Paláver 3. rész - Hír.FM
- A betelefonálók egyöntetűen elutasítják az uniós migrációs paktum kvóta szerinti elosztását, és helyi ellenállás szervezésére szólítanak fel.
- Magyar Pétert diktátornak, demagógnak és nárcisztikusnak nevezik; a TISZA pártot a „BBDDS" (bulalhé, drog, szabadszex, demokrácia tiprás) betűszóval illetik.
- Felháborodást keltett, hogy a köztársasági elnök négyszemközt tárgyalna a miniszterelnökkel; a betelefonálók szerint ez fenyegetésre adhat lehetőséget.
- Több hozzászóló párhuzamot von a jelenlegi helyzet és a kommunista múlt között, különösen a keresztény szimbólumok eltávolítása és a generációs különbségek kapcsán.
- A Fidesz választási vereségét a betelefonálók szerint a 16 év eredményeinek kampánybeli elhallgatása és a fiatalok tájékozatlansága okozta.
- A hétvégi Fidesz-tisztújító gyűléstől új irányt remélnek, bár elismerik a párt hibáit is (pl. vagyonnyilatkozatok pontatlansága).
- Karácsony Gergelyt élesen bírálják, „nyálas szájhősnek" nevezve, aki 2019 óta nem oldotta meg a főváros problémáit.
- A Nemzeti Hitvallás eltávolítását a nemzeti és keresztény identitás elleni támadásként értékelik, és a hallgatók büszkén vállalják magyar hitüket.
„És ha kiderül, akkor egy vidéki hely, egy kis hely, ahol senki nem figyel másképp arra, akkor mi tudjunk róla, osszuk meg egymás között, menjünk oda és mutassuk ki szolidaritásunkat azokkal a helyiekkel, hogy nem fogjuk engedni, ha kell, leállítjuk a gépeket, körbáncoljuk magunkat" – Székely Legény
Részletes összefoglaló megjelenítése
Migrációs paktum és kvóta
A beszélgetés egyik központi témája az uniós migrációs paktum volt, amely a műsor napján lépett életbe. A betelefonálók egységesen elutasították a kvóta szerinti migránselosztást.
Az egyik hozzászóló konkrét német adatokat idézett a migránsok ellátási költségeiről:
„A német adat alapján 3,5 millió és 10-15 millió Ft között van az ellátásuk per év, per fő. Ebben benne van a szállás, ellátás, az egészségügyi hozzájárulás, a különböző oktatások." *
A betelefonáló hangsúlyozta, hogy a migránsok jórészt gyarmatokról érkeznek, Magyarországnak pedig nem voltak gyarmatai, így nincs felelőssége a befogadásukban. A műsorvezető felolvasott egy sms-üzenetet is, amely szerint a migránsokat sorsolás útján kiosztanák a tagállamoknak, de a TISZA-szavazók között senki sem vállalná be a rájuk eső kvótát.
Székely Legény néven bemutatkozó betelefonáló cselekvésre szólította fel a hallgatókat: figyeljék, hol jelennek meg migránsok Magyarországon, és szervezzenek ellenállást.
„És ha kiderül, akkor egy vidéki hely, egy kis hely, ahol senki nem figyel másképp arra, akkor mi tudjunk róla, osszuk meg egymás között, menjünk oda és mutassuk ki szolidaritásunkat azokkal a helyiekkel, hogy nem fogjuk engedni, ha kell, leállítjuk a gépeket, körbáncoljuk magunkat" *
Szerinte ez a téma alkalmas lehet arra, hogy a TISZA-kormány „bele tud bukni", mert a paktum végrehajtása során hibázni fog.
Magyar Péter és a TISZA-kormány kritikája
Több betelefonáló élesen bírálta Magyar Pétert és az új kormányt. László nevű hozzászóló diktátornak, demagógnak és nárcisztikusnak nevezte, aki szerinte folyamatosan provokál és hazudik.
„Valójában egy gőgös diktátor, egy nárcisztikus beképzelt alak, demagóg, ha valaki demagóg, ő aztán bebizonyította, propagandista, nem kicsit." *
„Ha egyszer igazat mond, hát én misét mondatok a lelki üdvéért, ha egyszer véletlenül igazat mond, mert nem hiszem, hogy valahogy rászállna az igazság." *
Ugyanez a betelefonáló kifogásolta, hogy Magyar Péter a parlamentben provokálta Juhász Hajnalka KDNP-s képviselőt, és a Kereszténydemokrata Néppárt önálló indulását sürgette. László szerint a megkeresztelt emberek többsége „pártolótagja" a KDNP-nek, még ha nem is párttag.
A betelefonáló a „BBDDS" betűszóval illette a TISZA pártot, amit így oldott fel: „bulalhé, drog, szabadszex meg lilium és demokrácia tiprás".
Egy másik hozzászóló, Ani felháborítónak tartotta, hogy Magyar Péter leszedette a Nemzeti Hitvallást, és visszatette volna, amit Orbán Viktor korábban kirakott. Ani szerint Magyar Péter Demszky Gábort tekintette példaképének:
„Ő saját maga mondta, hogy Demsky képe volt az ágya fölött." *
Ani kifogásolta Orbán Anita külügyminiszter viselkedését is egy sajtótájékoztatón, amikor az „lehajtott fővel" azt mondta egy újságírónak, hogy a kérdést már megbeszélte a miniszterelnökkel. A betelefonáló nem tudja miniszterelnöknek nevezni Magyar Pétert.
A köztársasági elnök szerepe és a fékek-egyensúlyok
Többször előkerült a köztársasági elnök intézményének kérdése, különösen az, hogy a köztársasági elnök négyszemközt tárgyaljon-e a miniszterelnökkel. A betelefonálók szerint erre semmiképp nem kerülhet sor, mert a négyszemközti találkozó lehetőséget adhat fenyegetésre.
László egy versrészletben foglalta össze üzenetét:
„Őrizd meg országunkat, hallgasd a mi jajainkat, legyél a fék az egyensúly. Diktátor itt ne legyen úr." *
Székely Legény konkrét javaslattal élt:
„A köztársasági elnök, mivel az országot képviseli mind a két oldalt, ezért egy olyan találkozót engedjen csak meg, ahol ott van a Mi Hazánk képviselője, a Fidesz képviselő és a Tisza képviselője." *
Egy sms-üzenet is hasonló álláspontot fogalmazott meg: „a köztársasági elnök ne fogadjon négyszem közt a miniszterelnököt, tanú legyen mellette."
László felvetette, hogy miközben Brüsszel folyamatosan a magyar fék- és egyensúlyrendszert bírálta, a mostani kormány a „legfőbb méltóságoknak az ellensúlyi szerepét" akarja megszüntetni, és „Brüsszel miért nem szólal meg" ezzel kapcsolatban.
Hit, nemzeti identitás és a Nemzeti Hitvallás
A műsorban hangsúlyosan megjelent a keresztény értékek védelme. Az egyik betelefonáló, László részletesen idézett a Bibliából, többek közt Júdás levelét és a Római levél 11. fejezetét ajánlva Magyar Péter figyelmébe.
Elmondta, hogy részt vett mindkét tüntetésen, és a köztársasági elnök mellett is kiállt. Szerinte a jelenlegi helyzet az 1950-es évekre emlékeztet, amikor „kereszt helyett Lenin, Sztálin, jaj Rákosi és a Nagy Vörös Csillagos Sarló kalapácsos címer" volt az iskolákban. Felidézte Sztálin halálának napját 1952-ben, amikor elsősként szirénaszót hallott harangszó helyett.
A hittanoktatással kapcsolatban az egyik hozzászóló elmondta, hogy már az 1960-as években is volt órarend szerinti hittan, és az ő gyermekeinek is be volt téve az órarendbe. Nem érti, miért probléma ez Magyar Péternek, aki szerinte más, fontosabb dolgokkal kellene foglalkozzon – például az intelligencia, etikett és udvariasság tanításával az iskolákban.
A műsor zárásaként a műsorvezető felolvasott egy sms-üzenetet:
„Miért csodálkozunk azon, hogy a nemzeti hitvallásunkat Magyar Péter leszedeti? Mi kitesszük. Mi büszkén vállaljuk, hogy magyarok vagyunk. Mi tudjuk, hogy a hit a legnagyobb erő. Hisszük, hogy a jövendő az igazaké. Így hát haladjunk csak bátran magyarok, hogyha Isten velünk, ki ellenünk." *
Karácsony Gergely és a főváros
Ani nevű betelefonáló élesen kritizálta Karácsony Gergely főpolgármestert, akit „nyálas szájhősnek" nevezett. Szerinte az egész országnak kell hallgatnia Karácsonyt, aki folyamatosan a főváros csődjét vizionálja, miközben 2019 óta nem oldott meg semmit. Hozzátette, hogy Karácsony „ott sérkozik most is Magyar Péter körül", és halasztást kapott október 15-ig valamilyen kötelezettség rendezésére.
A Fidesz választási vereségének okai
Több betelefonáló elemezte, miért veszített a Fidesz. István nevű hozzászóló szerint a legfőbb ok az volt, hogy a kampányban nem beszéltek eleget arról, mit tett a kormány 16 év alatt.
„Hogy lehet az, hogy egyetlen egyszer nem említette meg, hogy tulajdonképpen 2010-ben, mikor átvette a kormányzást, mit tett 16 év alatt?" *
A betelefonáló végignézte a miniszterelnök összes kampányrendezvényét, és úgy látta, csak a „békét akarsz, velünk" szlogenre koncentráltak, ami kevés volt. Szerinte a 25-30 éves fiatalok nem tudják, mi volt 2010 előtt, és nem is érdekelte őket, mert „a buli pénteken" fontosabb volt. A műsorvezető felvetette, hogy az emberek a saját bőrükön érezhették a kormányzati intézkedések hatását, például az ingyenes tankönyveket, a családtámogatásokat, a felújított házakat. A betelefonáló azonban kitartott amellett, hogy többször, akár füzetben is ki kellett volna adni az eredményeket.
Péter nevű hozzászóló a Fidesz hétvégi tisztújító gyűlésébe vetette reményét:
„Azért reménykedem most a hétvégén a tisztújító gyűlésen, azért megalakul az új rendszer, az új felfogás, az új irány." *
Szerinte a fiatalok szeptemberig rá fognak jönni a tévedésükre, mert a saját bőrükön fogják érezni a változások következményeit. Megjegyezte, hogy a Fidesz is követett el hibákat, példaként említve a vagyonnyilatkozatok pontatlanságait. Ugyanakkor hangsúlyozta, hogy a Fidesz „keresztény, családkultúrát képvisel", míg a TISZA célja szerinte az ország tönkretétele és bevándorlók behozatala.
A régi kommunista rendszer párhuzamai
Több betelefonáló párhuzamot vont a jelenlegi helyzet és a kommunista múlt között. László felidézte, hogy tanárként a dicsőséges tanácsköztársaságról kellett tanítania, miközben „külön suttogva" elmondta az igazságot is, ami miatt több iskolából kirúgták.
Ani szerint Magyar Péter „teljesen azt akarja csinálni, ami régen a kommunista rendszerben volt", és felhívta a figyelmet a generációs különbségre: amikor 1989-ben a rendszerváltás történt, Orbán Viktor 25 éves volt, míg Magyar Péter mindössze 8. A betelefonáló szerint miközben Orbán Viktor kizavarta a szovjeteket, Magyar Péter „az ukránokat akarja behozni".
László Petőfi Sándort idézve, „kis változtatással" bírálta Magyar Pétert:
„Sehonnai bitangember ki, hogyha kell szólni, nem mert ott nem mert megszólalni az Ursula mellett, amikor magyarázta a migráns paktumot. Ott hallgatott, mosolygott, aztán nagy nehezen kezet nyújtott." *
Hozzátette Szolzsenyicin szavait is a „hamis kommunistáról": „Minden bűnét miránk fogja, legyen börtönök foglya. Hazugságra, irigységre, gyűlöletre nincs szüksége a magyar népnek."
A Gajdics Ottóval kapcsolatos levél
Ernő nevű betelefonáló elmondta, hogy levelet írt Gajdics Ottónak (a műsor korábbi vendégének) a Hír TV szerkesztőségén keresztül, és most szeretne vele közvetlen kapcsolatba lépni. A levélben erős kritikát fogalmazott meg az új kormányról, „a Gyurcsánynál is gyurcsányibb viselkedésű miniszterelnökről" írva. A műsorvezető közölte, hogy telefonszámot nem adhat ki, de javasolta, hogy írjon a központi email címre.
A betelefonáló egy Gálvölgyi János kabaréra utaló hasonlattal folytatta, amelyben egy „erős és bátor nyúlról" van szó, aki „nemcsak Orbán Viktor fenekébe harapdál", hanem „most már a közjogi méltóságok fenekébe is bele mer harapdálni".
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- A
a miniszter elftárásmenén így hívom provokált ott a erkéen– valószínűleg „a miniszterelnök elvtárs" provokációjáról van szó, a pontos helyszín nem rekonstruálható egyértelműen. bulalhé– a „BBDDS" betűszó feloldásában szereplő szó, jelentése bizonytalan, valószínűleg drog vagy tudatmódosító szer.lilium– szintén a „BBDDS" betűszó részeként, jelentése a kontextusban bizonytalan.Gajdic Ottó / Gajdics Ottó / Vajdics Ottó / Gajdis Ottó / Vajdis Ottó– A betelefonáló és/vagy az ASR többféle alakban írta ugyanazt a nevet, a leggyakoribb „Gajdics Ottó" alakot használom.- A kabarérészlet pontos értelme homályos:
ez az erős jól nem elégszik meg azzal, hogy csak Orbán Viktor fenekébe rabdálja, és csak ott ottassa kötörőre, élesre a betőfogait– valószínűleg „rándalja" helyett „harapdálja", „fentassa" helyett „fentassa/fenje", „betőfogait" helyett „tevefogait/bölényfogait".
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:46]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:00:52]Paláver [zene] hangra fel.
[00:00:56]Jó napot kívánok.
[00:00:56]Folytatódik tovább a Paláver, a Hírtv és a Hír FM közös interaktív műsora.
[00:01:01]Én Szamosi Teamel vagyok.
[00:01:03]Telefonszámunk 061799, SMS számunk pedig 06707953.
[00:01:12]És mielőtt kapcsolnám a következő hívott néhány üzenetet, felolvasnék önöknek, vajon hány tiszta szavazó vállalná be a pártjukra szavazást, hogyha a kvóta migránsokat sorsolás útján ők kapná meg?
[00:01:23]Szerintem nulla lenne az eredmény.
[00:01:23]Mi nem kérünk migránst.
[00:01:25]Más a köztársasági elnök ne fogadjon négyszem közt a miniszterelnököt, tanú legyen mellette.
[00:01:32]Írja nekünk Bék.
[00:01:32]Az Antal kormány alatt a 90-es években már hallottuk az SZDS hangját TGM-től Tamás Gáspár Miklóstól.
[00:01:40]A déli harangszó az a katolikus egyház reklámhangja.
[00:01:43]A Szent Jobb az csak egy húscafat.
[00:01:45]János pápa fején pedig csak egy micisapka van.
[00:01:48]Visszaköszönt a múlt.
[00:01:51]Írja nekünk Hegyvidéki András.
[00:01:54]És hogy mennyibe kerülnek a migránsok?
[00:01:54]A német adat alapján 3,5 millió és 10 15 millió Ft között van az ellátásuk per év, per fő.
[00:02:04]Ebben benne van a szállás, ellátás, az egészségügyi hozzájárulás, a különböző oktatások.
[00:02:10]Tehát ennyibe kerül egy migráns egy évben egy német tehát a német országnak, a német adófizetőknek.
[00:02:18]kérdés, hogy mi nekünk ezt miért is kellene fizetni?
[00:02:22]Lenne úgy, hogy ezek az emberek gyarmatokról érkeznek javrészt, és nekünk nem voltak gyarmataink.
[00:02:29]Tehát megint csak felvetődik a kérdés, hogy nekünk mi közünk van mindehhez.
[00:02:33]Na de máris kapcsolom önöknek Lászlót.
[00:02:35]Jó napot kívánok László.
[00:02:39]Szeretettel köszöntöm kedves tímel.
[00:02:39]Hát mindjárt kapcsolódok akkor önhöz.
[00:02:46]Willkommen kultúr bizony.
[00:02:49]Hát ha ők ezt akarták maguknak ezt főzték, egyék meg.
[00:02:52]Mi megmondtuk, hogy nem kell belőlük egy se.
[00:02:54]Ehhez tartsák magukat, és ne akarják szétosztani most azokat, akiket akikkel nem tudnak mit kezdeni.
[00:03:03]Hát most egy gondolatot, ami komolyabb.
[00:03:08]Az emberiség alapvető bűne, legmélyebb veszélyeztetettsége a gőg.
[00:03:11]Önmagunk vakmerő dicsőítése, amelyben az ember magát az istenség magaslatára emeli, önmaga istene akar lenni, hogy teljes egészében birtokolja az életet és kimerítse mindazt, amit csak kínál.
[00:03:25]Az emberiség igazi fenyegetettsége a fenhéjázó öndicsőítésben van, amely kezdetben oly ragyogónak tűnik.
[00:03:34]Aztán, hogy ez hova vezet, láttuk ugye mondjuk Lucifer esetében láttuk egy-két nagyon nagy menő diktátor esetébe.
[00:03:46]És most is látjuk sajnos én ott voltam mind a két tüntetésen.
[00:03:52]Hát amit a miniszter elftárásmenén így hívom provokált ott a erkéen, hát az csúcs.
[00:03:58]Én tudtam, hogy valami nem stimmel, de hogy ennyire az már fájó.
[00:04:08]A köztársasági elnök úr mellett is ott kiálltunk.
[00:04:14]Írtam egy gondolatot.
[00:04:14]Ha Krisztus él mindig bennünk, szent testének tagja leszünk.
[00:04:18]Osszuk szét most önmagunkat, ízesítsük országunkat.
[00:04:21]Mi vagyunk a világ sója, örök távlatok nyitója, testvéreink vidítója, csak a jóra bíztatója.
[00:04:29]Ezt azért is mondom, egyrészt, mert ugye aktuális ünnepünk volt keresztényeknek, másrészt pedig azért, mert provokálta ugye a nagy provokatőr a parlamentben Juhász Hajnalka KDMP-s képviselőhölgyet, hogy egyszer álljon már ki a KDMP és mutassa meg, induljon önállóan, mutassa meg hány tagja van.
[00:04:50]Én 420 éves vagyok, már elmúltam 420 május 25-én.
[00:04:57]És hát az a véleményem, hogy egy pártnak se voltam soha tagja, de aki meg van keresztelve, annak 80-90%-a, ha nem is KDNP tag, de pártolótag, az biztos.
[00:05:13]Úgyhogy jobb lenne, ha visszavenne egy kicsit a arcából, ha egyáltalán arcnak lehet azt nevezni, ami neki van.
[00:05:20]A köztársasági elnöknek pedig ezt kértük.
[00:05:22]Őrizd meg országunkat, hallgasd a mi jajainkat, legyél a fék az egyensúly.
[00:05:28]Diktátor itt ne legyen úr.
[00:05:30]Mi mindig is betartottuk ezt a fék és egyensúlyrendszert, pedig ezzel vádolt Brüsszel bennünket folyamatosan.
[00:05:37]Ez most most nagyon aktuális, amikor itt meg akarják szüntetni a legfőbb méltóságoknak a ellensúlyi szerepét.
[00:05:46]Nem tudom, hogy miért nem szólal meg Brüsszel.
[00:05:48]Tovább mondom a verset.
[00:05:50]kinek csak a neve Magyarországunknak jót nem akar.
[00:05:52]Kezében a szép trikolor vörösre vált, úgy mint egykor 19-ben láttuk ezt a szép vörös trikolort.
[00:06:00]Meg azóta is ki volt itt téve rendesen a vörös zászló nagyon sokáig.
[00:06:05]Én tanítottam a dicsőséges tanács köztársaságról sajnos.
[00:06:08]Aztán elmondtam úgy külön suttogva, hogy mi is a az igazság.
[00:06:13]Ebbe akkor ez elég veszélyes játék volt, mert ki is rúgtak egy jó néhány iskolából, de sose baj.
[00:06:18]mentem a másikba, ott is elmondtam.
[00:06:20]Na, szóval Szolsenyicin rég leírta, ki a hamis kommunista.
[00:06:26]Minden bűnét miránk fogja, legyen börtönök fogja.
[00:06:28]Hazugságra, irigységre, gyűlöletre nincs szüksége a magyar népnek.
[00:06:33]Jár a jobb sors, Viktor legyen újra soros.
[00:06:37]Most Petőfit idézem kis változással.
[00:06:40]Sehonnai bitangember ki, hogyha kell szólni, nem, mert ott nem mert megszólalni a Ursula mellett, amikor magyarázta a migráns paktumot.
[00:06:50]Ott ott hallgatott, mosolygott, aztán nagy nehezen kezet nyújtott.
[00:06:53]Láttuk, kinek drágább rongyélete, mint a hazabsülete.
[00:06:57]Feleségét lehallgatja, hazáját is elárulja.
[00:06:59]Tanuljon meg félni végre, várni a népítéletre.
[00:07:05]Miniszterelnök elftárás figyelmébe ajánljuk Júdás levelét napi olvasásra.
[00:07:10]Ezenkívül most a római levélből nagyon rövid részt idéznék.
[00:07:13]Ha dicsekednél, tudd meg, nem te hordozod a gyökeret, hanem a gyökér téged.
[00:07:19]Gyakran hallottuk tőle, hogy habár fölül a gája, alül a víznek állja a víz az Úr.
[00:07:25]Na hát ezt így így mondja a Szentírást, hogy nem te hordozod a gyökeret, hanem a gyökér téged.
[00:07:31]Ne léj tehát fönhélyázó, inkább félj, ha ugyanis a természetes ágnak nem kegyelmezett, Isten hátha neked sem kegyelmez.
[00:07:40]Értsd meg Isten jóságát, szigorúságát.
[00:07:43]szigorúságát a vétkesek iránt irántad pedig jóságát.
[00:07:46]Föltéve, ha megmaradsz a jóban, különben téged is lenyesnek.
[00:07:56]Na, ennyi a római levél 11.
[00:07:56]fejezetéből 20-tól a 23-ig.
[00:08:01]Hát nem is tudom.
[00:08:01]Szóval döbbenet, ami most megy itt a volt részem nekem is még mint kis diáknak 50-es években.
[00:08:11]Vigyázva kellett állnunk, amikor apánk meghalt, megszólalta.
[00:08:16]Nem a Harang, a sziréna Szálin, amikor meghalt 52-ben.
[00:08:19]Ott voltam, mint elsős, és ott volt nekünk a kereszt helyett Lenin Szálin, jaj Rákosi és a Nagy Vörös Csillagos Sarló kalapácsos címer.
[00:08:31]Tehát most valahogy ugy a ugyanoda haladunk, mert ugye nem kell hit, nem kell hitvallás.
[00:08:37]Döbbent hallgattam különben Pétert, bizonyos Péter betelefonálót, aki a a kereszténységet cirkusznak minősítette.
[00:08:45]Hát nem tudom hol élt idáig.
[00:08:45]Meg Péter ráadásul tehát ez ez egyszerűen érthetetlen, hogy Biblia eredetű nevekkel.
[00:08:56]Aki a kőszikla tulajdonképpen.
[00:08:56]Jaj.
[00:08:59]Szóval valóban ott voltam, és a a Szűcs Gáborral is beszélgettem, és elmondta, hogy az emberi méltóság tisztelete mennyire fontos, amikor a köztársasági elnök intézményét most embertől függetlenül is, tehát ez semmi méltóságot nem tisztel.
[00:09:14]Tehát a én nem is tudom, hogy hogy szerintem nem Tiszapárt lesz, hanem BBDS-nek hívom én ezt a pártot.
[00:09:22]Legyen benne azért ez is.
[00:09:25]Ez pedig azt jelenti, hogy bulalhé, drog, szabadszex meg lilium és demokrácia tiprás.
[00:09:32]Hát szóval a döbbenet, ami itt megy, mert ez ez már szerintem a józanésznek a határát nagyon átlépte, mert valójában egy gőgös diktátor, egy nárcisztikus beképzelt alak, demagóg, ha valaki demagóg, ő aztán bebizonyította, propagandista, nem kicsit.
[00:09:52]Nagyon ezzel vá vádolta mindig a az újságírókat meg akivel csak találkozott.
[00:09:58]Folyamatosan hazudozó provokatőr.
[00:10:01]Ez a véleményem.
[00:10:01]Ha egyszer igazat mond, hát én én misét mondatok a lelki üdvéért, ha egyszer véletlenül igazat mond, mert nem hiszem, hogy hogy valahogy rára szálja az igazságra.
[00:10:15]László, köszönjük szépen, hogy hívott minket.
[00:10:17]Szerintem tragédia, de remélem, hogy haladunk ebből kifelé, majd kihozanodik az a többség, aki mögötte volt, és lesz ő még kisebbségbe.
[00:10:27]Köszönjük szépen, hogy hívott minket.
[00:10:28]Viszont minden jól csókolom.
[00:10:30]És máris kapcsolom önöknek Anit.
[00:10:30]Jó napot kívánok.
[00:10:32]Ani, halló Ani, halló.
[00:10:37]Halló.
[00:10:37]Itt vagyok.
[00:10:37]Jó napot kívánok.
[00:10:39]Timike, úristen, el vagyok ájulva, hogy beszélt most itt az úriember előttem.
[00:10:43]Nem is tudom, hogy hogy folyamodjak ehhez.
[00:10:46]Tehát én egyszerűen ahogy hallgatom és napi szinten is folyamatosan hallgatom ezt a paláver műsort, olyan jó lenne Timike, hogyha hogyha nem csak az idősek, mint a mi generációnk, akik el tudják mesélni már hónapok óta, nem csak napról napra, hónapok óta, amiket átéltünk, hogy legalább csak egy-kettő fiatal úgy észhez térne, hogy te úristen, mit mondott a Laci bácsi?
[00:11:16]vagy ahogy Miklós bácsi, vagy mit mondott mondjuk nem tudom kicsoda, vagy éppen igaza van, hogy csak valahogy érdeklődne, de mindegy.
[00:11:28]Úgyhogy ezt hiába várjuk, nem fognak ilyeneket mondani, ahogy itt előttem lévő úri ember is elmondta.
[00:11:36]Nagyon szép kommenteket felolvasott, és nagyon megható volt.
[00:11:38]Nem is tudok szóhoz üni.
[00:11:41]Én Timike hayd mondjam már el, hogy tegnapi nappal kapcsolatban nem tudtam bekerülni, de nagyon ügyes volt ott is egy olyan hozzászóló, aki a hitvallással kapcsolatban hozzá akart nyúlni ehhez, amit éppen a miniszterelnök elvtársa, hogy mondta az előttem levél, én se tudom őt sajnos miniszterelnöknek hívni, mert nekem ő ő nem.
[00:12:08]Tehát akkor, amikor a hitvallásról beszél, én azt mondom, hogy a hittant azt mindig és mindenkor tanították.
[00:12:14]Én akkor, amikor 5960-ban, 1960-ban elsős voltam.
[00:12:21]Nekünk órarend volt a hittan, és ma is van hittan oktatás, hiszen én nekem mind a három gyerekem órarendbe be volt téve a hittanoktatás.
[00:12:32]Nem értem, hogy mi ezzel a probléma, hiszen hiszen teljesen más dologra kellene most figyelni Magyar Péternek.
[00:12:41]Például mink még azt is tanultuk, higgyel Timike, hogy az intelligenciát, az etiketet, az udvariasságot, a köszönést, a buszon az ülés átadást én belevertem a gyerekeim fejébe, hogy le ne merjél ülni, ha egy időset meglátsz a buszon.
[00:13:01]Ezt kellene bevezetni az iskolába.
[00:13:04]Nem az, hogy a hatodik-nyolcadik osztályt megszögtetni, meg nem kell hittan tanítani.
[00:13:12]És miért kell nekünk egyáltalán azzal foglalkozni, meg hallgatni az egész országnak, hogy mit mond például karácsonykor vagy karácsony Karácsony Gergely.
[00:13:24]Mi köze az egész országnak ahhoz, hogy a fővárosban mi a probléma?
[00:13:29]Miért cél mindig a pofája, hogy ő már megmondja előre, hogy jövő héten már csőd lesz?
[00:13:34]Miért kell ezt mindenkinek hallgatni?
[00:13:38]Nekem ehhez semmi közöm nincsen.
[00:13:40]Egy nyálas szályó, aki folyamatosan előre tudja, hogy mi lesz jövő héten, és ott sérkozik most is Magyar Péter körül, és kapott már halasztást október 15-ig, fizesse be, amit kell, és csinálja azt, amit 2019-től semmit nem csinált.
[00:13:56]Miért nem oldja meg a közgyűlésen?
[00:13:59]azért van mindenkinek megvan a saját kü kerülete.
[00:14:05]Nekem is megvan a saját megyém meg a faluba polgármester, és tudom, hogy hogyan és mit kell csinálni, és bizalommal tudok hozzáfordulni, mert megoldja a problémákat.
[00:14:15]A nevez a nemzeti hitvallás pedig felháborító.
[00:14:22]És én örülök annak, hogy a Dr.
[00:14:22]Orbán Viktor miniszterelnök urunk, ő már újra visszarakta azt, amit levett magyar Péter, és akkor gondolkozzon el azon, hogy őnek is ott van a három gyereke, és nem tud egyszerűen Úr Jézus elé járulni, mert én is keresztény vagyok.
[00:14:41]De mi ez az őrület?
[00:14:44]Hát azért ez az ember tényleg felháborítja, meg egyébként is akkor, amikor ő most az Orbán miniszterelnök urat szapulja, azért számoljuk már ki, ő egy nagyon ügyes gyerek volt annak idején.
[00:15:00]Magyar Petike, csak azért hozzá akarok szólni, akkor amikor 1989-ben rendszerváltás volt.
[00:15:08]Hány éves volt ez az Orbán Viktor?
[00:15:11]Hány éves volt?
[00:15:11]Ő meg számolja ki, hogy akkor, amikor ő 25 éves volt, és a szovjeteket kizavarta, ki mer ő állni, hát az ukránokat akarja behozni.
[00:15:22]Nem az, hogy kizavarja, ő még akkor hány éves volt?
[00:15:25]Nyolc.
[00:15:25]Hát álljunk már meg.
[00:15:28]Hát ő most teljesen azt akarja csinálni, ami régen a kommunista rendszerben volt.
[00:15:34]Mi ezt tudjuk.
[00:15:36]A fiatalok sajnos nem tudják.
[00:15:40]Hát most már kapizsgálják majd, de majd biztos, hogy rám fognak jönni akkor, amikor ez a rendszerváltás volt.
[00:15:48]Remélem, hogy emlékeznek arra az emberek, hogy hogyan lehetett kizavartni a szovjetiket.
[00:15:53]És nem az oroszok voltak a rosszak akkor az ukránok.
[00:15:56]Nem is volt nevük akkor.
[00:15:59]Csak utána nevezték ki őket, mert most már Oroszországban meg Ukrajna azelőtt Szovjetunió volt.
[00:16:05]És én nagyon szépen kérem azokat az embereket, hogy akkor amikor majd gondolkozni kell azon, hogy most mire meg kire választottak, akkor ezt nagyon-nagyon rosszul fogják majd megélni.
[00:16:23]Akkor amikor Magyar Péternek az volt a szívfájdalma, hogy Orbán Viktort most el kell takarítani, nézzen akkor föl az ágya fölé.
[00:16:33]Ő saját maga mondta, hogy Demski képé képe volt az ágya fölött.
[00:16:40]Igen.
[00:16:41]Ő volt a [torokköszörülés] példaképe.
[00:16:43]Hát komolyan mondom, nem születték a pofájáról belől.
[00:16:45]Én nem tudom egyszerűen őt miniszternek nevezni.
[00:16:49]felháborító felháborító, amit ez az országgal akar tenni.
[00:16:58]Mikel, én most tényleg el akartam csak mondani ezeket, ami ki van írva, ez ez, hogy még most is pofátlanul hazudozik, ma van 12e és nem áll ki akkor, amikor Orbán, Anita elé odamennek és megkérdezi, hogy mi van most, és mit csinál, mint külügyminiszter, és akkor megy lehajtott fővel, és egyszerűen az emberek pofá pályába belemondja, ezt már megbeszéltük a miniszter úrra, miniszterelnök úrra.
[00:17:34]Most komolyan mindenképp kirugdos.
[00:17:34]Mi lesz ebből?
[00:17:37]Mi lesz ebből?
[00:17:37]Hát persze igen.
[00:17:40]Izgalmas időszak elé nézünk.
[00:17:42]Ani, köszönjük szépen, hogy hívott minket.
[00:17:45]Én is köszönöm szépen, hogy tudtam beszélni.
[00:17:49]Már is kapcsolom önöknek Ernőt.
[00:17:49]Jó napot kívánok Ernő.
[00:17:54]Ez itt csóklom.
[00:17:57]Láttam íme, ahogy ahogy Gajdic Ottó volt a vendége a Paláver hangolóban, és Gajdics tanár úrral én nagyon régóta szerettem volna a kapcsolatot fölvenni, [horkantás] de nem tudtam az email címét, hogy hogy lehetne hozzá közelebb jutni.
[00:18:18]Ezért a ezért a televízió szerkesztőségén keresztül levelet írtam neki [horkantás] majdis.
[00:18:34]És fölolvasnám a levelet.
[00:18:37]A az tisztelt szerkesztőség az alábbi levelet Vajdics Ottó úr részére küldöm.
[00:18:50]Tisztelt szerkető úr, a levél így így szól: "Tisztel szerkesztő úr!
[00:18:57]Bármikor kapcsolatot tudna teremteni a Fidesz képviselővel és minden döntéshozóval.
[00:19:05]Kérem, hogy a két alábbi levelemet ismertesse és adja át nekik.
[00:19:09]Előre is köszönöm segítségét.
[00:19:16]20265ó 17 oráza.
[00:19:16]Na mostan az első levél, mert két levelet is küldtem a szerkesztőségen körtül.
[00:19:23][horkantás] Első levél így szól: 20265 hó 13-án megalakult Magyarország új kormánya.
[00:19:38]A gyógysánynál is gyurcsánnyabb viselkités miniszterelnök kiválogatta hozzáhasonló farzáusi minisztereit.
[00:19:50]Már legalább ezt is megtudtuk.
[00:19:50]Kérdés, hogy mit várhatunk tőlük.
[00:19:55]A Gyurcsán már 2006-ban bemutatta a főpróbát.
[00:20:02]A levél folytatódik egy olyan kabaré műsorral, amit Gálvölgyi Jánostól tudok.
[00:20:15]Gálvölgyi János a egy bátor nyúóról szól ez a kabari, a Gálbölgyi János kabaréra.
[00:20:24]Ez az erős jól nem elégszik meg azzal, hogy csak Orbán Viktor fenekébe rabdálja, és csak ott ottassa kötörőre, élesre a betőfogait.
[00:20:36]Most már ott tart, hogy nemcsak bátor és erős, de ez mellett még vakmerő is.
[00:20:39]A [horkantás] közgyzogi méltóságok fenekébe is bele mer haragdálni.
[00:20:49]Nagyon remélem, hogy egy, legalább egy lesz olyan köztük, aki nem volt ott az állatok tanácskozásán, és nem tud róla, hogy a gyúl a legerősebb állat.
[00:21:01]Na ez így van.
[00:21:01]Na most pontosan hát van a levél folytatva, amit elküldtem Gajdics tanár úr részére, de nem tudom, hogy ez a levél kezébe került-e.
[00:21:18]Ezért szeretném a telefonszámomat elküldeni Gajdis Ottó úr részére, [torokköszörülés] és akkor fölvenném vele a kapcsolatot, mert azért, hogy hogy a békemenettel valamikor megmentettük a magyar kormányt a támadásoktól és a hát a teljes összeomlásul gyakorlatilag, És most is egy új taktika köl, ami hasonlít a békemenethöz, de ezt Gajdis Ottóval szeretné megosztani.
[00:21:57]Ezért kérném, hogy Gajdics Ottóval önt közvetlen kapcsolatban van gondolom, hogy az email címét vagy esetleg a telefonszámát küldje el én nekem az én nem adhatunk ki senkinek telefonszámát.
[00:22:18]Azt kéne, hogy értsem meg.
[00:22:19]Ha Gajdis Ottó úr részére Vajdis [torokköszörülés] Ottóval ön megbeszélni, akkor esetleg ő próbálkozza meg akkor, amikor ottól lesz majd itt a Paláverben felvenni vele a kapcsolatot.
[00:22:32]Minden minden szédán próbálkoztam eddig vele, tehát sose kerültem be a műsorba egyszer se azóta.
[00:22:39]Pedig minden szédán akkor akartam mindig csak bekerülni.
[00:22:44]Ühüm.
[00:22:45]vagy írjon neki ugye a központi email címre, és hát hogyha eljutott hozzá, eljutott, nagyon sok emailt kapunk mindannyian.
[00:22:51]Elnézést kérünk, hogyha valakinek nem tudtunk válaszolni, de tényleg nagyon sok email jön.
[00:22:56]Hát ez nagyon megértem témő a tej, de hát [torokköszörülés] ön személyesen, ha tanálkozik, vagy így beszél vele, és akkor esetleg vagyis ottak említsem meg ezt.
[00:23:09]Jó ja, Ernő Kerste.
[00:23:09]Rendben.
[00:23:09]Köszönöm szépen, hogy hívott minket.
[00:23:12]Viszontásra.
[00:23:13]Én is nagyon köszönöm, hogy szóba álltak vele.
[00:23:17]Viszonthárásra.
[00:23:18]És máris kapcsolom önöknek székely legényt.
[00:23:20]Jó napot kívánok.
[00:23:23]Jó napot kívánok.
[00:23:23]Tetszik hallan?
[00:23:24]Tökéletesen.
[00:23:26]Szuper.
[00:23:26]Na, az első dolog, amit mondanék, hogy valóban a valaki hallja, a köztársasági elnök, mivel az országot képviseli mind a két oldalt, ezért egy olyan találkozót engedjen csak meg, ahol ott van a Mihatán képviselője, a Fidesz képviselő és a Tisza képviselője.
[00:23:45]Másképp semmi színe az ne jöjjön le, mert ezt képes megfenyegetni, és azt ha más is hallja, akkor már nem fogja nem tudja meg megtenni ezt.
[00:23:51]Tehát ezt érdemes eljuttatni.
[00:23:53]A médiának van lehetősége.
[00:23:55]A média be tudja k jutni a a sajtot a a kormány a köztársaságának a sajtóirodájába.
[00:24:01]El kell küldeni és ezt jelezni kell, hogy a nép ezt akarja, hogy ne üljön le semmiféleképpen személyesen négyszem közt, mert négy szem közthez képes bármivel.
[00:24:09]A másik téma mától életbe lépett ugye a migráns migrációs paktum.
[00:24:18]És azt hívom fel mindenkinek a figyelmét, hogy próbáljunk figyelni, mert valahol meg fog jelenni a dolog, hogy megjelenik, építkeznek, bármi történik, vagy valami ki fog derülni.
[00:24:27]És ha kiderül, akkor egy vidéki hely, egy kis hely, ahol senki nem figyel másképp arra, akkor mi tudjunk róla, még osszuk meg egymás között, menjünk oda és mutassuk ki szolidaritásunkat azokkal a helyiekkel, hogy nem fogjuk engedni, ha kell, leállítjuk a gépeket, körbáncoljuk magunkat, akármit, ugyanazt, mint a ligetben meg tudták csinálni, azt mi is meg tudjuk csinálni.
[00:24:51]Vagyunk annyira erősek, vagyunk annyira okosak.
[00:24:53]És hogyha egyik helyen el tudjuk érni, hogy akkor ne legyenek ott, akkor lehet, hogy elviszik egy másik helyre, tovább megyünk és így végigszámítjuk az országot, mert ez a migrációs faktum, ha nem fog úgy sikerülni, ahogy magyarnak, ahogy ő szeretné, meg ahogy az unió szeretné, ez egy olyan téma, amibe könnyen bele tud bukni.
[00:25:13]Tehát egyszerűen már ideileg lehet, hogy nem fogja bírni, fog hibázni valószínű.
[00:25:19]Tehát ezt most ki kell használni, hogy mindenütt figyeljünk, ha valaki azt mondja, hogy lát repülőt leszállni.
[00:25:25]A médiának most főleg a a patriótáknak legyen fontos az, hogy utána járni, megnézni, elmenni.
[00:25:32]Ez egy olyan dolog, amivel még egy fél évet sem kell várjunk, és elérhetjük azt, hogy visszaszerzük az országunkat.
[00:25:39]Én én én amikor a választásoknak a másnapja is volt, azt mondtam, ez az ember nem fog tudni kormányozni sokáig, mert nem az az ember, aki képes konfliktusokat kezelni, képes kompromizumot kötni, bármire is képes lenne.
[00:25:55]Ez egyelőre csak fenyegetőzik, és ezt azért kell minden téren szembenni, minden akaratával, ami főleg nem az ország érdekeit szolgálja, mert az annál jobban ki fogja borítani.
[00:26:08]És ha kiborítja, azt látni fogják azok a szavazók, nem a csőlátású tisztásuk, mert azokat lehet, hogy nem kell foglalkozni, hanem nagyon sok olyan szavazónak, aki tőlünk ment el, mert jobbat várt, és rá fog jönni, hogy sokkal, de sokkal rosszabbat kapott.
[00:26:21]Ezért mindenre oda kell figyelni.
[00:26:23]Kövessük a híreket, halljuk, hogy mit mondanak a szomszédba, nézzük, hogy ott vannak-e, mert meg fognak jelenni, mert nem lehet bezárni őköt.
[00:26:29]Lehet, hogy az lesz, hogy bejut beteszik egy helyre, ott fölgyújtják a a parkaracokat.
[00:26:32]Erről kell hallani, mint ahogy külföldön csinálják.
[00:26:37]Tehát ki kell deríteni, mi van vele, és akkor azt nyilvánságra kell hozni, mert senki ne ez egy olyan téma, amibe valószínű egy tisztás sem örülne, hogy az ő házának a közelébe esetleg odaköltődnek, mert ugyanúgy tudja ő is, hogy ez ebből baj lehet, főleg úgy, hogyha szabadon kell legyenek, tehát nem lehet bezárni őket, mert elvileg nem lehet bezárni.
[00:26:56]Na, szát a lényeg, hogy menjünk utána, figyeljünk és próbáljuk egymást én is tájékoztatni.
[00:27:02]A Facebookon is küldtem mindenhova egy ilyen levelet erről a dologról, amit most mondok önöknek, hogy mindenkinek ott legyen a tudatába.
[00:27:10]Mostantól, minden nap, minden órában folyamatosan figyelnünk kell mindent, mert itt ezzel meg tudjuk őket fogni.
[00:27:16]A másik dolog, az egy utolsó dolog, hogy van a hírtévében meg máshol is olyan ember, aki Fidesszel kapcsolatban van, sőt Fideszes.
[00:27:26]Ne az legyen, hogy nem tudjuk átadni az információt, mert most nem ennek van a helye.
[00:27:31]Beszélni kell, el kell juttatni a vezetőségnek, amit a az az emberek akarnak.
[00:27:36]Meg kell hallani a szavukat, mert az volt a probléma, hogy nem hallotta meg senki a szavát az embereknek, amikor még be is telefonáltak.
[00:27:42]Tudom, hogy sokaknak van, meg sokan bejelengeznek, meg hívják és izé, nem lehet mindent, de valamilyen szinten ezt próbálni kell tudatosítani, hogy a vezetőség tudja, hogy az emberek mit szeretnének, mert mert nincs az, hogy azt mondja az ember, hogy átadok egy információt, de nem tudom megkapja, hogy olyan nincs.
[00:28:00]Van a hírtévében olyan ember, aki Fideszes, vannak neki ott a telefonszám, az az összes telefonszámhoz még az Ormánt is fel tudja hívni.
[00:28:07]Tehát egyszerűen közvetlen kapcsolatban van mindenkivel.
[00:28:10]Át kell adni minden információt, hogy tudjanak az emberek segíteni, mert ők is próbálnak segíteni, mert nem a kormánytól várunk el most mindent.
[00:28:18]Mi is ott akarunk lenni, mi is ott akarunk segíteni akarunk, de akkor hallják meg a szavunkat.
[00:28:22]Ez a legfontosabb.
[00:28:24]Köszönöm szépen.
[00:28:26]Köszönjük szépen Székely Legény, hogy hívott minket viszont hallásra.
[00:28:28]És itt van velünk a vonalban István.
[00:28:30]Jó napot kívánok.
[00:28:32]Kencsolom drága ti Kenny Csolkov.
[00:28:34]Üdvözlök mindenkit, aki hallgatja a rádiót.
[00:28:37]Én már háromkor jelentkeztem, úgy szerettem volna elmondani a gondol.
[00:28:42]Nagyon sok hívónk van.
[00:28:42]Igen.
[00:28:45]Na mindegy.
[00:28:46]Kedves Ta, egy kicsit eltérek a témáktól.
[00:28:49]Jó.
[00:28:51]Az a helyzet, hogy nagyon sokat gondolkoztam én két hónap alatt, és rájöttem, hogy miért veszítettem veszítettük el, mert mi veszítettük el, nem a csak a Fides a választásokat.
[00:29:05]Egy rengetegen utálják a Fideszt, de egy csomó ember, aki megszedte magát palotákbalnak, azok is mer nem érdekli őket.
[00:29:14]Van ezek a nem is tudom már megnevezni őket, hogy kicsodák.
[00:29:20]Egyszerűen nem akarták a Fideszt tovább látni.
[00:29:24]És én meg azért bosszankodok már a választások óta, hogy a miniszterelnök urat végignéztem minden egyes állomásán.
[00:29:33]Hogy lehet az, hogy egyetlen egyszer nem említette meg, hogy tulajdonképpen 2010-ben, mikor átvette a kormányzást, mit tett 16 év alatt?
[00:29:47]Egyszerűen az, hogy gáztároló vagy az aranykészlet 30os a családok mit tett?
[00:29:54]Mit tett a családok?
[00:29:54]Mit tett a nyugdíjasok?
[00:29:56]Mit tett az országént?
[00:29:56]Ezek mit fognak tenni?
[00:29:59]Könyörgök.
[00:30:02]Tulajdonképpen itt vesztette, hogy ezzel nem foglalkozott.
[00:30:04]Kiírták, békét akarsz velünk.
[00:30:07]Az kevés volt.
[00:30:07]Annak a fiatalnak, aki már 35 éves, annak fogalma nem volt.
[00:30:13]Vagy aki 20-25 éves, annyit nem fizetett adót, nem is tudta.
[00:30:20]Ezeket nem érdekelte.
[00:30:22]De ha az érdekelte volna, ha megtudja, hogy mi történt itt 16 év alatt, hát egyszerűen megáll az eszem.
[00:30:27]Ezek mit fognak csinálni?
[00:30:30]mindenkit kirúgnak, akit úgy gondolnak, hogy Fideszes volt.
[00:30:35]És azt mondja egy 25 éves, 30 éve se tudja, hogy 2010-be, az elmúlt 2010 előtti nyolc évben mi történt.
[00:30:45]Egyszerűen nem is érdekelte őket.
[00:30:45]A buli pénteken, jaj olyan alig vártam pénteket.
[00:30:50]Menjen a buliba, hogy Magyar Péter bújon át a láva közt.
[00:30:52]Semmi más valót.
[00:30:55]Szóval én nagyon le vagyok, nagyon le vagyok törve.
[00:30:58]Azóta se tudtam észheérni a választások óta.
[00:31:02]Az oka, hogy nem beszélt a Fidesz arról, hogy mit tett 16 év alatt.
[00:31:08]Ide el nekem, Tinike, itt van még?
[00:31:12]Igen, hallgatjuk.
[00:31:15]Az az igazság, hogy nem beszélt arról.
[00:31:17]Arról beszélt hó, aki békét akar, az velünk van.
[00:31:19]Ez ez ez kevés volt.
[00:31:19]Erről kellett volna beszélni, mert én minden egyes állomáson megnéztem a miniszterelnök urat.
[00:31:26]Nekem úgyis ő lesz, mert ő az én miniszterelnököm, mert az óriások nyomába a tört csak beleesett meg.
[00:31:35]Ez tört, ezek a járás, a szeme, a tartása.
[00:31:39]Nem miniszterelnők.
[00:31:43]Hát nem, nem csak én mondom, 93-bedje, adjak egy idézetet mondjak el kell tereddet professzor úrtól.
[00:31:50]Azt mondta professzor úr, mikor riporter kérdezte, én úgy látom, Magyarország felemelkedése Orbán Viktor miniszterelnöksége alatt lesz.
[00:32:03]És higgyel, kérem, higgyel, drága Tibike, hogy ez igaza volt.
[00:32:07]És mikor meghalt professzor úr, amúgy nem mondom meg, hogy ki volt a professzor, mert úgyse tudják ezek a fiatalok, a 40 év alattiak.
[00:32:17]Én tudom, mert én nagyon tiszteltem a professzorunnak.
[00:32:20]Úgy gondolom, ön is tudja, hogy ki volt.
[00:32:26]Szóval ezt akarta mondani, hogy itt volt a hibája a Fidesznek.
[00:32:28]Nem foglalkozta 16 éve.
[00:32:31]Mit tettünk?
[00:32:31]Szégyelte-e, vagy mit csinált?
[00:32:34]Nem tudom.
[00:32:34]Hát azt nem kellett szégyelni.
[00:32:37]A családokat, a nyugdíjasokat, a fiatalokat, az anyákat, mindenkit, akit csak tudott.
[00:32:43]De ön szerint az, hogy valamit elmond, hogy mit csináltunk, és az aközött mi a különbség, hogy érzik a saját bőrükön, hogy az a család látja, az a gyerek, hogy apa-anya dolgozik, és előre jutnak, hogy fel van újítva a házuk, hogy meg tudja venni a legújabb telefont, hogy el tudnak menni nyaralni, hogy a legújabb ruhákban járhat, hogy ingyen van a tankönyv és a többi.
[00:33:06]Tehát a saját bőrén tapasztalhatta.
[00:33:09]Ezeknek az embereknek, akiknek a saját bőrén tapasztalja, mondhat az ember bármit.
[00:33:13]Ők nem nem ez volt a bajuk, mert ez nekik jár.
[00:33:15]Ők egyszerűen utálkoztak, és csak bárki, csak ne az Orbán legyen.
[00:33:23]Hát rengetegszer elmondta akár Takács Péter, akár a többi politikus, hogy mennyi minden van.
[00:33:26]Igen, még többet kellett volna, lehet, hogy még többet kellett volna ezeket akár a közösségi médiában elmondani, csak sajnos azt a szavazóréteget, akik ők, akiket ők alkottak, ez nem érdekelte.
[00:33:39]De higgy el nekem, hogy azért csak egy pár embert megfogott volna, hogy miben volt ez az óság?
[00:33:44]Hát csődben volt.
[00:33:44]Én tudom, mert én a 80 évet letöltöttem, drága Tiliká, én tudom, hogy mi volt.
[00:33:48]Én tudom, hogy mi volt az egész meg ne felejts el.
[00:33:53]Tudom.
[00:33:53]Tehát, hogy elmondhatjuk még ezt így háromszor is, meg ötször is, csak sajnos a választói emlékezet pedig rövid, és ezzel nem tudtunk mit kezdeni.
[00:34:03]Sajnos nem tudja, azt se tudják, hogy három évvel ezelőtt mi volt, nem hogy 20 évvel vagy 16, az meg már a múlt.
[00:34:06]Hát az kit érdekel.
[00:34:08]Ez a probléma, a fő probléma.
[00:34:12]Azért kellett volna elmondani újra a fiatalokra.
[00:34:15]Elmondtuk, sokszor elmondtuk, beleröhögtek az arcunkba.
[00:34:17]Kísértem, kísértem a miniszterelnök úr, összes beszédit végighallgattam.
[00:34:23]Ezt nagyon hiányoltam.
[00:34:25]Nagyon, de nagyon hiányoltam.
[00:34:28]Hát de minden alkalommal elmondta, hogy mennyi mindent adott a családoknak ott a helyi a régióban is, hogy mennyi mindent fejlesztett a kormány, mit adnak a családoknak, a gyerekeknek.
[00:34:39]Egyszerűen nem hallották meg.
[00:34:39]Én egy füzetbe adtam volna ki az országba mindenkinek, hogy jusson el.
[00:34:43]Lehet, hogy nem olvasta volna el csak fele, de az a fele rázavazott volna.
[00:34:48]Biztos vagyok benne.
[00:34:50]Ezt ezt én nem tudom megemészteni, még mai napig se rendesen.
[00:34:55]Na így van.
[00:34:56]Van sok munka még előttünk.
[00:34:58]István, köszönjük szépen, hogy hívott minket.
[00:35:00]Viszonthallásra.
[00:35:01]Csak ezt akartam mindenképpen elmondani szépen.
[00:35:05]Köszönjük.
[00:35:05]Viszonthallásra.
[00:35:05]És itt van velünk a vonalban Péter.
[00:35:07]Jó napot kívánok Péter.
[00:35:10]Kevés csókolom kedves cím és hallgatók és kellemes hétvégét.
[00:35:14]Hát ugye az a helyzet, hogy azért én se találom önmagamat április 12-e óta, de azért én reménykedem most a hétvégén azért a tisztúító gyűlésen azért megalakul az új rendszer, az új felfogás, az új irány.
[00:35:33]És úgy gondolom, hogy azért nem kell itt áskálódni, hogy mostan ők 70%-on és mi 20%-on, mert ez nem valós én szerintem.
[00:35:42]És a fiatalok nagyon hamar rá fognak jönni.
[00:35:45]Én szerintem már szeptemberig rá fognak jönni, hogy valójában mekkorát tévedtek, és akkor majd utána lehet újból egy mér mérést csinálni.
[00:35:54]Ugye visszatérve itt a migrációs dologgal, evvel a migrációs paktumba, én úgy gondolom, hogy ezt tudomásunk kell venni, hogy ez egy eléggé csúnya politikai játék.
[00:36:06]És úgy ahogy ön is mondta, hogy a fiatalok nem emlékeznek, hogy ugye mi volt ezelőtt három éve.
[00:36:11]Hát nem hogy három éve, lehet, hogy egy évvel se, de amikor az ember a saját bőjei fogják megérezni, akkor majd fognak emlékezni.
[00:36:20]Ezek a fiatalok, akik most jelen pillanatban a Tiszára szavaztak, azok azok az Orbán rendszer alatt nőttek föl.
[00:36:28]Az Orbán ugye a a Fidesz is követette el hibát, mert hibátlan ember nincs a világon.
[00:36:34]Ugye ezt lássuk most ugye a az adóbevallás, vagy a micsoda nem adóbevallás, hanem a vagyon vagyon vagyonigazolás, vagy hogy mondják ezt a vagyon amit a a politikusoknak kellett most leadni.
[00:36:51]Vagyonilatkoz van vagyonnyilatkozatok, hogy ugye ott is tévednek, hát egy házat hogy lehet eltéveszteni, nincsen kastélyom.
[00:36:58]Szóval azért ne gondolja senki azt, hogy ez a csapat tévedhetetlen lesz, vagy ez a csapat tökéletes lesz.
[00:37:05]Ez a csapatnak az a célja, hogy ezt az országot tönkretegye.
[00:37:10]Ezt az országot meg kell semmisíteni.
[00:37:12]Ide bevándorlókot fognak hozni, és ez ellen senki nem fog felszólni, mert a nép már nem lehet jó formán kimenni.
[00:37:17]És én abban bízok, hogy a Fidesz ugye hétvégén azért most már megtíszítja magát, új erőre kap.
[00:37:24]És ugye, hogy az Orbán Viktor miniszterelnök úr is ugye egy évig vállalta az elnökségi tiséget, azért egy évén szerintem bőven elég lesz arra, hogy a Fidesz újból megerősödjön, és az emberek újból fölébredjenek.
[00:37:37]A Fidesznek is voltak hibái, és szerintem minden kormánynak, de egyet ne felejtsünk el, hogy azért a Fidesz azért egy keresztény, egy család kultúrát képvisel.
[00:37:51]az, hogy voltak ezek a ezek a ugye ezek a mitugrász, amiből ő is ugye ez a Magyar Péter létrejött ebből a a pedofília ügyből, én úgy gondolom, hogy hát nem hiszem, hogy hogy bárki a homlokára rá van írva.
[00:38:07]És azért látom itt a tévében is szokta, nem tudom mely csatornán adták, hogy van egy srác, akik ilyen kis 13 éves lányok profileket csinálnak, ilyen kamu Facebook profilképeket, és hogy megnyi jelentkező van.
[00:38:26]Hát kérdezem önt és minden egyes embertől mondjalá meg őszintén, hát hogyha ilyen emberek vannak, hát hogy lehet őköt kiszűrni egyáltalán?
[00:38:36]Sehogy.
[00:38:36]Itt lehet bármilyen tesztet csinálni, meg bármit, mert nem lehet kiszűrni.
[00:38:42]Ezek az emberek egy nagyon okos, nagyon rafináltak és nagyon nagyon hízelgők, amit a gyermekekre direkt rá vannak állva.
[00:38:49]Nagyon nehéz ez.
[00:38:52]olyan világot élünk sajnos, hogy tényleg a gyermekek már nem lehet kihajtani az utcára jöt, hanem az okostelefon a kezükbe, a számítógép, a tév meg anyám kíja, de az utcára nagyon nehéz kihajtani őket, hogy mindenki játszani, ismerkedni, beszélgetni satöbbi.
[00:39:09]Szóval itt kezdődnek a problémák, hogy a gyermekektől el kéne most ugye a telefont is ugye el fogják törölni az iskolába, azt mondja, a telefont nem vehetik el a tanárok.
[00:39:20]Tehát megkérdezem, hogy hát mi lesz akkor ott már megint tiktokozás meg Facebookozás meg mik lesznek ott megint fölrakva?
[00:39:27]Hát szóval megint visszafele fejlődni.
[00:39:31]Egyet ne felejtsünk el, amit kihagyunk mindig a számításból, hogy a fiatalok mindig valami ellen lázadnak.
[00:39:35]Nem valami ellent vannak, valami ellen lázadnak.
[00:39:39]Egydig ugye az Orbán kormány ellen lázadtak a jó ellen.
[00:39:42]Mindazt ami jóságot, amit kaptak, az ellen lázadtak.
[00:39:46]Most ha majd elkezd csökkenni az a sok juttatás, amit kaptak, na majd akkor biztos vagyok benne, hogy ki fognak menni az utcára.
[00:39:53]Kedves Tia, az én családom, az én családom több kárt szenvedett az, hogy megbukott a a Fidesz figyel, mint bárki.
[00:40:02]És én akkor is ott vagyok, hogy a Fidesz mellett ki kell állni.
[00:40:05]Mi ilyenek vagyunk, mi székelyek, hűséges típusúak vagyunk, és nem ugrálunk.
[00:40:11]És ezt sem értem, hogy van ez a ez a miniszter államminiszter, vagy mit tudom én, amelyik az SZDS-nél volt meg mindenhol volt, hogy hogy működik-e egy ilyen ember és egy pártrendszer, hogy egyik pártból kiesik, utána átmen másik pártba, és utána a harmadikba és utána addig ameddig miniszter lesz.
[00:40:30]Én ezt nem értem az egészen, hogy hogy működik ez a rendszer, ez a ez a képmutatás, mert én egyebet nem tudok mondani.
[00:40:38]És ez ami most folyik jelen pillanatban semmi más, csak egy úszítás.
[00:40:43]Orbán Viktor miniszterelnök, amit csinált, azt mind meg fogják semmisíteni, azt mind meg fogják el fogják törölni, és ők újat csinálnak, mintogyha ők olyan okosok lennének.
[00:40:56]Egy a baj, hogy túl nagy kárt fogunk fizetni, merthogy bejönnek a migránsok a szétszik.
[00:41:03]Ez már legyen ez a végszó.
[00:41:06]Köszönjük szépen, hogy hívott minket.
[00:41:08]Kívánok visszahllásra.
[00:41:10]Viszonthallásra és hogy pozitívan zárjuk a mai napot is.
[00:41:12]Miért csodálkozunk azon, hogy a nemzeti hitvallásunkat Magyar Péter leszedeti?
[00:41:17]Mi kitesszük.
[00:41:17]Mi büszkén vállaljuk, hogy magyarok vagyunk.
[00:41:21]Mi tudjuk, hogy a hit a legnagyobb erő.
[00:41:22]Hisszük, hogy a jövendő az igaz.
[00:41:25]Aké.
[00:41:25]Így hát haladjunk csak bátran magyarok, hogyha Isten velünk, ki ellenünk.
[00:41:29]Írja nekünk Bajusz Kati.
[00:41:29]Én köszönöm szépen önöknek a mai megtisztelő figyelmet is.
[00:41:33]Ne feledjék, hogy holnap is lesz paláver.
[00:41:35]Írjanak nekünk, hívjanak minket.
[00:41:37]Holnap Círják mi kollégám várja majd önöket.
[00:41:39]És én azt kívánom önöknek, hogy legyen csodálatosan nagyon szép hétvégéjük.
[00:41:45]Viszontlátásra, viszont hallásra.
[00:41:48]Paláver, a Hír FM és a HírtV interaktív műsora.
[00:41:51]Paláver, hangra fel.