Hír FM 47:17

Paláver 2. rész - Hír.FM

politikainterjúvéleményvitaközélet
Irányultság: KonzervatívKötődés: Fidesz-közeli
Paláver 2. rész - Hír.FM
tl;dr
  • A „Zsolti bácsi” ügyet a betelefonálók politikai lejárató kampánynak tartják, amely szerintük a választások befolyásolására irányult, és poligráfos vizsgálatot követelnek az érintetteknek.
  • „Mindenki azt vesz magára, amire érzi magát. Nem érezzük magunkat sem pedofilnek, sem rossz embereknek. Mi egyszerűen csak azt ítéljük el, hogy ilyen dolgokat képesek voltak igénybe venni, hogy gyerekeket... pénzt ajánlanak fel azért, hogy hazudjanak.” – Judit

  • Orbán Viktor letartóztatásának ukrán kezdeményezését a hozzászólók jogi alap nélküli, politikai bosszúként értékelik, amit Magyar Péter gyűlölete motivál, és egyikük vérontást vizionált, ha megkísérlik.
  • Az áramkorlátozási felhívást a hallgatók ellentmondásosnak tartják, mivel Magyarország Ukrajna áramszükségletének felét biztosítja, és az intézkedést a társadalom tesztelésének vagy a rezsicsökkentés eltörlése előkészítésének vélik.
  • Magyar Péter kormányát „bosszúállónak” nevezik, aki a teljhatalom megszerzésére törekszik, saját képviselőit lenézi, és intézkedéseivel (pl. vagyonadó, nemzeti hitvallás eltávolítása) egy rendőrállam kiépítését célozza.
  • A betelefonálók a véleményszabadság korlátozásától tartanak, kiemelve Bede Zsolt őrizetbe vételét és a patrióta médiumok ellehetetlenítését, és tüntetést szerveznek a migráció és a gender propaganda ellen.
  • Vajda Miklós Nagy Imre újratemetésének évfordulóján a hatodik, szimbolikus koporsóról szóló Orbán-idézetet idézte fel, amely szerinte most, a letartóztatási kísérlet fényében különös aktualitást nyer.
  • Kapu Tibor űrhajós megítélése kettős: egyesek nemzeti hősként tisztelik, míg mások csalódtak benne, és kétségbe vonják, hogy alkalmas-e egy űrprogram vezetésére.
Részletes összefoglaló megjelenítése

A „Zsolti bácsi” ügy és a választási befolyásolás vádja

A műsorban több hozzászóló is foglalkozott az úgynevezett „Zsolti bácsi” üggyel, amelyet a Fidesz-szimpatizánsok politikai lejárató kampányként értékelnek. Judit nevű betelefonáló szerint a kormánypártok mindent elkövetnek, hogy eltereljék a figyelmet erről az ügyről, amelyben szerinte „galádsággal próbálták befolyásolni a választásokat”. Úgy véli, a közvélemény belesétált ebbe a csapdába, és nemcsak a kormányt, hanem minden jobboldali érzelmű embert pedofileztek le ezzel kapcsolatban.

„Mindenki azt vesz magára, amire érzi magát. Nem érezzük magunkat sem pedofilnek, sem rossz embereknek. Mi egyszerűen csak azt ítéljük el, hogy ilyen dolgokat képesek voltak igénybe venni, hogy gyerekeket... pénzt ajánlanak fel azért, hogy hazudjanak.” – Judit *

Géza budapesti hallgató határozottan állította, hogy az ügy kapcsán „nincs semmiféle Zsolti bácsi, hanem Marci bácsi”, és egy „aljas, sok embert érintő lejáratás zajlott”. Szerinte Pócs János képviselő úr nyomozása nyomán egyre több információ lát napvilágot, és poligráfos vizsgálatnak kellene alávetni minden érintettet, legelőször is „Sanyikát” és a hozzá közel álló ügyintézőket.

„Ha ez nem történik meg, akkor nyilvánvalóvá válik részemre, hogy a kormánypárthoz köthető személyek indították el és indukálták ezt a hazug műbalhét politikai ellenfelük lejáratására.” – Géza *

Judit emellett felhozta a Lakatos Mák-ügyet is, amelyet szerinte „agyonhallgattak”, és párhuzamot vont a két eset között, azt sugallva, hogy a jelenlegi kormánypárt szelektíven kezeli a hasonló ügyeket.

Orbán Viktor letartóztatásának követelése és a politikai bosszú vádja

A műsor egyik legnagyobb visszhangot kiváltó témája egy ukrán ügyvéd, Horvát Lóránt beadványa volt, amelyben Orbán Viktor volt miniszterelnök letartóztatását indítványozta az ukrán pénzszállítók ügyében. A betelefonálók szinte egyöntetűen felháborodásuknak adtak hangot.

Judit a leggaládabb dolognak nevezte, hogy a volt miniszterelnököt börtönbe akarják juttatni egy olyan ügyben, amihez szerinte „semmi, de semmi köze nincs”. Úgy véli, ha valaki törvényellenes tevékenységet jelent, arra természetes reakció, hogy a hatóságok eljárjanak, de ezért letartóztatni valakit „semmi más, csak az emberek becsapása”. Szerinte a TISZA-szavazók megtévesztéséről van szó, és az egész ügy célja, hogy elterelje a figyelmet Magyar Péter és családja érintettségéről.

„Ez semmi más megint, csak az emberek becsapása, mármint a tisztásoknak a becsapása, mert aki normálisan gondolkozik és indulatmentesen, mindenkinek rá kell jönnie, hogy semmiféleképp nem akarják magukra venni ezt az ügyet Magyar Péter és a családja, mert ez bizony megingatja őt a miniszterelnökségben.” – Judit *

Vajda Miklós a dél-amerikai banánköztársaságok módszereihez hasonlította a letartóztatási kísérletet, hangsúlyozva, hogy nincs rá semmiféle jogi alap. Szerinte ez „megrendelésre történhet”, és Magyar Péter „mérhetetlen gyűlölete és utálata” Orbán Viktor felé nyilvánul meg benne.

Sándor betelefonáló ennél is tovább ment, és határozott figyelmeztetést fogalmazott meg:

„Orbán Viktort meg ne próbálják letartóztatni, mert akkor vér fog folyni.” – Sándor *

Etelka a „szemtelenség csimborasszójának” nevezte az ukrán ügyvéd fellépését, és rámutatott, hogy a parlamentben ülő TISZA-képviselők, akik az Orbán-korszakot szapulják, éppen abban az időszakban lettek milliomosok, milliárdosok.

„Azok a parlamenti képviselők, akik ott ülnek a parlamentben és szapulják az Orbán-korszakot, ami Magyarország aranykorszaka volt, azok érdekes módon ebben a szapult korszakban lettek milliomosok, milliárdosok.” – Etelka *

Géza szerint az ügy nem jogtiszta, hanem „a fekete üzletek egész láncolatáról van szó”, és az ukrán ügyvédnek „jobb, ha befogja a száját”, mert nem az ukrán maffiának kell eldöntenie a magyar belpolitikát.

Áramkorlátozás, energiahelyzet és az ukrán kapcsolat

A műsorban többen is foglalkoztak Kapitány István gazdasági és energetikai miniszter felhívásával, amely szerint este 6 és 9 óra között mérsékeljék az áramfogyasztást. A betelefonálók ezt különböző szempontokból kritizálták.

Géza először úgy értelmezte, hogy az áramkorlátozás az ukrán villamosenergia-ellátás biztonsága érdekében történik, de a műsorvezető pontosított: Tóth Máté energiajogász szerint ez nem így van, és a nappali csúcsvillanyból adnak el a kereskedők keletre, a hiány pedig este és reggel szokott kialakulni.

Lóránt István rákoscsabai hallgató részletesebben elemezte a helyzetet. Emlékeztetett a Barátság kőolajvezeték leállítására, amely szerinte nem műszaki okokból, hanem szándékosan történt, és Magyarország stratégiai készleteit kellett mozgósítani, ami óriási többletköltséggel járt. Rámutatott, hogy Magyarország az ukrán áramszükséglet körülbelül 50%-át biztosítja, miközben Ukrajnából visszafelé is történik áramimport, jóval olcsóbban.

„Ha olyan mennyiségű áramot tudunk termelni, ami Ukrajna áramszükségletének a felét biztosítja, akkor hogyhogy a lakosságon kell megszorító intézkedéseket bevezetni?” – Lóránt István *

Vajda Miklós a felhívást „szondázásnak” nevezte, amellyel a kormány a társadalom reakcióját teszteli, és előrevetítette, hogy később komolyabb intézkedések is jöhetnek. Felvetette azt is, hogy vajon a kórházakra is vonatkozik-e ez a korlátozás, utalva arra, hogy a miniszterelnök éppen egy kórház tetején „hetyciáskodott” az egészségügyi miniszterrel.

Magda budapesti hallgató személyes tapasztalatait osztotta meg: déli fekvésű lakásában klíma nélkül lehetetlen elviselni a hőséget, és retteg attól, hogy a rezsicsökkentés eltörlésével teljes árat kell majd fizetnie.

Egy Zsuzsa nevű üzenetíró szerint az áramkorlátozás mögött az a szándék állhat, hogy „indokolni próbálja a szélkerekes mutyiját”.

Magyar Péter és a TISZA-kormány kritikája

A betelefonálók éles kritikával illették Magyar Péter miniszterelnököt és kormányát. Judit „bosszúálló kormánynak” nevezte a jelenlegi kabinetet, és úgy vélte, hogy a miniszterelnököt a személyes bosszúvágy vezérli.

„Ez az ember maga a bosszúállás. És tulajdonképpen amit most csinálnak, ez a bosszúálló kormánya lett. Semmi mást nem csinálnak még most, csak a bosszúállással mentek rá.” – Judit *

Judit szerint Magyar Péter 14 évig a Fideszben élt, onnan kapta a pénzt, és csak akkor fordult szembe a párttal, amikor elvált a feleségétől és „elesett a jótól”. Követelte, hogy hozzák nyilvánosságra, hány helyről és mennyi pénzt kapott pontosan.

Etelka arra hívta fel a figyelmet, hogy Magyar Péter hogyan beszél saját képviselőivel: a gyűléseken „büdös szájúaknak”, az Európai Parlamenti küldöttség tagjait „agyhalottaknak” nevezte, és azt mondta, hogy „a legtöbbnek olyan üres a feje, mint a birkadoboz”.

„Nem hagyja ezeket a méla lebénult társaságot szóhoz jutni, mert mindent ő egyedül akar, mert nem bízik, lenézi őket, nem tiszteli őket.” – Etelka *

Vajda Miklós a „tisztítótűz-programot” elemezve kifejtette, hogy a miniszterelnök a teljhatalmat akarja megszerezni, saját képére formálni a jogrendet, az államigazgatást, a rendőrséget és a honvédséget, hogy kiépítsen egy rendőrállamot. Szerinte a cél, hogy „mindenki féljen mindenkitől”, és a saját elitje kivételével minden réteget megszorításokkal és jogfosztásokkal sújtson.

A nemzeti hitvallás eltávolítását Vajda Miklós jelképes gesztusnak nevezte, amely mögött az az üzenet áll, hogy „ha rendszerváltás van, és eddig demokrácia volt, akkor mostantól diktatúra van”. Szerinte ilyenkor először a szimbólumokat támadják meg, mert azok hordozzák egy közösség emlékezetét és történelmi múltját.

A nemzeti vagyonszerző és vagyon-visszaszerző hivatal kapcsán Vajda Miklós kifogásolta, hogy annak hatásköre csak az elmúlt 20 évre terjed ki, így a privatizáció időszaka kimarad, és a „mostani kormánynak nevezett nemzetfelszámoló ügynökség köreinek” vagyonát nem érinti. Az intézkedést az 1950-es évek államosításaihoz hasonlította.

A vagyonadóval kapcsolatban úgy vélekedett, hogy az alsó határt 1 milliárd forintban határozzák meg, de az állam mondja meg, mennyit ér az ingatlan, és az évente fizetendő adót folyamatosan emelhetik, amíg a tulajdonos nem tud fizetni, és az ingatlan az államra száll – ez szerinte „megint egyfajta államosítás”.

Tüntetés, médiahelyzet és szólásszabadság

Géza budapesti hallgató egy másnapi, 16:30-kor kezdődő tüntetésre invitálta a hallgatókat a Kodály Köröndnél, amelyet a migráció ellen, a vélemény- és szólásszabadság megőrzéséért tartanak. Külön kiemelte Bede Zsolt ellenzéki véleményvezér őrizetbe vételét, valamint a „patrióta médiumok, Mandiner és a többi ellehetetlenítését, beszántását”, továbbá a Brüsszelből rájuk kényszeríteni kívánt gender propaganda elleni fellépést.

„A szabadságunkat állandóan el akarják venni. Korlátozni szeretnék. A nemzetközi globalista háttérhatalom, a felettünk lévő bank és multinacionális cégek tulajdonosai, ami sajnos mindig megtalálja azt a néhány magyar politikust, aki az egyéni boldogulását, gazdagodását többre tartja, mint a nemzeti érdekeket.” – Géza *

Géza elmondta, hogy a rendszerváltás, 1989. március 15-e óta rendszeresen jár tüntetésekre, és ez lesz körülbelül a 100. tüntetése.

Történelmi párhuzamok és Nagy Imre újratemetése

Vajda Miklós egy korábbi adásban elhangzott hozzászólására reagálva, amelyben Nagy Imre újratemetésének évfordulóján beszélt, most válaszolt egy Hegyvidéki 2.0 Péter nevű betelefonáló kérdéseire. Elmondta, hogy személyesen ott volt a Hősök terén az újratemetéskor, és bár sokan Orbán Viktor szovjet csapatok kivonását követelő mondatát tartják fontosnak, számára a hatodik, szimbolikus koporsóról szóló kijelentés volt meghatározó.

„A hatodik koporsóban ott van a mi kollektív múltunk és jövőnk is.” – Orbán Viktor (Vajda Miklós idézetében) *

Vajda Miklós szerint ez a kijelentés most, amikor a letartóztatását követelik, különös aktualitást nyer. Azt is elmondta, hogy korábban több médiumban – Pannon Rádió, Echo TV, Lánchíd Rádió, Karc FM – is elmondta már ezeket a gondolatokat, tehát nem most először beszél a témáról.

Kapu Tibor megítélése

A műsorban több hozzászóló is érintette Kapu Tibor űrhajós szerepét. Mónika üzenetében azt írta, hogy ha Kapu Tibor tovább tudja vinni az Orbán-kormány programját, az csak jó lehet. Egy másik üzenetíró, „Barát” azt kérdezte, hogy Kapu Tibor lelkiismerete miért nem szólal meg, hiszen az Orbán-kormány adta meg neki a lehetőséget, a TISZA-szavazók pedig kinevették az űrprogramot.

Géza kettős érzéseket fogalmazott meg Kapu Tiborral kapcsolatban:

„Őt egyfelől nagyon tisztelem, mint nemzeti hőst, másfelől meg sajnos csalódtam benne. Nagyot csalódtam benne.” – Géza *

Vajda Miklós elismerte Kapu Tibor tudományos munkásságát és űrben elért eredményeit, de kétségét fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy a képességei predesztinálják-e egy ilyen program vezetésére.

Az Európai Unió és Ukrajna kritikája

Sándor betelefonáló élesen bírálta az Európai Uniót, mondván, hogy a segélyt nem Ukrajnába kellene küldeni, hanem Venezuelába, ahol földrengés pusztított és rengeteg a halott. Szerinte Ukrajnában is újjáépítésre lenne szükség, nem háborúra, és Zelenszkij elnöknek már a saját népe is elege van belőle.

Géza hangsúlyozta, hogy Ukrajna a legkorruptabb ország Európában, és a legtöbb sok százmilliós értékű luxusautót a háború ellenére is ott adják el.

Személyes történetek és érzelmi reakciók

Magda megható személyes történetet osztott meg: elmondta, hogy túlérzékeny emberként Gajdics úr sokszor vigasztalta, de a jelenlegi helyzetben nem tud nem ideges lenni. Beszélt unokájáról, aki ügyvéd lett, és akit félt a jövőtől. Elmondta, hogy januárra ígértek neki csípőprotézist, de csak novemberre kapott időpontot, és már be sem mer feküdni a kórházba.

„Hát úristen, miért ver meg bennünket ilyen emberekkel? Hát az egy nem 100-as ez az ember valóban, amit ez művel. Teljes önkényuralmat folytat.” – Magda *

A műsorvezető azzal nyugtatta, hogy „ha Isten velünk, ki ellenünk?”, és nem szabad kétségbeesni.

A parlamentben tapasztalt feszültségek

Magda kitért a parlamentben tapasztalható durva hangnemre is, és sajnálatát fejezte ki a Fidesz-KDNP-s képviselők iránt, akiknek szerinte óriási türelemre van szükségük, hogy visszatartsák magukat. Külön kiemelte Hajnalkát és Zsuzsi Mátét, akik szerinte „nagyon határozottan, aranyosan reagálnak”.

Hallgatói üzenetek

A műsor során számos SMS-üzenet is érkezett:

  • „Mama Szabolcsból” szerint mindent elrontanak, és nagy léptekkel haladnak a diktatúra felé, mindennek az ellenkezője történik, amit „Petike” ígért.
  • Ildikó Monorról úgy véli, Orbán Viktor fenyegetése azért lett fontos, hogy a „magyar család” ügyeiről eltereljék a figyelmet.
  • „Zaphegyező” egy Albert Einstein-idézetet küldött: „A világot nem a gonosz fogja elpusztítani, hanem azok, akik végignézik a gonoszságokat és nem csinálnak semmit.”
  • Egy másik üzenetíró kifogásolta, hogy a Vérmezőn az eső ellenére is „tombol a szivárvány”, de hangsúlyozta, hogy az nem szivárvány, hanem LMBTQ zászló, mert a szivárvány hétsávos és Isten szövetségének jelképe, míg az LMBTQ zászló hatsávos és hiányzik belőle a világoskék szín.
  • Anna szerint Orbán Viktor „Európa legokosabb embere”, és hagyják békén.
  • Ildi arról számolt be, hogy sokan nézik a Palávert Fidesz-KDNP szavazóként, de a Facebookon nem akarnak konfrontálódni a „lefizetett szektás trollokkal”, akik minden nap gyalázkodnak a műsor alatt.

A műsorvezető megerősítette, hogy a közösségi média felületeken valóban elszabadultak a trollok, de tapasztalata szerint körülbelül 20-ból csak egy valós ember, a többi troll.

⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • „Lakatos Mák nevű ügy” – Judit hozzászólásában szerepel ez a név, amely valószínűleg egy ASR által félreismert tulajdonnév vagy ügynév. A kontextus alapján egy korábbi, a kormánypárt által „agyonhallgatott” botrányról van szó, de a pontos név nem rekonstruálható egyértelműen.
  • „HPciásnak a a mérhetetlen gyűlölete” – Vajda Miklós hozzászólásában szerepel ez a kifejezés, amely valószínűleg Magyar Péterre utalhat (a „HP” talán a „Haza Pártja” vagy hasonló rövidítés torzulása), de a pontos jelentése bizonytalan.
  • „Sanyikát” – Géza hozzászólásában szerepel, aki szerint a Zsolti bácsi ügyben érintett személyek közül „legelőször természetesen a Sanyikát” kellene poligráfos vizsgálatnak alávetni. A név pontos azonosítása a kontextusból nem lehetséges.
  • „Hegyvidéki 2.0 Péter” – Vajda Miklós említi ezt a nevet, mint egy korábbi betelefonálót, aki kérdéseket tett fel neki. A név pontosan így hangzik el, de hogy ez valós név-e vagy álnév, nem állapítható meg.
  • „Horvát Lóránt” – Az ukrán ügyvéd neve, akit Etelka is említ. A név így szerepel az átiratban, de nem zárható ki, hogy az ASR félreismerte a valós nevet (például „Horvát Lóránt” helyett más névről lehet szó).
Teljes átirat megjelenítése

[00:00:44]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.

[00:00:50]Paláver hangra fel.

[00:00:55]Jó napot kívánok.

[00:00:55]Folytatódik tovább a Palávera HRTV és a HIRFM közös interaktív műsora.

[00:00:59]Én Szamosi Tímá vagyok.

[00:01:01]Telefonszámunk 061 7992999, SMS számunk pedig 067 19953.

[00:01:09]És mielőtt kapcsolnám a következő hívónkat, néhány üzenetet felolvasnék önöknek.

[00:01:13]Ami csak létezik, mindent elrontanak.

[00:01:15]Nagy léptekkel haladunk a diktatúra felé.

[00:01:17]Mindennek az ellenkezője történik, amit Petike ígért.

[00:01:20]Írja nekünk Mama Szabolcsból.

[00:01:22]Ne legyen kétség.

[00:01:25]Orbán Viktor fenyegetése azért lett hirtelen fontos, hogy a magyar család ügyeiről eltereljék a figyelmet.

[00:01:29]Milyen világ jön, amikor az idegen érdekeket szolgál a hatalom?

[00:01:33]Kérdezi tőlünk Ildikó Monorról.

[00:01:36]Kedves Timea, hogyha Kapu Tibor tovább tudja vinni az Orbán kormány nagy befektetéssel és hatalmas sikerrel véghez vit programját, az csak jó nekünk.

[00:01:45]Hát igen, az nagyon jó lenne, hogyha menne tovább.

[00:01:48]Írja nekünk Mónika.

[00:01:51]Magyar Péter mikor szünteti meg a mentelmi jogot?

[00:01:53]hiszen ez volt az első ígérete.

[00:01:55]Hát erre is várunk még.

[00:01:58]Kedves Timi, köszönjük, hogy vagytok a Jobbold jobb oldalnak.

[00:02:00]Egy ilyen közösségépítő csatornára van szükség, mint a Hírt TV.

[00:02:04]Köszönjük a szerkesztőségnek és illetve a szerkesztők munkáinak is a munkatársainak is a munkáját.

[00:02:11]Tiszteletem nem írta ide a kedves író a nevét.

[00:02:14]Köszönjük szépen.

[00:02:14]De önök nélkül nem menne.

[00:02:17]Mi pedig köszönjük önöknek, hogy vannak nekünk.

[00:02:19]És máris kapcsolom önöknek Juditot.

[00:02:24]Halló, Judit!

[00:02:24]Ön van a vonalban.

[00:02:26]Köszönöm szépen.

[00:02:26]Én is üdvözlöm önöket mindenkit.

[00:02:31]Először is az első ponthoz.

[00:02:31]Hát olyan inkább megmosolyogtatom most már legalábbis én úgy érzem, hogy mindent elkövetnek annak az érdekében, hogy eltereljék a Zsolti bácsis dologról az ügyet, hogy micsoda galádsággal próbálták a befolyásolni a választásokat.

[00:02:49]Ez egyértelmű, akár tetszik, akár nem.

[00:02:52]Sajnos belesétáltunk mi is ebbe a csapdába.

[00:02:54]És másik az, hogy nem csak a kormányt pedofilezték le, hanem mindenkit, aki esetleg jobboldali érzelmű volt.

[00:03:04]Akkor most mi mit csináljunk?

[00:03:06]Sértődjünk meg úgy, mint ők a poloskára.

[00:03:08]Vegyük magunkra.

[00:03:08]Nem, nem kell magunkra venni.

[00:03:11]Mindenki azt vesz magára, amire érzi magát.

[00:03:13]Nem érezzük magunkat sem pedofilknek, sem rossz embereknek.

[00:03:18]Mi egyszerűen csak azt ítéljük el, hogy ilyen dolgokat képesek voltak igénybe venni, hogy gyerekeket valóban igaza volt, akik ezt mondták, hogy a gyerekeket rontják meg ezzel, hogy pénzt ajánlanak fel azért, hogy hazudjanak.

[00:03:35]És most elnézést kérek mindenkitől, de volt egy Lakatos Mák nevű ügy is, ugye azt agyon hallgatták.

[00:03:45]És akkor most hogy néz a szemébe a saját, hogy mondjam Magyar Péter, nem akarom kimondani az Úr nevét, mert nem akarom őt bántani.

[00:03:55]Elég maga a baja, hogy ebbe belement, belesétált ebbe színészként ebbe a csapdába.

[00:04:01]De hogy fog vele szemben nézni?

[00:04:03]őt is majd számon fogja kérni, hogy kikkel barátkozott és mit csinált.

[00:04:09]És ott pedig nem vették figyelembe ezt a dolgot, hogy hogy azt is kivizsgálják, vagy azt mondták, hogy hát elnézést kérünk, de hát az már elavult, hát ilyen nincs a mesében.

[00:04:19]És most pedig mindent kitalálnak.

[00:04:23]És ez a leggalá, most azért is ragadtam telefont, mert ez a leggaládabb dolog, hogy a volt miniszterelnököt akarják börtönbe vagy letartóztatni és egy ilyen dologért, amihez szerintem semmi de semmi köze nincs.

[00:04:40]És hogyha valaki is azt mondja, hogy neki jelentenek, és azt mondják, hogy itt valamilyen szinten pénzmosás vagy bármi történik, ami törvényellenes, akkor természetesen azt mondja, hogy igen, ott csinálják, mindenki csinálja, aminek a feladata.

[00:04:55]És ezt ezért letartóztatni, ez semmi más megint, csak az emberek becsapása, mármint a tisztásoknak a becsapása, mert aki normálisan gondolkozik és indulatmentesen, mindenkinek rá kell jönnie, hogy semmiféleképp nem akarják magunkra magukra venni ezt az ügyet Magyar Péter és a családja, mert ez bizony megingatja őt a miniszterelnökségben.

[00:05:22]Ezt vegyék tudomásul, ezért mindent elkövetnek annak érdekében, hogy eltereljenek, vagyis terelést folytatnak.

[00:05:30]Elterelik mindenkinek a figyelmét, és akkor most azokat célozták meg, akik úgymond idézőjelbe téve vért kívánnak.

[00:05:39]Tehát olyan olyan osztályt, akiben csak a gyűlölet van, csak az irigység van, és ezeket próbálják megmozgatni és figyelme figyelmüket fenntartani.

[00:05:50]Én így gondolom.

[00:05:53]És legalábbis nem csak én, hanem ahogy hallottam, meg ahogy olvasom, nagyon sokan vagyunk, akik tudják nagyon jól, hogy ez mind egy terelés, ez egy hazugságok, hogy itt most bedobják ezt a témát, hogy Orbán Viktor.

[00:06:08]Húha!

[00:06:08]És akkor mi fog történni?

[00:06:11]Könyörgöm.

[00:06:11]Hát mit csinálnak azokkal a szerencsételekkel, akiket letartóztatnak azért és beviszik és brabosítják őket?

[00:06:20]Könyörgöm, hol tartunk?

[00:06:20]Hova hova süllyedtünk le azokat az embereket, akiknek semmi közük nem volt ezekhez az osztásokhoz, a pénz pénzek az elosztásához.

[00:06:30]Ők már megkapták azt, hogy ez ez a pályázat nyert, akkor ki kell fizetni.

[00:06:36]De azért csinálják, figyeljetek ide emberek és tiszások ti is, azért csinálják, hogy ezeket az embereket beviszik és felajánlják nekik, hogy valljanak azokra, akik a tehát a miniszterekre vagy bármi, hogy be tudj be tudja bizonyítani magyar úr, hogy ezek az emberek, akiktől ő pénzt kapott mindig, és mindenféle állásba elhelyezték és eltűrték és a feleségét nevezték ki miniszternek és nem őt, mindent elkövet annak érdekében, hogy valamit tudjon nyújtani a népnek, akit eddig félrevezetett.

[00:07:10]Tehát ezeket az embereket semmi másra nem használják től, akiket eddig letartóztattak, csak azért, hogy hogy pressziót gyakoroljanak velük szembe, hogy valljátok be, tegyetek vallomást erről és erről, akkor semmi gondotok nem mehetek szabadon.

[00:07:26]Hát bárkit, ha letartóztatnak, vagy egyáltalán rabosítanak, ne tudják meg az emberek, hogy az az ember mit él át.

[00:07:34]Hát komolyan mondom, hogy hogyha úgy állnak hozzájuk, még azt is bevallják, hogy meg se születtek.

[00:07:41]Tehát ne dőljünk be ezeknek a dolgoknak.

[00:07:45]Minden arra megy ki, hogy az embereknek, azoknak az embereknek, akik kicsit, hogy mondjam, alantas módon gondolkoznak, azoknak a szenzációt kell nyújtani, és azok, akik azt mondják, hogy tartóztassuk le, küldjük börtönbe.

[00:08:00]Ezek az emberek nem a többség Magyarországon.

[00:08:06]Ezek az emberek azok, akiket meg lehet vezetni.

[00:08:08]És azért kérem, hogy nagyon sokan vannak már szerintem a tiszások között is, akik tudják, hogy valóban nem erre szavaztak.

[00:08:16]És ne egymás ellen forduljunk, hanem menjünk előre azon az úton, ami nekünk jó, mármint a lakosságnak.

[00:08:23]Hát most jönnek ezek el, hogy meddig lehet kit meddig lehet majd bentartani a parlamentbe, vagy hát a népválaszt, könyörgöm, ezért van népszavazás, nem?

[00:08:34]Tehát mondja azt valaki, hogy ez nem így van.

[00:08:37]Hát akkor nehogy nekem egy magyar Péter szabja meg, hogy meddig szavazhatok erre és arra.

[00:08:44]Hát majd eldönti magát.

[00:08:44]Azért van népszavazás, majd el fogja dönteni Magyarország népe, vagy a magyar nemzet.

[00:08:52]Már már itt gondolok mindenkire, akik a határon kívül is élnek, majd el tudják dönteni, hogy kit szeretnének látni és kire bízzák rá magukat, vagyis az országnak a vezetését.

[00:09:03]Hát erre figyeljenek már oda, és ne hülytsük már egymást, könyörgöm.

[00:09:08]És ez az ember, tegnap például kínoztuk magunkat, mert néztük ezt a sajtótájékoztatót.

[00:09:16]Hát már akkor mosolyogtunk, amikor mindenki elmondta, hogy mit kell majd tenni.

[00:09:20]A szakemberek elmondták, hogy mit kell majd tenni, hogyha hőség.

[00:09:23]De erre jön a miniszterelnök, és elkezdi előlről, és még azt mondja, hogy ő lesz az irányítója, a hőség ellené.

[00:09:29]Hát szóval ez volt a csúcsok csúcsa.

[00:09:31]már komolyan mosolyogtunk és azt mondtuk, hogy na mi következik még utána minden is, mindennek ő lesz majd a vezetője, hogyha ez így halad tovább.

[00:09:43]Hát ez van.

[00:09:43]És akkor utána el kell még azt szenvedni, nem csak nekünk, hanem az újságíróknak legyenek azok bárkik akármelyik oldalról, hogy ha olyan kedve van, megaláz mindenkit, miért tudja ezt megengedni magának egy ember, egy pláne egy olyan ember, aki hogy mondjam, azt a Fideszbe élt, onnan kapta a pénzt.

[00:10:04]Hát akkor tegyék már nyilvánossá, hogy hány helyen szerepelt ő, hány helyről kapot pontosan pénzeket és mennyit kapott.

[00:10:15]Tegyék nyilvánossá, és ezzel szembesítsék majd őt is, hogy így ezek után aki képes volt 14 évig, mert azt mondom, hogy egy-két évig és azt mondja, hogy meggondolja magát, nem ezt gond, nem ezt várta, akkor rendben van.

[00:10:26]De aki 14 évig és után, amikor már elvál tőle a felesége, és esetleg elesik a jótól, és dolgoznia kellene, akkor kitalál mindent, és a bosszúnak a, hogy mondjam?

[00:10:41]Hát ez ez az ember maga a bosszú állás.

[00:10:45]És tulajdonképpen amit most csinálnak, ez a bosszúálló kormánya lett.

[00:10:48]Hát semmi mást nem csinálnak még most, csak a bosszúállással mentek rá, [torokköszörülés] hogy az emberek hosszú ideig nem lehet.

[00:10:56]Igen, csak ezt hosszú ideig nem lehet csinálni, tehát előbb-utóbb el kell kezdeni kormányozni.

[00:11:02]Judit, köszönjük szépen, hogy hívott minket.

[00:11:03]Viszontásra.

[00:11:03]Jó ké.

[00:11:06]És itt van velünk a vonalban Géza.

[00:11:06]Jó napot kívánok.

[00:11:10]Jó napot kívánok.

[00:11:10]Barabás Géza vagyok Budapestről.

[00:11:12]Üdvözlöm a kedves hallgatókat.

[00:11:14]Szia Timi!

[00:11:16]Szia!

[00:11:16]Nagyon jól vezeted a műsort.

[00:11:16]Nagyon aranyos vagy.

[00:11:21]A holnapi holnap délutáni tüntetésre szeretném invitálni a kedves hallgatókat.

[00:11:26]ami 1630-kor kezdődik a kodály körömnél a migráció ellen.

[00:11:33]Teljesen mindegy, hogy illegális vagy legális migrációról van szó.

[00:11:35]Az eredmény ugyanaz.

[00:11:38]A vélemény és szólás szabadság megőrzéséért tartjuk.

[00:11:42]Különösen tekintettel arról, hogy pár napja őrizetbe vették Bede Zsolt ellenzéki véleményvezért egy kormánypárti influencer feljelentése alapján, valamint a atriota médiumok, mandiner és a többi ellehetetlenítése beszántásával kapcsolatban, valamint a gender propaganda ellen, ami amit láthatóan ránk akarnak kényszeríteni Brüsszelől.

[00:12:11]A holnapi tüntetésen természetesen én is részt veszek, talán már a 100.

[00:12:17]tüntetésen a rendszerváltás óta 1989.

[00:12:20]március 15-én járok rendszeresen tüntetésre.

[00:12:26]Ilyen közös magyar töltelmünk van.

[00:12:26]A szabadságunkat állandóan el akarják venni.

[00:12:32]Korlátozni szeretnék.

[00:12:32]A nemzetközi globalista háttérhatalom, a felettünk lévő bank és multinacet cégek tulajdonosai, ami sajnos mindig megtalálják azt a néhány magyar politikust, aki az egyéni boldogolását, gazdagodását többre tartja, mint a nemzeti érdekeket.

[00:12:58]Az ukrán aranykonvo ügyben hát milyen jogon kíván beleszólni egy ukrán ügyvéd?

[00:13:04]Ez viccnek is nagyon rossz.

[00:13:08]Magyarországon és Európában az a jelenleg érvényes szabály, hogy 10000 eurót vihet magával mindenki készpénzben egy másik európai országban.

[00:13:17]Ez nem csak Magyarországon, hanem egész Európában ez a szabály.

[00:13:22]Ha magasabb összegért kíván vásárolni valaki valamit, akkor azt banki átutalással kell teljesíteni.

[00:13:30]Egyébként közud, hogy Ukrajna a legkorruptabb ország egész Európában.

[00:13:32]A legtöbb sok szá milliós értékű luxusautót Ukrajnában adják el most is a háború ellenére.

[00:13:45]Ez az aranykonvolói ügy véleményem szerint nem jogtiszta ügy, hanem a fekete üzletek egész láncolatáról van szó.

[00:13:54]Azért nem is tudhatunk meg erről többet.

[00:13:57]Jobb, ha befogja a száját a maffiát képviselő ukrán ügyvéd.

[00:14:00]Nehogy már az ukrán maffia döntse el a magyar belpolitikát.

[00:14:08]Orbán Viktor elnök úr felelősség vonásának felemlegetése tisztán piszkos politikai ügy, akár csak a szőllői utca hamis bal ügye, amit éppen az előttem szóló tárgyalt, amit a választások előtt a Tiszapárt és sajtója vádolta meg a Fidesz érintettségét.

[00:14:27]Géza, bocsánat, hogy egy rövid időre megszakítalak, de a tévénnézőktől most elbúcsúzunk egy rövid szünet erejéig, de a szünet után várjuk vissza őket, a rádióban pedig folytatódik tovább a paláver.

[00:14:39]Igen, akkor folytathatom.

[00:14:41]Igen, hallgatunk.

[00:14:42]Tehát most most utólag kiderülni látszik, hogy nincs semmiféle Zsolti bácsi, hanem Marci bácsi, úgy van, egy aljas, haug, sok embert érintő lejáratás zajlott.

[00:14:55]Erről a politikailag motivált lejáratási tényről már elég sok információ jutott napvilágra az elmúlt napokban, és még mindig jönnek az újabb és újabb információk Pócs János képviselő úr felderítése és nyomozása alapján.

[00:15:13]Ezeket egyébként a magyar hatóságoknak kellett volna teljes egészében kivizsgálniuk, felderíteniük, de talán nem volt meg, úgy látszik a kellő szándék erre.

[00:15:24]Az a véleményem, hogy a poligráfos vizsgálatnak kellene alávetni valamennyi érintett személyt, aki tudott vagy tudhatott ennek a Zsolti bácsi ügy részleteiről.

[00:15:37]legelőször természetesen a Sanyikát és az összes közeli ügyintézőt, aki vele kapcsolatban volt.

[00:15:44]Nagyon remélem, hogy a magyar nyomozóhatóságok vagy a bíróság el fogja rendelni ezt a poligráfos vizsgálatot valamennyi érintett személyre vonatkozóan.

[00:15:56]Ha ez nem történik meg, akkor nyilvánvalóá nyilvánvalóvá válik részemre, hogy a kormánypárthoz köthető személyek indították el és indukálták ezt a hazug műbalhét politikai ellenfelük lejáratására.

[00:16:14]A hát erről ennyit szerettem volna.

[00:16:14]és a villamosenergia nakorolásával kapcsolatban pedig annyi lenne a véleményem, hogy az ukrán villamosenergiaellátás biztonsága érdekében van ez az áramkorlátozás, nem?

[00:16:34]Délután 5: és 9 óra között amiatt rendelt el a nem felvetődött.

[00:16:37]Mi is megkérdeztük Tot Máté nemzetközi és energiajogászt, és nem teljesen így van ez a ami most elkezdett keringeni az interneten ezzel kapcsolódóan.

[00:16:50]Tehát ez nem igaz, mert azért azt közudot, tehát hogy nem nem ezen múlik, az a lényege.

[00:16:55]Értem.

[00:16:55]Jó, hát én Tót már elhiszek mindent, mert ő valóban egy nagyon jó szakember.

[00:16:59]Így van.

[00:16:59]Igen.

[00:17:02]És akkor a harmadik téma pedig ez még hozzátenném akkor, amit így írt, tehát hogy a nappali csúcsvillanyból adnak el a kereskedők keletre.

[00:17:08]Hiány pedig este és reggel szokott kialakulni.

[00:17:15]Értem?

[00:17:15]Tehát, hogy nem abból, tehát nem abból.

[00:17:17]Így van, akkor betartjuk.

[00:17:19]Így van.

[00:17:21]aaputorról.

[00:17:21]Hát őt egyfelől nagyon tisztelem, mint nemzeti hőst, másfelől meg sajnos csalódtam benne.

[00:17:27]Nagyot csalódtam benne.

[00:17:30]Hát ennyit szerettem volna mondani.

[00:17:33]Köszönjük szépen, hogy hívtál minket.

[00:17:35]Köszönö meghallgattál.

[00:17:35]Köszönöm szépen.

[00:17:36]Köszönjük.

[00:17:36]Szia.

[00:17:36]És máris kapcsolom önöknek Lorántot.

[00:17:41]Halló.

[00:17:41]Jó napot kívánok önmag.

[00:17:42]Halló?

[00:17:42]Jó napot kívánok.

[00:17:42]Én vagyok.

[00:17:44]Igen.

[00:17:45]Jó.

[00:17:45]Mondjuk István vagyok Rákos Csabáról.

[00:17:47]a vezetéknevem Lérán, de ez semmi problémát nem okoz, de nem probléma.

[00:17:53]Az első témához annyit, hogy én idő közben megpróbáltam utánanézni, és én rendkívül sajnálatosnak tartom, hogy ezek magyar állampolgárságú ügyvédek, akik ezt a beadványt ind beadták.

[00:18:08]És hát ugye nem merek többet mondani, mert nagyon csúnyákat mondanék, de az a meglátásom, hogy mindig voltak hegedűshadnagyok és plankenhek.

[00:18:23]A második témával kapcsolatban én is valami nagyon hasonlót pedék, mint a jelöltem hozzászóló.

[00:18:28]Ugyanis amikor leállították a barátság kőolajvezetéken a kőolajtranszportot, ugye ez egy állítólagos orosz támadás miatt, kétség kívül lehetett ez, viszont hónapokig tartott a helyreállítása.

[00:18:44]Ezalatt Magyarország mozgósította a stratégiai készletét, majd talán most föltölti, ami óriási többletköltséggel jár.

[00:18:54]És hát ez kiderült, hogy nem a műszaki okai lehettek, hanem elsődlegesen szándék kérdése volt, hogy ezért mi kaptunk-e valami ellenszolgáltatást vagy kártérítést az ukrán félrészéről.

[00:19:10]És utána néztem ennek az áramtranszportnak, hiszen arról is szólt a dolog, hogy Magyarország adta Ukrajnának a dízelolajat.

[00:19:21]azt azt hiszem le is állították és jelentős villamosenergiaexportot bonyolít le körülbelül 50%-át a mesterséges intelligencia szerint Magyarország az ukrán áramszükségleteknek.

[00:19:35]És ugyanakkor, ami talán egy kicsit balra húz néha a mesterséges intelligencia, azt is olvastam, hogy viszont Ukrajnából visszafelé is történik áram export, mégpedig jóval olcsóbb.

[00:19:49]Na most én bennem fölmerült az a kérdés, hogyha ilyen súly, tehát mi az a súlyos helyzet, ami ezt az áram hiányt okozza Magyarországon?

[00:20:00]Mert számomra ez megfoghatatlan, mert hiszem, hogyha olyan mennyiségű áramot tudunk termelni, ami Ukrajna áramszükségének a felét biztosítja, akkor hogyhogy a lakosságon kell megszorító intézkedéseket lehet, hogy bevezetni?

[00:20:16]Hát na ez az és nem a cégeken, nem a cégeknek hívják fel a figyelmét, hogy kicsit alakítsanak át valamit.

[00:20:22]Jó, én ezt tudom.

[00:20:22]Hát ez ez mindig úgy szokott lenni, hogy először ugye elindul az érzékenyítés, aztán utána már ugye akár eljuthatunk a cseréphez és a négy gyertyához.

[00:20:34]És a másik az, hogy vajon ilyenkor mi nem kaphatunk ebből az ukrán olcsó áramból?

[00:20:43]Hogyha ez ilyen mértékben, tehát a mi megsegítjük, akkor miért nem kapunk ebből?

[00:20:47]Hiszen van egy visszafelé történő áram.

[00:20:54]import ebbe az irányba.

[00:20:54]Én csak ennyit szerettem volna elmondani, és köszönöm a lehetőséget.

[00:20:59]Köszönjük szépen, hogy hívott minket.

[00:21:01]Viszont hallásra István.

[00:21:02]Minden jót, viszont halásra.

[00:21:05]És néhány üzenetet még felolvasnék önöknek.

[00:21:07]A világot nem a gonosz fogja elpusztítani, hanem azok, akik végignézik a gonoszságokat és nem csinálnak semmit.

[00:21:13]Írja nekünk Zaphegyező.

[00:21:15]Tisztelt műsorvezető, megdöbbenéssel észleltem, hogy eső ellenére Budán a vérmezőn is tombol a szivárvány.

[00:21:22]Én viszont arra szeretném önöket kérni, hogy ezt ne hívjuk szivárványnak, merthogy ez nem az, ez LMBTQ.

[00:21:28]A szivárvány ugye Isten és az ember közötti szövetségnek a jelképe.

[00:21:31]És a mi szivárványunk az hétsávos, a zövék pedig hatsávos.

[00:21:36]És hiányzik belőle a kék szín, a világos kék szín, ami az égnek a a színe.

[00:21:40]Tehát az az csak simán LMBT zászló, nem szivárványos.

[00:21:47]zászló.

[00:21:50]Kapu Tibor lelki ismerete nem szólal meg azután, hogy az Orbánkormány adta meg neki a lehetőséget, és a tiszások csak kinevették az egész űrprogramot.

[00:21:56]Kérdezi barát.

[00:21:59]Igen, ezek is nagyon jó kérdések.

[00:22:05]Orbán miniszterelnöktől el a kezeket, el a kezekkel nem adjuk.

[00:22:10]Is ismét szeretettel köszöntöm a tév nézőket, és máris kapcsolom önöknek Vajda Miklóst.

[00:22:17]Készom Timea.

[00:22:17]Hát engedje meg, nekem van egy restanciám, erről röviden pár szót beszélnék, aztán majd más témákról is.

[00:22:26]június 16-án 10 nappal ezelőtt szintén Kegyed volt a műsorvezető, és én akkor Nagy Imre újratemetésének évfordulóján elmondtam néhány gondolatot Nagy Imréről, történelmi tényeket, amit általában nem szoktak hangsúlyozni.

[00:22:46]Nem fogom megismételni, aki hallotta, jó, ha nem, akkor majd utánanéz majd.

[00:22:54]Hegyvidéki 2.0 Péter így nevezi önmagát a betelefonáló föltett nekem két kérdést.

[00:23:03]Az egyik az volt, hogy hol voltam Nagy Imre újratemetésekor?

[00:23:08]A másik, hogy eddig miért nem mondtam el, amiket akkor a műsorban elmondtam.

[00:23:15]Nos, hát engem elég sokszor fölkérdeznek, idéznek meg meg provokálnak ebbe a műsorba is, meg egyébként is.

[00:23:23]Hozzá vagyok én ehhez szokva, de nem tudom, hogy a telefonáló az az ez ilyen provokatív szándékkal tette föl a kérdéseit, de azért válaszolok rá.

[00:23:34]Na most hol voltam az újratemetéskor?

[00:23:40]Hát jelentem, hogy ott voltam a hősök terén abba a hatalmas tömegbe, és végig figyeltem az egészet, és számomra nem is gyakorlatilag nem elsősorban Orbán Viktornak az a mondata volt fontos, amelyben azt mondta el, hogy hát követeljük a szovjet csapatoknak a kivonását.

[00:24:05]elfogadom és elismerem, hogy ez a kijelentés nyilvánosan akkor hangzott először, és ez általános megdöbbenést okozott, és egy egy pozitív jó érzést a tömegben.

[00:24:18]De volt egy másik kijelentése is arról, hogy a hatodik koporsóban ő akkor így mondta, ott van a mi kollektív múltunk és jövőnk is.

[00:24:29]Ezt most fejből idézem, nem pontos az idézet.

[00:24:36]És ez egy szimbolikus koporsó ebből a szempontból.

[00:24:41]És csak most a az utóbbi hetekben, napokba derül ki, hogy hát már akkor is ebben is igaza volt a későbbi miniszterelnöknek.

[00:24:51]Különös tekintettel arra, hogy itt mondta, hogy egyedől is hallottam, hogy a letartóztatását követelik.

[00:24:58]De menjünk vissza egy kicsit.

[00:24:58]Akkor a másik kérdés, hogy eddig miért nem mondtam én el ezeket a tényeket?

[00:25:03]Hát jelentem, elmondtam, többek között 2000 őszétől a a Pannon rádióban, akkor még létező Pannon rádióban sokat beszélgettem Franka Tiborral ilyen belpolitikai kérdésekről.

[00:25:22][torokköszörülés] Ma de ezt a rádiót 2003 nyarán kommandósok szétverték legalábbis a Sashegy oldalába.

[00:25:27]meredett utcában lévő ilyen műsorszóró állomást.

[00:25:34]Ezzel meg is szűnt a rádiónak ez a része.

[00:25:39]Aztán sokat beszélgettem itt Krudinákalossal, császár Attillával, Suster Lóántal, de másokkal is.

[00:25:44]Majd később elmondtam ezeket a tényeket az Echo TV-be, a Láncid rádióba, sőt itt a Karc FM-be is, és legutóbb itt a Hí FM-be.

[00:25:58]Tehát ez a helyzet ezzel a dologgal, hogy én általában el szoktam mondani a saját gondolataimat akkor is, ha ez esetleg másoknak nem tetszik.

[00:26:10]És akkor néhány gondolat például erről a tisztítótűzprogramól.

[00:26:16]Na most ez nem más, mint a tejhatal a a miniszterelnök a tejhatalmat akarja megszerezni, saját képére formálni jogrendet, államigazgatást, rendőrséget, honvédséget, kiépíteni egy rendőrállamot.

[00:26:34]Mindenki féljén mindenkitől ezt a világot akarja visszahozni elődei kipróbált modellje szerint.

[00:26:43]És ezt azért akarja megtenni, hogy saját elitje hatalmát biztosító klientúrája kivételével minden réteget megnyomorító, megszorításokkal és jogfosztásokkal sújtsa.

[00:26:55]Így akarja hogy is mondjam, al a vazallusaivá alávetni a társadalomnak azt a részét, aki másképp gondolkodik, mint ő.

[00:27:05]Tehát így fogjú akarja ejteni az országot.

[00:27:10]Ehhez kellene neki a tejhathalom.

[00:27:13]Meglátjuk, mi lesz belőle.

[00:27:16]Aztán a nemzeti hitvallás eltávolítása.

[00:27:21]Hát ez egy jelképes gesztus, talán több is annál.

[00:27:25]Emött pedig az üzenet van, hogy a a nemzetellenes rendszerváltó mozgalom, mert ugye ők rendszerváltásnak titulálják ezt a jelenlegi helyzetet.

[00:27:36]Ez pedig számomra azt üzeni, hogyha rendszerváltás van, és eddig demokrácia volt, akkor mostantól diktatúra van.

[00:27:48]Tehát egy demokratikus rendszert lecserélnek egy diktatórikusra.

[00:27:53]Na most ilyenkor általában először a szimbólumokat szokták megtámadni, mint például a nemzeti hitvallás eltávolítása, mert a szimbólumok hordozzák egy közösségnek a az emlékezetét, a történelmi múltját, a kulturális, vallási egyéb múltját, és ez a múlt és a jelen közötti kapcsolat.

[00:28:14]Ezt akarja fölszámolni például ezzel a gesztussal.

[00:28:20]Aztán itt van ez a nemzeti vagyonszerző és vagyon visszaszerző és megtartó hivatal.

[00:28:29]Na most ennek, ha jól tudom, a szervezet hatásköre az elmúlt 20 évre terjedt ki.

[00:28:36]azért 20 évre, mert a korábbi, tehát a mostan itt megelőző korábbi Fidesz kormányok időszakára van kihelyezve, ha az úgynevezett rendszerváltásig nyomozhatna visszafelé, akkor a privát privatizáció ideje is beleesne, és a mostani kormánynak nevezett nemzetfelszámoló ügynökség köreinek és azok felmenőinek az összeharácsolt vagyonát is érinté.

[00:29:02]Hát sok minden sok minden előkerülne ott, az biztos.

[00:29:08]Hát persze, de a cél nem ez.

[00:29:10]Persze.

[00:29:10]Tehát minden nemzetállamnak a fundamentuma, a parasztság, amelyet Brüsszel már szinte teljesen szétvett, nem csak Magyarországon, hanem az unióban is.

[00:29:20]És a nemzeti nagypolgárság meg a középpolgárság.

[00:29:25]Most ezt építették az Orbán kormányok, amelyek most amelyet most szét akarnak verni.

[00:29:31]Tehát ha nincsen parasztság, ha nincsen nemzeti nagypolgárság és középpolgárság, francia szóval nemzeti Bsoázia, amelyre támaszkodhat minden értelemben egy állambberendezkedés, akkor nincsen gyökere annak a társadalomnak.

[00:29:49]Tehát ezért kell szétverni, és ezért csak 20 évre visszamenőleg történik ez a úgymond, hogy mondjam, számonkérés inkább.

[00:30:02]államosítás szó jön a számra, mert ez ugyanaz, mint volt Rákosék alatt az 50-es években, csak a módszereik kicsit másak, de a lényeg ugyanaz.

[00:30:15]És aztán itt van még a vagyonadó.

[00:30:15]Tehát akinek a a vagyonát nem tudják elvenni, annak megadóztatják az ingatlanát, ugye?

[00:30:24]Mert ez lenne maga a vagyonadó.

[00:30:26]Ennek az alsó határa, ha én jól tudom, akkor 1 milliárd Ft lenne, de azt ők mondják meg, hogy az adott ingatlan mennyit ért.

[00:30:34]Tehát ez is egy ilyen szempényvesztés.

[00:30:39]A az adót évente kell majd befizetni, amit évenként emelhetnének.

[00:30:45]A tulajdonos előbbutó nem tudja majd fizetni, és akkor jöhet a jelzálog, majd az ingatlan tulajdonjoga átszáll az államra.

[00:30:53]Mi ez akkor újfent?

[00:30:53]megint egyfajta államosítás.

[00:30:59]Úgyhogy ennyit erről a dologról és a kegyet témáiról röviden.

[00:31:01]Kapitány felhívása.

[00:31:06]Hát érdekes dolog ez, mert ebben ebben én azt is látom, [torokköszörülés] hogy ez egy szondasza a társadalomnak.

[00:31:15]ugyanis most a kánikula tetején kijelenteni ezt, hogy este 6 és 9 óra között ne használjanak, vagy mérsékelten használjanak az emberek áramot.

[00:31:25]Ez pont az időszak, a csúcsidőszak, amikor a a családok otthon vannak, főznek, mosogatnak, mosnak, zuhanyoznak, szóval végzik a napi teendőiket, amihez sok áram kell.

[00:31:42]De ha ő ezt a dolgot kijelentette, akkor kíváncsi arra, hogy viszonyul ehhez a társadalom.

[00:31:47]És ebben én azt is látom, hogy esetleg őszáékán akkor már komolyabb intézkedéseket is fog tenni ebbe az irányba, de ugyanakkor megkérdezem, hogy például tegnap láttam a tévében valamelyik kórház tetején ott hetciáskodott miniszterelnökünk, azt hiszem a az egészségügyi köszönöm szépen egészségügyi miniszterrel.

[00:32:12]Vajon akkor ugyanez a rendelet, vagy ez a kérés?

[00:32:15]A kórházakra is vonatkozik?

[00:32:21]Nem csak a magán személyekre.

[00:32:21]Csak a magánszemélyekre.

[00:32:24]Értem.

[00:32:24]Köszönöm szépen.

[00:32:26]Na most Orbán Viktor let Értem.

[00:32:29]Orbán Viktor letartóztatásának a ötlete vagy elképzelése.

[00:32:36]Hát ez ez egyrészt szintén megrendelésre történhet már maga a kijelentés.

[00:32:42]ugyanis a HPciásnak a a mérhetetlen gyűlölete és utálata Orbán Viktor felé, az esetleg ebben is megnyilvánulhat, de ez nem más, mint amit láttunk már dél-amerikai banán köztársaságokban ugyanezeket a a módszereket alkalmazzák.

[00:33:03]Persze természetesen teljesen törvénytelenül.

[00:33:05]Nincs erre semmiféle jogi alap vagy lehetőség.

[00:33:08]De hát a jog az az ő náluk teljesen mellékes és nem számít.

[00:33:14]Kapu Tiborról egy megjegyzésem van.

[00:33:17]Én nem tudok hozzászólni az ő tudományos munkásságához, amit amit hallok, amit olvasok róla, hogy mit vitt véghez az űrben.

[00:33:26]És ezeket természetesen maximálisan elismerem.

[00:33:29]De hogy ő lesz ennek a programnak a vezetője, nem tudom a képességei erre predesztinálják-e.

[00:33:39]Az a megjegyzésem ehhez képest, hogy van az a pénz.

[00:33:42]Köszönöm szépen.

[00:33:42]Egész kérj szépen Mikros, hogy hívott minket.

[00:33:46]Viszontallásra.

[00:33:47]És máris kapcsolom önöknek Magdát.

[00:33:47]Jó napot kívánok Magda.

[00:33:52]Helló.

[00:33:52]Szép jó napot kívánok kedves témá és mindenkit szeretettel üdvözlök.

[00:33:54]Hát a Vajda Miklós úr után nagyon nehéz megszólalni.

[00:33:59]Nagyjából én is ez hát főleg amivel befejezte Orbán Viktor úr kapcsolatban ragadtam telefont, mert most is reveg a gyomrom egyébként.

[00:34:07]Hát egy túlérzékeny ember vagyok, mert Gajdics úr sokszor vigasztalt, hogy vagy nyugtatott, hogy ne legyek ilyen ideges.

[00:34:17]Hát hogyne lennék, mikor a vésző szörnyű, amik történnek ebben.

[00:34:19]Tényleg nap mint nap.

[00:34:21]Ezt az embert meglátom, már kapcsolok tovább, de érdekel az mégis a sorsunk, hogy mi lesz velünk.

[00:34:30]A villany mielőtt még én is amiatt aggódom a villany miatt ugye eltörlik.

[00:34:35]Ma kaptam éppen a számlát.

[00:34:35]Hát nekem OTP-n keresztül megy minden számla kivéve a telefon és rettegek, hogy mikor ugye csak küldik a számlát.

[00:34:42]Hát nekem a ott bank intézi.

[00:34:45]Mindig figyelem, hogy úristen, majd egyszer csak már teljes összeg jön majd ki.

[00:34:49]Hát még egyelőre nem.

[00:34:52]De hát nem tudom, hogy meddig tart ez.

[00:34:54]Tehát a mai egyszerre elviselhetetlen a lakásban nem lehet élni.

[00:34:57]Egy déli fekvési lakásom van.

[00:34:57]Hát itt már reggel már reggel be kell kapcsolni.

[00:35:02]8-9 óra körül egész hajnali három-kor kinyitom ajtót, ablakot, mindent.

[00:35:07]Annyi annyit szellőztetek és egész nap megy a klíma.

[00:35:10]Hát kisebb nagyobb megszakítással.

[00:35:13]Hát nem meg is bolondulnék.

[00:35:13]Hát nem tudnék élni klíma nélkül ebbe a lakásba.

[00:35:18]lehetetlen.

[00:35:18]És nem tudom, hogy mi lesz velünk tényleg, hogy a úristen miért áll, miért verpüd meg bennünket ilyen emberekkel.

[00:35:25]Hát az egy nem 100-as ez az ember valóban, amit ez művel.

[00:35:28]Teljes önkényuralmat folytat, teljesen mindenként átgázol a parlamentbe hátorról nem beszélve.

[00:35:35]Úgy sajnálom szegény képviselőinket, hogy ezeknek el hát én biztos nem törném.

[00:35:40]Én lehet többen mondták, hogy már képen vágták volna.

[00:35:43]Hát borzalmas, hogy hogy micsoda türelem kell nekik visszatartani magukat, hogy hogy ezt az embert tényleg egyszerűen nem nem tudom már nem találok szavakat nem tudom minősíteni.

[00:35:56]Nem tudja az erőszak az nem megoldás.

[00:35:58]Ezt el kell mondom mondjam, de így van.

[00:36:01]Biztos hát igen.

[00:36:01]Igen.

[00:36:03]É, hogy nagyon durva dolgok történnek ott a parlamentben, és ez nem vagyunk hozzászokva és méltatlan mind az épülethez, mind a magyar nemzethez.

[00:36:11]Bizony.

[00:36:11]És ilyen türelemmel és nagyon határozottan, aranyosan reagálnak tényleg a Hajnalkától kezdve mindenki a hölgy, a hirtel a Kovács felesége, mindegy aranyos, ha nem jutrot eszembe a neve hirtelen.

[00:36:26]Zsuzsi Máté.

[00:36:26]Zsuzsi pedig névrokon édesanyámnak ve és Máté az édesanyám a vezetékneve.

[00:36:33]Hát szóval szörnyű ahogy mit kell nekünk lenyelni minden áldott nap, hogy éjszaka is, amikor nem tudok aludni, ez első gondolatom az, hogy mi lesz velünk, mi lesz velünk.

[00:36:43]Nekem is jön egy tündéri élőakám, nem beképzeltségből büszkeségből.

[00:36:47]Mert egyszer sajnos, hogy egy van csak, de osztály első meg hát ugye a papa is jó fejű ember, a matematika elemző, mindegy.

[00:37:01]A unokám is hát ugye ügyvéd lett a szó szörnyű a hogy Magda egyet ne felejtsen el, hogyha Isten velünk, akkor kiellenünk, úgyhogy nem szabad kétségbe esni és nem szabad.

[00:37:12]Igen.

[00:37:12]És most táborban van egyelőre kislányán tánc, mert táncolnak is meg minden.

[00:37:16]Szóval tényleg sok oldalú azt már eldöntötte, hogy orvos lesz, drága kis csillagom.

[00:37:21]És féltem, hát egy olyan szép kislány, nem azért, hát istenem, hogy bejönnének ezek a gengsterek meg hát ez ez a legkorruptabb, elmondta már valaki, a legkorruptabb Miklós vagy ki, hogy ez a korrupt államnak az ügyvédje van képe ilyet mondani, hogy tartóztassák le az Orbán Viktor urat.

[00:37:40]Hát tudja úristen!

[00:37:40]hogy nem szakad rájuk a csillagos ég, amikor ilyet mondanak.

[00:37:45]Egy elismert tekintély.

[00:37:48]Irigykedtek ugye rá sokszor nyugaton is, hogy meg jönnek ide, itt is panaszkodtak a Paláverbe is, hogy Démetországból költöznének haza.

[00:37:55]És most a kétségben volt esve a hölgy lánya, hogy most mit csináljanak.

[00:37:59]Ugye jöttek volna haza.

[00:37:59]Hát lehet, hogy haza is jöttek.

[00:38:02]Elindult már az egész folyamat.

[00:38:04]Ez valami iszonyú, hogy mi lesz itt velünk.

[00:38:07]Hát úr és ne lenne ez.

[00:38:09]Ja, és annyi, hogy még annyit szeretnék kérni, ha ja januártól januárban ígérték nekem a csípőprotézist, sajnos unokám utána nézett vagy, csak novemberben, ha egyáltalán én már most már be se merek feküdni a kórházba.

[00:38:23]Ez egy ilyen miniszterelnök van itt a igazság egészségügyi miniszter, aki táncikálott meg hát nem egyszerűen borzalmas, borzalmas.

[00:38:33]Be se merek feküdni a kórházba.

[00:38:36]Magda, köszönjük szépen, hogy hívott minket.

[00:38:38]hogy menjenek el.

[00:38:38]Azt akartam még be is fejezem rögtön, hogy menjenek el minél többen a holnapi rendezvényre.

[00:38:45]Én biztos mennék, ha tudnék, nem lenne probléma a lábammal.

[00:38:47]És még egyszer köszönöm, hogy meghallgattak minden kö szépen a hív viszontásra.

[00:38:51]És máris kapcsolom önöknek Sándort.

[00:38:53]Jó napot kívánok.

[00:38:58]Jó napot kívánok és jó reggelt az ismét rész miatt.

[00:39:01]A másik az, hogy a Orbán Viktort meg ne próbálják letartóztatni, mert akkor vér fog folyni.

[00:39:13]Az a véleményem.

[00:39:17]Hallgatjuk.

[00:39:19]Továbbá szégyelheti magát az Unió zoknihagyú vezetősége.

[00:39:22]A segé nem Uklánába kéne küldeni, hanem Velzuelába, ahol földrengés van és rengeteg halott van.

[00:39:33]Van, akit nem is találnak, vagy ha megtalálják, akkor is halba.

[00:39:38]Szóval fényelje magát az unió vezetősége.

[00:39:42]Sőt, Ukrajnába se háborúra kéne adni, hanem az Ukrán ott is tönkre vannak menve házak, ott is újjáépítésre volna szükség.

[00:39:53]Nem vókat próbálják, mert úgyse fogják megverni.

[00:39:56]Azt Napóon nem tudta megverni.

[00:39:59]Hikler, akkor főleg Zelenski, mert már népének elege van belőle, nem a világnak, hanem a saját népének.

[00:40:09]Szerintem a úgy volna nem volna így őrülve, mert elizárnák.

[00:40:18]Na hát egy el, amit így el szerettem volna mondani és negyják békén Orbán Viktort, mert nagybaj lett belőle.

[00:40:25]Köszönjük szépen, hogy hívott minket Sándor viszontásra.

[00:40:27]És itt van velünk a vonalban Etelka.

[00:40:29]Jó napot kívánok.

[00:40:32]Jó napot kívánok.

[00:40:32]Szeretettel köszöntök minden kedves hallgatót és természetesen Timikét magát is.

[00:40:38]És azért vállalkoztam erre a hozzászólásra, mert várakozással vártam, hogy a Fidesz felszólalók a parlamentben mikor fogják már vagy többszörösen is tudatukra adni ezeknek a máé lebénult félő ö tiszás képviselőknek, hogy hogy neve őket a szeretetfőnökük, mert ugye a a gyűléseken mondta, hogy büdös szájúak.

[00:41:16]A az Európa parlamenti küldöttségnek mondta, hogy milyen agyhalottak azután, hogy a legtöbbnek olyan üres a feje, mint a bir doboz.

[00:41:34]Tehát ezeket mind, mert ott a többség valószínűleg ezt nem tudja, és hagyják, hogy mindenbe beleszóljon, ezért nem hagyja a ezeket a méla lebénult társaságot szóhoz jutni, mert mindent ő egyedül akar, mert nem nem bízik, lenézi őket, nem tiszteli őket.

[00:41:58]Hát ezt tudatukra kell adni, hogyha még eddig nem vették volna maguktól észre olyan buták, mert ugye ezt régen nekik is tudni kell és látni kell, hogy le van ragasztva a szájuk, hogy ők semmit nem szólhatnak közben.

[00:42:11]Na ezt úgy csak mellékesen akartam itt elmondani.

[00:42:18]Páka egy kis türelmét szeretném kérni, de sajnos lejárt a tévében a műsoridőnk.

[00:42:23]A jó hír, hogy holnap is lesz paláver.

[00:42:25]Írjanak nekünk, hívjanak minket, illetve hát kövessenek minket élőben a Facebook csatornánkon is a hír.

[00:42:30]FM oldalon.

[00:42:30]A Palábár pedig folytatódik tovább hamarosan a rádióban.

[00:42:35]Holnap Dezse Balázs várja majd önöket.

[00:42:38]Én az összes kollégám nevében köszönjük szépen, köszönöm szépen, hogy ma is együtt töltöttük a délutánt.

[00:42:43]Viszontlátásra, viszont hallásra.

[00:42:48]És máris megyünk tovább Etelkával.

[00:42:51]Igen.

[00:42:51]Na most azt szeretném mondani, hogy hogy veszi a bátorságot és ekkorabb óriási szemtelenséget egy ukrán ügyvéd, hogy ilyen ötlettel álljon elő, hogy Orbán Viktort tartóztassák le?

[00:43:07]Hát Horvát Lórántnak hívják ezt az ügyvédet.

[00:43:14]Hát de ukrán nem tudom, hogy milyen a nemzetisége, de tehát, hogy Orbán Viktor letartóztatását indítványozta az ukrán pénzszállítók ügyvédje, hogy ő most milyen állampolgárságú, azt nem tudom, de Horvát Lórántnak hívják.

[00:43:31]Szóval a szemtelenség csimbor szója.

[00:43:34]Persze nem, nem csodálkozom rajta, mert azok a parlamenti képviselők, akik ott ülnek a parlamentbe és szapulják az Orbán korszakot, ami Magyarország aranykorszaka volt, tehát azok érdekes módon ebbe a szaphult korzakban lettek milliomosok, milliárdosok.

[00:43:55]Hát hol?

[00:43:55]Olyan nagy nyomorba éltek, hogy ennyit tudtak összetarhálni?

[00:44:01]Hát az ember esze megáll.

[00:44:04]Tehát ez tényleg nem tudom, hogy az ott lévőek gondolkodnak-e egyáltalán, de a másik, hogy ezzel a sok ökörséggel, ami nap mint nap elhangzik, és amit produkál ez a poyáca, az azt a reményt kelti bennem, hogy nem sok ideje lesz, mert ezt nem lehet így folytatni.

[00:44:31]Na, nagyon várom a velencei társaságot, hogy jó alaposan lehordják és és elmagyarázzák neki, hogy így ilyet és ilyen formában nem lehet csinálni.

[00:44:44]Ő állítólag jogász, de és halvány, lila gőze nincs sem a jogról, sem a törvényekről, semmiről.

[00:44:54]Tehát ő csak a saját ön imádán imádatán kívül a hatalmát akarja fitogtatni, mutatni, és hangosan bugyog belőle a gyűlölet.

[00:45:06]Na hát most ez már annyira felizgatott engem, hogy be is fejezem, mert az egész cirkusz, ami most lejátszódik sajnos itt szeretet hazánkban, az csak elkeserít és és idegessé tesz.

[00:45:29]Mégis azzal fejezem be, hogy a reménység az utolsó, amit elveszítünk, tehát fel a fejjel, és reméljük, hogy már nem tart sokáig.

[00:45:38]Így van.

[00:45:38]Köszönjük szépen Etelka, hogy hívott minket.

[00:45:43]Viszonthallásra.

[00:45:44]Kö néhány üzenetet még olvasnék önöknek.

[00:45:47]Lehet, hogy azért próbál korlátozni kapitány, hogy indokolni próbálja a szélkerekes mutyiját.

[00:45:51]Írja nekünk Zsuzsa Budapestről.

[00:45:54]Orbán Viktor a kedvencem nekem mindig is az marad.

[00:45:56]Európa legokosabb embere.

[00:45:58]Hagyják békén.

[00:45:58]Írja nekünk Anna.

[00:46:03]Nagyon, de nagyon sokan nézzük, illetve nézik, hallgatjuk a Palávert, mint Fidesz KDNP szavazók, de a Facebook oldalon itt nem akun nem akarunk konfrontálódni a lefizetett szektás trollokkal.

[00:46:13]Mindig ugyanazok gyaláznak, ármánykodnak itt a műsor alatt végig szinte minden nap.

[00:46:17]Írja nekünk Ildi.

[00:46:22]Hát igen, erre ezzel mi is szembesültünk, hogy a Facebook oldalunkon, illetve hát a közösségi média felületeken itt a trollok nagyon elszabadulnak.

[00:46:29]De az is érdekes, hogy ahogy én látom, ez kábé ilyen 20-ból egy, aki tényleg valós ember, a többi pedig troll.

[00:46:35]Mi pedig most egy nagyon rövid szünetre megyünk, a szünet után pedig várjuk vissza önöket.

[00:46:43]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.

[00:46:46][zene] Paláver, hangra fel.