Hír FM 43:43

Paláver 3. rész - Hír.FM

magyar pétertisza pártdiktatúrarákosi-rendszerkettős mérceközélet
Irányultság: KonzervatívKötődés: Fidesz-közeli
Paláver 3. rész - Hír.FM
tl;dr
  • Magyar Péter bejelentette a köztársasági elnök, alkotmánybírók, legfőbb ügyész és bírósági vezetők leváltásának tervét, amit betelefonálók diktatórikus lépésnek és a Rákosi-rendszerhez hasonlónak tartanak.
  • A sajtótájékoztatón nem közölt konkrét menetrendet, a leváltásokat az Országos Bírósági Tanácsra bízná; a képviselői cikluskorlát is felmerült.
  • Betelefonálók szerint a miniszterelnök nem válaszol érdemben, terel, és saját frakciójában is teljes kontrollt gyakorol – „senki nem mer neki ellentmondani".
  • A vagyonvisszaszerzési hivatal terve a hívók szerint a kommunista vagyonelkobzásokra emlékeztet, és kérdéses, hogy miből finanszírozzák a korábbi jóléti intézkedéseket.
  • A „Zsolti bácsi” ügyben a miniszterelnök tagadta testvére érintettségét, de a hívók szerint a testvér „nyakig benne van”, és az ügy zavaros, bűnöző fiatalokkal kapcsolatos.
  • A Pride-zászló Dunába dobását a kormánypárti oldal rongálásnak minősíti, míg korábban hasonló cselekményeket „polgári ellenállásnak” neveztek – a műsorvezető kettős mércét lát.
  • A TISZA-kormány intézkedései között említik a kisvállalkozói adók emelését, fiatalok támogatásának megvonását, a tűzifa áfa csökkentésének hatástalanságát és a 13. havi nyugdíj megkérdőjelezését.
  • Több betelefonáló számolt be munkahelyi nyomásgyakorlásról, ahol a TISZA-ra szavazásra kényszerítettek embereket; a médiamunkások tömeges elbocsátása is aggodalmat kelt.
  • Marcsi betelefonáló szerint Gyurcsány Ferenc jobban értett a kormányzáshoz, mint a jelenlegi miniszterelnök; mások a britekhez hasonló belső puccsban reménykednek Magyar Péter ellen.

    „A teljes egyszemélyi diktatúra, a rákosi rendszer, minden, amit el tudunk képzelni, előrevetíti magát” – Marcsi betelefonáló

Részletes összefoglaló megjelenítése

Magyar Péter átfogó személycseréket jelentett be

A műsor első témája Magyar Péter miniszterelnök parlamenti bejelentése volt, amelyben napirend előtti felszólalásában közölte: leváltaná a köztársasági elnököt, az alkotmánybírókat, a legfőbb ügyészt, a Kúria és más bíróságok vezetőit, valamint a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) vezetését is. A műsorvezető szerint Magyar Péter gyakorlatilag mindenkit le akar váltani, akit nem ő nevezett ki.

A műsorvezető felvetette, hogy nem világos, mire föl ez a „hatalmas nekibuzdulás", hiszen nem tudni, mit nem tud megcsinálni a jelenlegi alkotmánybírósággal vagy köztársasági elnökkel – különösen úgy, hogy „nem is próbálkozott", tehát nem ismertek a tervei.

Egy SMS-író, Klári mama szerint Magyar Péter azért fenyegetőzik bátran, mert „maga mögött tud sok bírót, ügyvédet és más jogot végzett embert, anyját, apját, nagyapját, testvérét, sógornőjét és más rokonát", és azért rúg ki minden vezetőt, mert „kell nekik a hely".

A sajtótájékoztatón elhangzottak

Marcsi nevű betelefonáló elmondta, hogy véletlenül megnézte a parlamenti közvetítést, majd az azt követő sajtótájékoztatót is. Beszámolója szerint a sajtótájékoztatón Magyar Péter „egészen katasztrofális" dolgokat adott elő, ami a betelefonáló szerint „teljes egyszemélyi diktatúrát" és a Rákosi-rendszerhez hasonló berendezkedést vetít előre.

„A teljes egyszemélyi diktatúra, a rákosi rendszer, minden, amit el tudunk képzelni, előrevetíti magát" – Marcsi betelefonáló *

A sajtótájékoztatón az újságírók kérdésére Magyar Péter nem tudta pontosan megmondani, hogy kit mikor fognak leváltani. Annyi derült ki, hogy az Országos Bírósági Tanács (OBT) kapna felhatalmazást a leváltások és kinevezések intézésére. Marcsi emlékeztetett rá, hogy az OBT-ben korábban Magyar Péter édesanyja is részt vett.

A miniszterelnök a sajtótájékoztatón arról is beszélt, hogy az országgyűlési képviselők számára is cikluskorlátot akar meghatározni. A betelefonáló szerint Magyar Péter hívei már jelezték neki, hogy ne 12, hanem 8 évben határozzák meg a korlátot, „hogy azok is takarodjanak ki onnan". A műsorvezető hozzátette, hogy Szilvai Gergellyel folytatott beszélgetésében felmerült a kérdés: ha a képviselőknek és a miniszterelnöknek van cikluskorlát, akkor a minisztereknek miért nincs?

A Velencei Bizottság ügye

Marcsi beszámolója szerint a sajtótájékoztatón szóba került a Velencei Bizottság is. Egy kérdésre válaszolva Magyar Péter állítólag azt mondta, hogy „nem is jön ide a Velencei bizottság". A betelefonáló ezt a jogállamiság helyzetére nézve súlyosan aggasztónak tartotta, megjegyezve, hogy a Fidesz-kormány idején „állandóan itt mászkáltak".

A parlamenti viselkedés értékelése

Marcsi a parlamenti közvetítést nézve azt tapasztalta, hogy a miniszterelnök „mindenre válaszolt, csak arra nem, amit fölvetettek neki. Mindig terelt minden egyes alkalommal, sohasemire állandóan maffiázott, meg egyebek." Hozzátette, hogy a fideszes és KDNP-s képviselők Torockai Lászlótól kezdve „remekül állták a sarat".

„Ez az ember tényleg félelmetes. Én nem tudom, hogy mi lesz ezzel az országgal. [...] Senki az égadta világon nem mer neki ellentmondani, mert egy pillanat alatt mindenkit kicsinál. A saját frakciójában is ülnek és nem mer senki megpiszkálni, akárkit kérdeznek, ő válaszol" – Marcsi betelefonáló *

A betelefonáló szerint Magyar Péter olyan, mint a „padlássöprés" és a „kollektív bűnösség" elve, és attól tart, hogy a megvezetett fiatalok is megisszák a levét, mert „szűnyíró nyelven csinál mindent. Semmi nem érdekli, hogy ki kicsoda, aki ott dolgozott, az takarodjon."

Marcsi felvetette, hogy előbb-utóbb a TISZA táboron belül is elkezdik majd egymást kicsinálni. Sajnálatát fejezte ki amiatt, hogy a magasan képzett, kvalifikált embereket kiteszik az utcára, és nem tudni, miből fognak megélni – „elmennek polcot rakni az Aldiba? De oda se veszik föl őket egyébként."

Siffer András és Kis János szerepe

Marcsi hivatkozott Siffer András korábbi nyilatkozatára, amely szerint Kis János a „fővezére" annak a törekvésnek, hogy „visszatérjen a kommunista diktatúra". Siffer szerint 42 jogász dolgozik Kis János „fővezérletével" ezen, és a betelefonáló szerint Siffernek „teljes mértékben igaza van".

A vagyonvisszaszerzés terve

László nevű betelefonáló a vagyonvisszaszerzési hivatallal kapcsolatban fejtette ki véleményét. Szerinte Magyar Péter „sokadszorra bebizonyította, hogy ugyanúgy működik, mint a kommunisták: vádold meg az ellenséged, ellenfeled azzal, amit te magad elkövetsz." Feltette a kérdést: ha a Fidesz állítólag sok ezer milliárdot ellopott, akkor miből lettek a jóléti intézkedések, amelyeket most sorra próbálnak megszüntetni?

„Ha tegyük föl, hogy tényleg így van, és ezt mind visszaszerzik, azt a sok ezer milliárdot, amit ők feltételeznek, akkor azt kérném, hogy tegyék vissza oda, ahonnan elvették, hogy legyenek meg azok a jóléti intézkedések, amik eddig megvoltak" – László betelefonáló *

László szerint ha ez sikerül, akkor egy év múlva „svájc közeli életszínvonalon" kellene élnünk. Ha nem sikerül, akkor figyelmeztette Magyar Pétert, nehogy úgy járjon, mint Mussolini – bár hozzátette, hogy senkinek nem kíván ilyet, csak „baráti figyelmeztetésként" mondja.

Diktatúra-vádak és történelmi párhuzamok

Több betelefonáló is történelmi párhuzamokat vont. Marcsi szerint a jogászok, ügyészek és ügyvédek összefogtak és „kicsinálják ezt az országot", a vagyonelkobzás pedig hasonló ahhoz, amit „a bolsevikok csináltak: lenyúlták és odaadták másnak". Felvetette a kérdést: „elveszik egy árnak egy részét és sárga csillaggal kell járni majd az utcán, vagy mit?"

János nevű betelefonáló egyetértett Havasi Bertalan korábbi nyilatkozatával, miszerint Magyar Péter „egy elmezavarodott ember". Szerinte ilyen dolgok „soha ebben az országban elő nem fordultak még a kommunizmusban sem". maga végigélte a kommunizmust, és jól élt benne, ahogy a Fidesz-kormány alatt is.

„Majd ha az idén nem jövőre rá fognak jönni a fiatalok... menjünk az utcára és fogunk lázadni azért, hogy ez az ember menjen a büdös nyavajába innen el, aki a saját hazáját képes elárulni" – János betelefonáló *

János szerint a TISZA képviselői „mind egytől egyig bábok", és nem érti, miért nem próbálnak tenni az ellen, ami történik.

A „Zsolti bácsi" ügy a parlamentben

A második téma a „Zsolti bácsi" ügy volt, amelyről Pócs János és Panyi Miklós kérdezte a kormányfőt az Országgyűlésben. A miniszterelnök válaszában azt mondta, hogy „hazugság, hogy a testvére fizetett Bangó Sándornak, a koronatanúnak azért, hogy interjút adjon", és azt is állította, hogy „ő soha nem Zsolti bácsizott". A műsorvezető szerint ezt „élénk derültség fogadta az ellenzéki padsorokban".

Juli nevű betelefonáló szerint a miniszterelnök „nem tud egy normális választ adni, mert elmismásolja, pedig tud róla mindent, mert ők szervezték ezt meg". Hozzátette, hogy a gyerekek, akik az ügyben érintettek, „bűnözők", illetve „kiskorú bűnözők". Elmondása szerint ketten gyilkossággal, hárman nemi erőszakkal voltak gyanúsítva, és „még terrorizmus vádjával is volt benne valaki a Szőlő utcában".

Juli hangsúlyozta, hogy az intézmény, ahol ezek a gyerekek voltak, nem árvaház, és a gyerekeket kihasználják – „lóvé van, kész, jó napot, ide viszünk, oda viszünk, aztán Isten áldja, csinálunk veled, amit akarunk". Megemlítette, hogy a nyilvánosságra került felvételek szerint egymást is kihasználják.

János betelefonáló szerint az ügy „olyan zavaros, hogy borzasztó", és a miniszterelnök azért nem mond el róla semmit, mert „tisztában van vele, hogy a testvére nyakig benne van a dologban". Szerinte „kintről Brüsszelből meg Ukrajnából meg nem tudom honnan" jöttek ide, és próbálták a fiatalokat rábeszélni valamire.

Hajtóvadászat a Pride-zászló Dunába dobója ellen

A harmadik téma a Pride-zászlót a Dunába dobó férfi ellen indult hajtóvadászat volt. A műsorvezető kettős mércét lát az ügyben: amikor kormánypárti vagy fideszes logókat, zászlókat dobott le vagy tett tönkre valaki, azt „polgári ellenállásnak" nevezték, most viszont ugyanezt „rongálásnak" minősítik. Álláspontja szerint „vagy mind a kettő polgári ellenállás, vagy egyik sem".

Egy SMS-író szerint a Pride-zászló ledobása „a homofóbia bizonyítéka", míg egy másik SMS-író, Ila azt kérdezte: „Tényleg van miért tüntetniük a melegeknek?"

A TISZA-kormány intézkedéseinek kritikája

Adóemelések és a fiatalok támogatásának megvonása

János betelefonáló szerint a kormány már elkezdte a kisvállalkozók adóját „csökkenteni, tehát növelni, magyarosan mondva". Előrevetítette, hogy a többi vállalkozó adóját is „csökkenteni" fogják, és a fiataloktól is elveszik a támogatásokat. Szerinte amikor erre rájönnek, az emberek az utcára fognak menni lázadni.

Juli betelefonáló a fiataloknak nyújtott korábbi kedvezményekkel kapcsolatban megjegyezte, hogy a 25 év alattiak korábban kaptak támogatásokat, és sajnálja azokat, akik most hitelt vettek fel, mert „majd fizethetik visszafelé". Szerinte „ezek általában a legjobban kiszolgáltatott emberek, akiknek ez segített".

A tűzifa áfájának csökkentése

Egy Nelly nevű SMS-író arról számolt be, hogy a tűzifa ára nem csökkent: tavaly 77 000 forint volt, most 80 000 forint. A műsorvezető megjegyezte, hogy a tűzifa-értékesítésben nem igazán szokás számlát adni, tehát „fölösleges ezzel kapcsolatban bármit is megígérni".

A nyugdíjasok helyzete

János betelefonáló felháborodását fejezte ki amiatt, hogy a kampányban elhangzottak olyan vélemények, miszerint a nyugdíjasoknak ne adjanak 13. havi nyugdíjat, mert akkor „20 évvel tovább élnek". A műsorvezető megerősítette, hogy valóban elhangzottak ilyen vélemények a kampányban.

Tibor nevű betelefonáló felidézte, hogy Pecsnik Mária Zita és férje, Kéri László korábban „kacarászva minősítették" a 13. havi nyugdíjat, és tiltakoztak ellene. Szerinte az „áldásos Orbán-korszak" alatt a fizetések és az ország helyzete sokat javult, de a nyugdíjasokat is „utána kellett volna egy kicsit mozdítani".

A munkahelyi nyomásgyakorlás vádja

János betelefonáló arról számolt be, hogy egy fiatalember azt mondta neki: a munkahelyén megfenyegették, hogy ha nem a TISZA-ra szavaz, „el fog takarodni a munkahelyről, elzavarják". Az illető állítólag azt mondta: „muszáj voltam, Jani bátyám, TISZA-ra szavazni, pedig nem akartam, semmi porcikám nem kívánta". János szerint „nagyon nagyon sok embert tudnék mutatni, akik ugyanezt mondják".

Személyes történetek és tapasztalatok

Juli beszámolója

Juli elmondta, hogy van egy ismerőse, akinek 50 év feletti, beszélni nem tudó fia van, akit pelenkázni kell és mindenben ellátni. Az ismerős hálás volt Orbán Viktornak, mert azóta jobban tudja ellátni a gyermekét.

Juli kritizálta a TISZA parlamenti képviselőit is. Egy képviselőről (akit „csézi"-ként említett) azt állította, hogy „gyereke nincs, teli van gazdagsággal", és felvetette, miért nem fogad örökbe gyerekeket. A műsorvezető helyesbített: az illető képviselőnek van egy másfél éves kisgyermeke, aki nagyon nehezen jött össze. Juli erre azt válaszolta: „bármeg ember a fél, de 80 éves öreg. Na hagyjuk már a hülyeséget."

Rost Andreával kapcsolatban Juli azt mondta, hogy „inkább énekelne az Operaházban", és felháborodását fejezte ki, hogy a képviselők „ott röhögnek", miközben „eltartjuk őket az adófizetők pénzéből".

Juli Varga Juditot is megemlítette, aki szerinte „legalább bizonyított és tett valamit az országunkért", szemben a jelenlegi kormány tagjaival. Elmesélte, hogy járt a László-kórházban egy rákos beteg asszonyt kísérve, és a kórház „olyan volt, mint a patyolat". Kérte, hogy „ne vegzálja" a kormány Takács Pétert és Juhász Hajnalkát.

A vagyonvisszaszerzéssel kapcsolatban Juli azt javasolta, hogy „ott kezdjék", ahol a TISZA képviselői „alaposan megszedték magukat az elmúlt 16 évben". Felvetette, hogy ha Magyar Péter korábban észrevette a problémákat, miért nem jelentette fel őket a bíróságon. Mészáros Lőrinccel kapcsolatban megjegyezte: „munkát adott az embereknek, a pénzük itt maradt bent, és ezért volt a fiataloknak jó soruk".

„Majka, ez például én most se tudom, ki ez, hát ez is az EU 16 évben szedte meg magát. Szóval nem szégyellik magukat az emberek" – Juli betelefonáló *

Marcsi személyes élménye a könyvhéten

Marcsi elmesélte, hogy a könyvhéten a Deák Ferenc utcában találkozott Gyurcsány Ferenccel, aki az ATV kiadó sátránál dedikált. Odament hozzá, és azt mondta neki: „Gyurcsány úr, én magát sose szerettem, de meg kell hogy mondjam pártatlanul, hogy maga jobban értett a kormányzáshoz, mint ez a jelenlegi, mert magának volt politikai kultúrája, ennek meg nincs." Gyurcsány erre kezet fogott vele és nagyokat nevetgélt. Marcsi hozzátette: „én sose gondoltam volna, hogy ilyet fogok mondani", mire a műsorvezető megjegyezte: „én se, hogy visszasírom majd Fekete Győr Andrást."

János nyugdíjproblémája

János elmondta, hogy 70 éves nyugdíjasként 9 évig be volt jelentve egy munkahelyre, de a munkáltatója meghamisította az aláírását a papírokon. Emiatt 9 év munkaviszonya „egyik napról a másikra sutty, oda lett", és most havi 80-90 ezer forinttal kevesebb nyugdíjat kap.

László figyelmeztetése

László betelefonáló első alkalommal hívta a műsort. Szerinte Magyar Péter „sokadszorra bebizonyította, hogy ugyanúgy működik, mint a kommunisták: vádold meg az ellenséged, ellenfeled azzal, amit te magad elkövetsz." Mussolini sorsára figyelmeztette a miniszterelnököt, hozzátéve, hogy „senkinek ne kívánjunk ilyet", ő csak „baráti figyelmeztetésként" mondja.

Tibor érdekes megfigyelése

Tibor, egy 83 éves betelefonáló elmondta, hogy az ő lakókörnyezetében az idős hölgyek „rajonganak Magyar Péterért", és egyikük megfigyelte, hogy „a feje búbjától egészen a gallérjáig, mintha vadvonal rajzolták volna le a tarkóját". Tibort zavarja Magyar Péter parlamenti viselkedése is, amikor „odaáll Gulyás Gergely elé és beledumál másoknak a beszédébe". Ezt a régi KGB-s zavaróadásokhoz hasonlította, amikor az Amerika Hangja és a Szabad Európa Rádió adásait zavarták.

Külföldi példák és párhuzamok

Marcsi a brit példára hivatkozott, ahol „simán lecserélik a miniszterelnököt, ha nem hozza az elvártat", de Magyarországon a TISZA frakció soha nem fogja lecserélni a miniszterelnököt, „csak ha a tartótisztjeik azt mondják nekik, hogy valaki más kell". A műsorvezető megjegyezte, hogy a briteknél is ugyanaz a helyzet több ciklus óta: „valaki mást ültetnek a brit miniszterelnök helyére, tök mindegy, hogy melyik pártból van, ugyanazt fogja csinálni, mint az elődje, ami egyébként az országot szépen vezeti a katasztrófába."

János betelefonáló Németországról és Svédországról beszélt, ahol szerinte vannak olyan települések, ahol a migránsok miatt az emberek „ott hagyták a saját lakásukat és elutaztak Berlinbe lakni", mert „annyi migráns volt egy csomóban, hogy nem tudtak vele mit kezdeni. Állandó jelleggel zaklatták még a 10 éves kislányokat is."

A médiamunkások helyzete

Marcsi aggodalmát fejezte ki a kormányváltás miatt állásukat vesztő médiamunkásokért, „akik a szívüket, lelküket kitették, azok most nincs miből megéljenek". Felvetette, hogy lehetne-e valamilyen támogatást gyűjteni számukra, mert „ezt mégse lehet így tűrni". A műsorvezető a kollégák nevében megköszönte a felajánlást.

Optimizmus és remény

A műsor végén többen is kifejezték reményüket, hogy a helyzet megváltozik. Marcsi szerint „nagyon remélem, hogy ezt az embert is ugyanúgy megpuccsolják, mint annak idején nem egyesít", és ha „bezuhan a népszerűsége két év múlva, ezt belülről ugyanúgy megcsinálják azok, akik ide kinevezték, akik ide transzportálták".

A műsorvezető egy SMS-t idézett: „Kedves Imre, ezt az őrült álomfutást, amit MP a parlamentben is csinál, pusztán hazai józansággal már nem lehet megállítani. Nemzeti diszkreditálás nélkül." Hozzátette: „én nem szeretném, hogyha a külföldben bíznánk ebben az ügyben, mert annak meglesz az ára."

⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • „a Francye meg a dolgát a Péternek meg az egész putjának" – Juli beszámolójában, valószínűleg a Fidesz és Magyar Péter korábbi kapcsolatára utalhat, de pontosan nem rekonstruálható.
  • „a Bánúra a Hunyadi legújabb közepét. Bán Bán, hogy mentem." – Marcsi beszámolójában a könyvhétről, valószínűleg Bán Mór Hunyadi-sorozatának új kötetéről van szó, de a „Bán Bán" félrehallás lehet.
  • „a Worksös meg egyéb sajtómunkást" – Marcsi beszámolójában, valószínűleg a Hír TV és más, a kormányváltás által érintett médiumok munkatársaira utal.
  • „nem egyesít" – Marcsi beszámolójában, valószínűleg egy korábbi politikai puccsra vagy leváltásra utal, de a pontos kifejezés nem rekonstruálható.
  • „Pecsnég Márió Zita" – Tibor beszámolójában, valószínűleg Pecsnik Mária Zita újságíróról van szó, a név torzult.
  • „Kéri zászlóval" – Tibor beszámolójában, valószínűleg Kéri Lászlóról van szó, a „zászló" félrehallás lehet.
Teljes átirat megjelenítése

[00:00:59]Paláver, a Híf és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.

[00:01:06]Paláver hangra fel.

[00:01:11]Üdvözlöm önöket.

[00:01:11]Folytatódik a paláver.

[00:01:13]Ráfordulunk az utolsó órára.

[00:01:13]Három témával készültünk ma is.

[00:01:15]Magyar Péter tovább folytatja a bosszú hadjáratot.

[00:01:20]bejelentette az országgyűlésben a napirend előtti felszólalásban, hogy leváltaná a köztársasági elnököt, az alkotmánybírókat, a legfőbb ügyészt, a a különböző bíróságoknak a vezetőit, hiszem a kúria is benne volt, valamint ugye nyilván ugye itt vannak még az NMH meg egyebek, szóval mindenkit le akar váltani, akit nem ő nevezett ki, csak hát az ember azt nem érti, hogy mire föl ez a hatalmas nekibuzzdulás, mert mi az, amit nem tud megcsinálni a jelenlegi alkotmánybírósággal, köztársaság elnöke satöbbi, satöbbi, satöbbi.

[00:01:51]Igaz, hogy nem is próbálkozott, tehát nem igazán tudjuk, hogy milyen tervei vannak.

[00:01:59]Második témánk, hogy a Zsolti bácsi ügyről kérdezték a kormányfőt az országgyűlésben.

[00:02:02]Pócsi János és Panyi Miklós, és azt mondta, hogy hazugság, hogy a testvére fizetett a a Bangó Sándornak, a koronatanak azért, hogy interjút adjon, és azt is mondta, hogy ő soha nem Zsolti bácsizott.

[00:02:18]Hát ezt élénk derültség fogadta az ellenzéki vacsorokban.

[00:02:24]És végül hajtóvadászat indult a Pride zászló Dunába dobó férfi ellen.

[00:02:29]Bezzeg, amikor kormánypárti vagy fideszes logókat, zászlókat dobott le valaki, vagy tett tönkre valaki, akkor az polgári ellenállás volt.

[00:02:38]Ez viszont már rongálás.

[00:02:40]Ennek nem így kellene lennie, mert vagy mind a kettő polgári ellenállás, vagy egyik sem.

[00:02:45]Gyorsan néhány SMS.

[00:02:48]A Facebookos fiataloknak ez tetszik, biztos lájkolják.

[00:02:51]Több ezen írta nekünk nagymama.

[00:02:53]A Pride zászló ledobása a homofóbia bizonyítéka.

[00:02:58]Tényleg, tényleg van, miért tüntetniük a melegeknek?

[00:03:01]Írja nekünk Ila.

[00:03:01]Hát ez is egy vélemény.

[00:03:04]Kedves Imre, ezt az őrült álmokfutást, amit MP parlament is lepje csinál, pusztán hazai józansággal már nem lehet megállítani.

[00:03:14]Nemzeti diszkreditálás nélkül.

[00:03:16]Hát én nem én nem szeretném, hogyha a külföldben bíznánk ebben az ügyben, mert annak meglesz az ára.

[00:03:21]Ebben biztos vagyok.

[00:03:24]És ahogy ígértem, kapcsol, bocsánat, még elmondom a telefonszámot.

[00:03:27]Telefonszámunk 0617992999, SMS számunk 067-es 1953.

[00:03:32]És ahogy ígértük, visszahívtuk Julit.

[00:03:35]Üdvözlöm Juli.

[00:03:37]Itt van.

[00:03:39]Itt vagyok, köszönöm.

[00:03:40]Igen, igen, igen.

[00:03:40]Zsolti bácsináltuk.

[00:03:42]Zó, így van, pontosan.

[00:03:42]Na, azt szeretném mondani, hogy a tisztelt miniszterelnök urunk, ha mondhatnánk így, de tiszteljük meg, gratulálunk neki.

[00:03:50]Sok sikert, de hogy nem tud egy normális válast adni, mert elmismásolja, pedig tud róla mindent, mert ők szervezték ezt meg sajnos.

[00:04:08]És szégyje magát, de jó alaposan.

[00:04:10]Remélem, hogy azok sajn, hogy mondjam, sajnálatra mírtuk azok a gyerekek tényleg, ahol ott voltak.

[00:04:16]De ezt már ezt szerintem 1erszer elmondta mindenki.

[00:04:21]De most még még egyszer elmondom, hogy hallja már mindenki.

[00:04:24]Ezek a gyerekek sajnos ez bűnöző.

[00:04:27]Tehát hogy mondjam neked, jaj bocsánat, ne haragudjon.

[00:04:33]Nem haragsz, de úgyis, hogy hogy tulajdonképpen ezek ezek olyan bűncselekményt követtek el, kis kiskorú bűnözők.

[00:04:42]Maradjunk ennyivel.

[00:04:43]Így van.

[00:04:43]Tehát gyanúsították őket, ugye asszem két ketten voltak ben gyilkossággal, talán hárman nemi erőszakkal, de még terrorizmus vágyjával is volt benne egyébként valaki a szőlő utcában.

[00:04:54]Azért azért mondom, hogy értse már ők ez a ez a nép, hogy ez nem nem olyan, hogy a ott hagyja, nő a gyereköt a inkubátorba, vagy mit tudom én akárhun, hanem ezek ezek ez nem árvaház, ez nem árvaház.

[00:05:08]Asszem így hív így hívjuk azt, az egy más kérd, az egy külön téma.

[00:05:12]Így van.

[00:05:14]Ez ez egy külön téma.

[00:05:14]Csak érts már meg ez a nép, ez a magyar nép, és világosodjon már meg egy kicsit.

[00:05:22]És akkor persze, hát ezeket kihasználják, nyilvánvaló.

[00:05:24]Lóvé van, kész, jó napot, ide viszünk, odavisszünk, aztán Isten áldja, csinálunk veled, amit akarunk.

[00:05:32]Hát meg kihasználják ők egymást is, ahogy a voltak ezek a felvételek, amik napvilágra kerültek onnan.

[00:05:38]Egy mást egymást is kihasználják.

[00:05:38]Sajnos nekem van olyan ismerősöm, akinek 50 pár éves a a fia, beszélni nem tud.

[00:05:48]képzelje, hogy na sok mindent megcsinál vele, és azt mondta, hogy hála Istennek, hogy az Orbán Viktor lött a miniszterelnökünk annó, mert azóta ö hogy mondjam, jobb jobban tudja ellátni a gyereket, mert akit 50 évig pelenkázni kell meg mindent csinálni.

[00:06:08]Na az és akkor és még átmegyek már egy másik oldalra, hogy ott ülnek ebbe a parlamentbe, ebbe a 141, nem tudom hányan vannak ott, mit tudom én, akárki az ember nem tudja a nevüket, még majd megismerjük, de remélem nem.

[00:06:25]Ott van ez a csézi, gyereke nincs, teli van gazdagsággal.

[00:06:30]Akkor miért nem fogad egy pár gyereköd be magához?

[00:06:36]De azt írja itt nekünk valaki, hogy nem a nem a Czy volt az, akinek Lombig Baby programban vett észt, és nagyon nehezen jött össze a babája a hát az és egy van egy másfél éves kisgyermek, tehát neki nagyon nehezen jött össze a baba.

[00:06:50]Bármeg ember a fél, de 80 éves öreg.

[00:06:54]Na hagyjuk már hülyeséget.

[00:06:57]Na, én se vagyok már ma születőt bárány.

[00:06:59]Láttam már hülyeségt.

[00:07:01]Ühüm.

[00:07:03]Tehát és akkor ott ül a parlamentbe és akkor ilyen ilyenket ott vigyorog.

[00:07:05]Hát szinte az ember gyomra fölfordul.

[00:07:08]Azt csoda, inkább énekülne a a Rostand az operaházba, a másik meg Amot.

[00:07:14]A Barta Éva miér az tanít?

[00:07:21]Nem ment a parlamentbe már.

[00:07:21]Bocsánat, ne haragudjon, hogy így ki vagyok magamelve.

[00:07:27]De hát ezek és ott röhögnek.

[00:07:31]Hát ne haragudjon, komolyan mondom.

[00:07:31]És akkor eltartjuk őket a az á a az adófizeték pénzébű.

[00:07:40]Hát inkább éneküljön otthon, vagy vön gyerük magához, vagy bármi.

[00:07:44]Én aláírom, mert nem mindenkinek adatik meg azt, hogy hogy normál körülmények között szülessen gyermek.

[00:07:53]Tény és való.

[00:07:56]elkmönni, az egy borzadály.

[00:07:59]De azt egyébként meg visszamondva a Máté Zsuzsának, mert ottan ugye nekiálltak, hogy a a szívhangot hallgassák meg.

[00:08:06]Na hallgassa meg mindenki.

[00:08:12]Hallgassa meg mindenki hallgassa meg, mert az egy legcsodálatosabb érzés.

[00:08:19]Igen, tudom.

[00:08:19]Én is emlékszem rá, amikor a gyerekeknék meghallgatotta az ember a szívhang.

[00:08:22]Tehát azért és akkor itt ez támadják például a magyar Péter tö össze a két kezit úgy, ahogy akarja, ha bírja, hogy a Gyá azt mondjá minden nem tudom már most a Judit, Varga Judit.

[00:08:38]Varga Judit.

[00:08:38]Igen.

[00:08:39]Egy a aki a egy bérházból születő gyermek ugye, mert mit mondott rá?

[00:08:43]Trump vagy nem tudom már kimondani, hogy mit mondott rá, hogy onnan gyüttmü de ő legalább bizonyított és tört valamit az országunké.

[00:08:54]Ő mit csinál most minket csak megszál a fizetőst a a mi abbán a mondja már a Takács Pétert meg egyebek.

[00:09:04]Hát úgy higgyel, hogy én is jártam Pestre, vittem kórházba, akárhova, ilyen, na mondjam már, kimondom már majdnem mindjárt, aki ilyen, na mindegy.

[00:09:16]És akkor úgy képzelje, hogy ott tisztaság körülmény a csinálták a azt hiszem a Lászlókórházba jártunk talán így gondolom a másik oldalt amikor mök kölött neki egy C-vitamint CT-t csinálni és azt CT-t és ott uglóba ottan mit tudom én arra nem olyan messze ottan gyüttünk mentünk erre arra és úgy képzelj megkapta de mikor bementön én kísért én voltam a kísért Ja igen, én voltam számot kísérő, mert végül is egy ilyen rákos beteg asszony volt.

[00:09:54]És akkor azt mondja, te Juli, nem hoztam te Jús, aztán nem hoztam pénzt.

[00:10:00]Hát mondom, hát nem tudom, majd össze galapoljuk.

[00:10:06]Ühüm.

[00:10:07]Mert olyan olyan volt, mint a patyolat, úgy higgye.

[00:10:10]El akkor nem tudom, névezálja már a a szakács Pétert.

[00:10:18]Igen.

[00:10:19]Ne veggzálja a legyön szíves, se a juhász Hajnalkát, se a hát most az én mögvédöm még a a Mondjam már a másik oldalon van a Igen.

[00:10:32]Hat a milyen akárki a polgármester volt valahon ahun nem engedte be a mi a a torockai úgy van úgy van pontosan csak az ember már nem tudja a neveket itt összeszorulni hogy végül is legalább megmondta neki és remélem hogy ő vele fogja kezdeni legelőször az ő neki a 141 vagy nem tudom hány képviselőt na ott kezdj hozni a a hogy mondják már ezt, amit mondott a hogy a vagyon visszazerzés.

[00:11:11]Úgy van, pontosan.

[00:11:11]Na, kezdjük ott, mert ugye akkor mondja már el, hát alaposan megsz alaposan megszegték magukat a tiszások az elmúlt 16 évben egyébként.

[00:11:20]Ez tény, ez ez így van.

[00:11:20]Ott ott volt pontosan akkor a Francye meg a dolgát a Péternek meg az egész putjának, hogy hogy tulajdonképpen akkor miért nem vette észre, hogy na itten baj van, akkor miért nem jelöltötte föl a bíróságon, hogy elmegyek, aztán jó napot kívánok, akkor elmondom, hogy a mit tudom én, Mészáros Lőrinc már agyon lopta magát, de a Mészáros Lőrinc munkát adott az embereknek.

[00:11:45]A pénzük itt maradt bent, és ezért volt a fiataloknak jósoruk, mert azért csak kaptak.

[00:11:55]Én már mindenkívül kiestem, tehát én nem is panaszkodok egyáltalán.

[00:11:59]Kész, jó napot, amiben jutottam, jutottam, de semmi baj.

[00:12:05]De az ember örült arra, hogy most a fiataloknak 25 év alatt.

[00:12:07]Na és akkor kezdjük ebbe a mi Juli, azért lassan majd adjuk át a szót valaki másnak is.

[00:12:15]Jó, jó.

[00:12:16]Át átadom.

[00:12:16]Ez a az a fiatalemberőre, aki ottan a hősök telin énekölt meg minden, ő is mit akkora pénztödöt össze, akie van.

[00:12:27]Igen, igen, így van.

[00:12:27]Tehát ő is ő is onnan vagy akár nem akarom elmondani a nevét.

[00:12:30]Igen.

[00:12:30]Aki ott botrányosan viselked tudom.

[00:12:32]Én se, azt se tudom, ki az, de nem érdekes, én nem vagyok a zenéire, de ez a Majka, ez például én most se tudom, ki ez hát ez is az, ez is az EU 16 ében szedte meg magát.

[00:12:46]Szóval nem szégylik magukat az emberök.

[00:12:49]Lát nem, nem szégyik.

[00:12:49]Hát komolyan mondom, ne haragudjon már, hogy ki vagyok magambul, de tulajdonképpen azért nézzenek már magukba, a fiataloknak kaptak.

[00:12:59]Na most majd aztán Gyön az, hogy ugye ennök tűnik a a ez a kölcsön.

[00:13:08]Ühüm.

[00:13:08]Majd fizethetik visszafelé.

[00:13:08]Sajnálom őket, mert ugye belemé kam stop.

[00:13:11]Igen, igen, igen.

[00:13:14]Úgy van.

[00:13:14]Pontosan így tessék.

[00:13:15]És ezek ugye általában a legjobban kiszolgáltatott emberek, akik akiknek ez segített.

[00:13:21]Ott vannak és szégyöljen magát a ez a na mindegy, hagyjuk az egészet.

[00:13:24]Köszönöm, hogy Juli nagyon szépen köszönöm.

[00:13:26]Nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.

[00:13:29]Mindjárt jön a következő telefonáló, de hadd olvassak be néhány SMS-t.

[00:13:30]Üdvözlet.

[00:13:33]Most rendeltem 10 mázsa tüzifát, akitől szoktam.

[00:13:35]Tavaly 77000 volt, most 80.

[00:13:38]Hogy is van?

[00:13:38]Ez írja nekünk Nelly.

[00:13:38]Hát igen, hol van a csökkentett tüzifa.

[00:13:41]Bár egyébként, megmondom őszintén, én is szoktam tüzifát venni, és még a hú, lehet, hogy ilyet nem kéne mondani, de én én nem igazán kaptam még még ilyen áfás izé cucc.

[00:13:53]Mit mit tud hát?

[00:13:53]Biztos érték, hogy mire gondolok.

[00:13:56]Tehát ez nem igazán szokás ebben az országban.

[00:14:01]Tehát fölösleges ezzel kapcsolatban bármit is megígérni.

[00:14:06]Azt mondja, hogy Klári mama írja nekünk, hogy MP, az az magyar Péter Péter bátran fenyegetőzik, mert maga mögött tud sok bírót, ügyvédet és más jogot végzett embert, anyját, apját, nagyapját, testvérét, sógonát és más rokonát.

[00:14:18]Kirúg minden vezetőt, mert kell nekik a hely.

[00:14:23]Írja nekünk Klári mama.

[00:14:23]Hát igen, kíváncsiak vagyunk arra, hogy kivel szeretné vajon feltölteni ezeket a megülesedett helyeket a ahó akiket ugye kirúg.

[00:14:32]No, ennyit az SMS-ekről egyébként.

[00:14:36]Telefonszámunkat elmondom újra.

[00:14:38]Telefonszámunk 0617992999 SMS számunk 067-es 1953.

[00:14:46]És és Tamás van a vonalban, ha jól látom.

[00:14:49]Üdvözlöm Tamás.

[00:14:49]Itt a Paláver.

[00:14:53]Halló.

[00:14:53]Helló.

[00:14:54]Hát én nem vonal.

[00:14:56]Halló, Tamás van a vonalban, majd Marcsit később kapcsoljuk.

[00:14:58]Egy kis türelmét kérem, kedves Marcsi, előbb Tamással beszélünk.

[00:15:02]Itt van Tamás.

[00:15:05]Halló, hall engem?

[00:15:07]Igen, hallom, hallom, kedves Tamás.

[00:15:09]Igen, igen, igen.

[00:15:09]Most jó.

[00:15:11]Nekem nem h Hát akkor jöjjön Marcsi.

[00:15:12]Halló, halló.

[00:15:16]Kapcsoljuk Marcsit.

[00:15:16]Üdvözlöm Marcsi.

[00:15:16]Itt a palá.

[00:15:19]Igen, most ön van a vonalban.

[00:15:20]Így van.

[00:15:20]Nagyon vanónak.

[00:15:20]Én csak röviden, mert én nem bőzöm már kivárni ezt a rettentő hosszúakat.

[00:15:26]Én csak röviden annyit szeretnék hozzászólni, hogy én ma véletlenül megnéztem a parlamenti közvetítést.

[00:15:33]Mindent mindent telefonálónk így kezdi a mai napot.

[00:15:37]De most tényleg, mert nem szoktam nézni, mert nem bírom elviselni a jelenlegi miniszterelnököt, látni se, hallani se.

[00:15:43]Megmondom őszintén, hogy ezer mond nagyon jól szórakoztam már.

[00:15:45]Én csak a napirend előtti hozzászólásoktól néztem és rendkívül jól szórakoztam, mert a miniszterelnök úr mindenre válaszolt, csak arra nem, amit fölvetettek neki.

[00:15:56]Mindig terelt minden egyes alkalommal, sohasmire állandóan maffiázott, meg egyebek.

[00:16:01]Ö de egyébként meghogy mondjam, hogy a a Torockai úrtól kezdve az összes fideszes KDF-ségig remekül állták a sarat és nagyon élveztem.

[00:16:10]Magamban fölvetődött, hogy ott a Rejkei úr nagyon jókat szórakozik a miniszterelnök háta mögött, és hogy felvetődött bennem, hogy vajon az ő édesapját is így fogják rugatni.

[00:16:22]Mondjuk egyébként ez jó kérdés.

[00:16:22]Igen, de szerintem nem.

[00:16:24]Nekem hogy akkor is ilyen jókat fog kafarászni a hata mögött a kaján vigyorral.

[00:16:28]A ami viszont most fontosabbá vált, az az, hogy utána viszont alig, hogy befejeződött a parlament, megjelent egy sajtótájékoztatón itt a HTV közvetítette.

[00:16:41]Igen.

[00:16:42]Na hát amit ott előadott, hát az nem tudtam sajnos nézni, mert az valami egészen kat az valah egészen katasztrofális.

[00:16:49]A teljes egyszemélyi diktatúra, a rákosi rendszer, minden, amit el tudunk képzelni, előreveszíti magát.

[00:16:56]azt se tudta pontosan megmondani, mikor felvették neki az újságírók, hogy akkor most kit mikor fognak leváltani.

[00:17:04]Valami olyasmi derült ki belőle, hogy majd az Országos Bírósági Tanács fogja ezt meg azt meg Aaszt intézni.

[00:17:08]Úgy tudom, abban volt az ő édes jó anyukája.

[00:17:13]Hát most meg nem mondom, de OBT-ben úgy emlékszem, hogy az OBT vol, de az OBT volt azt hiszem a liberális.

[00:17:19]Igen, igen.

[00:17:20]És annak lesz a hatalom megadva, hogy ezt meg azt meg amt elintézzem, meg kicsináljon, meg leváltson, meg kinevezzen.

[00:17:29]És egészen elképesztő volt végighallgatni annak fényében, különösen, hogy tegnap én hallottam a sólyom sólyom, hogy hívják?

[00:17:34]Siffer András.

[00:17:36]Hát látja, ez ez ilyen új időknek új szele, amikor a Pride zászlóta a Dunába dobul férfi ellen indul hajtóvanászat olyasmit is mondott egy kérdéssel, mert a velencei bizottság döntésére várva kérdeztek rá valakik, hogy most ő legutóbb úgy hallotta neki, azt mondták, hogy nem is jön ide a Velencei bizottság.

[00:17:57]Ennyit a jogállamról.

[00:18:00]Amikor Fidesz kormány volt, akkor állandóan itt mászkáltak föl a lá.

[00:18:01]De most végül is és a az Ildikó, aki most az MTV-nél a Csuha Ildikó, akik ezzel a maffiával kap maffiázó, ugye a kamorra meg az egyebekre, amik a parlamentbe volt vastag bőr a képén már, bocsánat a durva kifejezésért, átvezetni ezt a kérdés válaszolását arra, hogy ugyanazok ezreket gyilkoltak meg, meg szörnyű, amiket csináltak, de hogy az fölér annyival, hogy itt nem tudom én hány ezer magyar gyerek mezitlá Áb meg éhezve meg így meg úgy volt a Fidesz kormány miatt elloptákat igaza van Havasi Bercének tényleg elment a miniszterelnöknek a a józát ez az emberek egy félelmetes diktátor és én azt veszem ki ebből a történésekből hogy senki az égaszt a világon nem mer neki ellentmondani mert egy pillanat alatt mindenkit kicsinál a a saját frakciójába is ülnek és nem mer senki megpiszk akárkit kérdeznek ő válaszolig szóval ez Az ember tényleg félelmetes.

[00:19:04]Én nem tudom, hogy mi lesz ezzel az országgal.

[00:19:06]De hát ez egészen elképesztő elő jó kérdés.

[00:19:10]Egészen elképesztő, amit előad.

[00:19:10]És egyébként annak fényében, különösen amit tegnap a a Siffer András mondott, hogy a Kis Jánoson számon kérte annak idején a Nemzeti kerekasztalnál, amikor megállapodtak abban, hogy mi hogy legyen, ott akkor ő háta mögött hagyta a kommunizmust és azt mondta tegnap a Sífer úr, hogy úgy néz ki, hogy a Kis János a fővezére, hogy visszatérjen a kommunista diktatúra, mert hogy ez a jogászok, ez a 42 jogász az ő fővezérletével és hogy itt szégyelli magát, hogy szóval ez egészen elképesztő teljes mértékben igaza van egyébként Siifer Andrásnak.

[00:19:46]Tehát ez a azt is mondta a miniszterelnök a sajtótájékoztatón, hogy ugye, hogy most már az országgyűlési képviselőknek is meg akarja határozni, hogy hány ciklusthetnek otthon név.

[00:19:58]Igen.

[00:19:59]Hogy most már állítólag az ő hívei már jelezték neki, hogy nem is nem is 12 évre kéne meghatározni, hanem már nyolc évre, hogy azok is takarodjanak ki onnan.

[00:20:08]De valakivel beszélgettünk egyébként itt, hogy ja igen, a hát ez nem ment le egyébként, de majd le fog menni este a hangoló.

[00:20:14]Tehát ha ha az élő parlament élő közvetítés miatt a hangolót, nem a hangolót látják, hanem az élő parlamentet, azt majd este meg lehet nézni.

[00:20:22]És Szilvai Gergely volt a vendégem, és ő kérdezte azt, hogy de a minisztereknek meg nincs ilyen cikluskorlát?

[00:20:27]De hát miért nincs?

[00:20:27]Hát ha miniszterelnöknek van cikluskorlát, meg van a van a képviselőknek is van cikluskorlát, akkor miért nincs a minisztereknek?

[00:20:37]Hát csak Ja, igen, de egyébként egészen elképesztő.

[00:20:40]Én ez nagyon őszintén szólva nem nagyon foglalkoztam a parlamentel, mert ez most, hogy ezt végighallgattam ezt a sajtótájékoztatot, ez elkeserítő ez a hang, nem?

[00:20:49]Amire itt készülnek ebbe az országba.

[00:20:51]A jogászok, az ügyészek, az ügyvédek a összefogtak és kicsinálják ezt az országot.

[00:20:58]Én nem tudom, hogy akarják elvenni a a vagyont valakitől, és kinek mit csinálnak vele, milyen vagyont?

[00:21:05]Hát ezek gyároknak meg egyebek.

[00:21:08]Hát ha ha partnerebben mondjuk a Kúria meg azt, akkor meg tudják csinálni.

[00:21:13]Mit akarnak?

[00:21:13]Hát de hogy csinálják?

[00:21:16]Hát odaadni másnak.

[00:21:16]Hát ön is tudja ezt mindig a a ugyanezt csinálták a bolsevikok és lenyúlták és odaadták másnak.

[00:21:21]Akkor elveszik egy árnak egy részét és sárga csillaggal kell járni majd az utcán, vagy mit?

[00:21:24]Jó kérdés egyébként.

[00:21:26]Igen.

[00:21:26]Igen.

[00:21:27]Hát de ne haragudjon, tényleg az ember ezt mondja.

[00:21:29]Ühüm.

[00:21:30]Hát ő olyan, mint a padlássöprés meg a kollektív bűnösség valóban.

[00:21:34]Így van.

[00:21:34]Így van.

[00:21:35]Egészen És egyébként sajnálatos módon az a sok megvezetett ember, aki ugye akárki legyen, csak az Orbán meg a Fidesz takarodjon, nagyon sokan ezek között ugyanúgy megisszták a levét, mert a szűnyíró nyelven csinál mindent.

[00:21:47]Semmi nem érdekli, hogy ki kicsoda h mi, aki ott dolgozott, az takarodjon.

[00:21:52]És nem érdeket ilyen halassz.

[00:21:56]Hát figyelj, ilyen előbb-utóbb majd elkezdik ám egymást is kicsinálni.

[00:21:58]Az lesz a szép.

[00:21:59]Az lesz a szép.

[00:22:01]Hát én egyébként egyébként megmondom őszintén, hogy volt egy jó pofa kisseánszom a könyvhéten.

[00:22:06]Ezt muszáj vagyok elmondani, mert mentem a könyvhétre könyvet nézni, meg dedikáltatni a Bánúra a Hunyadi legújabb közepét.

[00:22:17]Bán Bán, hogy mentem.

[00:22:17]Igen.

[00:22:17]A Deák Ferenc utcán, ahogy mentem végig, hogy hosszú sorát, aztán láttam, hogy a az ATV kiadónak van ott a sátra, és ott állt a Gyurcsány úr nagyon örvendezve, bazajogva, mosolyogóval, rengetegen álltak sorban.

[00:22:34]Valami könyvet adott ő is ki, és ahhoz gratuláltak.

[00:22:36]És hogy odaértem, pont mellettem állt, és megálltam mellette, és mondtam neki, hogy Gyurcsány úr, én magát sose szerettem, merre nézett egy nagyot.

[00:22:45]De mondom meg kell, hogy mondjam párgyilagosan, hogy maga jobban értett a kormányzáshoz, mint ez a jelenlegi, mert magának volt politikai kultúrája, ennek meg nincs.

[00:22:57]Erre hatalmas kezet fogott velem, fog szorongatta a kezem, és nagyokat nevetgélt.

[00:23:02]Aztán hát akkor ez most dicséret volt vagy sem?

[00:23:07]Hát most gondoltam csak had hizlalja.

[00:23:07]Ja ja.

[00:23:10]Igen, igenat.

[00:23:13]Ez az igazság egyébként én sose gondoltam volna, hogy ilyet fogok mondani.

[00:23:18]Hát én se, hogy visszasírom majd Fekete Győr Andrást.

[00:23:22]Egyért elképesztő.

[00:23:22]Szóval én nem tudom, nem tudom, hogy mi lesz.

[00:23:24]Sajnálom ezt az országot, mert én már idős vagyok, én már mindent kibírok, de hogy az a sok megvezetett fiatal, aki ezekre rászal, rá fognak majd jönni igyel.

[00:23:33]Tehát azért nem Igen, de már milyen életük lesz?

[00:23:35]Most gondoljá, hogy mennyi mennyi ezek az emberek, akik ezekbe a magas hivatalokba ülnek, ezek nagyon sokat tanultak, nagyon jól kvalifikáltak.

[00:23:47]Ezeket kiteszik az utcára, én nem tudom miből fognak megélni, mert mert ilyen hivatalokban, ilyen magasra jobbtudással meg egyébással hova helyezkednek el?

[00:23:56]Elmennek polcot rakni az Aldi.

[00:23:58]Igen, érzékeny témára tapintott ez.

[00:23:58]Így van.

[00:24:00]De oda se veszik föl őket egyébként.

[00:24:02]Az a legutolsó információ.

[00:24:02]A oda se az is ki van adva.

[00:24:06]Nem.

[00:24:06]Igen.

[00:24:09]Szóval komolyan mondom, hogy megáll az ember esze.

[00:24:12]Ühüm.

[00:24:13]És hát a az önökhöz tartozó vége a Worksös meg egyéb sajtómunkást, akik ott a lelküket is kitették, ezekért vérzik a szívem.

[00:24:23]És én nem tudom, nem lehetne valahogy gyűjteni nekik, hogy akinek tényleg felkopik az áll, családos emberek, legyen nekik valami támogatás, ha már ha már a sok új gazdag iparmágnás nem képes támogatni őket, én biztos, hogy nem fogok lebeszélni senkit.

[00:24:38]Én nagyon szívesen csinálné, ha beszállnék ilyenbe, mert én ezt nem bírom elviselni, hogy akik a szívüket, lelküket kitették, azok most nincs miből megéljenek.

[00:24:47]És hát sajnos igen, és nem azért nem azért kellett menniük, mert nem csinálták jól azt, amit csinálnak.

[00:24:53]Hát tudom, tudom, hogy azért, mert tönkreteszik az összes céget, ahol az én benne.

[00:24:58]Igen, így van.

[00:24:59]Ezt nagyon prímán tudják, hogy hogy lehet a pénzt kiszivattyúzni mindenhonnan.

[00:25:02]Ha máshogy nem megy, akkor fenyegetéssel.

[00:25:06]Szóval elképesztő, elképesztő.

[00:25:06]Nagyon szomorú vagyok ez ügyben, de hát legyünk optimisták, mert a az meg utoljára ugyan az optimizmus.

[00:25:14]Így van.

[00:25:14]Meg a remény.

[00:25:15]Hát a remény.

[00:25:15]Igen, igen.

[00:25:15]Reménykedjünk, reménykedjünk.

[00:25:18]Én nagyon remélem, hogy ezt az embert is ugyanúgy megpuccsolják, mint annak idején nem egyesít.

[00:25:24]Szerintem van rá esély, hogyha ha bezuhan a népszerűsége két év múlva ezt a belülről ugyanér azt is úgy azok, akik ide kinevezték, akik ide transzporálták tulajdonképpen, azok megunhatják ezt a viselkedést.

[00:25:37]Nézzem, mi van a briteknél.

[00:25:37]Hát ott simán lecserélik a miniszterelnököt, ha nem hozza az elvát.

[00:25:41]itt a saját frakciója, őt soha nem fogja lecserélni, csak ha a tartótisztjaik azt mondják nekik, hogy valaki más akkor viszont má ez így van.

[00:25:51]Így van.

[00:25:51]De hát a briteknél is ugyanez van már nem tudom hány ciklus óta, hogy ugyanaz tehát valaki mást ültetnek a brit miniszterelnök helyére, tök mindegy, hogy melyik pártból van, ugyanazt fogja csinálni, mint az elődje, ami egyébként az országot szépen vezeti a katasztrófába.

[00:26:05]Hát most én erre mit mondjak?

[00:26:07]Ez mondjuk egyébként a britek baj, nem a mien a legjobban.

[00:26:09]Igen, ez a britek baja, nem a miénk, és nem kéne idáig eljutni.

[00:26:12]Ez a véleményem.

[00:26:15]Akkor ha valami összefogást vagy támogatást, vagy valamit szű alatt vagy akar, nem kell itt a nyilvánosságban így létrehozni, de ha valami ilyes van, akkor én szerintem nagyon sokan nagyon szívesen támogatunk embereket, akik rászorulnak, mert ezt mégse lehet így tűzni.

[00:26:29]Hát a kollégák nevében is nagyon szépen köszönjük.

[00:26:33]Mindenkit üdvözlök és reménykedjünk.

[00:26:35]Köszönjük szépen.

[00:26:35]Köszönjük szépen.

[00:26:37]Viszontallásra minden jót kívánok.

[00:26:39]Következő telefonálónk a vonalban János.

[00:26:41]Üdvözlöm János.

[00:26:41]Itt a Paláver.

[00:26:44]Jó napot kívánok.

[00:26:44]János vagyok.

[00:26:44]Azzal szeretném kezdeni az egészet, hogy önnek, mint közelölti embernek, ismert embernek van-e arról tudomása, hogy Németországban van olyan település, az én gyerekeim ott dolgoztak nyolc évet, a az unokáim, a fiam, a lányaim ott dolgoztak nyolc évet Németországba.

[00:27:13]olyan település, hogy egyszerűen az emberek ott hagyták a saját lakásukat és el utaztak be Berlinbe lakni.

[00:27:23]Ott hagyták, mert annyi migráns volt egy csomóban, hogy nem tudtak vele mit kezdeni.

[00:27:29]Állandó jelleggel zaklatták még a 10 éves kislányokat is.

[00:27:35]Ühüm.

[00:27:37]Még a 10 éves kislányokat is.

[00:27:39]Svédországban mitz van.

[00:27:39]beköltöznek a fővárosba, ott hagyják a a települést, egyszerűen ott hagyják a saját, amit 3040 éven keresztül dolgoztak azért, hogy őnek legyenek kis házuk, legyen valamijük, ott hagyják a migránsokra, mert egyszerűen nem bírják.

[00:27:59]Értem.

[00:27:59]Egyszerűen nem bírják ezzel a izével kapcsolatban, amit a hölgy mondott evvel a hogy is hívjákkal kapcsolatban, ez meg én szerintem 100%-ban elfogadhatta azt, hogy a közvaság elnökat újjátolítani ilyen a világon nem volt még soha sehol.

[00:28:19]Ühüm.

[00:28:19]De nem szabadna most lenni.

[00:28:22]Nem, ez így van.

[00:28:22]Most szabadnál lenni.

[00:28:24]Nem, tényleg nem szabad lenni, mert mert ténylegesen az az igazság, én 70 éves vagyok uram és nyugdíjas vagyok.

[00:28:34]Ühüm.

[00:28:34]Engem kilenc évre becsaptak, hogy én be voltam jelentve kilenc éven keresztül.

[00:28:39]Közben az az ember, akinek dolgoztam, kilenc éven keresztül meg hamisította az én nevemet aláhamisította a papír alá, hogy én dolgozok.

[00:28:49]Igen.

[00:28:49]Aha.

[00:28:49]Sajnos.

[00:28:51]Bejelentve.

[00:28:51]Igen, igen, igen.

[00:28:51]Sajnos volt ilyen egy pár meghalt, és én meg nem tudok mit csinálni.

[00:28:56]Kilenc évem így egyik napról a másikra sutty oda lett.

[00:29:01]Akkor most nem ennyit kapnék, hanem mondjuk 80000 vagy 90000 Fttal többet.

[00:29:08]Ühüm.

[00:29:10]Egyik.

[00:29:10]A másik, másik dologra pedig az, hogy a az a nem tudok mit mondani, ez a Magyar Péter, ez szerintem bocsásson meg a jó Isten, nekem hívőember vagyok.

[00:29:23]Óvatan, óvatosan.

[00:29:23]Igen.

[00:29:25]Ez a ez a magyar miniszterelnök egy elm zamarodott ember.

[00:29:30]Hát az a szerencséje, hogy ezt mondta róla a Havasi Berci, ugye Orbán Viktornak a sajtófőnöke is.

[00:29:34]Tehát egyetértelek Havasi Bertalannal.

[00:29:37]Ha jó, ha jól egy elmezabarodott ember, mert az az igazság, hogy ilyen olyan dolgokat próbál megtenni, ami soha ebben az országban elő nem fordult még a kommunizmusban se.

[00:29:52]Még a kommunizmus én végigértem a kommunizmusba, benne éltem és jól éltem bennem.

[00:29:57]Most is a a Fidesz kormány alatt jól éltem.

[00:30:01]Semmi paraszom nem volt a Fideszre.

[00:30:04]És ott mentem a és a Fidesztre szavaztam.

[00:30:06]Csak majd uram annyit akarok még mondani, hogy majd ha az idén nem jövőre rá fognak jönni a fiatalok, már most elkezdte, hogy a kisvállalkozóknak a a adóját csökkenti, tehát növeli magyarosan mondva nem csökkenti, növeli.

[00:30:27]Majd jönnek a a többi vállalkozók, azoknak is fogja csökkentteni.

[00:30:30]Jönnek a fiataloktól, elveszet, elveszttat.

[00:30:32]Erre kényszeríti, arra kényszeríti majd.

[00:30:38]Akkor mit fognak csinálni majd?

[00:30:38]Tudja mit fognak csinálni?

[00:30:42]Mit velem együtt?

[00:30:42]Ha Isten meg engengedi, hogy még megéljem, menjünk az utcára.

[00:30:46]Ühüm.

[00:30:47]És fogunk lázadni azért, hogy ez a rohadtem nem mondok, hogy ez az ember menjen a büdös nyavajába innen el, aki a saját hazáját képes elárulni, menjen el oda ki a Brüsszelbe, és éljen ott Brüsszelbe ezekkel a emberekkel, akik azt szeretnék, hogy csak ők egyedül, senki más.

[00:31:15]Ühüm.

[00:31:17]Mert ez is azt szeretné hök övő legyen, senki más ne legyen.

[00:31:19]Meg amit ő mond, azt a kormánynak meg a izének el kell fogadni.

[00:31:28]Milyen emberek azok, akik ott ülnek vele?

[00:31:30]Hölgyek, urak, mert nem bántam őket, mert ők egy bábok, magyarosan mondva bábok, mind egytől egyik, hogy h hogy hogy nem hogy nem próbálnak valamit csinálni vagy tenni annak érdekében, hogy ne így legyen, hogy ne így legyen.

[00:31:49]És akkor még azt mondják, hogy nekünk ne adjanak 13-a vagy nyugdíjt, mert akkor 20 évvel tovább élünk.

[00:31:54]Akkor most mint magyarosan mondva halljunk meg.

[00:31:59]Hát sajnos elhangzottak ilyen vélemények egyébként.

[00:32:01]Igen.

[00:32:01]A kampányban egy ez hát akkor akkor gondol gondoljon már bele uram.

[00:32:06]Önek is van gondolom édesapja meg édesanyja.

[00:32:11]Persze, ha van hát a hogy 20 évvel tovább élne inkább szegény, mintogy mondjuk holnap után elmenjen.

[00:32:21]Ühüm.

[00:32:21]Persze.

[00:32:21]Hát egyértelmű.

[00:32:21]Hát a fél életemet odadnám.

[00:32:24]Még most is azt mondom, hogyha édesapám meg édesanyám élne.

[00:32:29]Ühüm.

[00:32:31]Mert olyan emberek voltak, hogy igazi magyar emberek voltak.

[00:32:35]Nem mint mostaniak, hogy belelnak valamit a szájáb.

[00:32:38]Ezt kell mondanod, mert ha nem ezt mondod, akkor takarodsz a parancba.

[00:32:43]Ühüm.

[00:32:45]Ez így van.

[00:32:45]Ez tú szószoros értelmé.

[00:32:45]Itt len a a kis fiatalember, amit elmondt, ez a nem tudom milyen ügy, ez a Zsolti bácsi ügy.

[00:32:54]Zsolti bácsis.

[00:32:54]Igen.

[00:32:55]Hát ez olyan olyan zavaros az ügy, uram, hogy borzasztó.

[00:32:58]És nem elmondani róla semmit, mert tisztában van vele, hogy a őnek a testvére benne van nyakig.

[00:33:07]Nyakig benne van a dologban.

[00:33:10]Nyakig benne van a dologba.

[00:33:10]Meg, hogy kintről Brüsszelből meg meg Ukrajnából meg nem tudom honnan.

[00:33:15]melyik ide Magyarországra jöttek és próbálták a hogyfiákat növelni, hogy rábeszélni a fiatalokat.

[00:33:24]Azt mondták nekem azt mondta egy fiatal ember és ez is hiszem azt mondta, ha nem a 10-ra fog szavazni akkor el fog tagarodni a munkahelyről elzavarják.

[00:33:35]Ühüm.

[00:33:35]Jó szó Rózsételben ezt mondták neki.

[00:33:39]Elzavarják.

[00:33:39]Azt mondja, muszáj voltam, Jani bátyám.

[00:33:40]Azt mondja, muszáj voltam.

[00:33:44]azt mondja, hogy Tiszára szavazni, azért pedig nem akartam, azt mondja, semmi porcikám nem kívánta.

[00:33:50]Na és nem csak én mondom, ha idejönne, nagyon nagyon sok embert tudnék mutatni önnek a hogy rengetegen ugyanezt mondják azt a és én most is azt mondom, adná a jó Isten, hogy visszakerülne, vagy még attól valaki jobb, aki aki aki normálisan, ténylegesen, tisztességesen vezetné ezt az országot, hogy az emberek normális külmények között Mert tisztességesen, begysületesen tudnának megélni abból a pénzből, amiért dolgoznak.

[00:34:25]Ühüm.

[00:34:26]És még ahhoz is hozzás szeretne, akar nyúlni a pénzünkhöz, a akik dolgoznak a pénzükhöz, miköz hozzá?

[00:34:35]Hát ugye máshol nincs pénze.

[00:34:35]Igen.

[00:34:38]Hát a persze, ahogy a hölgy mondta meg az úr, hogy a multiküm.

[00:34:44]Termész meg a bankok, azok járnak jól.

[00:34:48]És akkor mit fog?

[00:34:48]Ő nem fog gondolja ön, hogy nem fog kapni belőle.

[00:34:53]Ez csak növetséges.

[00:34:54]Hát igen.

[00:34:54]Nekem is megfordult.

[00:34:54]Nekem is megfordult a most mintogy most itt állok, hogy lesz neki belőle.

[00:35:02]Biztos vagyok benne.

[00:35:05]Csak hát azt nem fogjuk tudni milyen formába, hogy meg mint fog megtörténni.

[00:35:12]Csak majd akkor fogjuk megtörni, már amikor majd egy új választás és mást fog nyerni, akkor meg fogjuk tudni, hogy mennyit kapott, meg hogy is kapta meg mi lehet, meg hogy lett meg mit lett.

[00:35:25]János, lassan adjuk át valaki másnak is a lehetőségét.

[00:35:27]Rendben van.

[00:35:27]Nagyon szépen köszönöm, hogy nevezetettünk.

[00:35:30]Köszönöm szépen.

[00:35:30]Viszont hallásra.

[00:35:32]Viszont hallásra.

[00:35:32]Minden jót kívánok önnek, merthogy van telefonáló még a vonalban.

[00:35:36]László.

[00:35:36]Kapcsoljuk Lászlót.

[00:35:38]Üdvözlöm László.

[00:35:38]Itt a Panáver.

[00:35:40]Jó napot kívánok.

[00:35:40]László vagyok, hogyha én vagyok hallható.

[00:35:43]Igen, igen, igen.

[00:35:43]Ön, ön van, önllható.

[00:35:45]Üd, üdvözlök minden jól jóra való magyar embert.

[00:35:49]Köszönöm, hogy visszahívtak.

[00:35:52]Üdvözlöm a tiszások között is, aki jóra való magyar embernek tartja magát.

[00:35:59]Első hozzászóláshoz szeretnék csak reflektálni, illetve az első témához.

[00:36:04]Magyar Péter sokatszóra bebizonyította, hogy ugyanúgy működik, mint ahányszor már az elhangzott kommunistákal kapcsolatosan, hogy vádod meg a ellenséged, ellenfeled azzal, amit te magad elkövetsz.

[00:36:22]Ühüm.

[00:36:23]Ez sokadszorra bebizonyította.

[00:36:25]Következő vagyon visszaszerzési hivatal.

[00:36:30]Nem tudom, hogy akarnak visszaszerezni, mennyit akarnak visszaszerezni.

[00:36:34]Állítólag sok 1000er milliárdot ellapott a Fidesz.

[00:36:37]Nem tudom, miből lettek a jóléti intézkedések, amiket most sorba próbálnak megszüntetni a Tiszavezérék és a körülötte levők.

[00:36:48]Ezt ha tegyük föl, hogy tényleg így van, és ezt mind visszaszerzik, azt a sok 1000er milliárdot, amit ők feltételeznek, akkor azt kérném, hogy hogy ezt ezt tegyék vissza akkor oda, ahonnan elvették, hogy legyenek meg azok a jóléti intézkedések, amik eddig megvoltak, és majd amiket ezután ők próbálnak megszüntetni.

[00:37:11]És ha ezt sikerül nekik végrehajtani, tehát a sok ezer milliárdot visszaforgatják a magyar gazdaságba, akkor egy év múlva, és türelmes vagyok, svájc közeli életszínvonalon kell, hogy éljünk.

[00:37:24]Na most hát nagyon kíváncsi vagyok, hogy élünk-e egy év múlva úgy, mint Svájc.

[00:37:31]Hát én is, ha megérem, de legyünk optimisták.

[00:37:36]Ühüm.

[00:37:37]Na most ha ez nem sikerül, kedves Péter, akkor ez csak egy figyelmeztetés, nehogy úgy járjon, mint a ha már olasz példánál tartunk, mert ő példálozott itt az olasz maffiával meg egyebekkel.

[00:37:51]Nehogy úgy járjon, mint Mussolini, akit olyan módon söpört el a népharag, hogy hogy fejbe lövöldözték, aztán meggyalázták, lábánál fogva fellógatták.

[00:38:06]Milánóban és tovább gyalázták, ameddig még még még tudta a nép hosszú tömeg sorba.

[00:38:12]Hát azért senkinek senkinek ne kívánjunk ilyet.

[00:38:15]Nem, én azért mondtam, én is azt mondtam, hogy nehogy úgy járjon.

[00:38:19]Ez egy ilyen csak egy ilyen baráti figyelm aggódik.

[00:38:22]Igen, aggódok, aggódok Péterünk iránt.

[00:38:23]Én ennyit szerettem volna.

[00:38:26]Nem is trabolom tovább a az időt.

[00:38:31]Először telefonáltam önöknek.

[00:38:31]Köszönöm még egyszer, hogy visszahívtak és további jó munkát mindenkinek.

[00:38:37]Nagyon szépen köszönöm én is azt azt, hogy hívott bennünket.

[00:38:39]És nem csak ön gondolja így, hanem hanem Zsuzsika is, mertogy Peti, mint jó kommunista, azzal vádol minket, ami maga.

[00:38:50]Bocskos senkik vagytok hazaárulók.

[00:38:52]Na ez ő maga.

[00:38:52]Csak a bolondot kihagyta.

[00:38:54]De a bolondok nagyon veszélyesek.

[00:38:57]Nem szabad őket alábecsülni.

[00:38:58]Üdv Zsuzsika.

[00:38:58]Így van egyébként.

[00:39:01]Ez én is így gondolom.

[00:39:03]hogy hát meg ugye ha már a szavazás szavazásról beszélünk, ugye bolondokkal könnyű jóban lenni, csak utána annál nehezebb tőlük megszabadulni.

[00:39:12]Úgyhogy ezt is figyelembe kell venni annak, aki a Tiszára szavazott.

[00:39:14]Van még egy kis időnk, Tibor még itt van a vonalban.

[00:39:18]Kapcsoljuk Tibort.

[00:39:18]Üdvözlöm Tibor!

[00:39:20]Itt a Paláver.

[00:39:20]Tiszteltem kedves szerkesztő úr, örülök, hogy beszélhetünk.

[00:39:26]Ö először engedje meg, hogy hát tulajdonképpen egy majd hogy nem vicces dolgot említsek.

[00:39:35]vidéki városban ilyen 10 emeletes ilyen blokban lakom, és általában ilyenkor, mikor egy kicsit nagy lejjebb megy a hőség, akkor a környéken lakóbb lakó idősebb hölgyek, akik tisztességben, munkákban satöbbi ugye kicsikét idősebbek lettek, összejönnek, beszélgetnek és sok mindent megtárgyalnak.

[00:39:58]Na most az egyik ismerősöm egy furcsa dolgot hozott az ő beszélgetésükből, és pedig és pedig az ne haragudjon, hogy ezt így el így elmondom, hogy ezek ezek a hölgyek nem biztos, hogy mindenki, de tulajdonképpen rajonganak ezért a magyar Pétterért, hogy miért is ragyonganak érte?

[00:40:20]Igen, tulajdonképpen ez a ez az én ismerősöm, aki aki hát szokott ezek egyel beszélgetni.

[00:40:30]azt azt mondotta, hogy rájöttek ezek a hölgyek, mondom, tiszteletre méltó aranyos kis hölgyek, hogy ennek a magyar Péternek olyan furcsa a tarkója, hogy a feje búbjától egészen a gallériáig, mintogyha vadova rajzolták volna le.

[00:40:42]Na most én szerintem csodálkoztam és próbáltam megnézni.

[00:40:48]Hát tényleg kicsit így van, de hát ilyen ilyen szempontok is úgy látszik, hogy felmerülnek itt a magyar politikában.

[00:40:59]erről tessék.

[00:41:01]Politikai szimpátiában a frizura.

[00:41:03]Igen.

[00:41:03]Hát hogy hogy nem a frizura, hanem maga a tarkójátok az az a az alakja.

[00:41:08]Tehát hát így sikerült ennek a ennek a fiatal embernek ugye a tark tehát a tarkójával.

[00:41:13]Na most hát ezzel be is szeretném ezt a ezt a dolgot mond.

[00:41:16]De akkor még egy pillanatra maradnék itt ennél a ennél a fiatalember.

[00:41:20]Ó, édes Isten.

[00:41:24]Szóval engem nagyon basszant az, hogy hogy hogy bocsán nem is nézem, amikor a parlamenti közvetítésekben odaáll mondjuk például a Gulyás Gergely elé meg mit tudom én bele beledumál másoknak a beszédébe, az jutott eszembe, én már eléggé idős vagyok.

[00:41:40]Tehát 83 évemet már betöltöttem és emlékszem azokra az ék Rákosi időben meg Kárdá időben meg minden állandóan zavarták meg ezeket a nyugati adásokat az Amerika hangja euró tehát állan zúgott nem ez az ő viselkedése hogy odaáll és nem hagyja ezt már a forrás zavarja ez egy ez egy régi KGB-s régi ócska ilyen állós ha végsősor hagyni kellene elmondani az a mit tudom én az ellen ellenzéki az ellenzéki véleményeket.

[00:42:12]Na most hát még egyszer szeretném volna valamit mondani, hogy hogy most egy nosztalgiátok nem is olyan túlságosan régen ugye ez a ez a Pecsnég Mário Zita kedvenc férjével ezzel a Kéri zászlóval Kéri Zászlóval állandóan agitáltak ugye a a nyugdíj mit tudom én a 13-11 ellen.

[00:42:36]Én arra gondoltam, hogy a tulajdonképpen az utó tehát a ez az áldásos Orbán korszak alatt a fizetések meg általában az országhelyzete nagyon sokat javult, csak hát a nyugdíjasokat is valahogy utána kellett volna egy kicsit mozdítani, de hát ezek tiltakoztak ellene.

[00:42:52]És amit egy szeretnék mondani, az az, hogy ez a Pesnik Mária Zita, ez ez ez egy olyan kacarászva kacarászva minősítette, ugye?

[00:43:06]ezt a ezt a 13-14% Tibor Igen.

[00:43:09]Igen.

[00:43:09]Lejárt az időnk sajnos.

[00:43:12]Ez Igen.

[00:43:12]Hát azok hát most tettem valamit.

[00:43:15]Nagyon érdekeset szerettem volna mondani, de mondhatom négy.

[00:43:18]Nem, nem, sajnos nem 10 másodpercünk van, úgyhogy nagyon szépen köszönöm, hogy hívott bennünket.

[00:43:20]Hívjon máskor is, és akkor el tudja mondani.

[00:43:22]Nagyon szépen köszönöm önöknek a közreműködést, az SMSíróknak, betelefonálóknak.

[00:43:25]Cirják Imre voltam.

[00:43:27]Holnap is lesz Paláver.

[00:43:27]A viszontásra, viszontlátásra.

[00:43:32]Paláver, a Híf és a Hírtv interaktív műsora.

[00:43:35]Paláver, hangra fel.

[00:43:42]K