SajtóKlub HírTV 35:18

Sajtóklub - Ki vagyunk jelölve

belpolitikajogállamiságlejáratókampányellenzékgyűlöletkampányközélet
Irányultság: KonzervatívKötődés: Fidesz-közeli
Sajtóklub - Ki vagyunk jelölve
tl;dr
  • Gajdics szerint Magyar Péter, Ruff Bálint, Tar Zoltán és más érintettek belátható időn belül börtönbe kerülnek, mert tevékenységük alkotmányellenes.
  • A balliberális oldal már az első Orbán-kormány óta maffiaként állítja be a Fideszt, és ezt a narratívát Magyar Péter most „teljes pompájában" hirdeti.
  • A Tisza Párt a fideszeseket jelölte ki ellenségnek, ami a beszélgetők szerint a náci és Rákosi-kori uszítás mechanizmusaira emlékeztet.
  • Nem várnak külső segítséget az EU-tól, sőt úgy látják, az unió hallgat vagy tapsol, miközben Orbán esetében már szavazati jogot vontak volna meg.
  • Az „aranykonvoj-ügy" kapcsán Orbán Viktor letartóztatását kezdeményezték, amit a résztvevők egy szuverén nemzetbiztonsági lépés megtorlásának tartanak.
  • Magyar Péter Sulyok Tamás köztársasági elnök elleni megfosztási eljárást tervez, hogy egy új elnök írja alá az EU által elvárt intézkedéseket.
  • Egy névtelen forrás szerint a rendvédelmi szervek tele vannak bosszúszomjas emberekkel, akik a Tisza győzelme után „vért akarnak".
  • A kormányzaton belül feszültség van: Ruff Bálint nem talál elég embert a „véres leszámoláshoz", míg Orbán Anita a konszolidációt szorgalmazza.
  • A Bangó Sándor-ügyben a résztvevők szerint egy epilepsziás fiatalt használtak fel politikai célokra, és a gyám feljelentést tett az ügyben.
Részletes összefoglaló megjelenítése

A „tisztító tűz" művelet és a maffia-narratíva

A beszélgetés egyik résztvevője (a továbbiakban: a műsorvezető) bevezetőként felhívja a figyelmet a „tisztító tűzre", amelyet Magyar Péter miniszterelnök hirdetett meg. A bejelentés szerint ez egy átfogó politikai, gazdasági és jogi akció, melynek célja Magyarország megszabadítása az állam működését átható korrupciótól és a hazát „folyogató maffia" szorításától. A műsorvezető azonban élesen bírálja ezt a retorikát.

Az egyik résztvevő (Gajdics) rendkívül határozott véleményt fogalmaz meg, miszerint Magyar Péter, Ruff Bálint, Tar Zoltán és azok a rendőri vezetők, vezető ügyészek és leendő bírók, akik ebben a folyamatban részt vesznek, belátható időn belül börtönbe fognak kerülni. Álláspontja szerint tevékenységük ellentétes minden demokratikus alapeszménnyel, az európai alapjogi chartával, és alkotmányellenes, valamint az alapvető emberi jogokkal is szembemegy.

„Magyar Péter, Ruf Bálint, Tar Zoltán, azok az AVH-sok, vérügyészek és népbírók [...] azok a börtönben fognak ülni belátható időn belül." – Gajdics *

A beszélgetés során többször is előkerül, hogy a Fidesz-kormányzatot a balliberális oldal már az első Orbán-kormány után is maffiaként próbálta beállítani, és ezt a narratívát azóta folyamatosan csiszolták. Gajdics önkritikusan megjegyzi, hogy már akkor, amikor Magyar Bálint először használta a „maffia kormányzás" kifejezést, sokkal erőteljesebben fel kellett volna lépni ellene. Most ezt a „hazugságot" Magyar Péter, akit „köztörvényes bűnözőnek" nevez, a maga teljességében hirdeti.

„Már akkor nagyon hangosan föl kellett volna lépni ez ellen a elferdítése ellen a valóságnak. És azóta ezt csiszolgatták, fényezgették, alakítgatták, és mára a teljes pompájában jön ki ennek a köztörvényes bűnözőnek a szájából..." – Gajdics *

Kijelölt ellenség: a Fidesz és a történelmi párhuzamok

A beszélgetők egyetértenek abban, hogy a Tisza Párt és szimpatizánsai kijelöltek egy társadalmi csoportot – a fideszeseket –, akik minden baj forrásai. Ez a mechanizmus történelmi példákat idéz fel: a résztvevők párhuzamot vonnak a zsidók elleni uszítással a náci Németországban, illetve a kulákok elleni fellépéssel a Rákosi-rendszerben. Hangsúlyozzák, hogy a társadalom egy jelentős része ezt örömmel fogadja, ami különösen aggasztó.

„Itt most kijelöltek egy társadalmi csoportot, a fideszeseket, minket. Aki az ellenség, aki minden bajnak a forrása[...] Szóval ki vagyunk jelölve, mi vagyunk a bűnösök mindazért, ami ami ami szerencsétlenség az egyéni életükben történt." – egy résztvevő *

A vita során felmerül, hogy Magyar Péter mozgatórugója nem a demokrácia vagy a jogállamiság iránti elköteleződés, hanem saját démonaival való küzdelem, és ez a démoni hatás az egész Tisza Pártra kiterjedt. Stílusa és gondolkodásmódja teljesen átvette a pártot.

Az önmentés fontossága és a nemzetközi segítség hiánya

Többen kifejtik, hogy a korábbi Fidesz-kormányzatok idején az ellenzék gyakran várt külső – például amerikai demokrata vagy Európai Bizottsági – beavatkozásra, most azonban hasonló a helyzet: a résztvevők nem várják, hogy az Európai Bizottság vagy más nemzetközi szervezet megállítaná a magyar kormányt. Sőt, úgy látják, hogy az Európai Unió hallgat vagy akár tapsol is ezekhez a lépésekhez, miközben ha az Orbán-kormány tette volna ugyanezt, már rég megvonták volna Magyarország szavazati jogát. Az egyik hang azonban optimistábban szól: szerinte ha a helyzet súlyosbodik, és eljönnek a brutális megszorítások, az emberek saját bőrükön fogják tapasztalni a romlást, és ez kikezdheti a jelenlegi „tömeghipnózist".

A félelem légkörének kiépülése azonban ezt megnehezítheti. A résztvevők szerint ha a kisember látja, hogy politikusokat és akár Orbán Viktort is elvezetik, akkor a félelem miatt senki nem fog tiltakozni. A rendszer fenntartásához szükséges „vágóképek" – mint Orbán Viktor vezetőszáron – rendkívüli erejűek lehetnek.

Az aranykonvoj-ügy és Orbán Viktor lehetséges letartóztatása

A beszélgetés központi témájává válik a hír, miszerint az „aranykonvoj" ügyvédje kezdeményezte Orbán Viktor letartóztatását. A műsorban elhangzottak szerint létezik egy ügyészségi dokumentum, amely szerint Orbán Viktort le kell tartóztatni. Az egyik résztvevő reméli, hogy „amerikai barátaink vagy európai patrióta barátaink megroppantják a magyar kormányt", ha ezt meg mernék tenni.

„Nagyon remélem, hogy mondjuk amerikai barátaink vagy európai patrióta barátaink megroppantják a magyar kormányt, ha ezt megmerik tenni." – egy résztvevő *

Az ügy lényege, hogy Orbán Viktor – mint a résztvevők fogalmaznak – egy világszerte ismert álláspontot képviselt az „ukrán maffiával" szemben. Az ukránok fenyegették Magyarországot, Orbán Viktor lakására akartak katonákat küldeni. Az aranykonvoj megállítása, a benne utazó titkosszolgák és mafiózók tanúkénti kihallgatása egy szuverén ország alapvető nemzetbiztonsági kötelessége volt, ezért tartják felháborítónak, hogy ezért akarják a volt miniszterelnököt letartóztatni.

Az ügyben két nyomozás folyik: az egyik az arany szállítmány eredetét és törvényességét vizsgálja. Ha ez a nyomozás kideríti, hogy a TEK és a NAV fellépésének törvényes feltételei fennálltak, akkor nincs ügy. A vád szerint Orbán Viktor utasította a szervezeteket, de ezt bizonyítani kell. A résztvevők felhívják a figyelmet az ellentmondásra: miközben Magyar Péter naponta utasítja a rendőrséget és az ügyészséget, addig Orbán Viktor esetében egy ilyen utasítás tényét használnák fel ellene. Példaként említik, amikor Magyar Péter ki akarta vezettetni Bercit a minisztérium épületéből, és ott is utasította a rendvédelmi szerveket, de az ügyben nem történt semmi.

A beszélgetők azt gyanítják, hogy ez az ügy valójában nem a Tisza Párt, hanem valakinek a bosszúja. Feltételezik, hogy Magyar Pétert valaki tájékoztatta az ügy állásáról, vagy akár az ő kérésére került idáig a nyomozás, és „minden jó bolsevik módjára" most mindent Orbán Viktorra akar kenni.

Sulyok Tamás köztársasági elnök eltávolításának terve

A beszélgetők részletesen elemzik Magyar Péter azon bejelentését, hogy megfosztási eljárást kell indítani Sulyok Tamás köztársasági elnök ellen. A terv szerint a képviselők egyötöde kezdeményezhetné, ami a Tisza 141 képviselőjével bőven teljesül, és ha ez elindul, az elnök nem gyakorolhatja jogköreit, amit ideiglenesen az Országgyűlés elnöke vesz át, aki alá tudna írni egy alaptörvény-módosítást.

A résztvevők emlékeztetnek arra, hogy néhány héttel korábban Magyar Péter még a Sándor-palotában tett látogatásakor úgy nyilatkozott, hogy tiszteli az elnöki intézményt, és nem indítanak megfosztási eljárást, hanem egy alkotmánymódosítással oldják meg a helyzetet. Ez az alkotmánymódosítás azonban nem valósult meg. Helyette most egy olyan megoldás körvonalazódik, aminek „a joghoz már semmi köze nincsen". A beszélgetők szerint ez a terv ellenkezik az alkotmánnyal, az európai chartával és a jogi alapelvekkel.

Felmerül a kérdés: mi lesz a megfosztási eljárás indoka? A korábbi vád, miszerint Sulyok Tamás „több száz kisgyermek megrontásáért közvetlenül felelős", megdőlt, hiszen kiderült, hogy a „Zsolti bácsis ügyért" valójában Magyar Péter testvére a felelős. A résztvevők feltételezik, hogy az indoklás végül az lesz, hogy Sulyok Tamás a „bűnös rendszer kiszolgálója" volt. Ennek jogi alapja azonban nincs.

A sietség oka a beszélgetők szerint aggasztó. Sulyok Tamásnak a jelenlegi felhatalmazásával nincs lehetősége megakadályozni a kormányzást, így eltávolításának sokkal súlyosabb okai lehetnek, és a résztvevők „nagyobb disznóságoktól" tartanak. A végső cél egy olyan új köztársasági elnök kinevezése lehet, aki aláírja azokat a – valószínűleg kellemetlen – intézkedéseket, amiket az Európai Unió a forrásokért cserébe elvár.

„Következésképpen az eltávolításának egészen más oka lehet, és attól bevallom őszintén, egy kicsit tartok." – egy résztvevő *

A rendőri erők és a bosszúvágy

A műsorban elhangzik egy névtelen forrásra hivatkozó állítás, miszerint egy, a fegyveres és rendvédelmi dolgozók körében ismert személy már korábban figyelmeztette a Fidesz-kormányt, hogy a rendőrség, a vám- és pénzügyőrség, valamint a hadsereg tele van sértett, bosszúra szomjazó emberekkel. Ők alig várták a Tisza győzelmét, és most „vért akarnak", minden sérelmet meg akarnak bosszulni, akár olyanokat is, hogy túlórában kellett járőrözniük. Ezzel magyarázzák azt a „kéjes örömet", amit a „pribékek" arcán látni véltek, amikor például Ugi Attilát vezetőszáron vezették.

„hogy a rendőrség, a vám és pénzügyőrség, a hadsereg tele van olyan emberekkel, akik rohadtul meg vannak sértődve, és alig várják, hogy a Tisza nyerjen, és alig és vért akarnak, és meg akarják bosszulni minden kis sérelmüket" – egy résztvevő egy névtelen forrást idézve *

Belső megosztottság a kormányzatban

A beszélgetés egyik résztvevője (Hut) „D209" fedőnevű forrásra hivatkozva arról számol be, hogy a kormányzaton belül komoly belső feszültségek vannak. Ruff Bálint, miniszterelnökséget vezető miniszter, aki korábban a Gyurcsány-kormányban is magas rangú tisztviselő volt, nem tudja megnyerni a szükséges embereket a „véres leszámoláshoz". Emiatt a piszkos munkát jelenleg főként rendőrök és ügyészek végzik, akik különböző feljelentések alapján önhatalmúan járnak el, politikai utasításra. A forrás szerint a kormányzat maga nem talál elég elvetemült embert, aki az arcát adná ehhez.

Ezzel párhuzamosan létezik egy másik, erkölcsileg nem feltétlenül jobb irányzat Orbán Anita és mások vezetésével, akik a kormányzás konszolidálására törekednének. Ők arra figyelmeztetnek, hogy kormányozni kellene ciklusokon át, és nem szabad megbuktatni a kormányt. A műsorvezető hozzáteszi, hogy Magyar Péter stílusa sajnos a többiekre is ráragad. Példaként említik Kapitány Istvánt, aki korábban csak „vigyorgott", most viszont Facebook-bejegyzésben állítja, hogy 16 éven át módszeresen kifosztották az országot, és a vagyont vissza kell szerezni.

Hut emlékeztet arra, hogy a vagyon-visszaszerzési bizottságot épp a Fidesz hozta létre 2010 után, és Kapitány már bejelentette az állami vagyon eladását. Ez a retorika – miszerint az államnál minden rossz helyen van – kísértetiesen hasonlít a korábbi privatizációs hullám narratívájához.

A Bangó Sándor-ügy és a „pedotisza" vád

A műsor végén előkerül Bangó Sándor és Pócs János esete. A beszélgetők felidézik Pócs János szavait, amely szerint Bangó Sándort, egy epilepsziás fiatalembert, politikai célokra használtak fel, és a gyámja tudta és beleegyezése nélkül tartották fogva három napig egy szállodában, ahol betanították egy lejárató kommunikációra. Az ügyben a gyám feljelentést tett, ami már az ügyészség előtt van.

A résztvevők szerint Bangó Sándor interjúi betanítottnak tűnnek, miközben a közösségi médiában az „igazi arca" egy agresszív, fenyegetőző személyiség képét mutatja. A beszélgetők „pedotisza" kifejezéssel illetik a jelenséget, hasonlóan a korábbi „pedofidesz" szómágiához. Felmerül a kérdés: ha Bangó Sándoron epilepsziája miatt nem lehet hazugságvizsgálatot végezni, akkor miért nem végzik el a vizsgálatot az ügyben érintett más szereplőkön, például Magyar Péter testvérén?

„Nagyon várom azt a szakértői véleményt a sajtó nyilvánosságában, amelyik elmagyarázza nekem, hogy [...] milyennek kell lenni, hogy ne lehessen rajtam ezt a hazugságvizsgálatot elvégezni masinával, mert Sándorunkon állítólag nem lehet." – egy résztvevő *

⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
  • „Ajas szemétláda ügyész" – Az „Ajas" valószínűleg egy jelző vagy egy név elírása, a kontextus („van olyan Ajas szemétláda ügyész, aki ehhez a nevét adta") egy ügyészre utal, de a pontos név nem azonosítható az átiratból.
  • „R berlint nevű keretlegény" – A „R berlint" valószínűleg Ruff Bálint nevének torzult alakja, aki a Miniszterelnökséget vezető miniszter. A kontextus („a miniszterelnöki hivatalban dolgozott Gyurcsányéknál, igaz SZDS-es vonalon került be") egyértelműen erre utal.
Teljes átirat megjelenítése

[00:00:12]Jó estét kívánok Sajtóklub Huttal, Gajdicscsal, nézővel.

[00:00:15]De elég láttanak így együtt titeket.

[00:00:18]Szevasztok.

[00:00:18]Szia!

[00:00:22]Sziasztok!

[00:00:22]Jó estét!

[00:00:22]Uraim!

[00:00:24]Tisztító tűz van.

[00:00:24]Nem tudom, hogy feltűnt-e nektek.

[00:00:26]Mindenek előtt nézzük meg az erről szóló bejelentést.

[00:00:37]A tisztító tűzművelet egy átfogó politikai, gazdasági és jogi akció, amelynek célja Magyarország megszabadítása, az állam működését átfogó korrupció, átható korrupció és a hazánkat folytogató maffia szorításától.

[00:00:55]Ennek lesz az egyik legfontosabb eleme a Nemzeti Vagyon visszaszerzési és védelmi hivatal.

[00:01:07]Mivel én vagyok a műsorvezető, élek azzal a jogommal, hogy nem mondok semmit.

[00:01:11]Hú, akkor én mondok, én azt mondom, hogy Magyar Péter, Ruf Bálint, Tar Zoltán, azok az AVH-sok, vérügyészek és népbírók, tehát rendőri vezetők, vezetőügyészek és majdani bírók, akik ebben részt vesznek, azok a börtönben fognak ülni belátható időn belül.

[00:01:40]mi még megérjük, és ott leszünk, amikor elítélik őket.

[00:01:46]ugyanis amit művelnek, az teljes mértékben ellentétes.

[00:01:50]Nemhogy azzal, amiért mondjuk ti a 80-as években harcoltatok, és és ami ellen harcoltatok, és amit elértetek, annak a felrúgása minden európai, minden a nyugati világban megszokott demokratikus alapeszménynek a semmi bevétele, de még az európai alapjogi kartának, amit érdemes elolvasni, mert hiába arra hivatkozva kapunk 1 millió eurós büntetést, Már ittől nem engedjük be szabadon kószálni a migránsokat, de abban tök jó dolgok vannak benne.

[00:02:27]Például az, hogy amit magyar Péterék csinálnak, az alkotmányellenes és az alapvető emberi jogokkal ellentétes.

[00:02:37]Nem lehet kirúgni az Alkotmánybíróságot, nem lehet kirúgni a köztársasági elnököt, nem lehet és talán erről még külön beszélünk, de óránként fenyegetni a legfőbb bügyészt, hogy távozzon, nem tudom figyeltétek-e, vagy csukja le Orbán Viktort.

[00:02:53]Hol élünk itt?

[00:03:00]Bocs, ottól csak egy ma ha már így fölemlegetted a 80-as éveket meg a ugye 88-ban 25 évesen egyike voltam a Fidesz alapítóinak és ma most folyamatosan az érzésem, hogy az elmúlt 38 évemet próbálják lehúzni a klotyó.

[00:03:21]Igen, pontosan.

[00:03:25]Na, én érzem még magam így.

[00:03:25]Nem vagyunk mi egy idősek.

[00:03:30]Az a helyzet, hogyha belül maradunk ezen a maffia szövegkörnyezeten, többen megírták már, hogy akkor ez a csávó, ez meg egy pentító, aki azt hiszi, hogy minden alól felmentést kap pusztán azért, mert most énekel.

[00:03:48]De nem fog.

[00:03:48]Tehát a pentitókat lecsukják, csak legfeljebb nem 20 évre, hanem 15-re.

[00:03:53]Azért árulja el a társait.

[00:03:57]De még tovább mennék.

[00:03:57]Mert hogyha itt valóbanostra szerű képződmény alakult volna ki, akkor nem hinném, hogy ő a parlamentben most ilyeneket szövegelhetne.

[00:04:09]Úgyhogy be kéne ezt fejezni, és én nagyon haragszom magamra, ezt már nektek mondtam, hogy akkor, amikor az első Orbán kormány után Magyar Bálint előjött ezzel a hülyeséggel, hogy itt maffia kormányzás zajlott, és és hogy ez a korrupció neovábja satöbbi, satöbbi, már akkor nagyon hangosan föl kellett volna lépni.

[00:04:41]ez ellen a elferdítése ellen a valóságnak.

[00:04:44]És azóta ezt csiszolgatták, fényezgették, alakítgatták, és mára a teljes pompájában jön ki ennek a köztörvényes bűnözőnek a szájából, akit ugye csak azért nem ítéltek még el, mert a mentelmi joga mögé bújva nem hagyta, hogy ellene bármiféle vizsgálatot lefolytassanak.

[00:05:06]És most ő megzálja a legfőbb ügyész, hogy miért nem folytatott már le jóval korábban vizsgálatokat az ő politikai ellenfelével szemben.

[00:05:18]Szóval eddig és ne tovább, de jól tudom, hogy kívánságom, óhajom, teljesen meddő, mert ezek most azt csinálnak, amit akarnak.

[00:05:32]Én már egy másik műsorban elmondtam, de nem tudok mást mondani.

[00:05:34]Nem változott a véleményem két nap alatt.

[00:05:40]Amit most látunk, azt láttuk már a történelemben, Magyarországon is, Európában is.

[00:05:45]Itt most kijelöltek egy társadalmi csoportot, a fideszeseket, minket.

[00:05:54]Aki az ellenség, aki minden bajnak a forrása, minden, minden tiszás, szerencsétlen, megkeseredett, meghülyült, nem tudom milyen ember, ezt örömmel veszi.

[00:06:04]De egyébként ezt pont örömmel vették Németországban is, amikor elkezdték a zsidókat vegzálni, vagy Magyarországon is sokan, amikor Rákosi rendszerben elkezdték a kulákokat meg egyebeket ugyanilyen módszerekkel megzálni, sokan örömmel vették, és most is azért nézzétek meg a társadalom nem a többsége szerintem reméljük, de azért nagyon sokan ennek örülnek.

[00:06:29]Szóval ki vagyunk jelölve, mi vagyunk a bűnösök.

[00:06:33]mindazért, ami ami ami szerencsétlenség az egyéni életükben történt.

[00:06:39]Hát magyar Péternek nem a demokráciával volt baja, nem a jogállammal volt baja, nem a maffiával volt baja.

[00:06:46]Magyar Péter a saját démonaival küzd, de a saját démonaiit úgy megszállták, hogy egyszerűen nem tud ebből szabadulni, és sajnos az egész Tiszapártra kiterjesztette ez a démoni hatását.

[00:06:58]Igen, azt akart a mond mondják után látjuk, hogy teljesen teljesen átvették a a az ő stílusát, gondolkodásmódját.

[00:07:04]És azért ha megnézitek a nácikat, ki állította meg annak idején Európában?

[00:07:15]A kommunistákat, ki állította meg?

[00:07:18]Ezt ki fogja megállítani?

[00:07:18]Az Európai Bizottság dehogy fogja megállni.

[00:07:23]olyan dolgokat olyan dolgokat követnek el most máris, ami miatt mondjuk, ha az Orbán kormány csinálta volna ezt már rég megvonták volna a szavazati jogát Magyarországnak, most meg még tapsolnak is hozzá, senki sem fogja megállítani.

[00:07:35]De ami a legszörnyűbb a dologban, hogy ha az Orbán kormány csinálta volna ezt, már 10 több 100z 100z ember tüntetnek az utcán.

[00:07:48]És most mi hol vagyunk?

[00:07:50]Ilyen gyengék vagyunk.

[00:07:52]Ilyen gyengék voltunk mindig is.

[00:07:52]Mik vagyunk mi?

[00:07:57]Hát igen, azért azt legalább mi figyeljünk oda, hogy ez a maffia állam meg maffia kormány, ez a ez a szómágia, hogy ez ellen is harcoljunk, mert úgy fogunk járni, mint a mint a pedofila, ládda, a pedofidesz.

[00:08:18]Ugye hirtelen mindannyian pedofilok lettünk két évvel ezelőtt.

[00:08:25]Most ugyanez a szó máágia van.

[00:08:25]És akkor most mi mindig ilyen kózanosztra leszünk, úgyhogy ez ellen is küzködjünk.

[00:08:31]Amúgy meg ez a vezetőzáron vezetgetés.

[00:08:39]Ez kellenek a jó vágóképek.

[00:08:42]Persze egy búsbalázst.

[00:08:47]tényleg vezetősze meg az ugit vezető szárra kell tenni, mert iszonyú veszélyesek nekimennének a rendőröknek.

[00:08:54]És ugye most 20 perccel azelőtt, hogy beültünk ma itt pénteken a stúdióba, olvasom, ez üvölt minden honlap első fejezete.

[00:09:08]Az aranykonvoly ügyvédje kezdeményezi Orbán Viktor letartóztatását.

[00:09:14]önmagában jó, mondjuk egy ügyvédletóztatás kezdeményez már de és van ez a az ócska undorító szerintem a a tényleg a 70-es80-as évek népszabadsága ennél sokkal felszabadultabb volt propagandalap a 444 az óránként pussol valami hasonló sztorit és ugye most az volt itt fél félnapon át a címlapon, hogy hogy hát az aranykonvo ügyében létezik egy ügyészségi dokumentum, miszerint Orbán Viktort is le kell tartóztatni.

[00:09:57]Én nem kétlem, hogy van olyan Ajas szemétláda ügyész, aki ehhez a nevét adta.

[00:10:01]Valószínűleg jelen tudásunk szerint tényleg létezik ilyen dokumentum.

[00:10:07]Nagyon remélem, hogy meg sem próbálják.

[00:10:09]Nagyon remélem, hogy mondjuk amerikai barátaink vagy európai patrióta barátaink megroppantják a magyar kormányt, ha ezt megmerik tenni.

[00:10:18]De egyébként miről van szó az ügyben?

[00:10:24]Tehát Orbán Viktort, aki egy világszerte közismert álláspontot képviselt az ukrán maffiával szemben.

[00:10:34]És most nem az ukrán emberekre gondolunk, természetesen mondom a hülyéknek, az ukrán maffiával szemben, akik fenyegettek minket, hát emlékszünk rá, nem?

[00:10:43]Orbán Viktor lakására el akarták küldeni a katonáikat, és az ellenük való fellépés, az ukrán maffiának a lefülelése, a teljesen illegális pénzszállítmány megállítása és az abban ülő titkosszolgák és mafiózók tanúként való felkérdezése, ez egy saját nemzetbiztonságára igényes országnak az alapvető kötelessége.

[00:11:14]És ezért akarják Orbán Viktort letartóztatni, mert hogy ő áll, hogy ő adott erre utasítást az ügyészi irat szerint.

[00:11:23]Tehát, hogy hogy gondoljunk már bele, hát én egész biztos vagyok benne, hogy a ha Tisza szavazókat megkérdeztük volna, nem tudom, volt-e ilyen közvédelmi kutatás, de talán volt is.

[00:11:33]Hát ők egyetértettek azzal, hogy ezt nem engedhetjük meg a többség, tehát hogy a tiszások egy része és a fideszesek.

[00:11:39]Hát ez nem egy olyan ügy, ami amivel el lehet vinni a volt miniszterelnököt, vagy szerintetek el lehet?

[00:11:47]Hát az a legnagyobb probléma, hogy bocsánat, még egy kérdés, hogy kinek a bosszúja ez?

[00:11:53]Mert ez nem a Tiszapárt bosszúja, hogy az ukrán aranykonvoért Orbán Viktort le kell tartóztatni?

[00:12:02]Azt nem tudok így direkt módon válaszolni a kérdéseidre, de talán közelebb vissza válaszokhoz, ha megnézzük azt, hogy ugye az lehet a vád Orbán Viktorral szemben, hogy ő utasította azokat a szervezeteket, amelyek végül is a aranykonbolyt elcsípték, hogy ezt tegyék.

[00:12:26]Ezzel vádolja egyébként habzó száljal az a magyar Péter is, Orbán Viktort, aki pedig gátlás nélkül utasítja a legfőbb ügyészt, hogy azonnal álljon ki és mondjon valamit erről a históriáról.

[00:12:44]Miért mondja ezt?

[00:12:44]Mert őt már valaki tájékoztatta.

[00:12:48]Netán az ő kérésére került idáig ez az ügy.

[00:12:52]És mindent jó bolsevik módjára, amit ezek szerint elkövethetett Magyar Péter, azt most mind rá akarja kenni Orbán Viktorra, akit ezért az ügyvéd úr le akart csukatni.

[00:13:04]Hát elképesztő, gyerekek, ez és ezt csinálják két és fél éve.

[00:13:10]Ezt látjuk és nem tudunk vele mit kezdeni, mert azt is elkövették időben, hogy bennünket lepropagandistáztak, és amit mi mondunk, az eleve hazugság.

[00:13:24]Oda se kell ránk figyelni.

[00:13:24]Bezzeg az, amit ők hazudoznak, hát az meg az igazság szent grája.

[00:13:31]Úgyhogy nem nem tudsz ezzel mit kezdeni.

[00:13:35]Pontosan ő az, aki befolyásolja az ügyészséget.

[00:13:38]Pontosan ő az, aki elköveti azokat a bűnöket, amiért most Orbán Viktort megzálják.

[00:13:45]Most ugye ebbe a dologba két nyomozás is folyik.

[00:13:47]Az egyik nyomozás arra irányul, hogy az aranyvoly történeté az hogy történt, kinek a pénze, törvényesen jött-e be, törvényes úton szerezték-e, satöbbi, satöbbi.

[00:14:03]És ez a első nyomozás a legfontosabb, mert ugye a ott Orbán Viktor elleni vád az, hogy vajon fennállntak-e a törvényes feltételei egyáltalán a TEK meg a NAV meg az egyebeknek a a közbelépésére, a tanúkénti kihallgatásra satöbbi, a lefoglalásra, mert ha fennálltak a törvényes feltételei, amit a amit az első nyomozásnak kell kideríteni, a akkor nincs ügy.

[00:14:28]Most az, hogy Orbán Viktor utasított vagy nem utasított, hát azt azért be kéne bizonyítani, mert azért, hogy együtt volt a tekfőigazgatójával meg a NAVOS és hát tök igazatok van.

[00:14:39]Hát Magyar Péter naponta utasítja a rendőrséget, az ügyészséget, mindenkit, aki akit nem utasíthat egyébként.

[00:14:46]És csak megjegyezem, ugye amikor Bercit kivezett ki akarta vezettetni a a minisztérium épületéből, akkor ő utasította ott ugye a jelen levő rendvédelmi szerveket.

[00:15:01]És mi a nyomozás eredménye?

[00:15:03]Nem történt sem.

[00:15:03]Hát itt azért van egy csak még a Geri megjegyzésére, hogy majd a patrióta barátai meg az Egyesült Államok, ez egy kicsit olyan, mint amikor ők a 16 évnyi Fidesz kormányzás alatt mindig az Európai Bizottságtól meg az amerikai demokrata kormányzástól várták a megmentést.

[00:15:25]Mi nem?

[00:15:25]Szerintem senki nem fog minket megmenteni, ha mi magunkat nem mentjük meg.

[00:15:30]De az előző részben vagy hozzászólásomban is azt mondtam, hogy nem látom azt az erőt itt a jobb oldalon, aki 100zes tömegbe kimenne, ha Orbán Viktort elvezetnék.

[00:15:43]Hát, hogy mondjam, szerintem lesz, ha Orbán Viktort elvezetik 100zet.

[00:15:48]És persze magunkat kell megmenteni.

[00:15:48]Ne várjunk külföldi segítséget.

[00:15:50]Én azt mondtam, hogy Orbán Viktort, aki egy világszerte ismert politikus, komoly karaktere van a patrióta ügyekben.

[00:15:58]Hát szerintem ordenári nagy botrány lenne, ha egy ilyen ügyben nőt előnék csak állítani is.

[00:16:04]Egyetértek abban Gerivel, hogy azért az vízválasztó lenne, akkor néhány száz ember kiugranava azzem velünk együtt.

[00:16:15]Ugyanakkor meg azt is gondolom, hogy még egyszer mondom, a vágóképek kellenek.

[00:16:24]És hát van annál csodálatosabb vágókép, mint Orbán Viktor vezető szíjon.

[00:16:31]Hát aligha akinek ez a az egyik démona, az ezért nagyjából bármire hajlandó.

[00:16:39]Csak ha megengedtek egy mondatot, hogy egy ígért nekünk interjút egyen, mert most nem akarom megnevezni, de egy hát egy olyan ember, akiről nem feltételezné, hogy bármitől fél a világon, az is volt a szakmája.

[00:16:57]És azt mondta, hogy ő most nem mer interjút adni.

[00:17:02]Hm.

[00:17:03]Fél.

[00:17:04]Remek, mert ezek vért akarnak.

[00:17:04]Csak annyi még, hogy láttátok a pribékeknek a pofáját, akik az Ugi Attilát vezették vezető száron kélyes ilyen öntelt arccal, semmi maszk meg ilyesmit.

[00:17:16]Ezek kicsodák?

[00:17:16]Ezek valóban rendőrök itt az utcán megállítanak meg ezekkel az emberekkel éltünk egy rész rész akarok erről mondani valamit.

[00:17:27]Csak zárszóként csak annyit, hogy Berluszconit is elvitték vezetőszáron, aztán megválasztották.

[00:17:36]Janzát is elvitték vezetőszáron, aztán újra megválasztották.

[00:17:42]Aztán majd a második rész elején elmondod, amit még szeretnél.

[00:17:44]Rövid szünet és jövünk.

[00:17:55]Folytatjuk a sajtóklubot.

[00:17:55]Huttal, Gajdicscsal és nézővel, és nézőbe beszakadt egy mondanivaló.

[00:18:00]Az első rész elején mond.

[00:18:03]Igen, szintén nem szeretném megnevezni.

[00:18:06]De ez is már milyen furcsa, hogy nem merünk megnevezni embereket, hogy ne bántsuk őket, vagy mások ne bántsák őket.

[00:18:14]De hát most ez ilyen időket élünk.

[00:18:16]Szóval egy a fegyveres és rendvédelmi dolgozók körében ismert és tapasztalt ember mondta.

[00:18:27]hogy ő már régen figyelmeztette a Fidesz kormányt, hogy a rendőrség, a vám és pénzügyőrség, a hadsereg tele van olyan emberekkel, akik rohadtul meg vannak sértődve, és alig várják, hogy a Tisza nyerjen, és alig és vért akarnak, és meg akarják bosszulni minden kis sérelmüket, hogy hogy lehet, hogy három órával többet kellett járőrözni, mert nem nincs elég ember.

[00:18:50]Most se lesz persze, de ezt mindent az Orbán kormányra és most már ugye a a kollektív bűnösség elvén a minden fideszes pusztuljon, takarodjon.

[00:19:00]Ezért van az, hogy lehet, hogy kélyes örömmel vezetik a fideszes politikusokat, mert attól azt gondolják, hogy ettől majd nekik jobb lesz.

[00:19:10]Hát rohadtul nem lesz jobb.

[00:19:10]Lehet, hogy még sokkal rosszabb lesz, mint volt, de most még ebben a állapotban vannak, hogy na, megbukott az Orbánkormány, majd nekik minden jó lesz.

[00:19:21]Nem én ígylem őket, mert lehet, hogy igazadban, hogy egyszer eljön az az idő, amikor őket vezetik majd vezetőszáron.

[00:19:30]Na és akkor nézzük a másik másik démont, akivel nem úgy tűnik, hogy nem hajlandó semmilyen módon megbékélni.

[00:19:45]Súlyok Tamást el kell takarítani, de szó szerint bármi áram.

[00:19:51]Nézzük csak.

[00:19:58]El kell indítani egy megfosztási eljárást.

[00:19:59]A képviselők ötöd kezdeményezheti.

[00:20:02]141 képviselőnk van, bőven két kéthad elindíthatja, és utána pedig amikor ez történik, amikor elindul ellen egy megfosztási elárás, akkor nem gyakorolhatja a köztársasági elnök a jogköreit, és az alaptörvény, az orbáni alaptörvény szerint ilyenkor ideglenesen az országgyűlés elnöke gyakorolja, aki pedig alá tudja írni ezt az alaptörvény módosítást, hogyha a körbezárult.

[00:20:32]Egy pillanatra megint képzeljük magunk elé, hogy szó szerint ugyanezeket a mondatokat Orbán Viktor mondja el egy másik köztársasági elnökkel kapcsolatosan, hogy akkor mi lenne itt, és te már emlegetted itt a kartát megm Orbán soha nem tett ilyet, soha nem utasította az ügyészeket.

[00:20:57]soha nem fenyegette a független közjogi méltóságokat, ilyeneket nem tett, nem találsz egy ilyen mondatot sem a 16 év kormányzásból, de amit mond, az ugye azért is nagyon, hogy mondjam, hát ha nem ilyen helyzetben élnénk, akkor azt mondanám, hogy szánalmas és nevetséges, mert volt neki az a fellépése néhány héttel ezelőtt, amikor bement a Sándorpalotába.

[00:21:28]Ott nem tudom rárúgta az ajtót ugye Sollyok Tamásra.

[00:21:30]Majd kijött akkor volt amikor ez a Görög Márta nevű igazságügyminiszter, aki ugye azért állt át, mert rektor akart lenni és csak rektorhelyettes Szegeden, az olyan lesütött szemekkel állt mögötte.

[00:21:41]És akkor Magyar Péter azt mondta, hogy a köztársasági elnöki intézményt tiszteli ő is annyira, hogy nem fognak megfosztási eljárást indítani, hanem ők már kidolgoztak egy remek alkotmánymódosítást, amit még azn benyújt a Tisza frakciónak, és nagyon rövid utat el fogják fogadni.

[00:21:59]Na most ebből nem lett semmi.

[00:22:02]Tehát olyan alkotmánymódosítás, amellyel az összes közjogi méltóságot kirúgják és tabularázát teremtenek, olyan nem lett.

[00:22:12]Eltelt néhány hét, csináltak egy másikat, annak a joghoz már semmi köze nincsen.

[00:22:18]Tehát alkotmányhoz, európai kartához bármilyen a jogi egyetem első évében megtanult rendszerhez nincs köze.

[00:22:25]és homlok egyenes ellenkezőjét azt mondja, hogy nem érdekes, hogy hogy mit mondanak egyesek.

[00:22:33]Ők akkor simán kirúgják egy megfosztás eljárással.

[00:22:36]És mit fognak beleírni, hogy Sollyok Tamás csúnyán nézett Magyar Péterre, hogy mit tehát mi lesz a szövegben ugye megvannak a kritériumai a megfosztásnak, mit fognak beleírni?

[00:22:49]Mert ugye azt már nem írhatják, hogy Sullyok Tamás több 100 gyermeket rontott meg, amit szintén ezen a sajtótájék, hogy közvetlenül felelős több 100 kis gyermek megrontásáért, mert ugye kiderült, hogy ezért Magyar Péter testvére a felelős, és hogy kitalálták ezt az egész Zsolti bácsis ügyet.

[00:23:09]Ö ez kiesett?

[00:23:13]Mi lesz beleírva a megfosztási eljárásnak az indoklásá?

[00:23:17]Gyanítom én is, hogy az kevés lesz.

[00:23:17]ö jogilag, hogy azért, mert nem írta alá a saját eltávolítását célzó törvényt.

[00:23:27]Tehát ez, hogy is mondjam, csak nem hiszem, hogy ez úgy beleillik a európai felfogásba a jogállamiságról meg a meg a a jogrendről.

[00:23:37]Ö de azt akarom mondani, hogy nem is érti az ember, hogy ez miért ennyire sürgős, és miért ennyire fontos.

[00:23:49]És az a baj, hogyha ha megértem, akkor itt nagyon nagyon súlyos dolgok vannak készülőben.

[00:23:55]Tehát ennél jóval nagyobb disznóságok és aljasságok, mint amit eddig tapasztaltunk, mert úgy önmagában a kormányzásnak lássuk be, hogy azzal a felhatalmazás, ami jelen pillanatban a magyar köztársasági elnöknek van, semmit nem tud megakadályozni.

[00:24:16]sem Súlyok Tamás, sem bármki más.

[00:24:19]Következésképpen az eltávolításának egészen más oka lehet, és attól bevallom őszintén, egy kicsit tartok.

[00:24:28]Ez egy rendszer.

[00:24:28]Ha az előző 16 év az az maffia kormányzás volt, bűnök közvetlenül felelősek a gyerekek megrontásáért, a fagyhalálért meg mindenért a kormány a felelős.

[00:24:42]Tehát a mert ugye mondta, hogy a Kozanosra az ugye a meggyilkolt embereket, a maffiak kormány nem, de közvetlenül felelős évente 300 vagy halálért.

[00:24:52]Persze.

[00:24:56]Én is.

[00:24:57]Ő is egyébként, mert 14 évigén télen ne fagyjon meg senki, mert majd megnézheti, hogy mit fog kapni.

[00:25:02]Szóval ez lesz a megfosztás alapja, hogy Súlyok Tamás a bűnös rendszert kiszolgálója volt.

[00:25:10]És tök mindegy, hogy ennek van-e jogi alapja, alkotmányos alapja, tök mindegy, hogy szembegy-e az Európai Uniós értékekkel, meg a különböző kartákkal.

[00:25:21]Ezt senki nem fogja számonkérni rajta, mert majd alá fogja írni az új köztársasági elnök azokat a hát nem éppen kellemes intézkedéseket, amelyeket mondjuk az Európai Unió cserébe a a forrásokért elvár Magyar Pétertől, és akkor a kör bezárult, mindenki örül megint ott tartunk, hogy ki fog ez ellen tiltakozni.

[00:25:44]Olyan jó titeket hallgatni egy feldobódok.

[00:25:48]azt, hogy valami optimista is elhangozzék, több szakértővel, politológussal, politikussal beszélgetvén azért többen megfogalmazták azt, hogy hogy ez a mákony, ez a ez a tömeghiphnózis, amiben szenved most több 100000, vagy mondhatok több millió honfitársunkat, ez azért erősen megszokott kopni és inogni amikor a saját bőrén tapasztalja azt, hogy nem, hogy jobb nem lett, hanem rosszabb.

[00:26:26]Tehát amikor ez, amit levezettél az imént, bekövetkezik, és eljön a brutális megszorítások időszaka, mertogy a multiknak oda kell adni azt a pénzt, amit a 16 év alatt az Orbán kormány elvett tőlük.

[00:26:40]Na, akkor talán, ha nem is utcai lázadás formájába, de valami morgolódás csak elindul azokban a körökben is, akikre hivatkozva most ezt műveli a miniszterelnök.

[00:26:57]Igen, csak addigra kiépül a félelemnek egy olyan piramisa, vagy kupolája, most a hőkupuláról jutott eszembe.

[00:27:04]Ez egy nagyon jó szó.

[00:27:06]Hát gondoljatok bele, Hitler azért tizen nem tudom három évig hatalman volt Sztálin majdnem 30-ig.

[00:27:14]Kádár csak hát igen, igen.

[00:27:18]Ugye Kádár úgy kezdte a a hatalmát, hogy meggyilkoltatott 300 akárhány embert, több ezret börtönbe zárt.

[00:27:24]És most is, most nem fognak meggyilkoltatni nyilván senkit, de ha azt látják ezeket a vágóképeket, hogy viszik el még a a politikusokat is, vagy akár Orbán Viktort is, hát akkor mit fog szólni a kisember?

[00:27:38]Semmit se fog szólni, mert mindenki fél.

[00:27:40]Mindenki félti a munkahelyét, a családját, az életét, a biztonságát, és akkor azt fogják mondani, ja, hát 800 Ft a benzinbe, vagy ezzel, de akkor miért van megsértődve, amikor Bóka János azt vágja a képébe, hogy a új rákosi rendszer van kiépülőben, csengőfrásszal, fekete autóval, félelemmel.

[00:28:03]De hadd mondjak én is optimista dolgokat.

[00:28:05]Ugye van ez a D209 névre keresztelt forrás, aki már a múltkor jelentkezett a kormányzás belső berkeiből nálunk.

[00:28:15]Pesti srácokon jelent meg még, és most újra volt alkalmam információkat szerezni.

[00:28:22]Ezek arról szólnak, hogy elég nagy a belső megosztottság.

[00:28:26]Tehát ez a R berlint nevű keretlegény, aki ráadásul mindenel ellentétes, amit Magyar Péter hirdetett, mert a Gyurcsány kormánynak volt ugye magasrangú tisztviselője.

[00:28:40]A miniszterelnöki hivatalban dolgozott Gyurcsányéknál, igaz SZDS-es vonalon került be, de ez inkább még rontja a helyzetet szerintem.

[00:28:50]nem halad, nem tudja megnyerni azokat az embereket, akik ugye a véres leszámoláshoz szükségesek.

[00:28:57]Nem véletlen szerintem, hogy gyakorlatilag rendőrök és ügyészek viszik most ezt a piszkós munkát.

[00:29:05]Különböző feljelentések alapján önhatalmúan eljárnak.

[00:29:07]Nyilván megkapják erre a politikai utasítást, de maga a kormányzat ezt a tényfeltárást gyakorlatilag nem végzi, nem találja meg azokat az embereket a teljesen elvetemült ilyen márkizaj típusú idiótákon kívül, akik hajlandóak az arcukat adni hozzá.

[00:29:26]És és van a kormányzaton belül egy másik irányzat, semmivel nem jobb erkölcsileg.

[00:29:34]Ez az Orbán Anita satöbb féle vonal.

[00:29:35]akik azt mondják, hogy emberek nyertünk.

[00:29:38]Hát kormányozzunk ciklusokon.

[00:29:41]Hát nehogy megbuktassuk magunkat itt.

[00:29:45]Na, erre erre utaltam Gergő, amikor azt mondtam, hogy sajnos ez a viselkedés, amit Magyar Péter produkál, ez ráragad a többiekre.

[00:29:52]Vagy vagy a kapitányt is például utasították arra, hogy egy Facebook bejegyzésben azt állítani, hogy itt 16 éven keresztül módszeresen kifosztották ezt az országot, és a elvett vagyont vissza kell szerezni.

[00:30:06]Erre szolgál ez a vagyon visszaszerzési nem tudom én micsoda.

[00:30:13]Az a kapitány, aki eddig csak vigyorgott.

[00:30:15]Egyébként vagyon visszaszerzési bizottságot a Fidesz csinált, amikor 2010 után az elkótjavet állami vagyont először is visszavásárolta, hogy legyen milyen alapokra építeni.

[00:30:24]Kapitány már elmondta, hogy el fogják adni azokat a az államnál rossz helyen lévő vagyontár.

[00:30:32]Ezt hallgattuk, amikor eladták, hogy az államnál mindig minden rossz helyen van.

[00:30:36]És amikor eladtuk a közműégeket, két zsákzér, mit tesz Isten például nem a francia állami cégek vették meg, mert a francia államnál sokkal jobb helyen volt, mint a magyar államnál.

[00:30:48]De még van itt ám egy dolog, amivel te tök igazad van.

[00:30:51]Van ellentét, én is hallom.

[00:30:54]Csak egy szempontot hadd mondjak hozzá egy mondat, hogy hogy nézzétek meg, hogy már csak az ilyen Flex Zoltánzerű teljesen kerretének adják a nevüket ehhez a legújabb ilyen megfosztásos történethez.

[00:31:06]Igen, már minden már mindenki mondja, hogy ez ezt nem lehet.

[00:31:08]Igen, de volt ellentét Sztálin környezetében is, Rákosi környezetében is, még Kádár környezetében is.

[00:31:15]Aztán van, aki vagy a gulágon végezte, vagy a Meszes Gödörbe, vagy a börtönben.

[00:31:21]De Szálin maradt, Rákosi maradt, Kádár maradt.

[00:31:27]Leszámol ez mindenkinek.

[00:31:29]Ő ő a kedvence, mer a legjobbakat ő mondja.

[00:31:32]Köszi.

[00:31:32]Yuk, három perc maradt, de azért ha már emlegetted itt a a szegény Bangó Sándort, akkor egyre egyre érdekesebbek a fejlemények.

[00:31:43]Lesünk egy pillantást Pócs János szavaira.

[00:31:52]Egy kiskorú gyermeket felhasználnak politikai célból, ráadásul, politikai lejáratás céljából.

[00:31:58]Teszik ezt úgy, hogy az érintett gyám tudta, beleegyezése és jelenléte nélkül tartották fogva három napig egy szállodában, képezték egy lejárató kommunikációra, és egy integgyúra használtak fel egy szerencsétlen sorsú, 11 éves, kiskorú gyermeket a gyám tudta és beleegyezése és jelenléte nélkül, ami miatt egyébként a gyámjelentést a megyei rendőrfőkapitányságon meg is tette, és ez a feljelentés átkerült ügyészségi szakba.

[00:32:35]Igen, ez egy 11 éves kisfiú volt, akivel ottan hosszan igazi farizeus módjára zajlott ott.

[00:32:42]De hát erről szól minden.

[00:32:45]Hát nézzétek meg a Bangó Sándort, akit egyébként ne nevezzünk nagyon se szerencsétlennek, se megéri az a pénzét.

[00:32:55]Szó szerint amikor interjúzak vele, hogy minden be van tanítva, egy másik embert látsz ott, amikor ő elmondja, hogy ő milyen szerencsétlen, és vele mi történt.

[00:33:12]Aztán meg a közösségi médiába, mikor jön az igazi arca, szétloccsantom az agyad, rohadt fenyeget valakit, aki írt neki, hogy nem nem tetszik, amit csinál, meg most itt rappel valami, van egy kis szösszenet.

[00:33:31]Na azt ne tudd meg, hogy ott milyen szöveg, mit csinálok a middel, meg mit fogsz lenyelni.

[00:33:41]Egyszerűen tragédia.

[00:33:41]Tragédia ez Magyar Péter és a tesókal koronatanulja.

[00:33:48]Pedotisza.

[00:33:50]Pedotisza.

[00:33:53]Nagyon várom azt a szakértői véleményt a sajtó nyilvánosságában, amelyik elmagyarázza nekem, hogy mit miben kell ahhoz szenvedni, vagy milyennek kell lenni, hogy ne lehessen rajtam ezt a hazugságvizsgálatot elvégezni masinával, mert Sándorunkon állítólag nem lehet.

[00:34:14]Nem, mert várjál, mi is mie is van epilepsziás.

[00:34:16]Na de akkor már ha rajta nem, akkor a ügyéb érintett szereplőin miért nem végzik el, mondjuk tesókán vagy azokon, akik azt állítják, hogy ők biztos, hogy nem adtak pénzt neki.

[00:34:32]Na hát akkor tessék.

[00:34:35]Jó kis hazugságvizsgálathoz.

[00:34:35]Ki fog derülni, hogy ki beszél igazat.

[00:34:38]Mondj egy 30.

[00:34:38]Nagyon várom az ügyészség hatós és bátor fellépését ebben az ügyben, de lehet, hogy ugyanolyan hatós és bátor lesz, mint a Magyar Péter mentelmű ügyének ügyében, amit azóta sem kértek ki a magyar parlamenttől.

[00:34:55]Gyerekek, köszönöm szépen.

[00:34:55]Remélem, jó kedvet csináltunk.

[00:35:03]Köszönjük a figyelmet.

[00:35:03]Jövő héten találkozunk.

[00:35:05]Addig is minden jót.

[00:35:06]Viszontlátásra.

[00:35:08]เฮ