Sokkolta a PROPAGANDISTÁT, hogy a DOLGOK PÉNZBE kerülnek 😭 #746
- Panellakások ára elérte néhány új dubaji lakás szintjét, mivel a vevők nem bíznak a NER-közeli cégek silány minőségű új építkezéseiben – hibás kábelezés, rossz szigetelés jellemző.
- A KSH településszintű átlagkereset-térképe élő adásban nem töltött be, valószínűleg túlterhelés miatt; a műsorvezetők felhőalapú megoldást javasolnának.
- Medián-felmérés: 57% visszavonná az LMBTQ-jogokat korlátozó intézkedéseket, 68% biztosítaná az azonos neműek házasságát, és a Mi Hazánk szavazóinak 15%-a is megszüntetné a korlátozásokat.
- Hegedűs Zsolt egészségügyi miniszter a szívhangrendelet ellen érvelt, a valódi megoldást a felvilágosításban, a megelőzésben és a krízishelyzetben lévő nők segítésében látja.
„Hazugságra épülő rendelettel nem lehet emberéleteket menteni." – Hegedűs Zsolt
- Vitézy Dávid elmondta: a Budapest–Belgrád vasútvonal Mészáros-csoport általi kivitelezése dollárban számlázódott, és a titkosított szerződést csak a kínai fél engedélyével oldhatják fel.
- A kormányközeli médiumok olvasottsága egyik napról a másikra drasztikusan zuhant (pl. Origó 438 ezerről 237 ezerre), ami fizetett botok kikapcsolására utal.
- Rogán Cecília alig látogatott weboldala évi 1 milliárd forint osztalékot termelt, amit a műsorvezetők egyértelmű lopásnak neveztek.
- NER-közeli cégek átláthatatlan beszámolói: 3000 Ft árbevétel mellett 194 millió profit „egyéb bevételekből”; a DPK 4 milliárdos támogatást osztott ki alapítványoknak.
- A parlamenti vitában a Fidesz-KDNP propagandapaneleket ismételt, a TISZA érdemi válaszokat adott; a műsorvezetők óvodához hasonlították a felszólalások színvonalát.
Részletes összefoglaló megjelenítése
Lakáspiac, panelek és új építésű ingatlanok
A beszélgetés egyik fonala a magyarországi lakáspiac helyzete volt. A műsorvezetők kifejtették, hogy a panellakások ára egyes helyeken már elérte az új építésű, akár medencével rendelkező dubaji lakások árszintjét, ami szerintük arra utal, hogy a vásárlók nem bíznak az új építésű ingatlanok minőségében. A NER-közeli cégek által felhúzott új lakások kapcsán személyes tapasztalat is elhangzott: egy ismerősük frissen vásárolt kulcsrakész lakásában teljesen el volt rontva a kábelezés („mást kapcsolt fel a fürdőszobában”), vésni kellett a falat, és a szigetelés is silány volt. „Szerintem igen. (...) nagyon sok ilyen van, hogy a szigetelés is [ __ ] szar, áthallasz mindent, mint a szétlopták ezeket.” – az egyik műsorvezető.
Ezzel szemben a panelek hátrányai (pl. zaj, vésések a vasbetonban, hangterjedés) régóta ismertek, ám tömegük és központi fűtésük miatt megbízhatóbbnak számítanak. A beszélgetők szerint a panelek elméletileg életciklusuk végén járnak, de – ahogy ukrajnai és oroszországi példák is mutatják – „rohadt masszív dolgok”. A mai új építéseknél már nem jellemző a klasszikus paneltechnológia, viszont annál inkább a költségek kispórolása.
A beszélgetés kitért a vidék vs. Budapest kérdésre is. A TISZA-kormány állítólag EU-s forrásokat is bérlakásépítésre fordít, ami kapcsán felmerült, hogy érdemes lenne a vidéki városokat élhetőbbé tenni, hogy ne mindenki Budapestre költözzön munkáért. A műsorvezetők szerint Magyarországon rengeteg szép, ám elhanyagolt vidéki város található, és a home office terjedése elvileg segíthetné ezt a decentralizációt. Példaként egy kommentelőt idéztek, akinek édesanyja Békéscsabáról jár fel heti négyszer Budapestre dolgozni – a tömegközlekedés majdnem három óra, így gyakorlatilag napi 6-8 órát utazik.
„Tehát gyakorlatilag akkor két műszakot dolgozik. (...) hát a hétköznapot erre szánja, nincs másra idő.” – az egyik műsorvezető *
A közlekedési helyzet javítását a Vitézy Dávid vezette minisztériumtól remélik: „Japánban ez a vonatút negyed óra lenne” – jegyezte meg az egyik házigazda.
A KSH interaktív térképének kálváriája
A műsorvezető megpróbálta bemutatni a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) nemrég indított, átlagkereseteket településszinten ábrázoló interaktív térképét, de élő adásban sem a Safariban, sem a Brave böngészőben nem töltött be, csak a Chrome nyitotta meg. A korábbi tapasztalat szerint „öt másodpercig nem történt semmi”, és a felület kezelhetősége is hagyott kívánnivalót maga után: „reggeli öt percig szarakodtam, hogy mire kattintsak még”. A HVG cikke után valószínűleg sokan próbálták megnyitni, ami túlterhelhette a szervert. A műsorvezető szerint egy felhőalapú megoldással jobb felületet lehetett volna készíteni, esetleg ingyenes ChatGPT verzióval legenerálva.
„Ilyen kedves KSH azért van, amit nem muszáj kirakni a webre. Ez például pont az, de hát úgy látszik most már megnyithatatlan.” – az egyik műsorvezető *
A településszintű adatok annyiban érdekesek, hogy egy-egy faluban akadhat egy Mészáros Lőrinc is, ami torzítja az átlagot: „Akkor ott mennyi? 10 millió az átlag.” – viccelődtek.
Miben állnak az LMBTQ-jogokat korlátozó intézkedések?
A műsorvezetők egy friss Medián-felmérést idéztek, mely szerint a teljes népesség 57%-a visszavonná az LMBTQ emberek jogait korlátozó intézkedéseket, 23% megtartaná, 10% (gyakorlatilag a Mi Hazánk szavazói) pedig szigorítaná. A Fidesz szavazói körében 8% szigorítana, a Mi Hazánkosoknál 15% szüntetné meg a korlátozásokat.
A kutatás által vizsgált intézkedések közé tartozott az örökbefogadás korlátozása (nem csak melegek, de egyedülállók számára is nehezített), a kiskorúak hozzáférésének megtiltása az LMBT-tartalmakhoz, valamint a Pride gyülekezés korlátozása. Kiemelték: a megkérdezettek 68%-a biztosítaná az azonos neműek házasságkötésének lehetőségét.
A beszélgetők felháborítónak tartják azt a Mi Hazánkos retorikát, amely a pedofíliát az LMBTQ-közösséghez próbálja kötni: „Miért próbálják azt beadni a mi hazánkosok, hogy az LMBTQ-hoz hozzátartozik a pedofília, amikor senki nem is utalt erre?”
A házasság stabilitásáról
Nagy Ádám statisztikákat idézett a magyarországi házasságkötésekről és válásokról: 2025-ben 46 ezer házasságkötésre 18 600 válás jutott. (Összehasonlításképp: 2021-ben a babaváró miatt 72 ezer házasság köttetett; 1976-ban volt utoljára 100 ezer fölötti szám.) Míg a házasságkötések száma csökkent, a válások száma stabil maradt, tehát arányaiban egyre többen válnak. Hollandiából származó adatokat is idéztek a melegházasságok 20 éves évfordulója kapcsán: a két nő alkotta pároknál a legmagasabb a válás aránya (25%), ezt követi a férfi-nő párok (15%), míg a két férfi alkotta pároknál a legalacsonyabb (13%). Erre ironikusan megjegyezték:
„...a meleg férfiak becsülik meg legjobban a házasságot, szóval szerintem csak nekik legyen. (...) ezek szerint ők tartják a legjobban [a keresztény értékrendet], hiszen hűségesek maradnak.” – az egyik műsorvezető *
Parlamenti beszámoló: TISZA–Fidesz–Mi Hazánk összecsapások
A tegnapi parlamenti ülésnap domináns témáit a műsorvezetők bosszúsan, de részletesen ismertették. A Fidesz és a KDNP képviselői főként az LMBTQ-témát, a genderelméletet, a szexuális felvilágosítást és a szívhangrendeletet lovagolták meg, miközben a TISZA-kormány érdemi válaszokat adott. Külön kiemelték Hegedűs Zsolt egészségügyi miniszter felszólalását, aki összetetten, szakmai javaslatokkal érvelt a szívhangrendelet ellen: a valódi megoldást a felvilágosítás, a megelőzés, a fogamzásgátlás támogatása, a krízishelyzetben lévő nők segítése, a szülőotthonok, az örökbefogadás előmozdítása és az egyházak bevonása jelentené.
„Hazugságra épülő rendelettel nem lehet emberéleteket menteni. Ehhez szakmai, morális, etikai és szociálpolitikai konszenzus, igazság, szakmai autonómia és valódi segítség kell.” – Hegedűs Zsolt (a műsorvezetők idézete alapján) *
A KDNP-s Máté Zsuzsanna viszont a szívhangrendelet mellett érvelt, amit a műsorvezetők azzal kontráztak: minek születnének bele gyerekek nyomorba, hogy aztán állami gondozásban verjék, kihasználják, megerőszakolják őket.
A Fidesz több képviselője az özvegyi nyugdíjak rendezését kérte számon a három hete hivatalban lévő TISZA-kormányon (Simicskó, KDMP), illetve azt, hogy miért csak 30%-os az özvegyi nyugdíj, szemben az EU-s 70%-os átlaggal. Szalai Piroska vitatta, hogy 3 millió magyar élne szegénységben, szerinte ez a szám csak 1,8 millió, amiből a műsorvezetők azt a következtetést vonták le, hogy a Fidesz szerint „a társadalom 20%-a szegény (...) az már nem olyan sok”.
Vitézy Dávid a Budapest–Belgrád vasútvonal kapcsán osztott meg részleteket: a kivitelező Mészáros-csoport dollárban számlázott ki, tehát nem csak a túlárazott szerződéseken, hanem az árfolyamon is nyertek. Ráadásul a szerződés titkosítását csak a kínai fél beleegyezésével lehet feloldani, ami a műsorvezetők szerint a szuverenitás sajátos értelmezése. Vitézy azt mondta: „ezt csak akkor tudják nyilvánosságra hozni, vagy feloldani ezt a titkosítást, hogyha a kínaiak beleegyeznek.”
Takács Péter fideszes képviselőről szintén szó esett: miután a korábbi kormányzati szerepére utalva „elnyomó fasiszta diktatúra arcának” nevezték, Takács kijelentette: „Nem vagyok az elnyomó fasiszta diktatúra arca többé. (...) Én az irónia eszközében nagyon gyakran élek, az öniróniával is.” A műsorvezetők ezt hiteltelennek tartották, és megjegyezték, hogy a Fidesz részéről nem ismernek senkit, aki tényleg vicces tudna lenni: „Náluk a művészet nem arról szól, hogy tényleg valamit át akarnak adni (...) hanem csak csináljunk valami nagyon magyar, nagyon nemzeti (...) nem is nézi senki ezeket a szarokat.”
Magyar Péter és Torockai László között „bromance” alakult ki a teremben: amikor Torockai nehezményezte, hogy a vizsgálóbizottságok elnökei mind tiszások, Magyar Péter felajánlotta neki egy bizottság vezetését, ami láthatóan zavarba ejtette a Mi Hazánk vezetőjét.
A műsorvezetők általános benyomása szerint a Fidesz-KDNP képviselői ugyanazokat a propagandapaneleket ismétlik, és az érdemi vita helyett akadályozzák a munkát. A parlamenti felszólalások minőségét óvodához hasonlították: „miért kéne a bármilyen random ember bejön az utcáról, relevánsabb kérdéseket tudna feltenni”.
A propagandaipar széthullása: Patrióta/Megafon, Rogán Cecília oldala
A beszélgetés második felében hosszasan elemezték a kormányzati propagandagépezet választás utáni helyzetét.
A Patrióta és a Megafon összeolvadását – amit a műsorvezetők régóta állítottak – most végre maguk a propagandisták is kimondták. A műsor személyes érintettsége is kiderült: Nagy Ádám műsora korábban a Patrióta stúdiójában készült, ám amikor a források elapadtak, közölték velük, hogy „nincsen stúdióra lehetőség”, ami gyakorlatilag a műsor halálát jelentette. A műsorvezető kiemelte, hogy miközben ők a saját forrásaikból, egy szobában felállított kamerával kezdték a csatornájukat, a Patrióta/Megafon műsorai mögött hatalmas állami pénzekből fenntartott apparátus állt, és a műsorvezetők most szembesülnek azzal, hogy a „nulláról” kellene folytatniuk.
„...szembesültek, hogy (...) egyfelől azért mi, amikor a Jól van ez ígyet elkezdtük, akkor a meglévő nem egy szobában odaraktunk egy kamerát, azt nyomjuk. (...) kiderült, hogy itt világítani kell, vágni kell, kiderült, hogy (...) ők se kapnának fizetést, ha még a vágónak is kell...” *
A kormányközeli médiumok olvasottsága drasztikusan visszaesett: míg korábban az Origó napi 438 ezer olvasót vonzott, ez a szám 237 ezerre csökkent; a Magyar Nemzet 150 ezerről 75 ezerre; a Mandiner 161 ezerről 62 ezerre. A műsorvezetők szerint ez nem magyarázható csupán a választási vereség utáni kiábrándulással, mert az adatok májusban, egyik napról a másikra zuhantak be, ami inkább a fizetett botok és trollfarmok kikapcsolására utal.
Rogán Cecília weboldala kapcsán is felháborodásuknak adtak hangot: évi 1 milliárd forint osztalékot termelt ki egy olyan honlapból, „amit senki sem látogatott”. Amikor ez nyilvánosságra került, hirtelen megugrott a látogatottság, majd a választás után ismét 300 alá esett. Az egyik műsorvezető szerint ez szimbolikus ügy, és reméli, hogy Ruff Bálinthoz is eljut az információ, mert „Ennél egyértelmű lopás kevés van.”
Átláthatatlan elszámolások és NER-közeli cégek
A műsorban több NER-közeli cég pénzügyi beszámolóját is kivesézték:
- Egy Magyar Péter lejáratásáról elhíresült cég 3000 Ft árbevétel mellett 194 millió forint profitot termelt, mert volt 2,7 milliárd forint „egyéb bevétele”. A műsorvezetők ironikusan találgatták, mit lehet 3000 forintért számlázni („[ __ ] meg, egy kiflit.”).
- A DPK (digitális demokrácia fejlesztési ügynökség) beszámolója szerint félmilliárdos bevétel mellett 4 milliárd forint „alapítványi célokkal kapcsolatosan adott támogatást” könyveltek el – amiből 1,8 milliárdot Mészáros Lőrinc VHID cége adott, ami állami megrendelésekből származott. A műsorvezetők szerint „átlátható, hogy honnan van a bevétel” – belőlük lett bevétel egy másik cégben.
„Így szokták a cégek, hogy a bevételüknek a iszonyat nagy részét, ami azt se tudjuk, honnan jön, csak úgy odaadják egy alapítványnak. Egyáltalán semmi gyanús nincsen benne. Én ezt a céget megvenném.” – Nagy Ádám *
Vegyes: a „bombás” Bluetooth név, utazási illemtan, katás adózás, csatornafejlesztések
- Repülős anekdota: egy járatnak vissza kellett fordulnia, mert egy utas Bluetooth-eszközének neve „bomb” volt. A műsorvezetők a felelőtlen viccelődést ostorozták, és általános utazási illemtant is tartottak: felháborítónak tartják, amikor az utasok nem tartják be a felszállási és leszállási szabályokat, például a repülőgép mód bekapcsolására való felszólítás után még telefonálnak, vagy leszálláskor azonnal felpattannak.
- A KATA adónem visszavezetése kapcsán a műsorvezetők bíznak benne, hogy a Kapitány István vezette gazdasági tárca nem egyszerűen visszaállítja a régi szabályokat, hanem a modern, digitalizált megoldások felé mozdul el. Problémaként említették, hogy a munkavállalók 45%-os adóterhe mellett a vállalkozók számára kedvezőbb KATA miatt mindenki átmenne abba az adónembe, ezért átmenetre vagy sávos adózásra lenne szükség. A sávos adózás kapcsán megjegyezték, hogy a közvélemény gyakran félreérti annak működését – nem a teljes jövedelemre vonatkozik a magasabb kulcs, „csak a bizonyos sáv fölött jön be a plusz adó”.
- Csatornafejlesztés: a műsorvezetők bejelentették, hogy készül a Jólvanezígy saját honlapja, ahol az összes műsorukat és csatornájukat egy felületen lehet majd követni.
- A műsor elején személyeskedő, vicces hangvételű beszélgetés zajlott Nagy Ádám osztalékairól, a 120 milliós Birkin-táskákról, a szemétkihordás elfelejtéséről, és az időskori „vizelettartási problémákat” hirdető internetes reklámokról, amelyek a Telex és 444 oldalain is felbukkannak.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „tyyetye 100 millió Ft osztalékot vett ki”: vélhetően „tavaly” vagy egyéb szó az ASR torzításában, pontosan nem rekonstruálható.
- „fix the leag”: valószínűleg internetes reklám szövege („Fix the leak”?), értelme nem világos a kontextusból.
- „putyú puty szolid fa ilyen legyen”: összefüggéstelen szótöredékek, ASR hiba.
- „az echo ugye a focistáknak megcsinálták, hogy 500 millióig kb alig kelljen adózniuk”: a sportolók adózására vonatkozik, de az „echo” kifejezés jelentése bizonytalan.
- „a TXN”: a szövegkörnyezet alapján Rogán Cecília körüli hírről van szó, a rövidítés feloldása nem ismert.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:00]Igen, nagy Ádám késik, osztalékokat számol egész nap.
[00:00:03]Na mi van?
[00:00:05]Megint nagy a prol hergelő cikk.
[00:00:05]Azt láttam.
[00:00:08]Kedves kormánypártiak, innentől kezdve kursoljatok a zsebemtől.
[00:00:10]A jól van az így és fókuszcsoportos nagy Ádám, tudjátok, aki tyyetye 100 millió Ft osztalékot vett ki.
[00:00:20]Ezek a srácok nyomába se érnek az én oldalom teljesítményének.
[00:00:26]Már csak ki lehetne ennyit venni, csak a köcsödbe menne a cég.
[00:00:27]Jó, majdnem kaptál annyit, mint a fási zsüli.
[00:00:31]Nem kaptam se vettünk még.
[00:00:33]Várjál, majdnem keresett annyit a cég piaci alapon, mint a fás zsil.
[00:00:37]Még a nyereségben talán kijönne egy Rogán Rogánéknak egy táskája.
[00:00:42]120 milliós.
[00:00:42]Az nem rossz táska.
[00:00:44]Nem rossz táska.
[00:00:44]Birkint táskát fogunk venni céges Birkinká.
[00:00:47]Az jó.
[00:00:47]Itt lehet itt lehet egy 120 milliós táska.
[00:00:49]Igen.
[00:00:49]Na jó, ezt megbeszéltük.
[00:00:49]Más üzleti tanácsokért forduljatok a vegyétek meg a Brunyapest Instagram csatornához.
[00:01:02]Jól van ez így hülye vagy?
[00:01:06]Mi a baj?
[00:01:06]Marna beütötted és pont az idegbe valami nagyon rossz helyet néz.
[00:01:10]Jaj putyú puty szolid fa ilyen legyen.
[00:01:11]Szórjok pénz.
[00:01:14]Ennyi pénzetek van itt?
[00:01:16]Ja, ilyen ikeás izé kéne, amit így összelapítanak, és ennyit csinálunk és így összet rámegy az összes laptop meg minden.
[00:01:24]Elfelejtettem reggel kivinni, vagyis tegnap este kivinni a szemetet.
[00:01:27]A fű lenyírt fűszemetet.
[00:01:27]Vagy ezt nem a rendeset.
[00:01:29]Pár hónapja á más napra a szemételvést, és és néha elfelejtem.
[00:01:36]Szóval csak így gyűlik a szemét és így adott kell egy 5öt000est a mi a kukásnak a nem pejoratív megfogalmad.
[00:01:42]Hulladékszállító.
[00:01:42]A hulladék siteónak hulladik szálati a szakember.
[00:01:45]A hulladékkezelőnek egy ö 5000-est, hogy elvigyék a a a maradékot.
[00:01:50]Igen.
[00:01:50]Hogy vagytok fiatalok?
[00:01:50]Milyen Milyen lehet most ilyen 18?
[00:01:51]Mondjuk vannak nézőink, akik ilyen 10 évesek, h éves eleje, még előttetek az élet.
[00:01:58]Mennyi dolgot csináltok még?
[00:02:00]Tanuljatok.
[00:02:01]És mennyi dolgot nem fogtok?
[00:02:01]Így az ember ilyenkor ott van, akkor ú mer tényleg elérhetem azt, nem fogjátok a nagy részét.
[00:02:06]Egyszer csak kettőt pislogtok és már 40 évesek vagytok.
[00:02:07]Ú, és most már mindegy, akkor igazából aztán csak gyakorlatilag a már a koporsó cikkeket nézem, meg jönnek a reklámok, hogy nem tudom a térdemet hogyan tudom megjavítani, meg a vizelettartási fix the leag.
[00:02:21]Igen, a vizelettartási problémák.
[00:02:23]De ma kaptam egy újat új reklámot.
[00:02:25]Fix le fix the leag neked is földobta.
[00:02:27]Nekem már az idegesít, hogy a telexen szoktott egyfelő, hogy a telexnek mostanában mindig cennen a logója nálam a telefonon a Igen, nem értem.
[00:02:34]Mindegy, valamien a logónál ott elcsúszott, de lehet, hogy nálam.
[00:02:38]Nem, nekem mindig régen mostanában nem, de hogy a Telexen láttam mindig ezeket a reklámokat, hogy antialkohol challenge-es ilyen szakálas csávók meg ilyen és így ez minek?
[00:02:47]Ez valami szekta reklám vagy valami.
[00:02:48]Mi?
[00:02:48]Miért reklámoz valaki?
[00:02:48]Egy csomó antialkoholiccs.
[00:02:50]Ez valami valami nagyon fura dolog.
[00:02:52]Meg így tényleg ilyen kigyút csávók voltak, ilyen szigmák, tudod, ilyen 50 éves szigmák, és így igen.
[00:02:58]30 nap alatt így ki Ja, de mi ez?
[00:03:00]De ma kaptam egy újat.
[00:03:00]Van egy küldetésünk a számodra.
[00:03:02]Jelentkezz hozzánk műveleti felderítőnek a nemzetbiztonsági szakszolgálat.
[00:03:06]Erre rá merjek kattintani szerinted?
[00:03:09]Erre rá sima.
[00:03:10]Vagy ez ilyen ez ilyen nagyon nagy az ilyen szutyok honlapokat nem szeretem tudni a külföldi honlapok, amik arra vannak, hogy rákattintasz és gyakorlatilag mindenh reklámjon, elindul egy videó alul belül is így próbáld az X-et megnyomni, de nem tudod, addigra betölt a kép is, és azért arrébb megy az X, és belekattintasz a videóba, így megnyílik.
[00:03:26]Klassikus.
[00:03:26]Megőrülök ezektől tényleg.
[00:03:28]És minden azonnal Alt F4 vagy mi az?
[00:03:31]És ezeket valahogy még az a Adblock se tudja kiszűrni.
[00:03:33]Nem tudom, miért.
[00:03:33]És akkor így, na mindegy.
[00:03:34]És hogy ezeknél szokott ilyen ilyen gusztustalan ilyen nem tudom, itt egy láb izé, ami rohad meg egy meg a itt egy valami öreg ember lába, hogy miért milyen száraz és meg nézd a hagy megoldás és alul egy ilyen szőllő vagy egy ilyen vagy egy kenyér, vagy nem tudom.
[00:03:53]Én is azokat mindig nézem.
[00:03:54]Ilyen zsíros haj, ilyen sebbel oldja meg a Hebaritis babaritis donoreát.
[00:03:59]És akkor Jézusom, mi történik?
[00:04:02]A 444 olyan, hogy így a cikkek van négy ilyen ilyen hát ezek a valami gennyes fertőzés és alatta meg egy alma.
[00:04:10]Nem tudom, hogy így az az megoldja a problémát.
[00:04:12]Nem tudom, sose kattintottam rá.
[00:04:14]Most megnyitok egy né légyszi.
[00:04:15]Rögtön egy körtel jött föl.
[00:04:15]Hoppá amúgy ne haragudj, megyottam a safariból a nén.
[00:04:20]Luxus otthon budán.
[00:04:21]Luxus otthon budán.
[00:04:22]Barna.
[00:04:23]Hát ennyi.
[00:04:24]Na az értékesítés megkezdőd.
[00:04:24]Ezt meg amúgy bontják ezt az épületet, de én már kapom rá hirdetést.
[00:04:29]Luxus.
[00:04:29]Ja azt tudom melyik.
[00:04:29]És japán táj koreé fúziós kaja.
[00:04:31]Amúgy az luxus otthon budán.
[00:04:33]Igen.
[00:04:33]Az amúgy durvak az árak ilyen helyeken.
[00:04:38]Igen.
[00:04:38]Mint a gazdag réti panel.
[00:04:40]Amúgy a panelek elméletileg majd lejjebb fognak menni, mert most már lassan elérték, ha a New York és Dubaiz és akkor rájöttek, hogy azért lehet, hogy egy angyalföldi panel.
[00:04:47]Nem nem annyir kéne árani, mint Dubajban a vadi új építésű medencés lakást.
[00:04:52]De hát nem tudom, pont az van, nem hogy néztek egy hírt, hogy a a panel meg a meg az újépítésű lakások így összeértek árba, mert szerintem nem is beszéltetek, nó órával néztétek, hogy hogy ez kábé azt jelenti, hogy senki nem bízik az új építésű lakásokban, amit ugye az ilyen És akkor még benéz a panelekben, amik elméletileg pont most járnak le, hogy megépítették 30 évre, 40 éve.
[00:05:15]Jó, mármint, hogy igen, de nem.
[00:05:15]Szóval, hogy pont az van, hogy ezek a neres cégek ilyen borzasztó silány minőségben fölépítették ezeket az újépítési lakásokat.
[00:05:22]mindenki alott ilyen sztorikat, hogy milyen problémák vannak, hogy mennyire beszokták.
[00:05:25]Nekem volt egy ismerősöm, átmentünk hozzá, ő akkor vett egy újépítés lakást, tudod, ilyen kulcsa készen, fél éve lakott benne, és így fölmentünk hozzá, és így ki volt vésve a fal, meg egy ilyen rohadt nagy lyuk volt így a nappalán mondta, hogy így el volt basva az egész kábelezés, hogy tök mást kapcsolt fel a fürdőszobában, meg ki kellett szedni egy csomó mindent.
[00:05:42]Azt hinném, hogyha megcsinálod több 100 ilyen lakást, akkor talán Hát de kispórolt belőle a úgy az emberi erőforrás, amikor mást kapcsolsz be, azt mondám, hogy bekötöm mindenhol, ugyanúgy, akkor mindenhol [ __ ] vagy hogy van?
[00:05:54]Szerintem igen.
[00:05:54]Valy legalábbis azt mondta, hogy ott elég sok helyen fúrtak, és nagyon sok ilyen van, hogy hogy a szigetelés is [ __ ] szar áthalasz mindent, mint a szétlopták ezeket.
[00:06:01]Igen.
[00:06:01]És hogy pont ez a panelben meg az van, hogy nem tökéletes, sőt, de hogy a hibái azok ismertek, mert már 40 éveig áll az összes folyamatos feszültség, hogy a hangos a felső alsó szomszéd, vagy az, hogy valaki mindig éppen vés, [ __ ] meg, egy hétig, és mindig körbeér, szóval valaki mindig vés.
[00:06:22]Valaki mindig Igen.
[00:06:22]És ott azért elég hangos a vasbetonba való vésés.
[00:06:24]Az nem egy hang.
[00:06:26]Hát az én én tudom, amikor olyan mintogyha a fejed mellett vésnék és így próbálod mindig a nyolc nem tudom a nyolcadik emeten voltunk ott a panelban és nem tudtam hogy honnan jöhet.
[00:06:35]Jöhet a másodikról, jöhet a 11ről, jöhet a szomszédból is, mert amúy jö a másik házba.
[00:06:39]Igen, mert beleremeg az egész, mer ilyen egy tömb az eg.
[00:06:42]Én én azt gondoltam mindig, hogy konkrétan fülem mellett fúrnak, de valahogy lehet, hogy csak a másodikon.
[00:06:47]Szóval az ember nem erre van kitalálva, erre az életre.
[00:06:49]Valószínűleg, valószínűleg ezt megmutatod egy ilyen gyűjtögető, halászó, embernek, hogy itt egy panel beköltöző és így azt mondja, hogy hát azt most kihagynám, t köszi szépen.
[00:06:58]Szóval ettől függetlenül azért a panelnek ismered a előnyeit, a hátrányait, és hogy azok azok [ __ ] masszívak, és nem kell szarakodni a bojerrel, nem kell szarakodni semmivel, minden központi.
[00:07:06]Szó azért meg az elő.
[00:07:08]De amúgy most tényleg a amikor a szocializmusban nagyon sok épült fel és ott megvolt, hogy hány évtizedre tervezik, és most lassan eljöttünk azokra a pontokra, elméletileg, amikor már túlmennek az életciklusukon.
[00:07:19]Ilyenkor most össze rendesen vizsgálják ezeket, gondolom nem fognak összeesni, de hogy így azért kicsit azért ezek túl vannak biztosítva.
[00:07:25]Meg nézik is, és azért tehát, hogy a Oroszországban meg Ukrajnában ennél régebbi panelk vannak, és azért azért látszik, amikor ugye kilőnek egy társasházat egy drónnal meg mit tudom ő, és így hát ja kiég és áll az egész.
[00:07:37]Ugyanúgy azért ezek rohadt masszív dolgok.
[00:07:39]Hát az állagmegóvás mondjuk szerintem nem szokott túl jó lenni itthon, mert ugye 10 Fttal megemelik a a közös költséget, akkor gyakorlatilag előkerülnek a vasvillák.
[00:07:47]De ettől függetlenül az szerintem attól nem kell, és ezt most így teljes laikusként, de volt, vagy olvastam egy ciket, hogy azért rohadt nik attól fé, hogy panel így összedől, vagy ha igen, akkor addigra már rég kiköltöztöttek mindenkit.
[00:08:00]N olyan durva ez a panel, hogy amúgy manapság már nem épülnek panelek, nem?
[00:08:04]Most már ezek az új épüy, hogy olyan klasszik panelek, mint régen épültek, már nincsenek, mármint, hogy új új építésében már nem nem ez nem ez a stander?
[00:08:11]Hát valószínűleg nem.
[00:08:11]Azért egy kicsit máshol áll már a dolog.
[00:08:13]cserébe úgy szívják ki belőle a pénzt, ahogy lehet.
[00:08:18]Hát vidékre kell menni venni egy vájokházat, azt egy jó egy átetős vájokház.
[00:08:22]Igen, igen.
[00:08:22]És aztán így újítgatni meg ilyennek.
[00:08:24]Tudom.
[00:08:24]És én amúgy lassan abban akkor vagyunk, amikor vissza kell költözni a lásba, mert mert nem bírunk már egy házat fenntartani.
[00:08:30]Mármint hogy nekem nem volt még ilyen problémám, de hogy már öreg vagy, tudod, hogy már derekat fáj, már így nem tudsz fölmenni a tetőre, mert meghúzódsz a lépcső, már nehézsége már kell az a tudod az a lépcső, mert az a tolószékfölvivő, vagy az a székfelvő.
[00:08:42]Szóval milyen szomorú, hogy hogy nem tudom mire mondjuk egy ember így megengedhet magának egy házat, akkor el kell gondolkozni azon, hogy haha most már amúgy érdemesebb lakásba költözni, mert egy idő után már inkább teher, mint akkor van vannak kérdéseim, amit nem fogsz tudni megválaszolni, de hogy hogy például magyar Péterék most elgleg bérlakásra is költik a EUs pénzeket, akkor ilyenkor elkezdenek majd újjakat, vagy a régieket felújítják?
[00:09:02]Meg az a kérdésem még, ha már így feltettem, hogy nyilván mindig furcsa, hogy így egyre drágábbak a lakások, miközben magyar az nincs több, mert vándorolnak el, és hogy hosszú távon valószínűleg úgy lehetne megoldani, hogy minél több ne legyen ennyire vízfejű az ország, ami nyilván egy nagyon összetett probléma, közlekedés, munka, minden, de hogy így az egy évtizedekig tartó munka lesz, de az lenne a megoldás, hogy a minél több várost meg vidéket teszünk élhetővé, és akkor nem jön mindenki Budapestre munkáért.
[00:09:31]Csak, hogy ezt nem tudom, hogy ez ez erre mi a terv, vagy lehet-e erre valami jó tervük.
[00:09:35]Hát valószínűleg nehéz kivitelezni, mert ez egy ilyen globális trend, hogy a nagy városokba költöz, Igen, de hogy közben azért meg lehetne oldani.
[00:09:42]Rengeteg városunk van, amik amúgy tök szépek.
[00:09:43]Most azért jártam egy csomót, mindenhova elmentünk, tényleg nagyon szép városok vannak.
[00:09:47]Szinte bárhol több a sétál utca, mint Budapesten, pedig sokkal kisebb helyekről van szó.
[00:09:52]De ja, na nem tudom, hogy e ezt a trendet meg lehet-e egyáltalán állítani.
[00:09:55]Meg meg azzal, hogy a sok home office jön, azért azért az is van külföldön is, meg itthon is, hogy jó, hát ha valaki szinte csak home office-ból dolgozik, akkor elmegy vidékre és onnan nyomatja, és hogyha lenne mindenhol ovi, meg kórház a közelben, meg rendes iskola, akkor lehet, hogy igazából hát van dolga a magyar péter, majd megoldják őt.
[00:10:14]Tesó oldjátok már meg.
[00:10:16]Most már ez nem a mi dolgunk kértek rá felhatalmazást.
[00:10:19]pedig annyi annyi gyönyörű hely van Magyarországon borsod ugye ami eléggé lenne mit fejleszteni ott maga a természetileg gyönyörű ezt ténképesztő hogy az ország egyik ilyen szitoxo települése vagy régiója az egyben a az egyik legszebb is.
[00:10:36]Szóval ez ez a nem akkora Magyarország.
[00:10:39]Szóval hogyha nagyon be akarsz jönni Pestre valahogy meg lehetne oldani, hogy mindenhonnan azért emberi időből emberi időben bejuss Aha.
[00:10:46]Hát igen, azt meg lehetne főleg, hogy minden vonat kábé ide fut be.
[00:10:48]De hát ugye amikor 20-szal kell menni a vonatnak, úgy nehéz.
[00:10:52]Odja meg a Vitézi.
[00:10:53]Ja, hát ez igen.
[00:10:53]Ki tudja, hogyha mondjuk ezt így jól átgondolva okosan elkezdték volna már a nem tudom a eszetlen jó politikai, véletlenül nagyon szakértő politikai elitet szavazunk meg mondjuk így a rendszerváltás után, és akkor így végigvittek volna egy ilyet, most már nem tudom hol tarthatnánk.
[00:11:10]Á hát meg képzeld el, mondjuk mondjuk képzel miről panaszkodnánk.
[00:11:13]De igen, de Ádám azt képzeld el, hogy milyen durva lett volna, hogyha mondjuk amikor jönnek az EUS péncek, akkor van egy ilyen hatalmas felhatalmazású kormány ennek az országnak, mondjuk mi majdnem két évtizedig, és mennyi mindent csinált volna egy ilyen, de hát sajnos erre nem volt ez nem volt itthon.
[00:11:29]Nem.
[00:11:29]Valaki azt írja, hogy anyukája Békéscsabáról jár fel Budapesten dolgozni heti négyszer, mert ugyanannyi munkáért annyival többet kap, hogy megéri neki.
[00:11:37]Na hát igen, lehet, hogy ezek nem segítenek amúgy semmin, hogy a Békéscsabaró Budapestre kell följárni valakinek.
[00:11:42]Tömegközlekedésel majdnem három óra.
[00:11:42]Na igen, de itt meg három óra van írva oda, akkor valósznűleg négy.
[00:11:47]És ez ic.
[00:11:47]De hogy azért fura, mertogy az 6 óra, tehát gyakorlatilag akkor két műszakot dolgozik.
[00:11:52]Hát igen, egy nap, hogy hol van az, amikor már az idő többet ér, mint tehát, hogy hát a hétköznapot erre szánja, nincs másra idő.
[00:12:00]Ja, ez ilyenkor hát ez de az el szóval itt azért úgy érzem, hogy lehetne optimalizálni majd a kapitány Iistán megoldját, mint most én majd a vitézi megoldja.
[00:12:09]Hát menj már vitézi.
[00:12:10]Hát most mi ez az ő dolg japánban ez a vonatút ez negyed óra lenne.
[00:12:14]Jól van, ez így gyere amúgy ha már fizetések, ezt megnézed legelsőt KSH vibe coding applikációt.
[00:12:21]Rak ki rögtön akarom látni, hogy szenvedsz.
[00:12:23]Ugye alapból úgy kezdődik, hogy én nekem szerintem egy fél percig volt mire betöltött reggel.
[00:12:28]Ja, hogy ez a rendes honlap.
[00:12:28]Oké.
[00:12:29]Safari kentő.
[00:12:29]Aj van.
[00:12:29]R Saffari, akkor nyisdál meg még egyszer.
[00:12:32]Várjál, de nem fogja meg nyitni szerintem.
[00:12:34]Hát itt nem a izé hibája volt, úgy látszik.
[00:12:36]A brave se tudja meg néz beállítomnak a braveet.
[00:12:40]Most hogy nem nyitja meg azt a szart?
[00:12:40]De nekem a Chrome megnyitja.
[00:12:41]Van Chromeozom a gépen.
[00:12:43]Dehogy nyitja meg.
[00:12:43]Neked se nyitja meg.
[00:12:45]Mi?
[00:12:46]Ennyi.
[00:12:46]A KSH.
[00:12:46]Kösz szépen.
[00:12:46]Na, kimond le?
[00:12:48]Na, kimondd le, Magyar Péter.
[00:12:48]Na, ki fog lemondani?
[00:12:51]Kár.
[00:12:51]Pedig nekem ez ma már egyszer bejött.
[00:12:53]Fantasztikus volt.
[00:12:53]Térképre rakták, hogy hol mondjuk az átlagkereseteket.
[00:12:56]települést, meg régiók szerint szét lehetett szedni, meg mindenféle adatot egy ilyen interaktív térképen.
[00:13:01]Hát annyira volt interaktív, hogy amikor tudod így ilyen színkódolva volt és akkor rákattintottál egy településre és ilyen öt másodpercig nem történt semmi, és aztán így följött a papá, hogy ja itt 300000 az átlesett ilyen kedves KSH azért van amit nem muszáj ki kirakni a webbre.
[00:13:15]Ez például pont az, de hát úgy látszik most már megnyithatatlan.
[00:13:19]Én nem tudom, valószínűleg egyszerre ketten megnyitott a sver, hát hogyha a adatokat betápláltuk volna clódba, és hogy csinálni egy ilyen honlapot, az jobb lett volna.
[00:13:28]Hát én lehet, hogy ez történt, csak még valami ingyenes chat GPT verzióval még azt tudom elképzelni.
[00:13:32]És annyira nem volt intuitív a az, ahogy le kell kérni az adatokat, hogy én reggeli öt percig szarakodtam, hogy mire kattintsak még, mire kattintsak még.
[00:13:40]Úgyhogy meg akartam nézni, hogy szenvedsz.
[00:13:41]Hát akkor ezt most nem nézzük meg.
[00:13:43]Hát le annyira annyira használják ezt a remek honlapot, amit itt hic nem nem lehet szomlott szomlott.
[00:13:51]Hát igen, mert a HVG kirakta egy cikbe.
[00:13:53]Lehet, hogy ott most ma reggel az emberek munkában meg akarták nézni, hogy mennyire vannak elmaradva mondjuk a az átlagker 300000 nem valami 800000 az átlageres most segggem, de lehet, hogy valamilyen falub bizos van olyan.
[00:14:05]Igen, igen, igen.
[00:14:05]Úgyhogy ezt fal lebontva tudják.
[00:14:08]Településre amúgy szerintem településre lebontva volt az volt a legkisebb cikkely minden településen.
[00:14:13]Hát nem tudom.
[00:14:13]És akkor van ott mondjuk 10 közmunkás meg egy mészáros lőrinc.
[00:14:17]Akkor ott mennyi?
[00:14:17]10 millió az átlak.
[00:14:18]Mondjuk a mész mos lőin nem fizetés kap.
[00:14:20]Tudom, tudom, nem fizet.
[00:14:21]Vagy hát lehet, hogy kap magától, de hogy nem az a fő tevékenysége.
[00:14:23]Na, legalább holnap visszatérhetünk rá.
[00:14:25]Ugye ez a legjobb applikáció, ami ugye ilyen kvantumtérben van, hogy hogy vagy egyszerre létezik, meg működik, meg nem.
[00:14:35]Jól van, ez így medián többség visszavonná az LMBT emberek jogait, korlátozó intézkedéseket.
[00:14:40]LMBT LMBTQ Nem nem azt kiszedték miért ami nem tudom az a queir az nekem mindig ilyen megfogalmazatlan, hogy micsoda mi az És hol vannak az aszexuálisok LMBTQ A+ plus ilyen is volt.
[00:14:53]Igen.
[00:14:53]Meg P ugye a Novák előtt tegnap egész végig LMB-t.
[00:14:56]Pzett pzett.
[00:14:57]Igen.
[00:14:57]Amúgy miért próbálják meg mindig a pedofíliát összani?
[00:14:58]Ez annyira szánalmas 2026-ban, hogy ezt azt gondolják, hogy már semmilyen homoszexuális ember, vagyis hát mondom ugyanolyan arányban, mint heteró, de hogy LBTQ szerint sem normális a pedofília.
[00:15:09]Miért próbálják azt beadni a mi hazánkosok, hogy az LMBTQ-hoz hozzátartozik a pedofília, amikor senki nem is utalt erre?
[00:15:18]Hát igen, szánalmas, ahogy az egész Miánk tegnapi műszakja, de majd arra visszatérünk.
[00:15:23]Mit gondol az új kormánynak?
[00:15:23]Hogyan kellene hozzállni mi az ehhezekhez az intézkedésekhez?
[00:15:26]Ez a pedofil törvény vagy gyermekvédelmi törvény.
[00:15:29]Hát az a legutóbbi, tehát az a csomag már nem is legutóbb, többi könyves a a Pride gyülekezés törvényes nem változtatás tilalma, amikünkben szó van a Pride-ról, úgyhogy nem tudom, hogy ezt be kell-e csomagolni.
[00:15:46]Amúgy ha teodot, akkor be kell csomagolni, mert végül is templom meg iskola nincs a közelben, mert webshop nem webshopon nem.
[00:15:51]Na hát akkor na mindegy nézzétek a most már lehet, hogy lassan a következő hetekben kapható lesz a de sikerült könyv, hogyha látjátok bárhol Libriben, Alexandrában, Bukában, val bárhol, akkor szóljatok, fényképezétek le, küldjétek el, mert kíváncsi vagyok, hogy hogy néz ki f egy ilyen könyvesboltban ez.
[00:16:08]Ühüm.
[00:16:09]Hát meglátjuk.
[00:16:10]De lesz ma most már elindultak oda.
[00:16:12]Szerintem már elindultak.
[00:16:12]Szerintem az Alexandra már oda már az már megkapta lassan.
[00:16:17]De a mit mutat ez a ez a felmérés?
[00:16:17]Azt mutatja, hogy a teljes népesség 57% szerint ezeket vissza kéne vonni, 23 szerint kéne tartani, és 10% meg még szigorúbb intézkedéseket vár.
[00:16:29]10% mi hazánk.
[00:16:31]Úgyhogy itt azért hát majdnem duplá az ilen orbános túlzás lenne, de hogy azért lényegesen többen vannak amellett, hogy ezt el kéne törölni.
[00:16:37]Ami érdekes egyébként, hogy a Fidesznél szigorúbbak, mint a Miazánknál.
[00:16:40]Ha megnézed tehát, hogy így nézd, hát igen.
[00:16:42]A mi az szavazók 15%-a azt mondja, hogy meg kell szüntetni és csak 15% mondja azt, hogy szigorítani kéne még a Fidesznél 8% azt mondja, az átlag azt se tudja, miről beszélünk, mert én se tudom, hogy pontosan mik ezek a törvények.
[00:16:54]Hát de a a kérdésnél fént igen.
[00:16:57]Mindet fölsorolják.
[00:16:58]Hát szerinted ezt kérdezték, mit gondol az új kormánynak, hogyan kell hozzá ezekhez az inem az LMBTQ intézkedésekhez.
[00:17:03]És ú LMBTQ aztem nagyon rossz.
[00:17:06]Hallottam erről az intézkedésről?
[00:17:08]Jó, de itt vannak az intézkedés.
[00:17:08]Ja, nézzük, hallottuk-e?
[00:17:10]Akkor például az örökbefogadást, azt nagyon sürgősen ugye még emiatt nem csak a melegek nem fogadhatnak rendesen örökbe, hanem a egyedülállók sem és az és közben meg egy csomó gyerek sinlődik a hát, hogy a vagy a kórházakban, vagy az intézetek.
[00:17:24]Igen, de de a szívhang az maradjon légy szíves.
[00:17:26]Csak megtiltották a kiskorúok hozzáfelését az LMBT tartalmakhoz.
[00:17:31]Igen.
[00:17:31]Ez itt nem az, hogy támogatja, hanem hogy csak hallott-e vagy nem hallott-e.
[00:17:34]Egyébként itt ez a Mi a franc?
[00:17:35]Ez a háttér.hu-nak -nak ez a cikke meg ezek a ábrák, amiket kirakott, az értelmezhetetlen számomra néha, mert van egy harmadik alul, és az meg se nyílik, vagy nekem is reggel még rossz volt.
[00:17:45]Igen.
[00:17:45]Tehát, hogy de itt van, megnyílt.
[00:17:47]Igen.
[00:17:47]A no the title nem nyílik meg.
[00:17:50]Image fel.
[00:17:51]De el tudom mondani neked, mert amúgy viszont szóban leírták.
[00:17:55]Bocsánat, Alexandrát mondtam.
[00:17:55]Nincs is már ilyen Lírában.
[00:17:57]Van jó mondták, hogy ott látak, mert már bú van még.
[00:18:01]Alexandra, nem Líra.
[00:18:03]Bocs.
[00:18:03]Igen.
[00:18:04]Na, szóval 68%-a megkérdezetteknek.
[00:18:06]Biztosítaná a házasság kötését lehetősé a házasságkötés lehetőségét azonos nem pároknak?
[00:18:12]Az amúgy sok.
[00:18:12]Assiszem legutóbb tudják meg ők is, milyen ez nem olyan jó az.
[00:18:16]Ők is csatlakozhatnak a sok párhoz, akik összejönnek, elválnak.
[00:18:18]Hány mennyivel könnyebb csak szakítani, nem mint elválni, hogy most így ügyvétez.
[00:18:24]Hát magyarországon mennyi az elválás aránya?
[00:18:26]Mmint a világon tudom, hogy nagyon sok.
[00:18:28]Hasonló nem tudom mit tudom én.
[00:18:28]Á ezt most erre nem készültem, de azon van egy olyan ábra, hogy a heteroszexuális pároknál mondjuk mit tudom én 60%, most mondok valamit, a homoszexuális férfiaknál valami mit tudom 20% és a homoszexuális nőknél meg mondjuk még magasabb, mint a heteroszaxuálisoknál.
[00:18:44]Szóval, hogy minél több nő van egy kapcsolatban, annál magasabb a válás ráta.
[00:18:48]Mit szólsz ehhez Ádám?
[00:18:48]Ez a hát, hogy ők jobban megbecsülik, kik?
[00:18:52]Tehát, hogy minél több nő van egy kapcsolatban, annál magasabb az elválás.
[00:18:55]Várjál, várjál.
[00:18:55]Most itt a statisztika válások 2025 46000 házasságkötés és 18000 600 válás.
[00:19:04]Figyelj most ha visszamünk az időbe 2021-ben 72000 házasság volt.
[00:19:10]Hát mert jöttek ezek a csók meg Bová muszáj volt, tudod a covid után.
[00:19:12]Igen.
[00:19:14]Nézzük mikor mikorra kell visszamennem, amikor még újra ennyi volt.
[00:19:16]1983-ban 75000 házasság volt és Uh.
[00:19:19]Tudod mikor ultoljára 100000 fölött?
[00:19:22]1976-ban.
[00:19:25]Tudom, mert látom ne nézzük.
[00:19:27]A válásokat néz tát ki tényleg?
[00:19:28]A válások azok nem azok 2100 volt.
[00:19:31]A válások azok kábé ugyanannyiak, csak sokkal kevesebb a házasság.
[00:19:33]Szóval egyre többen válnak.
[00:19:36]Ezt most ilyen hivatalos statisztikáként mondtam.
[00:19:39]Ez a holland holland hát a melegházasságoknak volt egy ilyen 20 éves szülinapja, vagy nem tudom, és akkor így statisztikákat húztak le, és nézd, itthon, hogy két nő az 25% válás, két férfi 13, men and woman vagy férfi meg nő meg 15.
[00:19:52]Tehát, hogy hogy minél több nő van egy kapcsolatban, annál magasabb a válás.
[00:19:57]Most mondják valami borzalmas szexát.
[00:19:59]De most hát nem légyszíves itt az idő bekerülni a tényekbe, ami ami van még.
[00:20:02]Azt mondom, hogy jó nekik.
[00:20:05]Ja, hogy le tudják zárni a kapcsolatot.
[00:20:06]Hát nem tudom, lehet, hogy azt mondják, hogy itt lezárjuk és nem leszek egy kapcsolatban, ami nem jó.
[00:20:10]Próbálok valami pozitívat mondani, nehogy valami valaki itt káncelezzen engem, [ __ ] meg.
[00:20:15]De úgy látszik, hogy a meleg férfiak becsülik meg legjobban a házasságot, szóval szerintem csak nekik legyen.
[00:20:20]Igen.
[00:20:20]Amúgy az érdekes felvetés lenne a parlamentbe a a Novák előndéknek, hogy amúgy akkor nem lehetne engedni, mert mert keresztény értékrendeket ezek szerint ők tartják a legjobban, hiszen hűségesek maradnak a De nőknek ne engedjünk.
[00:20:32]Nekik semmit ne engedjá mindent minden jogokat el kell vonni a nőktől.
[00:20:37]Igen, igen.
[00:20:37]Hát az szerintem azt a Novákő vag vagy vagy döntsenek a nők, hogy ha jó, akkor összeházasodthatnak, de akkor cserében nem szavazhatnak több, vagy kell egy ilyen férfi felügyelő a házasságokat.
[00:20:46]Jó, ezt megoldottuk.
[00:20:49]Jól van.
[00:20:49]Ez így vissza kellett fordulni egy repülőgépnek, mert a valakinek az volt a Bluetooth neve, hogy bomb.
[00:20:54]Bemondta a pilóta, hogy hát ez kurvá nem vicces, és ő leszálltak.
[00:21:00]Á egy föl de hogy véletlenül úgy hagyta, vagy vagy ezt ilyen pranknek gondolta, vagy de miért látja Bluetooth készülék, hogy aha valami szarja.
[00:21:08]Nem, látod a eszközöket és ott van, hogy bomba, akkor akkor ezt azért látod.
[00:21:11]Nem tudom, hogy ezt hogy így megnézik előtte a kicsit nem örültem volna én se, hogyha ott utazok azon aztán emiatt egy hülye gyerek vicceskedni akar és megtalálták azt a a dolgot, vagy így utána várnak, hogy akkor na akkor újra fölszáll.
[00:21:26]Nem azonosították itt van.
[00:21:26]Vicces kedes.
[00:21:28]Ja.
[00:21:28]Azért az biztos vagy az azt hisz igen.
[00:21:30]Aki így mondjuk véletlen, hogy te úgy mert mit tudom én otthon legyen a neve mit tudom én bomba.
[00:21:36]És akkor így így most tudod így ül íg nyomogatja a telefonját olvas akkor így bemondja pilóta, hogy le kell szállni a bomba izé és így gyorsan átírta a pityukára a izét a bluetooth nevet.
[00:21:45]Ezt a átvilágítása meg ott hát valószínűleg ideges volt ő is.
[00:21:49]Igen.
[00:21:49]A ne is üvöltözzetek azt, hogy bomba a repülőn meg meg a bluetooth nevetek se egyen azt.
[00:21:54]Meg azt a laptopon ne nyissátok meg azt a weboldaltól ahol.
[00:21:57]Ilyen izé visszaszámlálás meg Allahu akbar meg mit tudom én ISIS-os zászló.
[00:22:02]Igen, mondjuk hát nem is szokott internet lenni a repülőn.
[00:22:05]Bár lehet venni assiszem már menőhelyeken.
[00:22:09]Menő helyeken lehet venni.
[00:22:09]Én sose én kikapcsolom.
[00:22:11]Úgy vagyok vele, hogy nem miattan zuhanjon le a gép.
[00:22:12]Ja, tudom, hogy már nem így működik, de hát igen, hogyha tényleg így működne, akkor valószínűleg elvennék a telefonját mindenkinek.
[00:22:20]Volt pár utazásom, amikor így bemondják, hogy jó, akkor most mindenki rakja be repülőgép módba, és ott előttem elkezdett, láttam, hogy telefonált még, meg SMS-t írogatott, és így izzadtál, hogy jó lehet, [ __ ] ideges voltam, miért kell ezt csinálni, mint amikor izé jön az, hogy jó, akkor üljön le mindenki sebbt on, és akkor így elkezd fölállni, meg pakol az ember meg mit tudom én, még járkál, és így nem látod?
[00:22:39]Hát üljél le.
[00:22:39]Miért nem bírod ki?
[00:22:42][ __ ] meg, utazn értem, de miért nem lehet nem sok szabály van, érted?
[00:22:46]Ülsz a seggeden, amikor mi az?
[00:22:48]Elmegy a világítás, akkor kimehetsz.
[00:22:50]Miért nem lehet betartani?
[00:22:50]És akkor veszekedni kell tök mondom igen.
[00:22:51]Hogy [ __ ] meg, mint az óvodások, ezek felnőtt emberek, mint a [ __ ] óvodások.
[00:22:56]Meg ja, hát ugye a legjobb ugye a leszállás.
[00:22:57]Így így megérkezünk és akkor ahogy elmegy a seedat belt jelző, akkor rögtön így felpattan mindenki.
[00:23:05]Pedig még öt percig ott vagy 10 percig ott vol.
[00:23:07]pattan mert átszállása van és mindenkinek nem mindenkinek azért meg valakinek több óra valakinek meg mondjuk ha késik a gép a vizárá van valószínűleg késik akkor akkor lehet hogy pont így át kell rohannia múltkor volt hogy át kellett rohanni mert késett a gép és pont elértük de amúgy bevárt valamennyit tapasztalatom szerint harek-ának akkor nagyon kevés ideje van és nagyon sietnek jó én hogyha nem nem sietek én is mondjuk nem mintogyan vil sokszor ültem volna a gépen de hogyha én is azt mondom bárhol vagyunk unk főleg a gépfelszállásnál, tudod, hogy akkor lehet felszállni és akkor így rohannak az emberek és így helyjegyed van, majd megyek utoljára.
[00:23:45]Hát most úgyis helyjegyed van, minek álljak ott sorba még fél órát?
[00:23:50]Jól van ez így mi van már tiszásokkal?
[00:23:53]Ja igen, itt az MTAV-ról hát a RTL híradóhoz eljutott ilyen emailek, ahol ahol így írogatnak, hogy na akkor most ezt a hazugságot kéne nyomni itt a választás légyszíves.
[00:24:01]Azonnal a Tiszás adópolitika meg elvennék, meg RTL beköpte az MTV-t.
[00:24:04]Hol van a kolléga?
[00:24:07]kollegiális becsület.
[00:24:07]Lehet közleg nem kollég, mert ugye az egyik az párt propaganda volt, a másik meg egy fatos különbség volt.
[00:24:15]Igen.
[00:24:15]A RT híradó meg a meg az M1 meg a közmédia között ugye volt egy kis nagy tiszteletben tartott közmédia.
[00:24:21]Most mi lesz azzal?
[00:24:23]Most kirúgtak pár embert.
[00:24:24]Nem, a Magyar Péter ki mond, hát nem fölszította, hogy mondjon le.
[00:24:28]Meg volt valam Péternek felszítani mindenkit.
[00:24:31]Most már dolgozni ki fog.
[00:24:31]Igen.
[00:24:33]influencer kormányzás meg volt, hogy nem tudom, valami jelentését nem fogadták el a igazgatónak, és akkor gyakorlatilag megszűnt emiatt a mit tudom én súlyok lemondott már nem fog lemondani, de hogy konkrétan mond, hogy nem mond le, kirakott egy videót erről, hogy hát ez a jogállam a izé meg ő az őre ennek.
[00:24:49]Az is érdekes, hogy most tényleg itt a súlyok kapcsán meg az összes ilyen kapcsán még elkezdődött megint ilyen hú azért ezt mégse kéne jó hát nehez kéne foglalkozni.
[00:24:56]Erre szavaztunk, hogy eltakarítsa ezeket a fideszes bábokat, végre azt lehessen menni előre, mert szerintem amíg nincs mindenki, szóval ne játsszuk el, hogy bármilyen fideszes, bármilyen alkotmányos jognak az őreit.
[00:25:07]Ezt ezt ne most kezdjük el lejátszani.
[00:25:09]Ezeket mind ki kell takarítani, mert ezek a Orbánhoz asszisztáltak folyamatosan, és addig nincs megtisztulás, amíg ezek a ezek a mérgek még az ország szervezetében vannak.
[00:25:18]Igen.
[00:25:18]Meg amúgy akkor átis mehetünk egyébként a tegnapi parlament ülésel, ott ott nyavajogtak a ugye erről hiszett tegnap főleg a Fidesz frakció, meg amúgy mindenki, hogy hogy itt személyre szabott jogalkotás van.
[00:25:28]De hát [ __ ] meg, azért ebbe élen járt a Fidesz, ha valaki, tehát a Varga Zsének ugye konkrétan jogszabát kellett módosítani, hogy bírói tapasztalat nélkül lehessen.
[00:25:37]A ugye kúri elnöke volt lexolt, ugye ha már személyre szabott jogalkotás az is megtörtént.
[00:25:42]Tehát azért ez nem idegen a talán a Hende Csaba neki is kellett valamit változtatni, hogy ő is lessen alkotmánybíró.
[00:25:49]Szóval nem idegen a magyar politikától is, főleg nem a Fidesztől.
[00:25:52]És akkor most itt eljátszani, hogy ezen hisztiznek, hogy ja hát ez nem szabad.
[00:25:55]Hát a jogállamod izé, azt nem lehet ilyet nem lehet csinálni.
[00:25:57]Mondják úgy, hogy alkotmányozott többsége van Tiszának, hogy hát most amúgy tég visszanyt a fagyi.
[00:26:02]Srácok, hát meg kellett volna a mint ahogy a Hut mondta a választási szabályokat át kellett honem lehet amúgy a magyarok többsége erre szavazott, hogy ezt csinálják.
[00:26:10]A magyarok többsége mondta, hogy itt vége ennek ennek a a Fideszes izének visszaállítsuk a dolgokat.
[00:26:16]Megmondták az a magyar Péterékek, figyelj, ezt akarjuk csinálni.
[00:26:20]Magyar többség azt mondta, szerintünk is ezt kéne csinálni, és most csinálják.
[00:26:24]Igen.
[00:26:24]És ezen utána még hisztizni a Fidesznek azért nagy jó furcsa.
[00:26:29]Igen, az fura, hogy hogy ugye az Orbán, Alex Orbánra arra nyavalognak, hogy hát ez miért akarják a a választók helyett eldönteni, ki lett miniszterelnök, akkor fontos a választó.
[00:26:37]De olyankor, amikor ugye a Magyar Péter bemondja, hogy ugye mi szeretnénkítani az összes ilyen fideszes bábot és rendszerváltást csinálni, és erre megkapja a feltatalmazonást, akkor meg hirtelen jaj hát a jogállam, hát ezt nem lehet csinálni, hát ezt így ilyet erre, hát ez precedens nélküli, hát ez felháborító.
[00:26:52]Úgyhogy itt hát mindegy meg már azért megszoktuk, hogy a Fidesz nem túl konzisztens a álláspontjával.
[00:27:00]Jól van ez így szerintem a 80%-ot megnéztem a tegnapi parlamenti Igazi öreg ember lettél.
[00:27:05]Igen.
[00:27:05]Vagy hát a nézés az túlzás ment a fülemben is hallgattam és néha amikor amikor érdekes volt hát az nyolc perce van mindenkinek beszélni ott mondom hú ez kicsit nolc percig nem akarom hallgatni a Gulyás Gergőt se a nem csak a a frakcióvezetőknek volt annyi a sima képviselőknek szerintem ugye négy perc később két percben volt ugye az azonnali kérdés vagy a kérdések szóval hogy ez így egyre lassabb ugye a magyar Péternek meg limitálatlan, úgyhogy ő meg aztán végképp nagyon sokat beszélt azt megint megjegyezte hát elmondom neked a Fidesz hallgattam belőle KDNP meg a mi azánk ugye a súlyokon nyavajgott meg a migráns paktumon ezt mind a három elhiszi ja milyen paktumot írtak alá mit és akkor így föláll magyar péter elmondja hogy nem volt ilyen.
[00:27:43]Ugye az volt az egyetlen kérdés, hogy ne lopják el a pénzt most így nagyon általánosítva, és hogy egy jogszabály csomagba egyeznek meg, amit nekik végre kell hajtani, hogy megkapjuk a pénzeket.
[00:27:52]És ezek a jogszabályok, ezek publikusak, nyilvánosak.
[00:27:54]Erre ez ez így ugye nem nem lehet titokban jogszabályt hozni, hogy akkor majd nézzék meg azt, hogyha nem tetszik valami, akkor szóljanak.
[00:27:59]De hogy most előre ilyen paktumokra nyavajognak, ezt a vált megkapták, és utána még a nyolc órás parlamenti közítésbe még a nyolcadik órában is még mindig előjött ez, hogy milyen paktumot írtak alá a migránsok a és így már a Vitéz így mondta, hogy de [ __ ] meg, fejezzétek már be, hát el lett mondva, hogy nincs paktum és amúgy meg jogszabály alkotás lesz és látni fogjátok, hogy hogy milyen szabályoknak kell megfelelni, hogy idejöjjenek ezek a pénzek.
[00:28:22]Annyira [ __ ] ideges tőt, mert husadjára hallgatod a 20.
[00:28:25]képviselőtől ugyanazt a nyavajgást.
[00:28:27]Néha azt érzem, hogy most tényleg megkapták a magyar Péterék a felhatalmazást.
[00:28:31]Ezt meddig kell még itt a a az ilyen kontos baromságikat hallgatni?
[00:28:35]Vagy lehet egyszer azt mondani, hogy végigmondják, jó, akkor szavazzuk meg azt, menjünk tovább, mert a azzal megy az több órát, hogy a ugyanazt elmagyarázod a fideszeseknek, akik csak a propaganda miatt nyomják ezt, vagy ennyire hülyék, az egyszerűen idután lehet azt mondani, hogy figyelj, erre figyelj, nem igaz, nincs időm, leszarom, menjünk tovább.
[00:28:53]De hogy azzal telik a több órájuk, hogy állandóan a fideszes a fideszeseknek kell magyarázkodni, miközben éppen a magyarok megszavazták, hogy takarodjatok már innen, hagyjatok a békén ezt az országot, azóta meg már nem tudom hány százalékon van a a Fidesz lassan 20 alatt.
[00:29:07]Érdemi vita jó lenne, de hogyha már ugyanazt mondják és nem nem értenek a válaszban, akkor nem lehet azt mondani, hogy jó itt ezt szavazzuk meg, azt menjünk tovább, mert ez csak így igazából trollkodás és megakasztás a dolgok.
[00:29:19]Jó, de ezek a nem tudom azoni kérdések meg interpellációk, ez gyakorlatilag hát erről szól.
[00:29:23]Tehát itt itt politizálnak.
[00:29:25]Legalábbis nekem nagyon úgy tűnt, hogy egyszer elmondja, és akkor bármikor megint kérdezik, azt mondja, hogy már elmondtam, köszönöm és leül megint és nem.
[00:29:31]De hát ő szeret beszélni.
[00:29:33]Magyar Péter szerett beszélni.
[00:29:33]Igen.
[00:29:33]A többieknek meg azért időkeretbe volt rakva, úgyhogy annyit nem tudtak.
[00:29:38]De engem ez idegesített ebből.
[00:29:38]Meg hát fú, mik voltak ugye volt ez is, hogy a Torockai Pé mi?
[00:29:44]Torckai László Torockai Péter valami amúgy kicsit ilyen bromance van most köztük.
[00:29:51]Tehát most így izzott a levegő.
[00:29:52]Tehát a gulyás az most a KAK sarokba be volt ültetve, és nézhette, hogy a a Magyar Péter és a Torckai László az ilyen flörtölget egymással.
[00:30:00]Mi a franc?
[00:30:02]Csak az volt, hogy hogy ott a Torockai mondta, hogy az összes ilyen vizsgáló bizottságnak tiszes tiszás elnöke van, az felháborító, főleg ugye a végrehajtó maffiáról szóló bizottságnál felháborító, mert ugye a ott a Varga Juditnak is akár szerepe lehetett, és hogy ott egy tiszás képviselő van, meg hogy ők azt már 20 éve csinálják, ezt a nyomozást róla, meg beszélnek róla, föláll magyar Péta, hogy tudod akkor lásd ki, ha van dolgod, akkor te vagy a vezetője.
[00:30:25]Erről szól ez a ez a kis cikk.
[00:30:28]Ilyen kis kis És a Toróra mit szólt?
[00:30:30]Nevetett, vagy mosolyogott?
[00:30:30]Nem tudom, aztán tapsikoltak, és akkor így nagyjából ennyi volt.
[00:30:35]És ez csak Magyar Péter is csak így megváltoztathatja, hogy ki a vezetője.
[00:30:38]Van ebben is logika, hogy akkor ha szerinte lehet, hogy érintette a Varga Judit, akkor legyen elméletek független vezetője tőlük legalábbis.
[00:30:46]De hogy így én a toroszkaiban nem bízom amúgy.
[00:30:50]Végtelen konteokat tud nagyon magabiztosan állítani, hogy ő ő egy vizsgálatot vezessen.
[00:30:55]Nem tudom, hogy ott a tényszerűség az mennyire lesz fontos.
[00:30:58]Tott szerintem ez inkább mint bizottságvezető, az inkább csak egy ilyen, tehát nem konkrétan előz a szakértő ott, hanem hanem csak ő fog ott még elveszik azt a 1%-ot kell elvenni a Mihazánktól ezzel így.
[00:31:09]Ja de nem is rossz olyanzánkosok pár azt mondja, nem is rossz fejez a magyar Péter satöbbi satöbbi és egyszer csak az lesz a következő parlamentben 100% tisza lesz, ha így halad meg.
[00:31:20]Ugye a Fidesz szétesése alapján azért a mi azánkhoz biztos kerülnek.
[00:31:23]Hát de nem úgy tűnik a felmérésekben, hogy ahogy esik szét a Tisza nő, a Fidesz csökken, a mi Hazánk 5%-on marad mindig.
[00:31:32]Hát jó, de lehet, hogy pont átment 1% a Magyar Péterhez, és 1% Fideszhe és meg átment a tehát, hogy így az az 5%, úgy látszik az marad mindig, ami az áknál.
[00:31:40]És akkor a másik, amit teehát így égnek át minden szőr a hajamon meg a hátamon, tehát hogy van a szőrök.
[00:31:45]Igen, hát már csak az van ott.
[00:31:47]A Fides KDNP az beleáll teljesen ebbe a ebbe a kultúrharcos, tehát hogy így megint [ __ ] meg végig LMBTQ, átnevelések, gender szexuális felvilágosítás, szívhangrendelet.
[00:31:58]Tehát ez volt az eleje.
[00:32:00]Ezek a a Ravic ugye ő a LMTK átnevelésről meg a szex felvilág felvilágosításon hisztizett, majd utána nagyon ízlésesen a KDMP-s nőszemély az a szívhangrendeletről kezdett nyavalogni.
[00:32:12]Hát ezt meg kell hagyni, meg hogy minden élet egy csoda, és hogy hát ez minden megfoganás egy élet, nem lehet elvitani, de hogy így jó, tehát ne világosítsuk föl a azokat, akik nem kapnak otthon mondjuk felvilágosítást, de amúgy hát ne legyen abortusz, vagy nehezítsük meg annak a dolgát, aki mondjuk nem akar gyereket erre a világra hozni valamilyen ez szörnyű volt.
[00:32:30]nyomorba szülessenek bele még gyerekek, akik csak azért születnek meg, mert 16 évesen terres lesz valaki, mert teljesen kivezettük a szexuális felvilágosítást, ahelyett, hogy valami mereformáltuk volna.
[00:32:43]Igen.
[00:32:43]Rakja be abba az inkubátorba a kórház recepcióján, ugye a Újszö gyerekét, és utána kerüljön be azokba a gyermekotthonokba, ahol ugye verik, kihasználják, megerőszakolják őket.
[00:32:53]Ugye az az fantasztikus lenne, kedves Máté Zuzsanna.
[00:32:58]Ez a bajom még ezzel, hogy hogy ilyen Radics bélák meg ilyenek kérdezik fel a a azokat az emberek, akiket tényleg értenek hozzá, mert itt azért miniszterek is értenek hozzá, az államtitkáraik is, és úgy érzem, hogy óvoda, hogy miért kéne a bármilyen random ember bejön az utcáról, relevánsabb kérdéseket tudna feltenni, és ez csak a így az egész ilyen méltatlan, hogy a Radics Béla baromságokat beszél, meg a fideszesek meg ez egész felesleges, csak idegesítő, mert semmihez nem értő emberek propagandát nyomnak.
[00:33:25]Hát meg amúgy ezzel ezzel bukták el ezzel is, hogy semmi olyan dologról nem beszéltek, ami az átlag embert érdekli, hogy miért ilyen [ __ ] drága minden, hogy miért alacsonyak a fizetések, hogy miért nem megy előre a gazdaság, hogy miért van lefingva az egész infrastruktúra ebbe az országba.
[00:33:39]Ezek meg beülnek és folytatják ezt az LMBTQ, szexuális árvilágosítás, abortusz, gender, ilyen agyrémet.
[00:33:44]kében az ukránokat most már úgy látszik elengedte a Fidesz, most már nem olyan fontos így a választás után, de hogy így tényleg ráadásul ugye azért Radicsnál alapítványának még mindig nincs weboldala, most már azért kicsit kínos, hogy fél év alatt azt mondja, hogy az informatikusok dolgoznak rajta, haver hát lehet a KSH informatikusai dolgoznak rajta, nem tudom, de azért neki inkább hát máshol kéne felszólalnia, mondjuk egy og értem azt is, hogy nem akarják azt se, mint a Fidesz, hogy akkor nem válaszolnak.
[00:34:14]De hogy közben meg azt érzem, hogy az lenne a legjogosabb.
[00:34:16]Na, megcsináltam a breaking news.
[00:34:18]Tradíciókért alapítványnak, mert kész a weboldala.
[00:34:21]Visszaszívok mindent.
[00:34:21]Parádés.
[00:34:21]Jó, hát ezt holnap megnézzük, be is teszem.
[00:34:25]Jó, de hogy közben az is úgy érzem, hogy az, hogy itt válaszolgatni a barom kérdésekre, az sem méltó ehhez az egészhezhez.
[00:34:32]Szóval azt kéne, hogy én én lehet, hogy azt mondanám, hogy az összes ilyen barom kérdésekre, hogy van valami komoly kérdés, akkor arra válaszunk, de hogy lapozzunk.
[00:34:40]Jó, de az meg boldog karácsonyozás.
[00:34:40]De nem, mert ezek propaganda, baromság kérdérésekes, amire 11 érés válaszolni kell, de az sem méltó állonan, csak akasztják az egészet, hülyeségeket beszélnek.
[00:34:52]Miközben és úgy csinálunk, minthogyha most valami vita lenne, miközben az emberek masszív kétharmadoshados felhatalmazást adtak a Tisnek, hogy rakja már rendbe ezeket, és ezek meg csak ott próbálnak tát azért a massharmad az 56%, tehát hogy ez jó.
[00:35:06]Hát most meg már még jobban.
[00:35:06]De hogy de hogy mégis csak az van, hogy hogy szeretnék a magyarok, hogy ez rendbe legyen rakva, és ők igazából nem tudnak ebbe értelmes kritikát belerakni, vagy bármi értelmeset hozzászólni, amiből építeni lehet ezt az országot, csak akadályozni.
[00:35:19]Most ezzel még kell harcolni.
[00:35:21]Ezt szavaztuk le.
[00:35:21]Mindenki tudta, hogy a döntés hazugságra épült.
[00:35:26]Önök is, a szakma is, és az abusz bíráló bizottságok is.
[00:35:30]Egy szívtelen szívhangrendelet született, mely nem védte meg a magzatokat, nem csökkentette az abortuszok számát, és nem adott segítséget a krízishelyzetben lévő nőknek.
[00:35:42]Mi társadalmi és szakmai párbeszédet kezdeményezünk.
[00:35:45]Ti vagytok a farizeusok.
[00:35:47]Hazugságra épülő rendelettel nem lehet emberéleteket menteni.
[00:35:50]Ehhez szakmai, morális, etikai és szociálpolitikai konszenzus, igazság, szakmai autonómia és valódi segítségkel.
[00:36:00]Az abortuszok csökkentéséhez a valódi eszközök a következők: felvilágosítás, megelőzés, fogamzásgátlást támogatás, a krízishelyzetben lévő nők segítése, a szülőotthonok, az örök beadás emberséges előmozdítása, valamint a civilek és a keresztény egyházak bevonása.
[00:36:18]A magyar gyerekek számának növeléséhez pedig leginkább a gyermekvállalás kedd növelése, egy élhető, szerethető Magyarország újrateremtése, azaz a Tisza programjának a végrehajtása vezet.
[00:36:31]Köszönöm szépen.
[00:36:33]Tényleg nem az csak, hogy szívhang.
[00:36:35]Én nem értem áll azt mondja, hogy összetett ez a probléma.
[00:36:37]Elképesztő.
[00:36:37]És vannak ötletei a megoldássa, hogy h hol kéne elindulni.
[00:36:42]Nem csak így egy ilyen raktapasznak is nem nevezhető ilyen hülye keresztényi törvényeket hoz.
[00:36:48]Figyelj, válaszoljanak.
[00:36:48]Egyre hülyébbeknek tűnnek ezek a fideszesek.
[00:36:52]Tényleg minden nappal egyre alábássák magukat.
[00:36:55]Egyszerűen, hogyha valaki ezt hallgatja a parlamenti felszólalásokat, és még képes azt gondolni, hogy a fideszes ő őt képviseli, vagy bármi értelmes dolgot képvisel, hát nem tudom gyerekek, azért az itt itt itt annyira kijön már az, hogy ki itt a akinek egyáltalán víziója van, vagy bármilyen szakértelme, hogy de szívfang, és az majd megoldja.
[00:37:13]Miközben nem oldotta meg.
[00:37:15]Nem oldotta meg.
[00:37:15]Hát csak nem oldotta meg.
[00:37:17]Sosem oldotta meg.
[00:37:17]És még akkor erőltessük ezt a dolgot, ami embertelen.
[00:37:22]És még meg se oldotta a problémát.
[00:37:22]És akkor mi a hegedűs?
[00:37:24]azt mondja, ez egy összetett probléma és más dolgokat kéne, és azt se oldotta meg, hogy nincsenek felvilágosítva gyerekek, azt se oldotta meg.
[00:37:32]A Fidesznek nincs több nincs több javaslatunk az egyszerűen nincs mit, mindent megpróbáltunk, szívhangtörvény, kitiltottuk a civileket az iskolákból, nincs több ötletünk.
[00:37:42]Ez sajnos mindent megtettek, amihez ők nekik van eszközük Ádám, az is az a semmi gyakorlatilag.
[00:37:47]Sőt, igazából hátráltadtak bármiféle megoldást.
[00:37:50]egyébként itt azért le lett vágva a válaszának jó nagy része, mert ugye arról beszélt heged is, hogy hogy amikor jött ez a törvénytervezet nem, de itt most ő abbaadja és akkor válaszol a boszorkány, hogy hogy hát ezt felháborító nem fogadja el és hogy most a képviselőktől ez volt a felháborító hát meghallgathatod, mit tudom én, biztos, hogy hisztizik egyet.
[00:38:11]És utána a képviselők fizetésének csökkentése, tehát ami itt amit ezzel megspórol az országgyűlés, azt a anyaotthonnak adják, ugye, mert biztos nincs sok pénzük.
[00:38:18]Tehát akkor a utóbbi 16 év Fidesz KDNP kormányzása elhanyagolta példá az anyaotthonokat is.
[00:38:24]De hát most majd ők megoldják ugye így ellenzékb ez megint oz fölszabadul az a 50 milliárd négy év alatt majd eldöntik hogy megy.
[00:38:30]De nem úgy van, hogy ja innen ide rakom, hanem úgy van, hogy bemegy a költségvetésbe, ezt újraosztják majd okosan, ügyesen.
[00:38:36]Ez a fideszesek ne ajánljak már dolgokat, h ilyen megint ilyen iz látszott baromságokat.
[00:38:40]Igen.
[00:38:42]Szóval de csak visszatérve, hogy a Hegedű arról beszélt, hogy ugye amikor jött ez a törvénytervezet a szív hangról, akkor ugye a szakma az azért eléggé hát nem támogatta, illetve egy csomó változtatást vagy kért vagy vagy kritikát fogalmazott meg, és hogy az egészet így lesöpörték a rétvári elvileg a Rétváinak hála, mint belügyminiszter helyettes, és áttolták az egészet így az orvosok a kamara feje fölött és akkor azért is hát ideges lett.
[00:39:06]Na itt a KT azér jót viccelt.
[00:39:09]Ugye Lázár tegnap se jelent meg.
[00:39:10]Eddig szerintem az egyik ülésen nem volt ott a Lázár, csak az alap öreg Lázár nem siet.
[00:39:13]Hagyjad má.
[00:39:15]Nem tudom, itt van-e Lázár János, mert nem látom, de feltenném neki is szívesen ezt a kérdést, hogy miért mondta azt e csak na egy kis humor a parlamentb.
[00:39:26]Humor amúgy voltak vicceskednek.
[00:39:29]Magyar is ilyen jó rossztokat szokott tolni.
[00:39:32]Szóval Igen.
[00:39:32]És a Takács kapta a legtöbbet.
[00:39:34]Igen, azok jók voltak.
[00:39:34]Meg hát ugye a Toróval azért ment a ment a civakodás.
[00:39:39]Azt azt ajánlom mindenkinek, aki aki nem tud évsorozatot nézni, mert mindegyiket megnézte már, vagy nem nem kíváncsi semmire.
[00:39:44]Ami még nagyon tetszett, a mi azkos ember, az a egyik ilyen ühüm furcsa, aki mindig ilyen gürüszemmel néz, amikor a Heged is arról beszélt, hogy hogy fontos, hogy hát a oltásokról a kommunikáció, mert egy következő járványnál azért ez fontos lehet.
[00:39:58]És akkor következő járvány már tud a következő járványról.
[00:40:02]Mi lesz a következő járvány?
[00:40:04]Ugye nyomja a szokásos.
[00:40:06]pedig hülyeség az amit sajnos a range vakcina például latorcai KDMP megint ő a gender elméretről kérdesett a hagy hagyományos családmodell férfi és női biológiák meghatározott alkotmányt igen ez nagyon fontos novák előtt rendezzünk olimpiát ezért szólalt föl a a belügyminisztert kérdezte erről hogy hogy hogy hogy hogy hogy most már megélett a magyarság egy olimpiára már amúgy is az ormánok mindent fölépítettek milyen jó lesz az nekünk rendezzünk olimpiát ezt ez sikerült és akkor mondta a belügyminiszter hogy ne haragudj azért ugye három het kormányzunk.
[00:40:35]Ezt most azért álljuk meg.
[00:40:37]És akkor először egy egy tisztás választ elfogadott a kérdező.
[00:40:42]Ez Novák előtt volt.
[00:40:42]Rakjuk őt ilyen aranydíszbe.
[00:40:45]Azt mondta, hogy jó, hát végül is igen, a 100 napot azért meghagyjuk.
[00:40:48]Jó, csak nekik is mondania kell valamit, mert különben még feltűnni az embereknek, hogy semmi hatásuk nincs, ez senkit nem érdekel, hogy mit csinálnak.
[00:40:56]Igen.
[00:40:56]Utána nyavalygott a Pride-ról, hogy azt hogy lehet, hogy ezt meg lehet rendezni, meg miért lehet megrendezni, amikor törvénytelen?
[00:41:00]De amúgy tavaly megrendezték és kint volt több 100z ember.
[00:41:03]Szóval, hogy így nem érzi el a nem az van, hogy a Pride van betértve, hanem a valahogy máshogy van megfogalmazva, hogy a gyerekeket nem tudom, bár gyerekekre káros.
[00:41:13]Jó és akkor lehet, hogy azt mondja a rend káros a gyerekre, mint kiderült amúgy már, úgyhogy kész.
[00:41:17]Hát jó, hát ezt mondd el a Novákelődnek amúgy a hegedűsnek is jugotodott be, hogy farizeus vagy.
[00:41:21]Csak mondom, ha nem lett volna egyértelmű ebből.
[00:41:24]A kedvencem Simicskó, szintén KDMP.
[00:41:27]Ő felszólalt 16 év kéthados kormányzás után, hogy rendezzék légyszíves az özvezi nyugdíjakat, mert hogyha meghal valakinek a az élettársa, vagy vagy házastársa, akkor csak 30%-os a az őnek a 30%-át kapja meg plusz nyugdíjba özv nyugdíjként az EUs átlag az 70%.
[00:41:45]És most már idesz rendezni Ádám, most már most már három hete Tisza kormány van.
[00:41:52]Légyszíves rendezzék ezt a problémát, amit amit az elődeik nem tudtak.
[00:41:54]Meg még volt a Szalai Piroska, az fantasztikus volt.
[00:41:57]Ő Cherry Piking nagymestere, mindig talál valami olyan statisztikát, ami alapján amúgy nem vagyunk [ __ ] szegények.
[00:42:02]Most azt mondta, hogy kikéri magának, hogy a Magyar Péter arról beszél, hogy 3 millió magyar van él szegénységben és társadalmi kirekesztettségben, mert csak 1,8 millió Ádám, mit szólsz szakársadalom 20%-a szegény és kirekeszt társadalom kirekesztésben él.
[00:42:18]Úgyhogy ezt ezt fejezze be a a Magyar Péter vagy a Fidesz korá mindent meg.
[00:42:22]Tehát a az meg már nem olyan sok, ugye?
[00:42:23]Az már nem sok.
[00:42:24]Nem, az egyáltalán nem sok.
[00:42:24]És akkor még a Ja, Vitéző mondott egy jót.
[00:42:28]Azt mondta, hogy a Budapest Belgrádnál a Mészáros hát a magyar cég a magyar dolgozóknak, vagy hát a a magyar dolgozókat foglalkozható magyar cég a Mészáros dollárban számlázott ki.
[00:42:37]Tehát, hogy ők nem csak, hogy a esetleg túlárazott szerződéseken nyertek, hanem még az árfolyamon is.
[00:42:43]És hogy Ja, igen, hogy titkosítva van a Budapest, Belgrád és ugye a szuverén kormányunk úgy egyezett meg, hogy ezt a titkosítást csak úgy lehet feloldani, hogyha a kínai népköztársaság is úgy akarja, ezt beleegyezik.
[00:42:56]Miért?
[00:42:56]Hogyha mi föl akarjuk oldani, akkor mi lesz?
[00:42:58]Háborút indítanak, vagy vagy lemondják az egész épít?
[00:43:02]Nem tudom, Ádám mi van akkor?
[00:43:02]De hogy azt mondta a vitéző, hogy ezt csak akkor tudják nyilvánosságra hozni, vagy feloldani ezt a titkosítást, hogyha a kínaiak beleegyeznek.
[00:43:09]Ugye ez volt ez a fantasztikus szuverenitás, amiről e az az jónak tűnik, nem?
[00:43:13]Szóval, hogy így még a magyarok sem hozhatják nyilvánosságra, onnan tudod, hogy biztos jó nekünk, mert mert ennyire ennyire próbálják eltitkolni.
[00:43:21]Ráadásul azért nem egy atomerőműről van szó, vagy egy vagy egy gázcsőről, hanem egy sín párról, ami ahol valózín tönkre fog menni, mert nem tudom milyen kőből van a szétporlad.
[00:43:34]Hogy figyelj, ez lehetne egy gesztus a kínaiaktól, hogy új kormányt, tessék oldjátok fel, legyünk jóban.
[00:43:39]Hát lehet amúgy azt se tudják, hogy mi Magyarorsz mi az van város 9 millió élnek.
[00:43:43]Mi a franc ez kis Jól van, vigyétek les mennyi pénzről van szó?
[00:43:45]Egy egy vagy mi az?
[00:43:48]100 milliárd dollár nem tudom mi ez.
[00:43:51]Jól van, oldjátok fel se érdekel most.
[00:43:54]És itt mi történik?
[00:43:56]Jól van ez így.
[00:43:57]Tegnap a gulyás ágyú média be beszabadult a parlamentbe.
[00:44:00]Csak ez a ked új kedvenc fideszesen van Ádám.
[00:44:04]Ez nem a következő.
[00:44:06]Jó vagyok háboró, merthogy hát alkotmányosan mind szerint so mi mond alkotmányos?
[00:44:12]Nem, fel van háborodva a fideszes, mert alkotmányos.
[00:44:17]Tehát tehát hogyha valakihez képest mi jól beszélünk, akkor az az ez a politikus vagyok háború, merthogy hát alkotmányosan mind mindegy.
[00:44:29]Valami alkotmány van.
[00:44:30]Szerint súlyok Tamás megfelelően látja el a tökéletesen lát.
[00:44:34]Igen.
[00:44:34]Jól balanszírozik.
[00:44:34]Ön szerint középen áll.
[00:44:39]Azt gondolom, hogy a köztársá a nemzetett egységét kell megjelenteni és és ezt megjelenti.
[00:44:44]Szót nem értem.
[00:44:47]Be van már [ __ ] hogy mi történik.
[00:44:47]Jó, szegény nem tudom ki ő.
[00:44:49]Majd megkeresem.
[00:44:49]A Orbán Viktor őt választotta ki a, úgy látszik a a haroz a parlamentben.
[00:44:56]Érik az Orbán Balázs mellé, meg a Hanco meg ezek a ezek a jó madarak má.
[00:45:00]Igen.
[00:45:00]És még megkérdezte a szexi takást, hogy most s Takács egy olyan mondatra hadd reagáltassam, amit viszont önmondott.
[00:45:06]Mit jelent az, hogy szexi ellenzéki politikus?
[00:45:11]Minister, jó, köszöntem.
[00:45:11]Antika egyik egy szexi ellenzék politikus vagyok.
[00:45:14]Nem vagyok az elnyomó fasiszta diktatúra arca többé.
[00:45:19]Jó, többé.
[00:45:19]Az, hogy a humorérzékünket és az önóniánkat ne veszítsük el még a nehéz időkben sem.
[00:45:24]Én az irónia eszközében nagyon gyakran élek az önóniával is.
[00:45:29]Jáj, amúgy ezt meg lehet adni neki, hát azt mondjuk szerintem nem élt túl sokat vele, vagy akkor nagyon rosszul, de én én én szeretem, hogyha ilyenekkel, én is gyakran élek ilyen ilyen eszközökkel, mint a Takács Péter az inkább nekem arról híres, hogy vállalhatatlan stílusban pofázik.
[00:45:45]Ühüm.
[00:45:45]Most azt mondja, hogy az irónia volt, amikor például Messenger üzenetá ir.
[00:45:49]Hát egy nyilván nem szexi ellenzéki politikus, hanem egy még mindig az elnyomó fasisztáknak az arca, csak már azok az elnyomó fasiszták el lettek takarítva.
[00:45:58]Tudom, hogy a humor nem baloldali műfaj.
[00:46:01]Szerintem itt elrontotta egyébként.
[00:46:04]Szerintem elrontotta a nemet.
[00:46:04]Nem akarta odatenni, mert és akkor ezt most megadom neki öniróniának és hibának, hogy hogy véletlenül Mondj már egy vicces fideszest, [ __ ] meg.
[00:46:13]A kósa.
[00:46:15]Szóval ő se vicces, hanem annyira ostobán tud megnyilvánulni.
[00:46:19]Nincs jobb bal oldal, de hogyha van egy réteg, akinek nincs homor, az a az a keresztény konzervatív világ, ami kialakult akár Magyarországon, akár Amerikában, bármikor ellen ellenművészet csinálnak, akkor kiderül, hogy mennyire balfaszok akár benepírós világtól kezdve egészen a Magyarországon.
[00:46:36]Így egy fideszesnek nincs, aki tényleg vicces.
[00:46:39]Náluk a művészet nem arról szól, hogy tényleg valamit át akarnak adni, ami ugye néha egy csomószor megbotránkoztató, mert a művészet ilyen, hanem csak csináljunk valami nagyon magyar, nagyon nemzeti, nagyon izé ma családot művészet az nem így működik, nem is nézi senki ezeket a szarokat.
[00:46:56]Szóval hát a humor az az mondom szerintem utána a szövegkörnyezetben nekem az jön le, hogy ő a nemet nem akarta odamondani.
[00:47:03]Akranélek az önóniával is.
[00:47:03]Jav Tudom, hogy a humor nem baloldali műfaj.
[00:47:08]Elnézést kéroké.
[00:47:08]Néha én is próbálom gyakorolni, de hát ezt ha tudom, hogy a humor baloldali műfaj.
[00:47:15]Elnézést kérek, hogy én is prób vagy önmagát baloldali an annyi irónia rétege van ennek az embernek, mer nem tudom eldönteni, hogy mikor mit beszél.
[00:47:21]Ja igen, amúgy lehet, hogy most minket csőbe húzott, vagy vagy balinak tartja magát.
[00:47:24]Tehát most akkor én nem tudom, hogy itt mi történik, de szerintem csak simán elrontotta a szó szó.
[00:47:28]Lehet ő ő a ő a parlament Dancsó Péterre vannak akkor ezek szerint nem szexi ellenzéki politikusok is minek utána a magyar és ha tudnom mondani pár példát minek utána a magyar hang magyar hang egy külön podcastet szentelt annak hogy megvitassák én kellően szexi vagyok-e ritkán reklámozom a kormánypárti cselét sajtót de nézzék meg a a magyar cselét sajt hát szerintem a lakálymédiáról átvették ugye most jól van cselétsaj Látom, csak egy furcsaság, hogy a cselét sajtó az nem szűnt meg egy kormányváltástól, vagy ahogy a Fidesz kormány alatt se szűnt meg.
[00:48:09]Ez egészen érdekes.
[00:48:09]Na és visszatér a Katthu 2027-től.
[00:48:14]Jól van ez így visszaájtják, de nem mondjuk valaki azt mondta, a mi hazánkosok, nem hogy ugyanúgy állítsák vissza, ahogy volt, tehát az is hülyeség.
[00:48:21]Nyilván egy mi azánkos még, hogyha valami érdekeset szólalt fel esetleg, akkor is hülyeséggel körítette.
[00:48:25]De igen, itt itt arról volt szó, hogy azért szeretnék ezt visszahozni, de azért kicsit más.
[00:48:32]Amúgy valahogy közelíthetne, hogy meg, hogy ne éljenek vissza, de nem csak azzal lehetne, hogy minden úgy csinálják meg majd a katás adózást, hogy próbálják minél jobban megcsinálni, hogy nehogy bújtatott foglalkoztatás legyen.
[00:48:42]Az azzal is lehetne ezt elközelíteni, hogy a foglalkoztatást nem adóztatnák agyon.
[00:48:49]Fizetésed felét beadózod, nem véletlenül mindenki optimalizálja.
[00:48:51]Szóval ez így nem tudom, hogy mi lesz.
[00:48:53]Nem lehetne valahogy a modern világban kicsit egységesebb irányba menni, hogy jó, lehet segíteni a vállalkozókat azzal, hogy nem tudom, ők maguknak kell megcsinálni egy csomó dolgot, amit egy cég megcsinál, és ezért lehet, hogy kicsit kisebb az adóterük, meg lehet, hogy bizonytalanabb a bevételük, de hogy közben meg na mindegy.
[00:49:08]Én valami százalék-os irányba mennék, és kettőt közelíteném egymáshoz, mert az, hogy 600 helyre kell utalni most az egyéni vállalkozóknak, az echo ugye a focistáknak megcsinálták, hogy 500 millióig kb alig kelljen adózniuk.
[00:49:20]Jó, de itt most csak kivéten Katárról volt szó.
[00:49:24]Valószínűleg azért azokba is bele fognak nyúlni.
[00:49:27]Meg tényleg ugye azért ha már csak az megtörténik, hogy ugyan kell adózni, mint az általányadónál, csak nem kell 25 helyre minden hónapban mást is fura, hogy ott ott is í valaminek a százalékának a százalé és akkor az sem elosz van, mert év elején kevesebbet kell.
[00:49:41]Aztán amikor eléred ezt a szt lehetne az, hogy mondok valamit, hogy figyelj a bevétel 20%-át leadózót befizeted a Apple Payt szevasz.
[00:49:47]Igen, ez jó lenne, meg hogy lehetne eztani.
[00:49:51]Mindegy, szerintem úgy tűnik, hogy itt van rá akarat, és hogy úgy tűnik, hogy nem csak ugye annyi, mint a Fidesznél, hogyha valamivel visszajérnek, akkor hát eltöröljük ahelyett, hogy mondjuk két ember, aki tud írni és olvasni, az az megbeszélné, hogy amúgy hogy lehetne ezt megreformálni.
[00:50:05]Úgyhogy, úgyhogy azért bízok annyiban.
[00:50:07]A bízom, csak hogy nem egyszerű, mert közben ott van az, hogy igen, akkor a katnak mondjuk mondtam valamit, hogy 20%-át kell beadni, és aki meg munkavállaló, annak a 45-öt, és hát akkor ez miért?
[00:50:17]Akkor mindenki újra átmegy a Katárba.
[00:50:19]De akkor mit csináljunk akkor?
[00:50:21]Akkor nem számlázhat neki?
[00:50:23]De akkor szerintem, hogyha neked eszedbe jut, akkor nekik is ez jut.
[00:50:25]Nem, de még mégsem lett megoldva 30 valány év alatt.
[00:50:28]Ja, de a Fidesz volt kormányon.
[00:50:30]De amikor nem a Fidesz volt, akkor se volt megoldva.
[00:50:31]Hát azért megoldotta azt, hogy nem mindenki feketén dolgozott, csak utána már nem nagyon nyúltak bele többet, és aztán azt mondták, hogy hát ez nem működik, és ahelyett, hogy megreformálnánk, eltöröljük.
[00:50:43]Nem tudom, csak remélem, hogy valami nagyon digitalizált, nagyon modern dolgot is be tudnak hozni, ahol nem kéne az, hogy szegény minden egyéni vállalkozónak könyvelőt kelljen tartani, mert átláthatatlan a rendszer.
[00:50:52]Nem kéne ezt olyan gyönyörűen lehetne ezt az egészet digitalizálni és követni és minden, hogy hogy az fantasztikus.
[00:51:00]Meglátjuk, hogy sikerül-e.
[00:51:01]Igen, azért, hogyha pont az adózáson, hogyha valahol beírod, hogy mennyit számláztál ki, és van egy szabá be se kell írnod, mer ezt már központilag jó, értem.
[00:51:08]Csak mondom, hogyha van egy ilyen felület, látja, hogy mennyit számláztál, akkor tök mindegy, akkor azért egy egy szabályrendszer ki is tudná számolni, hogy akkor jó, akkor ezt ezt kéne elutalnod, vagy Katárnál is lehetne sávos adózás.
[00:51:19]Na, a lipsi megszólalt, ami ugye még mindig nem értik, mert nem úgy van, hogy akkor egy másik sávba mész, és akkor kevesebbet azodem bizonyos sáv fölött jön be a pluszadó.
[00:51:32]Szóval nem na majd most lehet megérték, amikor ugye majd egyszer jó lenne, ha megértenék, hogy hogy van ez a sávos adózás, mert nem úgy, ahogy egy csomó ember gondolja, és lehet igazságosan csinálni, és lehet, hogy a katanán is be lehetne ezt vezetni, hogy a kisvállalkozó, aki nem tudom, eladja a nyakláncait, és 200000 Ft-ot keres belőle, az akkor nem tudom befizeti a 20%-ot.
[00:51:48]De a aki már mondjuk millió fölé megy havonta, az már a a millió fölötti bevételénél már 25%-ot viszett.
[00:51:57]Most mondtam valamit.
[00:51:57]És így így lehet jól sávos adózást csinálni, csak mindenki retteg tőle, miközben amúgy ez teljesen jó dolog.
[00:52:04]Ugye jönnek ki ezek az elszámolások a különböző cégekről.
[00:52:06]És akkor hát megjelent például jól van ez így 3000 Ft árbevételből csinált 194 milliós profitot Magyar Péter lejáratásáról elhíresült cég.
[00:52:17]3000 Ft árbevétel.
[00:52:17]Mit adott el?
[00:52:21][ __ ] meg, egy kiflit.
[00:52:22]Hát ugye úgy volt, hogy hát mert 3000 Ft bevétele volt, de volt egyéb bevételeknél 2,7 milliárd.
[00:52:27]Ugye az egyéb bevétel az az, hogy mint a Hont Andrásnál, hogy hogy a a meccénások neki 3 millió volt a bevétele és aztán 500 millió, amit csak így 500 millió és 1000 Ft.
[00:52:37]Figyelj Ádám, ezek a tehetséges emberek ezekre a fantasztikus lakátokra hát te nem adnál, nem adnál kegés, mit számláztak ki 3000-ért?
[00:52:45]Akkor már lehetett volna nulla, vagy akkor azt mondják, hogy kiszámlázunk egy operatőr nem bevétel annyi bevétel azt összesen a nem tudom a miből jött bevétel miből jött ez a 3000 bevétel?
[00:52:55]Arra kéne ráfeküdni ennek a cégnek, mer úgy látszik, hogy az az irány, amiben legalább hoz valamit.
[00:53:02]Az az kéne meg Nem, hát ugye a ingyen utalás még többet hoz azért az lényegesen meglepetés fog téged érni, Ádám, de az összes ilyen DPK, digitális demokrácia fejlesztési ügynökség meg az összes meg a öt média ugye hasonló elszámolásokat ad közre, hogy hogy kiadásunk van, bevételünk nincs, és amúgy meg kapunk egy csomó pénzt valahonnan.
[00:53:23]De ennél vicceseb a DPK-t vivő cég.
[00:53:26]Ők elküldték a 444.hu meg keresésére.
[00:53:29]Talán elküldtek egy ilyen elszámolást.
[00:53:31]De hátra legalább olyan hosszú lesz, mint egy tőzsdei cégnek a jelentése.
[00:53:37]Itt van, tessék.
[00:53:37]Megnézzük.
[00:53:39]Azt mondja, hogy te mint közgazdász, légyszíves értékeld nekem ezt.
[00:53:42]2025 tárgyévi adatok, bevételek.
[00:53:42]Az sok bevétele van.
[00:53:46]Igen.
[00:53:46]Hogyha az nem tudsz öt 5,6 millió 1000 Ftot kital, fél milliárd.
[00:53:52]Igen, az 5, fél milliárd.
[00:53:52]Így van.
[00:53:52]fél milliárd bevétel.
[00:53:54]Az egy rendben van.
[00:53:54]Az az igénybe vett szolgáltatás.
[00:53:55]Nem olyan drága egyéb szolgáltatás anyagi.
[00:53:58]Hát amúgy annyit nem költöttek adott tám.
[00:54:00]Mi ez?
[00:54:03]Én nem is tudom mit jelent ez.
[00:54:03]Mi sose csináltunk ilyet.
[00:54:05]Mi ez?
[00:54:07]Alapítványi célokkal kapcsolatosan adott támogatás az 4 milliárd Ft majdnem.
[00:54:09]De várjál, várjál.
[00:54:12]Miből van a bevétel?
[00:54:12]Az is érdekel amúgy.
[00:54:15]Igen.
[00:54:15]Ezt cég nem nem szokta így lebontani, amikor gondom nem biztos, de gondolom itt is adományokból összejött 5 milliárd vagy 6 milliárd.
[00:54:22]És akkor ezt meg egy alapítványnak tovább adták.
[00:54:24]Ez igen.
[00:54:24]Így szokták a cégek, hogy a bevételüknek a iszonyat nagy részét, ami azt se tudjuk hnan jön, csak úgy odaadják egy alapítványnak.
[00:54:31]Egyáltalán semmi gyanús nincsen bennen.
[00:54:33]Én ezt a céget megvenném.
[00:54:35]Ez igen, igen.
[00:54:35]Ez ez így átlátható, hogy honnan van a bevétel.
[00:54:37]Amúgy azt tudjuk, hogy 1,8 milliárdot a Mészáros Vhíidje adott.
[00:54:41]Ugye az az még a választás előtt kiderül.
[00:54:43]Ami miből van a a VHDnak pénzel?
[00:54:47]Állami megrendelésá.
[00:54:48]Á adócska.
[00:54:48]Ide megy, oda megy, már nem is adócska.
[00:54:51]Most már megy is a DPK-ba.
[00:54:51]Á nem adem áll állami pénz.
[00:54:56]By hirtelen bevétel lett valamelyik másik cégbe egyébként.
[00:54:58]Pont ma De várjál, ez is alapítvány.
[00:54:59]Tényleg egy alapítvány.
[00:55:01]Nem adtad egy alapítvány.
[00:55:02]Én nem, én nekem nincs alapítvány.
[00:55:02]Nem tudom, hogy ezeknek hogy megy a pénz ugye, de majd megkérdezzük a radicsot valószínűleg úgy, hogy nem arra vannak kitálva, hogy ilen át, vagyis hát alapvetően nem erre lettek kitálva, de a fideszesek megtalálták benne lehetőséget, hogy szétlopják az adópénzünket.
[00:55:16]Igen.
[00:55:16]Na hát ezek átlátható dolgok.
[00:55:19]Ádem, bevételek.
[00:55:19]Ezt majd te neked is így kéne, vagy nem tudom.
[00:55:22]Így van amúgy nincs is.
[00:55:22]Nem vagy tőzsde, úgyhogy nem kell ilyen.
[00:55:26]Menjünk tőzsdére.
[00:55:26]Nem tudom.
[00:55:27]Magyarországon nem annyira érdemes.
[00:55:29]Na most cash akarsz mer?
[00:55:31]Nem tudom miért mennénk törzsére felvásárolna minket a mészáros vagy nem is muszáj az egészet.
[00:55:35]Én nem megcsináltad úgy mint az Elon Mask a SpaceXel, hogy így tőzsdére mész, de amúgy az összes szavazati jog nálad marad.
[00:55:40]Szóval, hogy akkor na mit mond?
[00:55:42]Magyar tőzsde azért elég vérszegény egy nem sokan itt buhálnak.
[00:55:44]Nem nem.
[00:55:47]Na de például ehhez vonatkozóan ugye megszűnt a Patriótán a a jól van ez így másolásuk meg ilyenek.
[00:55:55]Jól van ez így.
[00:55:56]Tehát hogy azért ez nem egy ilyen kemény keményen fogott dolog volt.
[00:55:59]Ebbő volt lehetőség.
[00:56:00]Én az Ádámmal való műsort kezdtem el csinálni.
[00:56:03]Ugye az, hogy hogyha esetleg a nézők nem tudják, akkor a megafon meg a Patrióta azok egy ugye az egy és ugyanaz nagyjá.
[00:56:12]Ezt szerintem még nem mondták ki a propagandisták.
[00:56:14]Én nem emlékszem, hogy a megafa meg a Patriota egy is ugyanaz.
[00:56:16]Én mondtam, sokan mondták.
[00:56:18]Én nem emlékszem, hogy ők ezt valaha kimondták volna, de most ők maguk mondják ki, csak szólok.
[00:56:24]Ühüm.
[00:56:24]Oké, most ezt is tudjuk.
[00:56:25]És akkor a patrióta segített nekünk abban, hogy ők adtak nekünk stúdiót, és mi a Patrióta stúdiójában vehettük fel mindig az adásunkat.
[00:56:32]Szóval Megafonnal, de a Ferrari csatorna jelent meg, tehát az Ádámnak a saját csatornája jelentek meg ezek az adások.
[00:56:37]Csak annyi anan lényeges, hogy amikor a patrióta azt mondta, hogy már nincsen stúdióra lehetőség, ak Hoppá!
[00:56:45]Mi mi történt?
[00:56:45]Amér nincsen stúdióra lehetőség?
[00:56:48]Nem ő meg felégették, vagy megszűnt, vagy ez csak kölcsönözte a patrióta, vagy mi?
[00:56:52]Én nem tudom.
[00:56:52]Gondolom a a fén pénz csap elállt nagyon hirtelenképest meg is pecsételte a műsort azzal, hogy hát saját stúdiónk nem volt és még, hogyha hobbi szinten akartuk is volna folytatni az erőforrások nem úgy állnak az embernek.
[00:57:05]Ó, szembe jött a valóság.
[00:57:05]hobbi szinten.
[00:57:08]De hát, hogy most hát ők profik, nem?
[00:57:10]Rengetegen nézzük őket.
[00:57:12]Miért?
[00:57:12]Nem is értem.
[00:57:12]Várjál, szembe jött ők a valóság.
[00:57:14]Figyeld.
[00:57:15]Hát ez nagyon nagyon nehéz.
[00:57:15]Egy teljes YouTube csatornát igazából, amikor azt te főállásként csinálod, akkor azt nagyon nehéz, hogyha így a nulláról kell folytatni.
[00:57:24]Tehát szerintem de nem a nulláról kell folytatni, mert eddig a Patrióta támogatta őket egy stúdióval, azért lett egy nézőközönség, merült nem tudták monetizálni.
[00:57:33]basztottak hazudztak rólunk aesti srácokon aztán egyszer csak a saját lábukon kéni hát nem is olyan egyszerű bevételre kéne figyelni kiadásokra kéne figyelni meg ilyenek hát ezt nem is értem figyel nehéz sztori de hogy mi az Ádámmal soha nem kaptunk sorvezetőt persze.
[00:57:49]Na, szóval így rájöttek, mer ezek mi ugye tehát mi kapunk egyébként hiszen mi ténylegől meg saját forrásból dolgozunk és akkor mi azzal vagyunk meggyanúsítva, hogy hogy kinek a szóval képesztő, hogy így szembesültek, hogy hogy egyfelől azért mi amikor a a jól van, ez ígyet elkezdtük, akkor a meglévő nem egy szobában odaraktunk egy kamerát, azt nyomjuk.
[00:58:11]Szóval amúgy amúgy most oké, hogy ez egy stúdió az egész, de hogy amúgy ez is egy szoba, ahol eggyel igényesebben, de hogy azt azért egy egy nappalit be vagy egy hálószobát beáldozni erre talán nem akkora er nem egyszerűen kiderült, hogy itt világítani kell, vágni kell, kiderült, hogy hogy akkor ők se kapnának fizetést, ha még a vágónak is kell meg hát szó kiderülnek itt a dolgok, hogy azért nem úgy megy ez.
[00:58:33]pedig olyan nagy pofájuk volt, főleg amikor ugyan nekünk ránk ugattak, akiknek ezt maguktól kellett megoldania.
[00:58:40]Ők nekik meg a seggük alá toltuk a mi pénzünkből, amit elutalok minden év, vagyis most nem én a nem én utalom el, de hogy a cég adókra befizet milliókat minden hónapba, és abból ők megik megcsinálták a stúdiójukat, és most így egy hónap alatt így hát kiderült, hogy ez nem olyan egyszerű.
[00:58:54]Elképesztő.
[00:58:54]Bár csak más is mondta volna ezt valami van valami költő az egész, de de meg, hogy eddig azért ez ki volt kérve, nem?
[00:59:02]az ő részükről, hogy ez ez így így van támogatva, és hogy ez tehát, hogy fel volt hálát önálló entitások.
[00:59:09]Igaz, hogy megafon csinálja.
[00:59:11]Igaz, hogy kaptunk egy stúdiót és ami ami nélkül egyébként nem is tudjuk csinálni, nem tudjuk folytatni ezt a egy na egy részt nem tudtunk, egy darab részt nem tudtunk csinálni, de mi amúgy egy önálló entitás vagyunk, akik akiknek saját gondolataik vannak.
[00:59:26]Jó, hát ez ilyen az élet.
[00:59:26]Nem nehéz, amikor valakit azért raknak oda, csak hogy beszélő fej legyen, és aztán hirtelen magára marad, azt rájön, hogy na várjál, várjál, várjál, nem hagyunk senkit az útszélen Ádám, kivéve a propagandistákat.
[00:59:36]Úgy tűnik őket azért nem sok értelmük van.
[00:59:41]Lentulai meddig marad most?
[00:59:41]Ő így kihallgatja ezeket az ember.
[00:59:43]Igen, most így megsajnálja őket, aztán pár hónap múlva valószínű rá rá is ez vár.
[00:59:46]Ő a nagy kommentharcos.
[00:59:46]Várjuk megint a komment szekcióbba magyarázni.
[00:59:51]Te vagy a következő.
[00:59:51]Mármint amúgy az nem fenyegetés, hanem a tök a valóság.
[00:59:55]Hát építik le őket folyamatosan.
[00:59:55]300en nézték a ajajajaj.
[01:00:00]Amúgy van amit sokan megnéznek most földre, hogy így rá fognak jönni, hogy ezért akkora apparátus, amit feltartottak.
[01:00:05]Szóval Mandiner vagy a Patrióta nézettségeiből amúgy nem lehet csak a nézettségéből sem lehet fenntartani egy egy embernél többet, de majd akkor elkezdenek mercheket árulni és rájönnek, hogy ez a közönség lehet, hogy annyira nem bevő.
[01:00:18]Na hát a shifferes adást azt 300-an megnézték, azért az nem rossz, de mondjuk azért a 50000 és a 300000 között elég elég volt hol itt is ez a nézettségi arány.
[01:00:25]Főleg, hogy egy már [ __ ] meg az mennyire szánalmas szegény.
[01:00:30][ __ ] meg milyen [ __ ] nagy stúdia amúgy ez a hotellentulai.
[01:00:32]Ez egy kanapén egy kanapén annyira szomorú, ami lett abból az emberből.
[01:00:37]Vagy csak én érzem ezt.
[01:00:37]Ez a hát ő inkább úgy tűnik, hogy soha nem volt az, akinek hittelik az embereket.
[01:00:43]Fidesz kollaboráns volt mindig is valószínűleg, vagy nem tudom mi lett vele, de ez egy szomorú história shiff felé és az, hogy még valakinél el tudja játszani nagy kritikus okos bocsánat azt még akkor ha már itt vagyunk.
[01:00:56]Kijött ez a hír a TXN.
[01:00:59]Jól van ez így és egyébként már küldt volt arra is írja a a Rogán Cecíliának az oldalát is hirtelen így így, hogy a fizetett botok meg indiaiak meg tudom is én kik már nem mármint a Rogán cicíliáink ezt mindig ezt ne felejtsük el és ezt hogyha a Ruf Bálinthoz egyszer eljut valami amit itt mondunk akkor ezt szeretném hogy ez szerintem az hogy a Rogán cecileék is el legyenek számoltatva azzal hogy 1 milliárdot évente kipumpáltak osztalékként egy olyan honlapból amit senki sem látogatott.
[01:01:27]Az szerintem szimbolikus számomra, hogy azt azt nem lehet.
[01:01:31]Ennél egyértelmű lopás kevés van.
[01:01:34]Annyit hozzátennék, hogy senki nem látogatta, aztán amikor ez szóvá téve, akkor hirtelen elkezdték egész sokan látogatni.
[01:01:39]Sok azt most időzővel teszem, de látsonyosan többen.
[01:01:41]És a választás után hirtelen megint 300 aláment.
[01:01:43]Tehát hogy valószínűleg az a kettő a választás előtt meg amikor följutták rá figyelmet, hog senki nem nézi, aközött meg valószínűleg hát nem tudom, ilyen indiai troll farmok látogathatták, vagy nem egy bloggot többen látogatnak.
[01:01:55]Nekem voltak régen blogjaim, szerintem.
[01:01:57]300-nál többen látogatták naponta, csak már véletlenül arrafele kattintasz.
[01:02:00]De hogy már azzem már mér is, már hibahatár van, már mérni se lehet.
[01:02:04]A Rogán CCK honlapját tényleg senki se látogatta, mégis nagyobb bevétele volt, mint a Telexnek meg a 444-ek együtt.
[01:02:12]Nem hiszem hát vagy hát várjál két milliárd h amúgy lehet, nem tudom.
[01:02:13]Igen.
[01:02:15]És ugye az origó mandiner és a magyar nemzet olvasóinnak is eltűnt a fele.
[01:02:19]Most nem tudom, hogy elkezdtek, akkor rájöttek, hogy őket [ __ ] ő ezek a honlapok például, és lehet, hogy ideje olyan honlapokra átmenni, ahol nem basszák át őket azzal például, hogy a Fidesz fog nyerni meg minden.
[01:02:29]Ez is lehet, hogy benne van, de lehet valami más oka is ennek, de hogy azért ez is sokat elmond.
[01:02:36]Látszik, hogy itt itt itt így a itt történt a választás, mintogyha a forási részényeket nézném, úgy döltek be.
[01:02:40]Hát azért most az Origónál a napi 438000 olvasó 237000-re csökkent a magyar nemzetnél 150075000-re a Mandinernél a 161000 62000-re.
[01:02:53]Na most akkor amúgy a tég a Mandinernél az a bajos lesz fönntartani azt a ket néznek naponta mint a Mandinert meg a a magyar nemzetet együtt és abból ők ők ők fönnt tartanak egy weboldalt meg egy YouTube csatornát nekünk is most már tényleg kész les csináljuk mi is a weboldalt csak megmondom most már úgy sincs semmi másra időnk mer tudom már nagyon régi elmaradásunk és egy kicsit úgy fog kinézni mert kicsit ilyen streaminges lesz csak azért már annyi fajta csatornánk van hogy majd ha felmentek a honlapunkra a Fókus stúdióra akkor ott lesz minden új videónk csatornánként ott lesz, hogy milyen új videók jöttek ki.
[01:03:27]Nyilván lesznek hírek meg minden, de hogy hogy ilyenre próbáljuk megcsinálni, hogy aki nem tudja követni, hogy milyen műsoraink vannak, meg milyen milyen épp újdonságok történnek velünk, az ott ott mindent összefoglalhat.
[01:03:36]Ez gyakorlatilag egy ingyenes streaming szolgáltató lesz, és csak mi leszünk rajta.
[01:03:39]Én azt nézném vow ingyenes, ami hát de a YouTube-ra visz.
[01:03:44]Tehát Igen, a YouTube-ra visz, de legalább ott össze van foglalva.
[01:03:46]Na mindegy.
[01:03:47]Yyy amúgy benéztem, ez májusi adat.
[01:03:49]Szóval, hogy nem a választás után, hanem hanem még egy hónapig ki voltak fizetve a indiai indiai gyors hogy azért azt nem lehet ilyen természetes folyamatnak venni, amikor így esik le három propagandista oldalnak a látogatottságára egyszerre.
[01:04:03]Még csak azt se lehet mondani, hogy tényleg a választás után akkor akkor kinyílnak a szemek, hanem egyszerre így egyik napról a másikra május második felébe így pak minden leesik.
[01:04:13]Ez valami gyanús.
[01:04:13]Valami a magyar Péter kormánya megalakult, és olyan szegények lettek az emberek, hogy az internetet ki kellett húzni minden.
[01:04:20]Pedig olyan jó cikek vannak azéron.
[01:04:20]Itt egy itt egy itt egy címlap, amit kiemelt kitállalt a tudós.
[01:04:25]Óriásit hibázott a náza és ennek súlyos következménye lehet.
[01:04:29]Várjál, itt van.
[01:04:29]Ez mi ez a kép?
[01:04:32]Atyaisten!
[01:04:32]Rejtélyes földönkívüli múmiák tartják lázban a kutatókat.
[01:04:34]Kiderül az igazság.
[01:04:38]Új DNS vizsgálat kész [ __ ] Jó, Istenem!
[01:04:40]Na, jól van, legyen elég.
[01:04:42]Én meg két videót föl kell vennem.
[01:04:44]Bocsánat, hogy Major Origo címlap konkrétan a legelső cikk képpel.
[01:04:46]Putytin nem viccel, újabb európai ország van halálos veszélyben.
[01:04:52]Már csak napok lehetnek hátra.
[01:04:54]Óriási a baj.
[01:04:56]Jaj na melyik melyik országban Örményország.
[01:04:58]Ht csak az a baj, hogy már bármit mond a Amúgy választás lesz Örményországban.
[01:05:01]Ez bármit mond a Origó, nem hiszem el nekik, de a cikk meg az, hogy választás lesz, tehát hogy kicsit akkora címmel egy Na mindegy.
[01:05:09]Jó, oké.
[01:05:09]Szóval köszönjük szépen az Origónak is, meg mindenkinek.
[01:05:14]Érdekes, hogy hova tűnnek az emberek.
[01:05:16]Igen.
[01:05:16]Holnap szemlézzük a Radic Béla honlapját.
[01:05:18]Azt már csak a Nórával akkor igen.
[01:05:21]Tehát te lemaradsz erről a fantasztikus szemlékről.
[01:05:24]És a ksát se tudom megnézni, ahogy te nyomkod.
[01:05:26]Aztán meg mész el.
[01:05:28]Megyek el.
[01:05:29]Vendégek jönnek.
[01:05:29]Csütörtökön már vendég.
[01:05:31]Most csak bejön ez a szar.
[01:05:31]Nézd meg.
[01:05:32]Csütörtökön már vendég jön.
[01:05:32]Igen.
[01:05:34]Vagy hát remélem nézzétek rá a naptárra.
[01:05:37]Igen, igen.
[01:05:37]Epikus vendégek jönnek.
[01:05:37]Mini vendég.
[01:05:39]Hát hetünk jön most nemsokára.
[01:05:41]Na, sok izgalmas dolog következik.
[01:05:41]A lényeg, hogy így, vagy úgy, de holnap mi ismét itt leszünk.
[01:05:47]Legalább se jól van ez így.
[01:05:49]Igen, mert a patrióta tovább is adja nekünk a stúdiót.
[01:05:52]De azért is, mert hogy meg szeretnénk kérdezni, hogy hogy ti itt lesztek.