Paláver 2. rész - Hír.FM
- A hívók Sulyok Tamás elnök mellett álltak ki, és élesen bírálták Magyar Péter miniszterelnököt az alkotmányos-politikai feszültség miatt.
- Mikus Marci szerint a konfliktus része egy „Great Reset” elleni nemzetállami harcnak, és az elnök fenyegetése egy „banánköztársaság” szintjét súrolja.
- Többen úgy vélik, Magyar Péter Berlinben a saját országát ócsárolta Friedrich Merz előtt, ami elfogadhatatlan viselkedés.
- A hívók egyöntetű véleménye, hogy a Magyar-kormány beengedi a migránsokat, cserébe a befagyasztott uniós forrásokért.
- József szerint Sulyok Tamás „nagyot nőtt a szemében” és alkotmányos gátat szab a kormány túlkapásainak.
-
„Ha elmozdítjuk ezt az embert a helyéről, akkor eltűnik a rend és jön a pokol.” – Luca
- A miniszterelnököt személyében is támadták: „here”, „zavarodott elme”, és felrótták neki a saját hazugságaiba vetett hitét.
- József szerint a „poloskázás” kifejezést a sajtó forgatta ki, és az eredetileg kizárólag „Poloska Petire” utalt.
- Sándor gyakorlati tanácsa: a benzinkutakon a forgalmi engedély bemutatásával a meghirdetettnél olcsóbban lehet tankolni a védettár miatt.
Részletes összefoglaló megjelenítése
Sulyok Tamás köztársasági elnök és a Magyar Péter-kormány konfliktusa
A műsor központi témája Sulyok Tamás köztársasági elnök és Magyar Péter miniszterelnök között kialakult alkotmányos-politikai feszültség volt. A hívók szinte egyöntetűen az elnök mellett foglaltak állást, és élesen bírálták a miniszterelnököt.
Mikus Marci összeesküvés-elméleti keretbe helyezte a konfliktust. Szerinte a háttérben a "nemzetállamok kontra 2030-as Great Reset" harca folyik, ahol az Orbán-rendszert azért kellett megbuktatni, mert "mintaállammá" válhatott volna Európa számára. Úgy vélte, Magyar Péterék esetleg szándékosan generálják a feszültséget, hogy az uniós pénzek befagyasztását az Orbán-rendszer maradványaira – köztük Sulyok Tamásra – tudják kenni. Kijelentette:
"A Sulyok Tamás ezek a nyílt fenyegetések nem csak az alkotmány, de az alapelveket is sértik. Ilyet csupán egy harmadik világbéli vagy egy banánköztársaság elnöke tesz meg." *
Péter az első világháborúig vezette vissza Magyarország sérelmeit, kijelentve, hogy a nyugati hatalmak több mint 100 éve azon fáradoznak, hogy "Magyarországot letöröljék a térképről". Az Európai Uniót "terrorista szervezetnek" nevezte, és úgy vélte, hogy Magyar Pétert Manfred Weber és Ursula von der Leyen "építette fel" Orbán Viktor megbuktatására. Sulyok Tamást "az ország vezérének" nevezte, és reményét fejezte ki, hogy feloszlatja a parlamentet és új választásokat ír ki:
"Nagyon helyes, hogy ő a helyén marad, mert ő az ország vezére, és remélem, hogy fog olyan intézkedéseket hozni, hogy megszüntesse ezt a terrort, amit elkészítenek itt is Magyarországon." *
Sándor felvetette, hogy Sulyok Tamásnak az osztrák államfőhöz hasonlóan kellett volna eljárnia: határidőt szabni a parlamentnek, hogy találjanak más jelöltet, és ha nem sikerül, akkor lemondani.
József szerint Sulyok Tamás "nagyot nőtt a szemében", mert egy "kikezdhetetlen ember, tisztességéhez nem fér kétség". Úgy vélte, az elnök hallgatása mögött az a stratégia áll, hogy nem akar beleszólni a napi politikába, de jelenlétével gátat szab a kormány "elképzeléseinek".
Luca szenvedélyesen védte az elnököt, hangsúlyozva, hogy Sulyok Tamás "Szent Péter feladatát látja el, kezében a kulccsal", és az alkotmányos rend őre. Szerinte az elnök az "utolsó reménység", aki megakadályozhatja, hogy "elszabaduljon a pokol Magyarországon":
"Ha elmozdítjuk ezt az embert a helyéről, akkor eltűnik a rend és jön a pokol." *
A műsorvezető, Szamosi Timi több SMS-t is felolvasott, amelyek szintén Sulyok Tamást támogatták: "Pukkants Petike pedig nem az Atyaúristen" – írta az egyik néző.
A német-magyar kapcsolatok és Magyar Péter berlini sajtótájékoztatója
Több hívó is élesen bírálta Magyar Péter Friedrich Merzcel közös sajtótájékoztatóját. Péter szerint a miniszterelnök "össze-vissza hadovált, mindent hazudott", és "ilyen még a földön nem volt, hogy egy magyar ember ennyire ellene legyen a saját országának". Kiemelte, hogy Merz "csak hallgatott", miközben Magyar Péter a köztársasági elnököt és Magyarországot ócsárolta.
Juli is hasonló véleményen volt: "ott állt ez a Merc... az csak hallgatott... Hát milyen ember az, aki nem véd meg bennünket?" Egy SMS-üzenet szerint Magyar Péter "bicskanyitogató" módon nyilatkozott a német kancellár előtt Sulyok Tamásról.
A migráció kérdése
A migráció témája átszőtte a beszélgetést. A hívók egyöntetű véleménye szerint Magyar Péter kormánya beengedi majd a migránsokat az országba, cserébe az uniós forrásokért.
Mikus Marci szerint a migráció a "Great Reset" része, amellyel "kevertfajú népességet" akarnak létrehozni Európában, hogy "az emberiséget tökéletes kontroll alá" vonják.
Péter azt állította, hogy Magyar Péternek igenis tennie kellett ígéreteket Ursula von der Leyennek a pénzekért, "mert ingyen ebéd nincs".
Egy SMS-üzenet így fogalmazott: "Sokan azt gondoljuk, Magyar Péter a kerítést ugyan nem bontja le, de az Európai Unióból ideirányított migránsokat jó pénzért be fogja engedni."
Magyar Péter karaktere és kormányzásának kritikája
A műsor során a hívók rendkívül éles személyes kritikát fogalmaztak meg a miniszterelnökkel szemben.
Péter "hereként" jellemezte, aki "életében nem csinált semmit, csak fogyasztotta a jólétet, imádja a pénzt".
József hosszan sorolta Magyar Péter vélt vagy valós mulasztásait: nem szólalt fel Puzsér Róbert kijelentései ellen, amikor az állampolgárok "kitelepítéséről" beszélt; hallgatott a nagyváradi premontrei apátság ügyében; nem tiltakozott, amikor az egészségügyi miniszter méltatlanul viselkedett a parlamentben. Kiemelte:
"Magyar Péter az állampolgárok nagy részét hazaáruló senkinek nevezte." *
Luca szerint Magyar Péter "folyamatosan hergel és polgárháborús hangulatot szít", a parlamenti viselkedése pedig "felvállalhatatlan":
"Ha 8 millió választópolgárból kivonom azt a három és fél milliót, még akkor is sokkal többen vannak azok, akik nem erre az elmeháborodott kormányra szavaztak." *
Gabi bácsi odáig ment, hogy orvosi vizsgálatot követelt a miniszterelnök számára, mondván, "nem lehet hagyni, hogy egy zavarodott elme, ez a kártékony féreg tönkretegye az országot". Hozzátette: "El kell érni azt, hogy az aláírása az unióba csak orvosi igazolással együtt érvényes."
Juli a miniszterelnök családi életét is kritizálta, felróva neki, hogy "a feleségét lehallgatta", gyerekeit pedig "kirakati bábuként" használja.
Egy SMS-ben ez állt: "Veszélyes, ha egy hazug ember végül elhiszi a saját hazugságait." Egy másik üzenet a "primitív ember" jellemvonásaként írta le a személyeskedést, amikor valaki érvek hiányában "már nem is a vita tárgyában mond ellent, hanem a vita partnerével kezd személyeskedni". Egy további SMS szerint "mentelmi jog mögé bújt bűnöző lehet miniszterelnök".
A "poloskázás" eredete és jelentése
József részletes nyelvészeti-politikai magyarázatot adott a "poloskázás" kifejezés eredetéről. Szerinte a "Poloska Peti" ragadványnévből indult ki, ami a középkori ragadványnevek hagyományát követi (mint "Könyves Kálmán" vagy "Vitéz Boleszláv"). A poloska eredetileg lehallgatókészüléket jelentett, ebből alakult át metaforikusan. Állítása szerint a "független objektív sajtó" csavarta ki a jelentését, és "rászokták szépen a Fideszre, hogy poloskázott és kiirtandó tömegnek mondja őket", holott szerinte egyetlen személyről, "Poloska Petiről" volt szó.
Trianon-megemlékezés és egyéb rendezvények
Mikus Marci, a Polgári Mulató szervezője több közelgő eseményre hívta fel a figyelmet:
- Június 4-én csütörtökön 17 órától Trianon 106. évfordulójáról emlékeznek meg Kő Artúrral és Tóth Mátéval, majd 19 órakor közösen vonulnak a román nagykövetség elé.
- Június 15-én hétfőn 18 órakor Kassai Lajos látogat el "Hagyomány és modernitás" címmel — ez egy rendhagyó, zártkörű beszélgetés lesz kamerafelvétel nélkül, ahol a hallgatóság kérdéseket tehet fel. Kassai Lajos híres mondásait is idézték: "Nem az ősöket kell követni, hanem azt, amit ők követtek", illetve "tartsuk az állatokat természetük szerint".
- Július 15-én zárják a programsorozatot, a pusztavacsi megjelenés még kérdéses.
Mikus Marci a műsor végén buzdított:
"Nekünk most nagyon-nagyon fontos, hogy összefogjunk, tartsuk a lelket egymásban, és hogy ez a 2,5 millió magyar, aki tud gondolkodni múltban, jelenben és jövőben, ez együtt maradjon." *
Védettáras üzemanyag
Sándor egy gyakorlati tapasztalatot osztott meg: a benzinkútnál a kihirdetett árnál olcsóbban lehet tankolni, ha az ember bemutatja a forgalmi engedélyt, mivel védettár van érvényben a benzinre és a gázolajra. A műsorvezető megerősítette ezt az információt.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- "Merstör kérdezett" – Valószínűleg egy német újságíró nevének torz alakja, aki a berlini sajtótájékoztatón kérdezett. Nem azonosítható egyértelműen.
- "Suyogok Tamás / Sullyok Tamás / V SOK Tamás" – Sulyok Tamás köztársasági elnök nevének különböző ASR-torzulásai.
- "LMVTKU propaganda" – Valószínűleg az "LMBTQ" rövidítés torzított változata.
- "Kőartúral" – Vélhetően Kő Artúr nevének összeolvadt alakja.
- "Kassai is látogat el hozzánk" / "a Lajos" – Kassai Lajosra utal, a lovasíjászatra.
- "Hablány tragédiája" – A Hableány hajókatasztrófa torzított neve (2019-es dunai baleset).
- "Hajdú János" – Valószínűleg a Hableány-mentésben részt vevő személy neve, de nem azonosítható pontosan.
- "a Nagyváradi remontei apádság" – Vélhetően a nagyváradi premontrei apátság.
- "Bicska nyitogató" – Az ASR valószínűleg a "bicskanyitogató" kifejezést rögzítette.
- "Szidel reggel Lajos" – Egyértelműen Szűcs Lajosra utal, aki a Kádár-korszakban viselt hosszú ideig magas rangot, de ez nem rekonstruálható teljes pontossággal.
- "Görög Márta igazságügyminiszterasszony" – Nem egyértelmű, valójában Melléthei-Barna Márton az igazságügyi miniszter a TISZA-kormányban, de a hívó valószínűleg nem ismeri pontosan a nevet.
Teljes átirat megjelenítése
[00:01:00]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:01:06]Paláver hangra fel.
[00:01:12]És már folytatódik is tovább a Palávera Hírtev és a Hír FM közös interaktív műsora.
[00:01:16]Én Szamosi Tímel vagyok.
[00:01:18]Telefonszámunk 0617992999, SMS számunk pedig 067953.
[00:01:26]És mielőtt kapcsolnánk a következő hívónkat, néhány üzenetet felolvasnék önöknek.
[00:01:30]Kedves Timi, a mai semmit mondó sajtótájékoztató utolsó kérdezője, Merstör kérdezett: "Lát-e belpolitikai hasonlóságot Suyogok Tamás és az AFD kiszorítása között?"
[00:01:41]A kancellár erre elkezdett hablatyolni Libanonról, majd magyart is kitessékelve, sietve távozott a demokrácia jegyében.
[00:01:48]Elképesztő jelenet volt, írja nekünk László.
[00:01:51]Ezért megy Németországba Magyar Péter.
[00:01:54]Világos elvárásai vannak Friedrich Mercnek, amelyekkel szembesíteni fogja a magyar miniszterelnököt, ne okozzon fejfájást.
[00:02:03]Merc elvárásai Magyar Péterrellel szemben valószínűleg meglehetősen egyértelműek lesznek, ha egyáltalán lehetséges, Magyarországnak nem szabad politikai fejfájást okoznia.
[00:02:11]Németország gazdaságai és intéz Németország gazdasági és intézményei változást változásokat is vár Magyarországtól.
[00:02:22]Írjanak nekünk továbbra is a 067953-as számon.
[00:02:25]És máris kapcsoljuk Mikus Marcit.
[00:02:27]Szia Marci!
[00:02:29]Szia Timi!
[00:02:29]Üdvözöllek és üdvözlöm a a minden hallgatót a rádióba.
[00:02:33]Örömmel örülök, hogy elértelek benneteket.
[00:02:39]Hát itt a Súlyok Tamással kapcsolatban egy kicsit visszább megyek, ha megengeded pár perccel.
[00:02:44]Tehát itt igazából gyakorlatilag, hogy egy kis bevezetőnek itt a nemzetállamok kontra 2030-as Gresset harca folyik.
[00:02:53]Igazából ez a visszavezet még a kergitra, amit most próbálnak ugye gazdasági összeomlással együtt egy ilyen migránsokat idegeneket rákeverni Európát, kevertfajú népességet, hogy összehozzanak, mert evvel evvel tudják elérni ezt a teljes teljes összeomasztást, és azt, hogy gyakorlatilag itt a az emberiséget tökéletes kontroll alá hozzák.
[00:03:12]E emiatt meg itt a nagy harc.
[00:03:14]És igazából na sok időnk nincsen, mert 2026 még van négy esztendő, ami nagyon rövidnek, ami ami nagy ami ami ami nagyon rövidnek tűnik hozzá, de mindent meg fognak tenni ennek érdekében.
[00:03:26]Erről szól ez az egész kutyakomédia.
[00:03:27]Itt az Orbán rendszert azt gyakorlatilag minden eszközzel, mint ahogy láthatjuk, meg meg kellett, hogy bukjon.
[00:03:33]Tehát az itt nem volt kérdés.
[00:03:33]És hát itt megbuktatták ezt a rendszert, mert kialakult volna egy mintaállom Európának, és hogyha kialakul egy mintaállom Európának, és követik már így is, így is már elkést kezzem, mert már nagyon sokan követnek nyugaton, mint látjuk.
[00:03:45]De hát ez ez egyértelmű.
[00:03:45]Most innen ez az alap, és akkor innen indul ki a történések, ahogy látjuk, mert ugye mindta lettünk volna, ha jól meggondoljuk, hát Európa, itt gondolok itt a bankok a megadóztatására, a multiláncok megadóztatására, a migráns politikánkra, a a illetve hát ugye ami a legfontosabb és a legerősebb lobbi most az LMVTKU propaganda ellenességünkre.
[00:04:08]Most, hogyha ezeket mind megfigyeljük és Európában, mert a ugye a a követik a Viktort gyakorlatilag a nyugati patrióták, itt most ennek ez a kérdés, hogy sikerül a következő négy négy évben ezt ezt megdönteni, illetve már csak 3:29-ig, vagy pedig nem.
[00:04:24]És akkor a most a kérdésekre válaszolva, hát a Sullyok Tamás ezek a nyílt fenyegetések nem csak az alkotmány, de a az alapelveket is értik.
[00:04:33]ilyet csupán egy harmadik világbéli vagy egy banán köztársaság elnöke tesz meg.
[00:04:38]Tehát ezt nem lehet itt itt itt arra gondolok, hogy nem kizárt ez a ez a kutyakomédia, hogy arról szól, hogy a hogy ugye a a pénzeket tovább be tudják fagyasztani.
[00:04:50]Tehát lehet, hogy azért csinák, mert ugye azért a magyar Péteréknek, tehát a Tiszának komoly, nagyon komoly a virtuális térben sokkal erősebb a fegyvere, és rá tudják keverni, hogy az Orbánnak az embere, aki nem mondott le, és ezért nem jönnek a pénzek.
[00:05:01]Tehát én egy ilyenre is gondolok itt azért erre is kell figyelni, hogy nem-e ez a ez a kutyakomédia erről szól.
[00:05:09]Aztongja, hogy igen, hogy így van.
[00:05:18]És akkor mi volt még, amit el akartam mond?
[00:05:20]Mi volt még a kérdés?
[00:05:22]Volt még valami kérdés, amire nem válaszoltam meg ebben a pár mondatban?
[00:05:26]Hát ugye a Sujok Tamás volt az első téma, a második a migráció.
[00:05:29]Magyar Péter mit ígért cserébe az uniós pénzekért?
[00:05:31]A harmadik pedig, hogy mi lesz veled Európa.
[00:05:36]Na hát ez az, ez az gyakorlatilag mindár megválasztottam itt a migráció ki kell mennünk mindenképpen most majd pénteken vagy hát pénteken lesz majd ugye a a Kodályköröön 5 órakor, ha jól tudom a tüntetés oda, mint aki magyar velünk tart.
[00:05:51]Vasárnap pedig a köztársasági elnök védelmébe kell majd elmennünk.
[00:05:53]De így nem is szaporítanem a szót, elmondom gyorsan még azt, hogy mi az, ami fontos most a polgári mulatónak a az eseménye, mire várunk minden kedves hallgatót.
[00:06:04]Most csütörtökön június 4-én Kőartúral és Tóth Mátéval fogunk megemlékezni.
[00:06:09]Egyik történészű, a másik energetikai szokjá és történetkutató.
[00:06:11]Ugye megemlékezünk a Trion Gastetről az egyoldalú diktátum 106.
[00:06:16]évfordulóján.
[00:06:20]Úgyhogy ezt 5 órától rendhagyó módon azért tesszük 5 órára a kezdetet a 6 órával szemben, mert 1830-kor befejezzük, és akkor onnan együttesen megyünk át a hallgatósággal fel a vagyis hát a tököri út 72 száma elé a magyar a a iz illetve hát a román a román nagykövetség nagykövetség elé igen 19 órára úgyhogy ezért is kezdjük előrébb kérünk minden látogatónkat hogy ezt vegye figyelembe hogy nem 6-kor hanem 5 órakor kezdünk és aztán zárjuk a A a úgy néz ki, hogy 15-én, június 15-én, hétfőn kimondottan hétfőn pedig Kassai is látogat el hozzánk.
[00:06:59]Hát igen, ez a szokott időben lesz 18 órakor azonban azt el kell mondani, hogy rendhagyó lesz az előadás, mert itt kérdésekkel jöhetnek az előadók, és nem lesz kamerafelvétel, hogy nyugodtabban tehessék fel azokat a kérdéseket a a Lajosnak, ami ami ami ami öblögetnek magukba, és amit ami amit szeretnének megkérdezni, eléni, illetve hát ugye a a cím az beszédes, mert hagyomány és modernitás lesz a címe.
[00:07:26]nek a harmóniá, hogy a Lajos ül a lovon és közben hiászik, hogy harmóniában van önmagával.
[00:07:32]Ő neki ugye az a gondolata, hogy a hagyományt és a modernitást is a gyakorlatilag harmóniába kell tudni értékelni, értelmezni és használni, mert vannak vívmányai a a jövőnek is, a jelennek is, amik fontosak, és hát a múltat meg nem szabad hagyni, hogy végképertőlék.
[00:07:50]Úgyhogy ez az előadás pedig erről fog szólni.
[00:07:55]Igen.
[00:07:55]Az ő híres mondása, hogy nem az ősöket kell követni, hanem azt, amit ők követtek.
[00:08:01]Így van.
[00:08:01]Ez az egyik.
[00:08:01]A másik meg például, hogy tartsuk a az állatokat ö természetük szerint.
[00:08:07]Nekem van neki még számos de ezekről.
[00:08:09]egyébként azt megelőzőem, hogy ez elkezdődik majd ez a kérdezős díj.
[00:08:13]Mindenki azért kérek, hogy érkezzen meg kérdésekkel, és a legjobb 15 12-15 kérdést azt majd majd amit az idő engedi, azokat kiválasszuk, és akkor azok lesznek feltéve.
[00:08:25]De azt megelőzően azért egy 30 percet fogunk azért vele beszélgetni is, amiről majd készül kamerafelvétel, de azt meg Tót Máté fogja vezetni.
[00:08:34]Úgyhogy ennyi.
[00:08:34]Ennyit a a mostani idényben a programuval.
[00:08:37]Ezér július 15-én zárjuk is a bazárt azt, hogy pusványosan megjelenünk-e vagy nem a polgári múatóval az még nem dőlt el, de hát reményeink szerint remélem, hogy erre is sor kerül, de erről majd a weboldalunkon, illetve hát a Facebookos oldalunkon sort fog tudnak majd tudakozódni, illetve hát arra írt adunk ezekről.
[00:08:59]Így van.
[00:08:59]Köszönjük szépen, hogy mindezeket elmondtad nekünk.
[00:09:02]Én is nagyon szépen köszönöm.
[00:09:02]És hát nem oda Buda, fel a fejjel.
[00:09:04]Itt nekünk most nagyon-nagyon fontos, hogy összefogjunk, tartsuk a lelket egymásban, és hogy ezt a 2500000 magyar, aki aki aki tud gondolkozni múltban, jelenben és jövőben, ez együtt maradjon, illetve hát, hogy szaporodjunk, mert azért mindig a azért azt tudjuk, hogy a választóknak azért a zöme az mindig a mindenkori kormányt szapulja a saját maga a gyengesége miatt.
[00:09:28]Úgyhogy én azért bizakoduló vagyok, hogy ez a 2500, hogyha a következő választásokra 3-400 esetleg el is veszik, mert ugye elmennek az idősebbe korosztály, azért egy másik 1 millió 1 200 ember fel fog eszmélni a következő egy-két évben.
[00:09:43]Hát ehhez kívánok kitartást mindnyianúnak és a jó Isten kegyelmét Mária oltalma alatt, hogy ez így legyen.
[00:09:50]Ámen.
[00:09:51]Így van.
[00:09:51]Köszönjük szépen, hogy hívtál minket.
[00:09:53]Szia.
[00:09:54]Isten áldjon.
[00:09:54]Szervusz.
[00:09:56]Szia.
[00:09:56]És máris kapcsolom önöknek Pétert.
[00:09:58]Jó napot kívánok, Péter.
[00:10:01]Kez csókolom.
[00:10:01]Elnézést kérek.
[00:10:01]Én nem mutatkozok be még egyszer, hiszen ön megtette, de szeretnék sok mindent elmondani.
[00:10:10]Hallgatjuk.
[00:10:11]És jó messzire visszamennék az időbe egészen az első világháború végéig.
[00:10:18]Sajnálatos módon a világháraborúba belehajszolt Magyarország sorsát egy bőz francia és a nyugati hatalmak eldöntötték annyival, hogy elvették Magyarország jó részét és minden áron azóta is több mint 100 éve a nyugati hatalmak azon fáradoznak, hogy Magyarországot betörüljük a térképről.
[00:10:47]egész egyszer ilyen földrajzilag és a magyar nemzetet szeretnék eltörölni.
[00:10:53]És most már odajutottunk, hogy mikor beléptünk az Európai Unióba, és azt gondoltuk, hogy az Európa tisztességgel gondoskodik az európai nemzetekről, akkor óriásit tévedtünk, mert kiderült, hogy az Európai Unió a mai napra ki kell mondani, és még nem mondta ki senki, hogy nem egy segítségnyújtási ö szervezet, hanem egész egyszerűen egy terrorista szervezet.
[00:11:28]És ez a terrorista szervezet továbbra is folytatja azt a régi mandrát, hogy Magyarországot le kell törölni a Földről, és a magyar nemzetet ki kell pusztítani, és ezért föláldozzák a migrációnak, be akarják telepíteni az idegeneket, az idegen kultúrákat, és ehhez nagy segítséget kaptak most azok azért, hogy külföldi segítséggel, hiszen megmondták előre, hogy 1000 ember dolgozik az unióba azon, hogy Magyarországon megbuktassák a demokratikus rendszert, és a helyére betelepítették ezt a szerencsétlen ideiglenes miniszterelnöket.
[00:12:24]És ez úgy történt, hogy Manfréd Wéber azt mondta az úsolnak, hogy te ide figyelj, Júsola, van itt egy here, egy magyar ember, aki az életében nem csinált semmit, csak fogyasztotta a jólétet, imádja a pénzt.
[00:12:47]Próbáljunk belőle csinálni egy miniszterelnököt, majd ő megbuttatja Orbán Viktort, és tegyünk hozzá minden segítséget.
[00:12:54]És ez így is lett, és sajnos 3 millió embernél több elhitte azt, amit ez a hazugember összeharácsolt és tönkretette Magyarországot.
[00:13:11]Nem olyan régen hallgattam a német kancellárral történt beszél beszélgetését, és ilyen még a földön nem volt, hogy egy magyar ember ennyire ellene legyen a saját országának.
[00:13:27]És akkor most visszatérek a témákra, hogy nagyon örülök neki, hogy Sólyom Tamás államelnökünk.
[00:13:35]Súlyok Tamás.
[00:13:37]V SOK Tamás nem tesz eleget ennek az ideiglenes miniszterelnöknek a parancsának, ha azt vesszük.
[00:13:46]Nagyon helyes, hogy ő a helyén marad, mert ő az ország vezére, és remélem, hogy fog olyan intézked intézkedéseket hozni, hogy megszüntesse ezt a terrort, amit elkészítenek itt is Magyarországon.
[00:14:04]A legjobb lenne, ha fölosztatná a parlamentet, és új választásokat írna ki.
[00:14:09]A másik a migráció.
[00:14:09]Nem igaz, hogy az ideiglenes mészterelnök semmit nem ajánlott föláennek, mert anélkül egy fillét nem kapna.
[00:14:23]És megmondom őkén Péter egy kis türelmét szeretném kérni, de a tévnéktől most egy nagyon rövid szüneterejéig elbúcsúzunk, de a szünet után várjuk vissza őket.
[00:14:33]Baláver pedig folytatódik tovább a rádióban.
[00:14:40]Öné a szó.
[00:14:42]Üdvözlöm a rádióhallgatókat is.
[00:14:42]Ezt ott tartottunk a beszélgetésbe, hogy Magyar Péter nem igaz, hogy nem adott semmiféle ígéretet Ursula Fondá lennen, hogy nem teszünk semmit annak érdekében, hogy megkapjuk a pénzeket, mert ingyen ebéd nincs.
[00:15:01]mondta ennek ezt már valamikor egy nagyon okos szintén nem tudom milyen miniszterelnökünk, de a lényeg az, hogy ebből nem hiszünk el semmit se, hiszen most a német kancellárral folytatott sajtótájékoztatón is össze-vissza hadovát, mindent hazudott össze-vissza.
[00:15:29]semmit konkrétat nem mondott, hogy mi lesz a sorsa Magyarországnak, meg a német kapcsolatoknak, meg az európai uniós kapcsolatoknak.
[00:15:38]Úgyhogy nem hiszünk ennek az idei miniszterelnök egy szavát se, és sajnálom, hogy nagyon sokan, akik rászavaztak, még mindig mellette állnak, és nem követelik azonnali lemondását, mert ha ő megteheti azt, hogy az államelnök mondjon le, akkor ő is mondjon le, és ne is le jelentkezzen soha a politikába.
[00:16:01]És ahogy mondtam, hogy mint a méheknél ez egy here csak egyélvő, de csak azt várom meg, hogy egyszer a dolgozók mind a méheknél kikergetik az országból és soha többet nem léphet címre.
[00:16:21]Elnézést, hogy beszéltem és köszönöm szépen.
[00:16:26]Köszönjük szé hívott minket.
[00:16:29]Köszönjük viszontásra csókolom.
[00:16:31]És itt van velünk a vonalban Sándor.
[00:16:33]Jó napot kívánok.
[00:16:36]Köszi csókolom, köszöntök mindenkit.
[00:16:39]Bennem ugye az fölmerül, hogy szóba került a köztársasági elnök.
[00:16:42]Miért nem csinálta azt, mint az osztákoknál is csinálták, hogy adok egy időt?
[00:16:52]Tehát már május 31 én adok mondjuk még akkor április volt május 10-é mert magyar pécát nem nevedem ki teressenek mást és ha nem találnak akkor szépen lemondok csak nem kell szedvezni naért volt az első másik meg ami engem idegesít hogy hogy vannak ezek a benzinál mert utaztam visszafölött és akkor Ki volt írva, már nem is emlékszem, hogy mennyire mondta az öcsém, hogy adjál pénzt.
[00:17:28]Adtam neki egy húast.
[00:17:28]Mondom biztos ki nem jön ki.
[00:17:31]Adjál még hármat, mert hús 3200 összesen.
[00:17:37]És elmondtam egy sofőrismerősömnek itt testem és azt mondta, hogy ne törődjék a kihíással nem kell törődni, hanem mutasd meg a forgalmit.
[00:17:47]Nem tudom.
[00:17:47]És a forgalm akkor nem kell ilyen sokat figyünk.
[00:17:53]Igen.
[00:17:53]Akkor védettár van az üzemanyagokra, hogyha bemutatja az ember a forgalmit, akkor olcsóbban lehet.
[00:17:56]Nem azt, ami a tankon ki van írva.
[00:17:58]Tank.
[00:18:01]Ezt nem tudtam.
[00:18:01]Meg az öcsém is, amikor mondta már kifizette.
[00:18:04]Na ha én ezt tudom, akkor megmondom, hogy nem adok semennyit és mutasd meg a forgalmat, és mondják meg, hogy mennyit kell a fizetni.
[00:18:14]Igen.
[00:18:14]És ez csak a sima benzinre érvényes.
[00:18:17]Hát sima benzinre és a sima gázolajra.
[00:18:21]Na nekünk az van Skoda fábia hát a sima benzin.
[00:18:27]Igen, így működik a védettáras üzemanyag egyelőre.
[00:18:30]Miért?
[00:18:30]Én ezt nem tudtam mert nem én azt hittem, hogy lopakodik vissza sunyibá a kommunista.
[00:18:39]Na káv, hogy nem csinálta meg a még megkem tudom most megtehet-e ez fórat és ez de akkor lett volna jó, hogy én mondom ez az legyen, hogy direkte van meg a naogy az osztrákok nem választották meg Szabadságpártnak a jelöltét, akkor se választalak most téged.
[00:18:59]Keressetek mást.
[00:18:59]Ha találtok, akkor azt kinevezem.
[00:19:02]Ha nem találtok, akkor akkor lemondok.
[00:19:08]Kész.
[00:19:08]Én egyszer.
[00:19:12]Én szerintem nem biztos, tehát én nincs gondolom.
[00:19:15]Nem tudom.
[00:19:15]Majd hallgassuk meg a a rádióhallgatókat, illetve a tévnézőket, hogy ők mit gondolnak erről.
[00:19:22]Köszön.
[00:19:22]Na jó, elnézést.
[00:19:22]Csak ennyit.
[00:19:24]Köszönjük szépen, Sándor, hogy hívott minket.
[00:19:26]Köszönö és máris kapcsoljuk Józsefet.
[00:19:27]Jó napot kívánok József.
[00:19:30]Jó napot kívánok.
[00:19:30]Tisztelettel üdvözlök mindenkit, és egy kicsit megváltozott a mondanivalóm, csak a sorrendje.
[00:19:36]Először kezdeném itt, ami most elhangzott, a képviselőkkel kapcsolatban.
[00:19:44]Először is a parlamenti képviselők az egy halmaz, amin magába foglal háló halmazt, ugye a három bent lévő pártnak a halmazát, és nem tett különbséget, vagyis azt mondta, hogy a nehezhetett felfogású képviselők is értsék, amit ő mond.
[00:20:06]Igen, ez nem új vélemény nála, de a saját embereitől már százszor mondott ilyen vélemény, hogy tulajdonképpen nehéz felfogásúak, mivel ők vannak a legtöbben, közülük küld bent a legtöbb nehéz felfogású képviselők.
[00:20:25]Hát megdicsérte megint az emberit sikerült neki.
[00:20:30]Igen.
[00:20:30]A másik dolog pedig a Súlyok Tamásról.
[00:20:37]Hát itt nagyot nőtt a szememben.
[00:20:41]Sullyok Tamás, egy igazi kikezdhetetlen ember, azt lehet mondani, másképp már rég kipiszkálták volna onnan, ahol van, vagyis a becsületéhez tisztességéhez nem férkétség.
[00:20:53]Tüsszel, nem szól bele a dolgokba.
[00:20:56]Ezért hallgatólagosan tulajdonképpen nem csinál más, mint Magyarám.
[00:21:03]oldja meg a problémát, ahogy tudjon, de feltétlen oldja meg, mert úgy érzik ők is és Péteren keresztül, hogy ő gátja lehet a elképzeléseiknek.
[00:21:17]Hát van benne valami igazság, mert a hülyeséget sok mindenki nem tudja elviselni.
[00:21:24]A másik Magyar Péter azt mondja, itt a hallgatásról van szó, hogy ki mikor hallgat, mikor hallgatott, ez volt a problémák.
[00:21:33]Ő is hallgat, amikor megkérdezik, hogy a szuverenitásunkból mennyit kell feladni azért, hogy a pénzeket hazahozza.
[00:21:42]Ugyanakkor hallgatott akkor is, mikor Puzsérék az állampolgárok közelfelé ki akarták telepíteni az országból.
[00:21:52]József, egy kis türelmét szeretném kérni, de a tévnézőket ismételten szeretettel köszöntjük.
[00:21:57]Folytatódik tovább a Paláver és József Panavonalban.
[00:22:02]Igen.
[00:22:02]A jelzőket itt nem kívánom külön felsorolni, mert azok önmagukról beszélnek.
[00:22:08]Most furcsa, hogy ez Magyar Péter Inger küszöbét nem érte el, vagy ha elérte, akkor azt jelenti, mert nem szólt.
[00:22:18]Egyetért vele.
[00:22:21]Hát az meg még szomorúbb.
[00:22:23]A másik dolog akkor sem szól semmit, amikor a nagyváradi remontei apádságot, ugye a román állam, mint olyan, vagyis a nagyváradi szervezet elfoglalta, megszállta önkényesen.
[00:22:40]Miért nem jel ért jelzéssel?
[00:22:40]illetve miért nem kérte fel a külügyminiszterét, hogy legalább intézkedjen ebbe a témába, tegye meg a lépéseket, amit éppen meg lehet tenni, de ugyanakkor hangosan fröcsög, mikor az állampolgárok nagy részét hazaáruló senkinek nevezte.
[00:23:02]Tehát jegyezzük meg, Magyar Péter az állampolgárok nagy részét hazaáruló senkinek nevezte.
[00:23:11]Ő ezzel nem sértett senkit ő véleménye szerint.
[00:23:13]Ő véleményem szerint meg igen.
[00:23:19]Nem foglalkozik ezzel a közösségi médiafelületen az oldalán is.
[00:23:23]Gátlástalanul letiltja azokat az embereket, akik olyanokat írnak, ami neki nem tetszik.
[00:23:27]Hát Orbán Viktor nem tiltott senkit.
[00:23:31]Igen.
[00:23:31]Igen.
[00:23:31]Akkor arról is hallgat, hogy pillanatilag hol állnak az érdembeli kormányzással.
[00:23:39]tagadja azt, hogy az előző kormány kikérte az emberek véleményét pontos ügyekbe.
[00:23:44]Bezzeg megmondta, hogy bezzeg ők már megmondták, hogy mit akarnak és mit tesznek.
[00:23:54]Vagyis tesszük Ágában is így megkérdezni senkit.
[00:23:57]Egyszerűen ex katedra kijelentette, megmondtuk, hogy mit akarunk és mit teszünk, és hallgat arról is, és ez egy igen fontos dolog, hogy migolja az igazmondásba.
[00:24:12]Erre lennék én leginkább kíváncsi.
[00:24:17]Hát lehet, hogy az a mentelmi jog.
[00:24:20]Igen, lehet.
[00:24:20]Igen.
[00:24:20]Af mögé elbújhat és bármit mondhat.
[00:24:24]Igen.
[00:24:24]Úgy hazudik, hogy akar.
[00:24:27]A másik dolog pedig most a poloskázást nagyon előpiszkálták, holott ez egy egészen más jellegű dolog.
[00:24:33]A úgyneveztett sagadványnél, ez nem csak a magyarban, hanem más népeknél is hagyomány.
[00:24:43]Elsősorban ugye vidéki területeken, vagyis őról először a Poloska Peti, nem a poloskázás elmény, először a Poloska Peti ez a megnyilvánulás jött.
[00:24:59]Ez éppen olyan ugye mintogy azt mondjuk, hogy két fogunk haal vagy könyves Kálmán, vagy vitészboleszláv.
[00:25:08]Ebbe a sorba illik be poloska.
[00:25:11]Pontosan.
[00:25:13]Na most a poloska az tulajdonképpen egy lehallgató készülék, és utána ezt vitték át szépen.
[00:25:22]Ugye alakult, alakult, így cislálták, úgy ciszálták, majd metaforra jelleggel bekerült a nyelvbe, mint poloska.
[00:25:36]És ebből az akkori úgynevezett független objektív sajtó, nem akarom rövidítve mondani, szépen elkezdtek kitekerni a nyakát ennek a dolognak, és rászokták szépen a Fideszre, hogy poloskázott és kiirtandó tömegnek mondja őket.
[00:25:55]Holott egy ember Poloska Peti.
[00:26:04]Ebből indul ki.
[00:26:04]És itt be is fejeződik a téma, mert ez a poloskázás ez jellemző tulajdonképpen a pártjukra és minden egyes tagjára.
[00:26:14]Márpedig ez a ragadványév tulajdonképpen ugye valamilyen külső megjelenésre, belső jellemre vagy cselekedettre utal, így tapad az emberhez.
[00:26:25]Ő hozzá ez így tapad hozzá ez a név.
[00:26:33]József, köszönjük szépen, hogy mindezeket a másik dolog beszél arról sem, hogy a Silány tömegeket sértő beszédét mikor hagyja abba, mikor fog a parlamentben annak szellemiségéhez méltó módon viselkedni, mert lassan ugye látjuk azt, hogy nemcsak ő már a miniszter is eltanulta tőle.
[00:26:56]Az parlament arra van, hogy úgy ordibáljak benne, ahogy nekem tetszik.
[00:27:02]Tessék megnézni az egészségügyi miniszter viselkedését.
[00:27:07]Nem, hogy képviselőhez, emberhez nem méltó az a viselkedés, ahogy amit ő ott produkált.
[00:27:12]Köszönöm szépen.
[00:27:12]Ezeket szerettem volna így elmondani.
[00:27:17]József, köszönjük szépen, hogy hívott minket.
[00:27:19]Kérem kókalom.
[00:27:21]Köszönöm szépen.
[00:27:21]És néhány üzenetet felolvasnék önöknek.
[00:27:24]Kedves Timi, Bicska nyitogató, ahogy nyilatkozott Magyar Péter a Mercel közös sajtótájékoztatón Sullyog Tamással kapcsolatban.
[00:27:30]Magáról például azt állította, hogy egy kb.
[00:27:33]15 fős mozgalomból nőtte ki magát a párt sok-sok munkával, és nem szakadt rá az ég.
[00:27:40]Írja nekünk Erika.
[00:27:43]Köztársasági elnök úr mindenképpen maradjon a helyén.
[00:27:45]Pukkants Petike pedig nem az Atya úristen.
[00:27:47]Második témához.
[00:27:47]Ha csak öt ingyen élőt beterelnek, biztos, hogy az ország az utcán lesz.
[00:27:52]A harmadik témához pedig mi a bubánatért engedik egyáltalán ezek az agyamentek az újabb áradatot.
[00:28:00]A saját hazájukban kellene megmutatni az eredményes jó lehetőségeket az ottaniaknak.
[00:28:04]Ez fel sem merül, de erős nyugdíjas voltam.
[00:28:09]Mártonheyi levele kiírja: "Kedves Timi, magyar Péter figyelmébe: Egy, veszélyes, ha egy hazug ember végül elhiszi a saját hazugságait."
[00:28:16]Kettő.
[00:28:16]Van egy bizonyos szintje a hazudozásnak, ahol már nem csak a hazudozó a hibás, hanem az is, aki elhiszi.
[00:28:23]A harmadik pedig a primitív ember jellemző tulajdonsága, hogy érvek, tények vagy érdemi információk hiányában már nem is a vita tárgyában mond ellent, hanem a vita partnerével kezd személyeskedni.
[00:28:34]Őt minősíti és őt gyalázza.
[00:28:37]Írja nekünk Tamás és Panni.
[00:28:40]Mentelmi jog mögé bújt bűnöző lehet miniszterelnök.
[00:28:43]Szégyen írja nekünk János.
[00:28:46]És máris kapcsoljuk önöknek Lucát.
[00:28:48]Jó napot kívánok, Luca.
[00:28:51]Jó napot kívánok.
[00:28:51]Üdvözlök mindenkit.
[00:28:55]Solly Tamás köztársasági elnök úrral kapcsolatban szeretném ezt több mint 7 millió magyar honfitársam, illetve a rengeteg külhoni magyar nevében is kikérni magamnak, hogy arra kell ébrednünk reggel 8 órakor, hogy ő már túl van egy újabb alkotmánysértő viselkedésen, ami ugye jogászlétére külön tört történet lenne, hogy példaként jár, mint első ember abban, hogy folyamatosan és krónikusan hazudik, a saját szavait egyik pillanatra a másikra letagadja.
[00:29:39]Hozzáteszem, ugyanúgy jogászlétére.
[00:29:41]tudjuk, hogy vannak bizonyos foglalkozási ártalmak és dolgok hozzátartoznak ezekhez a dolgokhoz, de amikor egy ilyen pozícióban van valaki, ahol több mint 10 millió magyar, illetve különi magyar honfitársunkra kell felügyelni, akkor azért nem mindegy, hogy milyen elmeállapotú az illető, illetve én ezt meg is kérdőjelezném, hogy egyáltalán egészséges ember-e az, aki ilyen viselkedést tanúsít, és folyamatosan hergel és polgárháborús hangulatot szí.
[00:30:17]Ö a parlamenti hozzászólásai egyszerűen felvállalhatatlanok.
[00:30:25]Nem tudom értelmezni, és azt sem tudom értelmezni, hogy lehet ezt szemrebenés nélkül összeszorított foggal végighallgatni az ellenzéknek, hogy folyamatosan gyalázza őket egytől egyig név szerint emlegetve.
[00:30:41]és megkérdőjelzve őket a hozzáértésükben, a szakmaiságukban, az egyetlen ész ezek szerint ő lenne ott a parlamentben, és mindenki más rajta kívül egy hozzánemértő ember, ha jól értelmezzük.
[00:30:59]A másik, hogy folyamatosan azt ordítozza, hogy ő erre kapott felhatalmazást.
[00:31:07]Azt gondolom, hogy ha 8 millió választópolgárból kivonom azt a 3,séss fél milliót, még akkor is sokkal többen vannak azok, akik nem erre az elmeháborodott kormányra szavaztak.
[00:31:21]És az én nevemben és a többiek nevében is mondhatom, kikérem magamnak, hogy a mi nevünkben azt hangoztassa, hogy mi erre felhatást adtunk, hogy másokat személyükben alázzanak, zsaroljanak, mert hiszen köztársasági elnök úr folyamatosan így fekszik és így kel fel, hogy zsarolva van, gondolom a családjá ugyanúgy ilyen madhelyzetben van.
[00:31:47]Tehát képzeljük el emberileg, hogy mit élnek át ezek az emberek, azok is, akik a parlamentbe vannak gyalázva, hiszen mindenki édesanya, édesapa, vagy valakinek a gyermeke, hát hogy veszi a jogot, pont egy jogász, hogy jön ahhoz, hogy ilyen szinten minősítse az embertársait?
[00:32:10]Tehát én azt gondolom, hogyha ez a három és fél millió ember hozzáadja a nevét, nem tudok mást gondolni, mintogy ugyanazok az emberek, akik annak idején Jézust korbácsolták.
[00:32:23]Most ugyanazoknak a kezében van a korbács, és ugyanezt teszik.
[00:32:25]És szeretném érthetően elmondani azoknak a az első szavazóknak tényleg, hogy értsék is, hogy miről van szó.
[00:32:34]A köztársasági elnök úr Szent Péter feladatát látja el kezében a kulccsal, aki végigőrzi Magyarország demokr demokratikus jellegét, és pontosan a jogállamot felügyeli.
[00:32:49]És nem véletlen, hogy eddig még nem szólt vissza, mert hiszen ha csak emberből lennénk, akkor szerintem már valószínűleg eljárt volna talán a keze is, mert ilyen hangnember senkivel sem lehet beszélni.
[00:33:06]Tehát ő sem, semmi nem írja elő, hogy ő neki ezt végig kell hallgatni és tűrnie kell.
[00:33:10]mégis az ő pozícióbá, az ő pozíciójában sajnos nem tehet mást, mert ő az utolsó reménység, hogy nem szabadul el a pokol Magyarországon és fenntartja a rendet.
[00:33:22]Ez a feladata.
[00:33:24]Így van.
[00:33:25]És ezt kell megértenie az a ezeknek a a szerencsétlen és tényleg tudatuknál nem lévő hipnotizált embereknek, hogy itt erről van szó.
[00:33:35]És ha elmozdítjuk ezt az embert a helyéről, akkor eltűnik a rend és jön a pokol.
[00:33:43]Luca, köszönjük szépen, hogy mindezeket elhatt szívesen, és köszönöm szépen, hogy meghallgattak.
[00:33:49]A paláver után pedig kezdődik a radarműsor, és a radar stúdiójában ott van már Búdai Ivet kolléganőnk.
[00:33:53]Szia, Ivet!
[00:33:55]Milyen témával készültök ma?
[00:34:00]Szervusz!
[00:34:00]Köszöntöm a nézőket és a hallgatókat is.
[00:34:02]A mai adásban foglalkozunk azzal, hogy hét éve történt a Hablány tragédiája, hajókonvollyal, szirénaszóval és koszorúkkal emlékeztek az áldozatokra a Margit hídnel.
[00:34:11]És nem csak a pályán, hanem a lelátókon és a város utcáin és a Bajnokok Ligája döntője volt a főszereplő a hétvégén.
[00:34:20]Budapest ugyanis több 10000 szurkolót fogadott, a finálé pedig egészen emlékezetes pillanatokat okozott a futballrajongóknak.
[00:34:26]Ezzel is foglalkozunk ma.
[00:34:28]És a Bajnokok Ligája döntőjének napján egy másik egészen különleges világesemény is zajlott, méghozzá a Budai várban.
[00:34:35]Ugyanis több 100 citerás arra vállalkozott, hogy a magyar népzene örökségét és annak egészen különleges közösség formáló erejét a világ figyelmének középpontjába emelje.
[00:34:46]Ezt is megmutatjuk az adásunkban.
[00:34:47]17:30 perckor kezdünk.
[00:34:47]Ha tehetik, akkor tartsanak velünk.
[00:34:52]Ivet, köszönjük szépen, és nagyon jó munkát kívánunk nektek.
[00:34:56]Mi pedig máris kapcsoljuk Julit.
[00:34:56]Jó napot kívánok, Juli.
[00:35:00]Jó napot kívánok.
[00:35:00]Ugye Timea, nékeverem már a két hölgyet, mert mind a kettő szép és okos.
[00:35:05]Szeretném elmondani, hogy hogy most itt a hablán visszatéve ugye már hét ugye hét éve, jól hall jól tudom, hét éve.
[00:35:16]hogy például itt most ez a gyönyörűséges, hát nem jelzőket nem kéne mondani, mert nem illik rá semmi, hogy hogy azt az embert, aki ott ez a Hajdú János, aki ott volt és megfeszített erővel ment menteni, próbált mindenkit, akit csak lehetett volna.
[00:35:36]De hát ugye sajnos ez történt, ami történt.
[00:35:38]És aki védte az országunkat, a hazánkat, Magyarországot, ő ki ő kimegy bűsszelbe, és ha valaki látta volna máma a hát végignéztem, mert mert rásszorítottam magam, hogy na most akkor megnézem már, hogy mit mond, hogy hogy tehát annyit beszél, sok beszélnek sok az alja, ennyi.
[00:36:04]És nem beszélve arról, hogy azt nem mondja el, hogy ő mit írt alá, mert nem szeretném, ha én megyénbe vagy itt Magyarország kellős közepén ide küldeni ezt a éjszaka itt a migránsokat.
[00:36:20]Köszönöm.
[00:36:20]Láttam már itt például, mikor az ötösönt kidobálták.
[00:36:26]Hát szóval és akkor itt jog joguk van, joga van neki.
[00:36:29]Hát ennek ha itt annyira föl van ajzódva, hogy ő neki mindenki a rokon az összes mindenki ilyen bíró ügyvéd meg akármi, nem világosítja már így föl, hogy nem vagy tökéletes, hogy fogjál már vissza magadból, Magyarország miniszterelnöke vagy, mert ő rájuk nem vonatkozik a törvény.
[00:36:55]Dikres nem tudom kicsodákra nem akarok nevet, mert tök mindegy, hogy ezeknek nem lehet elmesélni az édesanyjának, az édesapjának elmondani, hogy kisfiam, Magyarország miniszterelnöke vagy a magyar népet akkor ugyanígy bánik az édesanyjával, az édesapjával.
[00:37:12]Hát ugyanígy bánt a feleségivel is.
[00:37:17]Tulajdonképpen ez van.
[00:37:21]Egy egy mint egy és akkor föl van háborodva, hogy a köztársasági elnök nem védte őtet mellé poloskát.
[00:37:27]Bocsánat, hogy ezt kimondom.
[00:37:30]Hát ha tudná, hogy mi az a poloska, akkor akkor elgondolkodna rajta.
[00:37:37]elgondolkodna, de nagyon nagyon nagy íb, mert mit csinált a feleségét lehallgatta, mindent fögtött az ügyérdekébe.
[00:37:44]A gyerekeit oda akarta dobni a, hogy majd bedobom az otthonba, vagy a nevelőin kezetbe.
[00:37:49]Most meg aztán jaj, hogy hát ugye odaviszi őket, mint egy kirakati bábukat, a szöncsétlenöket.
[00:37:58]Hát el tudom képzelni, hogy milyen érzés nekik ott lenni.
[00:38:03]Nem, nem kívánnám, megmondom őszintén.
[00:38:06]Ez ez tulajdonképpen ez annyira belekeverödt a hazugságába két éve, amióta őtet fölépítették, mert azért rágyüttek arra kint Brüsszelbe ez a kompánia úszula meg a bandája, hogy hogy na hát itt jól van egy ilyen izé.
[00:38:25]Igen, hát persze.
[00:38:25]Én azt mondom, hogy jól van, a fiatal is menjen szórakozni meg mindent csináljon.
[00:38:31]De hogy viselködött ott is?
[00:38:36]Hogy viselködött ez a miniszterelnökünk, aki ül a parlamentbe, az országházába, amit az ember csak kibőrű nézhet, úgy szeretne bemenni, csak egy kicsit, vagy egy kis levegőt szívon onnan abból a abbó a a abbó a helységbő, amit amit megcsináltak.
[00:38:55]És ez most visszatérve, hogy a a köztársasági elnök urat is hát ne haragudjon.
[00:39:05]Hát ez egy egy ez szerintem nem komz ez az ember.
[00:39:08]Maradjunk ennyiben.
[00:39:11]Juli, köszönjük.
[00:39:11]Igen.
[00:39:14]Tehát borzasztó itt egy egy nem tudom, hogy hogy egyáltalán és nem mondja el neki senki, hogy ő saját hazugságát elhiszi, azt amit mond.
[00:39:23]Az biztos, hogy az van.
[00:39:26]Amennyit hazudik és azt hiszi, hogy az úgy jó.
[00:39:31]Vannak ilyen típusú emberek, akiknek bármit lehet mondani egyik fülükön be másikon k tudom.
[00:39:36]Nagyon jó.
[00:39:36]Hát hiába mondja neki az ember, hogy na erre menjél vagy arra, mint a a kimönt a lengyelországba, és aztán mökölött fordítani, mert nem arra van az a ora, amerre se tudta hun van.
[00:39:47]Hát azért milyen miniszterelnök?
[00:39:50]Itt volt a az Orbán Viktor miniszterelnök urunk, a Szijátó Péter vagy bármelyik Novák Katalin vagy akármi a köztársasági elnökünk, hogy hogy ez tudták, hogy és akkor ez még mögö se tudt jól van, én nem vagyok nem nincs nyelv, nem tudok semmiféle nyelv.
[00:40:12]Az így igaz.
[00:40:12]Egy-két szót mögértek oroszul.
[00:40:15]Ennyi a történet, mert akkor nőztem föl, ugye valami ragadt rám, de de tulajdonképpen hát most ha végignézte valaki ezt, hogy a a Németországban, hogy ez a Merc, jól mondom?
[00:40:30]Igen.
[00:40:31]Hogy ott állt, az csak hallgatott, hallgatott önök csak mit megzárt a a köztársaksági elnökünket meg Magyarországot.
[00:40:39]Hát milyen ember az, aki nem véd meg bennünket?
[00:40:42]Milyen?
[00:40:42]Hova való ez akkor?
[00:40:47]Hát igen, hát ezzel mindenki gondolkodjon el a látottakon, hallottakon.
[00:40:52]Hát de de ezek a fiatalok, akik ne nem mindegyikám olyan, maradjunk annyiban, azért nagyon sok mindenki olyan fiatal, kész bohém, bármit csinálhat, jó napot.
[00:41:05]De azért vannak törvények, amit be kéne tartani, nem?
[00:41:07]Mit mondott a miniszterelnökünk, Orbán Viktor?
[00:41:10]Én betartottam és be is tartottam, akit De hát az a baj, hogy ugye besfordáltak azok a momentum a a a ha bocsánat, ha mondhatok ilyet, hogy a kommunista összes ivadéka ott van bent, és nem tudom, hogy milyen jogot tanít ez a aki most van, ez a pécsi hölgy, nem tudom, nem akarok lépni senkit, mert ő tanult biztos, aki aki most a belügyminiszter vagy valami ilyesmi az a szőke hölgy, hogy ez nem tudná mög mondani neki, hogy na hát azért csak nem így működik a dolog.
[00:41:52]Akkor akkor hát érdekes, hogy ő is miért így viselkedik.
[00:41:57]De hát ha a ott van, és ő jogot tanított az egyetemön Pécs akkor miért nem tudja megmondani neki?
[00:42:04]Hát figyelj már, Komám, hát ez vagy miniszterelnök új így tiszteljük meg, hogy hogy ez ez így nem ez nem helyes, amit működsz vagy Görög Márta igazságügyminiszterasszonyról van szó.
[00:42:18]Nagyon jó kérdés, hogy miért nem ez az ő lelki ismerete.
[00:42:21]Feltetjük a kérdést, de úgy se fognak válaszolni rá sajnos.
[00:42:27]Hát ott áll, mint a a ott mikor kigyűttek a Sándorpaló.
[00:42:29]És miért megy oda?
[00:42:32]Most ha megkérdezem magamtól, vagy nem tudom kicsit kérdezem, hogy most hogyha gyünnek ezek a a akiket fogadtas Donásus meg mit tudom én, hiszen gyűnnek mönnek ezek a a akárkik a jobbra-balra, és akkor hol fogja fogadni?
[00:42:48]Az utcán vagy a Sándor palutában?
[00:42:53]Nem tudom.
[00:42:53]Megoldják ezt.
[00:42:53]Szerintem ezek már ilyen részletkérdések náluk.
[00:42:55]Nem lényeget tudjuk, hogy ott állt és semmit nem csinált.
[00:43:00]Pedig hát hát azt mondom, ott állt, mint egy darab fa vagy nem tudom én szöveg.
[00:43:04]Inkább azt mondom Juli, egy kis türelmét szeretném kérni, de sajnos lejárt a műsoridőnk a tévében.
[00:43:11]A Paláver ennyi volt egyelőre, de ne feledjék, hogy holnap is lesz Paláver holnap Gajdicsottó várja majd önöket.
[00:43:18]Írjanak nekünk, hívjanak minket, és ne feledjék, hogy továbbra is tudnak minket követni a Facebook oldalunkon, illetve a YouTube csatornánkon is élőben.
[00:43:23]Oda felkerül minden műsor, vissza tudják nézni.
[00:43:27]A paláver pedig folytatódik tovább a rádióban a tév nézőktől köszönjük szépen, hogy ma is velünk tartottak és nagyon szép napot kívánunk önöknek.
[00:43:36]Viszontlátásra, viszontásra és folytatjuk tovább Julival.
[00:43:45]Akkor én voltam az utolsó.
[00:43:45]Igen, hallgatjuk.
[00:43:48]Juli, akkor majd legközelebb.
[00:43:50]Már itt van velünk a vonalban Gabi bácsi.
[00:43:52]Jó napot kívánok.
[00:43:56]Kez csókolom, Time Gabi bácsi vagyok.
[00:44:00]Én a mondanivalómat azzal szeretném kezdeni, hogy én 40 évig bussofőr voltam, és minden évben megvizsgáltak, hogy alkalmas vagyok-e bussofőrnek.
[00:44:10]Erről csak ennyit.
[00:44:10]De viszont a jelenlegi politik, bocsánat politikai helyzetben olyan dolgokat látok, akikre szintén ráférne egy orvosi vizsgálat.
[00:44:23]Ezt érteni?
[00:44:23]Igen, mert már, hogy mondjam, az az ember, aki ennyire nívon aludion viselkedik, ennyire inkorrekt a a a mindennapi életbe.
[00:44:43]Mondja meg nekem valaki, hogy lehet ezt az embert elviselni továbbra, mert a jóérrzési magyar emberek már annyira vérig vannak szétve, hogy abban hiba nincs.
[00:44:54]Na most én, ha az államelnöknak lennék, én például felkeresném az orvosi bizottságot, a szakorvosi bizottságot, tessék megvizsgálni ezt az embert, mert ha ez aláírja a 28 pontot húsyjának, akkor már nekünk országunk se lesz többé.
[00:45:13]Tetszik érteni?
[00:45:13]És utána hiába fogják mondani, hogy bolond volt, meg zavarodott el, mert hallengem.
[00:45:21]Igen, hallgatjuk.
[00:45:21]És a másik szempont most nálunk nagyon nagy a szétcsókolom.
[00:45:27]Ott van az a rengeteg aranykészlet.
[00:45:30]Ott vannak most megint ezek a hogy mondjam magánvállalatok, állami vállalatok, amit visszavásárolt a Fidesz.
[00:45:37]Most ő azt megint elkezdi privatizálni.
[00:45:42]Hát akkor Isten mse meg Attól a magyart.
[00:45:45]A másik dolog nekem ne adjon ő szép kártyát.
[00:45:48]Adja vissza a nyugodt éjszakáimat.
[00:45:52]Kérity.
[00:45:53]Igen.
[00:45:54]És nagyon sok embertársam nagy a valószínűsége, hogy sok álmatlan északát élnek mióta ez a választás történt.
[00:46:04]Mindegy, hogy történt, minden min történt, de ezt nem lehet hagyni, hogy egy zavarodott elme ez a kártékony férek tönkretegye az országot végképpen és visszavonatlanul.
[00:46:19]Mert ezt képes aláírni a euróért az össz mind a 28 pontot.
[00:46:23]Csak utána csodálkozunk rajta, hogy mi történt.
[00:46:25]Hát lehet, hogy nem is lesz országunk.
[00:46:31]Szóval én arra kérem a államelnökünket, önnek ehhez joga van.
[00:46:35]Ez az ember nagyon rászolgált arra, hogy megvizsgálják, mert ez egy orvosi eset.
[00:46:40]Hát ezt az egész világ tudja már.
[00:46:43]Nem csak a magyarok.
[00:46:45]Tetszik tudni.
[00:46:50]És ha egy mód van rá, és egy lehetőség, nagyon gyorsan ezt a kártékony széregembert nagyon mondjuk ilyeneket, Gabi bácsi, tudja, nem szabad ilyeneket mondani.
[00:47:02]Kedves kedves címe, szenvedett ez a nép már eleg, hogy pont egy bolondul szenvedjen egy egy egy zavarozott elmékül.
[00:47:11]Hát ezt nem lehet megengedni egyetlen egy társalomba se szíel.
[00:47:15]Egyetlen sehol nincs ilyen.
[00:47:15]Nem elég, hogy bűnöző.
[00:47:19]Nem elég, hogy hogy a bűnözői barátját odatette hadminiszternek.
[00:47:27]Erről az jutt eszembe a hadminiszterről, hogy mikor történt a kormány, vagyis az államáltás, megkérdezték Szidel reggel Lajos, hogy Lajos bácsi, hogy tudta 40 évig a hadseregtbornöki címet viszélni?
[00:47:43]Hát úgy azt mondta János, te leszel a hadseregtávnak.
[00:47:47]Most ha levetítem 2026-ra, hogy került el odnöző miniszter a miniszternek úgy m Péter azt mondta, tetszik értené, nagyon hasonlítanak a dolgok egymással.
[00:48:03]És a másik dolog, elmúlt már az az élet, egy nagyon-nagyon nem érvényes az a mondás, hogy megdobnak kővel, dob vissza kenyérrel.
[00:48:14]Nem, ez már nem érvényes.
[00:48:14]Most már nagyon komolyan kell venni mindent, ha az ember meg akarja menteni a hazáját, a családját, és lehetőleg időbe kell cselekedni, mert ez nem így történik.
[00:48:29]Akkor már sajnálom.
[00:48:29]El kell érni azt, hogy az aláírása az unióba csak orvosi igazolással együtt érvényes.
[00:48:35]Tehát érteni, dehogy majd utána már megállapítsák, hogy zavarodos volt, nem lehet.
[00:48:43]Itt mindennek mindennek sor, mint a Náná húlevesznek.
[00:48:46]Van orvosi normális vagy akkor aláhod.
[00:48:50]Ha nincs orvosigazolás, nem írhatja alá.
[00:48:53]E lenne a törvények megnyugtató eljárás.
[00:48:56]Én szerintem nagyon bá köszönjük, hogy hívott minket.
[00:49:03]Köszönjük, hogy hívott minket.
[00:49:03]Legyen nagyon szép napöm.
[00:49:05]Kevét csóka viszont hallásra.
[00:49:10]Nagyon sok üzenetet kaptunk, amiből majd a következő részben fel is olvasok önöknek.
[00:49:14]Bár mondjuk egyet most is lehet.
[00:49:16]Sokan azt gondoljuk, Magyar Péter a kerítést ugyan nem bontja le, de az Európai Unióból ide ideirányított migránsokat jó pénzért be fogja engedni.
[00:49:26]Beszéljünk majd erről is.
[00:49:26]Vissza akarom kapni Orbán Viktort.
[00:49:28]Írja nekünk Andrea.
[00:49:31]Igen, ezzel nagyon sokan vagyunk így.
[00:49:31]Na most egy nagyon rövid szünetet tartunk, de a szünet után várjuk vissza önöket, úgyhogy ne menjenek nagyon messzire.
[00:49:40]Paláver, a Híf és a Hírtv interaktív műsora.
[00:49:44]Paláver, hangra fel.