Paláver 2. rész - Hír.FM
- A trianoni évfordulóra készülve Ákos bemutatja az „Összharang” nevű Android-applikációt, amely június 4-én 16:32-kor szólaltatja meg a harangszót, és meghív mindenkit a Kossuth téri Nemzet Lángja rendezvényre.
- Több betelefonáló szerint Magyar Péter nem hazahozta, hanem eladta Magyarországot, mivel utasításba kapta az EU-s feltételek teljesítését.
- A képviselői fizetések látványos csökkentése mellett a bizottsági pótlékok emelése miatt a tényleges csökkenés csupán 10–15%, ami a későbbi megszorítások előkészítése lehet.
- Ferenc szerint az Európai Egyesült Államok létrehozásával Magyarország önálló nemzetállamként megszűnhet.
- A műsorvezető és Ferenc egyetért abban, hogy ellenzéki influencerek, köztük Puzsér Róbert, több tízmillió forintos bevételre tettek szert a kormány folyamatos pocskondiázásából.
- Magdolna és a műsorvezető az alulról szerveződő polgári körök, patrióta egyesületek fontosságát hangsúlyozza, mert a Fidesz helyi szinten „nagyon csöndben van”.
- Ibolya Magyar Pétert Rákosi reinkarnációjának nevezi, és a tömeges elbocsátásokat a kommunista B-listázáshoz hasonlítja.
- Tamás rámutat, hogy Sulyok Tamás elnök eltávolításának alkotmányos akadályai vannak, és az ügy az Alkotmánybíróságon fog kikötni, ha nem a jogállami utat választják.
- Zelenszkij UPA-s kijelentései miatt a lengyelek tömegesen követelik vissza a neki adott Fehér Sas Rend kitüntetést, ami aláássa az ukrán–lengyel szövetséget.
Részletes összefoglaló megjelenítése
A műsor kezdése, beérkező SMS-ek
A műsorvezető (Gajdics Ottó) három témát és néhány SMS-t olvas fel indulásként:
- Anna azt írja, hogy a kormány a fizetések csökkentésével csak a mindig is irigy embereket eteti, és ez hivatkozási alap lehet a közelgő elvonásokhoz.
- Ildikó szerint naponta fel kellene szólítani a kormányt a lemondásra, mert dilettánsok nem vezethetik az országot.
Trianoni megemlékezés és harangozó applikáció
Ákos hozzászólása
Ákos betelefonáló egy aktuális, de a meghirdetett témákhoz csak lazán kapcsolódó ügyet hoz fel: a közelgő trianoni évfordulót (június 4.).
- Elmondása szerint 1920 után 1945-ig a teljes Kárpát-medencében harangoztak június 4-én 16:32-kor a trianoni békediktátum emlékére. A kommunista időszak ezt a hagyományt felszámolta, és máig sem sikerült felújítani.
- A Fidesz-kormány 2012-ben, az összetartozás napjának megalkotásakor levéllel fordult a keresztény egyházakhoz a harangozási gyakorlat felélesztéséért, de ez nem talált meghallgatásra.
- Ákos saját kezdeményezésként elkészített egy "Összharang" nevű Android-mobilapplikációt (összharang.com), amely minden év június 4-én 16:32-kor annyi másodpercig harangoztatja a telefont, ahány év eltelt a diktátum óta. Egy általa szépnek ítélt harang hangját választotta ki, bár nem tudja pontosan, melyik harang szólal meg.
„Én megalkottam egy összharang nevű mobiltelefon applikációt. Ez egyelőre csak Androidon elérhető, de összharang címen ezt bárki már letöltheti." *
Nemzet Lángja rendezvény
Ákos beszámol egy másik eseményről is:
- 2026. június 4-én 20:26-kor a Kossuth téren a Nemzet Lángja – összetartozásunk tüze elnevezésű rendezvényre kerül sor, az Alexis Flame Show és az 56 Láng Alapítvány közös szervezésében.
- Ez egy hat éve kárpátaljai cserkészek által indított nemzetközi felhívásra adott válasz: a világ bármely pontján élő magyarok gyújtsanak lángot az évszámnak megfelelő időpontban (20:26-kor).
- A Kossuth téren piros-fehér-zöld tűzzászlóval csatlakoznak, a beszédek után piros-fehér-zöld fáklyákkal rakják ki Nagy-Magyarország sziluettjét a téren.
- Felszólalók: Hegedűs Lóránt, Dr. Zétényi Zsolt, Dr. Gaudi-Nagy Tamás, valamint maga Ákos is. Vendégművészek: Molnár Levente és Falusi Anna.
A műsorvezető biztatja a nézőket, hallgatókat a részvételre.
Magyar Péter és az új kormány kritikája
EU-s pénzek és Ukrajna-finanszírozás
Éva betelefonáló elsőként reagál egy korábbi témára (Magyar Péterék feloldották az Ukrajnának szánt finanszírozást):
- Szerinte kár volt leváltani a Fidesz-kormányt, mert ha ők is ugyanezt tették volna, a Fidesz is megkapta volna az uniós pénzeket.
- Magyar Péter nem „hazahozta" az uniós pénzt, hanem „eladta Magyarországot".
- Kérdőre vonja a miniszterelnök addigi munkásságát: szerinte Magyar Péter a Fidesz-kormány alatt kiesett a „pixisből" (érdekkörből), amikor a felesége „kitálalt". A legnagyobb baja az, hogy őt elítélték, nem az, hogy korábban bármi baja lett volna a rendszerrel.
- A legismertebb munkája a diákhitelközpont élén végzett tevékenysége, de felveti: vajon hova volt még bejelentve, ahol fizetést kapott, de nem végzett érdemi munkát?
- Szerinte az összes új miniszter múltját is meg kellene vizsgálni: milyen érdemi munkájuk volt a Fidesznél, vagy csak rokonokat, barátokat nevezett ki.
„Ő nem hozta haza, ő eladta Magyarországot." *
A beszélgetés közben Éva zavartan hallgatja saját magát a késleltetett tévéadásban. A műsorvezető ismételten felhívja a figyelmet, hogy telefonálás közben kapcsolják ki a televíziót vagy rádiót.
Az egészségügy helyzete
Éva az egészségüggyel kapcsolatban is megszólal:
- Már most is hónapokat kell várni a gyógyulásra, ennek ellenére kórházakat akarnak bezárni.
- A műsorvezető itt félbeszakítja az egyre zavarosabb hozzászólást, és megkéri Évát, hogy máskor, tisztább körülmények között jelentkezzen.
„Eladta az országot, kész"
Ferenc szerint Magyar Péternek nem kellett tárgyalnia sem a migrációról, sem Ukrajnáról, sem az LMBT-ügyekről, sem a rezsicsökkentésről, mert „megkapta ukásba" (utasításba). Ezért lett miniszterelnök.
„Magyar Péter nem hazudott, mert őneki nem kellett tárgyalnia a migrációról se, Ukrajnáról se, LMBT-ügyről sem, meg a rezsicsökkentésről, mert ő ezt megkapta ukásba. Ezért lett miniszterelnök." *
- A műsorvezető egyetért: Magyar Péter arcán látszott a feszültség, amikor Brüsszelben Ursula von der Leyen elmondta az elvárásokat.
- Ferenc szerint az ország eladása miatt a tárgyalások csak formalitások: „Eladta az országot, kész."
Európai Egyesült Államok víziója
Ferenc félelmét fejezi ki, hogy „Trianont be fogják fejezni", Magyarországot totálisan tönkreteszik:
- Elmélete szerint az EU vezetői létre akarják hozni az Európai Egyesült Államokat, amelyben Magyarország csak egy tartomány lesz, és önálló nemzetállamként megszűnik.
- A műsorvezető egyetért ezzel az olvasattal.
- Ferenc szerint amikor a német és francia vezetők (pl. Weber) leköszönnek, ők az új föderális struktúrában akarnak továbbra is hatalmi pozícióban maradni.
Képviselői fizetések csökkentése
Ferenc a képviselői fizetéscsökkentésről is beszél, utalva a műsorvezető korábbi elemzésére:
- Bár a saját fizetésüket megfelezték, közben felemelték a bizottsági tagságért, illetve elnökhelyettességért járó díjazást.
- Így a tényleges csökkenés csak 10–15% lesz.
- Szerinte ez arra jó, hogy később mutogathassanak: „mi a magunkét csökkentettük", és így vezethessenek be nyugdíjcsökkentést, több lépcsős adókat.
- Úgy véli, ezzel a magyar emberek butaságára játszanak, azt gondolva, hogy ezt nem veszik észre.
Költer Tamás és a német ipar
Ferenc utal Költer Tamásnak a Vezércikkben elhangzott nyilatkozatára:
- Németországban már tárgyalások folynak arról, hogyan lehet visszavinni az ipart Németországba.
- Ennek következtében kiviszik az ipart Magyarországról, munkanélküliség lesz.
- Ferenc szerint eladósítják a magyar embereket, és soha nem fognak talpra állni.
- Orbán Viktornak és környezetének ki kell találnia valamit ebben a helyzetben.
Puzsér Róbert és az ellenzéki influencerek
Ferenc Puzsér Róbertet és a tüntető fiatalokat is kritizálja:
- Szerinte Puzsér és az utcára vonuló fiatalok „minden jót megkaptak a kormánytól", mégis tüntetnek.
- Amikor kérdezik őket, miért tüntetnek, nem tudnak mit mondani – a gyűlölet beszél belőlük.
- Ferenc szerint Puzsér több tízmillió forintot kapott a fiatalok hergeléséért.
- A műsorvezető megerősíti: az Ellenpont vezetőjével beszélgettek a „hangolóban", és egy terjedelmes cikket írtak, amelyben több olyan influencert neveztek meg, akik 20–50 vagy akár 100 millió forintos bevételre tettek szert a folyamatos pocskondiázásból.
- Ferenc hozzáteszi: ha ezek a fiatalok pénze elfogy, és dolgozni továbbra sem akarnak, majd kirabolják azokat, akiknek van.
- A műsorvezető reményét fejezi ki, hogy nem lesz igaza.
Ellenzéki önszerveződés és Fidesz-szimpátia
Magdolna hozzászólása
Magdolna régóta szeretett volna bekerülni a műsorba. Keresztény-nemzeti elkötelezettségű, a Fidesz szimpatizánsa.
Az „elárult haza" és a „megvezetettek"
- Április 12-e óta azon gondolkodik, hogyan lehet ennyi „megvezetett" ember.
- Szerinte Magyar Péter miniszterelnöksége „sátáni mű", amit az interneten keresztül értek el.
- Nem érti, hogyan juthatott ilyen ember a parlamentbe, de a műsorvezető emlékezteti: 3,5 millió honfitárs tartotta alkalmasnak.
A Fidesz-kormány eredményei
Magdolna sorolja az előző kormány eredményeit:
- Több ezer templom épült és újult fel.
- Kórházakban is sok helyen megtörténtek a legszükségesebb felújítások – saját tapasztalatként említi a János Kórház traumatológiáját, ami „szuperül meg van újítva", és az orvosok mindent megtesznek.
- A tanárok, orvosok mind egy patrióta, nemzeti irányba nevelték a gyerekeket.
Alulról szerveződés szükségessége
- Magdolna szerint a Fidesz helyi szinten „nagyon csöndben van", ezért elhatározta, hogy bemegy a pártirodába, jelezni: a nemzeti érzésű emberek még mindig itt vannak.
- A műsorvezető támogatja az ötletet, és beszámol arról, hogy az ország több pontjáról keresik meg hasonló kezdeményezésekkel: régi polgári köröket szerveznek újjá, patrióta egyesületeket hoznak létre.
- Ezek a csoportok rendszeres találkozókat terveznek, ahol meghányják-vetik a helyzetet, és amikor megerősödnek, várják a politikusokat, közéleti személyiségeket.
„Ne a párttól várjuk a megújulást, kezdjük el így abban a formában, ahogy Magdolna is mondta, és majd akkor, hogyha ez a dolog elindul, ez a szerveződés, ez az alulról jövő mozgalom, akkor össze fog találkozni a párttal is, és akkor utána együtt megy tovább a dolog." *
Magdolna elmondja, hogy egyházán belül is rengeteg hasonlóan gondolkodó ember van. Orbán Viktor születésnapján templomokban köszöntötték és imádkoztak érte.
„Orbán Viktor miniszterelnök úr, mert nekem ő fog maradni, amíg én élek" *
A műsorvezető zárásképpen hangsúlyozza: a választást veszítették el, nem a hitüket, meggyőződésüket és hazaszeretetüket.
Rákosi-párhuzam és Magyar Péter múltja
Ibolya hozzászólása
Ibolya éles kritikát fogalmaz meg Magyar Péterrel szemben:
-
Történelmi párhuzam: szerinte Magyar Péter Rákosi reinkarnációja. Ugyanaz a gyűlölet árad, mint a kommunista időszakban. A tömeges elbocsátásokat „elszámoltatásnak" nevezik, ahogy akkoriban „B-listázás" volt a neve. A köztársasági elnök erőszakos eltávolítása is a Rákosi-korszakot idézi.
-
Magyar Péter diplomata múltja: nem érti, mire hivatkozva mondja magát diplomatának. Szerinte „futballista feleségként" élt a felesége mellett, és csak „jó állásokban" volt igazgatósági tag. A volt kormányban lévő diplomatatársait (Gulyás Gergely, Lázár János) most ugyanakkor pocskondiázza.
„Hát én még egy ilyen arrogáns, pökhendi, öntelt embert, komolyan mondom, egész életemben..." *
-
Balásy Gyula ügye: megemlíti, hogy a túlárazott számlák aláírása miatt Balásy Gyulát felelősségre vonják, de szerinte Magyar Pétert nem lehet, és a telefonlopási ügyből sem lett semmi.
-
EU-s pénzek: nem érti, hogy az EU miért köti Ursula von der Leyen feltételekhez a Magyarországnak járó pénzeket. Ha augusztus 31-ig nem teljesítik a feltételeket, 10 000 milliárd euró (vélhetően forint) elveszik. Szerinte előbb hozzák haza az első milliárdot, utána lehet beszélni a 16 000 milliárdról.
-
Kórházak: saját tapasztalatként osztja meg, hogy két éve a János Kórház ortopédiáján járt alagút szindrómás műtéttel. Az osztály gyönyörűen felújított, hatalmas szobákkal, külön fürdőszobákkal, tisztasággal és elegendő ápolószemélyzettel. Szerinte több kórházat tudtak volna felújítani, ha az EU nem tartja vissza a forrásokat politikai zsarolásként.
Sulyok Tamás ügye és alkotmányossági kérdések
Tamás hozzászólása
Tamás objektív elemzést próbál adni, bár éles kritikákat fogalmaz meg:
Magyar Péter győzelmének természete
- Szerinte nem Magyar Péterre szavaztak az emberek, hanem Orbán Viktor ellen. Ha bárki más ugyanezzel a stílussal kiállt volna, ő lett volna a miniszterelnök.
- A TISZA egy gyűjtőpárt: DK-sok, szocialisták, jobbikosok, párbeszédesek vegyesen vannak benne. A „Tiszás" identitás így üres.
„Itt nem rá szavaztak, hanem Orbán Viktor ellen. (...) Ha bárki más ugyanezzel a stílussal kiállt volna, és ennyi hülyeséget összebeszél, amit ő, akkor ő lett volna a Peti helyett." *
Az EU-s pénzek valósága
- A 6 000 milliárd (vélhetően a visszatartott uniós források összege) nagyjából annyit ér, mint „viznap úgy borik" — ebből semmit nem tudnak csinálni, mert teljesíteni kell a feltételeket.
- Magyar Péter hiába magyaráz, ha a migránsokat nem engedik be, akkor fizetni kell; ha nem fizetnek, technikai segítséget kell adni, ami ugyancsak kemény büntetés.
„Hiába magyaráz össze-vissza, hogy a migránsokat nem engedjük be. Lehet, hogy nem engedjük be, de akkor meg fizetnünk kell. Ha meg nem fizetünk, akkor technikai segítséget kell adni, ami megint csak a büntetésnek egy nagyon kemény fajtája." *
Sulyok Tamás leváltása
- Tamás szerint nem olyan egyszerű leváltani Sulyok Tamás köztársasági elnököt.
- Ha nem az alkotmányos utat választják, az Alkotmánybíróságon fog kikötni az ügy.
- Ha ki akarják kapcsolni az Alkotmánybíróságot és kétharmaddal akarják leváltani, azt Sulyok Tamásnak is alá kellene írnia, amit vélhetően nem tenne meg.
- Ha mégis ilyen törvényt fogadnának el, valamelyik fideszes képviselő biztosan az Alkotmánybírósághoz fordulna, és a végső szót az Ab mondaná ki. Ekkor jöhet a „nagy pofára esés".
„Jogállam" fogalma
- Tamást irritálja a „jogállam", „európai értékek", „ellensúlyok" kifejezések tartalom nélküli puffogtatása.
- Sulyog Tamás – szerinte – soha nem állt ki elesettekért, megtámadottak mellett, a jogállam védelmében.
- Felháborítónak tartja, hogy a köztársasági elnök gyermeknapon is „csak havi 6,3 milliós fizetését védi" bocsánatkérés helyett.
Ukrajna és a háború
- Orbán Anita (külügyminiszter) hiába tárgyal Zelenszkijjel és ígérget, „a kerék nem arra megy, amerre a küllő akarja" – az EU irányvonalát Ursula von der Leyen diktálja.
- Lengyelországban óriási botrány van: Zelenszkij az UPA (Ukrán Felkelő Hadsereg) katonáit hősöknek nevezte, akik korábban százezreket gyilkoltak meg brutálisan Lengyelországban. Zelenszkij korábban megkapta a Fehér Sas Rend kitüntetést, amit most a lengyelek visszakövetelnek, ő azonban nem hajlandó visszaadni.
- A lengyel lakosság több mint 80%-a a kitüntetés visszakövetelése mellett van, ami különösen fájó annak fényében, hogy Lengyelország nyújtotta a legtöbb segítséget Ukrajnának.
„Azek az ígérnek a Zelenskiék fűt, fát, virágot és soha be nem tartják. Ez egy ilyen nép." *
- Tamás szerint Ursula von der Leyen hatalma már rég elveszett az ukránok fölött. A háborút Ukrajna elveszítette, hiába adnak nekik további forrásokat.
- Ha az orosz olajexportot szankcionálják, az európai olaj még drágább lesz – Európa önmagával is kiszúr.
Történelmi párhuzamok és parlamenti ötlet
Imre hozzászólása
Imre, aki könyvtárszakon végzett és szereti a történelmet, két konkrét felvetéssel él:
-
Parlamenti javaslat: Valamelyik fideszes frakcióvezető kérdezze meg Magyar Pétertől az Országgyűlésben, hogy mi a véleménye egy olyan emberről, aki mindazt tette, amit Orbán Viktor – anélkül, hogy a nevét kimondaná. Majd kérdezze meg azt is, hogy mi a véleménye arról, amit ő maga követett el (rablás, bennfentes kereskedelem, rágalmazások). Szerinte ez „úgy fog hatni, mint a Dumdum golyó – talál és robban."
-
Történelmi olvasmány: Imre a műsorvezetőnek ajánlja Suetonius Caesarok élete című művét, különösen a Nero- és Caligula-fejezeteket, párhuzamokat keresve a jelenkorral. A műsorvezető jelzi, hogy történelem szakos kollégái már megtették ezt az összehasonlítást.
-
Vörösbárók a falun: Imre elmondja, hogy környezetében a „régi vörösbárók" fellázították a falusi lakosságot. Megkérdezte őket: „Egy év múlva ki fog nekik kenyeret adni? Ti fogtok kenyeret adni nekik?" Válasz nem érkezett – ahogy fogalmaz: „Ez volt a kuss csönd."
Záró SMS-ek
A műsor végén a műsorvezető további SMS-eket olvas fel:
Abortusz évfordulója
Róbert Zalából felhívja a figyelmet, hogy holnap lesz 70 éve a legális abortusz bevezetésének Magyarországon. Azóta közel 6 millió lelket pusztítottak el – „talán köztük volt a rák meggyógyítója is". Megjegyzi: a jelenetek alapján az új egészségügyi miniszter (Hegedűs Zsolt) viselkedése Máté Zsuzsa képviselőasszonnyal kapcsolatban a szívhangrendelet ügyében azt sugallja, hogy „apja, Hegedűs Lóránt püspök úr forgott a sírjában".
Arrogancia-vita
Andrea írja, hogy sok patrióta emberhez hasonlóan elkeseredett a választások óta. A műsorvezető itt visszautal egy korábbi adásra, amikor egy fiatal politológiával foglalkozó hallgató betelefonált, és azt állította, hogy a Fidesz azért veszítette el a 40 év alattiakat, mert arrogáns, agresszív, pökhendi, megalázó módon reagáltak mindenre, példaként Vitályos Eszter szemforgatásait említve a kormányszóvivői eseményeken. A műsorvezető akkor visszakérdezett: „És mit szólnak most Magyar Péter viselkedéséhez?" – mire a hallgató érvelési hibát emlegetett. A műsorvezető most Andreával egyetértve jelzi, hogy ez egyáltalán nem kevésbé fontos kérdés.
A műsor azzal zárul, hogy a rádióhallgatókat az 5 óra után folytatódó következő Paláver-adásra invitálja a műsorvezető.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „a Conleert akkor a Wébert": Ferenc hozzászólásában egy francia politikus neve helyett egy bizonytalan alak szerepel, a „Conleer" nem azonosítható pontosan. A szövegkörnyezetből a francia köztársasági elnökre utalhat (Macron?), a „Wéber" Weber Manfréd német politikusra.
- „a az nevű ez a mondja már a a ukrán feltó szabadító hadsereg": Tamás hozzászólása az UPA-ra (Ukrán Felkelő Hadsereg) utal, de a megfogalmazásból a szervezet nevét nem tudta pontosan felidézni.
- „viznap úgy borik": Tamás pénzügyi hasonlata valószínűleg arra utal, hogy a 6000 milliárd forintnyi EU-s pénz elértéktelenedik, de a pontos kifejezés nem rekonstruálható. Valószínűleg „mint a víz a homokban" vagy hasonló szólást használt.
Teljes átirat megjelenítése
[00:01:00]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:01:06]Paláver hangra fel.
[00:01:12]Jó napot kívánok.
[00:01:12]Köszöntöm a Hírtelevízió nézőit és a Hír FM rádió hallgatóit.
[00:01:16]Folytatódjék a Paláver.
[00:01:19]Három témánk is, mert gyorsan olvasnék pár SMS-t azzal kapcsolatban, hogy fölcsigázzam a telefonálló és SMS író kedvüket.
[00:01:27]Azt írja nekünk Anna, hogy a kormány a fizetésük csökkentésével csak a mindig irigy embereket eti.
[00:01:34]Aztán lehet majd mire hivatkozni, ha a közelgő elvonásokkal mindannyiunk bére csökken.
[00:01:43]Írta tehát Anna és Ildikó azt írja nekünk, hogy mostantól naponta fel kell szólítani a média összes felületén a kormányt, hogy mondjon le.
[00:01:53]Naponta dirilettánsok nem vezethetnek egy országot, nem vezethetik Magyarországot, írja Ildi.
[00:02:02]És Ákos pedig itt van a vonalban.
[00:02:05]Jó napot kívánok Ákos.
[00:02:07]Parancsoljon, önt hallgatjuk.
[00:02:09]Jó napot kedves és üdvözlöm a rádió hallgatókat.
[00:02:11]Hát én ha megengedi, akkor egy egy aktuális dologgal, de nem a témákhoz szorosan kapcsolódó ügyben szeretnék néhány szót szólni.
[00:02:21]És ez a trianoni megemlékezés hazánkban, ami ugye holnap lesz esedékes.
[00:02:25]És ilyen furcsa érzéseim vannak az emlékezett politikával, mert ugye ismeretes, hogy a 920 után 45-ig a Teljes Kárpátmedencében mindenütt harangoztak 16:32-kor június 4-én a a gyalázatosti janoni békediktátum emlékére.
[00:02:43]Aztán ez után ez a kommunista időszak ezt erről leszoktatta a magyarokat, és egészen a mai napig nem sikerült ezt nem sikerült ezt a hagyományt felújítani.
[00:02:53]Pedig a Fidesz kormány 2012-ben, mikor megalkotta az összetartozás napját, akkor egy leirattal fordult a keresztény egyházak felé, hogy elevenítsék fel ezt a gyakorlatot, de aztán nem talált meghallgatásra.
[00:03:11]És én úgy gondoltam, hogy ha így állunk, akkor vegyük a szó szerint saját kezünkbe ezt a harangozást, hiszen az emlékezés az nagyon fontos, főleg erre a erre a trianoni diktátumra, aminek a mai napig, hát a napjainkban is látszik az aktív hatása az életünkre és a külhonban rekett magyarok életére.
[00:03:33]És úgy gondoltam, hogy ezt a harangozást vegyük a kezükben.
[00:03:37]És én megalkottam egy összharang nevű mobiltelefon applikációt.
[00:03:42]Ez egyelőre csak Androidon elérhető, de összharang címen ezt bárki már letöltheti.
[00:03:48]Az öss összharang.com oldalon meg is nézheti a ennek a leíatát, hogy mit tud.
[00:03:54]Ez nem tud igazán mást, mint minden évben június 4-én 16:32-kor annyi másodpercig harangoztatja a telefonunkat, ahány évre vagyunk ettől a gyalázatos diktátumtól.
[00:04:11]Úgyhogy én arra kérném, hogyha valakinek ez az ötlet, megragadja a fantáziát, hogy töltse le ezt az applikációt és adja tovább ennek a hírét.
[00:04:17]Még van egy napunk erre, hogy ezt idén megoldjuk.
[00:04:21]Aztán majd egy év múlva újra visszatérünk.
[00:04:24]re, tehát összharang.com.
[00:04:29]Ezen az oldalon természetesen ékezet nélkül ezt meg lehet találni, és onnan direkt link van a letöltésre is.
[00:04:33]És ha már Trianonnán vagyunk, akkor a Nemzet Lángja összetartozásunk tűz tüzet Trikor tűzzászló a Kossut téren.
[00:04:42]Holnap 2026.
[00:04:46]Június 4-én 20:26 perckor mi az összetartás összetartozásunk tüze nemzetközi felhívásra válaszolunk, amit ugye kárpátaljai cserkészek hat évvel ezelőtt indítottak útjára.
[00:04:58]Azzal a szándékkal, hogy bárki a világon magyar, akinek fontos a magyarsága, az június 4-én 20-kor, 25-kor, attól függ, hogy milyen év van, gyójtson egy lángot, lehet ez egy gyeltse, lehet egy óriási tábortűz.
[00:05:14]erről készíthetnek fényképeket, videókat és feltölthetik a az összetartozásunk tüze weboldalához könnyen megtalálják az interneten.
[00:05:22]Tehát mi egy speciális pirosfehér zöld tűzzászlóval csatlakozunk ehhez immáron harmadszor ehhez a felhíváshoz.
[00:05:35]Ez az Alexis Flame Show és az 56 lángalapítvány közös rendezésében történik.
[00:05:41]Tehát várunk mindenkit 20:26-kor holnap a Kossut térre a parlament elé, és ott egy kis műsort követően fel fog robbanni ez a láng, és ezt követően pedig piros, fehér zöld fákiákkal fogjuk kirakni Nagy-Magyarország sziluettjét, térképét a Kossuttéren, és így fog végződni ez a rendezvény.
[00:06:08]Hallani fogjuk Hegedűs Lórántot, Dr.
[00:06:10]Zétényi Zsoltot, Dr.
[00:06:10]Gauti Nagy Tamást.
[00:06:13]Én magam is szólok néhány szót.
[00:06:13]A vendégművészek ked pedig Molnár Levente és Falusi Anna lesz, akik gyönyörű dalokkal fogják a beszédek között színesíteni ezt a műsort.
[00:06:27]Ákos, nagyon szépen köszönjük és remélem, hogy sokan meghallották és mennek majd.
[00:06:32]Még egy dologra válaszolj nekem, légyszi, hogy a harang az applikáción az valami élő eredeti harangja, vagy a gép generálja majd nekünk?
[00:06:45]Hát ezt megmondanom őszintén, én egy harang egy nekem tetsző harang harangot választottam, de nem tudom, hogy melyik melyik arang, de nagyon szép szóló arangen.
[00:06:56]Nagyon szépen köszönjük Ákos, hogy mindezt elmondtad nekünk és még egyszer biztatom nézőimet, hallgatóimat minél többen vegyünk részt ezen a megemlékezésen.
[00:07:04]Köszönjük szépen Ákosnak, hogy hívott bennünket és adjuk át a szót Évának.
[00:07:08]Kezü csokkolom Éva, parancsoljon.
[00:07:12]Jó napot kívánok.
[00:07:12]Hát szeretnék először is hozzászólni az elsőhöz, hogy magyar Péterék feloldották a a ukrán féle finanszírozást.
[00:07:21]Hát ezért kár volt leváltani a Fidesz kormányt, mert ha ők ezt ugyanígy megcsinálták volna, akkor mi is megkap ők is megkapták volna az uniós pénzt.
[00:07:33]És semmi másra nem ment ki, csak hogy ő most itt rázhassa a mellényt mellét, hogy ő hazahozza az uniós pénzt.
[00:07:41]Ő nem hozta haza, ő eladta Magyarországot.
[00:07:47]Ez az egyik, amihez szeretnék hozzáfűni.
[00:07:52]A másik, szeretném megkérdezni, hogy valaki után nézette-e ennek a miniszterelnöknek, hogy ő milyen érdemleges munkát végzett a Fidesz kormány alatt, mert az, hogy ő kiesett a Pixisből, a kosárból akkor, amikor a felesége ugye kitállalt, és őnek az a legnagyobb baja, mert addig nem volt semmi baj a a Fidesz kormánnyal.
[00:08:21]Az a legnagyobb baja, hogy hozzá nem hozzácsatlakoztak, hanem ugye elmondták nyíltan, meg hát ő őt ítélték el azáltal, hogy ő milyen ember.
[00:08:32]És ő m hát ami a leg leginkább közismert, az ugye a diákhitelközpont élén végzett munkája.
[00:08:38]Ő erre más részt azért én megnézném, hogy ő hova volt még bejelentve annak idején, ahonnan kapta a fizetést, és nem csinált érte semmit, mert számtalan esetben hallottam, hogy igen.
[00:08:54]Helló, tessék mondani.
[00:08:55]Mi halljuk önt, hallgatjuk önt.
[00:08:58]Ja, csak én nem hallottam önt.
[00:09:00]Na, nem mondtam semmit, de mondja tovább.
[00:09:03]Én ezt a részét meg egyszerűen ezzel foglalkoznék, nem avval.
[00:09:06]hogy ő most visszamenőleg először is nézzük meg őt, hogy ő milyen becsületes ember volt, hogy ő ebből élt, de mit tett, miért nem volt fölháborodva.
[00:09:23]Ezt egyszerű akkor csak miért két évvel vagy három évvel ezelőtt, mikor kibukott a dolog.
[00:09:28]Ez az egyik.
[00:09:28]Megnézném az összes miniszterelnöknek a múltját, amit a Fidesznél végeztek.
[00:09:35]Mi alapján nevezte ő most ki őket?
[00:09:39]Van valami érdemleges munkautánuk, amiután azt mondom, hogy jó, megérdemlik, és akkor vezessék.
[00:09:45]Vagy csak berakta a sógort barátot, meg éppen aki kinyalta a Bocsánat.
[00:09:54]Elnézést kérek, ne használjunk ilyen szavakat.
[00:09:55]Ez egy televízió, egy rádió.
[00:09:55]A nagy nyilvánosság előtt így nem beszélünk.
[00:10:02]Jó, rendben van.
[00:10:02]A másik az egészségügggyel kapcsolatban, és szeretném megkérdezni, hogy így is hónapokat várnak az emberek arra, hogy meggyógyuljanak.
[00:10:16]Igen.
[00:10:17]Igen.
[00:10:17]Csak én most hallom a tévében, amit el De könyörgöm, ne a tévét hallgassa, hanem mondja, amit szeretne, mert addig itt csend ezt az egész ezt az egészségügyi dolgot is, hogy bezárnak be akarnak záratni kórházokat.
[00:10:29]Hát így is holnapokat várnak az emberek arra, hogy bekerüljenek valahova.
[00:10:36]Én nem tudom megérteni azt se, hogy annak idején Na, Éva, könyörgöm, most ezt fejezzük be, és legyen szíves majd legközelebb hívjon bennünket és szeretném még egyszer elmondani, amit már 1000erszer elmondtam ebben a műsorban.
[00:10:55]Olyankor, amikor valaki telefonál, halkítsa le, vagy inkább kapcsolja ki a tévét, a rádiót, és a telefonba mondja a mondandóját.
[00:11:06]Ha önmagukat szeretnék hallani, akkor azt majd megtehetik a YouTube-on vagy a Hírtelevízió honlapján, ott vissza lehet nézni az adást, de ez így borzasztó hallgatni, hogy azt halljuk a csendben, hogy valaki saját magát hallja az egyébként csúszásban lévő kábeltelevízión.
[00:11:27]Ferencet Ferencnek adjuk át a szót.
[00:11:30]Jó napot kívánok Ferenc.
[00:11:31]Parancsoljon.
[00:11:31]Ödvözlöm a Palávert és a Gajdics urat is.
[00:11:33]Én megmondom, hogy avval azt szeretném elmondani, Nagy Péter nem hazudott, mert őneki nem kellett tárgyalnia a migrációról se, Ukrajnáról se, LMBT urról sem, meg a rezsicsökkentéstől, mert ő ezt megkapta ukásba.
[00:11:50]Ezért lett miniszterelnök.
[00:11:53]Itt nincs tovább.
[00:11:55]Ez ez nagyon jó megközelítés.
[00:11:55]Köszönjük.
[00:11:58]Igen, ezt végé ezt ezt ezt nem kell ragozni tovább.
[00:12:03]És ez a hát lehetett látni a magyar Péternek a fején, amikor az úrszula elmondta, hogy mi az elvárás ott amikor kint volt Brüsszelbe.
[00:12:15]Hát majdnem szétrobbant.
[00:12:17]Ha szemüvel tudott volna ölni, hát megölte volna az úszvát.
[00:12:24]Bizony.
[00:12:25]Hát ezt ezt nem kell tovább.
[00:12:25]Hát tények vannak erre.
[00:12:30]Eladta az országot, kész.
[00:12:30]Amér eladta az országot, ő neki semmi mást nem kell csinálni, amikor bemegy egy tárgyalásra.
[00:12:40]Igen, értettem.
[00:12:40]Igen, értettem.
[00:12:40]Ennyi.
[00:12:44]Itt a tárgyalás erről szól a Magyar Péter meg az uniós vezetők között.
[00:12:49]A másik, hogy én nekem nagyon nagy a félelmem, hogy a Trianont be fogják fejezni.
[00:12:59]Nagyon nagy a félelm.
[00:13:01]Hogy érti Ferenc?
[00:13:01]Hogy fejezik be?
[00:13:03]Hát úgy, hogy a Magyarországot totálisan tönreteszik.
[00:13:10]Szerintem én megértem 67 évet, azt gondoltam, hogy nyugodt életem lesz.
[00:13:14]Hát elrendezték.
[00:13:20]Az a helyzet, Ferenc, hogy az, hogy totálisan tönkretegyék, azt nem tudom, hogy gazdasági értelemben érti, vagy hogyan.
[00:13:29]Nekem van egy teóriám erre, hogy azok, akik most vezetik az Európai Uniót, mindenképpen létre akarják hozni az Európai Egyesült Államokat, a nagy birodalmat, aminek egy tartománya lesz Magyarország.
[00:13:42]És ilyen értelemben, mint önálló nemzetállam meg fog szűnni.
[00:13:46]Így egyetértek önnel.
[00:13:50]Igen.
[00:13:50]Én is pont ezt írtam le, hogy ezt ugye a mivel megszűnik Mernek is, akkor a francia köztársasági elnöknek, vagy mit tudom én mi a neve, most nem jutt eszembe, a Conleert akkor a Wébert meg minden, ezek akarnak a főnökök lenni.
[00:14:12]azért akarnak uniót, vagy jobban mondva egyesült államokat, európai Egyesült Államokat, mert ők átmentik a hatalmukat abba, hogy ők lesz ők lesznek a főnökök.
[00:14:29]És Gaddics úr maga nagyon okosat mondott egyszer a Ferenc egy picit még ezt végiggondolja, hadd szakítsam félbe, mert a televízió nézők elmennek reklámpercekre.
[00:14:38]Ö várjuk őket vissza szeretettel utána a viszontlátásra addig is.
[00:14:43]És akkor Ferenc mondhatja, hogy mit mit mondtam én egyszer?
[00:14:48]Hát, hogy a saját fizetésüket most megfelezték, de aztán a ma ugye ön néztem a az előzetest, kiderült, hogy azért nem felezték meg, csak 15%-ot.
[00:15:03]Igen, mert fölemelték a bizottsági tagságért, illetve a bizottsági elnökségért, elnökhelyettességért járó díjazást.
[00:15:10]És így, hogyha kiszámoljuk, akkor a végén csak 10-15%-kal csökken majd mindenkinek a jövedelme.
[00:15:17]Igen, de arra jó lesz, hogy visszafelé fognak mutogatni, hogy mink sajátunkét csökkentettük, tehát ezért kell majd a nyugdíjat is, ezért kell a több lépcsős adót bevezetni meg satöbbi.
[00:15:30]És akkor ők evvel azt gondolják, hogy ennyire buták a magyar emberek, hogy nem veszik észre azt, hogy ez semmi másra nem ment ki, mint erre, hogy ők a magukét csökkentették, utána meg lecsökkentik a nyugdíjasok, tönkreteszik a nyugdíjasokat, mindenkit.
[00:15:52]És még a kötter Tamás, jól mondom?
[00:15:56]Parancsol.
[00:15:56]Kötter Tamás.
[00:15:56]Igen.
[00:15:58]Kötter Tamás.
[00:15:58]Igen, a vetércben volt ő is.
[00:16:02]Igen.
[00:16:02]Ugye ő elmondta azt, hogy itt tárgyalás meglát Németországból arról szól, hogy hogyan lehet visszavinni az ipart Németországba.
[00:16:13]Igen.
[00:16:14]És ki fogják vinni az ipart.
[00:16:16]Tönkreteszik a magyarokat, munkanélküliek lesznek.
[00:16:20]Eladósítják úgy a magyar embereket, hogy az életben nem állunk talpra.
[00:16:24]És nem tudom, hogy mit lehetne csinálni.
[00:16:27]De itt nagyon-nagyon észné kell lenni, és itt valamit ki kell találni az Orbán Viktornak is, meg a körülötte lévő olyan embereknek, akik tudnak hatni a magyar emberekre, mert gond.
[00:16:43]A puzsérról meg csak annyit, ő nagyon bett van a bögyönbe, meg az a sok fiatal, aki mindent megkapotta, amit meg lehetett adni a magyar kormánytól.
[00:16:59]És akkor kimegy az utcára, és amikor meg kérdezik tőlük, hogy hát miért tüntet, nem tud rá mit mondani, mert egyszerűen a gyűlölet beszél belőlük, és nem jönnek rá arra, hogy szerintem a Puzsér több 10 millió Ftot kapott azért, hogy hergelje ezeket a fiatalokat.
[00:17:20]Hát meg nem csak a Puzsér, ott egy teljes hálózat működött.
[00:17:22]Éppen az ellenpontnak a vezetőjével beszélgettünk róla a hangolóban.
[00:17:27]Ők írtak egy terjedelmes cikket, majd keresse a az interneten Ferenc is, hogyha tudja.
[00:17:33]Ott több ilyen influencert meg is neveztek, akik 2050 vagy akár 100 milliós bevételre, haszonra tettek szert azzal, hogy folyamatosan pocskondiáztak bennünket.
[00:17:51]Hát igen.
[00:17:51]És a másik azt mondta, hogy ezek a fiatalok nem is tudják, hogy mit tettek a hazájukkal, meg mit tettek azokkal az emberekkel, akik a 70-es, 80-as, 90-es években becselettel dolgozták, annak ellenére, hogy kommunizmus volt, és fölépítették az országot.
[00:18:09]Most semmibe se nézik őket, semmibe.
[00:18:13]Egyszerűen ez hihetetlen, hogy emberek hogy tudnak ennyire alantas, aljas módon viselkedni a saját nagyapja, szülei igen meg a társadalom többi tagjával.
[00:18:34]Teljesen egyetértek önnel.
[00:18:34]Ez az én kora, amiben senki nem számít, csak én, én, én.
[00:18:41]És már se az apám, se a nagyapám, se senki, semmiféle tisztelet, semmi nem működik, ami régen és a másik meg az, hogy mi lesz, hogyha ezeknek a fiataloknak, akik most olyan igen-igen hangadók, mert szerintem ők is kaptak bőven pénzt, hogyha elfogy az a pénz, az a többszörösen megkapott mindenféle tüntetésekért, az a 40680, mert ilyet is lehet hallani, hogy ki mennyit, mi lesz, ha elfogy az a pénz, akkor majd elmegyünk, kiraboljuk azokat, akiknek van, mert ezek dolgozni nem akarnak.
[00:19:23]Ezek dolgozni nem akarnak, ezek csak tüntetni.
[00:19:29]Ferenc, ne legyen igaza.
[00:19:29]Jó, nagyon szépen köszönöm, hogy hívott.
[00:19:33]Tanakodunk, figyelünk, próbáljuk megfejteni, hogy mi történt, és hogy mit lehet ebben a helyzetben tenni.
[00:19:39]Tegye ezt Ferenc is.
[00:19:41]Várjuk vissza szeretettel és akkor folytatjuk a beszélgetést.
[00:19:43]Most viszont adjuk át a szót Magdolnának.
[00:19:47]Kezsokom Magdolna, tessék parancsolni.
[00:19:50]Jó napot kívánok, Ottó.
[00:19:50]Hát nagyon régen szerettem volna bekerülni már több okom is van rá, mert én mindig figyelem az ön helytállását, kiállását a többi kollégáival.
[00:19:58]A mert én csak a televíziónak ezeket a részeit néztem mindig is.
[00:20:03]Hát most meg főleg ezt nézem.
[00:20:05]És és szeretném azt, tehát 12e április 12-e óta én azon gondolkodtam, hogy hogy lehet ennyi megvezetett ember.
[00:20:14]Ü na most ez egy olyan dolog, hogy én azt mondtam már, és és sokan igazoltak engem, hogy ez egy sátáni mű, illetve hát az interneten keresztül, amit műveltek és amit tettek.
[00:20:24]Na most ez az ember Magyar Péterről beszélek, nem is tudom elképzelni, hogy juthat egy ilyen ember a mi parlamentünkbe.
[00:20:35]Hogy juthatott ez oda?
[00:20:37]Egyszerűen nem tudod.
[00:20:39]Hát úgy, hogy 3, fél millió honfitársunk őt tartotta alkalmost.
[00:20:44]Igen.
[00:20:44]Igen.
[00:20:44]A megvezetettek.
[00:20:44]Igen.
[00:20:46]Elsősorban megvezetettek.
[00:20:46]És nem értem, hogy ennyi ember nem tudja felmérni azt, hogy a 16 éves meg a meg nem még hazáthatjuk az előző négy évet is.
[00:20:54]Mi történt Magyarországon?
[00:20:57]Nem tudom hány ezer templom felépült, nem tudom mennyi hány ezer templom megvalósult, tehát fölújították a kórházakban is nagyon sok helyen megtették igenis azt, amit a legsürgősebbek voltak, mert sajnos mi voltunk részese a a János kórháznak, és ott a traumatológa is szuperül meg van újítva, és szuperül megy ott a dolog.
[00:21:22]Tehát mindenkit nagyon hamar gyógyítanak, amit bírnak.
[00:21:23]mindent megtesznek.
[00:21:25]Az orvosaink is, a tanáraink is, akik eddig a gyermekeinket tanították.
[00:21:30]Ezek mind abba az irányba mentek, amelyre egy patrióta, egy igazi nemzetnek kell menni és nevelni a gyermekeit.
[00:21:38]És most akkor mi lesz ebből?
[00:21:40]Mit tetszik gondolni?
[00:21:40]Mi lesz ebből?
[00:21:43]Hát nagyon úgy néz ki, amit az egyik telefonáló mondott azt, hogy mindent tönkretesznek.
[00:21:48]Hát ez az egyik része.
[00:21:48]És akkor megvárjuk.
[00:21:49]Nem tudunk semmit alulról nagyon igyekezve.
[00:21:52]Nem tudunk semmit, mert ahol én élek, ott is most nagyon csöndben van a a Fidesz oldal, és most már elhatároztam, hogy bemegyek a irodájukba, nem változott.
[00:22:00]Úgy emlékszem, hogy azért ne felejtsük el, hogy vagyunk, hogy itt is vagyunk, meg mindenütt vagyunk mi nemzeti érzésű.
[00:22:11]Gondolom egy picit picit szakítom csak félbe, és mindjárt folytatjuk innen.
[00:22:13]De visszatérnek a televízió nézők a köreinkbe.
[00:22:17]Már itt is vannak.
[00:22:17]Üdvözöljük őket.
[00:22:20]Magdolnával beszélgetünk.
[00:22:20]És Magdolna akkor tudja folytatni, hogy mit is kellene csinálnunk.
[00:22:26]Igen, igen.
[00:22:26]Nagyon szeretném folytatni.
[00:22:28]Tehát én azt gondolom, hogy mindenki menjen oda, tudja, hogy ki a nemzeti érzésű, és keresse meg a központot, vagy a irodát, ami volt, és igenis mondja, hogy itt vagyunk, és mindenfélét megteszünk, csak legyen olyan valaki, aki elirányít bennünket és vezeti, azt mondja, hogy igen, fogjunk össze, és ki kell találni, hogy mit kell tennünk ez ellen, hogy a hazánk, ami el van árulva már eddig is, hogy a hazánk megmaradjon a gyermekeinknek meg az unokáink részére, mert most már mi megértük, amit It megértünk mondtatok mondtatok még Magdolna egy egy jó gyakorlatot, ahogy ezt mostanában nevezik.
[00:23:03]Engem többen megkerestek az ország különböző pontjairól, hogy ők bizony újjá szervezik a régi polgári köröket, patrióta egyesületeket hoznak létre, és ott akarnak összegyűlni rendszeresen, meghányni, vetni, hogy ott az ő kis közösségeikben hogyan lehet ezt a helyzetet kezelni.
[00:23:27]hogyan gondolkodnak, hallgassuk meg egymást alapon.
[00:23:29]És természetesen amikor megerősödnek és ez a dolog működik, akkor oda várnák a politikusokat, a közéleti embereket ilyen beszélgetésekre.
[00:23:41]Én azt gondolom, hogy ez is egy nagyon jó irány.
[00:23:43]Na hát mi én is én is erre gondoltam, és most már meg is teszem, már csak készültem, és meg is teszem, hogy elmegyek ide is, és igenis meg fogom.
[00:23:52]Meg az én egyházamban is rengeteg olyan ember van, aki úgy gondolkodik a hazáról, a családról, a nemzetről, és főleg az elmúlt 16 évben a kormányfőnkről és az osztani miniszterekről, akik tisztességgel, becsülettel vezették a az országot, és megkapta mindenki a fiataltól az öregig, mindenki a támogatást, hogy tudjon jól élni.
[00:24:13]Igen.
[00:24:16]Akiről most Magyar Péter azt próbálja minden nap elítetni ezekről az emberekről, akikről Magdolna beszél, hogy ez egy maffia bűnözők, akiknek börtönben a helye.
[00:24:27]Na hát ezt nem kell hagyjuk, és én mindenhol odaállok, ha valakivel ilyennel találkozom véletlenül.
[00:24:30]De de véletlenül, mert már mi nem megyünk annyi minden helyre, amennyire szeretnénk, de itt helyben mindenhova el tudunk menni.
[00:24:38]Úgyhogy én kiállok az én keresztény nemzeti és és a keresztény oldal.
[00:24:43]Tehát mindenben én azt támogatom, hogy ez menjen tovább, illetve előhozzuk valahogyan.
[00:24:51]De én úgy gondolom, hogy segítségre van szükség mindenkinek, és hogy valahilyen csatornán vagy valamilyen úton kellene a településeket mindenhol, valahogy összefogni a vezetőinket, hogy mindenki tudja, hogy a másik településen is, vagy a harmadikon is, hogy mik vagyunk és hogy vagyunk.
[00:25:07]Én én úgy gondoltam, hogy eztól kell bizonyára emlékszik rá Magdolna.
[00:25:12]Orbán Viktor úgy fogalmazott, hogy ne a párttól várjuk a megújulást, kezdjük el így abban a formában, ahogy Magdolna is mondta, és majd akkor, hogyha ez a dolog elindul, ez a szerveződés, ez az önszerveződés, ez az alulról jövő mozgalom, akkor össze fog találkozni a párttal is, és akkor utána együtt megy tovább a dolog.
[00:25:35]Na hát ez lenne az igazi és még ami borzasztó nagy öröm volt nekem, hogy a Orbán Viktor miniszterelnök úr, mert nekem ő fog maradni, amíg én élek, mindenütt a templomokba a születésnapját köszöntötték és imádkoztunk érte, úgyhogy ez egy csodálatos dolog, azt hiszem, ugye?
[00:25:54]Így van, így van.
[00:25:56]Na, akkor én minden jót kívánok.
[00:25:56]Azt akartam még mondani Magdolnának, hogy azt vigye magával, és ott mondja el a többieknek is, amikor majd találkoznak, hogy én mindig is 12e óta többször elmondtam, mert mindig is így tartottam és így tartom most is, hogy a többséget és a választást veszítettük el, nem a hitünket, nem a meggyőződésünket, nem a hazaszeretetünket.
[00:26:21]Úgyhogy mindent folytatni kell.
[00:26:23]Teljesen igaza van Magdolnának.
[00:26:25]Így igaz.
[00:26:25]És mindenkit fel kell ébreszteni, aki hozzán tartozik.
[00:26:26]Minden jót kívánok.
[00:26:29]Köszönjük szépen, hogy hívott Magdónak kezolt.
[00:26:31]Várjuk máskor is nagy szeretettel és kitartást, erőt, sok sikert ahhoz a munkához, amit megelőlegezett itt Magdolna nekünk és arra biztatjuk hallgatóinkat, nézőinket, kövessék Magdolna példáját.
[00:26:42]Ibolyát kapcsoljuk, ő van a vonalban, kezsokom Ibolja.
[00:26:46]Tessék parancsolni.
[00:26:48]Szép jó napot kívánok az összes paláveres honfitársamnak és természetesen önnek is.
[00:26:53]A 931-es strartzámmal indult maratonra.
[00:27:01]Elindultam nagyon régen.
[00:27:01]Már régen nem beszéltünk egymással, mert csak olyankor ragadok telefont, amikor nem a hócipőm, hanem a hócsizmám lesz tele.
[00:27:09]Hát most azzal van tele a hócsizmám, hogy tudom, hogy a történelem az ismétli önmagát, nem csak a divat.
[00:27:17]De arra azért nem számítottam, hogy még az én életemben újból elő fog fordulni, hogy egy bolsevista Rákosi féle diktátor lesz a miniszterelnök, mert szerintem nekem ez nem miniszterelnököm, előre bocsátom, szerintem ez a Rákosinak a reinkarnációja, ahogy én nézem nap mint nap a műsorokat, Egy az egybe ugyanzmétlődik meg.
[00:27:52]Az a gyűlölet ugyanígy áradt abba az időbe.
[00:27:55]Az, hogy most százával bocsátják el az embereket, mert elszámoltatják, mondják ők, akkor ugyanez történt, csak akkor Bélistázás volt a neve.
[00:28:11]Egy az egybe ugyanaz történik, ami történt közvetlenül a háború után.
[00:28:18]A köztársasági elnök évon való eltávolítása is akkor volt utoljára, mert ő majd legfeljebb az ordulatoknyája mögé mehet, nem Oroszországba.
[00:28:26]Üm a másik dolog, amit talán én valahol lemaradtam a dologról, mert már tegnap kétszer is hallottam ettől a már bocsánat a kifejezés Macska Jancsitól, hogy ő 14 évig az előző kormányban diplomata volt.
[00:28:46]Hát hol volt ő diplomata, vagy mit csinált?
[00:28:50]De ha diplomata volt, akkor ugyanazokat a diplomata társait, akik akkor is diplomaták voltak, a Gulyács Gergely, a Lázár János satöbbi satöbbi, most azokat pocskondiázza és szidja.
[00:29:06]Hát én még egy ilyen arrogáns, pökhendi, öntelt embert, komolyan mondom, egész életemben ilyen dolgozott az Európai Unióban, erre hivatkozik diplomata múltjaként.
[00:29:21]Na de mit csinált ő diplomata?
[00:29:22]Ajjaj, azt nem tudjuk.
[00:29:24]Hát a felesége volt ott.
[00:29:24]Ő a ő ő Na most azt mondom, hogy ahogy már ugye mondták, futballista feleségként élt a felesége mellett.
[00:29:35]Ő csak a jó állásokba.
[00:29:35]Itt volt igazgatósági tag, ott volt igazgatósági tag.
[00:29:41]Aztán ugye ennél a világhitelnél most azért ezt a szerencsétlen Balásti vagy milyen Gyula Balázsát avval most azért van ugye bajba, mert túlárazott számlákat aláírt.
[00:29:56]Hát de őt ugye nem lehet felelősségre vonni.
[00:30:03]De hát szóval én nem tudom, hogy hát mindenesetre a feljelentést megtették ellene is.
[00:30:07]Hát meglátjuk, hogy hogy lesz.
[00:30:10]Na de gondolja, hogy ebből lehet valami.
[00:30:13]A telefonlopásból se lett semmi.
[00:30:13]Látja.
[00:30:15]Hát ég ott a világán semmi.
[00:30:15]Én csak abban reménykedem, hogy ez nekem már ugyan nem sok van hátra, de remélem, hogy ő neki még megélem, még megélem, hogy nekem újból az Orbán Viktor lesz a miniszterelnököm.
[00:30:33]Ibolya, úgy legyen.
[00:30:33]Nagyon merem rem nagyon szurkolunk.
[00:30:37]Jó.
[00:30:37]És akkor egy hölgy az előbb ugye a kórházakról beszélt, hogy föl én magam tanú vagyok rá.
[00:30:44]Két évvel ezelőtt egy nagyon apró műtét miatt, alagút szindróm a műtét miatt töltöttem két napot a János Kórház ortopédiáján.
[00:30:55]Hát meg kell, hogy mondjam, hogy csodálatos, gyönyörűen felújítva, hatalmas nagy szobák.
[00:31:00]Minden szobához külön fürdőszoba, tisztaság van, ápolócemélyzet van.
[00:31:07]Szóval amit ez össze-vissza beszél, az azért nem egészen úgy van.
[00:31:14]És lett volna még több kórházban ilyen, hanem lobbiznak azért, hogy visszatartsa az unió az erre szolgáló forrásokat.
[00:31:22]Hát és ugye ugye majd kíváncsi vagyok, mikor jön haza az első európai unióból az első cent?
[00:31:30]Meglátjuk.
[00:31:30]Én nagyon várom, mert én mindig is úgy tartottam, hogy azt teljesen jogtalanul tartja vissza az unió.
[00:31:36]politikai zsarolás eszközeként használja az egyébként járó nekünk járó forrásokat, és ez számomra fölháborító, úgyhogy küldjék haza minél hamarabb.
[00:31:47]Meglátjuk, azért nem értem az egészet, hogy ez a pénz nekünk járt.
[00:31:50]Akkor most miért köti Urzul a nacsöszony különböző 27 kőhöz meg mit tudom?
[00:31:59]Hát erről beszélek.
[00:31:59]Ez teljesen érthetetlen a magunk fajta szá.
[00:32:03]megkapjuk az, ami nekünk törvényesen jár.
[00:32:05]És ha augusztus 31-éig nem teljesíti, amit Urzula Nacsaszony előírt, akkor 10000 milliárd euró elveszett.
[00:32:18]Így van.
[00:32:20]Úgyhogy tudnának, de hát ez állandóan a 16000 milliárdról beszél.
[00:32:24]Hát majd akkor beszéljen róla, ha haza első milliár.
[00:32:29]Így van.
[00:32:29]Megszámoljuk.
[00:32:29]Köszönjük szépen, Ibolya.
[00:32:32]Nagyon jót beszélgettünk.
[00:32:32]Várom önt máskor is szeretettel hívjon bennünket.
[00:32:36]Viszont most adjuk át a szót Tamásnak.
[00:32:38]Ő van a vonalban.
[00:32:38]Jó napot kívánok Tamás.
[00:32:40]Parancsoljon.
[00:32:42]Üdvözlöm Attól.
[00:32:44]A következő a helyzet, hogyha ezt így megpróbálom így objektíven nézni, a mi nagy vezérünknek is talán vannak normális pillanatai, bár nagyon ritkán lehetnek ilyenek, de akkor viszont rá kell jönnie, hogy itt nem rászavaztak az emberek.
[00:33:01]hanem Orbán Viktor ellen.
[00:33:04]Hogyha bárki más ugyanezzel a stílussal kiállt volna, és ennyi hülyeséget összebeszél, amit ő, akkor ő lett volna a Peti helyett.
[00:33:13]Tehát azért érdemes elgondolkoznia, hogy hogy ő mitől is lett miniszterelnök?
[00:33:21]Attól, hogy Orbán ellen szavaztak.
[00:33:21]Nem rá szavaztak itt senki nem szavazó senkől.
[00:33:26]Nagyon kevesen szavaztak rá.
[00:33:29]Igen.
[00:33:29]Hát itt föl lehet tenni úgy is a kérdés, hogy mi az a tiszás.
[00:33:30]Volt DKsok, szocialisták, jobbikosok, ilyenek, olyanok, párbeszédes, mindenféle van abban a közösségben.
[00:33:38]Mi az, hogy Tiszás?
[00:33:41]Azért én valami rosszul érezném magam, hogyha tudnám, hogy nem rám szavaztak, hanem csak azért szavazta, lettem én miniszterelnök, mert ugye Orbán Viktor ellen szavazott mindenki.
[00:33:52]Tehát gyakorlatilag, ha jól megnézzük a dolgokat, akkor a következő történik.
[00:33:57]Itt ugye kiállt ez a művezérünk mindenhol, ugye lenyomta a szokásos süket beteg dumáját a lopásról, a korrupcióról, a csoda meg mit tudom én miről, de azt valahogy valahogy meg milliárdok röpködtek, csak itt hát valahogy nem tudatosította a tiszásokkal, illetve hát a baloldali összejött társasággal, hogy ez a 6000 milliárd ez nagyjából annyit él, mint viznap úgy borik.
[00:34:27]Tehát ebből semmit nem tud csinálni.
[00:34:30]Semmit nem tud csinálni, de erre ők is szépen rá fognak jönni és hazudik most is megállás nélkül.
[00:34:35]Engem abszolút nem érdekel például, hogy majd a plakátokat lesznek a falon, meg hogy a diplomata útlevelekkel ez a szerencsétlen külügyminiszter mit buherál össze, meg hány vizsgálóbizottságot állítottak föl.
[00:34:53]Ezek mind olyan dolgok, hogy hogy ilyen figyelemterelés közben meg megy megy a nagy sumákolás.
[00:35:01]És ennek engem az érdekel, meg az se nagyon érdekel, hogy hány mekkora kórházi fertőzés, mert ezt is nyilván a Fidesz nyakába akarják tenni, meg az meg végképp nem érdekel, hogy majd nyilvánosságra hozza az ünnistát, amit már ezerszer átnyálasztak, mindent kivettek belőle, ami kompromitáló lenne.
[00:35:21]Engem az érdekel, és ez komolyan érdekel, hozza már nyilvánosságra, hogy mit írt alá, mert addig egy nagy üres semmi semmiről beszélünk itt a pénz az majd akkor lesz, hogyha minden teljesített.
[00:35:36]Hiába magyarázit össze-vissza, hogy a migránsokat nem engedjük be.
[00:35:42]Lehet, hogy nem engedjük be, de akkor meg fizetnünk kell.
[00:35:43]Ha meg nem fizetünk, akkor technikai segítséget kell adni, ami megint csak a a büntetésnek egy nagyon kemény fajtája, tehát nem tudja megkerülni a súlyok Tammással kapcsolaton.
[00:35:56]Meg annyit tudok csak mondani, hogy én nem látok semmilyen olyan okot, amiért le kéne, hogy mondjam, mert ilyen marhaságot tényleg csak azt kell azt tudom mondani, hogy a Peti, a mi nagy vezérünk tud mondani, hogy azt mondja, most ezt el kell olvasnam pár sorja a Solog Tamás soha nem állt ki sem az elesettekért, sem a megtámadottak mellett, sem a jog állam védelmében.
[00:36:24]Mi az, hogy jogállam?
[00:36:27]Hogy nélja már valaki nekem, hogy mi az, hogy jogállam?
[00:36:29]Itt dobálódunk a kifejezésekkel.
[00:36:35]Jogállam, európai értékek, ellensúlyok, mit tudom én micsoda, de még senki nem tudta definiálni, hogy ez mi ez.
[00:36:41]Kérem, akkor mondja meg nekem ez a szerencsétlen, hogy ő vagy az úr Zsula mit ért jogállam alatt.
[00:36:49]És volt még pofája azt mondani, hogy gyermeknapon is csak havi 6,3 milliós fizetését védik.
[00:36:58]Bocsánat, védi a Sollyog Tamás bocsánat kérés helyett.
[00:37:00]Szóval ehhez már olyan magas szintű pofa kell.
[00:37:03]És ezek is rá fognak jönni, hogy nagyon nagyon nagyon mellényúltak, mert a szegények még szegényebbek lesznek.
[00:37:11]Akinek jobban megy, annak már nem fog anna jobban menni.
[00:37:16]viszont az örös bárok meg elkezdenek itt hallározni tovább, és akkor utána megy a luxus eluxizás, ak a korrupció, lopás, minden menni fog, csak éppen időközben ugye tönkre fogunk menni, de a egyéb akárhogy is trükköznek, ez jogilag, tehát a súlyog Tamást nem olyan egyszerű leváltani, mert ha nem ezt az utat választják, ami meg van írva, hanem megpróbálnak más úton járni, ami mindenképpen az alkotmánybíróságon fog kikötni.
[00:37:50]Tehát nyilvánvalóan, hogyha ki akarják kapcsolni az alkotmánybíróságot ebből az ügyből, és majd ők megszavazzák, hogy kétharmaddal le lehet váltani, hát ezt is ará kéne valakinek írni.
[00:38:03]Eles amíg a súlyog Tamás van, talán neki kellene aláírni, ő meg ilyet nem tesz.
[00:38:08]De hogyha ezt kikapcsolják, biztos, hogy lesz olyan Fideszes, aki ezt be fogja adni az alkotmánybíróságra, hogy ez a törvény, ez mennyire alkotmányos és mennyire nem alkotmányos.
[00:38:23]És a végső sors szót mindenképpen az alkotmánybíróság fogja kimondani ebbe az ügybe.
[00:38:28]És akkor lehet, hogy jön a nagy marha pofára esés.
[00:38:31]Arról meg még két három mondat, és akkor megyek, hogy az ukránokkal mit akarnak csinálni.
[00:38:36]Hát ne rögtessük már meg egymást, hogy ez a nagy nulla Orbán Anita, aki küllő akar lenni egy kerékb.
[00:38:45]A küllőről meg tudjuk, hogy hát semmilyen befolyása nincs a kerék forgására, illetve hogyha a kerék összetörik, akkor a küllő is összetörik vele együtt.
[00:38:53]A kereket meg hát az úrsulá tekerik, az meg arra megy, amerre akar.
[00:38:59]Tehát itt hiába megy ő oda a Zselenskéhez, meg itt ígérget össze-evissza a búcja lesz semmi.
[00:39:07]Azek a ígérnek a Zelenskiék fűt, fát, virágot és soha be nem tartják.
[00:39:11]Ez egy ilyen nép.
[00:39:14]De egyébként most nem tudom mennyire tudja, nagyon nem akarok belemászni, de óriási botrány van Lengyelországba, mert egyszerűen annyira megutálták a Zselenskit, mivel a az nevű ez a mondja már a a ukrán feltó szabadító hadsereg, aki ugye 100 ezreket ölt meg boralmas módon Lengyelországba, civileket, mindenkit, aki az útjukba álltak.
[00:39:44]független Lengyelország miatt ugye a kapott egy kitüntetést, ahogy is hívják, ott a fehér sast.
[00:39:50]És mivel most egy századot vagy valami hadcsereg egy részét kinevezte, elnevezte upa hőseinek, a lengyelek piszkosul berágtak és vissza akarják kérni ezt a Fehér Sas nevű kitüntetést.
[00:40:08]Ő meg nem akarja visszaadni a túzt.
[00:40:08]meg akkora bajban van, hogy nem tudja, hogy mit csináljon.
[00:40:12]Az országnak több mint 80%-a amellett van, hogy igenis vissza kell adni a kitüntetést, mert ilyen elmebeteg társaság nem érdemli meg.
[00:40:21]És a lengyelek ugye ők voltak, akik legtöbbet segítettek.
[00:40:27]És ezt a Zselenski így hálálja meg az ukránokról.
[00:40:30]Meg még annyit kell tudni, hogy ez egy önfejű, önfejű olyan nép, akit se irányítani nem lehet.
[00:40:39]se semmit nem lehet vele csinálni.
[00:40:41]Az úszula hatalma meg már réges régen elveszett az ukránok fölött.
[00:40:47]A pénzt meg fölösleges nekik adni, mert akárhogy csűrők csalok, szeretetlen zsák.
[00:40:51]Így van.
[00:40:53]Ezt a háborút Ukrajna elveszítette.
[00:40:56]Lehet pénzt kidobálni még erre jó sokat.
[00:40:59]Az oroszok azért jól megérezték ezeket az olajdokat, de minél kevesebbet tudnak exportálni, annál drágább lesz az európai olaj is.
[00:41:07]Tehát önmagukkal, illetve felünk is jó erősen kiszúrnak, de olyan forgatókémy nem létezik, hogy ezt a háborút az ukránok megtudják.
[00:41:17]Tamás nagyon szépen köszönjük, hogy mindezt elmondta, hogy hívott bennünket.
[00:41:21]Várjuk máskor is szeretettel.
[00:41:21]Ö viszont nem csak Tamástól kell, hogy elbúcsúzzak, hanem a televízió nézőitől is, ugyanis az ő számunkra kiszabott műsoridő lejárt.
[00:41:30]De ne csüggedjenek, holnap is lesz paláver.
[00:41:33]Akkor is várunk mindenkit.
[00:41:36]Addig is viszont nézzék a Hírtelevíziót.
[00:41:40]Jó szórakozást, jó pihenést a viszontlátásra mindenkinek.
[00:41:45]A rádió hallgatókat viszont arra biztatom, hogy hallgassák majd még Imrét, aki itt van a vonalban, és neki még van öt perce.
[00:41:52]Parancsoljimre.
[00:41:52]Jó napot kívánok.
[00:41:56]Jó napot kívánok kedves Ottó.
[00:41:56]Az öt perc nem is kell nekem.
[00:41:59]Nagyon sok minden elhangzott, amiről beszélni óhajtottam volna, de van egy ötletem, és az ötletemet szeretném önnen megosztani és adja tovább, ha nem illet illetégesnán nem hallja.
[00:42:14]Figyelünk.
[00:42:15]Az ötletem a következő.
[00:42:18]Vannak a hozzászólások a a az országgyűlésben.
[00:42:23]Valamelyik frakcióvezető kérdezze meg, hogy ennek a csodaembernek mi a véleménye egy olyan emberről, és csak sorolni kell szépen, hogy ő mit tett.
[00:42:38]És akkor most mondja el, hogy az ilyen emberről mi a véleménye.
[00:42:43]Ez szerintem úgy fog hatni, mint a Dumdum golyó.
[00:42:45]Ezt talál és robban.
[00:42:49]Értem.
[00:42:49]Tehát nagyon össze kell szedni.
[00:42:52]Mondjuk például Orbán Viktor kormányzása alatt fölépült, megszépült dolgokat, bevezetett intézkedéseket, amelyek az emberek jólét segítették.
[00:43:02]De nem kell az Orbán nevét mondani, meg kell kérdezni, hogy mi a véleménye egy ilyenről, aki ezt tette.
[00:43:11]Ez az egyik oldal.
[00:43:12]Ühüm.
[00:43:12]A másik oldal meg mi a véleménye arról, amiket ő követett el?
[00:43:18]Aha.
[00:43:18]Világos.
[00:43:20]Sorni szépen.
[00:43:22]Ő mondja el a saját szavaival.
[00:43:25]Hogy mit gondol?
[00:43:25]Arról, hogy ott van a rablás.
[00:43:28]Aha.
[00:43:28]Aha.
[00:43:29]Ott vannak az egyéb más benfentes kereskedői problémái, a rágalmazások.
[00:43:36]Egy ilyen ember, ő voltaké éppen kicsoda.
[00:43:39]Ühüm.
[00:43:41]Jó, tehát nagyon szépen föl kell erre készülni, és erőteljes, egyszerű mondatokkal, tőatokba is, ha lehet odatenni az orra elé és nyilatkozzon országvilág előtt.
[00:43:54]Nagyon jó ötlet.
[00:43:57]De minél hamarabb meg kell csinálni.
[00:43:59]Ühüm.
[00:44:00]Az a sok hellóta meg csak kusuljon és lógjon az orra, mármint a képviselőkre gondolok.
[00:44:08]képviselnek ők a kétharmados frakcióra.
[00:44:11]Úgy van.
[00:44:12]Üm hát én rendszeresen nézem az országgyűlési tudósításokat, és ezért jutott eszembe ez az ötlet.
[00:44:21]A másik meg Ottó ön is történelem szakos.
[00:44:27]Egyébként én magyar könyvtárszakon végeztem, de ismerem a történelmet, szeretem, inkább így fogalmazok.
[00:44:35]Parancsoljon.
[00:44:35]szeressen, bocsánat, akkor szeressen annyit, hogy olvassa el Szetonius a Cézárok élete című könyvét, abba olvassa el Nérót és Kaligulát.
[00:44:51]Igen.
[00:44:51]És próbáljon páruzamokat tenni a jelenre.
[00:44:54]Történelem történelem szakos kollégáim már megtették ezt, úgyhogy rendszeresen szoktunk erről beszélgetni.
[00:45:01]Tudom mire gondol.
[00:45:03]Én most ezzel foglalkoztam éppen a napokba, és nagyon érdekes azonosságra jöttem rá.
[00:45:13]Igen.
[00:45:14]Na most a tévét nekem védeni kell, ezért aztán nem mondok semmit már a hírtévén.
[00:45:21]Értem, de azért értjük egymást meg sok mindenki más érti, hogy mit akarok mondani, aki velünk van és érti.
[00:45:31]A másik, amit nagyon szomorú, itt a régi vörösbárók föllázítottakaták a falusi lakosságot.
[00:45:41]Én elkaptam őket itt a környezetemben, és megkérdeztem, hogy és egy év múlva ki fog nekik kenyeret adni?
[00:45:47]Ti fogtok kenyeret adni nekik?
[00:45:52]Hm.
[00:45:54]Akkor kus volt.
[00:45:57]Ezt a szót ritkán szoktam használni, de ez olyan volt.
[00:45:59]Ez volt a kus csönd.
[00:46:02]Hm.
[00:46:04]Ottó, én nagyon örülök, hogy elmondhattam a véleményemet.
[00:46:10]Az ötletemet valaki megcsinálná a parlamentben.
[00:46:15]Kíváncsi lennék a képére.
[00:46:18]járnak be ellenzéki képviselők a Hírtelevízióba.
[00:46:22]Amint összefutottam bármelyikőjükkel, el fogom mondani neki az öntletét.
[00:46:28]Nagyon szépen köszönöm és csak jókat kívánok.
[00:46:31]Imre nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.
[00:46:33]Tegye ezt máskor is.
[00:46:33]Várjuk szeretettel.
[00:46:35]És akkor most viszont nem kapcsolnék már erre a pár percre újabb telefonálót, hanem inkább nézzük meg, hogy milyen SMS-ek vannak itt még nekünk.
[00:46:47]Például Róbert Zalából arra hívja föl a figyelmünket, holnap lesz 70 éve, hogy legális az abortusz hazánkban.
[00:46:56]Azóta közel 6 millió lelket pusztítottunk el.
[00:46:58]Talán köztük volt a rák meggyógyítója is.
[00:47:01]Nem csak egy lelket, hanem egy egész generációt radíroztunk le az élet térképéről.
[00:47:10]mondta Róbert, vagy írta Róbert Zalából, ami azért is nagyon fontos, mert láttuk a jeleneteket, hogy hogyan viselkedett Máté Zsuzsa képviselőasszonnyal az új egészségügyi miniszter, amikor föltették neki azt a kérdést, hogy vajon a szívhangrendelettel mi a terve az új miniszternek?
[00:47:29]Szerintem édesapja Hegedés Lorán Püspök úr forgott a sírjában.
[00:47:38]Aztán Andrea írja: "Mint oly sok patrióta ember, én is elkeseredett vagyok a választások óta, csak találgatások, feltételezések vannak közöttünk azzal kapcsolatban, hogyan tovább, hogyan lehet elviselni a megválasztott kormány és híveinek arogáns, agresszív, pökhendi, megalázó mondatait, tetteit" írja Andrea.
[00:48:00]És Andrea szavai azért nagyon-nagyon fontosak, mert bizonyára emlékeznek hallgatóim arra, amikor betelefonált egy fiatal politógiával, politikával foglalkozó hallgató, és azt mondta, hogy ő rájött, hogy miért veszítette el a Fidesz a 40 év alattiakat, és azt mondta, hogy azért, mert mindenre arogáns, agresszív, pökhendi, megalázó módon reagáltak.
[00:48:32]példának ho föl, hogy Vitályos Eszter hogy forgatta a szemeit a kormányszóvivői eseményeken amikor is a ellenzék kérdezett arrogáns, agresszív, pökhendi megalázó ezekkel vádolta a Fideszt, legalábbis eszerint a telefonáló szerint a 40 év alatti korosztály, és ezért szavaztak a változásra.
[00:48:59]És én akkor azt találtam kérdezni, hogy és mit szólnak most Magyar Péter viselkedéséhez, amire az volt a válasz, hogy én érvelési hibát követek el, ha az ő mondójára egy kevésbé fontos dologgal reagálok.
[00:49:17]Hát szerintem Andreával egyetértve nem kevésbé fontos ez, de mindegy is, mert most ennek a órának lejárt a műsorideje.
[00:49:27]Megköszönöm megtisztelő figyelmét a rádióhallgatóknak is.
[00:49:29]Viszont arra bíztatom őket, hogy nagyon ne távolodjanak el a készüléktől, merthogy 5 óra után folytatjuk a palávert.
[00:49:35]Nekünk még van egy óránk.
[00:49:37]Jó beszélgetésre, sok-sok SMS-re.
[00:49:40]Úgyhogy várok vissza mindenkit a hírek után szeretettel.
[00:49:45]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:49:48]Paláver, hangra fel.