Paláver 3. rész - Hír.FM
- Egy betelefonáló szerint a kormányzati üzenetek hatástalanságát tömeghipnózis okozza: rövid, ismételt utasításokkal és „rezgéscsökkentéssel” befolyásolják a fogékonyakat, amit Magyar Péter is tudatosan alkalmaz.
- Magyar Pétert nárcisztikus személyiségzavarosként írják le, aki nem kontrollálja indulatait, és a bosszú vezérli.
- A műsorvezető összegzése szerint a TISZA-kormány alatt mindenki rosszul jár, szemben a Fidesz-kormányzás hatásaival.
- A vendégmunkások kitiltása mögött német gazdasági érdeket sejtenek, miközben a TISZA várhatóan végrehajtja a brüsszeli migrációs elvárásokat.
- A devizakárosultak pereinek felfüggesztése és a kamatstop eltörlése új károsulti kört hozhat létre, amit a betelefonálók „Magyar Péter károsultakként” emlegetnek.
- Kritika éri az oktatáspolitikai terveket: iskolabezárások és a mindennapos testnevelésórák megszüntetése a testnevelő tanárok tömeges elbocsátásához vezethet.
- Magyar Péter médiapluralizmust fenyegető kijelentéseit a Kádár-korszak egypárti sajtójához hasonlítják, és sérelmezik a sajtószabadság híveinek hallgatását.
- A TISZA holdudvarát celebpártként jellemzik, és aggodalom övezi az oknyomozó újságírók biztonságát a hatalomváltás esetén.
- Fidesz-szimpatizánsok tagadják a vereséget, csalásról és manipulációról beszélnek, és alulról építkező mozgalommal készülnek a visszatérésre.
„Azzal, hogy a Fidesz van kormányon, az is jól jár, aki nem a Fideszre szavazott, míg azzal, hogy Magyar Péter van kormányon, mindenki rosszul jár, az is, aki ő rá szavazott.” – a műsorvezető
Részletes összefoglaló megjelenítése
Tömeghipnózis-elmélet és Magyar Péter politikai kommunikációja
Az egyik betelefonáló, Ilona, hosszasan fejtette ki véleményét arról, hogy Orbán Viktor korábbi kijelentése – miszerint a kormány hiába mondott bizonyos dolgokat, a lakosság egy része „egyszerűen nem hallotta meg” – valójában egy tömeghipnózis-jelenségre vezethető vissza. Hivatkozott Bogár László korábbi nyilatkozatára, miszerint „az ország tömeghipnózis alatt volt, és még lehet, hogy van is”. Ilona egy Dr. Lenkei-féle hanganyagra utalva kifejtette, hogy háromféle hipnózist különböztetnek meg: az egyszerű hipnózist, a drogos hipnózist és a CIA-módszert. Szerinte Magyarországon az első kettőt alkalmazták.
Az egyszerű hipnózist olyan embereken lehet végrehajtani, akik befolyásolhatók, és olyan utasításokat fogadnak el, amelyek nem ellentétesek az értékrendjükkel. A második típusnál drogok, altatók, antidepresszánsok vagy egyéb tudatmódosító szerek segítségével érik el a mélyebb befolyásoltságot.
„A fiatalok azok biztos, hogy be is voltak dolgozva ilyen értelemben, mert lehet, hogy ittak, lehet, hogy drogoztak. És akik drogozva is vannak, azoknak sokkal mélyebb a hipnózis és sokkal hatásosabb a hipnózis.” – Ilona *
Ilona Thomas Mann „Mário és a varázsló” című művéhez hasonlította a jelenséget, utalva a mű tragikus végkifejletére. Kifejtette, hogy a hipnózis módszere a rövid utasítások ismételgetésén alapul. Példaként említette Ruszin-Szendi Romulusz „nincs háború” szlogenjét, Bódis Kriszta „a migráció nem veszély, hanem lehetőség” kijelentését, valamint Magyar Péter állítólagos mondását: „teljesen mindegy, hogy mit mondok, mert úgyis elhiszik”.
Ilona szerint Magyar Péter tudatosan alkalmazza ezt a technikát: először folyamatos ócsárlással, negatív hírekkel „leviszi az emberek rezgését”, majd ebben a fogékony állapotban adja a rövid, hipnotikus utasításokat. Szerinte a Fidesz is használhatna hasonló rövid szlogeneket, bár megjegyezte, hogy a Fidesz-kongresszuson éppen azt állapították meg, hogy „az egyik hibája az volt a Fidesznek, hogy túlságosan leegyszerűsítő úgynevezett egybites üzenetekké silányította a saját mondandóját, és ez már irritálta az értelmiséget is, meg a komolyabban vehető embereket is”.
Hozzátette, hogy a Tiktokon a fiatalok még a pár másodperces videókat sem nézik végig, ezért szerinte az egyszerű embereknek csak rövid üzenetekre van szükségük, míg az értelmesebbeket úgyis megszólítja Orbán Viktor.
„A hipnózis az egy olyan dolog, hogy aki hipnotizálva van, az elveszíti a kapcsolatát a külvilággal, és csak azt csinálja, amit a hipnotizőr mond.” – Ilona *
A műsorvezető megjegyezte, hogy a szakemberek óva intenek az ilyen típusú „távdiagnosztikától”, és nem szívesen végeznek ilyet.
Magyar Péter nárcisztikus személyiségzavara
Ilona pszichológiai elemzést is adott Magyar Péterről, akit nárcisztikus személyiségzavarral jellemzett. Elmondása szerint korábban több hasonló emberrel találkozott, és sokat tanulmányozta a témát. Szerinte Magyar Péter egy 1-től 10-ig terjedő skálán 9-10-es szinten áll, nem tudja kontrollálni az indulatait, „mérges, bosszúkultusz” jellemzi.
„Tehát amikor ő odaszólt a Gulyás Gergelyhez, hogy ő akkor is megmondja neki, azt azért csinálja, mert ő nem tud mást csinálni, mert ő neki azt kell, mert ő belőle ez jön ki.” – Ilona *
Ilona szerint az ilyen személyek általában valamilyen szerrel (alkohol, drog, vagy túlzott munkavégzés) vezetik le az indulataikat, és párhuzamot vont Volodimir Zelenszkij ukrán elnök állítólagos viselkedésével, utalva egy sajtófőnökével készült interjúra.
Migrációs politika és kettős beszéd
Ilona kérdésére válaszolva, hogy vajon Magyar Péter végrehajtja-e a Brüsszel által elvárt migrációs intézkedéseket, határozott véleményt fogalmazott meg: szerinte a miniszterelnök „kifelé azt mutatja, hogy ezt meg kell tennie”, de „az a manipuláció, amit csinál, hogy azt fogja beadni, hogy nem csinálja meg”. Ilona szerint azonban valójában végre fogja hajtani a brüsszeli elvárásokat.
„Én szerintem ő meg fogja csinálni, mert az elvárás. Reméljük, hogy nem veszik be olyan sokan, mint ahányan rászavaztak.” – Ilona *
Vendégmunkások és német gazdasági érdekek
Mária betelefonáló egy másik nézőponttal egészítette ki a migrációs kérdést. Elmondása szerint Kötter Tamástól hallotta, hogy „azért teszik tönkre a magyar ipart és gazdaságot, mert Németországban alig várják, hogy aki itt tönkrement, az menjen oda”. Érvelése szerint a vendégmunkások kitiltása Magyarországról valójában a német gazdasági érdekeket szolgálja.
„Ma olvasom, mikor készültem erre a műsorra, hogy már azokat a vendégmunkásokat, akiket innen kitiltottak, már keresi Németország és viszi Németországba dolgozni majd őket.” – Mária *
A műsorvezető megerősítette, hogy ez az intézkedés a „mosdóvízzel a gyereket is kiöntötte” elv alapján működik, Mária pedig hozzátette, hogy Kötter Tamás „sokkal okosabb, mint én”.
Egy betelefonáló konfrontatív fellépése
Egy István nevű betelefonáló agresszív hangnemben próbált kérdéseket feltenni a műsorvezetőnek a migránstáborokkal kapcsolatban, de a műsorvezető rendre visszautasította. A feszült párbeszéd során István azt állította, hogy Orbán Viktor „adta ki a parancsot”, és hogy „szétlopták az országot”. A műsorvezető ezt többször is rágalmazásnak, bizonyíték nélküli vádaskodásnak nevezte, és végül kikapcsolta a betelefonálót:
„Ön erre semmilyen példát nem tud hozni, semmilyen bizonyítékkal nem tud szolgálni. Megint vádaskodik, megint össze-vissza beszél. (…) Ezt nem vagyok tovább hajlandó hallgatni.” – a műsorvezető *
Gazdasági következmények és munkanélküliség
Ferenc betelefonáló azzal érvelt, hogy a Fidesz-kormánynak naponta kellene hangsúlyoznia a Nobel-díjas tudósok támogatásának fontosságát, mivel „egy Nobeldíjas vezeti az ország gondolkodását, viszi előre a haladást”. Szerinte a tudósoktól történő forráselvonás terve különösen káros üzenet.
Ferenc kiemelte a munkanélküliségi adatok nyilvántartásának jelentőségét is. Meggyőződése szerint a TISZA-kormány intézkedései nyomán egymillió munkahely szűnhet meg:
„Én meg vagyok győződve, hogy 1 millió munkahelyet el fognak veszteni az emberek, és az az 1 millió munkahely az majd észhez téríti a szavazókat.” – Ferenc *
A műsorvezető megerősítette, hogy a hivatalos statisztika is méri a munkanélküliséget, és fontosnak tartja folyamatosan hírt adni arról, „honnan, hány embert kellett elbocsátani, hány embert rúgtak ki maguk Magyar Péterék”.
Fidesz-tábor újjászervezése
Ferenc egy alulról építkező mozgalom elindítását is javasolta: „mindenki írja össze a barátait, akik mellettünk állnak, mert folyamatosan konzultálnunk kell mindenkivel, a lelket kell tartani mindenkiben”. Szerinte ez a patrióta mozgalom „majd növekedni fog, mint a hógolyó, amikor elkezd gurulni”. Hangsúlyozta a belső tisztulás fontosságát is: „Ha hibáztak valakik, akkor azokat felelősségre kell vonni, de az ártatlanokat, azokat ne hurcolják meg.”
Médiapluralizmus és sajtószabadság
Mária élesen kritizálta Magyar Péter azon kijelentéseit, amelyek szerint a jobboldali sajtóorgánumok tartalmát befolyásolni kívánja. Párhuzamot vont a Kádár-korszak médiakörnyezetével:
„Ha csak egy oldalról kapom, azt már megértük a Kádár-korszakban, hogy a Népszabadságtól és a párttól kaptuk, de más nem volt. Most Magyar Péter megmondja, hogy mit írjon a Mandiner, és mit írjon az összes jobboldali újság.” – Mária *
Felháborodását fejezte ki amiatt, hogy a „sajtószabadság büszke harcosai” nem tiltakoznak e kijelentések ellen, és megjegyezte, hogy Bayer Zsolt is írt arról, mi történne, ha Orbán Viktor tenne hasonló kijelentéseket: „az ENSZ csapatokat behívták volna, sőt, minket falhoz állítottak volna”.
Oktatáspolitikai változások
Mária két oktatáspolitikai intézkedést kritizált. Az első az iskolabezárásokkal kapcsolatos, különös tekintettel a katolikus iskolákra és a kisebbségi oktatás kérdésére. A második a mindennapos testnevelésórák megszüntetésének terve:
„Hova tesszük a testnevelés tanárainkat?” – Mária *
A műsorvezető kifejtette saját elemzését: szerinte a testnevelés a „legkönnyebb ellenállás iránya” az óraszámcsökkentési vitákban, mivel a testnevelő tanárok érdekképviselete gyengébb, sok helyen nincs megfelelő tanterem sem. Személyes tapasztalatként említette, hogy ismer egy korábban erősen Fidesz-ellenes testnevelőtanárt, aki a TISZA-ra szavazott, és kíváncsi lesz a reakciójára, amikor az óraszámcsökkentés őt is érinteni fogja:
„Nagyon kíváncsi leszek, amikor majd az óraszámát csökkentik, a fizetését csökkentik, és esetleg a három-négy testnevelés tanárból kettőt elküldenek.” – a műsorvezető *
Devizakárosultak és a kamatstop eltörlése
Mária felhívta a figyelmet, hogy a TISZA-kormány a devizakárosultak pereinek felfüggesztését tervezi, amit rendkívül károsnak tart. Emlékeztetett, hogy a Fidesz-kormány korábban számos intézkedést hozott a devizahitelesek megsegítésére. Most a kamatstop eltörlése is napirenden van, ami újabb károsulti kört hozhat létre:
„De most, hogyha előjön ez a kamatstop eltörlése, akkor azokat úgy fogjuk hívni, hogy Magyar Péter károsultak?” – Mária *
A műsorvezető egyetértett, hozzátéve: „ha a bankrendszer nyakába varrják a devizakárosultak kárpótlását, akkor valahol engednie kell a bankrendszernek, és szerintem szeptemberben ez be is fog következni. Úgy el fogják törölni a kamatstopot, mint a szél.”
Összefoglaló megállapításként elhangzott:
„Azzal, hogy a Fidesz van kormányon, az is jól jár, aki nem a Fideszre szavazott, míg azzal, hogy Magyar Péter van kormányon, mindenki rosszul jár, az is, aki ő rá szavazott.” – a műsorvezető *
Magyar Péter politikai túlélési stratégiája
Mária egy sajátos forgatókönyvet vázolt fel Magyar Péter politikai jövőjével kapcsolatban. Szerinte a miniszterelnök még nem érzi teljesen biztosnak a pozícióját, és félelme szerint Kapitány István (vagy más TISZA-politikus) leválthatja őt, hasonlóan ahhoz, ahogy Gyurcsány Ferenc esetében történt.
„És utána azt fogja mondani a Kapitány, hát nem én ígértem. Ja, azt se én ígértem, és nincs mit számon kérni.” – Mária *
A műsorvezető szerint ez egy teljesen világos és reális forgatókönyv.
A Fidesz helyzete és a választási vereség feldolgozása
A beszélgetések során több betelefonáló is kifejezte meggyőződését, hogy a Fidesz helyzete nem tragikus, csupán idő kérdése a politikai visszatérés. Mária egyenesen azt jósolta, hogy 2027. április 23-án „körülbelül 5 és fél millióan mondják azt, hogy ó, én a Fideszre szavaztam ám”.
Leszögezte: „Ezek a harmad-, negyedrendű, csak pénzért odacsapódott emberektől meg kell szabadulni.” Példaként említette Boldog Istvánt, aki korábban „tapsikolt”, most viszont „először ő rajta csattan az ostor”.
Ildikó betelefonáló határozottan kiállt amellett, hogy a Fidesz-tábor nem gyászol:
„Nem gyászolunk, mi nyertünk, minket megbuktattak csalással, megvezetéssel, efféleképpen már elmondták a mai betelefonálók is. (…) Nem halt meg senki, kérem szépen, mi nem gyászolunk, nincs öt fázis.” – Ildikó *
Hangsúlyozta, hogy a Fidesz a saját feltételei szerint fogja elvégezni a szükséges belső vizsgálatokat és szembenézést: „akkor sem az ő kényük, kedvük szerint, majd úgy, ahogy azt mi akarjuk”.
A Szőlő utcai ügy és a kegyelmi botrány politikai felhasználása
Ildikó arról beszélt, hogy véleménye szerint a Szőlő utcai ügyet és a kegyelmi botrányt a „baloldali ellenzéki külföldről lefizetett propaganda” tudatosan építette fel és tartotta napirenden a választási kampány előtt és alatt. Példaként említette az ATV korábbi műsorait és az ott dolgozó újságírókat:
„Az ATV, hát ugye már nem dolgozik ott a Krüger Emília, de még amikor ott dolgozott, még a kampány előtti nem tudom mennyi ideig, többször megnéztem az ATV műsorait direkt, hogy képbe legyen ők mit mondanak, mi alapján, mit állítanak.” – Ildikó *
Szerinte a cél az volt, hogy ezek a témák kitartsanak 2026. április 12-éig, vagyis a választásokig.
Parlamenti viselkedés és közéleti morál
Tibor betelefonáló egy konkrét videófelvételre utalt, amelyet a Hír TV mutatott be, és amelyen Magyar Péter viselkedése látható. A felvétel állítólag azt mutatja, ahogy a miniszterelnök „lemegy kutyába és a tini kislányok lábai között, szoknyái alatt kígyózik”. Tibor szerint ez a fajta viselkedés méltatlan egy államférfihoz:
„Ez nem méltó egy olyan emberhez, aki az ország élén van.” – Tibor *
Felvetette, hogy a büntetőjogi felelősség megállapítása hatósági vizsgálatot igényelne, ami elől az érintett „folyamatosan a mentelmi joga mögé bújik”. A politikai felelősséget azonban a választóknak kell megállapítaniuk.
Laci betelefonáló a parlamenti képviselők pszichológiai alkalmassági vizsgálatának hiányát is szóvá tette, párhuzamot vonva azzal, hogy egy egyszerű gépjárművezetői vizsgához is kell orvosi alkalmassági, de a parlamenti képviselőknél ilyen nincs. A műsorvezető azonban jelezte, hogy ezt a rendszert maguk a képviselők szavaznák meg, így várhatóan soha nem fog megtörténni.
„Soha nem fogják megszavazni, hogy ez legyen. (…) Minden parlamenti képviselőről és akármilyen hatóságnak a dolgait át kéne rendezni, de nem fogják, mert azt is meg kéne szavazni.” – a műsorvezető *
Kulturális és vallási párhuzamok, történelmi utalások
A beszélgetés során több betelefonáló is irodalmi és vallási párhuzamokat alkalmazott a jelenlegi politikai helyzet értelmezésére.
Tibor Goethe Faustjának első részét idézte, párhuzamot vonva a mű égiprológusa – ahol az Úr és Mefisztó beszélget az ember elkárhozásáról – és a jelenlegi magyar politikai helyzet között. Szerinte Mefisztó az embert az „immanenciában, a földi világban és mindenféle élvezetekben” akarja tartani, ami szerinte párhuzamba állítható azzal, ahogy Magyar Péter viselkedik.
„Hát itt van ez a kígyó, amit a Mefisztó szeretne, hogy az ember ebben a szórakozásokban és ebben a bíbon-bánomban tulajdonképpen azzá váljon.” – Tibor *
Ószövetségi párhuzamot is vont a bűnbeesés utáni kígyóval, valamint idézte Izajás próféta könyvének kilencedik részét, amelyet a karácsonyi liturgiában olvasnak fel. Ezt a szöveget az „aratási ünnepség” említése kapcsán hozta szóba, utalva arra, hogy Magyar Péter egy erdélyi aratási ünnepségen „rájuk hívta a román rendőrséget és szétzavarta az aratási ünnepen résztvevő embereket”.
„Micsoda szégyen és micsoda szomorúság ez, hogy innen az anyaországból elmegy valaki oda, ahol Bartók és Kodály szeretettel és meggyőződéssel jegyezték fel az ő tudásukat és az ő szellemiségüket. Ezt, mint egy kultúrbarbár szétzavarja.” – Tibor *
Hozzátette, hogy ugyanez a személy a parlamentben azt mondta Rétvári Bencének, hogy „vigyázzon, mert ha ő bemegy a templomba, utána újra kell szentelni”, amit Tibor abszurdnak és képmutatónak tart.
Demokrácia és hatalom természete
Laci betelefonáló szkeptikus gondolatokat fogalmazott meg a demokrácia valódi természetéről. Szerinte a demokrácia csupán papíron létezik, a valóságban soha nem valósul meg. Párhuzamokat vont a hangversenyterem, a sebészet és a parlament hierarchikus működése között.
„Én még olyan demokráciát nem láttam, amit meg is valósítottak volna. (…) Hogyha hangversenyteremben sincsen demokrácia, akkor minek lenne? A karmester? Egy sebészetnél a főorvos a szava az istenmondatja. (…) Tehát nincs olyan, hogy adjon tampont, ne töröljön, és akkor azt mondja, hogy hát jó, de még várjunk egy kicsit.” – Laci *
A műsorvezető finoman ellenérvelt, hangsúlyozva a mai magyar demokrácia és a rendszerváltás előtti diktatúra közötti minőségi különbséget:
„Én mégis csak szívesebben élek ma ebben az országban, ebben a mindenféle gonddal, hibával, bűnnel terhelt demokráciában, mint 90 előtt abban a rendszerben, ami viszont hamisítatlan diktatúra volt. (…) Undorító, megfeneklett, reménytelen, kilátástalan borzalom volt a fiatalkor.” – a műsorvezető *
Laci további filozófiai fejtegetésében arról beszélt, hogy szerinte „egyszerre van jelen az emberiség fejlődésének szinte minden stációja a szemet szemért, fogat fogért-tól kezdve egészen odáig, hogy minden nap tegyél valamit embertársaiddal, amit szeretnéd, hogy veled is tegyenek”.
Történelmi párhuzamok és a magyar sors
Laci történelmi távlatba helyezte a jelenlegi politikai helyzetet, utalva a pozsonyi csatára (értsd: muhi csata), amikor „az össze-európai seregek zászlaján, a pápai sereg zászlaja rajta volt, hogy a magyarok írmagját is ki kell irtani”. Szerinte a magyarokkal kapcsolatos negatív attitűd történelmi állandóságot mutat: „nem tudom, hogy miért csodálkoznak a magyarok sorsán, hogy az milyen”.
A betelefonáló egy állítólagos brüsszeli jelmondatra is utalt: „Addig menjünk az útunkon, amíg az visszafordíthatatlanná nem válik.” Szerinte ez a stratégia magyarázza a brüsszeli politika lépéseit, és végső céljuk a magyar szuverenitás felszámolása.
„Más másképp beszélünk, ezért másképp gondolkodunk. Tűrhetetlen, hogy még meg akarjuk tartani a viszonylagos szabadságunkat, a viszonylagos szuverén létünket. Hát ez nekik nagyon nem tetszik.” – Laci *
A „Celebpanaság” és a TISZA holdudvara
Ildikó a TISZA párt környezetét „Celebpártnak” nevezte, név szerint említve Magyar Péter mellett Lakatos Márkot, Radnai Márkot, Nagy Ervint, Kajdi Csabát és Molnár Áron Noárt (Molnár Áront). Aggodalmát fejezte ki a TISZA-kormánnyal szemben oknyomozó újságírók biztonságával kapcsolatban, külön kiemelve Ábrahám Róbertet:
„Féltem Ábrahám Róbertet, és jó lenne, hogyha jó ügyvédei lennének, nem a Siffer meg a Magyar György, hanem egészen mások. Mert nagyon mélyen beleásta magát ebbe a oknyomozó riporterek, a Fisi Angillával.” – Ildikó *
Szerinte ezeket az embereket védeni kell, mert Pócs János és családja már kapott halálos fenyegetéseket is.
A telefonlopási ügy és a mentelmi jog kérdése
Tibor részletesen beszélt arról a Hír TV-ben bemutatott videófelvételről, amelyen Magyar Péter látható. Az eset kapcsán kifejtette, hogy a büntetőjogi felelősség megállapítása hatósági vizsgálatot igényelne, ami elől az érintett a mentelmi joga mögé bújik. A politikai felelősséget azonban a választópolgároknak kell megállapítaniuk.
„Akár van büntetőjogi, akár nincsen, ez nem méltó egy olyan emberhez, aki az ország élén van.” – Tibor *
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „csipola” – Az átiratban: „mint például a hipnotiző, mint a csipola” – kontextus alapján valószínűleg egy hipnotizőrre utaló kifejezés, de nem azonosítható pontosan. Lehet, hogy egy Csipola nevű ismert személyről van szó, de nem rekonstruálható.
- „Krüggem Emilia” – Az átiratban: „már nem dolgozik ott a Krüggem Emilia” – feltehetően egy újságíró neve (talán Krüger Emília vagy hasonló), akinek a neve torzult az ASR során. Pontos alakja nem tisztázható.
- „nászanyját” – Az átiratban István mondja: „ismerem a nászanyját” – a szövegkörnyezetből nem derül ki egyértelműen, hogy kire utal Orbán Viktor családjából.
- „bothunorhoz” – Az átiratban Ildikó mondja: „kitartott a bothunorhoz szeretnék hozzászólni” – nem rekonstruálható, valószínűleg egy eltorzult kifejezés (talán „botrányhoz” vagy „both Ungorhoz”, de ez bizonytalan).
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:34]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:00:40]Paláver hangra fel.
[00:00:45]Jó napot kívánok.
[00:00:45]Köszöntöm a Hír FM rádió hallgatóit.
[00:00:47]Folytatódjék a Paláver.
[00:00:49]Néhány SMS-t ismertetek önökkel ket csinálóként.
[00:00:52]Azt írja nekünk Margita, kicsi tűzijáték lesz augusztus 20-án, mondják a TS-esek.
[00:00:57]De attól félek, hogy nagyot fog szólni, nehogy úgy járjunk, mint azon a bizonyos kölni szilveszter éjszakán a németek, mert én attól tartok, titokban jönnek már a migránsok.
[00:01:09]A svédek is, a németek is, a lengyelek is összekészítették a nekünk szánt bűnöző migránsaikat.
[00:01:15]Írelt Margita, Zabfegyező a következőt küldte nekünk.
[00:01:21]Szeretném, ha valaki elmagyaráználná, miszerint van egy ország 2026-ban, és nem szeretne migránsokat, akkor mi az a jogi alap egy gazdasági szövetségre létrehozott társaság részéről, ami szerint ezt követeli?
[00:01:35]Nem értem, mire való a sok küzdelem, amely vérrel íródott a magyar történelemben.
[00:01:42]Jelen esetben bólogatunk, mint a zsiguli hátsó ablakában elhelyezett kutya.
[00:01:47]Fura egy kutyahelyzet.
[00:01:49]ébredez ilyen-olyan magyar a jelenlegi focivébb beszédes ki mennyire büszke a hazájára írta tehát Zabhegyező és még egyet Sárától a héten egy Ausztrián keresztüljövő vonaton láttam az ülőhely elfoglalókat akiknél nem volt vonatjegy a telefonban sem de a kést azt megvillantotta az egyik férfik helyére ült le és Az illető reklamált, hogy az az ő helye.
[00:02:20]Félelmetes, vakmerő emberek azok.
[00:02:24]Írta telt Sára.
[00:02:24]Ilona van a vonalban.
[00:02:27]Vele folytatjuk a műsort.
[00:02:27]Jó kezolom Ibolja.
[00:02:30]Parancsoljam.
[00:02:30]Igona.
[00:02:34]Jó napot kíván.
[00:02:34]Jó napot kívánok Otta és üdvözlöm a a hír FM-nek a hallgatóit.
[00:02:41]Én abba arról szeretnék beszélni, amit Orbán Viktor mondott, hogy hiába mondtuk mi ezt meg azt, volt olyan rétege az országnak, aki egyszerűen nem hallotta meg.
[00:02:56]Na most én ezzel kapcsolatban szeretnék egy-két gondolatot.
[00:03:01]Tehát Bogár László, azt szoktam hallgatni, a van több műsorban, és az egyikben azt mondta, hogy az ország tömeg hhipnózis alatt volt.
[00:03:11]Volt, és még lehet, hogy van is.
[00:03:16]Igen.
[00:03:17]És és én is ezt ezt pont ugyanígy gondoltam, és egyébként van van az interneten egy hanganyag, a Lenkei, Dr.
[00:03:30]hipnózis, és ő elmondja, hogy ezt a a tömeghiphnózist például a hitleri időkben is használták, és elmondja, hogy van három fajta hipnózis.
[00:03:39]Az egyszerű hipnózis, a drog, droga drogos, és még van a harmadik a CIA.
[00:03:47]Na most ami amit itt Magyarországon alkalmaztak, az az első és a második az egyszerű hipnózis.
[00:03:57]És hát erről elmondja, hogy tehát a hipnózis az az egy olyan dolog, hogy ami alvással kapcsolatos, hogy aki hipnotizálva van, az elveszíti elveszíti a kapcsolatát a külvilággal, és csak azt csinálja, amit a hipnotiző mond.
[00:04:14]És az egyszerű hipnózis az az igazából nem hipnotizálhatom mindenki.
[00:04:21]Tehát amikor van egy ilyen, mint például a hipnotiző, mint a csipola, hogy azok csinálnak valami próbát, tehát mondanak valamiket és figyelik az embereket, hogy hogy milyen hatással van rájuk.
[00:04:34]És akin látszik, hogy hogy a szem üveges lesz, meg tátc szájú, na azok a hipnotizálható emberek azokat hívják ki.
[00:04:45]és a hipnózis, tehát ez az egyszeri hipnózis, tehát azokkal lehet megcsinálni, akik befolyásolhatók, és azokkal lehet megcsinálni, akik olyat kérnek, akiktől olyanokat kérnek, ami egyébként nem ellentételes az ő értékrendjükkel, mert például, hogyha valakinek azt mondja, hogy na most dobd be a ruhádat, és az az ő neki az nem felene, az értékrendjének nem fel meg, akkor ő fel fog ébredni és nem fogja megcsinálni.
[00:05:17]Akkor van a második fajta, amikor a drog, tehát a valaki veszed valami drogot, de most itt itt lehet olyat érteni, hogy altatót vesz be, vagy vagy valami tudatmódosítószert, hogy hogy antidepresszáns, de ide tartozik, ha valaki kokaint szed, marihuánát, és és igen, a fiatalok azok biztos, hogy be is voltak dolgozva ilyen ilyen értelemben, mert mert lehet, hogy ittak, lehet, hogy drogoztak.
[00:05:47]És akik akik drogozva is vannak, azoknak sokkal mélyebb a hipnózis és sokkal hatásosabb a hipnózis.
[00:05:53]Hát ebből kifolyólag teljesen mindegy, hogy mi és Orbán Viktor mit mondtunk ezeknek a fiataloknak.
[00:06:01]Elmentek a bulira, ott kaptak valami drogot meg itt ott meg minden, és azt csinálják, amit a Magyar Péter mond.
[00:06:09]Na most e ugye nekem azért azért furcsa ez, én magam is a kampány során többször próbálkoztam a saját véleményemet irodalmi alkotásokkal alátámasztani, és nekem is eszembe jutott Thomas Man műve, Mário és a varázsló című.
[00:06:28]De hát annak borzalmas vége van.
[00:06:28]Tehát ezt egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy ilyen tömegben 3á, fél millió embert íy módon hipnotizálni lehet.
[00:06:39]Na most a hipnózisnak annak az a módszere, hogy rövid utasításokat és mozdulatokat.
[00:06:46]Figyelje az ujjamat.
[00:06:49]Figyelje az ujjamat.
[00:06:49]Elalszik, elalszik.
[00:06:53]És amikor azt mondja, azt mondja ugye a Rusin Sand Romus, hogy hogy nincs háború, nincs háború, nincs háború, ez is egy fajta hipnózis, hogy épp épp éppen ha most hallottam egy ilyet, hogy nem tudom, hogy kiírta csipke jósikál.
[00:07:08]Na most most azt azt láttam a Kris nevezetű Na igen, Bódis Kriszta a Tiktokon azt láttam, hogy ő azt mondja, hogy a migráció az nem veszély, hanem lehetőség.
[00:07:19]Tehát az ez is egy ilyen rövid rövid szlogen, ami amit mond, és ha elmondja többször, akkor elhiszik.
[00:07:27]És a magyar Péter is azt mondta, mert most ő a hipnotizér, és azt mondta, hogy teljesen mindegy, hogy mit mondok, mert úgyis elhiszik.
[00:07:34]Na és itt kapcsolódik be a magyar Péternek a személyisége, mert mert ugye még azt is elmondja Lenké, hogy hogy az emberek milyen állapotban vannak, mert mert hogyha rossz híreket hallanak, akkor jobban hipnotizálható.
[00:07:52]Tehát most, hogy most a magyar Péter az állandóan ócsáró mindenkit, és én szerintem ez így leviszi az embereknek a redgését, és leviszi, na akkor utána jöhet a hipnózis.
[00:08:04]Tehát először leviszi a rezgésüket, utána meg mondja, hogy ezt csinál, azt csináld, amaz csináld.
[00:08:08]És hát igen, hát végül is én ezt szeretném javasolni a Fidesznek, hogy akár ők is csinálhatnának ilyen szogeneket, hogy hogy csak ilyen röviden rövid rövid mondatokban mondják ezt többször ismételges.
[00:08:22]Bár a Fidesz kongresszuson épp azt hangzott el, hogy talán az egyik hibája az volt a Fidesznek, hogy túlságosan leegyszerűsítő úgynevezett egybites üzenetekké sányította a saját mondandóját, és ez már irritálta az értelmiséget is, meg a komolyabban vehető embereket is.
[00:08:40]Hát őket lehet, hogy hogy irritálta, de azért most mondjuk meg őszintén, a Tiktokon is vannak ilyen pár másodperces videók, és egyszerűen nem nézik végig még azt a pár másodperceset, és amit ugye Bogár László mondt, hogy egy perces videós nem nézik végig.
[00:08:57]Az azért, mert mert az egyszerű embereknek csak ilyen ilyen rövideket.
[00:09:01]Tehát az értelmesebbnek úgy is elmondja az Orbán Viktor, mert mert ugye nem nem hipnotizálhatunk mindenki.
[00:09:08]Engem például nem tudnak.
[00:09:08]Ja, és akkor meg mit mondod, mivel hippnotizálnak?
[00:09:12]A tévével, a rádióval, az újságokkal, meg minden médiával.
[00:09:17]Ezzel minden lehet hipnotizálni.
[00:09:21]És akkor még hát meg a amit ön említett a Tiktokkal meg a közösségi médiával inkább, mert a fiatalok java részének készüléke sincs, tévét meg egyáltalán nem néz.
[00:09:33]Igen.
[00:09:33]És akkor most én a magyar Péternek a nárcisztikus személyiség zavaráról szeretnék beszélni, mert csak nagyon gyorsan, mert nagyon elment az időnk.
[00:09:43]Na, nagyon gyorsan, mert mert ugye nekem is én is belefutottam néhányba és és igazából nagyon sok mindent meghallgattam az elmúlt években, csak azért, hogy ne ne fussak bele még másba.
[00:09:54]Na most a magyar Péter az ő ő tehát a a személyiségzavar az azt jelenti, hogy mondj van egy skála egy-től 10 és akkor ők ők maj 89 10-es mindenkiben van valami nárcis nárcizmus azért, hogy túlélje a napot, de ő ő belük több van.
[00:10:11]Tehát ő ő bennük dúl az indulat, nem tudják kontrollálni az indulataikat.
[00:10:17]Mérges, boss, bosszú, kult.
[00:10:21]Ez jól látszik a parlamenti viselkedésén.
[00:10:25]Igen.
[00:10:25]Tehát amikor ő odaszóad a Gulyás Gergelyhez, hogy ő akkor is megmondja neki, azt azért csinálja, mert ő nem tud mást csinálni, mert ő neki azt kell, mert ő belőle ez jön ki, ez jön.
[00:10:33]Tehát különben különben Duróma lesz, és ő neki ezt kell csinálni, mert és át általában ők ők oldják valamivel a a az ő indulatukat.
[00:10:47]Hát általában valami szert használ, tehát vagy dolgoznak, vagy isznak, vagy vagy valami.
[00:10:54]De most ha megnézzük ugye a Zelenskét, ő ő is ő tehát én nem tudom, hogy hallottad Tak Kászon csinált-e egy interját Julia Mendezzel, aki a sajtófőnöke volt és ő azt mondta, hogy hát ő ő nem látta egyszer sem, de olyat olyat, hogy valakik mondták, hogy ők látták, mert olyan [nevetés] is történt, hogy elmondta a sajtótájékoztató.
[00:11:17]Jó, Ia, ebbe nem éjjedjünk el, mert mert érzi ön is, hogy ennek nem sok értelme van abban, amit eddig elmondott.
[00:11:23]ö teljesen igaza van.
[00:11:26]Bár szakemberek azt szokták mondani, az ilyen típusú távdiagnosztikával vigyázni kell.
[00:11:34]Szakemberek nem is szívesen csinálnak ilyet, de mindenesetre amit mondott a Csípaláról, ott azt csak megerősíteni tudom, hogy hogy igen, nagyon hasonlítomaszman művéhez mindaz, amit élünk, de annak nagyon csúnya vége volt.
[00:11:50]Azt remélem nem következik be itt Magyarországon.
[00:11:55]Hadd hadd válaszoljak még egy kérdést, akik de nagyon gyorsan, mert most már tényleg minden idő eltelt.
[00:12:00]Oké, hogy ön azt kérdezte, hogy most melyik az igaz, hogy most megcsinálja a Magyar Péter, amit a a amit a Brüsszel kér, vagy pedig tehát a migrációval kapcsolatban, vagy nem?
[00:12:12]Én szerintem ő meg fogja csinálni, mert mert az a az a manipul az a kifelé azt mutatja, hogy ő meg ő neki ezt meg kell, de mi nekünk Magyarorsnak az az a manipulációt, amit csinál, hogy ő azt fogja beadni, hogy nem csinálja meg.
[00:12:26]De én szerintem azt ő meg fogja csinálni, mert az elvár vil reméljük, hogy nem veszik be olyan sokan, mint ahányan rászavaztak.
[00:12:36]Köszönjük szépen Ilona, hogy hívott bennünket.
[00:12:37]Várjuk máskor is szeretettel.
[00:12:40]kez csókolom Ferencnek adjuk át a szót.
[00:12:42]Jó napot kívánok Ferenc.
[00:12:42]Parancsoljon.
[00:12:45]Tiszteletem Ottó.
[00:12:45]Hát egy nagyon egyszerű gondolat, hogy mondja Einstein, hogy ugyanazon problémát ugyanazon gondolkodással nem lehet megoldani.
[00:12:57]Előbb a gondolkodást kell megváltoztatnunk.
[00:13:02]A problémám, a probléma mindenhol tudjuk, látjuk, nem fog nyilatkozni, nyíltan szintvállalni, mellé beszél a Magyar Péter továbbra is.
[00:13:12]És ezzel szembe kell fellépni, és az előttem szólónak nagyon sok mindenbe igaza van.
[00:13:22]Nem is őt akarom említeni, hanem a én saját problémát egy gondolatot legalább fölhozok, hogy a Nobeldíjas tudósunktól elvették a támogatást, ha jól tudom, volt ilyen terv.
[00:13:38]Igen.
[00:13:38]Nem tudom, hogy áll most az ügy.
[00:13:41]Ezt kell.
[00:13:41]Legalább ezt ne vegyék el, mert egy nóbeldíjas vezeti az ország gondolkodását, viszi előre a haladást kutatómunkába, mindenbe.
[00:13:57]Ez legalább egyetlen egy dolgot ki kell verni, hogy a Nobeldíjast ott ki kell állni.
[00:14:05]Ezt ezt lovagolni kell naponta többször, mert ő már bizonyított, ő neki van tudása, és a fej a fejlődést akarja visszafogni, az ország fejlődését.
[00:14:23]Ezt maguk tévéssek ezt meg tudják tenni, hogy naponta legyen ez melegen tartva ez a gondolat.
[00:14:31]Másik, amit szeretnék mondani, hogy nagyon fontos lenne, hogy nyilvántartás legyen a a mi a nevé?
[00:14:40]A munkanélküliek, hogy mennyi munkanélküli lett egy hónap alatt, két hónap alatt, három hónap alatt.
[00:14:53]És ezt folyamatosan kell nyomni.
[00:14:56]Én meg vagyok győződve, hogy hogy 1 millió munkahelyet el fognak veszteni az emberek, és az az 1 millió munkahely az majd észhezt téríti a szavazókat.
[00:15:10]Igen, hát ezt ezt a hivatalos statisztika is méri és rendszeres időközönként jelenti is.
[00:15:17]De nyilvánvalóan abban is igaza van, megint csak, hogy folyamatosan arról is érdemes hírt adni, hogy honnan, hány embert kellett elbocsátani, hány embert rúgtak ki maguk Magyar Péterék, és ez szépen össze fogja adni azt a számot, amiről ön is beszél.
[00:15:33]Igen.
[00:15:33]Igen.
[00:15:33]És ez ezek apró dolgok.
[00:15:38]Sokkal több betelefonálót kellene megszólaltatni olyanokat, akik előreviszik a gondolkodást az emberekhöz.
[00:15:45]Nagyon jó gondolatok vannak mind a az [horkantás] hát csak biztatni tudom őket, hogy akkor hívjanak bennünket és akkor megszólaltatjuk őket.
[00:15:59]Én kiírást is közbe alkalmaznék a beszélgetők köz közben, tehát minél több hír legyen megvalósítható, mert ez fontos.
[00:16:12]Én még egy alulról építkezést elkezdtem magamnak.
[00:16:18]Ö javasoltam is Fidesz gyűlésen, hogy mindenki írja össze a barátait, akik mellettünk állnak, mert so folyamatosan konzultálnunk kell mindenkivel, a lelket kell tartani mindenkibe, és a patrióták majd elindultak, és magyarok elindították, és majd növekedni fog, mint a hógolyó, amikor elkezd gurulni, és ma nagyon szép dolgokat fogunk kivinni.
[00:16:52]Így fogják kivezetni a magyarokat Európát a bajból.
[00:16:58]De magunknak is tisztulást kell csinálni.
[00:17:02]Fontos, fontos.
[00:17:05]Ha hibáztak valakik, akkor azokat felelősségre kell vonni, de az ártatlanokat, azokat ne hurcolják meg.
[00:17:13]Minden jót kívánok.
[00:17:16]Jó Istená.
[00:17:16]Könjük szépen Ferenc, hogy hívott bennünket.
[00:17:18]Várjuk máskor is szeretettel a viszontlátásra.
[00:17:23]Máriát kapcsoljuk.
[00:17:23]Kezicsom Mária, tessék parancsolni.
[00:17:26]Jó napot kívánok.
[00:17:26]Mária vagyok.
[00:17:26]Igen.
[00:17:29]Azt mondja, hogy nekem egy olyan kérdésem lenne, hogyha ezt a rengeteg jobboldali lapot most megszüntetik, akkor én honnan fogok tudni tájékozódni, hogy ugye mi az igazság?
[00:17:40]Mert ha csak egy oldalról kapom, azt már megértük a Kádárkorszakban, hogy a Népsontól és a pártól kaptuk, de más nem volt.
[00:17:49]Most most Magyar Péter megmondja, hogy mit írjon a Mandiner, és mit írjon az összes jobboldali újság.
[00:17:53]Ez egyszerűen vérlázító, tehát ez föl se fogja az ember, hogy hogy jön ki ilyesmi egy miniszterelnök száján.
[00:18:04]És mostzek sem a sem a nagy jogvédők, sem a sajtószabadság büszke harcosai nem üvöltöznek, és nincs már százzres tüntetés, hogy azonnal vonja vissza ezeket a kijelentéseit.
[00:18:16]Gondoljunk csak bele, Bajer Zsolt meg is írta, mi lenne, ha ilyeneket beszélt volna Orbán Viktor az EN csapatokat behívták volna.
[00:18:28][nevetés] Sőt, minket falhoz állítottak volna.
[00:18:29]Hát ez az azt mondja, hogy végignéztem, vagy hallgattam a miniszterelnök úrnak, már ugye nekem Orbán Viktor miniszterelnök úrnak a a sajtótájékoztatóját.
[00:18:40]A mi miniszterelnök urunk az van szövegértése, azt tudja értelmezni, van alanya állítmánya és mindenféle mondatrésze, és azt össze tudja rakni.
[00:18:49]És azt kell mondjam, hogy a parlamenti felszólalásokat is meg szoktam nézni, illetve az arra adott választ, amiben se eleje, se közepe, se vége.
[00:19:00]Nem arról szól a történet, nem az van benne, amit amire amit megkérdeztek.
[00:19:06]Úgyhogy én azt gondolom, hogy hogy jól bevásároltunk.
[00:19:08]már akik oda szavaztak.
[00:19:12]A következő kérdésem az, hogy a tanárok azok hogy gondolták, amikor az első az volt, hogy iskolákat zárunk be, minek a katolikus iskola?
[00:19:22]Miért nincs ott kisebbségi tanítás?
[00:19:24]Hát nem oda jelentkezett a szerencsétlen, akkor nem rakhatjuk be.
[00:19:28]Arról meg, hogyha úgy hívják, hogy mit tudom én, akárhogy hívják, attól még nem tudjuk a papíron, hogy egyébként az kisebbséghez tartozik, vagy nem kisebbséghez tartozik.
[00:19:35]A következő pedig a testnevelésórák megszüntetése.
[00:19:39]Hova tesztük a testnevelés tanárainkat?
[00:19:44]Ahó!
[00:19:45]Én figyelek, de nem ne tőlem kérdezze.
[00:19:48]Én nem tudok ezekre választ adni.
[00:19:49][nevetés] Bocsánat.
[00:19:51]Én Én annak idején, amikor ez az ötlet fölmerült, én akkor megírtam, hogy azért mondja ezt, hogy a testnevelésórák mindennapos testnevelésre nincs nincsen szükség, mert ez a legkönnyebb ellenállás iránya.
[00:20:04]Én ugyanis átéltem már óraszámcsökkentési vitát pedagógusok körében, és minden pedagógus csak addig támogatja az óraszámcsökkentést, amíg nem az ő tantárgyáról van szó.
[00:20:15]És ebben a kérdésben nyilván most a testemelő tanárok fogják a legkisebb ellenállást tanúsítani, hiszen ő nekik minden nap van most testnevelés óra, és van, ahol tényleg nincs tanterem hozzá, van, ahol tényleg rosszak a körülmények, nem fognak tudni ellenállni.
[00:20:33]Ezért csinálja ezt az új miniszterasszony.
[00:20:37]Én ismerek olyan tesztövelés tanárt, aki nagyon nagyon nagyon Fideszre sz vagy tiszára szavazott, nagyon-nagyon Fideszellenes.
[00:20:44]Nagyon kíváncsi leszek, amikor majd az óra számát csökkentik, a fizetését csökkentik, és esetleg a három-négy testnevelés tanárból kettőt elküldenek.
[00:20:52]De hát ez már az én dolgom.
[00:20:55]Bizony.
[00:20:56]A másik, amit még hozzá szeretnék tenni, hogy az a deviza károsulttaknak a perfű felfüggesztése.
[00:21:02]Amellett, hogy nagyon ostób a dolog, mert hát azért a Fidesz kormány megtett mindent azért, hogy a devizakárosultakat kárpotolja.
[00:21:07]Tehát nem egy, nem kettő, nem három intézkedés volt.
[00:21:09]Aki akart, az kimászott belőle.
[00:21:12]De most, hogyha előjön ez a kamatstop eltörlése, akkor azokat úgy fogjuk hívni, hogy Magyar Péter károsultak?
[00:21:23]Jó kérdés.
[00:21:25]Mert akkor azok magyar Péterkárosultak lesznek.
[00:21:27]Ez csókolom.
[00:21:28]Jó kérdés.
[00:21:29]Márpedig, hogyha a bankrendszer nyakába varja a devizakárosultak kárpótlását, akkor valahol engednie kell a bankrendszernek, és szerintem szeptemberben ez be is fog következni.
[00:21:41]Úgy el fogják törölni a kamstoppot, mint a szél.
[00:21:45]Aki Fideszre szavazott, nagyon fogom sajnálni.
[00:21:46]Aki a Tiszára szavazott, hát így jártál, kezókolom, ez a te dolgod.
[00:21:52]Oda szavaztál, idd a levét.
[00:21:52]De azért nagyon sokan lesznek azok, akik akik nem oda szavaztak, és most sajnos így jár.
[00:21:59]Igen.
[00:21:59]Ez is, amit most ön mond, az is azt bizonyítja, hogy aki a Fideszre szavazott bocsánat, nem jól kezdtem.
[00:22:07]Tehát azzal, hogy a Fidesz van kormányon, az is jól jár, aki nem a Fideszre szavazott, még azzal, hogy Magyar Péter van kormányon, mindenki rosszul jár az is, aki ő rá szavazott.
[00:22:21]Így van.
[00:22:21]Még egy mondat.
[00:22:21]azt mondja, hogy ö én nekem van egy olyan sejtésem, de hát ez csak a saját magánvéleményem, hogy ö van egy dolog, amit meg kell tennie ennek a Magyar Péternek.
[00:22:32]Ő a Mor.
[00:22:34]A Mteszi a kötelességét.
[00:22:34]Ő még ezt nem érzi, és a More mehet.
[00:22:39]Ühüm.
[00:22:39]Én nagyon félek, hogy esetleg ezt a kapitány nevűt utána odarakják, pont úgy, mint ahogy Gyurcsány leváltotta, vagy pucsoltam egyesit.
[00:22:47]És utána azt fogja mondani a kapitány, hát nem én ígértem.
[00:22:50]Ja, azt se én ígértem, és nincs mit számon kérni.
[00:22:52]Kez sokolom megint csak világos.
[00:22:56]Vagy akárki mást odaültetne.
[00:22:56]És az utolsó mondatom az az, hogy én azt gondolom, hogy nem tragikus a Fidesz helyzete, sőt ezektől a harmad, negyedrendű, csak pénzért odacsapódott emberektől meg kell szabadulni.
[00:23:13]Ez ilyen, mint ez a szegény bárányember, aki ugye most a Mastergoodnak, vagy minek a főnöke boldog volt és tapsikolt, és most kiderült, hogy először ő rajta csattan az ostor.
[00:23:22]Én azt gondolom egyébként, hogy ezek a bevá, tehát nem bevándorló, hanem pökendi, nagyképű, undorító módon szólt vissza mindenhez méltóan, csak miniszterelnökhöz méltóan nem.
[00:23:37]Így van.
[00:23:37]És én van egy olyan érzésem, hogy egyébként nem akart ezzel a hűsföldi munkaerővel kapcsolatban, csak mondjuk ki akart tolni Mészáros Lőrincékkel, ki akart tolni az Orbán Viktor vejével és a többivel, hogy ne legyen munkaerejük, de kitl az összes ilyen nagy vállalkozóval, aki gyakorlatilag szintén külföldi?
[00:23:57]Egyszer Kötter Tamástól hallottam azt, hogy azért teszik tönkre a magyar ipart és gazdaságot, mert Németországban alig várják, hogy aki itt tönkrement, az menjen oda.
[00:24:11]És ma olvasom, mikor készültem erre a műsorra, hogy már azokat a vendégmunkásokat, akiket innen kitiltottak, már keresi Németország és viszi Németországba dolgozni majd őket.
[00:24:24]Kötter Tamás innen látszik, hogy sokkal okosabb, mint én.
[00:24:26]É nagyobb ráadása [nevetés] van.
[00:24:29]Mert tén idáig nem jutottam én, csak odáig, hogy ugye azzal, hogy egy kiöntötte a a mosdó vízzel a gyereket is.
[00:24:36]Igen.
[00:24:36]Igen.
[00:24:36]Jó.
[00:24:36]Tehát én azt gondolom, hogy nem pszgikus a fizesh helyzete.
[00:24:38]Én azt gondolom, hogy mi emelt fővel állunk itt, és nagyon várjuk azt, hogy hogy nemsokára én azt mondtam, hogy április 20 a következő, tehát 27 202 április 23-án körülbelül 5 és fél millióan mondják azt, hogy ó, én a Fidesre szavaztam ám, [nevetés] és ez így így lett.
[00:24:54]Ez teljes biztos, hogy így lesz.
[00:24:56]Úgyhogy én ezt nagyon köszönöm, hogy hozzászólhattam tovább.
[00:24:59]Nagyon köszönjük, hogy hívod bennünket, Mária.
[00:25:01]Várjuk máskor is szeretettel.
[00:25:01]Ö nagyon ö pezsdítő volt önnel beszélgetni, úgyhogy ezt szívesen megismételjük máskor is.
[00:25:09]Kez csokkolom, Tibor van a vonalban, neki adjuk át a szót.
[00:25:14]Jó napot kívánok, Tibor.
[00:25:15]Parancsoljon.
[00:25:16]Jó napot kívánok, tiszteletem Gajdis úr.
[00:25:21]Valószínű eltérek a témától, elindését kérem.
[00:25:25]Az azzal szeretném kezdni, hogy a napokban egy rövid műsort láttam a hírt televízióban, Lentulai Krisztián és talán valami Róbert nevű újságíró szer és tehát ők bemutattak röviden egy felvételt, mégpedig azt a felvételt, amit a úgynevezett telefonlopás elszenvedő készítettek.
[00:25:51]volt ott a pofozkodás.
[00:25:53]Ez az.
[00:25:53]És mindenesetre az az a az az a be villantott fölvétel az egy elég szörnyű dolog.
[00:26:03]Tehát ahogy ahogy ez az úgynevezett államférfi ott lemegy kutyába és a tini kislányok lábai között szoknyái alatt ott ott ott kígyózik.
[00:26:16]Tehát az az én problémám, hogy ki tudná ezt megállapítani, hogy ennek ennek ennek tulajdonképpen milyen köze lehet egy ilyen egy ilyen egy ilyen egy ilyen pedofil cselekedethez.
[00:26:29]Én nem tudom ezt megmondani, de ez valahogy szörnyű, hogy nem hiába utána ugye nem hiába utána telefonlopásról beszélt ey a b a büntetőjogi felelősséget azt egy hatósági vizsgálat tudnál megállapítani, ami elől ez az ember folyamatosan a mentelmi joga mögé bújik.
[00:26:48]Ö a politikai felelősséget meg mi tudjuk megállapítani, mert akár van büntetőjogi, akár nincsen, ez nem méltó egy olyan emberrez, aki az ország élén van.
[00:27:02]Hála a fér.
[00:27:02]Na most ezzel kapcsolatban eszembe jutott egy bizonyos dolog.
[00:27:04]egy bizonyos dolog, még mégpedig ugye a nagy Johán Fausnak Gőtte Fauszt művének az első részében van ugye ez a ez ez a égip prológus, ahol az úr az Úr beszédett a a mezisztóval, tehát az ördöggel és a tehát tulajdonképpen a ugye hát a Mefisztó Az az ember elkárhozását akarja, hogy maradjon minden áron, maradjon csak a az immanenciában, a földi világban és mindenféle élvezetekben és mindenféle tehát dibdábos dolgokban vagy a fordítójátok írja, hát tulajdonképpen ne tudjon felemelkedni addig ahhoz a szellemi nagysághoz, ami tulajdiképpen az Úr teremtette.
[00:28:00]Tehát a egy orosz kiváló vallást filozófusa begá mondta egy bizonyos helyen, hogy hogy ugye hát az Úr a a ugye a hatodik napon teremtette az embert saját képére és a hasonlatosságá, hogy ennek mi a jelentősége.
[00:28:17]úgy fogalmazta meg, hogy az, hogy mármint, hogy teremtette saját képer az ember szinté a teremtésére, az alkotására, a világ tovább alkotására alkalmas és erre méltó ember.
[00:28:29]Nos, erre erre erre képest ugye itt van ez a kígyó, itt van ez a kígyó, amit amit ugye a Mefisztól szeretne az ember, tehát az ördög szeretne, hogy az ember ebben a szórakozásokban és ebben a bíon bánomban tulajdonképpen azzá váljon.
[00:28:44]De hát ez az Xősorban a bűnbeesés utáni kígyóra emlékeztet szintén az Ószövetségből, amelyben ugyanis az Úr megátkozza a kígyót és és ellenkezést rendel el tulajdonképpen a kígyó és az asszony között.
[00:29:03]Ezen is el lehetne gondolkodni.
[00:29:05]Tehát ugye a ott teergőző kígyó és az asszony között van bizonyos bizonyos ellenkezés.
[00:29:13]Hát még egy bibliai dolgot szeretnék mondani, hogyha megtetszik engedni.
[00:29:15]És ez pedig az izées prófétának a az a a jövendülése könyvéből a kilencik.
[00:29:24]Ezt a ezt a részletet minden egyes szent karácsony estéjén a világ összes katolikus templomában felolvassák, felolvassák, hogy hogy egy öröm ünnep következik be.
[00:29:39]és azt, hogy hát gyermekszületek születik nekünk satöbbi és az öröm és ez az öröm olyan, mint amit az aratáskor érzik, ami amikor az aratáskor éreznek az emberek.
[00:29:50]Most ezek arutrott eszembe, hogy ez ami drága látos ugye hogy is mondjak ez a ez a ez a ez a államférfiunk nem is olyan túlságosan régen, még nincs is egy éve, amikor ezek a a a selepé fogta magát és elment Erdélybe és ott aratási ünnepség volt a közelben.
[00:30:12]Aratási ünnepség.
[00:30:12]ilyen aradási űnepséget, gyönyörű kis magyar székelyink annak idején ezt a ezt ezt a gyönyörű népi zenét Kodály meg Bartók nem röstelték ugye feljegyezni és így világhívé tették ezeket a dolgokat de a mi az a mi emberünk már pontosabban nem az én emberem hanem ez a szerencsétlen állomférfi rájuk hívta a román rendőrséget és szétzavarta azt aratási ünnepen résztvevő embereket.
[00:30:44]Micsoda szégyen és micsoda szomorúság ez, hogy innen az anyországba elmegy valaki oda és oda, ahol ahol a Bartok és a Kodály szeretettel és és és itt meggyőződéssel jegyezték fel az ő tudásukat és az ő szellemiségüket.
[00:31:06]Ezt eh meg oda és mint egy mint egy kultúrbarbár szét zavarja ezt már.
[00:31:09]Jó, hogy nem a szekoritást, de aztán tudja, de hát egyelőre így vagyunk.
[00:31:15]És és kedves gajú, én hirtelen ennyit szerettem volna mondani, és mer akkor csak annyit tegyünk hozzá, hogy még ő mondja a parlamentben másoknak fideszes vagy keresztény demokrata politikusoknak, hogy többek között Rétvári Bencének, hogy vigyázzon, mert ha ő bemegy a templomba, utána újra kell szentelni.
[00:31:42]Ezt bírta mondani.
[00:31:43]Abszajos.
[00:31:43]Hát hát igen, nem akarok neki tanácsot adni, de talán jobban tette volna, hogyha ő is próbálkozik valahogy templomba járással.
[00:31:53]Világos.
[00:31:53]Nagyon szépen köszönöm, Tibor, hogy hívott bennünket és elmélyítette egy kicsit a műsor hangulatát és mondandóját.
[00:32:04]Várjuk máskor is szeretettel a viszontlátásra.
[00:32:06]Lacinak adjuk át a szót.
[00:32:08]Jó napot kívánok Laci.
[00:32:10]Parancsoljon.
[00:32:10]Hallgatjuk önt.
[00:32:12]Üdvözlök mindenkit.
[00:32:14]Hát ilyen hosszan nem nagyon beszélnék, mert amit nem lehet elmondani pár mondatba, azt fél óra alatt sem szerintem.
[00:32:25]Én adok önnek is hat percet, mint az előző telefonál.
[00:32:28]Annyi bőven elég lesz.
[00:32:29]Figyelünk.
[00:32:29]ö lóugrásban a én nem tudom, hogy orvosilag kivizsgálja ki azokat a a az embereket pszichológiával vagy akárhogyan, hogy akik a parlamentbe dolgozhatnak, mert egy sima gépjárművezeti vizsgához kell egy orvosi vizsgálat, de aki a emberek [torokköszörülés] száre egy millió a parlamentbe kerülést azt az általános választójok szabályozza ezek szerint vagy ezek alapján mindenki vá választható és mindenki választhat így ilyen vizsgálat nincsen.
[00:33:02]Egyetlen kikötés van, hogy akit a bíróság eltilt a közügyek gyakorlásától, az arra nem érvényes az, amit azt mondtam.
[00:33:13]Soha nem fogják megszavazni, hogy ez legyen.
[00:33:15]Mindahogy azt sem értem, hogy a miniszter az az én szolgám tulajdonképpen az hogy viselkedhet így a parlamentbe, aki nekem köszönheti, hogy én szavazatom által bekerül.
[00:33:26]Ez teljesen jogos ez a fölvetés.
[00:33:31]Azt azt sem értem.
[00:33:32]Az ember nem tudja hol van.
[00:33:32]Én azt néha azt látom.
[00:33:35]Pont nem csak őról van.
[00:33:35]Szóval ez nincs rendbe téve és nem is akarják, mert a ő bundájukról lenne szó.
[00:33:40]Minden parlamenti képviselőről és akármilyen minatóságnak a a dolgait át kéne rendezni, de nem fogják, mert azt is meg kéne szavazni.
[00:33:52]Tehát ez egy ez nem fog menni.
[00:33:56]Demokrácia úgy sem létezik, csak a csak papíron.
[00:33:59]Én még olyan demokráciát nem láttam, amit amit amit meg is valósítottak volna, mert mert nehezen lehet.
[00:34:06]Hogyha hangverseny teremben sincsen demokrácia, akkor minek lenne a takarmester?
[00:34:10]Egy sebészetnél a főorvos a a szava az isten mondatja az a a az ápoló, hogy én most nem tudom betegetni korai meg elszívok egy szikit.
[00:34:20]Tehát nincs olyan, hogy adjon tampont, ne töröljön, és akkor azt mondja, hogy hát jó, de még várjunk egy kicsit.
[00:34:26]Szerintem nem kell.
[00:34:28]Tehát ez ez ugyanez van a a parlamentben, a rendőrségeen az egyházban van egy van egy van egy hralírva.
[00:34:36]Tehát a demokráciát azt mondjuk mondjuk az egy jó szlog persze arra lehet hivatkozni, de nincs.
[00:34:46]Volt már szociál, liberális, keresztény demokrá, mindenféle demokrácia van papíron, de valóságban soha nem lesz, nem is lehet.
[00:34:56]De azért mondjuk a a az embereknek persze, mert szegényeki a mennyeg országa, a mennyek országa a tieteké, de ez itt a földön ez nem lehet.
[00:35:04]Ez az enyém.
[00:35:06]Tehát ezt azért mondja minden egyházvezető, elharapja a végét.
[00:35:11]Persze azt kimondják, hogy szegényé kell menjek országa, de ez az ország meg a többi, azt nem adhatom nektek, mert az az enyém.
[00:35:19]Hát ezt mondják a egyházba, a főnökök és a bankárok, a pénzemberek.
[00:35:24]Hát bolond lenne od azért azért azért én mégis csak szívesebben élek ma ebben az országban ebben a ebben a mindenféle gonddal, hibával, bűnnel terhelt demokráciában, mint 90 előtt abban a rendszerben, ami viszont hamisítatlan diktatúra volt.
[00:35:43]Ha puha, ha nem puha, undorító, megfeneklett, reménytelen, kilátástalan borzalom volt a fiatalkor, tehát azért ilyen különbséget mégis csak lehet tenni a különböző rendszerek közö.
[00:36:00]Igen, igen, igen.
[00:36:00]Technikailag sokat fejlődtünk, de igazából az emberi természet szerintem nem sokat változott aól kezdve.
[00:36:09]Ugyanannyi megvan a a a a a szerelemhez, a vagyonszerzéshez, a magasabb kerítéshez a jogon több jobb, mint mint a szomszédnak.
[00:36:19]Hát a új nyomatunk sem egyforma.
[00:36:21]10 milliárdan vagyunk lassan, és mindenbe különbözünk, tehát nincs nincs egyhangúság.
[00:36:26]Átlagos vérnyomással is annyit érünk, mint az átlagfizetéssel.
[00:36:32]Nekem nem átlagfizetés.
[00:36:32]Inkább úgy látom, hogy úgy látom, hogy egyszerre van jelen a emberiség fejlődésének szinte minden stációja a szemed szemért, fogad fogértól kezdve egészen odáig, hogy minden nap tegyél valamit embertársaiddal, amit szeretnéd, hogy veled is tegyenek.
[00:36:52]És eközött még rá rengeteg variáció létezik, és mind egyszerre itt van velünk.
[00:36:57]Jó lenne megúszni a háborút, de néha úgy látszik, hogy valami törvényszerűsége van, és van aki nagyon szereti, mert sokat keres rajta, valaki meg idióta, és csak simán gyilkolni jó.
[00:37:09]És hát különben is majd a probléma, ezt majd berántok mindenkit.
[00:37:14]Ezt most is mondta valamelyik mi, [nevetés] hogy majd akkor rángat meg ránat.
[00:37:17]Így van.
[00:37:19]Nem mondom végig gondolatomat, hogy miket rántson a magának, és akkor azt nagy hagyja vékén.
[00:37:28]Hát nem.
[00:37:28]És akkor menj arra képzik ki a katonának, hogy gyilkoljon.
[00:37:34]Azért kap egy fegyverpuskát, hogy gyilkoljon le egy olyan embert, akit életében nem látott, semmi problémája nem volt.
[00:37:40]De hát fönt azt mondta a fő fő fő boldog miniszter, hogy menjünk és öljünk.
[00:37:46]Hát ez a ez a katonaság, ez a háborúnak a lényege, de valahogy el van az csúsztatva, úgy csúsztatják az ember agyát, mint a curling golyónál, amikor dörzsölik a jeget, hogy merre goruljon a golyó.
[00:37:58]Marha jó.
[00:37:58]Tehát de most ezt félretéve ez az emberre az komolyabb baj van, de nem is akar ő nyolc évnél tovább miniszter lenni, meg nincs is rá szüksége.
[00:38:10]Elég az ő pályájába, ha behozza a migránsokat, nem migránsoknak fogják hívni, hanem vendégmunkásnak, vagy valaminek valamit majd kitalálnak.
[00:38:20]hogy föl akarjákítani ezt az országot is, az 100%- szegénykénnek meg van kötve a keze, mert ezért kap védelmet, hogy engedelmeskedjen.
[00:38:30]Tehát jöhet a szivárvány és jöhetnek a migránsok, vagy ahhoz hasonló csak fizessünk, vagy haj, de szét kell tépni ezt az országot, mert nagyon nagyon a bögyökben vagyunk.
[00:38:39]De hát már ez í a pozsonyi csata óta.
[00:38:41]Hát akkor is rajta volt a a az össze-európai seregek zászláján, a pápai sereg zászlája rajta volt, hogy a magyarok írmagját is ki kell irtani.
[00:38:52]Tanult barátaim, hát ennek megvannak a nyomai.
[00:38:54]Archívumban megtaláljátok.
[00:38:57]Hát én nem tudom, hogy miért csodálkoztak a magyarok sorsán, hogy az milyen.
[00:39:00]Igen.
[00:39:00]Más másképp beszélünk, ezért másképp gondolkodunk.
[00:39:05]tűrhetetlen, hogy még meg akarjuk tartani a viszonylagos szabadságunkat, a viszonylagos szuverén létünket.
[00:39:11]Hát ez nekik nagyon nem tetszik, mert Igen.
[00:39:16]Hát igen, a Kis Gömböcc uralkodik a világon, nem is egy van belőle, hanem van egy pár, de hát nem fog az megalkodni.
[00:39:23]Van egy jelmondatuk, az nekem nagyon tetszik.
[00:39:25]A a brüsszeli társaságnak a összejövetelén szokott elhangzni, hogy addig menjünk az útunkon, amíg az visszafordíthatatlanná nem válik.
[00:39:39]Nem én hallottam ezt, nem én találtam ki ezt a mondatot.
[00:39:41]kicsit gyorsabban megyünk, de ha nagyobb az ellenállás, akkor lelassítunk, visszalépünk másik oldalról, de addig a kitűzött szél felé menjünk utunkon, mint visszafordíthatatlan hova vezet ez a ki nem mondott célhez az út a világ békéhez.
[00:39:56]Ez a ez a vágyuk.
[00:39:59]Hát akkor nem lenne vita.
[00:39:59]Hát igen.
[00:40:01]Nem, szerintem szerint hát elhangzott, mint ahogy az is elhangzott.
[00:40:04]Nagyon nagyon köszönjük, hogy fölidézte nekünk.
[00:40:08]hadd szakítsam félbe, mert hogyha most átadjuk a szót Istvánnak, akkor még ő is el tudja mondani, hogy mit szeretne.
[00:40:15]Úgyhogy Lacinak nagyon szépen köszönöm a gondolatébresztő mondatait.
[00:40:20]Várjuk máskor is szeretettel a viszontlátásra.
[00:40:22]Istvánt kapcsoljuk.
[00:40:22]Jó napot kívánok István.
[00:40:25]Parancsol.
[00:40:25]Jó napot kívánok.
[00:40:26]Nagyon szép mese volt.
[00:40:26]Ó, olyan sok.
[00:40:29]Nekem nem kell olyan sok.
[00:40:32]Na most van egy mondanivaló.
[00:40:32]63.
[00:40:32]Május 31-én született az Orbán Viktor.
[00:40:34]Én egy évvel korábban.
[00:40:39]Nekem nincsen sem sok pénzem, semmim de ismerem a nászonyját.
[00:40:44]Egy nincstelen volt.
[00:40:46]Most miért milliárdos szegényke?
[00:40:50]Mondja uram, miért kell önöknek hazudni állandóan?
[00:40:53]Hát ön ezt nem jól látja, István.
[00:40:55]Nem jól látom.
[00:40:55]Miért nem látom jól?
[00:40:57]Hát azért, mert ha még egyszer azt mondja nekem, hogy hazudok, kikapcsolom.
[00:41:01]Ne haragudjon már, akkor vit, de az micsoda?
[00:41:03]Na micsoda!
[00:41:05]Na micsoda!
[00:41:06]Miért akartak oda migránstábort csinálni?
[00:41:09]Elmondta a miniszterelnök is.
[00:41:09]És elmondta mondott el a miniszterelnök.
[00:41:13]Ott van az országgyűlés jegyzőkönyve, uram.
[00:41:15]Ha nem, nem az országgyűlés jegyzőkönyve, amiről beszél, hanem a kormányűlés jegyzőkönyve.
[00:41:21]És világosan elmondták, hogy mit szerettek volna elérni és végül is nem csinál.
[00:41:27]Figyelj már, át kell valakit ejteni.
[00:41:27]Azt akkor úgy annyi ez a becsület.
[00:41:29]De ön félrebeszél itt.
[00:41:33]Nem becsületről van szó, hanem arról becsület minden.
[00:41:37]Még egyszer mondom, nem becsületről van szó, hanem arról van szó, hogy Magyarországnak ne kelljen fizetnie a napi 1 millió eurós bírságot.
[00:41:43]Aztán azért, mert megvitte a határait.
[00:41:47]Na jó uram, akkor kérdezek még egyet.
[00:41:50]Válasz tőlem ne kérdezgessen.
[00:41:51]Önnek ehhez nincs joga.
[00:41:51]Önt azért kapcsoltuk be, hogy mondja el a vélemény még egyszer mondom, ne kérdezgessen, vagy elmondja, hogy ön mit gondol, vagy én azt mondom szer Orbán Viktor adta ki a parancsot a szevas.
[00:42:07]Na de ezt honnan tudja?
[00:42:07]Megint rágalmaz, megint vádkodik cédula nélkül, anélkül, hogy bármilyen információja lenne.
[00:42:13]Ez egy tipikus tiszás viselkedés.
[00:42:16]Undorító ez a helyzet.
[00:42:20]Nézze meg az M1TV híradóját.
[00:42:20]Jó.
[00:42:23]Nem hallát [torokköszörülés] nem bizonyá.
[00:42:29]Na nem szétlopták az országot.
[00:42:32]Nem lopták szét az országot.
[00:42:32]Ebben is tévedt.
[00:42:34]Ez is.
[00:42:34]Na látja ez viszont undorító.
[00:42:37]Ez megint undorító hazugság.
[00:42:40]Ön erre semmilyen példát nem tud hozni, semmilyen bizonyítékkal nem tud szolgálni.
[00:42:44]Megint vádaskodik, megint össze-evissza beszél.
[00:42:47]98-baan 21% nyugdíjemelést vett el Orbán Viktor, amikor kormányra került.
[00:42:53]Kazemö szépen, ne haragudjon.
[00:42:56]Ezt nem vagyok tovább hajlandó hallgatni.
[00:43:00]Ildikót kapcsoljuk, hátha ő szívesen.
[00:43:04]Itt vagyok.
[00:43:05]Tessék parancsolni.
[00:43:05]Kez csókolom.
[00:43:07]Látom a témákat, és annyit szeretnék mondani, hogy a ez a szőlői utcai ügy, ez hál istennek, hogy ki fog jágderíteni.
[00:43:21]Én azt gondol mindig is azt gondoltam, én mindig is azt gondoltam, tehát még még jóval a választások előtt, még jóval, tehát 24-ben az egyik szomszédom az jött haza földulva, és akkor mondta nekem a KMre ügyet: mai napig nem vagyok hajlandó ezt úgy elfogadni, ahogy tálalja a baloldal.
[00:43:43]Ki kell mindent vizsgálni, az is egy kreált ügy.
[00:43:47]Megjegyezném, hogy a vidéki prókátor oldalát most fölvállalta egy fickó, a Fülöp nem tudom kicsoda, nem biztos, hogy jól mondom a nevét.
[00:43:55]Szerintem azt az oldalt többen szerkesztették.
[00:43:57]Ö a másik az, hogy ugyanakkor nagyon komoly probléma van itt ezzel a kontroll Magyar Márton, Magyar Péter Lakatos Márk, Radnai, Nagy Ervin, Kajdi Csaba, Molnár Áron Noár ez a Celepársasági.
[00:44:18]Ők nagyon sokat tudnak.
[00:44:18]Féltem Ábrahám Robert és én jó lenne, hogyha jó ügyvédei lennének, nem a Siffer meg a Magyar György, hanem egészen mások.
[00:44:26]Mert ugye nagyon mélyen beleásta magát ebbe a oknyomozó riporterek a Fisi Angillával.
[00:44:36]Tehát ezt meg kell védeni ezeket az embereket.
[00:44:40]Mert halálos fenyegetéseket küldtek már Pócs Jánosnak is, a családjának satöbbi satöbbi.
[00:44:46]Ez egy nagyon rázós ügy, ki kell derülnie.
[00:44:48]Szeretnék előzetesen mondani valamit olyan, ahogy így telefonálgatnak, meg ránk akarják borítani a nem tudom micsodájukat, a baloldali vagy ellenzéki, vagy már nem is ellen hanem akkor legyen a Tisza, vagy a szekta, vagy nem tudom micsoda.
[00:45:04]Nem gyászolunk, mi nyertünk, minket megbuktattak csalással, megvezetésselféleképpen már elmondták a a mai betelefonálók is tegnap is, tegnap előtt is.
[00:45:14]Nem halt meg senki, kérem szépen, mi nem gyászolunk, nincs öt fázis, mint tegnap betelefonált a Sándor.
[00:45:21]Mi?
[00:45:21]Köszönjük szépen, nagyon jól érezzük magunkat, levontuk a konzekvenciát, nem fogjuk felvenni azokat az ön reflexiókat, amit sugalmaznak.
[00:45:31]Visszatérve még eszembe jut köszönöm.
[00:45:34]Ez nagyon-nagyon fontos.
[00:45:34]Még hogyha szembenézés is van, még, hogyha föltárjuk a saját magunk hibáit, akkor sem az ő kényük, kedvük szerint, majd úgy, ahogy azt mi akarjuk.
[00:45:45]Így van.
[00:45:45]azonkívül a ez a kegyelmi ügy és ez a Szölőutca ügy, a baloldali ellenzéki külföldről lefizetett propaganda, erre építette föl a munkájukat, a mindennapokat.
[00:45:56]Az ATV a annak idején, hát ugye már nem dolgozik ott a Krüggem Emilia, de még amikor ott dolgozott még a kampány előtti nem tudom mennyi ideig, a többször megnéztem az ATV műsorait direkt, hogy képbe legyen ők mit mondanak, mi alapján, mit állítanak, hogy állítanak.
[00:46:14]Erre építették föl a mindennapi kenyér keresetőket.
[00:46:19]És mondja a Krüg Emilia, hogy ez vajon hogy kellene ezt kitartatni 2026.
[00:46:23]április 12-éig?
[00:46:23]Tehát jól megcsinálták és kitartott a bothunorhoz szeretnék hozzászólni, hogy nincs már idő Ildikó, ne haragudjon.
[00:46:35]Legközelebb megígérem, hogy nem veszem el az önjét olyanokkal, akik csak Tisza propagandát tudnak itt beüvöltözni az étterben, de most el kell, hogy búcsúzza, Ildiko, mert lejárt a műsorödőnk, ne haragudjon rám, és ígérem, hívjon, amikor én leszek újra, és sokkal hosszabban fogunk beszélgetni.
[00:46:54]Köszönöm szépen azt, hogy most hívott.
[00:46:56]Köszönöm szépen a megértését, türelmét is.
[00:46:58]Hallgatóimnak pedig köszönöm szépen a megtisztelő figyelmet.
[00:47:00]Holnap is lesz Paláver.
[00:47:02]Addig is hallgassák a Hífet.
[00:47:04]Viszont hallásra, viszontlátásra.
[00:47:07]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:47:10]Paláver, hangra fel.