Paláver 3. rész - Hír.FM
- Több betelefonáló élesen bírálta Magyar Péter külföldi szereplését, viselkedését, protokolláris bizonytalanságát és azt, hogy szerintük lejáratja az országot.
- A TISZA-kormány a takarékossági ígéretek ellenére csaknem kétszer annyi minisztériummal és államtitkárral működik, mint a korábbi Fidesz-kormány.
- A nyugdíjakkal kapcsolatban kritika érte a sávos emelési terveket és a nagy egyenlőtlenséget — egy betelefonáló 52 év munkaviszony után mindössze 163 ezer forintot kap.
- A kormány meg akarja szüntetni a Szuverenitásvédelmi Hivatalt, ami egyes vélemények szerint az ország önrendelkezését veszélyezteti.
- Felháborodást keltett egy induló LMBTQ-tévécsatorna híre, valamint hogy amerikai tiltással szemben Magyarországon teret kap a gender ideológia.
- Magyar Péter feloldotta a magyar vétót az Ukrajnának 90 milliárd euró értékben küldött fegyverek európai alapból történő kifizetésére.
„Orbán Viktor ezt az ajtót próbálta végig zárva tartani, azt most ő fogta és egy elegáns mozdulattal kinyitotta, és özönlik be a mély állam" – Luca
- A köztársasági elnök elmozdítására irányuló kísérletet a teljhatalom megszerzésére irányuló veszélyes lépésként értékelték.
- A műsorban többen párhuzamot vontak a TISZA-kormány és a Rákosi-korszak módszerei között, kiemelve a feljelentési légkör kiépítését.
Részletes összefoglaló megjelenítése
Magyar Péter személye, viselkedése és kommunikációja
A betelefonálók közül többen élesen bírálták Magyar Péter miniszterelnök stílusát, megnyilvánulásait és külföldi szereplését. Edit szerint a miniszterelnök itthon dicséri az országot – a gyönyörű kilátást, a várat, a palotát –, külföldön viszont „romba dönti az egész Magyarországot", mintha „bádog ország" lenne. A műsorvezető, Ottó megjegyezte, hogy a meccs, amelyre a miniszterelnök büszke, egy stadionban volt, amelyet még a Fidesz-kormány építtetett.
„Hát ezeket a szlogeneket mondta az ő imizsének a dicséretére Magyar Péter. Dicsegszik azzal, amiért állandóan bántja az előző kormányt, amit megalkottak. Ő még semmit nem csinált, de már arról beszél, hogy milyen a mi országunk, és milyen kellemes a mindenünk" – Edit *
Edit hozzátette: a miniszterelnök folyamatosan nézi a nyakkendőit, a ruháját, hogy jól áll-e a felvételeken, ami szerinte „borzasztó". Kifogásolta azt is, hogy Magyar Péter egy idős jogtudóst (vélhetően Sulyok Tamás köztársasági elnököt) „állandóan megszégyenít, még külföldön is", és felidézte a németországi szereplését, amely szerinte „borzalom" volt.
Lári betelefonáló szerint Magyar Pétert „el kellett volna küldeni felkészítő tanfolyamra viselkedéstanból, kulturált beszéddel és illemtan órára", mert megszentségteleníti a Karmelita kolostort, és „cirkuszba szaladgálnak a porondmesterek meg a bohócok". Kifogásolta a lengyel katonák előtti protokolláris bizonytalanságát is Ursula von der Leyennel való találkozásakor: „azt se tudta, merre van előre, (...) hun az egyik nyújtotta a kezét, hun a másik".
„undorító, undorító lejárat mindenkit, lejáratja az országot. Én azt várom már, hogy mikor nyal vissza az a rohadt fagyi." – Lári *
Sándor a „legnyikhajabb, pökhendi hazaárulónak" nevezte Magyar Pétert, aki szerinte „Magyarország szégyenfoltja és a legaljasabb ember, aki létezik". Úgy vélte, a miniszterelnök „király akar lenni Magyarország fölött", és a „buta nép segítségével" tudta ezt elérni.
A műsorvezető megjegyezte, hogy a TISZA hívei között sokan vannak, akiknek kifejezetten tetszik ez a viselkedés, és az interneten „éjennek és tapsolnak" neki. Edit szerint azonban a 3,5 millió embert, aki Magyar Pétert hatalomba segítette, „a racionális gondolatok egyáltalán nem foglalkoztatják, csak a löttyös indulatuk, az iránt érzett gyűlölet".
Egy Zsuzsa nevű SMS-író arról számolt be, hogy a buszon három fiatal örvendezett azon, milyen közvetlenek az új kormánytagok: „Velük táncolt az egészségügyi miniszter. Magyar Péter meg ahogy ült a piával az ablakban, jaj de milyen cuki volt". Zsuzsa szerint ez „tragédia".
A TISZA-kormány mérete és a takarékoskodás ellentmondása
Több betelefonáló is szóvá tette, hogy a TISZA-kormány a takarékossági ígéretek ellenére lényegesen nagyobb létszámú, mint a Fidesz-kormány volt. Edit rámutatott, hogy míg korábban egy szóvivő is elég volt, most három szóvivő van, három fizetéssel. Hozzátette: „milyen sok miniszter, milyen sok államtitkár, milyen sok helyettes államtitkár", mert a TISZA „szétbontotta az egész eddig működő jó rendszereket".
Miklós számszerűsítette is az eltérést: a Fidesz idején 8 minisztérium volt, most 16 van; korábban 3-4 államtitkár jutott egy minisztériumra, most 6. A műsorvezető megerősítette: „14 a nyolccal szemben" (minisztérium), és ha ezt beszorozzuk az államtitkárok számával, akkor „majdnem kétszer annyian" vannak, még akkor is, ha csökkentett fizetést kapnak.
„Akkor hol van itt takarékoskodás? Tessék már mondani nekem!" – Miklós *
Miklós ironikusan megjegyezte: „Szóval azért gondolkodjunk már egy kicsit. És akkor mondják itt a tiszások, hogy ó, hát mink majd takarékoskodunk meg. Mondom, álljatok már meg. Hát számoljatok már gyerekek. Vagy nem végeztétek iskolát?"
A műsorvezető hozzátette, hogy a kormány az önkormányzatok fizetésein is spórolni akar, hogy jusson azoknak, akiket ők neveznek ki. Edit szerint az önkormányzatokat azért próbálják megalázni, hogy minél több testület oszlassa fel magát, minél több polgármester mondjon le, és így előrehozott önkormányzati választásokat lehessen kiírni, ahol a „győzteshez húzás elve" alapján TISZA-többség jöhet létre.
Nyugdíjak és szociális igazságosság
A nyugdíjak kérdése több betelefonálót is foglalkoztatott. Edit szerint a TISZA-kormány „teljesen felháborító" dolgot mondott a nyugdíjakkal kapcsolatban: a minimális nyugdíjak emelését ígérték, de Edit úgy vélte, hogy aki 40-46 év után kapott nyugdíjat, annak az alacsony összeg nem a saját hibája, hanem a gazdasági körülmények miatt alakult így. Ugyanakkor azt is hozzátette, hogy vannak, akik külföldön dolgoztak, nem fizettek rendesen adót, és most „iránkoznak, hogy kevés a nyugdíj".
A műsorvezető egyetértett azzal, hogy minél több pénzt kell adni minden nyugdíjasnak, de az „egyenlősdit" nem támogatja, mert aki többet dolgozott, többet tanult, jobb jövedelmű munkahelyet töltött be, azt „nagyon rosszul érinti, hogy diszkriminálják".
Miklós személyes példát hozott: 52 évig fizetett járulékot, de 40 évesen szívinfarktust kapott, két évig gyógyult, utána már nem tudott a korábbi szinten dolgozni. Jelenleg 163 000 forint nyugdíja van (az özvegyivel együtt), míg van olyan ismerőse, aki „10 évet, amikor egy hónapot, kettőt dolgozott minimum, és annak is majdnem 123 000 forint nyugdíja van". Szerinte „borzasztó nagy az egyenlőtlenség".
„Én nekem meg az özvegyivel van 163 000, tehát borzasztó nagy az egyenlőtlenség. Mondja a hölgy az előbb, hogy megérdemli, akinek kis nyugdíja van, mert biztos ez nem – sajnos nem tehetek róla, hogy az egészségi állapotom idáig jutott." – Miklós *
A műsorvezető megjegyezte, hogy a kormány tervei között szerepel valamilyen sávos emelés (például 500 000 forint fölött idén nem emelnek), de ezek a tervek „még nagyon képlékenyek, és nem is teljesen nyilvánosak".
Szuverenitásvédelmi Hivatal megszüntetése
Edit aggodalmát fejezte ki amiatt, hogy a TISZA-kormány meg akarja szüntetni a Szuverenitásvédelmi Hivatalt. Szerinte ezzel „teljesen tönkreteszik Magyarországot", mert „nem lesz saját akaratunk". A műsorvezető szójátékkal reagált: Magyar Péter nem akaratmentes, hanem „akaratos".
LMBTQ-témájú tévécsatorna és gender ideológia
Edit elszomorodva számolt be arról, hogy egy LMBTQ-témájú tévécsatorna indul Magyarországon, amely éjjel-nappal sugároz majd. Szerinte „a fiatalokat megint megrontják", és „előre félti a magyar társadalmat". Hozzátette, hogy az amerikai nagykövetségeken Trump elnök betiltotta a szivárványos zászló kitételét, ezzel szemben Magyarországon ilyen tartalmak kapnak teret.
Luca is csatlakozott a kritikához, és egy erős biológiai érvvel zárta gondolatmenetét:
„Én még mindig felteszem azt a kérdést, hogy emberek, a végbelünket mire használjuk? (...) gyermeknemzésre biztosan nem alkalmas." – Luca *
Ukrajna támogatása, háborús részvétel és a vétó feloldása
A beszélgetés egyik legsúlyosabb témája a TISZA-kormány Ukrajnával kapcsolatos döntései voltak. A műsorvezető elmondta, hogy Magyar Péter feloldotta azt a magyar vétót, amely megakadályozta, hogy az európai védelmi alapból kifizessék a tagállamok által Ukrajnának küldött fegyvereket. „Innen kezdve lehet fizetni, mit tudom én, a németeknek azokért a rakétákért, amit odaküldtek ebből a pénzből, ami viszont az európai polgárok pénze."
Luca felháborodva kérdezte: „melyik magyar honfitársam volt az, aki felhatalmazást adott Magyar Péternek, hogy belemenjen egy olyan brutális 90 milliárd eurós hadisegélybe, amiből gyakorlatilag gyilkológépeket, lőszereket vesznek, amivel emberéleteket oltanak ki?" Hozzátette: „Én nem adtam erre felhatalmazást."
„Orbán Viktor ezt az ajtót próbálta végig zárva tartani, azt most ő fogta és egy elegáns mozdulattal kinyitotta, és özönlik be a mély állam, özönlik be annak minden velejárója, az Epstein-dolgoktól kezdve minden" – Luca *
Luca szerint a szivárvány tévétől a gender ideológián át a migráns paktumig minden „ennek a sötét oldalnak" a része. Úgy vélte, hogy Emmanuel Macron „világosan elmondta ország-világnak képernyőben, hogy 2030-ig meg akarja támadni Oroszországot Európa segítségével", és ehhez EU-hadseregre van szüksége. Magyar Péter pedig „konszenzuálisan gyakorlatilag megerőszakolható az ország" – mondta, utalva arra, hogy a miniszterelnök mindenben segíteni fog, amit az Európai Parlament kér.
Sándor is megerősítette: három ország – Csehország, Szlovákia és Magyarország – nem írta alá az Ukrajnának szánt kölcsönt, de „két országban jól választottak, a harmadik országban meg egy hazaárulót választottak meg, aki azonnal el is adta a hazát".
Pap György SMS-ben azt írta: „a háború pénzügyi támogatásának a vétóját feloldotta, azaz lehazudták a brutális tényt, hogy nemcsak van háború, de ennek gigantikus árát az országokra terhelik. A fegyverek árát pedig azok a globalista magánpénzalapok tulajdonosai zsebelik be, akiknek ide delegált ügynökeivel töltötték fel az átvertek kormányát."
Köztársasági elnök elleni fellépés és a hatalomkoncentráció veszélye
Luca részletesen kifejtette, hogy Magyar Péter „gyalázza folyamatosan a köztársasági elnök urat, azt az embert, aki az alkotmányos és a demokratikus rendet őrzi". Szerinte ha Sulyok Tamást elmozdítják, és a saját emberét ültetik a helyére, „onnantól kezdve tényleg pokol lesz", mert minden rendeletet és alkotmánymódosítást szentesíteni tud majd.
„Itt egy személy kezében van a rendőrség, most építi le a rendőrséget, az igazságszolgáltatás teljes egészében, a kedves család, igazságszolgáltatás, rendőrség, köztársasági elnök úr elmozdításával a katonaság, a hadsereg – minden felett ő fog rendelkezni, a média természetesen, ami nagyon fontos, tehát mint a diktatúrában, éjszak-korában, amikor az elnököt kell majd hallgatnunk, néznünk a televízióban, más nem lesz." – Luca *
Szilvia SMS-ben hasonló aggodalmát fejezte ki: „meggyőződésem, hogy azért kell felmenteni minden fontos közjogi személyt az összes polgármesterrel együtt, mert Magyar Péter nem akarja, hogy belelássanak a tervének a folyamatába. Nem akarja, hogy bárki is megakadályozza a brüsszeli tervet, például a migrációt, a genderoktatást, valamint a honvédséggel való terveit." Hozzátette: Ruszin-Szendi Romulusz honvédelmi miniszter „már mondta, vannak telefonszámai az ukrán vezetéshez".
Sándor szerint Magyar Péter „azért fejezi le a köztársasági elnököt, mert ő ott ül azon a széken. Ő azt hiszi, hogy ő a gróf, de őneki már nem grófnak kell legyen, hanem ő már király."
Trianon és Macron meghívása
Lári felháborodott azon, hogy Magyar Péter éppen június 4-re, a trianoni évfordulóra időzítette párizsi útját, és meghívta Emmanuel Macront az 1956-os megemlékezésre. Szerinte a diákoknak meg kellene tanítani, „mi volt 56-ban, és hogy kik, kinek adtak, és milyen parancsokat, és hogy egyáltalán hol maradt a segítség".
Luca is csatlakozott: „most elmegy hozzájuk kilincselni a franciákhoz, a németekhez és a többi. Tehát atya úristen, hol vagyunk? (...) most gyakorlatilag ugyanaz van, csak ő odamegy és még meg is köszöni nekik."
Lári megosztott egy személyes élményt a versailles-i kastélyból: „végigmentem a Tükör-folyosón Versailles épületébe, ahol aláírták a szerződést. Ottó, a sarokba ki van egy hely jelölve, magyarul kiírva: ide lehet köpni."
A Fidesz-kormány eredményeinek védelme
Több betelefonáló is védelmébe vette a Fidesz-kormány teljesítményét. Edit hangsúlyozta: „itt nem úgy hagyták ezt az országot, mint egy szemétdomb, hanem itt gyönyörű kiépített részek vannak". Hozzátette, hogy a vár, a palota és minden más „a magyar népé", és a kormányváltások után is „a magyar nép javára marad itt minden".
Sándor szerint „annyit senki nem segített az országon, mint Szijjártó Péter meg az Orbán Viktor. Ez a két ember úgy fog bekerülni a történelembe, hogy ők voltak a nagyok, akik húzták előre Magyarországot." Felidézte a Gyurcsány-korszakot: „az összes önkormányzat mindegyik csődben volt, a kórházak csődben voltak, mindenkit ki kellett húzni a bajból".
Lári elmondta, hogy a Fidesz a 27 pontból 22-t megvalósított, és „a legkritikusabb öt pontra már nem volt lehetősége". Szerinte Magyar Péter „egy rohadt kukkot sem szólt Ursulának, rábólintott mind az ötre".
Dodó SMS-ben azt javasolta, hogy készítsenek egy kiadványt a Fidesz-kormány 16 évéről tételesen, hogy „mire költötték a pénzt", mert „aki csak a balos sajtót olvassa, az nem tud róla". A műsorvezető megjegyezte, hogy Bencsik András már írt egy ilyen könyvet, és rengeteg videós gyűjtés is létezik, de „egy virtigli tiszás azt mondja, ugyan már, hazug propaganda, oda se kell rá figyelni".
A TISZA-szavazók felelőssége és a 100 napos türelmi idő
A műsorvezető megkérdezte Sándort, hogy a TISZA-szavazók körében van-e igény a 100 napos türelmi időre. Sándor határozottan elutasította ezt: „minden nappal veszítünk, mert minél tovább van, addig árt, és addig hoz olyan törvényeket, olyan rendeleteket, ami az országot hátrafelé húzza és belöki a sarokba, a francba, Románia alatti szintre".
Luca szerint a fiataloknak fogalmuk sincs a történelemről: „az első kérdés, mikor felteszem, hogy na és akkor most tetszik, megváltozott a rendszer. A válasz az, hogy miért? Mert kaptam a meghívómat, mármint a behívó meghívót." Hozzátette: „gyerek, még nem, de hidd el, hogy útban van, folyamatban van".
Történelmi párhuzamok a Rákosi-korszakkal
Miklós és Sándor is párhuzamot vont a TISZA-kormány és a Rákosi-korszak között. Miklós szerint „ezek most momentán rosszabbak, mint Rákosi Mátyás volt", mert „most lehet ösztökérik az embereket, hogy jelentsék fel egymást". Sándor pedig azt mondta: „én már azért megértem a Rákosi-kort is. (...) a Rákosi az egy fikarcnyit se volt rosszabb, mint ez a gazember."
Miklós felidézte a Kádár-korszak vállalkozói terheit is: „akkor annyi adót fizettünk, hogy belegebedtünk, a megkeresett 100 forintból 160-186-ot vitt el az állam".
Képviselői fizetéscsökkentés
Lári beszámolt arról, hogy látta a képviselők arcát, amikor Magyar Péter bejelentette a fizetéscsökkentést: „arcukat a kezükbe temették, szájukat húzogatták. Esküszöm, egyetlen ember nem kapott röhögőgörcsöt." A műsorvezető megjegyezte, hogy a csökkentés csak 15%, nem 40%, és „humbuk ez is, mint bármilyen megnyilvánulás".
Karmelita kolostor és egyéb események
Lári beszámolt egy friss hírről: „kordonbontás után alig több mint két héttel szerszám zuhant egy turista fejére a Karmelitánál, amit a nagyeszű miniszterelnök meg a Dávid fölbontott". (Vélhetően Vitézy Dávidra utal, aki a TISZA-kormány közlekedési és beruházási minisztere.)
A 80 évesek tisztelete és a nemzedékek közötti feszültség
Egy névtelen SMS-író azt írta: „visszataszító, ahogy a paláveres 80 évesek mocskolják a Tiszát, és a műsorvezető csak hallgat. Orbán Viktornak rengeteg hibája volt, és Magyar Péternek is van sok jótette is."
Luca erre reagálva hangsúlyozta: „a 80 évesek építették fel az országot, ahonnan például a gyerek most nagy hanggal metróba meg buszokon kapaszkodhat egyáltalán." Hozzátette, hogy az oktatási intézményeknek is kötelességük lett volna a hazaszeretet és a történelem hiteles tanítása, mert „Magyarországot földig rombolták" minden korszakban, és „mi nem kaptunk Marshall-tervből pénzt, innen-onnan sehonnan nem kaptunk pénzt. Az emberek itt saját önerőből kellett, hogy a semmiből újraépítsenek mindent."
„Ilyen tisztelettel kell beszélni a 80 évesekkel." – Luca *
Záró gondolatok
Lári összegzésként elmondta: „a tiszások ugyanazt kapják ajándékba, mint amit mi kapunk büntetésül". Hozzátette, hogy az Antall-kormány óta benne van a politikában, kétszer találkozott Orbán Viktorral személyesen, de „ilyet viszont még Kláris se látott, mint ami most van kibontakozóban".
A műsorvezető megköszönte a betelefonálók gondolatait, és jelezte, hogy másnap is lesz Paláver.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „a menk az adott vagy 70-80 mászát csövesen" – a „menk" szó valószínűleg „miénk" vagy „magunké" lehet, a „mászát" pedig „mázsát". A pontos alak nem rekonstruálható teljes bizonyossággal.
- „onolfobé" – a szó jelentése bizonytalan. A kontextus (lengyel katonák előtti szereplés) alapján esetleg „frankofób" vagy „oroszofób" lehet, de egyik sem illik tökéletesen a lengyel szituációra. Lehet, hogy a beszélő „lengyelfób"-ot akart mondani, de ez sem egyértelmű.
- „a nem jutt hirtelen eszembe, tehát a protokollt" – a „jutt" valószínűleg „jut" („nem jut hirtelen eszembe"), de a mondat töredékes.
- „Tujasoron" – nagy valószínűséggel a versailles-i kastély Tükör-folyosójáról (Galerie des Glaces) van szó, de a „Tujasoron" alak pontosan nem azonosítható be.
- „Versaj épületébe, ahol aláírták, vagy Trianon épületébe" – a beszélő javítja magát, Versailles helyett a Trianon-palotára gondol.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:50]Paláver, a Hí FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:00:56]Paláver hangra fel.
[00:01:02]Jó napot kívánok.
[00:01:02]Köszöntöm a Hír FM rádió hallgatóit.
[00:01:04]Folytassuk a Palávert már a rádió hullámhossain.
[00:01:09]Egy gyors SMS-sel csinálok kedvet önöknek a telefonálásra.
[00:01:14]Azt írja nekünk Erika: Tar Zoltán óta tudjuk, nem hozhatják nyilvánosságra, mit írtak alá, mert akkor megbuknának.
[00:01:24]Nagyon jó.
[00:01:24]Szellemes Erika SMS-e.
[00:01:26]Köszönjük szépen neki.
[00:01:26]És akkor lássuk az első telefonálót, Editet.
[00:01:28]Kezicsolom Edit, tessék parancsolni.
[00:01:33]Szeretettel köszöntöm minden kedves hallgatót is, önt is Ottó.
[00:01:35]Kérném szépen, ez a gyönyörű ország, ez a szép hazánk, ez a gyönyörű kilátás.
[00:01:41]Hát ezeket a szlogeneket mondta az ő imizsének a dicséretére magyar Péter.
[00:01:53]dicsegszik azzal, amiért állandóan bántja az előző kormányt, amit megalkottak.
[00:01:59]Ő még semmit nem csinált, de már arról beszél, hogy milyen a mi országunk, és milyen kellemes a mindenünk, és milyen jó volt ez a futball meg rendezésünk.
[00:02:10]Hát nem az övé volt ez semmi nem jegyezzük meg Edit, hogy az a meccs az egy stadionban volt.
[00:02:21]Igen, igen, igen.
[00:02:21]És azt is a a Magyar Péter építette, ugye tulajdonképpen.
[00:02:26]Igen.
[00:02:26]Hát, szóval az az igazság, hogy ez, amit ez művel, és az ő im is dicséretére, önicsícséretére mindig nézi a nyakkendőit, nézi a ruháját, hogy ő jól áll-e valahogy ezen ennek a sok felvételnek meg minden.
[00:02:43]Hát ez egy borzasztó.
[00:02:45]Hát ez nem tudom ilyen miniszterelnökünk, mert most már a Tisza nyerte és ők nyerték, de legalább választottak volna egy Karakán minisztert, aki kiáll és megmondja és abbahagyja ezt a sok pocsmangét, amit mindenkire ráken a mindenkit lenéz, min, hogy jön ahhoz, hogy egy jogtudós embert, egy idős apja lehetne állandóan megszégyenítés, még külföldön is.
[00:03:11]külföldön a nemzet az volt az volt a vége mindennek, amit Németországban művelt.
[00:03:16]Tehát az borzalom.
[00:03:17]Hát hát hát az borzasztó.
[00:03:17]Én is végignéztem és és hát ez egyszer egyszerűen felháborított, hogy a saját hazáját mikor elkezdi dicsérni és utána mikor elmegy külföldre elkezdi romba dönteni az egész Magyarországot.
[00:03:31]Mintha mi tényleg egy egy ilyen bádog ország volnánk.
[00:03:37]Hát ne.
[00:03:37]Szóval egyszerre nem tudom felfogni a a a viselkedését, hogy hogy valaki nem teszi őt rendre.
[00:03:42]Hát szóval ez nem nem teszi rendre, merthogy a hívei között nagyon sokan vannak, akiknek ez külön tetszik.
[00:03:53]Ha az ember megnézi az internetet, elképedve olvassa, látja azokat a hozzászólásokat, megnyilvánulásokat, amelyek éjennek és tapsolnak ennek a viselkedésnek.
[00:04:03]De hát ezt látni kellene az ő csoportjuknak is, az ő pártjuknak is, hogy azért itt nem úgy hagyták ezt az országot, mint egy szemétdomb, hanem itt gyönyörű kiépített részek vannak az egész.
[00:04:16]És dicsyegszik ilyennel, mint a a a várnak a kilátása meg a a a palotája meg mindene.
[00:04:22]Hát mind a magyar népé.
[00:04:25]Tehát azt nem magának, hát itt váltások vannak, kormányváltások és magyar a magyar nép javára marad itt minden.
[00:04:33]Hát ezt ezt így van.
[00:04:33]Eddig csak az a baj, hogy már rég megállapítottuk még a kampányban, hogy azt a 3,s fél millió embert, aki Magyar Pétert hatalomba segítette, a racionális gondolatok egyáltalán nem foglalkoztatják őket.
[00:04:47]csak a löttyös indulatuk, az iránt érzett gyűlölet, illetve most már az a fölszított, fölhergelt, fölkorbácsolt indul vezérre szolgáló akármilyen népség.
[00:05:04]Na, szóval mindegy.
[00:05:04]Most van egy másik olyan, amit ma hallottam, illetve néztem a híradóban, hogy az amerikai nagykövetségen nincs olyan, hogy szivárványos zászlókitétel.
[00:05:16]Tehát Amerikában az összes nagykövetség bárkinek van ott, egyszerűen letiltotta, hogy se szivárványos zászló, se azzal foglalkozó dolgok nincsenek.
[00:05:23]Na most én teljesen elszomorodtam, hogy ma azt mondták, hogy lesz egy olyan tév közvetítés.
[00:05:31]Hát a fiatalokat megint megrontják, ugyanúgy, mint tv csatorna, nem csak egy közvetítés, az egy éjjel, nappal sugárzó vagy műsort adó tév csatorna lesz.
[00:05:40]Igen, hát, hogy a kíváncsiság vonzza a fiatalokat meg mindent, és hogy milyen szörnyűségeket tanulnak onnan, vagy mit vesznek magukévá.
[00:05:50]Hát előre féltem a magyar társadalmat, hogy egyszerűen egyszerűen nem is nem tudom.
[00:05:55]Na most akkor még egyet mondanék, hogy a nagy fizetésmegvonások, a nagy spórolás, a nagy minden, hogy lehet az, hogy elég volt az előző kormánynak egy szóvő mindig, és akkor mi ő el tudta mondani, és meg tudta válaszolni a kérdéseket.
[00:06:14]Ha véletlenül nem, akkor mondta, máris írásba fogja ezzel felelni.
[00:06:19]Most három szóvivvő, három fizetés, az már mondjuk úgy látszik nem számít.
[00:06:24]Meg hát még nem beszélve róla, hogy mennyi kinevezések meg mik.
[00:06:29]Hát milyen sok miniszter.
[00:06:32]Igen.
[00:06:32]Igen.
[00:06:32]Milyen sok államtitkár, milyen sok helyettes államtitkár.
[00:06:34]Biz Igen.
[00:06:36]Mert szétbontotta az egész eddig működő jó rendszereket, ahol volt egy-egy államtitkár meg minden.
[00:06:41]Most meg az egész.
[00:06:43]Hát akkor persze, hogy kell spórolni a még az önkormányzati aknak a fizetésükön is, hogy jusson azoknak, akiket ő kinevez, ugye, hogy szóval azért ez ez egy kis Igen.
[00:06:55]Rosszelvek szerint az önkormányzatokat azért próbálja megalázni, hogy minél több testület föloszlassa önmagát, minél több polgármester mondjon le, és így sokkal könnyebben ki lehet írni az előrehozott önkormányzati választásokat, mert arra számítanak, hogy most a győztes győzteshez húzás elve alapján úgy megerősödött az őt támogatók tábora, hogy az összes önkormányzatban tiszás többség lenne.
[00:07:24]Igen.
[00:07:24]Na most van még egy kitételük nekik a nyugdíjal kapcsolatban, amivel teljesen felháborító dolog, hogy azt mondta, hogy a minimális nyugdíjak meg minden.
[00:07:32]Hát volt, aki 40-46 év után megkapta a nyugdíját.
[00:07:35]Na most a nyugdíj, hogy valakinek alacsony, azért van olyan, akinek nem tehetett róla, mert olyan gazdaságba vagy valahol dolgozott, de viszont az alacsony nyugdíjak, még a művészek nekik is, akiknek olyan sok, azok külföldön dolgoztak és nem fizették rendesen az adót.
[00:07:52]Hát azér, hogy ki mennyit fizetett be, mennyi bejelentett bele egyáltalán bejelentettek voltak-e, vagy egyáltalán kapták a nagy pénzt, zsebre tették, és most iránkoznak, hogy kevés a nyugdíj.
[00:08:06]Hát a nyugdíj ugye egy élet munkájának a a gyümölcse, hogy amit ledolgozunk, azután kapjuk a nyugdíjat.
[00:08:14]Most az, hogyha valakinek van egy 250000 Ft nyugdíja, az azért nem kap emelést, mert a kis nyugdíjasoknak kell felemelni, akik jóformán vagy nem dolgoztak, vagy nagyon keveset, vagy nem fizettek rendesen adót.
[00:08:25]Tehát itt is azért nagyon oda kell tudja itt, hogy az én véleményem nagyon régóta az, hogy minél több pénzt minden nyugdíjasnak, ezt maximálisan támogatom, de az egyenlősdit azt nem támogatom pontosan azért, amit Edit most nagyon frappánsan kifejtett, mert az, aki többet dolgozott, többet tanult, jobb jövedelmű munkahelyet tudott betölteni, és magasabb a nyugdíja, azt nagyon rosszul érinti, hogy í módon disz diszkriminálják, hogy ő nem részesül egy csomó juttatásban pusztán azért, mert ő annak idején több jár sok befizetnivaló, tehát hogy nyilván magasabb fizetése volt, többet is fizetett be.
[00:09:07]Tehát tulajdonképpen ez Na most a a még egyet mondok, ezt a szuveniritásnak a hivatalát, hogy meg akarják szűrtetni, teljesen tönkreteszik Magyarországot.
[00:09:20]Hát nincs, nem lesz saját akaratunk.
[00:09:20]Az ő akarata meg sajnos ő egy akaratmentes ember.
[00:09:25]Ar inkább úgy lehet mondani, hogy akaratos.
[00:09:29]Tehát nem, tehát ő neki ennek nincs nem számít semmi.
[00:09:32]Tetszik tessék.
[00:09:34]Ez tetszik nekem ez a megkülönböztetés.
[00:09:37]Igen.
[00:09:37]Nem akarattal bíró, hanem akaratos.
[00:09:39]Igen.
[00:09:40]Igen.
[00:09:40]Igen.
[00:09:40]Tehát tulajdonképpen hát baj van, baj van.
[00:09:43]Nagy baj van Magyarországon.
[00:09:44]Hát reméljem, hogy túléljük.
[00:09:46]És rájön az ő saját tábora.
[00:09:46]Az ő saját tábora, az ő saját miniszterei, az ő, mert ott is vannak azért jól kvalifikált emberek.
[00:09:54]Nyilván tudják a szakmájukat némelyik, ugye hát nem mindenki, mert sok újdonsült emberke van, aki nem foglalkozott ilyesmivel, de attól függetlenül, hogy egy idő után csak belátják, hogy kik az ő vezérk.
[00:10:08]Remélem, ebbe reménykedem.
[00:10:08]Na hát akkor köszönöm, hogy meghallgat.
[00:10:12]Nagyon köszönöm, hogy mindezt elmondta.
[00:10:14]Várjuk máskor is szeretettel.
[00:10:14]Kezokolom jót mindenkinek.
[00:10:16]Vis kez csokolom hívjon bennünket.
[00:10:17]Gyorsan Dodó SMS-ét mondanám el.
[00:10:20]Azon vagyok felháborodva, hogy még mindig nyomatják a lop lop uszítót.
[00:10:25]Olyan szinten, hogy már azok is elhiszik, akikről nem is gondoltam volna.
[00:10:31]Annyiszor írtam önöknek: "Csináltassanak egy kiadványt a Fidesz kormány 16 évéről tételesen: "Mire költötték a pénzt.
[00:10:38]Mi tudjuk mire, de aki csak a balos sajtót olvassa, az nem tud róla.
[00:10:43]Jusson el minden családhoz, hogy elolvashassák, és el fogják olvasni."
[00:10:48]Mondja Rodó.
[00:10:48]Még most sem késő.
[00:10:53]Az a baj, Dodó, hogy van számtalan ilyen gyűjtés, kiadvány.
[00:10:56]Bencsik András például gyönyörű, veretes könyvben foglalta össze, ha nem is az elmúlt 16, de az a kiadvány megjelenéséig eltelt 14 esztendőt.
[00:11:08]Nagyon sok ilyen gyűjtés fut az interneten, videós formában.
[00:11:11]Rengeteg ilyen dolog van, csak egy baj van, hogy erre egy virtigli tisztás azt mondja, ugyan már hazug propaganda, oda se kell rá figyelni, és innen kezdve meg vagyunk lőve.
[00:11:25]De ettől függetlenül Dodó ötletét, javaslatát teljesen jónak tartom.
[00:11:31]Aki tud, csináljon ilyen gyűjtéseket, és minél többeknek juttassák el.
[00:11:36]Miklós van a vonalban, őt kapcsoljuk.
[00:11:39]Jó napot kívánok, Miklós.
[00:11:41]Parancsoljon.
[00:11:41]beszél kedves jó egészséget kívánok hát én ha megengedi, akkor a saját számíze szerint mondanám el ezeket a dolgokat sőt ez ragaszkodom hát én ott kezdeném ugye a Rákosi Éránál hát ezek most momentán rosszabbak mint Rákosi Mátyás volt.
[00:12:11]Na miért?
[00:12:11]Mert most ez ugyan ugyanazt csinálják, ugyanazt akarják, hogy már telefonáljanak be.
[00:12:18]Tehát jelentsék fel egymást az emberek magyarul.
[00:12:21]Most lehet ösztökérik az embereket.
[00:12:24]Igen.
[00:12:24]Igen.
[00:12:26]Ez egy ez egy mocskos, egy imperialista gyűlöletkeltő semmire való bagázs.
[00:12:36]Elnézést, ha durva vagyok, de nem tudok szépben beszélni róluk.
[00:12:40]Mert ott tartok, hogy a hírtv híradót nem tudom végignézni, mert ha meglátom ezt a macskajancsit, elrönt a harciideg.
[00:12:54]Hát, hogy lehet valaki ilyen megáltalkodott gazember, hogy a saját országát a saját országa végül is én nekem az a véleményem, hogy ez nem az ő országa.
[00:13:06]Ő csak ő mondjam úgy, hogy mint az egyik parasztember mondta a másiknak a fiára, hogy Kárlót apádnak letorni érted a gatyát.
[00:13:18]Ez ez nagyon jó mondás, mert nem hiszem, hogy az ő szülei is ilyenek voltak, mert az ő szülei ugyanúgy, mint én szerintem megértük a Rákosi korszakot, meg még ha nem végig is, de belekóstoltak, nem beszélve a kommunizmus idejiről.
[00:13:36]Na most én nekem is ugye 16480 Ft a nyugdíjam.
[00:13:43]ledolgoztam ott 52 évet.
[00:13:47]Arról nem tehetek, hogy 40 évesen kaptam egy szívinfarktust, amiből két év alatt gyógyultam fel.
[00:13:55]Utána olyan helyre tudtam elhelyezkedni, mert ugye a régi munkahelyemre azt mondták, hogy fél nem kell.
[00:14:05]el kellett mennem.
[00:14:05]Majd a végén ott köttem ki, hogy mikor 94-ben volt a privatizáció, akkor a a szülői földekét kivettük a három testvért, és én meg a nővé elkezdtek gazdálkodni.
[00:14:23]Hát tudjuk nagyon jó, aztem nem kell bemutatni, hogy a gazdálkodás is hogy ment.
[00:14:29]898-tól 2002-ig óriásit fejlődött a magyar mezőgazdaság a Fidesz Kgazda kormány idején óriásit.
[00:14:42]Belementünk gépvásárlásokba, rávettek bennünket, hogy a francia frankra vegyük fel a hitelt, mert hú, ennek ilyen szuper és akkor a végén, hogyha nem cselekedtem volna én is időbe, még a birtokom meg a házam is ráment volna a traktorvásárlásra, de léptem gyorsan és felhívtam az igazgatót, ahonnan áthoztam a traktort.
[00:15:09]ő ők intézték annak idején a hitát, és megkérdeztem tőle, hogy mikor jön-e erre erre a vidékre.
[00:15:17]Nem nevezem még inkább a községet és azt mondta, hogy hát holnap megyek, Miklósbátyám, otthon vagy?
[00:15:23]Mondom, itthon vagyok, tudod hol lakok, mert voltál már itt.
[00:15:27]Gyere be és egyezünk még, mert ezt a gépet mindenestől el kell oda kell, hogy adjam, mert nem lesz a feleségemet nem fogom elejbe, én magam nem húzigarom.
[00:15:38]Ha mindent elviszel, akkor vigyél el mindent.
[00:15:44]A következő napam egy enyha agyvérzést, és innentől nem tudtam a a nyugdíjalapomat növelni, hanem hanem maradt azon a szintén.
[00:15:55]Engem csak egyedül az bosszant.
[00:15:57]52 évig fizettem járulékot ottól.
[00:16:03]És aki van olyan ismerősöm itt a faluban, aki volt 10 év, amikor ilyen egy hónapot kettőt dolgozott minimum, és annak is 127000 nehányz, tehát majdnem 12 majdnem 123000 Ft nyugdíja van.
[00:16:21]Én nekem meg az özvegyivel van 163000, tehát borzasztó nagy az egyenlőtlenség.
[00:16:32]mondja a hölgy az előbb, hogy megérdemli, akinek kis nyugdíja van, mert biztos ez nem sajnos nem tehetek róla, hogy az egészségi állapotom miráig jutott.
[00:16:41]Nem, ez világos.
[00:16:41]Én azért mondtam, hogy mindenféleképpen arra kell törekednie minden kormánynak, hogy a nyugdíjasok minél több pénzt kapjanak, és mindig kapjanak annyit, amennyi a megjelenésükhöz szükséges.
[00:16:53]De én az egyenlősgynek sem vagyok híve.
[00:16:56]Ezt is hozzátettem.
[00:17:00]Aláírom.
[00:17:00]Ottó.
[00:17:00]Nem, nem.
[00:17:00]van bajó, de valahol kéne húzni egy vonalat.
[00:17:05]Ühüm.
[00:17:06]Hogy mit tudom én, 500000 Ft fölött.
[00:17:09]Most az idén nem emelünk, akinek 500 szó több van, mert neki is annyi adnak egy kiló kenyeret, mint annak, akinek 100 talán meg 170000 Ft nyugdíj van.
[00:17:19]Hát én, ha jól értettem, a kormány tervei, amelyek persze még nagyon képlékenyek, és nem is teljesen nyilvánosak, valami ilyesmit is tartalmaz.
[00:17:26]Meglátjuk, hogy mi lesz belőle.
[00:17:29]Hát na, úgy van.
[00:17:29]Majd meglátjuk a gyakorlat az élet majd megmutatja.
[00:17:32]De én tartok tőle, hogy abbó se les semmi.
[00:17:37]Ugyanúgy, mint ahogy hát most olvasom a Facebookon tegnap, hogy már lecseréltem bizonyos bizottságnak a tagjait, akiket ő nevezett ki oda.
[00:17:47]De ez azért volt, mert mert többen államtitkárok, helyettes államtitkárok lettek, és ezért kellett a cserét végrehajtani.
[00:17:54]Na akkor akkor most ebbe kapaszkodjunk bele Ottó.
[00:17:57]Hány minisztérium volt a Fidesz ideiben?
[00:18:02]Igen, hát erre már utaltunk az előző telefonálóval is, hogy nyc ugye, ha jól emlékszem.
[00:18:08]Igen.
[00:18:09]És volt ugye három államtitkár, vagy négy maximum egy minisztériumhoz meg helyettes államtitkár ugyanannyi.
[00:18:17]Most hány minisztérium van?
[00:18:20]14, ha jól emlékszek, ugye?
[00:18:24]16.
[00:18:24]És akkor hány hány minisztéri fizetés van?
[00:18:27]14 a nyolcal szemben.
[00:18:31]Hány államtitkár van?
[00:18:32]Szorozzuk be hattal, mert ahogy hallottam, ugye egy minisztériumbiszhez hat államtitkár.
[00:18:42]Akkor hol van itt takarékoskodás?
[00:18:42]Tessék már mondani nekem.
[00:18:46]Persze, persze még akkor is, hogyha csökkentett fizetést kapnak.
[00:18:49]Hát azért majdnem kétszer annyian lép teljesen igaz Miklósnak.
[00:18:53]Így van.
[00:18:53]Így van.
[00:18:56]Szóval azért gondolkodjunk már egy kicsit.
[00:18:58]És akkor mondják itt a tiszások, hogy ó, hát mink majd takarékoskodunk meg.
[00:19:03]Mondom, álljatok már meg.
[00:19:03]Hát számoljatok már gyerekek.
[00:19:05]Vagy nem végeztetik iskolát?
[00:19:07]Ugyanúgy mint ahogy a Rákosi rezsimben a iskolátlan meg két elemivel lettek TS elnökök.
[00:19:14]És mikor tölték a kukoricát, két kocsival vittek a tsz elnökhöz, eggyel meg a közösbe.
[00:19:21]És akkor szegény TSZ elnök meggazdagodott.
[00:19:28]Mire összevonták 59-ben a kényszer teszösítés során a az a gazdaságokat, akkor ő is tőke erős lett, ugye, mert ő szedte ki a javát abból, ami előzőleg megalakult 52-ben.
[00:19:45]A bocsánat, nincs a lumpen politároknak a az állami fődeket odaadták, azon garázdálkodtak, mert nem gazdálkodtak, garázzdálkodtak.
[00:19:57]Ezt saját magam is láttam, hogy mit műveltek, mert volt a szülői birtok közé beszorulva két kateszteri hold, állami tartalék höld.
[00:20:07]És nekünk is kukorica volt, őnek is kukorica volt.
[00:20:09]Csak a menk az adott vagy 70-80 mászát csövesen.
[00:20:13]Az övék meg adott 30-at, mert ké senki nem foglalkozott vele érdemben.
[00:20:21]Világos.
[00:20:22]Így van.
[00:20:22]Miklós nagyon szépen köszönöm, hogy mindezt elmondta.
[00:20:24]hívjon bennünket máskor is.
[00:20:26]Várjuk nagy-nagy szeretettel.
[00:20:29]Lépjünk viszont tovább.
[00:20:29]És Zsuzsa SMS-ét mondanám el önöknek.
[00:20:33]A buszon három fiatal örvendezett.
[00:20:36]Milyen közvetlenek az új kormánytagok.
[00:20:39]Velük táncolt az egészségügyi miniszter.
[00:20:41]Magyar Péter meg ahogy ült a piával az ablakban, jaj de milyen cuki volt, mondták.
[00:20:47]Nem játsszák meg az eszüket.
[00:20:50]Tragédia.
[00:20:50]Teszi hozzá Zsuzsa.
[00:20:53]És mondok akkor még egyet, bár ezt nem írta alá a küldője sajnálatos módon, de azt írja nekünk, figyeljünk paláveresek, visszataszító, ahogy a paláveres 80 évesek mocskolják a Tiszát, és a műsorvezető csak hallgat.
[00:21:10]Orbán Viktornak rengeteg hibája volt, és Magyar Péternek is van sok jótette is.
[00:21:16]Na, kedves palávesek, van min tehát gondolkodnunk, van min vitáznunk.
[00:21:19]Luca van a vonalban, őt kapcsoljuk.
[00:21:22]Kez csókolom Luca, tessék parancsolni.
[00:21:25]Üdvözlöm.
[00:21:25]Üdvözlök mindenkit.
[00:21:25]Most ehhez a az imént az iméntért szeretnék annyit hozzátenni, hogy a 80 évesek építették fel az országot, ahonnan például a a gyerek a gyerek most nagy hanggal meg metróba meg buszokon kapaszkodhat egyáltalán.
[00:21:44]Nagyon fontos ez.
[00:21:44]Nagyon köszönöm, hogy ezt mondta.
[00:21:46]Igen.
[00:21:46]Tehát itt kezdődik az egész.
[00:21:49]És ez ez volt a a gyalázatos, hogy igen, a gyerek megkapja otthon a családban ugye a a hazaszeretet, az identitást és a többit, de mivel a gyerekek sokkal több időt van, illetve rengeteg időt vannak ugye az oktatásban, akár az óvodá az óvodai oktatástól nézve a felső oktatásig, kutyakötelességük lett volna az oktatási intézményeknek is a gyerekekben ugyanazt az érzést kialakítani, ami sajnos már nem már nem magától értetődő, ami ami az volt 100 éve, az most már nem az.
[00:22:20]És így tanítani a történelmet, és mindent elmondani arról, hogy mit jelent Magyarországon magyarnak lenni.
[00:22:28]És ez az, ami amit senkinek még eddig nem sikerült elérni, hogy valódi oktatás legyen hiteles történelemoktatással, és elmondani minden egyes sarkalatos és szörnyű pontot is, amik bekövetkeztek, és amik idáig juttatták az országot, mert ugye a fiataloknak mi nem tetszik, nem tetszik, hogy el vagyunk, el van maradva Magyarország, hogy nem úgy néz ki az ország, mint Angliában, mint ide-oda, ahova éppen nyaralni mennek.
[00:22:56]Hát ennek előzménye van, és ezt tudniuk kell, hogy itt minden földig volt rombolva.
[00:23:00]Akármelyik érát nézem, Magyarországot földig rombolták.
[00:23:04]Ezt mindig újra kellett építeni a semmiből, mert mi nem kaptunk marshall tervből pénzt.
[00:23:10]Innen-onnan sehonnan nem kaptunk pénzt.
[00:23:13]Az emberek itt saját önerőből kellett, hogy a semmiből újraépítsenek mindent.
[00:23:18]Úgyhogy ilyen tisztelettel kell beszélni a 80 évesekkel.
[00:23:24]Ez ez csak az előzőhöz.
[00:23:24]A másik De én ezt nagyon köszönöm, Luca, mert magam is így gondolkodom, és nem akarok hibáztatni sem szülőt, sem tanárt, de Lucának teljesen igaza van abban, hogy nem mindenki tette ezt úgy, ahogy azt mi jónak és helyesnek tartottuk volna.
[00:23:48]Igen.
[00:23:49]Akkor megkérdezném azt is, hogy melyik magyar honfitársam volt az, aki felhatalmazást adott Magyar Péternek, hogy belemenjen egy olyan brutális 90 billió eurós hadisegélybe vagy segély, amiből gyakorlatilag gyilkológépeket ö lőszereket vesznek, amivel emberéleteket oltanak ki.
[00:24:10]Én meg szeretném kérdezni, hogy melyik konfliktársam az, aki az adójából azért, amiért napon napi szinten dolgozik, vagy a nyugdíjából, amit adózik, azt oda szeretné adni, hogy valamelyik ukrán vagy orosz kölyköt kivégezzék ebbe a pillanatba is, vagy olyan eszközöket vásároljanak belőle, amivel emberi életeket, meg nyilván emberi életeket oltanak ki.
[00:24:33]Én nem adtam erre felhatalmazást, úgyhogy nem is értem, hogy hogy merészelte ezt például meglépni, hogy az amit Orbán Viktor ezt az ajtót próbálta végig zárva tartani, azt most ő fogta és egy elegáns mozdulattal kinyitotta és özönlik be a mély állam özönlik be az annak minden velejárója az Epstein dolgoktól kezdve minden, mert hogyha jól megnézzük, akkor minden erre megy ki.
[00:24:59]a szivárvány tévétől a gender ideológia és minden erről szól.
[00:25:06]Ez ennek a sajnos úgy úgymond sötét oldalnak, mint a mint a még a migráns paktumot ne felejtsük ki.
[00:25:15]Pontosan az is hozzá.
[00:25:15]Tehát minden, ami ami hozzá ilyen járulékos járulékosan hozzá, ezt mind nézzük már meg teljesen józanparaszt ésszel, hogy van van ugye a jó, meg van a rossz ennyire leegyszerűsítve.
[00:25:29]És hogy mik tartoznak a rosszhoz?
[00:25:29]Hát mindaz, amit most Magyar Péter ebbe a két napba elintézett nekünk, minden, ami rossz és szörnyűségbe következhet, az most megtörtént.
[00:25:42]A másik, hogy gyalázza.
[00:25:42]Igen, gyalázza folyamatosan a köztársasági elnök urat, azt az embert, aki az alkotmány, az alkotmányos és a demokratikus rendet őrzi.
[00:25:53]Tehát hogyha ő nem lesz nekünk az egyetlen cérnaszán, akit el fog mozdítani, akkor onnantól kezdve tényleg pokol lesz.
[00:25:59]Ugyanis minden egyes olyan rendeletet, alkotmánymódosítást szentesíteni tud a saját emberével, ahogyan ő azt akarja.
[00:26:08]És hogyha szintén nem kell hozzá akadémikus végzettség, hogy lássuk azt, hogy ez nem demokrácia, ami itt épül, hanem pont az ellenkezője.
[00:26:19]Tehát itt egy személy kezében van a rendőrség.
[00:26:21]most építi le ugye rendőrség az igazságszolgáltatás teljes egészében, ugye a kedves család igazságszolgáltatás rendőrség köztársaság elnök úr elmozdításával a katonaság, a hadsereg mindenfelett ő fog rendelkezni, a média természetesen, ami nagyon fontos, tehát mint mint a diktatúrában, éjszak-korában, amikor az elnököt kell majd hallgatnunk, néznünk a televízióban más nem lesz.
[00:26:48]Luca megenged itt egy SMS-t, mert nagyon ideillik, és én vissza fogom adni önnek ezt az időt.
[00:26:54]Azt írja Szilzvia a perlaki családból: "Mé meggyőződésem, hogy azért kell felmenteni minden fontos közjogi személyt az összes polgármesterrel együtt, mert Magyar Péter nem akarja, hogy belelássanak a tervének a folyamatába.
[00:27:09]nem akarja, hogy bárki is megakadályozza a brüsszeli tervet, például a migrációt, a genderoktatást, valamint a honvédséggel való terveit.
[00:27:16]Mint ahogy Ruszinendi Romusz már mondta, vannak telefonszámai az ukrán vezetéshez.
[00:27:21]Kész tények elé akarja állítani a népünket, ami már visszafordíthatatlan.
[00:27:28]Résen kell lennünk folyamatosan mély riadalommal.
[00:27:31]Szilvia, ezt azért akartam ide közbes szúrni, mert szinte teljesen egyformán gondolkodik Lucával a Szilvia.
[00:27:39]Így van.
[00:27:39]És ez ez egy nagyon veszélyes játszma.
[00:27:41]És nyílt lapokkal játszott Merc, és ezt is tehát mindig mögé kell nézni a dolgoknak.
[00:27:46]Merc világosan elmondta országvilágnak képernyőben, hogy 2030-ig ő meg akarja támadni Oroszországot Európa segítségével.
[00:27:53]Ehhez szüksége van egy EU hadseregre.
[00:27:55]És gyakorlatilag Magyar rázott tegnap, hiszen azt mondta, hogy konszenzuálisan gyakorlatilag megerőszakolható az ország.
[00:28:06]Igen.
[00:28:07]Tehát ez is benne van mindenben.
[00:28:07]Így mondta, mindenben, amit az Európa parlam ott lesz, amikor feladat lesz és segít.
[00:28:17]Pontosan.
[00:28:17]És ebbe melyikünk szeretné a gyermekét az EU hadseregbe küldeni, vagy a férjét, vagy a a szerettét őszintén, melyikünk?
[00:28:25]Merthogy ez lesz belőle.
[00:28:25]Ezek őrültek.
[00:28:28]Kizárólag, ha jól megnézzük, hadiiparra állt a világ.
[00:28:31]És ilyen már volt.
[00:28:33]Megint kikhez ment házalni?
[00:28:33]Hát a csodálatos hatalmakhoz.
[00:28:37]Ráadásul azok, akik trianonisták voltak, vérbíróink voltak, akik elvették tőlünk az ország 70 több mint 70%-át.
[00:28:44]Most elmegy hozzájuk kilincselni a franciákhoz, a németekhez és a többi.
[00:28:50]Tehát atya úristen, hol vagyunk?
[00:28:53]Tehát nem látják, nem látja ezt senki rajtunk kívül.
[00:28:55]Tehát itt, itt sok millió ember van, aki hallgat és csendben van.
[00:29:00]Ezeket könyörgöm.
[00:29:02]Tehát most lesz a trianon, a véres trianoni megemlékezés is.
[00:29:05]Hát ébredjünk már fel, hogy most gyakorlatilag ugyanaz van, csak ő odamegy és még meg is köszöni nekik.
[00:29:14]Hát ma is ott Macronnal, amit művelt, hogy meghívja az 56-os emlékezésre.
[00:29:20]56-ról is könyörgöm, tanítsuk már meg a diákokat arról, hogy mi mi volt 56-ban, és hogy kik kinek adtak, és milyen parancsokat, és hogy egyáltalán hol maradt a segítség.
[00:29:31]Ez fogalmuk nincs róla.
[00:29:33]Tehát én is kérdeztem a fiatalokat.
[00:29:35]Semmit ebből az egészből az az első kérdés, mikor felteszem, hogy na és akkor most tetszik, megváltozott a rendszer.
[00:29:42]A válasz az, hogy miért?
[00:29:42]Ö mer kaptam a meghívómat, mármint a behívó meghívót.
[00:29:49]Aha.
[00:29:50]És akkor azt mondom, hogy hát gyerek, még nem, de hidd el, hogy útban van, folyamatban van.
[00:29:55]Hát tessék, itt van tegnap, tegnapelőtt pontosan erről szólt részt venni a nagy európai háborúba Oroszország ellen.
[00:30:02]Hiszen ha jól megnézzük a világot, mindenki azt csinál, amit akar.
[00:30:07]Itt már nincsenek szabályok, itt már nincsenek szövetségek, itt már semmi nincs.
[00:30:10]A nagy hatalom meg a nagy hal megeszi a kicsit.
[00:30:15]És erről van szó.
[00:30:15]Európa viszont semmit nem tud tenni.
[00:30:18]Most csak kapálózik.
[00:30:18]Azt a pénzt, amit eddig beleölt Ukrajnába, azt vissza akarja kapni.
[00:30:24]És pontosan ezért kell neki Ukrajna, és ezért küldeni halálba.
[00:30:27]Teljesen mindegy.
[00:30:29]Mercnek ugyanúgy teljesen mindegy, hiszen napi szinten vannak tüntetések Merc ellen és az egész politikájá.
[00:30:37]Igen.
[00:30:37]Soha nem volt még ilyen alacsony egy kancellár támogatottsága, mint az övé.
[00:30:42]Napi szinten ké Makronálla ugyanez a helyzet.
[00:30:42]Így van.
[00:30:45]Mi történik?
[00:30:45]Rájuk küldi a rendőrséget, 100-200 embert elvisznek, és viszontlátásra le van nyomva.
[00:30:49]Ennyit ennyit erről a a ugye a sajtó is véleményszabadságról.
[00:30:56]A másikat gyorsan szeretném csak annyit ehhez a szivárványtévéhez és ehhez a gender ideológiához egyetlen egy mondatot és nem nem szeretnék vulgáris lenni, de csak mindenki gondoljon bele abba, legyen szíves, hogy biológiailag, anatómiailag, erkölcsileg és vallásilag és mindenhogyan, akárhogy is nézem, én még mindig felteszem azt a kérdést, hogy emberek a végbelünket mire használjuk?
[00:31:22]És akkor itt be is fejezem, hogy ezen mindenki gondolkodjon el, hogy mire való, hol és hogyan használjuk.
[00:31:25]És akkor például gyermeknemzésre biztosan nem alkalmas.
[00:31:32]Úgyhogy erről ennyit szeretem.
[00:31:34]Luca nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.
[00:31:37]Én köszönöm, hogy meg Nagyon szépen köszönöm a gondolatait, merthogy lesz min gondolkodnunk a műsor végeztével is.
[00:31:44]Nagyon sok megtermékenyítő gondolatot köszönhetünk Lucának.
[00:31:49]Köszönjük szépen.
[00:31:49]Gyorsan mondok egy SMS-t.
[00:31:52]Ö azt írja nekünk Pap György.
[00:31:55]Szerintem a sok jól hangzó és csábító választási ígéret és a sok sötét gyanút gerjesztő hazugrágalmazás és félremagyarázás lelepleződése ellen jelenleg azt teszi és még egyre inkább fogja tenni az átvert hívek kormánya folytatja a bevált hazugságáradatot és ezzel saját farizeus tetteit és árulását igazoló tényekről igyekszik elvonni a figyelmet.
[00:32:22]Most például arról, hogy a háború pénzügyi támogatásának a vétóját feloldotta, azaz arról, hogy lehazudták a brutális tényt, hogy nemcsak van háború, de ennek gigantikus árát az országokra terrelik.
[00:32:35]De a fegyverek árát pedig azok a globalista magánpénzalapok tulajdonosai zsebelik be, akiknek ide delegált ügynökeivel töltötték fel az átvertek kormányát.
[00:32:46]Életrajzuk a ráutaló letagadhatatlan bizonyosság.
[00:32:50]írta nekünk Pap György, és ez is nagyon-nagyon fontos, amit ő írt nekünk.
[00:32:55]Sándor viszont itt van a vonalban.
[00:32:58]Hallgassuk meg.
[00:32:59]Jó napot kívánok, Sándor.
[00:33:01]Parancsoljon.
[00:33:02]Jó napot kívánok.
[00:33:02]Köszönöm, hogy sikerült ébra jutnom.
[00:33:05]Meghallgattam ezt is, azt is.
[00:33:07]Mindenféleképpen a három ország volt, aki nem írta alá ezt a kölcsönt az Ukrajnának.
[00:33:13]Az Csehország, Szlovákia és Magyarország.
[00:33:20]és két országban jól választottak, a harmadik országban meg egy hazaárulót választottak meg, aki azonnal el is adta a hazá Igen, Sándor, csak azt szeretném mondani, hogy ez nem a kölcsön, amiről most én a témát hoztam, hanem arra is volt egy vétó, hogy nem lehet kifizetni az európai országok által összeadott védelmi alapból azokat a fegyvereket, amiket egyes tagállamok elküldtek Ukrajnába.
[00:33:49]És most föloldotta Magyar Péter ezt a vétót.
[00:33:52]Innen kezdve lehet fizetni, mit tudom én, a németeknek azokért a rakétákért, amit odaküldtek ebből a pénzből, ami viszont az európai polgárok pénze ők adták össze.
[00:34:05]A kölcsön az egy másik dolog, de azt is hogy is mondjam, csak abba is beleegyezett Magyar Péter, hogy azt is kapja meg Ukrajna.
[00:34:13]Ez így van.
[00:34:16]Ugyanakkor Magyarország abban nem vesz részt.
[00:34:18]Azt sikerült Orbán Viktornak megakadályozni.
[00:34:24]Mindenféleképpen egyetlen egy biztos, hogy még egy ilyen nyikhaj, pökhendi hazárulót nem találtak volna, mint a Magyar Péter.
[00:34:32]Ezt jól kiszagolták kint az Európai Unió vezetői, és addig ironították, és ezt be hálózták, és megígérték neki azt a számolatlan pénz, mennyiséget, hogy kerüljön ő hatalomra.
[00:34:49]És amikor hatalomra került, még ő is meglepődött azon, emlékszem a választás estéjére, hogy ekkora fölénnyel nyert ő.
[00:34:57]Még ő is kiakadt rajta, ahol lehetett ezek mindent csaltak, hazudtak.
[00:35:00]dobtak.
[00:35:04]Mindennel játszott, minden hangszer.
[00:35:06]Ilyen címeres gazember még egy a földön nincs, mint a Peti.
[00:35:09]Én állítom, hogy Magyarország szégyenfoltja és a legaljasabb ember, aki létezik, mert most a Trianon 2-t beakasztotta teljesen.
[00:35:21]Most Magyarországnak így vége van, mint a botnak.
[00:35:25]Egy olyan ember veri szét, akire rengeteg megtévesztett, elégedetlen ember szavazott ellőtlenségből csak azért, hogy legyen változás.
[00:35:38]És itt van a változás.
[00:35:41]Ennek értelme volt, nem?
[00:35:41]És mennyire keserű lesz ez a pirula, az majd később fog kiderülni, de mindenesetre, hogy amennyi EU-s pénz hazahoz, annak a 18-szorosát veszíti el Magyarország, vagy a 25-összör szélését, az biztos bzoksokba fog kerülni.
[00:36:03]Magyarország letérdel, bejön az AMS, kölcsönök lesznek, minden lesz.
[00:36:06]Itt semmi nem történik, ami normálisan működött.
[00:36:14]Az biztos.
[00:36:14]Ennyire tönkretenni az ország.
[00:36:16]És azért fejezi le a köztársasági elnököt, mert ő ott ül azon a széken.
[00:36:23]Ő azt hiszi, hogy ő a gróf, de őnekén már nem grófnak kell legyen, hanem ő már király.
[00:36:27]És ha király akármit mond, bármilyen hülyeséget beszél, akkor is annak van igaza.
[00:36:31]Ő akar lenni a király Magyarország fölött.
[00:36:34]És ezt a buta nép segítségével ezzel tudta elérni, hogy hova tették az eszüket.
[00:36:42]Szépen felelőten emberek a mai napig nem tudom akárkivel beszéltem ez csak ma.
[00:36:49]Sándor kérdezhetek valamit?
[00:36:51]szokták mondani, hogy adjunk 100 napot, 100 nap türelmi időt, hogy megmutathassák, hogy ők is jót akarnak, hogy ők is szeretik a hazájukat, hogy bebizonyítsák, hogy ők felemelik az országot, nem pedig tönkreteszik.
[00:37:02]Ön mondta, hogy beszélgetett többekkel.
[00:37:07]Nem látják ennek értelmét ennek a türelmi időnek?
[00:37:14]Én azt mondom, hogy minden nappal veszítünk, mert minél tovább van, addig árt, és addig hoz olyan törvényeket, olyan rendeleteket, ami az országot hátrafelé húzza és belöki a sarokba, a francba Románia alatti szintre oda leküldi az országot.
[00:37:30]Nem hiszik el az emberek.
[00:37:33]Én már azért megértem a Rákosi kort is.
[00:37:36]Én emlékeztem arra is, nem semmi volt az a Rákosi, de a Rákosi az egy fikat híva se volt rosszabb, mint ez a gazember.
[00:37:47]Ez egy akkora kíeles gazember, hogy még egy ilyen a föld a hátán nem volt.
[00:37:53]Biztos.
[00:37:53]És ott a barátnője, a Ursula.
[00:37:53]Na az aztán még a valaki.
[00:37:57]És akkor most ezek meddig akarnak hatalmon maradni?
[00:38:00]A Gyurcsán is röhögve mondta azt, hogy hát majd az Orbán Viktor kifizeti.
[00:38:05]Mi fölvettük az AMS kölcsöt, majd jön az Orbán Viktor és kifizeti.
[00:38:09]És az Orbán Viktor tette rendbezt az országot, az egészen biztos.
[00:38:14]Az fizette ki ezeket és akkor húzta el.
[00:38:17]Hát az összes önkormányzat mindegyik csődben volt, a kórházak csődben voltak, minden mindenkit ki kellett húzni a bajból, és most azt vizsgálják, hogy ők mennyit loptak meg, hogy mi lesz majd ezek után elszámolás.
[00:38:30]Hát itt szó nincs arról, hogy azok az emberek tolvajok voltak.
[00:38:36]Annyit senki nem segített az országon, mint a Szító Péter meg az Orbán Viktor.
[00:38:42]Az egészen biztos.
[00:38:42]Ez a két ember úgy fog bekerülni a történelembe, hogy ők voltak a nagyok, akik húzták előre a Magyarországot és fölvilágoztatták.
[00:38:49]Most is le akarsz a le is arad babért ez a senki házi azzal, hogy ment oda és ott tapsolt a futball bajnokságnál.
[00:39:01]Bizony.
[00:39:01]Azt ne felejtsük el, hogy mit összeacsarkodtak a 3,sés fél millióból szerintem legalább 3 millió, hogy miért kell stadionokra pocsékolni a pénzt?
[00:39:11]Miért nem adják ide nekünk inkább?
[00:39:13]Most meg erre büszkék.
[00:39:17]Én egyet tudok mondani, hogy van, aki az orra hegyéig se lát, és van, aki meg előreelát egy hosszú távot.
[00:39:25]És ilyen hosszútávot előrelátó az Orbán Viktor volt.
[00:39:28]É az volt az az ember, aki tudta, hogy minek mi lesz a következménye.
[00:39:35]Én nagyon jól tudom, mert én vállalkozó voltam tulajdonképpen a Kádár rendszerben még, akkor 80-tól voltam én az.
[00:39:44]És akkor én tudom, hogy akkor mik voltak most itt erőködnek ezzel a katával, meg erőködnek a sokféle adóval.
[00:39:51]Hát akkor annyi adót fizettünk, hogy belegebtünk, legalábbis a vállalkozók, rengeteg mindenféle az ember dolgokat kitaláltak úgy, hogy tényleg a megkeresett 100 Ft-ból 160 186-ot vitt el az izé a vállam.
[00:40:07]Hát mi maradt?
[00:40:12]Igen.
[00:40:12]És ez jó volt.
[00:40:12]És most újra ide akarnak visszajutni, vagy oda akarnak visszajutni, ahol az apámékat izélték, kizavarták a munkahelyéről, hogy menjen onnan, és mert ez most már államos itthon van.
[00:40:26]Bizony, bizony.
[00:40:26]Sándor, nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.
[00:40:28]tegye ezt máskor is.
[00:40:30]Várjuk nagy szeretettel és folytatjuk ezt a beszélgetést, de ha most átadjuk Lárinak a szót, akkor még ő is el tudja mondani ebben a órában, hogy mit szeretne.
[00:40:39]Kezicsoklónk Lári, tessék parancsolni.
[00:40:41]Nagyon örülök, hogy sikerült.
[00:40:43]Most vázlatpontokat fogok csak mondani.
[00:40:46]Most jelent meg Piros csíkkal a tévén, hogy kordonbontás után alig több mint két héttel szerszám zuhant egy turista fejére a Kármelitánál, amit a nagyeszű miniszterelnök meg a Dávid fölbontott.
[00:41:11]Hát nagyon nagy baj.
[00:41:11]A mond a mondanivalóim minősíthetetlen, undorító és jogtalan, amit a kormányfőnkel a Sullyok Tamás művel.
[00:41:27]Ő államfő.
[00:41:27]Köztársasági elnök, államfő.
[00:41:30]Köztársasági elnök, bocsánat.
[00:41:30]Igen.
[00:41:33]Igen.
[00:41:33]Hát államfő végül is, mert a kormányfő az a Magyar Péter, aki az hát elég baj.
[00:41:37]Nagyon nagy baj, Petikét.
[00:41:40]El kellett volna felkészítő tanfolyamra küldeni viselkedést tanamból, kulturált beszéddel és olyan illemtan órára, valamelyik egyetem kurzusára, hogy megtanulja, hogy hogy kell a szent házba viselkedni.
[00:42:00]Mi az, hogy a karmelitát megszentségteleníti?
[00:42:05]Mi az, amit a parlamentbe elképzel magáról, hogy ő mindenhova szalad, a cirkuszba szaladgálnak a porondmesterek meg a bohócok?
[00:42:16]Ez ő ennyit, mert nagyon sokat tudnék róla beszélni, de nincsok időm.
[00:42:19]Másik időzítette Párizsba a június 4-i Trianont.
[00:42:25]Én jártam a versáik kastélyba csoportokkal.
[00:42:30]Végigmentem a Tujasoron Versaj épületébe, ahol aláírták, vagy Trianon épületébe, ahol aláírták a szerződést.
[00:42:41]Ottó a sarokba, egy sarokba ki van egy hely jelölve, magyarul kiírva, ide lehet köpni.
[00:42:53]Ez ez volt igaz.
[00:42:53]Az egészségügyi minisztert meg annyira féltettem, hogy a táncikálásába összecsomózza magát azt a jó istenkémet, hogy tudja kibontani.
[00:43:06]Igen.
[00:43:06]Kegyetlen már ő ennek specialistája, hogyha a térdével valami történne, megműjtené magát.
[00:43:12]Lehet.
[00:43:14]Hát körülbelül én is majdnem így járok az isalgiámmal meg a lumbágómmal, amiben most társat találtam magamnak.
[00:43:23]A másik 27 pontból 22-t a Fidesz helyet megcsinálta.
[00:43:30]A legkritikusabb öt pontra már nem volt lehetősége, az pedig hét krumpli, hogy egy rohadt kumma szót nem szólt az Urzulának.
[00:43:44]Rából mind az ötre.
[00:43:44]Nem kell itt vitatkozni.
[00:43:49]Mit kell ezzel foglalkozni?
[00:43:51]Bólintott Balázska, az kész.
[00:43:54]A másik tehetetlenkedik, teszetoszálkodik egy lengyel díjsor vagy katonák előtt.
[00:44:03]Ott azt se tudtam, merre van előre egy lejárata azzal magunkat, hogy ő ennyire onolfobé, hogy még az a az etikettet a a nem jutt hirtelen eszembe, tehát a protokollt, a protokollt tudná, mert azt se tudja az Urzolával és hol egyik nyújtotta a kezét, hun a másikbe végre azért nagy nehezen összetalálkoztak.
[00:44:34]undorító, undorító lejárat mindenkit, lejáratja az országot.
[00:44:38]Én azt várom már, hogy mikor nyal vissza az a rohadt fagyi.
[00:44:46]Láttam a képviselőképit, mikor bejelentette a fizetéscsökkentést.
[00:44:53]Arcukat a kezükbe temették, szájukat húzogatták, Ottó.
[00:44:56]Esküszöm, egyetlen ember nem kapott röhögőgörcsöt.
[00:45:03]Egy se.
[00:45:05]Én meg nem tudom őket sajnálni.
[00:45:08]Hát nem kell őket sajnálni, mert csak 15%, mert lesz nem 40.
[00:45:16]Bizony, ha mindent jól kiszámolunk, akkor humbuk ez is, mint bármilyen megnyilvánulás.
[00:45:21]Igen, mint ahogy ő mondta, hogy humbuk a rezicsökkentés.
[00:45:25]Szóval undormány.
[00:45:25]Undormány.
[00:45:29]Hányingerkeltő erre ott?
[00:45:31]Én úgy érzem, se szó, se értelem nincs már.
[00:45:38]Nincs.
[00:45:39]Hm.
[00:45:40]Ezt jól megkaptuk.
[00:45:42]Jól megkaptuk.
[00:45:42]Megtanítja velünk a magyarok istenit.
[00:45:46]Az biztos.
[00:45:50]Igen.
[00:45:50]Szokták mondani a barátaim, hogy a tiszások ugyanazt kapják ajándékba, mint amit mi kapunk büntetésül.
[00:45:57]Hát nem.
[00:45:57]De nem.
[00:46:00]Én amióta az Antal kormány van, én azóta becsülette dolgoztam, gyűjtöttem cédulákat, ajánlólapokat, aláírásokat gyűjtöttem, menedzseltem, mindent csináltam már az Antal kormány utolsó évében, mikor Boros Péter volt a a köztest.
[00:46:22]Gyorsan, gyorsan mondjári, mert vé gyorsan bekerültem a testületbe és attól kezdve benne vagyok a politikában, és kétszer volt szerencsém Orbán Viktorral személyesen talált.
[00:46:34]És ilyet, ilyet viszont még Kláris se látott, mint ami most van kibontakozóban.
[00:46:39]Hát nem, hát nem.
[00:46:40]Klári, ez a végszó.
[00:46:40]Nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.
[00:46:43]Várjuk máskor is nagy-nagy szeretettel.
[00:46:46]Viszont el kell, hogy búcyúzzak.
[00:46:46]És nem csak Láritól, hanem valamennyi rádióhallgatótól nagyon szépen köszönöm a megtisztelő figyelmüket.
[00:46:51]Holnap is lesz Paláver.
[00:46:53]Addig is hallgassák a Hírefmet.
[00:46:54]Viszont hallásra, viszontlátásra.
[00:46:58]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:47:01]Paláver hangra fel.