Hír TV 47:04

Paláver - Novák Katalin kabinetfőnöke: Balog püspök kért kegyelmet K. Endrének - HírTV

kegyelmi botránymagyar pétertisza pártgyűlöletkampányjogállamközélet
Irányultság: KonzervatívKötődés: Fidesz-közeli
Paláver - Novák Katalin kabinetfőnöke: Balog püspök kért kegyelmet K. Endrének - HírTV
tl;dr
  • Sanda Tamás nyilatkozata szerint Balog Zoltán püspök nyomatékos kérésére adott Novák Katalin kegyelmet K. Endrének, amit eddig hivatalosan senki nem mondott ki.
  • Gaudi Nagy Tamás büntetőfeljelentést tesz a miniszterelnök ellen és polgári pert indít, mert nem érzi magát felelősnek a kegyelmi ügyben.
  • A betelefonálók szerint a kegyelmi ügyből nőtt ki Magyar Péter politikai karrierje, és Balog Zoltánnak is felelősséget kellene vállalnia.
  • A TISZA-kormányt látszatkormányzással és bosszúpolitikával vádolják, érdemi intézkedések helyett csak látványelemekre koncentrálnak.
  • A visszamenőleges hatályú törvényjavaslat, amely 1990-től számítaná a kétciklusos korlátozást, erős kritikát kapott, kötelezettségszegési eljárás is indult.
  • Hoffer Ágnes házelnök felszólította a képviselőket a végkielégítések felajánlására, amit többen képmutatásnak és mások pénztárcájában turkálásnak tartanak.
  • A migráns paktum kapcsán felmerült, hogy a korábbi népszavazás eredményét figyelmen kívül hagyják, és szükség esetén sorfalat kellene állni a határon.
  • Az Európai Bíróság elkaszált egy gyermekvédelmi rendelkezést, ami miatt a pedofilok nyilvántartása megszűnhet, de a kritikusok szerint a TISZA hallgat erről.
  • A közbeszéd eldurvulását és a gyűlöletcunamit többen veszélyesnek tartják, történelmi párhuzamokat vonva a Rákosi-korszakkal.
  • A Fidesz szimpatizánsai 2030-ra erős kétharmados győzelmet remélnek, hogy felülírhassák a jelenlegi kormány intézkedéseit.
Részletes összefoglaló megjelenítése

A kegyelmi ügy új fejleménye: Sanda Tamás nyilatkozata

A műsor elsődleges témája a kegyelmi botrány újabb fejleménye volt. A műsorvezető ismertette, hogy Novák Katalin volt köztársasági elnök kabinetfőnöke, Sanda Tamás nyilatkozatot tett, amelyben kijelentette: Balog Zoltán református püspök nyomatékos kérésére adott Novák Katalin kegyelmet K. Endrének, aki bűnsegéd volt egy pedofil bűncselekmény elkövetésében.

A műsorvezető megjegyezte, hogy bár sokan mondhatják, hogy ez nem új információ, hiszen a pletykák már régóta erről szólnak, eddig hivatalosan senki nem mondta ki ezt a tényt. Hozzátette: innentől kezdve mind a jelenleg kormányzó pártnak, mind a jobboldali közösségnek foglalkoznia kell az üggyel, amely meghatározta a jobboldali közösség jelenét és közeljövőjét.

A kegyelmi ügy politikai következményei

A műsorvezető felidézte, hogy Magyar Péter miniszterelnök a korábbi kampányában nagyon sokszor tette ezt az ügyet kampánya részévé, és úgy tűnik, a "kampányvonatról" azóta sem szállt le. Amikor az igazságügyi minisztériumban az üggyel kapcsolatos iratokat nyilvánosságra hozták, Magyar Péter egy sajtótájékoztatóján egy "katalán építész" munkáival kapcsolatos elfogultságáról beszélt, amikor arról kérdezték, ki volt az az ügyvéd, aki beadta K. Endre kegyelmi kérvényét.

Gaudi Nagy Tamás ügyvéd reagálása és jogi lépései

A műsorvezető elmondta, hogy Gaudi Nagy Tamás ügyvéd hosszas posztban tisztázta ügyvédi szerepvállalását az ügyben, és nem érzi úgy, hogy emiatt társadalmi szempontból vádlottként kellene beállítani. Gaudi Nagy Tamás büntetőfeljelentést tesz a miniszterelnök ellen, illetve polgári pert is indít. A műsorvezető megjegyezte, hogy ez azért érdekes, mert a miniszterelnököt mentelmi jog védi, és a TISZA pártnak kétharmados többsége van.

Betekintő vélemények a kegyelmi ügyről

Egy SMS-üzenet szerzője, Perlaki Szilvia azt írta: "Balog Zoltán erős ráhatásával adott kegyelmet Novák Katalin K. Endrének – köszönjük, ezt tudtuk, ebből emelkedett ki a Tiszapárt". Az SMS írója megjegyezte, hogy Tarr Zoltán, a TISZA párt alelnöke szintén református, és feltette a kérdést: "Balog Zoltán mit kapott? Ő szépen éldegél. Viszont a nép megkapta a büntetést, amikor benne sem volt a kegyelmi ügyben."

Egy másik betelefonáló, Sándor úgy fogalmazott: "A kegyelmi ügyet a Balog harcolta ki. Ő járta ki, a Balog püspök. És ezért kellett a Fidesznek a hajóján egy léket ütni azzal, hogy a Magyar Péternek a felnövése innen indult el."

Sándor hozzátette: "Ha igaz, amit Sanda Tamás mindig is felmondott, és azt se kellett volna csinálja, semmi szín alatt a felesége, nem kellett volna, hogy felmondjon, mert ő nem csinált semmit, de minden csak annyi volt egyébként a hanyagsága neki, hogy utólag már ellenjegyezte, de nem kellett volna, szóval ebből ügyet se kellett volna csinálni, hanem ki kellett volna deríteni, hogy mi az igazság azonnal."

A műsorvezető felvetette, hogy a kormánypártokat támadták ezzel, de a kormány mit tudott volna tenni, ha a jogszabályok szerint a köztársasági elnök nem köteles indokolni a kegyelmi döntését. Sándor erre így reagált:

"De hogyha úgy nézzük, hogy a köztársasági elnöknek joga van mindenhez, és kötelessége semmihez nincs, hát ez nem demokrácia, hanem ez kutyaszar." *

A műsorvezető feltette a kérdést: "Balog Zoltán miért nem állt elő akkor sem, meg miért nem áll elő most sem? Meg a Novák Katalin miért nem állt elő, és miért nem mondta azt, hogy igen, én ezt egyedül intéztem?" Megjegyezte, hogy Novák Katalin legalább politikai felelősséget vállalt és lemondott, de Balog Zoltán semmilyen felelősséget nem vállalt.

Sándor szerint "ezt évekkel meg lehetne mérni, hogy milyen bajt kevertek" és "ki se nőtt volna ez a Magyar Péter nevű képződmény".

Ildikó betelefonáló hozzátette, hogy a másodfokú tárgyaláson K. Endre ügyvédje hivatkozott az elsőfokú ítélet meghozatalának módjára, amelyben "rengeteg hiba volt". Az elsőfokú ítélet titkosítva van, tehát "itt még maradnak kérdések". Elmondta azt is, hogy május 19-én Balog Zoltán református lelkész felszólította Magyar Pétert, hogy mondjon le.

Ildikó felidézte, hogy a "baloldali ellenzéki média, az ATV, a Telex, az összes propaganda" erre építette fel a műsorait, és "hergelték az embereket", ráadásul hamisan, mert "mindenhol az ment, hogy pedofil bújtató, pedofil segítő, mármint hogy ezek mi vagyunk, miközben egy olyan emberről beszélünk, aki egyébként valóban egy pedofil bűncselekményben volt bűnsegéd". Hozzátette: K. Endrének "pedofil cselekményhez az égadta világon soha semmilyen köze nem volt, legalábbis az eljárás nem szólt erről".

Ildikó párhuzamot vont Göncz Árpád volt köztársasági elnökkel is, aki szerinte "egy gyermekgyilkosnak, akit előtte megerőszakolt, egy pedofilnak, a saját gyermekeit is bántalmazta, kegyelmet adott".

A TISZA-kormány működésének kritikája

Látszatkormányzás és bosszúpolitika

Tamás betelefonáló úgy fogalmazott: "most van egy kormányunk, ami gyakorlatilag, finoman is szólva, nem kormány, egyetlen egy politikus nincs benne, mert miért is lenne? És ők próbálják az országot igazgatni. Hát ez azért ez kicsit mulatságos." Szerinte "sok kezdeményezés nincs, tehát a bosszú politikán kívül semmi nem történt nagyon".

Tamás kritizálta a látványintézkedéseket is: "Engem se a, hogy is hívják, ahol Orbán Viktor dolgozott nem érdekel, nem is néztem meg. Nem érdekel, hogy széket cseréltek. Nem érdekel, hogy kitették az uniós zászlót, mert olyan, mint a látványpékség. Az égadta egy világon semmire nem jó. Nem mentünk vele előrébb."

Sándor betelefonáló élesen bírálta Magyar Pétert: "Bosszú hadjárat, ez megy a részéről és a gyűlölet cunami amit áraszt. Úgyhogy ez nem ember, ez egy gazember. Ez nem azt akarja csinálni, hogy az országnak jó legyen, hanem azt csinálja, amit a multik parancsolnak neki."

"Ez úgy tönkre fogja vágni az országot, hogy mindenki csak tátogni fog." – Sándor *

A benzinár kérdése

Tamás felvetette a 480 forintos benzinár kérdését, és a műsorvezető pontosította: március 9-én, amikor az Orbán-kormány befejezte a védett árat, a Brent nyersolaj ára 119 dollár volt, most pedig amikor Magyar Pétert erről kérdezték, 107 dollár volt. Hozzátette: "A Peti meg ugye május 3-án üvöltözött, hogy micsoda pofátlanság, hogy ilyen drágán adjuk a benzint, mert hát a magyar állampolgárnak jár a 400."

Külpolitikai kritika: Orbán Anita és a lengyel párhuzam

Tamás bírálta Orbán Anita külügyminisztert: "ha valaki a Magyarország érdekét akarja képviselni, és ezt komolyan is gondolja, akkor bizony botnak kell lennie a küllők között, mert akkor, hogyha ezt nem csinálja meg, akkor csak egy bohóc lesz, akit ugyanúgy ugráltatnak Brüsszelből."

A lengyelországi helyzettel kapcsolatban Tamás elmondta, hogy Magyar Péter találkozott Donald Tuskkal, de "az utcán 18-200 ember tüntetett Tusk ellen. Fölépett a szolidaritás. Nagyon elegük van a lengyeleknek a Tuskból." Hozzátette: "a lengyelek akkor éltek a legjobban, mikor Kaczyńskiék voltak, mert akkor virágzott fel a Tusk, azóta csak pusztítani tudott."

A visszamenőleges hatályú törvény és a kétciklusos korlátozás

Magdi betelefonáló szerint a TISZA-kormány "rettenetesen meg vannak ijedve, mert félnek, hogy kijózanodnak az emberek. Rádöbbennek, hogy át lettek verve és utána követelni fogják vissza Orbán Viktort." Szerinte ezért nyújtották be az "Alex Orbán törvényjavaslatukat".

A műsorvezető megjegyezte, hogy Melléthei-Barna Márton igazságügyi miniszter hiába magyarázkodik, "ez bizony visszamenőleges hatályú törvénykezést jelent, amit nem szeretnek egyébként Európában". Magdi hozzátette: "én nem is hallottam, hogy bármilyen törvényt visszamenőleg hoztak volna. Hát még az átkosban se volt ilyen."

Egy SMS-író, Dénes a Délvidékről, egy szemléletes példával világította meg a problémát: ha ő öt éve sütögetett a kertben, és megszavaznának egy törvényt, hogy 10 évre visszamenőleg ezt jelenteni kell a tűzoltóságnak, akkor meg lenne büntetve.

A műsorvezető kifejtette, hogy a TISZA párt próbálja magyarázni, hogy ez nem visszamenőleges hatályú, mert a jogfosztás a jövőben történik, de "közben meg beleírták, hogy a számítás az 1990-től indul, ami innentől kezdve eléggé nehezen magyarázza, hogy ez nem visszamenőleges hatályú". Hozzátette: már kezdeményeztek kötelezettségszegési eljárást is a magyar kormánnyal szemben emiatt.

Tamás betelefonáló szerint "Róna Péternek abban teljesen igaza van, hogy mekkora baromság az, hogy valaki két ciklust lehet csak miniszterelnök, ugyanis itt nem úgy működik a dolog, mint Amerikában, ott az elnökre szavaznak, itt meg a pártokra."

Hoffer Ágnes és a végkielégítések ügye

Tamás élesen bírálta Hoffer Ágnes házelnököt: "Hoffer Ágnes, aki egy politikai nulla, lényegében a fülén is a pénz folyik ki, és itt felszólítgatja a képviselőket, hogy ne vegyék föl a végkielégítésüket, azt adják oda, mit tudom én, milyen célra." Hozzátette: "Ne turkáljon már ez a nő a mások pénztárcájában. Adja oda ő a pénzét, aztán el van intézve."

A műsorvezető megjegyezte, hogy Havasi Bertalan már bejelentette, hogy perre fog menni ebben az ügyben.

Berki Ákos képviselő esete

Tamás említést tett Berki Ákos képviselőről is, aki "lemondott az SZJA-ról, nem veszi fel a kávépénzt" és erre buzdít másokat is. Tamás szerint ez képmutatás: "Most, hogy már millió fölött van a bruttója, most már könnyen játszik az eszével, hogy a nagy pénzt azt fölveszi, a többit meg majd ezzel lesz neki jobb, hogy a kávét nem veszi fel."

A Tisza István-szék körüli vita

Ibolya betelefonáló felháborodását fejezte ki amiatt, hogy Hoffer Ágnes lecseréltette a parlamenti széket, amely "Batthyány Lajos óta ott van". A műsorvezető megjegyezte, hogy a tiszások szerint a szék a múzeumban volt, és Kövér László hozta elő onnan, de "mondjuk inkább ott legyen, mintsem porosodjon, de semmi baj, most visszarakják porosodni".

Ibolya személyes történetet is megosztott: a Vakok Szövetségében járt a Hermina út 47-ben, a Tiszavilla mellett, ahol egy idős gondnok mesélte neki, hogy szemtanúja volt, amikor Tisza Istvánt lelőtték.

Történelmi párhuzamok

Ibolya Magyar Pétert "Rákosi Mátyás, Szamuely Tibor és Kun Béla reinkarnációjának" nevezte. A műsorvezető megerősítette, hogy vannak történelmi párhuzamok: Rákosi Mátyás is kritizálta a várban történő építkezést és eltörölte a vármegyéket, ahogy most Magyar Péter sem hajlandó beköltözni a várba és megszünteti a vármegyéket.

Ibolya így fogalmazott:

"Én még azon is röhögnék, mert annó én 1960-ban születtem, és hát bőven még úttörő voltam, és néztük a propagandafilmeket, meg olvastuk a könyveket. A Vakok Iskolájában például volt egy olyan olvasmány, hogy a dicsőséges 133 nap a tanácsköztársaság. Szerintem röhögnék, hogyha ez a vicc is addig tartana." *

Sándor betelefonáló is történelmi tapasztalataira hivatkozott: "Nekem van már azért élettapasztalatom, mert én láttam a Rákosi rendszert, abban is voltam, és azt is tudom, hogy az milyen volt, hogy milyen volt utána a Kádár meg a többi szélhámos, azért kemény volt nagyon."

Migráció, népszavazás és a migráns paktum

Magdi betelefonáló felvetette a migráns paktum kérdését: "Én úgy tudom, hogy feloldották, vagy hogy készül ez a migráns paktum." A műsorvezető pontosított: a paktumot már elfogadták Európában, és június közepétől végre kellene hajtani Magyarországon is, ami azt jelentené, hogy "rengeteg menekültügyi eljárást itt kellene lefolytatni, és a velük járó menekültstátuszt kérő embereket is át kellene venni".

Magdi emlékeztetett: "Nekünk van egy népszavazásunk, amit 3 millió, nem tudom én mennyien írtunk alá, hogy nem akarunk a migránsokkal együtt élni, nem akarjuk beengedni őket. Most ez hol van? Ezt nem veszik figyelembe? Hogy ez egy népakarat volt. Ezt többen akarták, mint ahányan őket megválasztották."

Magdi határozott álláspontot fogalmazott meg:

"Ha ezt mégis meg akarják valósítani, akkor igenis ez a 3 millió valamennyi ember. Álljunk sorfalat a határnál, és senkit ne engedjünk be. Ez az összefogás kéne. Most már ébredjünk fel, ne engedjünk mindent letolni a torkunkon." *

A mérgező gabona ügye és a kiskapu bezárása

Magdi beszélt arról is, hogy "feloldottak egy csomó mindent, bejöhetett ez a mérgező gabona, amit tudunk, hogy kiirtják, tönkreteszik a mezőgazdaságot". Szerinte "nem ciánkapszulákat osztogattak, hanem mérgezett élelmiszerrel fognak etetni, hogy hújjon a magyar".

A műsorvezető pontosította: Magyar Péter azt írta, hogy meg lesz akadályozva ez a történet, és becsukják ezt a kiskaput, de nem látott még erre vonatkozó jogszabályt vagy kormányhatározatot. Hozzátette: "Ez az egész kiskapu úgy született, hogy a veszélyhelyzeti kormányzás alatt hozott kormányrendeleteket a Tisza-kormány törvényi erőre emelt 11-ből 10-et, és ezt az egyet meg véletlenül nem."

Magdi erre reagálva kijelentette: "Én nem hiszek a véletlenekben."

A gyermekvédelmi törvény és az Európai Bíróság döntése

Tamás betelefonáló felhívta a figyelmet arra, hogy "az Európai Bíróság most elkaszálta a gyermekvédelmi törvényt". Szerinte "most nem lehet nyilvántartani a pedofilokat, de nem hallom a nagy pedofil-ellenesek ordítozását, hogy a szörnyek most köztünk járnak, mert most tényleg köztünk fognak járni".

Tamás úgy látja, hogy "a pedofilok elleni küzdelem náluk akkor számít, ha politikát tudnak belőle csinálni". Hozzátette: "most akkor ordítozniuk kéne, hogy hát most tényleg köztünk, mert most azt se fogjuk tudni, hogy ki lesz a pedofil meg ki nem. Tehát eddig legalább tudtuk, ha valahova akart jelentkezni, megnézte az ember a listát rajta, vagy haver, akkor mehetsz is mindjárt."

Ukrajna EU-tagsága és Zelenszkij követelései

A harmadik téma Volodimir Zelenszkij ukrán elnök bejelentése volt, miszerint Ukrajnának az ideiglenes társult tagság nem elég, mert "ők egész Európát védik", ezért teljes jogú tagságra van szükségük. A műsorvezető megjegyezte: "Érdekes, amikor a társulni vágyó ország már most követelőzik."

Egy SMS-író feltette a kérdést: "Meddig uralhatja Zelenszkij Európát? Negatív történelmi példákból nem kellene tanulnunk?"

A Nemzetközi Büntetőbíróság ügye és az izraeli miniszterelnök meghívása

Egy aláírás nélküli SMS azt a kérdést feszegette, hogy Magyar Péter visszavonta Magyarország kilépését a Nemzetközi Büntetőbíróság hatálya alól. Az SMS írója szerint "Magyar Péter azért hívta meg furmányosan az izraeli miniszterelnököt, hogy korábbi kijelentésének megfelelően bilincsbe verje, hogy a gazdáinak a kedvébe járjon. Remélhetőleg Putyin sem dől be a nárcisztikus áruló mesterkedéseinek."

A műsorvezető megjegyezte, hogy Magyar Péter akkor, amikor "gyakorlatilag minden állam és kormányfőt, akit csak tudott, meghívott október 23-ára, akkor már közölte, hogy ennek tudatában volt az izraeli miniszterelnök, amikor őt meghívta". Hozzátette: "Érdekes diplomácia ez, az biztos."

A közbeszéd hangneme és a gyűlöletcunami

A műsorban többször szóba került a közbeszéd eldurvulása. Magdi betelefonáló szerint "ha mínán karddal támadnak, azt karddal kell kivédeni". Úgy látja, hogy a korábbi ellenzék "úgy értelmezte, hogy mi velünk mindent meg lehet csinálni, már a vérünket is vehetik. Mert mi nyuszik vagyunk, mi úgy se merünk."

A műsorvezető megjegyezte, hogy "amikor egy ilyen közösség még hatalmat is kap, akkor az elég veszélyes, és tudnánk azt hiszem mindannyian mondani rá veszélyes történelmi példákat is".

Attila betelefonáló a Puzsér Róbert-féle esetre utalva elmondta: "Én láttam a felvételt, az nem vicc volt. Ott habzó szájjal egymást licitálták túl." Hozzátette: "Négy évvel ezelőtt volt a választás, amit megnyert a Fidesz. Négy évvel ezelőtt eljött kampányolni, fölállt egy teherautó platójára, és habzó szájjal üvöltözött, szidta az Orbánt meg a kormányát."

A műsorvezető megjegyezte, hogy a tiszások körében több az ilyen agresszív megnyilvánulás, és visszautasított egy SMS-ben érkezett állítást, miszerint a Hír TV vezetése nem védi meg a munkatársakat: "A jogi, az erkölcsi, és ha úgy adódik, akkor egyébként a fizikai biztonságot is mindannyiunk számára megteremti a televízió vezetése."

A Fidesz jövője és a 2030-as választások

Sándor betelefonáló optimistán nyilatkozott a Fidesz jövőjéről: "2030-ban egy olyan erős kétharmados támogatást kell adni a Fidesznek, hogy utána ezeket a jogszabályokat felülírják és kész, mert onnantól kezdve ugyanezt meg lehet csinálni, hogy ezt a törvényt megszüntetni, ezt az alaptörvény-módosítást kivenni."

Egy SMS-író, Tamás és Panni szerint "Magyar Péter most ezt a taktikát követi velünk szemben több intézkedésével is. Rettegnek attól, hogy kijózanodnak a szavazóik, és vissza szeretnék hívni Orbán Viktort. Inkább az érdemi kormányzással kéne foglalkozniuk."

A műsorvezető egy bokszhasonlattal válaszolt: "Amikor a rogyadozó ökölvívó egyszer csak egy mélyről indított felütést megindít a sorozó ellenfél álla felé, akkor csúnya nagy kiütéseket lehet vele eredményezni. Úgyhogy én azt gondolom, hogy nem kell semmit temetni."

⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • "a Nacsalnek van egy ilyen csikke" – Valószínűleg egy médiumra vagy elemzőre utal, de a kontextusból nem azonosítható egyértelműen.
  • "a Nadrocki az 30 másodpertal csatott" – Feltehetően egy lengyel politikus neve, de a torzítás mértéke miatt nem rekonstruálható.
  • "a duda. Nem az a duda, hanem a piros duda." – Valószínűleg egy lengyel közéleti szereplőre utal, de nem azonosítható.
  • "Hertuszk" – Valószínűleg egy gúnynév Donald Tuskra, de a pontos jelentése nem egyértelmű.
Teljes átirat megjelenítése

[00:00:00]Paláver, a Hí FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.

[00:00:06]Paláver hangra fel.

[00:00:12]Szép jó napot kívánok mindenkinek.

[00:00:13]Köszöntöm önöket a Paláverben, a Hírtv és Hí Hír FM közös interaktív vélemény műsorában.

[00:00:18]Én nem Kovács Róbert vagyok.

[00:00:20]Én fogom itt várni önöket a Hírtvé-ben 17 óráig, aztán 18 óráig még plusz eg órán keresztül a rádióban.

[00:00:28]hívjanak minket, írjanak SMS-t, mondják el a véleményüket.

[00:00:30]Én azt hiszem, hogy ma valószínűleg karcos véleményekre számíthatunk, mertogy az első téma az eléggé forró.

[00:00:39]Az a helyzet, hogy most már ugye több mint két éve vár nagyjából azt hiszem az egész magyar társadalom arra, hogy valahogy kicsit tisztán lássunk a kegyelmi üggyel kapcsolatban.

[00:00:52]És most egy újabb információ állt elő.

[00:00:54]ugyanis Novák Katalin volt köztársasági elnök kabinet főnöke, Sanda Tamás adott egy nyilatkozatot, amelyben kijelentette, hogy Balok Zoltán a református püspök nyomatékos kérésére adott Novák Katalin kegyelmet K.

[00:01:11]Andrének, aki ugye bűnsegéd volt egy pedofil brofil bűncselekmény elkövetésében.

[00:01:19]Hát azt gondolom, hogy ez most nyilván sokan mondhatják azt, hogy nem egy új információ, mertogy a pletyák már nagyon régen erről szólnak, de azért ezt eddig hivatalosan senki nem mondta ki.

[00:01:32]viszont innentől kezdve mindenképpen kell valamit kezdenie ezzel, és nemcsak a jelenleg kormányzó pártnak, hanem mondjuk a jobboldali közösségnek is, amely azt hiszem, hogy szintén kíváncsi volt annak az ügynek a felelőseire, amely hát azt hiszem, hogy eléggé meghatározta a jobboldali közösség jelenét és közeljövőjét.

[00:01:57]De beszéljünk azért még másror is ebben az ügyben, hiszen Magyar Péter miniszterelnök a korábbi kampányában nagyon sokszor tette ezt az ügyet kampányává.

[00:02:07]És hát úgy tűnik, hogy a kampányvonatról azóta sem sikerült leszállnia, mert ugye a nemrégiben, amikor az igazságügyi minisztériumban az üggyel kapcsolatos iratokat nyilvánosságra hozták, akkor Magyar Péter úgy fogalmazott egy sajtótájékoztatóján, hogy egy barcelonai vagy egy katalán építész, vagy valami ilyesmit fogalmazott meg, hogy egy katalán építész munkáival kapcsolatban ő ő mindig nagyon elfogult volt.

[00:02:34]Ezt arra válaszolta, amikor megkérdezték tőle, hogy ki volt az az ügyvéd, aki beadta Kendre kegyelmi kérvényét.

[00:02:45]Hát azt hiszem, hogy nem csak Gaudi Nagy Tamás van úgy vele, hogy magára vette ezt az ügyet.

[00:02:50]Nagyon sokan rájöhettek erre a párhuzamra.

[00:02:55]Viszont Gaudi Nagy Tamás hosszas posztban leírta, hogy az ügyvédi szerepvállalása mi volt egészen pontosan ebben az ügyben, és nem érzi úgy, hogy ezért ő egy pedofil ügy vádlottja, most nem szó szerinti vádlottja, de hogy társadalmi szempontból vádlottjaként kellene őt beállítani.

[00:03:11]És úgy döntött, hogy büntetőfeljelentést tesz a miniszterelnök ellen, illetve polgári perbe is fogja.

[00:03:19]Ugye ez azért érdekes, mert a mentelmi jogédi a miniszterelnököt, és hát a Tiszának kétharmada van, úgyhogy ez egy nagyon izgalmas kérdés lesz, hogy mi lesz ennek a végkifejlete.

[00:03:30]De van egy harmadik témánk is, ez pedig külpolitikával foglalkozunk.

[00:03:34]Foglalkozik, merthogy Voladimir Zelenszki elnök bejelentette, hogy Ukrajnának az ideiglenes társult tagság, amiről mostanában Brüsszelben többször beszéltnek, az nem elég.

[00:03:42]Ők egész Európát védik.

[00:03:45]fogalmazott Zelensk, ezért teljes jogutakságra van szükségük, és ezt követelik kvázi.

[00:03:51]Hát érdekes, amikor a társulni vágyó ország már most követelőzik.

[00:03:57]No, hát ezek volnának a mai témáink.

[00:04:00]Hívjanak minket a 0617992999-es telefonszámon, vagy írjanak SMS-t a 06707953-as számra.

[00:04:10]Első betelefonálónk pedig Tamás.

[00:04:16]Hoppá!

[00:04:16]Bocsánat Tamás, technikus kollégának üzenem, hogy majd én kezelem a gombot.

[00:04:22]Akkor most igen, hallom most már Tamás, elnézést.

[00:04:26]Oké, tehát üdvözlöm Róbert.

[00:04:28]Tiszteletem.

[00:04:29]Én igazándiból ebből a a kegyelmi ügyből én szeretnék kimaradni, mert itt mindenki mond mindent.

[00:04:39]Vannak iratok, vannak mind hasonlók.

[00:04:42]Hát mondjuk az iratokból sajnos sok mindent nem tudtunk meg.

[00:04:43]Azt mondom, hogy én nem voltam ott.

[00:04:45]Tehát magyarul nem tudom, hogy szóban mi hangzott el, ki mit csinált, ki mit nem csinált.

[00:04:53]Ez meg egy lerágott csontát.

[00:04:53]Ez megtörtént.

[00:04:54]Akik felelősek voltak érte, megkapták a büntetésüket.

[00:05:00]Én ezzel egyáltalán nem akarok foglalkozni továbbiakban.

[00:05:01]Viszont az érdekel, hogy ugye a, hogy is hívják, a Európai Bíróság az most elkaszálta a gyermekvédelmi törvényt.

[00:05:11]Így van.

[00:05:14]viszont fura módon most ugyanis nem lehet most nyilván tartani a pedofilokat, de nem hallom a nagy pedofil ellenesek ordítoását, hogy a szörnyek most köztünk járnak, mert most tényleg köztünk fognak járni, de hát ez mit számít?

[00:05:30]Ugye ez nem számít semmit, hogyha úgy néz a pedofilok elleni küzdelem náluk akkor számít, ha politikát tudnak belőle csinálni.

[00:05:38]Ez nyilvánvaló, de most akkor most ordítozniuk kéne, hogy hát most tényleg köztünk, mert most azt se fogjuk tudni, hogy ki lesz ki a pedofil meg ki nem.

[00:05:46]Tehát eddig legalább tudtuk, ha valahova akart jelentkezni, megnézte az ember a listát rajta, vagy haver, akkor mehetsz is mindjárt.

[00:05:53]De most más sincsen.

[00:05:55]Én meg úgy látom, tudja Robert, hogy itt nem nyert senki, itt mindenki veszített.

[00:06:01]Ez egy ez egy olyan játék, hogy senki nem jár jól vele.

[00:06:06]Senki nem jár jól vele.

[00:06:08]Viszont az, hogy most van egy kormányunk, ami gyakorlatilag hát finoman is szólva, nem kormány, egyetlen egy politikus nincs benne, mert miért is lenne?

[00:06:19]És ők próbálják az országot igazgatni.

[00:06:23]Hát ez azért ez kicsit mulatságos.

[00:06:25]Hát ha meg hát de ha még még ha próbálnák, merthogy sok kezdeményezés nincs, tehát a bosszú politikán kívül semmi nem történt nagyon.

[00:06:33]Azt is el kell mondanom, hogy engem se a a hogy is hívják a ahol Orbán Viktor dolgozott nem érdekel, nem is néztem meg.

[00:06:41]Nem érdekel, hogy széket cseréltek.

[00:06:45]Nem érdekel, hogy kitették az uniózáslót, mert olyan, mint a látványpékség.

[00:06:49]Tudja az égatta egy világon semmire nem jó.

[00:06:54]Nem mentünk vele előrébb.

[00:06:54]De a n 480-as benzin az érdekelné, nem?

[00:06:59]Tessék.

[00:06:59]A 480 Ftos benzin az érdekelta a Peti, hogy miért nem lehet, bár nagy baromságot mondott, mert ugye a közben az olajára az hát gyakorlatilag ugyanazon a szinten van, illetve a forint is kicsit javult.

[00:07:11]Sőt, annyit hadd jegyezzek meg, Tamás, hogy március 9-én, amikor az Orbánkormány befejezette a védett árat, akkor a Brent nyersalajnak az ára 119 dollár volt.

[00:07:24]Most pedig amikor Magyar Pétert erről kérdezte kolléganőm a múltkori kormányinfón, akkor 107 dollár volt a Brendnek az ára.

[00:07:31]A mostaniak a Nacsalnek van egy ilyen csikke, ahol ezt pontosan levezeti.

[00:07:39]A Peti meg ugye május 3-án üvöltözött, hogy micsoda pofátlanság, hogy ilyen drágán adjuk a benzint, mert hát a magyar állampolgárnak jár a 400, csak azóta, ha elfelejtette szegénykém.

[00:07:51]Na de ha megnézi például a Orbán Anitát, hát bocsánat, de hogyha a valaki a Magyarország érdekét akarja képviselni, és ezt komolyan is gondolja, akkor bizony botnak kell lennie a küllők között, mert akkor, hogyha ezt nem csinálja meg, akkor csak egy bohóc lesz, akit ugyanúgy ugráltatnak büsszelből, mint ahogy bárki mást is.

[00:08:17]De hát ő kompromisszum.

[00:08:21]Mit például láthatjuk, hogy az hova vezet Romániában?

[00:08:24]Hát azt látjuk, de az kompromiszumokra törekszik.

[00:08:26]Ugye ez magyarra lefordítva annyit jelent, hogy gyerekek megmondjátok, hogy hogy ugráljunk, akkor mi meg úgy fogunk ugrálni.

[00:08:32]De ami az utca, ami nem látszott, a Peti ugye elment a a Tusk, hát most én nem tudok jelzőt találni a Tuskra, mert egyszerűen nem létezik olyan jelző, ami jó lenne rá.

[00:08:45]És nem az a lényeg, hogy ő ott bohóckodott, az se tudta, hogy merre induljon el, hanem a Nadrocki az 30 másodpertal csatott, aki körülbelül kezett, fogott vele, aztán kikísérte.

[00:08:58]Ennyi volt a nagy izé.

[00:08:58]De a lényeg tudja, amiről nem tudom mit tudnak vagy nem tudnak, hogy az utcán mi történt.

[00:09:02]Az utcán az történt, és az a Peti is tudja, hogy 18-200 ember tüntetett Tuszk ellen.

[00:09:11]Fölépett a szolidaritás.

[00:09:15]Nagyon elegük van a lengyeleknek a tuzból, és ez ismétlődni fog, és ismétlődni fog.

[00:09:20]Ez pont olyan volt ugyja, mint a mi békemenetünk.

[00:09:25]Döbbenetesen nézett ki.

[00:09:25]volt egy szónok a duda.

[00:09:28]Nem az a duda, hanem a piros duda.

[00:09:31]Hát elküldt el elküldte a Tuszk, ahova tulajdonképpen való.

[00:09:34]Úgyhogy itt volt egy cikk, hogy irigyeljük, ne irigyeljük Lengyelországot.

[00:09:39]Hát már miért irigyelnénk?

[00:09:41]Azt is tudni kell, hogy a lengyelek akkor éltek a legjobban, mikor Kacsinskék voltak, mert akkor virágzott fel a tuszt, azóta csak pusztítani tudott.

[00:09:51]A világon semmi mást nem csinált.

[00:09:53]Milyen érdekes párhuzam ez.

[00:09:53]Ezért is hívják úgy, hogy Hertuszk.

[00:09:55]Nem véletlenül.

[00:09:58]Most megjöttek az F35-ösek, amit megint csak az előző kormány rendelt, és most veri a mellét a Tusk, hogy hú, na most mekkorát alkottam megint, tudja.

[00:10:09]És ami még itt, ami tényleg ez most már minden határon túlmegy.

[00:10:13]Mondjuk a Róna Péternek abban teljesen igaza van, mert én nem vagyok mellette, de hogy mekkora baromság az, hogy valaki két ciklust lehet csak miniszterelnök, ugyanis itt nem úgy működik a dolog, mint a Amerikában, ott az elnökre szavaznak, itt meg a pártokra.

[00:10:30]Tehát, hogyha a párt meg saját maga döntheti el, hogy ki akar, kit akar miniszterelnöknek, tehát elvileg akkor mit tudom én, két ciklusonként egy pártnak ki kéne esni is globálisan, és soha többet nem léphetne be.

[00:10:42]És ami még most tényleg nagyon fölbosantott, meg nem szokott, mikor ez a, hogy is hívják, Hoffer Ágnes, aki egy politikai nulla julil lényegébe, a fülén is a pénz folyik ki, és itt felszólítgatja a képviselőket.

[00:11:00]hogy a ne vegyék föl a vagy a végkielégítésüket, azt adják oda mit tudom én milyen célra egyes állami állgadatok, a civil szféra, milyen megdöbbentő körülmények között volt kénytelen működni addig, amíg az Orbán kormány volt.

[00:11:18]Hát már ne haragudjon az ember.

[00:11:20]Hát ne turkáljon már ez a nő a amik a vörösbárónő már adja oda ő a pénzét, aztán el van indreve.

[00:11:28]Mindenki majd el fogja dönteni a képviselő közül, hogy közcélra fordítja a végkielégítését vagy nem.

[00:11:33]De ez a pofátlanság csúcsa.

[00:11:38]Én Én nagyon kíváncsi leszek.

[00:11:38]Ugye Havasi Bertalan már bejelentette, hogy ő perre fog menni, és nagyon kíváncsi leszek, hogy az a per hova vezet majd.

[00:11:46]Majd kiderül.

[00:11:46]De aztán még annyi, hogy a azt van ez a, hogy is hívják?

[00:11:49]Ezek ilyen kisebb hírek, de nagyon döbbenetesek.

[00:11:54]Nem tudom, Berki Ákosról hallott, aki akkora nagy marha politikus már egy hónapra.

[00:11:59]Igen, egy viszont egy percünk van, úgyhogy röviden, Tamás.

[00:12:02]Jó, csak annyit akarok mondani, hogy ő meg lemondott az SI-ól, nem veszi fel a kávépénzt meg mit tudom én, mert és erre buzdít mindenkit.

[00:12:10]Hát a jó kommunista fejét neki azt csináljon azt, amit ak.

[00:12:15]Most, hogy bár k millió fölött van a bruttója, most már könnyen játszik az eszé, hogy a a nagy pénzt azt fölveszi, a többit meg majd ezzel lesz neki jobb, hogy a kávét nem veszi fel, meg a hogy is hívják ott a Nógrád megye, úgyhogy nagy itt a baj, kérem szépen, nagy itt a baj, ha mennyit akar.

[00:12:32]Tamás, nagyon szépen köszönöm, hogy hívott minket.

[00:12:33]Tegye máskor is további szép napot, tiszteletem.

[00:12:37]Viszonthallásra.

[00:12:39]Viszhallom.

[00:12:40]No az a helyzet, hogy nézegettem az SMS-eket, mert 13 másodpercünk van.

[00:12:46]Hűha!

[00:12:46]Na, itt hát ez egy hosszabb Szilviától a Perlaki családból.

[00:12:49]Ezt mégis csak a reklám után fogom már beolvasni.

[00:12:52]Pár perc és folytatjuk.

[00:12:55]Maradjanak velünk!

[00:12:58]Paláver, a hír FM és a HTV interaktív műsora.

[00:13:01]Paláver, hangra fel.

[00:13:01]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.

[00:13:07]A szócsaták bajnokaival.

[00:13:12]Paláver hangra fel.

[00:13:18]Szép jó napot kívánok.

[00:13:18]Ismételtem mindenkinek.

[00:13:20]Köszöntöm önöket a HírtV és a Hír FM közös interaktív vélemény műsorában a Paláverben.

[00:13:24]Mai témáink Novák kabinet főnöke.

[00:13:30]Hát tulajdonképpen lenyilatkozta.

[00:13:32]Fogalmazzunk így, hogy Balog Zoltán püspök kért kegyelmet KN-nek, és ebből pattant ki a kegyelmi botrány.

[00:13:38]Ezzel kapcsolatban egy másik témánk is van.

[00:13:42]Gaudi Nagy Tamás ügyvéd feljelenti, és be is perli a miniszterelnököt, amiért őt ebbe az ügybe politikai szinten bevonta, merthogy ő csak az ügyvédi hivatását gyakorolta, amikor különböző iratokat elkészítette ehhez az ügyhöz.

[00:13:56]Nem ő adta be, ha kegyelmi kérvényt állítja az ügyvéd.

[00:13:58]A harmadik pedig Volodimir Zelenski követelőzik.

[00:14:00]Az ideiglenes társult tagsággal nem éri be Ukrajna, merthogy ők egész Európát védik.

[00:14:10]Teljes jogú tagság jár nekik, mondja az ukrán elnök.

[00:14:13]Az előző részt azzal fejeztem be, hogy beolvasom Szilvia, bocsánat, Perlaki Szilvia SMS-ét, és valóban ezzel kezdem.

[00:14:22]Kedves Róbert, Barok Zoltán erős ráhatásával, mármint hogy így adott kegyelmet ugye Novák Katalin K.

[00:14:31]Andrének köszönjük, ezt tudtuk ebből emelkedett ki a Tiszapárt, és mint tudjuk, a másik református, Tar Zoltán a Tiszapárt egyik fontos embere.

[00:14:41]Lehet ez fáj a hívőknek, de én csak tényeket közlök.

[00:14:43]A betelefonáló úr meg azt mondja, akik benne voltak, megkapták a büntetésüket.

[00:14:47]Balog Zoltán mit kapott?

[00:14:50]Ő szépen éldegél.

[00:14:50]Viszont a nép megkapta a büntetést, amikor benne sem volt a kegyelmi ügyben.

[00:14:54]Az egyházaknak is el kellene gondolkodniuk.

[00:14:56]Tisztelettel Szilvia a Perlaki családból.

[00:15:01]Így.

[00:15:03]Egy másik SMS.

[00:15:03]Meddig uralhatja Zelenski Európát?

[00:15:06]Negati negatív történelmi példákból nem kellene tanulnunk.

[00:15:08]Hát nem lenne rossz.

[00:15:13]És egy aláírás nélküli SMS pedig azt a kérdést feszegeti, amivel tegnap a közösségi oldalán dicsekedett az új miniszterelnök, mármint, hogy visszavonták kilépésünket a Nemzetközi büntetőbíróság hatálya alól.

[00:15:28]És ehhez kapcsolódóan írja az SMS-t szerző, hogy Magyar Péter azért hívta meg furmányosan az izraeli miniszterelnököt, hogy korábbi kijelentésének megfelelően bilincsbe verje, hogy a gazdáinak a kedvébe járjon.

[00:15:43]Remélhetőleg Putyin sem dől be a nárcisztikus áruló mesterkedéseinek.

[00:15:49]Hát én megnék lepve, hogyha Magyar Péter Vladyimir Putyint Budapestre hívná.

[00:15:54]azért az érdekes kérdés lenne, de az biztos, hogy igen, nagyon furcsa ez a történet is, hiszen ezt ugye Magyar Péter akkor, amikor gyakorlatilag minden állam és kormányfőt, akit csak tudott, meghívott október 23-ára, akkor már közölte, hogy hát ennek tudatában volt az izraeli miniszterelnök, amikor őt meghívta.

[00:16:16]Hát érdekes diplomácia ez, az biztos.

[00:16:19]No és ahogy ígértem, Magdival folytatjuk.

[00:16:23]Kezi, csókolom, Magdi, jó napot kívánok.

[00:16:25]Üdvözlöm Róbert és minden nézőt és hallgatót.

[00:16:28]Jaj, de rég beszéltünk.

[00:16:30]Na de csapjunk bele, mert rengeteg minden belém szorult.

[00:16:33]Viszont én most egy kicsit eltérnék ettől.

[00:16:37]Én a például azt avval szeretném kezdeni, hogy miért olyan fontos a ez ezeknek, miért ilyen trappba változtatnak, hogy meghozzák ezt Alex Orbán törvény jajavaslatukat benyújtották, mert én szerintem rettenetesen meg vannak ijedve, mert félnek, hogy kiózanodnak az emberek.

[00:17:00]Rádöbbennek, hogy hogy át lettek verve és utána követelni fogják vissza Orbán Viktort.

[00:17:06]Úgyhogy nekik nem egy nem egy irreális forgatókönyv.

[00:17:11]Úgyhogy ők azért volt ez ennyire fontos, mert ez nagyon hát mert az emberek rá fognak jönni.

[00:17:18]Hát igen, csak ugye az a baj ezzel, hogy például ezt azért nem, hogy nem Brüsszelben, hanem az Európai Unió bíróságán se fogják nagyon jó szemmel nézni ezt a törvénykezési gyakorlatot.

[00:17:31]Ugyanis ezzel kapcsolatosan ők sem tudják az alapelveket megváltoztatni.

[00:17:36]Tehát magyarázkodhat itt Mellétei Barna Márton a törvényjavaslat benyújtója, de ez bizony visszamenőleges hatályú törvénykezést jelent, amit nem szeretnek egyébként Európában.

[00:17:46]Nincs is.

[00:17:49]Hát én nem is hallottam, hogy bármilyen törvényt visszamenőleg hoztak volna.

[00:17:51]Hát még a az átkosba se volt ilyen.

[00:17:55]Na mindegy, ők tudják.

[00:17:58]Na a másik pedig az, hogy én úgy, mert hogy azt mondták, hogy evvel, hogy föloldottak egy csomó mindent, ugye bejöhetett ez a mérgező gabona, amit tudunk, hogy az kiírtják e át egy tönkreteszik a mezőgazdaságot.

[00:18:15]Hát kettő az emberekre károsmagyarul nem ciánk kapszolákat osztogattak, hanem mérgezett élelmiszerrel fognak etetni, hogy hújon a magyar.

[00:18:25]És ide hát igen, annyit nem, tehát én lennék az utolsó, aki meg akarja védeni Magyar Péter kormányát, de ugye annyit már bejelentettek, hogy ezt a kiskaput bezárják.

[00:18:35]Én most bevallom, Magdi, ne haragudjon, hogy ez ügyben egy kicsit lemaradtam, mert ugye Magyar Péter azt írta, hogy fú, meg lesz akadályozva ez a történet, és becsukják ezt a kiskaput, de nem láttam, hogy valójában jogszabály született-e már rá, vagy bármiféle kormányhatározat.

[00:18:51]Úgyhogy ebben most én egy picit bizonytalan vagyok.

[00:18:53]Viszont azért mégis csak érdekes ebben az ügyben, hogy ugye ez az egész kiskapu ez úgy született, hogy a veszélyhelyzeti kormányzás alatt hozott kormányrendeleteket a Tisza kormány törvényi erőre emelt 11-ből 10-et, és ezt az egyet meg véletlenül nem.

[00:19:11]Tehát, hogy azért ez egy nagyon érdekes körülmény.

[00:19:15]Meg véletlenül máris itt volt egy halom gabona, meg cukor, meg hasonlók, úgyhogy ez nagyon sokan véletlen.

[00:19:20]Én nem hiszek a véletlenekbe.

[00:19:25]Ez az egyik.

[00:19:25]A másik pedig, hogy mikor hoztak volna határozatot, mikor nem is üléseznek.

[00:19:30]De ez zárójel bezárva, mert hát ugye most pihengetnek.

[00:19:35]A másik pedig azt, hogy én úgy tud meg, hogy föloldották, vagy hogy készül ez a migráns paktum, vagy valami.

[00:19:41]Ugye az az nem készül, hanem ugye azt elfogadták Európában, azt június írtel, jut eszembe a pontos dátum, június valahanyadikától végre kellene hajtani itt Magyarországon is, vagyis át kellene menni Európából rengeteg menekültügyi eljárást, és azokat itt kellene lefolytatni, és hát a velük járó menekült státuszt kérő embereket is át kellene venni.

[00:20:06]Úgyhogy igen, ez egy izgalmas kérdés.

[00:20:10]Igen.

[00:20:10]Viszont nekünk van egy népszavazásunk, amit 3 millió, nem tudom én mennyien írtunk alá, hogy nem akarunk a migránsokkal együtt élni, nem akarjuk beengedni őket.

[00:20:22]Most ez hol van?

[00:20:22]Ezt nem veszik figyelembe?

[00:20:27]Hogy ez egy népakarat volt.

[00:20:27]Ezt többen akarták, mint ahányan őket megválasztották.

[00:20:34]Úgyhogy ebbe az ő hívei is benne vannak, hogy nem akarnak migránsokat.

[00:20:37]Hát akkor ezzel is szembegy.

[00:20:40]A másik pedig, ha ezt mégis meg akarják valósítani, akkor igenis ez a 3 millió valamennyi ember.

[00:20:49]Álljunk sorfalat a határnál, és senkit ne engedjünk be.

[00:20:52]Ez az összefogás kéne.

[00:20:55]Most már ébredjünk fel, ne engedjünk mindent letolni a torkunkon.

[00:20:58]És a másik üdvözlöm jó, hogy azt mondják, hogy most védvonalat építenek.

[00:21:04]De Robikám, hányszor mondtuk, amikor ocsmányul viselkedtek, beszélt velünk és mondtuk, hogy ezt nem hagyjuk ne?

[00:21:13]Mindig azt kaptuk meg, hogy mi különbek vagyunk, mi nem süllyedünk le odáig.

[00:21:19]De Róbert, ha minán karddal támadnak, azt karddal kell kivédeni.

[00:21:25]És ezek úgy elseledettek, mert nem azt vették, vagy azt nem azt gondolták, hogy mi különbek vagyunk, és nem süllyedünk le hozzájuk.

[00:21:33]hanem úgy értelmezték, hogy mi velünk mindent meg lehet csinálni, már a vérünket is vehetik.

[00:21:43]Mert mert mi nyuszik vagyunk, mi úgy se merünk.

[00:21:45]Ha előbb kellett volna ezt nem lett volna szabad az elejétől kezdve megengedni, hogy idáig fajuljon.

[00:21:51]Úgyhogy már akkor kellett volna, és akkor nem szemtelenedtek volna el ennyire.

[00:21:58]Hát azért ha visszaemlékszik, itt minden ellenzék pontosan ilyen stílusban tolta most már az elmúlt 16 évben nagyjából.

[00:22:05]Ö az biztos, hogy amikor egy ilyen közösség még hatalmat is kap, akkor az elég veszélyes, és tudnánk azt hiszem mindannyian mondani rá veszélyes történelmi példákat is.

[00:22:20]Igen, de ennyire durván és ennyire alpárin és ordenárén nem azért ennyit Ó, tudnék innen beolvasni SMS-t akárcsak a mai napról is.

[00:22:31]Tudom, én tudom.

[00:22:31]És és bizony nekem is már volt olyan ismerősöm, aki azt mondta, hogy hogy megismeri már a hangomat, és nem félek.

[00:22:41]Hát most őszintén, Robi, mit tudnak velem csinálni?

[00:22:47]Ennyi.

[00:22:47]Tehát, hogy én is így vagyok vele, hogy nekem itt jönnek folyamatosan meg a Facebook oldalamra az ilyenek, de a Nyílt utcán még soha senki nem mert hozzám szólni, úgyhogy nem tudom.

[00:22:57]Ez szerintem azért ezt könyveljük el, hogy ezek ilyen kanapén nindzsák.

[00:23:04]Nem tudom, de ne én azt szoktam mondani, hogy nem félek a farkastól, a farkatlan meg nem bánt.

[00:23:13]Igen, igen.

[00:23:13]Magdi, nagyon szépen köszönöm, hogy hívott.

[00:23:15]Kez csókolom.

[00:23:19]Én is köszönöm, hogy meghallgatott, és bocs, hogy nem szóltam a mai témákhoz, de ez megad.

[00:23:24]Semmi baj, semmi baj.

[00:23:26]Köszönöm.

[00:23:26]Csokkolom vissza.

[00:23:30]És Attila következik.

[00:23:30]Szép.

[00:23:32]Tiszteletem Kovács úr, tiszteletem az összes igaz magyar embernek, de szigorúan csak az igaz magyar embereknek kívánok pünk boldog pünkösdi ünnepeket.

[00:23:39]Ugye nekünk keresztényeknek ez a Szentlélek kiáradását jelenti.

[00:23:44]Ez egy óriási esemény.

[00:23:46]Hát ez a dumája óriási volt, uram.

[00:23:49]Vissza szeretnék menni egy 20 éveszes időben.

[00:23:50]Szegény szentményel Szabó Péter mondta a korrek korrektúrában egyszer mondta még a Gyurcsány idején ugye a Baja Zsolt volt a Kondor Katalin.

[00:23:57]Emlékszik talán a múlt sorra.

[00:24:00]Hát most nem sajtószemlét tartott és mondta Gyurcsány volt a főnök, hogy hát sokat tanakodnak a baloldalon, hogy mit tegyenek.

[00:24:07]Nekem lenne egy javaslatom, amit az 50-es évek, hogy leszámolnak egymással.

[00:24:09]Hát én btam is a özvegyének is írtam a Facebookon, hogy a rendszerváltozás volt a kultúrembertől.

[00:24:17]Ennél nagyobb szöveget nem hallottam.

[00:24:19]Ja, ez a ez a kanapén nindzsa is óriási volt.

[00:24:21]Akkorát röhögtem, mikor őt mondta az előbb.

[00:24:24]Hát de most mit csináljunk?

[00:24:24]Tehát, hogy tényleg az van, hogy a közösségi térben elképesztően hatalmas a hang például van egy mondok erre egy példát, van egy ismerősöm, aki állnéven publikál.

[00:24:34]Én akármit írok a Facebookon, és elég durván szoktam a magyar képe Péter képer aláírni, nem így nézném, hogy mit szoktam írni.

[00:24:40]Én odaírom a nevemet, tehát én vállalom azt, amit írok mindig.

[00:24:45]A haverom meg álév alatt publikál.

[00:24:45]Azt mondja, attól fél, hogy mit tudom én, megfenyegetik, vagy akármi.

[00:24:48]Nem tudom.

[00:24:49]Hát kaptam már én is mocskos üzeneteket.

[00:24:51]Nézz, egyébként az az érdekes, hogy én azt tapasztalom, hogy a tiszások közt sokkal többen vannak ilyenek.

[00:24:55]Tehát én a saját oldalamon például az ilyen van az ilyen kamu oldalakat, azokat azonnal hajítom ki.

[00:25:01]Na most itt van ez a puzsér, hogy hívják is, ennyire ennyire jellemtelenek elkezdték mondani, hogy ők vicceltek.

[00:25:07]Én láttam a felvételt, az nem vicc volt.

[00:25:10]Ott habzó száljal egymást licitálták túl.

[00:25:12]Tehát ezt csinálják 90 óta erről a Stefka úrnak is meséltem annó, hogy gyalázzák a nemzeti jelképeinket.

[00:25:18]Ugye mit isapkázták a szentkoronát, szent jobbot húsapatnak hí.

[00:25:24]Bocsánat Attila annyit engedjem meg, mert én lennék az utolsó, aki megvédi Puzsé Róbertéket.

[00:25:27]Az tény, hogy ők ezt amikor elkezdték tolni, akkor azt kezdték el bemutatni, hogy milyen most a Tisza közösségének a lelki állapota.

[00:25:40]Nem ez egy elvető szédrozta az agyát.

[00:25:43]Szétdrogozta az agyát.

[00:25:43]Ez egy elveterem gonosz ember.

[00:25:45]Nekem is van ismerősöm, aki drogos.

[00:25:46]Egyik barátom képzelje el egy udvarban, akik vele állandóan molesztálja meg meg hergeli, mert drogozik.

[00:25:53]És ezek az emberek, akik drogoznak, megbolondulnak.

[00:25:55]Hát ez a pali komplett idióta.

[00:25:57]Hát azt lehet néz én nem tudom, hogy milyen, hogy van-e bizonyíték erre a drogfogyatás.

[00:26:00]Négy évvel ezelőtt volt a választás, amit megnyert a Fidesz.

[00:26:04]Négy évvel ezelőtt eljött kampányolni, fölállt egy teherautó platójára.

[00:26:07]és habzó szájal üvöltözött citte az Orbánt meg a kormányát.

[00:26:11]És nem mondanám, hogy miket mondtak neki.

[00:26:13]Annyit tudok mondani erre Attila, hogy vannak emberek egyébként, akiknek a saját agyukban beépített drog van.

[00:26:19]Tehát, hogy azért ez na jó, hát mindegy.

[00:26:20]Megkapta magáért, mert oda kiabáltak neki, hogy takarodjál innen, nem mondom, hogy milyen jelzőket kapott, amit a hősök tel is csináltak.

[00:26:27]Ne haragudjon, meggyalázták meg a Kossut is.

[00:26:30]Volt egy nagyon érdekes osztott kép a Facebookon, ugye a Csíksomjon, hogy hogy nézett ki ugye a völgy a Mise után tavaly és és a Kossuttér, hogy nézett ki.

[00:26:39]Hát ez a mostani kormány is egy látszat kormányzás van.

[00:26:41]Ugyanazt csinálja a magyar Pel, mint a Gyurcsán csinál.

[00:26:43]Látj egy hadelmét, mert a televízióból elmegyünk egy reklámszünetre.

[00:26:50]Mi folytatjuk a beszélgetést a rádióban.

[00:26:51]A tév nézőket arra bíztatom, hogy néhány perc múlva térjenek vissza hozzánk a reklám után, mert szerintem jókat fogunk még beszélgetni ma délután.

[00:27:00]Maradjanak velünk!

[00:27:03]Paláver, a Híf és a Hírtv interaktív műsora.

[00:27:07]Paláver, hangra fel.

[00:27:12]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.

[00:27:19]Paláver hangra fel.

[00:27:23]Egy pillanat, Ibolya, mert visszatértek hozzánk a Hírtv nézői.

[00:27:25]Köszöntöm önöket.

[00:27:27]Mi Ibolyával beszélgettünk addig a reklámszünetben is, és Iboya éppen arról beszélt, hogy First Hoffer Ágnes házelnök asszony ugye lecseréltette azt a széket, ami hát Battyányi Lajos óta ott van.

[00:27:41]Aztán persze tudom, majd most jönnek a tiszások és írják az SMS-t, hogy nem igaz, mert a múzeumban volt és a Kövér László hozta elő onnan.

[00:27:47]Hát mondjuk inkább ott legyen, mintogy porosodjon, de semmi baj, most visszarakják porosodni.

[00:27:53]És erről beszélgettünk éppen Ibolyával.

[00:27:59]Bocsánat, hallgatom újra.

[00:28:01]Szóval teljesen szóval nem mindegynek, hogy hova rakja le a apukátort.

[00:28:03]Bár nem méltó Tisza István székéhez.

[00:28:06]Én a vakok szövetségébe jártam régebben a Hermineus 47-ben.

[00:28:14]Ott és mellette van a Tiszavilla.

[00:28:17]Teljesen le van pukkanva.

[00:28:20]Teljesen le van pukkanva.

[00:28:23]Annó volt ott egy öreg, szert már akkor nagyon öreg volt a a gondokbácsi, egy olyan 75-80 éves volt a kisöreg akkor már, és egy élő történelem volt.

[00:28:35]Élveztem hallgatni, amikor mesélte, hogy neki a Tiszavillának a komor, szóval Tiszának a komornyikja volt a legjobb barátja, mert ő meg a Sipeki Balázsnak volt a legjobb barátja, mert a a Sipeki Balázs komornyiknánjának volt.

[00:28:54]Ja, nem, a Sipeki Balázsnak volt ő a komornyikja.

[00:28:58]És a és hát mesélte nekünk, hogy hogy hogy szemtanulja volt annak, amikor a Tiszát lelőtték.

[00:29:06]Ah.

[00:29:07]élő történelem volt, aki is élveztük, amikor mesélt, élveztük és és válaszolt is a kérdéseinkre.

[00:29:15]Szóval egyszerűen nem igaz.

[00:29:15]És tulajdonképpen most a magyar Péterék a kis Rákosi, mondom ez az ember Rákosi Tibor vagy na bocsánat Rákosi Mátyás, Szamueli Tibor és Kádár Jánosnak a reink Ja nem Rákosi bátyás Szamueli Tibor és Kun Bélának a reinkarnációja.

[00:29:36]Negyülékel.

[00:29:38]Hát az biztos ugye, hogyha azt nézzük, hogy Magyar Péter nem hajlandó beköltözni a várba és megszünteti a vármegyéket, akkor ezt nyugodtan elmondhatjuk egyébként Rákosi Mátyásról is, mert hogy ő pontosan ugyanezt tette, kritizálta a várban történő építkezést és eltörölte a vármegyéket.

[00:29:53]Tehát némi történelmi párhuzam mindenképpen van.

[00:30:00]És és tulajdonképpen még még azon is röhögnék, hát a történelem ismétlő magát.

[00:30:04]Ez igaz.

[00:30:04]Én még azon is röhögnék, mert annó hát én én én én 1960-ban születtem, és hát bőven még úttörő voltam, és néztük a propagandafilmeket, meg olvastuk a könyveket.

[00:30:16]A Vagok Sulliában például volt egy olyan olvasmány, hogy a dicsősége 133 nap a tanácsköztársaság.

[00:30:25]Szerintem röhögnék, hogyha ez a viskulancia is addig tartana.

[00:30:33]Hát ez egy nagyon merész becslés, de meg fogjuk látni.

[00:30:38]Igen.

[00:30:38]Hát tulajdonképpen a vak is azt mondja, hogy hát majd meglátjuk.

[00:30:45]Bocsássó megvod.

[00:30:45]Nagyon szeretem ezt az önőrőn irós humorát.

[00:30:47]Köszönöm, hogy hívott minket.

[00:30:50]Kezkol.

[00:30:51]Most álljak le itt.

[00:30:51]Bocsánat most álljak le itt rinyálni, hogy vak vagyok.

[00:30:53]Szóval jogos.

[00:30:57]Nagyon nagyon jó hétvégét.

[00:30:57]Hasonló jókat önk valami gyorsan hadek felet nyes még a hírtvé hóra fogja közvetíti a cikk somi misét élő közvetítés nem lesz sok bejelentkezéssel fog jelentkezni Illés Péter kollégám Aha köszönöm szépen én köszönöm kezkolom visáét visszalás gyorsan egy SMS Tamástól és Pannitól egy Mártonhegyi levél a legszorbán gyors előterjesztése arraem emlékeztet, mint amikor a boxoló megrendül egy ütéstől, és az ellenfele kihasználva ezt elkezdi sorozni.

[00:31:33]Magyar Péter most ezt a taktikát követi velünk szemben több intézkedésével is.

[00:31:37]Rettegnek attól, hogy kijózarodnak a szavazóik, és visszaszereznék vissza szeretnék hívni Orbán Viktort.

[00:31:44]Inkább az érdelmi kormányzással kéne foglalkozniuk.

[00:31:46]Kedves Tamás és Panni, én valamikor boxoltam, és azt tudom, hogy ilyenkor viszont egyébként, amikor úgy a rogyadozó ökölvívó egyszer csak egy egy ilyen mélyről indított felütést úgy megindít a sorozó ellenfél állla felé, akkor csúnya nagy kiütéseket lehet vele eredményezni.

[00:32:06]Úgyhogy én azt gondolom, hogy nem kell semmit temetni.

[00:32:12]Igen, azt mondja, hogy még volt itt egy SMS, amit nem most akartam beolvasni.

[00:32:15]Pá pá pá nem fogom megtalálni.

[00:32:22]Jó.

[00:32:22]Ja, de igen, bocsánat.

[00:32:22]Megvan.

[00:32:22]Dénes a Délvidékről írja nekünk: "Jó napot a visszamenőleges törvényről, vagy esetleg alaptörvényről sarkosítok.

[00:32:29]Ha én sütögetem a kertbe például öt éve, sütögettem a kertben például öt éve, és megszavaznának egy törvényt, hogy 10 évre visszamenőleg ezt jelenteni kell a tűzoltóságnak, akkor van róla fotó a közösségi médiában, akkor meg leszek büntetve.

[00:32:45]Ennél sokkal árnyaltabb egyéb a kép egyébként a kép ebben a két ciklusos megoldásban.

[00:32:53]ugyanis a Tiszapárt most megpróbálja elmagyarázni, hogy az ez azért nem visszamenőleges hatályú törvény, mert jogfosztás az a jövőben történik, csak a már azáltal, hogy aki eddig valaha már mondjuk nyolc évet kormányzott, az már a jövőben nem indulhat.

[00:33:11]Csak sajnos az a baj, hogy közben meg beleírták, hogy a számítás az 1990-től indul, ami innentől kezdve eléggé nehezen magyarázza, hogy ez nem hogy nem visszamenőleges hatályú.

[00:33:22]De hát meglátjuk, mert ugye ha minden igaz, akkor már kezdeményeztek például két képviselő kötelezettség szegési eljárást a magyar kormánnyal szemben emiatt a törvénytervezet miatt.

[00:33:34]Úgyhogy meglátjuk, hogy mi lesz ennek a vége.

[00:33:39]Jó, és még egy SMS-t szerettem volna, és csak azért, mert valaki azt írta nekünk, egy pillanat, megpróbálom gyorsan megkeresni, hogy egészen szóról szóra idézzem.

[00:33:52]Hát nem fogom most megtalálni, de valaki azt írta, hogy a ugye beszélgettünk itt arról, hogy milyen gyűlölet cunami hárul mindenkire, aki felvállalta a közösséget az előző kormányzással és vagy az előző kormánnyal és a Fidesz KDNP politikai közösségével.

[00:34:12]És valaki azt írta nekünk, hogy a Hírtv vezetése nem védi meg a munkatársakat.

[00:34:20]Ezt így szeretném visszautasítani.

[00:34:20]Tehát az a helyzet, hogy én azt gondolom, hogy a jogi az erkölcsi, és ha úgy úgy adódik, akkor egyébként a fizikai biztonságot is mindennyiunk mindannyiunk számára megteremti a televízió vezetése.

[00:34:33]Szóval ez ez nem igaz.

[00:34:35]Jó, ezt szerintem ezt így tisztázzuk, higgyék el.

[00:34:38]Nekem én vagyok itt.

[00:34:40]No, ennyit erről.

[00:34:40]És Ildikó, bocsánat, kérdezném kollégáimat, hogy Sándor volt Sándor volt korábban a vonalban, akkor elnézést, vele folytatjuk.

[00:34:50]Szép jó napot, Sándor.

[00:34:52]Üdvözlöm.

[00:34:53]Jó napot kívánok.

[00:34:53]Örülök, hogy bejutottam.

[00:34:55]Köszönöm a lehetőséget.

[00:34:57]Tá ezek szerint a kegyelmi ügyet a balok harcolta ki.

[00:35:01]Ő járta ki, a balokpök.

[00:35:05]És ezért kellett a Fidesznek a hajóján egy léket ütni azzal, hogy a magyar Péternek a felnövése innen indult el.

[00:35:16]Hát ha igaz, amit Sanda Tamás mindig is fölmondott, és azt se kellett volna csinálja semmi szín a felesége, nem kellett volna, hogy fölmondjon, mert ő nem csinált semmit, de minden csak annyi volt egyébként a hanyagsága neki, hogy utólag már ellenjegyezte, de nem kellett volna, szóval ebből ügyet se kellett volna csinálni, hanem ki kellett volna deríteni, hogy mi az igazság azonnal, és azt úgy kellett volna lépni.

[00:35:40]Igen, csak ugye itt jön az, hogy a kormánypártokat támadták ezzel, de a kormány mit tud tenni akkor, hogyha a jogszabályok szerint a köztársasági elnök nem köteles indokolni a kegyelmi döntését.

[00:35:53]Az az ember pedig, aki ezek szerint ezt neki tanácsolta, sőt nyomatékosan kérte erre, az pedig nem állt elő és nem mondta ezt el.

[00:36:03]Tehát ilyenkor, szóval, hogy mondjam, ennek azt gondolom, hogy sajnos sem jogi, sem politikai megoldása nem volt abban az időpillanatban, két évvel ezelőtt.

[00:36:14]Ha így nézzük, akkor nem.

[00:36:14]De hogyha úgy nézzük, hogy a köztársasági elnöknek joga van mindenhez, és kötelessége semmihez nincs, hát ez nem demokrácia, hanem ez kutyaszar.

[00:36:26]Hopp, óvatosabban fogalmazzunk élőadásban.

[00:36:28]Hát így de hogy igen, köze nincs.

[00:36:33]Azt a kérdést viszont valószínűleg feltehetjük, hogy mondjuk Balok Zoltán miért nem állt elő akkor sem, meg miért nem áll elő most sem?

[00:36:41]Meg a Novák Katalin miért nem állt elő, és miért nem mondta azt, hogy igen, én ezt egyedül intéztem, és nem úgy intéztem, hogy a Judit beleegyezett, hanem utána később irattam bele alá.

[00:36:53]Nem, nem, nem, nem, ez nem így történt egészen pontosan, hogy később iratták vele alá.

[00:36:56]Ez egy bonyolultabb folyamat volt ennél, de igen.

[00:36:58]Szóval és mondjuk Novák Novák Katalin annyit megtett, hogy ő ugye a politikai felelősséget vállalta ezért az ügyért, hiszen lemondott a köztársasági elnöki tisztségről.

[00:37:12]De Balok Zoltán semmilyen felelősséget nem vállalt ez ügyben.

[00:37:16]De de ez ezért nem felelősséget kéne vállalni.

[00:37:18]Ezt évekkel meg lehetne mérni, hogy milyen bajt kevertek.

[00:37:21]Hát ki se nőtt volna ez a Magyar Péter nevű képződmény.

[00:37:27]Ez hát itt itt úszott el minden.

[00:37:30]Komoly komoly.

[00:37:30]Hát az, hogy nem nőtt volna ki, ezt nem tudom, de de biztos vagyok benne, hogy nem.

[00:37:36]Tehát azért mi az elmúlt két évben sokszor beszélgettünk arról, hogy nagyon hirtelen lett mögötte egy támogatói bázis.

[00:37:45]Tehát azért egyáltalán nem biztos, hogy az ő első fellépése az nem csak egy alkalomra várt.

[00:37:50]És ez ez a ez volt az alkalom.

[00:37:53]De az biztos, hogy igen, hogy ez szóval ezt ezt jó lett volna tisztázni az elmúlt két évben ezt az ügyet.

[00:38:01]A lázadozó, elégedetlen embereknek a tömege, amikor jött, és hogy balhét csináljunk, erről ment az egész dolog, és semmit mást nem csinálta a Peti, mint hergelt meg hergelt meg hergelt pofázott, és ugyanolyan gerincelen volt, mert ő sem vállalta el a felelősséget azért, amit csinált, hanem elbújt az EU-nak a hát.

[00:38:20]Hát igen.

[00:38:20]Szóval azt azt mondhatjuk, hogy a miniszterelnök felelősségvállalásban nem erős.

[00:38:29]Ezt nem hatalomra kellett volna juttatni, hanem börstönbe és ott a helye és ugyanakkor most olyan törvényeket hozz, hogy kisakkozza már azt, hogy az Orbán Viktor már véletlenül isten jöjjön be.

[00:38:40]Tehát az Orbán Viktor még így is, úgy is be fog jönni, az biztos.

[00:38:44]Hát egyébként van erre is megoldás.

[00:38:46]2030-ban egy olyan erős kétharmados támogatást kell adni a Fidesznek, hogy utána ezeket a jogszabályokat felülírják és kész, mert onnantól kezdve ugyanezt meg lehet csinálni, hogy ezt a törvényt megszüntetni, ezt az alaptörvény módosítást kivenni.

[00:39:03]Mindenesetre én abszolút nem vagyok megelégedve ezzel a kormányzással a Magyar Péter részéről, mert nem tudom, hogy mennyire képviseli a magyarokat, mert ő azt mondta, hogy a magyarokat fogja képviselni, hogy ott a magyarok szavazták őt meg, azok választották őt.

[00:39:18]Az, hogy felelő kerül, az egy dolog, de azok választották, és így került ő hatalomra, és akkor nyel nyalja az EU-nak a és az számít, amit onnan mondanak.

[00:39:28]majd picit óvatosabban fogalmazzunk itt élő adásban, de igen, tehát az a helyzet, hogy az viszont biztos, hogy például amikor ezt az kőkemény elszámoltatást, amivel most szórakoztatja a saját táborát, ezt például közel két és fél millió ember magyar választó biztos, hogy nem akarta, hiszen pontosan azokra szavazott, akiket ő most ilyen hát helyenként meglehetősen rugalmas törvényhozási gyakorlattal meg törvényalkal próbál eltávolítani mindenhonnan.

[00:40:02]Bosszú hadjárat, ez megy a részéről és a gyűlölet cunami amit áraszt.

[00:40:04]Úgyhogy ez nem ember, ez egy gazember.

[00:40:08]Ez nem azt akarja csinálni, hogy az országnak jó legyen, hanem azt csinálja, amit a multik parancsolnak neki, meg amit parancsolnak.

[00:40:19]Ez úgy tönkre fogja vágni az országot, hogy mindenki csak tistogni fog.

[00:40:24]Az biztos.

[00:40:24]Nekem van már azért élettapasztalatom, mert én láttam a rákosi rendszert, abban is voltam, és azt is tudom, hogy az milyen volt, hogy milyen volt utána a Kádár meg a többi szélhámos azért kemény volt nagyon.

[00:40:37]Hát ki gondolta azt, hogy a Horngyula még egyszer hatalomra került már azok után, mikor az Antal Józsi volt egyszer már a kormányfő.

[00:40:44]Igen, ezek olyan dolgok, hogy ezt a magyarok ennyire analfabéták, hogy nem tudják, hogy kire kell szavazni.

[00:40:53]Pedig nem olyan pici dolog az, csak be kell húzni az X-et, csak felelősséggel, jó helyre.

[00:41:00]Ennylik az egész.

[00:41:01]Sándor, köszönöm, hogy hívott minket.

[00:41:03]További szép pünkösdi hétvégét kívánok önnek.

[00:41:07]Köszönöm én is.

[00:41:08]Tiszteletem, viszont hallásra.

[00:41:12]5 és fél percünk maradt.

[00:41:12]Én nagyon remélem, hogy Ildiko beíri ennyivel.

[00:41:16]Kezdi, csokom.

[00:41:18]Megpróbálom.

[00:41:18]Köszönöm szépen kedves Róbert.

[00:41:20]Jó napot kívánok.

[00:41:20]Hát akkor csak az első témához fogok hozzászólni, hogy én annak idején a a Kuria oldalán is láttam, megnéztem és amit tudtam, letöltöttem és ugye az ember végignézte, amit lehetett.

[00:41:35]És a másodfokú tárgyaláson a Kendre ügyvédje az hivatkozott az első fokú ítéletnek a meghoz hozzatalának a mód módjára, hogy rengeteg hiba volt.

[00:41:50]Na a lényeg az, hogy az elsőfokú ítélet az titkosítva van.

[00:41:54]Tehát itt még maradnak kérdések.

[00:41:56]azonkívül május 19-én Balog Zoltán református lelkész.

[00:42:02]Most nem tudom hol püspök még, de felszőította Magyar Péter, hogy mondjon le.

[00:42:08]Szerintem még nincs vége a történetnek, mert a 2024-es nyilatkozatát újból kirakta, vagy nem tudom hova rakta ki, azt viszont nem láttam, csak egy média felületen olvastam, hogy valóban ő kérte meg, tehát a a Kándre felesége kereste őt meg és ő járt el Nová Katalin nál a a a a képviseletében, vagy nem, hogy is mondjam, a az érdekében nem jutott eszembe ez.

[00:42:42]És a másik az, hogy azt ne felejtsük már el, kedves Róbert, hogy a baloldali ellenzéki média, az ATV, a Telex, az összes propaganda, baloldali, szélső baloldali, akármi, erre építették föl a műsoraikat, a napjaikat, a hónapjaikat.

[00:42:58]024 órában erről folyt a a szóbeszéd és hergelték az embereket és hát ráadásul ráadásul ugye hamisan merthogy mindenhol az ment hogy pedofil buújtató pedofil segítő mármint hogy ezek mi vagyunk miközben egy olyan emberről beszélünk aki egyébként valóban egy bűncselek egy pedofil bűncselekményben volt bűnsegéd ugye ő az eljárást illetve nem is bocsánat nem az eljárást hanem a tanúkat próbálta tehát hogy neki pedofil cselekményhez az égegyat a világon soha semmilyen köze nem volt, legalábbis az eljárás nem szólt erről.

[00:43:37]Igen.

[00:43:37]És és most, hogy bent bent voltak a hirtbe a kommentbe a a Novák Zoltán és az etele is, hát szép nem is széttárták a kezüket, hanem ott sunnyogtak.

[00:43:49]Ezükbe sem jutott az, hogy hát igen, ők meg ezt nyomatták.

[00:43:52]Sose felejtem el már, amikor még az ATV-be volt a kőg Emilia, most is nyomatja valahol az ellenzéki vagy kormánypárti propagandát, de ott az ATV-be Igen.

[00:44:03]Meg kell tanulnunk az új kifejezéseket valóban.

[00:44:06]Igen, igen, igen.

[00:44:06]Hát valószínű, hogy jó a hogy mindig mondta, mindig mondta idegbetegen, hogy ez való ezt kitart, ez a KNre ügy április 12-éig.

[00:44:19]És tehát én azt gondolom, hogy hát elintézték, hogy kitartson.

[00:44:23]Igen.

[00:44:23]És a másik még azt szeretném mondani, hogy ne felejtsük már el, nézzék már meg a drága aranyos, kedves tiszás trollok, hallgatók, fiatal hölgyek, akik itt vannak, nézzenek utána, hogy Gönc Árpád egy gyermekyilkosnak, akit elő előtte megerőszakolt, egy pedofilnak, a saját gyermekeit is bántalmazta, kegyelmet adott, Görcárpát, terek vannak elnevezve.

[00:44:48]Ma voltam egy olyan területen, ahol egy egyetemi tér, Gönc Árpád térnek van elnevezve, és komolyan mondom, ez az egész úgy föltolódott az ember fejében, hogy hogy úristen, mit művelnek ezek az emberek.

[00:45:01]A a már 16 éve ellenfélbe kellett kormányozni.

[00:45:06]Ö, és még egy másikat, hogyha Szilvia említette itt a Balok Zoltán, illetve a református egyház keretein belül a Tars Zoltán nevét, ez is egy érdekes dolog, és egy harmadik megjegyzést szeretnék vagy dolgot említeni, hogy az nagyon csúnya dolog, hogy még mindig nem véletlenül kellett ezt napirendre hozni, mert a a Fidesz KDNP kormány miniszter elnökére és családjára akarja ráhúzni ezt az egész bizes lepedőt.

[00:45:40]És ha megszólalt a, hogy hívják a Sanda Tamás a Novák Katalinnak a sajt, vagy nem is tudom milyen kollé.

[00:45:53]Igen.

[00:45:53]És Balok Zoltán is most megnyilvánult, akkor ez nem lesz nekik elég, vagy meddig fogunk menni még, vagy meddig fogják ezt Tehát azt gondolom, hogy ez attól függ, hogy a miniszterelnökük meddig hergelik még őket, mert ugye ezt a szálat is éppen ő hozta be egészen sanda.

[00:46:12]Hát ma kimondom aljas csúsztatásokkal és utalgatásokkal már korábban, amikor a parlamentben erről beszélt.

[00:46:17]Úgyhogy sajnos ez azon azon áll, vagy buk, hogy Magyar Péter meddig akarja.

[00:46:23]És mivel láthatóan tényleg csak látszat kormányzásra telik az energiájukból, én azt hiszem, hogy addig is legyen gumicsont.

[00:46:31]Ezt elég sokáig fogják fenntartani.

[00:46:32]Viszont Ildikó lejárt az időnk.

[00:46:35]Köszönöm szépen, hogy beszél volna mondani.

[00:46:37]Nagyon kedves minden jó szívem.

[00:46:39]Köszönöm szépen.

[00:46:40]Viszont hallásra.

[00:46:42]Na és például mi is elmegyünk most néhány perc szünetre, illetve egészen pontosan a Hír TV-től most már végleg búcsúzom.

[00:46:47]A Hífmenen folytatjuk, pár perc múlva tartsanak ott is velünk.

[00:46:49]Szép hétvégét mindenkinek.

[00:46:54]Paláver, a Híf és a Hírtv interaktív műsor.

[00:46:58]Paláver, hangra fel.