Sajtóklub – Atomerőműként sugárzott a magyar jobboldal ereje a CPAC-en
A SajtóKlub műsorvezetői (Pindrok Tamás, Gajdics Ottó, Szabó Laci) a CPAC konferencián elhangzott magyar miniszterelnöki beszédet és annak nemzetközi jelentőségét elemzik. A beszélgetés központi témája: Brüsszel politikai kudarca, az Európai Unió válsága, valamint a magyar kormány nemzetközi erőforrásainak demonstrációja.
Szipek Hangerin miniszterelnök beszédében Brüsszelt hibáztatja az európai gazdaság összeomlásáért, a Green Deal iparrombolásáért, valamint a migrációs és ukrajnai politika kudarcáért. A műsorvezetők egyetértenek abban, hogy az EU vezetése képtelen válságkezelésre, míg a magyar vezetés hatékony megoldásokat nyújt – mégis büntetik Magyarországot ezért.
A beszélgetés kitér az EU-s döntéshozatal paradoxonára: a magyar és szlovák vétó az Ukrajna-nak szánt 90 milliárd eurós hitelről nem akadályozás, hanem az EU szerződésekben rögzített egyhangúsági követelmény gyakorlása. Brüsszel azonban ezt a jogos pozíciót támadja, miközben saját szerződéseit szegi meg (például az energiabiztonság garantálása).
A műsorvezetők kritizálják a közösségi média cenzúráját, az NGO-hálózatokat és a „progresszív" Európai Unió militarizálódását. Németország fegyverkezésére és az Oroszország elleni háborús tervekre különösen aggódva utalnak, történelmi párhuzamokat vonva.
A beszélgetés végén a műsorvezetők Magyar Péter TISZA-párt vezetőjét támadják: drogbotrányára, mentelmi jogára, valamint arra, hogy követői nem foglalkoznak ezekkel a vádakkal.
Részletes összefoglaló megjelenítése
A CPAC és a magyar jobboldal nemzetközi ereje
A műsor élő közvetítésben kezdődik, a műsorvezetők a CPAC (Conservative Political Action Conference) konferencián elhangzott magyar miniszterelnöki beszédről beszélgetnek. Pindrok Tamás hangsúlyozza, hogy a beszéd „atomerőműként sugárzott" a magyar jobboldal erejét, és Donald Trump videóüzenetben támogatta a magyar miniszterelnököt.
„Erőt sugárzott, mint egy atomerőmű" – Pindrok Tamás *
A műsorvezetők szerint ez nem csupán egy esemény, hanem a nemzetközi konzervatív hálózat megerősödésének jele. Szabó Laci rámutat, hogy az első magyarországi CPAC-en már megfogalmazódott: nem szégyen az ellenféltől tanulni, és ha a globalisták hálózatba tudtak szerveződni, akkor a nemzeti konzervatív erőknek is meg kell tenni ezt, különben „eltaposnak bennünket".
„Ha a globalisták hálózatba tudtak szerveződni, akkor ezt igenis nekünk kutyaötelességünk Nemzeti konzervatív patriót erőknek is megtenni, mert különben eltaposnak bennünket" – Pindrok Tamás *
A műsorvezetők szerint ez a nemzetközi támogatás hatással lesz a belpolitikai folyamatokra is, különösen a választások előtt.
Brüsszel gazdasági és politikai kudarca
A miniszterelnök beszédéből idézett részletekben Brüsszelt hibáztatják az európai válságokért. Az elmúlt 20 évben – a műsorvezetők szerint – Brüsszel fenntarthatatlan helyzetbe sodorta Európát: migráció, terrorfenyegetettség, bűnözés, antiszemitizmus, keresztény ellenesség és gazdasági megrendülés.
„Brüsszzelnek nem az európai emberek voltak az elsők, hanem a migránsok. Terrorfenyegetettség, bűnözés, antiszemitizmus, keresztény ellenesség és gazdasági megrendülés. Ezt hozta a politikájuk." – Sipek Hangerin miniszterelnök *
A Green Deal politikáját különösen támadják: szerintük ez szétzúzta az európai ipart, gyárak zárnak be, teljes iparágak tűnnek el, és milliós elbocsátások fenyegetik az európai embereket.
Gajdics Ottó Németország helyzetét elemzi, ahol a zöld politika miatt bezárták az atomerőműveket, majd visszatértek a szénégetésre. A BASF bezárt, Kínába költözött, és ott működik tovább. Németország egy milliót bocsát el az autógyártásból. Gajdics szerint: „Ezek úgy tűnik, hogy elmebetegek. Teljes mértékben."
„Ötszörös három vették a franciák atom energiáját, megnyitották a barnakőszémágyákat újra, és azt kezdték elégetni. Komplett falvakat töröltek el templomostól." – Gajdics Ottó *
Szabó Laci hozzáteszi: az Európai Unió vezetése képtelen válságkezelésre. Az elmúlt másfél évtizedben nem találni egyetlen sikeres projektet sem – sem gazdaságit, sem politikait. Az EU versenyképessége folyamatosan romlik, a bürokratikus vízfej nő, és senkivel (sem az USA-val, sem Oroszországgal, sem Kínával) nem sikerült megállapodásra jutni.
Gajdics ironikusan megjegyzi, hogy az EU két sikeres projektje volt: a migráció és az LMBTQ-propaganda az óvodákban.
Az EU szerződésszegése és a magyar vétó
A műsorvezetők részletesen tárgyalják az Ukrajna-nak szánt 90 milliárd eurós hitel körüli vitát. Pindrok Tamás világosan magyarázza: nincs szó vétóról vagy akadályozásról. Az EU szerződésében rögzített, hogy ilyen súlyú kérdésekben egyhangúságra van szükség. Magyarország és Szlovákia, mint érintett felek, nem értenek egyet azzal, hogy Ukrajnának adjanak 90 milliárdot, miközben az energiabiztonságot nem garantálja.
„Egész egyszerűen eredendően ez a szervezet úgy működik, hogy addig nincs döntés ilyen súlyú kérdésekben, amíg nincs egyetértés minden tagállam között." – Pindrok Tamás *
Szabó Laci rámutat az abszurditásra: Brüsszel azt tanítja, hogy a demokráciában a kisebbség véleményét minden körülmények között figyelembe kell venni, de most a magyar és szlovák kisebbséget figyelmen kívül hagyják, és el akarják venni a vétójogot.
„Az a kioktatás egyik fundamentuma, hogy a kisebbség véleményét egy demokráciában minden körülmények között figyelembe kell venni, mert a demokrácia onnan ismerszik. Meg most meg van egy kisebbség, az meg le van szarva." – Szabó Laci *
Pindrok szerint a közös hitelfelvétel valójában a föderális Európa létrehozásának eszköze. A közös adósság és közös háborúk közös nagy Európát teremtenek – ezt az EU vezetése szándékosan teszi.
„A közös adósság az egy föderatív Európát teremt. A közös háború az egy közös nagy Európát teremt." – Pindrok Tamás *
Szabó Laci azt kérdezi: miért nem veszik föl tagállamonként a hitelt? Azért nem, mert akkor otthon el kellene magyarázni a választóknak, hogy 10 milliárd eurót visznek ki, és semmi nem épül belőle.
Németország és a történelmi párhuzamok
A műsorvezetők aggódva beszélnek Németország fegyverkezéséről és az Oroszország elleni háborús tervekről. Gajdics Ottó történelmi párhuzamot von: 1944. március 19-én szállja meg Németország Magyarországot, és 82 évvel később, 2026. március 17-én a német külügyminiszter azt közli a magyar kollégájával, hogy ha nem „csicskulnak be", beláthatatlan következményei lesznek.
„1944. március 19-én szállja meg Magyarország a harmadik birodalom, Németország a Margarita hadművelet keretében. 2026 82 évvel később a német megszállás előestéjén március 17-én Ribbentrop külügyminiszter... közli a magyar külügyminiszterrel, hogyha nem csicskulunk be azonnal, annak beláthatatlan következményei lesznek." – Gajdics Ottó *
Gajdics szerint Németország új stratégiáját követően katonai táborokat akar létrehozni Ukrajnában. Ez különösen veszélyes, mivel Oroszország atomhatalom. Pindrok szerint Európában nincs riasztóbb két szó, mint hogy „Németország fegyverkezik".
„Nem hiszem, hogy Európában lehet, hogy mondjam, riasztóbb két szót kiejteni annál, mintogy Németország fegyverkezik" – Pindrok Tamás *
Szabó Laci azonban gazdasági érdekeltsége miatt óvatos: Magyarország geopolitikailag rákötve van a német gazdaságra Ausztria és Csehország keresztül. Németország gazdasági összeomlása katasztrófa lenne.
A műsorvezetők megjegyzik, hogy a német társadalom többsége még normális, de az AfD-t (amely az ellenzéki hangokat képviseli) nemzetbiztonsági megfigyelés alatt tartják, és eltiltják a választástól.
A közösségi média cenzúrája és az NGO-hálózatok
A miniszterelnök beszédéből: az európai demokrácia haldoklik, mert Brüsszelnek gyors reagálású NGO-hálózata van a cenzúrázásra, és a közösségi média behálózza a politikai diskurzust.
„Az európai demokrácia haldoklik. Haldoklik, mert behálózta a politikai cenzúra. Haldoklik, mert Brüsszelnek gyors reagálású NGU hálózata van arra, hogy cenzúrázza a közösségi médiumokat." – Sipek Hangerin miniszterelnök *
Szabó Laci személyes példát hoz: egy Facebook-csoportot alapított, egyetlen betűt nem posztolt, és három hétre letiltották. Szerinte ez olyan, mintha a nyomdász az újságban fake news-nak találna valamit, és kihajítaná.
„Ez olyan, mint amikor ment a nyomdába az újság és a nyomdász azt mondotta volna az egyik oldalra, hogy hát ez nekem nem tetszik, ez fake news, azt kihajítja." – Szabó Laci *
Pindrok szerint ez George Orwell 1984-es világát idézi: a közösségi média olyan, mint a Bábel tornya, ahol valakik valahol eldöntik, hogy te hogyan fogsz megjelenni. Nem tudod fülön csípni azokat, akik figyelik és alakítják a módszereket.
„Ez egy olyan világ, ez a digitális dimenzió, hogy nem tudod fülön csípni. Tehát, hogy nem tudod azokat, akik figyelik az egészet és alakítják azokat a metódusokat, ahogy te kikerülhetsz" – Pindrok Tamás *
Gajdics megjegyzi, hogy a Meta vezetője, Orbán Anita a Meta-ból érkezett. Szabó Laci szerint a Meta azt állítja, hogy vannak tényellenőrzői, akik 12 eurós órabérért eldöntik, hogy a te véleményed megfelel-e a valóságnak. Ez abszurd gondolkodás.
Pindrok ajánlja Béki Zoltán „Civil a pályán, civil mögött" című könyvét, amely az első Trump-ciklustól követi nyomon, hogy a Facebookot hogyan használják fel választásokba való beavatkozásra.
Az Európai Bizottság szerződésszegése
Pindrok Tamás rámutat: amióta az Európai Bizottság (a szerződések őre) nem az EU tagállamok mellé, hanem egy EU-n kívülálló ország (Ukrajna) mellé állt az energiabiztonság ügyében (az olajvezeték lezárásával), azóta gyakorlatilag az Európai Unió nem létezik.
„Amióta az Európai Bizottság, mint a szerződések őre nem a két Európai Uniós tagország mellé, hanem egy Európai Unión kívülálló ország mellé állt a térség energiabiztonságának veszélyeztetése ügyében, ami abban nyilvánult meg, hogy elzárták a barátságkőolajvezetéket. Azóta gyakorlatilag az Európai Unió nem létezik" – Pindrok Tamás *
Szabó Laci azt hangsúlyozza: aki áruló, az mindig áruló marad. Ha Brüsszel ezt megcsinálja Magyarországgal és Szlovákiával, akkor mindenkivel meg fogja csinálni. Ez az EU végét jelenti.
A miniszterelnök válasza a német nyomásra
A miniszterelnök világosan válaszolt arra a vádra, hogy támogatja az oroszokat, mert orosz energiahordozókat vásárol. Azt mondta: forduljon ezzel a váddal Németországhoz, Belgiumhoz és Franciaországhoz, akik a háború kitörése óta megsokszorozták az orosz gáz- és kőolajvásárlásaikat.
„Akkor legyenek szívesek ezzel a váddal, Németországhoz, Belgiumhoz, Franciaországhoz fordulni, akik a háború kitörése óta megsokszorozták az orosz gáz és kőolalajtermékek vásárlását." – Sipek Hangerin miniszterelnök *
Magyar Péter és a drogbotrány
A műsor végén a műsorvezetők Magyar Péter TISZA-párt vezetőjét támadják. Péter azt posztolta, hogy Bécsben van és drogtesztet csináltatott. Gajdics szerint ez gyanús: miért menekül ennyire előre? Miért kellett elmenni Bécsig?
Gajdics szakértőkre hivatkozva megjegyzi: a legmodernebb drogteszt legfeljebb 90 napra tudja kimutatni a tisztaságot. Ha 90 nappal ezelőtt volt a szóban forgó esemény, akkor a teszt már nem mutat semmit.
„A legtutibb, legmodernebb, legfantasztikusabb drogteszt is legfeljebb 90 napra tudja kimutatni, hogy tiszta vagy-e vagy sem." – Gajdics Ottó *
Szabó Laci szerint Péter úgy viselkedik, mint egy háromévés gyerek, aki összetöri a konyhában valamit, és azt mondja: „nem én voltam". Péter követői azonban nem foglalkoznak ezzel – vagy azt mondják, hogy propaganda, vagy azt, hogy „jól tett".
A műsorvezetők rámutatnak: 2024-ben és ma is a magyar jogszabályok értelmében ilyen mennyiségű drog egy helyen, fogyasztásra felkínálva, drogterjesztésnek minősül, ami bűncselekmény. Ha valaki tudatában van ennek, bűncselekményhez asszisztál, és feljelentési kötelezettsége van.
„2024-ben is és ma is a magyar jogszabályok értelmében ennyi drognak egy helyen lennie, azt egy házibuliban fogyasztásra felkínálni, az drogterjesztésnek minősül, ami bűncselekmény" – Szabó Laci *
A műsorvezetők szerint Péter teljesen alkalmatlan a közéletben bármilyen szerepre, nemhogy miniszterelnöknek.
Titkos szolgálati jelentés
A műsor végén Pindrok megemlít egy titkos szolgálati jelentést, amely hamarosan nyilvánosságra kerül. A műsorvezetők feszülten várják ennek megjelenését.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- „Sipek Hangerin" – az átirat így szerepel, de valószínűleg „Szipek" vagy hasonló név, amelyet az ASR félreismert. A kontextusból egyértelmű, hogy a miniszterelnökről van szó, de a pontos név az átiratból nem rekonstruálható.
- „Ribbentrop" – az átiratban így szerepel, de a német külügyminiszter neve valószínűleg másként hangzik a 2026-os kontextusban. Az ASR ezt történelmi névként ismerte fel (Joachim von Ribbentrop, a náci Németország külügyminisztere).
- „Orbán Anita" – az átiratban így szerepel, és a kontextusból (Meta vezetője) egyértelmű, hogy ez a TISZA-kormány külügyminisztere, aki a Meta-ból érkezett.
- „Dajs Tamás" – az átiratban így szerepel, de az azonosítása bizonytalan.
- „Daniel Franc" – az átiratban így szerepel, de az azonosítása bizonytalan.
- „Urszula von derjen" – valószínűleg Ursula von der Leyen, az Európai Bizottság elnöke.
- „Manfréd Wéber" – valószínűleg Manfred Weber, az Európai Parlament konzervatív frakciójának vezetője.
- „Zebra DPK" – az átiratban így szerepel, de az azonosítása bizonytalan.
- „Gutember galaxisba" – valószínűleg „Gutenberg galaxisba" vagy hasonló irodalmi utalás.
- „Radnaark.hu" – az átiratban így szerepel, de az azonosítása bizonytalan.
- Több helyen az ASR értelmezhetetlen szólamokat hagyott, amelyeket a kontextus alapján próbáltam rekonstruálni (pl. „horkantás", „torokköszörülés" – ezek valószínűleg nem szavak, hanem beszédmódok voltak az eredeti felvételben).
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:05][zene] Jó estét kívánok.
[00:00:12]Sajtóklub némileg rendhagyó, merthogy élőben vagyunk és többen különböző helyeken vannak.
[00:00:21]Úgyhogy Pindrok Tamással, Gajdics Ottóval, Szabó Lacival.
[00:00:23]Szevasztok!
[00:00:25]Szervusztok!
[00:00:26]Szevusztok!
[00:00:26]Jó estét!
[00:00:26]Szét kívánok!
[00:00:28]Sipek Hangerin miniszterelnök beszédet mondott.
[00:00:31]Majd mindjárt megnézünk belőle részleteket, csak így az elején fussunk mer egy gyors kört, hogy nektek milyen érzés volt, amikor néztem az elejét egy olyan 10 percen keresztül köszöntötte az ott levőket.
[00:00:47]Hát ugye a [sóhajtás] ott volt mindenki.
[00:00:51]Plusz Donald Trump videó videóüzenetben köszöntötte és támogatta, illetve biztosította teljes támogatásáról a magyar miniszterelnök.
[00:01:02]De azért ez jó, hatalmas élmény a szípek mindig hatalmas élmény.
[00:01:06]És ez mutatja a magyar jobboldal erejét, a magyar jobboldal tekintélyét.
[00:01:12]Az, hogy a [horkantás] világban figyelnek ránk.
[00:01:13]Hát nem véletlenül Európában egyedüliként igaz, Lengyelországban volt már egy kisebb szípek, egy sokkal kisebb szípek, de azt mutatja tényleg, hogy hogy ott vagyunk a térképen, és nagyon számít Orbán Viktor szava mindenben, Európában.
[00:01:27]Tehát egy kimagasló politikus egyértelmű.
[00:01:34]Mindig jót mosolygok azon, hogy még mindig nem adta föl a balliberális oldal az elszigetett ember narratíváját.
[00:01:41]még mindig próbálkoznak vele, és hát amikor hallják ezt a felsorolást, nem tudom mire gondolnak, de ami fontosabb ennél az az, hogy már az első magyarországi szipeken megfogalmazódott, hogy nem szégyen az ellenféltől tanulni, és hogyha a globalisták hálózatba tudtak szerveződni, akkor ezt igenis nekünk kutyaötelességünk Nemzeti konzervatív patriót erőknek is megtenni, mert különben eltaposnak bennünket.
[00:02:10]És ezért nagyszerű érzés látni most már évről évre, hogy ez sikerült.
[00:02:15]Tehát ez nem csak egy légből kapott mondat, nem csak egy kósza terv volt, hanem ez sikerült, és ma már úgy néz ki, hogy nem csak virtuálisan, hanem így face to face szemtől szembe is nagyon szívesen jönnek ide Budapestre barátkozni a velünk egyetértők.
[00:02:37]Hát erőt sugárzott, mint egy atomerőmű, és és azt hiszem, hogy persze minden mindig minden magyarországi választásnak voltak nemzetközi vonatkozásai, mindig valamilyen módon természetesen hatott arra, hogy mi történik Magyarországon az, hogy mi van a világban.
[00:02:55]De én azt állítom, hogy soha ennyi talán a soha az nem igaz, mert a rendszerváltoztatás az egy másik korszak volt, meg egy másik helyzet, de most olyan mértékben hat arra, hogy mi van Magyarországbanon a belpolitikai helyzetben az, hogy mi történik a világban, amire ami talán példa nélküli, vagy majdnem példa nélküli.
[00:03:16]És ebben a helyzetben azt mutatni, hogy nekünk milyen erős nemzetközi szövetségeseink vannak, akik idejönnek Magyarországra választásokat megelőzen, és azt mondják, hogy igen, az ami Magyarországon történik, az amit a magyar kormány képvisel, az amit Orbán Viktor képvisel, az igen is példa.
[00:03:31]Ennek biztos vagyok benne, hogy hatása lesz a belpolitikai folyamatokra is.
[00:03:38]Így van.
[00:03:38]És akkor nézzünk bele ebbe a bizonyos beszédbe, lássuk az első részletet.
[00:03:48]Igaza van az amerikai barátainknak, amikor azt mondják, hogy Brüsszel az elmúlt 20 évben fenntarthatatlan helyzetbe sodorta Európát.
[00:03:58]Brüsszelnek nem az európai emberek voltak az elsők, hanem a migránsok.
[00:04:03]Terrorfenyegetettség, bűnözés, antiszemitizmus, keresztény ellenesség és gazdasági megrendülés.
[00:04:10]Ezt hozta a politikájuk.
[00:04:14]A zöld őrület, a Green Deal szétzúzta az európai ipart.
[00:04:20]Sorra zárnak be a gyárak.
[00:04:20]Teljes iparágak tűnnek el Európából, és sok milliós elbocsátások fenyegetik az európai embereket.
[00:04:28]Brüsszel összehozta Európa legnagyobb gazdasági csődjét.
[00:04:32]És Brüsszelnek ezek után még mindig nem Európa az első, hanem most éppen Ukrajna.
[00:04:42][zene] Ugye [torokköszörülés] ez a rész, ez [sóhajtás] különösen elgondolkodtató volt, mikor először hallottam, és ugyan a miniszterelnök helyesen Brüsszelről beszél, akik gyakorlatilag kihúzták az európai gazdaság lába alól a szőnyeget.
[00:05:08]Na de azért emlékezzünk meg a legnagyobb európai gazdaságról, Németországról, mert amit a németek műveltek saját magukkal, arra aztán mégképp nincsenek szavak.
[00:05:20]Ezek ezek úgy tűnik, hogy elmebetegek.
[00:05:25]Teljes mértében.
[00:05:27]Ott is zöldek.
[00:05:27]Zöld csak azért, hogy nehogy az AFD a hatalom közelébe kerüljön, beemelik a zöldeket, és csak a zöldek kedvéért bezáratják az összes atomerőművüket.
[00:05:42]Majd levállunk a macskas orosz energiáról.
[00:05:44]Atomerőművek bezárva.
[00:05:48]Ötszörös három vették a franciák atom energiáját, megnyitották a barnakőszémágyákat újra, és azt kezdték elégetni.
[00:05:55]Komplett falvakat töröltek el templomostól.
[00:06:00]Eltöröltek templomostól, hogy alurombolás egyébként.
[00:06:04]Tényleg köz és ott elbocsájtanak 1 millió embert a német autógyártás a szakadékba, a BASF bezár, kimegy Kínába, fölépíti a legnagyobb gyárat, és macasz ojjal ott működik tovább.
[00:06:20]Itt mindenki hülye.
[00:06:20][nevetés] Igen.
[00:06:22]Úgy látszik, ez az önfeladás politikája, és az északi áramlatról még nem is beszélt.
[00:06:27]És arról még nem is beszélt, hogy egyszerűen széttárják a karjukat.
[00:06:30]Megvan az elkövető.
[00:06:30]Németország semmit nem tesz.
[00:06:34]Németország az önfeladást választja, és a normális hangokat, az AFD-seket ki akarják szorítani a politikából, nemzetbiztonsági megfigyelés alatt tartják őket.
[00:06:45]Annyira abszurd ez az egész helyzet, de azért Brüsszel mellett se menjünk el, mert az elmúlt évtized az a válságok időszaka, a migrációs válság, a covid, utána jött a háború és egyiket sem tudtak kezelni.
[00:07:03]Tehát egy olyan klubnak vagyunk a tagjai, amelynek a vezetői képtelenek válságot kezelni a magyar vezetéssel szemben.
[00:07:12]És a magyar vezetés, a magyar miniszterelnök ezeket a vánságokat hatékonyan és jól kezelte, és nemhogy tanulnának, vagy ellesnének dolgokat, hanem még büntetik érte Magyarországot.
[00:07:26]Hát ennyire abszurd politizálás szerintem a világtörténelemben nagyon keveset látni.
[00:07:33]BB vagy hogy hívták azt a külügyminisztert, aki közbnak kell ejteni.
[00:07:38]Jaj, bocsánat.
[00:07:38]El ag az agyhalott.
[00:07:40]Elnézést kérek, de ő mondta ugye, hogy kit érdekel a választópolgárok véleménye.
[00:07:48]Ja, Ukrajna akkor Ukrajna.
[00:07:48]És ha megfigyeljük, akkor most már évek óta minden egy, nem csak az energetika területén minden egyes kérdésben csupa olyan döntést hoznak, amely a európai polgárok ellen van.
[00:08:08]És még észrevettem még egy dolgot, hogy szerintem az Európai Unióban, Brüsszelben ott még van egy kis fül, aminek meg kell felelni, minél jobban árcson a magyaroknak, bármiről döntünk.
[00:08:21]És ez így működik, és egyszerűen [horkantás] fölfoghatatlan, hogy micsoda mennyiségű pénzt ölhetnek bele, milyen szervezett hálózat működik NGO-ból a médiában meg mindenütt, hogy ezt ezek a polgárok, akikkel szemben megy ez az egész, ezt ezt még tűrik, még nem látják át, még nem fogják föl, azaz egyre inkább fölfogják, csak Ahogy mondtad az imént, na hát aki meg kinyílik a szeme, azt kiszúrják.
[00:08:54]Hát nehogy már okoskodjatok itt nekünk.
[00:08:56]Mi megmondtuk, hogy Ukrajnát kell támogatni és aki nem, hát azt akkor azt el kell taposni.
[00:09:00]Tehát egészen elképesztő, ami zajlik körülöttünk.
[00:09:05]Ki néma volt s lelkesedni rest, azt is gyűlölték, akár a pest is.
[00:09:12]Ezek vagyunk most mi.
[00:09:13]Igen.
[00:09:13]Ugye [torokköszörülés] az a helyzet, hogy mi magyarok valójában Brüsszel sikerében vagyunk érdekeltek.
[00:09:21]Hát nekünk az lenne jó, ha Brüsszel sikeres lenne.
[00:09:23]Az lenne jó, ha az Európai Unió egy sikeres képződmény lenne.
[00:09:27]De ha visszatekintünk az elmúlt egy évtizedére, vagy másfél évtizedére az Európai Uniónak, hol találunk benne egyetlen sikeres projektet, vagy egyetlen sikeres számot?
[00:09:36]Gazdasági versenykép Európa versenyképessége, az Unió versenyképessége folyamatosan romlik.
[00:09:44]Aki be akar lépni az Európai Unióba, azt nem engedik.
[00:09:46]dél vagy nyugatbalkán meg a törökökig aki el akar menni, mint a britek, ott nem teszik meg azt, hogy megtartsák bent az Európai Unióban az egészet egy ilyen bürokratikus vízfejé növel növelték meg.
[00:10:02]Senkivel nagy a nagy a világban létező nagy erőközpontokkal nem sikerült megállapodásra jutni senkivel, se az amcsikkal, se az oroszokkal, se a kínaiakkal, se senkivel.
[00:10:11]Tehát mi a sikerben volnánk érdekeltek és fürkészően keressük, hogy hol van ez a sikerpillanat, hol van ez a sikeris morzsa, amibe [horkantás] bele lehetne kapaszkodni, hogy na ezért szeretjük azt.
[00:10:25]Tényleg ezt megcsináltátok, gyerekek, de hát nincs ilyen, nincs igazat.
[00:10:29]Vat vitába szállunk veled.
[00:10:32]Két alapvetően fantasztikus és sikeres projekt is volt az elmúlt 15 évben.
[00:10:35]Az egyik a migráció.
[00:10:38]Igen, igen.
[00:10:40]Az remekül sikerült.
[00:10:42]Az agykutatók agykutatók.
[00:10:42]A másik pedig, amit régóta várt a világ, hogy a nyugati óvodákban LMBTQ bácsik olvasnak fölmeséket a egymásba szerelmes királyfiakról.
[00:10:54]Hát ha ez nem siker, akkor semmi.
[00:10:56][nevetés] Úgyhogy nincs igazad, Laci.
[00:10:58]Légyszer tájékozódjál jobban.
[00:11:00]Ój!
[00:11:02]Egyébként csak még egy kört fussunk, mert ez aztán szintén a szűrrealizmus világa.
[00:11:10]Ugye 1944.
[00:11:10]március 19-én szállja meg Magyarországot a harmadik birodalom, Németország a Margarita hadművelet keretében.
[00:11:20]Mer adjunk már nevet a megszállásnak, mert a megszállás olyan hülyén hangzik.
[00:11:26]Ha legyen Margar hadművel, vidál szebb.
[00:11:32]2026 82 évvel később a német megszállás előestéjén március 17-én Ribbentrop külügyminiszter Ja, már nem úgy hívják, [nevetés] hogy hívják ma már nem a Ribbent Rop a másik.
[00:11:50]Igen, az közli a magyar külügyminiszterrel, hogyha nem csicskulunk be azonnal, annak beláthatatlan következményei lesznek.
[00:11:59]Ez olyan jól hangzik egy német szájából, különösen március 17-én.
[00:12:04]Hát főleg úgy, hogy ezek a németek, a kancellárjuk is egyébként belénk gyalogolt, de ezek a németek, ez a kancellár arról beszélt néhány héttel ezelőtt, hogy egy új stratégiája van Németországnak, és Ukrajnában majd ilyen katonai táborokat hoznak létre Ukrajnában.
[00:12:28][horkantás] Az a az a német birodalom, akiktől mindig tartottak, és itt az első világhá, amióta létrejött az Egyesült Németország, ugye a 19.
[00:12:35]században, a 20.
[00:12:39]században arról volt szó, hogy jaj, a németeket mindenhonnan ki kell kártyázni, mert hogy ők ne legyenek újraegyesült Németország, ugye harcoltak is az ellen, hogy hogy a franciák voltak a nagy ellenfelek, meg a Tcsör, hogy nehogy egyesüljön Németország.
[00:12:51]K mi segítettünk, hogy együtt mi segítettünk.
[00:12:55]Hát a igen, a hála az nem politikai kategória ezek szerint kicsiben ugyanez játszódik le a horvátokkal, mert a horvátok uniós tagságáért mi lobbiztunk a legjobban.
[00:13:06]Hát ők se hálásak itt az olajvezetőkkel kapcsolatban, de agy rém, ami történik, és mindenki csak figyel, senki nem szól a németekkel szemben egy szót se.
[00:13:16]Egyedül Orbán Viktor.
[00:13:18]És Orbán Viktor elmondja, hogy ember, hát most kell ezeket elmondani ezen az évfordulón.
[00:13:28]Egészen egészen szürális ezek a történelmet sem ismerik.
[00:13:30]Hát annyira jól sikerült ez az eltörlés kultúrája, hogy már a történelmet sem ismerik, hogy nagyon jól ismerik, de direkt így használják, ahogy Igen, lehet.
[00:13:40]ugyanis az a legvadabb ennek az egésznek a kimenete, a vége, amit terveznek, hogy 29-ben legkésőbb Oroszországgal harcolni kell és le kell győzni, és [horkantás] újra most nem Tigrisnek hívják a legjobb német tankot, hanem leopárdnak.
[00:14:04]mennek a leopárdok majd Moszkva ellen.
[00:14:07]Miért is nem volt elég a történelmi példa?
[00:14:10]Nem volt nem lehet tanulni végre a múltból.
[00:14:14]És ami a legszomorúbb, hogy ezt úgy, ezt az egészet úgy tukmálják rá a környezetre, hogy mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, és csak az a jó ember, aki ebben benne van.
[00:14:30]Na most szerencsére azzal kapcsolatban, amit az előző körben mondtam, na azért itt már Berlinbe egy jó 50000res tüntetés volt fiatalokból, akik elküldték oda őket, ahová valók.
[00:14:42]És remélem ezek mindennapossá válnak és legalább a fiatalok elmondják, hogy na akinek van kedve Moszkva ellen menni, az őtözzön be, fogja a puskát, azt menjen.
[00:14:57]Úgy egyébként a normális, józan embereket meg hagyják békén.
[00:14:59]ezzel a sületlenséggel.
[00:15:02]De van egy nagy különbség, bocsánat a második világháború meg a mostani helyzet között, hogy az oroszoknak van egy úgynevezett atom ők atomhatalom, tehát hogy a Putytyin nem malmozni fog közben, hogy jönnek a a hú jönnek a németek.
[00:15:15]Nézd már.
[00:15:15]Hát ott van egy piros gomb.
[00:15:19]Nem, hát nem hiszem, hogy Európában lehet, hogy mondjam, riasztóbb két szót kiejteni annál, mintogy Németország fegyverkezik, nem?
[00:15:28]Tehát, hogy ez a két szó így együtt ez azért, hogy mondjam, az azért ez e ez ez némileg hát riasztóan és hát a borzalmas történelmi emlékeket felsejlő módon hangzik elópában.
[00:15:43]De közben meg, hogy visszatérjek a az előző gondolatmenetemhez, valójában mi gazdaságilag egy sikeres Németországban is érdekeltek vagyunk, hiszen az, hogy politikailag meg katonailag meg nem tudom milyen történelmünk van, azt azt éppen a miniszterelnök tette nagyon világossá egyébként.
[00:16:06]De gazdaságilag meg az a helyzet, hogy egész egyszerűen geopolitikailag az a helyzet, hogy Németország Ausztrián keresztül meg Csehországon keresztül rá van kötve a német gazdaságra.
[00:16:17]Nem is nagyon lehet ez másképpen.
[00:16:20]És azt meg riasztóan nézzük, nem innen Magyarországról, hogy milyen állapotok uralkodnak a német autócekben, meg milyen állapotok uralkodnak a német energiapolitikában, meg egyébként milyen ország az, aminek ha fölrobbantják a gázvezetékét, akkor akkor sunnyog egy kicsit, hogy hát akkor tulajdonképpen velem ezt is meg lehet tenni.
[00:16:38]Szóval milyen mi milyen és és ők különben egyébként akarják vezetni Európát meg az Európát.
[00:16:45]Nagyon nagyon fontos, amit mondasz, hogy itt nem a németséggel szemben van bennünk az averzió, az ellenézés, hiszen néha a Tiktokon jön szembe a politikusoknak a hozzászólásai a bundeszer.
[00:16:58]Na hát azokat érdemes hallgatni.
[00:17:00]Azok nem olyanok ám, mint amit a Zsolt lefestett.
[00:17:03]A német társadalom többsége még mindig normális, csak az őket képviselő AfD-t, a jogállam nagyobb dicsőségére mondva csinált indokok, hun eltiltják a választástól?
[00:17:17]Hú, megfigyelik őket meg ki hát azért, hogy tud, hogy sokan haltak is.
[00:17:23]Igen.
[00:17:23]Hogyhogy nem a képviselőjelöltjeik azok elhaláloznak, de azért az fontos Merc Urszula von derjen meg a Manfréd Wéber, ez a hármas.
[00:17:31]Ők vezetik ma az Európai Uniót, és nekik a fiók szervezete, a Tiszapárt.
[00:17:36]És akkor most tartunk egy rövid szünetet, és aztán folytatjuk.
[00:17:48]Folytatjuk a sajtóklubot Pindroch, Gajdicscsal, Szabóval, és nézzünk meg még egy rövid részletet a miniszterelnök Szipeken elhangzott beszédéből.
[00:18:01]Beszéljünk egyenesen.
[00:18:04]Az európai demokrácia haldoklik.
[00:18:08]Haldoklik, mert sikertelen a gazdaságban.
[00:18:13]Haldoklik, mert behálózta a politikai cenzúra.
[00:18:18]Haldoklik, mert Brüsszelnek gyors reagálású NGU hálózata van arra, hogy cenzúrázza a közösségi médiumokat.
[00:18:27]Ha nem tetszik, amit mondasz, letekerik az elérésedet, és Európában haldoklik a demokrácia, mert Brüsszel közvetlenül beavatkozik a nemzeti választásokba, és pénzzel támogatja a föderalista erőket.
[00:18:39]Brüsszel nem őrzi a szerződéseket, hanem elárulja azokat.
[00:18:50]Ugye amit most itt a miniszterelnök úr elmondott, annak java részét az első részben megtárgyaltuk már, ami jelesen a például az európai gazdaságot érinti.
[00:19:02]Egy kört azért fussunk arról a kitételéről, hogy a gyors reagálású NGO-k, akik behálózzák Európát, és a közösségi média, ami aztán tényleg a 21.
[00:19:17]század Bábel tornya, ahol valakik valahol eldöntik, [horkantás] hogy te hogy fogsz megjelenni.
[00:19:25]Amíg élek, nem felejtem el.
[00:19:29]Én aztán én beleragadtam a Gutember galaxisba végérvényesen, de hát ugye muszáj.
[00:19:35]És amikor Zebra DPK meg ráadásul alapító tagja vagyok, akkor csináltunk Facebook csoportot.
[00:19:45]Egy rohad betűt nem posztoltam, és három hétre letiltottam.
[00:19:52][nevetés] Az én Facebookom így indult.
[00:19:55]Igen, [horkantás] ez egy ez egy tényleg egy egy olyan világ, ez a digitális dimenzió, hogy nem tudod fülön csípni.
[00:20:04]Tehát, hogy hogy nem tudod azokat, akik akik figyelik az egészet és alakítják azokat a metódusokat, ahogy te kikerülhetsz, meg amit te szavakat leírsz Ukrajna például, vagy háború, vagy béke, tehát hogy egészen 1984, ugye, tehát a George Orwell az látta 48-ban, hogy mi lesz itt.
[00:20:27]Tényleg egészen elképesztő.
[00:20:27]És nem tudjuk, nem tudunk felhívni senkit, nem tudunk bekopogtatni, mint régen mondjuk elmentél a Népszabadsághoz.
[00:20:33]Hülyeségeket írt, nem tudunk írni nekik, hogy hogy ez, mert nem tudjuk őket, hogy kicsodák, tehát ki szerkeszti az az egészet.
[00:20:41]Hogy van a Magyar Péternek több lájkolója, mint az amerikai popsztároknak meg a színészeknek, akiket az egész világ meg Ronaldónak vagy [nevetés] Igen.
[00:20:52]Vagy a focistáknak?
[00:20:54][horkantás] Tehát hogy úgy alakítják, ahogy akarják.
[00:20:57]És ez egészet leöntik ezzel a demokrácia szósszal meg szabadság, meg véleményszabadság.
[00:21:02]Közben a valódi diktatúrát, cenzúrát ezek alkalmazzák.
[00:21:09]84.
[00:21:10]Így van.
[00:21:12][horkantás] Amióta az Európai Bizottság, mint a szerződések őre nem a két Európai Uniós tagország mellé, hanem egy Európai Unión kívülálló ország mellé állt a térség energiabiztonságának veszélyeztetése ügyében, ami abban nyilvánult meg, hogy elzárták a barátságkőolajvezetéket.
[00:21:37]Azóta gyakorlatilag de az Európai Unió nem létezik, mert milyen szervezet az, aminek az ezzel megbízott szervezete nem a szervezet működését szabályozó szerződések végrehajtása fölött örködik, hanem ahhoz keres mindenféle kifogást, jogi csűrcsavaró eljárást, hogy megbüntesse a két tagországot, mert egyet nem érté meri kifejezni.
[00:22:07]az Ukrajnának szánt újabb 90 milliárdos hitellel kapcsolatban.
[00:22:12]És Dajs Tamás nagyon világosan elmagyarázta, hogy nincs szó semmiféle akadályozásról, semmiféle vétóról.
[00:22:16]Egész egyszerűen eredendően ez a szervezet úgy működik, hogy addig nincs döntés ilyen súlyú kérdésekben, amíg nincs egyetértés minden tagállam között.
[00:22:28]Most két tagállam érintettként nagyon nem ért egyet azzal, hogy annak az országnak, amelyik minden re nagy ívben tesz, ami nekünk fontos, annak adjunk 90 milliárdot.
[00:22:41]Ezt kifejezték.
[00:22:44]Beszélgessünk még.
[00:22:44]Mikor lenne kevésbé az ellenállás erős bennünk akkor, ha megnyiták az olajcsapot.
[00:22:51]Megértette ezt mindenki?
[00:22:53]Nagyon bonyolult, nem világos.
[00:22:56]Nem lehet érteni.
[00:22:56]Hányszor mondjuk még el ehhez képest.
[00:22:57]Jó, csak mondom.
[00:22:57]Na most próbálok abban a hangnemben beszélni, hogy ők beszélnek velünk.
[00:23:03]Lásd német külügyminiszter [nevetés] meg lásd Wéber meg a [horkantás] a másik idióta.
[00:23:10]Ez a aki itt volt tudod a tiszta tüntetésen.
[00:23:13]Mindegy is.
[00:23:15]Daniel Franc az az az.
[00:23:15]Szóval mit képzelnek ezek?
[00:23:18]Kérdez.
[00:23:18]De még egy dologra szeretném fölhívni a figyelmet, hogy megjelent egy könyv azzal kapcsolatban, amit fölhoztál a Facebookkal.
[00:23:25]Na, nagyon ajánlom mindenki figyelj, a Béki Zoltánnak a civil a pályán civil és a civil mögött egy óriási kérdőjel.
[00:23:32]Az első Trump ciklustól követi nyomon, hogy a Facebookot hogy használják föl választásokba való beavatkozásra.
[00:23:43]Erről van szó.
[00:23:44]Úgyhogy nagyon oda kell figyelni.
[00:23:46]mindkettőtökhöz meglátásaihoz volna egy-egy hozzátennivalóm.
[00:23:51]Ugye a legszörnyűbb az, hogy ezek a ezek a közösségi médiahálózatok, most leginkább persze a metáról beszélünk, ugye azt mondja, hogy de hát nincsen semmi baj, hiszen nekem vannak tényellenőreim.
[00:24:07]Nekem vannak ilyen kis fiúk, lányok, akik ülnek valahol, és Isten tudja, kik, hogyan, miképpen.
[00:24:13]ők a nem tudom a Wikipédián vagy nem tudom kicsodán a kis izék ők ellenőrzik, hogy amit te kiposztolni terveztél volna, mert már nem is tudtad, de aztán ha kiposztoltad, akkor ő azt ott valaki valahol nem tudom én 12 eurós órabér, akkor ő azt ott megállapítja, hogy az ott helyes, meg megfelel a tényeknek, vagy nem felel meg a tényeknek.
[00:24:35]Micsoda mi mi micsoda gondolkodás az egyáltalán, hogy hogy én alkalmazom alkalmazok embereket arra, hogy megállapítsam, hogy a te véleményed az egyébként megfelel a valóságnak, vagy nem felel meg.
[00:24:48]Tudod Laci, bocsássatok mit mondtam én erre valahol, hogy ez olyan, mint amikor ment a nyomdába az újság és a nyomdász azt mondotta volna az egyik oldalra, hogy hát ez nekem nem tetszik, ez fake news, azt kihajítja.
[00:25:00]Hát mit képzel a meta?
[00:25:03]Hogy jön ahhoz, hogy bármiféle tartalmi dologba belepofázzon?
[00:25:07]Honnan jött a Peti egyik legfontosabb embere?
[00:25:11]Hát persze.
[00:25:11]Hát a nem a Metától jött [torokköszörülés] Anitácska a Metától érkezett.
[00:25:17]Két kérdé egy van egy felvetésem és egy kérdésem.
[00:25:21]A felvetésem miért van az vajon, hogy van ez a 90 milliárd eurós hitel?
[00:25:32]amit ugye az unió egyetemlegesen fölvesz, és odaadjuk Ukrajnának.
[00:25:34]Erre mondta a magyar kormány meg a szlovák, hogy hozzájárulunk, de mi kimaradunk belőle.
[00:25:44]Csináljátok nélkülünk, hiszen soha a büdös életbe úgy se fogják visszafizetni.
[00:25:49]Ebbe belementek, de mi akkor mondtuk ezt, mielőtt elzárta volna a kedves barátunk a csapot.
[00:25:58]Kérdés.
[00:26:01]A maradék 25 tagállam, tehát 90 milliárdot el kell osztani 25-tel.
[00:26:06]Kijön egy szám, azt fölveszik, mint tagállam, utána beteszik egy nagy zsákba, mondjuk ilyen szemetes zsákokba, és egy ilyen ukrán körbetekerik szigetelőszalaggal, és egy ukrán konvolyt kiviszikbe.
[00:26:26]Ez miért nem jó?
[00:26:26]Igen.
[00:26:26]És egy ukrán volt titkoszolgálati tábornok pedig ott ül a fóban, mert ez teljesen természetes dolog, hogyha már itt az ukrán De miért is nem veszik föl egyenként akkor?
[00:26:39]Na igen, hát azért nem veszik föl.
[00:26:39]Na, azért nem veszik föl, mert a közös adósság az egy föderatív Európát teremt.
[00:26:48]A közös háború az egy közös nagy Európát teremt.
[00:26:53]A háborús Európát, csak hogy az Európai Uniót a béke projektre építették.
[00:26:59]Tehát azért jött létre, hogy béke legyen Európában.
[00:27:01]Ezek az addig hú, hát ők voltak a peace and love, ugye a bal oldal.
[00:27:07]És egyszer csak megváltozott a mé nem érted?
[00:27:10]Tehát Orvel már megírta a háború béke, ez van most.
[00:27:14]És esetleg a nem fölvétel mögött az nem lehet, ha tagállamonként vennék föl, akkor otthon el kéne magyarázzák az állam az saját választóiknak, hogy mi most fölrántunk 10 milliárd eurót, hogy kivigyük.
[00:27:33]Semmi nem épül ide az a belőle befektetés.
[00:27:36]Odajuk.
[00:27:36]Tehát akkor ezért, amit meg csak ilyen felvetésen, mielőtt tovább szaladnánk, hogy a bennünket minden napállamiságból kioktató elvtársak ott Brüsszelből, ugye a az a kioktatás egyik fundamentuma, hogy a kisebbség véleményét egy demokráciában minden körülmények között figyelembe kell venni, mert a demokrácia onnan ismerszik Meg most meg van egy kisebbség, az meg le van szarva, [nevetés] attól elvesszük a vétójogot.
[00:28:16]Igen.
[00:28:16]És egyébként Ukrajna az olajcsapot úgy zárta el, hogy vállalta az uniós szerződésben, amit kötöttek egy előszerződés, hogy akkor majd tárgyalgatunk meg nem tudom mi, hogy biztosítja az energiabiztonságát Magyarországnak meg Szlovákiának.
[00:28:33]És akkor ezzel vajon nincsen semmi probléma?
[00:28:37]Tehát, hogy itt nem merül föl Brüsszelből?
[00:28:40]Egyetlen olyan miniszterelnök vagy uniós brüsszeli vezető nem volt, aki azt mondta volna, hogy nem, Ukrajnának egy nagy nem, és nem tárgyalunk így veletek, nem ők a magyar miniszterelnököt támadják.
[00:28:53]Hát ez egészen abszurd.
[00:28:56]egyébként tegyünk még hozzá valamit, a miniszterelnök arra is világosan megválaszolt, amikor azt mondták neki, hogy miért támogatja ő a oroszokat a háborújukban azzal, hogy orosz nyersanyagot és energiaozókat vásárol tőle.
[00:29:12]És akkor azt mondta, hogy akkor legyenek szívesek ezzel a váddal, Németországhoz, Belgiumhoz, Franciaországhoz fordulni, akik a háború kitörése óta megsokszorozták az orosz gáz és kőolalajtermékek vásárlását.
[00:29:26]Azt majd amikor ők erre választ tudnak adni, hogy hogy képzelik, na majd utána izélgessenek bennünket ezzel a hülyeséggel.
[00:29:34]Még ehhez a 90 milliárd euróhoz abból a szempontból is nyúljunk már hozzá, hogyha most itt fejbe számolok, lehet, hogy tévedek, de sokat nem.
[00:29:41]olyan két és fél hónapja volt, hogy meghozták ezt a döntést, ugye?
[00:29:45]Tehát nagyjából így mi a szart csináltak eddig?
[00:29:48][nevetés] Mit csináltak eddig?
[00:29:50]Ha ez olyan marha fontos volt, hogy ezt meg kell hozni, ezt a döntést jött a karácsony, úgyhett lehet, hogy Igen.
[00:29:58]Vagy lehet, hogy nem is volt ez olyan nagyon fontos.
[00:29:59]Lehet, hogy lehet, hogy nem is arra kell Ukrajnának, mint amire kéri a pénzt.
[00:30:03]Mi a túrót csináltak eddig?
[00:30:06]Oké, de van itt egy még egy, mert az előbb el akartam mondani, ez Zsolt belém folytatta a szót, de én nem hagyom a szuverenitásomat.
[00:30:11][nevetés] Ez pedig az, hogy a miniszterelnöknek volt egy fontos mondata ebben a bejátszóban is.
[00:30:16]Ugye azt mondja, Brüsszel nem őrzi a szerződéseket, hanem elárulja azokat.
[00:30:20]Most a helyzet az, hogy aki áruló, az mindig áruló marad.
[00:30:26]Ühüm.
[00:30:27]Aki áruló, aki elárul valamit, az mindig el fog árulni valamit.
[00:30:29]hogyha a és most nem akarnék személyi összefüggéseket tenni, pedig pedig jutna eszembe kézzen fekvő gondolat.
[00:30:39]De azra kell fölhívni az Európai Unió tagországainak a figyelmét, hogyha ezt megcsinálják Magyarországgal, meg megcsinálják Szlovákiával, mindenkivel meg fogják csinálni.
[00:30:50]Előbb-utóbb mindenkivel meg fogják csinálni.
[00:30:52]És akkor az Ottónak lesz igaza, amelyik azt, aki azt mondja, hogy valójában, ha ez a döntés így megszületik, meg ez a hozzáállás ilyen, akkor valóban már milyen Európai Unióról beszélgetünk?
[00:31:04]Hát, hogy tegyem föl az alusisakomat, [nevetés] és előre kell bocsátanom, hogy az a baj, hogy az Európai Unió jelenlegi globalista vezetésének az is jól jön, hogyha a Nemzetállamok ebbe szépen belerokkannak és tönkremennek, merthogy a végső cél az, amire a Pindri utal, csak nem mondta ki, hogy az Európai Egyesült Államokat ezen a közös hitelfelvételen alapuló és a közös háborúk, közös külpolitikán alapuló európai egyes Államokat létrehozzák.
[00:31:32]Azt akkor megy a lecsóba mindenki.
[00:31:36]Na most addig is még ezt létrehozzák, addig van még négy percünk, hogy [nevetés] négy percú a létrehozzák.
[00:31:43]Azt akar per létrehoz kapkodjuk magunkat.
[00:31:46][nevetés] Addig viszont beszéljük meg, hogy fékezhetetlen agyvelejű barátunk ma reggel fantasztikus poszttal jelentkezett.
[00:31:59]Bécsben vagyok, és éppen drogtesztet csináltatok.
[00:32:03]Hajmintát is vettek tőlem, mondotta ő rendkívül büszkén magára.
[00:32:11]Kérdéseim egy: Vajon mielől menekül ennyire előre?
[00:32:18]Kettő.
[00:32:20]Miért kellett elmenni Bécsig?
[00:32:23]Három.
[00:32:23]Szeretné mindenki figyelmét felhívni.
[00:32:29]szakértőktől tudom, a [horkantás] legtutibb, legmodernebb, legfantasztikusabb drogteszt is legfeljebb 90 napra tudja kimutatni, hogy tiszta vagy-e vagy sem.
[00:32:42]A rejtélyes kis szoba a kis tálkányi porral, hát az már jól van, 90 nappal ezelőtt volt.
[00:32:49]Na hát akkor most mi van?
[00:32:52]Micsoda politikus?
[00:32:52]Nem.
[00:32:52]Tehát megjelenik egy fénykép, egy szobakép, egy és én voltam, és [nevetés] akkor elkezd így mesélni, hogy ott mi történt, mert különben semmit nem tudnánk a dologról.
[00:33:03]Hogyha nem szólal meg, akkor ott van egy szoba, aztán kész.
[00:33:06]Mondjuk árulkodó, hogy milyen honlap címben jelent meg, ugye a radnaark.hu.
[00:33:10]De hát ez zárójel és ő elmondja a sztorit, és elmondja ezt a kábítószeres témát.
[00:33:16]előre pers tehát előre elmondja és az én nem is tudom hogy mit gondolt amikor hát cső azt gondolja hogy csőbe húzzák és majd ezzel zsarolják fogják na hát hát de ezt erősíti hát a Brüsszelből is fogják a mentelmi jogával amit ő elkövetett Magyarországon azért büntetőeljárás indult ellene csak a brüsszeliek nem adják ki de itt van egy másik cselekményondom megmondom mit gondol bocsánat csak egy rövi Amikor olyan három évesek a gyerekek, emlékezetből tudom, és csinálnak valami rossz, hogy összetörnek valamit a konyhába, és te kirohansz, és ott áll a cserép közepén, és azt mondja, hogy nem én voltam.
[00:34:02][nevetés] Na ez a Peti, itt tart ő.
[00:34:04]Igen, igen.
[00:34:04]Ez retardáltal fejlődés.
[00:34:08][nevetés] Igen, de ami a nagyon fontos, az az, hogy azzal él vissza, hogy az ő követőit egyáltalán nem érdekli.
[00:34:19]Hát hallottuk, megszólították az utcán a kollégák, hogy mit szól ahhoz, hogy drogos buliba járt a főnök.
[00:34:27]Ó, az nem igaz, az csak propaganda.
[00:34:30]Azt a F nem igaz vagy?
[00:34:30]A másik azt mondta, jól tett, jól tett, jól tett.
[00:34:33]Hát igen.
[00:34:33]Na most ezért aztán teljesen fölösleges Bbehangálnia, mert mi akkor is tudjuk, hogy teljességgel alkalmatlan, nemhogy miniszterelnöknek egyáltalán a közéletben bármilyen szerepre.
[00:34:47]A hívei meg nagyívben tesznek rá, hogy drogozott vagy nem drogozott.
[00:34:53]Mondj egy 30 másodperces vé.
[00:34:53]Tegyük világossá 2024-ben is és ma is a magyar jogszabályok értelmében ennyi drognak egy helyen lennie, azt egy házibuliban fogyasztásra felkínálni, az drogterjesztésnek minősül, ami bűncselekmény, és amit a törvények büntetnek.
[00:35:11]Tehát valakinek nem, még csak nem is kell fogyasztania belőle.
[00:35:13]Ha rész, ha látja ezt, ha ezt tudatában van, hogy ott mi történik, az bűncselekményhez asszisztál.
[00:35:20]Igen.
[00:35:20]És feljelentési kötelezettsége van.
[00:35:23]Volt, lesz.
[00:35:27]Igen.
[00:35:28]Drágáim, köszönöm.
[00:35:28]Már nem tudjuk megbeszélni, meg igazából nem is tudnánk, de azért azzal búcsúzzunk el most vasárnap este, hogy holnap közeli napokban elő fog kerülni egy titkos szolgálati jelentés.
[00:35:44][sóhajtás] Hát izgul valami.
[00:35:46]Izgatottan várjuk, hogy vajon feszül figyelemb feszült figyelembel várjuk.
[00:35:49]Köszönöm, hogy itt voltatok.
[00:35:52]Önöknek köszönjük a megtisztelő figyelmet.
[00:35:54]Jövő héten várjuk önöket.
[00:35:56]Minden jót, viszontlátásra.
[00:36:04]เฮ [zene]