Hír TV 47:24

Elhallgatott tények – Megdöbbentő fordulat a vesztegetési botrányban- HírTV

politikai lejáratásbotrányukrán háborúeurópai uniótisza pártközélet
Irányultság: KonzervatívKötődés: Fidesz-közeli
Elhallgatott tények – Megdöbbentő fordulat a vesztegetési botrányban- HírTV
tl;dr
  • Pócs János (Fidesz) bejelentette: újabb bizonyítékok kerültek elő a „Zsolti bácsi” ügyben, és a jövő héten feljelentést tesz az ügyészségen, Füsi Angela és Bangó Sándor nyilatkozataira hivatkozva.
  • A gyanú szerint Bangó Sándor pénzt kapott a hamis vádakért, ami megmagyarázza hirtelen megnövekedett életszínvonalát; Vajda Miklós szerint ezzel kellene elszámoltatni.
  • Vajda Miklós és G. D. V. Z. Ildikó egyetértettek abban, hogy az ügy egy koholt kampányfogás volt a jobboldal lejáratására, ami most a jelenlegi kormányra és holdudvarára nézve válik terhelővé.
  • Az EU-csúcson 90 milliárd eurós hitelcsomagról döntöttek Ukrajnának, melyből 60 milliárd eurót védelmi kiadásokra szánnak; a szankciókat első alkalommal egy évre hosszabbították meg.
  • A német–francia közös vadászgép projektet végleg elvetették, a németek 500 milliárd eurós „Spárta 2.0” programot indítanak saját vadászgép, Starlink-rendszer és újrafelhasználható rakéta fejlesztésére.
  • Vajda Miklós szerint a német–francia szembenállás a fegyveripari érdekek és a gazdasági feszültségek miatt az Európai Unió szétszakadásának veszélyét is magában hordozza.
  • Több betelefonáló élesen bírálta Magyar Pétert és a TISZA-kormányt: Csaba szerint Magyar 14 évet töltött a Fideszben, Sándor pedig a kormány gazdaságpolitikai kiszámíthatatlanságát kifogásolta.
Részletes összefoglaló megjelenítése

A „Zsolti bácsi” ügy újabb fejleményei – Pócs János feljelentése és a lefizetés gyanúja

Pócs János bejelentése

A műsorvezető, Palányi Nóra ismertette: Pócs János fideszes politikus sajtótájékoztatón erősítette meg, hogy újabb bizonyítékok kerültek elő a „Zsolti bácsi” ügyben. A képviselő szerint az ügy a rendszerváltás utáni egyik legsúlyosabb politikai botránnyá nőheti ki magát. Pócs János Füsi Angela nyilatkozatára és Bangó Sándor korábbi megszólalásaira hivatkozva jelentette be, hogy a dokumentumokat a jövő héten átadja az ügyészségnek, és újabb feljelentést tesz.

A műsorvezető kiemelte: Pócs János azt állítja, hogy Füsi Angela elmondása szerint Bangó Sándor rengeteg pénzt kapott a hamis vádak megfogalmazását követően, amelyből luxus körülmények között kezdett élni. Emellett a Click TV műsorában Bangó Sándor maga mondta el, hogy olyan papírokat írattak vele alá, amelyek értelmében ha kimondja a „Zsolti bácsi” vezetéknevét, akkor pénzt kap.

A sajtótájékoztatón Panyi Miklós fideszes országgyűlési képviselő is megszólalt, aki szerint a Zsolti bácsi ügy nem csupán egy politikus, hanem a teljes jobboldal lejáratására, besározására lett létrehozva. Pócs János a baloldali liberális médiát is kritizálta, amiért nem számol be az ügy fejleményeiről.

Vajda Miklós értékelése

Vajda Miklós, a műsor első stúdióvendége szerint ez az ügy előbb-utóbb a jelenlegi kormányzat és a mögötte álló erők „körmére ég”. Úgy véli, a választási kampányban egy koholt, „mondva csinált” ügy keletkezett a Zsolti bácsi ügyből, amellyel a kormány akkori ellenzékét (a Fideszt) akarták hitelteleníteni – ez azonban most visszafelé sülhet el.

„A választási kampányban egy ilyen koholt, mondva csinált ügy keletkezett ebből az úgynevezett Zsolti bácsis ügyből, amellyel azt akarták elérni, hogy hiteltelenítsék a kormány akkori kormányerőket.” – Vajda Miklós *

Vajda Miklós szerint Bangó Sándor korábbi életkörülményeihez képest magasabb szinten kezdett élni, ami a lefizetés gyanúját erősíti. Hozzátette: az igazságszolgáltatás jelenleg a kormány (akit ő „nemzetfelszámoló ügynökségnek” nevez) teljes befolyása alatt áll, ezért a hatóságok várhatóan nem fogják elszámoltatni Bangó Sándort. Az ellenzéknek korlátozottak a lehetőségei, de a nyilvánosságra hozott bizonyítékok tovább csökkenthetik a kormány hitelességét.

„Nagyon egyszerű ennek a bizonyítása, hogy ő mit vállalt föl és miért. Ugyanis nem kell mást tenni, mint elszámoltatni azzal, hogy mitől és miért és hogyan kezdett el egy magasabb, luxus körülmények között élni.” – Vajda Miklós *

G. D. V. Z. Ildikó megszólalása

A második stúdióvendég, G. D. V. Z. Ildikó elmondta, hogy megnézte Pócs János és Panyi Miklós közös sajtótájékoztatóját. Felhívta a figyelmet arra, hogy Füsi Angela – aki alapítványán keresztül támogatta a Szőlő utcai intézetben lévő fiatalembert – maga is észrevette, hogy Bangó Sándor pénzhez jutott, utazgatott, és életszínvonala megváltozott. Ildikó szerint ez azt bizonyítja, hogy az ügy nem a Fideszre, hanem a jelenlegi kormányra és annak holdudvarára (Magyar Péterre, a DK-ra) nézve terhelő.

„Ha Füsi Angéla már azt mondja, hogy igen, a Bangó Sándor kapott pénzt, volt pénze, elutazott és ő is észrevette, ő is látta, ő is tudta – ez már egy olyan irány, hogy semmiféleképpen nem éghet tovább rá a Fideszre.” – G. D. V. Z. Ildikó *

Ildikó emlékeztetett arra, hogy a DK a 2022-es választás előtt országos plakátokon hirdette a „Fidesz pedofília” üzenetet, amit most már sokall. A TISZA Pártnak – mint fogalmazott – le kellene mondania, és a kormánynak távoznia kell. Sajnálatát fejezte ki amiatt, hogy a Hír TV online felületein szerinte kevés a jobboldali, kormányszimpatizáns hozzászóló, mert a „tisztások trollkodnak”, így a jobboldaliak nem mennek fel a platformokra.

Betelefonálók a Zsolti bácsi ügyről

Zsolt – a KDNP tagjának ultimátuma

Zoltai Zsolt András, nyugállományú nemzetőr ezredes, a KDNP miskolci szervezetének tagja éles hangon bírálta a történteket. Kijelentette, hogy a pártelnököt (Semjén Zsoltot) akarták befeketíteni, és ha az ügynek nem lesz következménye, kilép a pártból.

„Ha ennek az ügynek nem lesz következménye, nem ütik a vasat... most ország-világ előtt kijelentem, hogy kilépek, és másfelé járok, mert ez már tűrhetetlen.” – Zoltai Zsolt András *

Zsolt hosszasan fejtegette a keresztény megbocsátással kapcsolatos nézeteit is, mondván, hogy „alapos a gyanú”, hogy bizonyos jézusi tanításokat (ellenségszeretet, a másik arc odatartása, hetvenszer hétszeri megbocsátás) később toldottak hozzá az Újszövetséghez, és ezért a keresztényeket túlzott elnézésre kényszerítik. Szerinte a kereszténység a legüldözöttebb vallás a világon, ami részben a hívek passzivitásának is köszönhető.

Sándor – a választási vereség okai

Egy Sándor nevű betelefonáló szerint a Szőlő utcai ügyben „hajas dolgok” történtek, és a Fidesz a saját „kanasztájával” buktatta meg magát a választáson. Szerinte Novák Katalin „verte be az első szöget a koporsóba”, Magyar Péter pedig a másodikat.

„Novák Katalin verte bele az első szöget a koporsóba, és akkor jött a Magyar Péter, ő a másodikat, és kész. És ezzel vége lett mindennek.” – Sándor betelefonáló *

Csaba – miért nem léptek időben?

Egy Csaba nevű hívó szerint a Zsolti bácsi ügy jelentéktelen, és már a választás előtt el kellett volna lehetetleníteni Bangó Sándor vallomását. Állítása szerint egy közepes képességű nyomozó 10 perc alatt sarokba szorította volna a fiatalembert egy szakszerű kihallgatáson, minden kényszer nélkül. Nem érti, a Fidesz miért nem tette ezt meg időben.

Juli – a TISZA-kormány kritikája és nosztalgia az Orbán-korszak iránt

Egy Juli nevű betelefonáló szerint a Szőlő utcai ügyet „meg fogják oldani, aki megcsinálta ezt a cirkuszt, azok majd vagy eltüntetik, vagy bármi lesz”. Szerinte Magyarország az Orbán-kormány alatt „egy kis Svájc” lehetett volna, de ezt senki nem veszi észre. Magyar Péterről elítélően nyilatkozott, felidézve egy korábbi kijelentését („bedoblak az otthonba, meg anyád börtönbe jut”). Juli úgy véli, a TISZA-kormány terrorizálja az országot, és a miniszterelnök nem mer kiállni sajtótájékoztatót tartani. Az új kormány három női tagjáról („szépek, dekoratívak”) azt mondta, nem nyilatkozhatnak szabadon. A beszélgetés végén Juli személyes emlékeket is megosztott a szovjet katonák magyarországi jelenlétéről, a 80-as évekből.

István – a kormány távozását követeli

Egy István nevű hívó kifogásolta, hogy „az igazságügyi miniszter, Görög Márta” olyan jogi helyzetekhez adja a nevét, amelyek szerinte a közméltóságok lejáratását szolgálják (utalva akár Kollár Tamásra is). Úgy véli, ha a Szőlő utcai botrányról kiderül, hogy koncepciós ügy volt, a jelenlegi kormánynak azonnal távoznia kell – és ezt üzeni Magyar Péternek is, hogy „addig emelt fővel távozhat, addig tegye meg”.

Az EU-csúcs döntései és a német–francia ellentét

A 90 milliárd eurós ukrajnai hitelcsomag

A műsorvezető beszámolt arról, hogy a június 18–19-i EU-csúcson az állam- és kormányfők megállapodásra jutottak, és a zárónyilatkozat megerősítette: a 2026–2027-es időszakra szánt összesen 90 milliárd eurós hitelcsomag első részletét azonnal, június végéig folyósítani kell Ukrajnának. Ebből 60 milliárd eurót kifejezetten védelmi beruházásokra, lőszer- és drónbeszerzésekre különítenek el. Az EU emellett – története során először – az Oroszország elleni gazdasági szankciókat nem fél évre, hanem egy évre hosszabbította meg.

Vajda Miklós a fegyveripari érdekekről

Vajda Miklós szerint az EU nyugati tagországainak kormányai a saját létükért küzdenek, és egyetlen kiutat látnak: a fegyveripar, a fegyverlobbi erősítését. A fegyvereket azonban el is kell adni valahova – ezért áll érdekükben az ukrajnai háború elhúzódása, mert az piacot jelent a legyártott hadiipari termékeknek. Rámutatott egy önmagába záródó pénzügyi körre: Ukrajna megkapja a hitelt, majd rögtön visszairányítja a pénzt a vezető EU-tagállamok fegyvergyártóinak. Szerinte ez létkérdés Németország és Franciaország számára, részben az ukrán élelmiszerimport és a Mercosur-megállapodás okozta társadalmi feszültségek miatt is. Hozzátette: ez a fajta fegyveripari fellendülés azonban csak ideig-óráig tarthat, „amíg Putyin engedi”.

A német–francia közös vadászgép projekt kudarca és a német „Spárta 2.0”

A műsorvezető ismertette: a 2017-ben útjára indított közös német–francia vadászgép-fejlesztési programot a mostani EU-csúcson végleg elvetették. Franciaország bejelentette, hogy önálló, kizárólag francia vadászgépet fejleszt. A németek szintén a saját projektjük felé fordultak, amelynek neve „Spárta 2.0”, összköltségvetése 500 milliárd euró, ebből 200 milliárd eurót fordítanak a német vadászgép fejlesztésére – és ezt a gépet szeretnék eladni az EU többi tagállamának is. A két ország ezt követően külön-külön próbálta meggyőzni Lengyelországot, hogy a saját gépüket vásárolja meg.

A németek emellett két további nagyratörő tervet is bejelentettek: a NATO keleti szárnyára saját német Starlink-rendszert akarnak fejleszteni, illetve egy saját német SpaceX-et, azaz újrafelhasználható űrrakéta-rendszert.

Uniós költségvetési vita és tagállami csoportosulások

Az EU-csúcson a költségvetés módosításáról is éles vita folyt. A műsorvezető három táborra osztotta a tagállamokat:

  • Hollandia, Ausztria, Finnország – szerintük nem kell módosítani a költségvetést, a jelenlegi forrásokat is a hadiiparra kell átcsoportosítani.
  • Déli államok (Franciaország, Olaszország, és hozzájuk sorolta Magyarországot is) – a mezőgazdaság megerősítését szorgalmazták.
  • A németek és a franciák között pedig stratégiai törésvonal keletkezett, ami Vajda Miklós szerint visszavezet a második világháború utáni európai integráció alapjainak (a szén- és acélközösség) felbomlásához. Szerinte 2000 óta az EU folyamatosan „züllik”, és a mostani német–francia szembenállás akár az Unió több darabra szakadásához is vezethet.

Csaba: az EU feloszlatásának szükségessége

Egy Csaba nevű betelefonáló radikális véleményt fogalmazott meg az EU-val kapcsolatban. Szerinte az Európai Unió a saját alapszabályait sem tartja be, ezért jogilag nem is létező szervezetnek tekinthető. Felháborítónak tartja, hogy Magyarország nehezen jut hozzá a neki járó uniós forrásokhoz, miközben Ukrajna egyedi, szinte vissza nem térítendő hitelt kap, hiszen a törlesztést az EU egy jövőbeli, bizonytalan orosz jóvátételhez kötötte.

Csaba határozott véleménye szerint a megoldás az lenne, ha 10–12–18 tagállam egyszerre kilépne az EU-ból, és másnap kétoldalú szerződésekkel visszaállítanák ugyanazokat a gazdasági kapcsolatokat, amelyek az EU alapját képezik – de a brüsszeli bürokrácia és a szabályszegések nélkül. Az EU-t egy olyan futballszövetséghez hasonlította, amely szabályai helyett már féltéglákat hajigál, és mégis futballnak nevezi a játékot.

Történelmi párhuzamként felvetette, hogy a francia–német széthúzás akár az Antant és a központi hatalmak egykori szembenállásának új kiadását is eredményezheti, különösen a 2027 tavaszi francia elnökválasztás tükrében. A „központi hatalmak” mai megfelelőjének az Európai Néppártot nevezte (Németország, Ausztria, Magyarország, illetve Románia), míg az olaszok szerinte a győztesekhez – jelenleg a franciákhoz – fognak csatlakozni.

Csaba a választások tisztaságával kapcsolatban is kételyeit fejezte ki, utalva Emmanuel Macron 2017-es „elővarázsolására” és Magyar Péter hasonlóan hirtelen politikai felemelkedésére.

A TISZA-kormány és Magyar Péter kritikája

Csaba: Magyar Péter 14 évig a Fideszben volt

Csaba élesen bírálta azt a közbeszédet, amely a Fidesz 16 éves „lopásáról” beszél, de elfelejti, hogy Magyar Péter 14 évig volt a párt tagja, és ebben az időszakban különböző állami pozíciókat töltött be.

„Magyar Péter 14 évig a Fideszben volt. Na most ha azt mondják, hogy a Fidesz 16 évig lopott, akkor Magyar Péter is 14 évig lopott. És erről miért nem beszélünk?” – Csaba betelefonáló *

Sándor: bizonytalanság a gazdaságpolitikában

Sándor betelefonáló aggodalmát fejezte ki a TISZA-kormány gazdasági lépései miatt. Kifogásolta, hogy a kormány ki akarja vezetni az üzemanyagár-stopot – szerinte ezt elhamarkodottan teszik, miközben a nemzetközi háttér (pl. az iráni békemegállapodás alá nem írása) bizonytalanságot okoz az energiapiacon. A kisvállalkozásoknak nyújtott kedvezményes kölcsönök tervezett megszüntetését is szóvá tette.

Sándor úgy fogalmazott: abban bízik, hogy Magyar Péternek sikerül elhoznia az EU-s pénzeket, de nincs nagy bizalma a kormányfővel szemben, mert szerinte a kormány „nem olyan emberekkel van föltöltve, akik azt nézik, hogy a magyaroknak lesz jó, hanem azt nézik, hogy őnekik legyen jó”.

László vegyes felvetései

Egy László nevű hívó több rövidebb megjegyzést tett:
- Látta, ahogy Radnai Márk és Magyar Péter kezében magyar zászlóval vicces jelenet került a Komárom-Esztergom vármegyei portálra.
- Felidézte, hogy 37 éve temették újra Nagy Imrét, Orbán Viktor beszédjével.
- Látta, hogy Pócs János reflektorfénnyel videózott a parlamentben, ami megzavarta a képviselőtársakat, és Magyar Péter is viccelődött ezen, mondván, hogy legalább kapcsolja ki a reflektort a telefonján.
- Tévesnek tartja a védett üzemanyagár kivezetését a benzinkutaknál.

Az iráni békemegállapodás és JD Vance távolmaradása

A műsor harmadik kiemelt témája volt, hogy nem került aláírásra az iráni békemegállapodás, mivel JD Vance amerikai alelnök kihagyta a svájci tárgyalásokat. A téma érdemi kibontására azonban nem került sor, csupán G. D. V. Z. Ildikó utalt rá érintőlegesen, amikor az üzemanyagárak kapcsán megjegyezte: ha a megállapodást nem írták alá (csak elektronikusan került sor valamilyen aláírásra, de az alelnök személyesen nem utazott el Svájcba), akkor elhamarkodott a magyar kormány döntése a védett üzemanyagár kivezetéséről, mert az energiapiacon hatalmas árkülönbözetek alakulhatnak ki, és a magyarok ismét „megszívhatják”.

Egyéb felvetések

Ildikó szociális tanácsa

G. D. V. Z. Ildikó egy korábbi betelefonálóra, egy idős hölgyre („Julika nénire”) reagálva közölte: aki beteg házastársát ápolja és nem kap segítséget, az a NEAK-nál érdeklődhet, mert egyedi elbírálás alapján kaphat támogatást. Hozzátette: Budapesten vannak háziorvosok, akik biztosan segítenek.

Egészségügy és privatizáció

Ildikó megjegyezte: hallotta egy fideszes frakciótagtól, hogy az egészségügy privatizációját szorgalmazzák – erre Hegedűs Zsolt egészségügyi miniszter reagált („válaszolt”), de ennek részleteit nem fejtette ki.

Rozina csatlakozna Zsolt kezdeményezéséhez

Egy Rozina nevű betelefonáló reagált Zsolt KDNP-s tag korábbi felszólalására. Ha Zsolt valamilyen új keresztény formációt hozna létre a KDNP-ből való kilépése után, Rozina lenne az első, aki csatlakozna. Szerinte a keresztények teljesen védtelenek, a Facebook tele van felszínes vallásos hirdetésekkel, és hiányzik egy olyan egyházi vezető, mint Mindszenty József volt, aki a bajban kiállt a hívekért. Úgy érzi, a katolikusok „abszolút kipucoltan és abszolút védtelenül” állnak.

⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • G. D. V. Z. Ildikó teljes neve: Az átiratban „GD VZ Ildikóval folytatjuk” és később „Ildikó” szerepel. A monogram és a név pontos feloldása az átirat minősége miatt nem lehetséges.
  • Füsi Angela / Füsi Angéla: Többször szerepel ezen a néven, de a közéleti szereplők referencialistájában nem található, és a pontos írásmód sem egyértelmű. Valószínűleg egy ismert közéleti személy, de a név pontos alakja nem rekonstruálható biztonsággal.
  • Görög Márta: A betelefonáló „Görög Márta” néven hivatkozik az igazságügyi miniszterre. A TISZA-kormány igazságügyi minisztere Melléthei-Barna Márton; a „Görög Márta” név nem hasonlít erre, és a referencialistában sem szerepel. Lehetséges, hogy a betelefonáló egy másik személyt értett a megnevezés alatt, vagy a név erősen torzult.
  • Collyok Tamással: A betelefonáló „Collyok Tamással” vagy hasonló nevet említett, ami nagy valószínűséggel egy közéleti szereplő nevének torzult alakja. A pontos név nem azonosítható.
  • Radnaimá, rodinmák: László betelefonáló említette a „Radnaimá” portált, illetve „Rodnimák” kezében lévő magyar zászlót. Valószínűleg a Radnai Márk név és valamilyen portál nevének torzulása, de pontosan nem rekonstruálható.
Teljes átirat megjelenítése

[00:00:00]A HFM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.

[00:00:05]Paláver hangra fel.

[00:00:10]Köszöntök mindenkit.

[00:00:10]Kezdődik a Paláver.

[00:00:12]Én pedig Palányióra vagyok.

[00:00:12]Arra kérem, hogy hívjanak minket a 0617992999-es telefonszámon.

[00:00:18]Üzenetet pedig a 067953-as számra tudnak nekünk írni.

[00:00:22]Nézzük a mai kiemelt fontos témáinkat.

[00:00:24]A PS János újabb bizonyítékokra hivatkozva tesz ismét feljelentést a Zsolti bácsi ügyben.

[00:00:30]Rendkívül fontos téma.

[00:00:30]Aztán EU csúcst döntöttek a 90 milliárd eurós csomag folyósításáról Ukrajnának.

[00:00:35]Végül pedig nem kerül aláírásra az iráni békemegállapodás.

[00:00:40]Kihagyta a svájci tárgyalásokat G.

[00:00:42]Divens amerikai alelnök.

[00:00:45]Újabb bizonyítékok kerültek elő a Zsolti bácsi ügyben erősítette meg Pócs János sajtótájékoztatóján, aki szerint az ügy a rendszerváltás utáni egyik legsúlyosabb politikai botrányán nőtte ki magát.

[00:00:55]A kormánypárti politikus Füsi Angela nyilatkozatára hivatkozva és Bangó Sándor korábbi megszólalásaira hivatkozva bejelentette, a dokumentumokat jövő héten adja át az ügyészségnek, és újabb feljelentést fog tenni.

[00:01:10]Ugye Magyar Péter azt bizonyítja, Pócsi János azt mondta, hogy Magyar Péter azt bizonyítja, hogy hazudik reggel, délben és este.

[00:01:15]A bizonyítékok pedig mindenki számára láthatóak, illetve hallhatóak lesznek majd.

[00:01:21]Amúgy Pocs János füsi Angéla nyilatkozatára hivatkozva és Bangó Sándor szóval füsi Angéla nyilatkozatára hivatkozva tette meg ezt a feljelentést teszi meg és Bangó Sándor rengeteg pénzt kapott a hamisvádak megfogalmazását követően ugye ezt állította füsi Angéla amelyből luxus körülmények között kezdett élni Pocs János azt is kiemelte hogy a Klick TV műsorában Bangó Sándor elmondta hogy olyan papírokat írattak vele alá hogyha kimondja Zsolti bácsi vezeték nevét, akkor pénzt kap.

[00:01:53]Ezt követően pedig Pocs János a baloldali liberális médiát is kritizálta, amiért nem számol be a Zsolti bácsi ügyfejleményeiről megszólalt Pyi Miklós is, aki hozzátette, hogy az RTL Klubár napja nem számol be ezekről a történtekről.

[00:02:05]Itt is számítunk az önök véleményére.

[00:02:08]Térjünk át az EU csúcsra.

[00:02:11]Zelenszki újabb segéd követelt és egyhangúsággal 90 milliárd eurós azonnali folyosításáról döntöttek.

[00:02:20]Hosszadalmas egyeztetések után az európai tanács tagjai megállapodásra jutottak a június 18.

[00:02:25]és 19-i csúcstalálkozó legfontosabb kérdéseivel.

[00:02:30]Rengeteg hatalmas témait majd ki fogjuk bontani, hogy mik történtek még ezen kívül.

[00:02:34]Ugye az állam és kormányfök által jóváhagyott zárónnyilatkozat határozott üzenetet küldött Ukrajna hosszútávú pénzügyeivel kapcsolatban.

[00:02:40]Mi is történt pontosan?

[00:02:43]az Európai Tanács záró dokumentumában megerősítette a 2026-os és 2027-es időszakra szánt összesen 90 milliárd eurós gigantikus hitelcsomag első részletének azonnali kifizetését, melyet június végéig teljesíteni kell.

[00:02:59]Ami még furcsa, igazából nem is furcsa, hanem ezt várhattuk is, hogy ezzel párhuzamosan az Európai Unió Unió története során először szakított az eddigi gyakorlattal, és az Oroszország elleni gazdasági korlátozásokat nem fél évre, hanem egy évre hosszabbította meg.

[00:03:17]Mi történt még az EU csúcson?

[00:03:19]Németország és Franciaország, míg egy darabig azt láthattuk, hogy egybe halad, most azt látjuk, hogy teljesen ellentétes irányokba ment.

[00:03:25]hogyha végignézzük, visszatérünk az Európai Unió történetére, kétszer ez már megtörtént, hogy teljesen ellentétes irányba halad.

[00:03:32]Miért mondom ezt?

[00:03:35]2017-ben volt egy közös megegyezésük a németeknek és a franciáknak, hogy egy közös vadászgépet fognak létrehozni, közös vadászgépet fognak fejleszteni.

[00:03:43]Azonban a mostani EU csúcson dobták ezt a tervet.

[00:03:46]A franciák kijelentették, hogy önálló vadászgépet, csak francia vadászgépet fognak létrehozni.

[00:03:51]Így a németek is arra kényszerültek, akinek akinek már amúgy hármadszorra futottak neki, hogy német vadászgép fejlesztésre fognak fordítani rengeteg összeget.

[00:04:03]Pontosan.

[00:04:03]Na, az lesz ennek az annak a tervnek a neve, ennek a projektnek a neve németeknél Spárta 2.0 projekt.

[00:04:09]Ez egy 500 milliárd eurós csomag, melyből 200 milliárd eurót egy német vadászgépfejlesztésre fognak fordítani, és ezt szeretnék az Európai Uniónak tovább adni.

[00:04:23]Ezt követően miután ugye nem egyeztek meg is a németek és a franciák és dobták ezt a közös projektet, amiből már ugye 2017-ben megegyeztek volna, mind a két fél elment Lengyelországhoz és próbálták meggyőzni a lengyeleket, hogy a saját vadászgépeiket vásárolják majd meg.

[00:04:38]Mi történt még ezen kívül?

[00:04:41]A németek mit jelentettek be?

[00:04:43]Németek NATO területére, a keleti területére saját német Starlinket szeretnének fejleszteni, hogy az ő műholdjaik legyenek a NATO keleti szárnyába.

[00:04:54]Ugyanakkor azt is elmondták a németek, hogy szeretnének egy német SpaceX-et is, olyan német űrakétarendszert, amely vissza is jön a Földre, és így az majd újra szeretnék hasznosítani, és ezáltal sokkal költsébb, hatékony lenne.

[00:05:07]Ilyen tervek szerepelnek a németeknél.

[00:05:10]Aztán ugye az uniós költségvetésről is megy a vita.

[00:05:15]Több félre oszlottak, hogy ott vannak a hollandok, osztrákok, Finnek.

[00:05:18]Ők azt mondták, hogy nem kell ismét módosítani az EU költségvetést, és azt mondták, hogy inkább a hadiparra szán szánják a jelenlegi pénzt.

[00:05:28]Aztán ott vannak ugye a déli fél, a Franciaország, Olaszország, akik szeretnék, idartozik Magyarország is, akik szeretnék megerősíteni ugye a mezőgazdaságot.

[00:05:38]Rengeteg minden történt még a héten.

[00:05:38]Nem is húzom tovább az időt.

[00:05:40]Vajda Miklóssal kezdjük az idei órát.

[00:05:42]Üdvözlöm Miklós.

[00:05:45]Ké készom Nóra.

[00:05:45]Köszönöm szépen újfent a bő választási lehetőséget és akkor kezdjük kegyednek a a témáival.

[00:05:57]Pócs János bizonyítékai, illetve Bangó Sándornak a luxusa.

[00:06:02]Na most ez az ügy, ahogy Kegyed is utalt rá, előbb-utóbb a körmére ég a jelenlegi kormányzatnak, illetve a mögötte álló erőknek.

[00:06:15]ugyanis az, hogy hogy Pócs János most elkezdte ezeket a részben dokumentumokat, hangfelvételeket nyilvánosságra hozni, ez arra utal, hogy valóban itt a a választási kampányban egy ilyen koholt mondva csinált ügy keletkezett ebből az úgynevezett Zsolti bácsis ügyből, amellyel azt akarták, kell érni, hogy hiteltelenítsék a a kormány akkori kormánerőket.

[00:06:48]Na most ez visszafele kezd elsülni, annál is inkább, mert ez a fiú, ez a Bangó Sándor, azt hiszem így hívják.

[00:06:58]Ez annak ellenére, hogy milyen körülmények között élt korábban részben ebben a az intézetben, a Szőlőutcai Intézetben.

[00:07:08]És hát nyilván annak is oka van, hogy odakerült valamiért, mert oda azért akárki nem kerülhet be, azért tenni kell dolgokat, hogy valaki oda bekerülhessen.

[00:07:21]Na most innentől kezdve nyilván meg volt szorulva, szorítva valamilyen oldalról, és még azt se tartom kizártnak, hogy önként vállalta, hogy hát akkor ő beleáll ebbe a mondva csinált ügybe bizonyos tételér, összegér.

[00:07:34]Tehát ha jól emlékszem itt 4 millió orokszóban, hogy ennyiért vállalta, amit vállalt, amiből valamelyes valamilyen tételt nyilván meg is kaphatott, hiszen hiszen elkezdett a korábbi élet nívójához képest egy magasabb szinten élni.

[00:07:55]És hát szerintem nagyon egyszerű ennek a a bizonyítása az egész dolognak, hogy ő mit vállalt föl és miért.

[00:08:04]Ugyanis nem kell mást tenni, mint elszámoltatni azzal, hogy mit mitől és miért és hogyan kezdett el egy magasabb luxus körülmények között élni.

[00:08:16]ugyanis ennek nyilván forrása kellett, hogy legyen.

[00:08:19]Na most a dolog ott fog eldőlni, hogy akik esetleg elszámoltatnák, tehát a a jelenlegi hogy mondjam, a jelenlegi nemzetfelszámoló ügynökség, ezalattal a mostani kormányt nevezem én, tehát ha a jelenlegi nemzetfelszámoló ügynökségnek a teljes befolyása alatt van a az igazságügy, illetve a a nyomozati szervek, illetve az igazságszolgáltatás, akkor akkor ők nem fogják elszámoltatni ezt a Bangó Sándort.

[00:08:54]Valamilyen más módon esetleg lehetne.

[00:08:57]Csak a kérdés az, hogy a jelenlegi ellenzéknek milyen ráhatása van erre a dologra.

[00:09:04]Tehát ezzel együtt természetesen nyilvánosságra kell hozni azt, amit lehet.

[00:09:14]ugyanis ez a eddig is már elodálódott hitelét ennek a nemzetfelszámoló ügynökségnek nagyban csökkenti.

[00:09:21]Tehát ha ez fehérenfeketén bebizonyosodik, amit Pócs János elindított, akkor ennek lehet egy ilyen hozadéka, hogy az ő hitelük az nagy mértékben csökken.

[00:09:39]A másik, hogy az a EU segélyek Ukrajnának, azt hiszem, 90 milliárdot említett kegyed, ami most akkor minimum kérdésé válik, mert az Európai Unió az egyfajta törésvonal, vagy nem is egy sok törésvonal mentén létezik, és ebből lehet egy olyan szakadás, ami esetleg több darabra töri előbb-utóbb az Európai Uniót.

[00:10:04]nek az alapvető tétele a jelenleg is fönnó a kegyed által is említett Német francia ellentét.

[00:10:15]Menjünk vissza odáig, hogy a második világháború után ez a két ország, az akkori Franciaország és a Német Szövetségi Köztársaság megcsinálta ezt a szén és hadcél egyezményt.

[00:10:28]Ebből fejlődött ki az Európai Unió.

[00:10:30]Ez ment egészen szépen nagyjából 2000-ig.

[00:10:33]akkor elkezdett zülleni, és mára elérte ezt a szintet, ahol tart.

[00:10:40]És itt most már a az Európai Unió nyugati tagországainak a kormányai önmaguk létéért küzdenek, és nincs más választás, nincs más megoldás, minthogy a fegyveripart, a fegyverlobbit, a fegyvergyártást erősíteni amennyire csak lehet.

[00:11:02]Igen ám, de ezeket a fegyvereket gyártani akkor van értelme, ha ezt el is lehet adni valahova.

[00:11:07]Na most ezért is lenne nekik érdekük az ukrajnai háborúnak a az elhúzódása, a minél hosszabb időre való fenntartása, mert akkor ez egyfajta piacot jelenthet az ő legyártott fegyvereiknek.

[00:11:25]Pontosan.

[00:11:26]Igen, igen.

[00:11:26]Elnézést, hogy közbevágok.

[00:11:28]Ugye 90 milliárd euróból ugye 60 milliárd eurót kifejezetten az ukránok ugye védelmi beruházásokra, lőszer és drónbeszerzésekre különítenek el, amit valakiknek le kell gyártani, le kell szállítani.

[00:11:41]Tehát mi történik?

[00:11:44]Megkapják az ukránok ezeket a pénzeket, ha megkapják, majd rögtön utána vissza is irányítják az Európai Unió vezető tagállamaiba.

[00:11:54]hiszen megrendelik ezeket az önáltal is említett fegyvereket.

[00:12:00]Azt pedig ki kell fizetni.

[00:12:00]Tehát az történik, hogy ezek az országok, elsősorban a Német és Franciaország, meg a balti államok, meg még esetleg néhány másik megszavazza vagy meglátjuk ezt a hitelt, odaadják Ukrajnának, Ukrajna rendel, visszautalja a pénzt, és ez ezáltal föllendül a fegyvergyártás, a fegyveripar Európában.

[00:12:24]Létkérdés ez a jelenlegi német és Franciaországnak.

[00:12:32]ugyanis őket is érinti részben az Ukrajnából behozott vagy behozandó mérgezett élelmiszer, meg ott van a Merkoszur megállapodás, tehát óriási társadalmi feszültségek vannak ezekben az országokban is, és ezáltal egyfajta kiutat jelenthet, persze csak ideig, óráig meg amíg Putyin engedi, ez a fajta fegyverlobbi és fegyveripar, ami szándék feledje.

[00:13:01]A rádióban folytatódik tovább a Paláver.

[00:13:03]A televízió nézőktől pedig elköszönök pár perc elejéig, de ne feleedjék, hamarosan folytatódik tovább a paláver.

[00:13:08]Itt a Hírtelevízión.

[00:13:08]Várunk vissza mindenkit.

[00:13:12]Pola.

[00:13:15]Folytatódik tovább a paláver.

[00:13:15]Arra kérem, hogy hívjanak minket a 0617992999-es telefonszámon.

[00:13:21]Üzenetet pedig a 067953-as számra tudnak nekünk írni.

[00:13:25]Témáink változatlanok.

[00:13:27]Porcs János újabb bizonyítékra hivatkozott.

[00:13:29]ismét feljelentést a Zsolti bácsi ügyben.

[00:13:33]Aztán EU csúcs döntöttek a 90 milliárd eurós csomag folyósításáról Ukrajnának.

[00:13:38]Végül pedig nem kerül aláírásra az iráni békem megállapodás.

[00:13:40]Kihagyta a svájci tárgyalásokat az Egyesült Államok alelnöke, GD VZ Ildikóval folytatjuk.

[00:13:48]Üdvözlöm Ildikó.

[00:13:50]Jó napot kívánok kedves Nora.

[00:13:50]Itt vagyok a Pócs János délelőtti, illetve a Panyi úr, képviselő úrral együtt tartott sajtótájékoztatóját sikerült megnéznem.

[00:14:03]És hát ugye göngyölődik a az ügy.

[00:14:08]Nekem csak egyetlen egy olyan kérdésem lenne ezzel kapcsolatosan, hogy hogy mikortól vállalta föl Füsi Angéla ennek a szőlő utcai.

[00:14:19]Ugye itt bűnt elkövetett fiatal emberek voltak a Szülőutcában, tehát igaz, hogy abuzált gyerekként említik, ez sajnálatos, együtt érzünk vele.

[00:14:34]Ö a ő már a családon belüli erőszakot is elszenvedte, de ami történt az egy politikai játszma.

[00:14:43]És vissza tehát a hogy a Füsi Angéla mióta vette szárnyai alá, van egy alapítványa a Füsi Angelának és ugye bevette ebbe a csapatba, tebe gondozói szférába ezt a fiatalembert.

[00:15:03]És ha Füsi Angéla már azt mondja, hogy igen, a Bangó Sándor kapott pénzt, volt pénze, elutazott és ő is észrevette, ő is látta, ő is tudta és szóval ez egy nagyon érdekes dolog.

[00:15:21]Tehát ez már egy olyan irány, hogy semmiféleképpen nem éghet tovább rá a Fideszre, hanem igenis a mostani kormánnyal kapcsolatos ugye a Magyar Péter Magyarton a kontroll a DK-val kapcsolatos.

[00:15:37]És felhívnám a figyelmet, hogy Ábrahám Róbert és a a Lukácsad Dorján ez ügyben is nagyon sok oknyomozást folytatott.

[00:15:45]És a rendőrség, hát ugye most mivel kétharmad van, sajnos én nem várok különösebb pontot ennek az ügynek a végére, de politikai aberáció az mindenképpen ennek a kormánynak el kell takarodni, el kell le kell mondania.

[00:16:01]Én azt gondolom, hogyha 22 előtt már óriás plakátokon megjelentetett országosan a DK a Fideszre nézve Orbán Viktor képével, hogy pedofil, Fidesz pedofília satöbbi, hát most már elég legyen ebből az egész dologból.

[00:16:22]Tessék.

[00:16:22]A Tiszának le kell mondani, a 22 k tagú pártnak, és menjen a levesbe.

[00:16:29]Ez szégyeng gyalázat, ami folyik itt Magyarországon, és az embereknél nem verik ki a biztosítékot.

[00:16:35]Hát ez most már több a soknál.

[00:16:35]És annyit szeretnék még ezzel kapcsolatosan mondani, hogy hogy remélhetőleg, hogy az ügyészségen, tehát tudva levő az az ügyvédje, két ügyvédje is van ennek a fiatalembernek, hogy remélem, hogy nem lesz ilyen elfogultság, mert ugye amikor a a az ukrán arany konvoy érkezett, jött ment, akkor ölyan ügyvéd vagy bírói döntés született ahol a maga a bíró tiszás volt, tiszimpatizáns satöbbi.

[00:17:14]Tehát mondom, ezért kétséges ez a dolog, de ennek ágy kell parancsolni, ne terítség kív, mert ezt nem lehet csinálni egy országgal, egy családdal, egy párttal, emberek millióival.

[00:17:33]Szeretném megjegyezni nagyon gyorsan, hogy itt a a Hírtv vagy Híf oldalán itt azért van kevés jobboldali, nemzeti szuverén Fidesz kormány szimpatizáns és szavazó, mert a tisztások itt trollkodnak, és nem kívánunk velük harcba szállni.

[00:17:53]Csak nyugodtan fújogjanak, puffogtassanak, trollkodjanak.

[00:17:59]Úgyhogy én azt szeretném mondani, hogy aha, amit látnak, kedves Nóra, az nem a valóság, úgyhogy direkt nem megyünk ide föl, nem akarunk velük konfrontálódni.

[00:18:11]Ők meg egyre többen vannak itt ezeken az oldalakon, a mi jobboldalainkról.

[00:18:16]úgy tűnik, nem kapják meg a megfelelő információt a a baloldali globalista, liberális, centrista, akármilyen külföldről fizetett ö felületeken, illetve három kormány szóvivő asszony sem tud semmit sem semmiről sose, úgyhogy ezt csak szerettem volna megjegyezni.

[00:18:38]A másik az, hogy egy Julika néni, hogyha egy idős hölgy nagyon sokat panaszkodott, hogy mennyire nehéz neki a férje, beteg férjének az ellátása, és hogy senki nem segít, akja most ezt a műsort, akkor a Neaknál tud érdeklődni és tud segítséget kérni egyedi elbírálás alapján.

[00:19:00]És én azt gondolom, hogy vannak háziorvosok Budapestre költözött, és biztos, hogy segíteni fognak neki.

[00:19:06]Tehát egy kicsit nagyon elárultan telefonál, de valószínű, hogy tudnak neki segíteni.

[00:19:14]A harmadik kapcsolat a témával kapcsolatosan csak a a a hirtelen az jutott eszembe, hogy nem tudom mikor vezet ki a mostani kormány a a védett ár ö az energia a benzin és a gázolajra, de hát hogyha nem írták alá a megállapodást, márpedig csak elektronikusan írták alá, de nem utazzott el ö a képvisel az amerikai állam Egyesült Államoknak a képviselet GD-vel szó, hogy az irániakkal megállapodjon Svájcban.

[00:19:49]Akkor elhamarkodott a magyar kormány döntése az, hogy ki akarja vezetni a védett árat, mert hát itt hatalmas nagy árkülönbözetek lehetnek.

[00:19:59]A magyarok megint csak megszívhatják.

[00:20:02]Tehát én azt látom, hogy libikókázik és réseket keres a mostani ciszak kormány.

[00:20:07]Hát ahogy Vajda Miklós úr is elmondta, hogy mit vezetnek ki a az új lakások vásárlásánál a öt% helyett, a 27%, akkor jönnek itt sorra a szépen a a a kétgyermekes család ö családosoknak az SZ mentességének a visszavonása, a magán szférába való terelés privat.

[00:20:35]Most hallottam a a az egyik fideszes frakció képviselő úr egyiktől a hogy privatizálják már az egészségügyet.

[00:20:47]Erre válaszolt a Hegedűs Zsolt ugye egészségügyi államtitkár vagy miniszter miniszter minisztérium van most.

[00:20:56]Ennyit szerettem volna mondani Nóra, úgyhogy hajrá, nem tudom, nagyon sok kitartás, szorgalmat, és ne vegyék fel a a a az ellenzéki, illetve hát a a mostani trollkodóknak a a dolgait, mert nem nem ér annyit az egész, és a kormánynak le kell mondani ezt naponta napi szinten mondani kell, mert már rengeteg hibát elkövettek, és cirkusz van a parlamentben.

[00:21:27]Köszönöm szépen.

[00:21:28]Viszonthallásra.

[00:21:29]Köszönjük szépen Ildigó.

[00:21:29]Viszonthallásra Zsolttal folytatjuk.

[00:21:31]Üdvözlöm Zsolt.

[00:21:31]Ez itt csókolomik a Zoltai Zsolt András nemzetőre ezzredes vagyok Miskolcól és egyben a KDNT itteni szervezetének tagja.

[00:21:41]Tehát közelről ha úgy esszük érintve vagyok, mert nyílt titok, hogy a pártelnökünket akarták befeketíteni.

[00:21:49]Itt arról van szó, már lehet, hogy első hallásra távol áll a két téma.

[00:21:51]Bizony revízió alá kell venni egy néhány dolgot, mert sajnos itt egy olyan tévhit van, hogy a hogy a kereszténység, hogy mindent meg kell, hogy bocsásson.

[00:22:02]Hát nagy tévedés.

[00:22:04]Itt én megmondom őszintén, hogy egy revíziót kéne, hogy megnézni az újszövetséget, hogy valaholában hogy is történt, mert alapos a gyanúm, hogy belehamzítottak egy hatalmasat.

[00:22:14]És megmondom őszintén, ezt akkor is megteszem, ha ezért Netánt Ernyák Csabaér se kiátkoz eretnekért.

[00:22:23]Megmondom, miről van szó.

[00:22:23]Az a négy pont, ami nagyon egy kényszerzúban rajtunk, hogy ellenségszeretés másik arcunk odalattása, meg 70 htszer megbocsátása.

[00:22:33]És a végén, hogyha elveszik a zingünk, adjuk a köntösünket is.

[00:22:38]Szóval, szóval alapos a gyanú, hogy ezt Krisztus urunk sose mondta.

[00:22:41]Na ez az egyik.

[00:22:44]A másik pedig az, hogy ja igen, hát kapcsolódik ehhez, hogy azért ne legyünkesek mindent eltűrni, mert sajnos itt mostanában divatos szó, nem beszélk túl gyorsan.

[00:22:53]Szóval mostanában divatos szó az, hogy áldozathibáztatás.

[00:22:56]Tehát magyarán szólva, hogy mi is teh legalább, mert nagy panaszkodás van, hogy a keresztény a legüldözöttebb vallás a világon, hogy bizony jó 50%-ig mi is tehetünk róla, hogy válasz nélkül hagyjuk, vagy nem veszünk revanot semmiért.

[00:23:12]A másik pedig ja igen, az, hogy ha ennek az ügynek nem lesz következménye, nem üti a vasat ártvezetésen is.

[00:23:20]Most lehet, hogy kibeszélek, hogyha ezt is lenyelik, eltusolják.

[00:23:25]Most országvilág előtt kijelentem, hogy kilépek, szóval és másfele járok, mert hát szóval ez már tűrhetetlen.

[00:23:34]Csak ennyit szerettem volna.

[00:23:36]Kez csókolom.

[00:23:37]Köszönjük szépen Zsolt a hívását.

[00:23:39]Viszont hallásra Sándorral folytatjuk.

[00:23:42]Üdvözlöm Sándor.

[00:23:47]Üdvözlöm Sándor.

[00:23:47]Ön van vonalban.

[00:23:50]Igen, itt vagyok.

[00:23:50]Csókoló.

[00:23:55]Örülök, hogy sikerült bejutnom mindenféleképpen.

[00:23:59]Hát én azt mondanám talán, hogy ez a magyar Péteréknek a megindulása most már rossz irányt vet, mert már el akarják törölni mindenféleképpen ezt az üzemanyag stoppot.

[00:24:11]És ez hormos és szoros.

[00:24:11]Ez még nem jött rendbe.

[00:24:14]Itt még nincs meg a megállapodás.

[00:24:15]Itt még nincs semmi.

[00:24:15]Ez egy bizonytalan valami.

[00:24:17]És hogyha akkor ők föladják ezt, akkor utána szépen odateszik a embereknek a hosszút.

[00:24:24]Úgyhogy fizethetnek bőségesen, hogy ez és ő azt mondja ő ugyanakkor, hogy ő mindig a magyarokat nézi, ő a halályát nézi.

[00:24:33]Hát nem tudom, hogy ezt a kettő hogy fogja össze.

[00:24:38]A másik pedig ez a Szőlőutcai ügy, vagy a Szőlőutcába, hogy lefizették azt, aki vallott gyereket.

[00:24:49]Egészen biztos, hogy itt olyan hajas dolgok voltak.

[00:24:51]Csak azt nem tudom, hogy ennek a következményei, amik lettek, azok hogy jönnek vissza gyakorlatilag, mert ezek nem nyertek volna választást enélkül a hülyeség nélkül, hogyha nem csinálják ezt a kaná kanasztát, amit kellett, hogy csinálni a Fidesznek gyakorlatil a kajakra megbuktatták.

[00:25:13]Nagyon rosszul sikerült ez a választás.

[00:25:15]Nagyon rosszul sült el.

[00:25:15]Novák Katalik verte bele az első szöget a koporsóba, és akkor jött a Magyar Péter, ő a másodikat és kész.

[00:25:22]És ezzel vége lett mindennek.

[00:25:25]Nem tudom, hogy mit fog a Magyar Péter összehozni.

[00:25:30]Hát én nagyon bízom benne, de hogyha jót hoz össze, akkor maradjon hatalmon, akkor más nem lehet, akkor kitölti ezt az időszakot, és hogyha meg van elégedve a név, akkor megválaszthatja akár újra is.

[00:25:42]Ez ellen semmi kifogás nincs, hogyha jól viselkedik, de nem úgy néz ki meg nem olyan emberekkel van föltöltve ez a kormány, akik azt nézik, hogy a magyaroknak lesz jó, hanem azt nézik, hogy őnekik legyen jó.

[00:25:57]És ha ilyen dolgok vannak, akkor nagyon halkan halljuk önt Sándor most.

[00:26:03]Jó, igen.

[00:26:06]Kicsit messze voltam a telefontól.

[00:26:07]Lehet, hogy az volt a baj, hogy picit messzebb mentem.

[00:26:11]Mindenféleképpen nagyon szeretném azt, hogy a Magyar Péternek bejöjjön ez a lapja, hogy el tudja hozni az EU-s pénzeket és segítse a magyaroknat.

[00:26:19]De nagy bizdalmom nincs ellene vele szemben ha már most azzal kezdjük, hogy a benzinstopot meg a másik az, hogy a kisvállalkozásoknál a fölvett kölcsönöket már meg is akarják szüntetni.

[00:26:35]Sándor Szavác ne felej, a rádióban folytatódik tovább a paláver.

[00:26:37]Azonban a televízióz televízióban egy pár perc reklámjuk következik.

[00:26:41]Ne menjen senki messzire, ugyanis hamarosan folytatódik tovább a paláver itt a Hírtelevízión.

[00:26:49]Paláver, a Híf és a Hírtv interaktív műsora.

[00:26:52]Paláver Hangra fel TV interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.

[00:26:59]Paláver hangra fel és folytatódik tovább a Paláver István van vonalban.

[00:27:09]Igen.

[00:27:09]Hát annyit még azért ezt szeretnék elmondani, hogy a az igazságügyi miniszter ugye Görög Márta, ő most adni fogja a nevét ahhoz, hogy mondjuk például a közgy méltóságokat köztük a Collyok Tamással is megteheti ezt, amit h jogilag vagy akárhogyan ezt adni fogja a nevét ehhez.

[00:27:38]Hát milyen ér milyen országba élünk itt most tényleg az az jött be, amit mondott a magyar Péter, illetve a Tar Zoltán, hogy választást kér utána mindent lehet, de ezt ó szerint értik, hogy mindent lehet.

[00:27:58]Én azt hiszem, hogy ha ez a szőlőutcai botrány kiderül, hogy őt csinálták igazságtalanul, hát itt ennek a kormánynak el kell tűnnie.

[00:28:12]És akkor innén üzenném akár a Magyar Péternek is, hogy addig még emelt fővel távozhat, addig tegye meg.

[00:28:23]Ennyit szerettem volna elmondani.

[00:28:23]Kár, hogy most nem hallották a tév nézők a perét, mert ugyan sok többen hallották volna.

[00:28:31]Én így érzem magam ebbe a mai Magyarországba, a 21.

[00:28:36]századba.

[00:28:41]És köszönöm szépen, és elnézést, hogyha raboltam az idejüket és mindenkinek sok jót kívánok és nem kiszámolom.

[00:28:50]Köszönjük szépen István a híváset.

[00:28:52]Viszonthallásra.

[00:28:52]Viszont hallásra.

[00:28:54]Lászlóval folytatjuk.

[00:28:54]Üdvözlöm László.

[00:28:58]Jó napot.

[00:29:02]Az első témához szeretnék jutni, hogy a láttam vasárnap este a Radn radnaimá.huált, voltált, hogy miszerint bementek rodinmák és Magyar Péter Rodnimák kezében magyar zászló viccesnek tűnt, ahogy kamerára mászolt a macska a és átkerült a Komárom Esztergomb portál képviselői portálra.

[00:29:30]Másrészt pedig másik téma az, hogy ő kedden ő bet 30 év 37 éve lett annak, hogy akkor temették újra Nagy Imrét Orbán Viktor beszédjével.

[00:29:48]Harmadik az, hogy a láttam videót róla, hogy a ócsi meg képet róla, hogy a János reflektorfénnyel videózik.

[00:30:02]De szerettem arra reagált Magyar Péter, hogy óc János képviselő legalább kapcsolja ki reflektort a telefonján.

[00:30:14]M ő is amiatt megzavarta a készviselőtársakat a a reflektor fénye.

[00:30:25]A negyedik téma az, hogy ő téves téves volt a kivez a védett ár kivezetése az üzemany benzékkutakból.

[00:30:44]Köszönjük szépen Leszló hívesát.

[00:30:44]Viszont hallásra.

[00:30:47]Köszönöm.

[00:30:47]Köszönöm szépen, hogy rabot az idejüket.

[00:30:48]Viszont hallásra.

[00:30:49]Olyan bizonyítékok kerültek elő Zsolti bácsi ügyben erősítette meg Pócs János sajtótájékoztatóján, aki szerint az ügy a rendszerváltás utáni egyik legsúlyosabb politikai botrányán nőhette ki magát.

[00:30:59]A kormánypárti politikus Füsi Angela nyilatkozatára és Bangó Sándor korábbi megszólalásaira hivatkozva bejelentette, a dokumentumokat a jövő héten átadja az ügyészségnek, és újabb feljelentést fog tenni.

[00:31:12]Ugye a képviselő Füssi Angéla nyilatkozatára hivatkozva kiemelte, hogy Bangó Sándor rengeteg pénzt kapott a hamisvádak megfogalmazását követően, amelyből luxus körülmények között kezdett élni.

[00:31:22]Pocs János azt is kiemelte, hogy a Click TV műsorában Bangó Sándor elmondta, olyan papírokat irtak vele alá, hogyha kimondja a Zsolti bácsi vezeték nevét, akkor megkapja a pénzt.

[00:31:33]Pani Miklós, a Fidesz országgyűlési képviselője a sajtótájékoztatón ugyancsakemelte, hogy a Zsolti bácsi ügy nem csak egy politikus, hanem a teljes jobboldal lejáratására, besározására lett létrehozva.

[00:31:44]Rozinával folytatjuk.

[00:31:47]Üdvözlöm, Rozina.

[00:31:48]Jó napot.

[00:31:48]Igen, jó napot kívánok.

[00:31:48]Nagyon örülök, hogy beszélhetünk, de nagyon rövid leszek.

[00:31:53]Érdekes volt számomra annak a miskolci KDNts-s férfiembernek a betelefonálásában az, hogy azt mondta, hogy ha ez meg az nem történik meg az egyház területén, akkor ő ki fog lépni.

[00:32:08]Én azért hívtam most, hogyha ő hallgatja ezt a palávert, akkor én leszek az első, aki csatlakozik hozzá.

[00:32:16]Ha csinál valamilyen KDMP-s, keresztény akármilyen formációt, akkor számíthat arra, hogy társa leszek benne.

[00:32:25]Minden alkalommal szinte ha kinyitom a Facebookot, találok egy ilyen hirdetést, ami arról szól, hogy a jó Isten ezt meg azt csinálja nekünk.

[00:32:32]Csak mondjuk el ezt meg azt az imát, és milyen boldogok leszünk.

[00:32:37]Ez eddig nem volt, sőt én se voltam nagyon Facebookos, de most azt gondolom, hogy szólni kell erről, hogy hol van tényleg a katolikusok védelme, hol vannak a világszervezetek, hol vannak azok, akik azzal törődnek, hogy minden államban, most mindegy, hogy uniós vagy nem, de meglegyen valahol az a kapcsolatunk, hogy mást érezzük, hogy a másik gondol ránk, és talán tesz értünk valamit.

[00:33:02]Itt állunk abszolút kipucoltan és abszolút vé védtelenül.

[00:33:05]Én nem hallom, hogy hogy bárki kiszólna, vagy beszólna, vagy vagy mondana értünk valamit, és azt mondanám, hogy igen, igen, igen, hogy volt nekünk olyan egyházfönn és ugye lehetne Mincentiről meg sok mindenkiről beszélni, aki amikor bajban voltunk, akkor azt mondta, hogy na hát nézzük már meg, mit tudnánk tenni.

[00:33:30]Mi pedig odatartjuk a másik arcunkat.

[00:33:32]Köszönöm szépen.

[00:33:32]Én csak ennyit gondoltam, és hirtelen minden eszembe jutott, azt elmondtam.

[00:33:38]Köszönöm a lehetőséget, kívánok mindenkinek nagyon jó napot és kitartást.

[00:33:42]Köszönöm szépen.

[00:33:46]Köszönjük, Rozin viszonthallásra.

[00:33:48]Csabával folytatjuk.

[00:33:48]Üdvözlöm Csaba.

[00:33:51]Jó kívánok.

[00:33:53]Üdvözlöm a hallgatókat és a nézőket.

[00:33:53]Én is.

[00:33:55]Én a második kérdéssel foglalkoznék egy kicsit többet, mert ez tényleg felháborító, hogy egy EU ország olyan nehezen kapja meg azt a pénzt, ami jár neki.

[00:34:09]Tehát Magyarországról van szó, mindenféle akadályokat, mindenfélét kitalálnak, ami teljesen jogtalan.

[00:34:17]egyszerűen ellentmond az Európai Unió alapszerződésével, ami abb a hitel visszafizetése is rendkívül egyedülálló Ukrajnának, ugyanis ugye a törlesztést az EU jogilag az Oroszország által Ukrajnának fizetendő jövőbeli háborús jóváttételéhez függesztette, ami azt jelenti, hogy bármikor vagy soha nem kell visszafizetni.

[00:34:38]Ezért mondom, hogy itt az Európai Unió az a saját alapszabályait nem tartja be.

[00:34:44]Na most egy olyan szervezet, ami a saját alapszabályait nem tartja be, az a szervezet gyakorlatilag nem létezik.

[00:34:49]Én határozottan merem mondani, hogy egy nemzetközi bírósághoz kellene fordulni abb az ügyből, hogy mivel az EU nem tartja be az alapszabályait, az EU-t kötelezik arra, hogy feloszlassa magát, vagy a bíróság oszlassa fel, mert minden alapszabályát felrúg.

[00:35:10]Tehát ami az EU alapszerződésében van, ez az összes alapszabályt eddig felrúgta.

[00:35:16]Na most ez olyan, mintha csak úgy példának mondom, hogyha van egy futballcsapat és a futballszövetség azt kitalálja, hogy most már nem két kapu van, hanem egy kapu, nem 22 ember játszva, hanem nyolc, és nem labdát rugdosnak, hanem féltéglákat haigálnak, és azt nevezik fotballnak.

[00:35:41]Hát azért mondom, ez a kettőnek semmi köze egymáshoz.

[00:35:43]Tehát az Európai Unió az Európai gyakorlatilag megszüntette saját magát, és ebből a ebből is látszik, hogy gyakorlatilag azt csinál, amit akar.

[00:35:54]Na most egy olyan szervezet, ami a saját tagjait terrorizálja, a saját tagjainak az alapvető érdekeit nem veszi figyelembe, az a szervezetnek nem szabadna létezni.

[00:36:07]Igen, továbbá ugye ott tartunk, mint a történ Európai Unió történelemben, mert ugye mert ugye kétszer ilyen megtént, ugye amikor ugye a franciák és a németek széttartanak.

[00:36:15]Azt is fontos megelemíteni, hogy jövő évi tavasszal lesz ugye a francia elnökválasztás, és hogyha úgy alakul, hogy valóban még jobban ketté megy, két irányba megy Németország és Franciaország, akkor ismét kialakulhat az Antant, illetve a középhatalmaknak a tömbösödése.

[00:36:33]Ugye csak most a központi hatalmat úgy hívják, hogy az európai Néppárt.

[00:36:37]Ugye itt vannak a németek, osztrákok, illetve magyarok.

[00:36:38]Ott vannak még az olaszok is, illetve a románok.

[00:36:40]Az olaszok mindig a győztesekhez szoktak tartozni, ugye a franciákhoz, úgyhogy itt érdekes állapotok fognak kialakulni.

[00:36:48]Igen.

[00:36:50]Nekem az a véleményem, hogy az Európai Uniót nagyon hamar fel lehetne számolni úgy, hogy az összes tagállap tagállam egyszerre kilép belőle, és másnap ezek a tagállamok kölcsönösen megkötik egymással azokat a gazdasági vám, uniós és egyéb egyezményeket, amikért tulajdonképpen az Európai Unió létrejött.

[00:37:13]Tehát az európai unió mint szervezetre semmi szükség nincs, mert ez a 27 vagy 28 tagállam attól függ, hogy hogy számoljuk, ez egymással ugyanezeket a szerződéseket meg tudná kötni.

[00:37:27]Tehát az Európai Unióra az igeygyattavilágon semmi szükség nincs, csak káros, csak tönkretesz mindent, és olyan helyzetbe hozza a tagállamokat, ami mindegyiknek gazdaságilag, politikailag, kulturálisan és a jövőre nézve egy tragédia az Európára nézve ez az Európai Unió.

[00:37:49]Úgyhogy a többiről nem is akarok beszélni, mert ez a ez a lényege az egésznek, hogy amíg az Európai Unió van, addig Európa szakadék szélén van a ezek a nemzetállamok, és ebbe az irányba kellene lépni.

[00:38:03]Én úgy gondolom, hogy ezek a választások, amik lesznek jövőre Franciaországban, nem vagyok biztos benne, hogy ezek valódi választások.

[00:38:17]Én valamiért úgy érzem, hogy a a választások azok mindig manipuláltak, és különösen olyan helyeken, ahol a éppen vezető párt ugye kezében van az összes eszköz, tehát az összes szavazatszámláló komputer és minden, és ők úgy variálják a végeredményt, szerintem, ahogy akarják ezt bizonyítani nem tudom.

[00:38:48]Sajnos, de biztos vagyok benne, hogy ez így működik, mert amikor a Makrunt is megválasztották, hát hol volt Makrun a választás előtt félével?

[00:38:57]Sehol, sehol nem volt.

[00:38:59]Hirtelen elővarázsolták, ugyanúgy, mint ahogy a Magyar Pétert elővarázsolták.

[00:39:05]Érdekes, hogy arról senki nem beszél.

[00:39:07]Mondjuk ez is többet kellene emlegetni, hogy Magyar Péter 14 évig a Fideszben volt.

[00:39:13]Na most ha azt mondják, hogy a Fidesz 16 évig lopott, akkor Magyar Péter is 14 évig lopott.

[00:39:21]És erről miért nem beszélünk?

[00:39:24]Ezt ezt gyakrabban kéne említeni, mert ő ott volt 14 évig, és ez ezt nem kell bizonyítani, hát ott volt.

[00:39:30]Úgyhogy ez a két dolog, ami ami szerintem nagyon fontos, hogy meg kellene próbálni valahogy megegyezni a hát minden tagállammal nem lehet, de a patriótákon keresztül nem azt kellene, hogy átvenni az Európai Unió vezetését, mert azt nem lehet, azt nem hagyják.

[00:39:51]A szavazásokon ott előre meg van mondva, hogy kinek milyen gombot kell nyomogatni.

[00:39:57]Itt egy megoldás van.

[00:40:02]10 12 vagy 18 ország vagy 5 vagy nyolc nem tudom mennyi egyszerre kilépne az Európai Unióból és abban a pillanatban az Európai Unió összedőlne és ezek az országok hogy ne ne kerüljenek hátrányos helyzetbe másnap megkötnék azokat a szerződéseket egymással ami az Európai Uniónak az alapszerződésében benne van csak az Európa Európai Unió nem tartja be ezeket a szabályokat szerintem ez az egy megoldás van.

[00:40:31]Úgyhogy a többi dologról nem akarok, hogy hosszabban beszélni, mert ehhez a témához képest ezek jelentéktelenek.

[00:40:42]Én szerintem ez az iránamerikai dolog, ez még egy idáig ideig el fog húzódni.

[00:40:48]És a másik ez a Zsolti bácsi, ez meg hát e ez egy olyan jelentéktelen dolog.

[00:40:52]Ezzel nem is kellene foglalkozni.

[00:40:54]Azzal akkor kellett volna foglalkozni, amikor a választás előtt ez téma lett.

[00:40:59]Elő kellett volna venni azt az embert, aki ezt állítólag bizonyította, és szerintem egy közepes képességű nyomozó, akinek van gyakorlata a kihallgatásban, ezt a gyereket 10 perc alatt a sarokba szorította volna.

[00:41:17]És nem tudom, hogy ezt miért nem csinálták meg.

[00:41:20]Én nem vagyok nyomozó, nyomozó.

[00:41:23]ismerősöm is azt mondta, hogy nek adnak neki 10 percet, hog ezt a gyereket 100%-os vallomásra bírja anélkül, hogy bármi kényszerítést alkalmazna vele szembe.

[00:41:36]Tehát ott ülhetne még öt-h ember, aki felügyeli ezt a kihallgatást.

[00:41:41]10 perc alatt meg lehet úgy kérdezni, hogy már nem tud mit mondani, ember vallja az igazat.

[00:41:47]És ezt se értem, hogy miért nem csinálták a választás előtt.

[00:41:52]Jó, hát köszönöm szépen.

[00:41:54]Kicsit többet beszéltem, mint akartam, és hát remélem a legjobbakat Magyarország részére, ami sajnos nem úgy néz ki, hogy jó lesz.

[00:42:08]Jó, köszönjük a hívását Csaba.

[00:42:10]Viszonthallásra.

[00:42:13]Julival folytatjuk.

[00:42:13]Üdvözlöm, Juli.

[00:42:16]Igen, jó napot kívánok, Nolika.

[00:42:20]Hát ez a Tölőutca, ez már olyan létre lesz.

[00:42:22]Ezt itt meg fogják ezek oldani, aki megcsinálta ezt a cirkust, azok majd vagy eltüntetik, vagy bármi lesz.

[00:42:28]De akkor legalább kiderül az igazság, hogy valaki azért jösz az ügy érdekébe, mert ez így nem működik, hogy odamegyek.

[00:42:38]Persze, hát adtak neki pészt a szerencsétlen, aki bejut egy ilyen helyre, mert mit tudom én, ugye a nem tudom, hál istennek nálunk nem volt ilyen szerencsére, de azt, hogy hogy odavisznek és pénzt és utána meg minden, és akkor most Isten mozdják, miért nem szól meg az RTL klub, vagy valamelyik olyan újság, amelyik vagy a az Európai Unió?

[00:43:04]Hát mi történik Magyarországon?

[00:43:06]Hát mi?

[00:43:06]Hát ugyanaz, amint ami a Brüsszelbe.

[00:43:12]Hát ha tudnak, lopnak, csalnak, kész, mint Ukrajnába.

[00:43:16]Hát lehettünk volna az Orbán kormány alatt egy kis Svájc, csak ezt nem veszi észre senki.

[00:43:27]És akkor megválasztottak ilyen, ilyet.

[00:43:30]És akkor ebbe bíznak, aki a gyerekeinek azt mondta, hogy bedoblak a az otthonba, meg anyád börtönbe jut.

[00:43:39]Jól van, az ember néha kimond valami barulságot, de azért vissza is szívja.

[00:43:44]Hát ezt csinálta vele.

[00:43:44]Hát ez az egész országot most terrorizálja azzal, hogy ő most hatalomra jutott.

[00:43:50]Hát én azt várom nagyon, de el fog jönni az ideje.

[00:43:53]Ja, visszatérve a Tar Zoltánra, ha jól emlékszem a nevére, hogy ugye azt mondta, hogy hogyha mindent bevallunk, akkor ők nem nyernek választást.

[00:44:05]Hát így van.

[00:44:07]Most is mit csinálnak?

[00:44:07]Hazudnak.

[00:44:10]Nem mer kiállni a magyar Péter se egy egy most, hogy tegnap nem láttam, de hallom, hogy tegnap egy kérdezték és akkor nem adott sajtájékoztatót, na, hogy már kinyögjem.

[00:44:25]Hát tehát akkor akkor mi?

[00:44:25]És akkor ott van az a három hölgy, szépek, dekoratívak meg egyebek.

[00:44:31]Ezt már ki is tárgyaltuk.

[00:44:34]De hát akkor nem nyilatkozhatok, nem mondhatok semmit.

[00:44:38]Hát akkor milyen terrorizmusba élünk mink?

[00:44:40]Hogy megkérdezném mártó a néptű?

[00:44:46]Hát komolyan mondom, egyszerűen az ember nem igaz, hogy mit csinálnak.

[00:44:48]Így van.

[00:44:50]Csak az a baj, hogy mindenki hát ezt fölépítették tulajdonképpen.

[00:44:53]Ő de azt nem tudom, hogy miért nem tud elszámolni.

[00:44:58]visszakérdözve, hogy amikor ott volt a diákhitelné, akkor miért nem áll föl, és akkor elmondja, hogy mit csinált, és akkor jó napot kívánok, az ember tiszta képet lát, de hát ugye mit mondott?

[00:45:11]Annyi az egész familia, hogy hogy ott mindenki jóakász ügyvéd.

[00:45:14]Hát akkor jó napot kívánok, így jártunk.

[00:45:20]Hát sajnálom nagyon, hogy az országot így tönkretötték ezek a fiatalok.

[00:45:23]Ezeket meg úgy hurcolázták ám, Mondika, ide, oda meg akármerre.

[00:45:31]Ezek a fiatalok mindösütt ott voltak.

[00:45:35]Nem mindegyik, mert amelyik normális volt, az nem mentte.

[00:45:38]Aztán ott mondta Jám a Lázárnak, az Orbánnak, vagy bárki.

[00:45:44]Hát komolyan mondom, hát szégyűjék magukat.

[00:45:46]Az az igazság, hogy most itt van, hogy a a ugye ruszkig haza jelére.

[00:45:54]Én egy hadiút mellett laktunk.

[00:45:54]Hát még azt tudoda, hogy még még a ház áll.

[00:46:00]Pedig hát az nagyon régen épült már vagy 100 éve és még mindig megvan.

[00:46:03]Pedig aztán ottan mentek ám röndösen.

[00:46:07]A kis katonákkal meg úgy bántak a a tisztök, hogy ne na azt ne nem akarom részletni.

[00:46:16]Hogyha így valaki egy kicsit belegondol, akkor akkor az kért egy pohárvet, és mire kiértünk a egy pohárvízel, gyütt a tányérstapkás a napszőleg a tiszt, megfogta a vizet, mögte a kis kaconát meg seggbe rúgta és 82-ben volt saját szöim.

[00:46:32]Igaz, hogy volt életünk mellettük.

[00:46:37]Így van, mert eltartottuk itt a a ezt a népet.

[00:46:44]ők nem teh róla, hogy ide hozták őket, mert besorozták három évig, kettő otthon vagy fordítva.

[00:46:51]És akkor a eladták a szenet.

[00:46:55]A német briket az olyan jó szén volt, nem?

[00:46:57]Iszak szén, azt mai fiatal nem is tudja, de néző utána.

[00:47:04]Az lépcsőt a kőre vagy a akárhova, azt alig bírta a fő takarítani, mert olyan fekete volt.

[00:47:10]Juli ne feledjel, rádióban folytatódik tovább a Paláver.

[00:47:13]A televízióban azonban mára a végetért én köszönöm, hogy velünk tartottak és arra kérem önöket, hogy maradjanak velünk továbbra is itt a Hírtelevízión.

[00:47:20]Viszontlátásra!

[00:47:23]Paáver.