Lincshangulat a "szeretetországban" - A gyűlölet tartja egyben a TISZÁT?
A Patrióta csatorna műsorvezetője (Dávid) Halász Attilát (közösségi média személyiség, TikTok/YouTube) vendégül fogadja, hogy megbeszéljék a 2026-os magyar választások után kialakult politikai helyzetet. Halász korábban a Fidesz győzelmét jósolta, de tévedett – a TISZA Párt 3,4 millió szavazattal nyert.
Halász szerint a Fidesz kommunikációs hibája az volt, hogy nem magyarázta meg a gazdasági folyamatokat (pl. Mészáros Lőrinc vagyongyarapodása), és a fiatalok egy része érzelmi alapon szavazott a TISZA-ra, nem racionális megfontolásból. A családtámogatási politika és a drogtörvény hergelő hatása, valamint az influencerek (Majka, Pogány Induló) szerepe meghatározó volt.
Halász szerint a jelenlegi helyzetben „lincshangulat" alakult ki, amit a TISZA-kormány folyamatosan gerjeszthet az elégedetlenség kezelésére. A gyűlölet az egyetlen dolog, ami összetartja a vegyes szavazótábort. Mindenkinek félnie kell – az ellenzéknek és a kormányzó koalíciónak egyaránt – mert a 3,4 millió TISZA-szavazó mellett 4,8 millió ember nem szavazott rájuk, ami konfliktuspotenciált rejt.
Részletes összefoglaló megjelenítése
A választási előrejelzés és az elcsúszás
Halász Attila korábban azt jósolta, hogy a Fidesz nyerni fog, és hogy Majka nyilvános Fidesz-támogató lesz. Ezek a jóslatok nem teljesültek – a TISZA Párt nyert 3,4 millió szavazattal. Halász elismeri, hogy számításai elcsúsztak, részben azért, mert más forrásokból származó számítások voltak hibásak, amelyekre ő is támaszkodott.
„Én hittem. Minden oldalról hittem a saját számításomnak is, meg valahol a másiknak is. Nyilván láttam én is hibákat, de ettől függetlenül hittem benne az utolsó pillanatig." – Halász Attila *
Halász szerint azonban a videó még később is „jól öregedhet", és visszatérve lehet majd értékelni az előrejelzéseket.
A fiatalok megnyerésének kudarca
Halász szerint a Fidesz kommunikációs hibája a fiatalok megszólításában volt. Bár voltak támogatások (3%-os hitel, munkáshitel, családtámogatás), a fiatalok egy része szórakozni akart, és a rocktörvény, valamint a szórakozóhelyek bezárása bosszantotta őket. Az influencerek (Pogány Induló, Majka, Balálex) ezt kihasználva hergették a fiatalokat, akik gyakran nem is értették, miért haragudnak.
„A fiatalok azt sem tudták, hogy miért haragudnak." – Halász Attila *
A családtámogatási politika is hergelő hatást gyakorolt az egyedülálló, gyerek nélküli fiatalokra, akik úgy érezték, hogy ők nem kapnak támogatást. Halász szerint ezt racionálisan nem lehet megmagyarázni annak, aki nincs ebben a helyzetben.
A korrupciós vádak és Mészáros Lőrinc
Halász szerint a másik nagy probléma a korrupciós vádak voltak, amelyeket nem magyaráztak meg megfelelően. Mészáros Lőrinc vagyongyarapodása sokakat felháborított, de Halász szerint ez nem feltétlenül korrupció – inkább arról van szó, hogy Mészáros olyan apparátussal és céghálóval rendelkezik, amely képes a munkát elvégezni.
„Ezeket meg kellett volna magyarázni, meg kellett volna próbálni megértetni velük, hogy mi miért történik, emberek hogy gyarapodnak, és miért van az, hogy a világba párt hovatartozástól független, ha csak európai országot vizsgálunk, a nagy tőkések azok folyamatosan gyarapodnak." – Halász Attila *
Halász szerint Orbán Viktor híres mondása volt, hogy nem foglalkozik üzleti ügyekkel. Ha foglalkozna, és tiltást tenné Mészáros Lőrincre, az diktatúra lenne. Ha nem foglalkozik, akkor pedig korrupciót lehet róla mondani – ez egy logikai csapda.
A nemzeti büszkeség és a fiatalok
Egy videóban fiatalok azt mondták, hogy most először lehetnek büszkék magyarok. Halász szerint ez problematikus, mert a magyarságra mindig büszkének kell lenni, nem csak egy adott politikai helyzetben. Demeter Szilárd azt javasolta, hogy a fiatalok csúsztak ki a nemzeti kultúrából, de Halász szerint ez nem igaz – vannak felvilágosult, nyitott fiatalok is.
„Tehát magyar magyarságunkra büszkék kell, hogy legyünk. Tehát ez ilyen alap dolog." – Halász Attila *
Halász szerint a jobboldali fiatalok és influencerek is léteznek, de a baloldali fiatalok sokkal többen vannak, és az internet/TikTok ezt az egyensúlyt még jobban felerősítette.
Az utolsó pillanatban átálló vállalkozók
Halász kritizálja azokat a vállalkozókat (például Balog Leventet), akik az utolsó pillanatban álltak át a TISZA-hoz. Balog Levente egy videóban azt mondta: „Három, három, győztünk, gyerekek." Halász szerint ezek az emberek nem voltak rendszer-áldozatok, hanem információ alapján helyezkedtek át kockázatmentesen.
„Az utolsó pillanatban ők tudtak olyan információt, amit te vagy én vagy más nem tudott, és nekik ez az információ ugye elég volt arra, hogy helyezkedjenek." – Halász Attila *
Halász szerint azonban ezek az emberek számoltak azzal, hogy egy gazdasági lejtmenet Magyarországot és az EU-t is érinti, és ez a cégükre is kihatással lesz – ezért maradtak csöndben, amíg nem volt biztos a TISZA győzelme.
Lincshangulat és gyűlölet-kampány
Halász szerint jelenleg „lincshangulat" van, amely folyamatosan gerjesztve van. Magyar Péter azt posztolta, hogy „minden nap mindenkit börtönbe akarnak zárni", és különböző szinteken van a lincshangulat – a közösségi médiában, a szavazók között, és azok között, akik nyíltan beszélnek róla.
„Ez az egyetlen, ami összetartja őket. A gyűlölet. Ez egy gyűlölet, ami összetartja. Én még ilyen gyűlöletkampányt, azt még életemben nem láttam." – Halász Attila *
Halász szerint a lincshangulat nem a kormányzó párttól indult, hanem a demokrácia természetes velejárója – mindkét oldal támadja a másikat, és az éhség folyamatosan nő.
Ruff Bálint szerepe és a mérleg metafora
Halász szerint Ruff Bálint, a Miniszterelnökséget vezető miniszter lesz az, aki ezt a lincshangulatot kezelni fogja. Halász egy mérleg metaforát használ: az egyik serpenyőbe kormányzási döntéseket kell tenni, a másikba pedig fejeket. A fejeknek mindig nehezebbnek kell lenniük, mint a kormányzási döntéseknek.
„Tehát azt mondod, hogy ezt a minisztériumot arra fogják használni, hogy azokat a döntéseket, amik bizonyos társadalmi rétegeknek vagy csoportoknak nehezen emészthetőek, mondjuk a rezsicsökkentés eltörlése, azért kompenzálják azokat a fájdalmakat, amiket a gazdaság mondjuk ohoz." – Dávid *
Halász szerint a TISZA szavazótábora vegyes – benne vannak nácik, zsidók, LMBTQ-s emberek, rasszisták, homofóbok – és a kormányzási döntések mindig néhány csoportot sértenek meg. Ezért szükség lesz folyamatos „takarításra" az elégedetlenség kezelésére.
Mindenkinek félnie kell
Halász szerint a jelenlegi helyzetben mindenkinek félnie kell – az ellenzéknek, a kormányzó koalíciónak, a vállalkozóknak, a véleményvezéreknek, mindenkinek. A 3,4 millió TISZA-szavazó mellett 4,8 millió ember nem szavazott rájuk (a Fidesz 2,4 millió szavazata és a nem szavazók), és ez konfliktuspotenciált rejt.
„Abszolút, abszolút. És azt gondolom, hogy én most abban a helyzetben lettem volna, hogy simán el tudtam volna sétálni, nem valószínű, hogy az én fejem belekerült volna bármilyen formában a mérlegbe." – Halász Attila *
Halász szerint azonban nem tudja előrejelezni, hogy pontosan mi fog történni, mivel már tévedett egyszer.
Személyiségek értékelése
A műsor végén Halász rövid értékeléseket ad ismert személyiségekről:
- Juszt László: Tisztelettel beszél róla, pozitívumot tud mondani, negatívumot nem.
- Dopman László: Gyerekkori kedvenc, tisztelettel beszél róla.
- Harcsa Norbert: Barátja, jó fej, az Arkitón közvetítő.
- Zsaber Gábor: Elképesztően tehetséges, de méltatlanul kezelt az elmúlt hónapokban.
- Lukács Nikolas Róka: Üzlettársa és barátja, szorgalmas és tanulékony.
- Majka: Tehetséges zenész, de Halász szerint a „Line Messije" az ide-oda fordulásnak. Halász még azt jósolja, hogy Majka később Fidesz-támogató lehet.
- Kapitány István: A TISZA párt egyik legjobb igazolása, legitimizálta a pártot, de Halász szerint nem akart ott lenni, ahol most van.
- Gulyás Gergely: Halász kedvence volt, de negatívuma, hogy távozik.
- Gulyás Márton: A legfelkészültebb és legtehetségesebb a műfajában, Halász nem tud róla negatívumot mondani, bár azt mondja, hogy nem érdemli meg, hogy magát pártatlannak mondja.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „Akikkokkel beszéltem" – valószínűleg „akikkel beszéltem" volt az eredeti
- „Szivárvány TV" – a kontextusból nem egyértelmű, hogy pontosan mi ez, de az LMBTQ-s tartalmakra utal
- „Arkitón közvetítő" – az átirat alapján Harcsa Norbert ebben a szerepben működik, de a pontos intézmény/csatorna neve nem világos az ASR-hibák miatt
- Balog Levente videójában szereplő „Három, három, győztünk, gyerekek" – az ASR-ben „Áradjon" is szerepel, amely valószínűleg ugyanez az esemény, de a pontos kontextus bizonytalan
- „Sártó interjú" – az átiratban említésre kerül, de nem világos, hogy pontosan kivel készült
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:00]Linchangulat van.
[00:00:00]A linchangulat az folyamatosan gerjesztve is van, illetve nincs megállítva.
[00:00:04]Én hittem, minden oldalról hittem a saját számításomnak is, meg valahol a másiknak is.
[00:00:09]Nyilván láttam én is hibákat, de ettől függetlenül hittem benne az utolsó pillanatig magyarságunkra büszkék kell, hogy legyünk.
[00:00:16]Tehát ez ilyen alap dolog.
[00:00:18]Én akikkokkel beszéltem.
[00:00:18]A túlzott családtámogatás is hergelte a fiatalokat.
[00:00:22]Miért hergelte őket?
[00:00:25]Hányszor olvastuk?
[00:00:25]Hányszor láttunk videókat, hogy akik egyedülállóak, akik nincsen gyerekük, azokat miért nem támogatja?
[00:00:31]Ugy a kormány minden nap mindenkit börtönbe akarnak zárni, és különböző szinteken van ugye a lincshangulat.
[00:00:36]Ez az egyetlen, ami összetartja őket.
[00:00:37]A gyűlölet.
[00:00:37]Ez egy gyűlölet, ami összetartja.
[00:00:40]Én még egy gyűlölet kampányt azt életemben nem láttam.
[00:00:48]Sziasztok!
[00:00:48]Ez itt újra a véleményvezér, és elhoztuk nektek az eddigi legnagyobb megtekintést eredményező adásunk vendégét, hogy átbeszéljük, mi is történt itt az elmúlt hetekben.
[00:00:55]Vendégem Halász Attila, vagy ahogy a Tiktokról és a YouTube-ról ismerhetitek, Halász úr.
[00:01:02]Üdvözöllek!
[00:01:03]Szia, Dávid!
[00:01:04]Be is ránt nálak rögtön a mélyvízbe, mert az a tervem, hogy ugyanúgy kezdjük ezt az adást, mint a nyárit, amikor legutóbb voltál itt.
[00:01:09]Úgyhogy nézzünk meg egy bejátszót és beszéljünk róla.
[00:01:14]Tisza el fogja veszíteni a választást, Fidesz fog nyerni.
[00:01:16]Mondok ennél egy durvább is.
[00:01:18]Majka nyilvános Fidesz támogató lesz.
[00:01:21]Te pedig, hogyha csak azért szavaznál Magyar Péterre, hogy ne a Fidesz nyerjen, akkor te is Fidesz szavazó leszel.
[00:01:26]Mesd el ezt a videót majd.
[00:01:29]Gyere vissza kommentelni, mikor eljönnek az ideje.
[00:01:31]És írd le kommentbe, hogy így lett.
[00:01:35]Én leírnám, csak tennék egy kérdőt a végére.
[00:01:37]Így lett.
[00:01:38]Nem, ez nem így lett.
[00:01:41]De azt szokták ugye mondani, Orbán Viktornak se igaza van.
[00:01:42]igaza lesz.
[00:01:42]Ez a videó öregedhet még szerintem jól későbbiekben.
[00:01:47]Nagyon később kell majd visszajönni.
[00:01:47]K nagyon k nagyon később kell visszajönni.
[00:01:51]A te számításod hol csúszott el?
[00:01:53]Az én számításhoz ott csúszott el azt gondolom, hogy voltak olyan számítások, amiket nem én végeztem, és ezek a számítások elcsúsztak másoknál, így elcsúszott az én számításom is.
[00:02:03]Te hittél egyébként ezeknek a számításoknak, vagy mennyire bíztál ben?
[00:02:07]Én hittem.
[00:02:07]Minden oldalról hittem a saját számításomnak is, meg valahol a másiknak is.
[00:02:10]Nyilván láttam én is hibákat, de ettől függetlenül hittem benne az utolsó pillanatig.
[00:02:14]De az volt valaha felmerült benned, hogy ekkora győzelem lesz mondjuk a másik oldalon?
[00:02:20]Nem, abszolút nem.
[00:02:22]És azon túl, hogy a számítás elcsúszott, szerinted ki és hogyan hibázott?
[00:02:27]Ezt két részre osztanám.
[00:02:27]Az első az nem feltétlenül a hiba.
[00:02:29]Az első az, hogy a fiataloknak a megszólítása borzasztóan jól ment a másik oldalról.
[00:02:35]Tehát ezt el kell ismerni, amit ők csináltak.
[00:02:36]Az szerintem nagyon jó volt.
[00:02:39]Ugye van körülbelül ilyen egy 1,2 millió szavazó, akik ebbe a első szavazók, ugye második szavazók, illetve az először szavazók között, akik ugye nem ugyanazok, mint az első szavazók, nagyon meg voltak szólítva.
[00:02:54]Nyilván meg volt támogatva social médiával, tehát volt nekik borzasztó nagy hátszerük, nem volt feltétlen fel a játék, lejtett a pálya.
[00:03:02]Tehát az egyik oldalról el kell ismerni őket, másik oldalról pedig szerintem pont a fiatalokkal szembeni hipa az, amit gondolok a kommunikációban mi elcsúszott.
[00:03:15]Azt gondolom, hogy a fiatalokat túlságosan is meg akartuk és meg akarták szólítani, ami nem sikerült.
[00:03:20]És azért nem sikerült, például voltak ugye az összes program, amik voltak fiataloknak, család, 3%-os hitel, munkáshitel, minden.
[00:03:30]A fiatalok egy bizonyos része az szórakozni akart, és abba az országba, ahol egy internetadó majdhogy nem kormányváltást eredményez, ott nem feltétlen biztos, hogy jó ötlet volt a rocktörvény, illetve az egyéb ilyen szankciók, bezárások.
[00:03:48]Az utolsó pár hétben is voltak ugye bezárások szórakozóhelyeknek.
[00:03:55]Ezek szerintem azt láttam, hogy ez bőszítette ugye a népet, illetve még befejezem magát ugye a szórakoztatóiparba dolgozókat, akik ugye pumpálták és folyamatosan hergelték a közönséget.
[00:04:07]Fel kell tennem így ezt a kérdést, hogy szóval, hogyha jól értem, akkor neked nem a drog törvénnyel van a bajod, hanem azzal, hogy szerinted az például egy ilyen indikátora lehetett annak, hogy a fiatalok egy része mondjuk megszarod?
[00:04:20]Pontosan az időzítéssel, illetve az, hogy föl lettek hergelve előadóművészek, ugye, tehát kezdtük assiszem talán pogányindulónál, hogy kezdtük, ha jól emlékszem, ugye folytattuk tovább Báalex satöbbi, ezek vitték a tömeget magukkal, már.
[00:04:34]A fiatalok azt sem tudták, hogy miért haragudnak.
[00:04:35]Ez az egyik, amit gondolok, hogy probléma volt ugye a fiatalokkal a kommunikáció és hiszed vagy nem, vagy legalábbis én akikkel beszéltem, a túlzott családtámogatás is hergelte a fiatalokat.
[00:04:45]Miért hergelte őket?
[00:04:48]Hányszor olvastuk?
[00:04:48]Hányszor láttunk videókat, hogy akik egyedülállóak, akiknek nincsen gyerekük, azokat miért nem támogatja úgy a kormány?
[00:04:55]Hiába próbálja az ember racionálisan elmagyarázni, hogy azért, mert hogyha gyereket nevez, vagy gyerekeket nevelz, az többlet költségeket jelent.
[00:05:01]És nyilván a demográfia és a család, családtámogatás ez miért létre?
[00:05:05]Tudom, két gyerekem van, tudom, hogy bekerül egy gyerek.
[00:05:07]Ezt nem tudod elmagyarázni annak, akinek nincsen gyereke, és nem is akar éppen aktuálisan gyereket.
[00:05:12]Érthető?
[00:05:12]Igen, de az a kérdés, hogy egy by Alex vagy egy pogányinduló egyébként, hogyha nem lettek volna ezek a törvények, amik nyilvánvalóan rájuk negatív hatással hatottak, akkor ők egyébként nem fordultak volna a kormány ellen.
[00:05:25]Nem ilyen szinten.
[00:05:27]Ühüm.
[00:05:27]Nem ilyen szinten.
[00:05:27]Nem hergeltek volna és nem lettek volna hergelve, de ez nyilván csak egy része jó.
[00:05:31]Tehát ezek a fiatalok.
[00:05:33]Volt a másik része, ami megint csak elcsúszott.
[00:05:37]Ugye ez a korrupciós vád.
[00:05:37]Korrupciós vád.
[00:05:39]abszolút név nélkül nem megjegyez megnevezve Mészáros Lőrinc.
[00:05:45]Mészáros Lőrincnek ugye a gyarapodása sokakverte a biztosítékot.
[00:05:47]Soha senki nem állt elő azzal, hogy megpróbáljá ezt megmagyarázni.
[00:05:52]Úgy úgy frankóban megmagyarázni.
[00:05:54]Amikor egy szokták mondani ugye, hogy az első milliót ne kérdezd, a többi az mindegyikkel tudok számolni.
[00:06:01]Én valahol ugyanezt gondolom ebbe bele.
[00:06:03]Tehát Mészáros Lőrinc elkezdett gyarapodni.
[00:06:06]Ühüm.
[00:06:06]És ha most egy olyan kormány lesz, ahol bárki bármilyen formában el tud indulni, és mészáros Lőrincet hagyják, Mészáros Lőinc jövőre is gyarapodni fog.
[00:06:17]És ez azért van, mert olyan mértékű, olyan minőségű apparátussal dolgozik, céghálóval, hogy a legjobban tudja elvégezni a munkát.
[00:06:27]Biztos, hogy el van végezve a munka, megvan a tőkéje hozzá, megvan minden, tehát önmagától fejlődött.
[00:06:33]Na most is itt teszem hozzá azt, hogy a miniszterelnöknek volt mindig ez a híres mondása, hogy nem foglalkozik üzleti ügyekkel.
[00:06:43]Ha foglalkozott volna üzleti ügyekkel, és mondjuk tettek volna egy olyat, hogy tiltást tesznek rá, és azt mondják, hogy nem indulhat el a közbeszerzésen, akkor eléidztünk volna egy diktatúrát.
[00:06:52]Így van, akkor az lett volna belőle.
[00:06:54]Ha nem foglalkozik üzleti ügyekkel, és hagyja, hogy mindjárt menjen a saját maga módja útján, akkor meg ugye ez lesz belőle.
[00:06:59]És itt azonnal lehet korrupciót és azonnal lehet minden mást kívánni.
[00:07:05]Megint rá kell erre kérdeznem konkrétan.
[00:07:07]Aztán megyünk a következőben játszóra, hogyha jól értem, akkor te itt azt mondod, hogy nem a nem korrupció volt a probléma, hanem az, hogy ezek a gyarapodások, amik egyébként magyarázhatóak lettek, nem lettek megmagyarázva.
[00:07:20]Pontosan így van.
[00:07:20]Ezeket meg kellett volna magyarázni, meg kellett volna próbálni megértetni velük, hogy mi miért történik, emberek hogy gyarapodnak, és miért van az, hogy a világba párt hovatartozástól független, ha csak európai országot vizsgálunk, európai országokat vizsgálunk meg, a nagy tőkések azok folyamatosan gyarapodnak.
[00:07:40]Ez miért van?
[00:07:42]Menjünk még egy kicsit vissza a fiatalokhoz a következő bejátszóval, mert amit felvázoltál, lényegében egy trend lett, és hogy mekkora hatása volt a kampányban, a közösségi médiában a trendeknek, illetve azoknak a kampányra milyen konkrét hatása volt.
[00:07:58]Na, azzal kapcsolatban hoztam egy bejátszót.
[00:07:59]Nézzük meg, aztán beszéljünk róla.
[00:08:02]Nézzük.
[00:08:18]Szerintem most mindenki büszke magyar.
[00:08:20]Kedves idősebb emberek, ez azért nagyon durva, mert mi fiatalok még soha nem éreztünk így az országunkal kapcsolatban.
[00:08:27]Én megmondom az őszintét, hogy több ilyen videóval találkoztam, ahol az volt a felütés, hogy szerintem most mindenki büszke magyar, és meg kell értenhetek, hogy mi eddig nem voltunk büszke magyarok, de mostantól büszke magyarok vagyunk.
[00:08:39]És lehet, hogy én se tartozok már ezek közé a fiatalok közé, mert engem egy kicsit fájdalmasan érint az, hogy valaki csak egy adott szituációba tud büszke magyar lenni, holott szerintem mindig annak kell lenni.
[00:08:49]Viszont Demeter Szilárnak volt erre egy magyarázata, hogy szerinte nem mi nem értettük meg a fiatalokat, hanem ők csúsztak ki a nemzeti kultúrából.
[00:08:59]Szerinted mi történt itt ezzel kapcsolatban?
[00:09:03]Bizonyos rész nyilván kicsúszott a nemzeti kultúrából.
[00:09:04]Talán csináltam vagy csinálni akartam róla videót, hogy ha az oktatásnak valami problémája, akkor ez ugye problémája.
[00:09:12]Bár hogyha az oktatásnak problémája van, akkor hogy van ez a sok felvilágosult és nyitott fiatal, ami most van?
[00:09:17]Az meg csak szuszogok, mikor azt mondják, hogy most lehetünk büszke magyarok, és vagy most büszke magyar, mégpedig azért, mert nem tudom elképzelni, hogy korábban miért nem, és nem tudnám elképzelni, hogy én például későbbiekben miért nem lennék büszke magyar.
[00:09:33]Tehát magyar magyarságunkra büszkék kell, hogy legyünk.
[00:09:37]Tehát ez ilyen alap dolog.
[00:09:37]Nem tudok hozzászólni.
[00:09:40]Oké.
[00:09:40]Csak ja ez felmerül bennem ezzel kapcsolatban egy másik kérdés, mert te voltál azért egy pár fideszes rendezvény, a saját szemeddel láthattad, vagy ha végig szétnézem mondjuk a Tiktokon, hogy azért vannak jobboldali fiatalok is bőséggel, és egyébként olyanok is, akik mondjuk influencerkednek, vagy csinálnak videókat Tiktokra, Facebookra, bárhova.
[00:09:58]Szóval, hogy amikor azt mondod, hogy a családtámogatás egy bizonyos bázisnak nem tetszett, vagy azt mondod, hogy mondjuk a drogtörvénynek a vagy az abból eredő hergelés, ahogy őket érintetted, ott egy másik oldal, akiknek viszont nyilvánvalóan tetszett az, hogy például meghozták ezeket az intézkedéseket, haszonélvezői voltak és örültek neki, illetve egyébként mondom még egyszer, jobboldali influencerek, tehát hogy mi a különbség a kettő oldal között, vagy hogy vagy ott hol történt az elcsúszás?
[00:10:24]Miért van az, hogy az egyiknél igen, a másiknál nem?
[00:10:25]Ez alap, hogy az elcsúszás az ott történt, hogy ugye kinyílt a világ, ugye az internet, TikTok, bármi ilyesmi.
[00:10:32]Tehát social médiát kellett okolnom ezért.
[00:10:34]Régen is volt, csak most ez teljes mértékben átpillent.
[00:10:39]Jó, tehát sokkal többen vannak a túloldalon, és sokkal kevesebben vannak ezen az oldalon fiatalok, konzervatív fiatalok, akik ugye a családtámogatást mozgatja meg 3% lakhatás és minden más, ami az élet útját akarja.
[00:10:52]Régebben is volt.
[00:10:56]Régebben voltak azok a fiatal csücsörik, akik kimentek a hajógyárira, dobta, mit ropták ott három napon keresztül.
[00:11:02]Ma macskát simogatnak.
[00:11:04]Rég régebben is volt ez a fajta, illetve volt az, aki családba gondolkodott, családot alapított, és ma nyilván küldi talán most éppen, ha jól számolok, azok a fiatalok, azok most éppen a középiskolára készítik fel a gyerekeiket.
[00:11:20]Így van.
[00:11:20]Tehát mindig volt ez most át van billenve ebben biztos vagyok, hogy ez át van billenve most.
[00:11:24]És most sokkal több az, aki inkább csak szórakozni akar, és hogy mondtam, bosszantotta is őket sokszor egy családtámogatást.
[00:11:32]Tehát tehát azt mondod, hogy valahol ez érzelmeken is ment el, tehát egy érzelmi alapú döntés volt, egy impulzus döntés.
[00:11:42]Viszont akkor felmerül bennem a kérdés, hogy kell-e generációváltás a politikusoknál ahhoz, hogy a választói réteg, akiket be tudnak vonzani, az is generációváltáson menjen keresztül?
[00:11:55]Nagyon nehéz kérdés.
[00:11:55]Nem vagyok feltétlen biztos benne, hogy igen.
[00:11:56]Nem vagyok feltétlen biztos benne, hogy igen.
[00:12:00]Hiszen akikről én beszélek, azok nem rossz fiak vagy rossz emberek, hanem egyszerűen csak most abba az életszakaszba vannak, és többen vannak abban az életszakaszban, amiben vannak, és vissza tudnak ők találni azokhoz az értékekhez, amiket nem feltét csak generációváltási politikában tud.
[00:12:19]Tehát azt mondta, hogy várjuk ki, és majd négy év múlva a x%-a azoknak, akik most leszavaztak a Tiszára érzelemből.
[00:12:23]a pénztárcája alapján fog szavazni 2030-ba és minden más miatt.
[00:12:32]Tehát csak kiegészítem, amit mondtál.
[00:12:33]Így van.
[00:12:34]Van egy másik trend, ami hát nem annyira meglepő, de azért személyéiben nézve mégis tud sokkoló lenni.
[00:12:40]Mutatom a bejátszót, aztán érteni is fogod, hogy konkrétan miről beszélek.
[00:12:49]Három, három, győztünk, gyerekek.
[00:13:08]Nem elfogadás, hanem inkább megértés, amikor azt mondom, hogy a sértett árulókat egy fokkal könnyebb megérteni, mert hát a sértődöttség az sok mindent kivált belőlük.
[00:13:16]Na de itt ezen a felvételen nem egy olyan embert láthattál, aki egyébként még csak nem is volt oka, hogy megsértődjön, mert hát az egyik az mondjuk több milliárdos támogatást kapott, a még talán most is fognak neki folyósítani, tehát folyamatban lévő támogatások is vannak.
[00:13:33]A másik a nemzeti filmalapos filmekbe szerepelt, mint színész.
[00:13:36]Tehát, hogy tehát azért itt itt nem lehet azt mondani, hogy ők mondjuk ha rendszeráldozatai lettek, vagy vagy károsultak lettek volna bármilyen formába, de akkor meg mi történt?
[00:13:45]Nem voltak ők ebbe a formába árulók, hogy azért vagy igen, tehát nem azért történt náluk, mert rendszer áldozatok lettek volna, hanem éppen az utolsó pillanatban helyezkedtek.
[00:14:00]Ühüm.
[00:14:00]Az utolsó pillanatban ők tudtak olyan információt, amit te vagy én vagy más nem tudott, és nekik ez az információ ugye elég volt arra, hogy helyezkedjenek.
[00:14:10]Nem ért jöttek az utolsó pillanatba, tehát voltak assiszem három nappal, öt nappal, tehát az utolsó héten kezdődtek ezek a Áradjon, illetve azem Balog Leventénél ez a győztünk.
[00:14:22]mibe vagy ki vagy te, hogy tehát hogy talán azt gondolom, hogy ezeket ki is fogja köpni majd a rendszerünk, de jövő elmondja.
[00:14:32]Oké.
[00:14:32]Csak ha abból indulok ki, hogy mondjuk egyetértünk abból, hogy mondjuk egy Balog Levente, az nem egy hülye ember, hanem egy okos vállalkozó.
[00:14:38]A nyilván sikeres cég van mögötte, de mondhatnám itt a Wáberer urat, vagy vagy még sorolhatnám ezeket az embereket, akkor azért azt is látniuk kell, hogy a jelenlegi helyzetben, ahol a gazdaság áll világszinten, ha nem egy olyan vezető van, aki ezt képes kézben tartani és kontroll alatt tartani mondjuk azt a lejtmenetet, amiben Európa jelenleg van, akkor az a lejtmenet az rájuk is kihatással van.
[00:15:03]Nagyon egyszerű a dolog.
[00:15:04]Ha Magyarországon rossz lesz, akkor az a te cégedbe is, meg az ő cégükben is ugyanolyan rossz lesz.
[00:15:08]Hiába számítanak állami támogatásokra, mert egy gazdasági bezuhanást mindenki megérez.
[00:15:15]Ezzel ők szerinted számoltak, vagy inkább csak arról van szó, hogy ők valami csodára várnak?
[00:15:21]Nem, ők számoltak ezzel.
[00:15:21]Pontosan ezért nem jöttek elő semmilyen formába, és abban is biztosak voltak, hogy ők ezt nem fogják tudni befolyásolni.
[00:15:27]Tehát a legjobb, amit tehettek, az az, hogy csöndben maradnak.
[00:15:31]Üüm, Tehát ő nem jöttek elő támogatóként, Fideszmogatóként, hiszen ők nem tudtak volna választókat bevonzani, inkább akkor ők csöndben maradtak, tehát nem tudtak hozzátenni.
[00:15:41]Kivártak, kivártak az utolsó pillanatig és az utolsó pillanatban mikor ugye fordult és mondjuk azt, hogy biztos volt a Tiszőzelem az ő számszögükből, mikor ők azt gondolták, hogy ez biztos, akkor ők áradjon és győztünk.
[00:15:53]Tehát megválasztotta az oldalt kockázatmentesen.
[00:15:57]Mondjuk azt, hogy kockázatmentesen, mert valószínűleg több információja volt neki ahhoz, hogy meghozza ezt a döntést.
[00:16:04]És az, amit mondasz, egy pillanatra csak kitérek abban, hogy ugye azt mondod, hogy ezek az emberek nem tudják, hogy hogy hogy esetleg rossz lehet.
[00:16:14]És én azt gondolom, hogy nem valószínű, hogy jó lesz.
[00:16:16]Viszont szeretném leszögezni, hogy mi én személy szerint én ellene drukkoltam ugye Magyar Péternek, hogyha ezt drukkolásnak lehet, sőt tettem is.
[00:16:27]Most viszont drukkolok, hogy minden sikerüljön neki.
[00:16:30]Hiszen nemcsak, ha azt mondom el, hogy magyar vagyok és Magyarország és minden ilyesmi, hanem azért, mert hogyha az ígéreteinek a fele teljesül, akkor így szedegetni fogjuk a pénzt a földről.
[00:16:43]Én szeretem, tehát szeretném én is szedegetni a pénzt a földről.
[00:16:49]Na jó, de mi van, hogyha nem?
[00:16:53]Márpedig 1% esélyt adok az igennek, tehát inkább a nemre fogok szavazni.
[00:16:56]De hát ki vagyok én a jós, aki ugye a bejátszásból kiderült, hogy mit jósolok én, tehát nem hiszem, hogy most nekem kéne jósoljak, hanem akkor jön megint egy a terv és megyünk tovább.
[00:17:07]Tehát én azt gondolom, hogy én saját magam rendben leszek.
[00:17:13]Nép meg majd elég, hogy minden helyre kerül.
[00:17:18]A azokat már kibeszéltük, akik jobb oldali vállalkozók, és mondjuk meg is maradtak, és nem álltak át a másik oldalra, de azért az érdekelne, és el is mondtad, hogy szerinted mi a felelőssége ebben mondjuk a Fidesznek, hogy ott mi volt rosszul kommunikálva?
[00:17:31]De az is érdekelne, hogy szerinted abban van felelőssége a Fidesznek, hogy ilyen fajta fordulatok, árulások bekövetkeztek?
[00:17:43]mint Balog Leventel.
[00:17:43]Igen.
[00:17:47]Nem hiszem.
[00:17:47]Nem hiszem.
[00:17:47]A az, hogyha felelősségnek veszed azt, hogy demokráciába élünk, akkor igen, de amúgy nem.
[00:17:55]Nincs.
[00:17:55]Tehát önálló joga és döntése volt ez.
[00:17:58]Ugye amit sokszor hastak, hogy mi nem demokráciába élünk.
[00:18:01]Demokráciában kétharmaddal tudott nyerni egy ellenzéki párt, ugye egy diktatúrában, bocsánat.
[00:18:08]Jó.
[00:18:08]zárásként hoztam még egy aktualitást, ami sajnos szintén trend lett.
[00:18:14]Nézzük végig, aztán el is mondom, hogy mire gondolok.
[00:18:15]Húzzuk.
[00:18:17]Bocs, egyetlen gondolat, amit mondasz Zoli, már itt elkezdtett felesni, hogy kik nem élhették meg ezt a ezt a napot.
[00:18:22]Ö mielőtt m nagyon elkezdtünk majd a megbocsátás rögös útjára lépni, amit énem az utolsó, aki erre vaj rálép, azért azt azért tegyük hozzá, hogy a 16 év alatt hány embernek tette ez a ez a hatalom és a zsoldosai és az ereji tönkre az életét.
[00:18:37]Nem egynek, nem 10-nek, nem 100-nak, nem 1000ernek, akiket elüldöztek Magyarországon, megaláztak, pellengére állítottak szorongásba, betegségbe hajszoltak.
[00:18:48]És azért ezt ne sose feledjük el, és én abból szeretnék így előre mond menni, hogy ne kövessük el azt a hibát, amit 89-ben az elődeinkén elkövettek, hogy ezekre a bűnökre majd így már most már mindegy, már olyan régen volt, és felejtsük el és majd a bársanyos forradalommal belovagolunk a szép naplementébe.
[00:19:09]Azért engem főleg ez a 89-es hasonlat fogott meg azért mégis csak arról beszélünk, hogy 89 előtt azok a politikusok, vagy azon politikusok között olyanok voltak, akik embereket öltek meg.
[00:19:18]Tehát ezért egy elég erős párhuzamot állít itt a leendő miniszter úr, és nem is ez a legnagyobb probléma, nyilván az is az, hogy ő miniszter.
[00:19:30]Amin.
[00:19:30]Nekem furcsa, hogy egy pár adásra ezelőtt én már használtam azt a szót, hogy lincshangulat van, viszont most már úgy érzem, hogy konkrétan a lincselésre készülnek bizonyos emberek, vagy legalábbis van egy ilyenfajta elvárás, hogy lincselés legyen.
[00:19:44]Te hogy látod ezt?
[00:19:48]Linchangulat van.
[00:19:48]A linchangulat az folyamatosan gerjesztve is van, illetve nincs megállítva.
[00:19:52]A gerjesztve azok ugye a folyamatos posztokkal talán tegnap írta ki Magyar Péter, hogy itt minden fel van jegyezve, és csak ezt tudom idézni.
[00:20:02]Minden nap mindenkit börtönbe akarnak zárni, és különböző szinteken van ugye a lincchulat.
[00:20:06]Tehát különböző szint az mondjuk a social médiában a egyáltalán csak a szavazók között, akkor ugye vannak azok, akik ugye fel is emelték a hangjukat.
[00:20:15]Mindenkinek el kéne tűnnie, azért azt elfelejtették, hogy mi választást veszítettünk, nem pedig gerincet.
[00:20:19]Tehát az még ugyanúgy ott van.
[00:20:21]És ez a végtelenség lesz, azt gondolom gerjesztve.
[00:20:25]Ruf Pálint.
[00:20:25]Ő ő legjobb ember lesz valószínű a pozícióra ebben.
[00:20:34]És én úgy képzelem el a következő 100 napot, akárhány 100 napot kormányzásba, hogy van egy mérleg, ugye ez a régi mérleg, aminek vannak a serpenyői, két oldalt, és az egyikben kormányzási döntéseket kell belerakni.
[00:20:49]Így van.
[00:20:49]A másikba meg fejeket.
[00:20:51]A fejeknek mindig nehezebbnek kell lennie majd, mint a kormányzási döntéseknek.
[00:20:56]pedig azért megint csak képzelj el mondjuk egy ilyen kereket, régi lottó sorsoló kereket, abban meg választókat teszel bele, tiszálasztókat, és ugye benne vannak a zsidók, a nácik, a cigányok, a rasszisták, a homofóbok, az LMBTQ, tehát úgy mindenki benne van.
[00:21:13]És a kormányzás döntések azok mindig így megtekerik egy kicsit a kereket, ugye, mert nyilvánvalóan nem fog tudni olyan kielégítő döntéseket hozni, ami egy ilyen brigádnak, az egész társaságnak jó lesz.
[00:21:26]Ezért a túloldalra hiszem, hogy fejeket kell beletenni és elég sokat, és mindenfajta féle fejeket, tehát egészen a véleményvezérektől, egészen politikusokig, vállalkozóig mindenféle formában.
[00:21:41]És őneki szerintem ez lesz a vagy nem, szerintem őneki ez lesz a feladat, és szerintem ezt fogja jól csinálni.
[00:21:46]Tehát azt mondod, hogy ezt a minisztériumot arra fogják használni, hogy azokat a döntéseket, amik bizonyos társadalmi rétegeknek vagy csoportoknak nehezen emészthetőek, mondjuk a rezsicsökkentés eltörlése.
[00:21:58]Azért mondom ezt ilyen bátran, mert a Puzsén Róbert nemrég beszélt róla, hogy a Magyar Pétert nem azért választották meg, hogy a rezsicsökkentést megtartsa, a védettárat megtantsa, meg energiabiztonságot teremtsen, hanem azért, hogy fejek hújanak.
[00:22:11]Tehát, hogy arra fogják használni ezt a minisztériumot, hogy kompenzálják azokat a fájdalmakat, amiket a gazdaság mondjuk ohoz.
[00:22:19]Konkrétan ezt mondtam, takarítani kell folyamatosan az elégedetlenséget ahhoz, hogy hogy az elégedetlenség ne nőjön túl nagyra.
[00:22:26]Ugye ez a szavazótábor, aki most van, ez a Fideszt váltotta le, nem pedig Magyar Pétert vagy a Tiszopártot szavazta meg.
[00:22:33]Ugye technikailag igen, gyakorlatilag meg ugye nem.
[00:22:37]Pont azért, mert egy nagyon kevert társaság, ugye nem egyfajta eszmében van, de akár láthattuk most meghívást is, bár ott ugye elindultak ugye az egyik oldal, másik oldal, és ezért mertem kimondani azt, hogy vannak nácik és nyilván tudjuk, hogy vannak benne zsidók, mert ugye a kommentek ezt engedik következtetni, ugye, hogy a homofób meg az LMBTQ, ami még most jön Szivárvány TV, vagy nem tudom mivel.
[00:23:00]Oké.
[00:23:00]Ezek kapcsán viszont felmerül benne, mert amit felsoroltál egy nagyon össze-vissza bázist, amiben tényleg mindenféle szavazó van.
[00:23:08]A és akkor ebből következtetek arra, hogy éppen aktuálisan, aki sértve érzi magát az ő oldalukon, azt kell kiszolgálni valakivel.
[00:23:16]És felmerül bennem a kérés, hogy akkor kinek kell félnie?
[00:23:19]Mindenkinek?
[00:23:20]Azt gondolom, hogy mindenkinek.
[00:23:20]Így van.
[00:23:22]Tehát mindenkinek.
[00:23:24]Pontosan.
[00:23:24]Tehát erre nincs más válasz.
[00:23:26]Mindenkinek.
[00:23:26]Tehát mindenkinek ezt mondtam szinteken, egészen véleményvezértől, vállalkozókig, minden.
[00:23:32]Tehát azt a mérleget, azt valahogy tömni kell, és valószínű, hogy az éjség az kicsit sokkal több nagy lesz.
[00:23:36]Ez az egyetlen, ami összetartja őket, a gyűlölet.
[00:23:39]Tehát egy gyűlölet, ami összetartja.
[00:23:42]Én még ilyen gyűlöletkampányt, azt még életemben nem láttam.
[00:23:44]És mondták, menjek vissza 210-re, én visszamentem, megyek 210-nél, én visszamentem, én visszamentem végig.
[00:23:51]Az meg, hogy ez honnan indult, ugye azt tudjuk, általában az ilyenek nem a kormányzó párttól indulnak el.
[00:23:54]Ez az egész gyűlöletért pont megnéztem a Sártó interjút, és ott felelősségre mondták, hogy hát a kormány ugye mennyire hibás ebbe és mennyire tett érte.
[00:24:05]Itt megint a demokráciát hoznám elő.
[00:24:10]Ez nem a kormánytól indult, ugye nyilván egy kormányt támadnak és idéznék, egy klasszikus csapásokat adunk, csapásokat kapunk.
[00:24:17]Tehát voltak korrekt, nem inkorrekt, mind a két oldalról ugye voltak, és emelődött folyamatosan a szint, az éhség az nőtt erre.
[00:24:25]De azt gondolom igen, hogy mindenkinek.
[00:24:27]Na jó, csak ilyenkor ezért felmerül a kérdés, hogy akkor ezt meddig mehet így?
[00:24:31]Tehát azért, mert onnantól kezdve, hogy mondjuk valakit lekapcsolnak, vagy elvisznek, vagy történik egy atrocitás, annak ugye van egy társadalmi válasza egyik másik oldalról is.
[00:24:39]Tehát ha az van, amit mondasz, akkor ebből igen komoly konfliktusok alakulhatnak ki a jövőben.
[00:24:47]Vissza az elejére.
[00:24:47]Ki vagyok én, hogy megmondjam, hogy mi fog történni?
[00:24:49]Hiszen nem tudtam megmondani, de egy kicsit matekozzunk.
[00:24:52]3,4 millió ember szavazott a Tiszára.
[00:24:56]2,4 millió durván szavazott ugye a Fideszre.
[00:25:00]Az azt jelenti, hogy 5 4,8 millió ember nem szavazott erre.
[00:25:05]Ebbe beleértem a 2,4-et, illetve azokat, akik nem szavaztak, különböző okokból nem szavaztak.
[00:25:12]Volt akinek jó volt, így és úgy volt, nem foglalkozik, mert volt, aki azért nem szavazott, mert éppen nem tudott valami elfoglaltság miatt.
[00:25:16]És volt, aki meg azért nem szavazott, mert úgy gondolta, hogy ezt nélküle is le tudják rendezni itt.
[00:25:21]Tehát 4,8 millió ember erre nem szavazott.
[00:25:26]Erre szavazott 3,4 millió.
[00:25:26]3,4 milliót szembeátom 4,8al plusz onnan kijönnek az elégedetlenek.
[00:25:33]Elképzelhető, hogy egy komolyabb konfliktus kialakul, mert nyilvánvalóan ez az oldal sem fogja tűrni azt, hogy diktatúrába éljen.
[00:25:40]Ugye amit is kiáltottak eddig, diktatúra van.
[00:25:46]Jelen ismereteid alapján te látsz erre egyébként reális esélyt, hogy esetleg tényleg egy komolyabb konfliktus lehet azért, mert elvisznek egy olyan embert, vagy hoznak egy olyan intézet, amit nem lehet megmagyarázni?
[00:25:55]Abszolút, abszolút.
[00:25:58]És azt gondolom, hogy én most abban a helyzetben lettem volna, hogy simán el tudtam volna sétálni, nem valószínű, hogy az én fejem belekerült volna bármilyen formában a mérlegbe.
[00:26:07]Itt ülök veled, beszélgetek veled, és nem ez utolsó beszélgetés, amit erről fogok folytatni, mert azt gondolom, hogy szükség lesz rám is, de látsz arra reális esélyt, hogy esetleg lesz egy olyan döntés, amit mondjuk akár veled tudnának rendezni.
[00:26:24]Ugye ott mindegy a jog meg a jogszerűség, mert az nem arról szól, ha valakit meghurcol.
[00:26:31]Mit ér az élet probléma nélkül?
[00:26:31]Nincs, akkor csinálni kell saját magunknak.
[00:26:33]Így van.
[00:26:35]mondanám, hogy legyen ez a végszó, de van a műsorunknak egy állandó eleme, neveket fogok mondani, és az a feladat, hogy mindenkiről mondj egy pozitív és egy negatív gondolatot.
[00:26:45]Az első úgy hangzik, hogy just László.
[00:26:49]Tisztelettel tudok csak beszélni róla, negatívat nem tudok mondani róla.
[00:26:53]Olvasom lelkes olvasója vagyok nagyon régóta.
[00:26:55]Mindent elolvasok, tisztelebb nem kommentelek, nem értek egyet sok kiírásával, írásával, de tisztelet.
[00:27:03]Pedig nem egészen vagytok a egyforman politikai oldalok.
[00:27:06]Abszolút nem, de nekem nagyon sok olyan barátom, ismerősöm is van, aki politikailag nem, tehát nem politikailag ítélünk meg valakit.
[00:27:11]Nekem tényleg sok van olyan, aki vegyes társaság.
[00:27:16]Pitinger László Dopman.
[00:27:18]Rajta nőttem föl, gyerekkori kedvenc, mint sok minden más 40x évesnek.
[00:27:25]Negatívat meg megint nem tudok.
[00:27:27]Harcsa Norbert.
[00:27:29]Barátom.
[00:27:29]Jó fej, tényleg.
[00:27:29]Ö nálunk ugye az Arkitón közvetítő ö kommentátor.
[00:27:38]Tegnap éppen vele vacsoráztam.
[00:27:38]Jó fej.
[00:27:41]Engedj meg egy kérdést vele kapcsolatban már a Dopmannél nem tettem fel, hogy ugye neki is volt egy jelentős politikai szerepvállalása.
[00:27:47]Szerinted ő jól tette ezt?
[00:27:49]Hát hogy jól tette, attól függ.
[00:27:52]Őt egy kicsit érzékenyebb érinti ez a történet, mint másokat.
[00:27:57]Ezt gondolom.
[00:27:58]Zsaber Gábor.
[00:28:02]Elképesztően tehetséges és nagyon jó érzés körülötte lenni, tehát több rendezvényünkön is ott volt.
[00:28:07]Nagyon méltatlan, amit kapott anno és kap a mai napig.
[00:28:15]Tehát az elmúlt pár hónap amit kapott és amit kap, az nagyon méltatlan hozzánk.
[00:28:20]Lukács Nikolas Róka.
[00:28:23]Lukács Nikolas Róka üzlettársam, barátom.
[00:28:28]az egyik legszorgalmasabb srác, akit megismertem tanulékony, tehát csak jót tudok róla mondani.
[00:28:33]Negatívat talán azt, hogy a kőből is sokszor vizet akar, vagy a madárból tejet.
[00:28:38]Egyiket se lehet.
[00:28:42]Most még egyszer fel kell tennem ugyanazt a kérdést, mert hát ha valaki, akkor ő aztán rendesen beleugrott a közepébe, úgyhogy nyilván voltak közéleti megszólalásai előtte is, de ilyen szinten nem.
[00:28:53]És azt mér kapja rendesen, hogy jól tett el vagy nem.
[00:28:59]Az idő igazolni fogja.
[00:28:59]Azt gondolom, az idő igazolni fogja.
[00:29:03]Szerintem az eredmények nem azt mutatják, de szerintem jól tette.
[00:29:07]Igen.
[00:29:08]Majoros Péter, Majka.
[00:29:11]Majka zenét otthon mai napig pörgetjük.
[00:29:14]Gyerekek imádják.
[00:29:14]Tényleg elképesztő tehetséges.
[00:29:16]Zem az egyik legtehetségesebb művész.
[00:29:19]Ettől függetlenül a ide-oda át és körbefordulásnak a Line Messije.
[00:29:28]Nem tudom kihogyni azt a kérdést fel kapcsolatban, hogy továbbra is tartott, hogy még fideszes lesz előbb-utóbb?
[00:29:33]Hogy fog ez regedni?
[00:29:33]Jól még akár igazam is lehet egyszer.
[00:29:36]Így van.
[00:29:39]Lázár János kettőt egyet előre, kettőt házra sokszor eszembe jut.
[00:29:49]Lépső tovább.
[00:29:51]Jó.
[00:29:51]Kapitány István, a Tisza párt egyik legjobb igazolása.
[00:29:59]Azt hiszem, hogy hozzájárult a győzelmükhöz, legitimizálta ugye az egészet, lett egy komoly ember mögötte.
[00:30:10]Negatívban meg nem országérdeket látom, hogy képviselni fogja.
[00:30:13]És hiszem azt is, hogy ő nem akart ott lenni, ahol van most.
[00:30:20]Sőt, Magyar Péter sem biztos, hogy akarta, hogy ott legyen, ahol most van, és ott van, ahol most van.
[00:30:24]Meghámozzuk ki, hogy miért történtet.
[00:30:28]Tehát, ha jól értem, akkor azt mondod, hogy a kapitány vá kampány szempontjából jó igazolása a Tiszának.
[00:30:32]Egyébként meg lesznek vele problémák.
[00:30:35]Absolút, szó szerint így van.
[00:30:38]Gulyás Gergely.
[00:30:40]Gulyás Gergely.
[00:30:40]Gulyás Gergely.
[00:30:40]A pozitív az nekem ő kedvenc volt.
[00:30:42]Tehát abszolút kedvenc.
[00:30:45]Negatív volt, amit el tudok mondani, az, hogy távozik.
[00:30:47]Tehát ez a negatív része.
[00:30:52]Gulyás Márton.
[00:30:56]Jellegi kortehetysségesebb, legfelkészültebb a műfajában, és tehát hiszem, hogy mennyi az idő Marcira szükség van a jogállami rendszerben.
[00:31:09]Nem tudok róla negatívumot.
[00:31:12]Szerinted meg fogja tudni tartani ezt a pozícióját, amit felépített magának az évek alatt, úgy is, hogy most nem ellenzéki szerepbe lesz?
[00:31:21]Ha megtartja és egyszer pártot épít, akkor rászavazok, mert hát hogy hát hogy tehát nyilvánvalóan negatívben el akarnám mondani, akkor azt mond, hogy pártatlan, de nem érdemli meg, hogy azt mondja, hogy pártatlan.
[00:31:37]Hogy magát kommunistának mondja?
[00:31:37]Igen, nem mondhatom rá azt, hogy pártatlan, vagy nem akarok rá negatívat mondani, mert tényleg annyira sok az a része a pozitívumának.
[00:31:44]Tehát oda ember legyen, aki beül vele beszélgetni és úgy jön ki, ahogy ő szeretne, nem pedig ahogy Marci szeretné.
[00:31:51]Tehát, hogy ezért mondom a legfelkészültebb, legtehetségesebb.
[00:31:56]És hogyha megtartja ugyanezt a szerepét, és és abszolút ugyanolyan kemény lesz a most tani kormánnyal, mint ami volt az előzőkkel, akkor hálid rátkényzelétek egy jóslást.
[00:32:07]Mennyi esélyt látsz?
[00:32:10]Pont rám.
[00:32:10]Mire mennyi esélyt látok?
[00:32:12]Hát hogy ez így marad.
[00:32:15]Nem fogok sacolni.
[00:32:18]Jó Attila, köszönöm, hogy itt voltál.
[00:32:20]Remélem, hogy jól érezted magad.
[00:32:21]Remekül köszönöm szépen.
[00:32:23]Nektek pedig köszönöm, hogy most is velünk tartottatok, és ha a jövőben is folytatnátok a Patriótával, akkor most nyomjatok a feliratkozásra, hogy biztosan találkozzunk még.
[00:32:29]Hamarosan jövünk újra.
[00:32:31]Addig is írjátok meg kommentben, kit látnátok szívesen vendégként a következő adásban.