Megjött a Tisza, szabad a pride - HírTV
- A műsorvezető szerint Magyar Péter gúnyolódott a tüntetőkön, ami bizonyítja, hogy nem tolerálja a véleményszabadságot.
- Ferenc szerint a TISZA-kormány lenéző stílusa kontraproduktív, és ellenük is ugyanolyan kemény harcot kell folytatni a médiában és egyetemeken, mint a Fidesz ellen.
„Az a helyzet, hogy fel kell nagyon keményen venni velük a harcot, ugyanazokat az eszközöket szinte 94-95%-ba használni kell." – Ferenc
- Több betelefonáló (Lipót, Tamás) szerint a tüntetés rámutatott Magyar Péter gyenge pontjára: nem tűri az ellenvéleményt, és kisebb bekiabálásokra is rendőröket hívott.
- A műsorvezető állítja, hogy Magyar Péter hamisan azt kommunikálta a Facebookon, hogy a tüntetők az uniós források ellen tiltakoztak.
- Az uniós forrásokkal kapcsolatban elhangzott, hogy a 6000 milliárd forint még nem érkezett meg, és Tamás szerint a pénzek kifizetése Ukrajna miatt bizonytalan, a hitelek pedig drágák lesznek.
- Ferenc szerint a forrásokból a lakosság nem részesül, azokat a „balliberális oligarchák" kapják, miközben a TISZA a korábbi Fidesz-kormány beruházásait sajátítja ki.
- A betelefonálók felháborodtak a Pride felvonuláson és a szivárványzászló középületen való elhelyezésén, Lipót pedig sértő kifejezésekkel illette a felvonulókat.
- Ferenc kiemelte, hogy a TISZA nem teljesítette a választási ígéreteit: a radikális áfacsökkentés elmaradt, a végrehajtások leállítása pedig csak az ingatlanokra vonatkozik.
- A műsorban aggodalmak hangzottak el a TISZA-szimpatizánsok trágár és gyűlölködő üzeneteivel, valamint a fiatalok közösségi médián keresztüli befolyásolásával kapcsolatban.
Részletes összefoglaló megjelenítése
A tüntetés, Magyar Péter reakciója és a TISZA-kormány stílusa
A műsorvezető, Róbert rögtön a nyitányban élesen bírálta a miniszterelnököt a tegnapi, irodája előtt zajlott tüntetéssel kapcsolatban. Álláspontja szerint Magyar Péter nem tolerálja a véleményszabadságot, amit azzal bizonyított, hogy kíséretével kiállt az erkélyre, és gúnyolódott a tüntetőkön. A műsorvezető emellett kiemelte, hogy a miniszterelnök üzent Orbán Viktornak, hogy állítsa le a „gyűlöletpropagandát", amit különösen arcátlan lépésként értékelt.
A betelefonálók véleményei a tüntetésről és a politikai stílusról
Ferenc egyetértett a műsorvezetővel, és felháborítónak nevezte Magyar Péter viselkedését, ahogyan „lenézően, lekezelően tapsikolt és vigyorgott" Radnai Márkkal és két másik fiatalemberrel az erkélyen. Úgy vélte, ez a fajta hozzáállás, valamint Nagy Ervin és Hegedűs miniszter korábbi táncolós jelenetei hosszú távon kontraproduktívak lesznek, és fél-egy év múlva, a TISZA-kormány megszorításai után különösen rosszul fognak mutatni. Ferenc hangsúlyozta, hogy a TISZA ellen ugyanolyan kemény harcot kell felvenni, mint amit a baloldal folytatott az elmúlt 16 évben a Fidesz ellen. Véleménye szerint be kell épülni az egyetemekre, a közösségi médiában kemény videókkal kell megszólítani a fiatalokat, és suttogó propagandát kell indítani, hogy „vérviki" legyen a TISZA-ra szavazni.
„Az a helyzet, hogy fel kell nagyon keményen venni velük a harcot, ugyanazokat az eszközöket szinte 94-95%-ba használni kell." – Ferenc *
Tamás nagyon pozitívan értékelte a tüntetést, szerinte több ezer ember volt jelen, nem csak az az ezer, amit Magyar Péter állított. Úgy látta, a miniszterelnököt inkább „az ideg rángatta ott fönt", mert rádöbbent, hogy mégsem minden úgy alakul, ahogy eltervezte.
Etelka csalódottságának adott hangot, mert a tüntetésen hiányolta az „áruló" és „takarodj" skandálásokat. Aggodalmát fejezte ki, hogy Magyar Péter a kommunikációjában meghamisítja a történteket, és azt fogja terjeszteni külföld felé, hogy a tömeg őt köszöntötte, és ő zászlólengetéssel üdvözölte őket. A műsorvezető erre rátett egy lapáttal, és elmondta: Magyar Péter a Facebookján azt írta, hogy az emberek az uniós források ellen tüntettek.
„Azt írta ki a Facebookra, hogy a tegnapi tüntetésen az emberek (...) az uniós források ellen tüntettek." – Róbert, a műsorvezető *
Lipót szerint a tüntetés rámutatott Magyar Péter gyenge pontjára: nem szereti, ha véleményt nyilvánítanak és tüntetnek ellene. Gúnyosan megjegyezte, hogy a miniszterelnöknek „nem volt gyerekszobája", és előbb-utóbb akár az erkélyről is leugorhat a közönség közé rendet csinálni. Utalt arra is, hogy Magyar Péter már 8-10 bekiabálóra is rendőröket küldött, és ebből a mentalitásból nagyobb tömeg esetén „jó rendőrattak" is kinézhet. Úgy vélte, Magyar Péter fél évet sem fog kibírni.
„Megtaláltuk a gyenge pontját a Magyar Péter úrnak. Nem szereti, hogyha véleményt nyilvánítunk és hogyha tüntetünk." – Lipót *
A Pride felvonulás és a kormányzati álláspont
A műsor második kiemelt témája a közelgő Pride felvonulás volt. A műsorvezető megállapította, hogy a TISZA-kormány részéről nem tapasztalható ellenállás a rendezvénnyel szemben, sőt egyre több olyan nyilatkozat jelenik meg, amely inkább támogatja azt, annak ellenére, hogy a gyülekezési törvényhez nem nyúltak hozzá, így a rendezvény elméletileg továbbra sem legális.
Betelefonálói vélemények a Pride-ról és a szimbólumokról
Edit felháborodásának adott hangot, mert a fővárosi önkormányzat épületére kitűzték a szivárványzászlót. Felvetette, hogy ha a kormány korlátozni kívánja a különböző ideológiák közterületi megjelenítését (például a választási plakátokat), akkor ezt a szivárványzászlóra is ki kellene terjeszteni. Szerinte létezik „családi zászló" is, ahol a szülők a gyermek kezét fogják, de Karácsony Gergely főpolgármester kezét hamarabb törné el, mintsem hogy ilyet kitegyen.
„Olyan miniszterünk, elnökünk van, aki nem szeretné összehozni, hogy mindenki mindenkivel jó viszonyban legyen, hanem mindenkivel szembeszáll." – Edit *
Lipót élesen fogalmazott: kijelentette, hogy a Pride szót meg sem akarja tanulni, mert van rá egy sokkal jobb magyar szó, amit nem kívánt kimondani. A felvonulókat „beteges hajlamúaknak" és „szerencsétlen beteg embereknek" nevezte. Felrótta a főpolgármesternek, hogy a hivatalos épületen az uniós és a szivárványzászló lobog, miközben sem magyar, sem budapesti zászló nincs. Úgy vélte, Karácsony Gergely nem magyar érzelmű, és „bizonyos fokú csökkent szellemi képességről" van szó az esetében.
„Nem tudom megtanulni azt a szót, hogy Pride. Van egy sokkal jobb magyar szó, de ezt most nem fogom kimondani." – Lipót *
Az uniós források kérdése: hazugságok és valóság
A harmadik fő téma az uniós források körül forgott. A műsorvezető leszögezte: Magyar Péter folyamatosan azt hangoztatja, hogy „hazahozott 6000 milliárd Ft-nyi uniós forrást", de a valóságban egy fillért sem hoztak még haza, csupán ígéreteket és feladatokat kaptak, amelyeket augusztus végéig kell teljesíteni ahhoz, hogy talán le lehessen hívni a pénzeket.
A betelefonálók elemzései a pénzekről
Ferenc szerint ezekből a pénzekből nem a lakosság fog részesülni, nem osztanak szét 6-800 ezer forintot fejenként, hanem a „kiéheztetett vörösbárók, balliberális oligarchák" fognak ugrásra készen állni. Kifejtette, hogy az előző kormány több beruházást saját forrásból kényszerült megelőlegezni, mert az EU nem fizette ki azokat. Most Magyar Péter azzal fog hencegni, hogy ezeket az eredményeket is ők érték el, miközben a projekteket még az Orbán-kormány készítette elő, hasonlóan ahhoz, ahogy Karácsony Gergely sajátította ki a Tarlós István által előkészített fejlesztéseket.
„Amikor arról beszélünk, hogy mennyi az államadósság, meg mi hiányzik a kasszából, akkor ne felejtsük el, hogy például azok a beruházások, amelyeket ki kellett fizetni, mert az Európai Unió nem adta ide az árát." – Ferenc *
Ferenc példaként említette a kőbányai Bajcsy kórház új egészségügyi épületét, amelyet az Orbán-kormány építtetett, valamint a vasút- és autópálya-fejlesztéseket (déli balatoni vasútvonal, északi vasútvonal villamosítása, Budapest-Belgrád vasútvonal, plusz 1000 km autópálya). Hozzátette, hogy Vitézy Dávid is folyamatosan hangoztatja, hogy „borzalmat vesz át", miközben jelentős infrastrukturális fejlesztések történtek az elmúlt években.
Tamás rendkívül borúlátóan ítélte meg a források sorsát. Szerinte a 6000 milliárd forint se nincs felszabadítva, se nem érkezett meg, és valószínűleg akkor sem fog megérkezni, ha a kormány teljesíti a feltételeket, mert Ursula von der Leyen számára jelenleg Ukrajna pénzelése az elsődleges. Álláspontja szerint Magyar Péter nem rendelkezik akkora tekintéllyel Brüsszelben, hogy bármit is el tudjon érni, és gyakorlatilag aláírt mindent, amit elé tettek. Kiemelte, hogy a hitel 40-45 éves futamideje alatt a kamatok miatt dupláját kell majd visszafizetni, és az összegből kizárólag nyugat-európai fegyvereket lehet vásárolni, amelyekre a gyártási kapacitások kimerülése miatt akár 10 évet is várni kell.
„Ursulának nem elsődleges dolga pillanatnyilag az, hogy ide nyomja a pénzt, hanem elsősorban Ukrajnába kell neki nyomnia a pénzt." – Tamás *
Edit és Gyulabá** is szkeptikusak voltak a pénzekkel kapcsolatban. Gyulabá emlékeztetett, hogy a TISZA rövidítése (Tisztelet és Szabadság Pártja) valójában TISZA, de a Fidesz-szimpatizánsoknak inkább TSZ-ként kellett volna hivatkozniuk rá, mert az jobban illik Magyar Péter habitusához és a régi Tsz-elnökök stílusához. A műsorvezető egyetértett, és hozzátette, hogy ő korábban mindig „Tsz-elnöknek" hívta a párt vezetőjét.
Magyar Péter személye és politikai múltja
A beszélgetések során több betelefonáló is érintette Magyar Péter személyét és hitelességét.
Gyulabá felidézte, hogy hetekkel ezelőtt egy betelefonáló részletesen elmesélte Magyar Péter tanulmányi életútját, és sajnálja, hogy azóta sem hallotta azt a történetet – ezzel burkoltan meghívta a korábbi hozzászólót. A műsorvezető megerősítette, hogy a TISZA egy megvásárolt, már bejegyzett párt, amelynek neve adott volt.
Edit felvetette, hogy Magyar Péter tulajdonképpen egy „ukrán kém", aki beépült a Fideszbe, ott VIP-helyeken ült, megtanulta, mivel lehet ellenállni a pártnak, majd „külföldön is milliókat keresett". A műsorvezető ezt cáfolta, mondván, Magyar Péter nem annyira előrelátó, hogy kémként tevékenykedjen – szerinte sokkal inkább egy „haszonleső", aki először a Fidesz oldalán, majd az ellenzék oldalán keres hasznot.
„Én azt gondolom, hogy ő egyszerűen, bocsánat, haszonleső, tehát hogy először ott leste a hasznot, most az ellenkező oldalon lesi a hasznot." – Róbert, a műsorvezető *
Ukrajna és a kisebbségi jogok
Többen is érintették Magyar Péter ukrajnai útját és az ott tett ígéreteket. Tamás szerint a kisebbségi jogokról aláírt papír semmit sem ér, mert az ukránok soha semmit nem tartanak be. Hozzátette, hogy a dokumentumban foglaltak egy részét 2026 végéig, egy másik, fontosabb részét 2027 végéig kell teljesíteni, de erre semmi garancia nincs. Elhangzott, hogy Magyar Péter büszkén hangoztatta, hogy „három hét alatt elintézte azt, amit Orbán Viktor évekig nem tudott", de ez az állítás a betelefonálók szerint nevetséges.
Lipót hozzátette, hogy amíg Orbán Viktor feltételekhez kötötte az ukránokkal való együttműködést (például a kisebbségi jogok visszaállítását), addig Magyar Péter ugyanezt fordítva tette meg: előbb teljesített és szavazott meg mindent, és utána kapott egy papírt, ami semmilyen biztosítékot nem nyújt.
Egy SMS-ben érkezett szarkasztikus megjegyzést is beolvasott a műsorvezető: „Peti úgy megoldotta a nyelvhasználat kérdését, hogy még az ukránoknak is magyarul kell majd beszélni."
A műsorban szóba került Zelenszkij és Magyar Péter találkozója is. Lipót emlékeztetett, hogy Magyar Péter korábban tagadta, hogy találkozott volna az ukrán elnökkel, miközben Zelenszkij nyilatkozata szerint mégis volt közöttük találkozó. A műsorvezető megerősítette, hogy ez egy korábbi, másfél évvel ezelőtti esetre vonatkozik, amikor Magyar Péter Ceper Rolanddal utazott ki – a jelenlegi egyeztetések kapcsán nem hangzott el ilyen ellentmondás.
Választási ígéretek be nem tartása és a végrehajtások ügye
Ferenc részletesen kitért a TISZA be nem tartott ígéreteire. Elmondta, hogy a párt radikális áfacsökkentést, 0%-os gyógyszeráfát és a végrehajtások leállítását ígérte. Ezzel szemben a 9%-os minimálbéres áfakulcs átvezetésére még törvényjavaslat sem született, a végrehajtások ügyében pedig egy módosító indítványból kiderült, hogy kizárólag az ingatlannal terhelt végrehajtásokat állítják le, egyéb eszközökön a végrehajtás folytatódik.
„Azt ígérte Magyar Péter, hogy leállítják a végrehajtásokat. (...) Kiderült, hogy kizárólag az ingatlannal terhelt végrehajtásokat állítják le." – Ferenc *
A mentelmi jog kérdése és az elszámoltatás
Etelka felvetette, hogy Magyar Pétert fel kellene jelenteni becsületsértésért, mivel több alkalommal „aljas, mocskos, senkiknek" nevezte a Fidesz-szavazókat. A műsorvezető rámutatott a probléma lényegére: amíg az Európai Parlament a telefonlopási ügyben nem adta ki a mentelmi jogát, most, hogy miniszterelnök lett, a magyar Országgyűlés döntene a mentelmi jog felfüggesztéséről, ahol 141 képviselője ül, így a döntés kimenetele borítékolható.
Róbert emlékeztetett arra is, hogy Magyar Péter korábban ígérte a mentelmi jog eltörlését, és azt is, hogy az Európai Uniós Ügyészséghez való csatlakozás esetén vállalja a felelősséget az ellene indított eljárásokban. A műsorvezető arra buzdított mindenkit, hogy szorítsák rá Magyar Pétert ezen ígéretek betartására.
Tamás megjegyezte, hogy az elmúlt 16 évben kiépült rendszerben bárkiről öt perc alatt bebizonyítható lenne, hogy bűnös, és most ez az időszak következik.
Gyűlöletkeltő SMS-ek és a politikai kultúra
A műsorban több alkalommal is szóba került az a jelenség, hogy a TISZA szimpatizánsai trágár és gyűlöletkeltő üzeneteket küldenek a műsor SMS-falára. A műsorvezető ezt a „szellemi színvonal" bizonyítékaként és Magyar Péter gyűlöletkeltő retorikájának egyenes következményeként értékelte. Beolvasott egy üzenetet, amelyet az „enyhébbek" közé sorolt:
„A Fideszistánál rohadtabb állatfaj nincs a világon. Szépek voltatok, csürhe. Te is elmehetsz, Robi Barom a mocsok hírtévéddel a ..." *
Ferenc elítélte az ilyen megnyilvánulásokat, kontraproduktívnak nevezte őket, bár elismerte, hogy a Fidesznek kemény harcot kell vívnia. Ő maga is a „hajrá magyar patrióták" jelszóval köszönt el.
Egy másik SMS-ben Géza, a kamionos fogalmazta meg aggodalmait: szerinte Magyarországot a „merjünk kicsik lenni, kirabló és eladósító politika" után az Orbán-kormány kezdte el felfelé kapaszkodtatni, de most a TISZA hatalomra kerülésével az ország még csóróbb lesz, elveszíti a szabadságát, és a „lejtő végén a megszűnés, felszámolás és eltörlés vár ránk".
A médiáról és a fiatalok befolyásolásáról
Etelka szerint a média, különösen a közösségi média és a fiatalok által fogyasztott platformok (TikTok, Index) agymosást végeznek, és ömlesztve zúdítják a „becselezett hazugságokat" a fiatalokra, akik túl keveset olvasnak, és nincs elég szókincsük, sem megfelelő ítélőképességük.
Ferenc ehhez kapcsolódóan kifejtette, hogy a korábban ellenzéki művészek és influenszerek (Rubint Réka, Beton.Hofi, Majka, Azahriah) most kormánypropagandistákká váltak, és be fognak zuhanni a nézettségük a következő négy évben. Említette Hajós András és Molnár Áron esetét is, akik „jóofizó vasárnap esti zsűritagok" voltak a TV2-nél az „Orbán-diktatúra" alatt, most mégis „teli pofával" kritizálják a csatornát. Szerinte a baloldali színészek mindegyike milliókat kapott az elmúlt 14-15 évben az NKA-tól.
Kecskeméti incidens
Gyulabá felvetette a Pesti Srácok által közölt információt, miszerint Kecskeméten repülővel hoztak egy csoportot, akiket „lengyel katonákként" azonosítottak. Két hölgy is betelefonált az ügyben, és arról számoltak be, hogy a magyar honvédség nem hagyhatta el a helyszínt, amíg a gép le nem szállt. A műsorvezető reményét fejezte ki, hogy az illetőket nem itt hagyták, hanem hazaszállították, de további megerősítést várt az információval kapcsolatban.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „a slepjével" – A szövegkörnyezetből nagy valószínűséggel a miniszterelnök kísérete, „sleppje" lehetett a helyes kifejezés, az ASR ezt torzította „slepjévé".
- „Fonderleékkel" – A betelefonáló egy külföldi politikusra vagy kapcsolati hálóra utalhat, akihez Magyar Péter kötődik. A pontos név nem rekonstruálható, de feltehetőleg az Európai Néppárt valamely tagjára (például Manfred Weberre) vagy más brüsszeli kapcsolatra gondolt.
- „azért arcbőr az van" – A műsorvezető valószínűleg arra utalt, hogy Magyar Péternek nagy az arca, azaz arcátlan. A kifejezés lehet egyén szleng vagy elszólás, a pontos jelentés az arcátlanságra/arcbőrre (pofátlanságra) utal.
- „kiszapált néven fut, hanem ESZP" – A betelefonáló arra utalt, hogy a TISZA párt neve lehetett volna más is (például Tisztelet és Szabadság Pártja = TISZA helyett ESZP). A „kiszapált" az ASR hibája lehet, talán „kibaszott" vagy „kis párt" értelemben, de a kontextus alapján a TISZA elnevezés kritikájáról van szó.
- „dopennek volt igaza" – A betelefonáló egy közéleti személyiségre hivatkozik, akinek a neve nem rekonstruálható egyértelműen. Lehet, hogy Kövér Lászlóra, vagy egy elemzőre utal, de a név nem azonosítható az átiratban.
- „még az ukránoknak is magyarul kell majd beszélni" – Ez egy szarkasztikus SMS-idézet, amely nem szó szerint értendő, hanem Magyar Péter ukrajnai eredményeit figurázza ki. Nem ASR-hiba, de a pontos kontextus nélkül szó szerint értelmezhetetlen.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:01]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:00:07]Paláver hangra fel.
[00:00:12]Szép jó napot kívánok mindenkinek.
[00:00:14]Köszöntöm önöket a Paláverben ezen a gyönyörű szombat délutánon, de remélem, hogy a jó idő ellenére is sokan velem tartanak majd.
[00:00:20]Lesz mit kibeszélni a mai adásban is.
[00:00:23]Hívhatnak minket a 0617992999-es telefonszámon, vagy írhatnak SMS-t a 06707953-as számra.
[00:00:33]És akkor ahogy ígértem a mai témáink, ugye tegnap volt egy tüntetés Magyar Péter irodája előtt, és hát az új miniszterelnök úgy tűnik, hogy nem annyira szereti a véleményszabadságot, merthogy tulajdonképpen a slepjével kiállt az erkére kicsit gúnyolódni a tüntetőkön.
[00:00:53]Aztán egyébként üzent Orbán Viktornak, hogy állítsa le a figyeljenek a gyűlöletpropagandát.
[00:01:01]Azért arcbőr az van.
[00:01:04]Na mindegy.
[00:01:04]Szóval úgy tűnik, hogy ezt így kell nagyjából megszoknunk.
[00:01:07]A második témánk az pedig az, hogy hát ez a gyönyörű június ad majd terepet a Pride felvonulásnak is.
[00:01:15]Hát nagyon úgy néz ki, hogy kormányzati ellenállás ezzel a rendezvénnyel kapcsolatban nem igen lesz.
[00:01:22]Ugye egyre több az olyan nyilatkozat elhangzó véleménye, amely tulajdonképpen inkább támogatja ezt a rendezvényt, annak ellenére, hogy hát egyelőre nem nyúltak hozzá a gyülekezési törvényhez a Tisza törvény alkotói, tehát elméletileg ez most sem lesz egy legális felvonulás.
[00:01:39]A harmadik témánk az pedig azt hiszem, hogy a hét mindennapját átszőtte, hiszen Magyar Péter nem hagy ki egyetlen alkalmat se, hogy elmondja, hogy hazahoztunk 6000 milliárd Ftnyi uniós forrást, és azért tegyük tisztában, hogy egy Fintot nem hoztak egyelőre haza.
[00:01:56]Ígéreteket kaptak, meg feladatokat, nem is keveset.
[00:01:59]Úgyhogy augusztus végéig kell ezeket ellátni, ezek elvégezni ezeket a feladatokat, és akkor talán majd le lehet hívni az uniós pénzeket.
[00:02:10]Lássuk meg, hogy mi lesz ennek a vége, de azt hiszem, hogy érdemes róla beszélni.
[00:02:13]És írjanak majd SMS-t is.
[00:02:13]Most mondjuk itt elrontottam valamit, és nem látom az SMS falat, de majd mindjárt helyre állítom.
[00:02:19]Addig viszont beszélgetünk Gyulabával.
[00:02:23]Szép jó napot, Gyulabá!
[00:02:23]Üdvözlöm!
[00:02:26]Üdvözlöm!
[00:02:26]Gyulabá vagyok Borsból.
[00:02:26]Á már már párszor összefutottunk így az ételen keresztül.
[00:02:33]Egyszer én javasoltam, hogy követtünk el egy nagy hibárt mi baloldaliak.
[00:02:38]Na most jó baloldalit mondok magamról nemrég múltam 20 éves, mondjuk négyszer 20 nap.
[00:02:48]Aztán de baloldali, jól értem?
[00:02:52]Nem, nem, mert baloldalit tetszett mondani.
[00:02:56]Azért gondoltam, hogy elszólás lesz ez, méghozzá nem is akármilyen elszólás.
[00:03:02]Borzasztó.
[00:03:04]Na már fejemre szórok egy kis ham.
[00:03:08]Igaz sapka van a fejem, de a idő.
[00:03:10]A a lényeget értjük Gyulabá, úgyhogy hamuszórásra nincsen szükség szerintem.
[00:03:14]Jó, jó, jó.
[00:03:14]Azt akartam mondani, hogy azzal kezdeném, hogy jó pár héttel ezelőtt volt egy betelepáló kolléga, aki nagyon jól tudta elmondani Magyar Péter tanulmányi életútját.
[00:03:30]Tanulmányi életútját.
[00:03:30]Ühüm.
[00:03:34]Hát ritkán hallottam, sőt mostanában nem is hallom.
[00:03:37]Jó lenne, ha megint betelefonálna.
[00:03:39]Na hát ez egy felhívás volt arra kifelé, hogy az a kolléga, hogyha hallja, akkor telefonáljon, de aztán mesélje el azt.
[00:03:47]Nagyon jó történet.
[00:03:50]Sok mindent megtudhatunk magyar Péterre kapcsolat.
[00:03:55]Ez az egyik.
[00:03:55]A másik meg emlékszük, valamikor nagyon régen mondtam, hogy elnéztük mi ezt a Tisza elnevezést, mert ez ugye tisztelet és szabadságpárt.
[00:04:07]Igen.
[00:04:07]Tulajdonképpen ez TSZP, úgy mint az magyar Szocialista Párt, ami MSZP.
[00:04:14]Ez kellett ez kellett volna el.
[00:04:14]De igen, de hát ugye az a helyzet, hogy ezzen azért nem tudunk nagyon változtatni, mert hát Magyar Péter még arra se volt képes, hogy csináljon magának egy pártot, ugye vett egyet, és akkor ez már bejegyzett pártként így volt elnevezve, hogy a tisztelet és szabadság az rövid ittve Tisza.
[00:04:33]Igen.
[00:04:33]Jó.
[00:04:33]Hát nem tisztelet és szabadságpárt ez PSP.
[00:04:38]Ezt kellett volna ezt kellett volna nyomatékosan hassogni mindenfelé.
[00:04:43]Úgyhogy elfelejtettük a gyönyörű szép Tiszanevet odaadtuk neki.
[00:04:45]Nem volt jó.
[00:04:49]Hát nem volt nagyon nem volt választásunk.
[00:04:50]Én egyébként nagyon sokáig, amikor Magyar Péter meg bejelentette a Tiszapártot, én mindig azt mondtam, igen, hogy ő a TSZ elnök, mert az kér egyébként, hogy őszinte legyek, a habitusa az elég hasonló, mint a régi tsz elnököké volt.
[00:05:05]Hát lehet, hogy nem hangzott volna ilyen jól a választáson valamit javított volna, nem kiszapált néven fut, hanem ESZP, mint az MSZP meg a nem tudom mé kicsoda.
[00:05:20]Ez az egyik volt.
[00:05:20]A másik pedig az, hogy ugye ugye hallotta, hogy Kecskeméten ott ott a repülővel hoztak valamilyen csoportot.
[00:05:28]És igen, hallottam valamit róla.
[00:05:32]Követték, követték a lengyel katonák.
[00:05:35]Igen, én remélem, hogy azok csak úgy megálltak ittni, vagy vizet inni, vagy nem tudom, lehet, hogy a két óra el kellett menniük.
[00:05:44]Ög ezt a pesti srácok írtam meg egy informátorra hivatkozva.
[00:05:48]A én nem arra van szó, hogy nem bízom a pesti srácoknál gondol dolgozó kollégákban, de azért még valami megerősítést várnék rá, hogy ez valóban így történt.
[00:06:01]Be Robert betelefonált két két hölgy is ezzel kapcsolatban és egész érdekeseket mondott, hogy a magyar ott lévő magyar honvédséget nem szabad volt kiénnyelni, hanem ott kellett megvárni, amíg a gép leszáll, meg nem tudom miért mit csinálnak.
[00:06:19]Én csak remélem, hogy nem itt hagyták és ide hozták és ezt ezt ezt a külföldi csapatot, hanem valami oknál fogva valószínűni, hogy hazaszállították.
[00:06:30]Én remélem legalábbis.
[00:06:32]De ha van valami információ, vagy hallja valaki ezt a sort, akkor tolj már be, hogy végül is mi lett ennek a kecskeméti repülő téren történt dolognak a sorsa.
[00:06:44]Erre igen, jó volna ez ügyben biztos tudni.
[00:06:50]Röviden.
[00:06:50]Nem baj, hogy ennyit.
[00:06:52]Nem, nem lehetett volna még mondani.
[00:06:54]Tulabá köszönöm, hogy hívott minket és megos köszönöm, hogy megosztotta ezt velünk.
[00:06:58]További egy rövid Igen, Róbert egy rövid a bevándorlás kapcsolatban.
[00:07:04]Most nagyon drasztikus leszek.
[00:07:04]Ide ide egyetlen nyugati bevándorlót sem lehet behozni, mert föl kell lármázni az országot.
[00:07:12]Nagyonnagyon a Fidesznek, a KDNP-nek.
[00:07:16]Hát ugye erre volt tegnap egy kezdeményezés.
[00:07:19]Láthatóan egy kicsit sem veszi komolyan a kormány.
[00:07:23]Nem baj, nem baj, meg kell mutatni magunkat.
[00:07:25]Így van.
[00:07:25]Gyulabá, nagyon szépen köszönöm, hogy hívott minket további kellemes hétvégén.
[00:07:29]Tiszteletem, viszontálás.
[00:07:33]És Zsuzsa van a vonalban még.
[00:07:35]Így van.
[00:07:36]Kezókolom Zuzsa.
[00:07:37]Nagyon szépen köszönöm, hogy hívott minket.
[00:07:38]Továbbé.
[00:07:41]Halló.
[00:07:41]Halló.
[00:07:43]És Zsuzsa van a vonalban még.
[00:07:43]Kez csókolom.
[00:07:47]Kez csókolom Zsuzsa.
[00:07:47]Halló, halló, helló, halló.
[00:07:52]Én hallom önt.
[00:07:53]Halló, kedves Zsuzsa.
[00:07:55]Halló, jó napot kívánok.
[00:07:57]Kez csókolom.
[00:07:57]Arra kérném, hogy halkítsa le a napot televíziót.
[00:08:04]Halló?
[00:08:04]Hall engem?
[00:08:05]Beszélhetek?
[00:08:07]Igen.
[00:08:09]Tetszik hallani a telefonban?
[00:08:14]Halló, halló, halló.
[00:08:15]Telefonban tetszik engem hallani?
[00:08:18]Üdvözlöm szeretet.
[00:08:21]Nem hallom önt a telefonban.
[00:08:22]Nem hall engem?
[00:08:24]Nem hall engem?
[00:08:26]Mi halljuk önt.
[00:08:26]Igen.
[00:08:26]Itt itt van élő adásban, de nem hallom önt.
[00:08:30]Na hát ezt megpróbáljuk akkor esetleg valahogy majd javítani ezt a dolgot, mert ennek a párbeszédnek így most sajnos nem sok értelme volt.
[00:08:36]Úgyhogy egy pillanatürelmet kérek, amíg kollégáim kapcsolnak egy újabb betelefonálót.
[00:08:43]Mondanám, hogy felolvasok egy-két SMS-t, de nem fogok.
[00:08:45]Ugyanis a helyzet a következő.
[00:08:46]Valamiért az SMS falunkat itt az elmúlt öt percben elejitték a szektatagok, és olyan elképesztő gyűlöletkeltő üzeneteket írnak, persze az üzenetek tartalmába minket vádolva gyűlöletkeltéssel.
[00:09:03]Tehát azért kognitív diszonancia az valóban komoly problémákat okoz, úgy látszik a tiszás fejekben, hogy nem nagyon bírja el a médiaszabály médiatörvény, hogy én ezekből bármit is beolvassak.
[00:09:19]De azért csak úgy mégis csak úgy úgy példaként jó egyet megpróbálom kifütyülgetni vagy valami.
[00:09:25]Nektek kell védvonal.
[00:09:28]A Fideszistánál rohadtabb állatfaj nincs a világon.
[00:09:31]Szépek voltatok, csürhe.
[00:09:34]Te is elmehetsz, Robi Barom a mocsok hírtévéddel a ba.
[00:09:36]Gajdic Bern lentulai szintű házi.
[00:09:40]Na hát ezek azok, akik az új emberséges és működő Magyarországot építik.
[00:09:47]Tetszik látni?
[00:09:49]Tehát, hogy így lesz majd emberséges és működő Magyarország.
[00:09:55]Hát külön gratulálok azoknak, akik nem ezt akarták a választáson elérni, és mégis ehhez asszisztáltak.
[00:10:02]No, van-e már valaki a vonal?
[00:10:02]Van bizony.
[00:10:04]Ferenc.
[00:10:06]Igen, itt vagyok.
[00:10:06]Feriö.
[00:10:08]Igen.
[00:10:08]Szia.
[00:10:08]Fiatal vagyok én is a fiatalabb ilyen 30-as korosztályt képviselő.
[00:10:14]Ú de jó neked ilan már egy kicsit öreged, de se baj.
[00:10:16]Jó, jó, persze nyilván.
[00:10:16]De a lényeg, amit én így látok hallom, hogy itt fölolvastál egy ilyen száralmasan primitív tiar szavazónak a SMS-ét.
[00:10:25]Bocsánat, ez még az enyhébb volt.
[00:10:25]Tehát ennél is ez volt az enyhém.
[00:10:28]Az a helyzet, hogy hogy fel kell vennük venni velük a harcot, de nagyon nem nyilván nem kell ennyire lemenni kutyába, tehát ilyeneket ezek mind ezek mindig kontraproduktívak egyébként az ilyen SMS-ek, amiket ezek írogatnak ide.
[00:10:43]Nem véletlenül nincsenek nagyon beolvasva, illetve hát ritkán szerintem te szoktad beolvasni.
[00:10:46]Megmondom őszintén, hogy nem is nagyon szeretik mindig a nézőink, hallgatóink, ha beolvasom, csak én én én meg szeretném megmutatni azért, hogy milyen szellemi színvonal kell ahhoz, hogy az ember ebben a gyűlöletkeltésben, amit Magyar Péter sugároz, ilyen szinten részt vegyen.
[00:11:03]Igen.
[00:11:03]Igen.
[00:11:03]Hát figyelni kell, nyilván folyamatosan fognak minket provokálni, hergelni ilyen dolgokkal, mint ahogy tegnap ugye oda kiállt a a két fiatal fiúkával meg a Radnai Márkkal a a teraszra vagy az erkére, és onnan ilyen lenézően, lekezelően tapsikolt, vigyorgott, undorító egyébként.
[00:11:22]Tényleg nem érezte ő ezt, hogy kontraproduktív, de hosszú távon az összes ilyen jelenet a tisztitáci táncolása Nagy Ervinkének, a hegedűs elvtárs, miniszterelvtársnak, ezek egy fél év múlva, egy év múlva tényleg nem fognak jól mutatni, amikor már túlltünk az első második tiszaros megszorításokon.
[00:11:41]Tehát ezek a táncolos videók akkor nagyon jól fognak jönni, nem?
[00:11:44]Én is azt gondolom, meg hogy mondjam, tehát hogy eddig még mindig hiába mondjuk azt, hogy az intézkedéseikben mi a veszély, amíg az emberek a saját bőrükön nem érzik ezt a hátrányt, addig még ez a erre szokták mondani kollégáim, nem nagyon szeretem ezt a hasonlatot, de hogy még tartanak a politikai mézesetek a teszával, de hogy valóban van még egy ilyen rózsaszínköd, amin keresztül nem nagyon látják fel az emberek, hogy mi itt a veszély, és minél előrébb jutunk, ez a rózsaszínköd, ez annál áttetszőbb lesz.
[00:12:13]Úgyhogy előbb-utóbb én is azt hiszem, hogy sokan fognak felébredni, kár, hogy késő.
[00:12:18]Igen.
[00:12:18]De az a helyzet, hogy ők ők körülbelül 1 millió szavazó, aki csak azért szavazott a Tiszára, mert elhitt minden hazugságot, minden ígéretet.
[00:12:25]Ugye itt hazudtak radikális álfacsökkentést, 0%-os gyógyszeráfát hazudtak bele az emberek arcába, ugye ami ami nem csak a nyugdíjasokat érint, mert gondolom te is meg mi is szoktunk fájdalomcsillapító gyógyszereket szedni.
[00:12:41]Tehát ezeket mi is válság és aki ezeknek a kamu hazugságoknak, tiszás hazugságoknak felült, az nagyon meg fog lepődni, mert még ezt a nyavajás 9%-os minimálbéres eszát se viszik át.
[00:12:52]Még a törvényjavaslat sincs tudtommal.
[00:12:54]Sőt, had mondjak egy érdekes részletet.
[00:12:56]Ugye azt ígérte Magyar Péter, hogy leállítják a végrehajtásokat.
[00:13:03]Ö tegnap hirtelen egy módosító indítvány bekerült a törvényjavaslat szövegébe.
[00:13:08]Kiderült, hogy kizárólag az ingatlannal terhelt végrehajtásokat állítják le.
[00:13:14]Csak úgy jelzem, hogy azoknak, akik esetleg emiatt szavaztak a Tiszapártra.
[00:13:18]Hát igen, a készáltverés show az folytatódni fog.
[00:13:21]Nyilván közben meg azért csinálják ezt az elszámoltatást vagy leszámolást, hogy ő ugye ezt lehet még hónapokig húzni, sőt akár még egy évig is az összes ilyen fideszes politikusok elleni fenyegetések, leszámolások.
[00:13:35]Ugye ez nyilván a fideszes szavazók elbizonytalanítása itt a cél.
[00:13:38]Ö tehát hogy hogy többé merji el a Fidesztre szavazni, de az az igazság, hogy el kell kezdeni ugyanazt szinte ugyanazt, amit ők csináltak az elmúlt nem hogy négy évben, hanem az elmúlt 16 évben be kell menni ő legyek.
[00:13:52]Én azt szoktam mondani a kollégáimnak, hogy nagyon örülök, hogy ellenzéki újságíró lehetek a következő időszakban, mert az előző gárda ezt az ellenzéki újságírást olyan mély szintre süllyesztette, hogyha elég azt mondani mindenre, hogy ez nem jó, és az már elég.
[00:14:04]Ezt szerintem fogom tudni négy évig csinálni.
[00:14:07]Viszont az a helyzet, hogy el kell mennünk egy reklámszetre, de szerintem nem beszéltünk még át mindent, úgyhogy mi lenne, ha folytatnánk a reklám után?
[00:14:15]Én nagyon örülnék neki rend visszahívunk akkor.
[00:14:16]És akkor várunk mindenkit vissza néhány perc múlva.
[00:14:21]Maradjanak velünk.
[00:14:22]Köön.
[00:14:23]Paláver, a hír fm és a hírtv interaktív.
[00:14:28]Paláver, hangra fel.
[00:14:34]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:14:41]Paláver hangra fel.
[00:14:46]Szép jó napot kívánok mindenkinek.
[00:14:48]Ismételtem.
[00:14:48]Köszönöm köszöntöm önöket újra a Paláverben.
[00:14:52]Tartottunk egy kis kereskedelmi szünetet, de folytatjuk tovább az adást.
[00:14:56]Témáink változatlanok.
[00:14:56]Orbánnak üzent és az ellenetüntetőkön gúnyolódott Magyar Péter.
[00:15:02]Aztán megjött a Tisza, szabad a Pride.
[00:15:02]A harmadik pedig, hogy az uniós pénzek még csak szavakban vannak itthon.
[00:15:06]No, Ferinek megígértem, hogy folytatjuk a beszélgetést, amit a reklám előtt abbahagytunk, de egy kis türelmét még kérném, mert egy-két SMS-tbe szeretnék olvasni, ha már sikerült helyreállítanom a az SMS falat.
[00:15:19]Például azt Gabi írja: "Pénteken kértem a szolgáltatómat, hogy a Szivárvány csatornára nem tartok igényt.
[00:15:28]Aki szeretne, vásárolja meg nekem.
[00:15:30]Erre a szolgáltatásra nincs pénzem a nyugdíjamból.
[00:15:32]Remélem sokan fogják kérni.
[00:15:36]Aztán igen jött Mártonhegyi Levelek újabb epizód Tamástól és Pannitól.
[00:15:43]Kedves Rót Magyar Péter és a kormány a pár nap alatt bontja le mindazt, amit Orbán Viktor hosszú kitartó céltudatos munkával felépített.
[00:15:51]Régi igazság.
[00:15:51]Jót tenni hosszú és fáradtságos dolog.
[00:15:56]Rosszat tenni könnyű és szórakoztató.
[00:16:00]Sajnos számunkra viszont nem lesz ez annyira szórakoztató, ahogy elnézem.
[00:16:05]És erre tökéletesen rímvel egy picit hosszabban, Géza a kamionos fejti ki, és sok mindenben egyetértek vele.
[00:16:14]Magyarország a merjünk kicsik lenni kirabló és eladósító politika leváltása után elkezdett felfelé kapaszkodni.
[00:16:19]Még csórók vagyunk, de szabadok.
[00:16:22]elérhettük volna a tehetős szabad státuszt is, de úgy néz ki, hogy az agyhalottaknak ez nem tetszik.
[00:16:29]Így leszünk még csóróbbak és elveszítjük a szabadságunkat.
[00:16:32]A lejtő végén a megszűnés, a felszámolás és az eltörlés vár ránk.
[00:16:37]Talán fel kellene lázadni ezellen az eltorzult, elferdült világ ellen, és egy minimális értelmet kellene belekeverni a társadalom számára a teljesen felesleges idióták fejébe.
[00:16:48]Írja Géza a kamionos.
[00:16:48]És ha már ez a kinek mit kell a fejébe plántálni kérdés itt felvetődött az SMS-ben, akkor még egyet hozzátennék.
[00:16:58]Erik Erika írja nekünk: "Ahhoz képest, hogy régóta figyelik a műsort a tiszások, nem som nem sok minden ragad rájuk a racionális gondolkodásból.
[00:17:10]Lehet, hogy van egy ilyen betegség, hogy racionalitás elleni immunitás."
[00:17:15]No, ennyit erről.
[00:17:15]És akkor visszatérünk Ferihez.
[00:17:20]Szervusz!
[00:17:20]Itt vagyok.
[00:17:20]Itt vagyok.
[00:17:21]Itt vagyok.
[00:17:21]Akkor folytassuk az uniós forrásokról.
[00:17:24]Az jutott eszembe erről a többer milliárdról, hogyha ezek majd egyáltalán fognak érkezni, tegyük föl, hogy el mi el fogják fogadni a migránskótát, vagy már most Brüsszelben ugye Urszulánál letérdelt psztiópata Petink és elfogadta.
[00:17:38]Tehát, hogy a ezeket a uniós forrásokat ugye nem fogják szétosztani 10 millió magyar állampolgár között, tehát nem fognak szétosztani 6-800000 Ft-ot a felnőtt állampolgárok között, hanem nyilvánvalóan az elmúlt 16 évben kiéheztetett, idézőjelben kiéheztetett vörösbárók, balliberális oligarchák fognak ugrásra készen állni.
[00:18:01]Van van még egy pikánsabb része ennek a történetnek.
[00:18:03]Ugye Magyar Péter büszkén veri a mellét, hogy hazahozta ezt a pénzt.
[00:18:09]És most pedig ez sem igaz.
[00:18:12]De egy egyrészt ez sem igaz.
[00:18:12]Másrészt az lesz a gyönyörű, hogy ugye addig, amíg ezek a pénzek be voltak fogyasztva, addig jó néhány beruházást állt az Orbán kormány a magyar állam kvótájára, tehát az állam kincstár terhére.
[00:18:29]És ugye amikor arról beszélünk, hogy mennyi az államadósság, meg mi hiányzik a kasszából, akkor ne felejtsük el, hogy például ezek például azok a beruházások, amelyeket ki kellett fizetni, mert az Európai Unió nem adta ide az árát.
[00:18:43]És most Magyar Péter azzal fogja majd döngetni a mellét, hogy ezeket is ők fedezték, miközben ez egyáltalán nem igaz, merthogy ezek azok az eredményeket, amelyeket még az Orbán kormány élt el az előző hét éves költségvetésben, az Európai Unióban, csak annak ellenére, hogy elérte, át lettünk verve és nem lett kifizetve.
[00:19:01]Na, gyönyörű azért ez a világ, nem?
[00:19:03]Tehát, hogy hogy a jön majd az, amikor a nem tudom mennyire emlékszel, amikor Karácsony Gergely átvette fővárost és minden egyes közterületet, amit átadott, azt úgy büszkén verte a mellét, hogy hú, ez is elkészült, ez is elkészült.
[00:19:18]Az egyetlen gond, hogy mindent Tarlós István készítette elő.
[00:19:21]Na most ezt az időszakot fogjuk majd élni.
[00:19:25]Természetesen.
[00:19:26]Igen.
[00:19:26]Egyébként csak annyit hozzátennék, hogy még az uniós források, hogy nem jöttek, azért ennek ellenére még itt Budapesten is, én itt lakom Kőbányán a Bajcsi kórházban egy gyönyörű nagy új egészségügyi különálló épületet a régi Kőbányai úti 50-es években épült egészségház helyett, tehát egy vadonatúj egészségházat építtetett a a kormány.
[00:19:44]Az Orbán kormányhet nem lehet.
[00:19:47]Biztos elnézted.
[00:19:48]Biztos elnézted, mert Magyar Péter megmondta, hogy Orbánék csak lerohasztották az egészségügyet.
[00:19:52]Persze.
[00:19:55]Jó.
[00:19:55]Mondjuk az a helyzet, hogy még aki értelmesebb, még a Vitézi Dávid is ugyanezt szajkózza sajnos, vagy mantrázza, hogy ő borzalmat vesz át.
[00:20:03]Az a borzalom az olyan, hogy fölépített, vagy újjáépítették az elmúlt 12-14 évben a déli balatconi déli vasúvonalat, úgyhogy Székes Budapest, Székesfehérvár Nagykanicsa.
[00:20:15]Az északit elkezdték villamosítani, azt hiszem Balatonfüredig már kész is van.
[00:20:19]Tehát így pünket meg persze közben megépült a Budapest, Belgrád, vasútonal satöbbi.
[00:20:23]Még neki sorolhatnám, hogy azért elég sok beruházás volt az elmúlt és ráadásul azért foglalkozhat ennyit Vitézi Dávid a vasúttal, mert az Orbán kormány annyi közutat épített, hogy köszönjük szépen, megvagyunk vele egy időre.
[00:20:37]Hát az biztos, hogy plusz 1000 km autópálya.
[00:20:40]Most nyilván ezeket majd mindegyiket a Strabak fogja építeni.
[00:20:43]A Strab is talán egyet, kettőt épített LD M30-as autópálya.
[00:20:47]Sixó mellett másfél két évig le volt zárva, mert a Strabag nem volt képes egy domboldalba jó minőségben megépíteni az autópályát, hogy ne csússzon meg.
[00:20:57]Nem ez volt az, ami egyébként átadtak, és egy hónap múlva újra kellett valamelyik hidat építeni, mert az viszont megcsúszott, vagy ott valami nem stimmelt.
[00:21:05]Nem, ez nem itt a teljesen emelkedő egy másfél két évig le volt zárva az M30-as autópálya Sixo mellett, és pedig ott ugye van a Hell Energy meg elég sok nagy iipari park van Sixónak is, meg ott a térségben, meg nyilván Kasa meg Miskolc között is van kamionos forgalom.
[00:21:19]A amit még el szerettem volna mondani, hogy az a helyzet, hogy fel kell nagyon keményen venni velük a harcot, ugyanazokat az eszközöket szinte 94-95%-ba használni kell.
[00:21:30]Aki jár piacra, most már az aktuális hatalom ellen lehet lázítani, ugyanúgy, ahogy az elmúlt 16 évben csinálták.
[00:21:37]Ugye egy suttogó propagandaszerűen gyakorlatilag az aktuális hatalom a Tiszar kormány ellen.
[00:21:44]Nyugodtan ugyanazt, amit leműveltek az elmúlt 16 évben a az Orbán kormány ellen.
[00:21:49]Az egyetemekre ugyanezt mondom, egyetemek, főiskolák, menjenek be a fidelitászosok.
[00:21:53]Én már mondtam, hogy 35-40 éves vagyok.
[00:21:55]Ez már nem én vagyok nyilván, aki a most 18-20 évesek, akik egyetemisták, jobboldaliak, nyugodtan kezdjék el a suttogó propagandát, amit az a baliberálisok műveltek az elmúlt 16 évben, mert föl kell építeni, fel kell hergelni ezeket a fiatalokat, hogy most már az aktuális hatalom a Tiszar kormány ellen kell állat ánotok.
[00:22:15]Így van.
[00:22:15]Tehát ez a következő négy évnek ez a fő alapja, hogy csak így lehet majd a fiatalokat vissza a nyilván kellenek majd fiatal művészek is, zenészek, énekesek, hogy legyenek olyanok, akik ugye meghülyítették a fiatalokat, nem csak Majka meg Azari, hanem Rubbi meg Betohofi, meg mit tudom ilyen szerencsétlen.
[00:22:37]Hát majd majd most ők lesznek a propagandisták, nem?
[00:22:39]Tehát hogy hát most ők a a kormánypropagandisták nyilván.
[00:22:43]Tehát most már ugyanazt őnekik egyébként mint baliberális influencer be fog zuhanni a nézettségük a következő négy évben várhatóan.
[00:22:50]Tehát a bevételeik is csökkenni fognak.
[00:22:52]Ezért kellett őket ugye átemelni az RTL propagandából három kormányszóvivő meg a szekta a TV-ből.
[00:22:59]Tehát, hogy a független a független objektív sajtóból meg a jól van ez így Ádám beült a heti hetest vezetni.
[00:23:04]Hitel Hajós Bandi is visszarepült, miután nem tudom 40-50 milliárdot vagy milliót keresett a TV2-nél a a csúnya gonosz Orbán diktatúra alatt, ugye, mint jóofizó vasárnap esti zsűritag.
[00:23:15]És most ugye telipofávalja a TV2-t, hogy ú mint a Majka is, hogy mind ketten átödik egymás 100 milliókat kerestek az elmúlt 14-16 évben a TV2-nél.
[00:23:26]Már csak az a szebb, amikor mondjuk az NKA listán ott van például mit tudom én, Molnár Áron vagy szóval, hogy ó mindenki ott van.
[00:23:35]Gyön nem nem is tudom, hogy van-e olyan baliberális színész, aki nem kapott volna az elmúlt 14-15 évben milliókat.
[00:23:42]Az a lényeg, hogy még csak annyit, hogy röviden zárnám, hogy ami amivel egyébként igaza volt a Kéri Laci bácsinak, amikor tavaly előadta még amikor megbukott a erdélyi milyen tiszargyűlés, vagy mi volt, amit ugye próbálták Tusványost leutánozni, azt volt 30-40 ember összesen a a sajtómunkásokkal együtt, és ott mondta el egyébként, még tiszta emlékszem, mondta az bele a kamerába, a mikrofonba, hogy vérci kivé kell tenni, hogy aki a Fideszre mer szavazni ezután a 15 év után is azonul.
[00:24:12]Na most ugyanezt kell megcsinálni a következő négy évben ez a feladat, hogy vérciki legyen a Tiszarra, hogy még azt is letagadják, hogy arra szavaz.
[00:24:22]Az a helyzet, hogy szerintem kezd alakulni a dolog, ahogy elkezdtek dolgozni, az az egyre sokak, egyre többek fog valamiféle talál.
[00:24:31]Tegnap tegnapi esti tüntetés az már egy jó indulás.
[00:24:34]Ilyen keményen kell ezzel ezzel lehet a fiatalokat megszólítani a közösségi médiába ilyen kemény videókkal is.
[00:24:42]Így van.
[00:24:42]Kellenek a Facebook részvideók is minden.
[00:24:45]Feri, nagyon szépen köszönöm, hogy hívtál.
[00:24:47]Hajrá magyar patrióták.
[00:24:48]Hajrá köszi.
[00:24:48]Szervusz.
[00:24:49]Köszön hajrá.
[00:24:49]Hajrá.
[00:24:52]És Editnek gyorsan megadom a szót.
[00:24:52]Kezit csok.
[00:24:55]Igen.
[00:24:55]Szeretettel üdvözlöm Róbert és az összes hallgatónkat.
[00:24:58]Kérem szépen, én először most hirtelen nem jut eszembe az a ukrán kém emberke, akivel nagyon barátanovic, ami ami kém miniszterelnökünk, mert tulajdonképpen ő beült kémkedni a Fideszbe, ott ült a VIPhelyeken, a legjobb helyeken, és akkor tulajdonképpen onnan nagyon megtanulta, hogy mivel tud ellentállni.
[00:25:21]Tehát szövetséget kötött úgy, hogy ott hallgatózott, ott mindent kint külföldön dolgozott, ahogy a Fonderleékkel egyességet kötött, minden.
[00:25:32]Így azért, ha belegondolunk, azért valami nagyon rossz háttere van az én az én lelkemnek így ezzel kapcsolatban.
[00:25:41]Úgyhogy úgyhogy nem tudom, hogy hogy kedves Edit, engedje meg, hogy legyek egy kicsit nem egy nem egyetértő, mert szerintem Magyar Péter ennyire nem előrelátó, hogy ő kémkedni ült volna be.
[00:25:52]Én azt gondolom, hogy ő egyszerűen bocsánat, haszon leső, tehát hogy először ott ott ott ott leste a hasznot, most az ellenkező oldalon lesi a hasznot.
[00:26:01]Igen, de hát külföldön is kapta a leste a hasznot, mert ott is milliókat keresett.
[00:26:06]Tehát tulajdonképpen tényleg haszonő, úgy ahogy mondja a Róbert.
[00:26:11]Na most ezt szeretném mondani, hogy a fővárosi önkormányzatra kirakták a szivárzány zászlót.
[00:26:18]Hát van itt családi zászló is, ahol a gyerek kezét fogják a szülők.
[00:26:22]Nincsen egy olyan zászló, hogy azt is kitegyék, vagy a másikat inkább levegyék.
[00:26:26]Téjen én azt hiszem, hogy Karácsony Gergely hamarabb törné el a saját kezét, mintogy egy ilyen családi zászlót kitegyen.
[00:26:34]Igen.
[00:26:34]Hát most ők nagyon ellenzik ezt a választási plakátokat majd, hogy nem lehet ezt, nem lehet azt, nem lehet.
[00:26:39]És azt nem szégyelik, hogy a a LMBTQ reklámozza.
[00:26:46]Nagyó ötlet.
[00:26:46]Nagyon jó ötlet.
[00:26:46]Kedves Edit, köszönöm szépen.
[00:26:49]Rendkívül jó ötletet adott, mert mert valóban, hogyha korlátozzák a különböző ideológiáknak a közterületi megjelenítését, akkor valóban ezt ki lehetne terjeszteni akár a szivárványzászlóra is.
[00:27:03]Igen.
[00:27:03]Igen.
[00:27:03]És a másik pedig az, hogy olyan miniszterünk, elnökünk van, aki nem szeretné összehozni, hogy mindenki mindenkivel jó viszonyban legyen, hanem mindenkivel szembeszáll.
[00:27:12]Tehát legyen az még az ő embere is, hogyha valamit nem tetszését nyilvánítanán talán tán amit nem mernek, akkor mindennek és mindenkivel ő szembeszáll és nincsen olyan, ami szóval leddegradál mindenkit, mintogyha ő volna nem tudom, nem hát Istennek nem is ezt a mai témát, mert ugye ő ő azt ígérte, hogy a csak a a Fidesz bűnözőkkel akar leszámolni, mindenki mással szemben, ő nagyon-nagyon nyitott és normális lesz.
[00:27:40]Ehhez képest mondjuk akikemelik a szavukat, átlagemberek vele szemben, azokon gúnyolódik az erkére kiállva, mint is igen művelt, amit én én televízióban láttam, mert én jóval 80-on fölül vagyok, tehát nem olyan.
[00:27:54]Ön szuverén hölgynek tartom magam, idős hölgynek, egy konzervatívnak, egy olyannak, aki szereti a hazáját, szereti az embereket, szereti a jó Istent, és bízik benne.
[00:28:06]És én nagyon-nagyon bízom és nagyon hozzá szoktam imádkozni, hogy segítsen rajtunk, és megóvjon mindenhoz.
[00:28:13]Ez elképesztően jól hangzik.
[00:28:16]Egy pici türelmét hadd kérjem, mert a televízióból elmegyünk egy reklámszünetre.
[00:28:21]Mi a rádióba folytatjuk a beszélgetést, mindenkit visszavárunk.
[00:28:26]Maradjanak velünk!
[00:28:28]Paláver, a Hí FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:28:31]Paláver, hangra fel.
[00:28:38]Paláver, a Híf és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:28:45]Paláver hangra fel.
[00:28:49]Ugyanis ebben a pillanatban visszacsatlakoztak az adásba a Hírtv nézői.
[00:28:52]Köszöntöm őket.
[00:28:52]Mi Tamással elkezdtünk beszélgetni itt a reklámszünetben.
[00:28:56]Át is adom neki újra a szót.
[00:28:59]Azt ott tartottam, hogy egy mezei képviselő volt, a többiekhez hasonlóan, se több, se kevesebb.
[00:29:04]Nem volt ő olyan nexusban, se az Ursulával, se a Weberrel, hogy különböző harcokat vívjon vele, vagy akár vissza is merjen szólni nekik.
[00:29:16]ők megtalálták azt az embert, aki alkalmas volt arra a természeténél fogva, hogy ezt az országot fillérekért eladjam, mert azért akárhogy is nézem, ez a 600000 milliárd, hát ez nem sokra, bár ők már beosztották, de hát ez a mai árakon van holnap, holap után ez három- négyszer annyiba fog kerülni.
[00:29:40]Tehát gyakorlatilag ez a tartalás nagyjából úgy oltott le, hogy amit ugye nagy tárgyalásnak nevezek, hogy figyelj Peti, nekem itt ne téd a pofádat, örüljél, hogy miniszterelnököt csináltunk belőled, aztán vagy aláírod ezeket a pontokat, vagy pedig megkapod azt, amit jár neked.
[00:30:01]Tehát így gyakorlatilag a migránsokat nem tudjuk megkerülni.
[00:30:03]már hiába a technikai akármi, mert ugye ez annyit jelent nagyjából, sőt pontosan, hogy az összes adminisztrációt nekünk kell csinálni, a határőzetet nekünk kell csinálni, és ezt mind saját költségen kell csinálni és egy 10000 fős migránstábort is részre kell hoznunk, és ezt ezt megint nekünk kell fizetni.
[00:30:28]Viszont, hogyha ennek az ellenértéke nem éri el a büntetés értékét, akkor azt viszont ki kell fizetnünk.
[00:30:34]Tehát ezt mindig elfelejtik mondani arról, hogy mondjuk a a migránstábor az ennyire nem egyszerű még, mert a most alaphelyzetben arról van szó, hogy ugye lehet választani, de a választás, a befogadás, a különböző ügyek Európából átvétele, vagy esetleg mi küldünk valahova szakembereket, meg anyagi segítséget ahhoz, hogy lefolytassák az eljárásokat.
[00:30:58]C bocsánat, csak annyit had tegyek hozzá, hogy ez addig áll fenn, amíg nem jön egy újabb migránsullám, mert abban a pillanatban már nem mi döntünk erről.
[00:31:06]Több több forrásból én úgy hallottam, hogy bármelyik lehetőséget is választjuk a migránstábort, akkor is meg kell csinálnunk, mert ez nem nem opció vagy választás kérdése, hanem ez kötelező sajnálatos módon, de ez ki fog ki fog derülni pontosan.
[00:31:22]De ez a tegnapi tüntetés ez nekem nagyon nagyon tetszett.
[00:31:27]Petikét meg inkább az ideg rángatta ott fönt, mert azért csak rájött, hogy azért nem úgy vannak a dolgok, ahogy ő ezt kitalálta, hogy itt eladjuk az országot, meg úgy osztjuk a pénzt, ahogy akarja.
[00:31:42]Nem érezte ő jól magát ezután.
[00:31:42]Hát volt több 10000 ember, amirő azt mondta, hogy 1000 ember.
[00:31:47]Na de hogyha megnézzük a a ez az a zseniális ötletét, hogy ugye most az ukránokkal úgy vitte be őket gyakorlatilag az unióba, hogy kiment, csináltak egy nagyon kamufződést, hogy most aztán az ukránok úgy megígértek mindent, hogy most aztán be is fogják tartani, meg lehet magyarul beszélni.
[00:32:10]Meg ő három hét alatt elintézte azt, amit Orbán Viktor évek nem tudott elintézni.
[00:32:18]Na most ezt mindenki tudja, akinek nem csak azért van a feje, hogy a sapkát rajta tartsa, hogy bocsánat, de ez ez a papírt, ezt vagy szét lehet épni, vagy papírlepőt lehet belőle hajtogatni és egyéb dolgokra használni, mert az ukránok az soha az életbe semmit nem fognak betartani és most ugye most majd nekiállunk a tárgyalásoknak, aminek lesz a vége, ami lesz.
[00:32:41]Hát nem tudom megmondani.
[00:32:45]Bocsánat.
[00:32:45]Ráadásul, ráadásul még azt is beismerték, hogy azok a kötelezettségvállalások, amelyeket Ukrajna most egy ilyen sajtpapíron megtett, azt az egyik részét 26 2026 végéig, a másik részét, ami fontosabb, az 2027 végéig kell.
[00:32:58]már nem emlékeztem Róbert, de ez se 26, se 27 se 30 se semmikor nem fogják betartani.
[00:33:05]Ismerjük a ilen ígéretet kaptunk körülbelül hármat vagy négyet az elmúlt ígéret van.
[00:33:10]Soha semmit az igatta egy világon nem tartottak be.
[00:33:15]Most se fognak betartani.
[00:33:18]Aznek, hogy a Zselenski minek jönne ide, azt fel se tudom fogni, mert nekünk nincs Zselenskijja nekünk tulajdonképpen semmi dolgunk.
[00:33:24]De hát ez ez megint ugye arról van szó, hogy ő három hét alatt, na most aztán ha így megoldottuk, mi aztán úgy megoldottuk.
[00:33:32]És mondom ez a ahogy ön is mondja, hogy ez a 6000 milliárd Ft, ez gyakorlatilag se nincs felszabadítva, se nem ért még ide.
[00:33:44]És nagyon valószínűleg, hogy még akkor se fog ideérni, hogyha azt a 27 pontot, amiből egyet se tud kivenni, mert mint mondtam a Ursulával, nincs olyan nexusban, meg nincs olyan tekintélye neki az unióba, hogy bármit tudjon befolyásolni.
[00:34:01]Legfeljebb bólogat egyet, hogy jó, hát ott akkor aláírom, még akkor se fogjuk megkapni, hogyha teljesíti majú.
[00:34:09]Ursulának nem elsődleges dolga pillanatnyilag az, hogy ide nyomja a pénzt, hanem elsősorban Ukrajnába kell neki nyomnie a pénzt.
[00:34:17]Hát egyébként az már most sikerült, illetve nem pontosan Ukrajnába, hiszen azzal, hogy fölsz ugye emiatt ő rábólintott arra az uniós döntésre, hogy az uniós forrásokból lehet kifizetni azoknak a tagállamoknak a amelyek egyébként fegyverrel ellátták Ukrajnát.
[00:34:41]Tehát mi kaptunk 6000 milliárdot.
[00:34:43]Az el is fog menni új sutty.
[00:34:46]Igen.
[00:34:46]Azok az országok, amelyek meg eddig a saját zsebükből pénzelték meg fegyverezték fel Ukrajnát, azok meg kaptak 15000 milliárdot.
[00:34:53]Ennyit tudok mondani, ugyanezt lejátszották a tuskék, megkapták ezt a szép pénzt, utána közöttek egy fegyver együttműk gyártási együttműködést az ukránokkal, és az első részletet azonnal átnyomták nekik.
[00:35:07]Igen.
[00:35:10]Ennyi.
[00:35:10]Tehát ezt ilyen ilyen egyszerűen meg lehet oldani.
[00:35:12]És a második rész is így fog menni.
[00:35:14]Amellett kiszámolták, hogy ez az 40-45 éves futamidő, hogy maga a kamat, ami most pillanat 331%, mert ezt láttam, az majdnem annyiba fog kerülni, mint maga a hitel.
[00:35:29]Tehát magyarul dupláját kell visszafizetni.
[00:35:31]Úgyhogy ez iszonyat nagy bott, de ráadásul csak nyugat-európai fegyvereket vehetünk, semmi másra nem lehet fölhasználni.
[00:35:38]Hát azok meg aztán sehol sincsenek.
[00:35:40]Ha ma megrendelem majd talán 10 év múlva ide is.
[00:35:45]Hát igen.
[00:35:45]A fegyver Igen.
[00:35:45]A fegyvergyárak kapacitása az eléggé kimerült a következő évekre.
[00:35:48]Úgy látom, hogy röviden úgy szomani, hogy tulajdonképpen tegnap ezzel a tüntetéssel meg egyáltalán ez a folytonas átvilágítással meg mond virágás mondtam, mondjon nekem valakit, akire öt perc alatt nem bizonyítom rá, hogy bűnös.
[00:36:08]Igen.
[00:36:08]Sajnos ez az időszak következik.
[00:36:11]Ez most ez az időszak következik, de azért szerintem tegnap azért észrevették, hogy azért nem lehet itt azért úgy ugrálni, ahogy ők éppen akarják.
[00:36:18]Csendben megjegyzem, ugye holnap is lesz egy én most ezzel kevertem a tegnapja nem is emlékeztem, de a holnapjaok Tamás melletti tüntetés a rövidás vagy most dopennek volt igaza, meg én is ezt mondom, hogy egy évig se húzzák.
[00:36:39]Legyen így.
[00:36:39]Tamás nagyon szépen köszönöm, hogy hívott minket.
[00:36:40]Viszont hallásra.
[00:36:43]Viszonthallásra.
[00:36:45]És Etelkával folytatjuk.
[00:36:45]Kez csókolom.
[00:36:49]Szeretettel köszöntök mindenkit.
[00:36:51]Egyetértek az előző beszélgetéssel minden szempontból.
[00:36:54]Én két dolgot szeretnék említeni.
[00:36:56]Látva a közvetítést a tüntetésről tegnap nekem nagyon hiányzott egy kórus két szóról, csak hogy áruló és takarodj.
[00:37:11]Ezt vártam.
[00:37:11]Vártam.
[00:37:12]A hazaáruló az szerintem elhangzott.
[00:37:16]A a takarodja azt nem tudom.
[00:37:16]Én nem voltam jelen.
[00:37:18]Megmondom őszintén.
[00:37:19]Nagyon szint megmondom megmondom a félőt, hogy még azt fogja állítani és úgy fogja közvetíteni külföldre és mindenfelé, hogy ez a tömeg őt köszöntötte és ő viszont üdvözölte őket zászlóengetésszel.
[00:37:36]Kedveselka, ennél sokkal meredekebbet mondok.
[00:37:39]Tudja mit csinált Magyar Péter?
[00:37:39]azt írta ki a Facebookra, hogy a tegnapi tüntetésen az emberek, és most figyeljen, az uniós források ellen tüntettek.
[00:37:52]Na igen.
[00:37:52]Na ő nem csodálkozom én semmi növővele kapcsolatban.
[00:37:55]És a másik, ami amen engem elszomorít, hogy tulajdonképpen a mi táborunkba, tehát a patrióta hazaszerető táborba hiányoznak az olyan gerinces karakán jogászok, akik például feljelentenék két és, fél millió Fidesz választónak becsületsértéséről, miután már több ízbe láttam, hogy tele szájjal ordítva mondta, hogy aljas, mocskos, senkik vagytok.
[00:38:34]Kedvesetek, hadd mondjak erre valamit, mert vannak itt gerinces kőkemény rogászok, például csak mondjuk ifja Brunici szoltánt, ha említem, de nem ez a baj, hanem ugye az a baj ezzel, hogy amiközben a telefonlopás ügyben a az Európai Parlament védte meg és nem adta ki a mentelmi jogát, most ugye az a helyzet, hogy ha Magyar Péterrellen szemben valaki büntetőheljárást akar indítani, akkor itt most már a Magyarországűlés dönt arról, hogy kiadja-e a mentelmi jogát, ahol ugye bent ül 141 embere.
[00:39:04]Tehát, hogy valószínűleg ez egy eléggé egyértelmű döntés lenne.
[00:39:07]Hozzáteszem inkább, és mindenkit erre bíztatok, hogy Magyar Péter ugye egyrészt azt mondta, hogy eltörli a mentelmi jogot, másrészt azt is ígérte, hogyha csatlakozunk az Európai Uniós ügyészséghez, akkor az összes ellene indított eljárással kapcsolatban ő vállalja a felelősséget.
[00:39:25]Hát hamarosan közeledünk ehhez az időponthoz.
[00:39:26]Szerintem biztassuk akkor arra, hogy mondjon le a mentünk.
[00:39:34]kinyitjaáem mindig hazudik a másik hogy ugye félő lenne hiányzik az a karakán bíró aki megfelelően megbüntetné például egy 100 milliós az én gondolatom az még csak egy porszemnyé de egy 100 milliós összegről a privát kasszájából jótékony célra és utána mint Ahogy annak idején a a focistákat kényszerítették térdelésre, bocsánatkérésre, én arra kényszeríteném, hogy térdelve kérjen bocsánatot a két és fél millió megsértett magyartól.
[00:40:15]Tartok tőle ilyet aki itt semmilyen semmilyen bíró nem hoz ilyen ítéletet.
[00:40:19]Nem csak az, aki hát ez az ez a félő.
[00:40:22]Azért mondom, hogy én ettől félek, hogy ennyire gerinces karkán bíró nem is született meg, aki ezt megtenné sajnos.
[00:40:33]Igen.
[00:40:34]Akik pedig megtették volna, azok már kiöregedtek, vagy meghaltak, mert azért büszke vagyok a nemzetünkre és büszke vagyok az elődeinkre.
[00:40:46]Az utódainkra nem igen, hiszem, hogy nagyon büszkék lehetünk majd egyszer.
[00:40:52]Azt nem lehet tudni.
[00:40:52]Mindenesetre nem úgy néz adunk nekik esélytre.
[00:40:57]Hát adunk nekik esélyt, de ők őket a média öit hát szükség van rá, de tulajdonképpen a média rontja el az állandó agymosásával az embereket és a főleg a fiatalokat, akiknek még nincs szerintem a közösségi médiára tetszik gondolni.
[00:41:21]Hát amit a nem azt mondom, hogy minden adón olyat közvetítenek, de amit a fiatalok hallgatnak, mert ugye a többsége az csak három adót, az indexet, a nem tudom Tiktakot és az ilyen maraságokat hallgatják, és ott pedig ömlesztve kapják, de ömlesztve a a becselezett hazugságokat, amit aztán azt hiszik, hogy az az ő gondolatuk.
[00:41:54]És ennek a ahhoz, hogy ők maguk is igazságos és normális ítélőlő képességük legyen, ahhoz túl keveset olvasnak.
[00:42:08]Igen.
[00:42:08]A mai fiatalok túl keveset olvasnak és se szókincsük nincs elég.
[00:42:13]Na, ezt nem akarok általánosítani, de a nagyobb százalék-nak, sajnos 60-70%-ának és és ezért hát na mindegy, nem akarok ilyen teljesen pesszimista lenni.
[00:42:32]Reméljük, hogy talán mégis időnként valami felsillan a jövőnkről.
[00:42:37]Reménykedjünk.
[00:42:38]És így van.
[00:42:38]A remény maradka.
[00:42:42]Nagyon köszönöm, hogy hívott minket.
[00:42:45]Kez csok.
[00:42:46]Én is köszönöm.
[00:42:46]Viszont hallásra.
[00:42:49]Lipótnak lesz még öt perce a reklám szünetig.
[00:42:51]Egy SMS muszáj beolvasnom.
[00:42:55]Ugye Magyar Péter elképesztő eredményeket ért el Ukrajnában is.
[00:42:59]Hosszasan sorolta, hogy mit ad vissza majd a kisebbségeknek.
[00:43:01]Erről beszéltünk itt az előbb, hogy semmiféle garancia nincsen rá.
[00:43:05]Odet viszont leegyszerűsítette a kérdést.
[00:43:08]Annyit írt nekünk.
[00:43:10]Peti úgy megoldotta a nyelvhasználat kérdését, hogy még az ukránoknak is magyarul kell majd beszélni.
[00:43:16]Na hát így Lipóté a szó.
[00:43:16]Szép jó napot, tiszteletem.
[00:43:22]Tiszteletem Róbert Bóp vagyok Kőbányáról.
[00:43:24]Hát akkor már gyorsan itt az ukrán kérdéshez akkor csak annyit, hogy ugye most a Zselenski azt mondta, hogy beszélt a Magyar Péterrel, Magyar Péter azt mondta, hogy nem beszélt a Zselenskivel.
[00:43:38]Megint ilyen 50% igazság van.
[00:43:38]És akkor nézzük a témákat.
[00:43:44]Itt van.
[00:43:44]Igen, hallom.
[00:43:44]Csak most azon gondolkodtam, hogy én nem emlékszem ezekre az nyilatkozatokra.
[00:43:48]Nem lehet, hogy egy picit összekerül arra, hogy az önök híradójáv Igen, csak az önök igen, csak a mi híradónk egy korábbi esetről beszél, amikor ugye Magyar Péter kiutazott Ceber Rolanddal.
[00:44:02]Igen, így van.
[00:44:02]Így van.
[00:44:03]Igen.
[00:44:03]És ugye akkor azt mondta, hogy nem találkozott Zelenskijel.
[00:44:04]Ehz képest Zelenszki viszont utána azt nyilatkozta, hogy egyszer találkoztő.
[00:44:10]Ja, jó.
[00:44:10]Azt hittem, hogy most ez a azt hittem, hogy mostani esetről, hogy itt a mostani egyeztetésben nem azt mondta a magyar Péter, hogy nem ismeri a a zs Na most, hogyha másfél éve találkozott vele, akkor akkor nagyon rövid az emlékező tehetsége.
[00:44:26]Hát nézze, az a helyzet, hogy ennél komolyabb dolgokat is elfelejtett rövidebb idő alatt.
[00:44:32]Hát na nézzük.
[00:44:34]Orbánnak üzent, ugye, és azt mondja, az ellene tüntetők.
[00:44:36]Hát igen, megtaláltuk a gyenge pontját a Magyar Péter úrnak.
[00:44:40]Nem szereti, hogyha véleményt nyilvánítunk és hogyha tüntetünk.
[00:44:48]Megtaláltuk a gyenge pontját.
[00:44:50]Mindenkinek van egy gyenge pontja.
[00:44:52]Előbb-utóbb az erkélyen képes és leugrik a közönség közé, hogy rendet csináljon.
[00:44:59]Hát így tovább.
[00:44:59]És akkor előbb-utóbb ki fog bújni a szög a zsákból.
[00:45:01]Azt már látjuk, hogy nem volt gyerekszobája.
[00:45:05]Hát amikor 810 bekiabálóra rendőröket küld, abból azért egy jó rendőratak is kinéz, nem?
[00:45:11]Hogyha nagyobb tökről van szó.
[00:45:15]Hogyha ez e hát én amit ugye csináltak a hatáziék, hidakat zártak le négy éve vagy hat éve már tüntetnek meg ami kell.
[00:45:26]Ő hat hónapot a Magyar Péter nem fog kibírni én szerintem.
[00:45:31]Aztongja megjött a Tisza.
[00:45:34]szabad a a hát én értem, de ez nem egy magyar szó.
[00:45:40]A én úgy mondom ezt, hogy a a beteges hajlamúaknak, ugye?
[00:45:43]Tehát a a dolog arról szól, hogy ugye így hívják a felvonulásukat.
[00:45:50]Hát én én én magyar vagyok.
[00:45:50]Én ezt nem fogom ezt a szót megtanulni, han van egy sokkal jobb magyar szó, de ezt most nem fogom kimondani.
[00:45:58]Most ne mondjuk ki szerintem se.
[00:45:59]Így van.
[00:45:59]Viszont ugye az önök híradóját nézve láttam a budapesti főpolgármester hivatalon kettő zászlót láttam.
[00:46:09]Az uniós zászlót és ezeknek a szerencsétlen beteg embereknek a zászlaját.
[00:46:17]A kérdésem az, hogy ez a főpolgármester úr, ez ez ez katasztrófa.
[00:46:23]Én nagyon őszintén megmondom, nincs magyar zászló, nincs Budapest zászló kint.
[00:46:28]Hát ez ez az ember ez egy ez nem hogy nem magyar szerint.
[00:46:33]Igen.
[00:46:33]Érdekes ez de innentől kezdve tudjuk, hogy az ő felfogásában minek a fővárosa Budapest, mert ezek szerint hát a főpolgármester úr, én nyíltan vállalom, hogy ott egy bizonyos fokú csökkent szellemi képességről van szó.
[00:46:47]Tehát ezt azért kimerem jelenteni, hogy ő teljes mértékben nem 100-as.
[00:46:49]Ebben biztos vagyok.
[00:46:51]Legalábbis legalábbis saját maga bevállalása szerint hiperpasszív jegyes képességek területén.
[00:46:58]Hát amiket meg így látni lehet róla, az most már ugye idáig már nem hangoztatja érdekes módon, hogy nem fogja befizetni a a azokat a pénzeket, amiket amin az Orbán Viktoréknak kellett befizetni.
[00:47:12]Most már azt mondja, hogy hát reméli, hogy a kormány majd valamit engednek, hogy egyezkednek.
[00:47:15]Már úgy kezd örgölözni, hogy már félig elkopott a nyelve.
[00:47:20]Na mindegy.
[00:47:20]A lényeg az, hogy uniós pénzek, még csak az uniós pénzek, kedves Róbert, azok maradnak is szavakban, és minden, amit a Magyar Péter mond, hogy úgy csinálja, azt akarja csinálni, amit az Orbán Viktor miniszterelnök akart, ez így igaz.
[00:47:37]Meg is csinálja.
[00:47:40]Csak egy probléma van.
[00:47:40]Amíg a miniszterelnökünk azt mondta, Orbán Viktor, hogyha az ukránok visszavezetik a tizen valahány éve megfosztott jogokat az ukránoknak, akkor szavazunk rájuk, akkor engedjük az unióval v csatlakozást.
[00:47:56]Vagy ameddig azt mondta, hogy ha lesz olaj, akkor bocsánat, Magyar Péter pedig ugyanezt fordítva megtette, hiszen teljesített mondani.
[00:48:04]Bocsánat kedves Lipot, azért vágtam a szavába, mert lejárt az időnk.
[00:48:09]Nagyon szépen köszönöm, hogy hívott minket és beszéljünk legközelebb is.
[00:48:14]Viszont hallás.
[00:48:14]Beszéljünk legközelebb is.
[00:48:14]Minden jót kívánok.
[00:48:17]Hát mindenki más pedig arra bíztatok, hogy néhány percnyi reklámszet után térjenek vissza hozzánk a hír FM-en.
[00:48:21]A televíziós adásunk mára véget ért.
[00:48:23]Szép napot mindenkinek.
[00:48:27]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:48:31]Paláver.
[00:48:31]Hangra fel.