Paláver 2. rész - Hír.FM
- Volt állami gondozottak és nevelők vitatják a szőlő utcai vádak hitelességét, szerintük a fiatalt politikai célokra használták fel.
„Annyira el vannak kényeztetve a gyerekek... Kispécéztünk egy dolgozót, és akkor azt vagy kirúgattuk, addig mentünk" – István
- A gyermekvédelmi intézményekben szigorú átvilágítási folyamat zajlott, a dolgozókat nonstop ellenőrizték, és a gyermekek gyakran alaptalan vádakkal éltek.
- Magyar Péter parlamenti viselkedését a hozzászólók alpárinak, uszítónak és miniszterelnöki tisztséghez méltatlannak minősítették.
- Szilvia, volt választási bizottsági elnök felvetette a választási csalás lehetőségét, mivel az érvénytelen szavazatok számát sehol nem hozták nyilvánosságra.
- A TISZA Párt kampányát „kreált ügyekre" építettnek nevezték, amely a bosszú és a gyűlöletkeltés eszköze.
- Béla bácsi hangsúlyozta, hogy a szőlő utcai intézményben bűncselekményeket elkövető fiatalok voltak, de jogi úton kell az ügy végére járni.
- Orbán Viktor külföldi sajtótájékoztatóján nyújtott teljesítményét többen dicsérték, szemben Magyar Péter stílusával.
- A társadalom megosztott a TISZA-elnök viselkedését illetően: sokan tapsikolnak neki, ami a hozzászólók szerint aggasztó.
Részletes összefoglaló megjelenítése
A szőlő utcai ügy és a gyermekvédelmi intézmények működése
A műsor egyik központi témája a szőlő utcai (Szőlő utcai) gyermekotthonnal kapcsolatos botrány volt, amelyet a TISZA Párt a választási kampányban használt fel. Több hozzászóló is személyes tapasztalatai alapján vitatta az ott történtek hitelességét.
István személyes története
István, aki állami gondozásban nőtt fel, részletesen beszámolt arról, hogyan működik a gyermekvédelmi intézményrendszer. Elmondása szerint a gyerekek gyakran „kitalálják három-négy ilyen kis hülye gyerek, hogy kivel cseszzenek ki" – akár nevelővel, tanárral vagy igazgatóval. Mivel a gyermekvédelemben „a gyereknek van mindig igaza", így történhetnek meg alaptalan vádak.
„Annyira el vannak kényeztetve a gyerekek, annyira jó dolguk van, mert én ott éltem 18 évig, én az engem az állam nevelt föl. Én ott éltem köztük annyira jó dolgunk volt, hogy semmire nem volt dolgunk. Kispécéztünk egy dolgozót, és akkor azt vagy kirúgattuk, addig mentünk, vagy fegyelmivel elküldték, vagy áthelyezték egy másik intézménybe." *
István azt is elmondta, hogy saját maga is „kapott popont", amit utólag megérdemeltnek tart, de akkor rosszul esett neki – „szaladtam az igazgatóhoz, hogy ez engem megvehet és nézze meg. És nem is ő vehet meg, hanem megverettem magam. Meg vágjál szembe, hogy legyen monoklim. Na, így működik az állami gondozás."
Véleménye szerint a szőlő utcai ügyben érintett fiatal (akit „Balok Sanyikának" vagy „Balónak" nevezett) egy „megtört, befolyásolható ember", akit politikai célokra használtak fel. Kiemelte, hogy a fiatal egyszer már vissza akarta vonni állításait, mert nem volt bizonyítéka, majd hirtelen mégis a nyilvánosság elé állt – ezt azzal magyarázta, hogy „se apja, se anyja, mint nekem, hát így rá lehet hatni az emberekre, lelkére, akár pszichológiailag, akár anyagilag".
„Ez egy poligrápos vizsgálatot nyilvánosan fizesse ki az állam, fizesse ki a Pócs úr, mert nagyon rendes a képviselő úr, és nevezze meg nyíltan, hogy ki az a Zsolti bácsi és ki szembesítsék vele." *
A javítóintézeti tapasztalatairól szólva hangsúlyozta: „a Szőllő utcában olyan fegyelem van, és jól mondta az a befogadónevelő, hogy ott 8-10 kamera lát egyszerre. Motozás, hát az egy fiatal korúak börtön. Oda nem mehet be egy politikus, meg én bemegyek az utcáról, hát ez nem úgy működik."
Szilvia, a volt gyermekotthoni nevelő
Szilvia a Béke Gyermekotthonban dolgozott hosszú évekig, és megerősítette, hogy a gyerekek „borzasztóan" viselkedtek, „annyira el vannak kényeztetve". Elmondta, hogy a gyerekek állandóan szökésben voltak, a bérletüket még aznap eladták, ezért kénytelen volt csak fénymásolatot adni nekik.
„Amikor először ez kidobban, vagy kirobbant ez az ügy, akkor én abban a pillanatban mondtam, hát ez nem igaz, ez csak hazugság." *
Ő maga „kiszerette belőlük a jót" – ölelgette, simogatta a gyerekeket, ami szerinte hatásos módszer volt.
A választási csalás gyanúja
Szilvia – aki korábban választási bizottsági elnök volt – felvetette a választási csalás lehetőségét is: „sehol egyetlen egy helyen nem szól, nem mondták el, hogy mennyi volt az érvénytelen szavazat, és anélkül nincs választás." Szerinte a szavazatszámlálásnál még nincs csalás, de „onnantól utána már lehet".
„Ha megnyerte volna most a Fidesz, én Fideszes vagyok. Ha megnyerte volna, itt olyan cirkusz lett volna, mert már előtte összehívták a az utcára a az embereket a baló vagy a izé magyar Péterék. És borzasztó. Hát az hihetetlen, hogyha ottan mi nyerünk, ott szétverték volna Budapestet." *
Mária, a csecsemőotthoni dolgozó
Mária csecsemőgondozóként dolgozott, és részletesen beszámolt a gyermekvédelmi intézményekben zajló átvilágítási folyamatról. Elmondása szerint „csak az intim szféránkat nem érintette" a vizsgálat: ellenőrizték a jövedelmet, a nyaralót, az autót, a családtagokat, a lakás méretét. Kilenc gyermek jutott egy csoportra, egy gyerekre negyedóra állt rendelkezésre a tisztába tételre, etetésre, öltöztetésre.
„Délután 4 óráig volt orvos, de mikor éjszakás műszakban voltunk... 12 órában éjszaka nappal nonstop. Tehát arra, hogy mi leüljünk vagy éjszaka aludjunk, esély nem volt. Föl kellett még éjszaka is költeni az alvó gyerekeket időre pontosan, hogy egyenek. És ellenőrizve voltunk." *
Az átvilágítás során még a szomszédokat is megkérdezték az életformájáról, és pszichológiai vizsgálaton is részt kellett vennie. Aki nem felelt meg, azt elbocsátották.
Béla bácsi jogi és társadalmi elemzése
Béla bácsi felhívta a figyelmet arra, hogy a szőlő utcai intézményben olyan fiatalok voltak, „akik az életkoruknál fogva börtönbe nem mehettek el, tehát magyarul bűncselekményeket követtek el". Ugyanakkor hangsúlyozta, hogy velük szemben sem lehet embertelenül viselkedni.
„Én azt szeretném, hogy végre hatóságilag, rendőrségileg, bíróságilag, jogilag, mindenféle formában jussanak el ennek az ügynek a végére, és terítsék ki az ország nyilvánossága előtt azokat az embereket, akik ebbe felelősségük van, bűnnel követő, mert ez bűncselekmény." *
A műsorvezető hozzátette: „annyi reményünk van, hogy oda-vissza mindenki följelentett mindenkit, a hatóságnak kötelessége innen kezdve vizsgálatászák ki, mert ezért tartjuk őket."
Magyar Péter viselkedése a parlamentben és a közéletben
A hozzászólók szinte egyöntetűen elítélték Magyar Péter parlamenti és közéleti viselkedését, amelyet alpárinak, miniszterelnökhöz méltatlannak tartottak.
Imre véleménye
Imre szerint „ilyen kormányfőnk még nem volt, hogy úgy ül be a parlamentbe, mint egy lumpen kocsmába". Külön kiemelte Magyar Péter és Orbán Balázs viszonyát:
„Ahogy ő viselkedett legutóbb Orbán Balázssal, azért a viselkedésért egy útszéli kocsmából kihajították volna. Körülbelül az biztos. Ott nagy pofozkodás közepette kivágták volna francba az utcára." *
Imre szerint Magyar Péter „egyhez ért: az uszításhoz, a hergeléshez. Egy értelmes mondata nincsen. Csak a hergelés és az uszítás." Hozzátette, hogy „ezért is örült neki a spekulánsok, Soroséktól kezdve, hogy ez a hülyeséget tudja mondani. Ez szónoknak nagyon jó."
Szilvia felháborodása
Szilvia különösen sérelmezte, ahogy a TISZA képviselői a Fideszesekkel beszélnek: „lebűnözőznek naponta bennünket, pedofilnak, hazugnak, mindennek elhordanak. Azt kikérem magamnak." Felvetette, hogy „össze kéne fognunk és föl kéne jelentenünk őt".
Mária kritikája
Mária részletesen felsorolta a parlamentben tapasztalt viselkedési formákat: „aki kiül a parlament ablakába pezsgőzni, dohányozni, engedi a fiataloknak, hogy buszon táncoljanak, hogy a metró tetejére fölmásszanak". Szerinte „az országház az a Magyarország példaképe. Az a ház, ahol a nekünk jó törvényeket kellene meghozni, és nem ilyen undorító alpári módon viselkedni."
Kitért arra a jelenetre is, amikor Magyar Péter és kísérete felkereste Sulyok Tamás köztársasági elnököt: „a szőke hölgy, mert a nevüket se tudom, nem is akarom tudni, aki azt sem tudja, mikor fölszólal, de aki állt a Magyar Péter mögött... és nevet és teliszájal röhög, hogy nem tudja, hogy most két perce van, vagy hány perce van arra, hogy válaszoljon."
„Olyan ártatlan embereket tesz utcára, akik évtizedekig dolgoztak, mint a mentőszolgálatnak a vezetője, tiszteletes, becsületes módon, és hogy ezt az embert nem tudja senki megállítani. Fölháborító. Egyszerűen az lesz, hogy a nép mi fogjuk megállítani." *
A műsorvezető megjegyezte: „amikor a múlt időt használt arra, hogy meg akarta buktatni, le akarta mondatni, el akarta távolítani, ne használjunk múlt időt, még mindig ezt akarja, csak nem találja rá azokat az eszközöket, amelyekkel Brüsszelnek is megfelelően végre tudná hajtani."
Béla bácsi történelmi párhuzamai
Béla bácsi a parlamenti fegyelem teljes hiányára hívta fel a figyelmet: „minek van ott az elnök, amikor nincs annyi hatásköre, hogy ez hát mert elvonja tőle Magyar Péter, hát rákiabál, hogy mit csináljon." Felidézte a „hadházi" esetét is, amikor a képviselő molinót tett ki, és az ülésvezető elnök „kivezett a hadházit, összeszedette vele a molinót és kivezett".
„Senki nem úgy születik, hogy ő parlamenti képviselő lesz. Senki nem úgy születik, hogy miniszterelnök lesz, netán miniszter lesz. Tehát ide fel kell nőni. Nem az iskoláról beszélek én, mert lehet 152 diplomája, ha közben olyan sötét, mint az éjszaka." *
Béla bácsi párhuzamot vont a Háború és béke jeleneteivel: „amikor ottan pezsgőznek és utána dobják be a pezsgős poharakat a kandalóba... eljutottak odáig, hogy ezek ugyanúgy viselkednek, mint az akkori nem törődöm gazdag úri osztály a cári birodalomba."
A migránspaktum és a nemzetközi helyzet
A paktum végrehajtásának kérdése
Több hozzászóló is érintette a migránspaktum témáját. István (a második) felvetette: „nem tudjuk, hogy Magyar Péter mikor mond igazat, amikor azt állítja, hogy ide aztán soha be nem teszi egy sem a lábát. Vagy amikor ott áll Ursula von der Leyen mellett, aki pedig azt mondja, hogy ezt a paktumot bizony-bizony minden egyes uniós tagországban egyformán végre kell hajtani."
Egy korábbi SMS-üzenet is utalt erre: „Magyar Péter már régen megegyezett Weber elvtárssal, hogy a migránsokat beengedi."
Az osztrák példa
Az egyik hozzászóló Ausztria példáját hozta fel: „én sajnálom az osztrákokat, hogy ide jutottak, de bizonyos szempontból önmaguk tehetnek róla." A félelem szerint ha a migránsok bejönnek, „akkor majd itt is eljön ez az eset, ami Ausztriában, hogy majd Mohamedekkel lesz tele az iskola".
Orbán Viktor és a Fidesz megítélése
A németországi sajtótájékoztató
Többen dicsérték Orbán Viktor külföldi fellépését. Imre szerint „végignéztem a brüsszeli, tehát az igazi kormánynak a mind Orbán Viktor sajtótájékoztatóját... értelmes, normális minden választ adó embert lát az ember egy odavalót, egy igazi politikust."
Ezzel szemben az egyik SMS-író azt írta: „Orbán Viktor karakánsága tetszett. Nem hiszem, hogy ő is szó nélkül hagyná ezt a stílust."
A Fidesz-kormány gazdasági eredményei
Egy Gábor nevű SMS-író felidézte: „1998-ban az akkori Fidesz kormány emelte fel az akkori 25000 Ft-os minimálbért 40000-re, majd utána 50-re. Jól tette a Fidesz, hogy távolkelet felé nyitott. Ezek a kínai autógyártó cégek simán lemossák minden téren az európai gyártókat. Ez fáj Ursuláéknak annyira."
Szilvia a Fideszről és a választási eredményről
Szilvia büszkén vallotta magát Fidesz-szavazónak: „én Fideszes vagyok. Ha megnyerte volna, itt olyan cirkusz lett volna... ha ottan mi nyerünk, ott szétverték volna Budapestet."
A TISZA Párt és a választási kampány értékelése
A „kreált ügyek" természete
A műsorvezető többször is hangsúlyozta, hogy a szőlő utcai és bicskei ügyek „kezdettől fogva bűzlik, és látszik rajta, hogy kreált, csinált, nem őszinte, tele van hazugsággal." Egy másik hozzászóló szerint „ez az évszázad legnagyobb politikai bűncselekménye, amit elkövettek".
A Fidesz-képviselők helyzete
Egy SMS-író azt írta: „csak pislogok, amikor látom, hogy a Fideszes országgyűlési képviselőket ez a nyikhaj egyoldalúan tegezve, gyalázza és ez szó nélkül marad."
Szilvia megjegyezte: „nagyon örülök neki, hogy nem ment be a parlamentbe sem a Lázár, sem a Szijjártó, és kívánok neki egészséget, és hogy az Orbán se ült be. Szerencsétlen Gulyás Gergőnek el kell viselni ezt a mindennapi provokációt."
A választási ígéretek és a valóság
Mária szerint „nézze ottól két hónap eltelt, 1000 meg 100 ígéretből semmi nem valósult meg". A műsorvezető pedig úgy fogalmazott: „a Fidesz oldalakon, mert én Fidesz szavazó vagyok, én büszke vagyok erre. Nem érdekel, hogy erre ki mit mond, hogy gyaláz, hogy szid, hogy átkoz."
A parlamenti fegyelem és az eskü kérdése
Béla bácsi hosszasan elemezte a parlamenti eskü jelentőségét: „mi van az esküszegőkkel, mert ugye régen az eskü után ott volt, hogy Isten engem úgy segéljen... esküt tettek azok a parlamenti képviselők is, akik kimentek az Európa Unióba, és utána azt mondják, hogy hát nekünk az a jó, hogyha Magyarország nem kapja meg a pénzt, mert Magyarországot jól meg lehet szívatni."
A politikai tisztogatás és a bosszú
A „bosszú" motívuma
Az egyik hozzászóló (a második István) kifejtette: „ezeknek minden álmuk az volt, hogy valamilyen módon bosszút álljanak, mert az ami most történik a kicsi hazánkban, ez a gyűlöletkeltés és a bosszú." Hivatkozott Földi Lászlóra is, aki szerint „előbb jön a gyűlölet és utána jön a bosszú, és az irigységgel kezdődik".
A köztársasági elnök elleni támadás
Mária különösen felháborítónak tartotta „amit a köztársasági elnökünk ellen tettek", és hogy „olyan embereket akartak börtönbe juttatni, és olyan embereket akartak lemondatni, akiket igenis a helyükön kellene hagyni".
Az 1956-os párhuzam és a békemenet
A második István felvetette: „nehogy úgy járjunk, mint az 50-esen, mert kinézem ezekből, hogy ugyanazt megcsinálja, mint a gyávák. Tehát esetleg kimegyünk az utcára, rendeznénk esetleg egy nagy békemenetet." Javasolta, hogy ismert emberek – például a műsorvezető, Lomnici Zoltán, Bayer Zsolt – szervezzék meg ezt a megmozdulást.
„Én emlékszem, hogy repkedtek a gumigolyók az Erzsébet-en. Világos? Itt csináljuk meg. Nem kell félünk. Ne, ezt akarom mondani, nem kell féljünk." *
A társadalmi megosztottság
A műsorvezető és több hozzászóló is reflektált arra, hogy a társadalom jelentős része támogatja Magyar Péter viselkedését. A műsorvezető szerint „vannak legalább ennyien, akiknek meg ez tetszik, akik azt mondják, hogy ó, milyen jól csinálja, hogy odamondott, ó milyen aranyos volt, ahogy ott pezsgőzött az ablakba."
Imre is megerősítette: „ez rengeteg fiatalnak, sőt még értelmiséginek is tetszik. Tapsikolnak neki, lájkolják a bejegyzéseit meg a róla szóló videókat."
A Pócs János-féle feljelentés és a jogi következmények
A műsorban többször utaltak Pócs János sajtótájékoztatójára és az általa tett feljelentésre. Az egyik hozzászóló szerint „most nagyon kíváncsi vagyok, hogy tudja-e Pócs János igazolni azt, ami jogos-e az ő feljelentése, mert ugye most a Magyar Márton is visszatámadott." (A szövegkörnyezet alapján itt valószínűleg Magyar Péterre vagy a TISZA egy másik képviselőjére utaltak.)
Egy SMS-üzenet így fogalmazott: „Pócs János sajtótájékoztatója, remélem ébresztő lesz a tiszásoknak."
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „Balok Sanyika" / „balok milyen bangó vagy baló" – a szövegkörnyezet alapján a szőlő utcai ügyben érintett fiatalra utaló eltorzult névalak, a pontos név nem rekonstruálható.
- „hadházi" – a parlamenti molinós akció kapcsán említett név, feltehetően Hadházy Ákosra utalhat, de az átiratban csak „hadházi" formában szerepel.
- „Overflára" – egy hozzászóló említette, feltehetően valamilyen szervezet vagy személy nevének torzulása, a kontextusból nem rekonstruálható pontosan.
- „Ungarise Péter" – SMS-ben szereplő névalak, feltehetően Magyar Péter torzult változata.
- „Wberelvtárssal" – SMS-ben szereplő kifejezés, valószínűleg Manfred Weberre utalhat.
- „Gulyászmarci” – a szövegkörnyezet alapján valószínűleg egy TISZA-közeli személyre utaló eltorzult név.
- „a poponról beszél” / „Otó úr, én is kaptam popont” – a szövegkörnyezet alapján valószínűleg testi fenyítésre utaló kifejezés, de az ASR pontatlanul rögzítette.
- „proizvest” – Gulyás Gergellyel kapcsolatban említett kifejezés, feltehetően „provokáció” vagy hasonló szó torzulása.
- „csipolla” – Magyar Péterre használt gúnynév az átiratban, pontos jelentése bizonytalan.
- „a gyógysán” – az 1956-os párhuzam kapcsán említett kifejezés, feltehetően „gyávák” vagy hasonló szó torzulása.
- „Mirácsi” – a műsor végén említett név, a kontextusból nem rekonstruálható.
- „Bezugov” – a Háború és béke kapcsán említett név, feltehetően Bezuhov karakterre utal.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:59]Palá A HFM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:01:05]Paláver hangra fel.
[00:01:11]Jó napot kívánok.
[00:01:11]Köszöntöm a Hírtelevízió nézőit és a Hír FM rádió hallgatóit.
[00:01:15]Folytatódjék a Paláver.
[00:01:15]És mivel a Hírtelevízió nézői látják a témákat, néhány SMS-sel szeretnék kedvet csinálni önöknek a hívásokhoz és az SMS-ekhez.
[00:01:26]Azt írja nekünk Joli Szegedről, Pócs János sajtótájékoztatója, remélem ébresztő lesz a tiszásoknak.
[00:01:33]Ungarise Péter nárcisztikus én mindig jelen van, úgy hiszi, mindent, bármit megtehet.
[00:01:42]Aggasztó, hogy ilyen ember áll az ország élén.
[00:01:44]írta teát Joli.
[00:01:44]Iboja pedig a következőt mondja, hogy Magyar Péter már régen megegyezett Wberelvtárssal, hogy a migránsokat beengedi.
[00:01:57]Még azzal is nyomatékot ad írásának Ibolya, hogy azt mondja, addig álljon két lábon, míg ennek az ellenkezője nem bizonyosodik.
[00:02:04]Ez kellett a tiszásoknak.
[00:02:07][torokköszörülés] ámítak ö és amit hoztak nekünk, azt pedig szíveskedjenek elfogyasztani.
[00:02:16]És még egyet gyorsan azt írja nekünk Gábor, hogy csak pislogok, amikor látom, hogy a Fideszes országgyűlési képviselőket ez a nyikaj egyoldalúan tegezve, gyalázza és ez szó nélkül marad.
[00:02:31]Orbán Viktor karakánsága tetszett.
[00:02:33]Nem hiszem, hogy ő is szó nélkül hagyná ezt a stílust.
[00:02:39]Annál is inkább, mert az elmúlt 16 évre büszke lehet a Fidesz.
[00:02:42]1998-ban az akkori Fidesz kormány emelte fel az akkori 25000 Ft-os minimálbírt 40000-re, majd utára 50-re.
[00:02:52]Jól tette a Fidesz, hogy távolkel távolkelet felé nyitott ezek a kínai autógyártó cégek simán lemossák minden téren az európai gyártókat.
[00:03:03]Ez fáj úrsuláéknak annyira írta tehát Gábor.
[00:03:07]István viszont itt van a vonalban, őt szólítjuk.
[00:03:10]Jó napot kívánok István.
[00:03:12]Parancsoljon, figyelünk önre.
[00:03:16]Tiszteletemó úr, felszerkesztő úr, mi vagyunk a kamionosok.
[00:03:20]Üdvözlöm.
[00:03:21]Nézök páros.
[00:03:21]Már egyszer beszéltünk.
[00:03:23]Hallgatjuk.
[00:03:25]Én a szőlő utcai portrányhoz szeretnék hozzászólni, ugyanis én állami gondozásban fel, és ismerős ez a helyzet, amit ez a Balok Sanyika csinált.
[00:03:37]Ugye itt van.
[00:03:40]Ó, ja, hallgatjuk őt.
[00:03:40]Ő mondja folyamatosan.
[00:03:41]Én szólok, ha nem hallom önt.
[00:03:44]Jó, rendben.
[00:03:44]És igazándiból úgy működik ez az egész dolog, hogy kitalálja három-négy ilyen kis hülye gyerek, hogy kivel cseszenek ki.
[00:03:53]Csúnyát nem szeretnék mondani, nevelővel, tanárral, igazgatóval.
[00:03:59]És akkor arra rállnak.
[00:03:59]És ugye mivel a gyermekvédelem olyan Magyarországon, hogy a gyereknek van mindig igaza, így így ezáltal történnek meg ezek a alaptalan vádak.
[00:04:10]Ühüm.
[00:04:10]És én mondtam a kolléganőmnek, mikor kiderült ez a szőlő ügy meg a bicskei ügy, hogy ez nem igaz.
[00:04:16]Annyira el vannak kényeztetve a gyerekek, annyira jó dolguk van, mert én ott éltem 18 évig, én az engem az állam nevelt föl.
[00:04:26]Én ott éltem köztük annyira jó dolgunk volt, hogy semmire nem volt dolgunk.
[00:04:32]Észtünk egy gondunk, kispécztünk egy dolgozót, és akkor azt vagy kirúgattuk, addig mentünk, vagy hm kirúgattuk, vagy fegyelmivel elküldték, vagy áthelyezték egy másik intézménybe.
[00:04:46]Szóval ezt az ügyet én teljes mértékben alaptalannak és hazugságnak gondolom és tudom és hiszem.
[00:04:55]Világos.
[00:04:55]Azt kellene csinálnia a magyar államnak, a rendőrségnek, hogy nyilvánosan ezt a Balok Sanyikát, aki tagadja, hogy neki nem ez a hangja, meg nem ilyen a hangja, nem balok milyen bangó vagy baló, mindegy.
[00:05:11]Igen, igen.
[00:05:11]Ez egy poligrápos vizsgálatot nyilvánosan fizesse ki az állam, fizesse ki a pól úr, mert nagyon rendes a a képviselő úr, és nevezze meg nyíltan, hogy ki az a Zsolti bácsi és ki szembesítsék vele, és hig nekem, hogy hebegés, habogás meg amit ugye nyilatkozott a telefonba, amit most letagadnak, az az amit a gyerek a telefonba mondott, az mindig azüm megkeresték [torokköszörülés] egy csöves volt.
[00:05:43]Valakinek panaszkodott, hogy itt volt, ott volt, amott volt.
[00:05:44]Nyilván politikai célra fölhasználták, csak ő ezzel nincs tisztába, hogy ezzel ő egy országot tett ám tönkre.
[00:05:53]Hm.
[00:05:55]Hát emlékszik rá, volt egy olyan fordulata az ügynek, amikor ez a srác azt mondta, hogy neki nincs bizonyítéka arra, amit eddig állított, ezért aztán vissza is akarta vonni, és egyszer csak hirtelen meggondolta magát, és azt mondta, hogy mégis a nyilvánosság elé áll.
[00:06:13]Igen.
[00:06:13]Ez tudja, miért van?
[00:06:13]Mivel hogy se apja, se anyja, mint nekem, hát így rá lehet hatni az emberekre, lelkére, akár pszichológiailag, akár anyagilag, akár akármilyen szinten.
[00:06:25]Egy olyan emberről van szó, ez a Sanyika, ez egy megtört, befolyászolható ember, de igazándiból mivel a Szőllő utcában volt, és én voltam javító intézetben Kalocsán, én ott javultam meg, én is egy világrossz gyerek voltam.
[00:06:42]jártunk fotballozni a javítóintézetekhez.
[00:06:48]Úgy Aszódra, Szőllőutca, Zaggerteg, ugye több ilyen hely van Debrecen a Szőllő utcában olyan fegyelem van, és jól mondta az a befogadónevelő, hogy ott 8-10 kamera lát egyszerre.
[00:06:59]Motozás, hát az egy fiatal akkorúak börtön.
[00:07:03]Oda nem mehet be egy politikus, meg én bemegyek az utcáról, hát ez nem úgy működik.
[00:07:09]Ott ott az emberek be vannak zárva.
[00:07:11]múlt félre de használjunk múltiidőt, mert már ugye nincsen, csak volt amiket ön mesél.
[00:07:19]Igen, igen, igen.
[00:07:19]És és félre vannak tájékoztatva az emberek, be vannak csapva.
[00:07:24]És a magyar Péter meg az öccse meg ez a gulyászmarci, ezek ezt meglovagolták, hogy hogy legyen váltás.
[00:07:32]És most nem tudom, kíváncsi leszek rá, hogy a föl kéne göngyölíteni azt a bicskei ügyet, és higgy el nekem, hogy ott is megbukna minden vád.
[00:07:39]Tisztávan vagyok vele.
[00:07:41]Nekem van bké.
[00:07:41]De akkor ön [horkantás][torokköszörülés] azt állítja, hogy hogy ilyen nemi erőszak abúzus fiatalkorak ellen sehol nem történt.
[00:07:53]Nem nem ki van zárva.
[00:07:53]Figyeljen Ottó úr, én megmondom ennek az őszintét.
[00:07:56]Tényleg az állam nevel föl.
[00:07:58]Én intézetből intézetbe jártam.
[00:08:01]És tényleg ott a nevelőtanárok, a takarítónőig, a konyhásnénik át vannak olyan szinten szűrve pszichológiailag, hogy hogy el se tudja képzelni az ember.
[00:08:15]Itt lehet ismásolni jobbra-balra, hogy ez azt már hallom a Fidesz részéről is, hogy finomkodnak.
[00:08:21]Itt nem finomkodni kell.
[00:08:24]Ez kőkemény vár.
[00:08:24]És én ezt is értem, hogy finomkodni kell, de mi ezt az intézetben csináltuk.
[00:08:32]egy dolgozót már utáltuk, mert például nem engedett bennünket fotballozni, nem engedett bennünket jobbra-balra csavarogni, hanem nevelhet bennünket.
[00:08:42]Hát azért van ott, hogy neveljen, korlátok közé szorított.
[00:08:44]Hát akkor csúnyán fogal jól kicseszünk vele.
[00:08:48]Ühüm.
[00:08:49]És az igazgató úr egy hónap múlva, másfél hónap múlva áttette vagy egy másik csoportba, vagy eltávolította az intéből.
[00:08:58]Igen.
[00:08:58]Mert értem, értem, amit mond.
[00:09:00]még akkor is nagyon fontos, amire ön fölhívta a figyelmet, hogyha én azért abban egy kicsit kételkedem, hogy soha nem történt sehol semmilyen atrocitás, de ez biztos, hogy hogy ez nagyon veszélyes, amit amire ő most fölhívta a figyelmet, hiszen alaptalanul tönkre lehet tenni egy életet, és ahogy mondta, egy országot is.
[00:09:22]A poponról beszél.
[00:09:23]Otó úr, én is kaptam popont.
[00:09:25]Megérem, mert melyik nem meg utólag azt mondom, megérdemeltemm.
[00:09:29]Ühüm.
[00:09:30]De akkor rosszul esett, nem esett jól.
[00:09:32]Szaladtam az igazgatóhoz, hogy ez engem megvehet és nézze meg.
[00:09:35]És nem is ő vehet meg, hanem megverettem magam.
[00:09:37]Meg vágjál szembe, hogy legyen monoklim.
[00:09:40]Na, így működik az állami gondozás.
[00:09:44]István, köszönöm szépen, hogy erre fölhívta a figyelmünket.
[00:09:46]Hát ezen van mit gondolkodni, de egy biztos, hogy ez a szőlői utcai ügy, ez kezdettől fogva bűzlik, és látszik rajta, hogy kreált, csinált, nem őszinte, tele van hazugsággal.
[00:09:59]Istvánnak köszönjük szépen, hogy ő is elmondta a személyes történetét is.
[00:10:03]Viszontlátásra várjuk máskori is szeretettel.
[00:10:06]Viszont most kapcsoljuk Szilviát.
[00:10:08]Kez csoklom Szilvia, tessék parancsolni.
[00:10:11]Jó napot kívánok mindenkinek.
[00:10:11]Üdvözlöm.
[00:10:14]Én ugyanezt szeretném egy másik szempontból megvilágítani.
[00:10:19]Én mint gyermekfelő nevelő voltam a Béke Gyermekotthonban hosszú évekig.
[00:10:23]Most már nyugdíjas vagyok.
[00:10:25]Ugye a gyerek a gyerekotthon az ugye a lakásotthonokból áll, tehát maximum 12 gyerek volt ott.
[00:10:36]Sose voltak ott állandóan szökésben voltak, tehát borzasztó.
[00:10:38]onnan a következő lépés már asz volt, tehát nem lehetett azt úgy úgy nézni.
[00:10:45]Tehát ott állandóan Récsen kellett lenni, mint mint ott ott dolgozom.
[00:10:52]Mondom, mondjuk nekem könnyebb volt a helyzetem, mert nő vagyok, és én felvállaltam ott az anyaszerepet.
[00:11:01]Aha.
[00:11:02]Tehát én ott főztem velük, meg csináltam mindent.
[00:11:04]Volt olyan gyerek, hogy három hónapja ott dolgoztam, és még nem tudtam, minden nap írtam be a naplóba, hogy mi pont pont pont Bélaszökésben.
[00:11:18]Ezt minden nap leírtam, mert ugye ilyen aplót kellett vezetni, és hát borzasztó, hogy viselkedtek.
[00:11:25]Annyira el vannak kényeztetve, minden gyerek megkapta a bérletet, meg a zsebpzt.
[00:11:30]A bérlet még aznap el lett adva, úgyhogy egy idő és utána jöttek a büntetések a BKV-tól, akkor már azt találtam ki, hogy lefénymásolom, és csak a fénymásolatot adom oda nekik.
[00:11:42]Ühüm.
[00:11:45]És lehet egyszéeltem meg minden, hogy ha kell, akkor az nálunk megvan.
[00:11:47]Hát mondjuk ezt csak zárójelben mondtam most el.
[00:11:53]Borzasztó egyébként, csak azért, hogy tudják, amikor először ez kidobban, vagy kirobbant ez az ügy, akkor én abban a pillanatban mondtam, hát ez nem igaz, ez csak hazugság.
[00:12:04]Onnan az és a Szőllőutca meg Asszud meg mit tudom én, az megkéselik például a a gondozókat, meg amit el lehet képzelni mindent.
[00:12:17]Tehát az van, amit előtte a az előttem lévő szólt, hogy borzasztó.
[00:12:20]Mondjuk én nekem én csak szerettem őket, ölelgettem, simogatom.
[00:12:26]Én kiszerettem belőlük a jót, hogy így mondjam.
[00:12:31]Világos nekem ez így egyszer, de ez egy jó módszer, nem?
[00:12:32]Ez hat.
[00:12:35]Hát igen, igen, de hát látom ezen a gyereken így tévén keresztül is, hogy borzasztó, hogy mennyire nem igaz.
[00:12:40]Hát nem látszik az, hogy nem igaz, hogy hogy beszélnek.
[00:12:46]Na.
[00:12:46]Ottó úr, én szeretnék egy valamit, régóta szerettem volna mondani, még a választásukkal kapcsolatosan.
[00:12:51]Régen én voltam választásión a bizottsági elnök, és most azt néztem, meg hallgattam, sehol sehol egyetlen egy helyen nem szól, nem mondták el, hogy mennyi volt az érvénytelen szavazat, és anélkül nincs választás.
[00:13:16]Hm.
[00:13:17]Én nem tudom, biztos, hogy nem volt tiszta.
[00:13:19]Így amit lehet, addig addig ott vannak és megszámolják, meg a megfigyelők meg beküldik a központba, addig nincs csalás.
[00:13:27]De onnantól utána már lehet.
[00:13:30]Tehát én én én ezt nem nem hiszem el.
[00:13:33]Akárhányan szavaztak oda, de borzasztó.
[00:13:37]Én most azt mondom, hogy hogy ha megnyerte volna most a Fidesz, én Fideszes vagyok.
[00:13:45]Ha megnyerte volna, itt olyan cirkus lett volna, mert már előtte összehívták a a az utcára a az embereket a baló vagy a izé magyar Péterék.
[00:13:56]És borzasztó.
[00:13:56]Hát az hihetetlen, hogyha ottan mi nyerünk, ott szétverték volna Budapestet.
[00:14:06]Pontosan ebből a intézeti dologból kiindulva, mert ezek a gyerekek drogoznak is, tehát nem tudom, hogy honnan meg hogyan szedték össze, de állandóan vagy füztek, vagy be voltak lőve, úgyhogy ez ez hihetetlen volt.
[00:14:20]Na most én néztem a tévén az nap este, hát minden minden fiatal Szilvia egy picit hadd szakítsam már félbe és utána folytatjuk, mert nagyon fontos amiről beszél a televízió nézőktől időlegesen elbúcsúzunk.
[00:14:34]Nézzék meg a reklámot és várjuk vissza szeretettel mindannyiukat.
[00:14:38]A viszontlátásra addig is.
[00:14:40]És akkor Szilvia pedig folytathatja.
[00:14:42]És azt azt akarom csak kérdezni Szilviától, hogy az amit feltételezes többször sokak szájából elhangzott ebben a műsorban is, de bizonyítani ezt hogy lehet ön szerint?
[00:15:00]Mert anélkül hiába beszélünk itt erről, addig csak összeeskő és elmélet és föltételezés.
[00:15:05]Lehet-e ezt bizonyítani?
[00:15:07]Össze kell dugni az okosoknak a fejét, de ez még még két dolgot szeretnék, rövidebb akarok lenni.
[00:15:13]De azt szeretném elmondani, amit láttam a tévén keresztül, ez a rengeteg fiúság, ifjúság, akit én sürhének nevezek, mert minket is annak hívnak, azok nagy része be volt lőve.
[00:15:27]Tehát így látszott rajta, hogy izzadt meg mit tudom én, meg a viselkedésük alapján.
[00:15:34]Hát én nap mint nap köztük éltem, tehát már a viselkedésük, a mozgásukon már mindenen, hogy vagy tiásak voltak, vagy beltak lőve, ha közelebb lettek volna a pupillájukról, meg lehetett volna állapítva.
[00:15:48]Hát hihetetlen egyébként.
[00:15:48]Na, ez volt, nem akarom ezt izélni ragozni, de még annyit szerettem volna mondani, hogy én felhívtam ezt a akartam felhívni a védvonalat.
[00:16:01]Megmondom, hogy miért, [torokköszörülés] hogy nem tudtam, mert az interneten nem találtam, nem vagyok egy guru, de próbáltam, millió másféle védvonal előjött.
[00:16:14]Tehát a múltkor is mondta valaki már régebben, hogy jó lenne, hogyha a Fidesznek a védvonalát tehát megtudnánk a címet, vagy kiírnák, vagy valamit egy te a telefonszámot sem tudtam megtalálni, a következő miatt kerestem.
[00:16:33]Na, akkor aznap is a paláverbe rengetegen fel voltak háborodva.
[00:16:35]Engem iszonyú módon idegesít és zavar, hogy úgy beszélnek a fideszesekkel a parlamentben, meg a Magyar Péterrel, ahogy viselkedik.
[00:16:49]Hát minthogyha a az állatok lennénk.
[00:16:52]Vagy a feneset, hogy a mit képzel?
[00:16:52]Hát kikérem magamnak, nem engem bántanak, de össze kéne fognunk és föl kéne jelentenünk őt.
[00:17:00]Meg úgy egyáltalán hát mint kívülálló nézők.
[00:17:03]Hát ezt rossz nem tudom, hogy bírják elviselni azok a jószándékú, jó lelkű emberek.
[00:17:11][torokköszörülés] Igen.
[00:17:13]Lebűnözőznek naponta bennünket, pedofilnak, haugnak, mindennek elhordanak.
[00:17:20]Azt kikérem magamnak.
[00:17:20]Ez ez én is így vagyok vele, mert engem kis bántanak.
[00:17:27]Hát én én egyszerűre nem tudom, de valamit tennünk kell, tehát ezt nem lehet hagyni.
[00:17:31]Most az előbb hallgattam még a a Orbán Viktornak a a kinti sajtótájékoztatót.
[00:17:39]Igen.
[00:17:41]Sajtóájékoztatóját.
[00:17:42]Igen, hát ez az ember kimegy Németországba és leokádja hazáját meg a a elnököt.
[00:17:51]Igen.
[00:17:51]Igen.
[00:17:51]A köztársaság égés föld a különbség.
[00:17:52]Ez mindenn eről van szó.
[00:17:55]Hát hogy ennek lelke van még akkor is.
[00:17:58]És mindenki azt mondja, hogy lop lop lop.
[00:18:00]Összelopta a hazáját.
[00:18:03]Összelopta.
[00:18:03]Nem kilopta, összelopta, de nem lopott, hanem megteremtette a lehetőségét annak, hogy hogy ne lopják el tőlünk a külföldi hordák külföldre.
[00:18:14]Így van.
[00:18:14]Í van.
[00:18:16]Erről van szó.
[00:18:16]Hát hihetetlen, ezt le kell állítani.
[00:18:20]Én nem tudom, mit lehet csinálni.
[00:18:21]Én Én nem tudom, nem akarok hülyeséget mondani, de ezt a mocskos zavaros Tiszába kéne ezt a izé.
[00:18:29]Még a nevét sem érdemli meg.
[00:18:34]Hát nem [nevetés] Szilia, teljesen megértem az indulatait, de szerintem alakulni fog ez.
[00:18:38]Én abban bízom, hogy ezt a viselkedést látják a tiszások, és ott is a józanabbak, a kicsit is jobb érzésűek el fognak fordulni tőle, mert ez irritáló valóban, ahogy ön mondja, ahogy viselkedik.
[00:18:54]Nagyon nagyon.
[00:18:54]És még valamit.
[00:18:54]Az a baj, hogy nem csak az ifjúság, de nagyon sok tanult ember is, meg mit tudom én, az ismerősök közül is annyian szavaztak oda már csak azért, mert mert ezt hallották meg, hogy bűnözők meg mit tudom én, hogy hát hol vannak bűnözők.
[00:19:13]És tudja, mit mondok mindenkinek itt hallhatan, hogy nagyon örülök neki, hogy nem ment be a parlamentbe sem a a Lázár, sem a szíjártó, és kívánok neki egészséget, és hogy az Orbán se ült be.
[00:19:33]Szerencsétlen Gulyás Gergőnek el kell viselni ezt a mindennapi proizvest.
[00:19:39]rettentően izgesít, hogy nem tud úgy egy mondatot elmondani, hogy a bukott kormány a bukott.
[00:19:44]Hát szóval bukott ő fog megbukni, de rettentően, mert bízzunk benne, hogy minél hamarabb.
[00:19:51]Szilvia, nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.
[00:19:53]Várjuk máskor is nagy-nagy szeretettel.
[00:19:55]Kezit csókolom.
[00:19:57]Adjuk át viszont a szót Imrének.
[00:19:57]Jó napot kívánok Imre.
[00:19:59]Parancsoljon.
[00:20:01]Szép jó napot kívánok mindenkinek.
[00:20:01]Jó egészséget.
[00:20:05]Megjött a nyár, úgyhogy hallgatjuk önt Imre.
[00:20:07]parancsoljon.
[00:20:09]Nagyon elkeserítő, hogy ilyen ember jutott ilyen pozícióba, hogy a világ röhög rajtunk.
[00:20:18]Ilyen ilyen kormányfőnk még nem volt, hogy úgy ül be a parlamentbe, mint egy lumpent kocsmába.
[00:20:30]iszonyat ha végrehajt.
[00:20:34]Én azt írtam az egyik azt írtam az egyik cikkemben, hogy ahogy ő viselkedett legutóbb Orbán Balázssal, azért a viselkedésér egy útzéli kocsmából kihajították volna.
[00:20:45]Körülbelül az biztos.
[00:20:47]Igen.
[00:20:47]Ott nagy pofooszkodás közepette kivágták volna francba az utcára.
[00:20:53]Ez ez elviselhetetlen.
[00:20:57]Csak tudja az a baj, hogy hogy amit Szilvia is mondott, hogy hogy ez rengeteg fiatalnak, sőt még értelmiséginek is tetszik.
[00:21:04]Tapsikolnak neki, lájkolják a bejegyzéseit meg a róla szóló videókat.
[00:21:10]Elképesztő.
[00:21:14]Hát sok hülye hőbörgő volt és lesz is, de remélem ilyen miniszterelnökünk az az soha többet.
[00:21:25]Igen.
[00:21:26]Hát elviselhetet egyszer is sok [nevetés] igaz.
[00:21:31]K ez a katasztrófa, ami amit csinál.
[00:21:31]Igen.
[00:21:34]Ő egyhez ért az uzszításhoz, a hergeléshez egy értelmes mondata nincsen.
[00:21:42]Csak a hergelés és a uszítás.
[00:21:45]Így van.
[00:21:45]Pofázni az tud.
[00:21:47]Í ezért is örült neki a spekulánsok öes soroséktól kezdve, hogy ez a hülyeséget tudja mondani.
[00:21:56]Ez Szónoknak nagyon jó.
[00:21:58]Igen.
[00:22:00]És tapsík voltak ottan véve erre az ére, hogy ha így megérte a befektetést.
[00:22:07]Igen.
[00:22:08]Imre egy picit félbes szakítom.
[00:22:08]Jó, egy kicsit hadd szakítsam félbe, mert köszöntjük a Hírtelevízió nézőit, akik visszatértek körünkbe, akiknek elmondom azt is, hogy Imrével beszélgetünk, és akkor Imre folytathatja a gondolatait.
[00:22:20]Parancsoljon.
[00:22:23]Imre hallgatjuk öntet.
[00:22:24]Az szóval tragikus a helyzet.
[00:22:28]Így van.
[00:22:28]Imrével eddig arról beszélgettünk, hogy viselkedik magyar Péter a parlamentben.
[00:22:32]Erre mondta azt, hogy tragikus.
[00:22:34]Parancsoljon, folytassa.
[00:22:37]Hát mint egy lumpen kocsmába valaki, amikor már jól be van szívva.
[00:22:43]Rettenetes.
[00:22:47]Nem, nem tudni, mi lesz ennek a vége, de szerintem már Brüsszelnek is serege van belőle.
[00:22:54]Hát ott azért még szeretnék vele szeretnék vele végrehajtatni a migráns paktumot, szeretnének egy-két dolgot még elérni nálak.
[00:23:00]Szerintem addig nem fognak rászólni.
[00:23:04]Igen, de utána le akarják váltani ők is.
[00:23:06]Hát meglátjuk, lehet látni.
[00:23:10]Ja, most csak úgy beleméztem a nem beleleméztem, végignéztem a brüsszeli, tehát az igazi kormánynek a mind Orbán Viktor sajtó tájékoztatójára gondol.
[00:23:25]Igen.
[00:23:25]A sajtó tájékoztatást értelmes, normális minden választ adó embert lát az ember egy odavalót, egy igazi politikust.
[00:23:36]Ühüm [torokköszörülés] hát a szerencsétlen ú rengeteg csúnya jelző tudnani, de rögtön fölösleges értjük értjük anélkül is.
[00:23:48]Imre és Imre nagyon szépen köszönöm, hogy hívod bennünket.
[00:23:56]Meg megunni már már megják már a tiszások is szerintem.
[00:24:01]Így legyen.
[00:24:01]Így legyen.
[00:24:01]Imre a próféta szóljon önből.
[00:24:02]Várjuk máskor is szeretettel hívjon bennünket és akkor folytatjuk a beszélgetést.
[00:24:08]Viszontlátásra adjuk át a szót Istvánnak.
[00:24:10]Jó napot kívánok István.
[00:24:11]Parancsoljon.
[00:24:14]Halló.
[00:24:15]Üdvözlöm István.
[00:24:15]Parancsoljon.
[00:24:16]Hallgatjuk önt.
[00:24:17]Szervuszok Orbán Istvánjuk a főkönyvelő.
[00:24:19]Tudod találkoztunk pont a választás után egy héttel volt a a vér vértanú terénél.
[00:24:25]Igen, emlékszem rá.
[00:24:25]Parancsolj, mondd a véleményedet.
[00:24:27]Jó, köszönöm.
[00:24:27]Hát én megnéztem ezeket a felvételeket erről a gyerekről.
[00:24:32]Ezt megzsarolták.
[00:24:32]Ez egyértelmű.
[00:24:37]Hát többször nem egy felvételt néztem, meg többet.
[00:24:39]Látszik is, hogy hogy hogy nem mond igazat.
[00:24:41]Tehát most fél.
[00:24:41]És most most elindultak egy támadásba.
[00:24:45]Most nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy hogy tudja-e Pócs János igazolni azt, ami ami hogy jogos-e a az ő feljelentése, mert ugye most a magyar Márton is visszatámadott.
[00:24:59]Most ebből kíváncsi, hogy az ügyészség vagy a bíróság mit hoz ki.
[00:25:03]Nagyon fontos dolog, mert ez ez nagyon csúnya dolog volt már ezzel az egész pedofíliával, mert még még engem is szentesen lepedofideszestek annak idején, és úgy néztem rá, hogy mi bajod van, ösi valamelyik kolléga azt mondta, hogy ha ha ez kiderül, hogy ez úgy igaz, ahogy most a hírek szólnak, meg ahogy a látjuk a felvételen, akkor ez az évszázad legnagyobb politikai bűncselekménye, amit elk egyértelmű.
[00:25:31]Hát ez ez borzasztó, hogy így beállítani dolgot, és teljesen összefüggés van ugye a Szőlőutca és a Biskai ügy miatt.
[00:25:37]Ebből ebből tényleg hatalmas politikát csináltak.
[00:25:41]Sajnos nem hogy nem tudtuk kivédeni, nem gondoltuk volna, hogy ekkora jelentősége lesz.
[00:25:46]Ott itt hibáztunk egy kicsit.
[00:25:48]Ezt legyünk, legyünk őszinték, legyünk magunkkal is legyünk kritikusak, hogy nem gondoltuk, bár hozzáteszem, hogy ennek a műsornak a nézői, hallgatói folyamatosan mondták, hogy süt, bűzlik ebből az egészből, hogy ez hamis, kreált, csinált ügy, semmi köze a valósághoz.
[00:26:06]Most erre szolgálna bizonyíté mindaz, amit látunk.
[00:26:09]Reméljük, hogy sikerül is bizonyítani.
[00:26:13]Hát reméljük.
[00:26:13]És abban is biztos vagyok, hogy az Overflára kezdve benne volt.
[00:26:19]Tehát ez is, mert ő ő is ő vannak itt össze kemény kemény összefüggések vannak itt a Tisza és a DK között is, mert ezeknek minden álmuk az volt, hogy valamilyen módon bosszútáljanak, mert az ami most történik a kicsi hazánkban, ez a gyűlöletkeltés és a bosszú.
[00:26:35]Ugyan ugye ezt mondta izé Laci is ezt mondta nem eszembe Földi László mondta hogy előbb ugye jön a gyűlölet és utána jön a bosszú és az irigységgel kezdődik itt ennyi irigy embertó nem hittem volna hogy van kicsi hazánkban hát igen, ez egy nagyon-nagyon szomorú dolog ez még a Kádárkor öröksége de sajnos nem tudom kerültek most avazásra és vezetésre Miért?
[00:27:06]És az az erős család.
[00:27:06]Miért?
[00:27:06]Te szerinted annak idején, mikor néztük a jogi eseteket, egy ilyen szárügyvéd ki lehetett annak idején sztárügyvéd?
[00:27:15]Hát meg ki kapott műsort abban a televízióban?
[00:27:18]Pontosan.
[00:27:18]Pontosan.
[00:27:18]Ebből is induljunk ki.
[00:27:21]A harmadik témával kapcsolatban hát kössük fel a fenekünket, hogyha itt bejönnek, bejönnek a migránsok, akkor majd itt is eljön ez az eset, ami Ausztriában, hogy majd Mohamedekkel lesz tele a a az iskola.
[00:27:36]Hát ez ez én én sakálom az osztráukat, hogy ide jutottak, de bizonyos szempontból önmaguk tehetnek róla.
[00:27:43]Igen.
[00:27:43]Tudod csak most az a veszély fenyeget, hogy pénteken ugye életbe lépett a migráns paktum.
[00:27:49]Migrános paktum.
[00:27:50]És nem tudjuk, hogy Magyar Péter mikor mond igazat, amikor azt állítja, hogy ide aztán soha be nem teszi egysem a lábát.
[00:27:58]Vagy amikor ott áll Urszala Fonder derlája mellett, aki pedig azt mondja, hogy ezt a paktumot bizony-bizony minden egyes uniós tagországban egyformán végre kell hajtani.
[00:28:08]Mi az igaz?
[00:28:10]És egy másik és akkor befejezem egy másnak is.
[00:28:12]Átem azt szokta azt mondani, hogy hogy most amikor készülünk a 70.
[00:28:16]évfordulóra, és nehogy úgy járjunk, mint az 50-esen, mert kinézem ezekből, hogy ugyanazt megcsinálja, mint a gyógysán.
[00:28:22]Tehát esetleg kimegyünk az utcára, vendeznénk esetleg egy nagy békemenetet, amit a amit a ti feladatok, mármint a kik jól ismert emberek, mint te, vagy a Lomnici Zoltán és a tudod az, akik Bajer Zsoltát meg lehet meg kell szervezni és ki kell menjünk és csak nehogy úgy járjunk, mint a az 50 évesen, mert én emlékszem, hogy repkedtek a gumigolyók az E-en.
[00:28:45]Világos?
[00:28:46]Erben.
[00:28:46]Nagyon itt csináljuk meg.
[00:28:46]Nem kell nem kell félünk.
[00:28:47]Ne, ezt akarom mondani, nem kell féljünk.
[00:28:52]Így van.
[00:28:53]Nagyon szépen köszönöm mindenkinek.
[00:28:54]Én köszönöm, hogy hívtál bennünket.
[00:28:56]Várunk máskori is szeretettel.
[00:28:56]Szervusz, viszontlátásra.
[00:28:58]Máriának adjuk át a szót.
[00:29:01]Kez csokolom Mária, tessék parancsolni.
[00:29:03]Üdvözlöm Ott és üdvözlöm a televízió minden nézőjét.
[00:29:06]Gyorsan megpróbálom elmondani érthetően és szépen, hogy a Szőlőutcával kapcsolatosan én gyermek az az csecsemő otthonban dolgoztam, mint mint csecsemőgondozó, igaz 2024-ben, de olyan mérhetetlen átvilágításon vettünk részt, ami azt jelentette, bocsánat, hogy így fejezzem ki magam, csak az intim szféránkat nem érintette Az átvilágítás, ez az átvilágítás mit jelentett?
[00:29:39]Jelentette, hogy mennyi a jövedelmünk?
[00:29:41]Jelentette van-e nyaralónk, autónk, kivel élünk együtt.
[00:29:43]Ha velünk élt, ugyanazt azokat is átvilágították, tehát a családtagokat.
[00:29:49]Hány négyzetméteres allakás?
[00:29:53]Kilenc gyermek volt egy csoportban.
[00:29:53]Egy gyerekre negyed óránk volt, hogy tisztába tegyük, megetessük, felöltöztessük.
[00:30:03]És szigorú szabályok szerint kellett, hogy dolgozzunk.
[00:30:06]Tehát a gyermekek biztonságban vannak.
[00:30:10]A kicsikről beszélek, mert én kicsik között dolgoztam.
[00:30:14]Jájus.
[00:30:14]De hát nyilván ez fölmenő rendszerben, az összes többi intézményben hasonló szigorú szabályok között működött.
[00:30:22]Mindenütt.
[00:30:22]Így van.
[00:30:23]Nem igaz az, hogy a Fidesz tönkre vágta ezt az egészet és nem egyáltalán nem igaz.
[00:30:28]És még hadd mondjam el azt is.
[00:30:31]Délután 4 óráig volt orvos, de mikor éjszakás műszakban voltunk, és a kedves hallgatók, remélem tiszás hallgatók is hallják, amit mondok.
[00:30:40]Nem kitaláltam.
[00:30:40]Ez megtörtént.
[00:30:42]12 órában éjszaka nappal nonstop.
[00:30:47]Tehát arra, hogy mi leüljünk vagy éjszaka aludjunk, esély nem volt.
[00:30:52]Föl kellett még éjszaka is költeni az alvó gyerekeket időre pontosan, hogy egyenek.
[00:30:57]És ellenőrizve voltunk.
[00:30:57]A gyerekeket, ha valamilyen apró sérülés érte, vagy már a lázát nem tudtuk levinni, azonnal mentőt hívtak, vitték a gyerekeket kísérővel.
[00:31:07]Úgyhogy én ezt határozottan visszautasítom.
[00:31:11]Áttérek még az átvilágításra, hogy érthető legyen a kedves hallgatóknak a számára is, és önnek is.
[00:31:19]Gyorsan megpróbálom elmondani, ami még azt is jelentette, ugye nem ki kellett töltenünk több oldalas nyilatkozatokat papíron, azt le kellett időbe adni.
[00:31:31]majd házhoz lakásra jött egy hozzám egy hölgy jött, aki föltette ismételten a kérdéseket más formában, de ugyanazokat a kérdéseket.
[00:31:43]A 85 éves édesapám szerelte nálam a a vizet, és a hölgy nézte az apukámat, és azt is el kellett, hogy mondjam, hogy az édesapám csak azért van itt, hogy megcsinálja, nem egy lakásban élünk.
[00:31:56]Mondom, csak az intim szféránkat nem érintette a dolog.
[00:32:02]Arra rákérdezett tőlem a hölgy, hogy miért van két szobám, ha egyedül élek.
[00:32:07]A továbbiakban mikor a személyes találkozó is megtörtént, ami egy másfél óra volt körülbelül, utána még azt mondta nekem, hogy egy a szomszédaimat szeretném megkérdezni, hogy milyen életformát élek.
[00:32:18]A szomszéd még ugye lent voltak a nyaralójukban.
[00:32:24]fölhívtam az Anikót telefonon az én telefonom telefonomon és be kellett, hogy menjek, mert nem hallhattam, hogy milyen kérdést tett föl a hölgy, aki kijött az albérletembe, mert én ugye albérletben laktam egyedül.
[00:32:42]És miután megbeszélték az életformámat, alkohol, drog, férfiak, tehát minden, minden, minden beleértve, és ránnézett, elmosolyogta magát, és azt mondta, hogy nagyon szépen köszönöm, mert hogyan rendben vagyunk és ez még mind elég, utána még egy pich pszichológiai vizsgálaton is részt kellett, hogy vegyünk.
[00:33:04]Ühüm.
[00:33:05]Hogy alkalmasak-e vagyunk arra, hogy mi gyermekek között dolgozhassunk.
[00:33:10]Aki ezt nem teljesítette már az elsőt, hogy papíron nyilatkozik, elbocsátották.
[00:33:19]Azt szűrőm le Mária a szavaiból, hogy ez is nagy valószínűséggel a kampányban egy ugyanolyan kreált, csinált, mondva csinált halmazzá vált, mint amit az egészségügyről összehordtak, meg az oktatás összeomlásáról.
[00:33:33]Tehát hazugság az egész, amivel előítették a magyar társadalmat.
[00:33:40]És én a Facebookon ugye oldalakon, a Fidesz oldalakon, mert én Fidesz szavazó vagyok, én büszke vagyok erre.
[00:33:46]Nem érdekel, hogy erre ki mit mond, hogy gyaláz, hogy szí, hogy átkoz, de elég szomorú, hogy egy ilyen ember, aki viselkedni nem tud, aki kiül a parlament ablakába pezsgőzni, dohányozni, engedi a fiataloknak, hogy buszon táncoljanak, hogy a a metró tetejére fölmásszanak, amilyen dsuv maguk után hagyta.
[00:34:18]Könyörgöm, mintha a szigetfesztivált láttam volna.
[00:34:20]Az országház az a Magyarország példaképe.
[00:34:27]Az a ház, ahol a nekünk jó törvényeket kellene meghozni, és nem ilyen undorító alpári módon viselkedni.
[00:34:35]Nem tudom, az a szőke hölgy, mert a nevüket se tudom, nem is akarom tudni.
[00:34:41]aki azt sem tudja, mikor fölszólal, de aki állt a a Magyar Péter mögött, mikor fölkeresték a Súlyok Tamás köztársasági elnök urat, és nevet és teliszájal röhög, hogy hogy nem tudja, hogy most két perce van, vagy hány perce van arra, hogy választön.
[00:35:02]Szóval ami itt megy, és a tiszások, nem bántom őket, emberek, meglettek vezetve, be lettek csapva, mert néze ottól két hónap eltelt, 1000ervala száz ígéretből semmi nem valósult meg, és fölháborít még egy mondat erejéig.
[00:35:19]a legmesszebb menőkig fölháborít, amit a köztársasági elnökünk ellent tettek, de az végképp fölháborít, hogy olyan embereket akartak börtönbe juttatni, és olyan embereket akartak lemondatni, akiket igenis a helyükön kellene hagyni, és olyan politikai tisztogatás folyik, ugye mit ígértek, minden mindenkit eltávolít eltávolítunk a helyükről.
[00:35:45]Ez a [torokköszörülés] köztársasági elnök, az alkotmánybíróság feje.
[00:35:50]Nem tudom, hogy fogalmazzak, mert gyorsan szeretnék beszélni, mivel ezeket az embereket, a közmúltóságokat nem tudja eltávolítani a helyéről bosszúból, csak hogy valamit mutasson a híveinek, olyan ártatlan embereket tesz utcára, akik évtizedekig dolgoztak, mint a mentőszolgálatnak a vezetője.
[00:36:15]tiszteletes, becsületes módon, és hogy ezt az embert nem tudja senki megállítani.
[00:36:21]Fölháborító.
[00:36:24]Egyszerűen az lesz, hogy a nép mi fogjuk megállítani.
[00:36:30]Mária, nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket és mindezt elmondta nekünk.
[00:36:33]annyival egészíteném ki, hogy amikor a múlti időt használt arra, hogy meg akarta buktatni, le akarta mondatni, el akarta távolítani, ne használjunk múltiidőt, még mindig ezt akarja, csak nem találja rá azokat az eszközöket, amelyekkel Brüsszelnek is megfelelően végre tudná hajtani.
[00:36:52]De mindenesetre Máriának teljesen igazat adok, és várjuk máskor is őt szeretettel.
[00:36:57]Hívjon bennünket kez csókolom.
[00:36:58]Béla bácsinak adjuk át a szót.
[00:37:00]Jó napot kívánok Béla bácsi!
[00:37:02]Parancsoljon!
[00:37:02]Üdvözlöm kedves Ottó.
[00:37:05]Hát ezzel a Szőlőutcával kapcsolatban lenne egy pár gondolatom.
[00:37:12]A kérdés az ugye, hogy itt nagyon össze vannak mosva ezek az otthonok, ezek a gyermekintézmények, mert itt az alapvető probléma ott van, hogy ha eljutunk a szőlő utcáig, akkor ott olyan fiatalok voltak, most azt mondom, hogy bezárva, akik az életkornál fogva börtönbe nem mehettek el, tehát magyarul bűncselekményeket követtek.
[00:37:39]el, de az életkoruk fognál fogva csak a szőlőutca, tehát magyarul nevelő in meg még az is, az is közrejátszott ebben, hogy odakerültek, hogy eljárás folyt ellenük, de még nem volt ítélet.
[00:37:55]Hát többek között.
[00:37:55]Jó.
[00:37:57]Na most akkor én fölhívám figyamat arra, hogy el kellene gondolkodni azon, hogy egy olyan fiatal, aki 15-16 éves korára eljut odáig, hogy a környezetében élő adott esetben a szüleét meggyilkolja, és bíróság elé kerül, nincs meg az ítélet, akkor az az nem olyan gyermek, nem olyan fiatal, mint az, aki csészkedik és és vagy árvan árvaként nevelkedik, és valamilyen módon bekerül egy intézménye.
[00:38:33]Értem, értem önt Béla bácsi, de a az a helyzet, hogy eljutottunk a a társadalmi vitának arra a pontjára, hogy kimondtuk, hogy velük szemben sem lehet embertelenül viselkedni, nem lehet őket megalázni, nem lehet erőszakot tenni rajtuk, fizikait sem, lelkit sem.
[00:38:50]Ö ez legyen legyen közmegyezés.
[00:38:56]Jó, viszont viszont az a probléma, hogy nagyon nagyon úgy tűnik, hogy a amiket állítottak ezzel kapcsolatban a kampányban, a Tiszapártiak az nem igaz, nem történt meg, nem úgy történt, nem igaz egész.
[00:39:15]És ezzel elhűítették a társadalom jelentős részét.
[00:39:19]Na most akkor a helyzet az, hogy eljutottunk egy ügyig, ami ami itt kulminál most például ezzel a 4 millió Ftos összeggel.
[00:39:31]Igen.
[00:39:32]Én azt szeretném, hogy végre hatóságilag, rendőrségileg, bíróságilag, jogilag, mindenféle formában jussanak el ennek az ügynek a végére, és terítsék ki az ország nyilvánossága előtt azokat az embereket, akik ebbe felelősségük van, bűnnel követő, mert ez bűncselekmény.
[00:39:56]Ezek az emberek, akik ezt tették, a az ötletgazdától kezdve, ezek mind bűncselekményt követtek el.
[00:40:04]Így van.
[00:40:04]Így van.
[00:40:04]Annyi, annyi reményünk van, hogy oda-vissza mindenki följelentett mindenkit, a hatóságnak kötelessége innen kezdve vizsgálatászák ki, mert ezért tartjuk őket.
[00:40:14]Így van.
[00:40:14]Így van.
[00:40:16]Ezért tartjuk ő.
[00:40:16]A másik dolog az, ami itt a a parlamentnek a témája.
[00:40:19]Én megmondom őszintén, én mindig olyan közegben éltem, ahol egyszerű emberek éltek, és egész egyszerűen felháborítja őket az, ahol most tart a parlament.
[00:40:40]Egész egyszerűen az, hogy ez a ez a ez a csipolla, ez ez hát [nevetés] szóval elképesztő az, hogy maga köré gyűjti az általa is sörös meg kólás dobozoknak tartott embereket.
[00:40:57]A hölgy, aki átjön Kárpátaljáról, nagyszerű, hogy ő a Tiszapárthoz csatlakozott, de hát legalább négyszer ötször olvassa el, amit a kezében adnak, hogy neked ezt kell felolvasni, hogy hogy fel tudja gördülékenyen olvasni legalább a papírjából.
[00:41:16]Szóval és akkor a a másik gond, hogy egészszen a parlamenti fegyelem, minek van ott a az elnök, amikor nincs annyi hatásköre, hogy ez hát mert elvonja tőle Magyar Péter, hát rákiabál, hogy mit csináljon.
[00:41:32]Ha meg azt csinálja, amit ő szeretne, akkor meg letkolja, és majd majd ő megmondja, hogy hogy kell.
[00:41:40]Majd ő meg majd ő tudja, hány percet beszél.
[00:41:44]Na most ugye amikor volt az a plakátolás, a az a molinózás a a molinózás a parlamentbe, ugye, akkor ott ott megszüntették, kivezették a hadházit, mikor kitette a molinóját.
[00:42:02]Igen, igen.
[00:42:02]Béla bácsi egy picit hadd szakítsam már félbe, és mindjárt megbeszéljük ezt a történetet.
[00:42:06]Csak el kell, hogy búcsúzzak a televízió nézőktől, akinek a műsorideje mára lejárt.
[00:42:12]Nagyon szépen köszönöm megtisztelő figyelmüket.
[00:42:14]Holnap is lesz paláver.
[00:42:16]Addig is nézzék a Hírtelevíziót.
[00:42:17]A viszontlátásra mindenkinek.
[00:42:20]És akkor Béla bácsi pedig a rádió hallgatóknak elmondhatja, hogy mire is hozta föl példának hatázi elhíresült, vagy inkább hírakcióját.
[00:42:32]Ugye ott akkor az ülésvezető elnök végül is kivezett a hatázit, összeszedette vele a molenát és kivezett.
[00:42:39]Na most az az én gondom, hogy mi a hatásköre, mi a hatalma, hogy úgy mondjam, a az ülésvezetőt, az ülésön elnöknőnek, hogy hogy ezt az embert most arról azt mondom, hogy a miniszter ki kell vezetni, ha ez ennyire primitív.
[00:42:59]Nagyon jó volt, nagyon jó volt Bácsi a különbségtétel a hatáskör meg a hatalom között.
[00:43:08]Ugyanis hatásköre van arra, hogy aki nem úgy viselkedik, azt megfegyelmezze.
[00:43:13]Ám de retteg Magyar Pétertől, mert akiknek terrorizálja ők főtől a főnöktől.
[00:43:19]Cs Polvártól a főnöktől rettek.
[00:43:24]A a másik dolog visszatérmes szint a parlamentre.
[00:43:27]Ugye a mi hazánknál annak idején fölmerült, hogy hogy hát kérem szépen a a koronára tegyenek esküt a a képviselők.
[00:43:38]Na most ö nem királyokat választottunk, vagy nem királyt, mert a királyt tesz koronára eskütt, meg a jogalra, meg a az ország almára.
[00:43:48]Na most én úgy gondolom, hogy a gond ott van, hogy mi van az esküszegőkkel, mert ugye régen a az eskü után ott volt, hogy hogy Isten engem úgy segéljen, ugye, hogy ezt betartom, amit esküvéssel fogadtam.
[00:44:06]Na most ugye esküttettek azok a parlamenti képviselők is, akik kimentek az Európa Unióba, és utána azt mondják, hogy hát nekünk az a jó, hogyha Magyarország nem kapja meg a pénzt, mert Magyarországot jól meg lehet szívatni magyarul, ugye?
[00:44:24]Hát ez esküszegő és ez még parlamenti életet élhet tovább.
[00:44:29]A másik, hogy a sörös doboz, kólás doboz, kérem szépen, aki az élre akar állni, vagy az élre kíván állni, annak a feladathoz fel kell nőni, mert senki nem úgy születik, hogy ő parlamenti képviselő lesz.
[00:44:48]Senki nem úgy születik, hogy miniszterelnök lesz, Netán miniszter lesz.
[00:44:53]Tehát ide fel kell nőni.
[00:44:58]Nem az iskoláról beszélek én, mert lehet 152 diplomája, ha közben olyan sötét, mint az éjszaka, mert itt vannak rá a példák, mert ugye ki lett találva az, hogy csak diplomás ember lehet parlamenti képviselő.
[00:45:11]Hát látszik.
[00:45:11]Most akkor ez a krém az a helyzet, szokták mondani, hogy fejétől büdösödik a hal, és hogyha megnézi, hogy hogy viselkedik Magyar Péter, és hogy nőtt ő föl a miniszterelnöki feladathoz, hát nincs mit csodálkozni azon, hogy az általa azokba a székekbe ültetett emberek java része sem nagyon brilírozik.
[00:45:35]Most a szavazókkal az a gond, hogy a szavazók most nem látják ezt sajnos az ember, akik rábízták a az életüket meg a mindennapjaikat, az az ember az így viselkedik, és ő képviseli őket Brüsszelbe, és majd akkor jönnek azok a megállapodások, a migrán migráns paktól kezdve az Ukrajnával való megállapodás, minden.
[00:46:04]És ez az ember akkor hogy fog viselkedni?
[00:46:07]Ez egy kétszínű Neem akarom nem akarom sértegetni, mert semmi okom nincsen rá, hogy én sértegessem, de egész egyszerűen nem tudok napirendet térni, hogy ilyen ember az ország élére kerülhet az átkosba.
[00:46:26]Most én visszamegyek, én 84 éves vagyok, visszamegyek odáig, hogy hogy a parlament elnöke Dobi István volt.
[00:46:35]Nem volt egy koponya, nem volt egy agymen, de volt egy viselkedés kultúra.
[00:46:41]Meghallgatták egymást ott a parlamentben.
[00:46:43]És tudja mi a baj?
[00:46:44]Tudja mi a baj Béla bácsi, hogy mi ebben egyetértünk sok százrenen, millióan mondhatni.
[00:46:47]Viszont vannak legalább ennyien, akiknek meg ez tetszik, akik akik azt mondják, hogy ó, milyen milyen jól csinálja, hogy odamondott, ó milyen aranyos volt, ahogy ott pezsgőzött az ablakba, meg ilyeneket írnak a közösség.
[00:47:05]Miért jutott arról eszembe?
[00:47:05]A háború és békébe, amikor ottan pezsgőznek és utána dobják be a pezsgős poharakat a kandalóba.
[00:47:15]Ez jutott eszembe, meg mikor ki akar ugrani az ablakon a a nem jutt eszembe az orosz neve ennek a a fiatalembernek a a Bezugov, mikor ki akar ugrani az ablakon.
[00:47:26]Szóval ez ez a szituáció jutott el eszembe, hogy eljutottak odáig, hogy ezek ugyanúgy viselkednek, mint az akkori hogy is mondjam, nem törődöm gazdag úri osztály a cári birodalomba.
[00:47:41]Na de hát könyörgöm, azóta eltört 150-200 év, és még ezek még mindig ott tartanak.
[00:47:49]A másik baj az, hogy ebből a mentalitásból, ebből a nem törődöm mindenféle szabályt megszegő mentalitásból lesz az, amit látunk a a másik parlamentekben, ahol ahol egymásnak esnek, ahol ahol egy verekednek, meg leborogatják egymást vízzel.
[00:48:10]Hát ez kell ebbe a Duna parti magyar parlamentbe, hát az országházába így kell viselkedni.
[00:48:17]Világos ez a folyamat oda fog kik sajnos sajnos teljesen igaza van.
[00:48:21]Így van.
[00:48:23]Így van.
[00:48:24]Kikulminálni.
[00:48:24]Arról nem is beszélve, hogy mit várhatunk a sörös dobozoktól meg a kólás dobozoktól, hogy lesz majd a a brancs, aki verekedni fog, vagy vagy szóval egész össze nem értem.
[00:48:38]A másik, amikor Mirácsi, letelt az időnk, úgyhogy most már csak nagyon röviden zárja le a gondolatait.
[00:48:45]Halló?
[00:48:48]Két reményem van.
[00:48:48]Az egyik az, hogy nem jutunk el odáig, amiről amit félve mondtam, hogy a példát.
[00:48:56]A másik pedig, hogy ennek a az ügynek, ennek a a Zsolti bácsi ügynek határozottan a végére járnak, és mindenki elnyeri méltó büntetését, és ott nincs szerintem benne olyan ügy, akit a parlamenti mentelmi joga védene.
[00:49:16]Így van, de egész egyszerűen jussunk el oda.
[00:49:20]Így legyen.
[00:49:20]Így legyen.
[00:49:20]Béla bácsi, nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.
[00:49:22]Várjuk máskori is szeretettel.
[00:49:24]A viszontlátásra.
[00:49:24]Most viszont el kell, hogy búcsúzzak a rádióhallgatóktól is, merthogy letelt ennek az órának a műsorideje.
[00:49:31]Viszont a rádióban még van egy óránk.
[00:49:34]Várok vissza tehát a hírek reklám után mindenkit.
[00:49:37]A viszontlátásra, viszont hallásra addig is Paláver, a Híf és a Hírtv interaktív műsora.
[00:49:46]Paláver hangra fel.