Paláver 3. rész (2026-05-26) - Hír.FM
- A parlamenti ülés stílusát a résztvevők „szörnyűnek", „az emberiség megalázásának" és „pöffeszkedőnek" nevezték, Magyar Péter viselkedését a gyűlölettel azonosítva.
- Tóth Gábor rendészeti államtitkári kinevezése éles kritikát kapott, mivel a 2006-os események idején Gergényi Péter helyettese volt, és a betelefonálók szerint ugyanolyan bűnös, mint Gyurcsány Ferenc.
- Magyar Péter személyét „pszichopatának", „főkomornyiknak" és alkalmatlannak tartják, felemlegetve korábbi Fidesz-kötődését, botrányait és a feleségével való rivalizálását.
- A Fidesz-kormány örökségét védelmezték, kiemelve az építkezéseket, a munkanélküliség megszüntetését és az önkormányzati adósságok kifizetését, szemben a jelenlegi kormány rombolásával.
- Az EU-s pénzekkel kapcsolatban elhangzott, hogy azok utólagos beruházási források, és a migrációs paktum aláírása évente 25.000 migráns befogadását jelentheti.
- A TISZA-kormány tagjait „Fideszből lesjedett senkiknek" nevezték, kritizálva Rost Andrea és Ruszin-Szendi Romulusz kinevezését.
- A Fidesz választási vereségét a social média fiatalokra gyakorolt hatásával és a vádak szerint ukrán forrásból származó pénzekkel magyarázták.
- A betelefonálók tüntetésre és ellenállásra szólítottak fel, hangsúlyozva, hogy „az életetekről van szó".
„Én nagyon bízok benne, hogy ez volt az első és az utolsó ciklusa" – Kőrösi Péter Magyar Péterről
Részletes összefoglaló megjelenítése
Az új parlament első ülésének stílusa és légköre
A műsor idején is zajlott az Országgyűlés ülése, konkrétan az azonnali kérdések órája. A beszélgetés résztvevői és a betelefonálók egybehangzóan rendkívül negatívan ítélték meg a parlamenti munka stílusát, amelyet Magyar Péter miniszterelnök személyéhez és viselkedéséhez kötöttek.
- A műsorvezető beszámolója szerint „elég erős csörte alakult ki a parlamentben" Magyar Péter és Gulyás Gergely, valamint Magyar Péter és Toroczkai László között.
- Az egyik betelefonáló, Zsuzsa így jellemezte a látottakat: „Én ma végignéztem ezt a nem is tudom kifejezni szavakba, ezt a szörnyű parlamenti közvetítést, amit ez az ember művelt, mintha hadi bíróság elé állította volna a volt kormánytagokat. Csak a gyűlölet, a gyűlölet, a gyűlölet volt benne. Semmi más."
- Kati nevű betelefonáló szerint „a parlamenti közvetítés ma az emberiség megalázása", és hozzátette: „Tehát így viselkedni már megbocsásson. Tehát egy bizonyos szakmám egyik részéből a falusi utolsó kocsmába így nem lehet viselkedni, mert kidobnák."
- Kőrösi Péter úgy fogalmazott: „Én nekem tulajdonképpen valamikor kedvencem voltak a parlamenti ülések, de most már nem nézem, mert ezt a pöffeszkedő szánalmas alakot egyszerűen nézhetetlen. Nem lehet elviselni ezt az embert."
- András, aki maga is piarista diák volt, a „minisztráns" szó etimológiájából kiindulva fejtette ki véleményét: a szó szolgálót jelent, ezért a miniszterelnököt „főkomornyiknak" nevezte, és hangsúlyozta az alázat fontosságát, amely szerinte hiányzik Magyar Péterből.
A 2006-os események és Tóth Gábor kinevezése
A műsor egyik kiemelt témája volt, hogy Magyar Péter kormánya rendészeti államtitkárrá nevezte ki Tóth Gábort, aki a 2006-os őszi események (az ún. „Gyurcsány-féle rendőrterror") idején Gergényi Péter akkori budapesti rendőrfőkapitány helyettese volt.
- A műsorvezető ismertette a parlamenti történéseket: Magyar Péter ügyrendi felszólalásában arról beszélt, hogy 20 éve hangzott el Gyurcsány Ferenc őszödi beszéde, majd azt állította, hogy a Fidesz ugyanazt csinálja, mint Gyurcsány Ferenc 2006-ban.
- Gulyás Gergely, a Fidesz frakcióvezetője szintén ügyrendi felszólalásban kérdezte a miniszterelnököt, hogy miért nevezte ki Gergényi Péter volt helyettesét rendészeti államtitkárnak. A felszólalás után Magyar Péter odament Gulyás Gergelyhez, és hosszasan szót váltottak – ezt a mikrofonok már nem közvetítették.
- Zsuzsa betelefonáló véleménye szerint „a Tóth Gábor ugyanolyan bűnös, mint a Gyurcsány meg a Gergényi volt. Itt nincsen az, hogy itt volt, ott volt a motor, mint mondja Magyar Péter, külföldön volt. Nem érdekel, ő is ugyanolyan bűnös. Felelősségre kellett volna vonni az egészet."
- Kőrösi Péter felhívta a figyelmet arra az ellentmondásra, hogy Magyar Péter korábban új arcokat ígért a kormányába, most mégis „visszahozta a Gyurcsányi terror kapcsán lévő úriembert."
Magyar Péter személye, stílusa és alkalmassága
A betelefonálók többsége éles kritikát fogalmazott meg Magyar Péter személyiségével, múltjával és vezetői alkalmasságával kapcsolatban.
- Katalin „velőtrázó pofátlanságnak" nevezte Magyar Péter viselkedését, és felidézte, hogy a miniszterelnök korábban a Diákhitel Központnál dolgozott, ahol „egekbe dicsérte a Fidesz intézkedéseit". Szerinte Magyar Péter „maffiózózik", és feltette a kérdést: „Őt saját magát mikor fogja számon kérni?"
- Katalin utalt a miniszterelnök korábbi botrányaira is: „Azt mondja, hogy a kislányokkal hogy viselkednek. Ő, akit a nyakánál fogva kellett kivezetni a vendéglátóhelyről."
- Kőrösi Péter szerint Magyar Péter „egyéni színházat csinál magának ebből a politikából. Ő minden áron be akarja bizonyítani a feleségének, hogy ő a tehetségesebb, ő a zseniálisabb." Hozzátette: „Én nóvedíjat adnék a Fód feleségének, hogy az 15 évig elbírta viselni."
- Zsuzsa megfogalmazása szerint Magyar Péter „nem országvezetőnek, libapásztornak se felelne meg vidéken", és „egy szó szerint mint egy pszichopata lenne. Hát szerintem az is, nem érdekel, ki hallja, ki nem hallja. Egy pszichopata és el kell zavarni."
- Kati szerint „egy erős művelt családnak ilyen sarja van. Csak ez gyerekkorában se kapott nevelést, de a környezete sem. A legőszintébb részvétem a Varga Juditnak, hál' istennek megszabadult."
- András a „főkomornyik" kifejezéssel illette a miniszterelnököt, és úgy vélte: „ha ezt a kioktató magatartást próbálja meg tovább és tovább csinálni, akkor a dicsőség egy 133 nap el fog múlni."
A Fidesz-kormány örökségének védelme
A betelefonálók szinte egyöntetűen védelmükbe vették a korábbi Orbán-kormány teljesítményét, és éles kontrasztot vontak a jelenlegi kormányzattal szemben.
- Katalin, aki 75 éves, így fogalmazott: „az én életemben ez volt az egyetlen kormány, a Fidesz, amelyik épített, és nem csak rombolt, az összes többi rombolt."
- Kőrösi Péter szerint „a rendszerváltás óta a létező legjobb kormány, és úgy van beállítva most a Fidesz kormány, mint a rablók gyülekezete, akik mindent tönkretettek, mindent elloptak, semmi nem jó, mindent meg kell szüntetni, mindent át kell alakítani."
- Katalin felsorolta a Fidesz-kormány eredményeit: „Jutott a vasutazásra, építettek, jutott a nyugdíjunkra, jutott a kultúrára, jutott mindenre. És ezt most mind el akarják tőlünk venni."
- Kőrösi Péter emlékeztetett: „Magyarországon volt közel 1 millió munkanélküli. Orbánék megszüntették konkrétan a munkanélküliséget. Konkrétan kifizették az önkormányzatok összes adósságát és a kórházak adósságát, iskolák adósságát és úgy kezdődött ez az egész dolog."
- Katalin külön kitért Szijjártó Péterre: „a legjobb külügyminiszter volt szintén az én életemben, egy tisztességes, becsületes."
- Kőrösi Péter szerint Tarlós István főpolgármestersége alatt Budapesten „214 milliárd Ft tartalékot" hagytak, míg most „Budapestnek egy fillér tartaléka nincs. Mínuszban vannak, valami 60 milliárd adóssága van, és ez csak növekedni fog."
„Én nagyon bízok benne, hogy ez volt az első és az utolsó ciklusa" – Kőrösi Péter Magyar Péterről *
Az EU-s pénzek és a migrációs paktum kérdése
A beszélgetésben visszatérő téma volt az Európai Uniótól várt források és a migrációs kötelezettségek összefüggése.
- Kőrösi Péter részletesen kifejtette az EU-s források mechanizmusát: „aki azt hiszi, mert ugye elkezdték ezzel, hogy ez a lakosságért 800.000 Ft. Hát persze, csak hogy az beruházásra megy, tehát az nem az emberek zsebébe kerül." Hozzátette: „ez az állami költségvetésbe megy, és nem előleg, hanem utólag. Tehát meg kell csinálni a beruházást, be kell adni azokat a pályázati kérelmeket, amit ők el akarnak végezni. És akkor ezt az Unió utólag kifizeti úgy, hogy közben mindent ellenőriznek."
- Kőrösi Péter szerint Magyar Péter „azt kezdte el mondogatni, hogy ő hazahozza az uniós pénzeket, csak azt nem érti meg, hogy közben Magyarország minden évben 660 milliárd Ft-ot befizetett az uniós tagdíjra."
- A migrációs kötelezettségekkel kapcsolatban Kőrösi Péter elmondta: „nem 8000 migráns fog bejönni, meg ne tévedjünk, erre az évre 25.000-et kell befogadni. 25.000-et, ami rengeteg, ami borzasztó sok."
- Kőrösi Péter egy hasonlattal élt: „Nóra maga is tudja, mikor főz. Ha a levesbe véletlenül valami olyat tesz egy liter levesbe, ami nem jó, akkor az egész levest öntheti ki a szemétbe. Na, ilyen ez is."
- Zsuzsa szerint „a Magyar Péter egy forintot nem fog kapni az unióból, mert már régen Ukrajnában vannak a pénzek. Ez olyan biztos, minthogy most itt beszélek önnel, Nórika, mert nem fog pénzt hazahozni. Kimegyen, aláír most a paktumot csütörtökön vagy pénteken, és majd jönnek a migránsok."
- A műsorvezető megjegyezte, hogy a hírek szerint „a fogorvosnál előreveszik őket, és nem a német állampolgárokat", amire Kőrösi Péter megerősítette: „Elsőbbséget élveznek."
- Kőrösi Péter utalt a németországi és hollandiai tapasztalatokra, valamint egy konkrét esetre: „múltkor volt egy felvétel, hogy már nem is egy első generációs, egy másodgenerációs migráns a kocsijával fölment a járdára és a járda szélén végigment 100 km-es sebességgel, és 15 embert ütött el, és abból nem tudom mennyien meghaltak."
A TISZA-kormány tagjainak kritikája
Több betelefonáló is bírálta a TISZA-kormány egyes tagjait, illetve a kormányzati kinevezéseket.
- Katalin kifejezte csalódottságát Rost Andreával kapcsolatban: „én a Rost Andreát annyira szerettem. És akkor beáll ezek közé, és még a Szózatot se tudja."
- Katalin kritizálta a vezérkari főnöki kinevezést is: „a Cundiendit, azt meg kinevezi vezérkari főnöknek megint, aki ugyan mi mindent összehordott magának, meg ingyen sírat, vagy szigta le a zsírt, az nem terhelte az egészségügyet." (A név valószínűleg Ruszin-Szendi Romuluszra utal, akit a TISZA-kormány honvédelmi miniszterré nevezett ki.)
- Zsuzsa szerint „mind a Fideszből lesjedett senkik ülnek ott a Tisza kormányában", utalva arra, hogy a TISZA-kormány tagjai közül többen korábban a Fideszhez kötődtek.
- Zsuzsa aggodalmát fejezte ki: „a Szend úr is, a Romolus bácsi azt mondta, hogy majd minden fiatalt be fognak rántani az ukrán frontra. Hát az én gyerekem, nekem van négy fiam, öt lányom. Az én gyerekeimet ne vigyék az ukránokhoz harcolni."
A 2026-os választás és a Fidesz vereségének okai
A betelefonálók próbálták megérteni és magyarázni a Fidesz választási vereségét.
- Kőrösi Péter így fogalmazott: „Én azért döbbentem meg ezen. Én azt hittem, hogy rosszul látok, amikor a választás napján jöttek az adatok. Mondom, hogy létezik ez? Hogy tud ez olyan körzeteket megnyerni?"
- Szerinte a vereségnek két fő oka volt: „egyrészt a social média a fiatalokat elhülyítette, 10%-kal több szavazót tudtak elvinni az urnákhoz. Ezeknek egy része a social média, a másrészét pedig a lumpeneket megvették pénzzel."
- Kőrösi Péter konkrét vádakat is megfogalmazott a kampányfinanszírozással kapcsolatban: „Magyar Péter vidékese arról szólt, hogy elment minden helyre, és ott különböző embereket megbízott, és erre megvolt a pénze is, mert az ukrán elnöknek ez a bizonyos konvolja hozta ide a pénzt, és ide összesen lelaktak 5 millió eurót. [...] Az a pénz, amit idehoztak ezen a két furgonon, abból minden alkalommal leraktak 5 millió eurót a Péterkének hetente."
- Kőrösi Péter történelmi párhuzamot vont: „Én nagyon-nagyon szánom a magyar népet. Ilyen hülyeséget soha nem csinált a magyar nép még. Talán a német volt ilyen, aki mikor megválasztották Hitlert, azt hitte, hogy jól fog járni. Az is egy ilyen volt, egy ilyen kis szánalmas paprikajancsi pöffeszkedő alak, és az is mindenkit szidott, gyalázott. És akkor láthattuk, hogy mi lett a vége."
A kegyelmi ügy és a Fidesz belső ügyei
Katalin betelefonáló hosszabban kitért a kegyelmi botrányra, amely Novák Katalin lemondásához vezetett.
- Katalin szerint „tényleg két hónap miatt röhelyes, hogy ilyen cirkusz lett belőle."
- Úgy vélte, hogy az ügy mögött tudatos politikai machináció állhat: „én lehet, hogy ez egy kényszerképzet, de hogy ez ki volt csinálva, mert mind a két hölgytől meg akartak szabadulni. Mert a Varga Judit túlságosan okos volt, a Katalin meg túlságosan békeszerető és jó vajszívű."
- Katalin szerint a kegyelmet kérő személy levelében az állt, hogy „valaki megkereste az ő feleségét, hogy kérjen kegyelmet, és ha tudta volna, hogy ekkora cirkusz lesz belőle, akkor nem kértek volna."
Az EU-s külügyminiszteri találkozó és az orosz kapcsolatok
A műsorvezető rövid hírblokkban számolt be arról, hogy május 27-én informális találkozó keretében találkoznak az Európai Unió tagállamainak külügyminiszterei.
- Ez egy kétnapos találkozó lesz, amelynek különlegessége, hogy nem kell közös konklúziót vagy álláspontot kiadniuk, így őszintén beszélhetnek bármiről.
- Sajtóértesülések szerint a találkozón arról fognak beszélgetni, hogy az EU kezdjen tárgyalásokat Oroszországgal, valamint hogy kinevezzenek egy Oroszországgal foglalkozó uniós különmegbízottat, aki a 27 tagállamot képviselné a tárgyalások során. A személyéről még nem született döntés.
A nyugdíjrendszer és a magánnyugdíj-pénztárak
Katalin betelefonáló védelmébe vette a Fidesz nyugdíjpolitikáját, különösen a magánnyugdíj-pénztárak államosítását.
- Katalin szerint „a magánnyugdíj-pénztár kedves kortársaim, annak lett volna jó, aki milliókat tudott félrerakni, nem annak, akik a csóri fizetésükből pár milliót, és utána meg abból kellett volna életük végéig élniük."
- Állítása szerint „nem ellopták, beszámították az ő nyugdíjukba, és biztos, hogy annyival jobb lett a nyugdíjuk."
Orbán Viktor megítélése és történelmi szerepe
Több betelefonáló is kifejezte meggyőződését, hogy Orbán Viktor történelmi jelentőségű államférfi.
- Kőrösi Péter szerint „Orbán Viktor kaliberű politikus, aki majd a történelemkönyvben annak idején, mit tudom, 50-60 év múlva, amikor normális elbírálás lesz, akkor el fogják mondani, hogy egy zseniális ember volt."
- Hozzátette: „a magyar kamionosok mondják, hogy külföldön járnak, és látják, hogy magyar rendszámuk van, akkor mindenhol kiabáltak, hogy hajrá magyarok, Orbán, mindenki tudta a nevét. Ki fogja tudni ennek a nevét?"
- Katalin szerint „az egész világ rajtunk röhög, hogy egy nem is tudom, egy zseniális, egy világszínvonalú [...] Orbán Viktor után egy ilyen a miniszterünk, és ez a szedett-vedett kormány."
Felhívás ellenállásra és tüntetésre
A betelefonálók közül többen is cselekvésre szólítottak fel.
- Zsuzsa így fogalmazott: „Én megkérem a magyar népet, aki tényleg a Fidesz mellett patrióták ott, hogy menjünk tüntetni, ne hagyjuk ezt a kormányt, hogy létezzen. Mindenféle szinten meg kell akadályozni őket, hogy ők uralják itt az országot, mert nem megfelelő az ország vezetésére egyetlen egy ember sem."
- Kőrösi Péter szerint „bele kell szólnunk, mert ki kell fejeznünk az egyet nem értésünket, és el kell mondanunk, hogy emberek, nagyon vigyázzatok, itt nem babra megy a játék, az életetekről van szó, konkrétan semmi másról."
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „a Cundiendit, azt meg kinevezi vezérkari főnöknek megint" – Katalin betelefonáló feltehetően Ruszin-Szendi Romuluszra utal, de a név annyira torz, hogy a pontos azonosítás bizonytalan.
- „Forsóer Ágnás házelnök" – a házelnök neve nem azonosítható egyértelműen az átiratból.
- „a Fód feleségének" – Kőrösi Péter valószínűleg Magyar Péter feleségére utal, de a név torz.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:48]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:00:54]Paláver hangra fel.
[00:00:59]Folytatódik tovább a paláver.
[00:00:59]Én pedig Palányi Nóra vagyok.
[00:01:01]Arra kérem, hogy hívjanak minket a 0617992999-es telefonszámon.
[00:01:06]Üzenetet pedig a 067953-as számra tudnak nekünk írni.
[00:01:10]Témáink változatlanok.
[00:01:12]Megkezdődött az új parlament ülése.
[00:01:14]Aztán a 2006-os Gyurcsányi rendőrterror egyik felelősét nevezte ki rendészeti államtitkárnak Magyar Péter.
[00:01:21]Végül pedig a magyar sajtó felett a radikális baloldal átveszi az irányítást.
[00:01:26]Ezek a mai kiemelt témáink, de természetesen ami önöket zavarja, bármivel kapcsolatban hozzászólatnak.
[00:01:35]Nézzük is, hogy mi történt a mai napon.
[00:01:37]Amúgy fontos megemlíteni, hogy ezekben a pillanatokban is zajlik azonnali kérdések órája.
[00:01:41]Hogyha jól látom, jelenleg Torockai László viszontválasza zajlik éppen Magyar Péternek.
[00:01:50]Elég erős csörte alakult ki a parlamentben, de nem csak közöttük, hanem Magyar Péter és Gulyás Gergely között is a parlamentben.
[00:01:55]Ugyanis a Fidesz frakcióvezetője számon kérte a miniszterelnököt, hogy miért nevezték ki államtitkárnak a 2006-os őszi események egyik kulcsfiguráját, ugye Tóth Gábort.
[00:02:07]Később az azonnali kérdések során is téma volt.
[00:02:10]Tóth Gábor lett ugye a rendészeti államtitkár.
[00:02:12]De mi történt pontosan?
[00:02:15]Ugye mai parlamenti ülésen Magyar Péter ügyrendi felszólalásában arról beszélt, hogy ma 20 éve hangzott el Gyurcsány Ferenc összödi beszéde, majd azt állította, hogy a Fidesz ugyanazt csinálja, mint Gyurcsány Ferenc 2006-ban, és sajnálatát fejezte ki Gulyás Gergely felé.
[00:02:30]Ezt követően Forsóer Ágnás házelnök tudatta, hogy az elmondottak nem min nem minősülnek ügyrendi javaslatnak.
[00:02:37]Aztán a Fidesz frakcióvezetője ugyancsak ügyrendi felszólításban felszólalásban azt kérdezte a miniszterelnöktől, hogy miért nevezte ki Gergényi Pétert ugye a 2006-os rendőri terror idején ugye akkor Budapest rendőr főkapitánya volt helyettesét rendészeti államtitkárnak és ezután Magyar Péter odament Gulyás Gergelyhez akivel hosszasan szót váltott a miniszterelnök amit már ugye nem a mikrofonba hallhatott mindenki ezek történnek jelenleg is, de ahogy említettem, ezekben a pillanatokban is zajlik a a napirendi pontoknak a megtárgyalása, az azonnali kérdések órája.
[00:03:18]Haladjunk is tovább a Paláverrel.
[00:03:21]Katalinnal folytatjuk.
[00:03:23]Üdvözlöm Katalin.
[00:03:25]Jó napot kívánok.
[00:03:25]Katalin vagyok.
[00:03:25]Hát ugyanazt tudom mondani, mint sokan az előttem szólók, hogy velőttrázó pofátlanság, amit ez az ember művel.
[00:03:32]Épp az előbb a tévét egy picit fölhangosítottam, mert egyébként nem nagyon bírom őt elviselni, de a Torockai kérdezte tőle, hogy mi lesz a amit a migráció miatt fizetnünk kell, amit egyöszegbe ki kellett fizetni, meg a mit tudom én, a napi egy milliós büntetést.
[00:03:53]Hát természetesen egy szót hallottam, mert utána lehalkítottam, mert pont a telefonc csörgött.
[00:03:58]Hát természetesen ennek is a fidesz az oka.
[00:04:03]Úgyhogy azt szeretném, hogy vagy azt tudnám, vagy nem tudom, én azt szeretném, hogy jó lenne, ha lenne valami pártatlan bizottság, akik ellenőrizhetnék, hogy mi az a pénz, aminek most a nyakára akarnak lépni, mi az a vagyon, amit megkaptak.
[00:04:24]Ő mafiózózik.
[00:04:24]Én 75.
[00:04:24]Éves vagyok, de az én életemben ez volt az egyetlen kormány, a Fidesz, amelyik épített, és nem csak rombolt, az összes többi többi rombolt.
[00:04:35]Ö ő mondja a miniszterre, hogy mafiózó.
[00:04:39]Hát a fene egye meg őt.
[00:04:39]Hát mit képzel ő?
[00:04:43]Mindenki az ő kapcarongja.
[00:04:46]Minek választották őt meg császárnak?
[00:04:48]Maximum nérónak érezheti magát, hogy tényleg a gyufát el kell dugni előle.
[00:04:55]Ő mindenkit számon kér.
[00:04:55]Őt saját magát mikor fogja számon kérni?
[00:04:58]Azt mondja, hogy a a kislányokkal hogy viselkednek.
[00:05:03]Ő, akit a nyakánál fogva kellett kivezetni a vendéglátóhelyről.
[00:05:07]Ő, aki állítólag nagy jogász, de nem tudja, hogy lopni nem illik.
[00:05:09]nem tudja, hogy hogy kell viselkedni, amikor ő a diákhitelintézetbe dolgoz, vagy mit tudom én mi az, diákhitelintézet, gondolom, diákhitelközpont, akkor igen, akkor egekbe dicsérte a Fidesz intézkedéseit.
[00:05:30]Akkor ő mennyit keresett?
[00:05:30]Vagy például a fideszeseket a vagy a na a tiszásokat, hogy átvágta, hogy kimehessen az unióba?
[00:05:38]És minek akart kimenni?
[00:05:38]azért, hogy munkanélkül egy csomó pénzt összeszedhessen.
[00:05:43]És ő ő beszél másokra.
[00:05:43]Ö mindjárt közben itt jegyzetelgettem, hogy ne felejtsek el lehetőleg semmit.
[00:05:49]Azt mondja, hogy a Orbán Viktor az agya közepében van benne.
[00:05:57]Annak idején kimondta valaki, vagy a mesébe, hogy meztelen a király.
[00:06:02]Hát most is ki kéne mondani, hogy orvosi vizsgálatra van szüksége ennek az embernek.
[00:06:07]Tényleg az egész világ rajtunk röhög, hogy egy nem is tudom, egy egy zseniális, egy világszínvonalú ö nem is tudom, hogy fejezem ki magam, Orbán Viktor után egy ilyen a miniszterünk, és ez a szedetvedett kormány.
[00:06:25]Hát egyszerűen tiszások, ti is gondolkodjatok el rajta.
[00:06:29]Akarjátok ti a gendert?
[00:06:31]Nem.
[00:06:31]Akarjátok ti a migránsokat?
[00:06:34]Nem.
[00:06:34]akarjátok, hogy megszűnjön a 13 havi nyugdíj.
[00:06:36]Nem.
[00:06:36]És például a a na mindegy, még annyira annyira visszatérnék a kegyelmi ügyre, azzal kapcsolatban próbáltam a múltkor telefonálgatni, hogy lehet, hogy a a Balog volt, aki megkereste a Katalint, hogy ő szeretné, hogyha ez így alakulna, de szerintem még a Balog is csapdába került, mert én olvastam annak az embernek a levelét, akit akit elengedtek.
[00:07:10]Tényleg két hónap miatt röhelyes, hogy ilyen cirkusz lett belőle.
[00:07:15]De az az ember azt írta, hogy valaki megkereste az ő feleségét, hogy kérjen kegyelmet, és ha tudta volna, hogy ekkora cirkusz lesz belőle, akkor nem kértek volna.
[00:07:25]Na, ki volt az, aki megkereste?
[00:07:28]Én arra lennék kíváncsi, és hogy ez egy én lehet, hogy ez egy kényszerképzet, de hogy ez ki volt csinálva, mert mind a két höltől meg akartak szabadulni.
[00:07:37]Mert a Varga Judit túlságosan okos volt, a Kartarin meg túlságosan békeszerető és jó vajszívű.
[00:07:45]Én a Súlyok Tamást is nagyon kedvelem és felháborítónak tartom, ahogy viselkedik vele fel.
[00:07:50]Hát az Orbán Viktoral meg pláne, de az egész kormány intelligens, gondolkodó emberek voltak, akik építettek, akinek akik mindenkinek megpróbáltak segíteni.
[00:07:59]A nyugdíjról is itt Dumának, hogy a magánnyugdíj pénztár.
[00:08:04]A magánnyugdíjpéntár kedves konfitársaim, annak lett volna jó, aki milliókat tudott félrerakni, nem annak, akik a csóri fizetésükből pár milliót, és utána meg abból kellett volna életük végéig élniük.
[00:08:16]Próbálják már meg ezt az agyukkal felfogni.
[00:08:20]Nem ellopták, beszámították az ő nyugdíjukba, és biztos, hogy annyival jobb lett a nyugdíjuk.
[00:08:28]Mindenkinek megpróbáltak eleget tenni.
[00:08:31]Az is nagyon felháborított engem, hogy a Szíártó Péterre dumáltak.
[00:08:36]Hát miért?
[00:08:36]Hát a legjobb külügyminiszter volt szintén az én életemben egy tisztességes, becsületes.
[00:08:41]És akkor még izé rossz kívánságok felé, hát én jó egészséget kívánok neki.
[00:08:46]És nem hogy szét, vagy ne reménykedjen abba a Petike, se a Véberke, akinek olyan nagyon a szívügye, hogy a az Orbánfóbiájuk, hogy ők utol fogják attól érni.
[00:08:59]soha a nyomdokaiba se léphetnek hiába ilyen oltári irek, úgyhogy nem tudom, de elég belőlük.
[00:09:07]Az egy intelligens, normális kormány volt, és ezek a cirkuszok, amiket csinál, mert most már több mint két éve hergeli itt az embereket, mert csak ehhez az egy dologhoz ért, ez nem szétveri a Fideszt, hanem még jobban összekovácsolja.
[00:09:21]De majd akkor fogok én nagyokat nevetni, amikor a tiszások besokalnak.
[00:09:26]És szerintem az is nemsokára lesz, ahogy az intézkedéseiket elnézem.
[00:09:31]Hát köszönöm szépen, elnézést, hogy ilyen kicsit dadogva beszéltem, de igen, fel vagyok indulva, és hát én én nem is tudom, én én nagyon reménykedek, hogy ennek rövidesen vége lesz akárki, akármit mond, mert egy ilyen szedetvedett kormány egy ilyen vezetővel, én attól is ki vagyok akadva, én a rostaniát annyira szerettem.
[00:09:55]És akkor beáll ezek közé, és még a szózatot se tudja.
[00:10:01]Hát szóval olyan csalódások érik az embert.
[00:10:04]Vagy például itt arról beszél, hogy micsoda luxusba éltek.
[00:10:06]És ugyanakkor meg a Cundiendit, azt meg kinevezi vezérkari főnöknek megint, aki ugyan mi mindent összehordott magának, meg ingyen sírat, vagy szigta le a zsírt, az nem terhelte az egészségügyet.
[00:10:24]Egyébként még arra el szeretném emlékeztetni az embereket, hogy amikor a Fidesz kezdte a működését, az önkormányzatoknak is, meg a kórházaknak is, ő rendezte az adósságaikat.
[00:10:35]Úgyhogy jobb lenne, hogyha az emberek egy kicsit belátóbbak lennének, mert bizony-bizony mindenre jutott valamennyi.
[00:10:42]Jutott a vasutazásra, építettek, jutott a nyugdíjunkra, jutott a kultúrára, jutott mindenre.
[00:10:50]És ezt most mind el akarják tőlünk venni.
[00:10:52]Hát ezt nem hagyhatjuk, emberek.
[00:10:55]Értsétek már meg ti is, tiszások.
[00:10:58]Én már öreg vagyok.
[00:11:01]Ti miattok fiatalok, ti miattatok beszélünk, és ti miattatok aggódunk.
[00:11:06]Ennyit akartam mondani.
[00:11:09]Köszönöm szépen.
[00:11:10]Köszönjük szépen Katalina hívását.
[00:11:11]Viszont hallásra.
[00:11:11]Viszont hallásra.
[00:11:15]Kőrösi Péterrel folytatjuk.
[00:11:15]Üdvözlöm Péter.
[00:11:18]Csókolom Nórika.
[00:11:18]Hát nagyon kedves.
[00:11:18]Ma is nagyon jól néz ki.
[00:11:21]Ezt hozzá kell minden alkalommal tennem.
[00:11:25]Na most hát, hogy is kezdjem?
[00:11:27]Én nekem tulajdonképpen valamikor kedvencem voltak a parlamenti ülések, de most már nem nézem, mert ezt a pöfzkedő szánalmas alakot egyszerűen nézhetetlen.
[00:11:38]Nem lehet elviselni ezt az embert.
[00:11:41]És én nóvedíat adnék a a Fód feleségének.
[00:11:45]hogy az 15 évig elbírta viselni.
[00:11:48]Nézhetetlen.
[00:11:51]Teljes mértékben nézhetetlen.
[00:11:51]Nórika nem tudom, hogy látja-e, hogy úgy az Orbán, mint a Szíjártó.
[00:11:58]És hát tulajdonképpen ezt mondhatnánk a izére is, a bott közlekedési miniszterre.
[00:12:06]Vitézi Dávid.
[00:12:08]Nem a mostanira, az előzőre.
[00:12:10]Lázár János.
[00:12:11]Lázár Jánosra.
[00:12:11]Halálosan meg vannak sértődve a szavazókra.
[00:12:14]És azt is megmondom, hogy miért ez a hölgy előttem azt mondta, hogy az ő életébe, én is körülbelül ennyi idős vagyok, mint ő, az ő életében a létező legjobb kormány.
[00:12:25]Én meg azt mondom, hogy a rendszerváltás óta, hát most a Kádáriben ne menjünk vissza, a rendszerváltás óta a létező legjobb kormány, és úgy van beállítva most a Fidesz kormány, mint a rablók gyülekezete, akik mindent tönkretettek, mindent elloptak, semmi nem jó, mindent meg kell szüntetni, mindent át kell alakítani.
[00:12:51]Hát majd megnézheti a lakosság, hogy milyen lesz az, amit ők átalakítanak.
[00:12:55]Azt majd meg lehet majd nézni.
[00:12:57]Azt is meg lehet nézni, azt a települést, ahol ezt a 8000 migráns befogadására alkalmas tábort föl kell építeni.
[00:13:05]Arra nagyon kíváncsi vagyok, hogy azt hova rakják, melyik településre.
[00:13:10]Gondolom majd az Alföld közepére, mert nem hiszem, hogy bármelyik városba odamerik rakni, mert ott olyan lakossági zendülés lesz, hogy azt nem élik túl.
[00:13:20]Én nem is értem ez az egészet.
[00:13:24]ugyanis azt kezdte el mondogatni a magyar Péter, hogy ő hazahozza az uniós pénzeket, csak azt nem érti meg, hogy közben Magyarország minden évben 660 milliárd Ftot befizetett az uniós tagdíjra.
[00:13:40]Tehát már eleve az a pénz, a tehát azt is, azt is hozzá kell venni.
[00:13:47]azon kívül meg olyan feltételeket szabott az Urzula, amit nem tudunk, mai napig nem mondta el.
[00:13:53]Neki azzal kellett volna kezdeni, hogy hazahozzuk, ha ezeket a feltételeket teljesítjük és többek között, ha csak a egyetlen egy feltétel, a migráns, mert nem 8000 migráns fog bejönni, meg ne tévedjünk, erre az évre 25000et kell befogadni.
[00:14:14]25000ret, ami rengeteg, ami borzasztó sok.
[00:14:17]Nóra maga is tudja, mikor főz.
[00:14:20]Ha a levesbe véletlenül valami olyat tesz egy liter levesbe, ami nem jó, akkor az egész levest öntheti ki a szemétbe.
[00:14:29]Na, ilyen ez is.
[00:14:32]És ezt már látjuk Németországban, tehát látszik azokba az országokba, Hollandiában, Németországba, olaszoknál, mindenhol látszik spanyoloknál, ahova betették a lábukat, hogy csak a baj van velük, csak a probléma van velük.
[00:14:46]Most mondták a hírekbe, vagy azt hiszem talán maga mondta a Norika, hogy a fogorvosnál előreveszik őket, és nem a német állampolgárokat.
[00:14:57]Így van.
[00:14:57]Elsőbbséget élveznek.
[00:14:59]Na hát erről van szó.
[00:14:59]És olyan felvételeket látunk, múltkor volt egy felvétel, hogy már nem is egy első generációs, egy másod generációs migráns a kocsijával fölment a járdára és a járda szélén végigment 100 km-es sebességgel, és 15 embert ütött el, és abból nem tudom mennyien meghaltak.
[00:15:22]Szóval ez nem játék.
[00:15:23]Itt egyszerűen nem értik meg az emberek.
[00:15:26]azon kívül meg, aki azt hiszi, mert ugye elkezdték ezzel, hogy ez a lakosságént 800000 Ft.
[00:15:31]Hát persze, csak hogy az beruházásra megy, tehát az nem az emberek zsebébe kerül.
[00:15:38]Lehet, hogy volt egy csomó ember, aki elhitte, hogy ő majd fog az ő számlája meg fog jelenni 800000 Ft a családjával együtt, az neki 3 millió Ft.
[00:15:48]Nem, ez az állami költségvetésbe megy, és nem előleg, hanem utólag.
[00:15:54]Tehát meg kell csinálni a beruházást, be kell adni azokat a pályázati dolga kérelmeket, amit ők el akarnak végezni.
[00:16:03]És akkor ezt az Unió utólag kifizeti úgy, hogy közben mindent ellenőriznek.
[00:16:10]Tehát ez nem egy ilyen szeretetadomány, mint a mit tudom én, akármilyen pénz, amit odaadnak, hanem ez egy ilyen.
[00:16:20]És ezért olyan feltételeket szabadnak, ami nem éri meg.
[00:16:23]Nehogy azt higosság, hogy Orbán Viktoréknak nem kellett volna ez a pénz a költségvetésbe, de kellett volna, csak olyan feltételeket szabtak, amit az Orbán Viktor kaliberű politikus, aki majd a történelemkönyvben annak idején, mit tudom, 50-60 év múlva, amikor normális elbírálás lesz, akkor el fogják mondani, hogy egy zseniális ember volt, és igaza van annak, aki azt mondja, hogy tény Tényleg bárhova ki fog ez menni.
[00:16:56]Mindenki azt fogja mondani, hogy úristen, ezt választottátok meg Orbán Viktor helyett.
[00:17:02]Képesek voltak a magyarok.
[00:17:05]Hát a magyar kamionosok mondják, hogy külföldön járnak, és látják, hogy magyar rendszámuk van, akkor mindenhol kiabáltak, hogy hajrá magyarok, Orbán, mindenki tudta a nevét.
[00:17:19]Ki fogja tudni ennek a nevét?
[00:17:19]és egyáltalán milyen intézkedését lehet majd felírni a kéménybe?
[00:17:23]Szerintem semmit igaza van a hölgynek.
[00:17:26]Én ugyanígy vagyok.
[00:17:29]Amióta ez az ember van, én nem is nézem már jóformán a politikai műsorokat, kivéve a hírtévét, mert tulajdonképpen nézhetetlenek a híradók.
[00:17:41]a híradók fele arról szól, hogy ott pöfzkedik a parlamentbe, vagy valahol máshol, és ő gyakorlatilag egyéni színházat csinál magának ebből a politikából.
[00:17:51]Ő minden áron be akarja bizonyítani a feleségének, hogy ő a tehetségesebb, ő a zseniálisabb, ő egy olyan hatalmas nagy zseni és tehetség.
[00:18:03]És közben majd mindenki megláthatja, az összes tiszás megláthatja, hogy hova fog jutni az ország.
[00:18:09]négy év múlva, ha annyit ki fog bírni.
[00:18:11]Na most az, hogy ez a település, ahova beteszik ezt a 8000 lelkes tábort, ami nem úgy fog kinézni, hogy odarakunk ilyen kis viskókat, ott rendes fűtés, világítás fürdés, mindent fel kell tenni.
[00:18:25]egy teljes mértékű olyan tábort kell megépíteni, amit az unió ellenőrizni fog, ami súlyos milliárdokba fog kerülni, és az ottani emberek, akik ott laknak, azokhoz ezek ki fognak járkálni, de elmehet Budapestre is, vagy akárhova bármelyik nagyváros a környéken, odamehet, és ott is bármit megcsinálhat, és meg is fog.
[00:18:51]Ugyanis a muszlimokat nem lehet korlátozni.
[00:18:55]Nem tudom, ki mondta, talán maga mondta ezt is Nórólika, hogy már a saria Németországban sokszor meg a német alkotmányt, ugye?
[00:19:05]Igen.
[00:19:08]Na most akkor akkor most mi van?
[00:19:11]No és azért azért én én nagyon nagyon szánom és bánom azokat a fiatalokat, akiket így meg lehet hülyíteni, mert most valak kezébe kapott a neoliberális világ egy olyan eszközt, amivel csodálatosan tud élni ez a social média, ahol feldobálják a sok hazugságot.
[00:19:37]Hát most már gyakorlatilag úgy van beállítva az Orbán kormány, mint a gazemberek gyülekezete.
[00:19:42]Na most egy 22 éves srác, aki mit tudom én, a Gyurcsány korszakban még öt éves volt, vagy nyolc éves, vagy hat éves, semmit nem tud, semmit nem csinált.
[00:19:53]Fogalma nincs róla, hogy milyen világ volt, vagy nem beszélve a Hornuláról meg a Bokroscsomagról.
[00:20:01]Fogalma nincs, hogy az embernek hogy kellett küzködni, hogy meg tudjon élni.
[00:20:06]Hát Magyarországon volt közel 1 millió munkanélküli.
[00:20:10]Orbánék megszüntették konkrétan a munkanélküliséget.
[00:20:16]Konkrétan igazolnek kifizették kifizették a az önkormányzatok összes adóságát és a kórházak adósságát, iskolák adósságát és úgy kezdődött ez az egész dolog.
[00:20:31]azon kívül itt volt az IMF hitel, amit a Gyurcsányék fölvettek, elpocsékoltak, vagy elloptak és itt hagyták.
[00:20:39]Ezt is az Orbánéknak kell fizetni.
[00:20:42]Majd az IMF-et kisebprőzték az országból.
[00:20:45]Itt ők ne szabjanak feltételeket, mert abból a magyar nép számára semmi jó nem fog születni.
[00:20:50]Aztán a tarlóst megválasztotta Budapest népe kétszer két ciklusra, és itt hagyott, úgy gazdálkodott, hogy itt hagyott kilenc 214 milliárd Ft tartalékot.
[00:21:05]Most Budapestnek egy félér tartaléka nincs.
[00:21:08]Mínuszban vannak, valami 60 milliárd adóssága van, és ez csak növekedni fog.
[00:21:14]Szóval én nem tudom, hogy az embereket mi motiválja, vagy mi nem.
[00:21:22]mit hisznek el, mit nem, de mikor majd rá fognak jönni, akkor már késő lesz Nórika.
[00:21:28]Ez olyan, mint mikor valaki elkezd inni, elkezd cigarettázni, aztán csodálkozik, hogy 50 éves korában közlik vele, hogy tüdőrákja van.
[00:21:36]Ez körülbelül ugyanez lesz, ugyanez, ugyanígy fog járni a magyar nép ezzel az emberrel.
[00:21:41]Én nagyon bízok benne, hogy ez volt az első és az utolsó ciklusa, mert mert egyszerűen szóval én én én hát ismerek olyan embert, aki konkrétan amióta ez ezeket megválasztották a közelébe nem megy a rádiónak és a televíziónak és semmit nem hallgat.
[00:22:03]Nem helyes, nem?
[00:22:06]Bele kell szólnunk, mert ki kell ki kell fejeznünk az egyetlenértésünket, és el kell mondanunk, hogy emberek, nagyon vigyázzatok, itt nem babra megy a játék, az életetekről van szó, konkrétan semmi másról.
[00:22:23]Elnézést kérek, Nórika, be is fejezem most már nagyon, nagyon gyorsan a dolgokat.
[00:22:27]Amit mondott erről a az utolsó, mi volt ez az utolsó tétele a a mai szó volt ugye a 2006-os Gyűrcsányi rendőrter egyik felelőssét nevezte ki ugye rendészeti államtitkárnak Magyar Péter, főleg úgy, hogy ugye elmondta, hogy új arcók lesznek a kormányában, most pedig mégis visszahozta a Gyurcsányi terror kapcsán lévő úriembert.
[00:22:53]De most Dolika, hát ő neki bárki bármit elhisz.
[00:22:56]Hát az nem igaz, amit reggel mondott.
[00:22:58]Délután 2ettő-kor már nem igaz.
[00:23:02]Ki hiszenek?
[00:23:03]Hogy lehet?
[00:23:03]Én azért döbbentem meg ezen.
[00:23:06]Én azt hittem, hogy rosszul látok, amikor a választás napján jöttek az adatok.
[00:23:10]Mondom, hogy létezik ez?
[00:23:10]Hogy tud ez olyan körzeteket megnyerni?
[00:23:13]A Fidesz már négyszer nyert például Debrecenbe.
[00:23:18]Három körzet van Debrecenben.
[00:23:20]Mind a hármat ők nyerték.
[00:23:23]Én elmondtam már többször, nem akarom megismételni, hogy egyrészt a social média a fiatalokat elhülyítette, 10%-kal több szavazót tudtak elvinni az urnákhoz.
[00:23:34]Ezeknek egy része a social média, a másrészét pedig a lumpeneket megvették pénzzel.
[00:23:40]Semmi mást nem tudok elképzelni, mert olyan nincs, hogy olyan körzetet, amit négyszer megnyert a Fidesz, azt el tudja vinni.
[00:23:48]Egy neve nincs ember, akit a környéken senki nem ismert.
[00:23:53]Nyilvánvaló, hogy ez történt.
[00:23:56]Magyar Péter vidékese arról szólt, hogy elment minden helyre, és ott különböző embereket megbízott, és erre megvolt a pénze is, mert a ukrán elnöknek ez a bizonyos konvolja hozta ide a pénzt, és ide lakoval lelaktak 5 millió eurót.
[00:24:11]Ezt is tudjuk, ez is adat, ez megvan.
[00:24:13]Az a pénz, amit ide ide hoztak ez ezen a két furgonon, abból minden alkalommal leraktak 5 millió eurót a Péterkének hetente.
[00:24:26]Na most azért azt össze lehet szorozni, ötször jött ilyen komvoly, hogy az mennyi pénz, és ebből lehetett ezt megcsinálni.
[00:24:33]Én nagyon rossz előjelem van.
[00:24:36]Én nagyon-nagyon szánom a magyar népet.
[00:24:42]Ilyen hülyeséget soha nem csinált a magyar nép még.
[00:24:46]Talán a német volt ilyen, aki mikor megválasztották Hitlert, azt hitte, hogy jól fog járni.
[00:24:51]Az is egy ilyen volt, egy ilyen kis szállalmas paprikajancsi pöfzkedő alak, és az is mindenkit szidlott, gyalázott.
[00:24:59]És akkor láthattuk, hogy mi lett a vége.
[00:25:02]Ne legyen ez a vége.
[00:25:04]A magyar nép nem ennyit érdemel.
[00:25:07]1100 éves történelmünk alatt már szenvedtünk eleget.
[00:25:09]Most már erre nem lenne szüksége a magyar népnek, hanem békés, nyugodt építkezésre lenne szükségünk.
[00:25:16]És az Orbáné kevette az megvalósult.
[00:25:19]És aki ennek az ellenkezőjét mondja, az nem tudom milyen országba él, de hogy nem itt, az egészen biztos.
[00:25:25]Köszönöm Lórika.
[00:25:25]Csókolom a kezét.
[00:25:28]Minden jó.
[00:25:29]Köszönöm Péter, minden jót.
[00:25:29]Kellemes napot.
[00:25:30]Viszont hallásra.
[00:25:32]Zsuzsával folytatjuk.
[00:25:32]Üdvözlöm Zuzsá.
[00:25:34]Jó napot.
[00:25:34]Jó napot kívánok Nórika.
[00:25:34]Nekem nagyon rövid lesz a beszédem.
[00:25:38]Én ma végigné ezt a nem is tudom kifejezni szavakba, ezt a szörnyű parlamenti közvetítést, amit ez az aás ember művelt, mintogyha hadi bíróság elé állította volna a volt kormánytagokat.
[00:25:58]Csak a gyűlölet, a gyűlölet, a gyűlölet volt benne.
[00:26:00]Semmi más.
[00:26:03]A másik meg hát ugye az a rendőr, mit tudom én kicsoda, mert Tót Gábor Igen, igen.
[00:26:11]Na a Tót Gábor ugyanolyan bűnös, mint a Gyócsám meg a Gergényi volt.
[00:26:16]Itt nincsen az, hogy itt volt, ott volt a motó, mint mondja magyar Péter, külföldön volt.
[00:26:21]Nem érdekel, ő is ugyanolyant bűnös.
[00:26:28]Felősségre kellett volna vonni az egészet.
[00:26:33]Nekem ez a véleményem, mert tényleg csak az ország ellen van, és amilyen lekezelőben, ami mocskosan viselkedik az emberekkel, ez a Magyar Péter, ez ez nem országvezetőnek libapásztornak se felelne meg vidéket.
[00:26:54]Én egy vidéki ember vagyok.
[00:26:54]Szabocs megyében nőttem föl.
[00:26:56]Nálunk ilyen nem létezett, hogy így ilyen lekezelő, arrogáns, semmit mondó, csak mintogyha tényleg egy halálos ítéletet hozna a Fidesz.
[00:27:08]Hát mennyi tartalékkal veszik át, és azt csajkózzák, hogy nincs pénz az államkasszába.
[00:27:15]Hát mind a Fideszből lesjedett senkik ülnek ott a Tisza kormányába.
[00:27:23]Így van, Dórika.
[00:27:23]Vagy nem?
[00:27:23]Most ügy őszintén jelenleg nem megfelelő hangdemben zajlik a parlament kezdete.
[00:27:30]Megdöbbentő volt látni, illetve végighallgatni nekünk is, milyen stílusban zajlik a parlamenti ülés.
[00:27:40]Ugye mai paláverhangolóban Bot Hunor, az ellenpont operatív igazgatója volt a vendégem, és pont pontosan ezzel kezdtük a stílussal.
[00:27:52]Igen.
[00:27:52]És hát én nem tudom, ez ez így született ilyen arrogánsnak egy szó szerint mint egy pszichópata lenne.
[00:28:01]Hát szerintem az is nem érdekel, ki hallja, ki nem hallja.
[00:28:07]Egy pszichópata és el kell zavarni.
[00:28:07]Nem lehet nekik itt hosszú időt adni, mert ezt a gyönyöri Magyarországot, ezt a kisországunkat teljesen szét fogják ribolni.
[00:28:18]Meg hát senki nem kíváncsi a migránsokra.
[00:28:24]Ugye a Szend úr is, a Romolus bácsi azt mondta, hogy majd minden fiatalt be fognak rántani az ukrán frontra.
[00:28:31]Hát az én gyerekem, nekem van négy fiam, öt lányom.
[00:28:37]Az én gyerekeimet ne vigyék az ukránokhoz harcolni.
[00:28:41]Meg hát az euró európai unió egy szót nem lő fogdosság az embereket az utcán agyon verik, megölik.
[00:28:52]Hát milyen munka ez?
[00:28:52]A magyarok mellé nem álltak oda.
[00:28:56]Nem szóltak a Zsinskének egy szót se, hogy a olajvezetéket nyissa meg, mert ez jogellenes, amit az ukránok művelnek.
[00:29:05]Hát a Magyar Péter egy forintot nem fog kapni az unióból, mert már régen Ukrajnában vannak a pénzek.
[00:29:14]Ez olyan biztos, mintogy most itt beszélek önnel, Nórika, mert nem fog pénzt hazahozni.
[00:29:20]Kimegyen, aláír most a paktumot csütörtökön vagy pénteken, és majd jönnek a migránsok, és féltsük a gyerekeinket, hogy nem mennek ki az utcára, mert megerőszakolják, vagy megölik, vagy mi lesz itten?
[00:29:38]Én megkérem a magyar népet, aki tényleg a Fidesz mellett patrióták ott, hogy menjünk tüntetni, ne hagyjuk ezt a kormányt, hogy létezzen.
[00:29:47]Mindenféle szinten meg kell akadályozni őket, hogy ők uralják itt az országot, mert nem megfelelő az ország vezetésére egyetlen egy ember sem.
[00:30:03]Ez az én véleményem.
[00:30:05]Ennyit akartam mondani, Dórika, hogy maradjon másnak is idő.
[00:30:07]Köszönöm szépen, de tényleg most mondja meg, maga szerint nem jó a véleményem.
[00:30:18]Jelenleg teljesen új rendnek vagyunk a a szemtanúi.
[00:30:23]Mi is figyeljük az eseményeket, mi történik.
[00:30:25]Köszönöm szépen Zsuzsa a hívását.
[00:30:28]Viszont hallásra.
[00:30:30]Viszont hallásra.
[00:30:33]Május 27-én, holnapi napon informális találkozó keretében fognak találkozni az Európai Unió tagállamainak a külügyminiszteri.
[00:30:40]hogy ez egy kétnapos találkozó lesz, és az egyeztetésen amúgy nem is azért lesz egy különleges, mert nem kell kiadniuk ugye egy közös konklúziót, illetve álláspontot is, aminek az a szabadsága, hogy bármiről beszélhetnek, és azt mondták, hogy őszintén szeretnének, hogy beszéljenek, ugye a külügyminiszterek, ugye ez csak az uniós tagállam külügyminiszterei vesznek részt ezen a két napon.
[00:31:04]Sajtóírek szerint amúgy az informális, ezen az informális találkozón a külügyminiszterek, az EU arról fognak beszélgetni, hogy az EU kezden a tárgyalásokkal Oroszországgal, valamint, hogy kinevezzenek egy Oroszországgal foglalkozó uniós külön megbízottat, aki a 27 tagállamot képviseli a tárgyalások során, és hogy ki lenne erre alkalmas személy, ezt nem tudják, és ezt szeretnék eldönteni sajtóinformációk szerint.
[00:31:33]Andrással folytatjuk.
[00:31:35]Üdvözlöm András.
[00:31:38]Gezéi csokkolom.
[00:31:38]Magócs András vagyok.
[00:31:41]Hát kezdődik úgy, hogy meg kell megkérdezném kedves Nóra, hogy tudja mit jelent az, hogy minisztráns.
[00:31:52]Tessék mondani.
[00:31:53]Jó, máris mondom.
[00:31:53]Őrült egyszerű.
[00:31:53]A minisztráns az szolgáló.
[00:31:56]Na most a minisztránból lesz a miniszter.
[00:32:06]Na most a főminiszterünket ezen túül főkomornyiknak kell nevezni, csak így mondom, mert a minisztrász az szolgáló, és ahhoz alázat kell.
[00:32:14]Alázat, alázat, alázat és alázat.
[00:32:21]Van egy olyan nagyon régi bölcsmondás, hogy ez róla szólna, de de másra is vonatkozhat adott esetben, hogy kérkedik éretlen kincsével az iskolay gyermek, míg a teljesz bölcs megá meg megalázza magát.
[00:32:36]Tehát azért mondom az alázatot, ha ezt a kioktató magatartást próbálja meg tovább és tovább csinálni, akkor a dicsőség egy 133 nap el fog múlni.
[00:32:49]Ennyit tudnék ehhez elmondani, mert mert egyszerűen ez néztem a kormányülést is, és néztem a most most beleenéztem ebbe a hogy ami most megy a televízióba, azonnali kérdések órája azonnali kérdések órájába és egyszerűen hátborzongatunk.
[00:33:12]Tehát nézzük, legyünk én ő ráadásul ő is egy piarista diák volt.
[00:33:19]Én az vagyok, én is az voltam, de annak is tartom magamat.
[00:33:21]Tehát ő neki kell tudni ahhoz, hogy mi a minisztráns.
[00:33:26]Az egy szolgáló és akkor ő egy főminisztráns, tehát mondjuk az Inasok között ő a komornyik.
[00:33:32]De a komornyik is megtartja az inasokkal kapcsolatban, vagy a a szolgálókkal kapcsolatban a tiszteletet.
[00:33:37]és a tiszteletet elfelejti ez a jó ember megadni.
[00:33:42]Legyen bármi, legyen úgy, ahogy ez a nagyszerű nép akarta.
[00:33:49]Legyen süljön belőle ki jó.
[00:33:49]De ez így ezzel a ezzel a magatartásmódal, ahogy ezt ő csinálja, hát ezzel nem nagyon-nagyon fog mit kezdeni semmi a mi nemzetünk, mert nekünk volt egy jó főszolgálónk, és még talán lesz is, akármilyen törvényeket hoznák, de ő mindig szolga módján dolgozott a nemzetiért.
[00:34:15]Ezt ezt szeretném én csak elmondani.
[00:34:17]Hogyha valami kérdése van, akkor akkor én ezt meghallgatom nagyon szívesen.
[00:34:22]Nem figyelemmel hallgattam, amit ön mond.
[00:34:23]És mi a véleménye arról például, hogy még Orbán Viktor miniszterelnök úr hosszú távon gondolkozott, még Magyar Péter terveit nem ismerjük.
[00:34:31]Jelenlegi geopolitikai helyzetben Magyarországot hova tudja vajon felrakni a sagtáblára, illetve minek a betagozódásába?
[00:34:41]Ezek szerint Magyarországot én jelen pillanatban geopolitikag rosszul mondtam rosszul nem jött ki a hirtelem meg ilyenkor amikor én telefonálok akkor izgulok de a lény nem szoktam nagyon inkább írok tehát a lényeg az egész én egy jó helyre raknám a saktáblát igenis egy jó helyre és egy jó helyen is volt és van is ez az ország csak hogy ugye vannak olyan ö ö gátló meg sajnos innen onnan onnan, de leginkább az Európa Unióból, ebből a csodálatos Európa Unióból, ami sajnos a mi jólétünket azokat valamilyen úton módon meg akadályozzák.
[00:35:27]És ebben ugye benne van azért mindenféleképpen a különböző szankciók bevezetése.
[00:35:31]És az, hogy az amit a mi mi akkor úgymondom a mi főkomornyikunk megpróbált végigcsinálni, pláne az utolsó nyolc évben, azt ugye mindenhol gátolták és akadó akadályozták.
[00:35:45]Hát annyit tudok mondani ezzel kapcsolatban, hogy ebben az esetben ha azt sikerült volna végigvinni és nem egy ilyen gátlástalan, hát nem mondok csúd briganti van velünk szemben, akkor akkor nem itt tartana az ország.
[00:36:03]És sőt mit mondok, mi többet mondok, még most is nagyon jó helyen tart ez az ország.
[00:36:13]Tehát nézzünk körbe Európában is egy kicsikét szemeteket vessétek Párizsra mindenfelé emberek járjatok Brüsszelre nézzünk körbe azokon a területeken még mindig meg azokban az országokban itt még mindig nagyon-nagyon jól állunk az áraktól és mindentől függetlenül nagyon jól állunk relatív biztos, hogy vannak javítanivalók és az is lehetséges, hogy a A gyümölcsöt belülről eszi a féreg.
[00:36:44]A férgesének el kell hullania mindenhol.
[00:36:50]Mindenhol.
[00:36:52]De hogy az az a fér féreg nem a külszín, nem a mi volt minisánsaink, hogy így fejezzem ki.
[00:37:02]Tehát Szia Árszó Péter úr, a főministrársunk, főminiszterünk Orbán Viktor úr és még sorolhatnám, belülről lesz lett egy picit a férek, úgy érzem, de ez csak szubjektív, tehát erre csak azt tudom mondani, hogy szubjektív egy az ok és okozat az a az az O1G.
[00:37:25]Ezt ezt tudom csak a választ nagyon Köszönöm szépen András a hívását.
[00:37:28]viszont hallásra hívjon minket legközelebb is.
[00:37:30]Viszonthllásra kezei csókolom Kaival folytatjuk.
[00:37:34]Üdvözlöm Kati.
[00:37:37]Köszönöm szépen.
[00:37:37]Én is üdvözlök.
[00:37:41]Nagyon sok mindent elmondott az úr előttem, amivel azonosulni tudok és egyetérteni.
[00:37:47]Tehát a parlamenti közvetítés ma az emberiség megalázása.
[00:37:54]Tehát így viselkedni már megbocsásson.
[00:37:57]Tehát egy bizony szakmám egyik részéből a falusi utolsó kocsmába így nem lehet viselkedni, mert kidobnák.
[00:38:07]Ő a miniszter tragédia.
[00:38:11]Azután van, aki tehát odamegy a Gulyás Gergelyhez, leáll vitatkozni.
[00:38:19]Milyen stílus ez?
[00:38:19]Ki ez?
[00:38:19]Mi ez?
[00:38:23]Nagyon sajnálom, hogy úgy kell az enteletőre nézni, hogy egy erős művelt családnak ilyen sarja van.
[00:38:34]Csak ez gyerekkorában se kapott nevelést, de a környezete sem.
[00:38:41]A legőszintébb részvétem a Varga Juditnak, hál istennek megszabadult.
[00:38:43]Ez az egyik.
[00:38:46]A másik pedig, amit fölsoroltak, szintén az Úr sok mindent elmondott, igen, ezek irigyek, tehát nehéz tudomásul venni, hogy nem vagyok Fidesz tag, tehát már mások a kedvenceim, Sikert, Fodor Gábor, sőt még a Türver Gyurász is szeresen sokszor.
[00:39:08]De ettől független az, aki fél az okosabb embertől.
[00:39:14]Nekem valamikor azt mondta Jani bácsi, hogy arra törekedj fiem, ha vezető állás várolva kerülsz, mindig okosabb embereket vegyél magad körül, mert azok építenek, és én ennek rengeteg hasznát vettem.
[00:39:27]Ez az nyilván Orbán Viktor körül is, hacsak a Száó Pétert említjük, ha csak a jaj Jánost majdnem Vásárhelyi János, én pengénnek hívom mindenbe, és rengeteg sok olyan okos és elkötelezett ember van, és persze, mint az almában, vannak férgessük a gyümölcsbe, minden rendszert, minden közösséget belől rontanak.
[00:40:01]Ezt is tudjuk, tisztában van.
[00:40:03]Az se baj.
[00:40:03]Az se baj, hogy mást akartak, újat akartak.
[00:40:08]Az se probléma, hogy változást akartak.
[00:40:11]Na de ilyet nem akarok falusi Jani bácsi szájávól beszélni, tehát a rágyát nem cseréljük hígabra.
[00:40:23]Tehát ilyen nincs.
[00:40:23]Értem, hogy cserélnek.
[00:40:27]És azt se értem, hogy a parlamentbe a rengeteg jogász doktorált emberek tűrik ezt a megalázást, lealacsonyodnak erre a szintre.
[00:40:37]Nagyon kíváncsi vagyok, hogy a a jogász professzor asszony, mint igazságügyminiszter meddig tűri.
[00:40:43]Nem nem szólnak neki, hogy így nem lehet viselkedni?
[00:40:50]Nem, nem, nem teszik szóvá, hogy ácsi, vége van a kampánynak.
[00:40:58]Győztünk, nagyon meggyőztük magunkat nagyon sokat.
[00:41:03]Pontosan.
[00:41:04]Kati, köszönöm szépen a hívását.
[00:41:04]Még beszélgetnék önel, de sajnos a műsoridőnk végéhez érkeztünk, de hívjon minket legközelebb is.
[00:41:11]Köszönöm szépen.
[00:41:13]Viszonthallásra.
[00:41:15]Viszonthallásra.
[00:41:17]Ahogy hallották, műsoridőnk végéhez érkeztünk.
[00:41:18]Ennyi fért már a mai napon a Paláverbe.
[00:41:21]Ne menj senki messzire, ugyanis hamarosan folytatódik még a híradó, és maradjanak velünk itt a Hí FM-en.
[00:41:28]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:41:31]Paláver, hangra fel.