Sajtóklub - Szürreális ami történik
- Egy 11 éves, súlyos pszichológiai betegségekkel küzdő szökevény gyereket egy TISZA-aktivista közvetlenül Magyar Péterhez vitt, aki három napig tartotta és interjút készített vele.
- A parlamenti vitában a hangnem a mélypontra süllyedt; a Fidesz képviselője "hazug, embertelen trógernek" nevezte Magyar Pétert, aki családi kapcsolatokkal vágott vissza.
-
„A legótvarabb dolog is, amit el lehetett követni"
- A résztvevők szerint Magyar Péter politikai krédóját a gyermekvédelemre építi, de kritikusaik szerint súlyosan sérült gyerekeket használ fel politikai ellenfelei lejáratására.
- Az eset jogi elemzése bűncselekmény-sorozat gyanúját veti fel: jogellenes fogvatartás és kiskorú veszélyeztetése, különösen, ha igaz a bedrogozásról szóló állítás.
- A rendőrség és az ügyészség hallgatása a politikai elfogultság gyanúját erősíti; a résztvevők szerint az ügyészség egy része Magyar Péter közvetlen utasításait hajthatja végre.
- A Fideszen belül nő a feszültség, mivel attól tartanak, Magyar Péter idő előtt megbuktatja a kormányt, miközben az aranykonvoj-ügyben is éles ügyészségi vita zajlott.
- Az állam és a jogállamiság szétverése nyomán romlik a közbiztonság, és országszerte "házmestertempó" fenyegeti a pártsemleges szakembereket.
Részletes összefoglaló megjelenítése
A 11 éves szökevény gyermek ügye: Magyar Péter és a TISZA Párt legújabb botránya
A beszélgetés központi témája az az eset, amelyben egy 11 éves, súlyos pszichológiai betegségekkel küzdő kisfiú megszökött egy szolnoki intézetből, majd Budapesten talált rá egy TISZA-aktivista. A műsorvezetők részletesen elemzik az ügy politikai és jogi vonatkozásait.
A történet alaphelyzete
A gyermeket a TISZA-aktivista egyenesen Magyar Péterhez vitte, aki három napig egy szállodában tartotta a kisfiút, ahol étellel-itallal látták el, majd Magyar Péter és Bódis Krisztina hosszú interjút készített vele. A műsorvezető szerint ez olyan szinten szürreális, hogy ha Ionesco megírta volna, azt mondanák rá, hogy túlzás.
„Ehhez képest most ez ezen a vonalon mozgunk, és amikor számon kérik őket, na akkor jön az igazi" *
A résztvevők körkérdés keretében ironikusan közelítették meg a történetet: ha találnának az utcán egy 11 éves szökevényt, mit tennének. A válaszok szerint egyikük sem vinné Magyar Péterhez a gyereket, inkább a gyámügyhöz, rendőrséghez vagy más intézetbe fordulnának. Az egyik hozzászóló ironikusan megjegyezte:
„Fogságba ejtem, adok neki 10 tábla csokoládét, és addig vallatom, amíg nem volt valami terhelőt a Fideszről" *
A parlamenti vita
A műsorban lejátszották a parlamenti felszólalás részletét, ahol a TISZA Párt és a Fidesz között éles szóváltás alakult ki az ügyről. A Fidesz képviselője, Balla György kiegészítette volna egy hosszabb mondatra, hogy Magyar Péter "egy hazug, embertelen tróger". Magyar Péter válasza pedig az volt, hogy a Fideszes képviselő "az egyetlen ember az egész parlamentben, aki családtagként került oda, ahova került".
"Ön egy hazug tróger" – hangzott el a parlamentben *
A műsorvezetők megjegyezték, hogy bár Balla Györgynek igaza van, elkeserítő, hogy idáig jutott a parlamenti hangnem.
A gyermekvédelem politikája és Magyar Péter krédója
A résztvevők szerint Magyar Péter politikai identitását az határozza meg, hogy a "gyermekvédelem atyjaként" pozicionálja magát, aki a "pedofidesz" ártalmas tevékenységét rendbe teszi. Karrierjét a kegyelmi ügytől a Szőlőutcai Botrányon (az úgynevezett "Zsolti bácsi ügyön") át egészen a mostani interjúig a gyermekvédelem témájára építi.
A műsor szerint azonban Magyar Péter durván belerondít ebbe a képbe azzal, hogy ezeket az ügyeket politikai haszonszerzésre használta fel a kampányban:
„Szerencsétlen sorsú, megnyomorított gyerekeket használt föl arra, hogy megpróbálja lejáratni és megbélyegezni politikai ellenfeleit” *
A politikai Nimbusz eróziója
A résztvevők egyetértettek abban, hogy ha Magyar Péter beismerné, hogy nem kellett volna elkészíteni ezt az interjút, és bocsánatot kérne – ahogy azt egy gyermekvédelmi aktivista javasolta –, akkor összeomlana a mesterségesen felépített Nimbusza. Ez jelenleg nem áll érdekében.
Az egyik műsorvezető elmondta, hogy a Facebook algoritmusa sok TISZA-oldalt ajánl neki, és ezek az oldalak hallgatnak erről a botrányról. A beszélgetők szerint ugyanakkor előbb-utóbb ezek a hírek átszivárognak a TISZA-szavazókhoz is (például a vasárnapi családi ebédeknél), és megkezdődik a Nimbusz eróziója.
„A legótvarabb dolog is, amit el lehetett követni" *
A jogi dimenzió: bűncselekmény-sorozat gyanúja
A műsorban bejátszották Pluzson Bence korábbi nyilatkozatát, aki szerint az eset kapcsán bűncselekmény-sorozat rajzolódik ki:
- Jogellenes fogvatartás: a kiskorút több napon keresztül fogva tartották olyan személyek, akiknek nem volt joguk felügyelni rá
- Kiskorú veszélyeztetése: különösen abban az esetben, ha igaz, hogy a gyermeket bedrogozva találták meg (mint ahogy Magyar Péter nyilatkozta) - hiszen ilyenkor azonnal orvoshoz kellett volna fordulni, nem pedig interjút készíteni vele
A műsorvezető azonban hozzátette, hogy szerinte a bedrogozásról szóló állítás sem igaz:
„Semmi se igaz. Semmi se igaz." *
A rendőrség és ügyészség hallgatása
A beszélgetők felháborodásukat fejezték ki amiatt, hogy a rendőrség és az ügyészség nem lép fel kellő eréllyel Magyar Péter ügyeiben. Két másik példát is felhoztak:
- A telefonlopási ügy, amelyben Magyar Pétert gyanúsítják azzal, hogy ellopta valakinek a telefonját, és a Dunába dobta. Ebben az ügyben bár tanúként kihallgatható lenne mentelmi jog felfüggesztése nélkül, erre nem került sor. Emlékeztetőül: egy szivárványos zászló Dunába hajítása három év börtönnel és két és fél milliós pénzbüntetéssel fenyegetett ügy volt.
„Ha az ügyészség ebbe a telefonlopás ügybe nem csinál valamit, vagy azt mondja, hogy nem történt bűncselekmény, azzal elszabadul a pokol" *
- A Zsolti bácsi ügy és a 11 éves gyerek ügye is régebbi keletű, de ezekben sem történt érdemi nyomozás, miközben az NKA-ügyben (amely a választás előtti napokban bukkant fel) villámgyorsan léptek, hat embert vittek el bilincsben, látványos rendőri akció keretében.
A résztvevők felvetették: ha ez az ügyészség, amelyet Magyar Péter a "maffia bábjának" nevez és le akar váltani, most nem lép fel ellene, akkor vajon kinek a bábja jelenleg?
Magyar Péter parlamenti viselkedése és a TISZA támogatottsága
A résztvevők szerint riasztó, hogy a TISZA támogatottsága 65-70% körül mozog a közvélemény-kutatások szerint (amelyek a választási eredményeket egész jól eltalálták), miközben Magyar Péter a parlamentben "útszéli örjöngést" mutat be.
„Én nem gondoltam, hogy ez egy ilyen ország, vagy mi nézünk valami másik filmet. Én nem tudom, hogy hogy létezhet magyar ember, akinek ez, amit Magyar Péter csinál a parlamentben, az tetszik." *
A TISZA-média propagandistái azzal védekeznek, hogy a Fidesz provokálja ki belőle ezt a viselkedést - a műsorvezető szerint azonban hasonlóan kemény kérdéseket kaptak korábban Orbán Viktor, Antall József, Horn Gyula és Gyurcsány Ferenc is, és egyikük sem viselkedett így.
A műsor szerint az egész felháborodás mögött az áll, hogy a valóságot próbálják elfedni: tudniillik a pedofilügyek már a második olyan botrány, amelyben a TISZA érintett lehet, hiszen Magyar Péter testvére a vádak szerint lefizette Bangóné anyját (a "Bangós anyika" ügy).
Törésvonalak a kormánypártban és a házelnök szerepe
A műsor második felében a résztvevők a Fideszen belüli feszültségekről beszéltek. Felidézték a házelnök, Kövér László egyik parlamenti megszólalását, amelyben a nemzet nagyjaira (Kossuth Lajos, Deák Ferenc, Széchenyi István) hivatkozva intette emberségre a képviselőket:
„Az éles szócsaták, heves viták nagyon-nagyon régóta részei a parlament életének, de nem lehet része a parlament életének az embertelenség" *
Az egyik műsorvezető megjegyezte, hogy a házelnök asszonyban van valami emberség, szemben a TISZA működésével, amelyben "egyelőre se a működés, se az emberség, sőt inkább embertelenséget látni".
A beszélgetés során felmerült egy "D209-es" fedőnevű, régi vágású szoci forrás információja, aki szerint a Miniszterelnökségen egyre nagyobb az elégedetlenség, mert attól félnek, hogy Magyar Péter idő előtt megbuktatja a kormányt. Török Gábor elemző is törésvonalakat észlelt az erőben, bár másnap készült egy fotó annak demonstrálására, hogy "nincs itt semmi baj".
Aranykonvoj-ügy: a Hajdú János elleni fellépés és az ügyészségen belüli vita
A műsor végén az aranykonvoj-ügyre tértek át, amelyben a volt TéH (Technológiai és Hírközlési) főigazgatót, Hajdú János tábornokot gyanúsítottként hallgatták ki, miután a szolgálati viszonyát megszüntették.
A Magyar Nemzet cikke szerint az ügyészségen belül komoly vita alakult ki: a legfőbb ügyészség vezetői Hajdú Jánost le akarták tartóztatni, sőt Orbán Viktort is, de a Központi Nyomozó Főügyészség (amely ezt az ügyet viszi) ezt nem tartotta indokoltnak. A vita olyan éles volt, hogy Frütt Pál, a nyomozó főügyészség vezetője emiatt lemondott.
„Felphetően az ügyészség egy része Magyar Péter közvetlen utasításait hajtja végre és kézi vezérléssel irányítja őket" *
Magyar Péter pénteken fenyegette meg a legfőbb ügyészt, hogy kirúgatja, ha nem tartóztatják le Orbán Viktort. A résztvevők szerint Frütt Pál személyes áldozatának köszönhető, hogy Orbán Viktorért egyelőre nem mertek kimenni.
A vita hátterében az áll, hogy míg a kormánypárti oldal szerint Hajdú János hazafias cselekedetet hajtott végre (ukrán furgonok szállítottak milliárdokat és aranyrudakat, az ukránok pedig eközben elzárták a Barátság kőolajvezetéket), addig a másik oldal ezt terrorcselekménynek minősíti. A műsorvezető megjegyezte:
„Ha ti elzártátok a Barátságot, akkor mi meg lekapcsoljuk a lóvétokat meg az aranyotokat. Hát ez a minimum, amit akkor meg kellett tenni, ez volt a hazafias cselekedet" *
A jogállamiság szétverése és a közbiztonság romlása
A résztvevők szerint Budapesten a közbiztonság jelentősen romlott, a polgármesterek (akár nem fideszesek is) panaszkodnak. Országszerte kialakult egy "házmestertempó", ahol helyi csinovnyikok fenyegetik a becsületes intézményvezetőket, szakembereket, aszerint, hogy ki fideszes és ki nem. A műsorvezetők szerint valóságos vadászat folyik.
„Mindenki azt gondolja, hogy most már szabad drogot fogyasztani nyílt utcán, szabad verekedni, szabad leütni" *
Nemzetközi párhuzam: az Északi Áramlat felrobbantása
A műsor zárásaként a résztvevők felhívták a figyelmet egy érdekes nemzetközi párhuzamra: a német kancellár, miután a pártja támogatottsága zuhan és az AfD veri őket, hirtelen bejelentette, hogy vádat emelnek az Északi Áramlat felrobbantása ügyében. A német ügyészség szerint az akciót kijevi állami szervek rendelték meg – gyakorlatilag Zelenszkij. A műsorvezető szerint ez klasszikus terrorcselekmény, a lengyelek azonban háborús hőstettként ünnepelték, és elengedték a náluk letartóztatott terroristát. Most ugyanezek a lengyelek akadtak ki az ukránokra a Bandera-kultusz miatt, tekintve, hogy a Banderisták körülbelül százezer lengyelt mészároltak le. A műsorvezető szerint ezen a példán keresztül is érdemes értékelni az aranykonvoj-sztorit.
⚠️ Értelmezhetetlen vagy bizonytalan szakaszok
- Az átiratban több helyen szerepel "Tech" és "Technek" – a kontextus alapján valószínűleg a TéH (Technológiai és Hírközlési Hatóság) rövidítéseként, illetve annak ragozott alakjaként értendő.
- "Forsóferágnes" – a kontextus alapján valószínűleg egy TISZA-s képviselő nevének torz ASR-változata, de a szövegkörnyezetből nem állapítható meg pontosan, kiről van szó.
- "Bangós anyika" – az átiratban így szerepel, a kontextus alapján a "Bangóné" valószínűsíthető, de az ASR-torzulás miatt nem biztos a pontos névalak.
- "D209-es" – a szövegben egy informátor kódneveként szerepel, az ASR-átiratban így jelenik meg, a valós név vagy kód nem ismert.
Teljes átirat megjelenítése
[00:00:08][zene] Jó estét kívánok Sajtóklub Huttal, Gajdiccsal, nézővel.
[00:00:14]Sziasztok!
[00:00:17]Sziasztok!
[00:00:17]Engedjétek meg, hogy körkérdést intézzek.
[00:00:22]Mindenki röviden válaszol.
[00:00:24]Ha te találsz az utcán egy 11 éves kisfiút, aki éppen megszökött a intézetből, mi az első dolgod?
[00:00:34]Elviszed a gyámügyre, megkeresed a gyámját, beviszed egy másik intézetbe, szólsz a rendőrségnek, vagy elviszed a Magyar Péterhez?
[00:00:45]Te melyiket választod?
[00:00:47]Fogságba ejtem, adok neki 10 tábla csokoládét, és addig vallatom, amíg nem volt valami terhelőt a Fideszről.
[00:00:56]Én legelőször fölhívlak téged, és megpróbálak rávenni, hogy készítsünk vele terjedelmes interjút valamelyik stúdióba.
[00:01:04]Az alapkérdés az, hogy talál az ember egy 11 éves kis?
[00:01:06][nevetés] Hát az nem egy 20 Ft-os, hogy ott az utcán.
[00:01:11]Jó, akkor ezt akkor [horkantás] ezt a részét megbeszéltük, merthogy ugye ez az alaphelyzet, ami körül itt most zajlik a pulparlé, merthogy az történt hivatalosan, hogy egy 11 éves gyerek megszökik Szolnokról, följön Budapestre, itt megtalálja egy tiszás aktivista, aki azonnal elviszi Magyar Péterhez, ők beviszik egy szállodába három napig Ott tartják, etik, itatják, nem tudom, mit csinálnak.
[00:01:44]Majd a gyerekkel Magyar Péter és Bódis Krisztina hosszú interjút készít.
[00:01:51]Ez olyan szinten szűrreális, de így ez Jonesku megírja, akkor azt mondták volna, hogy na hagyjad már.
[00:01:59]Ehhez képest most ez ezen a vonalon mozgunk, és amikor számon kérik őket, na akkor jön az igazi.
[00:02:05]Nézzük is meg, hogy mi zajlott ez ügyben a parlamentben.
[00:02:14]Szeretném, ha tisztázná, hogy itt pontosan mi történt.
[00:02:17]Ki az a rejtélyes pár, aki ezt a 11 éves egyébként nagyon súlyos hátterű, nehéz pszichológiai betegségekkel küzködő kisfiút leszállította önök részére?
[00:02:30]Kiegészítetném egy hosszabb mondatra, hogy ő egy hazug, embertelen tróger.
[00:02:35]Tisztelt képviselő úr!
[00:02:38]Ez ön, miniszterelnök úr, ön az egyetlen ember az egész parlamentben, aki családtagként került oda, ahova került, és úgy szerzett milliós jövedelmeket, végül engedje meg, hogy halkan és szerényen idézzem önt.
[00:02:52]Ön egy hazug tróger.
[00:03:00][horkantás] [sóhajtás] Balla Gyulinak amúgy igaza van.
[00:03:03]Tehát ezt azért szögezzük le.
[00:03:05]De hogy hogy bírtunk odajutni, hogy a parlamentben ez a ez a hang nem?
[00:03:17]És meddig kell ezt még elviselni?
[00:03:17]Ugye ami a legszembűnőbb, hogy bár természetesen volt már ellenkészet már hallani, hogy a tiszások egy része is háborog Magyar Péter álmokutásai miatt, de azért a az elvárás az az, hogy ha egy ilyen igazi kocsmai tűrhőséget mond a nagyfőnök, akkor azt meg kell tapsolni, és ott tapsikol az egész frakció.
[00:03:40]És természetesen az, hogy ez a ez az útszéli örjöngés, ez mire szolgál?
[00:03:46]a valóság elfedésére ezúttal is, hiszen ami a pedofiszáról kiderült, és ez ugye már a második ügy, hát ugyanilyen súlyos az, hogy ugye Magyar Péter testvére a vádak szerint lefizette ugye Bangós anyikát.
[00:04:04]Ezek olyan súlyos ügyek, amikről igenis beszélni kell, amiért el kell számoltatni, amiért fel kell kérdeznünk az ügyészeket és a rendőrséget, hogy miért nem nyomoznak ezerrel mind a két ügyben, mert nem nagyon nyomoznak.
[00:04:16]Semmi hír nincs arról, hogy bármi eredményt elértek volna.
[00:04:22]Ismételten föl kell hívni a nézők figyelmét arra, hogy Magyar Péter a saját politikai krédóját a kegyelmi ügytől a Szőlőutcai Botrányon, amiből aztán Zsolti bácsi ügyet kreáltak, egészen eddig az interjúig határozza meg.
[00:04:39]Ő ugyanis a gyermekvédelem atja itt Magyarországon, és ő az, aki a pedofidesz ártalmas tevékenységét majd rendbe fogja tenni mindenféle értelembe.
[00:04:53]Ö ebbe nyilvánvalóan durván belerondít az a tény, hogy gyakorlatilag ezt a három dolgot, amit említettem, ő politikai haszonszerzésre a kampányban fölhasználta.
[00:05:11]Magyarul szerencsétlen sorsú, megnyomorított gyerekeket használt föl arra, hogy megpróbálja lejáratni és megbélyegezni politikai ellenfeleit.
[00:05:24]Innen kezdve ez mindamellett, hogy bűncselekmény, a legótvarabb dolog is, amit el lehetett követni, és ami még ennek a a habatortán és a cseresznye rajta, az az, hogy ezzel, hogy ilyet lehet csinálni a magyar politikából, ezzel a Fideszt vádolta meg.
[00:05:40]Na most innen kezdve érthető, hogy elgurul a gyógyszere, kiakad és és ömlik a szájából a mocsok, amikor ezzel szembesítik.
[00:05:52]Mert erre nem tud mit mondani.
[00:05:54]Mert hogyha azt mondja, amit javasolt neki egy gyermekvédelmi aktivista, hogy ismerje el, hogy ezt az interjút nem lett volna szabad elkészíteni, és kérjen érte bocsánatot, ha ezt megtenné, abban a pillanatban összeomlana körülötte minden mesterségesen föllépített Nimbusz.
[00:06:12]Oda lenne Magyar Péter.
[00:06:15]Ezt ő még nem akarja.
[00:06:18]Bármennyire is mi szeretnénk, hogyha belátná.
[00:06:22]Kis kiegészítés.
[00:06:22]Magyar Péter a gyermekvédelem nadrágszíjas atja.
[00:06:27]Így.
[00:06:27]Így ezt ezt elfelejtettem.
[00:06:30]Azér szerintem az igazi kérdés az, amit Geri feltett, hogy hol van a rendőrség és hol van az ügyészség.
[00:06:34]Csak közbevetőleg jegyezzük meg, hogy az NKA ügyben rögtön lépett a a rendőrség, ügyészség, elvittek hat embert vezető száron, látványosan.
[00:06:46]Ugye jó vágóképek készülhettek.
[00:06:52]Pedig az egy friss dolog, ugye az a választás előtti néhány napon, héten keletkezett ügyek miatt vitték el ezeket az embereket, amit azt se tudjuk, hogy bűncselekményt követtek-e el, vagy nem.
[00:07:05]Az, hogy most etikus volt, vagy nem, vagy erkölcs az egy teljesen más kérdés.
[00:07:08]Az nem a BTK kategóriája.
[00:07:11]Ezek az ügyek, ezek nem most kezdődtek.
[00:07:13]se a Zsolti bácsi ügy, se ez a a most szóba került ügy.
[00:07:20]Még annyit se tudunk, hogy mondjuk Magyar Péter gyanúsítottként nem lehet kihallgatni, mert hogyha előbb ki kellene a mentelmi jogát kérni a parlamentől, mert az, hogy ezt a 11 éves gyerekkel mit csináltok, az bűncselekmény, azt szögezzük le.
[00:07:32]De tanúént ki lehetne hallgatni, ahhoz nem kell a mentem jogát felfüggeszteni.
[00:07:41]Hallottatok arról, hogy erre kísérlet volt a rendőrség, vagy igazat kell mondani, vagy hallottatok arról, hogy a telefonlopási ügyben kikérték a mentelmi jogát az ügyészség?
[00:07:49]Hát mi történik ebben az országban?
[00:07:53][torokköszörülés] Mert ha ez az ügyészség, amit most az a legfőbb ügyész ugye le akarja váltani Magyar Péter, mert a maffia bábja, ez az ügyészség most akkor kinek a bábja?
[00:08:02]Most egy másik maffiának a bábja, vagy mi történik itt?
[00:08:07]Az egy másik ehhez az igazsághoz.
[00:08:10]Másik kérdés, hogy ez a hang nem ez az elmúlt két-három napban több közvéleménykutatás kijött.
[00:08:18]65-70% közt van a Tisza támogatottsága.
[00:08:22]Ezek szerint próbáljuk hinni nekik, mert ugye a választási eredményeket egész jól eltalálták.
[00:08:29]Tényleg ennyi ember neek tetszik ez, ami a parlamentben történik, vagy ami az egész országban történik.
[00:08:37]Hát milyen országban élünk mi, gyerekek?
[00:08:40]Én Én nem gondoltam, hogy ez egy ilyen ország, vagy mi nézünk valami másik filmet.
[00:08:44]Én nem tudom, hogy hogy létezhet magyar ember, akinek ez, amit Magyar Péter csinál a parlamentben, az tetszik.
[00:08:55]Egyébként nem biztos, hogy tetszik, mert a médiájuk, jaj, ezt hadd mondjam el itt is.
[00:08:59]Tehát a Magyar Péter hátsó részéből kiem látszó lakánymédia propagandistái most azzal mentegetik, hogy azért viselkedik így, mert a Fidesz kiprovokálja belőle, felbőszítik sz.
[00:09:14]Így van.
[00:09:14]Mi miattunk van az egész.
[00:09:17][nevetés] De hát emlékezzetek, Orbán Viktor is kapott elég kemény kérdéseket a parlamentben, vagy Antal József, vagy Horn Gyula, Gyurcsány Ferenc.
[00:09:27]Hát melyikük viselkedett így?
[00:09:30]Együk sem.
[00:09:33]Egyébként az egy jó kérdés, hogy fölhoztad a telefon a Dunába, mert hogyha szivárványos zászló Dunába hajítása az három év börtönnel és két és fél milliós pénzbüntetéssel fenyegetett ügy, ha jól emlékszem, igen.
[00:09:51]Akkor vajon mennyit ér egy telefon a Dunába?
[00:09:54]Hát ráadásul a zászló az egy, hogy is mondjam, egy élettelen.
[00:09:59]Tárgy.
[00:09:59]A telepont egy élő személytől lopta el a az illető a gyanú szerint.
[00:10:03]De hát ezt tisztázni kellene.
[00:10:07]Hát ki kellene kérni a mentelmi jogát, nyomozati cselekményeket folytatni, bíróság előtt meg kellene állni és elmagyarázni, hogy az vagy akkor mondja ki az ügyészség, hogy nem nyomoznak ebben az ügyben, mert telefont lopni nem bűncselekmény, és akkor ma este mindenkitől ellopják a belvárosba a telefont, mert hát miért is ne?
[00:10:27]Jó ötlet.
[00:10:27]egyébként még maradva egy kicsit a 11 éves gyereknél, Pluzson Bence itt járt nálunk, és erről is szó volt, abba is kukkantsunk bele.
[00:10:41]Amellett, hogy ezt a kiskorút felhasználták politikai célokra, azért olyan eseménysorozat rajzolódik ki, ami a jogellenes fogvatartástól kezdve, hogy a kiskörűnök nincs belátási képessége, tehát hogy ő fogvatartják több napon keresztül, annak is következménye van.
[00:10:58]jól hát az még pláne, tehát az még rontja a helyzetet, hiszen ugye úgy a ezzel ösztönzik azt a gyereket arra, hogy hogy még a természetes érzékess legyen meg a tekintetben, hogy mondjuk ő egy bezárt helyen valakiknek a felügyelete alatt áll, akiknek nem lenne joga felügyelni ezt a gyereket.
[00:11:13]A kiskorú veszélyeztetése is megvalósulhat, hiszen arra gondoljunk, hogy még az a nyilatkozatés elhangzott Magyar Péter részéről, hogy hát bedrogozva találták meg ezt a gyereket.
[00:11:24]Ha ezt a gyereket bedolgozva találták meg, akkor nem azonnal orvoshoz kellett volna fordulni azzal a gyerekkel.
[00:11:28]Tehát egymásra épülnek a különböző nyilatkozatok alapján.
[00:11:31]Itt egy bűncselekmény sorozatról beszélünk.
[00:11:35][zene] [sóhajtás] Igen, belekapaszkodnék a végébe.
[00:11:39]Tehát ha igaz lenne, hogy bedrogozva találták meg a gyereket, akkor a lehető legsúlyobsabb bűncselekményt követték el azzal, hogy nem azonnal a legközelebbi klinikára vitték, hanem hanem De szerintem ez se igaz.
[00:11:56]Tehát semmi se igaz.
[00:11:59]Semmi se igaz.
[00:12:03]Engem valamiért [torokköszörülés] ilyen ingadozóként tarthat nyilván a Facebook, mert szakmai ártalomként annyit olvasom a tiszás oldalakat, és akkor általad kedvelt tartalom kis felső címkével rohadt sok tiszást hírt kapok.
[00:12:15]Én teljesen elvakult mesterséges intelligencia által szervezett pár hónapos oldalakról.
[00:12:24]És azt láthatjuk, hogy erről az hatalmas botrányról az országnak az egyik fele, aki nem kíváncsi a valódi hírek, és nem nézzük például a sajtóklubot, az nem tud.
[00:12:37]De nyilván előbb-utóbb ezek az irdatlan botrányok, csakúgy, mint például a 80-20%-os médiaegyensúly idején Gyurcsány Ferenc kormányzása alatt, előbb-utóbb átszivárognak a másik oldalra, és mert a vasárnapi ebédnél sok szembesíti vele az a gonosz fideszes nagymama, érted, a kedves fiatalt, és így tovább.
[00:12:57]Előbb-utóbb ezek el fognak terjedni, és megkezdődik a Magyar Péter Nimbuszának meg tákolmányának az eróziója, mert ilyen ügyeket nem lehet túlélni.
[00:13:08]Ennek kell, hogy legyen következménye.
[00:13:11]Ha nem most, akkor majd két év múlva lesz.
[00:13:13]De akkor nagyon kemény.
[00:13:16]Emlékszem arra a jelenetre, amikor Orbán Viktor országjárásának valamik állomásán lehajolt és megsimogatott egy ott lévő szüleivel ott lévő kisgyereket, hogy abból micsoda acsarkodás, micsoda izé, hogy gyermekeket használ föl a kampány céljaira.
[00:13:36]Kérgöm.
[00:13:39]Ez ez micsoda?
[00:13:42]És akkor még egyszer szeretném mondani, hogy hogy ezek a dolgok ezek olyasmik, amelyek a a Tiszapárt és különösen Magyar Péter, hogy is fogalmazták ők a a kegyelmi ügyel kapcsolatban a a Fideszel, hogy a a szívcsakrája, tehát annak az egész humbuknak, hogy a Fidesz szétlopta az országot, és még ráadásul szörnyetegekkel van teli, akik megrontják a magyar fiat mondták ezt mi ránk.
[00:14:12]Na most ezt [torokköszörülés] kezdi ki, mert ez megint bolsevik típusú vád volt velünk szemben, mert ezt ők csinálják.
[00:14:20]És ez, hogyha ahogy mondja a Gergő, hogy ha erről lehull a lepel, és ez kiderül, itt itt borzalom lesz.
[00:14:29]Tehát gondoljuk bele, minimum 3,5 millió ember vakon hisz abban, hogy ők a a tisztesség és a beetesség és a és a jövő és a reménység.
[00:14:45]Mi mi lesz, ha kiderül, hogy ez nem csak egy köztörvényes bűnöző, hanem egy immorális senki, aki akit kreáltak, tényleg megcsináltak titkoszolgálati módszerekkel, és a nyakunkba cseszték.
[00:14:59]Mi lesz, ha erre rájön 3 és fél millió magyar?
[00:15:04]De Ottó kiderült.
[00:15:04]Kiderült, csak még nem hiszik el.
[00:15:09]Hát mikor fogják elhinni?
[00:15:09]Hát elmondtuk, leírtuk, elmondják a parlamentben, rohadt nagy nézettsége van a parlamenti közvetítéseknek.
[00:15:18]Kiderült, kiderült.
[00:15:18]Hát Magyar Péter maguk mondták el, hogy ezt a gyereket ők elvitték, interjút készítettek vele.
[00:15:25]Hát kiderült, kiderült, hogy mindent megígértek ennek a gyereknek, hogy majd a gondját viselik a továbbiakban.
[00:15:29]És mondja a gyámja, hogy hát megkérdezté őket, hogy az szeretnék-e tovább.
[00:15:35]Hát de hogy ők őket ez már nem érdekli.
[00:15:38]Tehát kiderült és az emberek többsége vakon hisz még mindig Magyar Péternek és nekünk nem hisz.
[00:15:45]És mi vagyunk a, hogy mondta Magyar Péter, mikro drogerek, mert ezt egyáltalán szóba hozzuk.
[00:15:52]Hát kiderült, hogy ellopott egy telefont, hát felvétel van róla.
[00:15:54]Minden kiderült Magyar P.
[00:15:57]Kiderült, hogy hazudik folyamatosan.
[00:15:59]Kiderült, hogy hogy bánt a családjával, a feleségével.
[00:16:04]Kiderült, hogy felvette a a saját feleségét.
[00:16:09]Minek kellene még kiderülni?
[00:16:09]nyilvánosan kellene ott neki majdnem mondtam valamit, mit csinálni egy másik emberrel.
[00:16:17]Az se érdekelné az embereket.
[00:16:20]Ki ez minden kiderült, és mégis mégis hisznek neki, és hisznek benne, és majd ő megváltja Magyarországot.
[00:16:26]Az biztos, hogyha egyszer majd ez a ez a vakhit ez alábbhagy, vagy akkor nagy probléma lesz az egész országban.
[00:16:37]Nem csak a Tiszába, hanem az egész országban.
[00:16:39]mondani neked, hogy mi kell ahhoz, hogy azok, akikben vakhit van, azoknak fölnyíljon a szeme, de az meggyőződésem, hogy nekünk ezt minden nap el kell nekik mondani, hogy nyisd ki a szemed, mert hogyha ha úgy hirtelen egy zuhanásban kerülnek a padlóra, a a annak beláthatatlan következményei lesznek.
[00:17:07]De [torokköszörülés][horkantás] akkor is így lesz.
[00:17:11]Tehát Csipolla is egy darabig tudta hipnotizálni a az egész közönséget plusz a kiszemelt áldozatot, de egyszer vége lesz.
[00:17:22]Vége lesz, mert kinyílnak a szemek, és hogyha nagy zuhanás lesz a vége, hát zakson.
[00:17:30]Egy párat már túlélt ez az ország.
[00:17:32]Csak tudjunk időben elugrani el.
[00:17:34]Igen.
[00:17:34]Rövid szünet, aztán jövünk vissza.
[00:17:45][zene] Folytatjuk a sajtóklubottal, Gajdicscsal, nézővel.
[00:17:50]És csak így kis színesként azért vessünk egy pillantást a múlt hét egyik hát, hogy is mondjam, csak ikonikus pillanatára, amikor a házelnök halált megvető bátorságról tett tanú bizonyságot.
[00:18:10]Nézzük.
[00:18:15]Ön biztos, hogy nem törődött volna ezzel a gyerekkel, mint ahogy se egyik fideszel sem tá kell, hogy a tárgyhoz nem kapcsolódik, aki is a két percemet elnökasszony kipatz kell térnie nem ment volna vissza az otthonba én magam hívtam föl a képviselő asszony beszélt róla magamá Nem akart.
[00:18:51]Tudjuk, hogy az éles szócsaták, heves viták nagyon-nagyon régóta részei a parlament életének, de nem lehet része a parlament rész parlament életének az embertelenség.
[00:19:04]Nemzetünk nagyjai Kossut Lajos, Deák Ferenc vagy Szécsinyi István előttünk jártak.
[00:19:09]Ha ma feltehetnénk nekik a kérdést, hogy te mit tettél a hazádért, amíg országgyűlési képviselő voltál, biztosan nem azt feleltnék, hogy igyekeztem gúny nevetség vagy megbetés tárgyává tenni másokat politikai haszonszerzés céljából.
[00:19:31]Milyen megható volt ez a vége.
[00:19:33][sóhajtás] Mindenesetre kérem, kikapcsolta a mikrofonját?
[00:19:35]Hm.
[00:19:39]Attól tartok, hogy Ágnesnek az áros határidőn belül vissza kell térni Füredre a az üzleti életbe, amelynek felvirágoztatásához a szemét Orbán kormánytól kapod rengeteg sok támogatást.
[00:19:53]Hát most majd nem fog, de mindegy is, mindegy is.
[00:19:57][horkantás] Bohár Dani elkapta a fejmosást a folyosón, ami ugye ezután következett, ha jól értettem a elbeszéléséből tegnap.
[00:20:10]Erjed, erjed a dolog.
[00:20:12]Valószínűleg Forsóferágnesből már nem lesz köztársasági elnök, pedig annak eddig őt rebesgették ezen a téren.
[00:20:18]És és ugye már hivatkoztam erre a általamen D209-esnek keresztelt régivágású szoci forrásra, aki rálát a miniszterelnökség ügyeire.
[00:20:35]Egyre nagyobb a az elégedetlenség.
[00:20:35]És egyébként önérdekből, tehát nem azért, mert olyan állati jót akarnak tenni az országgal, csak attól félnek, hogy a Magyar Péter idő előtt megbuktatja ezt a társaságot.
[00:20:47]Ettől félnek, és ez a kormányon belül Közbeszéd mindennapi tárgya.
[00:20:56]már a hozzájuk tartozó ellenemzők Török Gábor is törésvonalat meg nem tudom micsoda repedéseket észlelt a az erőben, ami vagy igaz, vagy nem, de egy biztos, hogy mivel tagadják, mivel készült egy gyönyörű fotó rögtön másnap azt demonstrálandó, hogy nincs itt semmi baj, a legjobb házelnöke van a világon Magyarországnak jelen pillanatban.
[00:21:24]mondta Magyar Péter.
[00:21:24]Ebből fakadóan nekem erős a gyanúm, hogy Török Gáboréknak igaza van.
[00:21:29]És amit Gergő mond nagyjából az a az a valóság.
[00:21:33]És hogy mondjam?
[00:21:38]Tehát így, ahogy te is mondtad, hogy milyen megható, nézi az ember ezt a remegő szájszérrel elfehéredve mégis csak embert akar maradni ez a hölgy.
[00:21:51]De de lát látszik rajta, hogy hogy szenved, hogy még meg is szánja az ember.
[00:21:57]Csak akkor fölmerül bennem a kérdés, hogy hát gyerekek, miért nem tesztek rendet?
[00:22:03]Hát miért nem hajítjátok már ki ezt a ezt a nem tudom kicsodát?
[00:22:09][horkantás] És és ez mire ezzel a kérdésre nincsen válasz, így gyanítom, hogy túlságosan nagy erők okozzák ezt a törésvonalat, amiről Török Gáborék beszélnek, és és nem gyengült még el az a társaság sem, amelyik Magyar Péter támogatja.
[00:22:33]Ebben a házelnök asszonyban látok valami emberséget.
[00:22:37]Ugye a működésemberséges Magyarországról beszéltek a Tisz Magyar Péter pontosabban, de egyelőre se a működés se az emberséget, sőt inkább embertelenséget látni a működésükben.
[00:22:51]Ö és nem tudom elképzelni, én mondjuk a kapitány miniszter urat nem kedvelem a habitusát valahogy nem a de nem tudom elképzelni, hogy egy Shellnek a volt csúcsvezetője ezt ezt ő jó szívvel nézi, de még Orbán Anitától se tudom elképzelni, hogy hogy neki ez tetszik.
[00:23:13]Őán is gyakran látszik, de de ott ülnek és nem állnak fel, és nem mondják azt, hogy nekem akkor ebből elegem van.
[00:23:19]Hát mi baja lehetne kapitánynak?
[00:23:21]Azt mondja, hogy van nem tudom hány milliárdja, hogy őt ez nem érdekli.
[00:23:26]Vagy mi baja lehetne forslófenárnas?
[00:23:27]Megválasztott országgyűlési képviselő nem lehet visszahívni.
[00:23:33]Jólétben élt eddig is ezútt.
[00:23:33]Tehát neki egzisztenciálisan nincs problémája.
[00:23:36]És mégis tűrik, tűrik, hogy meddig tűrik, azt nem tudom, de azért az figyelmeztető, hogy egyre több olyan [horkantás] ősbaloldali vagy ősorbán ellenes ember szólal, meg nem tudom, olvastátok a debreceni Józsefnek a a megnyilatkozását, akit ugye nem lehet azzal vádolni, hogy írta Jó.
[00:24:00]Azt mondta, hogy ez egy elmebeteg, ez egy mármint Magyar Péter ez ilyen ilyen vezetője nem lehet az országnak.
[00:24:06]És ha ez rövid záró határidőn belül meg fog bukni, mert így nem lehet viselkedni.
[00:24:13]Vagy Verebes István azt mondja, hogy hát a oké, az elszámoltatás az rendben van.
[00:24:19]Na de hát mégis csak az emberi méltóság meg hát nem így kellene viselkedni.
[00:24:24]Szóval szüremkedik ez be, de hogy hogy mikor fog ez valamit okozni, azt nem tudom.
[00:24:32]Oda a debreceni szerint nyilván azért elmebeteg, mert az ő nagyszerű szaktudására nem tart igényt.
[00:24:35][nevetés] Viszont azért ne feledjük el, hogy annak idején ugyanez a globalista szövetség, amikor a Gyurcsány teljesen lejáratta magát, mindenféle komolyabb közjogi aktus nélkül lecsavarták és Bajnai Gordont odatették a fej helyére.
[00:24:55]Így van.
[00:24:55]De ez nagyon valóban fontos, hogy mi lesz majd, meg mikor lesz az, ami lesz.
[00:25:04]Na de hogy addig mi lesz szokták mond tudjuk, hogy mi lesz, de hogy addig mi lesz és hogy az addig mi lesz.
[00:25:13]Az az én számomra az a pillanat, amikor meggyanúsították és gyanúsítottként kihallgatták Hajdú János tábornokot, miután megszüntették a szolgálati viszonyát, még még senki nem tudta, hogy megfel.
[00:25:29]Tehát ha ezt egy hajdúval meg lehet csinálni, akkor azt gondolom, hogy tényleg itt állunk a Armageddon kapujában.
[00:25:42]És csak egy tényleg röviden, hogy a puszta tény, hogy itt kibejártak mindenféle ukrán furgonok milliárdokkal meg aranyrudakkal.
[00:26:01]ismervén Ukrajnát, a jelenlegi ukrán vezetést, az elnököt, azt az egészet, ami ott folyik.
[00:26:12]Ezek nyilván mind teljesen hófehér és tisztességes pénzek és aranyrudak voltak.
[00:26:17]Ugye ezt e ezt feltételezi az ember azonnal.
[00:26:24]De ne felejtsünk el még egy apróságot.
[00:26:30]Ez volt az időszak, amikor az ukránok minden nemzetközi jogot és szerződést magasról lehva elzárták a barátságkőolajvezetéket.
[00:26:48]Ha a hófehérke tökéletesen legális pénzét és aranymjeit szállítgatták volna éppen ebben a helyzetben, ha ti elzártátok a barátság, akkor mi meg lekapcsoljuk a ló lóvétokat meg az aranyotokat.
[00:27:11]Hát ez a minimum, amit akkor meg kellett tenni az ez volt a hazafias cselekedet.
[00:27:19]Pont most eltelt három- négy hónap és itt tartunk, hogy és nagyon izgalmas a Magyar Nemzet cikke arról, hogy milyen elképesztő ellentét bontakozott ki az ügyészségen belül, mert ugye a legfőbb ügyészség vezetői ebben az ügyben Hajdú Jánost nem csak őrizetbe venni, hanem letartóztatni szerették volna, és Orbán Viktort is le akarták tartóztatni.
[00:27:47]és ilyen módon vitába keveredtek a központi nyomozó főügyészséggel, amely ezt az ügyet viszi, és amely úgy gondolta, hogy ezekre a cselekményekre nincs szükség, mert nem indokoltak, és hogy ez nem csak egy teória, egy újságíró információ, ugye jól bizonyítja, hogy Frütt Pál, a nyomozófőügyészség vezetője a vita miatt lemondott.
[00:28:08]Az egész úgy kezdődött, hogy Magyar Péter múlt pénteken elkezdte fenyegetni a legfőbb ügyészt, hogy kirgatja, ha nem tartóztatja le ebben az ügyben Orbán Viktort.
[00:28:19]Tehát egészen biztosak lehünk abban, hogy Früd Pálnak a távozása is egyenesen összefügg Magyar Péter fenyegetőzéseivel.
[00:28:27]Valószínűleg az ügyészség vezetőjének egy része MagyarP közvetlen irányítása alatt áll, ami súlyosan alkotmányellenes és minden eljárási törvényt megszeg.
[00:28:39]És ezt tudjuk, és mégsem történik semmi.
[00:28:43]Annyi, hogy nem merték Orbán Viktort elvenni.
[00:28:45]Tehát Früp Pál személyes áldozatának köszönhetően egyelőre Orbán Viktorért nem mertek kimenni.
[00:28:49]Mondtuk a múltkor, hogyha megteszik, akkor azt nem fogják megköszönni a másik oldalon, mert biztos, hogy több százen kint leszünk az utcán.
[00:28:57]És még egy szempont, miért pont ez az ügy, amivel magát Orbán Viktort is vegzelják?
[00:29:03]Hát ez valójában nem érdeke Magyar Péternek, mert ebben az ügyben még a tiszások egy része is a fideszesekesekkel ért egyet, amit te mondtál nagyjából.
[00:29:14]Úgy gondolja, egész biztos vagyok a Tiszás szavazók jelentős része is.
[00:29:18]Valószínűleg külföldi nyomásra, külföldi nyomásra kell ezt az ügyet végigvinni.
[00:29:25]Azért azt ismételjük meg azt a mondatot, hogy feltehetően az ügyészség egy része Magyar Péter közvetlen utasításait hajtja végre és kézi vezérléssel megzálja őket.
[00:29:38]Ugyanis Orbán Viktorral szemben ebben az ügyben az egyetlen dolog, amit föl tudnak hozni, hogy azt feltételezik, hogy Orbán Viktor direkt utasításokat adott a Technek, hogy ezt a dolgot hajtsa végre.
[00:29:54]És ezt tudod minek nevezik?
[00:29:54]Te hazafias cselekedetről beszéltél, ők meg terrorcselekménynek nevezik.
[00:29:58]Tehát tiszta agyrém.
[00:30:00]Már a kampány során el voltam hűlve, amikor mindazt, amit mi hazaárulásnak tartottunk, azt ők hazaféjas dolgoknak nevezték.
[00:30:12]Egy szintre hozták a az árulót a a hőssel.
[00:30:16]Tehát ez egyszerűen nonszensz.
[00:30:18]és izélgetik a nyelvünket továbbra is, aminek lassan-lassan súlyos emberi következményei vannak.
[00:30:25]Tehát én erre utaltam, hogy ha ezt nem hagyják abba, ebből nagyon-nagyon komoly baj lesz ebben az országban.
[00:30:34]Igen, de amiről te beszélsz, az az politika.
[00:30:36]Tehát, hogy az egyik fél így látja, a másik meg úgy látja.
[00:30:38]Na de a van BTK, büntető törvénykön, van megvannak a meghatározott jogszabályok, tételek, bla bla bla.
[00:30:46]az ügyészségnek, rendőrségnek nem a véleményeket kell figyelembe venni, hanem hogy ez meg ez a cselekmény, ez ez az vagy az, ami a BTK-ban van.
[00:30:56]Ben mi?
[00:30:56]Tehát most milyen alapon járnak el?
[00:31:01]Hát most mi mondhatjuk, hogy ez hazafias cselekedet, mások mondhatják, hogy ez terrorcselekedet, de hát a BTK-ban megvan.
[00:31:09]A a hazafias cselekedet nincs a BTK-ban, de a a terrorcselekmény az például benne van, tehát hogy megáll vagy nem áll meg.
[00:31:15]Hát Hajdú János a Tech főigazgatójaként szerintem, ahogy Orbán Viktor mondta, én ezzel teljesen egyetértek, csak dicséretet érdemel nem csak ezért, hanem a az össz munkájáért, amit végzett az országért, a a magyar emberekért, nem azt, hogy megzálják egy ilyen ügyért, amiben szerintem semmit nem követett el.
[00:31:36]Na de térjünk oda vissza, hogy mikor történt ez az arany komboy a választás előtt?
[00:31:41]Egy hónappal, másfél körülbelül egy hónap.
[00:31:44]És már ugye nyomozati cselekmények vannak.
[00:31:47]Mikor történt a telefonlopás?
[00:31:49]Mikor történt a Zsolti bácsi ügy?
[00:31:51]Mikor történt ez a 11 éves Ühüm.
[00:31:56]Semmi biz Hát, hogy van az, hogy az ügyészség meg a rendőrség egyik ügyben ilyen gyorsan tud, a másik ügyben meg alszik.
[00:32:00]Szóval ezért lehet igaza a Gergő.
[00:32:05]Tehát oké, de az ügyészség tehát szétverik a magyar államot.
[00:32:15]É előbbó nemcsak mindenkire nézve következménye van.
[00:32:18]Hát már a budapesti polgármesterek, kerületi polgármesterek, akik nem fideszesek ki vannak akadva, teljesen panaszkodnak, hogy egyszerűen a közbiztonság annyira romlott Budapesten, de most mindenki úgy érzi, hogy mindent megtehet.
[00:32:35]De komolyan nézd, járjatok az utcán.
[00:32:37]Mindenki azt gondolja, hogy most már szabad szabad drogot fogyasztani nyílt utcán, szabad verekedni, szabad leütni.
[00:32:46]Tehát és ha tényleg, még egyszer megismétlem, ha az ügyészség ebbe a telefonlopás ügybe nem csinál valamit, vagy azt mondja, hogy nem történt bűncselekmény, azzal elszabadul a pokol, mert bárki akkor ellophatja a másik telefonját, kérem, hát ha Magyar Péter megteheti, én is megtehetem.
[00:33:03]És és ami a lényeg, hogy ennek az uszításnak meg a joggal való totális visszaélésnek a következménye, hogy országszerte egy ilyen házmestertempó alakult ki.
[00:33:12]Helyi csinovnyikok fenyegetik a becsületes intézményvezetőket, falusi községi szinten szakembereket, közszolgáltatóknak a különböző embereit, kormányhivatalok embereit.
[00:33:25]valóságos vadászat folyik arra hivatkozva, hogy ki a fideszes, és most mindenkit el lehet kapni, meg lehet rugdosni, bármit ki lehet róla írni a Facebookon.
[00:33:33]Ezt sem hagyhatjuk.
[00:33:36]Hagy mondjak valamit, még van időnk, mert nagyon felháborodtam, és ez a Fideszre nézve lesz rossz.
[00:33:40]Ugye a szerencsi országgyűlési képviselő egy katolikus óvodai bálon felhívta a polgármesterek figyelmét, hogy ha vele jóban akarnak lenni, akkor kössenek gyorsan vádalkut.
[00:33:55]Az aztán minden nincs nincs bűncselekmény, de már vádalkú.
[00:33:59]Oké.
[00:33:59]Hát a szerencsi képviselő, tiszás képviselő, olyan hülye, amilyen akar, saját joga.
[00:34:05]Na de hogy a Fidesz mit próbáltunk megszólalót keresni, hogy azért mégis csak nem kéne.
[00:34:11]Hát hát hogy ebben az ügyben hát most hát micsoda?
[00:34:19]Tehát nem kellene ordibálni azonnal.
[00:34:22]De amúgy meg csak így lekerekítve a előző témát, ugye milyen érdekes, hogy Merc kancellár úr Németországban, most hogy a szájuk széléigér a Córes és az AFD veri toronym magasan őket, hirtelen rájöttek, hogy akkor az északi ármat felrobbantása ügyében hát mégis csak vádat fognak emelni.
[00:34:47]Jó reggelt kívánok!
[00:34:49]fölkapcsolták a villanyt, és bejelenti a német ügyészség, hogy bizony az északi államot felrobbantását, azt kievi állami szervek rendelték meg.
[00:35:01]Nem mondták még ki, hogy a Zelenski rendelte meg, de gyakorlatilag elmondták, hogy a Zelenski rendelte meg.
[00:35:07]Na most egy vezeték felrobbantása az a klasszikus terrorcselekmény ügye.
[00:35:14]Ez a lengyeleknél a legnagyobb hazafias háborús hőst tetté már már tuszkéknál, merthogy ugye az orosz tulajdonban, vagy félig orosz tulajdonba lévő, mert ugye a lengyelek két nát gyűlölnek ezen a földön, a világon mindennél jobban.
[00:35:30]Az oroszt meg a németet.
[00:35:32]Van erre történelmi okuk.
[00:35:35]Én ezt értem, de azért nem kéne teljesen elmenjen az eszük.
[00:35:39]De elment, és a terrorizmust azt a lengyelek háborús hősként ünnepelték, és elengedték a náluk letartóztatott egyik terroristát.
[00:35:54]Ugyanezek a lengyelek, mert a történelem milyen fura, most akadtak ki az ukránokra, mert azért a bandera kultuszt ők se tudják elviselni.
[00:36:01]évén, hogy körülbelül 100000 lengyelt mészárult le.
[00:36:06]Ugye milyen csak, hogy mi a politika ki min háborodik föl.
[00:36:09]Na, így tessék értékelni ezt az egész aranykonvo sztorit.
[00:36:16]Köszönöm, hogy itt voltatok.
[00:36:16]Önöknek köszönjük a megtisztelő figyelmet.
[00:36:17]Jövő héten találkozunk.
[00:36:19]A viszontlátásra.
[00:36:22][zene] เ