikünk se ismeri el, mert ilyen ember nekünk nem kell.
[00:35:32]Mi a pontos rendes munkához vagyunk hozzászokva.
[00:35:35]Nem az ilyen össze-vissza beszélése.
[00:35:38]Meg mi az, hogy a legnagyobb izé, hogy a köztársasági elnököt levondassá?
[00:35:44]Mi az?
[00:35:44]Hát ki ő egy nagy öz.
[00:35:49]Na hát hogy lehet ilyen ilyennel mindjárt neki eszni?
[00:35:55]Úgyhogy na.
[00:35:56]Köszönöm szépen telka a hívását.
[00:36:00]Köszönöm én is.
[00:36:00]Köszönöm szépen.
[00:36:00]Viszonthallásra.
[00:36:03]Magyar Péter az interpellációk után egy fontos évfordulóra is felhívta a mai napon a figyelmet, ugyanis ma 20 éve hangzott el az összödi beszéd.
[00:36:09]És a miniszterelnök odaszúrt Gulyás Gergelynek, hogy szerinte ez a Fidesz, hogy ez szerinte a Fidesz is úgy fogja végezni, mint az MSZP.
[00:36:17]Ekkor Gulyás Gergely arra kérdezett rá, hogy miért nevezte ki Magyar Péter a szemkilövető Gergényi Péter helyettesét államtitkárnak.
[00:36:27]Ugyanis ez történt.
[00:36:30]Gergényi Péter helyettesét Tót Gábort nevezte ki rendészeti államtitkárnak Magyar Péter miniszterelnök.
[00:36:34]Tóth Gábor amúgy személyesen is felelős a rendőrterrorért.
[00:36:38]Ez még a 2007-es rendőrségi vizsgálati jelentésből is kiderült.
[00:36:43]Az ő feladata lett volna ugyanis a bűnügyi biztosítási terv elkészítése, de ilyen ugye nem készült.
[00:36:50]Továbbá tótott 2007-ben Gyurcsányék ugye előléptették akkor budapesti rendőrfőkapitánynak.
[00:36:56]Rugdapesti rendőr főkapitánynak nevezték, és a Fidesz kormány menesztette el még 2010-ben, és ekkor a rendőrségről is távozott.
[00:37:04]Egészen mai napig ugyanis most a Tiszapárt visszahozta a rendőrség munkáját felügyelni.
[00:37:08]Ugye Tód Gábor a szemkilövetéseket, vízágyúzásokat és a megtorló jellegű letartóztatásokat vezénylő Gergéyi Péter bűnügyi helyetteseként vezető pozícióból nézte végig, hogyan többször ártatlan járókelőket, időseket és fiatalokat egyaránt letakart azonosítójú rendőrök tartóztattak le bármiféle jogalap nélkül, és mint bűnügyi helyettesnek, Tótnak legalábbis az utóbbi pontban mindenképpen felelőssége van.
[00:37:35]Józseffel folytatjuk.
[00:37:38]Üdvözlöm, József.
[00:37:40]Jó napot.
[00:37:40]Jó napot kívánok.
[00:37:40]József vagyok.
[00:37:43]Köszöntöm az embereket.
[00:37:46]Egy kicsit a köpenyegről szeretnék beszélni, mert egy kicsit lehetséges az, hogy már az eső utáni köpenyegről van szó.
[00:37:58]egykor annó dacumié dolgoztam Németországban, és ugye a kollégák fölmérték, hogy a cigaretta még nálunk 100 Ft volt.
[00:38:07]Ott kint körülbelül a legolcsóbb is 4-500 Ft értékben lehetett vásárolni, és mindenki azt tervezgette, hogy fogja vinni a cigarettát.
[00:38:23]Én ugye minden településen meg szoktam venni a helyi német újságot, és ugye elolvastam és megmutattam nekik, hogy a azon a településen egy cseh embert hat hónapig megfigyeltek, hat hónapig kamerával figyelték és utána kigyűjtötték, hogy mennyi cigarettát hoott be, és óriási összegre megbüntötték.
[00:38:53]Most ebből azt akarnám kihozni, hogy ugye volt egy baloldali illető, aki egy kis furgonba hozott be cigarettát Ukrajnából.
[00:39:02]Igaz, hogy azt mondta, hogy azt ő arról nem tud, az csak benne lett.
[00:39:09]És ugye nem kellett volna azonnal ezeket megállítani, hanem a valóságbaamos ideig megfigyelni.
[00:39:17]Ugyanígy a aranyvonatnál is, az aranykombolynál, azt sem kellett volna az ország közepén leállítani, hanem legalább hónapokon keresztül megfigyelni, hogy rak-e le valahol a szállítmányából.
[00:39:39]És ugye ha végül is már megunták, akkor meg elégséges lett volna a határtól egy 10 kmre megállítani.
[00:39:49]Akkor a választással kapcsolatosan annyit szeretnék mondani, hogy lehet, hogy igaza volt a DK vezetőjének, aki azt állította és javasolta, hogy aki nem fizetett még ez idáig adót, az lev ne szavazhasson.
[00:40:10]Most a ha ezt véletlenül megfogadták volna, akkor ezek a fiatalok, hogyha valóban azok ezt csinálták, mert ezt ezt ugye a fideli tásznak egy kicsit be kellett volna épülni ebbe a körbe, és a akkor ha megfogadták volna, akkor nem szavazhattak volna, mert ugye a határon kívüli emberek azok ott fizetnek a dót.
[00:40:38]volt legalábbis a legtöbbje, de azok szavazhattak volna, csak nem Magyarországon fizetnek, mert nem is így fogalmazta meg szerintem ezt a kérdést.
[00:40:52]Akkor még azt szeretném előhozni, hogy ugye egy kicsit a eső utáni dologról, hogy a korábbi időszakban volt a Balog Zsuzsa fellépése, a aki óriási tábort gyűjtött össze a jobboldal számára, lelkesítette az embereket.
[00:41:14]Egy csomó embert pluszba beszerveztek az ottaniak.
[00:41:21]És végül a 2020-es 22 volt igen a választást.
[00:41:30]Bár levettek egy kicsit tiltva, de megnyert a hajobb oldala.
[00:41:33]Most is ugyanezt kellene kellett volna ártolni, hogy ilyen jó hát a szegedi hölgy ugye ő is elég komoly munkát végzett, de például a Szilvia az érdekes módon mintha eltűnt volna.
[00:41:56]A perlaki Szilvia rendszeresen itt szokott lenni nálunk, de csak izébe, SMS-be, én úgy emlékszem, az utolsó időszakba, és ezeknek van bizonyos okuk, hogy valaki így visszavonul.
[00:42:14]Lehet, hogy ki, hogy valaki hatott rá, vagy valami.
[00:42:16]Én rendszeresen hallgatom, de hát egy jó pár hónapja nem hallgattam.
[00:42:25]Jó, persze, ettől még lehetséges.
[00:42:28]Úgyhogy én szerintem amit most is van javasolva, hogy ilyen kis táborokat vagy egységeket, köröket kell létrehozni, az már ugye egy kicsit első után van.
[00:42:39]És például még erre gyorsan elmondom, hogy volt egy betelefonáló, aki azt kifogásolta, hogy a Fidesz irodáknak hozzott bejutni.
[00:42:54]És ugye ennek az a lényege, hogy én magam is azt vallom, hogy a pozitívat kell a nyilvánosság előtte elmondani, a negatív dolgokat meg ilyen irodákon keresztül, és utána azt ha lehet kijavítani.
[00:43:17]És ugye én magam is, még a Gyurcsony időszakában is, hát minden egyes választás után volt olyan dolog, ami arra mutatott, hogy ez szabálytalan.
[00:43:31]És körülbelül hattól próbáltam bemenni ilyen irodákba, és soha nem sikerült senkivel beszélni.
[00:43:40]egyszer egy gépkocsivezetővel, hát azt nem is tudtam, hogy ott van gépkocsivezető, úgyhogy én szerintem ezek lennének a a lényeges megoldások, de hogy ezt éveken át van-e rá keret kitartás, hát ez elég nehéz ügy.
[00:43:58]Például nem szabadott volna a testi tévét is elpasszolni, mert ugye ha leesik egy ilyen teherautóra egy köteg pénz, ők tízszeres pénzt tudnak ajánlani egy ilyen testi tévéért, vagy akármelyikért, az eko satöbbi.
[00:44:20]És ugye a Balóc Zsuzsa is rengeteget dolgozott azon, hogy ez a pesti bekerüljön különböző hálózatokba.
[00:44:35]És akkor egyszer csak Kips Rops elpasszolták, mert egy tízszeres torzónak nem nagyon tud ellenállni senki, mert ugye ezek inkább magán tévék voltak, de ugye látható a fejlődés, hogy az RTL-nek már három ATV-je van, az ATV-nek is körülbelül annyi, bár én nem követem annyira ezeket a eseményeket.
[00:45:05]Na jó, hát köszönöm, elnézést.
[00:45:07]Köszönöm szépen József a hívását.
[00:45:07]Kit csókolom.
[00:45:10]Viszont viszont hallásra.
[00:45:14]Hívjanak minket a 0617992999-es telefonszámon, üzenetet pedig a 067953-as számra tudnak nekünk írni.
[00:45:22]Egy percünk maradt a második műsorrészünkből, de ne feledjék, hogy nemokára folytatódik tovább a Paláver harmadik része.
[00:45:28]Témáink pedig változatlanok.
[00:45:30]Megkezdődött az új parlament ülése.
[00:45:33]Aztán a 2006-os Gyurcsányi Rendőrterror egyik felelősét nevezte ki rendészeti államtitkárnak Magyar Péter.
[00:45:41]Végül pedig átveszi a hatalmat a közmédia és a teljes magyar sajtó felett a radikális baloldal.
[00:45:49]Miről szólt még a mai nap?
[00:45:49]Ugye Magyar Péter bejelentette, hogy más tisztségekre is kiterjesztenék a ciklus korlátozást a miniszterelnökségen kívül.
[00:45:59]Torocka is élesen bílálta a Magyar Pétert.
[00:46:02]Többször kifejtette neki, hogy több tiszteletet kér a demokratikus intézmények felé, és hamarosan pedig a napirend előtti felszólalások is megkezdődtek már, hogyha jól látom, a Hírtelevízión ezt élőben tudják közvetíteni, aki éppen televízió képernyő előtt van.
[00:46:19]Ahogy hallották, hamarosan folytatódik tovább a Paláver következő része, utolsó része a mai napon.
[00:46:27]Itt a Hífen ne menjen senki messzire.
[00:46:29]Várunk mindenkit.
[00:46:32]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:46:35]Paláver, hangra fel.