JÓLVANEZÍGY 1:08:40

Kiderült AZ IGAZSÁG Magyar Péterről... SOKKOLÓ 😈 #775

korrupciómagyar péterbelpolitikaközpénznepotizmusközéletfókuszstúdió
Irányultság: LiberálisKötődés: Független
Kiderült AZ IGAZSÁG Magyar Péterről... SOKKOLÓ 😈 #775
tl;dr
  • A vadászgép-alkatrészek ügyében a Honvédelmi Minisztérium szerint nem történt lopás, a hiány oka adminisztratív nyilvántartási hiba volt, a rendőrséget alaptalanul vádolták.
  • Magyar Péter Reddit AMA-t tartott: a közvetlen elnökválasztást preferálja, tervezik a GVH és ÁSZ vezetőinek leváltását, valamint áfacsökkentéseket ígért főként ősszel.
  • A miniszterelnök a medencés képét nem manipulálta, viccesen egy AI-generált, kigyúrt verziót is mutatott, és főleg személyes kérdésekre válaszolt, gyakori elütésekkel maga gépelt.
  • A TISZA-kormány első feljelentései között szerepel egy fideszes alapítványi hálózat 1,52 milliárdja, az Observer médiafigyelő 30,9 milliárdos szerződése, illetve 34 milliárd egy ortodox exarchátusnak.
  • Ruff Bálint szerint 2016 óta ezermilliárdokat csatornáztak át magánkézbe; a műsorvezetők kiemelik, hogy miközben a kórházakban hiánycikk a szappan, ilyen tételekre futotta.
  • Fási Ádám kínos ATV-s interjúban védekezett: a lánya cége által felvett 154 milliós filmes támogatásról nem tudja, hol a film, a pénzt a cég kapta, nem a család.
  • Bencsik András a Demokratában Magyar Pétert antikrisztusnak nevezte, aki szerinte „a bűnből, az árulásból, a gonoszságból… építette fel a sikereit”, és a tiszásokat a sátán szolgáinak nevezte.
  • A Skibidi Fruzsina által szervezett tüntetésre végül a szervező sem ment el, mert Budapest túl messze van, ami a Fidesz háttérbázisának lelkesedését jellemzi.
  • A családi büszkeség menetén a hagyományos családmodellt védték, miközben a műsorvezetők rámutattak az ellentmondásra: ha a család boldogít, miért akadályozzák a melegeket abban, hogy családban éljenek.

„Nem történt lopás. A probléma nyilvántartási és adminisztratív rendszer súlyos hibája volt.” – Ruszin-Szendi Romulusz minisztériumának közleménye

Részletes összefoglaló megjelenítése

Bevezető beszélgetés: nyár, munka és hétvégi élmények

A műsorvezetők a nyár közepi munkavégzés sajátosságairól beszélgetnek, megemlítve, hogy ilyenkor sokan nyaralnak, ami lelassítja a munkafolyamatokat. A HR is pihen, és a főnökök távollétében lazább a légkör – például senki nem figyeli, ha valaki hosszabb időre eltűnik a Teams-ből.

Ádám beszámol kimerítő hetéről, amely során több forgatáson is részt vett, többek között Túróczi Szabival is. A felvételek különböző sorozatokhoz készültek, amelyeket a jövő héten, szeptemberben, illetve novemberben fognak bemutatni. Szombaton a FOT-on (Felvonulási tér) jártak, ahol napközben komoly témákról forgattak, este viszont már fáradtan egy lazább, trollkodós videót készített. A műsorvezető a jó és rossz kettősségét a Star Wars Jedi és Sith fogalmaival szemléltette, ami beszélgetést indított a fogalmak értelmezéséről.

A FOT-on Ádám azt tapasztalta, hogy már túl sokan ismerik fel, így a Borka által készített interjú alatt ő vette át a vlogkamerát, és folyamatosan nézőkkel találkozott. Ezt az élményt POV (point of view) stílusban rögzítette, amiből később összeállítás készül.

Helyreigazítás: a vadászgép-alkatrészek ügye

A műsorvezetők visszatérnek a pénteki adásban tárgyalt ügyre, amelyben a rendőrséget alaptalanul vádolták. Ruszin-Szendi Romulusz honvédelmi miniszter és minisztériuma reagált az esetre: kiderült, hogy nem történt lopás, a probléma a nyilvántartási és adminisztratív rendszer súlyos hibája volt. A vadászgép-alkatrészeket már korábban értékesítették, de a rendszerben rosszul könyvelték le őket, ezért hiányként jelentkeztek.

A műsorvezetők ironikusan jegyzik meg, hogy a Ketchup már 2025-ben folyosói pletykákra hivatkozva megírta ezt a verziót. Felmerül a kérdés, hogy miért nem lehetett egyszerűen azt kommunikálni, hogy nem történt bűncselekmény, ahelyett hogy a rendőrséget hibáztatták volna. A beszélgetés során szóba kerül az is, hogy az ilyen helyzetekben a rossz döntések halmozódása hogyan vezet egyre nagyobb problémákhoz.

„Nem történt lopás. A probléma nyilvántartási és adminisztratív rendszer súlyos hibája volt.” – Ruszin-Szendi Romulusz minisztériumának közleménye *

Magyar Péter Reddit AMA-ja

Magyar Péter miniszterelnök Reddit AMA-t (Ask Me Anything) tartott, ami ritkaságnak számít egy kormányfő részéről. Az esemény apropóját egy medencés kép adta, amelyet a miniszterelnök meg akart osztani, és ehhez kapcsolta a kérdezz-felelek alkalmat. Arra a kérdésre, hogy manipulált-e a kép, azt válaszolta, hogy ha manipulálta volna, akkor előnyösebb képet választott volna magáról, és viccesen egy AI által generált, kigyúrt verziót is megosztott magáról.

A műsorvezető, Ádám elárulja, hogy saját kérdésére is válaszolt a miniszterelnök, sőt többször is, de a kérdés tartalmát nem fedi fel, mert az beazonosíthatóvá tenné a Reddit-felhasználónevét. Elmondása szerint Magyar Péter inkább a személyes jellegű kérdésekre válaszolt, míg a hosszabb, alkotmányozással kapcsolatos felvetésekre nem feltétlenül.

A beszélgetésből kiderül, hogy Magyar Péter a nyaralása alatt, a gyerekeivel töltött idő közben szakított időt az AMA-ra. A műsorvezetők megjegyzik, hogy a miniszterelnök újra elkezdett edzeni, és hogy ha neki van ideje sportolni, akkor másnak sincs kifogása.

A Telex által kiemelt fontosabb válaszok:
- A miniszterelnök a közvetlen elnökválasztást preferálná
- Tervben van a GVH és az ÁSZ vezetőinek eltávolítása
- Gulyás Gergelyt semmiképp nem engednék a TISZA-hoz
- Áfacsökkentések várhatók, főleg ősszel
- A nőihigiéniai termékek áfájával kapcsolatban is terveznek lépéseket
- Augusztus 20-án a Parlamentnél lesz ünnepség, másnap országjárásra indul
- December 21-e munkaszüneti nappá nyilvánítása idén valószínűleg nem valósul meg, de jövőre már igen

A műsorvezetők kritikusan jegyzik meg, hogy a december 24-e munkaszüneti nappá nyilvánítása sok munkahelyen amúgy is csak formális, különösen az irodai munkakörökben.

„Ha manipulált lenne, akkor egy kicsit előnyösebb képet rakott volna magáról” – Magyar Péter a medencés képről *

A beszélgetés során szóba kerül, hogy Varga Judit nem gratulált explicit módon Magyar Péternek a választási győzelem után, ami a műsorvezető szerint furcsa. A miniszterelnök kedvenc pejoratív jelzője, amit ráaggattak, a „focista feleség” volt. Az AMA során feltűnt, hogy Magyar Péter maga gépelte a válaszokat, mert sok volt bennük az elütés. A „szivárvány” szó használata pedig egy szándékos provokációnak tűnt a propaganda számára.

Az első feljelentések: a TISZA-kormány lépései a NER-rel szemben

Ruff Bálint Miniszterelnökséget vezető miniszter az Öt Pontban című műsorban beszélt arról, hogy 2016 óta a cél az volt, hogy minél több állami forrást, ezermilliárdokat pakoljanak át magánkezekbe. A műsorvezetők szerint az a szürreális, hogy a kormánytagok ülnek és nézik a szerződéseket, és nem bírják felfogni, hogyan lehet ezt védeni.

Az első feljelentések között szerepel:
- A fekete ruhás rendezők elleni feljelentés garázdaság miatt, akik Orbán Viktor gyűlésein lökdösődtek és ellentüntetők tábláit tépték ki. Az egyiküket beazonosították, fidesz.hu végződésű email címe van, és személytitkár volt a Fidesznél.
- Király Nóra alapítványi biznisze: hét civil szervezet 2021 és 2026 között 1,52 milliárd forintot kapott. Átfedések voltak a programok között, többszörös kiszámlázás és túlárazás gyanúja merült fel. A FICSAK-nál munkavállalóként fizetést kapott valaki, miközben szolgáltatóként be is számlázott a cégbe.
- Az Observer médiafigyelővel 2020 és 2026 között 30,9 milliárdos szerződést kötöttek, ahol a díjnövekedés nem állt arányban a szolgáltatási tartalom változásával.
- A VéglegTörlés.hu szolgáltatás keretében 40 milliárdot fizettek ki 15 millió adattörlő kódért, ami darabonként 2200 forint. Felmerült a gyanú, hogy olyan eszközökért is fizettek, amelyekről nem töröltek semmit.
- A Konstantinápolyi Egyetemes Patriarchátus Magyarországi Ortodox Exarchátusa nevű, 2000 főt számláló egyházi közösség 34 milliárd forintot kapott. Ebből ingatlanokat, palotákat vásároltak a budapesti palotanegyedben, amelyekben Dialógus Akadémiát és lelkiségi tudományos központot alakítottak volna ki.
- 9,8 milliárdot adtak a választás előtt határon túli focira, többek között a szlovéniai, szerbiai Topolya, dunaszerdahelyi, komáromi és sepsiszentgyörgyi kluboknak. A támogatás a működési költségekre is kiterjedt: irodaszerektől az üzemanyagon át a rezsiig, szállásig, sőt a játékvezetői díjakig mindent fizettek. Az U19-es edző 1 millió forintot, az igazgató nettó 2 millió forintot kereshetett.

„106 milliárdos károkozás miatt tett feljelentést a miniszterelnökség – fideszes képviselő alapítványai, médiafigyelő és egyházi közösség is előkerült.” *

A műsorvezetők felháborodásukat fejezik ki, hogy miközben a kórházakban nincs klíma, penészesek a falak, nincs szappan és WC-papír, addig ilyen tételekre volt pénz. Emlékeztetnek Orbán Viktor azon kijelentésére, miszerint a magyar államnak nincs pénze a pályaudvarok felújítására, mintha űrhajót kellene építeni.

„A konstantinápolyi egyetemes patriarchátus magyarországi ortodox exarchátusára volt pénz. A pályaudvarokra nem volt.” *

Fási Ádám katasztrofális ATV-s szereplése

Fási Ádám, fideszes politikus az ATV Egyenes Beszéd című műsorában próbálta védeni magát és családját a közpénzek felhasználásával kapcsolatos vádakkal szemben. A beszélgetés Rónai Egonnal rendkívül kínosra sikerült.

A vita középpontjában az állt, hogy Fási lánya, Zsüli cége, a ZS Média Kft. 122,5 millió forintot plusz áfát kapott, míg az MVSZ Zsüliért és édesanyja (Fási felesége) tulajdonában lévő cég 31,8 milliót plusz áfát. A pénzt filmkészítésre kapták, de a film nem készült el, vagy legalábbis nem tud róla senki.

Fási védekezésének fő elemei:
- A pénzt nem ő, nem a lánya és nem a felesége kapta, hanem a cég, ami egy önálló jogi entitás
- A családja nem tudta zsebre tenni a pénzt, mert az a filmre ment
- Ő nem tudja, hol a film, mert nem az ő dolga
- A szerződés szerint a lány és a feleség készítette a filmet, de hogy ténylegesen elkészült-e, azt nem tudja

A műsorvezetők rámutatnak, hogy Fási folyamatosan belebonyolódott a magyarázkodásba, egyszerre beszélt a családjáról és a cégről, miközben próbálta szétválasztani a kettőt. A szerződések szerint 100% előleget fizettek, mégpedig a szerződéskötés napján, teljesítésigazolás nélkül. A dokumentumfilmsorozat első két részét hat hét alatt kellett volna elkészíteni, ami a műsorvezetők szerint irreális határidő.

„De te sem tudod, hogy hol az a film. Te sem tudod, hogy hol az a pénz. Film. Pénz. Film. Már te se tudod, hol az a [ __ ]” – Rónai Egon *

A beszélgetés során Fási többször is azt hangoztatta, hogy a családját ártatlanul besározták, tönkrementek idegileg és lelkileg. A műsorvezetők szerint ez a fajta védekezés jellemző lesz a jövőbeni bírósági tárgyalásokon is.

Bencsik András: Magyar Péter az antikrisztus

Bencsik András, a Demokrata hetilap főszerkesztője saját műsorában arról beszélt, hogy Magyar Péter egy modern antikrisztus. Érvelése szerint János Jelenések könyvében leírt antikrisztus jellemzői – fellépése, kezdeti sikerei, ígéretei – tökéletesen illenek a miniszterelnökre. Külön kiemelte a zöldség-gyümölcs áfa csökkentését mint antikrisztusi jellemzőt.

„Magyar Péter egy modern antikrisztus. Tehát az, ahogy János a Jelenések könyvében leírja az antikrisztust, a fellépését, a kezdeti sikereit, a kezdeti minden... tökéletesen megfelel Magyar Péter fellépésének, megjelenésének.” *

Bencsik üzent minden tiszásnak, hogy mivel az antikrisztus a sátánt szolgálja, ők is a sátánt szolgálják. Hozzátette, hogy Magyar Péter „a bűnből, az árulásból, a gonoszságból, a korrupcióból, a gyűlöletből és a hazugságból építette fel a saját sikereit”.

A műsorvezetők megjegyzik, hogy ha a szövegben Magyar Péter nevét Orbán Viktorra vagy a Fideszre cserélnénk, akkor egész jól működne a felsorolás. Felvetik a kérdést, hogy vajon a Demokrata mennyi állami pénzt kapott hirdetéseken keresztül, és hogy Bencsik meg tudna-e élni a piacról.

A Skibidi Fruzsina-féle tüntetés és a Fidesz vergődése

A műsorvezetők a Skibidi Fruzsina által szervezett tüntetésről beszélnek, amelyet a Sándor-palota elé hirdettek meg. Fruzsina július 8-án posztolta, hogy „Nehéz lesz feljutni Pestre holnap, de muszáj. Muszáj kimenni tüntetni. Addig kell tenni valamit, amíg nem késő.” A poszt végére odaírta: „Már késő.”

A történet csattanója, hogy Fruzsina végül nem ment el a tüntetésre, mert „túl messze van Budapest”. A műsorvezetők ironikusan jegyzik meg, hogy Magyarországon belül nincsenek akkora távolságok, és hogy Magyar Péter akár el is sétálhatott volna. A kommentelők szerint Fruzsina a Balatonon lakik, ahol borászata van, így a legrosszabb esetben is három óra alatt fel lehet jutni Budapestre.

A műsorvezetők szerint ez a fajta lendület jellemzi a Fidesz háttérbázisát, és ezért is nem ment el Orbán Viktor sem a tüntetésre – inkább az édesapja kertészetében segített répát és padlizsánt aratni.

A családi büszkeség menete és a Pride-dal kapcsolatos ellentmondások

A műsorvezetők a szombati családi büszkeség menetéről beszélnek, amely a hagyományos családmodell védelmében vonult fel, azt állítva, hogy az LMBTQ közösség támadja a hagyományos családmodellt. A műsorvezető szerint ez egy nem létező probléma, hiszen senki nem akarja eltörölni vagy akadályozni a hagyományos családmodellt.

Idézik Novák Katalint (vagy egy Novák nevű szereplőt), aki a Hír TV-ben azt mondta:

„Azért vonulunk föl, hogy megmutassuk a normalitás melletti kiállást, illetve hogy mik azok az értékek, amelyeket meg kell őriznünk, és amelyek az egyén számára is a boldogságot jelentik, hiszen minden kimutatás, egészségben eltöltött évek és hasonlók azt mutatják, hogy a családos emberek sokkal boldogabbak, és egyébként sikeresebbek is.” *

A műsorvezetők rámutatnak az ellentmondásra: ha a családos emberek boldogabbak és sikeresebbek, akkor miért akadályozzák, hogy a homoszexuális emberek is családban élhessenek? Miért fosszák meg őket attól a lehetőségtől, hogy boldogok és sikeresek legyenek?

A beszélgetés során felmerül a Hír TV szerepe is, amely a műsorvezetők szerint teljesen átvette az M1 propagandáját. Idéznek egy rádiós megszólalást is, miszerint „régen halálbüntetés járt érte, most már nem, de nem akarjuk megvárni, hogy kötelező legyen” – amit a műsorvezetők abszurd logikai láncolatnak tartanak.

A műsorvezető kifejti, hogy a melegség nem választás kérdése, és hogy aki ilyen érzéseket tapasztal, abban az mindig is ott volt. Hozzáteszi, hogy ahelyett hogy mások jogait korlátoznák, inkább magukat kellene elfogadniuk.

Záró gondolatok

A műsorvezetők összegzik, hogy ez a nap a vergődésekről szólt – ahogy Ruff Bálint is fogalmazott, még rengeteg ember fog vergődni a következő egy évben. Várják a további fejleményeket, az újabb ATV-s interjúkat és a következő napi adást.

⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • „a skibidi Fruzsina meghirdette” – a „skibidi” kifejezés valószínűleg egy internetes mémre utal, de a szövegkörnyezetből nem derül ki pontosan, hogy a beszélő milyen értelemben használja
  • „a skrabskripus” – értelmezhetetlen szótöredék, valószínűleg a „Skibidi Fruzsina” eltorzult alakja vagy egy elharapott szó
  • „a vitéz tönkretette” – a szövegkörnyezet alapján nem egyértelmű, hogy mire vagy kire utal
  • „a Brunnyapesten” – valószínűleg „Budapesten” elírása
  • „a kisföldet meg a kellenföldi vá pályaudvaron” – valószínűleg „Kisföldet” helyett „Kelenföldet”, a mondat töredékes
Teljes átirat megjelenítése

[00:00:00]Legalább akkor mondd be.

[00:00:01]Mondom, mit raksz oda?

[00:00:02]Ó!

[00:00:03]Ó, jól van ez így ez most már július.

[00:00:12]Hát ez már a nyár közepe már tényleg mindenki nem tudom, mit csinál.

[00:00:16]Ilyenkor.

[00:00:16]Mit csinálnak az irodákban az emberek?

[00:00:18]Elmek dolgozni.

[00:00:20]Hát sokan vannak nyaralá nyaralnak, és akkor mindig van valaki, mindig valaki nyaral valahol.

[00:00:24]És Igen.

[00:00:24]És akkor mindig az van, hogy jaj, most nem tud menni a munka, mert nincs itt a izé.

[00:00:28]Várunk.

[00:00:30]Igen.

[00:00:30]Ő ő tudja csak beüzemelni a új embereket.

[00:00:33]Ő tudja csak fölinstallni az új nem tudom Igen.

[00:00:35]Ilyen létszámstop, vagy hát nincs létszámstop, de ilyenkor nem vesznek föl senkit, mert a HR is pihen, mindenki pihen, meg nincs ott a főnök, akkor azért lehet lazábban.

[00:00:42]Tudod, nem, nem nézi, hogy most véletlenül elfelejtetted így meg egeret í meg igen.

[00:00:46]Ez a egeret elfelejtetted megmozgatni, úgyhogy azt nem vesz észre most a főnök, hogy a Teamszen véletlenül sárga vagy egy egy óráig, mert lemész az ágyba pihenni egy kicsit.

[00:00:59]Hogy hogy éledsz meg?

[00:00:59]Milyen volt a hétvége?

[00:01:00]Ádám?

[00:01:01]Hát az előző hét az kegyetlen volt amúgy.

[00:01:03]Teljesen rottyan vagyok már.

[00:01:03]De amúgy le is vlogoltuk az előzőetet, mert tényleek hát nagyon sok forgatás volt egy kicsit sok ingenér.

[00:01:11]Egy részét azt a jövő héten látjátok, egy részét meg majd novemberben, egy részét meg szeptemberben.

[00:01:17]Szóval így össze-visszaforgattunk több sorozathoz is, úgyhogy nagyon jó volt.

[00:01:20]Nagyon jó volt.

[00:01:23]Jó lesz a életértelme keresésének a sorozata is.

[00:01:26]Jó lesz az interjú sorozat is.

[00:01:29]A Túroci Szabival forgattunk pénteken például egész napot nagyon jó lesz ez a videó.

[00:01:34]Fantasztikus volt.

[00:01:34]És szombaton meg elmentünk az fotra.

[00:01:38]Ez milyen volt?

[00:01:38]Így három gyerekes édesapént az az hát utoljára a Velenc tónál az biztos két videót is forgattunk úgy lesz mint a yin meg a j mint a sit meg a jedy oldal egyet forgattunk az erstével napközben akartunk valami értelmes témákról beszélgetni nyilván ez a jobban küzdöttem ott a Borka is segített meg ott mi is beszélgettünk az ilyen sokszínű lesz és estére már elfáradtam úgyhogy este meg azt mondtam hogy na jó most már nincs kedvem többet videózni és akkor ezt a frusztrációmat és fáradtságomat gondoltam hogy videó formátumban öntem, és elmentem este, és hát ezt adtam ki.

[00:02:13]És ilyen segfej sekgfej voltál?

[00:02:14]Hát mondjuk ki.

[00:02:15]Igen.

[00:02:15]Imádtam.

[00:02:17]Igen.

[00:02:17]És az mikor megy ki?

[00:02:17]Hogy lesz?

[00:02:20]Mikor meknek az ki kéne hát nem mondom, hogy [ __ ] voltam, csak így elvoltam, trollkodtam.

[00:02:24]Maradjunk ennyivel.

[00:02:27]Az jó volt.

[00:02:28]Olyan már volt a Balatonszándon, nem?

[00:02:29]Egyszer egy egy ilyen trollkodós, én nem tudom, ilyen ilyen bunkózó, vagy hát nem bunkózós, ilyen beleszarós, ilyen nagyon laza csávós közvetítés.

[00:02:37]Érdekes, hogy a Yingyang és a Jó rosszt azt te Jeddy és sitnek, tehát a jó ross nem jutott eszedve és Jedyt és sitet mondtál, vagy vagy ezért szá ez ez sokkal prózaibb, mint azt mondja jó meg rossz.

[00:02:48]Nincs jó, meg nem jó meg rossz, hanem ying meg j.

[00:02:52]Ja jó.

[00:02:52]Oké.

[00:02:52]Igen, mondjuk a így a lelki szemeid előtt jobban érzed, hogy ez valaminek a kettőssége, ami együtt alkot egy egészet.

[00:02:59]Ért?

[00:03:00]Érted?

[00:03:01]Hát nem jó.

[00:03:01]Nem, hát a jó, igen.

[00:03:01]A nem vagyok annyira Star Wars lorban benne, de a sitek nélkül meglennének meg végülis a jetic nélkül is.

[00:03:08]Nem, nem, nem.

[00:03:09]A sitek nem lennének meg a jet nélkül és fordítva sem.

[00:03:12]Kell mind a kettő az egyensúlyhoz.

[00:03:14]Nem, hát majd a kommentbe várjuk a megfejtéseket erről.

[00:03:17]Én nagyon nem vagyok jó volt amúg elvesztem amúgy.

[00:03:19]De hogy amikor meg nem forgattunk, akkor azért öregnek érezted magad?

[00:03:26]Nem, hanem kicsit túl sokan ismerik már.

[00:03:29]A pofámat, azt éreztem, mert h mondjuk a Borka interjúzott addig, akkor én megfogtam az ő vlogkameráját, és akkor akkor meg nonstop nézőkkel találkoztam, gyakorlatilag mást sem csináltam.

[00:03:41]Úgyhogy elkezdtem azt, hogy itt volt a nálam a kamera, akkor fölveszem a experienceemet, és akkor PO.

[00:03:47]Aha.

[00:03:47]POV.

[00:03:47]És akkor arról majd lesz a blog végén szerintem összevágások.

[00:03:51]Na hát akkor mindenki az is mókás lesz szerintem.

[00:03:54]Mindenki igen megtapasztalhatja milyen milyen a 15 perc hírnév.

[00:03:58]Gyere be számoljunk be egy kis helyregazításról.

[00:04:00]Mit szólsz hozzá?

[00:04:02]Helyreazítás.

[00:04:06]Jól van ez így?

[00:04:07]Igen.

[00:04:07]Pénteken a rendőröket sztuk alaptalanul.

[00:04:11]Alaptalan szitu.

[00:04:12]Jó legyen.

[00:04:12]Nekünk legyen mondva a az adás után reagált Rusin Sandy Romulus.

[00:04:18]és minisztériuma, hogy amúgy mégis mi a franc történt azoknak.

[00:04:21]Aha.

[00:04:21]Ú, a rendőrséggel még nekem is van egy ügyem, de már erről holnap.

[00:04:25]A Ketsup már amúgy 2025-ben folyosói pletykákra hivatkozva leírta egyébként a sztorit, hogy hát amúgy lehet arról van szó, hogy csak elkeverték ezeket, vagy már rég nincsenek is ott, és a leltárban rosszul emlékeztek.

[00:04:40]Hát igen, lehet, hogy ilyen repülőgép alkatrészeknél azért ezt nem nem olyan jó azt mondani, hogy hát itt a Pityu meg a Géza a kockás füzetbe írogatta, hogy mi hol van, és elszámolt csak ezt még se lehet kimondani.

[00:04:51]Nem jó, akkor akkor így a kettő között meg nagyon fura szerintem ki lehetne.

[00:04:55]Tehát akkor tehát az szerintem még nyugtatóbb, hogy nem eltűnt, hanem nem is volt, csak elrontottuk, vagy már eladtuk.

[00:05:00]Ugye arról szól Rusin Sandy Romulus.

[00:05:05]Aha.

[00:05:05]Mit mondott a Russin Sandy?

[00:05:07]Nem történt lopás.

[00:05:07]A probléma nyilvántartási és adminisztratív rendszer súlyos hibája volt.

[00:05:10]Ugye ezt már értékesítették ezek volt még ki is volt feszítve a elvileg az is fake news innentől már.

[00:05:17]Vagy vagy itt valami nagyon csúnya ilyen kémjátszma van és akkor sunyiba odaadták valakinek és akkor itt vágni kellett minden az ukránoknak.

[00:05:23]Várjál még az előző kormány alatt akkor az oroszok jól vagy a belaroszoknak.

[00:05:27]Igen.

[00:05:27]Úgyhogy itt konkrétan az történt, hogy ezt már eladták, de de hogy így a hát a nem tudom, a CRM rendszerbe rosszul vették föl, vagy hogy nem nem könyvelték le, és akkor igazából hiányként lépett föl.

[00:05:37]És ezt a nyomozók ezt ezt a rendőrség kinyomozta ezek szerint.

[00:05:41]De nem tudom miért nem lehetett azt mondani, hogy nem történt bűncselekmény, mert érted azt nem nem tisztázták le, hogy Excel félreírt egyre több vadászrepülőt írtunk be az Excel.

[00:05:50]Rossz cellát.

[00:05:50]Rossz cellába írtuk be a vadász gondolkoztak, hogy mi legyen, hogy úristen, most eltűnt ez az agy, vagy nem megszámoljuk.

[00:05:58]Annyi vadászrepülő van, hogy nekünk de az volt, hogy [ __ ] meg azt csak nem vallhatjuk be, hogy izé kevesebb vadászrepülőnk van, mint amit beírtunk, hanem akkor játsszuk el, hogy eltűntek a dolgok és így így este így mentek kifeszíteni a kerítést, és azt mondták, hogy úristen, ezt tűnt szerinted a jó megoldás?

[00:06:13]Csak ez volt az eg amúgy van biztos van olyan ilyen nyomás amikor ilyen rossz döntéseket ho az ember ahelyett hogy ő szint lba kerül és egyre nagyobb hülyeségeket csinálja.

[00:06:23]Igen, igen, igen.

[00:06:23]És a vége az, hogy ilyen végjátékokban a vége az, hogy mi pénteken itt a rendőrséget hibáztatjuk, hogy koktilozgatnák meg nem is tudom mi.

[00:06:32]De hát ezúton elnézéskedünk a rendőrségtől.

[00:06:34]Bár lehet, hogy azért, mert vadászgép alkatrészekről van szó, azért voltak ilyen szűk szűk szavúak, de nem túl kimerítő volt az a válasz, hogy hát bűncselekmény hiányában még ha igaz is illik ezeket a pletykákat így így letagadni.

[00:06:46]Jó, hát most úgy látszik kiderült az igazság.

[00:06:48]Végre nem titkosítva volt 40 évre.

[00:06:53]Jól van ez így a magyar Péter amázott egyet.

[00:06:56]Ja, igen, azt láttam.

[00:06:57]Terveztem, hogy elolvassuk mindent, és én én majd össák köz nézem, mi a franc ez a kép.

[00:07:02]medencés képe igen, hogy nem tudom éppen bedurrant a magyar Péter és azt mondta, hogy ezt most ezt a képet meg kéne osztani, hogy bedurrantottam, de azért mégis csak hülyenség lenne így förökni.

[00:07:11]Úgyhogy csinálok egy amát, hogy emiatt megoszthassuk a képet.

[00:07:13]Nem.

[00:07:13]Ezt amúgy erről kérdezték is, hogy hogy manipulált a kép, vagy nem.

[00:07:17]És akkor arra válaszolt, hogy hát ha manipulált lenne, akkor egy kicsit előnyösebb képet rakott volna magáról, és utána kirakott magáról, hogy AI félmessen képet, hogy [ __ ] ki van gyúrva.

[00:07:28]Aki nem tudná mi az az ama.

[00:07:29]Ja igen, bocsánat.

[00:07:29]Az a redditen kiírnak emberek amát, hogy bármit kérdezhetnek tőlük és akkor nem mindenkit érdekes.

[00:07:37]Lehet, hogyha Igen, akak a szomszédnyi néni, akibe lehet, hogy az is attól is lehet kérdezni, mert szoktatok olyanok lenni, hogy nem tudom iskolában vagyok biztonsági őrre és akkor kérdeztetek bármit és akkor mondtam valam ennél az izgalmasabb szakmáknál de íz jó de hogy érted, hogy bármiről lehet érdekes kérdésed bármilyen szakmáról vagy nem tudom és akkor vagy pornózínészeket castingolok kérdez bár akor útik vannak mindig az a vége hogy szarszag van a forgatásunk hát erről már én is hallottam igen de hogy miniszterelnökö ritkán szoktak amúgy Magyar Péter már csinált régebb ben is, aztán letiltották.

[00:08:07]Aztán igen, a az már új accountja van.

[00:08:10]Igen, új accountja van Magyarország miniszterelnökének.

[00:08:12]Nem tudom mit mit csinált Rediten.

[00:08:14]Amúgy adnám, hogyha lenne egy izé tényleg egy ilyen nemzetközi, azt írták assiszem, hogy csináljon már nem tudom Europra is, ilyen angol nyelvű nemzetközi már az is, az ritkaság, hogy amázik egy miniszterelnök, főleg így így világszinten is vicces lenne szerintem, vagy legalábbis nem tudunk róla.

[00:08:28]Ugye most valószínűleg a luxemburgi minisztereln, hogyha amázik krediten, az nem jut el hozzánk.

[00:08:34]Az én kérdésemre válaszolt.

[00:08:35]Mi?

[00:08:35]Ight gyakorlatilag pár beszédet folytattam a miniszterelnök.

[00:08:39]Többször is válaszolt.

[00:08:40]Nem egyszer.

[00:08:40]Igen.

[00:08:40]Mondjuk azt, hogy több kérdésem a parlamentbe forgatni.

[00:08:45]Nem, hát azért nem ezt kérdeztem.

[00:08:46]Na mit kérdeztél?

[00:08:47]Na hát nem mondom el, mert akkor beazonosítató a felhasználó nevem, amiből kiderülne, hogy ilyen fanboy subriteeket nézek napeste.

[00:08:51]Úgyhogy igen, mert milyeneket a furry meg ilyeneket, ezt nem kell letagadni, nincs azzal a baj.

[00:08:57]Hát na ez az, amit bevallok.

[00:08:57]Ez az, amit bevallok.

[00:09:00]Igen.

[00:09:00]És akkor ki tudja mi van még, ugye?

[00:09:03]De miért?

[00:09:03]Ezt lehet privátolni, nem?

[00:09:05]Igen, csak még nem ütem, mármint, hogy nem fektettem bele.

[00:09:08]Na most mindegy, most már a nyomozók már holnapra kiderítik.

[00:09:11]Hát addigra már letiltom, még van az adásig másfél óra, és utána letiltom a felhasználó nevemet gyorsan.

[00:09:17]És az az érdekes kérdés.

[00:09:17]Azt lehozta a sajtó, mit kérdeztél, vagy az nem volt annyira érdekes?

[00:09:21]Nem amúgy és egyébként valamilyen hülyeséget kérdezél, hogy izé, hogy eszi a lángost.

[00:09:27]Nem, nem, nem, nem.

[00:09:27]Annál az érdekesebbet.

[00:09:28]De amúgy én azt vettem észre, hogy inkább az ilyen személyes jellegűekre már válaszolt, és voltak ilyen hosszabbak alkotmányozásról meg meg mindenféle dologról, tehát azért nem feltétlenül jött válasz, de azért most megnézem még egy majd adás után, mert mert gondoltam tegnap este, hogy na gyorsan átolvasom, hogy mi lett a vége, mert így amikor futott akkor így figyeltem, de egy idő után már annyi komment volt, hogy nem lehetett követni.

[00:09:52]Ettől függetlenül azért érdekes volt.

[00:09:54]Hát ilyen is van ugye.

[00:09:54]Hát Orbán Viktor 16 évig ő a nem válok semmilyen kérdés becsolni számítógép.

[00:10:00]Jó, de hogy de [ __ ] meg egy sajtótájékoztatóra nem tudott elmenni rendesen, vagy hát évente egyszer már az utolsó négy évében talán ott is azért hát a f anni volt a Magyar Péter még azt se bírta ki, hogy ne ne a ne kommentálgassan ott se.

[00:10:12]Igen, az az nekem is érdekes volt, hogy most pihen a gyerekeivel, és akkor gyorsan tol egy két-három órás amát közben.

[00:10:18]De hát lehet hal, lehet, hogy éppen a gyerekei éppen azt mondták, hogy gyál már hagd Nintendozza, tehátájól vagyok test izét.

[00:10:25]És akkor így azt mondta, hogy most nincs kedvem híreket keresgélni, hogy éppen mire szóljak be valamit így jobb.

[00:10:33]Most nem kaptam újabb elszólalást.

[00:10:34]Az a következő, hogy instán így kirakja izét, hogy Q&A.

[00:10:37]Van olyan is.

[00:10:38]Hát persze, az instán lehet csinálni.

[00:10:39]Ja, ilyen sztoryiban.

[00:10:39]Aha.

[00:10:39]És mindegyikhez egy ilyen szelfit lő.

[00:10:44]Hát az is most elkezdett újraedzeni.

[00:10:45]Nem azt mondta, azt mondta, hogy újraedz.

[00:10:47]Úgyhogy tehát hogyha a Magyarország miniszterelnökének van ideje újraegyzeni, akkor talán nekem se se sincs túl sok kifogásom.

[00:10:56]Nincs kifogás.

[00:10:56]Tényleg, hogyha lehet, hogy a parlamentben van edzőterem, vagy nem.

[00:11:00]Hát nem, nem hiszem.

[00:11:00]Elnéz a frakciókat, nem hiszem.

[00:11:03]Nem, nem tudom.

[00:11:03]Ott egyszer kirakta, hogy melyik edzőterembe jár.

[00:11:05]Assiszem, hogy más prominens politikusok is gondolom a oxigénvel lesz naphegy vagy mi?

[00:11:11]Nem, amúgy oda egyszer el kéne menni.

[00:11:13]Szerintem ott az oxigén az [ __ ] szép és így néz ki az egész várost.

[00:11:17]Látod, nagyon drága ott a szaunában gondolom ott történtek az igazi nagy megbeszélések a Rogánék meg a izék között.

[00:11:25]Ott én úgy hallottam, igen, hogy a Rogán azt nekem mesélte egy volt kollégám, hogy elmentek a feleségével és ott ültek a medencén, és egyszer csak így a Rogán, mint a filmekben, így kijött a vízből.

[00:11:36]Akkor azért megnyert.

[00:11:37]Tehát azért az elég nagy jumpscare.

[00:11:39]Igen, úgyis egy ilyen cápa.

[00:11:39]De hogy azért szobánál most már másra is össze lehet futni ugye a kisföldet meg a kellenföldi vá pályaudvaron.

[00:11:46]Ez érdekes, hogy nyilván egy ilyen gősszunába gondolom nem működnek annyira lehallgató készülékek.

[00:11:53]Hangos tönkremennek a víztől, úgyhogy gyakorlatilag Ja, mert mindenki meztelen, úgyhogy valószínűleg nem véletlen ott.

[00:11:58]Lehet, hogy ott kéne a szauna beszélgetések, az azok a legérdekesebbek.

[00:12:03]Lehet, hogy vannak az emberek, akik így rengeteg infób birtokában vannak, és magas pozíciókba jutottak, és csak azt találta ki régen, hogy figyelj, itt a wnessbe kezdenek járni, én minden napot fogok ülni a gőzsaunába.

[00:12:16]És egy év alatt annyi infót összegyűjtesz, hogy így jó, akkor kérek egy pozíciót testvér mindent tudom.

[00:12:20]Nem valószínűleg csak elásták másnapra.

[00:12:23]De egyébként azt gondolnám, hogy a mészárosi az oxigénvel lesz, úgyhogy ha hát nem mondom, hogy ha volt eszed, de hogyha volt benne ilyen vircsaft, akkor lehet, hogy be mikrofono, tehát hogy nem kell bevinni.

[00:12:34]Én azért nem szívesen ott ott beszélném meg a nagyon titkos dolgaimat.

[00:12:39]Hát figyelj, ahogy a Siarto telefonált még ez még egy biztonságos dolognak tűnne ahhoz képest gyakorlatilag nyilván izé képesnapot küldött a Lavrovnak a postán.

[00:12:47]Igen.

[00:12:49]Mindegy.

[00:12:49]Én gondolkoztam, hogy az utolsó biznisen majd valami ilyesmi lesz.

[00:12:51]Olyan hely, ami nem biztos, hogy visszahozza magát akár egy, nem tudom, egy ilyen swinger klub, vagy vagy egy egy ilyen edzőterem.

[00:13:01]Az a lényeg, hogy a befolyásos emberek járjanak oda, és még ha nullára jön ki, vagy veszteséges, akkor is az lesz a biznis lényege, hogy oda befolyásos emberek járnak, és az információra legtöbbet, és lehet, hogy el kell helyeznem stratégiai pontokon lehallgatókészülőket is igazából, vagy ott ott beszélik meg a a tudod így mint most Gyurcsány meg Orbán volt, és lehet, hogy találkoztak ilyen szónákban.

[00:13:25]Üüm.

[00:13:25]Szerintem ez nagyon rossz módszer, hogyha itt a nyilvánosan főleg elmondom, addigra elfelejtük.

[00:13:30]Ez internet holnapra elfelejtemi.

[00:13:32]Aha.

[00:13:32]Jó, jó, jó.

[00:13:32]Értem, értem.

[00:13:32]Hát igen, a edzőtelem meg a swinger klub az elég széles palettája ennek a biznis ötletnek.

[00:13:38]De figyelj most már most már a swinger klub nem rossz.

[00:13:41]Most már lehet, hogy nem vadászház van megem ez most kiment egy kicsit a Igen, igen.

[00:13:46]Lehet, hogy mondjam legalábbis azt képzelem, hogy most legális felnőtt emberekkel lehet, hogy több politikus be lehet vonzani.

[00:13:52]Nem kell nagyon dark irányokba.

[00:13:54]De tudod milyen a hatalom, hogy megront és után már a az unalmas, hogy csak elmész egy szinger klubba, ahol ahol így hát nem mindegy.

[00:14:05]Abban mi a hatalom abba?

[00:14:05]Hol van a a az a érzet, hogy te több vagy?

[00:14:09]De már assiszem a 12 évet is megkérdezték, hogy nem azt lehet, hogy nem de hogy van volt valami érdekes válasz, amit kiemelnél?

[00:14:16]Kérdezték, hogy a Varga Judit gratulált-e neki, amikor nyert, és mondta, hogy hát ez így explicit nem történt meg.

[00:14:20]Például az nekem furcsa volt.

[00:14:22]Azért lehet küldnék egy SMS-t, hogy hát az igen.

[00:14:26]LOL.

[00:14:26]Igen.

[00:14:26]Meg hogy melyik volt a kedvenc ilyen pejoratív jelzője, amit rággadtak.

[00:14:30]Szerinted melyik?

[00:14:32]Poloska Peti.

[00:14:33]Nem, a focista feleség.

[00:14:36]Érdemes amúgy átböngészni.

[00:14:36]Én én szerintem jó volt.

[00:14:38]Az látszott, hogyha ő petyögte, mert mert azért elég sok elütés volt benne.

[00:14:43]Kedvenc szava Szivárvány.

[00:14:43]Igen, szivárvány.

[00:14:45]Tényleg az is, azt is kihúzta.

[00:14:46]Ajjaj.

[00:14:46]Na, ezzel kezdjön valamit a propaganda.

[00:14:49]Ez ez szerintem egy ilyen szándékos akna volt, amit ugye elrejtett.

[00:14:54]Bár azért nagyon nem kellett elrejteni.

[00:14:55]Ja.

[00:14:55]Úgyhogy hát lehet olvasni.

[00:14:55]7000 hozzászólás, bár ugye igen, a AMA tulajdonost az pirossal így kijelzi, szóval könnyű megnézni azt, hogy amire válaszolt.

[00:15:03]Meg szerintem a végén fölupolták azokat a kérdéseket, amire válaszolt.

[00:15:07]Viszont annyival nehéz követni, hogy 7000 kommentnél már mindegyik trad így le van csukva, szóval mindig ki kell nyitogatni.

[00:15:12]Úgyhogy na ez így este azt mondtam, hogy na no fucking way, hogy én ezt megnézzem.

[00:15:16]A Telex kiszedett párat, hogy például ő a közvetlen elnökválasztást preferálná.

[00:15:23]Van tervük arra, hogy a GVA és a AS vezetőit eltávolítsák.

[00:15:25]A Gulyás Gergelyt igen, azt semmiképp nem engedni a Tiszához, hogyha most szakítana a Fidesz, az kicsit késő lenne, illetve amúgy egy csomó mindenre azt mondta, hogy így nagyjából az elkövetkező hetek, hónapok és főleg ősszel lesz például ugye az áfacsökkentések, vagy van ez az beszennyezéssel kapcsolatban jövő héten lesz valami, ami ez a hét igazából nőhigién termékek áfája is tervben van, hogy azzal kezdenek valamit.

[00:15:46]Nem a növekedésre gondolok, vagy hát gondolom ők se.

[00:15:49]Mindenki pöngészse meg, meg hogy augusztus 20-án érdetlen buli lesz.

[00:15:56]Igen.

[00:15:56]Ugyanúgy a a parlamentnél lesz olyan buli.

[00:15:58]Kicsit kevesebből másnap országjárás, hogy aznap országjárásra indul.

[00:16:02]Hát ezt ezt ezt én se értem fel feltétlenül, hogy most akkor ő nem várja meg esti bulit, hanem már nem szerintem után.

[00:16:07]Szóval ott budapesti buli van, aztán megy tovább.

[00:16:12]Igen, úgy van.

[00:16:12]Értelmem.

[00:16:13]Ja, megy tovább.

[00:16:13]Nem tudom, gondolom szeptemberig, aztán elkezdődik.

[00:16:15]Jan nehezebb lesz.

[00:16:17]Igen, december 21-re azt mondta, hogy idén valószínűleg nem, mert ugye hát ezt nem lehet így évközben munkaszinti nappá pattintani feltétlenül, de hogy jövőre már ked Igen, igen, igen.

[00:16:27]Ami hát egyébként én nem is értem, tehát hogy annál feleslegesebb munka, munkanapot én még tehát hogy aki nem vette ki az nem dolgozott.

[00:16:34]Tehát, hogy ez ez olyan, mint a szombati munkanap, hogy persze vannak olyan munkahelyek, ahol ahol így nem lehet ellógni tényleg, ahol egészen gyárakban különböző szolgáltatásoknál, tehát akik pincérek, ugye séfek, bármilyen helyen nem lehet ellógni, de az ilyen irodai munkákban szerintem a szombati munkanap az a hagyjuk is, ne is beszéljünk róla, semmi értelme.

[00:16:53]Biztos dolgoznak már nem sokan gyárakban.

[00:16:54]Igazából lehet a gyárak annyit érzékelnek belőle, hogy plusz pénzt kell fizetni a a ugyanúgy behívják az embereket, de hogy de nem kell, mert ugye az a lényeg, hogy ez egy munkanap.

[00:17:02]Ja, akkor nem kell, akkor úgy értem, igen, nem kell fizetni plusz pénzt, de közben a 24 az már tényleg olyan, hogy az a ott ott már az ember nagyon nem sem ilen fél nap az egész, tehát tényleg semmi értelme.

[00:17:13]Tehát az a az a olyan, mint a a köztéri ivás, hogy hogy elvileg nem szabad, de hogy így ezt mindenki csinálja.

[00:17:19]Hát tehát hogy ez a ilyen minek van akkor.

[00:17:23]Ja.

[00:17:23]És ilyen iratatlan pénzek vannak kiírva Budapestenő a belvárosban, hogy ennyi pénzbírságot kaphatsz, hogy itt iszol, és így igazából megoldják azzal, hogy a Deakteret mindig szétcseszik, mielőtt le lehet ülni rá.

[00:17:38]Jól van ez így ez mi?

[00:17:39]Tegnap este jött szembe nekem YouTube-on, amikor lefeküdtem, hogy még nézzünk olyan videót, és és hát ezzel azért nem volt nehéz engem megvenni.

[00:17:45]A 444 csinált egy videót arról, hogy a vadonban elkezdtek ilyen mosómedvék terjeszkedni.

[00:17:53]Van assassiszem két Gópont is Magyarországon több 100 talán 1000 elejeel számot populációt jelent.

[00:18:00]Viszont ez egy invazív fa is, hogy hát nagyon szomorú, de hogy nem jó, hogyha ezt a pozit.

[00:18:05]És melyik állatokra van hatása?

[00:18:05]Ez például hát az egész környezetre.

[00:18:08]Megeszi a táplálékát, macskákra, vagy hogy van ez?

[00:18:12]Hát azért ez itt nincs részletezve, de hogy például meg kipakolják a kukákat meg ilyenek, vagy mit csinál?

[00:18:16]már az, aki bejön a városba, az ők főleg ilyen erdős részen élnek, és akkor nem tudom, megeszi a táplálékát, megeszik a tojásokat, például a fészkekből kiszedék, tehát hogy nem ide való, és ezért felborítja az az egész egyensúlyát a őshonos fajoknak, és teg rettenetesen gyorsan szaporodik, tehát hogy ők is olyanok, mint a nyulak körülbelül, vagy nem, úgyhogy hát így befogják, meg ki kell lőni őket, ami ami amúgy nagyon rossz lehet.

[00:18:40]Tehát én semmilyen állatot nem tudnék kilőni, de hogy még így mosó meg néz azt, rádnéz azzal és így át te jó Isten.

[00:18:45]Úgyhogy hát egy elég szomorú dolog ez, de igen, nem jó az, hogy hogy a vadonban el tud szaporodni, mert mert tönkreteszi az egész a szisztémát, de nagyon aranyosak és mókásak amúgy.

[00:18:54]Tehát így a videó is teli van ilyen kis, de azt majd megtámadnak, aztán meglátod.

[00:19:01]Nem amúgy én azt olvastam, hogy főleg Amerikába, vagy ahol őshonos, vagy ahol nagyon sok van, ott ott kábé kezdenek háziasodni.

[00:19:06]Tehát annyira bementek a városokba az ember közelébe ugye a kukákból kiszedni a kaját meg amúgy akkor ráálunk is ezek nyomják itt mit az a cérnagyárnál amikor fú nem nálunk hát hasonló mentális állapotban lévő de humán humán Ja, sajnos amúgy itt azért vannak állapotok a környéken és hát karácsony Budapestje, de hogy igen ez nem tudom mit lehet kezdeni, mikor cégek kirakja a kukákat és valaki jön és így így szétdobálja és aztán elmegy.

[00:19:37]Szóval így így ezzel mit lehet lakatolod a kukát, akkor nem tudja a kukást elvinni.

[00:19:43]Szóval én nem tudom, de értem, hogy átnézi, de miért kell így szétdobálni az egész utcát szétdobálja.

[00:19:49]Hát ez olyan, mint amikor a Brunnyapesten még kukákat fotóztam, akkor sokszor volt az, hogy hogy így ki van öntve a cigi csikkek, tudod, a van egy a kukákon volt egy ilyen külön cigics tartó, és az mindig ki volt öntve, és így miért kén trogernek lenni?

[00:20:01]És írta valaki kommentben, hogy hát itt amúgy az történik, hogy hogy a odamegy a kedves fogyasztó, aki decket keres, ami még elszívhat, és kiönti az egészet, kiszedi amik kellnek, és továbbm megy.

[00:20:10]Tehát, hogy ez nehéz mit kezdeni.

[00:20:12]Ez a nehéz mit kezdeni.

[00:20:13]Aztán na mindegy.

[00:20:13]Vennünk, vennem kell kesztyűt, azt mindig összeszedni, mert mást nem fogja.

[00:20:17]Csak ez nagyon szomorú.

[00:20:20]Most pont azon gondolkoztam, hogy mentünk autópálya felé meg autópályán, hogy így ilyen borzasztó szemetes így a szélén, tehát így oda van fújva, főleg így a még a közelben a a város közelében íatlan proletár kocsiból kidobni szemetet.

[00:20:34]Hát nem is, de szerintem egy csomószor az van, hogy csak simán elfújja a szemetet máshonnan, ahol szemet.

[00:20:38]De az is lehet persze, de hogy az íy gyanúsan a város közelében van, tehát hogy szerintem odafúj egyszerűen szél, hogy nálunk olyan tudom, hogy dolgoznak sok helyen a a börtönökbe, de hogy olyan miért nincs, mint amerikai filmekben, hogy így a a rabok így összeszedik a szemetet a út szélén?

[00:20:52]Szerintem van ilyen.

[00:20:52]Nem, vagy a ugye vagy csak vagy csak ilyen izé n, mert nálunk a közmunka van erre, ami hasonló ilyen razok, de az csak ilyen helyi önkormányzati dolog, tehát hogy az főleg Budapesten azért például nincsen meg autópálya szerintem nem is önkormányzati fenntartású.

[00:21:08]Így kell majd ledolgozni a propagandistáknak, a fideszeseknek, a Fidesz közöli vállalkozóknak, mindegyiknek.

[00:21:13]Így kell ledolgozni a lopott milliárdokat.

[00:21:16]Aha.

[00:21:16]Hát én ebbe most nem veszek részt, mert nem akarok a tényekbe kerülni.

[00:21:19]Tehát, hogy azért egy prejudikálsz Ádám és szemetet szedett szegény dolgozó.

[00:21:23]Végre valami hasznosat csinálnak a a Fidesz közeli vállalkozók, nem csak tönkreteszik a rendes vállalkozókat, fideszes politikusok, akik ezt aláírták, propagandisták, akik ehhez asszisztáltak, mind ezt fogják csinálni most, amíg össze nem lesz szedve az összes személy.

[00:21:38]Aha.

[00:21:38]Na jó.

[00:21:38]Én vagy a fia amúgy lehet van közös metszete, amire mi gondolunk, mert én meg ugye a a elítéltekre gondoltam, hogy aha hát ó, mert azt tudom, hogy ugye dolgoznak elvileg, vagy hát nagyon sok helyen, nem tudom, hogy mekkora a kihasználtság, kuk az így elég dehumanizáló, de hogy az az például egy szerintem egész jó kezdeményezés lenne, hogy valaki szedje már ezt azt a kurvazemetet, mert egyébként egy csomószor az van, hogy ilyen civil szervezetek meg ilyen helyi Facebook csoportba írják ki, hogy összegyűjtjük a szemetet itt a környékünkön, lehet jelentkezni, és amúgy tök jó kezdeményezés, is tök jó, hogy ezt megcsinálják, meg ilyen cégek szoktak ilyet csinálni, hogy nem tudom, ilyen csapatépítőnek olyan zöld kezdeményezést, de hogy azért ezt talán meg lehetne vol csinálni, mert [ __ ] undorító.

[00:22:18]Én most pont tegnap feldobott egy videót a YouTube egy ilyen srác az volt, hogy a India leghosszabb vonat járatát kipróbált alvós.

[00:22:27]És amúgy érdekes volt az egész.

[00:22:29]Ö aziszem, ilyen 74 órás, India egyik végéből a másik, és akkor van három fajta hely, ahol aludni lehet, és ott volt az, hogy így kereste a szemetet, és mindenki mondta, hogy az ablakon kell kidobni, és és így így de hát mondta, hogy így bedobja, és utána jött a kábé a a takarító, és mi és így kiürítette így a szemetet így a izére.

[00:22:51]Szóval attól úgy látszik egy kicsit igen, mint szíven szedjük.

[00:22:54]Aztán ott Pakisztán, India, Banglades meg ott még elég sok ország így fog és így csak így beleöntik a technusok szájába, meg így a nyakára így rá rakják.

[00:23:03]Igen, nekem az a pokol amúgy milyen furcsa, hogy ott Ázsiában kemény volt az a az a legolcsóbb, ahol ilyen ágyak voltak, de úgy így eg így semmi légkondi így tömbe volt emberekkel.

[00:23:15]Igen.

[00:23:15]Meg így néznek rá között.

[00:23:17]Nekem az tényleg az a földi pokol.

[00:23:19]Hát maximum még ilyen éhező meg háborúzó helyek lehetnek, ami még ennél is rosszabb.

[00:23:24]Én annyira utalom a szemethelést és tég itt néha így csak így megnézek egy videót a ilyen India környékéről és így nem tudom miért csinálom.

[00:23:33]olyan mint a mint régen a rotten.com-ot, aki nézte, hogy így ilyen az a kíváncsiság, amit így, így muszáj odanézed és így meg úgy helyre teszi végül is az embert tudja értékelni utána, hogy még Budapestet is.

[00:23:44]Még Budapestet is.

[00:23:44]Amúgy ha már mosómedvék még tudod mi a mit kezdett el nekem feldobni a YouTube egy istanbuli csávó, aki elmélegg istanbul tele van ugye kóbormacskákkal és akkor úgy mindenféle kóbormacskákat et odamegy és akkor mindegyikkel így összehaverkodik és így megnézed ilyen két perces és így aranyos de jó nem lesz nézni és nem valami mocsokság ja azt hittem van valami csattanó nem így.

[00:24:08]Jaj, de két hete nem látta ezt, és hogy örült neki az a kóbormacska, és akkor ilyenek, csak ilyen nagyon alapok, hogy tök örülnek a kóbormacskák, hogy valaki megsimogatja őket, meg egy kicsit törődik velük, és így megnézed, és így hm hm ez most jó nekem.

[00:24:21]Na ezt alig várom, hogy feldobja ezek után nekem, mert egy régtérben voltunk, de átküldöm neked.

[00:24:26]Köszi.

[00:24:26]Én tudod mit szeretnék?

[00:24:26]A Straight Povs of Istanbul vagy valami ilyesmi neve?

[00:24:30]Én a helyi varjakkal szeretnék összehaverkodni.

[00:24:32]Azok nagyon ok vagy vagy hollók, nem tudom, mert tudom meg kövzem, ami így Budapesten nagyon sok van, mert igen emlékeznek rád utólag és aztán egy idő után ilyen ajándékot is hoznak ajándékot is hoznak.

[00:24:43]Van ilyen is, h hogy így visszak valamit, van tehát hogy vannak ilyen sztorik, hogy van fényeset odahoz később, mert etetted, és akkor ő meg visszah.

[00:24:51]Ez egy befektetés, hogy hogy az összessel így összeavarkodsz és akkor hátha valaki hoz valamit.

[00:24:54]Cás gyűrűt vagy csak nem támad meg, mert ugye ilyen tavasszal szoktak embereket hát nem megtámadni, mert elvil a fiókáik ott vannak a fűben, mert nincs fész, vagy nem tudnak nem tudom mi a franc olvastam erről, és így azért kergetik ott az embereket, merthogy ott van a fiókájuk valahol a közelben, és szeretném, hogy barátok legyünk, mer viszem a gyerekemet, vagy nem tudom akem, akkor akni mivel kelletni őket bár lehet, hogy azt mondják, hogy neesd őket, mert ide szoknak meg amúgy is már ott ott vannak azok egész nap ott vannak.

[00:25:21]Tehát, hogy ott van több 100 több 1000 varjú nálunk a néha kinézek a télen, nagyon durva, hogy így kinézek és vannak ilyen rohadt nagy fák és az összes mint a lombja lenne és az mind varjú [ __ ] meg és né atya úristen nézd mennyi varjú.

[00:25:33]Te jó Isten!

[00:25:35]Te leszel a varjas ember.

[00:25:36]Csak úgy néha levinni ilyen mész a városba és így a így rádzállnak és így amúgy egy jó lenne, mint a Havas Johnnak és így néha beszélne egy kukorica.

[00:25:42]De nem csak így lemenniál valamit és már megy is hozzá.

[00:25:48]Szerintem menő vájt ki a személy.

[00:25:48]Amúgy figyelj, hogyha valaki úgy sétálna így a városban, hogy egy varjul válán, hát azért nem kötekednék vele, azért az menő.

[00:25:55]Hát igen, tehát hogy mert vannak van a patkányos ember ugye meg meg mindenfélét láttál már, de a patkányok amúgy nagyon értelmes állatok, hogyha a betegségek szintjén nem is nagyon szerencsések.

[00:26:06]C így azt gondolnád, hogy na az fura, de egy varjunál azt gondolod, hogy ú ez valami hát ez valami misztikus, valamit tud.

[00:26:10]Na mindegy.

[00:26:10]Én csak igazából tegy befektetés, hogy engem ne baszanak.

[00:26:14]Od mondta, hogy itt csak így előre mindig az Odinnak ott voltak a varri akkor figyeltek helyette is.

[00:26:24]Jól van ez így Szabolcs Panyi már megint szivárogtat.

[00:26:28]Már megint a CIA ügynök szivárogtat.

[00:26:30]Arról ír, hogy csütörtökön még itthon volt Orbán Viktor értesülése szerint a az ortopoét klinikáról ment ki csütörtökön.

[00:26:37]Úgyhogy igazából igazán elmehetett volna pénteken az önkény elleni tüntetés.

[00:26:41]Vagy az?

[00:26:42]Hát lehet, hogy pénteken már nem volt.

[00:26:43]Vagy várjál, az csüt az csütörtökön volt.

[00:26:45]Tehát csütörtökön aznap elmehetett volna, de nem akarta elterelni a figyelmet.

[00:26:50]Jaj nem, már megmondta, hogy miért nem mente.

[00:26:52]Ő ő nagyon el akart menni.

[00:26:54]Csak azt mondták, hogy ne gyere Viktor, mert eltered a figyelmet a Sőg Tamás elől, aki szintén nem volt ott egyébként, tehát hogy a pedig a háza elé mentünk tüntetni, de ő ki se dugta azt a bajszát.

[00:27:05]Valószínűleg senki nem ismerte volna föl, mint az egyik ilyen interjú videóban volt, hogy mondta az Alany, hogy hát ők a Sollyom László miatt jöttek a köztársaság.

[00:27:15]Még azt hiszik, hogy ő a köztársaság.

[00:27:17]Igen, hát ez ilyen négy évvel vagy mi az?

[00:27:18]Négy köztársasági elnökkel ezelőtti köztársasági elnökért jöttek ki.

[00:27:21]Hát Orbán Viktor nem ment, ő most ment, nem tudom, ilen csak a ilyen B és C kategóriás, sőt a Z kategóriásokat küldte ki.

[00:27:30]Szóval azért igen, ez így nehéz lesz.

[00:27:32]Hát voltak országgyűlési képviselők az AIR, nem?

[00:27:35]Hát Fideszen belőle.

[00:27:36]Igen.

[00:27:36]Hát igen, hogy emberségen belül ott van már nem biztos megoszanak a vélemények.

[00:27:40]De hogy igen, azért ez nem nem túl motiváló, hogyha Fideszes lennék, akkor azt gondolnám, hogy egy kicsit ott lettem hagyva a szarba, de lehet, hogy az egy ilyen propagandisát küldenek ki, aki olyan ostobaságokat beszélt, hogy így tényleg uramisten, ez e ennyit tudunk felmutatni.

[00:27:59]És mire gondolsz?

[00:28:00]Nem tudom.

[00:28:00]volt valami nagyon vicces ilyen megszólalása ennak a nőnek vagy csajnak.

[00:28:05]Ja, azt mondta, igen, hogy a Trianon az április 12-én volt egy újra értelmezte a a magyarságnak a tragédiáját.

[00:28:09]Az, hogy hát a elvesztettük a területünk nagyon nagy részét és több millió magyar volt valami ez nem volt akkora durvaság, mint ez a választási vereség.

[00:28:20]Ö egyébként még azt akartam mondani, hogy hogy amúgy lehet tudok szimpatizálni ezzel, mert én egyszer kértem időpontot a Karolina úthoz úton a ortópédklinikára.

[00:28:28]Hát egy ilyen négy hónapos és e és ez ilyen több mint 10 éve volt, úgyhogy lehet, hogy Orbán Viktor ő is ilyen ilyen pár hónappal ezelőtt kért időpontot, és akkor azt mondta, hogy hát hát vagy a tüntetésre megyek, vagy megint kérek egy új időpontot, és megint várnom kell hokat, és akkor azt mondta, hogy hát akkor akkor elmegyek.

[00:28:46]Most végre elkezdtem bepótolni a Rof Bálint az öt pontban, és ú [ __ ] de ez vérlátító.

[00:28:54]Hát amúgy át is tudunk váltani egyébként, mert pont megtörtént a feljelentés.

[00:28:57]Akkor tun arról beszélni.

[00:28:58]Igen, az első feljelentések.

[00:29:03]Jól van, ez így bármi kétsége lenne a felől, hogy itt mi volt a lényege ennek az elmúlt 16 évnak mindenki nézze meg az öt pontban a roofet.

[00:29:11]Röviden annyi, hogy a roofbind arról beszél, hogy 2016 óta ők egyszerűen nem látják másnak a a bizonyítékáikát, csak annak, hogy itt az volt a cél, hogy minél több állami forrás 1000 milliárd 1000 milliárdokat így így így a magán kezekbe át átpakolnak és hogy ülnek ott a kormánytagok és nézik a szerződéseket és egyszerűen nem bírják fölfogni, hogy de ezt hogy lehet ezt még védeni amúgy ilyenkor amikor kimenek ezek az emberek tüntetni, hogy kilopták a szemüket és még mindig ez na jó, hát tök más szintben vannak.

[00:29:38]Tehát amikor nekem volt olyan, hogy egy csávó jött hozzá, h közmédia mi van?

[00:29:41]És mondtam, hogy amúgy egyébként 2010-ben Fidesz ugyanezt csinálta, hogy átalakította a közmédiának a működését.

[00:29:46]Mondom kirúgtak akkor is 1000 embert, mert most is kirúgtak nem tudom mennyit.

[00:29:49]Nem sokat eddig egyébként az MTV-tól, főleg inkább az ilyen akik az arcokat adták hozzá meg a szerkesztőket.

[00:29:54]A na mindegy, az nem igaz, de mondom, de igaz.

[00:29:56]És amúgy konkrétan nekem a apámat is akkor rúgták ki, tehát hogy még ilyen személyes érintettségem is van, és így mondja nekem, hát ez nem igaz, ha azugság.

[00:30:04]mondom, és így nem tudsz neki, hogyha elővenném a 10 évvel ezelőtti, vagy 16 évvel ezelőtti index cikket, vagy 24 pontú cikket, és megmutatnám, itt van az első hullám, és aztán napoznézik, itt a másik hullám, akkor azt mondá, hogy hazugság, meg hogy AI, meg hogy bármit lehet az interneten.

[00:30:18]Ugye bezek, hogyha a otp.

[00:30:21]Elrablom az összes pénzedet, te idióta v faszkukac.org.gov, akkor azonnal megadja a kártyaadatait.

[00:30:32]De de az hazugság, amit ő akkor látott, úgyhogy t teljesen más dimenziókban vannak.

[00:30:37]Egyszerűen ami nem fér bele a a az ő narratívájukba, az az biztos, hogy hazugság.

[00:30:41]Én ott hazudok.

[00:30:41]Én az fake news.

[00:30:43]És miért mi célom van ebből?

[00:30:43]Tehát nekem miért jó az, hogy őt védenem miért nem akarom védeni tiszát nem vagyok.

[00:30:49]Azért mert propagandista.

[00:30:50]Jó igen tudom.

[00:30:50]Ö na szóval igen, erről beszélt Rob Bind, hogy t szüráis, hogy például mondta, hogy a az, hogy a minden kórházban a klíma meglegyen oldva, hogy működjön, az egy ilyen teljesen elenyésző pénz lett volna, főleg egy országnál, és hogy ehelyett mindenre tékk a legnagyobb baromság, talán így fogalmazott voltak pénzek, és akkor meg is nézhetjük, mik ezek a legnagyobb baromságok.

[00:31:11]106 milliárdos kárakozás miatt tett feljelentést a miniszterelnökség fideszes képviselő alapítványai, médiafigyelő és egyházi közösség is előkerült.

[00:31:19]Na nézzük.

[00:31:20]Igen.

[00:31:20]Na.

[00:31:20]Itt van többféle.

[00:31:20]Az első feljelentés az az a fekete ruhások ellen irányul.

[00:31:24]Ugye voltak a Orbán Viktor gyűlése, ahol mindenféle fekete ruhás ember ott lökdösődött, osztogattak táblákat, a ellentüntetőknek kitépték a táblát a kezébe.

[00:31:33]Na most az ilyen egyik ilyen embert beazonosították, ráadásul fides.hu-ravződő email címe van, és hát személytitkár volt a Fidesznél, úgyhogy hát garázdaság miatt feljelentést tettek, és itt a pártszervezeti érdeket is majd vizsgálni szeretnék.

[00:31:46]Hopp hopp hopp hopp.

[00:31:49]Igen, következő.

[00:31:49]Kedvencünk, Király Nóra, fantasztikus alapítvány bizniséről van szó.

[00:31:54]Ők valami hét civil szervezet 2021 és 2026 között 1 520 millió 100000 Ftot kaptak.

[00:32:03]És ezek már mennek a fejentések még és még föl se állt a vagyonvisszaszerzési hivatal.

[00:32:07]Hát igen.

[00:32:07]És itt még csak az, ami ami így nézegetik és mondta, hogy van egy csomó még titoktartás a tehát, hogy titkosítva van minden minden nap egy ekkora paksaméterátt elvisznek a rendőrségre, hogy itt van a újabb ügyek, holnap jövünk megint.

[00:32:18]Szevasz.

[00:32:18]Igen, ezek a legáttlátszóbb gondolok.

[00:32:20]Tehát amit így na jó, ezt nem kell sokáig olvasnom, hogy itt bűncselekmény felmerüljön.

[00:32:23]Itt ugye a király Nórának vannak ezek a fantasztikus alapítványai, ami mindenféle nőkért meg családokért alapítvány.

[00:32:30]Hát itt ilyen mindenféle összefonódásokat vettek észre.

[00:32:32]Átfedések vannak.

[00:32:35]Elvilég a programok között is volt átfedés.

[00:32:37]Többször mintogyha kiszámlztek volna dolgokat.

[00:32:40]Volt olyan, hogy feltétem túlárazás is volt, az is akár, de volt olyan, hogy a ficsaknál munkavállalóként fizetést kapott, miközben szolgáltatóként be is számlázott a cégbe.

[00:32:49]Szóval, hogy ilyen mintogyha arról lenne szó, hogy így emberek kipakolják a pénzt, ilyen Igen.

[00:32:54]átalakítsák a az adó forintjainkat mindenféle magánvagyonnál.

[00:32:59]És ez még ugye kispályás, hát öt év alatt másfél milliárd Ft.

[00:33:01]Menjünk eggyel tovább.

[00:33:03]2020 és 26 között az Observer média figyelővel kötöttek 30,9 milliárdos szerződést.

[00:33:08]Itt a díjnövekedés, ami évről évre megtörtént, az nem állt arányban a szolgáltatási tartalom változásával.

[00:33:16]Ez nem sokat mond jelenleg, tehát itt nem tudok erre mit mondani.

[00:33:20]Majd nézzék meg a hatóságok.

[00:33:23]Aj, megjött már a pizzánk.

[00:33:23]Ádám, milyen pizzánk?

[00:33:26]Milyen mi?

[00:33:26]A pizza háttól mégis mi más?

[00:33:29]Pizza van a pizza hátban.

[00:33:29]Tésztát hoztam neked.

[00:33:31]Sült tésztát.

[00:33:32]Sült tésztát.

[00:33:32]És mi van benne, Ádám?

[00:33:34]Hát még nem tudom.

[00:33:36]Én tudom egyébként, mert thaj van benne, kérlek szépen.

[00:33:38]És kimcsi.

[00:33:38]Ez a kimcsis még mindig a kedvencem.

[00:33:40]Nem tudtam, hogy tészta is van ebből amúgy.

[00:33:42]Aha, penne tészta, kérlek szépen.

[00:33:42]Hoppá, ez eltűnt.

[00:33:45]De jól néz ki.

[00:33:45]Nézzétek az az fullos csirkés penne kimcsivel, kaliforniai paprikával és tajú szaládán.

[00:33:50]És ahogy nézem, sajtal is.

[00:33:53]De sültészt az miért miértatlanul elhanyagolt itthon?

[00:33:56]Gyakorlatilag olyan, mint a koreai pizza.

[00:33:58]Amiem.

[00:33:58]Amúgy ez a korai vonal, ezt most mondom a pizzátnak nagyon méreges ezt akar kivzetni.

[00:34:04]Nem ez a a pizzában is meg mi volt a másik, amikor így mel melcben is nagyon jó, tésztában is.

[00:34:10]Ilyen sokáig volt ez most már maradjon.

[00:34:12]De hogyha a pizzát mégis azt csinál, hogy kivezeti, akkor gyorsan próbáljátok ki, mert szerintem ez a kimcsis csípős vonal, ez ez szerintem a egyik legjobb húzása a pizzátnak.

[00:34:21]Ojam, nektek is pizzát nevezesség hinny de jó ez az egyetlen amit a scriptől folvasott a banna a hinny de jó de hogy azért igen, ainak is benne legyen a keze nyoma ebben a videóban hinny it a kimcsi köszünk a támogatást a pizzátnak rendeljetek tőlük főleg ilyen korai vonalon az kor azt ajom a legjobban volt a klasszikus végleg törlés.hu szolgáltatás, ahol 40 milliárdot fizettek ki 15 millió adattörlő kódért.

[00:34:59]Felfoghatatlan 40 milliárdot.

[00:34:59]Ez darabonként 2200 Ft, hogyha egy kódért.

[00:35:05]Én fölmentem ennek az oldal erre az oldalra nem láttam árat egyébként.

[00:35:06]Tehát nem tudom, hogy működik ez az oldal, hogy így fogok őket hívni, de közben meg ez egész online.

[00:35:11]Szóval nem furcsa.

[00:35:13]Igen, itt itt felmerült a gyanú, hogy olyanokérat is fizettek, amit így nem töröltek semmit, tehát hogy csak berendeltek egy hát hát, hogy legyen hát amúgy 15 millió, tehát ugye ez egy kód egy ilyen egy egy ilyen eszközre van, tehát ott van egy ilyen [ __ ] hosszúta, hogy milyen eszközökről lehet letörölni mindent.

[00:35:28]Ez egy ilyen kód segítségel.

[00:35:31]Ez már elég gyanús, hogyha ilyen sokra van szükség egy kormány.

[00:35:34]Igen.

[00:35:34]Tehát az 15 millió eszköz végleges törléséről.

[00:35:37]Tehát, hogy ez menny, hogy ezzel ezzel lehet lopni, mert ez ilyen megfoghatatlan.

[00:35:41]Most kell ilyen, nem tudják, hogy hogy van ez.

[00:35:43]Így abból végtelen bevásárlottunk és lehet folyatni.

[00:35:48]Hát igen, lehet, hogy lehet, hogy ez volt.

[00:35:49]Ezt majd a nyomozóhatóságok ki derítik.

[00:35:52]Na de jön a kedvencem.

[00:35:52]Ez fogja meg a legjobban.

[00:35:54]A minden baromságra végtelen pénzt elszórtunk, miközben teg rohadt le az egész [ __ ] ország.

[00:36:01]És tegnem értem, aki ezt tudja védeni.

[00:36:03]Ez már felháborító.

[00:36:06]Na, a konstantinápi egyetemes patriarchátus magyarországi ortodoxarchátusa, vagy én nem tudom, hogy kell ezt nevezni, elnevezésű egyházi közösség 34 milliárd Ftot kapott.

[00:36:19]Hm.

[00:36:20]Ez egy 2000 főt számláló egyházi közösség.

[00:36:23]Az az nem rossz fejenként sem a az fejenként is mennyi?

[00:36:24]34 millió Ft vagy nem?

[00:36:28]Annak a fele 17 millió.

[00:36:28]Nem, hogyha 2000.

[00:36:30]Na most nagyon vagy nagyon nagyon nagyon értékeljük a őket.

[00:36:35]Hát nagyon értékeljük.

[00:36:36]Mindenki kaphat egy új autót.

[00:36:37]Kaptak, kaptak ilyen ingatlanokat, palotát, ugye az öt nyolc kerőttben álló káry palotát kaptak, és a pénz ölkét a budapesti palota negyedben találtó ingatlant kaptak, amelyeket fel kellett volna újtani, és amelyekben Dialógus akadémiát és lelkiségi tudományos központot alakítottak volna ki.

[00:36:55]Mondom mennyire tudományos, de aran az elnevezés.

[00:36:57]Igen.

[00:36:57]Tehát miközben te mész a penészes csempéjű, 70 éve föl nem újított, klíma penészes, azt már mondtam, mindegy, nagyon sok penész van, undorító, nincs szappa, nincs wcpír, nincs egyébként dolgozó se, és elvárnád, hogy téged ellássanak, és mondjuk ne halljál meg egy szurcseb miatt, amit utána elfertőződik, és gyakorlatilag mint a középkorban meghalsz, és ezért te havonta ugye a fizetésed 15%-át ugye erre a célra így átutalod a magyar államnak.

[00:37:26]Na hát arra nem arra nem akadt pénz sajnos meg a klímákra, hanem nagyon fontos volt a Konstantinápi egyetemes patriarchátus magyarországi ortodox exarkátusa nevű egyháznak 34 milliárd Ftnyi vagyont áttruhá.

[00:37:38]Nem volt más út.

[00:37:41]Egyszerűen nem volt.

[00:37:41]Ültek az Orbánék és amikor a az utakról volt szó, vagy tényleg a közlekedésről, arról, hogy mondjuk lecserjük a héveket, mert amúgy lassan emberi léptékben nyugdíjkorhat nyugdíjazni kéne azokat a éveket emberi nincs számításban is.

[00:37:55]Ja, mert erre ment.

[00:37:55]Ja, jó.

[00:37:57]Hát bocsánat.

[00:37:57]Igen, igen.

[00:37:57]Hát ez maj probléma.

[00:38:00]Hát ez probléma.

[00:38:00]Felveti azt, hogy igen, itt lehet, hogy a pénzünk egy kicsit szabadosan éltek.

[00:38:05]Igen.

[00:38:05]Na, akkor nézzünk még egy példát.

[00:38:07]Na, nézzünk.

[00:38:07]9,8 milliárdot adtak Orbánék a választás előtt a határon túli focira.

[00:38:11]Több határon túli klubról van szó.

[00:38:13]A magyarán finansíroz a szolové, a szer topolya, a dunaszerdai és komáromi és sendörtyi stadiont is.

[00:38:19]Bocsánat és a Sebok beszélni ma még KFC Komarno KFC Komárn az a neve.

[00:38:28]Szóval van még támogatójuk a KFC.

[00:38:30]Ez nem azt jelenti, hogy Komarnoi futball klub?

[00:38:33]Nem lehet, hogy a KFC.

[00:38:33]Ez én lecsapnék a KFC helyében, hogy akkor és akkor ingyen hát, hogy ilyen logomatot feltüntessem a mezőkön.

[00:38:41]Nem.

[00:38:42]Aha.

[00:38:42]Nem.

[00:38:42]Erre nincs szükségük, mert a magyar állam fizette mindenüket.

[00:38:46]35 milliárd Ftot.

[00:38:48]Igen.

[00:38:48]És ebbe az a durva, hogy így a működési költ, tehát nem az volt, hogy mondjuk hadd építsünk egy pályát meg egy egy nem tudom, egy labdákat, hanem mindent.

[00:38:57]Tehát az irodaszelektő az üzemanyagtól a rezsinált a szállásig mindent fizetnünk.

[00:39:02]Az, hogy működjön az az egész a fizetéseket, tényleg a nyomtatást, a benzinpénzt az igazgatónak külföldön, érted?

[00:39:09]Erre megy el, [ __ ] meg az adóm, hogy különféle nem is magyarországi, értem, hogy magyar közösség van ott, de akkor sem magyar csapatoknak az utánpótlását meg a a fociát álljuk.

[00:39:20]Ez annyira fölkúr ez tényleg, mert hogyha tényleg minden jó lenne itthon, akkor így Ja, oké, persze, de hogy nem ez történt.

[00:39:28]Na hát vol igen, jobban támogatták a külföldi focit, mint a magyart ezek szerint, mert azért itt ott itt, hogy mindent fizetnek az ismerek vidéki csapatokat, amik azért küzdenek.

[00:39:40]Ühüm.

[00:39:40]Hát az nem érdekel minket, mert ugye külhoniakat kell támogatni.

[00:39:42]A Lendvai foclubban például az üzleti ebédeket, a kávét, pogácsát is mi fizethettük hál istennek.

[00:39:49]A sebsi szent Györgyön.

[00:39:52]Mi a [ __ ] Na most várjuk meg, amíg Sebsi szent legyen gyótékünk.

[00:39:56]Sebszi szent György.

[00:39:58]Nem, az S.

[00:39:58]Ott egy S betű van, nem egy S.

[00:40:00]Sepsi szent György.

[00:40:02]Sepsient György.

[00:40:03]Sepsi szent György.

[00:40:03]Sepsi szent György.

[00:40:05]Jó ez.

[00:40:07]A jubilejú jubileumi rendezvény költségeit.

[00:40:09]Ugye ez nagyon fontos ezzel támogatni a külhoni magyarok foci akadémiáját, hogy a jubileumi rendezvény az meglegyen támogatva.

[00:40:16]A Várda sportegyesület pedig lakások, irodák bérleti díját fizeti ki.

[00:40:22]H fantasztikus.

[00:40:23]Kinek fizessen még a lakhatást?

[00:40:24]Hát ugye a magyar hajléktalanokat, vagy akik veszélyben vannak, mert olyan szociális helyzet, nekik ugye nem fizetünk semmit, rohadjanak meg.

[00:40:31]Sőt, hogyha van valami ugye alapítvány vagy egyház, aki segítene rajtuk, azokat ugye tegyük tönkre.

[00:40:36]De hál istennek ezeket a a Várda sportegyesületnek az embereinek tudunk lakást fizetni.

[00:40:41]És sőt a a kedvencem Csíkszeredán a mérkőzések megrendezésének költségét és a játékvezetői díjakat is ebből fizették.

[00:40:50]Olyan fizuk voltak, az U19-es edző 1 millió Ft-ot is megkereshetett, az igazgató bére nettó 2 millió Ft.

[00:40:54]Csak azt én miért én fizetem?

[00:40:57]Tehát hogy tehát hogy azt azért valamennyit valamit működjön már magától.

[00:41:00]Miért a magyar adófizetők pénzéből kell mindenféle szomszédország edző akadémiáját tényleg a felmosórongytól az igazgató béréig mindent magyar adófizetők álltak?

[00:41:12]Hát legalább látjuk azt, hogy azért lett volna itt pénzt fölépíteni egy rendes országot, csak valahogy mindig más volt a prioritás, és ezek csak az el itt a hirtelen talált elszórt pénzek egy nagyon pici része.

[00:41:24]Ja, igen.

[00:41:24]Ez csak a első azt még a túlározások is jönnek.

[00:41:26]Szóval így itt itt lesz lesz mit találni, de ha már elszórt pénz, akkor én meg akarom nézni, még nem láttam azt a öreg fási bement az ATV-be, így kezdődik a vicc.

[00:41:44]Jól van, ez így.

[00:41:45]Sőt, szerintem most már lehetne egy mondást is, hogy védjen meg téged a Fási Ádám, mert hát szegény, nincs a helyzet magaslatán.

[00:41:52]Úgy ért ezt azért hiányoltam a Ronegontól a Orbán Viktor interjúk alkalmával ettől még az nem igaz a bevétel annyi van, hogy nincs bevétele és ingyenesé kell.

[00:42:03]Azt hogy lehet, hogy miniszter össze-vissza beszélt erről, hogy hol filmről beszélt, hol azt hittön.

[00:42:06]Megért eztön azt hittte, hogy hazajön az ATV-be.

[00:42:09]És nem készült szerintem életében másokszor járt.

[00:42:14]Nem tudom, de nem készült fel.

[00:42:15]Hát az nem arról szól, hogy hazajötte, hanem hogy alkalmas volt-e, de mindegy.

[00:42:19]Ezt ezt engedjük el.

[00:42:19]Beszéljünk azt hittte, hogy hazajön.

[00:42:21]Igen, azt hta, hogy ilyen alákérdeznek, úgy gondolta, h Fási Ádám, az ő mondanivalója arra térjedt ki, hogy ugye az nem a Zsulett cége meg nem, vagy nem a Zsuliet kapta, meg nem az ő felesége kapta, meg nem ő kapta, hanem a cég.

[00:42:35]És a cég az egy ugye egy különálló jogi entitás, úgyhogy ezt nem ők kapták, hanem csak a a cég.

[00:42:42]Gyakorlatilag ez összefoglaltam neked.

[00:42:44]Tehát ez a történet ezen a ponton kibicsakot.

[00:42:46]Tehát én azt mondom, hogy technikailag lehet, hogy igazad van, de végül is mégiscsak a családhoz jutott ez a pénz, de nem a még egyszer, kiállításra kaptak egy pénzt hozzájárulák.

[00:42:56]Az máshogy, mert a nagy érdemű, hogy a nézőknek kell elmondani.

[00:43:00]Ők azt hiszik, hogy az, aki ott pénzt kapott, az zsebre vágta.

[00:43:05]Lehet, hogy van ilyen, hogy zsebre vágta.

[00:43:07]Mi nem tudtuk zsebre vágni, vagyis a zsüliert, mert a a kiállítások.

[00:43:12]Három kiállítás volt.

[00:43:13]Három kiállítás 100 millióból.

[00:43:14]Igen, de hát nem lehet megoldani 20 millióból a a bizom mennyiből lehet megoldani.

[00:43:20]Hát az 12 milliárd Ft értékű maga a tartalom, a biztosítás 8 millió úgy, hogy fogom és akkor ö hát ez nem nagyon nem egyszerű.

[00:43:32]Hát a itt ugye népszerű kiállítás volt.

[00:43:35]Hát munkácsi, úgyhogy szerintem lehet.

[00:43:37]De ugye itt az volt a lényeg, hogy azt is többször elmondja, hogy azt nem ők csinálták.

[00:43:41]Hát az a Zsüli cége, az a felesége cége, ez az elején azt mondja az egyik, igen, de itt most már háromról van szó, de főleg egy filmre van kaptak sok pénzt, vagy kapott a Zsulia cége sok pénzt.

[00:43:52]Tehát, hogy itt az volt a vicces, hogy hogy mindig elhatáróik, hogy családként fogalmaznak velük, de utána meg azt mondja, hogy hát mi ezt nem tudtuk sebre tenni, aztán javítja, hogy amúgy a Zsüli.

[00:44:02]Mesélj nekem kérlek a Kéz, szív lélek című filmről.

[00:44:06]Én arról nem tudok nagyon sokat mesélni.

[00:44:08]Az nem az enyém.

[00:44:11]Semmi közöm.

[00:44:11]Nem tudom.

[00:44:11]Szerintem biztos a a a tulajdonosa a cégnek biztos leadta.

[00:44:17]31én kellett volna ennek.

[00:44:17]Bizos, hogy leadta és biztos, hogy hogy ugye ez volt az, ahol Zsüli kizárólagos cége a Zs média Kft.

[00:44:26]122500et kapott pluszáfát.

[00:44:31]És az MVS a Zsüliert és az édesanyja a feleséged a tulajdonos meg 31,8-at pluszáf.

[00:44:38]Igen, ezt munká el kell készíteni azt a izét.

[00:44:40]És el kell azt mondta már leadta.

[00:44:43]Hát munkára kapták.

[00:44:43]El kell készülés.

[00:44:45]A tulajdonos megbízta a a családomat, vagyis hát a a két céget, hogy bonyó.

[00:44:49]Ő is ő is belebonyolódik.

[00:44:54]Mint az Orbán, hogy így én Ja, nem a Fidesz külön jogítás a jogi entitás.

[00:45:01]Családomat bízta meg, de a cég kapta a pénzt.

[00:45:03]Igen.

[00:45:03]Csal látod te is családról beszélsz közben.

[00:45:04]A két cég.

[00:45:06]Tehát azért ez ugyanaz.

[00:45:06]azért ez ugyanz nem a mi családi cégünk nem a mi családi cégünk han egy önálló jogi személy és önálló emberek nem a mi nem a családunk céget csak a családunk a tulajdonat Igen.

[00:45:20]Igen.

[00:45:20]És de akkor ki veszi ki a a osztalékot?

[00:45:23]Egy minden elment a filmre.

[00:45:25]Igen.

[00:45:25]Ez ilyen nonprofit Kft volt.

[00:45:25]Mi elfölöttük az összeset a filmre.

[00:45:28]Egy napért kiszámlázott valaki 50 milliót.

[00:45:33]Nem tud.

[00:45:34]sem pedig szokatlan, hogy az átutalásokhoz teljesítésre sem volt szükség.

[00:45:38]A szerződések szerint ezek itt vannak nálam, mert a 444.hu-nak köszönhetően közérdekű adatigénylés elő kikérték és átküldték nekünk.

[00:45:48]Köszönjük szépen.

[00:45:50]Szóval a szerződés szerint 100% előleget fizetett azonban a munkák Kft.

[00:45:53]Vagy vagy nagyon rendes a nagyon rendes méghozzá aznap, amikor a szerződés megszületett.

[00:46:00]Ez nem furcsa.

[00:46:01]Bocsáss meg, de mi a furcsa?

[00:46:03]Hát ez nem az.

[00:46:04]Majd akkor, ha nem teljesítenek a végén, akkor De hát te sem tudod megmondani, hogy teljesítettek-e.

[00:46:09]Biztos, hogy teljesítettek, de nem az én dolgom.

[00:46:11]Nem az én dolgom.

[00:46:13]Nem az ő dolgom.

[00:46:14]Biztos, hogy teljesítettek.

[00:46:14]Csak a film hol van?

[00:46:16]Hát most mit len?

[00:46:16]Nem az nem az én nem én vagyok.

[00:46:19]Ráadásul hat hét alatt kellett elkészíteni egy dokumentumfilmsorozat első két részét.

[00:46:24]Két hat hét alatt, tehát egy az egy YouTube videóra se elég néha bejelentve, utómunkával leadva.

[00:46:29]Nem tudom, hogy a hogy mennyi ide alatt csinálják, mert abba abba egy csomó ember dolgozik, és én nem tudom, én nem vagyok filmes, és erre nem is vagyok felkészülve.

[00:46:41]Olyan, mint a szátó, hogy otthon nem beszélnek erről, hogy a zsűri meg a feleség egy nem mondják el, hogy kész van ez a film.

[00:46:47]Kész ez a film.

[00:46:48]Mi mivel dolgoztál Zsülikén?

[00:46:48]124.

[00:46:48]Itt ugye azt mondja, hogy támadásért a családját is, hogy tönkrement mindenki idegileg, lelkileg, hogy milyen felborító dolog az, hogy őt a parlamentba támadják.

[00:46:57]Jó, menj.

[00:46:58]Aztán a Egon két perc meg megunja.

[00:47:01]Most is azt mondtad, hogy a lányod nem kapott pénzt filmkészítésére.

[00:47:03]Ez nem igaz.

[00:47:05]De de igaz.

[00:47:07]Ez nem igaz.

[00:47:07]Hát itt a hát itt a megbízási szerződés, amiben őt azzal bízzák meg a munkáért kap.

[00:47:12]Hát de hát filmkészít filmkészítésre kapta.

[00:47:16]De te sem tudod, hogy hol az a film.

[00:47:19]Te sem tudod, hogy hol az a film.

[00:47:19]Aznap megkapta a teljesítés nélküli összeget.

[00:47:23]De te sem tudod, hogy hol az a pénz.

[00:47:25]Film.

[00:47:29]pénzfilm már te se tudod hol az a [ __ ] róak miért kéne tudni eltűnt már rég nem találod azt a pénzt mármint a azt a filmet nem jó azt még egyszer mer itt már t itt amúgy na ez mi az hogy visszafordítod a hát a riport el se tudja hogy hol van hát igen azért kérdez rógont ritkán láttam idegesnek de itt volt egy pillanatik az hát itt a megbízási szerződés amiben őt azzal bízák meg a munkáért kap hát De hát filmkészít filmkészítésre kapt te sem tudod, hogy hol az a film.

[00:47:59]Pénzért ülsz itt.

[00:48:00]Te is pénzért ülsz itt.

[00:48:00]Ez az, ez az érv az érv, hogy munkára kapták a pénzt.

[00:48:03]Az, hogy ez a munka készlete, vagy el lett végezve, azt azt mondjuk nem tudja senki.

[00:48:08]De hát a rónaigon se tudja.

[00:48:10]Miért nem lehet azt mondani, hogy [ __ ] meg, elloptuk.

[00:48:12]Aznap megkapta a teljesítés nélküli összeget.

[00:48:15]De te sem tudod, hogy hol ad a pénz.

[00:48:16]Film.

[00:48:17]De nem nekem kell tudnom.

[00:48:18]Hát nekem se.

[00:48:18]Miköz?

[00:48:19]Kérdezd meg a lányodat otthon szerintem.

[00:48:21]De miköz a lányomnak a film?

[00:48:21]Ő készítette a szerződés szerint.

[00:48:23]Ő készítette a felesége a felé.

[00:48:25]Nem készít most már nem készítette eddig.

[00:48:28]Hú [ __ ] Hát ő készítette a szerződés szerint.

[00:48:30]Ő készítette a feleséged.

[00:48:33]A feleséged volt a gyártásvezetője a filmnek a szerződés szerint készítette a tudod ki készítette a Munkácsi árt Kft.

[00:48:42]Amely Munkácsi árt Kft.

[00:48:42]Megbízta a feleségedet és a lányodat.

[00:48:45]Ő készíte, de ő kapta a pénzt a Munkácság.

[00:48:50]Nem a ti kaptátok a pénzt a Munkácság Kft.

[00:48:52]Kell.

[00:48:52]Nem, nem, nem, nem.

[00:48:54]Itt van az átutalási bizonylat.

[00:48:54]Azt nem tudom, hogy hogy kerül oda.

[00:48:58]Itt van a számla.

[00:49:00]A számla is ott van.

[00:49:01]De azt se tudom, hogy hogy kerül oda.

[00:49:03]Hát az nem mindegy, hogy hogy kerül oda.

[00:49:05]Oda került most már.

[00:49:05]Basszus.

[00:49:07]A kikerült ez a számla.

[00:49:07]Valaki megírta.

[00:49:09]Nem, hogy került oda?

[00:49:09]Miért?

[00:49:09]Az a probléma, hogy kiderült ATV-nek Rónai Egonnak azt szeretném kérni tőlük, hogy mostantól ezeket az interjúkat egy ilyen kézi kamerával is vegyék fel, minthogy ilyen office lenne, és akkor így ilyen tudod rázoomolások meg ilyenek.

[00:49:21]Ez már csak akkor lehetne még jobb.

[00:49:23]Úgyhogy ilyeneket légyszi szerintem lehet office verziókat is kirakni az NK-ból jön, mert hogy közérdekű adatigénylésel ezt miután csatolni kell.

[00:49:36]Nézd meg következő itt az átutás nagyon fontos dolgos dolgem az nem érdekel, hogy nem a tárgyi bizonyíték engem nem érdekel.

[00:49:48]Mi közön?

[00:49:48]Én nem akkor miért?

[00:49:48]Honnan kaptam?

[00:49:50]Mert ott a nevem.

[00:49:52]Hát de te a családodat képviseled most de ott van valakinek ott van, hogy fási zsüli.

[00:49:56]A fási zsüli cégének a neve.

[00:49:58]Hát de az nem nem.

[00:49:58]Úristen.

[00:50:01]Hú [ __ ] jól fogják védeni magukat a bíróságon és a fideszesek, akkor itt tényleg egy külön börtönt kell majd csinálni nekik.

[00:50:10]Ez ez ez elképesztő, hogy nagy jó, itt valószínűleg tényleg az ügyvédje azért leizzadott párszor.

[00:50:15]Tehát szerintem valószínűleg beadta a lemondását, vagy nem tudom, mit kell ilyenkor csinálni.

[00:50:19]Eltűnt.

[00:50:19]Mun ha valaki munkára kap pénzt és valaki egy cég kap az két.

[00:50:25]De előbb mondtad, hogy nem csinálták meg ezt a munkát.

[00:50:27]Most mondtad.

[00:50:28]De ki mondta?

[00:50:29]Te, hogy honnan?

[00:50:29]H ők nem ők nem dolgoztak ezen a film az én dolgom.

[00:50:31]Nem az én dolgom, hogy én ellen én nem értek a filmet.

[00:50:35]Akorettel látom azokat, akik akiknek a dolga.

[00:50:38]Ezek szerint a lányod meg a feleséged kell ő kell őtől kell megkérdezni, hogyha a nem őtőle a tulajdonos a cégulajdonos aki a lánya meg a felesége kapta a pénzt.

[00:50:50]Tőle kell megkérdezni, hogy hol a pénz, aki felel érte.

[00:50:52]Ez az egyik dolog, de még mindig ott nem mentünk, hogy a családomat széjel verték ártatlanul.

[00:51:01]Szerintem senki nem a családomat akartanul besároztak széljel.

[00:51:02]Engem is besároztak a Na jó, hát én hiszem jáát csak akkor mutassák be a a filmet.

[00:51:10]Felnőtt ember.

[00:51:10]Ez egy felnőtt ember.

[00:51:10]És az ő cégei meg alapítványai kaptak rengeteg adópénzt.

[00:51:15]Hát ugye erről is szó volt, hogy mindenféle koncerteket támogatunk akár külföldön is adófizet pénző, miközben itthon a legalapvetőbb szükségleteit az államnak nem tudta kielégíteni a az Orbán kormány.

[00:51:27]Tényleg szürreális, ugye?

[00:51:30]Hát emlékezzünk meg, hogy nincs egy éve, hogy Orbántor a parlamentben arról beszél, hogy hát a magyar államnak arra nincsen pénze, hogy a pályaudvarokat felújítsa.

[00:51:36]Úgy mondtam, mintogyha űrhajót kéne építenünk, [ __ ] meg.

[00:51:40]Vagy időkaput felújtani egy kőépületet.

[00:51:45]Egyszerűen kivitelezhetetlen, hogy 6 millió vagy 7 millió dolgozó ember adójából egy pályudvart fölír föl.

[00:51:49]Nem tudod mire van például pénz?

[00:51:55]Fel elmondom, ne aggódj.

[00:51:55]A konstantinn nápói egyetemes patriarhátus magyarországi ortodoxhátusára.

[00:52:02]Na, arra van pénz.

[00:52:03]Arra volt, arra van pénz.

[00:52:04]A pályudvarokra nem volt.

[00:52:06]Társasett munkájára volt pénz, hogy egy filmet hat vagy egy filmsorozatnak az első két részét hat hét alatt megcsinálják.

[00:52:12]És az egyébként márciusi határidővel is azóta nincs meg sehol, vagy nem tudunk róla.

[00:52:17]Elveszett, letörlődött véletlenül.

[00:52:19]Valaki letör, egy ilyen mágneszalagra vették föl, és kigyulladt sajnos a izét, vagy véletlenül ott azon használták ugye a törlőkódokat, véletlenül a Fási Ádám bedugta a izét és kitörölték.

[00:52:27]Kemény dolgok ezek, nem?

[00:52:31]Hát tehát, hogy az adópénzzel, hogy kéne bánni, az az nagyon nehéz.

[00:52:37]Jól van, ez így ez azért az nagyon erős.

[00:52:38]Tegnap ugyanis Bencsik megjelent a saját műsorába, ami még nem meglepő, vagy nem?

[00:52:43]Igen.

[00:52:43]Mondod dolgokat, mondod dolgot a a 18 percnél, amit É már ezért megérted.

[00:52:48]Tudtam, hogy ezért, hogy hogy leváltják a Fidesz, hogy ez olyan vergődéseket tolnak, amit egyszerűen tényleg tanít.

[00:52:53]A baj, hogy amikor Magyar Péter mindenre azt mondta, jó vergődést, akkor ennél a fásinál mit ezt ez a vergődés definíciója mit csinál?

[00:53:03]Tehát, hogy neki az nem kellett volna elmenni.

[00:53:04]mondhatam volna azt, hogy mert az ügyvédelem intézi.

[00:53:05]Sőt elvilg ment volna vele a Zsuliet, az elmondja az interjú elején, de aztán a Zsuliet végül nem ment.

[00:53:11]És akkor azt mondja fás, hogy ő azért van itt, hogy a családját reprezentálja, és hogy a végén kiakadt, hogy hát miért őt kérdezik?

[00:53:15]Szóval teljesen nagy halál az egész.

[00:53:17]Basszus, tényleg az ügyvédje az valószínűleg veszített egy 5 l fehérjét a szervezetéből.

[00:53:23]Annyira leizzad.

[00:53:23]Na de hallgassuk meg kedves Bencsik Andrást, aki Demokrata kör gúy névenom műsor.

[00:53:31]Képzel ebben ebben a heti számban egyébként ebben írtam meg, hogy a Magyar Pit egy modern antikrisztus.

[00:53:36]Tehát az, ahogy János a Jelenések könyvében leírja az antikrisztust, a fellépését, a kezdeti sikereit, a kezdeti minden nem tudok követni.

[00:53:45]sajnos nem olvastam jelenés partizán partizánba elmegy és akkor több millión megnézi az benne volt a és járja országot és jó jó ak az volt benne társait az ígéreteit félelmet tökéletesen a a zöldséggyümölcs áfának a csökkentése az az antikrisztusnak benne volt a jelenés kön pont igen ami így ig a biblia pont olyan hogy bármibe bármit bele lehet magyarázni mint egy horoszkóp és ami egy dolog amibe bármit bele lehet magyarázni belemagyaráz belemagyarázek például azt, hogy Magyar Péter az antikrisztus egy 10 milliós országvezetőjegyék gyakorlatilag egy az antikrisztus, tehát ő fogja hozni itt a világnak a vá most azért leér belé tsait, az ígéreteit, félelmetesen, tökéletesen megfelel Magyar Péter feljelentésének megjelenésének, amit nem írtam meg, azt most hozzá szeretném fűzni ezt a kiegészítést, hogy innen szeretném üzeni minden tiszásnak, hogy mivel az antikrisztus a sátán szolgálja.

[00:54:41]Jaj, jó, most már ez most már tény.

[00:54:44]Szóval most már mivel ezt szolgálod, ezt már elfogadtad.

[00:54:46]Szóval ez innentől így ez maradj, ez egy közös valószeg gyűlés.

[00:54:50]Igen, igen, igen.

[00:54:52]Lefektettem a az alaptörvényt ennek a szövegnek.

[00:54:55]Na most ha már ezt szolgálod, hogy minden tiszás az Sátán szolgálja, akkor is, amikor azt gondolja, hogy neki van igaza, és mi vagyunk a rosszak és a romlottak.

[00:55:03]De tudnia kell, hogy ez az ember, ez a bűnből épített magának karriert.

[00:55:09]a bűnből, az árulásból, a gonoszságból, a korrupcióból, a gyűlöletből és a hazugságból építette fel a saját sikereit.

[00:55:17]Mindaz, aki jött amúgy vicces, hogyha kicseréled az Orbán Viktorra, tehát hogy ez tehát h kicseréled az Orbán Viktorra például vagy a Fideszre, akkor amúgy egész jól működik a szöveg.

[00:55:27]Ugye Magyar Péterre még korai meg a Tiszára, mert azért 50 nap után ezt lehet, hogy ez lesz a vége, nem tudjuk, majd figyelemmel követjük, azért van itt ez a napi műsor, de hogyha kicseréled a Fideszre, akkor amúgy működik ez a felsorolás.

[00:55:40]Kíváncsi vak, amikor kiderül, hogy demokrata mennyi állami pénzt kapott, vagyis hát hirdetéseken keresztül meg a Igen.

[00:55:48]A Marcinál is ugye így amikor kérdez, hogy megélne-e a piacra, akkor már ott is volt hümmögés.

[00:55:52]meg inkább nem válaszolt, úgyhogy valószínűleg ezt is mit ezt a ezt is mi tartjuk el.

[00:55:57]De hogy tényleg bocsánatú [ __ ] tényleg nehéz hova menni.

[00:56:04]Igen.

[00:56:05]Jaj, tényleg.

[00:56:05]Így ebből nehéz lesz nagy megújulni a Fidesznek, hogy már ilyen kötözött bolondok, h mindenki körülötte valaki egyszerűen ilyen fási meg Bencsik, egyszerűen nagyon más a probléma velük, de valahogy a közös abban, hogy így kívülesnek egy normális felnőtt ember meg a logika meg a egy racionális minden valóságon kívül es.

[00:56:26]Igen.

[00:56:26]Tehát, hogy amikor már bibliai hasonlatokat kell előhozni, mert mert egyszerűen a világi érvelés az azt azt nem lehet előkapni, akkor ott azért baj van.

[00:56:34]É, mert nagyon közel vagyunk ahhoz, hogy az legyen, hogy összeáll a Bencsikék meg azt, és elmennek így szentelt vizet locsolni a parlamentre, és akkor legkésőbb akkor azért már mondhatná Orbán, ha ő nem lenne ő maga is megbolondulva, hogy na jó, várjál, itt itt valami nagyon nincs.

[00:56:46]Rendben, hogyha tényleg így gyakorlatilag azt azért azt azért elmondanám, hogy ma közös mécses gyújtás és ima lesz a Kossuttéren, mert ugye hát ma leépül a jogállam és a demokrácia.

[00:56:58]Aha, igen, igen.

[00:57:00]A skibidi Fruzsina meghirdette.

[00:57:02]Ráadásul amúgy ő zseniális volt, mert most azt nem kerestem ki a Facebookon, de lehet gyorsan kikeresem, mert a a csütörtöki tüntetésre, amit ő összehozott, az az fantasztikus.

[00:57:14]Túródóra persze.

[00:57:15]Napi hány posztot rak ki ez az ember?

[00:57:17]Nem tudom.

[00:57:17]És ő miből él?

[00:57:17]Én azt nem értem, hogy ő amúgy kicsoda, mert amikor hallgatt, hallgattam, itt van.

[00:57:21]Hát de [ __ ] jó ez a kettő egymás után.

[00:57:24]Ez ez fantasztikus, hogy mennyire lelkesek ezek a emberek a tüntetéséért.

[00:57:29]Na nézzük meg.

[00:57:29]Július 8-án posztolta a Fruzsina a Skibidi Fruzsina.

[00:57:36]Nehéz lesz feljutni Pestre holnap, de muszáj.

[00:57:39]Muszáj kimenni tüntetni.

[00:57:39]Addig kell tenni valamit, amíg nem késő.

[00:57:42]Már késő.

[00:57:44]Holnap 18 óra.

[00:57:44]Sándorpalata #stopönkény.

[00:57:48]Amújuk azt tényleg szerettem, hogy addig kell tenni valamit, amíg nem késő.

[00:57:51]Márki.

[00:57:51]Igen.

[00:57:51]Hát így rögtön lehet, hogy ezért voltak ilyen kevesen, mert mert a a skrabskripus.

[00:57:58]De mindegy.

[00:57:58]Az a lényege, hogy mindenképp föl kell menni Pestre.

[00:57:59]Nehéz feljutni Pestre.

[00:58:01]Miért olyan nehéz?

[00:58:03]Amúgy én nem tudom, főleg visszafele, mert Balaton fele meg érteleném, de a Sándorpalota előtt volt, nem Balatonfüreden a tüntetés, úgyhogy De miért miért?

[00:58:10]Miért miért?

[00:58:11]Nem tudom.

[00:58:11]Ádám nehéz miért nehéz feljutni?

[00:58:12]Mert gondolom tudja azt, hogy a Fidesz szavazó tábora az így a legalsó kereseti nem tudom percentilisben van és hát az nem azér nem egy olcsó, de föl kell, de muszáj kimenítünk.

[00:58:25]És utána mit írt ki?

[00:58:25]Nagyon sajnálom, de nem tudok már ott lenni a tüntetésen.

[00:58:28]Túl messze van Budapest.

[00:58:28]Szomorú fej.

[00:58:28]De lélekben ott.

[00:58:32]Remélem.

[00:58:33]Remélem valaki elmegy helyettem.

[00:58:33]Mosoly.

[00:58:35]Ashopponként.

[00:58:35]18-ra a Sándorpalota.

[00:58:38]Hát ez most ez a forradalmi lendület.

[00:58:38]Ez ezt egy napig tart.

[00:58:42]Nem érted, hog túl messze van.

[00:58:42]É én nem tudom hol lakik vagy mi történt.

[00:58:46]Túl messze van Budapest Magyarországon belül nincsenek olyan nagy távolságok.

[00:58:51]Mint hogyha igen, ilyen a magyar Péter el tudt sétálni.

[00:58:56]Igen, amúgy egy nap alatt talán még föl is tudt volna sétálni szerintem.

[00:58:57]Jó, talán nem, de nem tudom, hogy hol lakik majd.

[00:59:01]Segítsetek nekem.

[00:59:01]De ezek szerint túl messze volt Budapest, hogy fölmenjen.

[00:59:04]Valószínűleg Dunaújvárosban lakik, vagy én nem tudom hol lakik.

[00:59:08]Budapestan lehet, hogy a vitéz tönkretette.

[00:59:11]Balatonon lakik, azt írjátok.

[00:59:11]Balatonon van borászatuk.

[00:59:14]Oké.

[00:59:14]Borászat.

[00:59:14]Hát akkor biztos tehát pedig Balatonról a legrosszabb esetben is három óratt azért föl lehet jutni.

[00:59:21]Igen.

[00:59:21]És szerintem inkább Balaton fele vanó.

[00:59:23]Nem a Budapesten.

[00:59:25]Jó, de mondjuk lehet vonat és akkor vonattal már mondjuk akár lehet 5-6 óra is, hogyha nagyon rossz.

[00:59:28]De azért azért a Balatonról túl messze nincs Budapest.

[00:59:32]Nincs.

[00:59:32]Nincs.

[00:59:32]Főleg akiknek milliókat fizetünk, úgyhogy főleg aki a Novák Katalinak volt a tanácsk.

[00:59:38]Ezek a Fidesz háttér Fú, gyerekek, hát azért ez nagyon szomorú lett volna, hogyha ezek megint hatalomban leszt Ez a lendület, ez a lendület, ezért nem ment valószínűleg a Orbán Viktor se, mert azt mondta, hogy felcsútról azért legalább egy óra beérni és amúgy is inkább át kellett menni a az az édesapjának a kertészetébe megvágták az a Nikó asszonnyal a répát meg a padlizsán.

[01:00:02]aratás amúgy ez egy igazi ez a ez a Fruin ez ez direkt így vicceskedik meg mémel, vagy ő ezeket komolyan gondolja, hogy addig kell menni, amíg nincs túl késő.

[01:00:10]Túl késő van már késő.

[01:00:13]Nem tudom, hát én amikor volt a Partizánban egy ilyen három percet bírtam belőle nézni, és nekem nem egy túl képességes ember.

[01:00:22]Hát én isem belőle most a egy fókuszcsoportrészt, amikor a budaházi Eddával ott nyomták.

[01:00:27]Hát nem nem mondom, hogy túlságosan sok értelmes dolgot hallottam.

[01:00:33]Jó, azért nagyobb lelkesedés majd kedves Ruzsina, hogyha a demokrácia és a jogállam leépítéséről van szó, talán ennél ennél több is belefér, mint hogy ne csinálj semmit.

[01:00:41]Igen, igen.

[01:00:42]Hát ez van, ez van.

[01:00:43]Ez sikerült.

[01:00:43]Most jól van.

[01:00:47]Ez így ugye volt a családi büszkeség menete, ami a normálés család meg a a ugye a LMBTK támadja a a hagyományos családmellt.

[01:00:56]És azért azt nagyon megkérdeztem volna, hogy de mivel vagy miért?

[01:01:01]Tehát senki nem akarja a hagyományos családmodellt eltörölni, vagy vagy vagy akadályozni, vagy vagy valamilyen jogát visszametszeni.

[01:01:08]Tehát én nem értem, hogy itt egy olyan problémára vonulnak föl ezek az emberek, ami nincs.

[01:01:13]Senki nem akar elvenni tőlük semmit, tekintve, hogy a legtöbb ember, aki mondjuk akiket támadnak, ugyanúgy hagyományos családmodellben élnek.

[01:01:20]Tehát, hogy nekem ez szombaton volt.

[01:01:23]Szombaton volt.

[01:01:24]Ez a FOT lent volt a Toró.

[01:01:26]Igen, itt is ott volt.

[01:01:26]Úgyhogy akkor délutánement.

[01:01:27]Szóval én azt annyira megkérdeztem volna, hogy azzal, hogy mondjuk egy meleg pár összeházasodhat, azzal a hagyományos családmodellnek milyen érdekes sérül az exkluzivitás, vagy vagy most fog válszani.

[01:01:39]Nem, nem, itt egy más [ __ ] föl engem, mert ő nem erről nem beszélt, vagy ezt senki nem kérdezte meg.

[01:01:45]Ugye a Ramehir TV-ről van szó.

[01:01:46]Ő most átvette az M1-es propagandát teljesen amúgy megnézheted a címeket.

[01:01:50]Elképesztő.

[01:01:50]Nézzük meg, mit mond Novák.

[01:01:52]azért vonulunk föl, hogy megmutassuk a normalitás melletti kiállást, illetve, hogy mik azok az értékek, amelyeket meg kell őriznünk, és amelyek az egyén számára is a boldogságot jelentik, hiszen minden kimutatás, egészségben eltöltött évek és hasonlók azt mutatják, hogy a családos emberek sokkal boldogabbak, és egyébként sikeresebbek is.

[01:02:12]Tehát a családos emberek boldogabbak és sikeresebbek, ezért akadályozzuk azt, hogy a homoszexuális emberek összeházasodjanak és gyereket örökbe fogadhassanak, hogy nehogy családba éljenek, hogy nehogy boldogak legyenek.

[01:02:23]vagy sikeresebbek, vagy az a gyerekek, hogy nincs, aki örökbe fog Igen, az egy nagyon jó csádd, amikor egy nevelőintézetben vagy 10 máskel is a lehetőség, hogy egészségesebbek siker.

[01:02:33]Igen, hát nekik nem is jár, miért nem maradtak otthon a szüleikkel?

[01:02:35]Ugyebár ez engem annyira fölkúrt, hogy elmondja és amúgy tök jót mond.

[01:02:40]Igen, biztos nagyon jó családban élni és tök fontos a dolog az ember fejlődéséhez.

[01:02:45]De amúgy hát de csak, hogyha két az vagy ellenkező nemű van, mert ez a logika.

[01:02:50]Ennyi az egyébként nem tette hozzá, de hogy így másokat meg fosszuk meg attól, hogy családba élhessenek.

[01:02:55]Akadályozzuk meg, nehogy ne azt nem lehet.

[01:02:58]Hát mi?

[01:02:59]Sikeresek legyenek, meg boldogak.

[01:02:59]Na na na na.

[01:03:01]Álljon meg a menet.

[01:03:01]És Bánt is jövőre esküszöm kimegyek, mert meg akarom kérdezni, hogy ha összeázasodott két azonos nevű ember, ha örökbe fogadhat két azonos nevű ember, akkor attól még a normális család modellnek vagy a milyen mi milyen hátránya származ?

[01:03:17]Meleg lesz.

[01:03:17]mindenki meleg lesz.

[01:03:18]De hogy ők akkor megkérdezem, hogy te tényleg, tehát a Novák azért heteroszexális, mert azt láttad, de hogyha most kimenne öt pridera zsinorban, akkor [ __ ] lenne a novák előtt, vagy vagy én én tényleg nem egyszerűen nem bírom fölfogni, hogy itt annyira ellentmondás ez az ez az egész számomra.

[01:03:33]Teg úgy vonulnak, mintogyha az lenne, hogy az LMBTQU közösség, hogy ne házasodhassanak a mert mondtá rádióba is, hogy hogy nem akarjak megvárni, hogy kötelező legyen.

[01:03:42]De mi a melegség?

[01:03:43]Mert régen mert azt mondták, azt mondták, had idézzek.

[01:03:46]Azt mondták, hogy régen halálbüntetés járt érte.

[01:03:48]Most már nem.

[01:03:51]De nem akarjuk megvárni, hogy kötelező legyen, mert egy ez egy logikus sor.

[01:03:55]Hát e tényleg az lázálom az egész, és annyira fölkúr, és úgy meghallgatnám, és akkor valami valami pszichológus egy másikbot megszólalt, hogy hát igen, aki homoszexuális családban növelkedik, az a kell két modell, egy férfi meg egy női karaktermodell, meg különben nem tudom, mindenféle baja lesz a gyereknek.

[01:04:11]Ezt azért én nem tudom feltétlenül nem vagyok pszichológus, úgyhogy nem akarok itt állásfoglalni, de szerintem sokkal több biztos jó, de hogy vannak szerintem rendes van apjaanja és traumatizálja, vagy lehet, hogy valakit egy valaki nevel föl és tök jól fölneveli szóval így szerintem hát tehát ez az alternatíváról van szó.

[01:04:33]Tehát, hogyha a az alternatíva, hogy egy nevelőintézetben egy férfi nevel engem 10 másik ember, aki nem is a testvérem, csak ugye mindenki egy árvázba került, vagy nevelőintézetbe, az jobb, mert szerintem nem, mert itt, mert úgy veszi elő a pszichológus, mintogyha két opció lenne, vagy egy apa és egy anya feje gyereké.

[01:04:50]Igen.

[01:04:50]Tehát mek kirabolnák a heteroszexális embereket, hogy két gyerek fölött már akkor oda kell adni egy egy meleg párnak, vagy egy egyedülálló embernek, hogy ő aztán nem tudom olyan borzasztó dolgot csinál, h család, egy meleg otthont esetleg, mert szeretne egy gyereket, de nem lehet valamiért.

[01:05:06]Tehát én annyira lázálom ez az egész, hogy hogy én tehát hogy egy példát mondjanak már, hogy mivel csorbul a normális emberek, amik köz én is tartozom egyébként, mivel csorbul az ő joguk, hogy ki kell állni érte azz, hogy másnak is hasonló jogaik vannak.

[01:05:18]Vagy ugyanaz ugye, mert miért miért nincs ugyanaz a joga egy meleg embernek ebben az országban?

[01:05:24]Már ugye mindannyian magyarok vagyunk.

[01:05:26]Hát ugye itt látjuk a zászlókat, de hát az azért addig fontos, hogy ki magyar, addig kell megvédeni.

[01:05:31]Addig vagyunk huszárok meg kurucok, meg a [ __ ] tudja mi, amíg ugye nem meleg a másik magyar, ugye, vagy nem tiszás, mert akkor hirtelen egy teljesen elmerodjon irtanivaló kis féreg.

[01:05:39]Úgyhogy na jövőre én t megkérző.

[01:05:42]Kit szeretnének amúgy, ha döntenék kéne, egy bevándorló muzulmánt vagy egy melegmagyart?

[01:05:47]Melyik?

[01:05:49]Melyik?

[01:05:49]Melyiket engedélyeznék inkább?

[01:05:51]Hát semelyiket.

[01:05:51]Vagy a melegmagyar ugye otthon a négy fal között csak felnőtt 18 év után és és légyszíes ne akarjon családba élni, vagy ha igen, akkor maximum.

[01:06:00]Tehát hogy így ketten élnek, két meleg élhet együtt, de hogy azért az azért nem család, tehát mert az nem normális, ugye az ugye nem normális.

[01:06:05]De tehát akkor akkor a meddő embereket miért nem vonjuk meg jogaiktól?

[01:06:09]Miért miért lehet ők miért fogadhatnak örökbe két meddő ember?

[01:06:12]Hát ők se normálisak.

[01:06:14]Nem tudnak utódott nemzeni.

[01:06:14]Nem, mert ugye ez az szokott a logika lenni, hogy hát két meleg ember nem tud utódott nemzeni.

[01:06:19]Jó, egy meddő ember se tud.

[01:06:20]Akkor akkor az ő léte az az már nem érvényes, már nem normális.

[01:06:24]Ne kell ne keverd a logikát, ha a Biblia az alapja az egésznek.

[01:06:28]Vagy egy szemüveges ember.

[01:06:28]Hát az se normális.

[01:06:29]Hát miért nem lát?

[01:06:29]Kell egy üveg a feje elé, hogy lásson.

[01:06:31]Hát az nem normális.

[01:06:33]Vagy egy, vagy egy félábú ember?

[01:06:35]Az se normális, mert két lába van egy embernek.

[01:06:37]Ht, te tényleg, hogy lehet volna olyan normális, ami létezik, hy, aki de allergiás.

[01:06:40]Miért nem lőnek főbe engem is?

[01:06:42]Mert izé tüsszögök, [ __ ] meg a kutyaszörtől.

[01:06:44]Az se normális.

[01:06:44]Hát normális.

[01:06:46]Hát ha normális lenne, akkor nem lenne kutya, mert senki nem akart volna megszelídíteni a [ __ ] farkasokat, mert tüsszögünk tőle.

[01:06:51]Tehát hihetetlen, hogy itt magyarázzak, hogy mi a normális, mi a nem normális.

[01:06:56]Basszus, ha amúgy a menegség, egy normális dolog, mert létezik.

[01:06:58]Nem természetes.

[01:06:59]Vagy vagy mind azt hiszi, hogy mindenki csak így reggel fölkelt, hogy én most meleg leszek, mert unom a a normális életemet.

[01:07:06]Meg meg tudjuk a háttérhatalmak.

[01:07:07]Lehet, hog Nováknél úgy van.

[01:07:07]Ő azt hiszi, hogy néha így véletlenül rákattint egy meleg pornóra, és akkor így ilyen érzi a a vérbőséget az ágyékába, és akkor azt hiszi, hogy ez tényleg ez így így van, hogyha látod, akkor olyan leszel.

[01:07:17]Novák előtt nem így van.

[01:07:20]Tehát, hogyha te ezt érzed, akkor azt jelenti, hogy az a hajlamos benned mindig is ott volt.

[01:07:23]Nem mindenkiben van így benne.

[01:07:26]Azért nem kell idegesnek lenni, meg nem kell ingerültnek lenni, meg meneteket szervezni, hogy másnak rosszabb legyen, csak azért, mert te nem tudom, meg meg vagy zavarodva néha, amikor ilyen ilyen kardozó felnőtt fiúkat látsz a a sárga YouTube-on.

[01:07:37]Hát ez ilyen, basszus.

[01:07:40]Hát nincs ezzel baj.

[01:07:42]Nincs ezzel baj.

[01:07:42]Igen, fogadd el magad úgy, ahogy vagy.

[01:07:44]Mindenkinek akkor ezt kívánjuk, hogy el tudja fogadni magát, és hátha egyszer majd sikerül ezeknek az embereknek is.

[01:07:50]Vagy legalább ne próbálják ráerőltetni a másra a hülyeségeiket.

[01:07:54]Persze.

[01:07:54]Na hát itt sok vergődést láttunk.

[01:07:57]Ez a vergődések napja volt.

[01:07:59]Ahogy esnek ki a szekrényből a dolgok, ahogy a Ruf mondta, valószínű itt még rengeteg rengeteg dolg ember fog még vergődni a következő egy évben, úgyhogy várjuk a további vergődéseket, várjuk a további fantasztikus ATV-s, egyenes beszéd kontenteket.

[01:08:11]Mi akkor is ott leszünk, meg holnap is itt leszünk.

[01:08:17]Igen.

[01:08:17]És a kérdés már csak az, hogy ti itt lesztek.

[01:08:30]เฮ