Működésben a szeretetország – Ankét Feróval
Feró és Kertész Dávid (Pesti Srácok) beszélgetésében a 2026-os választások után a jobboldal helyzetét, a TISZA-kormány összetételét és a Fidesz ellenzéki szerepét elemzik. Központi témáik: az ellenzéki oldal bosszúvágya és gyűlöletsége (amely még a győzelem után is jelen van), a fiatal jobboldali generáció helyzete, valamint a Fidesz hibái az elmúlt évtizedben (jogállamiság, oktatás, kultúra, külföldi média). Kiemelik Mónus Benjámin beszédét az új jobboldali értékekről (empátia, megértés, változás). A beszélgetésben kritizálják a TISZA-kormány összetételét (Orbán Anita, Kapitány István, Ruszin-Szendi Romulus), valamint Magyar Péter vezetésének kérdéseit. Végül Orbán Viktor lehetséges szerepéről vitatkoznak az ellenzékben: ideológusként és nemzetközi jobboldali vezetőként.
Részletes összefoglaló megjelenítése
A győzelem után: bosszúvágy és gyűlölködés az ellenzéki oldalon
A beszélgetés alapvetően azzal kezdődik, hogy Feró és Kertész Dávid meglepődnek azon, hogy az ellenzéki szavazók – akik győztek – továbbra is intenzív gyűlölködést és bosszúvágyat mutatnak. Kertész egy konkrét példát oszt meg: a Fonyódi piacon egy DK-s nénitől hallotta, hogy „a magyar Péter az Orbán embere", aki megtartotta az egész hatalmat. Ez a teória szerint Orbán és Trump közösen irányítaná az országot.
„Figyelj, Dávid, nem számít, hogy nem igaz. Kezd el terjeszteni a kommunista barátaid között." – Feró *
Kertész azonban elutasítja ezt az összeesküvés-elméletet, mert „ellenzéki újságíróként" szeretne maradni, és nem akar olyan hamis információkat terjeszteni, amelyek később lehetetlenné tennék számára a kormány kritizálását.
A bosszúvágy konkrét megnyilvánulásai között említik Vái Istvánt, aki a „pedofil kamukampányt" indította tavaly ősszel, és most a TISZA-párt kampányának influencere. Olyan posztok terjednek, amelyekben például Bayer Zsoltot szeretnék „az orrfogóval kihúzni a házából". Ez a stílus Kertésznek a kommunista rendszerre emlékeztet, ahol egy dehonesztáló cikk után már a rendőrök is érkeztek.
„Hát győztek, örüljelek, kész, nézzenek le bennünket, hogy milyen ostobák vagyunk, de ne verjenek már meg egy kicsit, különben ez mire emlékeztet engem a kommunista rendszerre." – Kertész Dávid *
A beszélgetésben hangsúlyozzák, hogy a legszomorúbb az, hogy az ellenzékiek még a győzelmüknek sem tudnak örülni. Olyan szintű frusztráció van bennük, hogy semminek nem tudnának örülni.
A Pesti Srácok demonstrációja és Mónus Benjámin beszéde
Feró és Kertész szerveztek egy tüntetést pénteken a Pesti Srácok csapattal, amelyen körülbelül 500-an voltak jelen. A demonstráció célja az volt, hogy megmutassák: továbbra is hisznek az értékeikben, és nem hagyják magukat megfélemlíteni vagy levadászni.
A tüntetésen számos beszélő lépett fel, köztük Mónus Benjámin, a Jövőépítő Fiatalok Egyesület alapítója. Mónus beszéde a jobboldal új irányára fókuszál:
„Egy új korszak érkezik a nemzetjobboldal történetében. Egy olyan korszak, amiben tudomásul kell vennünk, hogy az igények megváltoztak, ahol újra kell értelmeznünk mindent, ami az elmúlt időszakban történt." – Mónus Benjámin *
Mónus hangsúlyozza, hogy az emberek változást szeretnének – a kommunikációban, a politikai hozzáállásban, a politikai filozófiában. Kritizálja az „egyhangú és egysíkú kommunikációt", és azt állítja, hogy az empátia és az emberek megértése kell, hogy alapozza meg az új jobboldalt.
„Nem feltétlenül a saját igazunkat kell most bizonyítani, hanem meg kell értenünk azokat, akik nem szavaztak a közösségre. Meg kell értenünk őket, és ezáltal meg kell változtatnunk egy kicsit a saját politikánkat is." – Mónus Benjámin *
Mónus arra szólít fel, hogy a jobboldal ne csak 2-3 millió embert érjen el, hanem 15 millió magyart. Végül Kossuth egy idézetével zárja beszédét: „Soha le nem mondani, soha el nem csüggedni, ha kell, mindig újra kezdeni."
Feró dicséri Mónus beszédét, és megjegyzi, hogy a szomszéd faluban lakik. Azt mondja, hogy Mónus eredetileg egy megírt beszéddel érkezett, de Feró azt javasolta, hogy beszéljen el, és az nagyon jól sikerült.
A fiatal jobboldali generáció helyzete
Feró és Kertész a 30 alatti, 25 alatti jobboldali fiatalok helyzetéről beszélnek. Feró szerint ők azok, akik a legtöbbet fognak veszíteni a baloldali kormányon, mert ők voltak azok, akik felismerték és időben felismerték, hogy mennyi lehetőséget kaptak a nemzeti kormánytól.
„Őket sajnálom a leginkább a mostani helyzetben, mert ők azok, akik fel is ismerték és idejében ismerték fel azt, hogy mennyi lehetőséget kaptak a nemzeti kormánytól, és nekik lesz most a következő időszak a következő kormányváltásig a legnehezebb." – Feró *
Feró szerint ez a generáció vezetésével a még nem szavazásra jogosult fiatalabbak fogják igazán megismerni, hogy milyen a politika.
A TISZA-kormány összetétele és kritikája
A beszélgetésben részletesen kritizálják a TISZA-kormány összetételét. Feró és Kertész szerint a kormányban olyan emberek vannak, akik nem megfelelőek:
- Orbán Anita (külügyminiszter): Bajnai Gordon üzlettársa, Black Rock lekötelezettje
- Kapitány István (gazdasági miniszter): A Shell küldöttje
- Ruszin-Szendi Romulus (honvédelmi miniszter): Olyan vezérkar-főnök, aki nem „Ria Ria hungáriázik", hanem „szláva Ukrajnázik"
Feró viccesen megjegyzi, hogy várja, hogy Dávid Dóra (a Meta ejtőernyezete) mikor lesz titokügyi miniszter, mivel a Facebooknál többet senki nem tud az emberekről.
„Közben mutatkozik be a leendő kormány, Bajnai Gordon üzlettársa, Black Rock lekötelezettje, a Globszekes Orbán Anita külügyminiszter lesz." – Feró *
A Fidesz hibái az elmúlt évtizedben
Egy másik beszélgetőpartner (név szerint nem azonosított) részletesen felsorolja a Fidesz hibáit:
Jogállamiság és törvénykövés: A melegfelvonulások betiltása ellenére a Hadháziék hetente megakadályozták a forgalmat, és a kormány nem érvényesítette a törvényt.
Kultúra és támogatások: A kormány milliárdokkal támogatta a színházakat, amelyek ellenük voltak. Azt javasolta, hogy ha ellenük vannak, akkor éljenek meg a bevételükből. Hasonlóan kritizálja a zenekaroknak adott támogatásokat, akik ellenük voltak.
„A színházakat ti milliárdokkal támogatjátok és azok ellenünk vannak. Hát nem lehetne megcsinálni, hogy ja ellenünk vagytok, akkor éljél meg, ahogy tudsz." – Egy beszélgetőpartner *
Oktatás: A tanárok nagy része „tiszás", és olyan értékeket közvetít, amelyek a gyerekeket forradalmárnak érzik. Ez vezethet ahhoz, hogy egy bulira mennek és „mocskos Fidesz"-nek ordibálnak.
Külföldi média: A kormány nem figyelt eléggé a külföldi médiára. Németországban és Európában negatív képet festenek Magyarországról, és a kormány nem lépett fel elég erőteljesen ezzel szemben.
Magyar Péter és a TISZA-párt frakcióalapítása
A beszélgetésben kritizálják Magyar Péter viselkedését. Feró megjegyzi, hogy egy fotón Magyar Péter „vágyakozva nézi" a szent koronát, mint egy kisgyermek a kirakatban a csokoládét. Megjegyzi, hogy fotózni sem szabad a szent koronát, és ez törvénysértés.
A TISZA-párt 141 fős frakcióját Bujdosó Andrea vezetője, az Országgyűlés elnöke pedig Forst Ágnes lett. Feró szerint Forst Ágnes a „rablóprivatizáció nyertese", az oligarcha lánya, és nem egy „friss arc", ellentétben Kővér Lászlóval, aki „életében közpénzhez úgy nem nyúlt, hogy ne lett volna minden törvényes és abszolút mértéktartó".
Magyar Péter és Kakukel Tamás vitája a közrádióban
A beszélgetésben említik, hogy Magyar Péter bemegy a Kossuth Rádióba, ahol Kakukel Tamás „zseniálisan leiskolázza". Magyar Péter olyan kijelentéseket tesz, hogy Sulyok Tamás falazott a Fidesz kormánynak, amely „2-3000 pedofilt nevezett ki", és „két-három éves gyermekek megtönkretételéről" beszél.
Kakukel Tamás precízen visszaidézi Antal Józsefet, és teljesen lezárja a vitát. Azonban az influencerek és a TISZA-szavazók szerint Magyar Péter „zseniálisan leiskolázta" Kakukelt, és azt üzenik, hogy végre van egy vezetőjük, aki „erőskü".
„Nem elárasztották az influencerek a Facebookot meg a TikTokot. Zseniálisan leiskolázta Magyar Péter Kakukel Tamást." – Feró *
Orbán Viktor lehetséges szerepe az ellenzékben
A beszélgetés végén Orbán Viktor lehetséges szerepéről vitatkoznak. Feró szerint Orbán Viktor nemzetközi súlya mindig megmarad, és ideológusként működhet az ellenzékben.
„Orbán Viktorról mindig terjesztették azt a baromságot a Lipsik, hogy éjszaka beosson a parlamentbe és felpróbálja a szent koronát. Természetesen abszolút nem ilyen ember." – Feró *
Orbán Viktor egy interjúban azt mondja, hogy ha a közösség azt kéri, hogy a hátsó padsorba üljön, vagy a szertárban dolgozzon, akkor azt elvégzi. De ha azt mondják, hogy nem teheti meg, mert ki kell vinnie a csapatot a következő mérkőzésre, akkor azt teszi.
Feró szerint Orbán Viktor nemzetközi jobboldali mozgalmakat teremtett meg a Patrióták Pártján keresztül. Szerinte a jobboldal mindig is hiányzott egy nemzeti ideológusa (Csurka után nem volt senki), és Orbán Viktor ellenzékből ideológusként működhet, aki megmutatja a gondolati utat, amit követni kell.
„Ellenzékből viszont lehet a fő ideológus, aki a gondolati utat megmutatja, amit követnünk kell, és amin keresztül a jobb oldal visszatér majd a hatalomba." – Feró *
Kertész egyetért ezzel: „Úgy legyen. Így legyen."
A jobboldal összetartása és a tisztulási folyamat
A beszélgetésben Feró azt mondja, hogy az összetartás működni fog. Látja, hogy a „tisztulási folyamat" már megindult, amikor a hasonló károkat okozó emberektől szabadulnak meg. Példaként említi, hogy olyan emberek, mint Matolcsy György már átálltak a TISZA-hoz.
„Én látom azt, hogy ez a tisztulási folyamat, amikor a hasonló károkat okozó emberektől megszabadulunk, az épp azért, mert ellenzékbe kerültünk, elindult." – Feró *
Feró szerint a Fidesz történetében minden vereség után a nemzeti oldal felé fordult, és nemzetibb lett. A 90-es évekből indult, 1998-ban a kisgazdákkal alakított egységet, 2010-ben pedig a nemzeti együttműködés rendszere jött létre. Szerinte a következő visszatérésnél egy olyan párt tér majd vissza, amely a felsorolt hibákat levetkőzi, és nemzeti egységet testesít meg.
„Tehát én azt hiszem, hogy a következő visszatérésnél egy ilyen, tehát a hasonló felsorolt hibákat levetkőző, nemzeti egységet megtestesítő pártként ér majd vissza." – Feró *
A Pesti Srácok finanszírozása és függetlensége
A beszélgetésben Kertész és Feró felhívást intéznek a nézőkhöz, hogy támogassák önkéntes előfizetésükkel a Pesti Srácok csapatot. Megjegyzik, hogy függetlenek, objektívek, illetve nemzetiek és sajtómunkások, ezért szükségük van a közösség támogatására.
„Nekünk sajnos külföldi civil szervezetek, Soros György nem fognak utalni, úgyhogy kérjük, hogy tartsanak el minket." – Kertész Dávid *
Feró viccesen hozzáteszi, hogy nagy hiba, hogy nincs olyan „messze" (támogatójuk), aki zsebbe nyúlna, mint Soros György a baloldalnak.
A közmédia és az M1 kritikája
A beszélgetésben Feró egy anekdotát oszt meg: bekapcsolta a televíziót, amely az M1-re kapcsolt, de a felesége azt mondta, hogy kapcsoljon el, és menjenek a Hírtévére, mert ott „legalább rendes emberek vannak". Feró ezt arra használja, hogy megmutassa, mekkora esélye van a jobboldal összetartásának, ha az M1 helyett a Hírtévét nézik az emberek.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „Gó, ébredjetek fel" – az első beszélgetőpartner neve nem egyértelmű, valószínűleg egy rövidítés vagy becenév
- „Vái István" – a név ASR-hibás lehet, de az átiratban következetesen így szerepel
- „Forst Hoffer Ágnes" vs. „Forst Ágnes" – az átiratban mindkét forma előfordul, valószínűleg ugyanaz a személy
- „Matolcsi" vs. „Matolcsy György" – az átiratban „Matolcsi" szerepel, de valószínűleg Matolcsy György MNB-elnökre utal
- „Lipsik" – az átirat szerint így szerepel, de nem egyértelmű, hogy kire utal
- „Sulyok Tamás" – az átiratban így szerepel, de nem világos, hogy pontosan milyen kontextusban
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:01]Jó estét gyerekek!
[00:00:01][zene] Remélem ágyban vagytok már.
[00:00:07]Köszöntöm a Magyar Nemzet drága nézőit és olvasóit.
[00:00:10]Ankét Feróval sírunk és nevettünk.
[00:00:13]Nagy Feróval sziasztok!
[00:00:16]És erősítésként Kertész Dáviddal.
[00:00:20]Ez van.
[00:00:22]És hát [torokköszörülés] sokáig nem tudhattuk, hogy egy óriási összeesküvésnek vagyunk a hát nem is tudom, hogy elszenvedője, de most a hétvégén a Fonyódi piacon egy DK-snak kinéző nénitől megtudtam az igazságot.
[00:00:39]Azt kiabálta éppen a barátnőjének, azt mondja, hogy te nem érted, a magyar Péter az Orbán embere.
[00:00:44]megtartották az egész hatalmat, és még növelték is.
[00:00:48]És te rájuk szavaztál?
[00:00:55]Hát ha belegondolok, ebben van valami logika.
[00:00:57]Én is hallottam már ezt a dolgot, hogy igazából ezt az Orbán találta, aki meg a Trump.
[00:01:04]És hogy nekünk ez azért lesz nagyon jó, ha így lesz, [nevetés] mert akkor az lesz, hogy Orbán ugye lesz az Európai Unió főnöke, a Magyar Péter meg a magyar főnök.
[00:01:19]A Magyar Pétert meg megtanítjuk viselkedni még, [nevetés] és akkor majd ketten fog és m magyarok kaszálunk.
[00:01:26]Iszonyúan kaszálni fogunk.
[00:01:29]Ezt én is hallottam ezt a dolgot igazából tetszett nekem.
[00:01:31]Figyelj, Dávid, nem számít, hogy nem igaz.
[00:01:33]Kezd el terjeszteni a kommunista barátaid között.
[00:01:38]Az a baj, az a baj, hogy elkezdeném terjeszteni, tehát tejük hozzá, hogy eléggé vágyvezérelt gondolat, tehát nagy valószínűséggel nem igaz, de nem kezdhetem el terjeszteni, mert én ezen túl szeretném kiélvezni azt, hogy ellenzéki újságíró vagyok.
[00:01:50]Tehát a a NOS, a nemzeti objektív sajtó munkatársa vagyok, és akkor hogyha ez igaz lenne, akkor én nem tudnám szidni a kormányt.
[00:01:59]Hát könyörg [torokköszörülés] én én szeretném szeretném egy hónap múlva kijelenteni azt, hogy én nem erre a kormányra szavaztam.
[00:02:05]Ugye tényleg nem én nem viselem el ezt, hogy ilyen kétharmados túlhatalom uralkodjon felettünk.
[00:02:11]És szeretném utána néha beírni azt, hogy hát ilyen szörnyűségek még az Orbán rendszerben sem történtek.
[00:02:17]Jogállamiság, fékek és ellensúly.
[00:02:19]Ellensúlyok.
[00:02:19]És szerintem tévedésben vagy.
[00:02:22]Hát örülj neki.
[00:02:22]Kettő magyar irányítana Európát.
[00:02:25]Az egyikben mi nem bíztunk.
[00:02:28]Kiderül, hogy az szerintem az jó.
[00:02:31][nevetés] Figyelj, Gó, ébredjetek fel, ébredjetek fel.
[00:02:39]És kicsolyra fordítva, tehát azért az a gyűlölködés, ami ugye most már bő egy hete tart, az engem is meglep.
[00:02:47][horkantás] Pedig sokat láttunk.
[00:02:49]Tehát azt gondolná az ember, hogy győztetek, örüljetek.
[00:02:52]Ehhez képest mondjuk nézzük meg Vái Istvánt, aki az egész pedofilos kami kamu botrányt, az álhírgyártást elkezdte tavaly ősszel.
[00:03:04]Itt van a videóm.
[00:03:05]Akarok látni Facebook posztokat, ahogy Bayer Zsoltot tudod, van a amikor amikor a disznó résation tudod van az orrfogó, amivel kihúzzák a disznót a izéből.
[00:03:11]Az egy ilyen vas keret, [torokköszörülés] és az orrán fogva egy olyannal szeretném látni, ahogy kihúzzák őt a házából, és akkor viszik el szépen.
[00:03:19]És ez a ez a fazon amúgy ez a Tiszapárt kampányának hát mondhatni hivatásos influencere, mert ugyanazokat az üzeneteket ugyanabban a körben terjesztette, nyilván nem véletlenül, és nem kért bocsánatot, sőt tartja a véleményét.
[00:03:39][torokköszörülés] ami érthetetlen ebből a szempontból és tulajdonképpen tűrhetetlen.
[00:03:42][horkantás] Hát győztek, örüljelek, kész, nézzenek le bennünket, hogy milyen ostobák vagyunk, de ne verjenek már meg egy kicsit különben ez mire emlékezet engem a kommunista rendszerre, ahol megjelent az újságban egy dehonesztáló cikk rólam, és utána mászá már a rendőrök már akár verhettek is volna.
[00:04:08]volt, amelyik vert is.
[00:04:08]Tehát, hogy az a rendszer kezd visszajönni, mert ez a prolinépség ez ez úgy gondolja, hogy na most végre bossz állhat.
[00:04:23]Ez ennek az egész győzelemnek van egy nagyon rossz mellékhangja, a bosszúállás.
[00:04:30]Azt pedig hát én nem értem.
[00:04:30]Hát győztél, gratulálok, nem örülök, de hát győztél.
[00:04:36]Ez egyébként akkor meg is kell verni engem.
[00:04:39]Ez egyébként ez a végletes hergelés, ez az ő kampányuknak volt a része.
[00:04:41]És nem tudom, [torokköszörülés] hogy számoltak-e vele vagy nem, hogy ez mennyiben marad meg.
[00:04:46]Hát láthattuk azt, hogy ilyen kommenteket kapunk, hogy májusban feláll a Tiszakormány, és utána majd végre lehet fideszeseket verni.
[00:04:54]Tehát nem tudom, hogy ők hogy képzelik a jogállamiságot, de ebben az egészben nem is az a legszomorúbb, hogy milyen fenyegetéseket kapunk, mert eddig is fenyegettek.
[00:05:04]eddig is kaptunk minden ilyesmit.
[00:05:06][horkantás] Ebben az a legszomorúbb, hogy ahogy Feró is mondta, boldognak kéne lenniük, hogy nyertek, győztek kétharmaddal, oké, de ezekben az emberekben olyan szintű frusz frusztráltság van, hogy még ennek se tudnak örülni.
[00:05:21]Tehát ezek azok, akik semminek nem tudnának örülni.
[00:05:24]Fer Feróval mentél itt a közelben az utcán egy hete, ugye, Feró, te mindig BKV-val jársz vonattal, sose volt semmi gondod.
[00:05:31]És most egy ilyen suhanc forma rád ront.
[00:05:37]Hát egy ilyen 162 éves srác, amikor rádordított, hogy mocskos Fidesz.
[00:05:41]És az volt a legfurcsább, hogy amikor visszaordítottam neki, akkor biztosan emlékszel, hogy azonnal rohanni kezdett a mozgólépcsőn.
[00:05:47]Tehát, hogy én nem megverni akartam, csak hogy állj már meg, tehát hogy mi van veled?
[00:05:51]És aki abban éli ki magát, hogy egy emberre, akivel tök mindegy, hogy nem ért egyet, de hogy egy emberre elkezd ordibálni nyilvános helyen, neki miben van boldogsága?
[00:06:05]Tehát, hogy miben lát valami jót?
[00:06:07]Tehát ezek olyan szinten benne vannak a a az apátiában, hogy az égvilágon semmivel nem tudnának elégedettek lenni, és soha nem lesznek boldogok.
[00:06:17]Te gondold meg, hogy odakiabálja egy mocskos Fidesz, és még pofán is vált bennünket.
[00:06:22]Szóval hát azért szaladt el, mert visszaítottam neki, mert nem haragudj.
[00:06:27]Igen, akkor nem tudom, miért szaladt el annyira.
[00:06:29]Hát ha én a győztes pártnak vagyok az egyik szavazója, akkor nem szaladok el.
[00:06:36]Győztünk, neked pedig Kos, mert előkapja piros lapot, és a metróval sem mehetsz, ha új törvény lesz.
[00:06:42]Hát ki tudja, hogy mi lesz itt most?
[00:06:46]Hát ezért is szerveztük meg péntekre a Pesti srácok csapattal a magyar úton gyűlést.
[00:06:53]Ugye voltunk vagy 500-an, nem is akartunk többen lenni, de viszont nagyon-nagyon sokan megnézték a közvetítést, a videókat, [horkantás] hogy vagyunk, hiszünk abban, amiben eddig hittünk, és nem hagyjuk, hogy megfélemlítsenek és levadásszanak bennünket.
[00:07:09]Természetesen az okokat, a bukásnak, a vereségnek az okait meg kell állapítani.
[00:07:15]Bele kell nézni a tükörbe, hátrébb kell lépni, ha szükséges.
[00:07:18]Nem arról van szó, hogy minden menjen tovább, de azért ezt a stílust nem engedjük meg.
[00:07:24][horkantás] És hát itt ott voltál te is, Feró.
[00:07:27]Nagyon szépen köszönjük, hogy eljöttél.
[00:07:28]Jöttek idősebbek, fiatalabbak.
[00:07:30]Dávid is felszóralt, Szalai Szilárd.
[00:07:32][horkantás] Remek dolgokat hallhattunk.
[00:07:34]Köztük egyet emelnék most ki.
[00:07:39]Mégpedig Mónus Benjamintól, aki a fiatalok, jövőépítő fiatalok egyesületének az alapítója.
[00:07:49]Szép jó napot!
[00:07:49]Én Mónus Benyámin vagyok, a jövőpítő Fiatalok Egyesület és Digitális Polgári Körnek az alapítója.
[00:07:59][taps] Nemzettársak!
[00:08:05]Egy új korszak érkezik a nemzetjai jobboldal történetében.
[00:08:09]Egy olyan korszak, amiben tudomásul kell vennünk, hogy az igények megváltoztak, ahol újra kell értelmeznünk mindent, ami az elmúlt időszakban történt.
[00:08:21]De mik is ezek az igények?
[00:08:21]Jogos a kérdés.
[00:08:26]Bárhol jártam eddig az országban, minden ember mondatában ott szerepelt egyetlen egy szó: változás.
[00:08:35]Minden átlag ember változást szeretne.
[00:08:38]Változást a kommunikációban, változást a politikai hozzáállásban, változást a politikai filozófiában.
[00:08:48]Vége kell, hogy legyen az egyhangú és egysíkú kommunikációnak, mivel mi mind egyének vagyunk, jobboldani egyének.
[00:08:56]Mindenkinek megvan a saját gondolata a világról jobboldaliként is.
[00:09:02]Az emberek megértésében és az empátiában kell megalapozni a következő jobboldalt, az új jobboldalt.
[00:09:11]Nem feltétlen a saját igazunkat kell most bizonyatni, hanem meg kell értenünk azokat, akik nemre szavaztak a közösségre.
[00:09:19]Meg kell értenünk őket, és ezáltal meg kell változtatnunk egy kicsit a saját politikánkat is.
[00:09:26]Mindezen felül teljes mértékben újra kell értelmeznünk a jobboldaliságunkat is, hogy ne csak két és fél millió ember, ne csak 3 millió ember, hanem 15 millió magyar értsen újra velünk egyet.
[00:09:41][taps] [taps] Kortársak, hozzátok is fordulok, főleg azokhoz, akik legalább úgy szeretik ezt az országot, mint én.
[00:09:56]Tudom, hogy szeretitek ezt az országot.
[00:09:59]Tudom, hogy mindent meg is tennétek érte.
[00:10:01]És tudom, hogy vannak olyan jobboldali fiatalok is, akik a karrieristák miatt nem tudtak érvényesülni.
[00:10:09]De most itt a lehetőség.
[00:10:12]Idáig a politika hozzátok beszélt.
[00:10:12]Most nektek kell alakítani ezt együtt közösen.
[00:10:24]Végezetül tisztelt hölgyek és urak, én gimnázium végén kezdtem el ebben a politikai közösségben politizálni és politikailag aktívabb lenni.
[00:10:36]Amikor az érdettség átadta nekem az osztályfőnök a bizonyítványt, hozzáadott egy Kossutidézetet is.
[00:10:45]Soha le nem mondani, soha el nem csüggedni, ha kell, mindig újra kezdeni.
[00:10:51]Ez kell legyen a politikai közösségünk következő jelmondata.
[00:10:53]Isten áldja Magyarországot.
[00:10:57]Na hát elég elég bátor srác.
[00:11:00]Én ismerem, mert a szomszéd faluban lakik.
[00:11:03]És mit tudsz róla?
[00:11:03]Honnan jönnek ezek?
[00:11:03]A jó?
[00:11:05]Hát akkor ajánljam be őt nálad.
[00:11:09]Odajött a tüntetés elején a megírt beszéddel.
[00:11:11]Hát belenéztem, mondom, ez annyira jó, ezt mindenképpen mondd el.
[00:11:15]Igen.
[00:11:15]Én is azt mondtam, hogy téged keresem meg.
[00:11:18]És mert én már félek az ilyen hozzászólóktól, tudod ki tud mit akar itt elmondani.
[00:11:24]Bár én benne megbíztam.
[00:11:26]Én tudom, hogy hogy milyen érzésű és hogy mi egy egy brancsba tartottunk maradjuk ebben magunk és és én nagyon örültem neki, hogy hogy bejött a dolog, tehát hogy az apjával beszéltem, hogy intézzem, hogy mindenképpen ő benne legyen ebbe a buliba.
[00:11:50]Nem adtam sok esélyt neki, de mondom, hát odamegy hozzá, megmutatja, hogy mit akar mondani, akkor talán jó lesz.
[00:11:57]Úgyhogy most büszke vagyok magamra és hatalmas tapsat kapott.
[00:11:59]Tehát tényleg nagyon-nagyon becsülték.
[00:12:01]Főleg a itt az árszavait majd érdemes aki kíváncsi rá megnézni pesti srácokon vagy a H konzervatív csatornánkon.
[00:12:08]Szerintem érdemes visszanézni az összes beszédet, most akár még az enyémet is, de nehéz ilyenkor úgy fogalmazni.
[00:12:18]Tehát az a baj, hogy amikor szóba kerülnek a jobboldali fiatalok, és én mint kívülálló beszélek róla, akkor mindig an annyira öregnek érzem magam.
[00:12:26]Tehát azért szerintem én még ott vagyok a jobboldali fiatalok között.
[00:12:30]viszont ami mondjuk az ő korosztályát illeti, tehát az ilyen 30 alatti, 25 alatti jobboldali fiatalok korosztályát, na [torokköszörülés] őket sajnálom a leginkább a mostani helyzetben, mert ők azok, akik fel is ismerték és idejében ismerték fel azt, hogy mennyi lehetőséget kaptak a nemzeti kormánytól, és nekik lesz most a következő időszak a következő kormányváltásig a legnehezebb.
[00:12:56]Tehát ők azok, akik a legtöbbet fognak kez veszíteni a baloldali kormányon.
[00:12:59]És ez viszont a jövőben egy ilyen komoly fordulást is jelenthet, mondjuk a náluk fiatalabb, még nem szavazása jogos jog jogosult korosztályban, hogy az ő vezetésükkel fogják ők igazán megismerni azt, hogy milyen a politika.
[00:13:19]És egy felhívással is éltünk egyébként a demonstráción.
[00:13:24]A Pis Srácok csapat nevében kértük a tisztelt közönséget és a nézőket, hogy támogassák önkéntes előfizetésükkel a Pesti srácok csapatot.
[00:13:33]Nehogy Kertész Dávid és Ambrózi Áron éhen vesszen.
[00:13:35]Én még egy pár kilót le tudok adni, úgyhogy [nevetés] egy darabig még kibírom.
[00:13:43]Könyörgöm, mi függetlenek, objektívek, pontosabban inkább nemzetiek, objektívek és sajtómunkások vagyunk, úgyhogy mindenképpen szükségünk van a közösség támogatására.
[00:13:51]Nekünk sajnos külföldi civil szervezetek, Soros György nem fognak utalni, úgyhogy kérjük, hogy tartsanak el minket.
[00:13:59]Hát ez nagy hiba különben, [nevetés] hogy nekünk nincsenek olyan messzénink, akik ilyenkor zsebbe nyúlnának, a mi Soros Györgyünk meglenne, akkor az zsebbenyúlna és azt mondá, jó, legyen, működjön, legyen a hírtév.
[00:14:13]Tehát olyan egy érdekes sztori.
[00:14:17]Bekapcsoltam a televíziót és az M1-re kapcsolt valahogy a gép.
[00:14:23]Feleségem megszólalt kapcsolj el innen, menj a hírtévére, én nem fogom ezt aét nézni.
[00:14:28]És és azt mondta milyen?
[00:14:31]Ja.
[00:14:31]Ó, mondtam igaz?
[00:14:31]Hát igaza van.
[00:14:31]Hát gondold meg az M1 ellen is vagyunk, mert a feleségem rögtön azt mondta, hogy na ne, ezt nem akarom nézni és akkor menjünk a hírtévére, mert ott legalább rendes emberek vannak.
[00:14:43]És hogy látjátok, hogy mekkora esélye van a jobb oldalnak a Fidesz körüli széles, konzervatív közönség közösségnek, hogy a jövőben együtt marad és együtt csinál valami új nagyszerű dolgot.
[00:15:00]Én készültem.
[00:15:00]Várjatok, mert tud most már úgy is divatos, hogy mindenki előveszi a telefont, és abba mondja a beszédet.
[00:15:09]Nem.
[00:15:09]ö amiket én hibának látok.
[00:15:09]De ilyenkor ne felejtsük el, hogy mindenki a saját sérelmeire ö az arra próbál felhívni a figyelmet, hogy ezért volt, mert én nem kaptam meg azt a támogatást, ezt nem, azt nem.
[00:15:26]Én azért úgy nagyjából összeírtam ami amiket én a hibának látok tőlünk.
[00:15:31]Na ilyenkor mondják, hogy persze a Viktor nem a Viktor nem a Viktor ez a mi hibánk is volt.
[00:15:40]Az hogy a törvényeket nem tartattuk be.
[00:15:43]Volt melegfelvonulás be volt tiltva be.
[00:15:47]Hatáziák minden héten ott meg megakadályozta a forgalmat.
[00:15:50]Én ott mentem és akkor nézem, hogy mi van?
[00:15:56]Hát a Hadháziék ott mit tudom én 50 ember megakadályozta a forgalmat.
[00:15:59]És én szerintem itt érvényt kellett volna szereznünk a törvénynek, hogy lehessen a nép, hogy velünk nem lehet G-vel szokták ezt mondani, hogy nem lehet velünk ühülni.
[00:16:12]Tehát, hogy nem.
[00:16:12]A másik dolog gond én ezelőtt olyan négy vagy öt évvel beszéltem [sóhajtás][zihálás] fontos elvtárssal aki a hát a a főnök mellett ül és mondtam neki, hogy figyelj ez így nem fog menni, hogy a színházakat ti milliárdokkal támogatjátok és azok ellenünk ornok.
[00:16:34]Hát nem lehetne megcsinálni, hogy ja ellenünk vagytok, akkor éljél meg, ahogy tudsz.
[00:16:39]Él meg a bevételedből, az a látogatottságból, ilyenekből.
[00:16:43]Ez nem történt meg.
[00:16:45]Na, aztán jön a legsúlyosabb gond az oktatás.
[00:16:47]Az oktatásra milyen tanárok vannak.
[00:16:50]Nekem még öreg emberként ugye eszembe jött, hogy még a Horti rendszerben végzett tanárok tanítottak engem.
[00:17:00]Ma nem.
[00:17:00]Ma a tanárokról nagyon sokszor hallok olyan véleményt, hogy a tanár az az tulajdonképpen tiszás.
[00:17:10]és elmondja a gyerekeknek, hogy hát, hogy ott az igazság.
[00:17:12]És ha most egy ilyen gyereket nevelgetsz, és a tanár azt mondja, akkor elmegy egy bulra és mocskos Fidesz és forradalmat érez.
[00:17:19]Azt hiszi, hogy ez forradalom az őr szemszögéből az.
[00:17:24]Aztán van egy másik dolog, amire én nagyon sokat vicáztam, mert a a kultúra támogatása a zenekaroknál, akik nagyon ellenünk vannak, azok mind kaptak több milliós támogatottságot, hogy mire föl.
[00:17:41]Mi nem kérdeztek meg engem, amikor ott voltam Tusványoson, és mondtam, hogy a zenekar ez Orbán ellen írta a ne mocskos, hanem mi volt a a Varany Varanykirályt.
[00:17:54]Igen.
[00:17:58]És akkor mondják, hogy nem, hát mi nekünk mindent minden kultúrát meg kell mutatnunk.
[00:18:05]Mi befogadók vagyunk.
[00:18:05]Én meg ott néztem, de én nem vagyok befogadó.
[00:18:09]Nem, én azt szeretném nézni, ami aki velem van.
[00:18:13]Hátha felhív a figyelmet arra, hogy hogy a kártpátiát időnként meg lehetne nézni, de nem baj, hogyha hogyha menne.
[00:18:21]A másik dolog, amit még nagyon súlyosnak tartok, ez a nem figyeltünk eléggé a külföldi médiára, tehát nem tudjuk, hogy külföldön Németországban, Európában mit terjesztenek rólunk.
[00:18:34]tudjuk, csak hát úgy vagyunk, hogy á nem érdekes, mert a mit tudom én, az egyik AFD-se az jót mondott rólunk, de az nem jutott el sehova, tehát szerintem abban a közegben is nekünk erőteljesen fel kéne lépni, de hát ez csak az én véleményem, úgyhogy majd a főnök megmondja, hogy mit kell csinálni.
[00:19:00]Hogy látod a Feró féle hat pontos rendát?
[00:19:03]Hát egyetértek.
[00:19:06]És a itt a vendette részét, ami illet az még nem következett.
[00:19:09]Még [nevetés] nem következett be.
[00:19:13]Igény az volna rá.
[00:19:14]Tehát így vissza visszakanyarodva a kérdéssel, szerintem az összetartás az működni fog.
[00:19:17]Én látom azt, hogy ez a tisztulási folyamat, amikor a hasonló károkat okozó emberektől megszabadulunk, az épp azért, mert ellenzékbe kerültünk, elindult.
[00:19:28]Sőt, hát láttuk azt, hogy például az olyan emberek, mint Matolcsi már át is álltak a Tiszához, úgyhogy valamilyen szinten ezzel még jól is jártunk.
[00:19:37][horkantás] És éppért szerintem ilyenkor marad meg az, ami jó, és ami egységessé teszi az egészet.
[00:19:46]Tehát azért valljuk be azt, hogy a amióta a Fidesz van, vereségek után minden esetben sokkal inkább a nemzeti oldal felé fordult, és sokkal inkább nemzetibb lett.
[00:20:00]Láttuk azt, hogy honnan indult ugye a párt a 90-es években, aztán a 98-as választáson már a kisgazdákkal együtt alkottak egységet.
[00:20:09]2010-ben pedig tényleg a nemzeti együttműködés rendszer alakult ki.
[00:20:11]Tehát én azt hiszem, hogy a következő visszatérésnél egy ilyen, tehát a hasonló felsorolt hibákat levetkőző, nemzeti egységet megtestesítő pártként ér majd vissza.
[00:20:23]Csak most kitartónak kell lennünk és ellenzékből is megdolgozni a visszatérésért.
[00:20:29]Ugye [horkantás] Orbán Viktorról mindig terjesztették azt a baromságot a Lipsik, hogy éjszaka beosson a parlamentbe és felpróbálja a szent koronát.
[00:20:39]Természetesen abszolút nem ilyen ember.
[00:20:42]Orbán Viktor ellenben nem tudom, megvan ez a fotó, ahol Magyar Péter ilyen vágyakozva nézi most parlamenti első frakció alakítónapján.
[00:20:55]Így tényleg mint amikor a kisgyermek meglátja a kirakatban a sok csokoládét meg finomság.
[00:21:01]Pedig egyébként ugye fotózni sem szabad a szent koronát, tehát hogy erre törvény van már még egy bűncselekmény a Lajstramán.
[00:21:08]De igen.
[00:21:08]Tehát szerintem ő tényleg megpróbálja majd felpróbálni, csak rá nagy lesz.
[00:21:15]Mindenesetre [nevetés] dübörögnek, mint az egerek.
[00:21:17]Nézzük meg, hogy hogyan alapították meg a frakciójukat.
[00:21:24]Honfitársaim, ma először összeül a Tisza 141 fős országgyűlési frakciója.
[00:21:27]Ez 1990 óta a legnagyobb és legerősebb képviselőcsoport.
[00:21:35]A sok millió embertől kapott erős felhatalmazás óriási felelősséget is jelent egybő.
[00:21:40]A mai frakcióülésen hivatalosan is döntünk arról, hogy a Tisza képviselőcsoportját Bujdosó Andrea fogja vezetni.
[00:21:49]Szintén dönt a frakció a javaslatomról, hogy a rendszerváltás utáni magyar országgyűlés elnöke Forst Hoffer Ágnes legyen.
[00:21:56]Andrea és Ágnes jelölése emberi, politikai és szakmai garancia arra, hogy az új országgyűlés valóban a magyar demokrácia működő szintere lesz.
[00:22:07]És közben mutatkozik be a leendő kormány, Bajnai Gordon üzlettársa, Black Rock lekötelezettje, a Globszekes Orbán Anita külügyminiszter lesz.
[00:22:17]A Shell küldöttje, ugye Kapitány István gazdasági miniszter.
[00:22:25]Az egyébként pedig nevezzük már hazaárulónak, mert aki vezérkori főnökként nem Ria Ria hungáriázik, hanem szláva Ukrajnázik, ugye a NATO vezérkari főnökök ülésén ez talán az Rusin Sendi Romulus honvédelmi miniszter.
[00:22:40]Hát mondjuk meglepetés nincs ebben.
[00:22:45]Én már csak azt várom, hogy Dávid Dóra, akit ugye a meta ejtőernyezetben Magyar Péterék mellé mikor lesz titokügyi miniszter, mert ugye Facebooknál többet senki nem tud az emberekről, és a titkoszolgálatoknak egy ilyen vezetők.
[00:22:58]Muk meglehetősen veszélyes, de nekem nincs véleményem, nem tudok mit mondani.
[00:23:01]Hát hát teljesen normális, [nevetés] nem?
[00:23:04]Hát ezt ahogy győztek, tudtuk, hogy ez lesz.
[00:23:07]Tehát én pillanatilag eszem ágábban sincs, mit tudom én, ezt a tokatábornokot cikizni.
[00:23:14]Nem, hát ha megnyerelik, akkor tudtuk, hogy az lesz az, hogy ki lett most az Országgyűlés elnöke, az azt nem tudom, azt se tudom, hogy ki az, de hát itt mondták az For, hogy mondjam ugye a Forst Ágnes ő ugye egy a rablóprivatizáció nyerteseként a rendszerváltozásból kikeveredő oligarchának a szállodás oligarchának a lánya.
[00:23:43][horkantás] Tehát nem egy friss arc, hogy úgy mondjam, de Kővér Lászlót fogja váltani, aki pedig életében közpénzhez úgy ne nyúlt, nem nyúlt, hogy ne lett volna [horkantás] minden törvényes és abszolút mértéktartó.
[00:23:59]Attól félek, hogy ezek beletanulnak ebbe a szakmába, hiszen olyan támogatottságuk van, amivel bármit meg lehet tenni, és ha beletanulnak, akkor megtalálják azokat a kibúvókat, amivel ők ki tudnak bújni, és létrehozzák azt a Magyarországot, amit ők igazán szeretnének.
[00:24:22]Ezt elég könnyen meg tudják csinálni.
[00:24:24]Tehát én nem saját barátaimnak is mindig mondom, hogy de nem hagyjuk.
[00:24:27]hogy és hogy nem hagyod?
[00:24:29]Hát kapsz egy 11-es, berogják, azt mész haza.
[00:24:34]Nagyon egyszerűen nem hagyjuk, mert tehát most olyan szinten túlhatalmuk van, hogy nem fognak beletanulni.
[00:24:39]Tehát aki ennyire nyeregben van, aki akit beleszögeznek a nyeregbe, az nem fog megtanulni lovagolni, mert tudja, hogy nem eshet le róla.
[00:24:48]És most ez lesz velük, tehát hogy annyira elbizakodottak lesznek, hogy egyszerűen nem fogják átlátni azt, hogy milyen felelősség van rajtuk, és milyen lehetőségeik vannak, hanem hirtelen kapkodva megpróbálnak megtenni mindent és el is fogják rontani szerint.
[00:25:04]Na de a kiszalogéka szerint ki nem tud lovagolni ott?
[00:25:07]Hát majd bemutatják a televízió, hogy tessék, ott van néen szépen lovagol.
[00:25:12]Közben látod, hogy majdnem leesik.
[00:25:15]De nem, mert azt fogja mondani az összes baloldali influencer, baloldali már ezen is kiakadok.
[00:25:22]Hát ők azt mondták, hogy ő jobboldali párt.
[00:25:24]És azt hiszem, hogy ti, hát akkor mit keresnek köztek a kommunisták?
[00:25:30]Tehát, hogy ezek be fogják bizonyítani, mint ahogy eddig is, hogy te hazudsz.
[00:25:35]Miért?
[00:25:35]Nézd meg, milyen szépen lovagol.
[00:25:37]Hott ez nem tud lovagolni.
[00:25:39]Dehogy nem.
[00:25:39]És akkor és akkor ott ülsz és kicsit csebbe maradsz.
[00:25:42]Hát innentől kezdve lesz az a dolgunk, hogy kimondjuk, hogy nekünk van igazunk és ők hazudnak.
[00:25:50]Ezt egyébként mennyire jól látod?
[00:25:50]Tehát bemegy Magyar Péter a közrádióba, Kossut rádióra, Kakukel Tamás zseniálisan leiskolázza.
[00:26:00]Úgy viselkedik ott Magyar Péter, mint egy tehát ilyeneket mondogat, hogy mert Sulyok Tamás falazott a Fidesz kormánynak, amely két-3000 pedofilt nevezett ki.
[00:26:13]két-három éves gyermekek megr tönkretétteléri mondja és akkor fú lesavazta a kakukkel tényleg zseniálisan jól még Antal Józsefet pontosan visszaidézte neki ide a kalappal na tehát ez tényleg olyan amiről azt gondolnád hogyha egy tiszás megnézi az is azt mondja hogy hú most a főnök egy kicsit gyenge volt.
[00:26:31]Nem elárasztották az influencerek a Facebookot meg a TikTokot.
[00:26:38]Zseniálisan leiskolázta Magyar Péter Kakukel Tamást.
[00:26:41]Hol szénné égették Magyar Pétert szerinted?
[00:26:47]De az az influencerek szerint és a a Tisza szimpati Tisza szavazói szerint nem.
[00:26:54]Baszeg na végre bement és megmondta nekik, nem lesz itt többet az, hogy nem tudom, hogy mi, de az nem lesz.
[00:26:59]Tehát, hogy ez egy szokásos ilyen tiszuma, hogy nem odament és megmondta nekik, igen.
[00:27:07]És le fogja váltani és meg fogja csinálni, és végre van egy vezetőnk, aki ilyen erőskü.
[00:27:15]Mindenesetre még búcsúzó beszéljünk egy kicsit arról, hogy vajon mi lesz Orbán Viktorral.
[00:27:23]Te is mondtál erről pár mondatot az ATV-nek, de előtte nézzük meg, hogy a patriótán mit mondott mindenről maga Orbán Viktor, akárhogy is lesz.
[00:27:33]Tehát ha azt mondja a közösségem, hogy most a hátsó padcsorba ülsz, vagy oda se, vagy azt mondja, hogy a szertárban kell akkor a szerelést kikészíteni a következő nyerőcsapatnak, akkor azt én elvégzem.
[00:27:48]És azt mondják, hogy miniszterelnök úr, te nem teheted meg ebben a pillanatban, hogy te a szertárban bóklásszál, mert neked kell kivinni a csapat.
[00:27:55]Akkor én kiviszem a csapatot a következő mérkőzésre.
[00:27:58]Föl is készítem és ki is viszem.
[00:28:00]Szó nem lehet róla egy olyan szertárba kerül.
[00:28:02]Hát végre van így okos miniszterelnökünk, akkor annak nem kell nem tudjuk elengedni a kezét, mert nem lehet, hanem úgy nézünk rá kicsit.
[00:28:13]Ez már tiszás duba, mint a Messiásra.
[00:28:16]Nehogy itt hagyjál bennünket.
[00:28:19]Akkor akkor mit csinálunk?
[00:28:19]Akkor bizonytalan nézünk majd körbe, hogy Száto mit mondasz?
[00:28:25]Lázár mit mondasz?
[00:28:27]Semmi mondjál már valamit.
[00:28:27]És akkor abban a pillanatban ők se fognak tudni mondani azt, hogy nem nagyon jó, hogy elment.
[00:28:34]Hát ezt nem lehet mondani.
[00:28:36]Dehogy jó.
[00:28:36]Nem mi vagy én, mert a mi ezt mindig azt jelent, mint a magyar népre hivatkozik.
[00:28:42]Nem, én nagyon szeretném, hogyha én maradnam és adna egy mármint a Fideszben.
[00:28:50]Mit?
[00:28:51]Fideszben.
[00:28:51]Hát mi hova?
[00:28:51][nevetés] Hát miniszterelnök sajnos nem.
[00:28:55]Hát kérült a izébe nem.
[00:28:55]Hát ha én maradna ott a Fideszben.
[00:28:57]Igen.
[00:28:57]És hát segítsen rajtunk.
[00:29:01]Most ez egy olyan helyzet, ahol aztán tényleg okosságra van szükség.
[00:29:08][horkantás] Mi felszólalunk majd megmondjuk, hogy ez a hiba, meg különben is az én zenekarom nem kapott annyi támogatást meg nem.
[00:29:14]Ő most ezzel foglalkozzon, hogy az országot mentsük meg, és szükségünk van az ő zsenialitására, meg arra, hogy olyan információkat tud a világról, ami nekünk, ami nekünk nagyon magas, nem értjük eléggé.
[00:29:31]Tehát ő fel tudja hívni a Trumpot, és szól neki, tehát azt na akkor akkor ott valami fog működni, de ugyanez megteheti a Putyinnal is.
[00:29:46]Én azt mondom, hogy Orbánnak nemzetközi súlya az mindig lesz.
[00:29:48]Tehát ő ő teremtette meg a nemzetközi jobboldali mozgalmakat ugye a patriótán keresztül, a patrióták párton keresztül, pártcsaládon keresztül.
[00:30:00]És a jobb oldalnak mindig volt egy hibája, hogy sajnos a kommunisták miatt, hogy nem igazán volt nemzeti ideológusunk.
[00:30:09]Volt csurka, és csurka előtt és után nem volt senki, aki ilyen kiemelkedő, gondolkodó lett volna jobboldali.
[00:30:18]Orbán Viktort azért nem nevezhetjük ilyenek, mert ő az élvonalban harcolt.
[00:30:22]Politikusként, miniszterelnökként nem nevezhetjük fő ideológusnak a jobb oldalon.
[00:30:27]Ellenzékből viszont lehet a fő ideológus, aki a gondolati utat megmutatja, amit követnünk kell, és amin keresztül a jobb oldal visszatér majd a hatalomba.
[00:30:38]Mit mondtasz, Feró?
[00:30:38]Úgy legyen.
[00:30:40]Így legyen.
[00:30:40][nevetés] Ámen.
[00:30:42]Hát akkor ezzel zárjuk a mai ankétot.
[00:30:45]Kedves nézőinknek köszönjük a figyelmet.
[00:30:47]Szervusztok.
[00:30:47]Köszönöm nektek is.
[00:30:47][zene] [zene]