Szigorítást vezetnek be az európai határokon az ukrán hadkötelesek belépése kapcsán - HírTV
- A Gazdasági és Energetikai Minisztérium államtitkára, Bart István egy podcastben a népesség fokozatos csökkentését és a kis falvak „természetnek való visszaadását” szorgalmazta, ami egységes felháborodást váltott ki a betelefonálókból.
- A hívók párhuzamot vontak a kommunista időszak falurombolásával, és hangsúlyozták a vidéki önellátás, mezőgazdaság létfontosságát; többen lemondásra szólították fel az államtitkárt.
- Az EU a hadköteles ukrán férfiak beléptetését szigorítja, miközben a hozzászólók szerint a migránsokkal szemben továbbra is engedékeny marad, és attól tartanak, a magyar befizetések Ukrajnába vándorolnak.
„Szerintem mondjon le. […] Egyszerűen nem értem azt, hogy hogy mernek ilyen dolgot kimondani.” – Pisti
- A patrióta tüntetés résztvevői a Pride-ot és a genderlobbit támadták, utóbbit kontinenseken átívelő bűnszervezetként írták le, és a házasság hagyományos értelmezését védték.
- Az új TISZA-kormányt a betelefonálók az árstopok eltörlésével, a megélhetési költségek növelésével és a kommunista rendszer visszahozásával vádolják, Magyar Pétert jellemtelennek és kiszámíthatatlannak nevezik.
- A vidéki önellátást a hívók a rendszerrel szembeni védekezés kulcsaként említik, mivel a saját termelés csökkenti az élelmiszeripartól és energiapiacól való függőséget.
Részletes összefoglaló megjelenítése
Bart István államtitkár kijelentései a gyermekvállalásról és a falvakról
A műsor első témája Bart István, a Gazdasági és Energetikai Minisztérium újonnan kinevezett államtitkárának korábbi podcastben elhangzott szavai voltak. A műsorvezető idézte az államtitkár kijelentéseit, amelyek szerint „a Földnek előbb-utóbb az lesz a jó, hogyha megtaláljuk a módját annak, hogy hogyan tudjuk stabilizálni, vagy akár lassan, szép fokozatosan csökkenteni a népességünket. És ebben mi itt Magyarországon élen tudunk járni.” A falusi élettel kapcsolatban Bart István arról beszélt, hogy a kisebb települések fenntartása aránytalanul sokba kerül az utak, gáz- és vízvezetékek miatt, és hogy „mi tulajdonképpen rengeteget költünk arra, hogy egy olyan településszerkezetet tartsunk fenn, amit már azok az emberek sem akarnak fenntartani, akik ott laknak.” Hozzátette: „A kisebb településeket pedig, ahol még néhány idős ember ragaszkodik ahhoz, hogy a múltban éljen, mihamarabb vissza kell adni a természetnek.”
A hívók egységesen felháborodásukat fejezték ki. Pisti szerint Bart Istvánnak azonnal le kellene mondania, mert kijelentései gyalázatosak, és „nem veszi emberszámba a vidékieket”. Rámutatott, hogy a falusi házakat gyakran 3 millió forintért sem lehet eladni, ami arra sem lenne elég, hogy egy évig albérletet fizessenek belőle a városban. Különösen a nyugdíjasok helyzetét tartotta aggasztónak, akik nem tudnák kiegészíteni jövedelmüket. Párhuzamot vont a mostani kormányzati kommunikáció és a kommunista idők között: „a kommunisták minket elaltattak […] egyre több olyan jogalkotás lett, egyre inkább lett olyan a rendszer, mint a legkeményebb kommunizmusban volt”. Szerinte a vidék felszámolása és a mezőgazdaság tönkretétele része ennek a folyamatnak, hiszen – Marxot idézve – az önellátó paraszti réteg a legnagyobb veszély a hatalomra.
Ani hasonlóképpen méltatlankodott: szerinte a tiszás politikusok azt szeretnék, ha „dögöljenek meg az idősek”, és felidézte Nagy Ervin korábbi kampánybeszédét is. Hangsúlyozta a vidéki mezőgazdaság jelentőségét, amely nélkül a városiak sem jutnának élelmiszerhez. Ibolya párhuzamot vont a korai Kádár-korszakkal, amikor „elnéptelenítették a falvakat, városba kényszerítették őket”, és úgy vélte, hogy most is hasonló folyamatok indulhatnak meg. Margit a falusi életforma mellett érvelt, kiemelve a saját maga által nevelt állatokból készült élelmiszerek minőségét a bolti áruval szemben, és visszautasította a gyermekvállalás ellenes kijelentéseket: „egy nemzetnek a gyermek a jövője”. Ildikó emlékeztetett arra, hogy Magyar Péter már 2024-ben 200 ezer lakatlan ingatlanról beszélt, és attól tart, hogy ezeket most sorra „szétosztják” vagy elvonják. A hívók közül többen SMS-ben is tiltakoztak: „Mi az, hogyha nem hazaárulás?” (Zsuzsa), „kezdődik a magyar falu rombolás” (Rebbi), „falurombolást utoljára Ceaușescu csinált” (Barnabás).
„Szerintem mondjon le. […] Egyszerűen nem értem azt, hogy hogy mernek ilyen dolgot kimondani.” – Pisti *
„Lehet, hogy hülye parasztok, de nélkülük azt se tudják, hogy hogyan kell élni. Honnan lenne krumpli, zöldség, bab, tyúk, disznó…” – Ani *
„A legtöbb Tiszás vidéken él. És vegyük már észre, hogy a Tisza-képviselők mind dúsgazdagok, nem úgy, mint az Orbán kormány alatt.” – Margit *
Az ukrán hadköteles férfiak belépésének uniós szigorítása
A második téma az ukrán kormány kérésére bevezetett uniós szigorítás volt, amely szerint a tagállamok ezentúl nem hagyják jóvá a 23 és 60 év közötti hadköteles ukrán férfiak belépését az Európai Unió területére. A műsorvezető felvetette, hogy miközben az ukrán férfiakat kitiltják, a Közel-Keletről és Afrikából érkező migránsokkal kapcsolatban nem ilyen szigorú az eljárás.
Pisti ezzel kapcsolatban aggodalmát fejezte ki, hogy a kormány által különböző jogcímeken beszedett többletbevételek Ukrajnába fognak kivándorolni, akár közvetlenül, akár az Európai Unión keresztül. Úgy vélte, hogy a magyar gazdaságot tönkreteszik a multik, és az itt megtermelt profitot kiviszik az országból: „6000 milliárd forintnak a sokszorosát viszik ki a nyugati cégek.” Ibolya az intézkedést „oltári marhaságnak” nevezte, és azzal vádolta a döntéshozókat, hogy „minél több ember haljon meg”. Szerinte a migránsokkal szemben túl engedékeny az EU, míg az ukránokat visszaküldik. Margit emlékeztetett arra, hogy az ukránok korábban „zsarolták” Magyarországot az olajtranzittal, amikor az Orbán-kormány idején a hatóságok nem adták ki az „arany konvojt” – állítása szerint ez a zsarolás vezetett a csapok elzárásához, és szerinte nem az Orbán-kormány, hanem Ukrajna a hibás. Ildikó megjegyezte, hogy Németország már másfél-két éve bejelentette, hogy a befogadott ukrán menekültek státuszát nem hosszabbítják meg, miközben az illegális migránsokkal kapcsolatban nincs ilyen gyors kitoloncolási szándék.
„Tulajdonképpen azt akarják elérni, hogy minél több ember haljon meg. Egyszerűen felháborító. Hát persze a migránsokat megsimogatják.” – Ibolya *
A patrióta tüntetés, a Pride és a genderlobbi
A harmadik téma az előző napi patrióta tüntetés volt, amelyet a hívók és a műsorvezető egyöntetűen a haza és a normalitás védelmében szervezett megmozdulásként értékeltek. A beszélgetések során azonban a hangsúly gyorsan áttevődött a Pride-ra és a genderlobbi tevékenységére.
Budaházi Edda hosszabb kifejtésében hangsúlyozta, hogy a Pride csak „a jéghegy csúcsa”, és valójában a genderlobbi ellen harcolnak, amelyet „kontinenseken átívelő, végtelen anyagi forrásokkal rendelkező bűnszervezetnek” nevezett. Szerinte a genderlobbi emberei „ott ülnek a törvényhozásokban, a városi testületekben, médiákban, filmiparban, a gazdaság számtalan területén”, és Nyugat-Európában már „kasztralják a kiskorúakat”, a női sportok veszélyben vannak. Kiemelte, hogy a Pride-ot nem a melegek jogaiért tartják, hanem a társadalom szövetének megbontása a cél, és hogy a genderlobbi a sérülékeny, bántalmazott családból származó fiatalokat célozza meg. Álláspontja szerint „a fehér civilizáció végveszélyben van”, és Magyarországnak folytatnia kellene az Orbán-kormány által megkezdett harcot, mert az új kormány ebben nem megbízható.
„Én úgy szoktam fogalmazni, most lehet, hogy ez egy kicsit erős, de a Pride a legújabbkori szadizmus nemzetközi ünnepe egy ilyen emberjogi álcában.” – Budaházi Edda *
„A házasság intézménye kizárólag egy nő és egy férfi egybekelésére jött létre. A mássággal élők találjanak ki valami más szót maguknak, ami egyenértékű lehet a házassággal, de a házasság szót ne gyalázzák meg.” – Klári mama SMS-e *
Pisti is élesen bírálta a genderlobbit, és kijelentette, hogy ha a TISZA-kormány engedné a genderpropagandát és a migrációt, „vér fog folyni”. Ugyanakkor a műsorvezető figyelmeztette, hogy a „torzszülöttek” kifejezés nem elfogadható, amit Pisti tudomásul vett. Ibolya a genderlobbit „neokommunista műnek” nevezte, és úgy vélte, hogy a jelenség mögött Soros György és globalista körök állnak. Hangsúlyozta, hogy a nemváltás „örökre szóló lelki trauma”, és hogy a férfiaknak és nőknek meg kell tanulniuk természetes nemi szerepeiket megélni.
Pisti a tegnapi tüntetésről pozitívan nyilatkozott, noha a hőség miatt a vártnál kevesebben mentek el. Buzdította a hallgatókat, hogy ne féljenek kiállni, még ha munkahelyükön „terrorizálják” is őket a TISZA-szimpátizáns kollégák, mert „ha most nem állunk ki magunk mellett, akkor utána el fognak minket tiporni”. Margit a Pride kapcsán megjegyezte, hogy a résztvevők valószínűleg unatkoznak, és ha dolgoznának, nem érnének rá tüntetni. Ibolya szerint Nyugat-Európában már betiltották a Pride-ot, és itt is ezt kellene tenni.
A TISZA-kormány és Magyar Péter bírálata
A hívók szinte mindegyike kitért az új TISZA-kormány és személy szerint Magyar Péter miniszterelnök tevékenységének éles kritikájára. Pisti szerint a TISZA-kormány alatt „a legdarabb, legkeményebb kommunista idők fognak visszajönni”, és úgy vélte, hogy a kormány eltörölte az árstopokat, a benzinárstopot és a kamatstopokat, ami a magyar emberek életszínvonalának romlásához vezet, miközben a multik profitját növeli.
Margit különösen élesen fogalmazott Magyar Péterrel kapcsolatban: „mint egy beteg agyú ember és remeg a szája széle”, „50-féle dolgot tett eddig, hatmillió euróért eladta Magyarországot”. Szerinte Magyar Pétert már akkor beszervezték, amikor feleségével Brüsszelben tartózkodott: „Egy jellemtelen emberről van szó, aki mindenre alkalmas.” Kifogásolta, hogy a miniszterelnök a Grassalkovich-kastélyban tartott kihelyezett kormányülést, amit a „mi pénzünkön” újított fel az előző kormány. Kritizálta, hogy a TISZA-kormányban olyan emberek ülnek, akiknek nincs kormányzati végzettségük, ellentétben Orbán Viktorral. Hozzátette: „Magyar Péter, míg él, ha megfeszül, se éri utol az Orbánt.”
„Magyar Péter cél, mindig ő beszél, minden beosztottját hülyének néz, amit már el is mondott, még az EU-képviselők is nem normálisak a szemében.” – Margit *
Margit és Ani is kitért a kormány egyes tagjaira. Margit egy „drága színésznőnket” említett, aki szerinte azért került a kormányba, mert a színházban nem boldogult, és hangsúlyozta, hogy a TISZA-képviselők mind „dúsgazdagok”. Ani és Ildikó Kapitány István minisztert bírálták, aki állítólag azt tanácsolta, hogy este hat óra után mérsékeljék az emberek a fogyasztást – amit a hívók abszurdnak és kivitelezhetetlennek tartottak, különösen idős emberek és kisgyermekes családok számára. Ildikó szerint a kormány intézkedései „hány tízmilliárdokba kerülnek a magyar adófizetőknek”, és hogy az előző kormány eredményeit – például az Uzsoki kórház klímaberendezéseit – a mostani vezetés kisajátítja. Ibolya egyértelműen Mümnich Ferenc reinkarnációjának nevezte a belügyminisztert, és a korai Kádár-korszak hangulatát idézte fel: „megint jön éjszaka, fekete autó, a csengőfrász meg hasonló”.
„Soha ilyet az Orbán-kormány nem csinált, hogy ennyire nyomorította a népet, mint ahogy az van a Magyar Péternek.” – Margit *
„Könyörgöm, 6000 milliárd forintnak a sokszorosát viszik ki a nyugati cégek. Most akkor majd megint egy Auchan, egy Tesco […] 190%-os árrésel fogja adni a tejterméket, 90%-os árrésel a felvágottakat.” – Pisti *
Önellátás, vidéki életforma vs. városi lét
Több hívó is részletesen kifejtette a vidéki életforma előnyeit és a városi léttel szembeni ellenérzéseit. Pisti szerint a falusi emberek önellátása a rendszer számára veszélyes, mert „kevésbé zsarolható”, és emlékeztetett arra, hogy a magyar paraszti társadalmat is azért kellett tönkretenni, mert a gazdák mindent megtermeltek maguknak, így nem voltak kiszolgáltatva sem az élelmiszeriparnak, sem az energiapiacnak.
Margit hasonló szellemben érvelt: „Én azt a csirkét, amit én vágok le, azt a disznót, amit mi vágunk le, annak egész más az íze, mint a boltokba ide-oda huzogatott műanyag csirkének.” Hozzátette, hogy a pesti emberek a vidékről felhozott gyümölcsből élnek. Egy SMS-ben is hasonló gondolat jelent meg: „mi itt vidéken a közműveket magunk csináltattuk. A kommunista érában a vidéki tarifa mindig magasabb volt, mint a városi. Csak azt szeretném tudni, hogy ha a városlakók olyan boldogok a városban, mi a bánatnak költöznek ki az agglomerációba?” – írta egy névtelen hozzászóló, Terka.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „askó Győrtől” – nem azonosítható személynév; lehetséges, hogy egy közszereplő torzult alakja.
- „Lennárt Judit” – a szövegben szereplő név, de nem egyértelmű, kire utalhat.
- „Erminféle” – egy színésznőre utalás a kormányban, de a név nem rekonstruálható; valószínűleg Nagy Ervinre gondolt a hívó, de nőnemben beszélt.
- „Dekatlon úr” – a belügyminiszter gúnyneve; az utalás Pósfai Gáborra valószínű, de a név nem hangzik el.
- „fishingálékkal” – a grooming/pedofília kontextusában elhangzó torz kifejezés, amely valószínűleg a „phishing” szó hibás használata.
- „arany konvolyt” – feltehetően „arany konvoj” vagy olajszállítmány, a pontos kifejezés nem azonosítható.
- „Bilinicsben” – feltehetően „bilincsben” értelemben.
- „Grasekovic kastély” – Grassalkovich-kastélyként értelmezhető, a hívó nyelvbotlása.
- „hullót” – a szövegkörnyezetből nehezen értelmezhető töltelékszó.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:01]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:00:07]Paláver hangra fel.
[00:00:13]Jó napot kívánok.
[00:00:13]Szeretettel köszöntöm önöket a Paláverben, a Hírtev és a Hír FM közös interaktív műsorában.
[00:00:17]Én Szamosi Tímá vagyok.
[00:00:19]Telefonszámunk 061799, SMS számunk pedig 067953.
[00:00:29]Érőbben pedig követhetnek minket a Facebook csatornánkon.
[00:00:30]A három témánk pedig a következő.
[00:00:33]Bart István, a Gazdasági és Energetikai Minisztérium újonnan kinevezett államtitkára szerint kevesebb gyerekre és falura van szüksége Magyarországnak.
[00:00:42]Korábban egy podcastben arról beszélt, idézem, tehát nyilvánvalóan a Földnek előbb-utóbb az a az lesz a jó, hogyha megtaláljuk a módját annak, hogy hogyan tudjuk stabilizálni, vagy akár lassan, szép fokozatosan csökkenteni a népességünket.
[00:00:58]És ebben mi itt Magyarországon élen tudunk járni.
[00:01:01]A másik felháborító kijelentése a falusi házakhoz ugye utak tartoznak, hosszú gázvezetékek, vízvezetékek, csomó olyan szolgáltatást kell nyújtani, nekik nyújtani, amikhez ugye sokkal több, sokkal nagyobb távokat kell befutni.
[00:01:16]Tehát mi tulajdonképpen rengeteget költünk arra, hogy egy olyan településszerkezetet tartsunk fenn, amit már azok az emberek sem akarnak fenntartani, akik ott laknak.
[00:01:24]Hát elköltöznek azért, mert nincs munka.
[00:01:27]A kisebb településeket pedig, ahol még néhány idős ember ragaszkodik ahhoz, hogy a múltban éljen, mihamarabb vissza kell adni a természetnek.
[00:01:39]Hát erről már hallottunk a történelemben is, hogy milyen az, amikor a gyárakba, illetve a városokba kényszerítették az embereket, és hogy annak mi lett a következménye.
[00:01:47]A második témánk az ukrán kormány kérésére.
[00:01:50]A katonakorú férfiak belépését ezen túl az Európai Unió tagállamai nem hagyják jóvá.
[00:01:55]Mindez a gyakorlatban a hatköteles 23 és 60 év közötti férfiak kizárását jelenti.
[00:02:02]És nagyon érdekes, hogy akik Afrikából jönnek, vagy a Közelkeletről velük, mi a helyzet, őket miért nem küldi vissza egyenesen az Európai Unió?
[00:02:13]A harmadik témánk pedig utcára vonultak a patrióták a haza és a normalitás védelmében.
[00:02:19]Ugye tegnap lezajlott az újabb patrióta tüntetés.
[00:02:24]Szerintem egy fantasztikus tüntetés volt.
[00:02:27]Nagyon jó hangulatban, nagyon jó energiák voltak.
[00:02:29]Önök hogyan értékelik mindezeket?
[00:02:31]Úgyhogy máris kapcsolom önöknek Eddát.
[00:02:37]Szia Edda!
[00:02:38]Halló!
[00:02:39]Halló!
[00:02:39]Te vagy a szakini?
[00:02:39]Hát halló!
[00:02:41]Köszöntök mindenkit!
[00:02:41]Nagyon szépen köszönöm, hogy szólhatok, de én igazából a Pridal kapcsolatban ugye én Budaházi Edda vagyok, és a Pridal kapcsolatban mondanék egy pár szót.
[00:02:53]Hát harmadik témánk, hát hogy ugye az utcára vonultak a patrióták a haza és a normalitás védelmében.
[00:02:58]Hát igen, csak a patrióták nem a Pride ellen vonultak a az utcára valójában, hanem sok ösztett dolog miatt, de a Pride az szépen lezajlott, és az az ellen való tiltakozás azért az az, hogy mondjam sovánka volt.
[00:03:13]Egy páran kiálltunk, ugye én is, és hát nagyon szépen köszönöm a sok támogató üzenetet.
[00:03:18]Tudom, hogy a Paláv nagyon sok jó magyar ember hallgatja és örülök, hogy tényleg itt lehetek.
[00:03:26]És hogyha megengedsz pár mondatot, ezzel kapcsolatban úgy érzékelmem, hogy sokan nem értik, hogy miért megyünk ki mindig tiltakozni ellenük.
[00:03:36]És azt szeretném megvilágítani, hogy itt tulajdonképpen nem a Pride-ról van szó, mert a Pride az tulajdonképpen csak a jéghegy csúcsa, tehát az a hanem itt mi valójában a gender lobbi ellen harcolunk, és igazából az Orbán kormány is annak idején a gender lobbi ellen hirdette meg a harcot, mert ezt be kell látnunk, hogy itt nem valami színes, lufis, boldog tüntetők vannak, amit ők próbálnak elhitetni velünk, hogy itt valami jogfosztó csoport van, akiknek a jogaiért és kimennek, és akkor sok magyar ember is, akik nem néznek utána, úgy érzik, hogy ők valami elesett csoportért most kiállnak, mert tulajdonképpen ez nem igaz, mert ott, ahol mondjuk már házasodhatnak is, és a gyerekeket is örökbe fogadhatnak, ott is ugyanúgy megy a Práj.
[00:04:23]Tehát nem ez a csak a porhintés.
[00:04:25]És ezt így toborozzák az embereket amögé a az ideológiai mögé, ami valójában egy bűnszervezet.
[00:04:33]Tehát be kell látni, hogy egy végtelen anyagi forrással rendelkező kontinenseken átévelő bűnszervezet ez a genderlobbi, ahonnak aminek az emberei ott ülnek a törvényhozásokban, a városi testületekben, médiákban, filmiparban, a gazdaság szemtalan területén.
[00:04:50]És a és hatalmas veszély, mert nyugaton látjuk, hogy már mi van már a női sportok veszélyben vannak, kosztrálják a kiskorúakat.
[00:05:02]Olyan folyamatok mennek a háttérben, amire ugye itt itt azt lehet mondani, hogy itt nem lesz, de hát itt is ez lesz.
[00:05:07]Miért le lenne ez?
[00:05:07]Mikor mindenhol ez lett, ahol ennek nem szabtak gátat.
[00:05:13]Tehát itt nem a gyülekezési jogról van szó, amit ugye próbáltak az Orbán kormány ellen is felhozni, hanem itt ennek a az egésznek a megállításáról van szó.
[00:05:23]És azt kell hangsúlyozni, hogy a ez a tevékenység a társadalom egészséges szövetnek a megbontására szerveződik.
[00:05:33]És én úgy szoktam fogalmazni, most lehet, hogy ez egy kicsit erős, de a Pride a legújabbkori szadizmus nemzetközi ünnepe egy ilyen emberjogi álcában, mert a jó szándékú emberekkel elhitettik, hogy valami jóért harcolnak.
[00:05:49]De de hát már látjuk, hogy nyugaton milyen nagy problémák vannak.
[00:05:51]Úgyhogy igazából mi ezért harcolunk ez ellen, mert itt a lehet a legjobban felhívni a figyelmet arra, hogy itt valami nagyon sötét erő próbál betörni, és és azért kell ezt korlátozni, mert tönkreteszi a fiatalokat és ezzel az egész nyugati civilizáció jövőjét.
[00:06:09]Tehát nekik az a az a módszerük, hogy a sérülékeny csoportokat támadják meg, akik mondjuk leszakadók, vagy bántalmazott családban vannak, meg ugye azt szokták mondani, hogy hát akit nem tetszik a Pride, az ne vigye ki a gyerekét.
[00:06:23]De mi van azokkal a fiatalokkal, aki akik akik tényleg mondjuk nem figyelnek oda rájuk?
[00:06:26]Tehát azokat mindjárt könnyebb leszakítani, mindjárt könnyebb elhitetni velük, hogy te nem te csak egy kicsit más vagy.
[00:06:32]Te gyere, állj közénk.
[00:06:35]Lehet, hogy te már nem is az a az a nem vagy, amit te gondolsz magadról, és óriási pénzek állnak emögött.
[00:06:43]És ezt még idejében Magyarországon meg kéne állítani, de hát most ahogy az új kormány kinéz, ez nem úgy néz ki, hogy hogy hogy meg lehet állítani.
[00:06:52]Úgyhogy hát mi a magunk is eszközeivel mindig megpróbáljuk ezzel a figyelmet felhívni.
[00:06:57]Megállítani nem tudjuk, de a figyelmet felhívni erre a veszélyre.
[00:07:04]Köszönjük szépen.
[00:07:04]Igen, hallgatónk.
[00:07:06]Halló?
[00:07:07]Hát nem tudom, hogy van-e kérdésed, vagy vagy tehát az a lényeg, hogy én arra szeretném buzdítani a a hallgatókat is, hogy próbáljanak én is a gyerekeimnek mindig elmagyarázom ennek a lényegét, mert valójában azt akarják ránk sütni, hogy mi mit tudom én gyűlölködünk valaki irántott szó nincs erről, hanem mi a nemzetünket féltjük és a nemzetünkre való veszélyt érezzük meg, mint hogy nagyon sokan, és biztos vagyok benne, hogy a hallgatók közé nagyon sokan érzik, hogy Ez nagyon veszélyes és nem szabad engedni, mert látjuk, hogy Angliában, Amerikában, hát példáre Amerikában a 35 év alattiak már már 20%-a együtől, de már valamilyen más nem képzeli magát, tehát nem biztos a születési nemében.
[00:07:52]Hát ez egy óriási arány.
[00:07:55]Tehát olyan nagy bajban van a civilizációnk, hogy egész egyszerűen nem szabadna ezt engedni.
[00:08:00]És itt szó nincs arról, hogy ki ki kit szeret meg ne a nem szeretheti, akit szeret, mindenki szeretheti, akit akar.
[00:08:05]De itt egy olyan olyan nyomulás van, főleg a a filmek világában, az interneten, minden itt ott van, a multicégekben, a sportban, a szórakoztatóiparban, a bíróságokban, sőt már gyámügyi hatóságokban ugye tudjuk a Ábrahám Robinak is filmje volt arról, hogy már elveszik a gyerekeket a skandináv országokba, és odaadják a azonosűeknek.
[00:08:29]Tehát, hogy hogy hatalmas probléma van, és nem a Pride-dal van a probléma, csak a Pride Pride Pride is probléma.
[00:08:37]Persze, csak a Pride-on keresztül lehetne erre jobban rámutatni, hogy exponenciálisan nő azoknak a fiatalkoraknak a száma, akik a csapdájukba esnek és és hát valahogy az LMBTQ lobbi tönkreteszi őket.
[00:08:52]Ugye sokan hatalmas pénz van ebbe, mert gondoljunk bele, hogy átműtik a gyerekeket, a fiatalokat, tínédzsereket, levágják, lecsapdossák a mellüket, átműtik, utána hormonkezelést kapnak, egész életükben szenvednek.
[00:09:04]Hát ez hát ez hatalmas üzlet.
[00:09:07]Tehát azért lássuk be, hogy valójában lehet, hogy minden mögött a pénz van, és emögött is.
[00:09:14]Tehát én azt mondom, hogy a magyaroknak nagyon észné kell lenni, mert talán még van remény valahogy meg tudjuk ezt állítani.
[00:09:19]Ne engedjük, hogy ez az új kormány ö eznek teljes teret adjon.
[00:09:25]Azért amit az Orbán kormány ebbe lettett az asztalra, és amennyire radikalizálta a társadalmat a genderlobbi ellen, azt ne engedjük el.
[00:09:31]Én azt mondom, igen, itt már jönnek az üzenetek ezzel kapcsolatban.
[00:09:35]A házasságszó, illetve a házasság intézménye kizárólag egy nő és egy férfi egybekelésére jött létre.
[00:09:40]A másággal élők találjanak ki valami más szót maguknak, ami egyenértékű lehet a házassággal, de a házasságszót ne gyalázzák meg.
[00:09:49]Írja nekünk Klári mama.
[00:09:49]A melegek kényesek a hálószoba titkaikra, mégis ők teszik közszemlére az utcán.
[00:09:57]Nem dicsőség melegnek lenni, ez nem teljesítmény vagy érték, hanem állapot.
[00:10:02]embertársi tiszteletnél nekik sem jár több, mire nekünk vándor.
[00:10:06]Igen.
[00:10:06]És hát az sem igaz, hogy ugye, mert ugye vannak ilyen klisék, amiket mondak, hogy attól még, hogy ezt hallja vagy látja, attól még nem lesz homoszexes.
[00:10:14]De igen, mert mert már Robinéknek a filmjeikibbe is bemutatták a fishingálékkal, hogy akiket megrontanak kisgyerekeket, azok sokszor már azok lesznek, mert valahogy ez alakul ki bennük, és és és és igenis be tudnak ö embereket rántani ebbe.
[00:10:29]És hát a transzeműiség az meg egyértelmű.
[00:10:32]Hát nem egyszerűbb kitalálni, hogy én valami más vagyok, mint mondjuk megfelelni a társadalmi elvárásoknak, a kemény elvárásoknak.
[00:10:41]Hát egyszerűen én azt mondom, hogy én valami más vagyok.
[00:10:44]Hagyjatok békén.
[00:10:44]Mindjárt sztár leszek a neten, mert ugye én olyan bátor vagyok, hogy felvállalom, és hát tömegével, tehát az az a szörny ebben az egészben, hogy két kattintás és tényleg már a tömegével látjuk ezeket a a gyerekeket, kis kiskorúakat, akik és sok esetben a szüleik, tehát az az igazság, hogy sajnos a szülők is, tehát azoknak is az agya sok esetben ki van mosva, és már egy van, hogy kis két-három éves gyerekeket egy másik nemnek nevelnek, tehát óriási abajvel.
[00:11:11]Ha még sok nem lenne ez a a népességfogyás, mert ezzel a népességfogyással együtt egyszerűen ez életveszély.
[00:11:19]Tehát már csak azért nem szabadna engedni, mert a fehér civilizáció végveszélyben van.
[00:11:23]Tehát itt mindent gátolni kellene, ami ez a arra hajt, hogy itt még kevesebb normális család legyen, itt még keresebb normális gyerek legyen.
[00:11:33]Igazából nem is értem, tehát nem is fól se fogom, hogy miért kell emellióálni.
[00:11:37]És mondom, ebben semmi olyasmi nincs, hogy én valakit is gyűlölnék, vagy vagy vagy meg akarnám változtatni.
[00:11:43]De azt igen, de ugye nekem is azt szokták mondani, ja persze, mert ha az egyik gyereked homoszexuális lenne, akkor akkor másképp beszélnél.
[00:11:51]Nem beszélnél, akkor akkor mit csinálnál?
[00:11:52]Akkor is szeretném, de ha beállna a lobbi mögé, és elkezdené ezt a propagandát, azt az utolsó chatvéreni ellenezném.
[00:11:59]Igen, nagyon szépen köszönöm, hogy elmondtad, és akkor így rávilágítottál te is, hogy vannak a melegek és van az LMBT lobbi, és a kettő együtt az így van.
[00:12:09]Teljesen mások dologról beszélünk.
[00:12:11]Köszönjük szépen, Edda, hogy hívtál minket.
[00:12:13]Én köszönöm szépen a lehetőséget.
[00:12:13]Minden jót kívánok.
[00:12:15]Köszi.
[00:12:15]Szia.
[00:12:17]És itt van velünk a vonalban Pisti.
[00:12:21]Csókolom.
[00:12:21]Hát én a tisztás államtitkárról túl sokat nem beszélnék.
[00:12:27]Szerintem mondjon le.
[00:12:30]Tehát ezt hallottuk már askó Győrtől és meg több baloldali és tisztás megmondó embertől, háttérembertől, nem tudom, mindenki nevezi őket úgy, ahogy akarja.
[00:12:43]Ez egyszerűen gyalázat.
[00:12:43]Egyszerűen nem értem azt, hogy hogy mernek ilyen dolgot kimondani.
[00:12:49]Akkor akkor szerintem vágjuk el a földgázvezetéket Kazachsztánból is, mert Kazachsztánból túl messze van Budapest, nem?
[00:12:57]Meg akkor akkor a 12.
[00:13:01]kerületbe meg a második kerületbe meg meg Óbudán se legyen gáz, mert mert azt is mondjuk a a győtől milyen hosszú elhozni budáig, nem?
[00:13:12]Tehát akkor ne legyen gáz mondjuk csak Szeged környékén vagy vagy Csongrád megyében, és akkor a utána már úgyse ér éri meg tovább vinni a gázvezetéket, vagy a vagy a kőolajvezeték is, a barátság kőolaj vezeték is álljon meg ott Kelet-Magyarországon, és akkor mondjuk Győrbe már ne legyen, ne szállítsunk olajat, mert akkor Győrbe járjanak lovaskocsival, ott ne járjanak autóval, mert mert nem éri meg.
[00:13:39]A de a legdurvábbnak Pisti, hogyha nem bánja, egy kiselmét szeretném kérni, és hogyha nem bánja, akkor visszahívnánk a szünet után, de sajnos most is most egy rövid szünetre el kell, hogy menjünk, mind a tév, mind pedig a rádió, de a szünet után várjuk vissza önöket, és Pistivel folytatjuk majd a Palávert.
[00:13:58]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:14:05]Paláver, hangra fel.
[00:14:10]És máris folytatódik tovább a Palávera Hírtevés, a Hír FM közös interaktív műsora.
[00:14:14]Én Szamosi Tímá vagyok.
[00:14:15]Telefonszámunk 061799, SMS számunk pedig 067953.
[00:14:23]És mielőtt kapcsolnám Pistit, néhány üzenetet felolvasnék önöknek, merthogy rengeteg érkezett itt a a falvakkal kapcsolatban.
[00:14:29]Kedves Timi, ennyire szeretik a magyarokat, hogy annak örülnének, hogyha minél kevesebben lennénk.
[00:14:35]Az a cél, hogy megfogyatkozzon a nemzet.
[00:14:37]Mi az, hogyha nem hazaárulás?
[00:14:40]Írja nekünk Zsuzsa.
[00:14:40]Kedves téma: Mi itt vidéken a közműveket magunk csináltattuk.
[00:14:44]A kommunista érában a vidéki tarifa mindig magasabb volt, mint a városi.
[00:14:48]Csak azt szeretném tudni, hogy ha a városlakók olyan boldogok a városban, mi a bánatnak költöznek ki az agglomerációba?
[00:14:55]Lehet tudják az urbanizált proliréteget?
[00:14:57]Szerintem oké, és nem mi vagyunk sokan.
[00:15:00]Egy biztos, nem félik az istent.
[00:15:02]pedig akik így gondolkodnak, félhetnének.
[00:15:04]Hajrá Magyarország, hajrá igaz magyarok, írja nekünk Terka.
[00:15:11]Rebbi írja nekünk: kezdődik a magyar falu rombolás, a vidékiek ellehetetlenítése.
[00:15:16]Államtitkár elvtárs pedig egy azt a zöldséget, ami az öt-67 kerület aszfaltján termesztenek.
[00:15:21]Annak a disznónak a húsát már azt is tudjuk, hogy a pattogó petesejt petesejtekre jó szerintük, amit a saját kádjában tenyésztett szégyen, amit ki mer ejteni a száján.
[00:15:32]Különösen az idős emberekkel kapcsolatban.
[00:15:37]Írta nekünk Revi.
[00:15:37]Kedves téma, egyre jobban bebizonyosodik, hogy ennek a kormánynak nem csak a feje, hanem az egésze pszichopata kormánya és képviselői.
[00:15:44]Falurombolást utoljára Csahucu csinált.
[00:15:47]Szörnyű mementója van ott, Bözöd új falu néha iti templomának vízből meredő tornyában, és íme most itt is.
[00:15:55]Mi lesz veled Magyarország?
[00:15:55]Kérdezi Barnabás.
[00:15:57]Hát köszönjük szépen.
[00:15:57]És még nagyon-nagyon sok üzenet érkezett.
[00:15:59]majd ezeket is igyekszem felolvasni önöknek, de máris kapcsolom Pistit újra.
[00:16:03]Köszönöm a türelmét.
[00:16:07]Nagyon szívesen.
[00:16:07]De ebbe az egész kijelentésbe, tehát nem ez a leggusztustalan, hanem nem tudom, hogy észrevesszük-e a sorok között, hogy de a legusztustalanabb és a legveszélyesebb az, hogy hogy nem veszi embers számba a vidékieket.
[00:16:23]Tehát most mindenki gondoljon bele, ugye valahogy úgy fogalmaz, hogy görcsösen ragaszkodnak a vidékiek abban, ahol már ők se akarnak élni.
[00:16:34]Egész pontosan úgy, hogy a kisebb településeket pedig, ahol még néhány idős ember ragaszkodik ahhoz, hogy a múltban éljen, mihamarabb vissza kell adni a természetnek.
[00:16:42]Annyi még hozzátartozik Bart Istvánhoz, hogy ő 2002 és 2005 között dolgozott az SZDS irányítása alá tartozó gazdasági minisztériumban.
[00:16:54]Na most nem tudom, hogy abba belegondolt-e, hogy akinek egy élete munkája benne van a házában, amit ő ott felépített, és nagyon sok vidéki településen négy szobás házakat nem tudnak eladni 3 millió Ftért, hogy ő abból a pénzből, ha beköltözne a városba, egy évig nem tudna albérletet fizetni rezsivel együtt.
[00:17:15]Tehát most egy élet munkáját ő úgy gondolja, hogy mindenki adja fel és hogy mondjam azt a pénzt, amit kap érte, azt így így álljon ki egy erkélyre, és eres dobja ki a szél vigye el, mert ez körülbelül anny azzal lenne egy egyenértékű, hogy hogy valaki beköltözne városba, és akkor körülbelül egy évig tudná fizetni a lakhatását, és utána mi lenne, vagy mi lenne például azokkal az emberekkel, akik akik már nyugdíjaskorúak és mondjuk nem munkaképesek, mert talán még egy munkaképes korú ember neki se lenne könnyű, de valahogy fenntartaná magát a városba.
[00:17:54]De mi lenne egy nyugdíjassal, aki mondjuk nem tudná kiegészíteni a nyugdíját, az miből tartaná?
[00:18:01]Hát csak a lakhatását most az élet többi dolgáról nem beszélünk, csak a lakhatás, hogy legyen egy fedél a feje fölött, ahol ahol meghúzhatja magát.
[00:18:09]Én azt tanácsolom, és nagyon remélem, hogy a parlamentben a fideszes képviselők meg fogják ezt tenni, hogy ezt az embert felszólítják arra, hogy azonnal mondjon le.
[00:18:21]És szerintem nekünk patriótáknak is ezt ezt nem szabad annyiba hagyni, és mindenhol fel kell emelni a szavunkat ez ellen.
[00:18:28]Másik dolog, ami már egy ideje motoz kell a fejembe, de most az utóbbi két hét alatt egyre nagyobb bizonyosságot nyer bennem, hogy én úgy vettem észre, hogy a kommunisták minket elaltattak, és ez nem a Tisza kormány kapcsán fordult fel meg először a fejemben, hanem a a Nyugat-Európát nézve, az Uniót nézve.
[00:18:49]hogy egyre több olyan jogalkotás lett, egyre inkább lett olyan a rendszer, mint a legkeményebb kommunizmusban volt.
[00:18:57]Ugye gondoljunk csak Urcula Van der Lennek a címországi megérkezésére másfél vagy két évvel ezelőtt, ahol a repülőtéren mondott valami beszédet, és egy egy tüntető kritizálni merte.
[00:19:12]És Urszul Ponderline Lin azt a mondatot mondta, hogy Putyin Oroszországában, ezért önmre elvitték volna a rendőrök.
[00:19:19]És mire befejezte a mondatot, a rendőrök elvitték az embert, onnan a tömegből kiemelték, hogy például gondoljunk azokra, akik az interneten mernek írni valamit Németországban, vagy Angliába, és két órán belül elviszi a rendőrségüket a saját otthonukból.
[00:19:36]És most sajnos a a Tisza kormánynál ezt látom, hogy a legdarabb, legkeményebb kommunistaidők fognak visszajönni.
[00:19:42]Ennek a része a vidék felszámolása, ennek a része a mezőgazdaság tönkretétele.
[00:19:49]Ugye ezt annak idején már Marx is megmondta, hogy a legnagyobb veszélyt a svájci gazdák jelentik, mert ugye a gazdák önellátóak, megtermelnek mindent, amire szükségük van.
[00:19:59]Nincs ennek annyira kiszolgáltatva senkinek, tehát se az élelmiszerrel, se a lakhatással, se a tüzeléssel, a ruházkodással kapcsolatban.
[00:20:13]Hát ezért kellett tönkretenni a magyar paraszti társadalmat is, hiszen a paraszti réteg önellátó volt.
[00:20:18]Azt hiszem egyedül petróleumot kellett venniük a a kisboltban, mert minden mást elő tudtak teremteni.
[00:20:27]Most hogyha ha minden ember szám egy fél percet arra, hogy végiggondolja csak a disznót mondjuk, annak minden részét megesszük.
[00:20:35]Így van.
[00:20:35]Tehát nem nem veszik kárba semmi.
[00:20:37]Hogyha most valaki normálisan végiggondolja még a körmét is, a fülé, a farkát kocsonyába, kolbásznak, szalonnánk, bármi, minden részét megesszük.
[00:20:47]Tehát a a amiket termyeztünk á állatokat, amiket termünk növényeket, szinte mindenét felhasználjuk.
[00:20:56]Tehát ilyen szempontból egy egy egy termelő, egy egy falusi ember, egy önellátó ember, egy egy kevésbé fogható, kevésbé zsarolható ember.
[00:21:09]De ugye ezzel egy időben megindult a támadás a fiatalok ellen is, ugye a a közösségi médiába ezzel az agymosással viszont abban a ezzel párhuzmosabban megindult a gender lobbinak a betörése, mert ez nem mert nem belopakodás, ez betörése az oktatásba.
[00:21:26]Ö ezt a nem tudom, hogy hívják Lennárt Juditot, ezt is én felszólítanám, hogy azonnal mondjon el, mondjon le és tűnjön el a lehető legveszebb a a kormány közeléből és a közügyek ben való részvételtől, mert szerintem ez ez, hogyha itt a a gender lobbit elszabadítják Magyarországra és a migránsokat, ez két olyan kérdés Magyarországon, hogy így szerintem tényleg vér fog folyni.
[00:21:58]Mert itt a tisztások nagy része is egyetért azzal, hogy ezeket a torszülötteket ne engedjük a gyerekeink.
[00:22:04]Az neük őket torszülötteknek.
[00:22:05]Nagyon kérném.
[00:22:08]Hát én nem tudom h én értem, csak talán tehát hogy lehet másképp is hívni az embereket, de így ne hívjuk őket szépen, kérem.
[00:22:15]Értem, csak haladjunk, tehát ezen lendüljünk túl.
[00:22:20]Értem.
[00:22:20]Csak kérném, hogy ne hívjuk őket.
[00:22:22]Így.
[00:22:22]Köszönöm.
[00:22:24]Tehát ebben még a tisztások is egyetértenek velünk, hogy hogy a a gyerekeket hagyják BT-n, és hogy a migránsokat ne engedjék be Magyarországra.
[00:22:33]De itt itt úgy látszik, hogy itt a a nemcsak a régi rendszert akarják szétverni, hanem teljesen fel akarják higítani a társadalmat.
[00:22:40]És én értem azt is, hogy most azt mondják, hogy hogy a költségvetés rossz állapotban volt, és hogy a az Orbán kormány csödbe vitte az országot, és ezért akarnak megszorításokat.
[00:22:53]De nekem van egy olyan gyanúm, hogy az a többlet pénz, amiket őkbe fognak szedni, az abból egy Fint nem fog eljutni a magyar lakossághoz, hanem azok a pénzek szépen Ukrajnába fognak kimenni, vagy az Unión keresztül, vagy közvetlenül valamilyen úton, de hogy az a különböző indokokkal beszedett pénzek nem fogjak a Magyarország helyzetén javítani, esetleg a megérkező uniós pénzek sem, az esetlegesen megérkező pénzek, amik ugye Már most is látjuk, hogy hogy a négyszeresét ötszörét akarják kivinni Magyarországból a az országból annak, amit megkapunk.
[00:23:32]Na most gondoljunk bele, eltörölték a zárstoppot, eltörölték a benzinásstoppot, a kam kama kamacoppokat eltörlik satöbbi.
[00:23:41]Hát könyörgön 6000 milliárd Ftnak a sokszorosát viszik ki a nyugati cégek.
[00:23:47]Most akkor majd megint egy OSAN, egy Tesco, egy nem tudom mi, megint 190%-os áréscsel fogja adni a tejterméket, meg 90%-os áréscsel a felvágottakat.
[00:24:01]A magyar cégeket meg ellehetetlení, hogy megszüntetjük a 3%-os kamatú hitelt a kis és középvállalkozásoknak.
[00:24:11]Tönkretesszük a magyar magyar gazdaságot azért, hogy ezek a külföldi multik kivigyék a pénzt Magyarországról.
[00:24:16]Ezek nem forgatják vissza ezt a pénzt itt az országba.
[00:24:22]Persze, hát abból Németországban, Ausztriába épülnek iskolák, játszóterek és minden más.
[00:24:28]A tegnapi tüntetésre nagyon örülök.
[00:24:32]Sajnos nagyon meleg volt.
[00:24:32]Szerintem azért voltunk kevesebben.
[00:24:33]Én Én több emberre számítottam, de érthető, mert szerintem napon közel voltunk az 50 fokhoz.
[00:24:40]viszont nagyon örülök neki, hogy hogy még ennyi ennyi ember civeli a az ország sorsát.
[00:24:46]És én nagyon szeretném, hogyha szeretném azt hinni, hogy egyre több tiszás, ha már ennyire politizáltak a kampányba, meg ennyire értettek mindenhez, akkor most követik az eseményeket és felnyílik a szemük, és nagyon remélem, hogy csatlakoznak hozzánk, mert azt szeretném üzenni mindenkinek, ez tegnap nem hangzott el a feltólalóktól se.
[00:25:09]Én elhiszem, hogy sok ember fél.
[00:25:12]Meg tudom, hogy nagyon sok munkahelyen terrorizálják a kollégákat a tisztások főleg, ahol úgy érzik, hogy ők vannak többen.
[00:25:18]De most olyan helyzetben vagyunk, hogyha fél is az ember, ha most nem áll ki maga mellett, akkor ha most nem védjük meg magunkat, akkor utána el fognak minket tiporni, utána esélyünk se lesz kiállni magunk mellett.
[00:25:31]És a a többiek is abból meríthetnek erőt, hogy aki nem mert ma kiállni, de látja, hogy mi ott voltunk, és látja, hogy vállaltuk az arcunkat, a jelenlétünket, az lehet, hogy holnap már el fog jönni velünk tüntetni.
[00:25:45]És én nagyon szeretném, hogyha meg tudnánk védeni az országunkat, és és nem sokáig lenne ez a kormány.
[00:25:50]Én csak ennyit szerettem volna mondani Tünken.
[00:25:55]Nagyon szép napot kívánok mindenkinek.
[00:25:56]Köszönöm szépen, hogy hívott minket viszontásra.
[00:25:58]És itt van velünk a vonalban Ani.
[00:25:59]Jó napot kívánok.
[00:26:03]Szép napot kívánok.
[00:26:03]Timike hallottam itt a Pistát.
[00:26:06]Jól mondta, jól mondott mindent, amit elmondat.
[00:26:09]Én azért hát most komolyan arról van szó, hogy ez a hát nem tudom, hogy mondjam ez a mocskoszások szerint kevesebb gyerekre van szükség, és még a falura is ráteszik a kezüket.
[00:26:24]Lehet, hogy ő nem úgy nőtt fel, Magyar Petike és Raskó, vagy éppen Nagy Ervin, amikor azt beszélték a kampányba, hogy dögöljenek meg az idősek, nincsen rájuk semmi szükség.
[00:26:41]Nagy Ervin úgy kiállt mindenki mellett, hogy nem szégyeli magát.
[00:26:44]Ennek nincs anyja, vagy apja, vagy anyja.
[00:26:46]akkor amikor azt meri mondani, hogy az öregek pusztuljanak el, mert nekik már csak ilyen 40 év körüli emberek kellenek.
[00:26:55]Én nem tudom, hogy hány évesek vannak ott most a Tisza kormányban, akik ott ülnek a a az országházba.
[00:27:03]Nem tudom, de hogy ez hogy lehet ilyen hülyéket mondani, hogy a falu sem nem kell.
[00:27:11]Lehet, hogy hülye parasztok, de nélkülék azt se tudják, hogy hogyan kell élni.
[00:27:16]Honnan lenne krumprli, zöldség, bab, tyk, disznó, ahogy mondta Pisti is most az előbb.
[00:27:24]Lehet, hogy a disznónak meg lehet enni minden részét.
[00:27:27]Én magam is akkor, amikor fiatal voltam, akkor még nem volt Tescó.
[00:27:33]Ani, bocsánat, hogy megszakítom, de a tévnézőktől most egy rövid szünet erejéig elbúcsúzunk, de a reklám után várjuk vissza őket.
[00:27:39]A Paláver pedig folytatódik tovább a rádióban Anival.
[00:27:45]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora a szócsaták bajnokaival.
[00:27:51]Paláver hangra fel.
[00:27:57]Ugyanis szeretettel köszöntjük újfent a TV nézőket.
[00:28:00]Folytatjuk tovább a Palávert, méghozzá Zolival, akkor Ibolyával.
[00:28:06]Jó napot kívánok, Iboya.
[00:28:09]Jó napot kívánok kedves Timi Ibolya vagyok.
[00:28:11]Tegnap hozzászóltam a műsorhoz, és mondtam egy oltári nagy marhaságot, amiért elnézést kérek, mert azt mondtam, hogy helyesnek tartom azt, hogy hát a képviselőket 12 évre válasszák.
[00:28:23]Én ezt ezzennel ügy ünnepélyesen visszavonom.
[00:28:30]Megmondom, miért?
[00:28:30]Azért, mert én mert én ezt úgy értelmeztem, hogy hát hogy hát ez csak a a tiszásokra meg a baloldaliakra vonatkozik, de nem sajnos sajnos a jobboldaliakra is.
[00:28:43]Úgyhogy én ezt ünnepélyesen visszavonom.
[00:28:45]A másik a falusi dolgok tulajdonképpen a legsötétebb kádárkorszak következik be, és nem a nem a később Kádárkorszak, hanem a korai.
[00:28:59]Én 1960-ban születtem még a Kádárkorszaknak bő az elején tulajdonképpen elnéptelenítették a falvakat, városba kénzítették őket.
[00:29:14]Szóval, szóval egy eléppelítették a falvakat és a városba kényszerítették őket.
[00:29:23]Aztán a a másik a gender lobbi.
[00:29:26]Tulajdonképpen ez egy ez egy nyomulás.
[00:29:29]Tulajdonképpen ez a neokommunistáknak a műve.
[00:29:32]A szórakoztató iipar is tele van ilyen ilyen idiótaságokkal.
[00:29:42]Aztán aztán a mi mi is volt még a téma?
[00:29:48]Hát a az államtitkárnak a kijelentése.
[00:29:50]Az ukrán kormány kérésére a katonakorú férfiak belépését ezúttal az Európai Unió tagállamai nem hagyják jóvá.
[00:29:58]Hát hát ez egy ez egy oltári tíróság.
[00:29:58]Ez egy oltári marhaság.
[00:30:01]Tulajdonképpen tulajdonképpen azt akarják elérni, hogy hogy minél több ember halljon meg.
[00:30:09]Egyszerűen felháborító.
[00:30:09]Hát persze a migránsokat megsimogatják.
[00:30:14]Nem baj az, hogyha nem baj az, hogyha egy csomó ember nőt megerőszakolnak, meg egy csomó fiatalt megölnek, meg mit tudom én mit csinálnak.
[00:30:22]Szóval szóval össze kell fognunk nekünk patriótáknak.
[00:30:27]És a másik, tulajdonképpen ez ellen a kormány ellen nagyon komolyan tüntetni kellene.
[00:30:34]Több zag tulajdonképpen össze kéne hívni megint egy hatalmas nagy békemenetet, hogy hogy megállítsuk ennek az ennek az embernek a a a nyomolását, mert mert szörnyű.
[00:30:47]tulajdonképpen mindent elvesznek, jön majd megint a padlás lesöprés, akkor a akkor elviszik az embereket csak azért, mert megmondják a véleményüket, megint jön éjszaka, feketea autó, a csengőfrás meg hasonló.
[00:31:01]egyébként a egyébként a a Dekatlon, az a Dekatlon úr, én csak így hívom a belüniszterünket, ő Műnik Ferencnek a reinkarnációja tulajdonképpen tulajdonképpen ok nélkül küldi rá az embereket, emberek a rendőrséget.
[00:31:20]Pedig itt van ez a szerencsétlen Busbalázs is, akit Bilinicsben meg vezetőszáron vittek el.
[00:31:27]Szóval egyszerűen nevetséges, felháborító, amit csinálnak.
[00:31:33]Nem, nem tudom, hogy tetszett-e hallani még még a nagyon fiatal, de és biztos, hogy nem hallotta, de az a vicc járta anno a Kádárkorszak elején, hogy Kádár apró nyers púya kis dögei, münichferkó bucyúri kölykei.
[00:31:48]Szóval tulajdonképpen jönnek megint a münichferkók, a kádárok, a nyersek, a kise kisek meg a pullyák.
[00:31:57]tulajdonképpen jön majd ilyen gyorsalpaló tanfolyam, ahol ahol tanítják, szóval ahol a föltöltik a kádert, a káderhiányt, mert politikusnak ebbe a ebbe a pártba épző ember nem megy.
[00:32:12]Hát meg a Pride, hát a férfiaknak teljesen más az anatómiai felszerelt, az anatómiai, az anatómiájuk, mint nekünk.
[00:32:23]És és egy férfi magasarkú cipőbe megy.
[00:32:25]Hát szóval egyszerűen röhelyj, felháborító.
[00:32:34]Így van.
[00:32:34]Igen.
[00:32:34]Tehát furcsa volt látni ezeket az embereket így, hogy hová ez a világ, miért fordult így ki?
[00:32:40]Miért nem tudja egy férfi megírni a férfiasságát?
[00:32:44]És ahelyett, hogy akkor tanácsot kérni egy idősebb embertől, hogy nekem nincs a a nőkkel tehát, hogy kikosoroznak, nem vagyok jó az ismerkedésben, kérjen tanácsot, hogy hogy kell, de ne egyből az legyen, hogy biztos az a baj veled, hogy meleg vagy, mert ugye sok embernél meg ez van, és nem lesz tulajdonképpen önbizalomhiányba szenvednek, és ugyanúgy, ahogy a csajok is.
[00:33:04]Például láttam egyszer egy műsort, ahol egy ahol egy nő egy másikkal férjné volt, és mégis egy másik csajjal csinált a mű nemi szervez.
[00:33:15]Szóval valami tragédia, egyszerűen nem igaz.
[00:33:19]Önbizalomi hiányba szenvednek a nők és akkor és akkor persze, hogy van ez a gender, ezt használják ki a genderesek, hogy hogy az ilyen önbizalmi hiányos emberkéket, hogy átműtetik magukat.
[00:33:34]Ezért de ez különben, ez egy örökre szóló lelki trauma is.
[00:33:37]Nem csak nem csak testi, hanem lelki sérült.
[00:33:43]Tulajdonképpen tulajdonképpen a Soros a a Soros kínálja ezt, mert ő a szóval neokomunista, ez a globalista tulajdonképpen ez egy divat szó, ha jól tudom, de neokomunisták, neoborsi az egész társaság.
[00:34:00]És úszula von der Ly tulajdonképpen nekünk köszönhettél, hogy annó elnökké választották, mert amíg a Fidesz a magyar nép a Néppártnak volt a tagja, a Néppárt családjának volt a család tagja volt és hát neki köszönhetik, neki köszönhető, hogy elnök lett, mert nem nagyon akarták őt elnöknek, most meg nem akar megvárni a hivatalától.
[00:34:27]Érdekes.
[00:34:27]Így van.
[00:34:27]Éboyak, köszönjük szépen, hogy hívott.
[00:34:29]Köszönöm kedves Nike.
[00:34:29]Jó, jaj még valamit.
[00:34:32]Hogy bírja ezt a meleget?
[00:34:33]Szép les hát mint mindenki más.
[00:34:33]Próbáluk próbáljuk túlélni, ahogy csak még azt még gyorsan annyit akarok mondani, hogy tegnap például az van a például Pride, hogy normál a nyugat-európai városokba betiltották, ugve nem későbbreasztották, de itt muszáj volt megtartani és csak hat mentőautó volt együtt az egészről.
[00:34:54]Kívánok önnek nagyon jó hétvégét.
[00:34:54]És további jó műsorvezetést.
[00:34:59]Köszönöm szépen.
[00:34:59]Viszontásra.
[00:35:01]Viszonthahllásra.
[00:35:01]Minden jót.
[00:35:03]Itt van velünk a vonalban Margit.
[00:35:03]Jó napot kívánok.
[00:35:07]Tisztelettel üdvözlöm.
[00:35:07]Én három szót itt három témával itt szeretnék hozzászólni.
[00:35:13]Ebbe a az ukránok zsarolták Magyarországot avval, hogy 9 milliárdot írjanak alá a magyarok, mármint Orbán Viktor.
[00:35:22]És elzárták a csapokat.
[00:35:22]Ebbe zsarolták Magyarországot, mikor Orbán nem akar Orbán kormány, nem az Orbán, hanem a a az Orbán hatóságok még, tehát az Orbán kormány ideje alatti működő hatóságok, az arany konvolyt nem adták oda.
[00:35:43]Az mai napi, az azért volt, hogy adják, nyissák ki a csapokat, mert az országnak szüksége van rá.
[00:35:50]Ezt a ezt ez de már az Orbán ezért bűnös.
[00:35:53]Az ukrán nem, aki kezdte az egészet.
[00:35:55]A másik kié volt ez a pénz?
[00:35:59]Mié?
[00:35:59]Ki ki adta?
[00:35:59]Mai napig nem derült ki, hogy ki.
[00:36:04]Csak mondták az ukránoké.
[00:36:05]Igen.
[00:36:05]Hát ha az ukránok akkor mit csavargott egész Európába végig?
[00:36:10]Ez volt az egyik.
[00:36:10]Tehát nem az Orbán kormány a hibás, hanem az ukrán, akik elkezdték ezt a gyalázkodást a pénzért.
[00:36:18]A másik témám pedig az, hogy Magyar Péter cél, mindig ő beszél, minden beosztottját hülyének néz, amit már ugye el is mondott még a EU képviselők is nem normálisak a szemében.
[00:36:34]Nem válaszol a kérdésekre, másról beszél.
[00:36:36]Hát ha adnak föl egy kérdést, akkor elkezd másról beszélni.
[00:36:42]mint egy beteg agyú ember és remeg a szája féle és már látom a kezén is, ahogy mutogat, hogy röhögsél egy kormányt fől nem riheg, röhög, lehajolva, mutogatva, valami rettenetes viselkedésű ember.
[00:36:58]Aztán leírja azt, hogy 50-féle dolgot tett eddig, hat 6 millió euróér eladta Magyarországot.
[00:37:11]eladta.
[00:37:11]Fél, nem fél, hogy úgy jár, mint az egyszeri kocsmáros, hogy a 30 ezüst pénzt nem tudta számolni.
[00:37:19]Reggelre megzavarodott.
[00:37:22]Nem gondolja, hogy bekövetkezik ez is nála, mert annyira fél.
[00:37:25]Hát látszik, hogy nem tud szinte aludni sem mindenhova.
[00:37:29]Megy ide-oda.
[00:37:29]És kérdezem én, ki mondta, hogy a lengyelekhez menjen?
[00:37:34]Azért, mert a lengyelek adták a mintát, hogy lehet tönkretenni ezt az országot.
[00:37:38]És a mi pénzünkön megy ide-oda, most is a mi pénzünkön csinál nagy szárét ott a kihelyezett kormányülésen.
[00:37:48]A másik a négy a a négy kormánycsőt a Grasekovic kastélyba hagyta.
[00:37:56]Ez aki vagy fogadta, ez aki egyszerű ember.
[00:37:59]Azt mondta, hogy ő egyszerű ember.
[00:38:00]és a legdrágább helyen a mi pénzünkön, mert ott minden perc, minden az Orbánkormányhozta rendbe.
[00:38:07]Ő meg ott rázza magát, nem rösteli a képét, és még azt mondja, hogy egyszerű a mi pénzünkön.
[00:38:15]És ne haragudjon, hogy még azt hozzáteszem, a kormányba ott ül egy drága színésznőnk, nem jó színésznőnek, mert ha jó volna, akkor a a színházban működne.
[00:38:25]Ha ez a Erminféle, nem is tudom kinek mondani, mert nem akarom megbántani, mert csak szerencsétlenek tartom.
[00:38:35]Ez semmire se jó a színházba.
[00:38:37]Azért került a kormányba.
[00:38:40]Mit akar ott?
[00:38:40]Nincs neki kormányvégzettsége?
[00:38:43]Nincs ott a tiszások között egynek sincs külföldön végzett alkotmányos egyeteme, mint az Orbánnak.
[00:38:51]Soha nem tudja, én nem győzöm mondani Magyar Péter, míg él.
[00:38:57]Ha megfeszül, se éri útol az Orbánt.
[00:39:01]És higgy el, hogy van olyan, hogy nem azt mondják, hogy kormányfő meg kormányelnök.
[00:39:06]Van többféle megnevezés és az Ormánt visszaakarjuk.
[00:39:11]És mi az a másik, ami a rettenetes?
[00:39:11]Az LMB hútüntetés az már a szégyenek szégyene.
[00:39:19]Az, hogy egy Magyarországon, ahol itt tényleg a katolikusság, a az egyszerű emberek boldog élete volt, most mi nekünk itt ellenékos tüntetéseket kell végignézni.
[00:39:32]A pesti emberek 50000en vannak kint, nem unják magukat, nincs otthon mit tenni 40 fokba.
[00:39:37]nem tudnak otthon.
[00:39:40]Ezek nagyon unják magukat, ezek akik ott megjelentek.
[00:39:43]Bé, mert ha rendesen dolgoznának, örülnének, ha pihennének hétvégén.
[00:39:47]A másik pedig a falusi életről.
[00:39:51]Én városban is laktam, falusin, falun is.
[00:39:55]Én azt a csirkét, amit én vágok le, azt a disznót, amit én vágok, mi vágunk le, annak egész más az íze, mint a boltokba ide-oda húzogatott műanyagcsirk.
[00:40:09]A boltokba látom az aldiba, a lidlibe, hogy olyan sápat, hogy ne haragudjon, hogy azt mondom, mi hogy hogy mi mint a döglött csirkék lennének.
[00:40:20]azok vannak, mire az odakerül, mire lehúzzák róla a tollat, a bőrt, mindent.
[00:40:26]Mire bekerül egy hűtőbe, onnan kipakolják, lepakolják, ide teszik, odateszik, és én abból egyek.
[00:40:31]Át olyan falusi nincs.
[00:40:35]És mi ez, hogy nem kell gyerek?
[00:40:38]Ez a tiszás képviselő.
[00:40:38]Ennek valami nemi baja van, mert azok szoktak így beszélni, akik semmire se jók egy házasságba.
[00:40:46]És mi az, hogy nem kell gyerek?
[00:40:49]egy egy nemzetnek a gyermek a jövője, és a falut meg tönkre akarják tenni.
[00:40:56]Abból él a vidékről fölhozott gyümölcs, amit Szeged környékéről meg mindenhonnan visznek föl Pestre, abból él a Pesti.
[00:41:05]És mi az, hogy a falun?
[00:41:05]A legtöbb Tiszás vidéken él.
[00:41:08]És vegyük már észre még ezt az utolsó szó jogán fel szeretném mondani, hogy a Tiszaképviselők akikok ott vannak dalgazdagok mind, nem úgy, mint az Orbán kormány alatt.
[00:41:22]Ezek borzasztó gazdagok, és ezek szólnak a hogy majd itt tisztítás lesz.
[00:41:28]Maguk között nézzenek körül.
[00:41:30]Ez a kapitány, aki olyan, hogy föl se fogja agyilag, hogy először is az adóbevallása hiányos.
[00:41:37]És ugye Magyar Péter két év börtönt ígért, ugye azért mégis csak szabadlábon kódoroz és azt mondja, hogy este 6:00 óra után ne használjanak az emberek vizet, energiát, ventilátort, akármit.
[00:41:52]Azt mondá van a lakásban ilyen, hanem hogy mérsékeljék a fogas a fogyasztást.
[00:42:00]Mérsékeljék.
[00:42:00]És hogyan?
[00:42:00]Hogyan mérsékelje egy idős beteg, vagy akinek öt kis gyereke van otthon?
[00:42:05]Bizony, hogyan?
[00:42:07]És nem gondolja azt, hogy az emberek, mert innen tudom, hogy ez a kapitány a világon nem dolgozott, csak meresztette magát.
[00:42:13]Olyan meg a többi is, mert aki este 6-ig, mint a mi postásunk is, hogy hazamegy este 8 után, és a négy kisgyerekét látja el, az rögtön mozdatja, etetepeti, főzi, azt se tudja, mit csináljon.
[00:42:28]Az akkor semmit ne csináljon, várja meg, míg a kapitány kinyitja a száját.
[00:42:33]Hát milyen aljas dolog ez.
[00:42:37]Soha ilet az Ormánkormány nem csinált, hogy ennyire nyomorította a népet, mint ahogy az van a Magyar Péternek.
[00:42:41]Írják már ki, könyörögtem, hogy 1260 ígérete volt.
[00:42:48]Írják ki pontról pontra.
[00:42:48]Nem az, hogy ő mit csinált, mert 50 pontba tettetünk rszágot.
[00:42:55]6 milliárd eurót ér Magyarország, mert Magyar Péter ezt szeretné.
[00:42:59]Ő be lett akkor már szervezve, mikor a szép feleségével kint voltak Brüsselben.
[00:43:05]Ott már rájöttek arra, hogy egy jellemtelen emberről van szó, aki mindenre alkalmas.
[00:43:14]És őt már akkor beszervezték.
[00:43:14]Adunk hatalmat, de te, de te akkor azt kell tegyed, amit mi akarunk.
[00:43:18]És most így tartunk.
[00:43:21]Nem resteli magát.
[00:43:21]Egy országot ad azért, hogy ő megmutassa, hogy ő ki.
[00:43:28]Hát az ha ő nem valaki, ő egy senki a szemünkbe.
[00:43:34]Becsapott mindenkit a falvakba, mindent ígért, fűt fát, aranyat a már mondom aranytávünk.
[00:43:40]Ez már annyi mindent ígért, haudozott és a mások által összegyűjtött csomagokat vitte jobbra-balra.
[00:43:47]Nem.
[00:43:47]És még azt szeretném mondani, miért nem szüntették be azokat az akkumulátor gyárakat, amiket ő azt mondta, hogy az életünkbe kerül.
[00:43:58]Mindenkit tönkretesz az Orbánkormányt.
[00:44:00]Minek ennyi munkahely?
[00:44:04]Most szüntessék meg.
[00:44:04]Azt ígérte a filippinunk mindenki menjenek azonnal haza, legyen ennyi munka munka nélküli.
[00:44:11]Ja, csak ezt nem merik megtenni, mert tudták, hogy hazugsága az egész.
[00:44:15]Kiderült most meg a gyerek legyen ez a végszó.
[00:44:17]Köszönjük szépen, hogy hívott minket.
[00:44:20]Én meg szeretettel üdvözlöm mindenkinek.
[00:44:22]Viszontásra.
[00:44:22]Önnek is minden jót kívánunk.
[00:44:24]És itt van velünk a vonalban Ildikója napot kívánok.
[00:44:28]Jó napot kívánok kedves Tim és mindenkit szeretettel üdvözlök.
[00:44:33]A Bart István ugye?
[00:44:36]Bart István.
[00:44:36]Igen, igen.
[00:44:40]Ennek az jut eszembe, hogy annak idején, amikor 24-ben elkezdte a tüntetéseket ez a jó ember, XY már akkor azzal ö jött ment, hogy 200000 lakatlanm ingatlan.
[00:44:55]Na hát ezek kerülnek majd szépen sorra, úgyhogy el kellene gondolkodni mindenkinek, főleg a tisztásoknak, hogy hány megüresedett lakásuk van akár az időszülők által, vagy összeköltöztek, vagy valóban vannak különböző lakatlan, ingatlanok, úgyhogy ennek a sorsa is el fog dőlni hamarosan.
[00:45:20]A második témában megint csak egy olyan jellegű dolog jut eszembe, hogy ezt már ezt is már másfél éve két éve németek beharangozták, hogy a befogadott ukrán embereknek nem fogják meghosszabbítani a menekült státuszukat.
[00:45:37]Ellenben ugye az illegális migránsok, aki innen-onnan, amonan boldogtalan kijönnek, mennek és ki fogják őket utasítani, vagy toycolni.
[00:45:46]Hát ez most bekövetkezett.
[00:45:46]Ezt most már ráerősítenek, hogyha az ukránkor azt mondták egész pontosan, hogy ez ők tehát ők még maradnak, azt hiszem 27 vagy 28-ig, ők még maradhatnak az unió területén, de hogy az újak már nem me nem mehetnek.
[00:46:01]Igen.
[00:46:01]Igen.
[00:46:02]Hát ez szerintem időkérdése.
[00:46:02]Lehet, hogy mondanak ilyet, hogy 27-ig vagy valameddig maradhatnak.
[00:46:07]Semmi nem biztos.
[00:46:10]Ez ugyanolyan, mint nálunk Magyarországon a jelenlegi kormány.
[00:46:14]Semmi nem biztos.
[00:46:14]mondanak minden dolgot, aztán az ellenkezője vagy fordított arányosságban érvényesül bármi, mint ahogy az államszerkezetet átalakítják olyan jellegűen, hogy arról nem beszélnek, hogy ez hány 10 milliárdokba kerül a a az adóf magyar adófizetők neek, hogy most itt tartunk kormány kihelyezett ülést, most ide megyünk, most fölmászunk a budapesti uzsoki kórház tetejére.
[00:46:43]Hullót.
[00:46:43]Az előző kormány, a Fides KDP-n kormány intézte el annak idején a Takács Péter volt egészségügyi államtitkár, és a kormány intézte el a ezeket a klímaberendezéseket.
[00:46:56]Tehát gyakorlatilag az zajlik előttünk, hogy amit eddig a Fidesz KDNP kormány hogyha nem bánja, akkor visszahívnánk önt hamarosan a szünet.
[00:47:03]Köszönöm.
[00:47:06]Megígérem, rövid leszek.
[00:47:06]Köszönöm.
[00:47:07]Köszönöm.
[00:47:07]Mert sajnos lejárt a tévében a műsoridőnk.
[00:47:09]A jó hír, hogy holnap is lesz paláver.
[00:47:11]Írjanak nekünk, hívjanak minket.
[00:47:13]Holnap círják ki, míg kollégám várja majd önöket.
[00:47:15]Én az összes kollégám nevében köszönöm szépen, hogy ma is velünk tartottak, de ne feledjék, hogy a Palaver folytatódik tovább a rádióban.
[00:47:25]Legyen csodálatosan szép vasárnapjuk.
[00:47:27]Viszontlátásra.
[00:47:29]Paláver, a Hír FM és a Hírtv interaktív műsora.
[00:47:32]Paláver, hangra fel.