Paláver 2. rész - Hír.FM
- Török Gábor szerint a TISZA alkotmánymódosítási terve, amely egyetlen mondattal távolítaná el a köztársasági elnököt, az elmúlt másfél évtized legsúlyosabb alkotmányos precedense lenne.
- A műsorvezető és betelefonálók szerint a Dunába dobott magyar zászló ügyében kettős mérce érvényesülhet a hatóságok részéről az LMBTQ-zászlós esethez képest.
- Raskó György szakértő kijelentette, hogy „már nem érdekes, hogy ki az a Zsolti bácsi", mert szerinte Orbán Viktor nagyot bukott és eltűnt a politikai színpadról.
- A betelefonálók élesen bírálták Magyar Péter parlamenti viselkedését, amelyet „kritikán alulinak", cirkusznak és fenyegetőnek neveztek, ahol a kormánytagok és szóvivők érdemi szerep nélkül maradnak.
- Többen úgy vélik, a kormányváltás az Európai Unió akaratából történt, és Magyar Péter „megállapodott Ursula von der Leyennel", bár ennek nincs bizonyítéka.
- A közszférában zajló elbocsátási hullámot „tisztító tűzként" és „kivégző osztagként" írják le, ahol a Fidesz-kötődésűeket szisztematikusan távolítják el, ami a kommunizmusnál is durvább gyakorlat.
- A műsorban aggodalmukat fejezték ki, hogy az új köztársasági elnök „a kormányból" kerülhet ki, aki mindent jóváhagy majd, és Sulyok Tamást azért kell eltávolítani, mert „becsületes ember".
- A beszélgetők szerint a gyors intézkedések és a figyelemelterelés ellenére a kiábrándulás esélye nő, ha az emberek „a saját bőrükön" érzik meg a negatív hatásokat.
-
„A remény hal meg utoljára" – zárta a műsorvezető.
Részletes összefoglaló megjelenítése
Török Gábor bírálata a TISZA alkotmánymódosítási tervéről
A műsor elején a beszélgetés kiindulópontja Török Gábor politikai elemző kritikája volt, aki Magyar Péter és a TISZA párt készülő alkotmánymódosítási javaslatát bírálta. A tervezet szerint egyetlen mondattal távolítanák el Sulyok Tamás köztársasági elnököt hivatalából. Török Gábor ezt az elmúlt másfél évtized legsúlyosabb alkotmányos precedenseként értékelte.
A műsorban idézték Török Gábor bejegyzését:
„Ha a fegyver kint van az asztalon, az azt jelenti, hogy akár használni is lehet, ha a fegyvert elsütik. Onnantól kezdve az már nem lehetőség, hanem a repertoár gyakorlat része." *
A műsorvezető és a betelefonálók egyetértettek abban, hogy ez az alkotmánymódosítási kísérlet veszélyes precedenst teremthet.
Zászlóügyek – magyar és LMBTQ-zászlók
A műsorban részletesen tárgyalták a Dunába dobott zászlók eseteit. A kronológia szerint először LMBTQ-zászlók voltak kitéve, ezeket egy férfi leszedte és a Dunába dobta – rongálás miatt indult nyomozás. Ezt követően a Mi Hazánk magyar zászlókat helyezett ki, majd egy videófelvételen látható volt, amint valaki az egyik magyar zászlót is a folyóba hajítja.
A műsorvezető megjegyezte, hogy a kommentmezőkben "égbe kiáltó baromságok" és "elképesztő elméletek" jelennek meg, például hogy az egész egy "hamis zászlós hadművelet" lenne, amellyel a jobboldal akar hergelni.
A műsorvezető véleménye szerint:
„Én nagyon remélem, hogy meg fogják tudni a hatóságok, hogy ez ki volt és milyen indíttatásból tette. De van egy sandagy gyanúm, hogy rá nem fognak három évet kérni, mint arra, aki az LMBTQ zászlókat szedte le, de ez csak egy tipp." *
Egy Péter nevű betelefonáló hozzátette, hogy a magyar zászló elégetése vagy meggyalázása súlyosabb megítélés alá eshet, mivel a magyar szimbólumokat – a zászlót, a Szent Koronát, a himnuszt – törvények védik, szemben a szivárványos zászlóval.
Raskó György és a „Zsolti bácsi" ügy
A műsorban ismertették Raskó Györgynek, a TISZA-per szakértőjének nyilatkozatát, amelyben kijelentette, hogy „már nem érdekes, hogy ki az a Zsolti bácsi". A szakértő szerint a lényeg, hogy „Orbán és a Fidesz nagyot bukott", és „Orbán valószínűleg örökre eltűnt a politika színpadáról".
Magdi telefonáló felháborodásának adott hangot ezzel kapcsolatban:
„Most már nem érdekes ez a koholt vád, mert most már elérték a céljukat, most már hol érdekli őket." *
Szerinte a „kettős mérce" egyértelműen látszik, hiszen korábban folyamatosan a magyarországi jogállamiság problémájáról beszéltek, most viszont hallgatnak, miközben „nagyon sok minden történik olyan, ami egyáltalán nem jogállami".
A TISZA-kormány működése és Magyar Péter vezetési stílusa
A kormányzati kommunikáció és a szóvivők szerepe
A betelefonálók és a műsorvezető is kritizálták a kormány kommunikációját. Megjegyezték, hogy három szóvivő is dolgozik, de érdemi szerepük nincs. A műsorvezető szerint:
„Egy kicsit nekem ilyen kirakat díszletnek tűnnek." *
Az összehasonlításban elhangzott, hogy „az előző kormánynak elég volt bőven egy, és az legalább értelmes volt, és mindenkinek mindenre válaszolt". A mostani szóvivőkről azt állították, hogy „folyton nem tudják, vagy nem mondhatják" a válaszokat.
Magyar Péter parlamenti viselkedése
Magdi telefonáló élesen bírálta Magyar Péter miniszterelnök parlamentben tanúsított viselkedését. Elmondása szerint „egyszerűen a felét se látjuk, de akik ott ülnek, mesélik, hogy kritikán aluli". Hozzátette:
„Ő csinál cirkuszt a parlamentből." *
A betelefonáló szerint Magyar Péter „mindenkit szid, szapul", még saját választóit is, és a képviselői „meg se szólalhatnak", „majd elalszanak az órákig tartó beszédeivel". Úgy fogalmazott, hogy a miniszterelnök „csak Magyar Pétert látjuk" még mindig, és az „erős embereitől" sem hallani érdemi megszólalást.
Egy másik betelefonáló, Marcsi, aki nézte a parlamenti közvetítéseket, így jellemezte Magyar Péter stílusát:
„Ott amit elő tud adni, az a kegyetlen gyilkos tekintetű fenyegetés, hogy szó szerint szinte fölaprítana mindenkit, aki nem úgy ugrál, ahogy ő akarja." *
Megjegyezte, hogy mindenki helyett a miniszterelnök beszél, az interpellálóknak sem engedi, hogy szóhoz jussanak, majd hosszas kormánytájékoztatókat tart.
Radnai Márk és a kormánytagok láthatósága
A beszélgetésben többször szóba került Radnai Márk, a TISZA operatív vezetője, aki a parlamentben Magyar Péter mellett foglal helyet. A műsorvezető megjegyezte, hogy Radnai Márktól sem hallott eddig túl sok nyilatkozatot, leszámítva egy magazininterjút, amelyben „arról szólt, hogy hogy érzi magát, meg mi a hobbija, meg mivel tölti a szabadidejét".
Magdi szerint Magyar Péter mellett még egy „szemüveges" és egy „Velkei György" nevű személy ül, akik nem szólalnak meg érdemben. Az egyik mögött ülő hölgyről pedig azt mondta: „néha akkorákat pislog, szerintem nyitott szemmel alszik".
„Az az életem legnagyobb csalódása az a nőszemély, mert már nem tudok rá mást mondani, hogy az mit élvezkedik ott." *
Az Európai Unió szerepe a kormányváltásban
Az EU, mint a háttérben mozgató erő
Zsuzsa betelefonáló azt a véleményt fogalmazta meg, hogy a kormányváltás az Európai Unió akaratából történt. Érvelése szerint Orbán Viktor „szembement az unióval", védte a nemzeti érdekeket, és ez nem tetszett Brüsszelnek. Ahogy fogalmazott:
„Megtalálták rá Magyarországnak és nemzetnek a sírásóját, mert ami most folyik itt, a TISZA párt Magyar Péter vezetésével ássa a magyarok sírját." *
Magdi telefonáló az EU-ban tapasztalható „maffiáról" beszélt, mondván:
„Egyelőre a legnagyobb maffia az az unióban van ott. Aztán a polip, az mindenki, annál nagyobb maffia nem kell, mint az unióban van." *
Szerinte Brüsszelben „mindenki szó szerint bűnöző, bizonyítottan bűnöző, korruptak, csaltak, hazudnak", Ursula von der Leyen vezetésével.
A patrióták mozgalom és Orbán Viktor jövője
Magdi a V4-ek és a patrióták mozgalom kapcsán kétségét fejezte ki a többi politikus kitartásával kapcsolatban. Ugyanakkor kiemelte, hogy „gyönyörű volt látni, ahogy a patrióták gyűlésén milyen öröm, szeretettel és tapssal fogadták" Orbán Viktort. Meggyőződése, hogy Orbán „még vissza fog térni a politikába", ha másként nem is, „ott állhat egy új miniszterelnök mögött".
A megállapodás Ursula von der Leyennel
A műsorvezető a legnagyobb fájdalmának nevezte, hogy „nem tudjuk, miben állapodott meg Ursula von der Leyennel" Magyar Péter. Nem láttak ezzel kapcsolatban semmilyen bizonyítékot, és a miniszterelnök továbbra sem beszél a migrációról. Azt is észrevételezték, hogy a Pride időszaka alatt a kormány „direkt jó messzire elmennek" kihelyezett ülésre, hogy ne kelljen állást foglalniuk.
Tisztogatás és elbocsátások a közszférában
A „tisztító tűz" végrehajtása
A betelefonálók részletesen beszéltek a közszférában zajló elbocsátási hullámról. Zsuzsa időseket idézett a piacról:
„Mit küldött ránk az unió? Ráküldött egy kivégző osztagot." *
A műsorvezető megjegyezte, hogy a TISZA választási ígérete a „tisztító tűz" volt, az összes korrupció felszámolására. Ezt most gyors ütemben hajtják végre, és közben ez eltereli a figyelmet más, kényesebb témákról.
Magdi a debreceni gyár bezárásának tervét hozta fel példának, aggódva a munkanélküliség miatt. Felvetette, hogy a közigazgatásban és az önkormányzatoknál ki fog akarni dolgozni, ha „megfagyasztják a fizetéseket" és „nincs mozgásterük". Szerinte a miniszterelnök bárkit bármikor elküldhet: „most állj föl, vagy vesztél, gyere, vagy tűnjél el".
A Fidesz-kötődésűek szisztematikus eltávolítása
Zsuzsa állítása szerint az elbocsátások alapja, hogy ki volt Fidesz-tag, vagy kinek volt Fidesz alatt vezető beosztása. „Azt se tudják tulajdonképpen, ki volt" – tette hozzá. Hangsúlyozta, hogy „még a kommunizmusban se csinálták ezt", ahol a munkaügyi bírósághoz lehetett fordulni.
Az elbocsátások politikai hatása
A műsorvezető szerint ez a stratégia kétélű: ha gyorsan végrehajtják ezeket az intézkedéseket, és az emberek „gyorsan érzik meg a saját bőrükön", akkor nagyobb az esélye egy „gyors kiábrándulásnak". A szimpátia addig tart, amíg az érintettek személyesen nem tapasztalják meg a negatív hatásokat.
A köztársasági elnök eltávolításának terve
Zsuzsa szerint Sulyok Tamás elnököt azért kell eltávolítani, mert „egyenes, becsületes ember", és „biztos, hogy közbeszólt volna azokba az esetekbe, amit ők olyan dolgokat csinálnak, ami a magyarok ellen van". Azt is állította, hogy a TISZA már a választások előtt, még miniszterelnöki kinevezés előtt bejelentette az elnök eltávolításának szándékát.
A műsorvezető megerősítette, hogy az új köztársasági elnökkel kapcsolatban már most „szoktatják hozzá az embereket", hogy az elnök „a kormányból" kerülhet ki, és „mindenki biztos lehet benne, hogy olyan köztársasági elnök lesz, aki mindent jóváhagy, amit ők mondanak".
Hőségriadó és a Velencei Bizottság látogatása
Péter betelefonáló örömmel nyugtázta, hogy a Velencei Bizottság a következő héten Magyarországra látogat, és a miniszterelnök fogadja őket. Emellett szóba került a kánikula miatti hőségriadó, amely négy napon keresztül tart, és mindenkit – hajléktalanokat éppúgy, mint szállodai vendégeket – vízzel kell ellátni, bár az nem világos, hogy „kifizeti az összeget, azt senki nem mondta".
Vitézy Dávid szerepe és a közpénzek felhasználása
Péter betelefonáló Vitézy Dávidot, akit a műsorvezető azonosított, „Fidesz árulónak" nevezte, és bírálta, hogy folyamatosan a Fidesz általi lopásokat emlegeti. A budai Vár és más intézmények felújításáról szólva így érvelt:
„Én úgy gondolom, hogy az közpénz, az nem viszi el senki, az senkinek a tulajdona. Az a mi tulajdonunk, magyaroké." *
Megjegyezte, hogy ő Magyarországon él és a hazafiságot képviseli, szemben a trollokkal, akik szerinte külföldről kommentelnek.
Művészeti támogatások és az NK-alap körüli vita
Marcsi betelefonáló részletesen beszélt a Nemzeti Kulturális Alap (NK) kifizetései körüli botrányról. Elmondta, hogy korábban nagy felháborodást keltett, hogy egyes művészek – például Deák Bill Gyula és mások – jelentős összegeket kaptak. A betelefonáló szerint azonban utólag kiderült, hogy egyes vádak hamisnak bizonyultak. Említette „Fási Zsülike" esetét, akiről azt állították, hogy 100 millió forintot kapott egy munkácsi kiállítás dokumentumfilmjére, de ő közleményben cáfolta, hogy ilyen kérvényt be sem adott.
„De a Bródi János meg a társai szégyelhetik magukat emiatt." *
Marcsi szerint ez a vita alapvetően a művészvilág „örökös irigységére" vezethető vissza, és ez soha nem fog megszűnni.
Karácsony Gergely és az LMBTQ-kérdés
Imre betelefonáló bírálta Karácsony Gergely főpolgármestert, mondván, hogy „cirkuszt csinál" és „ő csinálja a felhajtást". A műsorvezető hozzátette, hogy Karácsony Gergely már Magyar Péter előtt is „bőven letette a voksát" amellett, hogy „tiszteletbeli nagykövete" legyen ennek az ügynek, és a támogatói ezt vélhetően el is várják tőle.
Magdi az LMBTQ-kérdésről úgy vélekedett, hogy mindenkinek a saját dolga a szexualitása, de szerinte felnőttek nem állnak ki tömegesen az utcára azt mondva, hogy „nekem most kell arra zászló".
Bizonytalanság a jövővel kapcsolatban
A műsor több pontján is kifejezték aggodalmukat a beszélők a jövőt illetően. A műsorvezető szerint egyelőre „nem mutatnak túl jó irányba a dolgok", de megjegyezte, hogy a választások utáni népszerűségi görbe törvényszerűen csökken, és kérdés, hogy a TISZA ezt vissza tudja-e fordítani.
Nem kívántak polgárháborút vagy erőszakot, de Imre betelefonáló szerint „majdnem azt akarnak". A műsorvezető ezt nem tartotta logikusnak, hiszen ők vannak hatalmon, és úgy vélte, hogy egy „hőbörgő réteg" mindig is létezett.
„A remény hal meg utoljára" – zárta a műsorvezető. *
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „Mtette, a Mor mehet": Magdi beszédében szereplő szakasz, amely összefüggéstelennek tűnik, nem rekonstruálható a szövegkörnyezetből. Valószínűleg ASR-hiba, és a Raskó Györgyre vonatkozó megjegyzés lehet.
- „Velkei György" és „Zelkei György": Két különböző alkalommal említik a parlamentben ülő személyt, de az ASR bizonytalan, a pontos név nem azonosítható a kontextusból. Az egyik említés szerint Magyar Péter mögött ül és nevetgél.
- „Rambo vagy Remblo, vagy milyen csatornám": Marcsi beszédében egy online platformra vagy csatornára utal, de a név nem azonosítható.
- „dezelenkadóát": Marcsi beszédében a „Hotel Lentulaiba" hallott valamit, ami valószínűleg egy műsorra vagy podcastra utal (esetleg „de Zelenka adóát"), de a pontos megnevezés nem rekonstruálható.
- „csírákkal": Imre betelefonáló használta ezt a kifejezést, amelyet a műsorvezető próbált leállítani. A szó pontos jelentése a kontextusban nem egyértelmű, de egy pejoratív kifejezés lehet.
- „arany konvolyról": Valószínűleg „aranyvonatról" vagy hasonló ügyről van szó, az ASR torzította a szót, a pontos kifejezés nem rekonstruálható bizonyosan.
- „a herepin fellét tett": Marcsi beszédében egy fesztiválra vagy rendezvényre utal, a pontos név nem azonosítható.
Teljes átirat megjelenítése
[00:01:00]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:01:06]Paláver hangra fel.
[00:01:12]És már itt is vagyunk.
[00:01:12]Folytatjuk a Palávert 0617992999 a telefonszámunk és 067953 az SMS számunk.
[00:01:19]Ugye beszélgettünk arról, hogy Török Gábor kritizálta Magyar Pétert.
[00:01:23]Ugye azt mondta, hogy a Tiszapárt készülő alkotmánymódosítása, amellyel egyetlen mondattal távolítanák el Súlyak Tamás köztársasági elnököt, az elmúlt másfél évtized legsúlyosabb alkotmányos precedense lenne.
[00:01:35]Idézet kezdődik.
[00:01:35]Ha a fegyver kint van az asztalon, az azt jelenti, hogy akár használni is lehet, ha a fegyvert elsütik.
[00:01:40]Onnantól kezdve az már nem lehetőség, hanem a repertoár gyakorlat része.
[00:01:45]Ezt írta Török Gábor a bejegyzésében.
[00:01:47]Aztán magyar zászlót dobtak a Dun Dunába, és ugye eljárás is eljárást indított a rendőrség.
[00:01:55]Ezt követően ugye az előzmény az, hogy korábban LMBTK zászlók voltak kint, azt egy férfi leszedte és beledobta a Dunába.
[00:02:03]Ott rongálás miatt indult nyomozás, aztán a mi hazánk magyar zászlókat helyezett ki, és aztán nem sokkal később egy újabb videólott napvilágot, melyben valaki pedig az egyik magyar zászlót hajítja be a folyóba.
[00:02:14]Aztán Raskó Györgyöl is beszélgetünk, ugyanis a Tiszapert szakértője szerint már nem érdekes, hogy ki az a Zsolti bácsi.
[00:02:21]Azt mondta, hogy úgy őszintén, ki az Istent érdekes Zsolti bácsi személye?
[00:02:25]Engem biztosan nem.
[00:02:27]A lényeg megtörtént.
[00:02:27]Orbán és a Fidesz nagyot bukott.
[00:02:28]Orbán valószínűleg örökre eltűnt a politika színpadáról.
[00:02:33]Azt hiszem, hogy magáért beszél ez a kijelentés.
[00:02:35]Magdinak ígértem meg, hogy folytatjuk vele, mert alig tudtunk egy kicsit beszélgetni, úgyhogy Magdi itt is van velünk, és akkor remélem emlékszik Magdi, hogy hol tartottunk ez csokolot.
[00:02:46]Igen, nagyon szépen köszönöm és még egyszer üdvözlöm önt is és mindenkit.
[00:02:51]Igen, hát most már a a Raskó György, hát persze a Mtette, a Mor mehet.
[00:02:54]Most már nem érdekes ez a koholtvád, mert most már elérték a céljukat, most már hol érdekli őket.
[00:03:01]De engem az is zavart, például az a folyton a magyarországi jogállamiság probléma volt itt nálunk, most meg úgy hallgatnak mindenről, hogy az mint a nem tudom micsoda, mert hát azért itt nagyon sok minden történik olyan, ami egyáltalán nem van jogállamra.
[00:03:24]Úgyhogy ez ez nem csípi a szemüket.
[00:03:27]Mondjuk miért csípné, amikor például az se csípi a szemüket, hogy egy inlegitim elnökkel tárgyalnak folyamatosan?
[00:03:38]Hát a Zelenskivel már minek tárgyalnak?
[00:03:40]Mikor ő ő már rég lejárt a mandátuma, és ez nem zavarja őket, akkor miért zavarná más dolog se?
[00:03:49]pedig ez egy elég fontos és nagyívű dolog lenne.
[00:03:52]Úgyhogy azért azért ez a kettős mérce, ez nagyon látszik már mindenhol.
[00:03:58]És most már ők is úgy vannak vele, hogy a Magyar Péter megcsinálta, hogy Orbán Viktort eltávolítatta, most már azt csinálhat, amit akar.
[00:04:05]Most már nem számít, hogy milyen jogállamiság van Magyarországon, vagy nincs.
[00:04:10]Hát így van, vagy nem így van?
[00:04:13]Szerintem őket se zavarja már senki.
[00:04:16]És most a én erre a V4-ekre is nagyon kíváncsi vagyok.
[00:04:20]És azért az Orbán Viktor is olyan gerinces ember volt, mindig amit mondott, azt úgy volt, azt betartotta.
[00:04:28]Most azért én ezekbe a politikusokba nem látom ezt a nagy kitartást Orbán Viktor mellett, vagy kitartanak, csak még nem mondják, vagy nem tudom.
[00:04:39]Mindenesetre az gyönyörű volt látni, ahogy a patrióták gyűlésén amilyen örö szeretettel és tapssal fogadták.
[00:04:48]Úgyhogy ő még vissza fog térni a politikába.
[00:04:54]Lehet, hogy most meg akarják akadályozni, hogy még egyszer ne lehessen miniszterelnök.
[00:04:58]Na de azért ott állhat egy új miniszterelnök mögött, mint ahogy Magyar Péter mögött nem tudom kik állnak, de most már igazán mondhatták neki azt, hogy most már normálisan beszéljen egy miniszterelnökhöz méltóan, de képtelen, képtelen ő szeret szerepelni, szerelmes a hangjában.
[00:05:22]Én most azért álltam le, mert megint ott van valahol.
[00:05:27]és és mondja a hülyeségeit, a borzalmas dolgokat.
[00:05:31]És akkor ő mondja azt, hogy ha bemegy a bohóc a palotába, akkor nem lesz király.
[00:05:37]A bemegy a királyi palotába, nem lesz király, hanem a palotába lesz cirkusz.
[00:05:43]Hát ő az beült oda, azt hiszi, hogy már így miniszterelnök.
[00:05:48]Hát nem is úgy viselkedik, nem is azt csinálja.
[00:05:50]Ő csinál cirkuszt a parlamentből.
[00:05:52]Hát mi van ott?
[00:05:55]Hát egyszerűen a felét se látjuk, de hát akik ott ülnek, mesélik meg mondják, hogy hogy egyszerűen kritikán alluli.
[00:06:03]Hát milyen viselkedés ez?
[00:06:07]Hát otthon nem tanították meg.
[00:06:07]Hát még egy igaza volt a porciánoknak, hogy a a vagy a nem is tudom kimondta, hogy a a legutolsó kocsmába nem viselkednek így emberek.
[00:06:19]Hát milyen viselkedés ez?
[00:06:19]És és akkor mindenkit szí meg szapul meg mindenki.
[00:06:26]Hát a a saját választóit is most már mindennek elhordja, meg eddig is elhordta, meg semmibe vette.
[00:06:33]De én látom már az emberei arcán is, hogy hát meg se szólalhatnak.
[00:06:38]Ott ülnek, majd elalszanak az órák szátartó beszédeivel.
[00:06:45]Úgyhogy ez most már aztán a katasztrófa.
[00:06:49]Na és minden ami cég.
[00:06:49]Most például hallom, hogy Debrecenbe be akarják záratni azt a gyárat.
[00:06:55]Hát megint onnan hány ember kerül az utcára?
[00:06:57]Hát itt akkora munkanélküliség lesz, hogy ihaj.
[00:07:04]És kiv kirugdal embereket úgy, hogy fogalma nincs, hogy ki fog ott lenni.
[00:07:10]Hát ott az azok fognak hiányozni abból a munkakörből.
[00:07:14]És kit rak oda, vagy egyáltalán ki mer jelentkezni?
[00:07:16]Mert áll ez a ez a nagy kérdés amúgy, hogy ki fog akarni közigazgatásban dolgozni, vagy akár ugye polgármesterként mondjuk, vagy önkormányzati képviselőként, főleg, hogyha meg megfagják ugye a fizetéseket meg hogyha ha nincs mozgásterük, ugye ezek ezek fontos kérdések ám, hogy kinek lesz vonzó mondjuk a politikai pálya az elkövetkezendő időszakban?
[00:07:43]Mi számíthattak rá, hogy minden percben azt mondják neki: "Na most állj föl, vagy vesze, gyere, vagy tűnjél el."
[00:07:48]Ő meg ahogy látom, ő mindenhol ott akar lenni, minden egyszerre akar csinálni.
[00:07:56]Most is három szóvivő van, azt egyik se ér semmit, és akkor ő szónokol helyettük meg.
[00:08:03]Hát szóval egy igen, ezt így félszemmel egyébként követem, csak nem hallom, hogy hogy miről van szó, de de hogy nem annyira úgy hallom, hogy a szóvivőknek bár bármilyen fontos szerepe lenne egyébként ezeken a kormányszóvivői tájékoztatón.
[00:08:20]Hát ez csak azt mutat, vagy izé mutatja, hogy na hát most itt a ő ő nem egy férfit állít, három nőt állít oda.
[00:08:25]De minek?
[00:08:28]Bábnak.
[00:08:28]Meg se szólalnak.
[00:08:28]Nem, ezt én se értem.
[00:08:30]Megmondom őszintén.
[00:08:30]Hát az előző kormánynak elég volt bőven egy, és az legalább értelmes volt, és mindenkinek mindenre válaszolt.
[00:08:39]Ezeknek folyton nem tudják, vagy nem mondhatják, vagy nem tudom.
[00:08:44]Itt nem is azzal van a baj.
[00:08:46]Most oké, értjük, hogyha valaki frissen kerül egy ilyen pozícióba, akkor persze, hát bele kell ebbe rázódni meg minden, de de nem úgy látom, mert hogyha azt látnám, hogy abba az irányba mennek a dolgok, hogy egyre nagyobb a mozgásterük a szóvivőknek, egyre ügyesebben, konstruktívabban reagálnak az újságírói felvetésekre, vagy választ tudnak adni, de nem azt látom, hogy ebbe az irányba mennek a dolgok.
[00:09:07]Egy kicsit nekem ilyen kirakadt díszletnek tűnnek.
[00:09:11]Így van.
[00:09:11]erről beszélek, hogy ez egy kirakat és ő beáll középre, és ő ott szónokol.
[00:09:18]Úgyhogy hát ez katasztrófa.
[00:09:18]Na, úgyhogy és a a parlamentbe is ott a ott űr mellette a First Lady ez a barátja, az Radnai.
[00:09:30]Nem, hát szerintem azért ne first ladyzzük, azért ilyen ilyen ilyeneket szerintem hagyjuk meg.
[00:09:37]teljesen felesleges is, de egyébként megmondom őszintén, hogy hogy Radnai Márktól se hallottam eddig túl sok nyilatkozatot.
[00:09:44]volt valami valami magazinban volt vele egy interjú, egy viszonylag hosszú interjú, ami arról szólt, hogy hogy érzi magát, meg mi a hobbija, meg mivel tölti a szabadidejét, de hogy ezeken kívül olyan sok, ugye az idézőjelben mondom, az erős embereitől sem hallottam eddig túl sok beszédet, tehát hogy hogy nekem az van meg, hogy van ez az új kormány és még mindig csak Magyar Pétert látjuk.
[00:10:10]Így van.
[00:10:10]És ott mellette nem tudom az a szemüveges, aki egyfolytában vigyorog, hogy az mivel van megbízva, de kettő közöttül ez a ez a fekete szemüveges.
[00:10:22]Tudom, hogy kire gondol.
[00:10:22]Igen.
[00:10:22]Szintén nem tudom a nevét, de nem is szeretném egyiknek se megtanulni.
[00:10:26]Meg a másik Zelkei György, azt hiszem, hogy rágondol talán.
[00:10:31]Igen.
[00:10:31]Mögötte ül egy hölgy, aki néha akkorákat pislok, szerintem nyitott szemmel alszik a és akkor még a a ugye a jobb oldalán meg a Radnai márkül, és aztán senki más föl sem szól alatt mindenre ő válaszol.
[00:10:47]De én hallottam, hogy egyszer valaki már mondott amúgy beszédet, aztán lehet, hogy többen is, de nem mindig nézem végig, megmondom őszintén ezeket a már nem nézem, mert mert mert mert nem így is volt már gyomorfekélyem, nem szeretném, ha kiújulna.
[00:11:00]Na, Balázs most így nagy hirtelen nem tudom, azt tudom, hogy ez a tisztított na meg amilyen gyalázatosan mi az, hogy maffia?
[00:11:11]Hát egyelőre a legnagyobb maffia az az unióan van ott.
[00:11:16]Aztán a polip, az mindenki az az annál nagyobb maffia nem kell, mint az unióban van ott mindenki mindenkivel.
[00:11:28]Én védem a te hátadat, te véded az én hátamat.
[00:11:31]Ott mindenki szó szerint bűnöző, bizonyítottan bűnöző korumpáltak, csaltak, hazudnak az Urszulával az élen.
[00:11:44]Az őt nem zavarja, az nem maffia.
[00:11:44]Itt csak az előző kormány volt szerinte a maffiaállam.
[00:11:51]Hát, hogy miket mond ez az ember, könyörgöm, ő mondja azt, hogy meg na most aztán úgy megsértette a cigányokat is, hogy én azt várom, hogy most a cigányok is összefogjanak, és azok is menjenek tüntetni, mert a a cigányoknál nagyobb család szerető és gyerekeket szerető nag mi sok más ember példát vehetne róluk, mert ők nagyon gyerekszeretők.
[00:12:20]És nagyon összetartanak.
[00:12:23]Ha azt nézi az ember, hogy valaki egy valakit megtámad, rögtön ott vannak csőzstől az egész familia, a mindenki védeni, ómni.
[00:12:31]Hát, hogy jön ő ahhoz, hogy ilyeneket mondjon?
[00:12:35]Hát már elnézést, tényleg ledegradálja, ő degradálja le őket, és akkor ő akar mindenkinek a miniszterelnöke lenni, és akkor csoportokat, embereket, mindenkit megsért, legyaláz.
[00:12:49]azt mondja, hogy tanulatlan, talán végzettsége nincs.
[00:12:53]Hát ő mutassa fel a végzettségét.
[00:12:56]Hát annyira ért a joghet, hogy többet értek a joghoz, mint ő, mert nekem vizsgáznom kellett például az új államigazgatási törvényből, úgyhogy lehet, hogy én még többet tudok, mint ő.
[00:13:11]Hát olyan baromságokat tud összehordani, hogy az embernek a haja égnek áll.
[00:13:16]Na jó, nem tartom föl Balázsórá.
[00:13:19]További szép napot kívánunk.
[00:13:22]Minden jó hozzászóljon.
[00:13:22]Köszönöm szépen drágam.
[00:13:25]Viszonthllásra és örülök, hogy bejutottam.
[00:13:27]Én is örülök minden viszontásra.
[00:13:31]Zsuzsát köszöntöm.
[00:13:31]Kezi csókolom.
[00:13:34]Jó napot kívánok Balázs.
[00:13:34]Én is szeretettel köszöntöm önt és köszöntöm az összes jó érzési magyart.
[00:13:44]Balázs, idős vagyok.
[00:13:44]Szeretném én is hozzászólni egy-két dologhoz.
[00:13:47]Lehet, hogy kapcsolódik a mostanihoz, de nem.
[00:13:53]Ugye oda kell vissza vissza menni, hogy miért is történt ez?
[00:13:58]Miért is történt ez a váltás itt Magyarországon?
[00:14:01]Hát az unió miatt.
[00:14:05]Az unió akarta ezt véghez vinni.
[00:14:09]Megtalálta hozzá azt az embert, aki ezt véghez viszi.
[00:14:12]tudni illik ugye a miniszterelnök urunk, aki 100 évben nem születik, olyan ember, igazi magyar volt, védett bennünket az unióba, védte a hazát, védte a magyarságot, és ez nem tetszett az unióba.
[00:14:30]szembement az unióval.
[00:14:33]Tudta tudták, hogy a miniszterelnök úrnak igaza van, de igen ám.
[00:14:40]Kezdett fölébredni a többi európai uniós országba is.
[00:14:44]Hát hogy hogy is vagyunk mi itt az unióban?
[00:14:48]megalakultak a patrióták, akkor már Ursula, a Véber és a többiek ugye látták, hogy esetleg már most van ellenzékünk is az Unióba, és ez az Unió, ez az ellenzék ez nőhet, mert ahogy amit mi véghez viszünk az Unióba, tönkretesszük az uniót teljesen, anyagilag, erkölcsileg, mindenhogyan.
[00:15:14]És látták már az unióba az embereknek elég nagy része, hogy mit művelnek az unióba.
[00:15:26]És ugye ezt akkor rá kellett kapcsolni.
[00:15:31]Azt, aki erre rávilágította az unióba a másik embereket, azokat tönkre kell tenni.
[00:15:37]megtalálták rá Magyarországnak és nemzetnek a sirásóját, mert ami most folyik itt a Tiszapárt a magyar Péter vezetésével ássa a magyarok sírját.
[00:15:57]Most még csak elkezdték, szembe kellene menni velük, mert amit művelnek, az egy gyalázat.
[00:16:04]A hazával, ahol itt élnek, élvezték a jót.
[00:16:10]A Magyar Péter is 14 évig, és ezt csinálja, embereket úgy kidobálni, még a kommunizmusba se csinálták ezt.
[00:16:17]Akkor is elmehetett a a bíróságra, a munkaügyi bíróságra.
[00:16:26]Hát most aki kidob, megvizsgálták, hogy ki az ember, mi volt a mit csinált a Fidesz alatt.
[00:16:33]Nem, egyszerűen Fidesz tag volt, vagy a Fidesz Fidesznek valami vezetőállása volt, beosztottja volt.
[00:16:41]Hát azt most mind ki kell dobálni úgy, hogy azt se tudják tulajdonképpen, ki volt.
[00:16:47]Hát úgy csinálok most egy idős házaspárt hallottam a piacon beszélgetni.
[00:16:53]tudja mit mondtak.
[00:16:56]Mit küldött ránk az unió?
[00:16:59]Ráküldött egy kivésztő kivégző osztagot.
[00:17:03]Hát azért ez egy talán, hogyha talán egy kicsit túzás, de de de azt csinálják, azt csinálják, mindenkit kidobnak.
[00:17:09]Ezt mondta a két idős, és azt mondják, hogy jó, hogy nem állítják sorba a fizes akik fizeszvezetők voltak, meg fizesagok, és tizedelik meg őket.
[00:17:22]Há, ezér nem gondolom, hogy azért ennyire drasztikusan kellene látni, de egyébként valóban nem néz ki jól a helyzet.
[00:17:27]Ugye a szerintem itt az történik most, hogy hogy ugye ők nem véletlenül ígérték meg azt, amit megígértek, hogy itt ők tisztító tüzet fognak végrehajtani, ugye, és akkor az összes korrupciót felszámolják Magyarországon.
[00:17:43]Ugye nagyon jól el van adva, el van marketingelve az, hogy egyébként ez az uniós forrásoknak a hazahozatalához feltétlenül szükséges.
[00:17:50]Amit látunk egyébként, az pont ez.
[00:17:52]És közben meg azért felmerül bennem a gyanú, hogy nem-e azért van mindez, hogy közben ne figyeljünk oda egy pár olyan dologra, amivel kapcsolatban egyébként nem is nyilatkoznak.
[00:18:04]Nekem a legnagyobb fájdalmam még mindig, hogy nem tudjuk, miben állapodott meg Urszula von der Lennel.
[00:18:10]Nem láttunk ezzel kapcsolatban semmilyen bizonyítékot.
[00:18:12]ö nem beszél továbbra sem a migrációról.
[00:18:15]Ö jól láthatóan egyébként a a Pride alól is kivonja magát.
[00:18:20]Ugye direkt jó messzire elmennek a Pride időszaka alatt kihelyezett kormánygyűlésre.
[00:18:28]Hogy ne kelljen ezzel kapcsolatban állást foglalni.
[00:18:31]Hát erre mondják színház.
[00:18:31]Balázs, Balázs, azért azt is látja az ember, hogy azt is kiadta neki az unió, hogy ezt milyen gyorsan és milyen hama hajtsa végre.
[00:18:45]Azért kell ilyen gyorsan végrehajtani, mert nehogy észhöz térjenek a ciszások is, hogy tulajdonképpen mit csinálnak velünk.
[00:18:55]Szerintem értem, amit akar mondani.
[00:18:56]Szerintem egyébként én egy kicsit másoldalról közelíteném ezt meg.
[00:18:59]Szerintem pont, hogy ezek miatt az intézkedéseek miatt lehet, hogyha valaki észhez tér, akkor észhez fog térni, mert addig nem, amíg nem érzik meg a akik most nagyon rajonganak Magyar Péterért, addig fognak, amíg a saját bőrükön nem érzik meg.
[00:19:18]Ha gyorsan végrehajtja ezeket, és gyorsan érzik meg az emberek a saját bőrükön, akkor nagyobb az esélye, hogy gyors kiábrándulás lesz.
[00:19:27]Igen, de hát ugye nem olyan hama kellett a köztársasági elnök úrnak a lemondatását is legelőre venni.
[00:19:34]Még miniszterelnök se volt, amikor már azt mondta, hogy a köztársasági elnök el kell távolítani, menjen azért.
[00:19:43]És akkor olyanokat találnok ki, már nem tudják mit mondanak.
[00:19:50]Háan tüntessék el.
[00:19:50]Azért azt mondta, azt mond, hogy azért, mert nem szólt semmiért, csöndben volt.
[00:19:56]Hát amíg az Orbán kormány volt.
[00:19:59]Mi ellen mondjon ellen.
[00:20:02]Az ellen, hogy kaptak a gyerekesek is mindent a sok mindenkinek csak jót tett a kormány.
[00:20:09]Az ellen szóljon fel.
[00:20:12]Nem, most az a cél, meg is mondta már, és szoktatja szoktatják hozzá az embereket, hogy a köztársasági elnök lehet a kormányból ő nekik meg minden.
[00:20:25]Abban biztos lehet mindenki, hogy olyan köztársasági elnök lesz, aki mindent jóváy, amit ők mondanak.
[00:20:31]el kellett távolítani és el kell távolítani a súlyok köztársasági elnököt, mert tudják, hogy azért ő egy egyenes becsületes ember, és biztos, hogy közbes szólt volna abba az esetekbe, amit ők olyan dolgokat csinálnak, ami a magyarok ellen van.
[00:20:55]el kell távolítani és el kell távolítani minden Fidesz.
[00:20:58]Tudják ők, hogy a Fidesz jót csinált az országnak.
[00:21:05]Különösen tudni kellene a Magyar Péternek.
[00:21:07]14 évig kö ott köztük volt.
[00:21:07]És most mikor azt mondja, hogy mindenkit el kell számoltatni, ő pedig kijelenti, hogy semmi köze ahhoz minden senkinek, hogy ő 15 év alatt honnan kereste a pénzt, meg honnan kapta.
[00:21:24]Hát azért ilyen miniszterelnököt hát ilyen miniszterelnöke nem volt még a világon talán senkinek se.
[00:21:30]Pedig volt sok olyan, aki a hazája ellen volt, de ilyen még nem volt.
[00:21:37]Aki ennyire tudja, azt mondták az emberek, még ezt is hallottam, ott azt mondták, ezt az embert még haló koraiba is átkozni fogják.
[00:21:48]És ott vannak a gyerekei.
[00:21:48]Mit fogja elhagyni a gyerekeire?
[00:21:54]Meglátjuk.
[00:21:54]Én megmondom őszintén, a gyerekeit nem keverném ide bele ebbe ebbe az egész keverem bele, de azért egy gyereknek nagyon fontosm, hogy milyen ne keverjük bele szerintem a a gyerekeket.
[00:22:05]Most az ő magyar Péter politikája szerintem ebbe szerintem teljesen felesleges belemenni.
[00:22:11]Tudja egy példamutató apa a gyerekeinek nagyon fontos.
[00:22:16]egy példamutató apa.
[00:22:16]Én nekem legalábbis ez a véleményem.
[00:22:20]És Balázs most az nem nem ismerem nem ismerem ezt a viszonyt a gyerekeivel, úgyhogy én ebben ezért nem nem mennék bele.
[00:22:29]Igen, csak tudja a magyar magyar közmondásban van sok közmondás.
[00:22:31]Többek közök az egyik az is, hogy hosszabb a nap a kolbásznál, meg az is, hogy aki másnak vermetás maga esik bele.
[00:22:41]Hát szóval nem jól csinálnak, hogy így politizálnak és így csinálnak.
[00:22:48]És elmond a hazájába ilyen politikai vállalás mellett és ilyen miniszterelnök mellett ennyien ennyien odaálltak.
[00:22:59]Szóval ez nagyon szomorú dolog.
[00:22:59]Szomorú dolog.
[00:23:02]Itt van ez az LMBT is.
[00:23:02]Csak két mondatot hadd mondjak.
[00:23:05]Az, hogy ki valakinek milyen a szexualitása, az a saját dolga.
[00:23:10]Attól még az esze és a cselekedetei az normális, olyan, mint egy másik emberé.
[00:23:17]Most a k négy-ötöde a magyaroknak, mondjuk a felnőtteknek kiállhatna és kimenne a az utcára és azt mondaná, hogy én ilyen szexualitásom van.
[00:23:32]Én nekem most kell arra zászló, kell minden.
[00:23:35]Ez Zsuzsa még még ez az idő is eljöhet, ki tudja.
[00:23:39]Nagyon régóta beszélünk Zsuzsa.
[00:23:41]Adjuk át adjuk át a lehetőséget valaki másnak.
[00:23:44]Köszönjük szépen, hogy hívott minket.
[00:23:46]Én is köszönöm.
[00:23:46]Minden jó látásra.
[00:23:49]Minden jót kívánok mindenkinek.
[00:23:52]Imrét köszöntöm.
[00:23:52]Jó napot kívánok.
[00:23:55]Szép jó napot kívánok.
[00:23:55]Légrádi műve vagyok a 17.
[00:23:57]kerületbe.
[00:24:00]Üdvözlöm.
[00:24:00]Hát ma is jó idő van az üdülőkre.
[00:24:08]Hova van jó idő?
[00:24:08]Bocsánat, a jó idő után nem hallottam, hogy mit mondott.
[00:24:11]Elnézést.
[00:24:12]Jó idő van az üdölőkre.
[00:24:14]Ja.
[00:24:14]Ja.
[00:24:14]Hát igen.
[00:24:14]Meg azokra, akik nem üdülnek, csak kimennek az utcára.
[00:24:19]Igen.
[00:24:21]Hát siralmas.
[00:24:21]Be akarom kapcsolni avertre.
[00:24:27]Kit látok?
[00:24:27]Hát Petikének a csúnya hát nyilván Igen.
[00:24:33]Ezeket a hírt a hülye dumáját rögtön átkapcsoltam.
[00:24:36]Mondom egy percet nem bírok ki ebből az emberrel.
[00:24:41]Értem, de szerintem én megmondom őszintén, hogy szerintem azért fontos meghallgatni, hogy mit mond, mert akkor tudunk lehetetlen.
[00:24:47]Hát öt perc után ő se emlékszik rá, hogy mit 100%-ig megértem önt egyébként és és igen hát sokszor mond ellentőm magának való az emberuljon.
[00:24:58]Azért reméltem egyébként, hogy hogy valaki legalább nézi, mert akkor én most itt megpróbálom közben itt követni online, hogy hogy mi az, ami elhangzik.
[00:25:05]Most látom, hogy éppen Vzi Dávid beszél.
[00:25:07]Ezt az embert nem lehet követni.
[00:25:09]Jó, ezt ezt el elfogadom ezt az érvelését.
[00:25:14]Na mindegy, csak azért kíváncsi lennék, hogy hogy hogy zajlik.
[00:25:19]Ott van egy másik nem normális a Karácsony Gergely, hogy cirkuszt csinál.
[00:25:26]Ő csinálja a fölhajtást.
[00:25:29]Én szerintem majdnem erre Péterke meg kérte.
[00:25:35]Nem tudom, hogy ők értelmű egyébként, mert Magyar Péter előtt is csináltam.
[00:25:36]Mi megvoltunk, mi megvoltunk a homoszexuálisokkal, a csírákkal is.
[00:25:45]A kikkel?
[00:25:47]A csíra az olyan, mint a tyúkudvarba a kappan.
[00:25:51]Szerintem szerintem ebbe ne menjünk bele, kedves Imre.
[00:25:54]Értem csak a ne nincs ezzel problémánk.
[00:25:59]Az jó.
[00:25:59]Az szerintem ne ne menjünk bele.
[00:26:00]Próbáljunk erről így normálisan beszélgetni.
[00:26:02]A egyébként, bocsánat, csak annyit azért hozzátennék, hogy Karácsony Gergely már Magyar Péter előtt is bőven letette a voksát, ugye amellett, hogy ő ennek, hogy mit tudom én, valamilyen kvázi ilyen tiszteletbeli nagykövete lesz.
[00:26:17]Tőle gondolom, hogy ezt a támogatói elvárják.
[00:26:22]Jó, hát most ezzel ez van.
[00:26:25]Ja, ugye bocsán, aki a magyar zászlót beledobja, tehát megkárósítja, az nekem ellenség.
[00:26:33]Hát nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog itt kiderülni.
[00:26:35]ugye a kommentek között, amiket olvasok itt a a amikor erről valaki kirak valami véleményt ott a kommentmezőben, azért elég hát, hogy is mondjam, égbe kiáltó baromságok vannak, meg egészen elképesztő elméletek arról, hogy hogy igazából tulajdonképpen ezzel csak a jobb oldal akar hergelni, és hogy ez egy ilyen hamis zászlós hadművelet, meg ilyenek is elhangzanak.
[00:27:02]Úgyhogy én nagyon remélem, hogy meg fogják meg fogják tudni a hatóságok, hogy ez ez ki volt és milyen indíttatásból tette.
[00:27:13]De van egy ilyen van egy sandagy gyanom, hogy rá nem nem biztos, de én arra tippelek most így innen, hogy rá nem fognak három évet kérni, mint arra, aki ugye az LMBTQ zászlókat szedte le, de ez csak egy tipp.
[00:27:29]Ja, de mindenesetre vérlázító persze, és nem véletlenül csinálják, mint ahogy az egész választás még akármit.
[00:27:39]Tehát lényegében a spekulánsoknak nagy érdekük volt az, hogy az ő korrupciójukat azt teljesen izét a a őket tármadó Orbán a Viktort, azt mindenképpen valahogy el kell távolítani, mert az ő szemétségüket azt már ne szellőztessék jobban, mint ahogy egyébként már a németet is kellene kezdenek ellenük fölfordulni, és az mindenképpen követni fogja persze az utasításokat, és sajnálatos módon végre akarja hajtani minden áron.
[00:28:25]Őt nem érdekli.
[00:28:30]Hát ez egy Ákosi fattya, egy senki.
[00:28:34]Hát én nem tudom a Rákosi alatt milyen volt az élet, megmondom őszintén, de azt azt tudom, hogy azért ami ami itt történik, és a az a tempó, amiben történik, az azért elég ijesztő.
[00:28:49]Borzasztó ez teljesen izét is.
[00:28:58]Na majd meglátjuk, hogy hogy kicsit lelassulnak-e a dolgok.
[00:29:03]Vak is azt mondta.
[00:29:05]Igen, igen.
[00:29:06]Majd meglátjuk.
[00:29:06]Ja, hát bízni kell a szép jövőbe.
[00:29:14]Hát hát bízni kell.
[00:29:15]Hát mást nehéz mást tenni egyelőre.
[00:29:21]Ön szerint szerint ez ki fog pukkadni és lesz elégedetlenség, vagy nem akarom, hogy nagyot pukkanjon.
[00:29:30]Én nem szeretnék itt egy polgárháborút.
[00:29:32]Hát azt nem semmiképp senki nem szeretne polgárháborút.
[00:29:34]De szerintem egyelőre hát erről szí majdnem azt akarnak.
[00:29:39]De hát most már minek?
[00:29:39]Hát ők vannak hatalmon.
[00:29:41]Miért?
[00:29:41]Ez nekem nem logikus.
[00:29:43]Nem, nem érdekli.
[00:29:43]A hőbörgő az mindig egy nem normális réteg volt.
[00:29:45]Azok mindig hőbörögni akartak.
[00:29:50]Akkor is mindenképpen valami ellen.
[00:29:54]Mi ellen lázadz?
[00:29:54]Nem tudom, de lázadok.
[00:30:00]Ez az ő felfogásuk.
[00:30:02]Ezek a hülye gyerekek, akik ezt végrehajtják, nem tudják, hogy mit akarnak.
[00:30:07]De olyan jó lázongan.
[00:30:09]Jaj, de jó.
[00:30:11]Persze van egy ilyen réteg, de van.
[00:30:13]Biztos vagyok benne, hogy azért van azért három három egés nem tudom hányan, hány millióan szavaztak a Tiszára, azért biztos vagyok benne, hogy azért már csak a a számok törvénye szerint is azért biztos vagyok benne, hogy van kiz meg fog változni.
[00:30:23]Meg fog változint.
[00:30:23]Meg egyébként zárójában nem csak azért, mert most a Tiszad azért is, mert amúgy ez törvényszerű, hogy a választások után ugye vannak ezek a jó hetek, aztán a kevésbé jó, de még mindig jó hónapok, aztán utána általában azért a pártoknak a népszerűsége szokott zuhanni.
[00:30:40]Aztán onnan viszont már nagy kérdőjel, hogy ezt vissza tudják-e valamivel hozni, vagy az a az a lefelé tendálás az marad-e.
[00:30:49]Én Én azért, hogyha tippelnék, akkor na mindegy, inkább nem tippelek, mert mindenképpen jóra akarunk, mindenképpen az ember jót várja, aztán ha még rosszabb jön, akkor akkor olyan, mintogyha a izébe haraptunk volna.
[00:31:11]Hát egyelőre nem mutatnak túl jó irányba a dolgok.
[00:31:15]Nem, nagyon nem.
[00:31:19]Imre köszön.
[00:31:19]Szia mondta Viktor, hogy vonuljunk ki az utcára.
[00:31:24]Ki mond melyik Viktor mondta?
[00:31:26]Viktor mondta az Orbán Viktor annak idején, hogy Ja, annak idején azt hittem, hogy most mondom, ezt most nem hallottam egyelőre, hogy nem most még nincs igazándiból.
[00:31:39]Jó, én szerintem én szerintem nagy összecsapást nem is szeretnék.
[00:31:42]Nem, nem szeretne senki erőszakot, meg azt, hogy elszabaduljon bármilyen indulat.
[00:31:45]Ezt nyilván senki nem akarja.
[00:31:48]Én azért azt gondolom, hogy azért a őszi időszak az valahol vízválasztó lesz.
[00:31:54]Reméljük, a remény hal meg utoljára.
[00:31:58]Köszönjük Imre.
[00:31:58]További szép napot önnek, minden jót.
[00:32:00]Viszont jó egészséget az egész családjá.
[00:32:03]Hát adom.
[00:32:03]Köszönjük önöknek is.
[00:32:07]Marcsi a következő telefonálunk kez csókolom.
[00:32:10]Üdvözlöm kedves Balázs.
[00:32:13]Én a Búsbalázs ügyhöz szeretnék röviden hozzászólni.
[00:32:15]Én sokat foglalkoztam ezzel, amikor ez annak idején előjött ez a nagy felhajtás.
[00:32:22]Vádoltak itt össze-vissza az NK kifizetéseket.
[00:32:25]Én akkor fölmentem a netre és amit lehetett megtaláltam a kifizetőlistákat is meg minden egyebet.
[00:32:32]egyre határozottan emlékszem, hogy óriási palávert palávert felháborodást csináltak, és mindenhol arról volt szó, például, hogy Fsi Zsulike a munkácsi kiállítás dokumentumfilm készítésére meg valami ilyesmire valami 100 millió Ft-ot kapott.
[00:32:51]És még ott röhöpéltek rajta az ellenzőjétek, hogy na majd megnézik ezt a filmet, hogy milyen meg, hogy mire lesz képesnek.
[00:32:57]Ha haha.
[00:32:57]Na most a nem olyan régen, talán egy hete olvastam egy közleményt a Fási Zsülikétől, miszerint a 444-et, ami ezt dobta, meg az összes többi lapot, aki ahol ez megjelent, beterelte és minden perc megnyert.
[00:33:17]Ja, volt valami sajtóigazítás, arra emlékszem.
[00:33:19]Igen, igen.
[00:33:21]Mert hogy ő egyáltalán nem is adott be ilyesmire kérvényt, nem, hogy pénzt nem kapott, de valami másra viszont adott.
[00:33:25]Nem, nem az volt benne, én úgy emlékszem.
[00:33:30]De erre konkrétan azt nem tudom, de de hogy erre nem adott, nem kért pénzt és nem is adott be és nem is kapott, amivel őt földobták és gúnyolták.
[00:33:37]Na most egyébként ebbe az egészben az volt a felháborító, hogy képesek voltak olyanokat gúnyolni, mint a Deád Bill Gyula, aki életében szerintem még semmit nem kért, aki nem itthon világ, ő valami koncertturnéra kérte, én úgy tudom, ilyen 70 éves ilyen jubileum ez többnyire koncertturnékra kérték, akikre másik Igen.
[00:34:00]Mondjuk azért a Deág Bill Gyula valóban hozzátartozik az elmúlt évtizedeknek a magyar zenei kultúrájához.
[00:34:08]nem tudom milyen a nagy lábon és őtőle irigyelni, hogy egy koncertturnére még képes utoljára talán az életében megcsinálni, irigyelni tőle.
[00:34:15]Ez egész egyszerűen bicska nyitogatóan felháborító.
[00:34:19]És a Bródi János meg a társai szégyelhetik magukat emiatt.
[00:34:21]Ez egy dolog.
[00:34:24]A másik az, hogy ez teljesen ízlés dolga, hogy kinek ítélik oda és kinek nem.
[00:34:28]Most majd mindig az ő oldaluk fogja kapni és pont.
[00:34:30]De az egészben még az az érdekes, hogy a az az 50 zenekar, aki a herepin fellét tett, azok közül, mint kiderült, 20 zenekar szintén kapott anyagi támogatást az NK.
[00:34:43]Hát majd biztos őket is felelősségre vonják.
[00:34:45]Biztos csak ABC sor rendbe haladnak, azért nem jutottak még el odáig.
[00:34:50]Halló, hallom innen már adnak vissza pénzeket.
[00:34:52]Na de akkor a hereparti színvonala az megfelelt a pénzosztásnak, de a többiek, akik kaptak, azok színvonalban nem feleltek meg a pénzosztásnak.
[00:35:02]Tehát ez az egész a művészvilág örökösi irigységére vezethető liszta.
[00:35:06]És ez művészek vannak, ez soha nem fog kihalni, mert ez mindig így működött.
[00:35:10]Ezt ezzel le is zárnám.
[00:35:14]Viszont azt szeretném mondani, hogy én most a Hotel Lentulaiba hallottam a dezelenkadóát.
[00:35:19]Direkt azért mondom így, mert nem nem mint a maga felesége, hanem ő egy személyiség.
[00:35:25]rendkív rendkívül tehetséges, nagyon okos, nagyon csodálom, hogy az ő tudását eddig nem nagyon vették igénybe, mert olyan alapos elemzéseket tud adni, például a Bálint Botondal is, én azt is hallgatom a rádióban, hogy ahogy ő ezt levezeti, ezt az egészet, és hogy most is ő, hogy működik, hány helyen, és milyen felmérések vannak, és milyen hozzászólások vannak, az tanítanivaló lenne.
[00:35:52]Tehát olyan okos nő, hogy nem is tudom, hogy miért nem tudják ezt jobban kihasználni azoknak, akiknak ez lenne a dolga.
[00:35:59]Csak az az egy kérdésem van, hogy én nem vagyok fönt egyetlen egy ilyen Facebook meg ilyen semmi se, hogyha én nem vagyok ezeken fönt, akkor hogy tudom én ezeket a posztokat meg?
[00:36:10]Hát akkor nehezen.
[00:36:10]És bocsánat, de csak ennyit tudok.
[00:36:13]Nem akarok ezért följelentkezni, mer én semm nem vagyok fönt.
[00:36:16]A van olyan, aki valami Rambo vagy Remblo, vagy milyen csatornám?
[00:36:22]Olyan is.
[00:36:22]Igen, van olyan, van olyan, van olyan.
[00:36:25]Valami nem tudom, hogy néz ki, hogy már fölmenekültek, mer a YouTube-on szoktam ilyeneket megtalálni.
[00:36:29]A pesti srácoknál volt meg a Mandinérnél, hogy földobtak podcasteket, de de már nem mindegyiket tudom, hogy hogy lehet megtalálni.
[00:36:39]azonkívül még nagyon érdekes a Siffer Andrásnak állítólag mostanában volt valahol egy beszélgetése, amit én még nem hallottam, de hogy ott nagyon alaposan kiosztotta a miniszterelnököt.
[00:36:51]Nem tudom melyikre gondol.
[00:36:51]Én általában azért meghallgatom a Siifer Andrásnak a műsorit, vagy amő szerepel tudom, hogy volt, ahol olyanokat mondott, hogy én azt most el se merem ismételni.
[00:37:00]Vol volt egy pár mostanában azért elég sok kritikát, hogy most finoman fogalmazok, elég sok kritikát fogalmazd meg.
[00:37:06]Na én nem tudom most, hogy olyan ön konkrétan melyikre gondol.
[00:37:10]Én általában azért megpróbálom őket követni.
[00:37:11]Hogy fogják ezt a ezt a ezt pont pont pont használni a a tartó és hogy fogják utána meneszteli.
[00:37:18]Vele végeztetik el a piszkos munkát.
[00:37:20]Szó szerint ilyeneket mondott.
[00:37:22]Hm.
[00:37:22]Azt nem tudom, hogy hol van ez a beszélgetés.
[00:37:25]Majd utána nézek, hátha.
[00:37:25]Igen.
[00:37:25]És akkor még én szoktam nézni hétfőn egész nap a múlt hét, illetve a hét elején néztem a parlamentet meg a kormány miniszterelnöki tájékoztatót meg a nem tudom mit.
[00:37:38]Szóval ezt egyébként a parlamenti közvetítésre jól szórakoztam, mert nagyon jól tudnak vele riposztozni, de hogy mindenki helyett ő beszél, aki akit interpellálnak, senkit nem enged szóhoz jutni, de utána megtartjak 10 perc múlva a kormánytájékoztatót, a miniszterelnöki, mit tudom én minek hívják, és órákig beszél, és oly olyan fenyegető hangnemet, hogy az emberben megfagy vagy a hő, komolyan mondom, ott amit ott elő tud adni, az a kegyetlen gyilkos tekintetű fenyegetés, hogy szó szerint szinte fölaprítana mindenkit, aki nem úgy ugrál, ahogy ő akarja.
[00:38:18]Hát ha azt nem is, de egyébként valóban valóban nem tudom, hogy ennek ezt azon gondolkozom, hogy van-e olyan miniszterelnök akar Európában, aki egyébként így de de nem jut eszembe most hirtelen.
[00:38:36]Ilyen szerintem sehol.
[00:38:36]Hát szétta jön, kioszt mindenkit, lenyeget borzasztó.
[00:38:39]És most én ez most nem is nézem ezt.
[00:38:42]Az elejébe belenéztem a mostaninak, de ott ült a Vitézi Dávid is a valamelyik sorba, de fönt valami má.
[00:38:50]Igen.
[00:38:50]Most ha jól látom egyébként itt halkan a tévén, hogy most éppen Vitézi Dávid beszél, akkor már nem tudom hányan ültek és már a tűzoltóktól kezdve meg majd, mert mindenki ott van és nem lehet már végighallgatni.
[00:39:02]Viszont valóban az előbb az a hölgy, vagy nem is tudom, kimondta a Velkei úr, aki ott ül az első sorba, és nagyokat nevetgél ott a szemüvegével az első sorban.
[00:39:13]Őt még nem hallottam beszélni.
[00:39:13]Lehet, hogy beszélt, de én meg nem hallottam.
[00:39:17]Senki nem, senki nem jutt szóhoz, de én bennem csak az merült föl, hogy vajon akkor is ilyen jól nevetgélne ott az első sorban gunyorosan, ha az ő édesapját menesztenék a kórház éléről, ahol dolgozik, mert ez is benne van, mert állítólag mindenki ki lesz rúgva.
[00:39:33]Érti, amit mondok?
[00:39:36]Tudja ki?
[00:39:37]Hát mindenki, de lehet, hogy valakik nem.
[00:39:40]De tudja, ki az édesapja?
[00:39:42]Na nagyjából ezzat.
[00:39:42]Nagyjából igen, egy remek ember, egy kiváló orvos és egy kiváló ember.
[00:39:48]És úgy felmerült benne ez a gonosz gondolat, hogy vajon akkor is ilyen jókat szórakozna-e.
[00:39:53]Szóval egészen elképesztő.
[00:39:56]Az a hölgy, aki ott ül mellettem, nem is akarom a nevét mondani, a művésznő, az az életem legnagyobb csalódása az a az a nőszemély, mert már nem tudok rá mást mondani, hogy az mit élvezkedik ott.
[00:40:10]Én én egyszerűre rosszul leszek tőle.
[00:40:12]Komolyan mondom, hogy hogy tud egy ember lelki világa így kifordulni magából?
[00:40:17]Ez nagyon sok egyébre is vonatkozik.
[00:40:20]Ott az a sok sértődött régi fideszes, ahogy ki tud fordulni a lelki világa és teljesen más pályára átalni és gúnyolosan gyigyorogni rajta.
[00:40:30]Hát tényleg nem tudtam, hogy az emberi lélek ilyesmire képes.
[00:40:36]A Halmelinda is nagyon jókat mond erről a rádióban egyébként.
[00:40:41]Nem tudom kivel szoktott beszélgetni.
[00:40:41]És nagyon tanulságos ezeket a podcasteket meghallgatni, mer a bálin botondan, ami a Dóra beszél, az egy az egy kifejezetten tanításra méltó.
[00:40:52]Ha azt végighallgatja az ember, akkor nem tesz föl olyan kérdéseket, mint itt már sokan, hogy miért vezettünk.
[00:40:58]az ott le van teljesen vezetve, hogy ez hogy történt, mi történt meg a maga kedves felesége az olyan nyugodtan, olyan szépen el tudja magyarázni pontról pontra, hogy ezen ezzel ha tényleg túl kell lépni, ezzel nem kell foglalkozni.
[00:41:12]Ez a volt, ez a múlt.
[00:41:15]De még ezek a parkosítás ügyben lecsukott mindenféle nem is tudom mikori polgármesterek.
[00:41:21]Hát röhögni lehet rajta már.
[00:41:23]Bocsánat, én úgy szűröm ezt ebből le, hogy voltak már a mit tudom én mikor kezdődött ilyen maffiózok, akik magukhoz ragadták a mondjuk a a szórakoztatói partyt az a másik meg ez a parkosító hadművelet, nem is tudom, hogy kicsoda.
[00:41:39]És és nem is tudom, hogy lehet ezeknek a szerencsétlen polgármestereknek, mert ilyen fillérek, mint amit itt fölhoztak ellenük, senki nem fog korrupciót elkövetni.
[00:41:49]De én el tudom képzelni, ez is olyan, mint mikor a borra valót az ember zsebébe rakták, hogy nem tudok.
[00:41:55]Jó, mondjuk oké, van egy ilyen ügy, én azt mondom, hogy ez jó, hát vizsgálják ki, nyomozzanak, ha találnak valamit, akkor de gyanítom, gyanítom, hogy a végén úgyis az lesz, hogy hogy ez is a színház része.
[00:42:07]Aztán ki tudja, ha meg tényleg már hallottam, hogy állítólag most már a 13.
[00:42:11]területi polgármestert is kezdik kapígálni.
[00:42:15]Pedig azt nem jó.
[00:42:16]Hát akinek van takargatnivalója, na de érti, amit mondok.
[00:42:20]Persze, persze, persze, hogy aki nem az ő emberük, az mind meg lesz kapirgálva ezek szerint, nem csak a fideszes.
[00:42:29]Nevetséges, de szóval tényleg az ember kíjában nevezgé rajta, mert nem tud mit csinálni.
[00:42:34]Marcsi, köszönö.
[00:42:34]Én nem tudom, ezek a bíróságok meg ügyészségek, ezek így dróton vannak rángatva, hogy így elnézem.
[00:42:41]Hát a ha a falhoz állítja a főügyészt, hogyha azonnal az arany konvolyról nem tesz.
[00:42:47]Arra kíváncsi vagyok, hogy azzal azzal mi van.
[00:42:48]Azt hiszem, hogy egyébként volt már üzenetváltás ezzel kapcsolatban.
[00:42:50]Itt láttam valami hírt, de majd utánanézek.
[00:42:54]Marcsi, köszönjük szépen, hogy hívott minket.
[00:42:55]Nagy ma láttam a miniszterelnök urak, ott állt valahol nem tudom hol, két ember között és szó szó szerint azt mondta, hogy ha nem fog tudom én holnapig beszámolni, hogy ki volt benne, mit csinál, hogy ma háromig volt határideje, vagy valami ilyesmi.
[00:43:11]Köszönjük Marcsi, hogy hívott minket.
[00:43:13]Adjuk át a adjuk át a lehetőséget valaki másnak.
[00:43:16]Így van.
[00:43:16]Minden jó szép további szép napot, minden jó.
[00:43:21]Pétert köszöntöm.
[00:43:21]Jó napot kívánok.
[00:43:24]Én is szeretem, Balázsú.
[00:43:24]Üdvözlömé Péter előre szólok, hogy viszonylag kevés időnk maradt ebb a szünetig, de majd utána is tudjuk folytatni.
[00:43:33]Na, visszahívnak.
[00:43:34]Igen, de most kezdjük el, aztán aztán jó viss tudjuk hívni.
[00:43:37]Éner vagyok, csak jelzem.
[00:43:37]A múltkori beszélgetésem után néztem a Facebookot és jelzem azoknak a személyeknek, hogy akik itt azt mondják, hogy alkoholista vagyok.
[00:43:48]Boxoló voltam, órom el van törve és orrpolipom van.
[00:43:52]annyi alkoholt igy mindenki, amennyit, és akkor csöndben az alkoholgyár.
[00:44:00]Úgyhogy ezt csak jelezni szerettem volna.
[00:44:02]A másik jelzés, örülök, hogy most azt mondta ez az úri ember, ez a aki jelen pillanatban az országunkat vezeti, mert én nem tudom miniszterelnöknek hívni, mert nem engedem meg magamnak, mert nem süllyedek le az ő szintjére, hogy jövő héten a velencei bizottság érkezik Magyarországra, amit én nagyon örülök.
[00:44:21]Na, akkor fogadja őket végül.
[00:44:23]Ezt örömteli.
[00:44:24]Most jelentette be, fogadja.
[00:44:24]Két órán keresztül egyéb semmi sincs, ugye, hogy jön négy napig, négy napon keresztül a kánikula, a hajléktalanoks, minden egyes embert ki kell szolgálni vízzel.
[00:44:38]Mindegy, hogy öt csillagos száll oda, mindegy, hogy csöves vagy nem csöves, vagy étterem, vagy minden.
[00:44:42]Mindenkit be kell fogadni és vizet kell adni.
[00:44:44]Az, hogy kifizeti az összeget, azt senki nem mondta.
[00:44:50]Én úgy vagyok vele, hogy mondani sokat lehet, de valamit tenni is kellene.
[00:44:52]Utá itten van ugye ez a drága, mert én mást nem tudok mit mondani.
[00:44:58]Az is egy Fidesz áruló az én szememben.
[00:45:03]Ugye most már ilyen mi lett a hívják ezt?
[00:45:07]Aem BK BKK-s BKK-s úriembert, mert az ilyeneket nem nagyon szoktam megjegzni.
[00:45:13]Mindegy.
[00:45:13]Vitézi Dávidra gondol.
[00:45:15]A vitézi Dávid.
[00:45:15]Igen, hát ő egyebet nem tud csinálni, csak ocsmárolni, hogy mennyit lopott a Fidesz, mennyit nem tudott lopni.
[00:45:22]Kérdezem öntől meg a hallgatóktól, meg a magyar emberektől.
[00:45:27]Az, hogy egy intézményt felújítanak, a fent a várat felújították, sok intézményt felújították.
[00:45:33]Én úgy gondolom, hogy az közpénz, az nem viszi el senki, az senkinek a tulajdona.
[00:45:38]Az a mi tulajdonunk magyar, magyaroké.
[00:45:44]Visszatérve, én itt élek Magyarországon és nem Romániába.
[00:45:49]Úgyhogy csak jelzem azoknak a trolliknak, hogy tudják, hogy én itt élek Magyarországon és a hazafiságot képviselem.
[00:45:57]Úgyhogy nem a pénz érdekel, meg a dicsőség, meg a lájkok meg a megosztások.
[00:46:03]A másik dolog, tiszteletem adom annak az úriembernek, aki a szivárványon zászlót bedobta a Dunába.
[00:46:09]Azt a tiszteletet ugyanúgy megköveteljük, aki a magyar zászlót dobta be a Dunába.
[00:46:18]Ugyanúgy az még nagyobb szabálysértés követett el, mert hogyha egy uniós zászlót elégetnek, az nagyobb bűncselekmény, mint egy szivárványos zászló.
[00:46:29]Mivel hogy azért ne talál törvények a törvények védik a magyar zászlót, nem csak azt a szentkoronát, a himnuszt, ugye a magyar szimbólumokat meg, úgyhogy ez lehet, hogy súlyosbító tényező lesz.
[00:46:40]Bocsásson meg most be kell, hogy fejezzük, hívjuk önt és akkor innen folytatjuk a szünet után.
[00:46:45]Jó, kösönö viszontásra addig is mi pedig most elmegyünk egy szünetre, de hamarosan jövünk és folytatjuk.
[00:46:53]Paláver, a Híf és a Hírtv interaktív műsora.
[00:46:57]Paláver hangra fel.